VIDEO Franta, expulzarea tiganilor: Problema este guvernul roman, afirma Pierre Lellouche

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 august 2010, 13:03 Actualitate | Esenţial


Un oficial francez de rang inalt considera ca adevarata problema in scandalul legat de expulzarea tiganilor din Franta este guvernul roman si felul in care acesta sustine integrarea romilor retrimisi in tara lor de origine. Secretarul de stat pentru Afaceri europene, Pierre Lellouche, a declarat miercuri, la France Info, ca tiganii care revin in Romania sunt abandonati de autoritatile de la Bucuresti.

"Problema este felul in care raspunde guvernul roman: acesti oameni sunt abandonati in natura si revin in satele lor de origine in conditii mizere (...) este necesar ca guvernul roman sa considere ca este vorba de o prioritate nationala (...) sa faca mai mult (...) Si multe dintre asociatiile din Romania sustin ceea ce spun", afirma secretarul de Stat insarcinat cu Afacerile Europene.

Pierre LELLOUCHE, France-info, 25 08 2010
Încărcat de FranceInfo. - Up-to-the minute news videos.

Prima masura anuntata de Pierre Lellouche este realizarea unei baze de date biometrice pentru "a impiedica ca o persoana care primeste un ajutor (pentru repatriere voluntara, n.r.) sa revina pentru a solicita acelasi ajutor", a explicat oficialul francez.

Pierre Lellouche pledeaza de asemenea pentru "dezvoltarea ajutoarelor de integrare: 3.600 euro pentru familiile care au un proiect de integrare, (...) spre exemplu, o crescatorie de animale sau deschiderea unui butic".

Declaratia vine dupa ce autoritatile franceze au expulzat in Romania, in cateva zile, peste 200 de tigani, iar doi secretari de stat romani se afla la Paris, dupa ce Franta a declansat operatiunea de expulzare a etnicilor romi.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4262 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    eooooooo suntem in UE... (Miercuri, 25 august 2010, 13:08)

    me [anonim]

    deci nu trebuie sa ii tinem in tara noastra...
    pot pleca unde vor...
    problema e a voastra pentru ca sunteti niste fatarnici.
    PS: ai nostrii macar nu incendiaza capitala ca emigrantii nostrii asa ca n-as vorbi in locul vostru...
    • -5 (13 voturi)    
      Nu esti inca in UE (Miercuri, 25 august 2010, 13:24)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui me

      Iti spun de ce. Nu ai justitie ok (e MCV-ul pe tine cat casa) nu ai euro, nu ai Schengen si nu ai integrat etniile conlocuitoare. Sper ca iti e de ajuns, ai cu ce te ocupa.
      • +4 (4 voturi)    
        DE ce ? (Miercuri, 25 august 2010, 14:57)

        zertty [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

        Nu inteleg "nu ai integrat etniile conlocuitoare"... De ce?! Ce inseamna "inetgrare"?!... Au acces la invatamint ca toti romanii, au acces la sistemul de sanatate, ca toti romanii,, in plus, au posibilitatae de-a-si vorbi limba si pastra obiceiurile...
      • +2 (2 voturi)    
        aiurea/aiurea (Miercuri, 25 august 2010, 15:05)

        bula [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

        istorie/economie/politica/ toate aiurea dle Bruma. Anglia e in UE si nu e in Schengen si nu are euro, Danemarca nu are euro, Islanda va avea euro, e in SChengen si nu e in UE. Asa ca raman etniile (cum o fi cu les gens du voyage din Franta???) si cu MCV.
    • +14 (14 voturi)    
      Tiganii nu au nici-o vina ?!?!?!??? (Miercuri, 25 august 2010, 13:43)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui me

      Da normal, tot fraierii de romani sunt de vina... pe ei poti da vina oricand... ca oricum nu reactioneaza nici la cele mai ordinare acuzatii!

      Dar ce sa faca guv roman? sa-i integreze mai bine in Franta?

      Daca ei se comporta asa indiferent de tipul societatii, aceeasi agresiune si in societatea romaneasca, si in societatea greceasca, si in societatea spaniola si in America aceeasi nesimtire... cum e de vina guvernul roman?

      Cand doi prosti se cearta castiga tiganii intodeauna !
      • +3 (3 voturi)    
        Guvernul e de vina! Ala francez!!! (Miercuri, 25 august 2010, 19:23)

        paraipan [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        Trebuia sa faca ceva, ca sa aiba tiganii de unde sa fure! Sau sa le dea alocatii de 300 de euro, sa traiasca si ei, saracii!

        Musiu Lelouche, n-are nimeni ce sa le faca la tigani, si stii prea bine asta!! ! Astia traiesc in alta lume, si nu prea vor sa se integreze. A incercat si Ceausescu - le-a dat case de-a umplut Bucurestiul de ei, i-a bagat in servicii, si tot degeaba.
    • 0 (0 voturi)    
      Tiganii si Parisul: MEMENTO (Miercuri, 25 august 2010, 19:17)

      judex [anonim] i-a raspuns lui me

      La cateva secole dupa istoria cu cocosatul de la catedrala din capitala lor, francezii demonstreaza (a cata oara ?) ca nu le-au ajuns sute de ani ca sa invete cum sa poarte relatii pasnice cu tiganii, fie acestia proveniti din Spania, din Romania (...sau din alte parti ale lumii). Sa fie vina vreunui guvern strain, sau mai curand este vorba de incultura jenanta a dlui Lellouche, vis-a-vis de tangentele dintre istoria Frantei cu cea a tiganilor nomazi in Europa inca din timpuri stravechi ? Ei bine, pe langa caracteristicle boeme care i-au incantat pe francezi de-a lungul timpului, tiganii au si alte calitati, care vin "la pachet". Nici francezii, nici altcineva nu pot disocia ambalajul de continut, monsieur le Ministre !
  • -11 (15 voturi)    
    Pai daca nu sunt alegeri,ce sa faca guvernu cu ei? (Miercuri, 25 august 2010, 13:15)

    Catalin [anonim]

    Pentru Basescu tiganii sunt buni numai inainte de alegeri, apoi da doar din gura cum ca nu e problema noastra. Adevarul e ca are prioritati, acum la rand sunt moldovenii care trebuie sa-si primeasca plata pentru ajutorul dat in campanie...ce sa mai facem si cu tiganii pe capul nostru ?
    • -1 (7 voturi)    
      Ai dreptate, a facut datorii serioase (Miercuri, 25 august 2010, 13:27)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      ala de plange in campanie (mai stii, poate ca plangea gandindu-se la cat de dator este): la moldoveni, la diaspora si la FMI. Cred ca nu doarme noaptea ca Udrea cu gandul la datorii :)
    • +4 (4 voturi)    
      integrare (Miercuri, 25 august 2010, 13:53)

      ca catalin [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      pentru a demonstra ca pentru tine tiganii sant buni TOT TIMPUL , nu numai la alegeri , ar fi recomandabil sa incepi tu cu integrarea lor . pentru inceput ia si integreaza in familia ta un tigan minor si unul major . dupa ce i educi , mai integreaza doi . si tot asa ...
  • +6 (6 voturi)    
    Aspecte (Miercuri, 25 august 2010, 13:18)

    Dr. Gionescu [anonim]

    Chers francophones je vous assure que ce Monsieur Lellouche deconne 100%, comme vous dites en France. Adica abereaza oleaca. Care tigan de pe Lume are "vreo afacere" sau "butic"? E singura etnie neangajata in munca care ajunge in EU (datorita organizatiilor tiganesti mondiale pline de bani). Asta e una. Doi, sa critice si guvernul maghiar care nu prea stie ce sa faca cu cei 600.000 de tigani din HU, inafara de a-i persecuta (fata de noi, persecutie "pe bune"). Numai ca Budapesta stie sa-si apere pravalia de oprobriul UE.
    • +6 (6 voturi)    
      Hai dom'le sa-i bagam in seama. Fara discriminare (Miercuri, 25 august 2010, 16:56)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Dr. Gionescu

      Incepem prin a le lua impozite ca la orice cetatean.
      Apoi le suspendam alocatiile daca nu-si duc copii la scoala.
      Pe cei care iau ajutor social o sa-i obligam sa presteze orele in folosul comunitatii.
      Sa vezi atunci cum vor sta ei cuminti in Romania si nu o sa mai duca afara...
      • +2 (2 voturi)    
        ei, vezi (Miercuri, 25 august 2010, 20:41)

        the [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        ca ai solutii ?
        când te prezinti pentru parlament ?
        te votez :))
  • +7 (9 voturi)    
    Noi nu stim cum sa-i integram (Miercuri, 25 august 2010, 13:23)

    savoir faire [anonim]

    De ce nu ne arata Franta cum se face?!
    • 0 (0 voturi)    
      Metoda franceza pare buna (Miercuri, 25 august 2010, 15:11)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui savoir faire

      1. Trecem cu vederea ilegalitatile pe care le-au comis la noi, ca decat sa mai dam si bani sa-i tinem in inchisoare...
      2. Le dam tiganilor o mita sa plece la altii mai prosti
    • 0 (0 voturi)    
      lasa ca (Miercuri, 25 august 2010, 20:42)

      the [utilizator] i-a raspuns lui savoir faire

      acum aveti secretar de stat ...
      va arata ala

      cum se ia un salariu mare fara sa faci nimic :)))
  • +3 (5 voturi)    
    hai mai lbush (Miercuri, 25 august 2010, 13:30)

    cititor hotnews [anonim]

    Sa faca tiganii o crescatorie de animale?
    Ai haz amice.
    Poate sa creasca ceva din rasa lui labush,dar si de asta am indoieli,sa nu iasa o rasa care sa spuna prostii mai mari ca tine.
    Habar nu ai de aptitudinile tiganilor.
  • +2 (4 voturi)    
    Si Bulgaria nu? (Miercuri, 25 august 2010, 13:31)

    pierre frantzuzu [anonim]

    parca si acolo ati "expulzat" "indezirabili".
  • -2 (2 voturi)    
    Hei Musiu! (Miercuri, 25 august 2010, 13:34)

    Dr. Gionescu [anonim]

    Musiu asta de ce nu zice ca UN POPOR INTREG DE ROMANI este abandonat de conducatorii sai postdecembristi (de 20 de ani)? In plus este o abureala grotesca si comandata: pentru ca nu e nimic nou cu acest "scandal", anul trecut FR a expulzat 10.000 de romi.
    • -4 (4 voturi)    
      Eu zic ca doar de 2 ani suntem abandonati (Miercuri, 25 august 2010, 14:26)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Dr. Gionescu

      ...dar esti tu naiv, i-ai votat si acum imparti vina la toti ca sa ai tu mai putina.
  • +6 (6 voturi)    
    les bandes de beurs (Miercuri, 25 august 2010, 13:37)

    Dr. Gionescu [anonim]

    Musiu Pier sa explice intii de ce FR este sub talpa bandelor de arabi care taie si spinzura cum vor, ba chiar stapinesc orase intregi in timp ce politia se uita (Marsilia).
    • 0 (0 voturi)    
      Aia, daca taie si spanzura asa cum zici (Miercuri, 25 august 2010, 14:26)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui Dr. Gionescu

      dar este cu totul exagerat ce spui, atunci o fac la Marsilia si nu la Bucuresti. Esti pe langa rau de tot, Gionescule.
      • 0 (0 voturi)    
        Dan (Miercuri, 25 august 2010, 20:44)

        the [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        ai uitat Craiova :)))
        pâna si tiganii de acolo se muta la Slobozia sau la Zimnicea ...
    • 0 (0 voturi)    
      Asta e.. (Miercuri, 25 august 2010, 14:39)

      frankestain [utilizator] i-a raspuns lui Dr. Gionescu

      ...problema lor si poate ca le ajunge.In schimb nu-i poti obliga sa mai accepte alti infractori.
  • +2 (4 voturi)    
    de ce nu i-au integrat ei? (Miercuri, 25 august 2010, 13:37)

    cucu [anonim]

    de ce nu i-au integrat ei?
    • -2 (8 voturi)    
      Pentru ca e treaba lui Boc-Basescu (Miercuri, 25 august 2010, 14:27)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui cucu

      de aia :)
      • +2 (4 voturi)    
        si inainte/dupa Boc-Basescu (Miercuri, 25 august 2010, 15:02)

        bula [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

        a cui e treaba? Nastase-Iliescu-Tariceanu-Ponta-Crin nu au vreo treaba? sau la voi la partid e altfel?
  • +7 (7 voturi)    
    Proiecte....Proiecte........Proiecte.......... (Miercuri, 25 august 2010, 13:46)

    Prostu [anonim]

    Proiectul de integrare a rromilor este :

    " Samba si , trabajo no ! "

    Ce , frantujii nu stiu inca chestia asta !
    Ce butic , ce crescatorie ? Au falimentat si alea romanesti !

    :)))))))
  • +2 (2 voturi)    
    /// (Miercuri, 25 august 2010, 13:55)

    gica [anonim]

    Ca orice politician /// , ai integra pe tigani este la fel de simplu precum ai incerca sa-i integrezi pe mafioti, cum sa integrezi ce cineva care face o gramada de bani din furturi, prostitutie, droguri, jafuri, cersetorie ?. Cum te poti gandi sa angajezi/integrezi un astfel de om.
    Intrebare este: pe tigani ia intrebat cineva ce vor ?
    Eu cunost destui tigani integrati fara vre-un efort din partea guvernului, si foarte multi neintegrati in ciuda eforturilor unor ONG-uri.Vorba cea nu-i poti da unui om peste , tre sa-l inveti sa pescuiasca. Si aici este marea lor problema nu vor sa invete, este impotriva culturi lor.
    Dupa cate vad in ciuda magariilor pe care le fac in mai toata UE, sunt multe state care nici macar nu-i trimit la inchisoare, prefera sai trimita in Romania, chipurile sa-i integram noi.

    Gica(editat de HotNews.ro)
  • +3 (3 voturi)    
    nu se poate (Miercuri, 25 august 2010, 13:57)

    je [anonim]

    Ar fi imoral ca statul roman sa le dea bani la tiganii aia care nu fac nimic, pe cand sunt atatea milioane de tarani care muncesc saracii pe rupte pamantul ca sa supravietuiasca , si pe care statul nu ii ajuta cu nimic, sau in cel mai bun caz le dau o pensie de cativa lei pentru munca lor la colectivul comunist
    • +2 (2 voturi)    
      Ar trebui pus in rama comentariul tau (Miercuri, 25 august 2010, 14:34)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui je

      Asta este exact modul in care trebuie privita problema.

      Sunt tarani care muncesc de la 5 dimineata si pana la 9 seara in continuu pamanturile lor, si pe ei nu-i ajuta nimeni. Ba au trebuit s-o ia si de la 0 dupa 89, dupa colectivizare.

      Si ei vor sa dam bani tiganilor - sa-si faca butic ... de tot rasul.

      As face un intreg articol pe aceasta tema.
  • +6 (6 voturi)    
    UE e responsabila (Miercuri, 25 august 2010, 14:07)

    Lucian M [anonim]

    De ce nu s-au gandit la tigani inainte sa ne primeasca in UE? Le-a convenit ca Romania e o piata de desfacere de 22 milioane de consumatori care nu produc mai nimic. Romania nu are posibilitati sa "integreaze" ţiganii (asta ar insemna locuinte, slujbe, pensii). O data cu primirea Romaniei in UE, problema a devenit a Europei, nicidecum o prioritate nationala a noastra.
    • +2 (2 voturi)    
      sa nu uiti, darie: (Miercuri, 25 august 2010, 14:19)

      Dr. Gionescu [anonim] i-a raspuns lui Lucian M

      Am fost luati in UE pentru ca am oferit statului austriac (OMV e firma de stat), pe tava, cea mai mare avutie a tarii, Petromul.
    • 0 (4 voturi)    
      Bati campii (Miercuri, 25 august 2010, 14:29)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui Lucian M

      si asta iti spune si Lellouche, tie si lui Basescu :)
    • 0 (0 voturi)    
      gesticuleaza si ei ca sa zica ca fac ceva (Miercuri, 25 august 2010, 20:58)

      rico [anonim] i-a raspuns lui Lucian M

      Sarko sta prost in sondaje si la urmatoarele alegeri vrea iar sa-i pacaleasca pe alegatorii lui Le Pen in situatia in care insecuritatea a crescut (numarul de agresiuni etc). Prima data el a fost ales pe tematica insecuritatii dar cum e foarte greu sa mai faci ceva in cartierele cu arabii si negrii...
  • +3 (3 voturi)    
    Tiganilor le trebuie un teritoriu numai al lor! (Miercuri, 25 august 2010, 14:08)

    Simplucetatean51 [anonim]

    Problema adevarata a tiganilor (gitani, zingarella etc.), numele adevarat istoric pentru ei in Romania, nu este a guvernelor in care ei isi ridica cortul, ci a lor insisi. De secole intregi ei, rromi sau tiganii, nu au reusit sa treaca de faza umana de nomad si de statornicire intr-un teritoriu net cultural lor. Toata chestia e pur politica si se bazeaza pe respectarea drepturilor omului, dar nu a respectului tiganilor fata de populatiile cu care vin in contact. Colectivitatile umane din Europa isi apara teritoriu de intrusi violenti, murdari si jegosi, hoti si smecherasi, nemuncitori care nu fac nimic pentru a se acomoda noilor timpuri. Fara un loc de munca stabil, fara cinste si respect fata de cetateanul European in “curtea” caruia traieste etnia tiganilor (si altele!) nu va avea sansa sa fie recunoscuta si acceptata. Legea de corectionare a comportamentului lor antisocial trebuie aplicata si in cazul lor; frencezii sau alte popoare care ii trimit acasa pe cei care nu respecta “obiceiurile” si legile “casei” sunt normale. In zadar “zbiara “ Papaplitatea sau alte ONG-uri din Romania sau strainatate; daca in P-ta Sf. Pavel, unde duminica isi tine discursul Papa, sau in cartierul in care locuiesc membrii ONG, s-ar instala niste corturi tiganesti, cu miros de nesuportat si cu trafic de cersetorie, manele si ciordeala, in mod sigur reprezentantii actuali ai Papalitatii sau ONIG-urile ar actiona si ei ca si francezii. Si acest exemplu se refera si la elitele tiganesti (in zadar protesteaza, daca nu isi ajuta concret semeneii!) care au invatat comportamentul social cu alte natii. Atata timp cat o parte din tiganime nu se civilizeaza si nu isi insuseste normele elementare de trai intr-o colectivitate umana, problema tiganilor va continua sa rabufneasca din cand in cand in media. Tiganii vor fi o problema si in urmatoarele secole! Poate isi vor gasi si ei un teritoriu stabil in care sa traiasca si sa se dezvolte… Ce popor va ceda un teritoriu de 10000 kmp pentru ei?
    • +1 (1 vot)    
      Raspuns: poporul inuit, sau cel rus in Siberia (Miercuri, 25 august 2010, 14:46)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Simplucetatean51

      + ca sunt o multime de resurse naturale in Siberia, deci sigur in 200 de ani vor fi motorul de dezvoltare a lumii + 10 univ in top 20 din lume.
  • +1 (1 vot)    
    Politician tipic, cretin din inalte sfere (Miercuri, 25 august 2010, 14:11)

    Dobrica [anonim]

    Poate sa le cumpere niste scule de sparta apartamente si masini, in nici un caz animale, pai n-au avut 150 de ani la dispozitie sa-si umple curtea de oratanii ? au avut doar cai, unde o fi vazut el tipicul cioban tigan? chiar exista un proverb "la tigan si stupul" Politicieni care iau salariul sa scoata declaratii, mai putin sa gandeasca si sa dea solutii. Autoritatile romane sunt si ele total incompetente, iar bulibesele ar trebui sa fie bagati la puscarie ca fiind promotorii unor traditii flase, cati bulibase au judecat tigani pt. ca au furat de la un roman? pai ce traditie si judecata este aia?
    • 0 (0 voturi)    
      ce tare esti!!! (Vineri, 4 martie 2011, 18:16)

      Nona [anonim] i-a raspuns lui Dobrica

      esti mortal :))))))))))) auzi sa l e cumpere scule de spart masini si apartamente!!!! haahahahahah
  • +1 (1 vot)    
    lege europeana (Miercuri, 25 august 2010, 14:18)

    teh-nik [anonim]

    Stimabilul domn, Lellouche ar face bine sa sustina o lege a populatiilor migratoare (aici nu e vb de turism, si nu ma refer strict la etnia roma, vezi asiaticii sau magrebienii),pe continentul european cum si in ce fel, liber fiind, ai voie sa te deplasezi, sa te cazezi, sa profesezi ceva ocupatie traditionala si sa mai si platesti si ceva taxe locale pe unde hotatrasti sa te aciuezi o saptamana, o luna, s.a.m.d.Adica libertatea de circulatie e totuna cu libertatea de a te folosi de de resursele oricarei comunitati unde hotatrasti ca vrei sa traiesti liber?
  • +2 (2 voturi)    
    domnu' lelush, (Miercuri, 25 august 2010, 15:00)

    cornerro [anonim]

    matale o faci pe-a politicianul si de aia nu stii ca:
    - romania are probleme mari si cu restul cetatenilor, in sensul ca nu le poate asigura locuri de munca si un trai decent. daca o sa intri pe internet si o sa te uiti la cum arata mii de case de romani neaosi de la tara, poate vei simti nevoia sa te opresti si sa iei o gura de apa.
    -tiganilor, chiar daca le-ar oferi statul roman cate o vila de familie, tot le vor trebui bani sa o intretina si sa se intretina, iar banii aia din franta ii vor aduce, sau din oricare alt stat bogat.pana cand romania nu va depasi standardele frantei, de pilda, ei vor continua sa mearga acolo, precum raurile la vale.
    - integrarea e o solutie teoretica cu bataie extrem de lunga. daca ii obligi pe copiii de tigan sa mearga la scoala (cate un politist la fiecare doua-trei familii) si acolo ii mai si obligi sa invete (cate un psiholog la fiecare copilas), poate se schimba ceva in 18-20 de ani, dar cu tiganii maturi, ce faci? ii duci acum la scoala? dar cu aia care s-au invatat sa traiasca cu bani facuti din activitati specifice? cine ii convinge sa se angajeze necalificati pt sase milioane pe luna? matale?
    -nu am sa fiu nepoliticos sa o amestec si pe mama matale aici, dar daca, de pilda, i-ai da surorii dumitale 3600 de euro, ar face si ea un butic sau o ferma? si daca ai avea matale vreun milion de surori, s-ar bucura franta sa aiba un milion de buticuri noi? sau asta e doar pentru romania, ca e situata pe continentul african si buticurile ar fi culmea civilizatiei?
    domnu lelush, compliche?
  • 0 (2 voturi)    
    Eu sunt de acord (Miercuri, 25 august 2010, 15:25)

    bigone [anonim]

    Dar cu conditia sa-i expulzeze si profesorii,doctorii, inginerii, tinichigii (ha!) care muncesc in Franta.
    In schimb ca o politica kamikadze nationalizam Dacia, Distrigaz etc..Vad ca in ultima vreme se tot exercita presiuni pe Romania.Estimez ca exista o legatura intre ce face Rusia si Franta ( n-ar fi prima oara cind suntem tradati).Politica UE fata de Romania a fost cea cartuse de imprimanta: ne au supt de resurse (inclusiv de cele umane) acum vor sa ne arunce.
    • 0 (2 voturi)    
      Mare e gradina carpatica (Miercuri, 25 august 2010, 16:12)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui bigone

      I-au luat europenii resursele lui Bigone. Pe-ale neuronale se pare :)
      • 0 (0 voturi)    
        stiu ca e o nebunie (Miercuri, 25 august 2010, 16:49)

        bigone [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

        Stiu ca e o nebunie ce am postat anterior, dar daca unii ne cred prosti, mai bine facem pe nebunii.
    • 0 (0 voturi)    
      bigone (Miercuri, 25 august 2010, 20:49)

      the [utilizator] i-a raspuns lui bigone

      mai rau ...
      in UE cartusele de imprimanta se recicleaza ...
      numai in România se arunca, probabil.

      Incearca sa-ti reciclezi prima fraza, ca mare tâmpenie ai mai rostit ca predoslovie :(((
  • 0 (0 voturi)    
    Sa-i integram (Miercuri, 25 august 2010, 16:05)

    bogde [anonim]

    Sa le construim palate cu turnulete din cei 4 mld euro in care sa-si tina caii si puradeii! sa le facem buticuri in fiecare oras, cartier, bloc si scara, unde sa vanda ei hainele care ti le-au furat tot ei de pe balcon, jentile de la masina ta, actele tale cu portofelul tau ca bonus (ca doar esti un bun client, deh..!), sa le asiguram un venit minim garantat de 2000 euro pe luna ca sa-si bage si mertanele lor ceva benzina, sa le mai construim o banda pe sosea sa nu cumva sa intarzie la furat, sa le ofere taranii de bunavoie culturile spre hranirea armasarilor lor cei falnici, sa se faca spalatorii gratis pentru carute, copii lor sa primeasca diplome de absolvire a facultatii daca stiu sa puna degetul in chenarul de semnatura.... poate asa vom multumi mareata Republica Franceza care a dovedit de atat de multe ori in istoria noastra comuna ca ne este "prietena".... sau sa-i lasam dracu sa-si bata capul cu ei si sa ne vedem de ale noastre!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      ce tare1!!!! (Vineri, 4 martie 2011, 18:27)

      Nona [anonim] i-a raspuns lui bogde

      Jur ca am ras o juma de ora dupa ce am citit commentu tau,si inca mai rad!!!!! ai dreptate asa ar trebuii sa se procedeze...
  • 0 (0 voturi)    
    Solutii false (Miercuri, 25 august 2010, 16:26)

    V. Istina [utilizator]

    Lelouch tot revine la ideea ca "Franta nu-si poate permite sa accepte 10% din populatia Romaniei". Un asemenea argument la un om politic al UE este de o grosolanie uriasa. In primul rand pentru ca se bazeaza pe un fals ( 10% din populatia Romaniei tigani? sa fim seriosi !Pana si 2% e fictiune! Recunoaste chiar el ca nu exista cifre oficiale, in interviu, dar merge mai departe).

    Franta trebuie sa accepte ideea ca face parte dintr-o COMUNITATE Europeana care garanteaza niste drepturi cetatenilor sai. Legea europeana invocata de L ( nu poti sta mai mult de trei luni in alta tara a UE fara sa muncesti) nu este corect invocata. A aplica legea asta cand ai in fata o populatie nomada de noua milioane de oameni in toata Europa si a-i trimite in tarile de origine nu rezolva nimic. Ba in plus, le mai dai si bani ca se intorc. Cei 4 mld Euro deocamdata sunt iarasi o minciuna. Cum pot rezolva banii rapid problema unei etnii nomade? Trebuie Romania sa ii asimileze pe tigani, doar pentru ca o populatie nomada (deci in trecere) au fost inregistrati si au facut copii pe teritoriul Romaniei? Da. Dar tot asa trebuie sa faca si Franta. Si atunci de unde vine exclusiv responsabilitatea Romaniei, Bulgariei ..etc?

    L. continua apoi sa laude marinimia franceza mentionand banii dat tiganilor cand se intorc."Nici o tara europeana nu face asta." De ce e asta un argument al intelegerii problemei? Mie mi se pare ca e un mod de a plati ca sa nu recunosti ca problema e mult mai mare dar nu vrei sa ti-o asumi.

    Argumentele lui L sunt simpliste si eronate: Daca sunt cetateni romani, sa si-i ia Romania inapoi! Nu mai sunt DOAR cetateni romani! Sunt cetateni NOMAZI ai UE!

    Pozitia sustinuta de L in interviu nu mi se pare deloc lucida, e mai degraba o politica de strut.
    • 0 (0 voturi)    
      stramba-n gloduri (Joi, 26 august 2010, 10:35)

      h.c. [anonim] i-a raspuns lui V. Istina

      Nu spui nicidecum grunespferd pe pereti. Onomasica ca parte a etimologiei se ocupa in mod serios cu provenienta numelor. Ia "louche", ia si "sár közi" et tirez vos propres conclusions ...
      • 0 (0 voturi)    
        multam (Joi, 26 august 2010, 12:35)

        V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui h.c.

        ...pentru perspectiva etimologica, asa par clar in aceeasi tabara. Oricum, "noroiul" asta "dubios" din viata politica franceza lasa urme urate pe imaginea externa a tarilor din Est.
        Noroc ca petele de noroi ies poate chiar de la prima spalare.
        Toate bune!
  • +1 (1 vot)    
    completare pt musiu pierre (Miercuri, 25 august 2010, 16:59)

    Locke [anonim]

    Si anume ca onor guvernu romaniei nu este interesat nici macar de majoritate ..d'apoi de minoritatea roma.
    Insa onor gurvernul francez ar putea ff bine sa se intereseze si sa aplice ei solutiile pe care ni le propun nou..gen romii sa deschida la ei boutique-uri si alte chestii similare folositoare la integrarea lor.
  • 0 (2 voturi)    
    Pierre Lellouche, bati campii (Miercuri, 25 august 2010, 19:37)

    valisa [utilizator]

    1. Acesti tigani se abandoneaza voluntar in mizeria umana, care pentru ei reprezinta modul natural de a trai.
    2. Daca isi fac crescatorie de animale (m-as mira..) in mai putin de 1 an vand tot.
    3. Daca isi fac butic, in mod sigur produsele puse la vanzare vor fi: ori de contrabanda, ori furate.
    4. Ei sunt tigani calatori, nu-i poti obliga sa stea intr-un loc.
    5. Ei vor in Franta. De ce mama dr..u nu-i lasati?
    • 0 (0 voturi)    
      uite, nu-i las ... (Miercuri, 25 august 2010, 20:53)

      the [utilizator] i-a raspuns lui valisa

      si eu vreau in Franta
      si sunt acolo
      ma simt bine fara tiganii vostri
      astia de aici cânta la ghitara
      bamboleeeeooooo
      se duc duminica la biserica
      cânta si acolo
      ce le zice popa deschideti la pagina patrushunu
      psalmu doi
      culmea e ca stiu si sa cânte si sa citeasca
      si tot nomazi
      ai dreacu iei ...
  • 0 (0 voturi)    
    marele model francez (Miercuri, 25 august 2010, 20:43)

    nemo [anonim]

    deci daca inteleg bine Franta, tara drepturilor omului, cu un PIB printre cele mai mari din UE, nu este in stare sa integreze cele cateva sute sau mii de tigani pe care ni-i trimite inapoi. Cum mai e cu modelul de integrare "à la francaise" ?
  • 0 (0 voturi)    
    Ce glumet e nea Petre asta al francezilor!!!! (Joi, 26 august 2010, 12:54)

    roxana [anonim]

    E glumet rau nea asta!!!! Cum adica sa-i ajutam si pe cei pe care ii repatriaza ei cand la noi sunt o gramada de oameni cu studii si cu dorinta de munca ce nu pot fi ajutati si care nu au venituri....

    Ok, sunt cetateni romani insa in acelasi timp sunt si cetateni ai UE (chiar daca pentru ei romanii sunt europeni de mana a doua, numai buni cand e vorba sa ii exploatezi) asa ca sa nu mai paseze motanul in curtea noastra si sa vina cu solutii viabile, avand in vedere stadiul economiei romanesti la momentul actual.

    Daca tot voia sa ii ajute pe astia 200 de romani de origine rroma sa isi deschida propriile lor afaceri de ce nu a facut-o el in Franta, direct???? Adica noi care suntem vai de noi la coada UE, din pc de vedere economic i-am putea ajuta si ei, care sunt in fruntea clasamentului nu puteau sa ajute 200 de oameni care traiau in Franta de zeci de ani, sunt sigura.... Ce tupeu are Nea Tartina asta!!!!

    Uite de asta nu-mi cad mie bine deloc francezii, ca se cred cei mai destepti ci cei mai cei din lume insa doar gura e de ei si sunt niste snobi fara seaman!!! Pacat de Franta ca e o tara atat de frumoasa cu toata natura pe care a inzestrat-o Dzeu...
  • 0 (0 voturi)    
    Jos Guvernul Roman (Duminică, 29 august 2010, 13:36)

    x [anonim]

    Jos tot GUVERNUL ROMAN!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by