VIDEO Pronuntarea sentintei in cazul Sorin Ovidiu Vantu se va face joi, de la ora 15 * Omul de afaceri il acuza pe Basescu ca se afla in spatele cazului sau

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 15 septembrie 2010, 7:23 Actualitate | Esenţial


Sorin Ovidiu Vantu
Foto: HotNews.ro
Magistratii Curtii de Apel Bucuresti urmeaza sa anunte joi, la ora 15, decizia in cazul recursului formulat de avocatii omului de afaceri Sorin Ovidiu Vintu si ai celor doi colaboratori ai acestuia, Octavian Turcan si Alexandru Stoian, impotriva deciziei Tribunalului Bucuresti, prin care au fost arestati pentru 29 de zile. Vantu a fost retinut pentru 24 de ore joia trecuta, iar in aceeasi seara, magistratii au decis arestarea sa preventiva pentru 29 de zile, la cererea procurorilor. Miercuri, omul de afaceri l-a acuzat pe presedintele Traian Basescu ca se afla in spatele cazului sau.

Judecarea recursului a avut loc miercuri, iar sedinta a fost publica, conform legii. Dupa motivarea deciziei de arestare, dosarul a fost trimis la Curtea de Apel Bucuresti, unde un complet de recurs, format din trei judecatori, va lua in discutie contestatiile celor trei.

UPDATE 16 (ora 17:00): Judecatorii au anuntat ca pronuntarea sentintei in cazul Vantu se va face joi, de la ora 15.
UPDATE 15 (ora 16:35): Cei trei acuzati au parasit Curtea de Apel, fiind dusi la Directia de Cercetari Penale. Instanta a rams in pronuntare.
UPDATE 14 (ora 16:20): Sorin Ovidiu Vantu: Totul e o chestiune politica. Totul e pus la cale de Basescu cu ajutorul SRI. Toate transcrierile sunt adevarate dar sunt citite intr-un mod gresit. Voi pune la dispozitie cheia citirii corecte in timpul procesului de fond. S-au facut presiuni pentru a vinde o parte din trustul Realitatea. (Corespondentul HotNews.ro in sala de judecata a afirmat ca judecatoarea i-a cerut lui Vantu sa se calmeze, dupa ce acesta a ridicat tonul de cateva ori).
UPDATE 13 (ora 15:10): Dupa pledoaria avocatului lui Vantu, urmeaza sa ia cuvantul aparatorii lui Turcan si Stoian.
UPDATE 12 (ora 14:41): Avocatul lui Vantu a cerut sa se asculte inregistrarile telefonice.
  • Cateva dintre declaratiile facute de Marian Nazat, aparatorul lui Sorin Ovidiu Vantu:
* el a cerut instantei sa nu ia in considerare inregistrarile telefonice depuse la dosar pentru ca au fost facute fara a respecta procedurile: "Inregistrarile au fost facute cu un alt scop: in 28 septembrie 2009 a inceput o campanie electorala importanta, iar inculpatul este patronul unui trust de presa important si cred ca unul dintre candidati a dorit sa aiba acces la toate miscarile pe care le facea SOV".
* dupa ce i s-a pus in vedere ca nu poate parasi tara, Vantu a formulat o singura cerere de a parasi tara, pentru a merge in Republica Moldova, la deschiderea postului de televiziune Publika tv
* avocatul Marian Nazat a invocat si problemele de sanatate ale clientului sau dar nu a depus vreo cerere ca acesta sa fie eliberat din cauze medicale
* Vantu mi-a interzis sa invoc problemele sale de sanantate si sa cear eliberarea lui pe acest motiv
* Nazat a spus ca Vantu trebuia in aceasta perioada sa merga la control la Viena, la clinica unde a fost operat
* Nazat a afirmat ca el l-a sfatuit pe Vantu sa renunte la refuzul de a manca
* Nu exista indicii ca omul de afaceri l-a ajutat direct financiar pe Nicolae Popa. Singurele actiuni pe care le-a facut Vantu a fost sa le dea bani parintilor lui Popa sa-l viziteze in Indonezia
* Clientul meu a angajat angajati pentru Nicolae Popa dupa ce acesta a fost arestat in Indonezia pe 2 decembrie, insa aceasta nu inseamna favorizarea infractorului
* avocatul a spus ca Vantu nu este pericol public pentru ca opinia publica nu l-a catalogat asa. Nazat a invocat aici si Realitatea TV, ai carei telespectatori nu au spus asa ceva
* Nazat a cerut eliberarea clietului sau si mentinerea interdictiei de a parasi tara

UPDATE 11 (ora 14:29): Avocatul lui Vantu: Cauza are legatura cu dezbaterea prezidentiala din decembrie trecut (Vezi aici relatarea dezbaterii din 3 decembrie 2009)
UPDATE 10 (ora 14:20): Avocatul lui Vantu: Cauza trebuia judecata la Judecatoria Buftea, pe raza careia domiciliaza omul de afaceri.
UPDATE 9 (ora 14:10): Avocatul lui Sorin Ovidiu Vantu si-a inceput pledoaria.
UPDATE 8 (ora 14:05): Avocatii au formulat doua cereri pentru a depune acte noi. Avocatii lui Vantu au cerut ca acesta sa stea jos, pentru ca este bolnav. Omul de afaceri a refuzat sa dea declaratii in fata completului de judecata.
UPDATE 7 (ora 13:55): Sorin Ovidiu Vantu a fost adus in sala de judecata. Sedinta a inceput
UPDATE 6 (ora 13:25): Sedinta de judecata nu a inceput inca. Vantu, Turcan si Stoian nu au fost dusi in sala
UPDATE 5 (ora 12:15): Sedinta de judecata va incepe in jurul orei 13.
UPDATE 4 (ora 11:10): Sorin Ovidiu Vantu a ajuns la Curtea de Apel din Bucuresti. Octavian Turcan si Alexandru Stoian sunt si ei prezenti in fata magistratilor.
UPDATE 3 (ora 11:05): Vantu a fost luat din arestul Politiei si dus cu masina la Curtea de Apel.
UPDATE 2 (ora 11:00): La Curtea de Apel a ajuns avocatul lui Vantu, Marian Nazat.
UPDATE 1 (ora 10:00): Sedinta de judecata a inceput la ora 9, recursul lui Sorin Ovidiu Vantu se va judeca in jurul orei 11-11:30

Completul de judecata care se va ocupa de eliberarea sau arestarea lui Vintu a fost ales in mod aleatoriu de calculator. Din acest complet face parte si Viorica Costiniu - sotia judecatorului de la Inalta Curte de Casatie si Justitie cercetat in dosarul senatorului Voicu.

Sorin Ovidiu Vantu a fost retinut pentru 24 de ore joia trecuta, iar in aceeasi seara, magistratii au decis arestarea sa preventiva pentru 29 de zile, la cererea procurorilor. El este acuzat de favorizarea infractorului in dosarul fugii din tara a lui Nicolae Popa, fost director al Gelsor, condamnat la 15 ani de inchisoare pentru prabusirea FNI.

"Din probele administrate in cursul urmaririi penale a rezultat ca, inculpatul Vintu Sorin Ovidiu a trimis sume de bani condamnatului Popa Nicolae, pentru ca acesta sa se sustraga de la executarea pedepsei de 15 ani inchisoare", au aratat procurorii.

In acest caz au mai fost arestati omul de afaceri Octavian Turcan, un apropiat al lui Vantu, si Alexandru Stoian, soferul lui Sorin Ovidiu Vantu, care vor afla si ei, astazi, motivarea deciziei de arestare preventiva.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14723 vizualizari

  • +22 (28 voturi)    
    Ar fi rusinos si ne-profesional (Miercuri, 15 septembrie 2010, 7:41)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Ar fi rusinos ca justitia sa fie iar în afara cadrului legal, deci necinstita !
    • -21 (33 voturi)    
      exista dovezi (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:52)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      pentru savarsirea infractiunii de favorizarea infractorului sunt dovezi - convorbirile telefonice si transferul banilor.
      dar pentru posibilitatea de a se sustrage urmaririi penale si de a influenta martorii ce dovezi sunt? martorii deja sunt de partea lui, nu mai are ce sa mai influenteze. in plus de asta nu cred ca va parasi tara. mai ales daca i s-ar retine pasaportul si ar trebui sa se prezinte zilnic la o sectie de politie.
      oricum in 6 luni va fi eliberat din arest preventiv. va putea atunci sa faca ce nu poate face acum ca e in arest preventiv.
      si atunci care e rostul acestui circ mediatic?
      sa se bucure poporul ca cel care le-a furat banii sta la inchisoare 6 luni? daca reusesc sa-i dovedeasca vinovatia va sta mai mult. daca nu reusesc macar sta 6 luni sa vada lumea ca se face dreptate. mai uita oamenii de foame si frig
      • +29 (37 voturi)    
        E prea bogat si puternic (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:53)

        Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        si a deovedit de prea multe ori un dispret fata de lege. Cu un astfel de cazier este prea periculos sa-l lasi liber fiindca poate sa influenteze ancheta, martori, samd. Motivatia arestului lui mi se pare intemeiata.
        • -5 (11 voturi)    
          Bai fraierilor !!!! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:12)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Nenea Iancu

          Voi aveti nasul infundat?
          Ca si un copil ignorant miroase ca Vantu este din aceeasi tagma din care a fost "emanat" si Basescu.
          Servicii secrete, bani, influentza, afaceri incredibile, manipulare, tot ce poti sau nu sa-ti inchipui.
          Exista oameni care se joaca cu toate astea si asa se simt bine.
          Basescu si Vantu au fost colaboratori, Basescu a fost in Grifco, l-a luat in barca puterii pe Voiculescu pentru a-l denumi dupa aceea "solutia imorala"...
          Ce vreau sa va spun ?
          Nu mai fiti asa naivi, nu mai credeti tot ce vi se prezinta, cu mare tamtam mediatic, totul este un joc de imagine , o manipulare .
          Basescu trebuie acum sa dovedeasca adevarul promisiunilor sale electorale, este singura lui sansa de supravietuire.
          Trebuie sa va convinga ca este campionul luptei anticoruptie, printr-un caz celebru afisat cat mai vizibil.
          Vantu este cel mai potrivit.
          Nu conteaza ca a fost sponzorizat , candva de Vantu, ca au planuit impreuna viitorul nostru, daca-i foloseste il sacrifica.
          Desi nu sunt deloc convins nici de chestia asta.Este posibil sa asistam la un blat cu Vantu, cum blat se pare ca a fost si cu Geoana la alegerile parlamentare. Cancanul cu Dan Diaconescu este episodul pentru analfabeti (prosti, dar multi)
          Toate sceariile astea sunt scrise de "baietzii destepti" iar actorii doar le joaca.
          Si Basescu este tot un actor, vom vedea cum este "lasat din brate" atunci cand alt scenariu este ales.
          Am fost, suntem si riscam sa fim condusi de serviciile secrete.
          Ce nu stiu eu este cine le conduce: vestul, estul...si unde ne duc.
          • -3 (7 voturi)    
            De acord %. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:42)

            haiducul [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Dar sa vezi minusuri...fara numar.
          • +3 (7 voturi)    
            intrebare (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:14)

            warchild [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            a pagubit 300.000 de romani si cel care era direct subosdonatul lui a primest 15 ani de inchisoare - (basescu pe atunci nu exista ca presedinte, nici macar nu era inca primar) - cand a savarsit toate aceste fapte era bolnav ca si acum - cu toate aste nu l-a impiedicat nimic sa o faca. si intrebarea - Ce legatura are acum basescu cu acuzarea unui oarecare ocnas de drept comun? si cum nu este vantu vinovat poate ne explici si noua! ps la noile alegeri basescu nu mai poate candida, deci pentru a cui campanie electorala lupta el acum? pentru a lui boc?
            • -4 (6 voturi)    
              Niciodata sa nu spui niciodata. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:45)

              haiducul [anonim] i-a raspuns lui warchild

              ,,ps la noile alegeri basescu nu mai poate candida, deci pentru a cui campanie electorala".Mi-am permis sa extrag aceasta fraza,ai certitudinea ca in acest ani nu pot avea schimbari,poate chiar dramatice pentru popor.Nu uita ca ,capitanul este ultimul care paraseste nava in caz de naufragiu,in 1985 a fost ultima oara cand am votat pentru un singur candidat,stiu placa UE...NATO.De multe ori istoria a demonstrat ca anumiti sa le spunem dicta...tori,au ajuns la putere din democratie prin vot DEMOCRATIC,dar vezi tu pentru uni puterea este sa zicem...euforica,si cam greu sa o mai lasi din mana.
            • -2 (4 voturi)    
              raspunsul este simplu: modelul Putin (Miercuri, 15 septembrie 2010, 19:59)

              Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui warchild

              Te uiti la rusi si vezi ce vrea Basescu.
              O sa apara "Alba ca zapada" partidul nou noutz, unica alternativa la toate partidele compromise, candidatul lor la presedentie nu conteaza cine o sa fie (pentru ca nu va conta deloc), dar premierul lort cine o sa fie?
              Ghici ciuperca ce vrea Basescu.
              A reinventat functia de presedinte (desi este neconstitutional, el joaca activ pe scena politica), o va reinventa si pe cea de Prim Ministru.
              O sa ne trezim cu un supercancelar care va concentra toata puterea, discretionar, in mana sa.
              Warchild, ce sti despre Putin ?
              • +3 (5 voturi)    
                ok pentru linistea ta (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:18)

                warchild [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                daca vantu ajunge sa faca puscarie atunci il votez iar pe marinar chiar daca nu mai candideaza numai sa il dictator si pe toti hotii astia in puscarie! lasati-l pe base in pace nu are nici o treaba in toata povestea asta si intre noi fie vorba un viitor presedinte de tara precum geaoana nu se duce sa ceara voi sau sa vada ce probleme are un infractor de drept comun in momentul in care singurul martor pe are statul in are impotriva lui este prins! daca nu ganditi asa inseamna ca va doriti sa palatiti inca un fni din banii contribuabililor adica ai vostri! pana atunci aparativa infractorii noi incercam sa ne aparam statul!
      • +24 (34 voturi)    
        auzi intrebare :) (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:36)

        suca [anonim] i-a raspuns lui adrian

        "dar pentru posibilitatea de a se sustrage urmaririi penale si de a influenta martorii ce dovezi sunt?"

        pai el tocmai de asta este acuzat ca a ajutat un condamnat sa se sustraga condamnarii :)))

        daca el ajuta pe altu sa se sustraga, cam ce crezi c-o sa faca cand este vb de pielea lui?

        mai nene, antenele alea v-au spalat pe creier... pe bune.
        • -4 (14 voturi)    
          justitia nu crede... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:53)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui suca

          asta nu intelegi tu.
          trebuie sa ai dovezi, nu sa crezi...
          cum il influenteaza pe popa? popa deja zice ca n-a primit bani de la vantu.
          stiti ca in decembrie anul trecut soferul lui a primit interdictie de a parasi tara cu o saptamana inaintea lui vantu? pai daca vantu ar fi vrut sa fuga nu ar fi facut-o atunci?
          • +11 (19 voturi)    
            dovezi? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:09)

            suca [anonim] i-a raspuns lui adrian

            "pana una alta eu te intretin. punct"

            aceasta declaratie este pe banda inregistrata si deocamdata nimeni n-o contesta.

            popa zice una, vantu spunea altceva.

            acum, justitia o sa creada un condamnat sau o inregistrare?

            eu inteleg, tu incerci sa aburesti dar nu tine :)
            • -3 (7 voturi)    
              si daca-i spunea altceva? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:12)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui suca

              daca-i spunea ca vrea sa-l omoare pe basescu il arestai pentru tentativa de omor?
              • +4 (6 voturi)    
                deja aberezi (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:50)

                suca [anonim] i-a raspuns lui adrian

                e o intrebare retorica sau cum?

                pai daca el spune ceva pe banda, acum in sala declara ca inregistrearile sunt autentice si transferurile bancare la fel...
                ce mai vrei de fapt?

                omul s-a incriminat deja. nici nu se mai cere expertiza asupra inregistrarilor.

                cam ce spui tu ca ar mai trebui ca dovada in acest caz?
                inregistrari exista. documente exista. acuzatul a recunoscut ca-s autentice.
                ce dumnezeu mai trebuie?
          • +4 (6 voturi)    
            Codul de Procedura Penala (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:11)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            Cap 2, Art.48 Masura arestarii inculpatului poate fi luata daca sunt intrunite conditiile prevazute in art. 143 si numai in vreunul din urmatoarele cazuri:
            a)...
            ...
            e) inculpatul a comis din nou o infractiune ori exista date care justifica temerea ca va savarsi si alte infractiuni;

            f) inculpatul este recidivist;
            ...
            h) inculpatul a savarsit o infractiune pentru care legea prevede pedeapsa inchisorii mai mare de 2 ani, iar lasarea sa in libertate ar prezenta un pericol pentru ordinea publica.

            Dupa parerea mea se incadreaza la oricare dintre aceste puncte.
      • +13 (21 voturi)    
        circ mediatic.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        eu sunt cam incet la minte.. explica-mi te rog si mie cine face acest 'circ mediatic'?
        • -5 (13 voturi)    
          si daca-ti explic nu vei mai fi incet la minte? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:54)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui pehash

          eu nu cred. si atunci nu-ti explic. sa-ti explice altii. cei care pot explica pe intelesul tau
        • +9 (15 voturi)    
          minus ppl. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:00)

          eraZnus [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Exista cineva sa nu doreasca condamnarea acestui excroc ?
      • +3 (3 voturi)    
        Poate sa.. volatilizeze (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:18)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui adrian

        dovezi de care justitia nu are inca cunostinta ( sau poate ca acum le stie doar la nivel de informatii nepuse cap la cap) si care pot fi foarte importante , poate sa SANTAJEZE ( in special oameni politici si din justitie) , poate sa faca foarte , foarte, multe lucruri in libertate. Nu vorbim despre o biata baba care se cearta pentru un petec de pamant cu vecinul! Vobim despre SOV, acest "curat ca lacrima" al Romaniei , care a facut cam ce a vrut cu tot ce inseamna autoritati in Romania.
        Sper, ca justita sa nu cedeze. Macar de dragul sintagmei "stat de drept".
    • -5 (11 voturi)    
      De ce atata agitatie?! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:47)

      Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Il vor face scapat,ull see:)
    • +14 (18 voturi)    
      nu e vina lui (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:13)

      Viorica [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Omu sovu a vrut doar sa ajute ,sa isi faca pomana, cu un oropsit care fugea de o pedeapsa grea si probabil si nedreapta
      Plus ca omu (sovu adica) mai e si bolnav si prapadit , vreti sa moara de inima rea in arestul politiei ?
      Si cu ce dovezi vine procuratura , niste telefoane de dragoste intre prieteni , sa fim seriosi .
      Diseara isi va lua pastilutele si chiftelele calde acasa , la gura sobei ca e racoare mare la racoare ...
    • +6 (8 voturi)    
      Vedem noi mai tarziu. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:26)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Dupa se se va termina spectacolul,de fapt aceasta diversiune,implicati sunt cei ce au fost si care sunt inca la butoane.Nu am incredere in justitie,pentru ca sa dovedit ca este partinitoare,iar acest individ daca ar fi judecat intr-o tara mai putin corupta,de 10 ani cadeau multe capete.
    • +10 (14 voturi)    
      Tare apararea (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:01)

      Nistertoller [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Avocatul lui nu e sanatos la cap. Nu e pericol public pentru ca telespectatori Realitatea TV nu au spus asa ceva?
    • +8 (8 voturi)    
      Nu inteleg apararea (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:47)

      marinaru [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Avocatul spune ca Vantu trebuie sa mearga la Viena la control si apoi spune ca ar trebui inlocuita masura arestarii cu interdictia de a parasi tara....cum este pana la urma ?
    • +4 (4 voturi)    
      tot sistemul (Miercuri, 15 septembrie 2010, 19:49)

      Serje [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      Din ultimele date rezulta ca tot sistemul politic-statal a contribuit la excrocarea si talharirea romanilor.
      Din banii luati de la noi el platea pe cei mai relevanti comentatori TV, pe oamenii din guvern, oamenii politici. Dupa cum spunea un general a fost destituit din functie deoarece a indraznit sa-i puna interdictie la frontiera lui Vantu. Exista declaratii ca Vantu deturna milioane de euro prin declaratii false, masinatiuni de sponsorizare pentru a avea cash de plata la mai marii zilei.
      Rezulta acum ca puterile care s-au succedat din anii 1998, sistemul politica al tarii, au colaborat cu Vantu, l-au aparat de actiunea legii, i-au trecut cu vederea faptele fiind astfel complice la excrocarea, talharirea noastra. Politicienii pe care-i votam urmaresc doar sa se imbuibe prin jecmanirea prostimii, vorba lui Tamara Nastase.
      E un om foarte periculos. Ar trebui tinut la Sing-Sing sau undeva in fundul pamantului, aproape de infern pentru a ne feri de actiunile sale diabolice.
  • -32 (48 voturi)    
    Reversul medaliei (Miercuri, 15 septembrie 2010, 7:58)

    Constantin [anonim]

    Felul cum a fost descrisa arestarea lui Vantu pe Hotnews, sursa mea de informare principala in acest caz, m-a facut sa-l simpatizez pe Vantu si chiar sa-mi doresc eliberarea lui din arest.
    • +34 (46 voturi)    
      Doar atat? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 9:15)

      nick [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Nu-ti doresti si un nou FNI ? Sau o noua banca de investitii si dezvoltare ?
      Dormi linistit, tot ce-ti doresti s-ar putea sa ti se indeplineasca. Doar suntem in Romania...
      • -17 (35 voturi)    
        Evolutia unei societati (Miercuri, 15 septembrie 2010, 10:07)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui nick

        se face prin incercarea slabiciunilor ei si nu prin ascunderea lor sub pres. Cu cat sunt mai multe tepe in Romania cu atat ne vom lecui mai repede de dorinta noastra de parvenire.
        • +25 (29 voturi)    
          Mizeriile abia au inceput sa iasa de sub pres (Miercuri, 15 septembrie 2010, 10:46)

          nick [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Dorinta de parvenire este una din slabiciunile omenesti. Totusi, nu tepele, tunurile sau fraudele de proportii vor schimba asta. Toate astea, inclusiv dorinta de parvenire, vor fi tinute in frau doar atunci cand si legislativul si puterea judecatoreasca vor functiona in Romania asa cum trebuie. Pana atunci, cei multi si slabi, "pu..imea" (cum ar spune un "mare" politician) vor lua in continuare diverse tepe de toate felurile, dupa fiecare teapa fiind fericiti, conform teoriei tale, ca nu mai sunt atat de slabi. Ce nu te omoara te face mai puternic, nu ?
          • -12 (24 voturi)    
            Presul e sinonim cu legea (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:16)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui nick

            in acest caz. Vrei sa bagi sub pres tepele le interzici prin lege. Asta nu duce la reducerea tepelor din Romania ci la amplificare coruptiei.

            Te pazesti tu mai bine daca ai in cap ca legea permite tepuirea ta decat sa crezi ca legea din Romania te protejeaza.
            • +21 (35 voturi)    
              Traiasca Basescu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:36)

              anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Traiasca Basescu ca putem si noi sa vedem oameni care nu au furat 5000 ron si stau 10 ani la puscarie, ci care au furat Sute de milioane de Euro si care macar au o sansa binemeritata sa stea si ei putin la puscarie.
              Ce bine ca nu a iesit prostanacul, nici nu va dati seama cei care va plingeti acum de reduceri de 25% si de somaj care ar fi fost aplitudinea lucrurilor in tara asta cu PSD-ul.
              PDL, bun inceput, dar mai ai mult de lucru, si cam trebuie sa incepi sa cureti si din gradina proprie.
              • -9 (17 voturi)    
                Hei aloo...trezestete. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:35)

                stan patitul [anonim] i-a raspuns lui anonim

                Nu stiu ce varsta ai,dar te imbeti cu apa rece.Oare crezi daca se vroia adevarul despre FNI se astepta 10 ZECE ANI,in loc sa fie condamnat nenea vantul si-a facut televiziune,televiziune care si-a facut si isi face de cap,lauda sau pupa in fund pe cine vrea.Timp de ZECE ANI a finantat diferiti politicicieni printre care si pe Basescu,justitie hmmm...doar pentru cei saraci la propriu si la figurat.
                • +7 (17 voturi)    
                  tu poti sa mai dormi (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:12)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui stan patitul

                  'buba' fni s-a spart in 2000.. si a avut grija informatoarea sanda, sub obladuirea lui nastase, sa tina procesele sub control. televiziunea tot atunci a aparut. toti miliardarii de carton ai romaniei si-au consolidat afacerile sub guvernarea nastase, apoi au trecut brusc la afaceri 'legale'. cand a incercat macovei sa afume un pic cuibul asta de viespi tariceanu, sustinut de psd, a remaniat guvernul si a rupt alianta cu pdl.
                  indiferent ce varsta ai, tu poti sa mai dormi, ca ai trait de pomana..
                  • -4 (14 voturi)    
                    Din fericire.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:37)

                    stan patitu [anonim] i-a raspuns lui pehash

                    ...dorm bine si eu personal nu imi fac griji pentru ziua de maine,nu depind de vantu,basescu,voiculescu sau oricare dintre ei,ar trebui sa ma doara in bascheti de cei care sufera.Dar nu pot asista indiferent la circul care in loc sa le aduca zambetul pe buze le distrug prezentul si viitorul,mai pe scurt cred ca sunt patriot.Dar voi vedeti numai o latura,se vede dupa comentarii cand se pomeneste ca si dreapta a furat de a stins sariti ca arsii.eu personal il injur pe cocos de cand a tras dungi pe asfalt,si sunt multi in aripa dreapta care au furat ca in codru,berceanu,FLOTA,...
                    • +6 (12 voturi)    
                      Ma lasi cu FLOTA?.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:54)

                      Alius [anonim] i-a raspuns lui stan patitu

                      Cand s-a "furat' flota?.. Pe la inceputul lui 90, da? Cine a condus tara in anii aia? De ce nu a fost arestat cel care se spune ca vandut flota?...

                      Concluzie: se ajunge iar la guvernarea Iliescu/Nastase, sub care s-au facut cele mai mari furturi in tara asta si sub care nu s-a incercat prinderea nici macar a unui hot. Cand a fost unul mic condamnat pentru luare de mita, Iliescu la gratiat. Mai mult de cat atat aceste fapte, nu mai e nimic de spus, oricat o dati in sus cu Basescu hotul, securistul.. Nu eu l-am tinut in libertate, daca era vinovat, ci Nastase!

                      Sunt multi in aripa dreapta care au furat. Sa fie arestati si aia, cand vine guvernarea Nastase iarasi la putere.. Pana atunci sa fie bagati ceilalti. Nu ma intereseaza ordinea. Se pare ca doar unii vor ca intai sa fie bagat Basescu si dupa aceea.. eventual nimeni, ca asa este frumos.
                      • +2 (4 voturi)    
                        Exact din1990.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:22)

                        stan patitu [anonim] i-a raspuns lui Alius

                        ..cum spui,si ce masuri sau luat sau se iau,niciuna,am militat impotriva lui iliescu si am motive personale sa-l vad in puscarie.Am militat impotriva lui si era cat pe aci sa fiu linsat, la universitate de catre mineri.Asa ca pana nu se va incepe cu condamnarea la cea ce a sa intamplat din 1989 pana azi nu vad nici o iesire din gaura in care se afla tara.
                        • +4 (4 voturi)    
                          Pentru ce vrei tu... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:58)

                          Alius [anonim] i-a raspuns lui stan patitu

                          .. si ce-mi doresc si eu (la urma urmei), nu exista oameni in politica romaneasca prezenta.

                          Trebuie alt partid cu mai putini oameni compromisi, cu mai putini lideri care au avut legatura cu ce s-a intamplat in primii ani de dupa 89...

                          Si personal, nu cred ca se va intampla vroedata...
                          • +3 (3 voturi)    
                            Din pacate... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 19:29)

                            stan patitu [anonim] i-a raspuns lui Alius

                            ...si nu vreau sa ai,dar ai dreptate,exact asta vreau si eu dar legaturile intre ei sunt foarte puternice,iar noi suntem dezbinati.In 1989 a existat o unitate toti vroiam sa cada un singur cap, a lui ceasca ,din pacate sa soldat cu peste 1000 de morti,unul dintre ei imi este frate ucis pe 24 decembrie.deja ceausescu cazuse.Acum suntem dezbinati,ceea ce este foarte grav,ne uram profesori,pensionari....grav foarte grav
                    • +4 (6 voturi)    
                      Nu-l intrebi si pe Vacaroiu.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:02)

                      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui stan patitu

                      .. despre flota? Ca el a vandut grosu.. Si coincidenta, e tot un amic a lui Vintu! Cred ca s-au inspirat reciproc!
              • -7 (7 voturi)    
                traiasca si infloreasca (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:26)

                parpanghel [anonim] i-a raspuns lui anonim

                Traiasca Basescu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:36)
                anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin
                .............................
                dom'le, daca anonimii'l aclama ..!
                merita. pe cuvant.
        • +3 (11 voturi)    
          Vreau si eu sa stiu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:01)

          zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          o chestie: daca suntem in criza, marim TVA, scadem salariile la bugetari, etc. de unde are guvernul bani sa puna net la spitalul 9?
          • +2 (4 voturi)    
            Si ce ai impotriva... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:25)

            haiducul [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

            ...glumetii nu trebuie sa aibe si ei acces la informatii.Mai ales ca multi dintre ei sunt in liberi,uni chiar ne conduc.
          • 0 (2 voturi)    
            Aici, la spitalul 9 (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:55)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

            sunt relatii mai normale intre pacienti si medici fata de dialogul surzilor de-afara dintre romani si politicieni.
        • +4 (6 voturi)    
          In concluzie, (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:51)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Constantine, Constantine, tu simpatizezi cu teparii! Oi fi si tu un tepar, mai stii?
    • +11 (15 voturi)    
      Mai ai ceva bani? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:05)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Da/i si p'aia!
      Casa ai?
      Vinde/o!
      Ii cam bate vantu prin buzunare!
      Ceva pe la fondul Proprietatea?
      Pacat! Fa/ti pomana cu saracul om!
      Daca poporul asta este facut din oameni ca tine, isi merita soarta. Cu varf si indesat!
      • -9 (11 voturi)    
        Soarta romanului (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:05)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        este sa se foloseasca, in viata, de faptul ca este lenes, hot, marsav, lacom si fraier in asa fel incat sa lase cu gura cascata de admiratie toata lumea.
        • +5 (11 voturi)    
          Super ! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:25)

          nick [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Am ramas cu gura cascata de admiratie fata de comentariile tale profunde.
          • -4 (8 voturi)    
            Ca sa reusesti trebuie sa incerci (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:38)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui nick

            Nimeni n-are pretentia sa-ti iasa din prima.
            • +8 (8 voturi)    
              Tie vad ca-ti iese. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:48)

              nick [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Te straduiesti din rasputeri pe aici, tu si personajul 'adrian", daca nu cumva nu sunteti unul si acelasi.
              Comentariile voastre de o ironie extrafina, pline de atatea intelesuri abia intelese, ne lasa cu gura cascata de admiratie.
              Ti-ai folosit pentru asta toate calitatile de roman? Cele pe care le-ai enumerat mai sus.
              Esti penibil, dar nu e vina ta, nici macar nu realizezi asta.
              • -5 (5 voturi)    
                De la penibil la sublim (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:44)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui nick

                nu-i decat un pas. Eu intotdeauna caut scurtaturile.
    • +3 (5 voturi)    
      Mai pui postul asta.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:00)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      de multe ori? In locul alor tai ti-asi reduce plata daca nu esti mai inventiv!
  • +26 (34 voturi)    
    pericol (Miercuri, 15 septembrie 2010, 8:10)

    luc [anonim]

    Acest om daca iese din arest are posibilitatea sa stearga toate urmele lasate in urma lui de peste tot. S-a simtit caracatita coruptiei peste tot. Nu se poate asa ceva. Faptul ca in presa apar si, cu siguranta ,vor mai aparea vesti despre cum a supus o tara intreaga la picioarele lui este inimaginabil. Problema este ca a facut asta cu banii nostri. Sper din tot sufletul sa nu iasa!
    • -7 (15 voturi)    
      :) (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:04)

      Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui luc

      Daca?

      Nu fiti naivi dragilor.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu v-am spus ... (Vineri, 17 septembrie 2010, 8:57)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

        Voi nimic, "betmen betmen"
  • +25 (29 voturi)    
    in mod normal... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 8:52)

    egroeg [anonim]

    dna Costiniu ar fi trebuit sa renunte la a face parte din completul de judecata cat timp asupra familiei planeaza acuzatia de coruptie.Daca va vota in favoarea lui SOV,se va spune ca si-a pus amprenta caracatitei coruptiei,iar daca va vota pentru continuarea detentiei,se va spune ca a facut-o in speranta ca sotul va beneficia de clementa.
    • +13 (15 voturi)    
      Daaa, dar sentimentul... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:11)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      .... ca e un mic Dumnezeu nu o poate opri sa nu se faca de ris....
    • -5 (7 voturi)    
      Este evident ca judecatoarea Costiniu este.. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:21)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

      Foarte santajabila !!!!
      "Voteazi cum vrem noi, il lasam in pace pe sotul tau...
      Altfel....nu mai vede soarele multi ani si te bahgam si pe tine."
      Aberant? De loc!
      Asa se discuta cu judecatorii in anii comunismului stalinist, atunci cand procesele se judecau in ziarul "Scanteia" apoi se dadea sentinta pur formal.
      Dovezile nu existau sau erau fabricate, ce conta, opinia publica era asmutita impotriva dusmanilor poporului si asta era de ajuns, era dictatura proletariatului.
      Hm, vad aici , pe Hotnews, aceeasi atmosfera...
      • +5 (7 voturi)    
        Pai...e vina mea... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:45)

        Claude [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ... ca barbatu-sau a bagat laba in borcanul cu miere si o face si pe ea indirect de cacao? Cine se aseamana, se aduna!
        • -4 (6 voturi)    
          deci santajul nu te deranjeaza... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:09)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Claude

          Daca un judecator da un verdict sub presiune politica, este ok daca este verdictul care ne place.
          Bravo Claude! Esti un bun exemplu de basist.
      • +1 (1 vot)    
        daca voia sa fie corecta... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 23:58)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        si sa inlature orice suspiciune, era la indemana ei sa se declare incompatibila in aceasta cauza si sa ceara inlocuirea.
        Ma intreb insa ce vei spune daca-i da votul favorabil lui SOV?
        • +1 (1 vot)    
          simplu... (Joi, 16 septembrie 2010, 16:37)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

          inseamna ca asta se doreste "acolo sus" unde hotaraste soarta oricarui dosar important.
          Eu chiar asa ash face, asta va reaprinde scandalul, iar noi, de dragul unei bune diversiuni, asta vrem....
          Mai dar multi naivi sunt pe aici....
  • +17 (23 voturi)    
    recursul (Miercuri, 15 septembrie 2010, 8:58)

    elena [anonim]

    Nu inteleg cum un verdict dat de instanta de sector si TB. care sunt la fel ,in momentul cand ajung la curtea de apel se intoarce verdictul la 360 grade .Ori cele 2 instante nu sunt bune ,ori la CA.,se ascund dinozaurii corupti ai justitiei.Deci,e posibil ca excrocul de vantu sa scape,cum de altfel au scapat si s-au fofilat de justitie toti marii excroci si hotii natiunii -parlamentarii si nu numai.
    • -14 (24 voturi)    
      constat cu stupoare (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:00)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui elena

      ca sunt unii ca elena si capatu satului care nu stiu cum se scrie escroc dar isi dau cu parerea despre excroci.
      cum isi dau ei cu parerea daca pana acum n-au inteles ca este vorba de escroci si nu de excroci?
      cand tu nu esti deloc autodidact ca sa corectezi un cuvant pe care l-ai invatat gresit, cum crezi ca opinia ta are vreo valoare? chiar crezi ca pune cineva vreo baza pe logica si inteligenta ta?
      • +4 (12 voturi)    
        Ce nu intelegi :) (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:27)

        Neica nimeni [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Ce nu intelegi tu este... (care este) ca asa e "cool" sau "kwel" sau mega uber tare, sa folosesti cuvinte gen "majistrat", "leji", "ka", "io"... samd...

        Notiunea de autodidact nu "existeaza" in "vokabularul" celor "cool" ca ei! :)

        PS: Ai perfecta dreptate!
      • +13 (15 voturi)    
        Forma vs fond (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:42)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Fondul ideilor exprimate este una, forma in care este facuta este alta.
        Pentru un om inteligent fondul nu se combate cu argumente generate de forma mesajului.
        • -2 (8 voturi)    
          @denvarel, fozica, warchild (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:06)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui denvarel

          una e o greseala gramaticala si alta e greseala pe care o face.
          cum pot sa ma bazez pe logica ei cand ea vrea sa spuna ca o soluti inversa este o intoarcere cu 360 grade?
      • +14 (16 voturi)    
        Gresit (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:00)

        Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Nu toate opiniile ale celor care scriu corect au valoare, dupa cum nu toate opiniile ale celor care nu stiu sa scrie corect sunt gresite. Daca vrei sa combati pe cineva, critica mai intai ceea ce spune, nu cum spune.
      • +8 (10 voturi)    
        sa vobim ipotetic (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:16)

        warchild [anonim] i-a raspuns lui adrian

        desi nu e cazul aici - concluzia pe care o trag eu din ce spui tu e ca parerile unui om care vorbeste stalcit o limba (nu e cazul elenei) nu vor fi luate niciodata in considerare de interlocutorii lui. ceea ce este gresit total! eu zic sa o lasi in pace si doar sa-i atragi atentia si poti sa o faci si in mod subtil. cat depre puterea ei de intelegere - hai sa nu facem afirmatii - e posibil sa inteleaga mai multe decat tine!
      • +7 (11 voturi)    
        Amice, potri sa constati cu... orice! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:37)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Ma uit la ceea ce scrii si stau sa ma intreb daca esti vantu sau nu?!
        Nu am vazut un om mai obtuz ca tine, mai indoctrinat si mai demagog!
        Ai curajul sa iesi in fata celor 300.000 de feneisti sa le spui ceea ce scrii p'aci?
        Sincer, nu cred ca mai ramane atom langa atom din tine!
        Nu reusesc sa inteleg cum de te/au prostit antenelesi realitatea, intr/atat de mult incat daca ti se pune in farfurie.... rahat, tu zici si crezi ca mananci tort!
        Stii care este culmea?
        Numele tau inseamna ceva ce nici pe la 20.000 de kilometri nu se apropie de tine!
        Jena!
    • +12 (12 voturi)    
      Daca verdictul... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:43)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui elena

      este intors la 360 grade e ok, rau e sa fie intors la 180 de grade.. mai usor cu expresiile pe care nu le intelegem...
    • -2 (8 voturi)    
      cam multe grade... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:51)

      oricare [anonim] i-a raspuns lui elena

      Daca tot iti dai cu parerea ca, deh, e libera prostia la romani, sa te intorci si tu la 360 de grade si sa-ti continui drumul in viata!
    • +3 (3 voturi)    
      Geometrie de verdict (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:05)

      Pitagora [anonim] i-a raspuns lui elena

      Daca il intoarce pe verdict la 360 grade ajunge tot acolo adica nu se schimba nimic .Numai daca il intoarce la 180 grade este opus si deci se schimba .
      • 0 (2 voturi)    
        Cam putin 360 de grade. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:29)

        arhimede [anonim] i-a raspuns lui Pitagora

        Ar trebui intors la 720 si am ajunge la....
  • +24 (26 voturi)    
    inca un moment zero.... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 9:15)

    xuleasca [anonim]

    daca astazi Vantu va fi liber, parerea mea vinovata va fi din nou Justitia, ea acorda clementa .....hotilor.
    • +23 (25 voturi)    
      Vintu este rasfatat daca (Miercuri, 15 septembrie 2010, 9:42)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui xuleasca

      ii spui hot. Sau cred ca se simte jignit. Acest individ este malefic, nu are corespondent in limba romana ceea ce reprezinta el. O jigodie care "colectioneaza oameni"!!!!
      Nu reusesc sa gasesc un termen potrvit pentru acest specimen.
      • +19 (21 voturi)    
        Vantu nu e hot draga, (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:24)

        Chiar Io [anonim] i-a raspuns lui Audit

        Nu ai citit titlul? Este om de afaceri :)))
  • +27 (29 voturi)    
    Test. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 9:17)

    AlinN [anonim]

    Acum vedem daca se misca justitia sau ramane parte a unui aparat de stat mafiot. Intr-un stat cu justitie predictibila nici nu s-ar fi dat stirea pentru ca ar fi fost de asteptat sa nu fie eliberat.
    Dar la noi daca furi un ou primesti 40 de ani inchisoare dupa un proces de 2 minute iar daca mitraliezi la comanda tinte pentru bani (Gorbunov) esti eliberat dupa 2 ani pentru ca te doare-n cot.
    In concluzie ziua de azi este o raspantie de drumuri: putem sa alegem calea mexicana cu doua clase (clasa armata si clasa nearmata care este in orice moment sluga clasei armate) sau putem sa alegem calea europeana.
  • +22 (26 voturi)    
    Cealalta parte a familiei Costiniu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 9:26)

    denvarel [utilizator]

    Astazi o sa vedem daca familia Costiniu e corupta 50% sau 100%
    La ce probe au iesit in presa nu vad cum ar justifica logic o eventuala decizie de eliberare.
  • -12 (20 voturi)    
    bursa pariurilor (Miercuri, 15 septembrie 2010, 9:40)

    sorinus pokeristu [anonim]

    scapa !
    nush nu'i un pericol public.
    nu poate influentza opinia publica.
    nu poate influentza procesul, eventualul proces.
    este un om onest care'si vede de afacerile lui si da de lucru multora.
    este un om vechi pentru vremurile noi.
    io pariez pe el.
    • +18 (24 voturi)    
      Ironie (Miercuri, 15 septembrie 2010, 10:48)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui sorinus pokeristu

      Sper sa fie doar ironie in comentariul tau.Sper ca justitia sa fie obiectiva.La ce probe sunt ar trebui sa stea la mititica 150 de ani.
      • -15 (21 voturi)    
        poti sa enumeri cateva probe? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:42)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Rammy

        pentru care sa stea la mititica vreo 30 ani. ca sunt chiar curios ce probe sunt. si pentru 150 de ani.
        dac sunt probe de ce nu e condamnat?
        probe sunt pentru favorizarea infractorului. de la 2 la 7 ani sau cam asa. dar pana la 150 de ani?
        sau daca sunt 20 de probe poti sa-l condamni pentru aceeasi fapta de 20 de ori?
        • +9 (17 voturi)    
          Din interventiile tale (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:53)

          radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          observ ca ti-ai ales sa fii avocatul diavolului!
          • +5 (11 voturi)    
            eu am zis ca e VINOVAT ! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:08)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui radiogargara

            tu ai inteles cat ai putut...
  • +18 (20 voturi)    
    Dura lex? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 10:43)

    Suedezul [anonim]

    Astazi vom afla daca avem o justitie onesta sau o justitie obidienta ,subordonata marilor corupti.
  • +13 (21 voturi)    
    io zic ca totu` o sa fie ca pana acum... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 11:39)

    capatu` satului [anonim]

    ce`i regretabil este lipsa de activitate a majistratilor, sa ne reamintim:

    SAFI - nici un condamnat, catarama stalpu` pnl stie de ce;
    CARITAS - stoica a primit o condamnare derizorie, n`are bunuri, cateva suteme de mii de fraieri pagubiti, inclusiv straini din tarile de langa noi;
    FNI, GELSOR, FNA - patronu` vantu`, liber la program, un executant minor vlas arestata, popa sbrurda inca prin bali in asteptarea unei repatrieri ce este tot mai indepartata, directoru` CEC ce a pus garantia statului pt. fn`isti poate dormi linistit (gelsoru` si vantu` vegheaza pt. el), statu` marca 300 de milioane de euro`, iar fraierii platesc 600 de ron pe an coplata, plus nu stiu cate deficite electrica, cfr si restu`;

    io zic ca protestu` lansat recent de majistrati cu privire la reducerea salariului este justificat, daca ar fi trasi pe roata cei care au anchetat si judecat excrocheriile de mai sus ar fi o pedeapsa prea mica pt. cat rau au facut - stati linistiti csm`u vegheaza la aparararea reputatiei lui don` costiniu` si a lui jipa; io cred ca majistratii ce au anchetat si judecat excrocheriile de mai sus merita o pensie linistita, cum o sa plateasca don` vantu di directoru` cec, n`ati auzit ca au obrazu` fin si majistratii sunt asa de sensibili la problemele de sanatate ale infractorilor adevarati - nu se compara vantu` cu un gainar, el a furat mult mai mult, diferenta este de ordinul miilor de miliarde....

    romanii trebuie sa inteleaga ca bani fara munca nu se pot realiza, vremea speculatorilor apune, criza va face mai mult in acest sens decat 15.000 de leji..

    sau poate, dupa cum ne`a transmis don` patricianu` criza poate fi o ocazie foarte buna de a fura si mai mult de la stat....

    cu parere de rau, trebuie sa admitem, ca tot ce se intampla este doar un pic de praf, pedeapsa nu v`a fi niciodata aplicata unor asemenea specimene, cel putin la noi - dreptu` la pensie al majistratului este raspunsu` curtii constitutionale la toate excrocheriile de mai sus.
  • +14 (16 voturi)    
    Tripleta " de aur" (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:07)

    Niet [anonim]

    Asociere in defavoarea tarii: sov, bombonel, ilici...!
  • +13 (17 voturi)    
    Natiune! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:18)

    Catalin [anonim]

    Pro si contra ! Dureros nu este cea ce se decide astazi ,nu este nici prima si nu va fi ultima oara cand justitia face fasssss!!! Dureros este faptul ca in societatea noastra sunt opinii pro si contra.Sa fi departea unui mare infractor,talhar,violator de legi,acest oligarh nenorocit care a lasat cu buna stiinta sute de mii de oameni pe strada fara sa-i pese nici macar o clipa,el si gasca lui .Acest fapt este dureros !
  • +14 (18 voturi)    
    De acord cu tine Catalin (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:46)

    Maria [anonim]

    Asta ne doare pe noi toti care inca mai speram la o altfel de Romanie.Sa aperi un infractor -indiferent cine este el-in numele democratiei este strigatoooooor!!!!!!!!!!!
  • +17 (19 voturi)    
    Update 11 (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:46)

    Denvarel [anonim]

    "UPDATE 11 (ora 14:29): Cauza are legatura cu dezbaterea prezidentiala din decembrie 2009"

    Cauza mai are si o legatura cu Decebal si Traian ca de atunci incoace s-au bagat pe gat dacilor niste norme de drept pe care ei nu le vroiau, chipurile in numele civilizatiei aduse de romani.

    Propun eliberarea lui Vantu pana la convocarea lui Traian in calitate de martor - intemeietor cu forta al statului pe aceste meleaguri. Sa ne spuna de ce a impus normele legale latine si ce baza legala a avut pentru a face acest lucru.
    Abia dupa aceea putem judeca pentru ca nu e clar dupa ce norme de drept functioneaza justitia.
    • +7 (9 voturi)    
      :) (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:31)

      io [anonim] i-a raspuns lui Denvarel

      e slaba de tot apararea vantului daca vin la recurs cu astfel de argumentari.
      plus ca par sa fi uitat ca nu se dezbate fondul, ci doar motivele arestarii preventive.
      pe de alta parte cred ca e greu sa dovedesti ca nu esti pericol public si nu impiedici mersul justitiei cand tu ai ajutat cu bani grei un condamnat sa fuga permanent de justitie
      !!!
      in plus, marturiile lui popa in acest caz ar putea dauna grav vantului, deci acesta are tot interesul sa scape de popa, sau macar sa-i inchida gura.
      atita timp cit martorul popa nu a fost extradat , audiat, etc... eliberarea vantului ar fi o mare rusine pentru justitia mioritica.

      P.S.
      da, zice avocatul, cauza are legatura cu Traian.
      cu Traian Basescu ...
      imi aduc aminte de o glumita a catavencilor, imediat dupa ce Basescu a castigat al doilea mandat:
      "urmasul lui Traian: Basescu"
  • +11 (13 voturi)    
    spa-l lege 29,29 ca pe penescu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:28)

    doru [anonim]

    daca scapa iar santem de irecuperabili, sper sa-i dea 29 cat incape la fel ca nemernicului de penescu ,
  • +10 (14 voturi)    
    Delirant (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:36)

    aac [utilizator]

    "* avocatul a spus ca Vantu nu este pericol public pentru ca opinia publica nu l-a catalogat asa. Nazat a invocat aici si Realitatea TV, ai carei telespectatori nu au spus asa ceva"

    Sint tare curios cum dovedeste avocatul diavolului o porcarie ca asta.

    Deliraaaaaaaaaaaaant!
  • +10 (14 voturi)    
    adica, da, recunoaste! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:40)

    Grig [anonim]

    Cu alte cuvinte, sau cam aceleași, Vintu stia unde este ascuns un infractor condamnat in România si ascundea acest lucru! Ba mai mult, il ajuta sa-si vada neamurile! Dar de ce n-a ajutat el justitia sa-l gaseasca pe Popa, din moment ce era un condamnat la 15 ani de puscarie, iar el ii stia adresa unde-i si-i trimitea parintii!
    Timpeniile astea le spune un avocat! Ha-ha!Oameni buni, astia erau prosti rău! Mafiotul, ca imparatul, era gol! Unde mai pui ca trimitea noul nr de tel prin SMS de pe vechiul nr! Si asta e geniul lui Dinescu si CTP!
  • +9 (9 voturi)    
    Daca scapa ii o lectie pt restul faceti ca mine! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:47)

    felix [anonim]

    A incercat clar sa influenteze justitia nu o data nu numai in cazul asta deci trebuie tinut inca ca sa seevite cat de cat asta in viitorul apropiat.

    In rest daca nu se iau decizii clar va fi un exemplu pentru restul ca daca faci ceva rau trebuie sa fie foarte rau si sa implici cat mai multi ca sa lupte toti sa te scape.

    Asa poti in Romania scapa de orice fapta grava daca o faci si mai grava adica implicii pe toti cei care poti politie, justitie, politica, jurnalism tot ce gasesti.
  • +7 (11 voturi)    
    UPDATE 12 (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:01)

    denvarel [utilizator]

    Avocatul lui Vantu a cerut sa se asculte inregistrarile telefonice.

    * el a cerut instantei sa nu ia in considerare inregistrarile telefonice depuse la dosar pentru ca au fost facute fara a respecta procedurile

    Aici nu-mi dau seama cine e buimac, reporterul sau avocatul.
    Ori sa sa asculte, primesc! Dar sa nu se ia in consideratie nimica; ori sa nu se asculte, primesc ! Dar atunci sa se ia in consideratie pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale !
  • -7 (17 voturi)    
    obiectul procesului (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:02)

    marius [anonim]

    E foarte frumoasa indignarea pentru FNI, dar acum se judeca altceva. Vantu a fost judecat in dosarul FNI si gasit NEVINOVAT! Verdictul nu s-a dat sub Iliescu, Constantinescu, Ceausescu, etc ci sub Basescu. Diferenta este ca Realitatea buna a devenit Realitatea rea.
    Daca Zeus ar dori sa redeschida procesul FNI, normal ar fi ca Vantu sa fie condamnat si arestat, plus masuri de recuperare a prejudiciului.
    NU acest lucriu se doreste. Se doresta sa reapara Realitatea buna ( cam greu cu la B1 TV).
    Dar nu se doreste destul de fundamentat, se fac erori la rechizitoriu, se trimit jandarmi speriati de caini, pentru ca nici la o arestare nu se pricep strategii.
    In concluzie, Sa traiti bine.
    • -8 (12 voturi)    
      Corect. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:24)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Ce simplu e adevarul,daca ai cap si ochi sa-l vezi...Respectul meu,d-le.
      • -3 (5 voturi)    
        foarte simplu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:33)

        io [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        mai ales cand se bazeaza doar pe niste supozitii ...
        elucubratii de-astea, pe post de adevar poate oricine.(editat de HotNews.ro)
    • +7 (9 voturi)    
      Nu a fost gasit nevinovat (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:09)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui marius

      S-au prescris fapteleee!
      Pana la epoca Basescu au avut unii dintre cei mentionati grija sa se amaneeee pana la prescriereee.
      Si Zeus nu poate redeschide un proces pentru fapte prescriseeee chiar daca ar fi judecator, ceace nu eeeeee!
      Priceeeeepiiii?
      • -2 (4 voturi)    
        nu chiar (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:19)

        marius [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        Daca verifici vei afla ca procesul FNI s-a redeschis in 2006 la cererea dnei Vlas finalizandu-se in martie 2007. Vantul a aparut doar ca martor, la insistentele lui Vlas. Motivul - procurorii nu au dat NUP (nu Nus), iar judecatorii nici atat. In concluzie nu e vorba de amanari ci de acte ale autoritatilor, aflate sub aceeasi comanda politica si administrativa ca si acum (cred ca in loc de Predoiu era Macovei, in rest la fel).
        Am pricepuuut.
  • +4 (12 voturi)    
    Ia'uzi la asta !! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:23)

    Gheorghe Botos [anonim]

    Avocatul asta este un ageamiu daca spune chestiile astea. SI pe deasupra il mai cheama si Marian Nazad. A fost si un fel de procuror pe timpuri (dupa "90).Slab, din cale afara, si ca una si ca alta!
  • +4 (14 voturi)    
    Pentru procurori (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:42)

    Bebe [anonim]

    Desigur ca un magistrat nu sta priponit in fata TV-ului sa urmareasca toate emisiunile. Numai ca: exista o interventie in direct a lui SOV care spune asa - "Basescu trebuie sa-si intareasca statul. Eu, adica SOV ii am angajati la mine pe cei mai importanti 500 de functionari publici, inclusiv justitie. Pot avea si 1500 dar prefer sa-i cumpar cand am nevoie. Prin cei 500 conduc de fapt Romania." Asta nu se numeste subminarea autoritatii nationale si a statului? Inteleg ca ii place sa fie sef in afara unui cadru democratic. Asta se numeste, mafie. Ce sa mai judece judecatorii daca el singur declara ca el submineaza autoritatea stautului? Doar eventual sa constate ca omul este nebun, dar atunci ar trebui inchisa iRealitatea care este un post care delireaza dupa toanele nebunului.
  • +2 (2 voturi)    
    Componenta completului (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:46)

    Panduru [anonim]

    Din complet a facut parte vreunul dintre: Matei Ionut;Stanciu Livia Doina,Cosma Rodica si procuror-ul Victor Cornoiu?
  • +3 (7 voturi)    
    Daca ceea ce am citit (Miercuri, 15 septembrie 2010, 16:47)

    Claude [anonim]

    prezinta ce s-a prezentat mai important si mai plin de substanta in motivarea avocatilor, atunci e subtire rau de tot....

    Mentionez ca acum nu cunosc rezultatul final al deliberarii dar mare lucru daca ii dau astia drumul numai pe firimituri.
  • +12 (16 voturi)    
    pai mai tov. SOV, (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:08)

    nemanipulabila [utilizator]

    SOV: "Totul e o chestiune politica. Totul e pus la cale de Basescu cu ajutorul SRI."
    1.Si daca e asa, e chiar foarte bine, atunci e un lucru bun pus la cale de Basescu.
    2. pai daca nu cu ajutorul SRI atunci cu al cui? sau ce sa faca altceva SRI-ul.... sa ajute tot pe infractorii ca tine sa mai puna de un FNI, de o lovilutie, de vreo privatizare frauduloasa, sau ce? Ei, baiatule, vremuri de demult alea, ce sa-i faci, nu mai e nici SRI-ul ce era odata in tineretile tale.....
    Vezi tu SOV-ule, eu cu speranta asta mai raman inca: cu sau fara ajutor moral de la Base sau de la urmatorul presedinte sau de la alti demnitari inca nevanduti, noul SRI asta treaba are de facut pt. noi: sa descopere si sa urmareasca infractori, delapidatori, tradatori, spioni, etc.
    (Zi-mi in care categorie nu te incadrezi ca sa te contrazic imediat)
    • +6 (8 voturi)    
      scuzati tov. SOV, (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:26)

      nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui nemanipulabila

      am uitat sa trec in ultima insiruire "mafioti"
    • +1 (3 voturi)    
      Pai (Miercuri, 15 septembrie 2010, 19:35)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui nemanipulabila

      SRI-ul lui era mai bun( si probabil mai ieftin). Ma intreb ci plateste de 3 ori diferenta de data asta
  • +7 (11 voturi)    
    Da (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:12)

    Babilou [anonim]

    Da, apar indicii deja: citez din ziare.ro: În timpul şedinţei de miercuri, în care magistraţii Curţii de Apel judecă recursul lui Sorin Ovidiu Vîntu, judecătoarea Viorica Costiniu a atras atentia că o parte dintre interceptările anexate la dosar, precum şi alte documente, nu sunt certificate de nimeni ca fiind autentice."
    Hmmmm, oare scapa? E mare caracatitza....
    • +2 (6 voturi)    
      da, dar (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:35)

      xy [anonim] i-a raspuns lui Babilou

      tocmai le-a certificat inculpatul ca sunt autentice!
  • -4 (10 voturi)    
    CEDO - cititi cu atentie, ca e "studiu de caz"! (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:12)

    Costache2009 [utilizator]

    "... in situatii in care este vorba de securitatea nationala, trebuie sa existe cel putin o legatura rezonabila si reala intre masurile care aduc atingere vietii private si obiectivul invocat pentru ca acest scop sa poata fi considerat legitim. Pastrarea arbitrara a unor informatii privind viata privata a persoanelor cu scopul asigurarii securitatii nationale este de natura sa ridice probleme serioase. Statele nu dispun de puteri discretionare nelimitate pentru a supune persoanele fizice unor masuri de supraveghere secreta. Astfel, trebuie sa existe un echilibru intre interesul unui stat de a lua masurile necesare pentru protectia sigurantei nationale si gravitatea masurilor care duc la incalcarea dreptului reclamantului la respectarea vietii private. Curtea din Strasbourg a subliniat in repetate randuri ca "un sistem secret de supraveghere, avand drept scop apararea sigurantei nationale, creeaza riscul de a pune in pericol sau chiar de a distruge democratia pe motiv ca o apara".
  • +8 (10 voturi)    
    CIFRUL SOV (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:15)

    CIFRUL SOV [anonim]

    Ca Basescu vrea sa-l infunde pe SOV, n-ar fi o mare surpriza, cata vreme inca vreun milion de romani ar dori acelasi lucru. Intrebarea este cine l-a protejat pe Vintu de nu s-a luat nimeni de el timp de 10 ani si ce s-a intamplat acum?
    Eu cred ca, in ochii cuiva, Vintu nu mai dadea randament si mai si facea mare zarva, asa ca trebuia retras...o pisica zgomotoasa nu prinde soareci si prin urmare nu mai este utila.
    Pana la urma, de ce sa nu credem ca toate necazurile de acum ale lui SOV vin din directia celor care au pierdut in decembrie 2009? De ce sa fie exclusiv de la Basescu? Pentru ca o spune insusi Vintu? Dar daca si acum vorbeste ...cifrat? Poate cineva l-a sfatuit ca e bine s-o dea spre marinar, ca altfel...s-au mai intamplat accidente fatale prin inchisori?
  • +3 (7 voturi)    
    catuse (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:19)

    dan [anonim]

    de ce nu are catuse ca orice arestata? are un tratament preferential fata de ceilalti?
  • +8 (10 voturi)    
    citite in mod gresit???? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:20)

    buz [anonim]

    Deci Vantu zice ca toate transcrierile sunt adevarate dar sunt citite intr-un mod gresit. Sa intelegem ca trebuiau citite pe verticala? Sau de la coada la cap? Sau nu in romana, ca de fapt ele trebuiau citite in chineza?
    Si care ar fi cheia citirii corecte? Oare ce-o fi vrut Vantu sa zica cand i-a declarat lui Popa ca "eu te intretin" si mai ales care o fi misterul pupatului pe gingii...
    Asa e Vantule, boborul e prea redus pt a te intelege cu adevarat, doar vorbim de codul lui Oreste... nu?
    Ok tati, va pupa Vantu, pa pa...
    • +6 (10 voturi)    
      Trebuie citite in rusa. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:35)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui buz

      abia atunci se pot interpreta corect (vezi Geoana si Moscova, apoi Geoana si Vintu, apoi politica postului Publika din Md care face politica ursului, vezi intovarasirea cu comunistii moldoveni care stim ai cui sint (ca si "ai nostri" de altfel).
    • +2 (6 voturi)    
      Artistic (Miercuri, 15 septembrie 2010, 17:47)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui buz

      Trebuiau sa fie interpretate de actori profesionisti :-) :-) :-) Actorii de la Realitatea si de la FelixTV bineinteles.
    • -1 (3 voturi)    
      danga langa (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:28)

      io [anonim] i-a raspuns lui buz

      genial sketch-ul ...
      parca-l si vad pe Vantu fata cu procurorul:
      "- Pai ce, asa se citeste?
      - Dar cum?
      - Uite asa: ..."

      http://www.youtube.com/watch?v=YTv7Pq4WITc
    • +1 (5 voturi)    
      cifrul (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:42)

      mar [anonim] i-a raspuns lui buz

      era similar declaratie de presa promise pentru 07.12.2009.
      Adica sa intelegem ca recunoaste ca a vorbit la telefon de amicul POPA, ba ca are grija sa nu-l manance barzaunii sau mai rau sa ajunga sa se prostitueze, dar toate covorbirile au un talc. Mai stii il "monitoriza" ptr. a sesiza Interpolul.
      Si cand te gandesti ca pana si telespectatorii s-au pronuntat la irealitatea in favoarea speculatorului care emitea din eter ca "luni toata lumea rade, canta si danseaza" - 07.12.2009. Asta este ghinion de nesansa a fost in lunea respectiva.
  • +2 (6 voturi)    
    sunt curios (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:33)

    mariage [utilizator]

    Vantu a anuntat Realitatea de implicarea lui Basescu sau invers?
  • +2 (6 voturi)    
    galusca... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 19:19)

    egroeg [anonim]

    ca banii erau pentru familia lui Popa sa mearga la bietul fiu arata cat de prosti ne considera acest individ.Daca instanta o accepta, atunci fara tagada ca se pune in slujba SOV,desi favorizarea infractorului inseamna si cand il ajuti cu bani sa aiba cu ce sa traiasca si sa stea departe ca sa nu fie inchis sau pe ai lui ca sa mearga la el.
    Ma intreb insa cine inghite si galusca celor 200000/an negociati (SOV a pronuntat chiar DEAL) referindu-se si la un general?. Erau tot ajutor pentru familie ?
    Daca si in aceasta cauza vor binevoi judecatorii sa-l "ajute "pe SOV,atunci chiar ca justitia romaneasca trebuie reformata din rarunchi.
  • +2 (6 voturi)    
    . (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:14)

    Grig [anonim]

    S-a cam terminat cu hotia in tarisoara noastra dar trebuie sa eradicam si prostia si naivitatea oamenilor
  • +2 (6 voturi)    
    .. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:22)

    Andreea [anonim]

    Bine ca mass media a scapat de inhibitii si trateaza cu mai multa atentie acest caz.Asa oameni buni treziti-va
  • +2 (6 voturi)    
    . (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:25)

    Gabi [anonim]

    Vedeti cum marii escroci isi trag si cate un trust media! Pai ce te fai cu Irealitatea Tv care a devenit din canal de stiri un simplu canal de …!
  • +1 (5 voturi)    
    .. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:26)

    Andrei [anonim]

    Vreau sa cred ca arestarea lui SOV nu este decat inceputul si ca vor urma si ceilalti de aceeasi fatura ca si el
  • +1 (5 voturi)    
    .. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:27)

    Ducu [anonim]

    Pe postul Realitatea Tv apareai numai da erai un bun contribuabil si cotizai cat ti se cerea.Daca nu ti se trantea usa in nas
  • +1 (5 voturi)    
    .. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:29)

    Gica [anonim]

    Oare cu mintile cator oameni s-a jucat acest impostor? I-a facut sa-l creada ca vor avea de castigat investind in aceste fonduri si apoi i-a jecmanit
  • +1 (5 voturi)    
    . (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:31)

    Norica [anonim]

    Cati oameni nevinovati au cazut saracii in plasa lui? Dar se pare ca i-a venit si lui randul si nu va scapa din plasa justitiei
  • +1 (5 voturi)    
    .. (Miercuri, 15 septembrie 2010, 20:32)

    Radu [anonim]

    Sunt uimit de cat tupeu a avut acest individ-infractor de drept comun de a persifla atata timp autoritatile statului
  • +1 (3 voturi)    
    vintu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 21:37)

    golan [anonim]

    sint ferm convins ca toata tarasenia,cu SOV.,e o mare minciuna,cum de altfel tot ce scoate dictaturu pe gura este.De altfel,ce sa te astepti,de la o tara condusa de securisti.Numai innapoiere,ura fata de oameni si hotie.
    • 0 (2 voturi)    
      mai vantule.. (Joi, 16 septembrie 2010, 8:29)

      sorin 51 [anonim] i-a raspuns lui golan

      ..ai creierul spalat de antenele motanului Felix,pur si simplu nu mai poti gandi.Daca erai in situatia celor pagubiti de Vantu ,nu mai vorbeai asa.Toti cei aparati de Antene si publicatiile lui Voiculescu sunt infractori de drept comun.Toti au invocat politicul de amestec in justitie.Aminteste-ti de :Nastase nu stiu cate case, Temesan,Patriciu,Dan Diaconescu,..samd.
    • 0 (0 voturi)    
      Grig, Andreea,Andrei, Ducu, Gica,Norica,Radu si (Joi, 16 septembrie 2010, 16:58)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui golan

      si Golan.
      este evident, pentru oricine are un IQ>50 ca sunt una si aceeasi persoana.
      Multi incep cu .. si au postari foarte scurte.
      Nu este bine, eu te-ash sanctiona postac lenesh ce esti !
      Trebuie sa pui cate un titlu, credibil daca se poate si sa scri mai mult.
      Postarile trebuie sa fie intercalate printre altele, nu insiruite una sub alta, ca se prinde lumea.
      Alo, Modrogan, ati ajuns niste amatori !
  • +1 (1 vot)    
    SOV ramane in arest (Joi, 16 septembrie 2010, 15:12)

    Mihai-Grecia [anonim]

    Nu e cazul sa ne ingrijoram cu privirea la soarta lui SOV.
    Va ramane in arest, in schimbul dosarului lui Costiniu.

    Matematica simpla 1 = 1.
  • 0 (0 voturi)    
    mafia (Joi, 16 septembrie 2010, 22:23)

    Petrovici [anonim]

    Victorie a mafiei ticalosite. Mare, foarte mare pacat. Ne mananca banditii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by