"Explore the Carpathian garden", lansat la Shanghai

UPDATE Bloggerii romani scriu ca brandul de tara seamana izbitor cu logo-ul unei companii britanice * Udrea: Am achizitionat produsul in urma unei licitatii publice de la o mare firma de brand

de Alina Neagu, Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2010, 12:24 Actualitate | Esenţial


Frunza - exemplu de "includere accidentala"
Foto: Hotnews
Brand-ul turistic al Romaniei, cu sloganul "Explore the Carpathian garden", a fost lansat oficial, joi la pranz, la Expozitia Mondiala de la Shanghai, anunta Mediafax. In paralel, cu doar cateva zeci de minute inaintea lansarii oficiale de la Shanghai, pe mai multe blog-uri romanesti a aparut informatia ca logo-ul de tara al Romaniei seamana izbitor cu cel al companiei britanice Change Transport (informatie aparuta in premiera pe blogul Piticu.ro si preluata rapid de presa). In replica, Elena Udrea a declarat ca produsul a fost achizitionat "in urma unei licitatii publice de la o mare firma de brand". Firma se numeste THR-TNS, iar Udrea a subliniat respectabilitatea firmei argumentand ca aceasta are contracte cu tari precum Spania, Grecia, SUA, Cuba.

Brandul a fost lansat la Shanghai in prezenta catorva sute de persoane, majoritatea romani. Lansarea imaginii si logo-ului brandului a fost precedata de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care si-a inceput recitalul cu doua piese din repertoriul international, "Lonely Shepherd" si "El condor pasa". Dupa acestea au urmat cateva doine, fara acompaniament, recitalul incheindu-se cu "Ciocarlia".

"In acest moment, nu cred ca exista o persoana mai emotionata ca mine, mai mandra de cetatenia ei si mai increzatoare in tara pe care o reprezinta", a afirmat Elena Udrea, in discursul care a precedat lansarea brandului.

Logo-ul britanic
Foto: Change Transport
La lansarea brand-ului de tara au fost prezenti si ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi si fostii mari sportivi NadiaComaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase.

In paralel, in jurul scenei, erau prezenti cativa tineri chinezi imbracati in costume medievale, doi dintre ei purtand si cate o coroana de genul celei cu care apare in picturi Stefan cel Mare.

Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu.
Logo-ul Romaniei
Foto: Hotnews
In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.

Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta. Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive. Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai.

Pagina de internet a firmei Change Transport prezinta doar logo-ul companiei si un cronometru care sustine ca mai sunt 30 de zile pana la lansare.

  • Elena Udrea: Brand-ul turistic e facut de o firma internationala, cotata intre primele in lume. E cel mai serios demers de acest tip realizat in tara noastra
"Nu ma pricep la branduri", a spus, joi, ministrul Elena Udrea intrebata despre asemanarea logoului cu cel al companiei de transport britanice Change Transport. "Am achizitionat acest produs in urma unei licitatii publice de la o mare firma de brand", a indicat ea firma THR-TNS. Achizitionarea brandului a costat 800.000 de euro, potrivit ministrului turismului.

Udrea a subliniat respectabilitatea firmei argumentand ca aceasta are contracte cu tari precum Spania, Grecia, SUA, Cuba.

"Ne-au fost predate toate drepturile de autor cu garantia ca si cel care l-a creat are toate drepturile asupra lui", a vrut sa asigure ministrul turismului. Ea a adaugat, in plus, ca in contractul cu firma de brand, este articolul 14 prin care prestatorul de servicii garanteaza ca nu ar trebui sa existe probleme privind drepturile de autor si ca elementele sunt originale si ca nu incalca drepturile de autor.

"Cred ca ministerul e intr-o situatie legala, nu pot sa spun cum s-a lucrat la acest brand. Avem garantia de la cei care au lucrat la el si ca suntem in legalitate", a incheiat Udrea.

Elena Udrea a acuzat inca de miercuri, pe blogul personal, o parte a presei de faptul ca ar fi pornit "o adevarata campanie impotriva brand-ului turistic": "Ma aflu la Shanghai, in China, unde maine se va lansa brandul turistic al Romaniei. Am aflat ca, in tara, Realitatea Tv si Antena 3 au pornit o adevarata campanie impotriva brandului turistic. In aceste conditii, ma simt datoare cu cateva precizari pentru a contracara comentariile tendintioase care au aparut inca inainte de lansarea brandului turistic", scrie ministrul Turismului.

"Realitatea Tv a incercat sa simuleze impartialitatea, cerand din partea PDL un nume de invitat care sa participe la un talk-show pe aceasta tema. Li s-au facut doua propuneri nepolitice: Dragos Anastasiu, fost presedinte al ANAT, si Peter Jansen, presedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania.  Este vorba de doi experti, primul in turism, celalalt in advertising. Amandoi sunt indreptatiti sa vorbeasca despre valoarea si calitatile brandului turistic. Temandu-se probabil ca vor aparea si pareri favorabile, producatorul de la Realitatea Tv a schimbat strategia: a refuzat cele doua nume si a cerut un cantaret sau un actor care sa-si dea cu parerea.

De cealalta parte, Antena 3 a purces la atac pentru ca, spun ei, m-as <juca pe bani grei>. <Ziaristii impartiali> se fac ca uita un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizati decat in acest sens. Problema lor adevarata sunt tocmai <banii grei>. Sunt convinsa insa ca, daca banii ar fi intrat in buzunarele lui Voiculescu sau Vantu, atunci brandul turistic ar fi fost cel putin <revolutionar>", adauga Elena Udrea.

"Antena 3 a mers chiar pana acolo incat sa spuna ca trebuia sa ramanem cu <Land of choice>. Au dat dovada de maximum profesionalism, omitand ca acesta este numele unei campanii de promovare a Romaniei si nu un brand turistic. Brandul turistic al Romaniei este cel mai serios demers de acest tip realizat pana acum in tara noastra. El este facut de o firma internationala, cotata intre primele in lume, si, cel mai important, cu fonduri provenite de la Uniunea Europeana. In beneficiul Romaniei. Ce nu inteleg Realitatea Tv si Antena 3 este ca brandul turistic nu este al Elenei Udrea si ca, dupa ce voi pleca din fruntea MDRT, nu-l voi lua acasa. El reprezinta inceputul unei campanii de promovare de succes. E un prim pas catre o industrie turistica profesionista. Brandul ne ajuta sa promovam turismul romanesc, dar nu rezolva problemele structurale ale domeniului. Pe acestea nu le putem solutiona decat impreuna", incheie ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului.


Citeste mai multe despre   




















22498 vizualizari

  • +20 (32 voturi)    
    Nu pot sa cred ... (Joi, 29 iulie 2010, 12:30)

    Gigi [anonim]

    ... cat de carcotasi pot fi unii! Ce vroiati la "doar" 75 milioane de euro? Brand 100% original?
    • +7 (19 voturi)    
      pictograma (Joi, 29 iulie 2010, 12:54)

      Deleted [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Chiar sunt curioasa cat a costat creatia pentru aceasta campanie si ce agentie a castigat! Ca pentru suma asta mi-as pierde si eu 10 minute sa caut intr-o colectie de pictograme Corel un logo si un font mai smecher!
      Greu cu frunzele astea desenate de mana...
      Una peste alta acest logo- ne reprezinta! Superficialitate, indolenta, Romania!
      • 0 (12 voturi)    
        Pareristii (Joi, 29 iulie 2010, 14:00)

        misha [anonim] i-a raspuns lui Deleted

        Pai scrie in articol cat costa.
        Da' e mai simplu sa-ti dai cu presupusu, nu?
        Basca pari si priceput!
        • +3 (9 voturi)    
          branding (Joi, 29 iulie 2010, 14:19)

          Deleted [utilizator] i-a raspuns lui misha

          Nu stau acum sa tin lectii de branding cu tine si care sunt elementele unui brand. Eu vorbeam de creatia- logo= semn grafic si text. Si oricum cand am scris comentariu art. se actualiza! Numai bine!
      • +1 (5 voturi)    
        ce simplu ar fi (Vineri, 30 iulie 2010, 7:40)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Deleted

        daca nu s-ar amesteca habarnistii. Banii sunt de la UE, licitatia este internationala (cu reguli UE). Pana aici ai ceva de criticat? A castigat o firma (nu de apartament, nu din RO, fara actionariat roman, fara...) Pana aici e bine? sau tocmai aici nu e bine? Firma in cauza a garantat prin contract diverse chestii. E ceva stramb? Daca, DACA, a plagiat sau nu a facut ce prevedea contractul devine o chestiune de tribunal!!! Incerci sa zici ca ministrul i-a pus sa plagieze (DACA e plagiat). ??? Iar datele neconfidentiale din contract sunt publice (ca sa-ti satisfaci setea de cunoastere -sau invidia)
        • +2 (2 voturi)    
          A, e ok atunci... (Vineri, 30 iulie 2010, 11:33)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui bula

          ...au furat banii Europei, nu pe-ai nosti.
          Normal ca au "drepturile de autor" daca oamenii au dat 10EUR pe poza. Au cumparat-o, e a lor.

          Bine zis, bula.
    • +1 (9 voturi)    
      Gradina Carpatilor (Joi, 29 iulie 2010, 13:07)

      roxana-clara [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Mie imi place sloganul!

      (Pote nu multi din voi stiu, dar megie$ii nostri, Ungurii, vin in multe domenii cu conceptul de "bazinul carpatic" care, ati ghicit, insemna de fapt depresiunea panonica si Transilvania :)
    • +15 (17 voturi)    
      nu e nici un furt!! (Joi, 29 iulie 2010, 13:13)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      nush ce au astia cu domnisoara udrea, niste rai cu totii.. uitati-va bine: e limpede ca e alta frunza, chiar daca din acelasi pom; ei au branduit o frunza, noi alta, care e problema?
      • 0 (0 voturi)    
        ...o miCA COrectie (Vineri, 30 iulie 2010, 0:22)

        tzaranu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        ...de fapt, azi s-a lansat brandul de la tara al Romaniei, si nu brandul de tara :))) ...adio, pica frunza....vb lu' savoy
      • +2 (2 voturi)    
        Si . . . (Vineri, 30 iulie 2010, 8:01)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        . . . . e fara roti, deci, e noua! La urma urmei si masina mea seamana izbitor cu toate celelalte masini de pe piata si nu se mai supara nimeni.
    • +2 (2 voturi)    
      hehe (Joi, 29 iulie 2010, 13:36)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      dupa cum scria si pe Piticu.ro, pretul este destul de accesibil, pana la 800k euro mai e ceva...

      http://www.shutterstock.com/subscribe.mhtml

      :)
    • +4 (4 voturi)    
      logo de 10 euro (Joi, 29 iulie 2010, 15:30)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Mi s-a parut logo-ul cunoscut. Mai vazusem imaginea. Si ghici ce?! E pe istockphoto, cu circa 10 euro :))
      http://www.istockphoto.com/stock-illustration-6073738-green-symbols.php
      • 0 (8 voturi)    
        bravo Andrei! (Vineri, 30 iulie 2010, 9:32)

        pcd [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        felicitari. ar trebui demascata aceasta impostoare. nu e prima data cand face praf banii publici, banii nostri. eu lucrez in domeniu, sunt particular si vreau sa va spun cate ceva. atunci cand realizezi un brand pentru o companie(daramite pentru o tara!) il trimiti la osim pentru inregistrare si verificare. cand faci pentru o multinationala se verifica la nivel european. orice grafician, orice companie specializata ar fi verificat toate sursele posibile pentru a elimina problemele de copyright. insa este clar o facatura ordinara, o extorcare de fonduri. cum naiba sa coste 800.000 de euro o branduire?!? nici pentru o televiziune unde ai de facut animatii 3d, clipuri publicitare, burtiere, sigla si elemente animate 3d, etc. nu costa atat! oau, 800k, pai daca venea la firma mea ii faceam si cu 50k. dar a facut oare curva licitatie? cand ue a facut brandul de produse ecologice au organizat un concurs international si au platit atentie 6000 de eu pentru el. fara comentarii.
        • 0 (0 voturi)    
          OSIM? (Vineri, 30 iulie 2010, 9:57)

          m [anonim] i-a raspuns lui pcd

          Dureaza un an sa iti inregistrezi un brand/inventie/nume . Crezi ca astia lucreaza la treaba asta de 1 an? Sincer ma indoiesc...
  • +16 (26 voturi)    
    Asta ne trebuie (Joi, 29 iulie 2010, 12:36)

    unu [anonim]

    Bucuresti - Constanta 6 ore cu masina
    Oradea - Constanta 17 ore cu trenul fara intarzier.
    Eu cred ca brand de tara ne trebuie. Sunt curios ce fac turistii cand vin aici
    • +11 (13 voturi)    
      poze ca la urs, ce sa faca :) (Joi, 29 iulie 2010, 12:42)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Ce facem si noi cand mergem in Africa sau vedem la televizor, ne minunam de viata bastinasilor: "Bah esti nebun, cum pot trai astia asa??"
    • +10 (12 voturi)    
      banuiala mea (Joi, 29 iulie 2010, 12:44)

      myth_ro [utilizator] i-a raspuns lui unu

      cred ca o suna pe Udrea sa o intrebe unde e tara la care facea reclama, ca ei au nimerit in alta ;)
    • -1 (13 voturi)    
      exagerati (Joi, 29 iulie 2010, 12:52)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Am fost weekendul trecut la mare cu masina. Bucuresti-Mangalia (via Constanta) 3 ore si jumatate (vineri, 18:15-21:45), Mangalia-Bucuresti (via Constanta) 4 ore si jumatate (sambata, 16:30-21).

      Mai sunt si situatii nefericite, dar sunt mai degraba exceptia decat regula.
      • +3 (13 voturi)    
        si cat mai exagereaza unii... (Joi, 29 iulie 2010, 13:12)

        buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        mai sunt si unii care zic cu titlu de realitate absoluta ca "nu avem infrastructura turistica in Romania". In primul rand nu stiu multe locuri in tara asta unde sa nu pot ajunge cu masina, eventual in Delta si pe unele coclauri. Nu e ca in Africa, unde pe sute de km nu este nici un drum. Daca iti propui sa ajungi intr-un sat pierdut de lume, in general ajungi la el. Exemplu: Maramures. In orice sat, cat de mic ar fi, ai drum fara probleme, chiar asfaltat. Ar fi chiar un sacrilegiu sa impanzesti Maramuresul de autostrazi. Mai mult, cam in fiecare sat acolo exista cel putin o pensiune. La fel ca in Maramures e si in Bucovina, cele doua regiuni fiind varfurile de lance ale Romaniei in agroturism.
        Ca tren stam prost la calitate, dar iarasi, avem printre cele mai dense retele din lume, asa ca ai acces in mai toate zonele cu trenul. ca nu sunt conditii tocmai moderne, mai ales pe trenurile regionale, caci rapidurile sunt in general ok, asta e partea a doua, dar ca sa tragi concluzia ca "nu exista" tine de rea intentie...
        • +1 (3 voturi)    
          nu prea (Vineri, 30 iulie 2010, 0:53)

          cosmo [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

          cantitate vs calitate... mult si prost. mai bine aveam doua autostrazi pe lungul si latul tarii decat o duzian de asa zise drumuri europene..
    • +4 (14 voturi)    
      Cum ce fac? (Joi, 29 iulie 2010, 12:52)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Își dezvoltă "brandul"... unii la mâna dreaptă, alții la mâna stângă....

      Ce porc sunt...
      Adrian
    • +2 (6 voturi)    
      da... (Joi, 29 iulie 2010, 13:01)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui unu

      ... bine punctat.
  • -1 (13 voturi)    
    Foarte ciudat ! (Joi, 29 iulie 2010, 12:38)

    Costica [anonim]

    Cand intru sa caut informatii despre "Change Transport" nu gasesc decat un site cu o sigla si un contoar orar. Ce inseamna asta? Cine pe cine manipuleaza? Eu cred ca avem de-a face cu o intoxicare IT...
    Cine a furat sigla de la cine? Cine e in spatele afacerii? Sa fie opozantii politici asa de anti-romani sa incerce sa distruga brandul de tara numai pe considerentul ca "astia nu au facut nimic"?
    • +9 (9 voturi)    
      nu a furat nimeni! (Joi, 29 iulie 2010, 13:07)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      Nimeni nu a furat nimic de la nimeni! Cauta cu un motor de cautare "leaf logo" sau "green leaf logo" si ai sa vezi sute de templates care seaman cu asta siu care costa intre 3 dolari si 20 de euro. Cineva... aluat una de acolo si a adaptat-o conform caietului de sarcini.... apoi a vandut logo-ul la un pret "corect", ministerului! Toate treaba asta cu logo-ul poate dura cam o ora sa-l faci! Eu ma intreb daca au platit omului de a desenat template-ul sau l-au "luat" pus si simplu de pe net?
      • 0 (0 voturi)    
        daca e furt sau nu (Vineri, 30 iulie 2010, 7:46)

        bula [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        nu decidem noi. Un tribunal o va decide. Unde se judeca procesul nu stiu. Dar daca tribunalul decide ca nu e furt tot kko mancat de unii si de altii unde se duce? Iar daca decide ca e furt, banii UE se intorc la UE cu penalizari si se face alt logo. In rest, o sa facem referendum pt. logo? si cine sa participe: numai artisti, numai ziaristi, numai turisti, numai chelneri, numai militari, numai politicieni, numai postaci, un amestec din cei de mai sus si in ce proportie?
    • +3 (7 voturi)    
      lamurire (Joi, 29 iulie 2010, 13:08)

      cristicl [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      sursa: piticu.ro

      Pont furnizat de Anca.

      Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune ca primul ar aparea pe Heatrow anul acesta. ( de aici, 2007). In schimb siteul apartine unei companii irlandeze care furnizeaza solutii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger infromation.
      • +2 (6 voturi)    
        naivule (Joi, 29 iulie 2010, 13:25)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui cristicl

        aahaha si tu chiar crezi. piticu ala e angajat la realitatea, dorombach parca il cheama. Se ne explice si noua de unde a aflat el de proiectul asta ca nicaieri nu apare asa ceva. poate tu vorbesti de utrack
        • 0 (2 voturi)    
          excuzeaza-mi naivitatea! (Joi, 29 iulie 2010, 15:07)

          cristicl [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          Ai dreptate si iti cer scuze pentru afirmatiile nefondate.

          Intre timp, am investigat si am descoperit ca urmatoarele website-uri apartin unor companii d-ale lui Vantu:
          http://www.golamers.com/Green-Travel.php

          http://www.dreamstime.com/stock-photography-illustrated-vector-icon-set-image5114412#

          http://www.istockphoto.com/stock-illustration-6073738-green-symbols.php

          http://www.shutterstock.com/pic-12372523/stock-vector-ecology-logo-set.html

          Uite ca ti-am explicat eu in numele lui piticu.ro.
    • 0 (0 voturi)    
      intrebari existentiale?... rezolvate (Joi, 29 iulie 2010, 16:07)

      PeCeResoare [anonim] i-a raspuns lui Costica

      ca saţti raspunzi singure goagal oltchim utech si gasesti aceeasi sigla pe un panou de stand in ano domine 2009. si dupa aia striga Udrea scoate banii !
  • +4 (8 voturi)    
    uga uga (Joi, 29 iulie 2010, 12:38)

    Dedalus [anonim]

    Sincer, eu am vazut foarte putine astfel de brand-uri sau chiar simple idei in Ro care sa nu fie copiate de aiurea. Chiar m-as fi mirat ca asta sa nu fie copiat.

    Romanii sunt invatati de la 5 ani sa copieze, sa memoreze, sa redea mecanic ceea ce aud si vad. Sunt peste 20 de ani de cand functioneaza acest sistem. Asa ca pentru noi e normal sa copiem ce au facut altii. Am avut de-a face cu oameni care nici nu-si mai dau seama ce e un plagiat...

    Nu-mi veniti cu idea ca brandul a fost facut in contractul ala grozav de consultanta de straini. Rareori am vazut un consultant strain facand altceva decat sa ia banii si atat. Romanii lucreaza pe 10% din pret, strainii iau 90% pentru nimic.

    Asta e rezultatul- pe care il vedeti.

    Eu ma bucur ca macar ala de l-a luat stie sa scrie si sa citeasca. In prezent peste 50% din populatia Romaniei e analfabeta functional (adica poate doar sa deseneze litere si sa citeasca pe litere).

    Viitor de aur Planeta Maimutelor are....
  • +1 (7 voturi)    
    BRAND DE TARA (Joi, 29 iulie 2010, 12:41)

    Mihalcean [anonim]

    Pai sunt fonduri europene de consumat asa ca avem brand de tara.Oricum brandul de tara a fost conceput de firme apropiate PDL-ului iar in Romania cine sa vina ....
    • 0 (0 voturi)    
      am mai aflat ceva (Vineri, 30 iulie 2010, 7:50)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Mihalcean

      ca firma straina care a castigat o licitatie internationala cu regulament UE este apropiata PDL. Iar te-au instruit aiurea de la partid?
  • +7 (9 voturi)    
    Go visit Romania (Joi, 29 iulie 2010, 12:43)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    Your car and credit card number are already there.
  • +8 (12 voturi)    
    tipic (Joi, 29 iulie 2010, 12:45)

    cristicl [utilizator]

    Parca e luat de pe un website de template-uri.
    Un logo de duzina la care au modificat "your text here" cu "romania.

    Si un pusti de clasa a 10-a cu talente artistice facea o chestie mai misto.

    Din ce stiti voi, s-a facut concurs de design pentru acest logo? Daca nu, nu ma mira. Daca da... e grav ca asta a fost considerat cel mai bun.
    • +4 (12 voturi)    
      erata (Joi, 29 iulie 2010, 12:58)

      cristicl [utilizator] i-a raspuns lui cristicl

      acum am citit articolul de pe piticul.ro si am observat, fara suprindere, ca logo-ul chiar ESTE luat de pe un website de template-uri.

      INCREDIBIL!!!!!! astora nu le mai ajunge, fratilor!!!

      Nu va e rusine, mai scursurilor? Cat o sa mai furati/inselati/mintiti/dezinformati?
      • -4 (6 voturi)    
        Bai pareristi de ocazie, (Joi, 29 iulie 2010, 14:11)

        misha [anonim] i-a raspuns lui cristicl

        Orice ar fi facut ministeru' si de oriunde ar fi venit banii , niste neica nimeni ca voi tot ofticati ar fi ramas.
        Vi se pare ca alte branduri de tara sunt neaparat mai spectaculoase? Aveti ceva argumente cand spumegati pe aici?
        Dati si voi un search pe "Goagle" dupa "spain/portugal/tourkey touristic logo" de exemplu si vedeti cum arata altii.
        Macar de curiozitate.
        Si apoi interesati-va si cam ce ar putea fi ala brand, ce inglobeaza acest concept si pe ce se dau bani de fapt.
        • +2 (2 voturi)    
          ai partial dreptate. (Joi, 29 iulie 2010, 14:34)

          cristicl [utilizator] i-a raspuns lui misha

          Singurul lucru contestat este ne-profesionalismul cu care a fost selectat acest "logo".

          Argumente:
          Pai.... cand hotarasti in numele unei tari intregi... ar trebui sa ai infinit mai multa grija sa nu o faci de kkt pentru a 102-a oara in ochii intregii lumi.
          Ti se pare ok sa adopti drept "logo" de tara un tamplate de 2 bani folosit deja de inca alte cateva zeci de companii?

          O companie serioasa (ca nu vorbesc de O TARA INTREAGA), trateaza suficient de serios o astfel de problema de alegere a unui design pentru a nu se face de ras. Ne vor rade (daca nu o fac deja) si curcile pentru plagiatul de care a fost in stare "gradina carpatica" si nu oricum... ci pe cateva sute de mii de euro.

          jenant, jenant, de 3 ori jenant.

          (ps. pentru a fi tu pe deplin lamurit, am votat cu pedeleul la ultimele alegeri. lucru pe care l-am regretat, ulterior)
          • 0 (0 voturi)    
            ce vrei sa spui? (Vineri, 30 iulie 2010, 7:56)

            naiv [anonim] i-a raspuns lui cristicl

            e un contract cu o firma care a castigat o licitatie internationala cu reguli UE. Deci nu e firma de apartament sau rroma cum vor unii sa sugereze. RO este beneficarul, iar daca furnizorul a trisat unde e vina clientului? Tu ce vina ai avea daca in auto pe care-l cumperi NOU-NOUT e o piesa falsa?? De aici incolo poate fi o chestie de tribunal care va decide daca furnizorul a trisat sau nu. Dupa care ne putem exprima in cunostinta de cauza, altfel e habarnism tipic romanesc.
            • 0 (0 voturi)    
              unde este vina? (Vineri, 30 iulie 2010, 9:58)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui naiv

              vina clientului este ca de cand a inceput scandalul asta udrea nu a facut nimic in directia asta, ar fi trebuit ca firma aia sa fi fost deja data in judecata si ceruti multi bani pt afectarea imaginii romaniei. problema asta e, ca n-a facut nimic pt a repara aceasta "greseala". din moment ce n-a facut nimic inseamna ca si-a tras niste bani pt sufletul ei din toata afacerea asta, pretul de 800 k este mult prea mare pe ce munca au facut aia.
        • +1 (1 vot)    
          ... (Joi, 29 iulie 2010, 17:52)

          tirolez [utilizator] i-a raspuns lui misha

          Am vazut acum ceva timp cum comisia europeana a avut un concurs public pentru un logo, 10.000 euro premiu. Cred ca sunt multi oameni talentati in tara asta, ar fi avut de unde alege.
          Poate chiar sa fi implicat si cetatenii sa aleaga, sa voteze online, sa trimita scrisori, nu stiu.
          • +1 (1 vot)    
            Era colaborarii (Vineri, 30 iulie 2010, 8:43)

            Victor [anonim] i-a raspuns lui tirolez

            Desi traim in era colaborarii, al transparentei, al internetului, lacomia nu a lasat loc PRului, publicitatii sau solutiilor eficiente si in trend.

            Un concurs online public ar fi avut un mult mai mare succes si ar fi fost un instrument de PR in sine.

            Ai nostri corupti in schimb ascund totul pana cand se coace, nu care cumva sa le scape un euroi din clestele mafiot (fie el pdlist, psdist ori pnlist).

            Eu am facut (ca grafician, art sau manager de echipa) sute de logouri pana acum. Se intampla sa te trezesti cu un template, asta nu e chiar asa de neimaginat, dar e vina celor care au manageriat proiectul ca s-a intamplat asa. Cel putin tinand seama ca nu imi amintesc sa fi avut un buget mai mare de 1000 euro pt o identitate (cu grafica si concept original inclusa :)

            Pe de alta parte cand ai asemenea buget merita sa agiti un pic oamenii pe net sa auda si ei ca romanii dau bani pe munca (banii UE desigur) si platesc freelanceri de oriunde pentru ideile lor.

            Pacat ca suntem condusi de asemenea oameni, stiu atatia romani de bun simt , profesionalisti si inteligenti. Din pacate ei nu ar avea sanse in politica/admin de stat caci nu sunt mafioti ori securisti, deci se descalifica din start.
          • 0 (0 voturi)    
            Comisia Europeana (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 10:06)

            Ana [anonim] i-a raspuns lui tirolez

            este Comisia Europeana si nu o mana de hoti
  • +5 (5 voturi)    
    Același logo (Joi, 29 iulie 2010, 12:50)

    ady624 [utilizator]

    Același logo se poate găsi și la http://www.golamers.com/Green-Travel.php

    Adrian
    • +1 (3 voturi)    
      "Manipulare IT", clar, vorba lu' Costica... (Joi, 29 iulie 2010, 13:22)

      Marian Boldea [anonim] i-a raspuns lui ady624

      de mai sus, scrisa la 12:38.

      Aaaa, da' uite, firma asta are 66 de ani vechime, iar site-ul lor pare sa fi fost facut anul trecut: precis astia calatoresc si-n timp, si anul trecut au furat logo-ul Romaniei de la expozitia de anul asta!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu înțeleg (Vineri, 30 iulie 2010, 2:33)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Marian Boldea

        Eu am zis pas, nu mă bag în turism că nu mă pricep :) Eu știu doar să mă duc la hotel, să deșert sacul cu bani și să am pretenții :) Așadar nu prea mă încadrez în targetul doamnei Udrea he he he

        Adrian
  • +6 (12 voturi)    
    jalnic (Joi, 29 iulie 2010, 12:54)

    airamerica [utilizator]

    Nici nu iti mai vine sa-o injuri, ca nu merita nici macar atat!
  • 0 (4 voturi)    
    Propunere (Joi, 29 iulie 2010, 12:54)

    Liviu [anonim]

    Daca logo-ul e cat se poate de accesibl tuturor propun ca toti propietarii de blog-uri, website-uri.sa-si schimbe logo-ul cu logo-ul brand-ului turistic al Romaniei. :)
  • +8 (10 voturi)    
    fantstic! (Joi, 29 iulie 2010, 12:55)

    John [anonim]

    Cele 2 logo-uri sunt absolut identice! Incredibil!!!
  • +7 (7 voturi)    
    confuzat (Joi, 29 iulie 2010, 12:57)

    ivil [anonim]

    mi se pare cam exotic-looking frunza aia...s-au gandit sa anticipeze schimbari in biosfera cauzate de atatea ploi...mmmm
  • +6 (6 voturi)    
    Apai... (Joi, 29 iulie 2010, 13:02)

    martianu [anonim]

    Za garden e cam plina de uscaturi...
    Tanti Udrea ca tanti Udrea... insa toata echipa aia de consilieri si sateliti din jurul ei este absolut inutila. Daca as fi in locul ei as concedia tot ce misca, inclusiv firma aia de branding si as angaja copii de la o scoala de arte, oricare ar fi ea, sigur ar iesi ceva mai creativ.
  • +6 (12 voturi)    
    Mie imi place (Joi, 29 iulie 2010, 13:04)

    buncrestin [utilizator]

    Sa vedem si partea plina a paharului:
    - logoul e simplu si curat
    - sloganul e cam alambicat, dar ca logica e nimerit: asta avem, o gradina frumoasa, fara autostrazi, cu carute si capite cu fan, asta sa veniti sa vedeti. n-avem hoteluri mamut de 5 stele, dar in ultimii ani, in toata tara au rasarit pensiunile ca ciupercile dupa ploaie, chiar avem unde sa cazam turistii de acest gen si trebuie sa ne ingrijim si de interesele celor cu pensiuni, care altfel fac foamea
    - ca bani, pentru noi e gratis(!), ba chiar suntem platiti de UE sa il facem, ca daca nu faceam campania asta, banii se pierdeau, asa am castigat 75 mil de euro si in plus ceva rezultate o fi avand pana la urma
    - ca loc de lansare e fantastic, Shanghaiul e acum sub reflectoarele intregii lumi, nu doar occidentalii sunt piata tinta ci si piata asiatica are un potential enorm
    - ca moment de lansare e bun, ca trebuie cumva sa ne propunem si noi cumva, nu doar sa ne afundam in pesimism si sa asteptam sa treaca sau sa ne salveze altii,
    - ca PR de lansare e excelent: strainii vad o cucoana bine care ne reprezinta si asta e un plus, o femeie frumoasa face minuni la capitolul imagine.
    • 0 (2 voturi)    
      SI inca nu v-a infierat nimeni? (Joi, 29 iulie 2010, 14:13)

      misha [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Pentru aceste pareri exagerat de pozitive despre ceva facut bine?
    • +1 (1 vot)    
      Mie nu... (Vineri, 30 iulie 2010, 6:21)

      jay [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      - logo-ul e suimplu, curat si ...furat (ca in RO)
      - sloganul e alambicat si nu prea stiu eu un e gradina aia carpatica, ca la noi totul creste cum vrea muschii lui, nimic mana de gradinar
      - ca bani e gratis pentru noi si profitabil pentru aia care s-au facut ca lucreaza
      - ca loc de lansare e fantastic dar chinezii tot la Dragonul Rosu or sa vina iar japonezii prefera Paris, Venetia, Londra, nu se baga ei in fan...
      - ca moment de lansare e prost ales, ca e plin sezon de vacante si pana la urmatorul o sa uitam si noi sloganul
      - da, madam e cucona bine dar nu rupe gura la imagine decat la targetul "uite-o ce buna e, mai baga un Noroc/Servus/bere de 2 lei"...
    • 0 (2 voturi)    
      Udrea = femeie frumoasa? (Vineri, 30 iulie 2010, 8:48)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      No shit... Interesant...
      credeam ca e nitel vulgara si asta e atractiv la ea...

      Cred ca stiu personal peste 1000 de romance mai dragute si mai de bun simt decat aceasta Udrea, o femeie vulgara, stearsa ca frumusete si corupta pana in maduva spinarii...
  • +4 (6 voturi)    
    shutterstock (Joi, 29 iulie 2010, 13:09)

    Florin [anonim]

    http://www.shutterstock.com/pic-12372523/stock-vector-ecology-logo-set.html

    $49 oricare 5 download-uri
    • 0 (2 voturi)    
      nici nu ma gandesc fara 5 milioane sa il copiez... (Joi, 29 iulie 2010, 13:21)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Florin

      asta a jecmaneala pe fata! :-)). Cateva milioane de eur dau, dar nu cativa dolari...
    • +3 (5 voturi)    
      scump! (Joi, 29 iulie 2010, 13:26)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Scump 45 usd, la altii e mai ieftin: http://www.dreamstime.com/stock-photography-illustrated-vector-icon-set-image5114412# aici face 12 credite, in jur de 50 de lei, cam...... 12 euro!
  • +5 (7 voturi)    
    ura, dragutza mea, logo e pe val... (Joi, 29 iulie 2010, 13:09)

    Dedalus [anonim]

    In Ro hotia, plagiatul, aranjarea licitatiilor- toate astea sunt absolut legale.

    Populatia e impartita in "fraieri" = intreprinzatori, muncitori etc. si "baieti deshteptzi" = aia de iau milioane de Eur pe "branding" samd. sub ochiul prin de grija (pentru ei) al legii modificate (tot pentru ei).

    Brandul Romaniei ar trebui sa fie ceva de genul "Profitati de Paradisul impostorilor!".

    Ma rog, profita ei si fara brand...

    PS- pe cat punem pariu ca nu se va intimpla nimic? Ramanem si cu logo si cu banii dati. Doar nu va inchipuiti ca exista cineva sanatos la cap sa dea in judecata Ministerul -adicatelea pe doamana Udrea- in conditiile atat de spumos descrise de Raportul UE pe justitie....
    • +5 (5 voturi)    
      hmm... (Joi, 29 iulie 2010, 13:56)

      break a leg [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      nu inteleg ce vrei sa se intample... logo-ul nu este furat/plagiat ci... cumparat. este legal si asta nu se poate discuta.

      despre proasta inspiratie a agentiei insa, aici sunt multe de spus. este jenant sa propui un brand de tara cu un logo cumparat cu 2 lei pe care il poate folosi, la aceeasi bani, oricine.

      dar cum nici sa fii imbecil nu este ilegal, te asigur ca nu se va intampla absolut nimic :)
      • 0 (0 voturi)    
        poate stim, poate nu, ce-nseamei ei pentru mine... (Joi, 29 iulie 2010, 16:34)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui break a leg

        Tot draqu ala e...

        De fapt stock branding nu e plagiat in sens legal, am vazut si eu dupa ce am postat ca de fapt oamenii aia au dat 20 de EUR pe el.

        Ma intreb (ca bou"...) 897.000 EUR - 20 EUR (logo) - 5000 EUR (interviurile telefonice) - 5000 EUR (regie si neprevazute) = 886.980 EUR - astia pe ce s-or fi dus???

        Sa fie depusi oare in vreo banca, cum ar fi BRD (sau alta)?!

        Dar vorba ta- nu e ilegal sa fii imbecil. Poate insa o fi ilegal sa cheltuiesti banii statului aiurea...poate...eu stiu...poate....
    • -1 (1 vot)    
      o fi.. (Vineri, 30 iulie 2010, 8:00)

      furios-rau [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      dar plagiatul e decis de tribunal nu de postaci (iti aduc aminte ca dr.Bradisteanu nici azi nu e vinovat de plagiat). Plagiatul -DACA exista- nu s-a petrecut in RO. Iar daca tu cumperi o carte, unde o pagina e plagiata, cu ce esti vinovat??? PS. Fiind bani UE, se aplica reguli UE, iar restul e "gaselnita de presa" -cu bani la partid etc.
  • +3 (5 voturi)    
    le dati, ori nu le dati?! (Joi, 29 iulie 2010, 13:20)

    Dedalus [anonim]

    "Elena Udrea: Brand-ul turistic e facut de o firma internationala, cotata intre primele in lume. E cel mai serios demers de acest tip realizat in tara noastra."

    Vaaaiiiiii! Saracii de la comania internationala, cat s-au mai caznit ei sa copieze cu creonu pe geam si cu limba inre dinti (nu va ganditi la prostii!!!) frunza aia ...

    Cat chin, cat abnegatie, cate telefoane s-au dat: "Alo, do you know how to copy that leaf? ...O, yea...yea... Wlell .... I do not have a green pencil...Aye, Aye Sir! I will pick one from Mrs, Udrea Office. Yes Sir! By Sir!".

    Sigur ca si legea achizitiilor publice a contribuit la alegerea celei mai bune companii de copiat pe geam, nu-i asa?

    In orice caz, mai taiati din pensia aia nemistita a lu' bunicu', domnu Boc! Ca de-aia nu au avut astai internatinalii bani din contract sa-si cumpere calc si au copiat pe geam, de numa vezi ce a iest!

    Da, bunicu are 5 milioane lei vechi pensie, mi se pare o pensie nesimtitata, din cauza lui a iesti logo ala asa tremurat... Sigur, dau si din salariul meu in contul guvernului, sa contracteze un auditor de brand de tara sa mai avansam si noi cu turismu asta....
  • +4 (6 voturi)    
    Brand turistic (Joi, 29 iulie 2010, 13:20)

    Roxana Wring [anonim]

    Locuiesc la Londra si m-am uitat din curiozitate sa aflu despre 'compania britanica' changetransport, despre care nu auzisem! Mi-am adus aminte ca atunci cind Rompetrol si-a lansat noul logo, el semana izbitor cu cel al British Petroleum si m-am gindit ca este o situatie similara. Asa-zisa companie britanica 'changetransport', insa, nu exista decit pe www.google.ro si doar in forma unei imagini..Suspecta informatia. Daca este o gluma, nu ar trebui sa devina 'news' si daca nu este o gluma, cui prodest?
    • 0 (2 voturi)    
      copy-paste (Joi, 29 iulie 2010, 18:09)

      cenzurat [anonim] i-a raspuns lui Roxana Wring

      Cineva mai sus a dat linkul http://www.golamers.com/Green-Travel.php. Da si tu un copy-paste si-ai sa te lamuresti
  • +1 (3 voturi)    
    ROMania (Joi, 29 iulie 2010, 13:24)

    b [anonim]

    de ce primele 3 litere din Romania sunt scrise cu majuscule? adica ROM? tara tiganilor? da, asta e raspunsul
  • +3 (3 voturi)    
    THR (Joi, 29 iulie 2010, 13:34)

    Alex C [anonim]

    Si totusi... Udrea sau nu Udrea, dar cum au putut sa-si bata joc ditamai firma THR (http://thr.es/en/home) de o tara intreaga?...

    THR fiind compania care a castigat licitatia pt dezvoltarea brandului de tara.
    • +1 (1 vot)    
      o vorba (Vineri, 30 iulie 2010, 4:48)

      thr s [anonim] i-a raspuns lui Alex C

      un prieten a spus odata ce insemna numarul lui de la masina: THR -> Tara Hotilor Romania, mare dreptate avea
  • +3 (9 voturi)    
    Batalia pentru Tenerife ! (Joi, 29 iulie 2010, 13:37)

    martin [anonim]

    Ieri dimineata, la sublimul post Realitatea, unul din minunatii invitati ai postului, descriind cat de scarba ii face , brandul turistic al Romaniei "Explore the carpathian garden" dat fiind ca e amestecata Elena Udrea si PDL-ul, care mint,fura si manjesc desigur,orice.
    Nu tin minte cine era impartialul invitat,parca Ciuvica, dar nu sunt sigur, fiindca asta e un mare ticalos,dar nu-l cred si prost.
    Ideea era ca Romania nu are un turism bogat si sanatos, printre altele, fiindca nu are ceva ca Tenerife.
    Ca , sa nu o mai lungesc, propun ca Basescu si Elena Udrea , sa cucereasca Tenerife si daca tot se bat, sa ia si Balearele, Costa Brava si Costa del Sol. Nu stiu ce brand turistic are Spania , dar sa-l ia si pe el. Poate va fi multumita si impartiala Realitatea !
    • +1 (1 vot)    
      trompetele (Joi, 29 iulie 2010, 14:39)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui martin

      http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010072646598/Actualitate/Vantu-si-cei-40-de-favoriti.html

      ai sa observi ca aceste trompete primesc si cei mai multi bani. pentru activarea si funcionarea acestor 40 de trompete (ciuvica,stancu,cretulescu,dinescu etc) irealitatea a cheltuit 37% din totalul drepturilor de autor iar pentru restul de 722 angajati restul; de 63%. Sa tot fi trompeta si vuvuzea asa
  • +2 (2 voturi)    
    Romania sau Jamaica ? (Joi, 29 iulie 2010, 13:41)

    Kingston sau Napoca ? [anonim]

    E OK ca brand si logo dar la culori,ai impresia ca Romania e ... Jamaica :)
  • +2 (6 voturi)    
    Asta s-a votat, tot e meritat (Joi, 29 iulie 2010, 13:41)

    FAQ Romania [utilizator]

    Cat a dat pe toata povestea? 800.000 euro? lol. Cel putin 500.000 ii primeste inapoi. Probabil compania, fie ea si de afara, o sa cumpere un loc de parcare dali, in curte la udrea ca in bucuresti a ramas fara din cate stiu, pe 36576 de ani pentru suma de 500.000. Asa mai scapa si saracuta de stresul cu creditul bancar? NU a deschis nimeni un cont de solidaritate? sa o ajutam fiecare cum putem. Cu 10.000 de euro faceai aici - http://99designs.com/ - un concurs in urma caruia aveai de ales intre cateva sute de identitati super profi facute. Dar nah...e criza. Si Explore the Carpathian garden e absolut cretin. Astia nu stiu bine pe unde e romania si noi ii luam cu Carpathjian? O sa creada ca i-am chemat la gradina botanica. Asta s-a votat, tot e meritat. DIn cauza acestor hoti imbecili a ajuns sa-mi fie simpatic radu mazare :(
    • +1 (3 voturi)    
      altfel merge treaba cand e pe banii altora (Joi, 29 iulie 2010, 13:54)

      buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui FAQ Romania

      tine cont ca banii erau europeni, iar UE este destul de darnica cu fondurile, mai ales cand se reintorc la firme din occident. stai linistit ca nu au decis ai nostri, decid cei care vin cu banii. sa spui acuma ca sunt multi sau putini, asta e subiectiv. daca pentru UE nu e putin, atunci cam asta e tot ce conteaza...
      • +2 (2 voturi)    
        mazare viezure, frunzulita lui Udreaa..of of mai m (Joi, 29 iulie 2010, 16:38)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

        Nu ne-a obligat nici o UE -astea sunt petaqrde aruncate de unii ca sa justifice jecmaneli de doi bani....

        Cine a facut caietul de sarcini? UE?!

        Cine a facut legea dupa care s-a licitat? UE?!

        Cine a receptionat si platit serviciile? UE?!

        Plus ca banii UE provin si din cotizatia noastra la bugetul ei.

        Dar sigur ca din patriotism si din dorinta de a repecta piata unica e muuuult mai bine sa-i dam companiilor din Vest. Pentru ca, nu-i asa si Statele Membre din Vest dau companiilor romanesti....


        Ce le dau?

        "Lapte, carne, branza, oua!"
        • -1 (1 vot)    
          tine ignoranta loc de caracter? (Vineri, 30 iulie 2010, 8:09)

          naiv [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

          ORICE cent UE este controlat de UE. Restul e ignoranta sau ... de a ta. Iar cotizatia ta s-a dus eventual la cei 5000 de fermieri din jud. Iasi care au declarat 136 000 vaci fictive pt.care au incasat cate 150 E/cap subventie. Dar pt. acest smen nu ai urlat, sau ti s-a spus sa taci?
    • -1 (1 vot)    
      usor pe scari! (Vineri, 30 iulie 2010, 8:06)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui FAQ Romania

      acuzi o firma straina. Daca te judeci cu ei pentru calomnie nu te judeci in RO ci acolo unde isi au sediul si s-ar putea sa usture. PS. Intreaba-l pe Banicioiu: cand i-a acuzat pe Societe Generale din Franta pt....., avocatii i-au comunicat o actiune in judecata in Franta de vreo 10 mil. de euro. Si a pus urgent batista pe tambal, cat era el de deputat si VP al PSD.
  • +3 (9 voturi)    
    changetransport.com e detinut de un roman (Joi, 29 iulie 2010, 13:44)

    buncrestin [utilizator]

    am mari dubii despre acest "Change Transport"
    - de unde au stiut "bloggerii" romani sa gaseasca acest site complet anonim, fara nicio referinta pe net, cu 10 minute inainte sa fie lansat brandul!??
    - ce site e de fapt, ca nu are nicio treaba cu transportul!!?? dar deja la stiri a frost prezentat drept "firma de transport"
    - cine e acest ROMAN Conor Gildea care apare drept proprietar al site-ului? e doar o coincidenta ca e roman??? http://www.networksolutions.com/whois-search/changetransport.com
    • -1 (11 voturi)    
      Deci eu... (Joi, 29 iulie 2010, 14:03)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      ... nu va mai suport pe astia portocalii. V-as impusca pe toti! Orice "comite" guvernul vostru PD-ist sigur e vina "altora". Niciodata a voastra, a celor perfecti. E mereu vina lui Iliescu, a minerilor, a lui Tariceanu, a KGB-ului a lui dracu' a lui lacu' iar acum a lui Conor Gildea ... bun simt cand va creste si voua?
      • +4 (8 voturi)    
        deci tu... (Joi, 29 iulie 2010, 14:15)

        buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        hai ca m-am enervat. pai cum mah, eu n-am voie sa gandesc cu mintea mea ca ma catalogheaza orice loaza drept politician? dar cine esti tu mah sa ma faci pe mine PDL/ist? ce esti tu, politia gandiri? ma lasi cu stalinismele astea, uite-te pe site de cine e detinut si pe urma comenteaza. Chiar daca ati avea dreptate, cei ca tine ati ajuns de un extremism fara margini! Va hraniti zi de zi numai cu ura
        • -1 (7 voturi)    
          Bine ca ... (Joi, 29 iulie 2010, 14:28)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

          ... v-ati adunat voi toti astia cu abilitati de "investigatori" (alaturi de cei cu abilitati de propagandisti si ne-extremisti) sa sustineti actuala putere ... mirosi a PD-ist de la 10000 Km deci nu te mai da "obiectiv si echidistant".

          Cum apare cate o dezvaluire prima reactie "normala" e ... "sigur e platit de moguli", "sigur e falsa informatia" ... una e sa-ti pastrezi un pic de dubiu rational si alta e sa negi absolut tot ce nu iti convine.

          La fel o fi fost si cu sloganul "Land of choice" care se pare ca apartine unei persoane fizice. Udrea si cu echipa de 2 bani pe care si-a facut-o singura nu au absolut nici o responsabilitate, niciodata.

          Spor la investigat ... cine stie, poate gasesti si apa calda pierduta intre timp de omenire!
          • +1 (3 voturi)    
            Iti dau o stire: Stalin a murit (Joi, 29 iulie 2010, 15:00)

            buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

            ...desigur, tu ai dreptate pentru ca daca esti contrazis ii "impusti pe toti" interlocutorii, ca doar dupa filosofia ta stalinista cine nu e cu noi, e impotriva noastra si trebuie lichidat. numai asa stii tu sa critici pe altii? threats attached? iti dau o stire: Stalin a murit! calmeaza-te
    • +1 (1 vot)    
      Si eu am mari dubii (Joi, 29 iulie 2010, 17:11)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Totusi, nu e detinut de un roman site-ul "Change Transport". Conor Gildea nu e nume romanesc.

      Atat Conor cat si Gildea sunt nume irlandeze. Vezi:

      http://www.houseofnames.com/fc.asp?sId=&s=conor

      respectiv

      http://www.houseofnames.com/fc.asp?sId=&s=gildea

      Eu zic ca e o coincidenta, si pur si simplu imaginea a fost cumparata de mai multi de pe site-urile care ofera poze contra cost.
      • 0 (0 voturi)    
        Pe site-ul tau si Bula e nume englezesc! (Joi, 29 iulie 2010, 17:54)

        Roman [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        http://www.houseofnames.com/fc.asp?sId=&s=bula

        Incredibil acest razboi mediatic/internet!
        • +1 (1 vot)    
          in primul rand nu e site-ul meu (Vineri, 30 iulie 2010, 3:05)

          Vlad [anonim] i-a raspuns lui Roman

          in al doilea rand era vorba de nume irlandeze, nu englezesti;

          in al treilea rand, am vazut ce prieteni are pe facebook, din 418, niciun roman. numai irlandezi; cum explici asta? uite lista primilor 20 de prieteni:

          Adam Hughes
          Adam Kutner
          Adam McCoy O'Grady
          Adam Meaney
          Adrian Glass
          Adrian White
          Aidan Murphy
          Aidan Walsh
          Alan Breheny
          Alan Kane
          Alan O'Dea
          Alex Dunlop
          Alexandre Giucal
          Andrew Buckeridge
          Andrew Clarke
          Andrew Donohoe
          Andrew Kilgallon
          Andrew Page
          Andrew Rochford
          Andrew Sheehan

          nu in ultimul rand, sunt portocaliu, nu suport realitatea si antenele si as vota si maine basescu cu ambele maini, dar asta nu schimba faptul ca Gildea asta nu e roman.

          Si sunt perfect de acord cu tine, incredibil razboiul asta.

          Si uite asa am ajuns sa-mi fac cont pe facebook, desi nu vroiam :(
  • 0 (4 voturi)    
    bravo internautilor!!! (Joi, 29 iulie 2010, 13:49)

    Gagea [anonim]

    http://www.shutterstock.com/pic-12372523/stock-vector-ecology-logo-set.html...e corecta adresa....dar cine e acel raman care detine change transport?
  • +7 (11 voturi)    
    Logo (Joi, 29 iulie 2010, 13:52)

    Ioana [anonim]

    Site-ul celor de la Change Transport urmeaza sa fie lansat de-abia peste 30 de zile. Cred ca ne precipitam cand spunem ca Ministerul Transportului l-a furat. In primul rand, compania care a castigat pitch-ul ar trebui acuzata de un eventual furt si, in al doilea rand, in loc sa ne aparam, noi ne acuzam mai abitir. Ar trebui sa facem toti front comun in povestea asta si sa ne aparam imaginea, nu sa fim noi primii care arunca cu noroi.
  • +4 (8 voturi)    
    logo banii (Joi, 29 iulie 2010, 13:56)

    mihai [anonim]

    Vad foarte multi care doar isi dau cu parerea si vorbesc ca p.ro.stii. Bani care vin de la UE, se dau pe caiete de sarcini facute de UE si la se potrivesc doar firme agreate de ei. Daca ati citi regulile de desfasurare a licitatiilor conform UE, ati vedea ca ale noastre sunt mult mai competitive si mai transparente. Daca nu stiati dupa o licitatie organizate pe fonduri UE si conform regulilor UE, primesti doar un rezultat, ai luat sau nu. Nu vei primi motive de ce nu ai luat, nu vei stii decat cien a luat, nu si cu ce valoare, si nici cati alti competitori au mai fost. Dar asa suntem noi romanii, ne pricepem la toate. In Brandul de tara nu intra numai desenul, ci sunt o lista intreaga de alte servicii de promovare, si de inregistrare pe la diverse ofiici turistie europene si internationale. ...///
    • +2 (8 voturi)    
      branding (Joi, 29 iulie 2010, 14:06)

      Deleted [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Ei lasa ca mai sunt cate unii care mai stiu si ce vorbesc si ce inseamna ala branding! Eu sa fiu Elena Udrea maine l-as da afara pe ala care a dat avizul pentru logo-ul asta avand in vedere ca orice amarat care are tangenta doi/trei ani cu publicitatea sau marketingul a rasfoit si el sau i-a trecut prin mana o colectie de pictograme!De aceea, v-au si dibuit bloggerii asa de repede!
      Apropos aceasta pictograma de duzina v-a fost inregistrata drept brand de tara in UE , fara drept de folosinta de catre alte parti!?? Cat despre agentia care a avut tupeul sa propuna acest logo facut pe genunchi - ce sa spun!???
      • 0 (0 voturi)    
        pazea! (Vineri, 30 iulie 2010, 8:14)

        pazea [anonim] i-a raspuns lui Deleted

        de maine te fac de kko peste tot. Stiu ca ai cumparat o carte. In aceasta carte exista un paragraf plagiat! Bineinteles ca tu esti vinovat de asta! Ca nu ai selectat cartea corecta, ca ai ales o editura de carte care nu stie ca autorul cartii a facut si a dres.. E vreo diferenta de logica? Sau sa-l spanzuram pe medicul care ne-a tratat dupa un manual de proceduri plagiat de dr.Bradisteanu?? Bunul simt nu ar trebui sa prevaleze urii (naturale sau retribuite) politice?
        • +1 (1 vot)    
          de la ura politica la mediocritate (Vineri, 30 iulie 2010, 10:07)

          Deleted [utilizator] i-a raspuns lui pazea

          De ce n-ar da din gura si ION ca e si el om... Din nefericire pentru tine,exemplul e prost ales, limiteaza-te la ce ai habar! Frunzulite din astea de palmier, cumparate la 10$, eu cel mult le-as folosi ca si background intr-un catalog cu costume de baie, in nici un caz ca si parte componenta a unui brand de tara! Si apropos,daca imi plac portocalele nu inseamna ca nu ma pot revolta in fata mediocritatii!
    • +3 (3 voturi)    
      Atributul cu care te referi la cei care isi dau cu (Joi, 29 iulie 2010, 14:25)

      George [anonim] i-a raspuns lui mihai

      parerea cred ca ti se potriveste cel mai bine tie...Sunt bai europeni...trebuie sa facem cu firme agreate...dar de ce trebuie sa iasa un rahat? asta e intrebarea...alte state care si-au construit brand-ul pe bani europeni, sau din fonduri proprii, de ce au avut un rezultat pozitiv?

      Pentru ca ei pot si pentru ca pun interesul national mai presus de interesele proprii, e simplu ca buna ziua.

      Din punctul meu de vedere acest logo reprezinta nimic...si daca o firma de renume international se lauda cu creearea acestui logo...ce sa mai zic :) sunt praf
      • +1 (3 voturi)    
        e normal (Joi, 29 iulie 2010, 16:44)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui George

        Nu se lauda firma. Pur si simplu profita de prostia noastra. Sunt zeci, sute de astfel de licitatii. Sa vezi tu cam ce bani se dau pe "consultanta" si mai ales la ce firme...

        Te ia groaza: sunt supraestiamte de zeci de ori contractele alea. SErvici de cateva mii de euro ajung la sute de mii, firma care a "aranjat" povestea a aranjat si cvaietul de sarcini...ca sa fie contractul cat mai mare, sa aibba si ce lua si ce da...

        Toti cere sunt in domeniu stiu foarte bine, uitandu-se in caietul de sarcini cui ii este dedicata licitatia.

        Uita-te in SEAP, da-mi un caiet de sarcini si iti spun pentru cine e dedicatia. Asa aranjate sunt peste 90% acum, de-aia te ingrozesti de preturi, de-aia te miri cine castiga si ce face.... Daca ar face ce trebuie , de unde bani de parandarat???

        Peste tot in lume gasim "dedicatii", dar mai cu masura. La noi aporape toate licittiile sunt aranjate.
  • +1 (5 voturi)    
    brand (Joi, 29 iulie 2010, 14:02)

    alina [anonim]

    mie nu mi se pare ca brandul asta ne reprezinta sau ca reprezinta Romania. e un fake, nu are originalitate si frunza seamana mai mult cu o frunza de palmier. cred ca cei care l-au facut nici n-au vizitat Romania. eu nu inteleg cum de s-a acceptat asa ceva la nivel superior de conducere
  • +6 (6 voturi)    
    impotriva din principiu (Joi, 29 iulie 2010, 14:05)

    dedataastapro [anonim]

    Eu cred ca oricum ar fi aratat logo asta, ca e cu frunze, ca e cu stelute sau munti sau orice, comentariile erau tot astea. Intotdeauna apar unii care zic ca ce a facut altul nu e bine si ca ei ar fi facut mai bine....
    • +3 (5 voturi)    
      Cred ca... (Joi, 29 iulie 2010, 14:28)

      George [anonim] i-a raspuns lui dedataastapro

      Din principiu sunt impotriva a tot ce e hotie pe fata, si din principiu sunt impotriva prostiei, din principiu sunt impotriva aruncarii banilor pe fereastra...in concluzie din principiu sunt impotriva incompetentei conducatorilor nostrii...tu nu esti?

      Exista vreun om normal care sa nu fie?
      • -1 (1 vot)    
        hotiza ?? (Vineri, 30 iulie 2010, 8:17)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui George

        nu o decide tribunalul? acuzatia de plagiat nu o decide tribunalul? Iar o firma straina acuzata de plagiat se apara intr-un tribunal romanesc sau nu? iar daca nu e plagiat, in tzara respectiva exista delictul de calomnie? si cat o fi pedeapsa/amenda pt calomnie???
        • 0 (0 voturi)    
          O decide tribunalul :) (Vineri, 30 iulie 2010, 15:46)

          George [anonim] i-a raspuns lui naiv

          cred ca mai repede iau 100 de pedeapse pentru calomnie decat sa decida vreun tribunal ceva impotriva unor tranzactii de stat :)

          Esti putin naiv daca tu mai crezi in deciziile tribunalului, parerea mea, sau ca in Romania exista justitie care sa decida corect...

          Putin sau mai mult :)
  • -1 (5 voturi)    
    frunza... (Joi, 29 iulie 2010, 14:06)

    eu [anonim]

    cand am auzit stirea cu frunza la radio, imediat mi-a venit in cap imaginea frunzei de stejar, asa cum ar epe tricouri nationala de rugby. Mi se pare mult mai potrivita decat frunza asta de palmier aleasa de ministereasa Udrea. Si era si moka :)
  • +1 (11 voturi)    
    tipic (Joi, 29 iulie 2010, 14:09)

    designer [anonim]

    Atat de tipic pentru tot ceea ce se face in Romania... un brand, creat dintr-un template de 10-20 Usd, vandut pentru 800mii euro!! Macar reprezinta 100% acea romanie pe care o stim noi: frunza de bananier pentru o tara bananiera!! Unde sunt Carpatii in acest logo, despre care vorbeste sloganul?

    In tara avem 2 facultati de design cu vechime , alte 2 formate imediat dupa revolutie si inca o duzina la facultati particulare, in consecinta sute de designeri absolventi in fiecare an. Nu ar fi fost frumos ca Brandul turistic al romaniei sa fie facut de romani, in cadrul unui concurs, cu o recompensa simbolica? (asa cum procedeaza TOATE tarile UE)
    Chiar si cu o sutime din suma respectiva ar fi fost fericit oricare tanar absolvent, sau chiar designer cu mai multi ani experienta.
    Nu trebuie sa scriu, stim cu totii DE CE se alege o firma care are contracte cu CUBA!!!!, etalonul democratiei :))... un ras pe fond nervos.
  • 0 (4 voturi)    
    Cand statul nu poate ce facem? (Joi, 29 iulie 2010, 14:20)

    George [anonim]

    Urmaresc cu interes aceasta asa zisa constructie a brandului de tara inca din ziua in care a fost anuntat proiectul. In primul rand valorile sugerate sunt incredibile, dar hai sa zicem ca macar daca rezultatul era spectaculos merita...dar in momentul de fata ce sa mai zici? Un brand de tara de rahat...
    Si intrebare...cum de altii pot? de exemplu www.romguide.ro ? si statul nostru incompetent si impotent nu poate?
  • -1 (3 voturi)    
    cine este THR-TNS? (Joi, 29 iulie 2010, 14:24)

    Dorin M [anonim]

    ce pacaleala! cat de "transparenta" a fost licitatia? THR-TNS NU este o firma, madam Udrea, este o asociatie de firme in scopul crearii unui proiect; putina "arheologie" ne poate arata faptul ca prima, THR, are lagatura cu advertisingul in sine cam tot atat de mult cata are si un internaut dependent de internet cu administrarea retelei de care abuzeaza nonstop; TNS, tot pe-acolo; "firma mare" este prin urmare "putin" cam pretentios, daca nu neadevarat; aaaa....sa nu uit pentruy cine nu stie: TNS in Romania este cam aceeasi branza cu CSOP'ul, care, ati ghicit, "executa" sondaje pt PD-L (+studii sociale, statistici) ....hai ca deja v-ati prins cat a fost de "transparenta" licitatia ....
  • +2 (2 voturi)    
    Explicabil ... (Joi, 29 iulie 2010, 14:43)

    anti-carcotasi [anonim]

    Dintr-o singura privire, un coleg a rezolvat misterul: logo-ul Change Transport reprezinta turistul in afara, si logo-ul nostru minunat reprezinta acelasi turist dupa ce face contact cu drumurile patriei si ramane fara roti xD

    In rest, numai de bine ... pentru aia de au castigat licitatia desigur, doar ce credeati?
  • +1 (1 vot)    
    brand (Joi, 29 iulie 2010, 14:44)

    livia [anonim]

    am si eu o intrebare. daca n-ar scrie Romania v-ati da seama ca e vorba despre Romania? in mod normal ar trebui sa ne dam seama, dar poate fi orice tara. nu are nimic specific Romaniei
  • 0 (0 voturi)    
    Dovada utilizarii imagini dintr-un stock de imagin (Joi, 29 iulie 2010, 14:46)

    talibanu [anonim]

    http://www.istockphoto.com/stock-illustration-6073738-green-symbols.php

    Asemanarea este fara comentariu.
    • 0 (0 voturi)    
      Cei de la IstockPhoto.com au furat (Luni, 2 august 2010, 0:43)

      George [anonim] i-a raspuns lui talibanu

      ideea de la firma care ne-a facut noua brandul de tara :)))

      super tare ce sa mai zic, daca e pe istock inseamna ca avem un brand suta la suta original :)))

      maine pot sa cumpar si eu cu vreo 100 euro pachetul de pe istock si sa imi fac un brand...sa vad daca ma acuza de plagiat :D
  • 0 (0 voturi)    
    O alta sursa (Joi, 29 iulie 2010, 15:14)

    alex [anonim]

    http://www.dreamstime.com/stock-photography-illustrated-vector-icon-set-image5114412

    oare este cumparata de la Dreamstime?
  • +4 (4 voturi)    
    Brand turistic (Joi, 29 iulie 2010, 15:14)

    Paul Fulea [utilizator]

    Citind comentariile am observat ca suntem iarasi campioni la criticat. Nu e frumos, e copiat, seamana cu cel al unei companii fantoma, etc. Uitam iarasi, ca asa ne e felul, sa apreciem efortul facut in promovarea tarii. Da, e facuta fara a avea infrastructura necesara, serviciile sunt sub nivelul marii. Insa este o schimbare. Nu imi este mie simpatica dna Udrea, dar este o initiativa buna. Mult perfectibila, dar buna. Si poate ar trebui sa invatam sa vedem si partile bune. Ca de carcotit, e mult prea usor. Cand vine vorba de munca e mai greu.
  • 0 (2 voturi)    
    logo (Joi, 29 iulie 2010, 15:18)

    superjitea [anonim]

    Logo-ul pare luat de pe frontispiciul unui "magazin de vise". Mai bine ii zicea "Explore the Carphatian weed" :)
  • +1 (1 vot)    
    Brand sau non-brand... (Joi, 29 iulie 2010, 15:28)

    Claudia [anonim]

    Nu credeti ca Elena Udrea et. Company ar trebui sa faca ceva mai mult pentru ca Romania sa devina o adevarata "Carpathian Gardens"?
  • +2 (4 voturi)    
    Alte branduri de tara sunt mult mai slabe (Joi, 29 iulie 2010, 15:34)

    Felix [anonim]

    Romanii nu se dezmint nici de data asta in legatura cu perfomantele lor the carcotasi, cred ca ar castiga detasat la concursuri de "inventat motive sa fie nemultumiti" (pe langa concursurile de injuraturi, la care sunt deja performeri). Im primul rand, brandul de "Carpathian garden" este genial, are un cuvint-cheie de conotatie vadit pozitiva iar un alt cuvant caraterizeaza ceva unic legat de Romania: chiar avem cea mai mare parte a unui lant muntos ce se intinde in toate regiunile istorice ale tarii. Sau nu e asa? Si daca vreti un ultim argument, cautati pe net exemple de alte brand-uri de tara sa vedeti ce sterse, fara originalitate si copiate unele dupa altele sunt? Felicitari D-nei Udrea pentru initiativa de branding, sigur se vor vedea rezultate in urmatorii ani.
  • -1 (1 vot)    
    Cat lugu-lugu pentru un logo! (Joi, 29 iulie 2010, 15:37)

    Marian Boldea [anonim]

    Care nici macar nu-i original...
  • +5 (9 voturi)    
    Adevarul despre Change Transport si Conor Gildea (Joi, 29 iulie 2010, 15:45)

    Cristea de la S.I.A. [anonim]

    Site-ul Change Transport a fost creat in 2009, dar a fost modificat in 2 iulie special pentru a crea confuzie in legatura cu brand-ul Romaniei. El este "fumigena" lansata de Realitatea TV si Antene ca sa discrediteze nu doar pe Elena Udrea, ci si Romania. Iata, asadar, ca presedintele Romaniei avea dreptate cand vorbea de campaniile de presa platite de anumiti moguli pentru a compromite Romania si a atenta la siguranta nationala a acesteia.
    Site-ul a fost creat si apartine lui Conor Gildea, un roman care lucreaza de mai multi ani la Dublin, in Irlanda. Acesta a infiintat in 2005 firma "uTrack", impreuna cu Eamonn Hughes, si este o firma irlandeza de software pentru industria de autobuzesi motoare auto. Sloganul sau este: "Sa schimbam o indutrie globala prin folosirea serviciilor si a tehnologiei noastre".
    Conor Gildea este absolvent al Institute of Technology Blanchardstown (1999-2005), specialist in Computer Software industry. Dar are si veleitati sportive (rugby), pasiuni turistice etc.
    Cristi Dorombach, care a lansat vestea plagiatului pe bofgul sau Piticu.ro, e nascut la 18 august 1982, e casatorit, e un vlajgan de 1,82 m, dornic de afirmare cu orice pret. Avem si alte date de identificare, dar pentru acum e de ajuns. Acest Dorombach a discutat in mai multe randuri la Dublin la Learning & Innovation Centre cu Conor Gildea. Daca vreti, va putem spune si ce au discutat, inclusiv astazi 29 iulie, de dimineata.
    Care e rolul lsurprinzator al ui Conor Gildea in aceasta poveste de "plagiat" , adusa in discuitie de Cristi Dorombach ? Va voi spune peste cateva ore.
    • +1 (1 vot)    
      Aparitie din 2009: imaginea la adresa... (Joi, 29 iulie 2010, 17:23)

      Marian Boldea [anonim] i-a raspuns lui Cristea de la S.I.A.

      http://www.golamers.com/images/green_leaf_vechicle_transparent_small.png

      la sfarsitul paginii

      http://www.golamers.com/Green-Travel.php

      de pe site-ul

      http://www.golamers.com/index.php

      Restul sunt informatii care se pot gasi cu o simpla cautare pe goagal, nu-i nevoie de S.I.A. //.(editat de HotNews.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    inca din 2009 (Joi, 29 iulie 2010, 15:48)

    PeCeResoare [anonim]

    logo-ul respectiv a fost utilzat si de OLTCHIM S.A. la expo UTECH 2009 + imaginea o gasiti pe saitul lor.//.(editat de HotNews.ro)
  • +4 (6 voturi)    
    parerea unui strain (Joi, 29 iulie 2010, 15:53)

    Leo [anonim]

    Lucrez in Londra la o agentie de publicitate si am cerut parerea colegilor de la design. Deocamdata am primit un singur mail:
    "The logo reminds me of a tropical fizzy drink. Makes me want to check out the climate of Romania as a possible holiday destination."
  • +2 (2 voturi)    
    logo-ul original (Joi, 29 iulie 2010, 16:08)

    gimini [utilizator]

    Logo-ul original nu e pe situl acelor irlandezi, ci pe Shutterstock, un site de pe care oricine il poate cumpara cu 250 de dolari :)
    • 0 (0 voturi)    
      logo ieftin (Joi, 29 iulie 2010, 17:35)

      alex [anonim] i-a raspuns lui gimini

      De la Dreamstime il iei cu 25$ nu 250
  • -2 (2 voturi)    
    Pentru toti pareristi (Joi, 29 iulie 2010, 16:26)

    Cristi [anonim]

    si pentru toti ziaristii lui peste prajit. In nici un caz nu Elena Udrea trebuie sa explice de ce se aseamana sau nu logo-ul cu un altul utilizat.//. L-a desenat ea cumva cu mana proprie? Sau doar comentati pentru ca e la moda sa comentezi?

    Alta problema, atata timp cat aia care detin logo-ul asemanator nu se autosesizeaza, care e problema voastra?

    "AHA! E scris cu caractere latine!!!! Ce nesimtire, ce furaciune, trebuia sa inventeze o noua limba si carctere noi, si culorile alea, le-am mai vazut pe undeva, sunt din spectrul vizibil, cata prostie". Cam asa sunati voi(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    propun un nou brand de tzara (Joi, 29 iulie 2010, 16:47)

    paharnicul ulea [anonim]

    Premisa: un brand de tzara porneste de la ce are tzara aia mai mult si mai bun.
    Constatare: In lumina recentului scandal de la Cogealac, se pare ca avem un potential eolian de exceptie asa ca...
    Propunere: va propun: "ROMANIA - o tzara in bataia vanturilor"...
  • 0 (2 voturi)    
    aici Sharpele (Joi, 29 iulie 2010, 16:47)

    Dedalus [anonim]

    Acesta va ramane in istorie drept:

    "Frunzulitza lui Udrea"

    ASTA e logo de-l pohtim!
    • +1 (1 vot)    
      Singura certitudine ramane... (Joi, 29 iulie 2010, 17:58)

      Icarus [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      ...ca frunza apare pe multe situri cu imagini aproape gratis. Unde sunt restul de bani?
  • +1 (1 vot)    
    turnaround (Joi, 29 iulie 2010, 17:40)

    ngi [anonim]

    sper sa-si dea seama de potentialul brandului cei de la Greenpeace si restul ONG'urilor care lupta impotriva RMGC ;)
  • 0 (0 voturi)    
    well (Joi, 29 iulie 2010, 18:48)

    brandbrite [anonim]

    Inca odata madamme Udrea si echima ei //. a reusit sa aduca inca o pata pe mantaua plina de erori.
    Logoul ales intruneste clar toate caracteristicile unui plagiat. La primul overlay unghiurile si felul reprezentativ in care cei de la Change Transport au folosit elementele designului frunzei confera o nota de originalitate - cu toate ca pe toate site-urile consacrate istock, shutterstock, etc - folosesc astfel de "frunzulite" frecvent in portofoliile designer-ilor.
    //.(editat de HotNews.ro)
  • +3 (3 voturi)    
    nu stiu daca imnul romaniei (Joi, 29 iulie 2010, 19:40)

    robert [anonim]

    este cel mai frumos sau original din lume. sau daca drapelul tarii nu seamana cu cel al unei alte tari. dar cred ca sunt dator sa le apar in afara, ca insemne nationale, indiferent de parerea mea subiectiva despre ele. la fel cred ca si cu brandul de tara - valoarea lui nu sta in sine ci in modul la care eu ma raportez la el. daca nu se gaseste nimeni sa vibreze in fata unui insemn national (imn, steag, brand etc), acesta isi pierde orice continut, chiar daca 1 milion de experti externi ar spune la unison ca este exceptional.

    castigul pe care l-am obtine ca si tara, daca am sustine brandul nostru (asa cum e, bun sau rau) este infinit mai mare decat dreptatea pe care am avea-o descoperind pe fata un plagiat sau amendand nevrednicia unor politicieni efemeri. ce imagine putem avea afara daca noi in tara omoram ceva inainte de a se naste? pana la urma promovarea brandului este in primul rand in sarcina noastra si mai putin pe umerii unui minister, indiferent care ar fi acela....
  • +3 (5 voturi)    
    font logo (Joi, 29 iulie 2010, 21:17)

    Radu [anonim]

    Lasand la o parte frunza, care nu este FURATA ci CUMPARATA de pe un site specializat, mi se pare foarte jenant fontul folosit pentru a scrie "explore the carpathian garden", este un font de baza, predefinit, care nu are nici o legatura cu restul logo-ului.
    • +2 (2 voturi)    
      bravo... (Vineri, 30 iulie 2010, 10:37)

      Niggerson [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      ... asta e facut in paint de Cocos pe un calculator cu win 95 si ala crack-uit !
  • +2 (2 voturi)    
    Moguli carcotasi (Joi, 29 iulie 2010, 22:05)

    Marian [anonim]

    Poate a vorbit urat omida, poate a scuipat copacul...
  • +1 (1 vot)    
    aia e frunza de otetar, nu de palmier! (Vineri, 30 iulie 2010, 10:06)

    dion [utilizator]

    Avem verde pentru energie, prospetime si speranta.
    Verde pentru innoirea RO pe care o asteptam cu totii. Pentru renastere.
    Avem frunza de otetar pentru ca suntem romani. (sic!)
    Pentru ca frunza de otetar inseamna onestitate, perenitate si stabilitate.
    Frunza de otetar, pentru Romania.

    LOL LOL LOL
    • +1 (1 vot)    
      Da, ideea e buna.... (Vineri, 30 iulie 2010, 11:22)

      George [anonim] i-a raspuns lui dion

      Ideea cu frunza e buna, sloganul trebuia schimbat: "Noi taiem frunze la caini, si mai cerem si bani pe asta"
  • +1 (3 voturi)    
    Biata Ritzi (Vineri, 30 iulie 2010, 10:46)

    fraierul [anonim]

    Monica Ritzi trage dupa ea un dosar penal pt scena care a costat 70.000 de euro. Tot prin licitatie. Credeti ca Leana lu' Zeus va plati cumva?
  • 0 (0 voturi)    
    Cine receptioneaza (Vineri, 30 iulie 2010, 12:39)

    Andrei [anonim]

    In mod normal, daca vrei sa cumperi ceva si nu te pricepi, angajezi un consultant.

    Probabil reprezentantilor ministerului care au receptionat aceasta lucrare chiar le-a placut in mod sincer. Nu arat cu degetul, gusturile nu se discuta.

    Din pacate, receptia unei asemenea lucrari trebuia transferata unei autoritati in domeniu. Sunt convins ca in suma alocata acestui proiect incapea si acest serviciu.

    In mediul de afaceri pe care il cunosc eu, atunci cand licitezi servicii, si clientul nu are autoritatea sa evalueze oferta, apeleaza la serviciile unui tert, capabil sa evalueze si sa garanteze pentru solutia aleasa.
    Si atunci ai pe cine sa tragi la raspundere in caz de esec.

    Faptul ca eu consider acest logo ca o lucrare a copilului patroanei care trece in clasa a 7-a si vrea sa o ajute pe mami la serviciu, este o opinie personala. Nu este un caz singular in Romania. Sunt atatea si atatea institutii cu site-uri/logouri realizate in MS Word pe bani grei...

    Partea proasta este ca avem un logo achizitionat in conditii contractuale foarte legale si foarte respectate. Trist, dar foarte adevarat.

    Daca ministerul este interesat, sunt convins ca ne gasim 2-3 "pasionati" in Romania sa propunem, gratuit, un logo ceva mai reprezentativ decat steagul braziliei cu logo arial italic sub text inclinat spre stanga. (Pardon, scrie pe el Romania. E evident reprezentativ.)

    Si sa ma scuzati dar atunci cand Carpatii vor avea aspect de gradina inseamna ca am taiat toata padurea si am plantat-o de la zero ca nemtii la 6 metri distanta intre copaci in caroiaj impecabil, de ai impresia ca te plimbi pe tabla de sah. Cu taiatul stam bine, cu plantatul prost. E un logo pentru urmatorii 50 de ani!
  • 0 (0 voturi)    
    demarare ancheta! (Vineri, 30 iulie 2010, 12:47)

    xxx [anonim]

    presa ar trebui sa faca o ancheta serioasa pornind de la procedura de atribuire a proiectului si finalizand cu selectia ofertelor. este absolut INADMISIBIL!!!
    Pur estetic vorbind,... dezgustator si perimat...
  • 0 (0 voturi)    
    trist (Vineri, 30 iulie 2010, 13:10)

    Luci [anonim]

    Singura mea problema e calitatea proasta a designului. Eu m-am mai jucat ocazional cu Photoshop si garantez ca as putea face ceva mai bun. Si ca daca as activa in domeniu, mi-ar fi rusine sa prezint unui client un asemenea logo ca si varianta finala. Eu sunt 100% convins ca s-a ales o firma dispusa sa faca anumite concesii. Logo-ul a costat 10.000 euro sau mai putin, diferenta fiind returnata in cateva conturi. Sincer, de 800.000 as avea 2 pretentii:
    -sa vad o idee geniala in realizarea logo-ului. Care sa sugereze foarte clar mesajul ce trebuie promovat.
    -sa vad un design care sa ma lase cu gura cascata.
    PS: Nu critic ideea promovarii unui brand de tara. De fapt chestia asta trebuia facuta de mult. Inca de cand economia era in faza de boom. Nu acum. Acum e privita doar ca o alta sursa de venituri pentru alesii nostri. Nu mai avem de unde fura in tara. Ce facem? Simplu. Accesam fonduri europene.
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare (Vineri, 30 iulie 2010, 14:55)

    Nedumeritul [anonim]

    Trecand peste declaratiile doamnei Udrea, care vorbeste si nu spune nimic, as vrea sa aflu si eu, preferabil de la un cunoscator, in ce consta un "brand de tara", pentru ca refuz sa cred ca a costat 800.000 de euro un logo facut de "o mare firma de brand".
    Mersi
  • +1 (1 vot)    
    Tichia de margaritar (Vineri, 30 iulie 2010, 15:44)

    Gigel [anonim]

    N-avem infrastructura, n-avem servicii de calitate, n-avem preturi competitive...

    Dar avem brand de tara! Ole!!!

    De 800.000 EUR. Da' e OK, ca sunt fonduri europene, cu care oricum nu aveam ce face, din moment ce totul e pus la punct, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    logo contine 2 nume (Vineri, 30 iulie 2010, 16:00)

    edi [anonim]

    Problema e ca in logo apar 2 nume: si Romania si Carpathian. americanii ,de exemplu, nu au auzit de Carpathian.si atunci apare confuzia: ce vizitam??? plus ca Romania mai are Delta, Marea Neagra, manastiri si multe altele.
  • 0 (0 voturi)    
    definitia GARDEN (Vineri, 30 iulie 2010, 21:24)

    A.H. [anonim]

    Totul e frumos si i-mi place, in afara de faptul ca in
    "CARPATHIAN GARDEN" nu poti circula cu masina, gropi peste gropi, drumuri car sunt aproape impracticabile. Poti numi sa ceva "GARDEN" ?????
  • 0 (0 voturi)    
    Brand de tara (Duminică, 1 august 2010, 22:54)

    Roman verde [anonim]

    Acest asa zis brand de tara sugereaza prin forma, culoare si mesaj o tara bananiera, probabil cea in care ne-ar transforma acesti guvernanti daca le-ar permite clima .
    Ca mod de achizitie este uzual :s-a platit scump ceva ieftin , accesibil si inutilizabil .
    Ca realizare este o jignire la adresa creativitatii romanesti : avem destule simboluri reprezentative si destui creatori cu talent , care puteau realiza ceva de valoare .
    Aceste "afaceri" sunt inacceptabile . .
  • 0 (0 voturi)    
    Fara drept de replica (Miercuri, 6 octombrie 2010, 10:23)

    Porcusor Gheorghe [anonim]

    Este vb. despre Frunza din Canada sau despre Frunza lui Adam si Eva? Acum ca tot a venit toamna.... =))
  • 0 (0 voturi)    
    brand de tara... (Joi, 9 decembrie 2010, 21:48)

    dan [anonim]

    OOFFF!!!!Brand de tara ?Bine ?800.000!!!!! de euro...mmm bine pt ,,firma" care i-a luat.DAR:

    "Cred ca ministerul e intr-o situatie legala, nu pot sa spun cum s-a lucrat la acest brand. Avem garantia de la cei care au lucrat la el si ca suntem in legalitate", a incheiat Udrea.

    CRED CA::::!!!

    Doamne/a, cum poti avea functia asta(ministru) intr-o tara europeana-nu bananiera- si sa spui cred ca....
    Pai bine ,normal ar fi ca la afaceri la nivel de STAT ,minister etc sa nu existe erori sau dubii...dar avand in vedere ca suntem in Romania..totul e posibil...dar va rog macar renuntati la sintagma ...,,cred ca..." ca macar sa avem sentimentul ca totul este bine chiar daca poate nu e asa.
    SFAT:Daca nu va pricepeti la brand-uri(desi ar cam trebui) nu o mai si spuneti(Dumnezeule cata sinceritate la un om politic...)...!!!Pasati problema la vreun secretar ,purtator de cuvant etc.Ma scuzati daca am fost prea ironic.

    Toate cele bune.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version