VIDEO Ministrul Sanatatii, Cseke Attila: Solicitam Primarului Sorin Oprescu sa destituie intreaga conducere a Maternitatii date fiind concluziile preliminare

de Ioana Morovan     HotNews.ro, EurActiv.ro
Miercuri, 18 august 2010, 14:30 Actualitate | Esenţial


"​Avand in vedere subordonarea Maternitatii Giulesti primariei Municipiului Bucuresti, solicitam Primarului Sorin Oprescu sa destituie intreaga conducere a maternitatii, date fiind concluziile preliminare. Am sa solicit oficial in scris primarului sa ia aceasta masura", a declarat miercuri, 18 august, ministrul Sanatatii, Cseke Attila, la Palatul Victoria, in cadrul unei conferinte pe tema Maternitatii Giulesti. HotNews.ro a transmis LIVE TEXT conferinta de presa.

Declaratiile lui Attila Cseke
: ​
  • O familie cu un copil decedat va primi un ajutor de 5000 de lei si familiile cu copii grav afectati vor primi 3000 de lei
  • Am decis printr-un ordin comun cu Ministerul de Interne sa verificam cu echipe mixte spitalele privind modul in care sunt pregatite pentru incendii
  • "Avand in vedere subordonarea Maternitatii Giulesti primariei Municipiului Bucuresti, solicitam primarului Sorin Oprescu sa destituie intreaga conducere a Maternitatii - date fiind concluziile preliminare. Am sa solicit oficial in scris primarului sa ia aceasta masura.
  • De aproape 2 ani Spitalul Giulesti se afla sub administrarea Primariei Municipiul Bucuresti. Ministerul Sanatatii nu exercita nicio atributie asupra spitalului. Singura posibilitate de analiza si revocare a managementului apartine PMB.
  • Asa cum Ministerul Sanatatii, in cazuri similare unde s-a constatat impunerea aceleiasi masuri, de exemplu la Slatina, a dispus in jumatate de zi destituirea conducerii unitatii si desfacerea contractelor de munca.,
  • In toate cazurile in care spitalele au fost in subordinea Ministerului Sanatatii s-au luat masuri
  • Regret modul in care a fost politizat acest eveniment.
  • M-AM GANDIT sa imi dau demisia. De ce acest lucru? 
  • Subordonarea acestui spital fata de Minister nu exista. Administrativ, nu putem interveni in ceea ce priveste managementul acestui spital.
  • Din punct de vedere medical, nu s-a constatat problema de lipsa de medicamente, lipsa de materiale sanitare.
  • Din punct de vedere al raspunderii morale, cred ca este o raspundere a Ministrului, de aceea v-am dat raspunsul respectiv. 
  • Cred ca ar trebui sa cereti demisia in alta parte. Ma refer la toti cei care pe parte administrativa sunt responsabili.
  • Valoarea de 5000 lei nu este suficienta si nu este vorba de a rascumpara durerea acelor oameni
  • Vom acoperi datoriile pana la 30 iunie in domeniul sanitar. Pe viitor, acest sistem este amplu reformat si am vorbit despre niste masuri care trebuie luate
  • Cred ca dupa rectificare, si cele 6 spitale care au mai ramas, au fost descentralizate








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5504 vizualizari

  • +7 (11 voturi)    
    unde dai si unde crapa. (Miercuri, 18 august 2010, 14:48)

    mircea [anonim]

    Astept acum ca televiziunile isterice,realitatea tv si antene sa-si schimbe tirul acuzatiilor.Ce ziceti?Ovor face?Eu zic ca nu si atunci sa vedeti cat sunt de impartiale.
    • +3 (7 voturi)    
      ref declaratie ministru (Miercuri, 18 august 2010, 14:57)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui mircea

      O adevarata bomba!De 2 ani maternitatea era sub ordinele drului.Oprescu!!!Oare,in acele momente dramatice unde era domnul respectiv,marele primar general.Noroc cu un secretar de stat palestinian si un ministru maghiar ca cu romanasii nostri frecam menta.Ai dreptate in ceea ce spui,dar nu cred ca acele televiziuni isterice isi vor face mea culpa;nu au avut de la cine sa invete asa ceva.
      • +2 (2 voturi)    
        cartea recordurilor (Miercuri, 18 august 2010, 16:37)

        op rescu [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        intrebati cu ce se ocopa dl oprescu ? probabil cu o noua gaselnita de a inscrie bucurestiul in *cartea recordurilor *cu cel mai lung rahat gasit nematurat pe strada sau cu cel mai gros copac doborat de vant , sau de ce nu , cu cel mai des infundat canal in urma averselor de ploaie . este domeniul in care se pare ca se pricepe cel mai bine . asta atunci cand nu face gargara !!!
        • +1 (1 vot)    
          Sa nu uitam... (Miercuri, 18 august 2010, 17:06)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui op rescu

          ...cei mai multi caini vagabonzi pe cap de locuitor!
    • +5 (9 voturi)    
      Crapa daca ... (Miercuri, 18 august 2010, 15:00)

      dna.Firea [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ... era vorba de guvern dar ... am vazut cum a reactionat dna.Firea aseara fata de dr.Marinescu. Cica dumneaei a nascut tot scolo. Asa ca sa nu te astepti la nimic !
    • +5 (9 voturi)    
      crezi ca-si vor schiba tirul? (Miercuri, 18 august 2010, 15:06)

      suca [anonim] i-a raspuns lui mircea

      acum or sa tipe ca saracul primar n-a primt bani de la boc sa izoleze firele. sau ca asistenta era in pauza aia de 25% cu cat i s-a micsorat salariu.
      sau ca singurele firme din tara care pun sisteme anti-incendii sunt ale pdl-ului.

      stai linistit. gasesc ei ceva sa dea tot in guvern.
      chiar crezi ca nu stiau jurnalistele isterice de la antene sau realitati ca spitalul tine administrativ de primarie? stiau dar nu sa dea in oprescu le intereseaza pe ele. au task sa dea in guvern din orice motiv si orice pozitie...
    • -2 (4 voturi)    
      Cauza (Miercuri, 18 august 2010, 15:35)

      Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Gata am gasit vinovatii, televiziunile. Bravo maestre, asta e important, ce vor zice televiziunile nu ca toata tara e un haos, haos creeat de cel mai incompetent guvern de dupa revolutie.

      Toate sunt perfecte in tara asta dar televiziunile denatureaza realitatea. Toti romanii traiesc bineee. Uraaaaaa.
      • +3 (3 voturi)    
        da, sunt vinovate (Miercuri, 18 august 2010, 17:22)

        suca [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        tembeliziunile. ca insufla oamenilor ca statul trebuie sa le dea. ca incurajeaza statul degeaba. plang pe umerii nevoiasilor dar nu fac nimic sa gaseasca solutii. singura solutie a tembleiziunilor este ca actualul guvern trebuie sa dea bani la toti. n-am vazut niciodata sa se puna problema de unde sa plateasca.
        inoculeaza ideea ca bani sunt dar ii fura boc fara sa aduca nici macar o dovada ca i-a furat boc. urla de 7 ani de zile de cand Basescu a taiat reclamele guvernamentale la televiziuni si rezultatul se vede. in 7 ani de zile au inventat toate scenariile posibile de furturi si spagi dar o singura dovada clara au adus. cazul ridzi.
        stii cum e? ca la fotbal. daca o echipa are 100 de ocazii in 2 ore dar marcheaza o singura data si pierd meciul nu se cheama ca-i echipa buna.

        da, telviziunile sunt raspunzatoare partial de haosul din Romania. cultiva manelismul, barfa, prostia, aroganta, minciuna...
        ma uit la talkshowuri si vad numai analfabeti, mahalagioace sau oameni care literlamente au probleme cu capul.
        n-am vazut in respectivele emisiuni niciodata invitati olimpicii nostri. sau cei care au castigat premii pentru inventii. nu nene, vedem brahmuteanca, zavoranca, mai vedem un mircea badea fegmand in camera.
        asta baga zi de zi televiziunile be gatul romanilor si tu faci baza ca nu ele ar fi vinovate. crezi oare ca in conditiile in care antenele erau la nivelul bbc-ului sau tv5 mai aveam noi politicienii astia in tara? crezi ca in conditiile in care romanul era hranit intelectual "sanatos" mai permiteau emisiuni in care vadim urla sau becalii face misto?

        nu ca ma gasit acarul paun, dar raul de acolo porneste iar actualii politicieni profita de niveleul la care au ajuns romanii.

        si scuza-ma nu este normal ca timp de 2 zile, cele 2 televiziuni sa nu spuna ca spitalul apartine de primarie si nu de minister, iar dupa aceea sa se faca ca ploua.

        dar voi aveti o fixatie cu actualul guvern...
  • -4 (8 voturi)    
    Onoare (Miercuri, 18 august 2010, 14:57)

    Marc [anonim]

    `M-am gindit sa-mi dau demisia`...e o chestie care trebuie sa vina ca un reflex, nu ca o cintarire pro/contra....e vorba de onoare!
  • -3 (9 voturi)    
    personal insuficient (Miercuri, 18 august 2010, 14:57)

    Kapo [utilizator]

    Domnule ministru, dar de personal insuficient in spitale de ce nu se vorbeste? Nu vreau sa disculp pe cineva, e foarte grav ce s-a intamplat, dar daca nu exista suficient personal in spitale si vom continua sa concediem personal care ofera servicii publice, in loc sa reducem birocratia, cazuri de acest fel vor fi tot mai frecvente. Apropo, am auzit ca toti cei concediati din ministerul Lenutei Udrea au fost redistribuiti pe posturi caldute in institutii subordonate ministerului, astfel incat sa nu mai apara pe schema de salarizare a ministerului turismului. Stie cioneva cate persoane primesc salarii de la Complexul Sportiv Lia Manoliu, desi acesta este in proportie de 50% nefinctional, iar 35 % concesionat?
  • -5 (5 voturi)    
    necazurile (Miercuri, 18 august 2010, 14:57)

    un cetatean [anonim]

    De ce nu se spune ca :

    1) vinovat este sistemul romanesc din toate domeniile de superficialitate si lipsa de constiinta;
    2) imi pare rau de asistenta dar este clar ca a stat la palavre cum stau ea si altele ca ea in spitale sau alte locuri de munca.Probabil s-au cinstit dupa Sfata Maria asa cum se intampla in toate institutiile statului in cadrul programului de munca;
    3) Nu trebuie politizat cum zice bine domnul ministru.PDL-ul nu are nici o vina pentru nimic negativ : criza, Vantu ,presa si PSD-ul care a dat un om ca Oprescu sunt de vina.

    Continuati cu investiile pentru clientela politica si nu faceti investitii in sanatate ca nu aduc profit.
  • -5 (7 voturi)    
    Nimeni in Romania nu-si da demisia (Miercuri, 18 august 2010, 14:59)

    lucard [anonim]

    Pentru ca intodeauna este vina altcuiva. Faptul ca la maternitate sunt posturi vacante blocate este buninteles vina alcuvia.
    Dl. Atilla are dreptate, nu are de ce sa isi dea demisia pentru ca in cazul Slatina a actionat examplar ... a concediat conducerea ... deci a rezolvat problema.
  • -6 (6 voturi)    
    verificare (Miercuri, 18 august 2010, 15:05)

    soho [anonim]

    mai bine s-ar verifica a cui este firma care a pus aparatele de aer conditionat si care a facut revizia lor
    oare ce om politic este in spatele acestei firme
    nu stiu daca demiterea conducerii spitalului este relevanta...
    • +1 (1 vot)    
      "oare ce om politic este in spatele acestei firme" (Miercuri, 18 august 2010, 15:21)

      vai, vai [anonim] i-a raspuns lui soho

      Cum sa verifici asa ceva? E voie, dom'le? Vrei sa zgandaresti musuroiul? Oare ar fi bine sa aflam si acela sa inceapa a vorbi: cum a castigat licitatia, al cui neam este, cat a fost comisionul, s.a.m.d.?
      Mda, poate ar fi un bun inceput. Poate ca am dezgropa multe mergand pe fir, sapand in continuare. Cred ca ne-am ingrozi, dar cu atat am ramane. Aici nimeni nu plateste pentru nimic - niciodata. Noroc cu medicii israelieni care nu-s in concediu, care au venit sa dea o mana de ajutor.
  • -4 (4 voturi)    
    Daca n-ar fi de plans ... (Miercuri, 18 august 2010, 15:11)

    cosma [anonim]

    De unde atata ONOARE la Atilla, daca n-are? S-a romanit si ungurul cum s-au tiganit romanii! Iar treaba cu pasarea raspunderii demiterii conducerii la primarie este si mai urata decat respingerea demisiei de onoare! Din lasitatea voastra, servilismul si actiunea clientelara, ati mai construit niste inamovibili - directorii de spital! In acest conditii iti doresc domnule ministru sa ajungi cat mai curand pe mana propriilor angajati si sa te convingi atunci daca ai luat decizia corecta! Oricum v-ati facut de rasul Europei!
  • +1 (5 voturi)    
    5000 lei???? (Miercuri, 18 august 2010, 15:12)

    mitza [anonim]

    O palma peste ochi.

    Nu cred ca e cazul ca familiile sa "accepte" aceasta "oferta".

    Sa fie dati in judecata, sa ceara despagubiri echivalente constructiei unui spital si sa deschida o fundatie de ajutor a copiilor cu aceleasi probleme.

    5000 lei???? penibil
  • -3 (5 voturi)    
    Omul chiar n-a priceput nimic (Miercuri, 18 august 2010, 15:12)

    AMD [anonim]

    E neproductiv si de prost gust cum impinge problema in curtea primariei si nu pare sa fi priceput ca nu exista doar o problema de management al unitatilor sanitare ci si o criza a sistemului sanitar din punct de vedere al calitatii personalului medical, al protocoalelor de tratament, al imaginii pe care o are sistemul, al legislatiei, al codului deontologic si cator si mai cator lucruri...

    Daca era destept si o personalitate puternica venea cu solutii concrete, cum din declaratiile sale rezulta clar ca nu are astfel de calitati l-ar fi salvata macar cinstea/bunul simt si atunci ar fi trebuit sa-si dea demisia. Cum nici asta nu para sa aiba ar trebui sa fie demis fara discutie si rapid.Insa cum nici Boc nu are calitatile de mai sus....

    Tare imi e ca timpul trece, uitarea se asterne peste tara, apare alt scandal de presa pe alta tema si bietii parinti ai bebelusilor raman singuri...
    • 0 (2 voturi)    
      2 intrebari (Miercuri, 18 august 2010, 15:26)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui AMD

      1. faci parte din cei care au criticat controlul concediilor medicale?
      2. daca ai fi arhitect ai putea face planul unei case in 24 de ore? dar daca ai fi zidar?

      ps: prin ambele intrebari urmaresc unul si acelasi lucru: sa vad cum gandesti.
      • 0 (0 voturi)    
        M-ai facut curios (Miercuri, 18 august 2010, 16:50)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        Ce caracterizare i-ai face lui AMD in urmatoarele situatii:

        1. raspunde "da" la ambele intrebari
        2. raspunde "nu" la ambele intrebari
        3. raspunde "da" la prima si "nu" la a doua
        4. raspunde "nu" la prima si "da" la a doua

        Pe mine nu ma intereseaza cum sau daca gandesti. Concluziile pe care le poti trage din raspunsurile lui ma intereseaza.

        A, si inca ceva, tu faci parte dintre cei care citeste articolele pentru comentarii, sau invers?
        • 0 (0 voturi)    
          de curiozitate (Miercuri, 18 august 2010, 17:25)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

          ai citit intrebarea a doua?

          de unde stii ca i-as face o caracterizare lui AMD?

          nu caracterizarile sunt interesante (e si motivul pentru care tie nu ti-o fac), ci argumentele pe care le aduci atunci cand sustii o opinie vis-a-vis de un articol. or AMD exprima niste opinii "argumentate" cu vreo 2 locuri comune & aducea niste critici ("Daca era destept si o personalitate puternica venea cu solutii concrete") putin rumegate (care au atras intrebarile mele de la punctul 2).

          intrebarile mele aveau un dublu rolul de a incepe un dialog bazat pe fapte & dus printr-un schimb de argumente.

          postul tau ce rol are pe langa acela de a da glas unei dorinte = satisfacerea curiozitatii?
          • 0 (0 voturi)    
            Inseamna (Miercuri, 18 august 2010, 17:48)

            Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

            Ca esti subversiv, in ps ai scris ca esti curios sa vezi cum gandeste nu sa dialoghezi. Manipularea asta ...

            Cat despre post, dupa cum ai spus si tu, are scopul vadit de a-mi satisface o simpla curiozitate.
            • 0 (0 voturi)    
              :)) (Miercuri, 18 august 2010, 18:08)

              diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

              e o discutie deplasata asta a noastra, dar iti raspund doar pt a contra o acuza nemeritata pe care mi-o aduci & implicit pt a alunga umbra de indoiala pe care o pui asupra mea.

              zici: "esti subversiv, in ps ai scris ca esti curios sa vezi cum gandeste nu sa dialoghezi". oare cum as fi putut vedea "cum gandeste" daca nu prin intermediul unui dialog?
              • 0 (0 voturi)    
                Da (Miercuri, 18 august 2010, 18:32)

                Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

                Este deplasata intr-adevar discutia. Si este corect ce spui, tot mai des oameni fara calitate, si ma refer la calitatea de a trage concluzii, sau a cataloga persoane dupa tipare, arhetipuri samd, fara a avea o baza solida. Am fost doar carcotas.

                O seara buna.
        • +1 (1 vot)    
          Cei care citesc... (Miercuri, 18 august 2010, 17:43)

          Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

          Nu cei care citeste...Scuze,mi-a sarit in ochi...Multimea din care faci parte nu are si carte?!
  • -3 (5 voturi)    
    Asa romani, asa ministru! (Miercuri, 18 august 2010, 15:14)

    corina [anonim]

    Vai steaua noastra cu un astfel de ministru. Ieri tocmai se felicita cat de bine face fata sistemul sanitar romanesc. Chiar nu ii e rusine domnului ministru pentru ca in Romania in spitale vin oamenii cu spirt si fase de acasa? Pentru asta nu ar trebui sa-si dea demisia? Asta era in cazul in care avea onoare!
  • 0 (8 voturi)    
    Motiv de demisie (Miercuri, 18 august 2010, 15:14)

    Alexandru C [anonim]

    Dar ca sunt blocate posturile de catre guvernul din care faceti parte poate fi un motiv pentru demisie?
    Care e deficitul de asistente la Giulesti? Trebuie sa plece 7 asistente sau 7 doctori pentru a putea angaja unul.
    Ca era 1 singura asistenta pe toata sectia poate fi vina ministerului si implicit a guvernului din care faceti parte?

    Daca spitalele trec la primarii ce rost mai are ministerul pe care-l conduceti? Uite cum facem economie si stim si unde sa cautam vinovatii, ca sa nu mai aruncam pisica de colo colo.
    • +4 (6 voturi)    
      Hmmm ..... (Miercuri, 18 august 2010, 15:50)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      Ti-am dat + pentru o parte din comentariu, anume lipsa personalului medical, desi si aici ai erori grave pentru ca nu s-a redus schema de personal IN NICI UN SPITAL DIN TARA, la nivel de personal medical.

      In rest, vad ca numai prostii au romanii prin cap.

      Argumente de genul:

      - "In spitale vin oamenii cu spirt si fase de acasa" Ce treaba are asta cu tragedia de la maternitate? Era una dintre cele mai bine echipate locatii medicale din tara.

      - "impinge problema in curtea primariei" ...... din nou, comentariu fara nici o logica.

      Daca primaria raspunde din punct de vedere administrativ pentru acel spital, NUMAI PRIMARIA POATE SCHIMBA CONDUCEREA, in cazul in care administratorii spitalului tin pe functii medici sau asistente prost pregatite, sau pentru orice alt motiv.

      A facut dir spitalului o cerere de finantare la Primarie pentru detectori de fum si i s-a refuzat? Daca da, afara Oprescu, daca nu, afara Georgescu. FOARTE SIMPLU.

      Este un talmes balmes in capul romanilor vis-a-vis de responsabilitate. In general nu ei personal sunt vinovati, ci ceilalti ...... sau mai simplu (ca e la moda) .... Basescu.

      Atata ne mai duce capul. Pacat.
      • +2 (2 voturi)    
        Rectificare .... (Miercuri, 18 august 2010, 15:59)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

        "Daca da, afara Oprescu, daca nu, afara Marinescu ...."
        • 0 (2 voturi)    
          Partial (Miercuri, 18 august 2010, 16:18)

          Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

          Stii ce s-ar fi intamplat daca solicitau bani pentru detectoare de fum?
          Ar fi sarit toti ca risipesc banii ca nu sunt bani de medicamente si ei cumpara detectoare de fum. :)

          Este o premiera mondiala ceea ce s-a intamplat la noi. Din pacate nu poti sa prevezi toate nenorocirile.
          Vina este impartita. Vinovata este asistenta ca nu se afla in ATI pentru ca incendiul nu s-ar fi extins insa vinovati moral sunt foarte multi. In orice tara civilizata ar fi existat demisii de onoare. Mai avem mult pana sa ne civilizam. Noi suntem la stadiul de primate maneliste.
      • 0 (2 voturi)    
        Schema de personal (Miercuri, 18 august 2010, 16:01)

        Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        N-am deloc lacune, nu s-a redus schema ca ar fi dat oameni afara, s-a redus schema pentru ca multi au plecat peste hotare iar astia nu au putut fi inlocuiti pentru ca exista o ordonanta de urgenta care spune clar ca se poate angaja 1 om la 7 plecari.

        Au plecat 6.000 din sistemul de sanatate de cand e in vigoare ordonanta, adica vreo 20%, oameni care nu au putut fi inlocuiti.

        De vina tot primaria o fi pentru asta? :)
      • +2 (2 voturi)    
        Responsabilitate (Miercuri, 18 august 2010, 18:00)

        Bug [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        Aveti perfecta dreptate.
        Totusi, Ministerul Sanatatii are o responsabilitate: prin DSP, ar trebui sa nu dea avize spitalelor/sectiilor (mai ales unei asemenea sectii, de belusi fara cea mai mica posibilitate de aparare) care nu au un sistem BETON de alarmare in caz de incendii, etc. Mai mult, in unele cazuri ar fi obligatorie si supravegherea video!
        La orice colt de strada gasesti cate un aparat de inregistrare video, orice firma necajita are sisteme de alarmare pentru incendii sau efractii - nu si insa o sectie de TI pentru bebelusi, cu echipamente de 2 milioane de euro!
        Manageri si alti slujbasi carora NU LE PASA!
        Iar Ministerul Sanataii nu se poate deroba de sarcina de a verifica modul in care se face asistenta sanitara, inclusiv la privati!
  • -3 (3 voturi)    
    demisia ministrului sanatatii (Miercuri, 18 august 2010, 15:26)

    angel [anonim]

    De ce sa iti dai demisia? Ca sa lasi pe altul care e competent sa schimbe cite ceva. A trebuit sa vin Arafat sa va arate cum se face un servicu de ambulante.
  • -1 (3 voturi)    
    Vorbe ? (Miercuri, 18 august 2010, 15:37)

    Un "roman" [anonim]

    Eu vad vorbe, vorbe peste vorbe, dar ce se face concret? Stim sa aratam vinovatii, pierdem prea mult timp cu acest aspect, ce facem insa ca sa ne fie mai bine ? NIMIC ! Sa dispara toti cei ce sunt incompetenti si sa vina oameni cu simt de raspundere si putere de munca, dar aceasta categorie de oameni au propriile afaceri si le administreaza cu succes, nu vor veni sa conduca o tara ca sa ia salariu de la buget. Cel mai bine plecam in alte tari.
  • -2 (2 voturi)    
    asteptam demisia (Miercuri, 18 august 2010, 15:55)

    mitikd [anonim]

    asteptam demisia de onoare a ministrului sanatatii...dar de unde atata onoare...
  • +4 (4 voturi)    
    Fiecare e de vina (Miercuri, 18 august 2010, 16:10)

    Horatiu [anonim]

    "Dorel" a lovit din nou. "Las' ca merge si-asa" a lovit din nou.Degeaba se da vina pe conducerea politica sau pe nu stiu ce doctori sau asistente care nu au trecut pe acolo, mentalitatea lucrului bine facut nu exista incepand de jos in sus. Cel care a facut improvizatia este un om obisnuit care pur si simplu nu si-a facut treaba ca lumea si pentru asta nu presedintele tarii e de vina sau guvernul. In momentul in care fiecare dintre noi va renunta la "las' ca merge si-asa" si isi va face treaba cu suflet si profesionalism pana la capat, atunci vom avea si pretentii de la altii sa faca la fel si incet, incet se vor schimba mentalitati, inclusiv oamenii care nu vor sa se schimbe. Dar totul porneste de la noi insine. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe copilasi.
  • -1 (1 vot)    
    Demisie (Miercuri, 18 august 2010, 17:03)

    Lucifer [anonim]

    Consider ca intr-o astfel de situatie primul care ar trebui sa isi dea demisia, fara sa i se spuna din parte nimania acet lucru, este ministrul sanatatii. Apoi primarul capitalei, apoi conducerea spitalului. Pentru conducerea spitalului ma refer la demisie doar din postul de conducere si nu in calitate de cadru medical, deoarece sunt specialisti buni si tara are nevoie de specialisti. De ceilalti nu are nevoie - asa ca pot demisiona din orice functie ocupata.
  • +1 (1 vot)    
    Cu regret, Dle Ministru.... (Miercuri, 18 august 2010, 17:59)

    lili [anonim]

    Vorbiti despre neregulile repetate din sistemul sanitar, despre masurile pompieristice luate la fiecare caz, dar precum vedeti acestea nu au inlaturat neregulile absolut iresponsabile pe care azi le prezentati de parca n-ati avea nici o responsabilitate. Aveti, dle Ministru, aveti mai ales pentru faptul ca dupa atatea nereguli pe care le-am ami auzit si despre care ati vorbit nu s-a schimbat nimic. Aceleasi nereguli, aceleasi explicatii de fiecare data, aceleasi nenorociri ale oamenilor care au ghinionul in viata asta sa ajunga in spitalele romanesti. Ca cei din conducerea tarii nu ajung, nu au acest curaj nebunesc. Dl Basescu ne sfatuieste sa consumam produse romanesti, sa creasca consumul, ne sfatuieste sa cumparam Dacia nu stiu de care, sa stimulam productia interna, dar nu are curajul sa ne sfatuiasca sa mergem in spitalele romanesti dupa ce Dumnealui a mers la Viena. Si asa merg toti politicienii Romaniei. Azi, veniti si spuneti ca ati dat dispozitie sa fie facute verificari ale instalatiilor in spitalele Romaniei. In Bulgaria, la fel a dispus Minsitrul Sanatatii de acolo, in urma dezastrului din Romania. Sunt sigura ca in Ungaria vecina sau in Cehia sau in Polonia, toate tari foste comuniste, Ministrii lor nu au dat astfel de dispozitii. Pentru ca la ei, aceste verificari sunt REGULA, Dle Ministru, nu dispozitia pompieristica a unui Ministru in urma unor dezastre de genul celui dela Maternitatea Giulesti. Asta trebuie sa SCHIMBATI, Dle Ministru. Acelasi lucru, l-am spus nu 1 data cand Dl Boc ne facea mai stiu eu ce teorii aiurea, cand de fapt ele trebuie sa devina REGULA respectata in Romania anului 2010. Va doresc macar sa incercati aceasta schimbare si mai apoi vom si reusi, Dle Ministru.
  • -1 (1 vot)    
    o vorba .. (Miercuri, 18 august 2010, 20:19)

    gica [anonim]

    buna seara dl ministru cekete, sau cum te numesti .domnule draga trebuie sa iti prezinti mata demisia pentru singurul motiv ca esti peronajul care conduci ;metodologic,intreg sistemul sanitar romanesc;ce naiba nu e greu sa intelegi ca o data inhamat la caruta guvernari trebuie sa iti asumi si anumite raspunderi si anume siguranta populatiei din punct de vedere sanatate .si mai stii ceva ! noi astia din domeniul privat va sustinem pe toto ,financiar vorbind ,sa va dovediti ....................;pai ,dovediti_va o data ;ne_am cam saturat de atata clemenya


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by