Presedintele Consiliului Judetean Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat, luni, inaintea sedintei Consiliului de Brand, din care face parte, ca Romania nu ar trebui sa renunte la frunza din identitatea vizuala a brandului si ar trebui sa fie mult mai ofensiva in promovarea turismului, relateaza Mediafax.

"De ce sa renuntam? Noi, romanii, ne taiem mereu singuri craca", a spus Flutur intrebat de presa daca Romania ar trebui sa renunte la frunza din brandul turistic.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR-TNS sustine ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.