Emil Boc: Nemultumiti de noua impozitare sunt cei care beneficiau abuziv de drepturi de autor / Exista 10,8 milioane de romani care nu platesc contributii de Sanatate

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 august 2010, 19:55 Actualitate | Esenţial


In Romania exista 10,8 milioane de persoane care nu platesc contributii de Sanatate, motiv pentru care este nevoie de o largire a bazei de impozitare in cazul celor care pana acum nu contribuiau, dar desfasurau activitati economice, a afirmat miercuri premierul Emil Boc. Potrivit acestuia, persoanele nemultumite de noua modalitate de impozitare a drepturilor de autor sunt cele care se foloseau abuziv de astfel de drepturi, pentru ca de fapt nu intrau sub incidenta legii, iar Guvernul nu a facut decat sa vegheze la respectarea legii.
  • "Toata lumea intreaba de ce nu sunt bani suficienti pentru un anumit domeniu, ei bine trebuie sa stim, de exemplu, ca exista 10,8 milioane de romani care nu platesc contributii de Sanatate, dar vrem o Sanatate performanta. Si atunci avem nevoie de o largire a bazei de impozitare la aceia care pana acum nu plateau, dar desfasurau activitati economice", a declarat Emil Boc la RRA, citeaza Agerpres.
Seful Executivului a sustinut ca foarte multe persoane au profitat de legea privind drepturile de autor, ca un mecanism de a evita sa plateasca contributiile sociale. El a subliniat ca, in loc sa beneficieze de avantajele drepturilor de autor artistii, creatorii, legea a fost aplicata abuziv, astfel incat sub incidenta ei intrau chiar si soferi sau mecanici.
  • "Normal ca aceia care pana acum nu plateau aceste lucruri, fiind pusi in situatia sa plateasca contributii evident ca sunt nemultumiti. Dupa cum sunt nemultumiti foarte multi cei care, profitand de situatia legii cu privire la drepturile de autor, in loc ca de aceasta lege sa beneficieze numai aceia care erau cu adevarat creatori si erau, in sensul legii, beneficiari ai prevederilor respective, ea s-a aplicat abuziv si foarte mult, de la soferi, mecanici si alte categori sociale. Nu plateau contributii la asigurari sociale pentru ca intrau sub incidenta Legii drepturilor de autor", a spus premierul, potrivit Mediafax.
  • "Acum, noi am strans surubul si am spus: "Fratilor, toata lumea trebuie sa respecte legea". Cei care sunt cu adevarat si intra sub incidenta drepturilor de autor categoric beneficiaza de prevederile legii, cei care au incercat si incearca sa foloseasca legea ca un mijloc ca sa nu plateasca dari catre stat: "Nu se mai poate!"", a completat Emil Boc.
  • "In fapt, nu cei care sunt cu adevarat creatori si care beneficiaza de drepturi de autor sunt problema, ci aceia care incearca sa utilizeze legea drepturilor de autor ca o pavaza sa nu plateasca aceste contributii la bugetul de stat", a conchis seful Executivului.
El a amintit ca in discutiile, de miercuri, de la Palatul Victoria, cu reprezentantii artistilor s-a avut in vedere si modificarea Legii drepturilor de autor.

Premierul a afirmat ca, indiferent ca tara este in criza, actul de cultura trebuie sprijinit si ca intr-o societate Cultura nu trebuie pusa la colt.

De asemenea, s-a mai decis ca o comisie interministeriala condusa de vicepremierul Marko Bela sa analizeze modificarea Legii drepturilor de autor, a Legii sponsorizarii si a Legii timbrului cultural, pentru ca aplicarea acestor acte normative sa aduca mai multa sustinere, inclusiv financiara, activitatii culturale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2492 vizualizari

  • -2 (12 voturi)    
    10 milioane ? (Miercuri, 25 august 2010, 20:01)

    Mos Gerila [utilizator]

    10 milioane cu tot cu parlamentari si guvernanti ? Sau fara ?
    • +3 (9 voturi)    
      Cea mai mare parte (Miercuri, 25 august 2010, 21:29)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Mos Gerila

      Sunt evident pensionarii!

      In timp ce un salariat care haieste o luna pentru 6-7 milioane plateste darile, un pensionar care ia 9,99 milioane nu plateste, ca li s-a pus placa "de la 10 milioane" in sus.
      De ce 10 milioane si nu 2,5 milioane (deducerea maxima de care beneficiaza un salariat cu copii in intretinere) Dumnezeu stie, si... urna de vot.

      Pensionarii + taranii (marea majoritate pensionari CAP), in proportie de 90% au veniturile declarate sub 10 milioane si tot in proportie de 90% sunt abonatii sistemului de sanatate publica.

      Evident mai sunt si copii... aveti vreun gand ?
      • +4 (6 voturi)    
        corect (Miercuri, 25 august 2010, 21:52)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        e corect ce spui. La 1200 lei pensie se plateste impozit (1200-1000)*0.16=32 lei. Deci nici cei peste 1000 lei nu sunt mari contribuabili.
      • +3 (3 voturi)    
        cine nu are asigurare... (Miercuri, 25 august 2010, 23:50)

        methos [anonim] i-a raspuns lui anonim

        O intrebare am si eu pt guvernanti si, de ce nu, pentru cine stie sa-mi raspunda: o persoana care nu contribuie la asigurarile de sanatate (altele decit pensionarii sau copiii aflati in intretinerea parintilor) nu e obligata sa plateasca toate serviciile medicale? Si atunci care e problema ca acesti oameni nu contribuie? Doar pentru ca trebuie sa fie solidari? Poate eu vreau sa dau banii la un spital sau clinica privata. De ce sa fiu obligat sa dau spagi la spitalele insalubre de stat?
        • +4 (4 voturi)    
          Pai (Joi, 26 august 2010, 9:58)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui methos

          daca-i vorba de solidaritate, sa nu-i mai spuna fond de sanatate, nu??!

          Sa-i spuna fond de solidaritate si sa-mi lase nervii in pace.

          Ce sa-ti povestesc... 10 milioane de romani nu platesc... Tampenii!
          • +4 (4 voturi)    
            pai (Joi, 26 august 2010, 14:59)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Boc a spus foarte clar.. pentru ca unii beneficiau abuziv de legislatia pentru drepturi de autor, vor fi 'pedepsiti' la toti.. sa plateasca contributii pentru restul.. pana la 10 milioane..

            Concluzia? Mai bine lucrezi la negru.. altfel juma' de tara abia asteapta sa traiasca pe munca ta :)
            • +2 (2 voturi)    
              Just (Vineri, 27 august 2010, 0:03)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Niste dobitoci care mai judeca, trebuie sa munceasca pentru restul.

              Poate plecam dracului cu totii, sa vedem atunci pe cine mai pun astia sa plateasca...

              Uite numa' cum castiga puturosii: cu lege si ordine ca cei care muncesc intr-adevar, sa plateasca pe cei care se prefac!
    • 0 (0 voturi)    
      re: (Joi, 26 august 2010, 10:21)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Mos Gerila

      Cu parlamantari, nu stiu. Dar guvernanti, sigur nu. Dupa cum afirma primul ministru, ei au "strâns surubul" (vezi mai sus).
      Ori meseria care se preteaza la a strânge suruburi, nu are nimic de-a face cu dreptul de autor. Mai mult, aseaza clasa politica pe scara valorica la locul potrivit.
  • +12 (14 voturi)    
    Gratis pentru TOTI = Bine pentru NIMENI (Miercuri, 25 august 2010, 20:03)

    Gratis e scump [anonim]

    Gratis e scump: banii pe care nu-i platesti te costa ORICUM
  • 0 (16 voturi)    
    parca vorbiti despre alta tara... (Miercuri, 25 august 2010, 20:07)

    lili [anonim]

    Parc a nu ar fi responsabilitatea voastra. Cine v-a opritr pana aum sa faceti ordine in dezordinea numita Romania ??!!! Si cine stie CE si CATE or mai fi ??!!! Vorbe, vorbe goale, nu reusiti sa faceti nimic. Nu o sa iasa decat harababura ce-o facurati zilele astea cu taxele ca i-ati innebunit pe bietii contribuabili. Cred ca nu v-au iesit socotelile aiurea facute cand ati marit TVA si numai asa v-ati hotarat sa faceti ordinea de care vorbiti. Jalnic, Dle Prim Ministru Boc.......
    • +6 (12 voturi)    
      PE CRIZA Responsabilitatea depinde de mijloace (Miercuri, 25 august 2010, 20:51)

      Gratis e criza [anonim] i-a raspuns lui lili

      NIMENI IN EUROPA nu are bani sa dea pe criza - ca-n Romania - 22 de milioane de pomeni

      ♦ 12 August 2010, Ziare.com : Pensiile ar putea fi reduse cu 25% in Marea Britanie
      ♦ 9 Iunie 2010, Hotnews: Planurile de austeritate ale tarilor europene. Vezi cat si de unde au preferat Guvernele sa taie din cheltuieli
      ♦ 12 August 2010, Ziare.com: Europa, ingropata in datorii - toate proiectele mari sunt blocate
      ♦ 13 August 2010, RTv: Consiliul Europei a tăiat 3,6 miliarde de euro din buget
      ♦ 13 August 2010, Gandul: Mai puţini bani pentru săracii UE. Guvernele Uniunii vor să impună Comisiei Europene un buget de austeritate
      • -3 (9 voturi)    
        nu contest masurile.... (Miercuri, 25 august 2010, 21:09)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Gratis e criza

        ci lipsa masurilor guvernului boc. dl boc vorbeste din noiembrie 2008 de cand pdl a castigat alegerile ca va face si va drege si nu a facut nimic decat in ceasul al 12-lea cand fmi a zis stop minciunii generalizate din romania. minciuna guvernantilor a inrautatit situatia romaniei. pentru asta sunt responsabili si dl basescu si dl boc. in rest, incompetenta dlui boc este evidenta, trebuie inlocuit de urgenta. uitati-va la lalaiala restructurarilor din sistemul bugetar, pana si presedintele basescu s-a aratat nemultumit de aceasta lalaiala.
        • +1 (7 voturi)    
          Ministrul Sănătăţii, 2009: Ion Bazac - PSD (Miercuri, 25 august 2010, 21:27)

          Criza in Romania: 2009 Activitatea Ministrilor PSD [anonim] i-a raspuns lui lili

          Uite cu ce s-a ocupat PSD-ul PE CRIZA:


          ♦ Ministrul Sănătăţii, Ion Bazac, atras în scandalul „Doi şi-un sfert”

          Cotidianul, 25 Mar 2009

          Afacerea cu terenurile din Băneasa, în care au fost arestaţi până acum doi şefi din serviciile secrete ale Ministerului de Interne şi un important om de afaceri, are conexiuni în Guvern. Primul nume vehiculat: Ion Bazac, ministrul Sănătăţii.


          ♦ Sorin OPRESCU, Seful Spitalelor din BUCURESTI: 2008-2009-2010

          ZERO ACTIVITATE

          >>> Spitalele i-au fost date lui Oprescu de Tariceanu, chiar INAINTE de alegeri


          ♦ Alegerile au fost pe 30 noiembrie,
          ♦ Oprescu a cerut spitalele in 2008,
          ♦ Spitalele i-au fost “date” lui S. Oprescu pe 25 noiembrie 2008

          25 Noiembrie 2008, Ziare.com: Lista spitalelor lui Oprescu, aprobata de Guvern


          Guvernul a aprobat, marti, lista celor 18 spitale care vor fi manageriate, de la 1 ianuarie 2009, de municipalitatea bucuresteana, in cadrul unui proiect-pilot ce ar putea fi extins, in functie de rezultate, in toata tara.

          Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, pe 5 noiembrie, ca nu este de acord cu proiectul-pilot al Guvernului, prin care doar o parte din spitalele bucurestene trec in subordinea municipalitati, si a cerut ca 42 de spitale, inclusiv cele de urgenta, sa fie in administrarea edililor locali.

          “Nu vreau un proiect-pilot facut doar pentru a inchide gura lui Oprescu”, a spus primarul Capitalei. El l-a acuzat pe ministrul Sanatatii ca “nu a inteles inca” importanta trecerii spitalelor, in numar de 42, la primarie.
          Pana la 1 ianuarie 2010, Guvernul va aproba lista tuturor unitatilor sanitare cu paturi care vor trece la comunitatile locale, in functie de rezultatele proiectului-pilot care se va desfasura in Capitala.
          • -1 (5 voturi)    
            ce l-a impiedicat pe Dl Boc sa faca reforme ?? (Miercuri, 25 august 2010, 21:46)

            lili [anonim] i-a raspuns lui Criza in Romania: 2009 Activitatea Ministrilor PSD

            Nu-mi mai spuneti de istoria Romaniei, spuneti-mi ce l-a impiedicat pe DL Boc, ca Prim Ministru cu AUTORITATEA functiei pe care o detine sa faca reformele necesare Romaniei si care azi sunt deja prea tarzii. CE si CINE??!!! Are sau NU ARE Dl Boc AUTORITATEA de a conduce ??!!!! NU ARE. Asta-i problema.
            • +3 (5 voturi)    
              Cand a vrut reforme in 2009, Guvernul Boc ... (Miercuri, 25 august 2010, 23:12)

              Europa strange cureaua [anonim] i-a raspuns lui lili

              ... Guvernul Boc a fost dat jos de PSD

              Dar PSD-ul de cine a a fost impiedicat la guvernare sa faca reforme... ?

              Daca PSD-ul nu dadea Guvernul jos, reformele de azi se faceau inca din Septembrie 2009,
              deci inca de acum 12 luni = 1 AN
        • +3 (5 voturi)    
          gresesti (Miercuri, 25 august 2010, 21:57)

          masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui lili

          gresesti. Minciuni spunea guzgan-vozganian care spunea ca venituri sunt 39% din pib cand de fapt erau 31%. Asa s-a ajuns la o crestere economica de 8% cu deficit de 6% acoperit din vanzarea BCR, adica fondul pentru dezvoltare(infrastructura).

          Si iti mai propun si o tema pentru documentare. Cum poti lua masuri pentru relansarea economiei intr-un an de austeritate in care trebuie sa reduci deficitul bugetar??? ori este austeritate, ori relansare economica, ambele nu se prea impaca
          • 0 (0 voturi)    
            cine l-a oprit pe Dl Boc sa restructureze (Joi, 26 august 2010, 8:41)

            lili [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

            Sistemul bugetar stufos si neperformant inca de la inceputul lui 2009 ??!! A lalait-o asa cum o lalaie si acum, deja si Dl Basescu a spus ca nu e multumit de modul in care decurge restructurarea. Chiar ministri sau mambri marcanti ai PDL(dna Udrea, d-na Anastase, Dl Cristian Preda, Dl Sever Voinescu) au spus clar ca Dl Boc nu are AUTORITATEA de a face aceste reforme DURE pentru Romania, ca ministrii nu-l asculta sau Dl Basescu a spus chiar ca ministrii l-au sabotat pe Dl Boc. Ce AUTORITATE are ??!! NU ARE. Vorbeste si turuie toata ziua ca VOM FACE si VOM DREGE , dar NU FACE. Nu este credibil si asta este suficient pentru lipsa de performanta a acestui guvern. Uita azi ce a spus ieri. Spunea luna trecuta ca fondurile europene sunt sansa Romaniei si ca a cerut ca lunar ministrii si prefectii vor aparea in fata natiunii incepand din 15 august si vor prezenta situatia absorbtiei fondurilor europene. Va amintiti ??!!! Ati vazut vreun ministru sau vreun prefect???? NU. Si nici nu veti vedea, nici nu au bagat in seama ce a cerut Dl Boc. Asta numiti AUTORITATEA de a conduce ??!!!
  • +4 (10 voturi)    
    Si daca am platit asigurarile... (Miercuri, 25 august 2010, 20:11)

    Hunter [anonim]

    Vreme de vreo 12 ani am tot platit asigurari de sanatate. Si eu si sotia mea. Si a venit momentul cand am hotărât să avem un copil. Si a venit si momentul cand copilul a venit pe lume, intr-o maternitate de stat. Si a trebuit sa cumpar de toate, seringi, medicamente, calmante etc. Pana si vata mi-au cerut sa cumpar... In maternitatea aia, n-aveau nimic... Ca sa nu mai spun de cei peste 2000 de lei dati ca spaga, ca niste scarbe de asistente si infirmiere sa binevoiasca sa te trateze cu ceva mai putin sictir...
    De ce sa mai platesc asigurari de sanatate in aceste conditii? Daca atunci cand am avut nevoie, acesta a fost rezultatul?
    De ce sa platesc asigurari de sanatate daca trebuie sa stai la coada ca dobitocul? Sa stau la coada ca sa dau bani?!? Acest stat nesimtit de ce nu a fost capabil sa creeze un sistem informatic, care sa permita un birou unic? Sa dau bani, ca Videanu sa-si faca mausoleu si sa spuna cu o jalnica nesimtire, ca si-a construit palatul din economiile stranse cu truda?
  • +4 (10 voturi)    
    ce bine ar fi... (Miercuri, 25 august 2010, 20:16)

    marius [anonim]

    sa mai avem 5-6 milioane, 10-11 ar fi vis, de romani platitori.... ce a beut premierul?... nu-i mai dati!
  • +4 (10 voturi)    
    11 milioane de asistari PRIMESC bani ne-munciti (Miercuri, 25 august 2010, 20:21)

    Gratis e SCUMP [anonim]

    si 10,5 milioane de oamenii NU DAU bani pentru sanatate

    IN TOTAL: 22 de milioane de romani primesc ceva GRATIS, intr-o forma sau alta




    ● 1 din 2 romani primeste bani nemunciti de la stat



    27 Martie 2008, Ziare.com, Paul Pacuraru-Guvernul PNL:

    ● Jumatate dintre romani beneficiaza de ajutoare sociale


    11.135.000 de romani beneficiaza in total de ajutoare sociale, ceea ce inseamna ca 1 din 2 cetateni primesc asistenta financiara din partea statului, a dezvaluit ministrul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, Paul Pacuraru, intr-o conferinta de presa la Targu Mures.

    In Romania exista in prezent 35 de tipuri de prestatii sociale, fata de 2004 cand existau 18 si doar 3.617.505 de beneficiari ai acestora.
    Ministrul a explicat ca numarul cetatenilor care primesc ajutoare sociale a crescut, in special, prin preluarea de catre directiile de munca a alocatiilor pentru copii.

    http://www.ziare.com/Jumatate_dintre_romani_beneficiaza_de_ajutoare_sociale-276187.html



    ● Numărul de beneficiari care primesc lunar o formă de asistenţă socială din bugetul Ministerului Muncii a crescut astfel:

    – in 2004 – 3.617.505
    – în 2005 – 4.078.177,
    – în 2006 – 4.293.318,
    – în 2007 – 7.755.505,
    – in 2008 – 11.135.000

    http://www.gandul.info/news/romania-tara-cu-8-milioane-de-asistati-2465638
  • +1 (7 voturi)    
    inteligenta populara (Miercuri, 25 august 2010, 20:28)

    Dan Mihail [anonim]

    daca peste 10 milioane nu platesc pseudo-cass, inseamna ca stiu ei de ce o fac, iar daca , asa cum se spune printre oameni, unul singur este impotriva tuturor, inseamna ca avem o problema de extrema gravitate.Sunt incalcate principiile stiintei dreptului, caci , si in situatia absurda in care 10 milioane gresesc, totusi, eroarea comuna statorniceste dreptul.La noi insa, asa cum s-a spus inca in urma cu cam un deceniu, binele se face cu forta, numai ca ideea de bine, este ideea celui singur impotriva tuturor.Afara cu CASS-ul, nu este bun de nimic!
    • +5 (9 voturi)    
      Atunci e fair and square: nu platesti nu te plangi (Miercuri, 25 august 2010, 20:35)

      Gratis e SCUMP [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihail

      Ori una ori alta: ori platesti si te plangi - ori nimic.

      Dar sa nu platesti si sa te plangi e egal cu a cersi de la ceilalti care CARE PLATESC.
      Nimeni nu e obligat sa te tina in spital pe banii lui.

      Daca tu esti sanatos si muncesti, Eu nu vreau sa platesc si pentru tine
      Si drept rezultat sa nu fim ingrijiti NICIUNUL CUM TREBUIE.
    • +5 (5 voturi)    
      esti grabit (Miercuri, 25 august 2010, 20:56)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihail

      Iti doresc sa n-ai nevoie de el ca toate vrajelile private care ti le baga pe gat tv-ul sunt varza pe langa un spital de stat din aceeasi localitate.
  • 0 (6 voturi)    
    numere si nume (Miercuri, 25 august 2010, 20:39)

    nouvelobs [anonim]

    seitan si vladescu avansau un nr de 200 000 de oameni pe sistemul dda si pfa. boc umfla numerele si avanseaza 10 milioane!? pe ce te bazezi coane? mai mult ca sigur si eu, diasporean de mai bine de 14 ani, sunt pus la "socoteala". in vraistea totala a administratiilor din romania multi cetateni plecati - unii din lumea aceasta - sunt considerati "activi" si culmea castiga bani grei fara sa contribuie la "sanatate". nu demult nu -stiu-ce administratie mi-a trimis o adresa "oficiala" cum ca trebuie sa achit nu-stiu-ce datorie catre stat!! s-au lamurit dupa doua luni de eroarea lor, o similitudine de nume...bla bla. surubul lui boc nici nu exista. pur si simplu nu s-a inventat pentru cosasul boc!!
    • +3 (7 voturi)    
      dda si pfa sunt basca (Miercuri, 25 august 2010, 21:07)

      basca [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

      taranii care-au lucrat la CAP n-au platit niciodata CASS
      somerii care iau ajutor de somaj nu platesc CASS, dar cand se-mbolnavesc vin in Romania sa se trateze ca e mai ieftin
      ... si ai sunt
      • +3 (5 voturi)    
        servicii medicale vs contributii (Miercuri, 25 august 2010, 21:29)

        nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui basca

        clasica intrebare : cine a aparut mai inatai ? oul sau gaina? servicii medicale de calitate sau plata contributiilor de sanatate?
        cate milioane de tarani au bani sa plateasca? multi, foarte multi sunt saraci lipiti. cei care NU au mai suprotat saracia crunta sunt pe la altii. tot necajiti dar..acolo au servcii medicale chiar daca NU sunt cu actele in regula.
        eu asteptam si am sugerat de ani un sistem eficient implementat deja in vest - IT si disciplina a muncii.
        cu ordine , transparenta in "gestiunea" fondurilor si a oamenilor se putea aface demult "o reforma". a capite ad calcem. ma vazut ministri ai sanatatii complet idioti.culegem acum dezastrul anilor de dezordine de care au profita exclusiv "baietii" destepti - politicienii.
        • +1 (1 vot)    
          e criza=a ajuns cutzitul la os: promoveaz-o ! (Miercuri, 25 august 2010, 21:59)

          basca [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

          Poate ai succes, ca spitalele se vor descentraliza si nu vor mai avea bani pt. "TOTI GRATIS"
          In cazul asta primarul care gestioneaza spitalele va deveni o "tzinta" mult mai apropiata de oameni

          ♦ ♦ ♦ Senatul a adoptat OUG privind descentralizarea spitalelor, cu amendamente ale Comisiei

          24 august 2010

          Senatul a adoptat, marţi, OUG 48/2010, privind descentralizarea spitalelor, adoptând unele amendamente propuse de Comisia de sănătate, amendamente pe care ministrul de resort, Cseke Attila, nu le-a combătut, considerându-le utile.

          http://www.mediafax.ro/politic/senatul-a-adoptat-oug-privind-descentralizarea-spitalelor-cu-amendamente-ale-comisiei-7038922/
    • +2 (2 voturi)    
      - (Miercuri, 25 august 2010, 21:13)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

      Boc zice ca 10 milioane nu platesc sanatatea, nu ca sunt 10 milioane de pfa/dda.

      Pe de alta parte, TOATE pfa-urile sunt obligate sa plateasca sanatatea. Faptul ca pfa-urile x,y,z nu o platesc, nu inseamna ca nu li se acumuleaza penalizari si eventual amenzi. Problema e ca nu sunt enforced chestiile astea.
      • +2 (2 voturi)    
        ba sunt enforced ... (Miercuri, 25 august 2010, 22:03)

        emilper [utilizator] i-a raspuns lui ionel

        ... mi-a venit somatie sa platesc 5600RONi pe ultimii 5 ani, chiar daca am platit minimi 400€ pe luna la CASS in perioada asta ...
  • +3 (13 voturi)    
    D-le Boc (Miercuri, 25 august 2010, 20:54)

    Andy [anonim]

    Esti rupt de realitate. Tot tu esti cel care n-a auzit de problemele de la ghiseele statului? Du-te bai baiatule si te impusca. Si ia-l si pe Seitan si pe Vladescu dupa tine.
    Oamenii VOR sa plateasca, dar pentru taxele alea se face o risipa extraordinara de timp si resurse. Acum cand toata lumea face economie, sunt milioane de hartii care se printeaza si sunt completate in fiecare luna.
    Voi pe acolo la ministere ganditi cand faceti chestii din astea?
    Cata birocratie mai bagati? In loc sa munceasca oamenii, tre sa stea la cozi la ghiseele STATULUI de inapoiati.

    Mi-e scarba de clasa politica.
    Iar presa se kk pe ea de la palma lui Basescu, data unui papa lapte.
  • -1 (9 voturi)    
    10,8 milioane nu platesc? (Miercuri, 25 august 2010, 20:54)

    simion [anonim]

    Dar cine sunt astia? Poate dl.prim ministru sa ne spuna de unde i-a scos?
    Ca suntem 20 de milioane cu totii din care 5,2 milioane sunt pensionari si astia platesc, vreo 6 milioane sunt copii si astia nu platesc dar nici nu cred ca pot fi incadrati la rau voitori si vreo sase milioane sunt angajati cu salarii mai mari sau mai mici si platesc si contributia la sanatate.
    Deci cine intra in cele 10,8 milioane?
    • 0 (8 voturi)    
      Cei 10 milioane (Miercuri, 25 august 2010, 21:11)

      T.O. Bobe [anonim] i-a raspuns lui simion

      Cea mai mare parte a lor o reprezinta taranii, jumatatea de Romanie care traieste in mediul rural.
      • +1 (3 voturi)    
        Taranii aia (Miercuri, 25 august 2010, 21:48)

        simion [anonim] i-a raspuns lui T.O. Bobe

        sunt si ei pensionari si platesc, au si ei copii.....
        Am ajuns sa impartim Romania in tarani si altii care platesc contributii la sanatate?

        Hai sa fim seriosi! O seama de politicieni nepriceputi ne-au adus aici. Pana acum nu s-a simtit pentru ca nu a fost criza si s-a creat iluzia de bine. De aia se sparge totul in capul PDL acum!
        Pentru ca am inceput sa realizam pe cine am ales si acum si de-a lungul anilor in general.
    • 0 (2 voturi)    
      :) (Miercuri, 25 august 2010, 21:59)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui simion

      ce platesc pensionarii??? locul la biserica sau ce?? vorbesti de suma aia modica de 16% din ce depaseste 1000 lei?? poti spune ca nu platesc atunci
  • 0 (6 voturi)    
    Uauuuu (Miercuri, 25 august 2010, 20:59)

    Leeview [anonim]

    Gura pacatosului adevar graieste.

    Deci seful guvernului recunoaste ca nu platim taxe (bani dati de cetateni statului pentru a ajuta cetatenii) ci DARI (bani luati de stapanire de la oameni pentru propria indestulare)

    Nu credeam ca e atat de fraier. Stie si el ca de fapt DARILE sunt pentru clientela politica (acum a lui, alta data a altrora). De catatean il doare fix in pix. Dar chiar sa se scape asa ? Cat de fraier trebuie sa fii ?
  • +4 (4 voturi)    
    Situatia sta cam asa: (Miercuri, 25 august 2010, 21:09)

    AlinN [anonim]

    Jurnalistii au dreptate cand spun ca nu vor sa fie umiliti si sa astepte la fisc cu zilele sa dea bani. Administratia statului ar putea sa se modernizeze putin, exista internet, suntem totusi in 2010. Au dreptate ca vor sa faca greva fiscala.
    Jurnalistii NU au dreptate cand pretind ca cititul prompterului este opera si ei sunt autori. Sa puna mana sa plateasca si ei taxe si impozite la fel ca noi toti.
    Si ca sa revin, ma distreaza revolta jurnalistilor fata de administratia statala medievala pe care o avem, bazata pe hartoage si stamplie, administratie care n-a auzit de calculatoare si internet. Dar de ani de zile toti oamenii care platesc taxe se plang de asta. Pana n-au fost direct afectati domnii jurnalisti nu si-au exersat dreptul de autor pe un reportaj sau o ancheta pe tema asta. Abia acum este o problema.
    Vedeti ce inseamna sa crezi ca tie poate sa-ti fie bine atunci cand toti din jurul tau sufera?
  • +2 (4 voturi)    
    aiureli...la fel ca si toate masurile anticriza (Miercuri, 25 august 2010, 21:23)

    minus [utilizator]

    "Si atunci avem nevoie de o largire a bazei de impozitare la aceia care pana acum nu plateau, dar desfasurau activitati economice", a declarat Emil Boc.

    Dupa care lege se intampla asa ceva? In niciun caz dupa legea 95/2006. Ce v-a oprit sa aplicati legea asa cum este ea?
    • +2 (2 voturi)    
      si aia nu plateau TVA (Miercuri, 25 august 2010, 22:07)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui minus

      ... cand cumparau mancare ? sau faceau troc ?
  • +2 (6 voturi)    
    amice (Boc)..esti un stupid ! (Miercuri, 25 august 2010, 21:37)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Eu te-as obliga doar sa stai si tu la cozile astea, sa-ti faci nervi cu haosul creeat de normele ce contrazic legea, de lipsa de ghisee si functionari, de lipsa unei informatizari minime (in secolul XXI !!!) etc.
    Care a fost raul cel mai mare al regimului comunist?
    Umilea oamenii,cetatenii acestui stat amarat.
    Ce faceti voi, astia orange? Exact asta ! Asa luptati voi cu comunistii si securistii?
    Interesanta strategie....probabil vreti sa le aratati tinerelor generatii, care nu au prins acele vremuri, cum era...este o lectie de istorie...
    Pai de ce nu spuneti asa?
  • +2 (2 voturi)    
    D-l Boc, nu vezi ca ai o problema? (Miercuri, 25 august 2010, 21:59)

    minus [utilizator]

    Daca intr-adevar sunt 10,8 milioane de romani care nu plateau contributii de Sanatate, iar acum sunt pe cale sa-i plateasca cu mare entuziasm, atunci aveti o mare problema.... 10,8 milioane de romani si in plus si membrii famillilor lor nu vor mai vota partidul vostru.
    Iar partidele care vor primi fugarii PDL vor fi avariate si ele. Cred ca sanse mari de castig are un partid care va anunta "partidul nostru NU are fosti PDL-isti".

    Dar este treaba voastra.
    Sunt doar curios sa inteleg: o legislatura faceti "pomeni" pe banii natiunii, o alta legislatura faceti lucruri care va atrag ura natiunii? Nu vi se pare ca sunteti de-a dreptul nepriceputi?
    • 0 (0 voturi)    
      Ce pomeni a facut Guvernul ... (Miercuri, 25 august 2010, 23:19)

      Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui minus

      ... Guvernul Boc PE CRIZA in 2009
      Sau Guvernul PDL-PNL 2005-2006 ?

      Guvernul care a facut pomeni si a ingropat economia inainte de criza e Guv. PSD-PNL in 2007-2008.
      Efectul: 6 MILIARDE deficit bugetar chiar la inceperea crizei
      • 0 (0 voturi)    
        lasa, memoria ne functioneaza.... (Joi, 26 august 2010, 9:57)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua

        asa ca nici 3% nu mai vedeți.
        Nenorocirea este ca alternativele politice sunt la fel de proaste.
        dar subiectul era altul: nu vedeți ca sunteți ridicoli si neputincioși?
        • 0 (0 voturi)    
          ... dar memoria ta nu functioneaza :) (Joi, 26 august 2010, 13:29)

          Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui minus

          vad ca ai umplut pagina cu pomenile date de PDL :))

          daca alternativele "sunt la fel", atunci meritul celor de la guvernare e ca ei nu fug de responsabilitate pe criza

          Subiectul e intotdeauna ala la care n-ai niciun raspuns... :)
  • +2 (2 voturi)    
    solutia (Miercuri, 25 august 2010, 22:20)

    srpc [utilizator]

    nu mai acordati asistenta sanitara otova, indiferent de contributie! creati un sistem pe nivele de calitate si confort al actului medical, in functie de contributia la sanatate! cine nu plateste, ingrijirea de baza si aleluia, fiindca nu-mi convine sa platesc ca Berila, luna de luna, iar cand ma duc la spital sa aflu ca banii s-au dus pe interventii costisitoare acordate unora care nu contribuie! solidaritate nu inseamna ca unul plateste si altul consuma, tovarasi!!!!
  • +1 (1 vot)    
    da, si cand te duci sa platesti.... (Miercuri, 25 august 2010, 22:38)

    diana [anonim]

    Eu sunt PFA si imi platesc trimestrial toate obligatiile: ieri am primit o "palma morala": trebuie sa platesc contributia la casa de pensii de 2 ori (si dupa legea veche nr. 19 -31,5% si dupa legea noua 58 - 10,5%)! De ce? Raspunsul a venit simplu si halucinant deodata: pentru ca nu se stipuleaza nicaieri ca legea veche s-a abrogat!
    • 0 (0 voturi)    
      exista un comunicat (Miercuri, 25 august 2010, 23:19)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui diana

      http://www.cnpas.org/content/cnpas/others/presedinte%20cnpas/PARCALAB_CNPAS/2010/COMUNICAT%20OUG%2058%202010.doc

      care zice

      În vederea evitării dublei impuneri, în baza uneia şi aceleiaşi calităţi (persoana care realizează în mod independent venituri de natură profesională), este exclus ca, pentru aceeaşi lună, să se efectueze o plată a contribuţiei de asigurări sociale pentru declaraţia depusă în baza Legii nr.19/2000 şi o alta pentru declaraţia depusă în baza art.III din OUG nr.58/2010.
  • 0 (0 voturi)    
    ei sprijina "actul de cultura"??!! (Miercuri, 25 august 2010, 22:45)

    Florentina H. [anonim]

    Dar oare intelege cineva dintre acele minti luminate ce vor "sa largeasca baza de impozitare" ca in conditiile de-acum, cand nu se poate negocia cu angajatorii,, o astfel de masura nu face decat sa reduca semnificativ veniturile celor care au drepturi de autor? Pentru ca tot ei vor suporta darile, nu angajatorii, destul de stramtorati acum, cei mai multi. Foarte multi oameni cu adevarat buni la ceea ce fac spun ca nu-si mai permit luxul de a face ceea ce le place, plus tot deranjul de rigoare pentru a plati niste taxe aiurea. Iar sub toate masurile astea parca ar scrie: "luam de la cine putem". Toti cei vizati de legea asta sunt iobagii de pe mosia lor. Si, ca sa doarma bine noaptea, isi spun ca "sprijina actul de cultura", i-au gasit pe oamenii de cultura oprimati si ii elibereaza ei!
  • +1 (1 vot)    
    Sanatate (Miercuri, 25 august 2010, 23:08)

    Io [anonim]

    Nu platesc CASS . Nu vreau sa platesc si o sa ma eludez cat o sa pot . Cand nu am sa ma pot eluda , nu voi plati si gata . Nu sunt de acord cu plata procentuala . Tiriac nu e bolnav diferit de un om cu 1000 ron salariu .
    Cat timp tiganii sunt singurii beneficiari ai sistemului si nici nu platesc CASS , cat timp eu sunt impozitat pe venit ( ce intereseaza mah cat castig eu ? nu sunt tot un om ? ) si cat ma costa orice serviciu medical multe sute de lei extra nu o sa dau un chior . NICIODATA !
  • +1 (3 voturi)    
    Poc! (Miercuri, 25 august 2010, 23:15)

    Codruta N [utilizator]

    Stie el PRECIS cine e nemultumit si de ce - asa cum le stie el pe toate, ca de AIA "traiesc bine" romanii!
    EU sunt nemultumita, de exemplu! iar eu SIGUR platesc "contributii de sanatate" - si SIGUR nu-s ziarista (soferitza, electriciana, puliticiana samd.) care sa traiasca din "drepturi de autor"!
    NESUFERIT mi-a fost PSD, din '90 pana in 2005 - dar tre' sa recunosc ca atatia tampiti pe cap de locuitor ca in guvernele acestui Poc-Boc n-am vazut nici pe vremea lor si nici macar pe vremea lui Ceashka!
  • +1 (1 vot)    
    Despre co-asigurati ati auzit ? (Joi, 26 august 2010, 0:50)

    Mitica (Palarieriul) [anonim]

    In nemarginita intelepcinea lui - premierul Bokkutu Warza Bleaga isi demonstreaza inca odata lipsa de "creer" prin afirmatia ca circa 10,8 milioane de cetateni romani nu platesc contributii la asigurarile de sanatate.

    Sistemul social pentru asigurari de sanatate din Romania functioneaza pe baze legale astfel:

    Legea Nr. 95 din 14 aprilie 2006-extras-privind reforma in domeniul sanatatii-actualizata-
    Emitent: Parlamentul României
    Publicata in: Monitorul Oficial Nr. 372 din 28 aprilie 2006

    Text in vigoare incepand cu data de 21 noiembrie 2006

    Text actualizat in baza actelor normative modificatoare, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, pana la 21 noiembrie 2006:
    - Rectificarea publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 391 din 5 mai 2006;
    - Ordonanta Guvernului nr. 35/2006, cu modificarile ulterioare;
    - Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 72/2006, cu modificarile ulterioare;
    - Rectificarea publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 823 din 6 octombrie 2006;
    - Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/2006;
    - Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 104/2006;
    - Legea nr. 34/2007;
    - Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 20/2007;
    - Legea nr. 264/2007

    Cele circa 10,8 milioane de persoane care nu contribuie la asig de sanatate sunt:
    - copii minori,elevii si studentii
    - persoanele fara venituri proprii, aflate in intretinerea unui asigurat principal
    - pensionarii
    - invalizii
    - vaduvele si orfanii de razboi
    - militarii
    - alte cadre din justitie, procuratura, SPP, SRI, DIA, DIE, etc.

    Unii sunt prea tineri, altii au contribuit decenii la asigurarile de sanatate, iar altii fac parte din marea categorie a PARAZITILOR din servicii publice gen armata, politie, SPP, SRI, DIA, DIE, alte servicii. In total sunt circa 10,8 milioane.

    Premierul Bokkutu Warza Bleaga - va lua masuri pentru a-i pune la plata unor contributii la asig de sanatate pe sugari, pe orfanii de ambii parinti, pe invalizi si pe vaduvele de razboi !!!

    .
  • +2 (2 voturi)    
    esti un hot si un nerusinat bocule ! (Joi, 26 august 2010, 0:54)

    nu platiti !!! [anonim]

    Bai dar idiot mai esti nene Boc !!! De ce sa-ti bagi mainile in buzunarele mele si sa-mi iei abuziv bani pentru asa zisa sanatate, cand eu nu beneficiez de nimic ? Nu ti-e putin rusine ? Vrei sa te blestem sa umbli prin spitale pana la sfarsitul vietii ? Dar chiar asa iti bati joc de oameni ? Si te mai numesti pocait ? Cred ca de cand ai venit in bucuresti a zburat pe apa Dambovitei pocainta ta. In plus de 25 ani de cand lucrez si am cotizat luna de luna la sanatate nu am beneficiat de absolut nimic, dar banii au tot curs. Acum si daca sunt bolnav tot nu merg la spital ca sa am ce manca, iar tu nesimtitule imi iei cu forta si putinul pe care-l am ? Rusine sa-ti fie pui de naparca !!!
    • -1 (1 vot)    
      30% din pensia ta sunt bani ne-munciti (Joi, 26 august 2010, 10:26)

      CRESTERILE de pensii sunt bani ne-munciti [anonim] i-a raspuns lui nu platiti !!!

      Daca esti pensionar, atunci 1/3 din banii tai nu reprezinta contributii platite de tine.

      Pensia din contributie a fost pana in 2006. Dupa 2006 s-au dat cresteri de pensii pana la 50% , cresteri care nu mai reprezinta contributie
      Ci reprezinta imprumuturi de stat pe care le platim NOI TOTI

      In 2009 si 2010 pe criza si rfara bani la buget statul s-a impurmutat 11 miliarde pentru a plati salarii si pensii la nivelul din 2008, pe crestere economica
      Si in 2011 si 2012 bugetul de stat nu are bani sa plateasca salarii si pensii ca-n 2008, si are nevoie de 8 MILIARDE imprumut –

      Bani din imprumuturi pt. salarii si pensii pe care NOI ii platim din munca noastra - voi nu veti mai munci niciodata sa returnati acesti acesti bani
  • +1 (1 vot)    
    contributie la sanatate (Joi, 26 august 2010, 9:07)

    nedero [anonim]

    UE aloca 4 mil. EUR pentru reabiliotarea tiganilor ..... Romania plateste o groaza de bani ca ajutor social tiganilor ....... In tara si pretutindeni tigani au ajuns sa aiba DREPTURI dar nu si obligatiuni!

    Deci stimate Boc taie ajutoarele sociale (care si asa sunt bani aruncati pe fereastra) si aloca acesti bani la sanatate, somaj .... Cautati modalitatea domnilor de la guvern sa impozitati pe acesti oameni deoarece cum este posibil sa aiba UNII niste averi fabuloase (vile, masini, terenuri) si incolo la stat nu platesc nimic! Cand un cetatean ajunge la spital duce cu el medicamente, seringi, etc ca nu exista la spital (desi omul plateste contributia la sanatate, sau a platit la vremea respectiva fiind acum pensionar). Pe de alta parte ce face tiganul urla, face crize si primeste TOT.

    Da ei au drepturi......
  • +1 (1 vot)    
    Penibilul boc (Joi, 26 august 2010, 10:34)

    Alexandru [anonim]

    Intrebari legitime -dar fara raspuns:
    1. Cati tigani isi achita taxele si impozitele, curentul electric, sa nu mai vorbim de cea mai banala obligatie, aceea de a taxa un amarat de bilet de calatorie pe mijloacele de transport in comun (cred ca generatii de tigani nu au idee de asa ceva) - pentru comparatie, a se vedea cati tigani se inghesuie la ghisee in zilele in care se platesc alocatiile pentru copii, la spitale cand se taie intre ei s.a.m.d.
    Pe scurt obligatii -0; drepturi -nenumarate (din pacate achitate de la buget unde contribui si eu ca un fraier).
    2. Nu pot sa nu adaug lipsa totala a aderarii la un sistem de valori, altul decat cel propriu al lor, al nomazilor, al asocialilor.
    Prin urmare aceste fonduri uriase vor fi cheltuite fara o reala finaliltate.Cum poti sa integrezi in societate pe cineva care structural refuza asa ceva?
    In final, anunt ca m-am hotarat sa actionez in instanta statul roman in vederea anularii acelor drepturi pe care onor statul si le-a arogat fara sa ma intrebe atunci cand imi rupe din venituri diferite sume de bani pentru somaj, pensie, asigurari de sanatate.
  • +1 (1 vot)    
    . (Joi, 26 august 2010, 11:37)

    POC [anonim]

    BOC!

    Adevaratele probleme sunt 2:

    1. Nemultumiti suntem noi, cei care stim ca banii nostri vor vi furati de tine si gashca ta, prin afaceri cu statul. Stii tu - achizitii de la cine trebuie, fara licitatie, la pret triplu sau triplat prin acte aditionale. Daca am sti ca banii nostri se folosesc pentru beneficiul societatii romanesti, nu ne-ar parea asa rau sa dam mii de euro pe luna. Dar noi, cei cu creier, spirit intreprinzator, care muncim din greu la privat, nu dorim ca din banii nostri sa-si ia Cocoselul Udrei Ferrari, Casuneanu junior Veyron, Videanu casa de 2 mii mp, Udrea posete de 20 mii euro. Si de aceea cautam metode de a nu va da bani - PFA, DA, micro, etc. Si, apropo, sa nu crezi ca ne-ai invins. Nu mai merge PFA, DA, micro - o sa cautam altceva, si in continuare o sa fentam hotii care vor sa ne fure banii dupa ce i-au adunat la buget. Si o sa invingem, pentru ca noi suntem mai inteligenti decat voi. Voi daca nu ati putea sa furati din banii statului ati fi muritori de foame.

    2. Incompetenta, prostia si impotenta cu care ati gestionat acest proiect. Ati scris o ordonanta pe genunchi, peste noapte, pentru ca nimeni nu s-a gandit in iunie la o varianta de rezerva daca nu iese figura cu taierea pensiilor. Dupa care ati stat 2 luni, pana in ultima zi, ca sa dati doua rahaturi de modele de declaratii si conturi in care sa se faca plata.
    • 0 (0 voturi)    
      Boc nu poate sa fure "la televizor" :)) (Joi, 26 august 2010, 13:32)

      Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua PSD [anonim] i-a raspuns lui POC

      Daca fura doar "la televizor" cum zice PSD, atunci nu fura deloc

      PSD trebuie sa-ti arate cum fura boc nu la telrvizor, ci in JUSTITIA de care PSD fuge de 6 ani :)))
  • 0 (0 voturi)    
    10,8 milioane nu platesc (Joi, 26 august 2010, 14:38)

    Pantera Roz [utilizator]

    asigurari de sanatate???Pai voi ce paziti,mai Boc?!Impotent guvern mai conduci...Ma rog,scuzat sa-mi fie cuvantul "conduci"...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by