Intarziere record pe CFR: 9 ore pe ruta Constanta-Cluj

de Ionut Baias     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 august 2010, 14:45 Actualitate | Esenţial


Adeverinta intarziere tren Bucuresti-Cluj
Foto: Hotnews
Lungul drum al trenului de la Constanta la Oradea... Cam asa ar putea incepe povestea unei intarzieri incredibile. Plecare Constanta - ora 15.38... sosire Bucuresti la 19.27 - plecare 20.08... sosire Cluj - 04.56. Asa ar fi stat lucrurile intr-o tara normala... ca Japonia, spre exemplu. La noi? Sosire Bucuresti - 170 de minute intarziere... sosire Cluj ora 14.00 - peste 540 de minute intarziere.

De ce a intarziat atat de mult pana a ajuns in Bucuresti? Mister total. Nici sefii de vagoane nu stiau de ce, mai ales ca, spun ei, tronsonul abia a fost renovat si se merge cu viteza. De ce a intarziat atat de mult pana la Cluj? Si aici misterul persista. Potrivit acelorasi sefi de vagoane s-ar fi defectat locomotiva pe la Breaza, a fost chemata alta de la Bucuresti, dar cand s-a legat la vagoane... surpriza: nu le putea urni din loc. Asa ca a mai fost chemata o locomotiva de la Bucuresti care sa le impinga.

Trenul supraaglomerat. Nu am mai gasit bilet decat la cuseta de 6 locuri. Norocul meu... fiindca am stat tot timpul doar 3 in cuseta pe cand cele de 4 erau pline ochi. Aer conditionat, un vagon impecabil, persoane agreabile in jur... un inceput perfect. Seful de vagon imi spune ca vom ajunge cam pe la ora 09.00 in Cluj. Imi pun alarma sa sune la 08.30. Suna alarma, ma imbrac grabit fiindca toti in jurul meu forfoteau si ma gandeam ca am ajuns deja. Ies pe hol si-l intreb pe un amic unde suntem. Vine si raspunsul: "abia am trecut de o jumatate de ora de Brasov". Din nefericire nu glumea deloc.

Trenul s-a golit treptat pana la Cluj, foarte multi calatori alegand sa coboare si sa se indrepte spre alte variante de transport. La informatii in Cluj coada mare... pentru reclamatii. Unii au parasit repede coada cand au aflat ca nu se inapoiaza banii indiferent de intarziere. Singura solutie e o plangere la OPC. Regulamentul european prevede ca, pentru fiecare ora de intarziere, compania de cai ferate sa returneze un sfert din pretul biletului. Oficialii CFR dau vina pe sinele vechi si cer o derogare pana in 2014.

Am luat si eu o adeverinta cu gandul ca peste ani de zile aceste bilete de tren vor deveni o raritate. Suntem noi cei care am fost in celebra cursa :) :( Sper insa sa fie un record de neatins pe viitor.

Seful de la vagonul de dormit clasa I ne spunea ca in 25 de ani de cand este angajat al CFR nu a mai auzit de o astfel de intarziere. Aaaa, ne mai spunea si ca cei de la respectivul vagon au facut sauna fiindca aerul conditionat nu functiona. Mai spunea si ca marti sau miercuri vor intra in greva si ca ar fi bine sa-l prinda greva la Mangalia ca sa mai profite putin de soare. Si mai spunea...


Ca fapt divers doar:
Trenurile care au circulat in Romania in 2009 au insumat intarzieri de patru ani si noua luni.

In anul 2009, trenurile "Shinkansen" din Japonia au inregistrat, in medie, intarzieri de 36 de secunde.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















16912 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    Acum o luna am intarziat 3 ore de la Brasov la Clu (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:10)

    Daniel [anonim]

    cu Intercity-ul.

    A fost un control cu fiola inopinat iar cel care conducea trenul era alcoolizat.

    A trebuit sa asteptam in zona Copsa Mica aproape 3 pana sa vina unul din Brasov sa il inlocuiasca.

    Penibil. Cel mai tare s-au amuzat strainii, ca isi faceau poza jos langa tren - Romania.
    • +5 (5 voturi)    
      romanica (Duminică, 15 august 2010, 2:58)

      radu bica [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      normal ca intirzie, cfr in loc sa investeasca in automotoare si rame repara vagoanele la preturi astronomice la ateliere cfr grivita srl, desi ceilalti reparatori au preturile la jumatate!!! reparatia unui vagon depaseste de fiecare data pretul unuia nou! astra arad vinde vagoane noi la 400 mii euro iar la atelierele grivita se repara cele vechi cu 500 mii euro!!
      • +1 (1 vot)    
        intarzieri pe CFR (Luni, 16 august 2010, 3:18)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui radu bica

        Tot ce scrieti ar putea fi valabil inainte de 1989. Fabricile de care vorbiti nu mai exista sau daca exista nu mai produc ce produceau!
        In orice tara civilizata isi dadeau demisia de la ministru si pana la ultimul implicat in aceasta iantarziere. In Japonia minsitrul pleaca daca intarizerile pe un si pe toate liniile ferate e mai mare de 10 minute in timp de un an!!! Explicatia d-voastra e tipic romaneasca - nu stim vinovatul, cineva misterios arunca banii la reparatii mai costistoare decat pretul de achizitie. Cum pareti a veni de dinainte de 1945, v-ati referit la "Ateleierele Grivita"-fara a face referire la greva din 1933!!!
        Domnule, pestele de la cap se impute, mai ales ca acel cap a condus si transporturile un numar majoritar de ani dupa 1990.
  • +14 (14 voturi)    
    No comment. (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:20)

    Shoboo [anonim]

    La noi in tara, ar fi in stare trenurile sa se si piarda.
    • +12 (12 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:55)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Shoboo

      Crezi ca nu s-au "pierdut" cateva trenuri pana acum?
      Il cunosc pe directorul CFR Iasi.... sa vezi omu ce avere colosala are. Oare de unde? Din salariul de director?
  • +8 (8 voturi)    
    penibil (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:33)

    anonim [anonim]

    cu masina am facut doua ore din Bucuresti pana in Brasov, cu trenul faci 4 ore. Penibil
    • -14 (18 voturi)    
      normal (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:14)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      oare cati dintre cei care calatoresc cu trenurile CFR nu isi cumpara bilet?

      daca CFR merge in pierdere, de unde bani pt infrastructura feroviara?
      • +8 (8 voturi)    
        Fanel (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:25)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        E vorba de un accelerat cu cuseta, vagon de dormit etc., nu personalu de Hirlau.
        • -4 (6 voturi)    
          si? (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:56)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ac

          personalele nu circula pe aceleasi linii ca celelalte trenuri? si oare nu personalele sunt mai numeroase decat celelalte trenuri? deci uzura infrastructurii nu se datoreaza in mare parte personalelor cu care circula majoritatea celor fara bilet?

          celelalte trenuri de ce circula cu viteze mici? oare nu din cauza infrastructurii proaste (traverse de lemn putrezite etc)? de ce au trenurile intarzieri? oare nu si din cauza faptului ca se lucreaza / cârpeste pe atatea linii?

          de ce nu sunt bani pt ca lucrarile sa fie facute imediat ce apare o defectiune la nivelul infrastructurii? oare nu si datorita faptului ca un procent insemnat de calatori nu cumpara bilet? stii la cat se ridica acest procent? eu nu stiu, si nimeni nu stie exact. dar se estimeaza ca e vorba de aprox o treime din totalul calatorilor CFR-ului...
          • +3 (3 voturi)    
            tot vina lor e si pt ca unii nu platesc bilet (Duminică, 15 august 2010, 12:51)

            outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

            Nu ar trebui sa PERMITA ca unii sa mearga fara bilet. Sa faca controale si sa dea amenzi, cine ii opreste? Dar spaga e mai importanta, se pare.
            • +2 (2 voturi)    
              ce vrei sa spui? (Duminică, 15 august 2010, 13:44)

              diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

              ca ar trebui pus cate un controlor-sef langa fiecare nash? sau macar 1 politist + 1 procuror langa fiecare nash? sa angajeze alti nashi? de unde? oare nashii din ce familii provin? nu din acelasi tip de familii ca cei care "se inteleg" cu nashul pt a calatori fara bilet? oare nashii & calatorii fraudulosi nu gandesc la fel?

              lucrurile se vor schimba abia atunci cand multi oameni de rand vor lua atitudine: atunci cand calatorii cinstiti ii vor denunta pe nasii spagari (oricare dintre noi isi poate salva pe mobil numarul de tel al DNA sau al Parchetului de pe langa Curtea de Apel din regiunea X), atunci cand cetateanul responsabil ii va explica varului blatist / evazionist ca suferim toti pentru ca multi nu isi fac datoria civica etc.
      • +7 (9 voturi)    
        de acord.. (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:46)

        videk [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        Oricum, in CFR, nashul e mic copil pe langa tunurile date de conducere.
        • -3 (7 voturi)    
          de acord (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:25)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui videk

          doar ca nashii sunt de sute de ori mai multi decat cei cu functii de conducere. prin urmare, luati impreuna, nashii produc o paguba considerabila, poate chiar mai mare decat cei cu functii de conducere.
      • +2 (2 voturi)    
        DA si NU (Duminică, 15 august 2010, 0:59)

        ION I [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        Exista multe societati care au numele de CFR si dintre aceastea iti spun 3: Infrastructura, Calatori , Gevaro... Eh, prima si ultima, sunt niste afaceri ale unor baieti destepti, care au impact f mare asupra celei de-a doua..

        CFR Infrastructura SA nu a facut nimic sa imbunatateasca sau sa repare sinele de cale ferata si atunci se merge prost...
        CFR Calatori, degeaba ar avea profit, ca bugetele sunt diferite si cei de mai sus trebuie sa faca ceva cu infrastructura.... asa ca nasii fura (si o sa vezi mai jos ca da, fura mult si pierderile sunt mari dar, nu asta e cauza pentru situatia proasta a sinelor)
        Iar Gevaro, hehe, fiecare tren are un tonaj maxim acceptat iar "descurcaretii" au reusit sa mai bage cusete/vagoane de dormit d'ale lor in locul unor vagoane de calatori, ca doar toata lumea doarme in tara asta (desteapta-te romane..)

        Comunicat CFR Calatori:
        Acţiune de control în trenurile de pe relaţia Constanţa – Bucureşti Obor
        09-08-2010
        Acţiune de control pe relaţia Constanţa – Bucureşti Obor


        CFR Călători informează că în perioada 8 - 9 august 2010, inspectorii din cadrul companiei împreună cu Poliţia de Transport Feroviar au organizat o acţiune de supracontrol pe 5 trenuri de călători care circulă de la Constanţa la Bucureşti Obor.

        În cadrul acestei acţiuni au fost depistaţi 334 de călători fără legitimaţii de călătorie, cărora li s-au eliberat bilete în tren în valoare de peste 3.000 lei.

        Acţiunea se înscrie în programul de combatere a călătoriei fără bilet în trenurile de călători, astfel că acest tip de control va continua în următoarele zilele şi pe alte secţii de circulaţie cu trafic semnificativ de navetă şi în trenurile sezoniere.
    • 0 (0 voturi)    
      pe ruta (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:21)

      firefox [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      pe ruta aia intotdeauna o sa fie praf urmatorii 2 ani ca sunt restrictii, se lucreza la alinie pe Valea Prahovei.
    • 0 (0 voturi)    
      ma faci sa rad (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:28)

      Kris [anonim] i-a raspuns lui anonim

      In fiecare sfarsit de saptamana..stirea zilei...cozi pe Valea Prahovei, si la intrarile in Bucuresti...De unde zici ca faci 2 ore?
  • +7 (7 voturi)    
    din acelasi ciclu: (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:35)

    Emil B [anonim]

    Bucuresti - Tg Mures: 11 h (5,5 ore cu masina) - intr-o tara civilizata distanta de 450 de km se parcurge pe autostrada in 4 ore.
    Bucuresti - Belgrad: 17 ore (10 ore cu masina) - intr-o tara civilizata distanta de 700 de km se parcurge pe autostrada in 7 ore.
    Cam asta e nivelul CFR, nivel la care s-a ajuns in mod VOIT. Oamenii de acolo din conducere stiu foarte bine ce fac la "ordinele" celor din guvern.
    Momentan pierdem cam cu 50-60% mai mult timp pe drumuri decat europenii. Ma intreb ce urmeaza in continuare!
    • +2 (4 voturi)    
      . (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:29)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui Emil B

      Din pacate in Romania faci cu masina Bucuresti - Iasi in 7 ore. Tin minte ca am plecat la mare in Romania, in practica cu facultatea la marea noastra cea neagra, la propriu. Intarzierea a fost de 3 ore la dus, 3 la intors. Atunci macar a fost scuza cu inundatiile, s-a rupt podul ala de la Maracineni parca...
      In plus, de fiecare data cand am mers cu trenul niciodata nu am ajuns la destinatie la ora la care zicea ca ajunge. Penibil.
      In Japonia daca intarzie cu o secunda, cel care conduce trenul e penalizat...iar la noi...Doamne ajuta
    • 0 (4 voturi)    
      uiti ceva (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:19)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Emil B

      nu doar oamenii de la conducerea CFR sunt vinovati, ci si calatorii care nu isi iau bilet, care nu fac plangeri la OPC, care nu ii denunta pe nashii necurati etc
      • +1 (1 vot)    
        intirzieri tren (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:44)

        anna [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        denuntati ar trebui toti sefii, directorii de la cfr
        care nu au minim de cunostine de specialitate
        si care se bazeaza doar pe zicala veche ..."calea
        ferata este lunga si sigura". nimeni nu va afla
        niciodata citi bani au papat acei oameni !
        • 0 (0 voturi)    
          daca stiti nereguli, denuntati-le (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:42)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui anna

          indiferent daca sunt facute de sefi sau de cei de la baza.

          apoi argumentul "nimeni nu va afla
          niciodata citi bani au papat acei oameni !" nu poate fi o scuza a faptului ca aprox o treime dintre romanii care calatoresc cu trenul nu-si cumpara bilet. o treime = in prezent aprox 20 milioane de calatorii fara bilet pe an (in urma cu 10 era vorba de 60-80 de milioane de calatorii fara bilet / an)
  • +14 (14 voturi)    
    Been there :) (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:35)

    Paul [anonim]

    A1631 - Bucuresti N. - Cluj N. 18 ore and counting.
    Welcome to the Carpathian Gardens, as desena si frunza dar imi este putin somnic dupa drum :(
  • +4 (4 voturi)    
    Japonia?! (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:41)

    Ana Petrescu [anonim]

    Daca autoarea isi inchipuie ca in Japonia (sau in orice alta tara civilizata) in secolul 21 (!) ai face 4 ore cu trenul pe o distanta de 220 km (adica distanta dintre Constanta - Bucuresti)... no comment....
  • +1 (11 voturi)    
    A demisionat (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:43)

    sorin [anonim]

    In Japonia ministrul transporturilor a demisionat dupa ce un tren a avut intarziere 15 secunde...Astia din Guvernul ROmaniei cand draq demisioneaza ca ne-am saturat de incompetenta si prostia lor. Sunt niste bolnavi mintal...
    • +2 (4 voturi)    
      - (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:37)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Vrajeala!
  • +3 (9 voturi)    
    Unde sunteti patriotilor? (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:49)

    Vizitiul [utilizator]

    Hai, acu de ce nu comentati, unde sunteti patriotilor care sariti in sus si-i luati pe sus pe cei carora nu le place Romania? (Atentie: nu vorbim d.p.d.v geografic)

    Voua va place asa nu? Va place lipsa de respect! Va place sa fiti tratati cu dosul, pe banii vostri!
    • 0 (4 voturi)    
      faci confuzii (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:00)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      faci o confuzie grava intre patrrrrrioti si cetateni.

      patrrrrriotii isi amintesc de "sfânta glie" (cuvinte de origine slavona) si sar ca arshi la fund doar cand e vorba de unguri, tigani, arabi sau evrei. patrrrriotii mai stiu din latina dictonul "ubi bene ibi patria", dicton pe care-l si respecta ad literam (respectul ad literam fiind justificat cu traditionalul respect pt intelepciunea strabunilor). patrrrrriotii sunt suficient de "pragmatici" incat sa se umileasca atunci cand situatia o cere si sa fure atunci cand se iveste ocazia (de exemplu, patrrrriotii adevarrrrati nu ezita "sa se inteleaga" cu nashu' daca nashu' se dovedeste a fi "om de treaba"). iar cum toti patrrrrriotii sunt ca fratii (si ca esentza de codrrru), nici macar un patrrriot nu reclama / denunta un alt patrrrrriot care a faptuit o infractiune (gen furt, evaziune etc), ci cu admiratie il copiaza si cu interes il apara. in fata dificultatilor, patrrrrriotul se ineaca de furie (noroc ca ii trece repede) si / sau demoralizeaza usor (cazurile grave apropiindu-se de catatonie).

      cetetenii sunt acei oameni care s-au saturat de proliferarea comportamentelor patrrrrriotitilor si care s-au decis sa schimbe starea lucrurilor cu fapta si cu vorba. cetatenii sunt cei care nu mai asteapta sa vina cineva care sa scuipe-n palme, sa zica hei-rup si opintindu-se sa scoata tzara din rahat intr-o clipita. cetatenii sunt cei care 1. stiu ca schimbarea se va produce doar datorita actiunilor lor marunte si de zi cu zi (gen cerut bon fiscal la cumparaturi, trimis reclamatii la OPC, denuntat infractori la DNA, luat atitudine atunci cand X sau Y ne umilesc etc) si care 2. stiu ca schimbarea totala nu se poate face peste noapte deoarece deocamdata patrrrriotii sunt majoritari.
      • +1 (1 vot)    
        Nu fac (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:05)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        Sunt convins ca puteti citi printre randuri si ca ati inteles foarte bine ce am vrut sa spun.

        Daca vreti sa discutam semantica, asta este alta poveste :)
      • +1 (1 vot)    
        Intarzierea (Luni, 16 august 2010, 3:28)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        E vorba de patri-hotii de la putere, Basesecu, Berceanu si ai lui, nu ??? Poti sa-ti iei bilet o viata si sa-ti denunti toti prietenii la DNA (comunistule, numai in anii '50 tara era plina de delatori), cat timp raman astia care habar n-au sa construiasca-ei stiu doar sa se planga:opozitia nu ma lasa, dati-mi un consiliu si voi asfalta strazile din Bucuresti, dati-mi o tara si o voi narui, le arat eu locuitorilor cum le tai veniturile si pensiile si astfel voi creste consumul care si el va revigora productia!
        Am senzatia ca majoritatea celor ce au scris mai sus habar n-au ce se intampla cu calea ferata in alte tari, cum merg trenurile in Europa, ceminuni au facut chinezii, cat de punctual e transsiberianul care ajunge la fix dupa 10-11 zile, Moscova (sau Leningrad)-Vladivostoc. Am ajuns la vorba prezidentului: tara de instalatori inculti, care-si dau cu parerea fara a fi studiat sau macar citit ceva despre subiect. Prezidentul v-a indemnat sa va parasiti tara: probabil ca sa mai mergeti cu TGV-ul francez sau cu IC-ul german, sa mai iesiti in lume din caruta cu care calatoriti sau din BMW cu care va umflati in falci, cur si...pene.
        • 0 (0 voturi)    
          dragul meu (Luni, 16 august 2010, 9:43)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Doru

          iti spun o poveste:

          in urma cu cativa ani, eram cu masina in apropierea unei intersectii din Carouge (comuna din cantonul Genevei, practic lipita de Geneva). semaforul arata verde si am accelerat pt a trece insa cand m-am apropiat la doar cativa metri de intersectie, s-a facut rosu. am accelerat mai tare si am trecut, pt ca nu as mai fi avut timp sa franez.

          la semaforul urmator, cineva mi-a facut semn cu farurile din spate. nu am inteles de ce.

          la cel de-al treilea semafor, masina care imi facuse semn cu farurile s-a pus paralel cu masina mea. inauntru era o batranica. a deschis geamul sa-mi spuna ceva. ce trebuia ea sa-mi spuna? iata: "domnule, mai inainte ati trecut pe roshu".

          in Elvetia nu este deloc neobisnuit ca cetatenii sa-si controleze comportamentele si sa se vegheze unii pe altii in spatiul public. e chiar normal ca atunci cand observa un comportament social aberant (care poate insemna fuga de la locul accidentului, evaziune fiscala etc) sa-l denunte pe faptas. de ce sa-l denunte? pentru ca actiunile aberante ale unora afecteaza bunastarea tuturor.

          sa insemne asta ca elvetienii sunt toti comunisti leninisti?

          sau postul tau sa fie o dovada a faptului ca inca nu ai inteles ce inseamna "atitudine civica"?
    • -3 (3 voturi)    
      faci confuzii (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:00)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      faci o confuzie grava intre patrrrrrioti si cetateni.

      patrrrrriotii isi amintesc de "sfânta glie" (cuvinte de origine slavona) si sar ca arshi la fund doar cand e vorba de unguri, tigani, arabi sau evrei. patrrrriotii mai stiu din latina dictonul "ubi bene ibi patria", dicton pe care-l si respecta ad literam (respectul ad literam fiind justificat cu traditionalul respect pt intelepciunea strabunilor). patrrrrriotii sunt suficient de "pragmatici" incat sa se umileasca atunci cand situatia o cere si sa fure atunci cand se iveste ocazia (de exemplu, patrrrriotii adevarrrrati nu ezita "sa se inteleaga" cu nashu' daca nashu' se dovedeste a fi "om de treaba"). iar cum toti patrrrrriotii sunt ca fratii (si ca esentza de codrrru), nici macar un patrrriot nu reclama / denunta un alt patrrrrriot care a faptuit o infractiune (gen furt, evaziune etc), ci cu admiratie il copiaza si cu interes il apara. in fata dificultatilor, patrrrrriotul se ineaca de furie (noroc ca ii trece repede) si / sau demoralizeaza usor (cazurile grave apropiindu-se de catatonie).

      cetetenii sunt acei oameni care s-au saturat de proliferarea comportamentelor patrrrrriotitilor si care s-au decis sa schimbe starea lucrurilor cu fapta si cu vorba. cetatenii sunt cei care nu mai asteapta sa vina cineva care sa scuipe-n palme, sa zica hei-rup si opintindu-se sa scoata tzara din rahat intr-o clipita. cetatenii sunt cei care 1. stiu ca schimbarea se va produce doar datorita actiunilor lor marunte si de zi cu zi (gen cerut bon fiscal la cumparaturi, trimis reclamatii la OPC, denuntat infractori la DNA, luat atitudine atunci cand X sau Y ne umilesc etc) si care 2. stiu ca schimbarea totala nu se poate face peste noapte deoarece deocamdata patrrrriotii sunt majoritari.
    • +2 (2 voturi)    
      cristian.ioan@gmail.com (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:04)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Exact asa este!
      O data este intamplare , de doua ori -coincidenta, dar cind se repeta de zeci de ori, ce mai poti sa zici?
      De 20 de ani suntem in libertate, avem politicienii pe care ni-i alegem. Asa ca pt situatia dezastruoasa a CFR-ului si a infrastructurii in general nu sunt de vina nici Ilici, nici Base, nici Mitrea si nici berceanu, ci NOI, care tot realegem aceiasi politicieni si le permitem sa isi bata joc de noi!
      In mod evident, ASA NE PLACE!
      daca ne-ar fi placut sa avem trenuri macar ca in Polonia, sa nu spun de Shinkansen din Japonia care din anii '60 depaseau 200 la ora sau de TGV-ul din Franta, care anul trecut a atins 500 kmh, atunci, foarte simplu, am fi ales politicieni si guvernanti care sa asigure o calatorie cu trenul macar asa cum era in anii 1975 ...
  • +7 (7 voturi)    
    CFR de altadata (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:58)

    M.Andrei Iulian [anonim]

    Incep sa fiu gelos pe cei care circulau cu trenul cu abur.Atata umilinta traiesti cand circuli cu CFR-ul ...,
    • 0 (2 voturi)    
      antidot la umilinte (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:51)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui M.Andrei Iulian

      de cate ori ai sesizat CFR-ul, politia si eventual parchetul ca pe ruta X, nashul Y a luat spaga la data Z?

      de cate ori ai sesizat OPC din cauza serviciilor CFR?

      de cate ori cu calatori necivilizati carora sa le explici ca, in buna parte, serviciile proaste ale CFR li se datoreaza?

      iti pun intrebarile astea ca sa vad daca iti place (sau nu) sa fii umilit.

      nu exista decat un antidot la umilinte: ia atitudine!
      • 0 (0 voturi)    
        Nimanui nu-i place umilinta (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:54)

        M.Andrei Iulian [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        Umilinta incepe de la casa de bilete unde platesti bilet fara loc, DAR! cu supliment de viteza caz la InterCity.Am circulat cu trenul de bebelus nene nici nu aveam un an.Nici nu visezi ce dobitoci am intalnit de mic pana timpuri apropiate, ce politie vezi in tren!?Apropos ati circulat cu trenul de aveti numai intrebari?Adevarul ca sunt si organe abilitatea care-si fac treaba nu este vina lor ca nu este infrastructura au tot facut afaceri marii smecheri de au furat banii de infrastructura si acum observ ca nici faliment nu stiu sa bage sa-l cumpere pe nimic.Asta-i umilinta !Ma bucur ca nu o sa mai apelez la serviciile lor.Trebuie facuta plangere la UE sa nu le mai de-a voie fara despagubiri daca nu sunt in stare sa faca contabilitatea pe plus a biletelor cumparate.
  • -3 (5 voturi)    
    record?? (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:15)

    cristy [anonim]

    din iasi pana in constanta am facut tot 9 ore..iar drumul pana la constanta e la fel de lung sau poate mai putin ca in cluj :|
    • +5 (5 voturi)    
      540 minute ++ (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:01)

      pinky [anonim] i-a raspuns lui cristy

      nu ai inteles nimic. e vorba de o INTARZIERE de 9 ore!!!
      stai jos, 4!
  • +10 (10 voturi)    
    multumim (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:45)

    Mazeta [utilizator]

    Asociatia Transportatorilor Rutieri ii multumeste cu aceasta ocazie dlui ministru Radu Berceanu. Felicitari si la mai mare!
    • +1 (1 vot)    
      Treaba mergeeeeeeee (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:18)

      babidoc [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Lasa fraierii sa se vaite. qed
  • +5 (7 voturi)    
    Cand (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:46)

    HESS [anonim]

    Eram copil si mergeam in vacanta la bunici ,unde din cand in cand mergeam cu ei sa ii ajut la munca cmpului.Terenuriile agricole erau impartite in doua de calea ferata.Cand vedeam trenuriile de calatori stiam ce ora era.Si asa era.Hei era pe timpul lui raposatul cnd CFR-ul era a doua ,,armata,, Acum VAX-ALBINA.
  • +5 (5 voturi)    
    brand de tara sa va dau, ca am ce... (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:49)

    jog [anonim]

    welcome to the trains hell,
    bun venit in iadul trenurilor, in care fiecare cursa cu trenul este un film gen dracula, pierzi sange vazand cu ochii.
    romania e singura tara in care omul intrece trenul.
    romania e singura tara in care ceasurile din gari se potrivesc dupa un regulament de ordine interioara...
    ministerul transporturilor este condus de un tip care piloteaza avioane, face 1 kilometru de drum pe secol, de cfr cand sa mai aiba timp ?
    si oricum 4 ani si noua luni intarziere este o intarziere eronata eu zic sa tot fie 40 de ani si 90 de luni per an!
    uraaaaa am infraaaaant !
    • -2 (2 voturi)    
      aberezi.. (Sâmbătă, 14 august 2010, 22:42)

      shragrath [anonim] i-a raspuns lui jog

      hai ba, taci naibii..de ce crezi ca merge incet trenul in romania ba??pt ca asa vrea mecanicul sau seful de regionala? crezi ca ei nu sunt constienti ca asa pierd si putinii clienti?! acuza-l pe berceanu, el e nesimtitul care asista pasiv la moartea cfr..
  • -2 (8 voturi)    
    solutie simpla... (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:51)

    zit [anonim]

    Cind trenul are intirziere mai mult de o ora, toti calatorii coboara, pun mina pe bolovani si fac trenul praf !! Oricum, politiei putin ii pasa, ministrului transp. putin ii pasa, cfr-ului putin ii pasa de calator !! O data, de doua, de trei ori si sa vedeti atunci ca nu se mai dilata sinele si se rezolva si intirzierile ! Se pare ca, intr-adevar romanul stie doar de bita !!
  • -2 (4 voturi)    
    Informatii false (Sâmbătă, 14 august 2010, 16:53)

    CeferistulDraganel [anonim]

    15:38 din Constanta este acceleratul Constanta-Sibiu, nu cred ca are grupa de Oradea...inainte sa aruncati cu rahao, informati-va asupra mai multor aspecte...vechimea locomotivelor, stadiul lucrarilor pe Bucuresti-Constanta samd...
    • +1 (1 vot)    
      nu e eronat (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:52)

      cipi [anonim] i-a raspuns lui CeferistulDraganel

      am mersi si eu cu cursa respectiva in iulie spre brasov. si da ajunge si la sibiu. eu atunci am avut o intarziere de 3 ore..a fost un pic de vant si a daramat niste copaci..:))
    • 0 (0 voturi)    
      mai cauta (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:42)

      cris [anonim] i-a raspuns lui CeferistulDraganel

      mai precis acceleratul 1631
  • -5 (7 voturi)    
    Doamne ajuta... (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:04)

    Lea [anonim]

    .....si tine-ma departe de omul prost.
    Voi chiar n-aveti 100 de neuroni pe undeva ca sa-i puneti impreuna si sa va-ntrebati ce se-ntampla daca in caldura asta un tren merge cu mai mult de 60km/ora?
    • +3 (5 voturi)    
      Eu stiu (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:29)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Lea

      ajunge poate la timp.

      Nu le gasi scuze. Sunt navetist si in fiecare zi ceva se intampla cu trenurile pe care le astept (mai multe, da, ca nu ajung la timp veci).

      din problemele pe care le au astia la cfr si intarzie trenul: e cald, e frig, ploua, ninge, refacem tronsonul. eu cred ca daca bate vantul cu mai mult de 10km/h le e frica sa nu deraieze.
  • +4 (4 voturi)    
    shinkansen (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:10)

    Ciprian [anonim]

    constanta-cluj: 722 km, 13h18 min oficiale
    22h 18 min cu intarziere
    Tokyo – Okayama (676 km), Tokyo - Hiroshima (821 km): 3-4 ore zice wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shinkansen
    dl Ionut Baias are dreptate, critica este constructiva.
    ar trebui sa invatam de la cei mai buni.

    reply to:

    Japonia?! (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:41)
    Ana Petrescu [anonim]
    Daca autoarea isi inchipuie ca in Japonia (sau in orice alta tara civilizata) in secolul 21 (!) ai face 4 ore cu trenul pe o distanta de 220 km (adica distanta dintre Constanta - Bucuresti)... no comment....
  • +2 (6 voturi)    
    Cfr (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:13)

    Itanhanga [anonim]

    La asa popor asa intirzieri .
  • +4 (4 voturi)    
    Cineva, (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:21)

    c.mike [utilizator]

    unul sau mai multi ar trebui sa-si piarda sluja instant pentru asa o porcarie indiferent de motive. Nici o explicatie nu-si mai are rostul la asa ceva. Ma gandesc, ca indiferent de intarzaieri sau de conditiile de calatorie, toata lumea implicata-si ia leafa intreaga nu ?
  • +2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:21)

    [anonim]

    • -2 (2 voturi)    
      traseu (Duminică, 15 august 2010, 11:18)

      ion cfristul [anonim] i-a raspuns lui

      @moucha: ma tu minti! Ce ai cautat de la Deva la Cluj. Poate ai mers spre Arad.
  • +3 (3 voturi)    
    Japonia (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:33)

    gigi [anonim]

    In Japonia am facut 300km intr-o ora si un sfert. Adica o viteza medie de 240 km/h. Sa incercam comparatii mai pertinente. :P
  • +2 (2 voturi)    
    si totusi cine este de vina? (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:41)

    mm [anonim]

    se pare ca trenul a fost superaglomerat adica bagaje, oameni unii peste altii(blatisti la greu care mai doreau eventual si ceva aer conditionat :)) asa o fi sin Japonia probabil... a mai degraba India) si cu vagoane foarte multe deci aproape normal locomotivele au avut ceva probleme. cine este de vina aici? CFR-ul nu se astepta sa fie asa numar mare de calatori , nici nu au mai bagat trenuri doar cateva vagoane probabil la tren existent - atat au gandit directorii de acolo care ridica salarii de 5000 de euro pe luna zic ziarele.in alti ani bagau trenuri suplimentare 2 - 3 dar probabil nu mai au oameni , mecanici de locomotiva si probabil eventual nici nu ar plati suplimentar ca omul sa vina din concediu sa munceasca; desigur trebuie sa demisioneze pe putin minstrul daca nu chiar presedintele ca deh restul care lucreaza in CFR nu trebuie decat sa ridice salariul! apropo restructurari de sefi s-au facut pe acolo sau avem in continuare lipitori o gramada aici ar trebui poate sa intervina ministrul, presedintele ca ridica sume considerabile degeaba. astia nu vor sa castige bani nici cand se poate, declarau ca le-a scazut numarul de calatori, apropo de ce nu fac un efort sa termine mai repede lucrarile pana la Brasov ?macar am stii fix anumite rute nu trebuie sa existe intarzieri. sa ia exemplu cu Podul Basarab unde se lucreaza inclusiv noaptea.
  • -1 (1 vot)    
    cine este de vina? (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:46)

    mm [anonim]

    se pare ca trenul a fost superaglomerat adica bagaje, oameni unii peste altii (blatisti la greu care mai doreau eventual si ceva aer conditionat asa o fi si in Japonia probabil... a mai degraba India) si cu vagoane foarte multe deci aproape normal locomotivele au avut ceva probleme. cine este de vina aici? CFR-ul nu se astepta sa fie asa numar mare de calatori , nici nu au mai bagat trenuri doar cateva vagoane probabil la tren existent - atat au gandit directorii de acolo care ridica salarii de 5000 de euro pe luna zic ziarele.in alti ani bagau trenuri suplimentare 2 - 3 dar probabil nu mai au oameni , mecanici de locomotiva si probabil eventual nici nu ar plati suplimentar ca omul sa vina din concediu sa munceasca; desigur trebuie sa demisioneze pe putin minstrul daca nu chiar presedintele ca deh restul care lucreaza in CFR nu trebuie decat sa ridice salariul! apropo restructurari de sefi s-au facut pe acolo sau avem in continuare lipitori o gramada aici ar trebui poate sa intervina ministrul, presedintele ca ridica sume considerabile degeaba. astia nu vor sa castige bani nici cand se poate, declarau ca le-a scazut numarul de calatori, apropo de ce nu fac un efort sa termine mai repede lucrarile pana la Brasov ?macar am stii fix anumite rute nu trebuie sa existe intarzieri. sa ia exemplu cu Podul Basarab unde se lucreaza inclusiv noaptea.
    • +3 (3 voturi)    
      intirzieri tren (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:50)

      anna [anonim] i-a raspuns lui mm

      toti sefii si directorii de la cfr sint vinovati.
      pina nu se intelege acest lucru va fi la fel sau mai rau. N U nici un sef nu a fost restructurat
      doar avansat. regionalele sint ticsite de asazisi
      sefi care mor de cald si de plictiseala.
      AJUNGEEE!!!
      rau
  • 0 (0 voturi)    
    si in alte tari.. (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:54)

    Seb [utilizator]

    Urmati linkul sa vedeti cat de multumiti sunt locuitorii altor tari de trenurile lor (la comentarii). Nu ca inseamna ca e bine in Romania, dar nu suntem singura tara.

    http://www.dutchnews.nl/news/archives/2010/07/most_trains_run_on_time.php
  • +2 (2 voturi)    
    da... (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:58)

    george [anonim]

    Mi-am trimis parintii la munte pentru o saptamana, i-am dus la gara dimineata de unde au luat un accelerat pana la Predeal (din Bucuresti).

    Eu m-am dus la servici si dupa cateva ore, calculasem eu ca au avut timp sa ajunga, sa se instaleze si ca au iesit la o terasa deja, ii sun si cand colo tocmai coborau din tren. Am calculat viteza trenului: 40hm/h. Tren Accelerat.

    Sunt convins sa in epoca aburului se mergea cu o viteza mai mare.
  • +1 (1 vot)    
    intarziere (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:01)

    iii [anonim]

    si eu am venit cu trezul pe 6 spre 7 mangalia cluj dus intors aproape 400 RON, clasa intai vagon de dormit fara aer conditionat (ni s-a spus deschideti geamul!) cu o intarziere de 2 ore. asta ca sa nu mai spun cum arata toaleta la clasa I
    • 0 (2 voturi)    
      avion ? (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:44)

      george [anonim] i-a raspuns lui iii

      nu era mai iefitn cu avionul constanta - cluj ? si un microbuz mangalia - constanta ?
  • +4 (4 voturi)    
    Am fost in tren (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:06)

    Cristi [anonim]

    Ma bucur sa citesc despre asta. Este de-a dreptul ridicol ce se intampla cu Caile Ferate Romane. Trenul a plecat cu 2 ore jumatate intarziere Constanta desi au fost anuntate doar 90 de minute. Nimeni nu isi cere scuze din partea CFR-ului.
    Pe tronsonul de Constanta-Bucuresti trenul face 5h de 4-5 ani de cand se lucreaza la sine. 225 de km in 5h, o medie de viteza demna de sfarsitul secolului 19.
    Daca trenul a fost supraaglomerat de ce s-au vandut bilete in picioare? Avantaj CFR.
    Controlorii nu sunt in stare sa tina o evidenta a biletelor si intotdeauna le retin pana la destinatie(in cazul curselor lungi). Pe cand un serviciu informatizat? Sau macar foi de hartie?
    Ni s-a spus ca vom primi asternuturile in Bucuresti, pentru ca acolo va se schimba controlorul si sa poata tina evidenta colegul. Cam cat de tampita e faza asta?
    • +2 (2 voturi)    
      ati facut reclamatie? (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:32)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      va sugerez sa o trimiteti prin scrisoare recomandata cu aviz de receptare atat la OPC cat si la CFR. spun sa o trimiteti recomandata pt a fi sigur ca respectivele institutii inregistreaza reclamatia dvs.
      • +2 (2 voturi)    
        Ii (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:09)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        Doare drept in gaura fundului de toate reclamatiile.Si pe Berceanu la fel.
        La noi numai cu frica securitatii si partidului au mers lucruriile cat de cat.Acum cu ,,demoncratia asta care e un haos total face cine ce vrea .Trist dar adevarat.La noi constiinta si harnicia merg mana-n mana cu frica.
  • +3 (5 voturi)    
    Demisia! (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:29)

    Andrei [anonim]

    Berceanu, vrem demisia !
    • -1 (1 vot)    
      ar fi bine (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:02)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      sa ai la fel de mult curaj in tren, cand esti de fata cu un calator care calatoreste fraudulos. ar fi extraordinar daca ai avea curajul sa ii spui "domnule / doamna, cumparati-va bilet!" ar fi extraordinar daca ai avea curaj sa ii spui nashului "domnule / doamna, faceti-va datoria si dati-i amenda!". ar fi minunat daca, in lipsa curajului de a lua atitudine in tren, ai trimite o sesizare organelor de control ale CFR prin care sa-l denunti pe nashul shpagar.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:39)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Corect se scrie strangul. Metoda japoneza
    • 0 (0 voturi)    
      da sigur... (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:40)

      george [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ieri Berceanu se amuza la tv povestind cum mergea el pe Transfagarasean, sosea plina de gropi, si ii spunea nevstii ca ar injura da n-are pe cine ca el e ministru transporturilor. halal
  • +2 (2 voturi)    
    USA-Europa 10 ore (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:07)

    paul90210 [utilizator]

    Aproape tot atat i-mi ia sa vin acasa de la Los Angeles:)
  • +5 (5 voturi)    
    dezastrul romaniei feroviare (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:52)

    nouvelobs [anonim]

    "il était une fois" : romania avea cea mai intinsa retea feroviara din europa!!!
    20 de ani dupa caderea comunismului, scrie antena de transport din paris, aceatsa retea este intr-o stare catastrofica. cu gestionari hoti sau pur si simplu prosti...am ajuns sa constatam ca 96% din podurile feroviare si 40% din "chemins de fer" au nevoi urgenta de reparatii totale . pentru berceanu,: din 2007 Romaniei i s-au alocat 1,85 miliarde de euro pentru infrastructura feroviara. ati luat deja peste 600 de milioane de euro!! ce ati realizat domnule ministru cu acesti bani?
    • +1 (1 vot)    
      asa e (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:12)

      shragrath [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

      cine stie, cunoaste...aici vroiam sa ajung si eu..
  • +2 (4 voturi)    
    partneriat PP : un exemplu (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:04)

    nouvelobs [anonim]

    franta.lyon. constructia unei linii de tramway printr-o colaborare intre consiliul Rhone-alpes + privat : vinci, veolia,caisse de depot et consignations.

    investitia? 120 de milioane de euro pentru un tramway modern, statii si 22 de km de cale ferata.
    timp de realizare: 22 de luni.
    trenul este un serviciu public obligatoriu intr-un stat modern, civilizat. cand il vad pe berceanu ..il vad pe tanase scatiu. s-a perindat la conducerea ministerului d enenumarate opri, a fost senator in comisia transporturilor si imi pare acelasi analfabet in conducerea eficienta a unei directii esentiale in dezvoltarea tarii noastre. afara! rapid!
  • -2 (2 voturi)    
    Trenul 1631 (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:05)

    Razvan [anonim]

    Problema de la constanta a fost una simpla . Caldura mare Dilataea linilot de la Bucuresti la Ploiesti sa mers cu 120 pana in dreptul semnalului de la intrate in campina unde sa asteptat la semnalul de intrare pentru a trece trenul intercity 532 si trenul personal 3028 sa maia steptat si in Campina apoi contiua drumul pana la Breaza la Breaza apar probleme un tren de 15 vagoane ramane blocat intre Coamrnic si valea alrga din cauza vegetatie se redeschisera firul 1 deoarce la celalt fir sau produs alunecari de teren iar linia sa sttambat am asteptat acolo pana cand locomotiva de ajutor de la Sinaia a coborat in ajutorul trenului bloca acolo alte probleme trenul nu sa putut urnii din loc sa stricat si locomotiva de ajutor atrebui ca tot trenu sa fie readus in comarnic iar locomotiva de ajutor sa fie reparata .. dup ce sa rezolvat trenul a reuist sa urce . iar apoi pentru trenul 1631 a fost trimisa de la ploiesti o locomotiva de ajutor pentru a nu avea aceasi soarta la 15 vagoane cate aveam adica 720 t cu o singur alocomotiv aera un risc am fost remorcati pana la sinaiaacolo locomotiva de ajutor sa detasat si am pornit la drum .si asa sau acumulat orele. in Brasov mecanicul a fost skimbat cu cel de Teius dupa procedura .
    • +1 (1 vot)    
      duuude (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:57)

      george [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      scrie si tu romaneste ....
  • +2 (2 voturi)    
    cum fura antena3 (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:05)

    Iulian [anonim]

    sper ca ati remarcat ca in jur de ora 6 cei de la antena3 au dat aceeasi stire aproape cuvant cu cuvant din articol deobosindu-se sa dea sursa.

    niste penali
  • +3 (3 voturi)    
    RUSINE, CFR!!! (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:08)

    mihai [anonim]

    am facut 15 ore cu acest tren de la bucuresti la cluj, in loc de 9 ore!!!
    sa va fie rusine, mizeriilor de la cfr, e criminal sa umilesti sute de oameni pe canicula!!!
  • +2 (2 voturi)    
    trenul groazei (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:16)

    ana maria [anonim]

    De fapt, trenul s-a format din Constanta cu intarziere de o ora si jumatate. Bietii oameni care s-au urcat de acolo nu mai stiau de ei. Eu am avut bilet la clasa intai, nu m-am gandit sa-mi iau vagon de dormit pana la Teius, rau am facut.
  • +3 (3 voturi)    
    nu se potrivesc lucrurile... (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:17)

    Jooly Roger [anonim]

    Plecare Constanta - ora 15.38... sosire Bucuresti la 19.27 - plecare 20.08... sosire Cluj - 04.56. Asa ar fi stat lucrurile intr-o tara normala... ca Japonia

    adica vreti sa ne spuneti aici ca intr-o tara civilizata, d.ex. in japonia se merge cu trenul 6-700 km in 12 ore¿ ¿ ¿ ¿
    pai oameni buni in 12 ore am trecut prin toate cele trei insule ale japoniei, si stau relaxat intr-un hotel de 4 stele unde o noapte costa 60 €
    cum puteti sune ca un tren in japonia merge cu 58 km/h ¿ ¿ ¿ ¿
    700km : 12h = 58,33 km/h
    pai 50km/h ating si cu bicileta, din pacate nu pot merge 12 nonstop...
  • +1 (1 vot)    
    Trenuri (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:25)

    Ing [anonim]

    Pentru Constanta - Brasov (pacat ca nu si mai departe) exista tren privat la o ora in spatele A 1631, care uneori chiar depaseste A1631, in functie de starea de spirit a impiegatilor de pe traseu. Are aceleasi tarife (inclusiv reducerile pentru elevi si studenti cu legitimatie si cupoane, pensionari), dar nu exista blatisti, mers cu nasul sau jegosi in tren, iar biletele se cumpara de la seful de tren. Orar: http://regiotrans.ro/mersul_trenului/trenuri_accelerate/Acc.Brasov--Constanta_si_Retur.pdf

    Despre CFR Călători numai de ,,bine", după ce a trebuit să iau taxiul (pe banii mei) care m-a costat cat biletul... de ce? Pai acum 3 spt., trenul A 1622 m-a adus de la Bv la Buc Nord la 23:30 in loc de 21:12, deci adio RATB (ca metrou nu e in Drumul Taberei). E drept, avea o ora intarziere la Brasov, dar in niciun caz 2h15min.
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Duminică, 15 august 2010, 0:18)

      Ronnie [anonim] i-a raspuns lui Ing

      spuneau bine unii de mai sus care opinau ca problemele pornesc de sus si ca asemenea lucruri se mai fac si voit - cred ca Berceanu si nu numai vrea sa falimenteze CFR-ul pt ca o primi actiuni la noile firme private de transport pe calea ferata

      se stie ca sunt rute la care CFR a renuntat si au venit firme private - unul nu "stia" sa scoata bani, altii o duc bine mersi

      asta ca sa nu mai zic de firmele de transport cu autocarul sau microbuze - oare acolo cati directori de CFR nu au cota parte?

      p.s. si mai terminati cu comparatii Ro - Japonia wtf hai mai bine sa vedem cum e pe aici langa noi, gen Bg, Serbia, Ungaria
    • 0 (0 voturi)    
      campina (Duminică, 15 august 2010, 11:39)

      nmh [anonim] i-a raspuns lui Ing

      tare, o sa incerc sa merg si eu cu trenul privat la Campina in loc de personalul cfr, ca si asa nu am mai mers cu trenul de f mult timp.
      Chiar unde gasim o statistica cu nr de calatori cfr/an?
      diferenta de calatori dintre 2010 si sa zicem 1990 este egala cu +/-numarul blatistilor
  • 0 (0 voturi)    
    LOL (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:47)

    adycfrbucuresti [anonim]

    Doar in Romania vezi asa ceva :)))
  • 0 (0 voturi)    
    ha/ (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:51)

    refeg [anonim]

    nu va suparati...da,mai exista trenuri in romania??e adevarat ca mai trec prin cite o bariera,dar dupa ce am vazut articolul am realizat ca eu nu am mai vazut demulr un tren...pe bune
  • +1 (1 vot)    
    CFR , (Sâmbătă, 14 august 2010, 22:16)

    ionamaru [utilizator]

    ...Vrem salarii mari , noi cu drag muncim !
    Valabil de la nea Paun ,la nea ... director .
    " Trenurile care au circulat in Romania ,in 2009 au insumat intarzieri de ... patru ani si noua luni ! "
    - Jos Basescu ! ..cea mai buna ' poanta ' .
  • 0 (0 voturi)    
    7 ore 45 (Sâmbătă, 14 august 2010, 22:34)

    lmc [utilizator]

    asa scrie pe adeverinta din poza.
  • 0 (0 voturi)    
    CFR nu e vinovat, ci ministerul transorturilor (Sâmbătă, 14 august 2010, 22:37)

    shragrath [anonim]

    acuzati degeaba CFR-ul..in anii 90 aveam una dintre cele mai modernizate infrastructuri feroviare; odata cu venirea asa zisului guvern capitalist, falimentarea CRF a fost principala lor grija..investitii in infrastructura si in modernizarea acesteia nu s-au facut aproape deloc, si asta tot din "grija"guvernului....
  • 0 (0 voturi)    
    acuzati degeaba CFR// (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:05)

    johny [anonim]

    se circula incet pentru siguranta voastra, a calatorilor; si asta din cauza lipsei masive de investitii in CFR din partea guvernelor care s-au plimbat la putere dupa anul 1989; majoritatea terasamentelor si infrastructurii feroviare electrice a fost facuta in perioada 70-90, tot de ceasca; guvernul dupa 90 nu a fost in stare nici macar sa electrifice sectorul oradea-cluj napoca, si tot ei se plang din cauza lipsei profitului din partea cfr; majoritatea calatorilor nu-si cumpara bilet, si prefera sa dea spaga la conductori, care si asa au un salariu prea mic in comparatie cu cei italieni si MULT PREA MIC in raport cu munca depusa; eu il am pe taicamiu; peste 35 de ani a lucrat in cfr ca sef de tren; se trezea si la 3 dimineata si fugea iarna cu traista de 20 de kile de mancare ( pt ca lipsea mai multe zile de acasa) pentru a prinde trenul, ca avea de lucru pe un traseu lung si de 500 de km; plus de asta a avut de-a face de-a lungul carierei cu numerosi dubiosi si ticalosi- astazi are o pensie de 800 de lei; nu e prea mica oare pentru tot acest stres? pentru ca el e cel care da plecarea la trenuri in statiile mici, el este cel care raspundea de siguranta calatorilor, si tot el era raspunzator pentru furtul de hartie igienica, oglinzi si sapunuri din toaleta vagonului (strict romaneasca); VOI CIRCULATI CU 150 DE KM LA ORA PE UN DRUM CU GROPI ? !? acum stiti de ce se circula incet pe caile ferate romane..majoritatea locomotivelor fabricare la elecroputere craiova suporta 160 de km, dar nu au unde sa ruleze cu viteza asta din cauza terasamentelor invechite..ce vina are mecanicul ca ruleaza cu 40 de km pe un sector drept ? sau ce vina are regionala ? s-a si furat, dar stati linistiti,pentru ca nici guvernul nu-a aruncat cu bani in CFR, asa cum nu-a aruncat cu bani nici in sanatate sau invatamant..acuzati degeaba personalul cfr..
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 15 august 2010, 17:20)

      [anonim] i-a raspuns lui johny

  • 0 (0 voturi)    
    buna comparatie, d-lor reporteri.. (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:10)

    shragrath [anonim]

    alta prostie: comparati trenurile japoneze care ruleaza si cu 500 km/h cu cele romanesti care au maxim de viteza pe bucuresti constanta, si anume 140 km..alea japoneze se bazeaza pe inductie magnetica, pe cand ale noastre pe motoare electrice la 27.000 de volti..buna comparatie ati gasit si voi...de ce nu comparati cu trenurile din marea britanie si spre surpriza voastra mai multe accidente veti gasi acolo decat in romania..
  • 0 (0 voturi)    
    trenurile vietii... (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:18)

    MariusBV [anonim]

    eu am facut in primavara de la Ploiesti la Brasov cu un personal 7 ore, 4 ore intarziere. Bine ca nu mi-am luat bilet, oricum nu se merita.
    • +2 (2 voturi)    
      mah..daca taceai filizof ramaneai.. (Duminică, 15 august 2010, 14:30)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui MariusBV

      nu ti convine sa cumperi bilet, ia-ti domnule masina sau mergi pe jos..Ca de plans vad ca te plangi. Cum adica oricum nu mi-am luat bilet???? Pai daca nu ti-ai luat, de ce mai ai pretentii??Vrei ca eu sa iti platesc biletul si conditiile ca tu sa mergi boier? ai idee cat costa un bilet in Germania si care este amenda daca nu ai ? Nu mai comenta daca nu te comporti corespunzator.
    • 0 (0 voturi)    
      sa-ti fie rusine! (Duminică, 15 august 2010, 18:28)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui MariusBV

      din cauza astora ca tine tzara noastra este cum este!
  • 0 (0 voturi)    
    Berceanu (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:25)

    alter_ego [anonim]

    Lasa ca Berceanu se da cu avionul la Brasov...
    cel mai longeviv Ministru al Transporturilor, si, judecand dupa rezultate, cel mai incompetent...
    In orice tara normala Ministrul Transporturilor si-ar fi dat demisia dupa asa o bataie de joc!
  • 0 (0 voturi)    
    masuri (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:27)

    capcaunul [anonim]

    Ma intreb daca o sa ia careva vreo masura in urma intamplarii asteia. Nu de alta, da' mi-am luat de saptamana trecuta bilete la clasa 1 pentru maine: Constanta - Sibiu.
  • 0 (0 voturi)    
    Romania este a noastra, nu a lor. (Duminică, 15 august 2010, 0:45)

    puidemorosan [anonim]

    Se vorbeste de Japonia. Exemplele bune sunt mult mai aproape. In Spania cu AVE am facut 650km (Madrid-Barcelona) in 2 ore si 40 de minute. Am vazut un film in timpul calatoriei, am fost serviti cu o gustare si nici nu mi-am dat seama cand am ajuns.
    In tara cand vin in concediu, fac cei poate 500 km dintre Bucuresti si Viseu de jos in 13 ore (ma rog, faceam pe cand nu se lucra la linie pe Valea Prahovei). Comparabil, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Abia astept (Duminică, 15 august 2010, 0:47)

    Andreea [anonim]

    Dimineata la 7 plec spre Campulung, din Galati. Abia astept sa vad ce surprize mai am de data asta.Calatori care nu au auzit de sapun, vanzatoarele de le ghisee care vand bilete, desii trenul e gol, punand toti oamenii inghesuiti in 3 compartimente. Aer conditionat care nu face fata daca sunt mai mult de 2 persoane in compartiment.Gara supraaglomerata, cu temperaturi de 50 de grade C.Scaune rupte pe peron, ti-e frica sa-ti lasi valiza jos ca nu se stie la ce se gandeste vecinu' de scaun. Aproape mereu calatoresc singura cu trenul si imi e si teama sa merg la toaleta, unu din cauza mizeriei si 2, nu se stie daca rucsacul meu va mai fi acolo unde l-am lasat.Unde sunt controlorii care ar trebui sa aiba grija de toate astea?? Apropo de costul biletelor, diferenta dintre un bilet cu loc si unul in picioare e mizerabila, te face sa-i scuipi in ochi pe CFR-isti. Cativa lei(am impresia ca maxim 5) fac diferenta dintre confort(minim) si culoar incins si ingust??
  • 0 (0 voturi)    
    cu riscul (Duminică, 15 august 2010, 2:37)

    m's [anonim]

    de a fi acuzat de propaganda anti nationala, nu pot sa nu remarc cat de putin au facut in tot acesti ani (si ma refer aici in perioada scursa din 1918 si pana in prezent) autoritatile de la Bucuresti in sensul dezvoltarii unei infrastructuri care sa permita accesul rapid si comfortabil dintr-o parte in alta a tarii: autostrazi ? - exista doar cele care leaga Bucurestiul de zonele de interes pentru locuitorii Capitalei ? legaturi feroviare ? - iti doresti moartea cand 500 de km ii strabati in 12 ore, asta daca nu exista intarzieri. In 2018 se implinesc 100 de ani la mult trambitata unire: ce a adus acest act in plus fata de infrastructura mostenita de la imperiul austro-ungar ?
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Luni, 16 august 2010, 0:58)

      archangel [anonim] i-a raspuns lui m's

      nimic nu a adus acest act. decat transformarea unor orase infloritoare economic si cultural precum Cluj, TImisoara sau Sibiu in niste targuri prafuite in care nu se intampla nimic. Distrugerea cladirilor central-europene de sfarsit de secol XIX si inlocuirea lor cu niste hidosenii indescriptibile. imposibilitatea de a circula in Europa, partial diminuata dupa 2002. A fost un esec total statul asta national roman.
  • 0 (0 voturi)    
    intirziere record (Duminică, 15 august 2010, 3:24)

    Ioan [anonim]

    conform relementarilor europene transportatorul este obligat sa ramburseze 25% din pretul biletului daca intirzierea este cuprinsa intre 1-2 ore si 50% daca intirzierea este depaseste 2 ore
    dar asta este in europa noi mai asteptam cit timp nu vor plati daune ii doare undeva de calatori
    asa ca nu va enervati degeaba si acceptati situatia

    ca sa vedeti ca la altii se poate
    http://europa.eu/legislation_summaries/transport/rail_transport/l24003_fr.htm
  • 0 (0 voturi)    
    Surprize Surprize !!!! (Duminică, 15 august 2010, 3:36)

    pimpa [utilizator]

    asta este tara noastra anca nu vati acomodat cu ea ?
  • 0 (0 voturi)    
    Exagerati!!! (Duminică, 15 august 2010, 9:48)

    Matei [anonim]

    Acolo scrie 7 ore 45! Nu scrie 9 ore! Asa va mai place sa exagerati!!! Poate daca voiati sa duceti lucrurile la extrem, trebuia sa scrieti "peste noua ore"!!!
    Aproape 8 ore e intr-adevar mult, dar nu sunt 9!!!
  • 0 (0 voturi)    
    7 ore si 45 de minute (Duminică, 15 august 2010, 10:59)

    lmc [utilizator]

    asa scrie pe adeverinta!
  • 0 (0 voturi)    
    demisia (Duminică, 15 august 2010, 12:08)

    berceanu sa-l demita pe directorul cfr [anonim]

    daca directorul cfr nu are bunul simt sa isi dea demisia de onoare, sa faca berceanu asta.
    desi berceanu si onoarea e o contradictie de termeni
  • 0 (0 voturi)    
    Romania (Duminică, 15 august 2010, 12:34)

    Aurelian [anonim]

    avea dreptate Mircea Badea ca in ziua de azi nu se construieste nimic (exceptand autostrazile invizibile de 11 mil euro/km) dar in schimb se pun taxe, maresc preturile de servicii, etc.
    CFR - chit ca e accelerat, chit ca e rapid, tot ca dracu stai in el
  • 0 (0 voturi)    
    sinele vechi (Duminică, 15 august 2010, 13:25)

    sorin [anonim]

    desigur ca infrastructura e de vina ca merg incet. Dar.... dansii au un obicei din a intarzia. Un tren oarecare (de cursa lunga) trebuia sa ajunga la 7 dimineata si ajungea constant la ora 8. Bun, sine vechi, restrictii, etc. Au bagat intarzierea in programul oficial si acuma scrie in mersul trenurilor ca trebuie sa ajunga la 8. Insa... surpriza! Trenul ajunge acuma la ora 9. Sa le traiasca. :)
  • -1 (1 vot)    
    Vai de capul.... (Duminică, 15 august 2010, 13:57)

    NoName [anonim]

    Tara asta este un JEG! Schimbati-va puturosilor!!!! Este normal ca un tren Intercity sa aiba intarzieri sute de minute?Si asta nu odata ci in fiecare zi?
    Nu trebuie sa ajungemp pana la tren sau gara...numai aruncati gunoaie pe strazi!!! Va e greu sa aruncati in primul cos de gunoi? Iesiti la un gratar lasati locul ca porcul ca nesimtitii!!!! Daca v-ati dus acolo sa simtiti bine, lasati si pe altii sa se simte bine...nu sa uite dupa voi ca n-ati reusit sa strangeti gunoiul si sa-le aruncati!!!!!!! E un JEG Romania asta si peste se pute de la cap!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    tren fara WC (Duminică, 15 august 2010, 14:22)

    claudia [anonim]

    rapidul fost Intercity , cluj Timisoara -a avut toaleta inchisa ,( singura de altfel), fiind defecta de la plecarea din Cluj !
    Asta s-a intamplat in 27 iulie! Drum bun tuturor si sa va luati cu voi olita!
  • 0 (0 voturi)    
    cfr (Duminică, 15 august 2010, 16:56)

    unul din calatori [anonim]

    Am fost si eu in acest tren. Vreau sa va zic ca nici macar nu s-a dat apa gratis. Si m-am saturat de astfel de calatorii, la 4 mil bilet dus-intors. Trebuie sa mentionez ca si cealalta calatorie a avut intarziere de 3 ore si jumatate.
    Consider ca ar trebui luati la intrebari managerii \cfr-ului, mai ales cei care au copiii pe la studii in Franta.
    Rusine!
  • +1 (1 vot)    
    Doar asa... (Duminică, 15 august 2010, 18:24)

    Cadillac [utilizator]

    ...de curiozitate:

    ( Se poate verifica foarte usor )

    Locuiesc de foarta multa vreme in Los Angeles.

    "Domino Pizza" PROMITE ca daca pizza respectiva nu este la usa ta in 30 de minute de la comanda telefonica - de ACASA, nu de pe celular - atunci nu te costa nimic ! ! !

    Am incercat - si nu numai eu - de NENUMARATE ori, cu ochii pe cronometru, sa fac rost de o pizza gratis.

    N-am reusit.

    Nici macar o data.
  • 0 (0 voturi)    
    Tren (Duminică, 15 august 2010, 22:30)

    Ing [anonim]

    Pt. shragrath : Locomotivele electrice de la noi au motoare electrice de tractiune (m.e.t.) de curent continuu. Alimentarea se face in c.a. monofazat de 27.000V, pentru ca putere (P) = tensiune (U) * intensitate (I) * factor de putere (la c.c. nu exista factor de putere; oricum, el are o valoare apropiata de 1 la c.c.). O valoare mare a I inseamna pierderi Joule mari (adica incalzirea conductoarelor electrice), care pot topi si firul si pantograful, asa ca se prefera alimentarea in c.a. de tensiune mare. C.a.-ul e apoi transformat si redresat, m.e.t.-urile primind curent la o tensiune in jur de 700 V, dar cu o intensitate mare (chiar si 2000 A). M.e.t.-urile au bobinaj rezistent la temperaturi mari si sunt ventilate fortat, pentru a nu se supraincalzi.
    Pentru Andreea: diferenta de pret intre bilet cu loc si bilet fara loc e de 2,6 RON, dar bilet fara loc primesti numai daca sunt deja date toate locurile (in plus, de la automatele de bilete nu poti lua bilet fara loc pe scaun... daca nu mai sunt scaune, esti trimis sa incerci la ghiseu).
    ---
    Apropo, la calatoria in vagoane de dormit (nu stiu daca si la cuseta, nu am utilizat inca asa ceva), CFR Gevaro va ofera un servetel, un mic sapun si o sticla de apa... sunt OBLIGATI, daca nu aveti asa ceva in compartiment, faceti scandal, sunteti perfect indreptatiti.
  • +1 (1 vot)    
    Adeverinta, bat-o vina! (Duminică, 15 august 2010, 23:29)

    Alex [anonim]

    Sic! Adeverinta nu-i valabila. A fost eliberata, dupa cum scrie pe ea, unui anume Baias Ion. Cel care a scris acest articol la persoana intai se numeste Baias Ionut. Daca cel care a scris articolul acesta este una si aceeasi persoana cu cel care a pretins si primit adeverinta, atunci nu prea are ce face cu ea. O sa se gaseasca vreunul de la CFR care, pe motivul asta, o sa-l trimita la plimbare pe nefericit, in momentul in care va pretinde restituirea sumei. Sau Ionut e numele de "scena"? Nu de alta, dar mi-ar parea rau sa nu aiba omul chiar nici o satisfactie. :)
  • +1 (1 vot)    
    ruta Constanta - Oradea (Luni, 16 august 2010, 13:48)

    Roxana [anonim]

    Acum 1 an si jumatate - poate doi trebuia sa mergem la Cluj. Am hotarat sa plecam din Ploiesti. Trenul era la 8h30 dar ne-am gandit sa mergem cu vreo 1 - 2 ore mai devreme pentru a mai gasi bilete. Pe la 7 eram la Ploiesti, am cumparat bilete si ne-am dus in sala de asteptare. La ora 8h30 s-a afisat o intarziere de 30 min pe monitorul din sala de asteptare - nu am dat prea mare importanta - apoi tot cate o jumatate de ora pana la ... ora 14h00. Dupa vreo ora am mers si am intrebat la informatii si ne-au raspuns ca nu stiu motivul intarzierii. Dupa asta am sunat la CFR la Bucuresti ca sa ne spuna ca trenul intarzie din motive NECUNOSCUTE (am mai avut rabdarea sa zambim si sa afirmam ca poate trenul a fost rapit de diverse OZN-uri :) ). Cand trenul a sosit la Ploiesti era plin. Am inteles ca un alt tren se stricase si trenul nostru i-a ridicat pe cei din acel tren. A fost ... fooooarte plictisitoare si enervanta asteptarea
  • 0 (0 voturi)    
    7 ore (Joi, 2 septembrie 2010, 0:32)

    Petry [anonim]

    Ieri am venit de la mare cu rapidul 935 Mangalia-Oradea, 7 ore intarziere am avut pana la Medias. Am stat 6 ore in gara Campina, noi asteptam alte trenuri treceau pe langa noi. Si mai si scumpesc biletele. Vai de posteriorul nostru. A si pana la Cluj a facut 7 ore 30 min intarziere.
  • 0 (0 voturi)    
    CFR (Sâmbătă, 12 martie 2011, 1:29)

    Cosmin [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=RY9CKHYDvpg


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by