Raspunsul lui Emil Boc la criticile lui Pierre Lellouche: Romania si toate celelalte tari europene au o obligatie comuna in privinta romilor

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 28 iulie 2010, 20:35 Actualitate | Esenţial


"Cred ca Romania, impreuna cu toate celelalte tari europene au o obligatie comuna in privinta problemei romilor", a declarat premierul Emil Boc intrebat de un jurnalist daca aderarea Romaniei la Schengen ar putea fi afectata din cauza modului in care este gestionata problema romilor. Secretarul de stat francez pentru afaceri europene, Pierre Lellouche, a criticat guvernul roman pentru modul in care actioneaza in problema romilor. 

Intr-un interviu pentru RFI, el reproseaza autoritatilor de la Bucuresti ca nu isi indeplinesc promisiunile si spune ca Franta are "rezerve" in privinta aderarii Romaniei la spatiul Schengen in 2011. Pierre Lellouche mai spune ca statele europene sunt responsabile pentru ceea ce fac cetatenii lor si ca Romania este prima responsabila pentru romii romani.

Emil Boc a mai precizat ca Romania are un secretar de stat desemnat pentru problematica romilor. Aceste este Valentin Mocanu, secretar de stat in Ministerul Muncii. Precizarea a fost facuta in urma afirmatiei secretarului de stat francez care a spus ca premierul i-a promis "cu greu, ca va numi un secretar de stat pentru insertia romilor" fapt care nu s-a intamplat desi discutiile au avut loc in februarie. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1844 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    ... (Miercuri, 28 iulie 2010, 20:53)

    dragos234 [utilizator]

    Cu cateva luni inainte de aderarea la Schengen, Lellouce asta se trezeste ca nu putem intra daca le dam drumul concomitent la romi in Europa.
    Suna a santaj ieftin. Daca le pasa atat de tare, spuneau mai demult, nu acum pe ultima suta de metrii se trezesc ca e o mare problema cu romii.
    De ce nu au spus de acum 4 ani, ce ei cred ca se rezolva asa peste noapte?

    iar cu retelele alea de copii cersetori, ar trebui facut ceva. La fiecare intersectie semaforizata sunt copii prescolari care cersesc. Asta nu in Franta, ci aici in Romania. Am sunat de mai multe ori la telefonul copilului 116 111, de fiecare data mi-au spus ca trimit pe cineva si de fiecare data nu se intampla nimic. Copii aia erau bine mersi acolo si a doua zi si a treia si asa au ramas si acum..
    • +3 (3 voturi)    
      ei au 500.000 de manouches sau Gens du Voyage (Miercuri, 28 iulie 2010, 21:11)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      si in Romania se declara rromi cam tot vreo 500.000-deci Romania -Franta= nula a nula !
      cred ca bouche a bouche asta ar trebui sa fie mai pregatit teoretic la capitolul *tigani*!in orice caz daca Boc vrea respectul romanilor pentru eternitate,schimba denumirea de rrom,rroma ,romani ,in tigan, caldarar, ,lingurar sau cioara -la alegere!
      in orice caz, cu trecerea anilor ne facem de ras pana in fundul Indiei cu denumirea de rom!
    • +3 (3 voturi)    
      I would have answered: (Miercuri, 28 iulie 2010, 22:00)

      pif [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      "Nobody hates<< tigani>> more than Romanians do..."
  • +16 (16 voturi)    
    D-le Pierre Lellouche... (Miercuri, 28 iulie 2010, 20:57)

    karenina [anonim]

    Romania nu poate asigura un trai de lux tiganilor pe care, cu regret, v-ati trezit ca nu-i doriti. Din pacate D-le Pierre Lellouche, uitati ca tocmai integrarea Romaniei in spatiul Schengen presupune si libera circulatie a acestor tigani. Ei nu doresc prea multe de la un stat ca Franta. Ei vor doar un locsor in care sa isi inchege propriul ghetou, ca aiba unde dormi noaptea, sa presteze singurele munci pe care le cunosc - ghicitul, hotia, jaful, violul, crima si copii cat mai multi. De ce nu le dati voie tiganilor sa presteze aceste munci in Franta? Franta este o tara prospera iar tiganii tocmai asta vor, sa prospere si ei. Vi-i daruim cu tot cu generatiile viitoare. Ei nu au fost si nici nu vor fi vreodata romani. Sunt veniti din India si sunt tigani calatori. Asa ca D-le Pierre Lellouche, nu mai puneti conditii Romaniei !.
  • +1 (1 vot)    
    Franta are obligatie in privinta romilor (Miercuri, 28 iulie 2010, 21:01)

    lili [anonim]

    Din Romania ??!!! Cum asa ??!!! Zice bine Dl Lellouche cum ca gruparile de crima organizata isi fac de cap intr-o Romanie in care legea nu mai sperie pe nimeni. Nu-i asa ??!!!
  • +6 (6 voturi)    
    .... (Miercuri, 28 iulie 2010, 21:22)

    dragos234 [utilizator]

    European Union Minorities and Discrimination Survey (EU-MIDIS):

    Average discrimination rate
    % discriminated against in the past 12 months (nine areas)

    Czech Republic 64
    Hungary 62
    Poland 59
    Greece 55
    Slovakia 41
    Bulgaria 26
    Romania 25

    "In the Czech Republic, Roma respondents reported the
    highest levels of overall discrimination (64%), closely
    followed by Hungary (62%). In comparison, Roma
    respondents in Bulgaria and Romania reported the lowest
    levels of discrimination."

    http://fra.europa.eu/fraWebsite/attachments/EU-MIDIS_ROMA_EN.pdf
  • 0 (0 voturi)    
    Priviti in jurul vostru.... (Miercuri, 28 iulie 2010, 21:33)

    Roman. [utilizator]

    ....peste tot unde sunt TIGANI! Vi se pare ca numeroasele probleme pe care le creaza,sunt putine si usor de rezolvat,sau au rezolvare,in conditiile in care TIGANII s-au obisnuit sa primeasca de la societate,fara sa ofere in schimb ceva fofositor?
    Modul lor primitiv de viata nu are nimic de-a face cu civilizatia europeana.Paraziti inascuti,nu vor vrea sa munceasca,sa invete,sau sa desfasoare activitati care necesita efort sustinut si organizat.
    Sunt in centrul atentiei Europei,si nu in modul cel mai placut pentru noi,romanii.Suntem stigmatizati iar,ni se cere sa le dam,sa-i ajutam,sa-i protejam.
    Orice efort de integrare a TIGANILOR (nu rromi sau romi doamna Claudia Pirvoiu ) a fost,este si va fi sortit esecului.
    Si acum,sa putem adera la spatiul Schengen,cu conditia rezolvarii problemei TIGANILOR,asta da problema imposibil de rezolvat.
  • +1 (5 voturi)    
    Marea Familie (Miercuri, 28 iulie 2010, 21:41)

    garabetian1 [anonim]

    Daca familia Primului Marinar al tari sa incuscrit cu Bercea Mondialu.nu inseamna ca si restul Europei care deja este sufocata de TIGANI ar trebui sa-i Asimileze.
  • -2 (4 voturi)    
    Sincer (Miercuri, 28 iulie 2010, 21:55)

    HP [utilizator]

    Sunt de acord cu francezul. Sunt ai nostri, cetateni romani, trebuie sa rezolvam problema, facem export de infractionalitate in masa. Daca erau 2,3,1000 era altceva.
  • +3 (3 voturi)    
    cinism (Miercuri, 28 iulie 2010, 22:47)

    kostel [utilizator]

    imediat ce am intrat in UE (tiganii = romii au facut asta si inaninte de intrarea in UE, de aici si renumele nostru) romii au invadat Frata, Irlanda (am stat acolo 2 ani), Marea Britanie, etc. Statele respective au facut programe speciale pentru respectiva "speta joasa de oameni" ca sa ii integreze, dar ... minune ... romii chiar nu voiau. Ei stiu doar un singur lucru: sa fure. Dupa 2 ani de furca, si Italia si Franta s-au lasat pagubase si le-au dat bani ca sa plece din tara. Si acum ai TUPEUL de NESIMTIT sa zici ca tara noastra nu stie sa se comporte cu dobitocii astia? (asta e un alint). Stii vorba aia de care faceati haz: "sil'vouz plai"? Mars de aici.
  • +4 (4 voturi)    
    Rromii sau tiganii... (Miercuri, 28 iulie 2010, 22:51)

    madalina [anonim]

    Pentru prima data sint de acord cu ce spune Boc ! Tiganii nu sint romani, sint unguri, sint nemti, sint francezi, sint italieni ! Se profita de faptul ca tiganii in incercarea lor de a-si gasi niste origini isi spun mai nou rromi, si de la asemanarea cu "romani', "rromi", toata lumea ni-i pune in carca!
    Sa faca bine toate statele Europei sa-si asume tiganii lor, nu sa ni-i arunce noua !
    E vina guvernelor care s-au perindat 20 de ani ca n-au luat masuri impotriva lor, nici de educare, dar in special de civilizare a lor!
  • +1 (1 vot)    
    Raspuns (Miercuri, 28 iulie 2010, 23:09)

    Augustin [anonim]

    Domnilor,

    Tiganii si-au cultivat si desavarsit trasaturile aici, in Romania. Aici au devenit uniti, printre romanii lasi si indiferenti, aici si-au creat pseudo mafiile lor ajutati, inspirati si organizati de politistii romani corupti si aici, printre romani, au pierdut legatura cu civilizatia si au devenit talhari, hoti si criminalii. Suntem responsabili pentru ceea ce au devenit si pentru mizeria pe care au adus-o in Europa. Prin urmare, este corecta atitudinea oficialilor europeni fata de integrarea noastra. Prefer sa stau la coada pentru obtinerea unei vize decat sa vad cum neamul prost si tiganii romani incep sa ne reprezinte sa ne defineasca in lume.
  • +2 (2 voturi)    
    pana sa aderam.... (Miercuri, 28 iulie 2010, 23:35)

    resita31 [utilizator]

    pana sa aderam la schengen, snobii astia din west ne tineau predici cu respectarea drepturilor TIGANILOR, nu rromilor... acuma sa le deie ei drepturi si sa ii integreze in tarile lor, daca is asa de meseriashi si sa nu mai arate cu degetul la noi...
  • 0 (0 voturi)    
    rusinos! (Miercuri, 28 iulie 2010, 23:42)

    emil_m [utilizator]

    frate,nu imi place personajul Adrian Nastase,insa cu siguranta ca daca ar fi raspuns el,i-ar fi dat peste bot nesimtitului de francez.Insa Boc a fost destul de umil.Ei sa-si vada de marocanii lor si sa ne lase pe noi in pace.sau uita cand faceau valuuri ca marginalizam romii?asta era prin anii 93.acum au ajuns la ei si nu mai stiu cum sa scape de ei.sa-i stapaneasca sanatosi!
  • +1 (1 vot)    
    in india cu ei :P (Miercuri, 28 iulie 2010, 23:56)

    ion daniel [anonim]

    Eu zic ca ar fi 2 variante:
    -fie ei ii trimit la noi si noi ii trimitem inpoi in india pe aceleasi principii.
    -fie ca sa nu o mai lungim atata, franta ii trimite direct in india si scapam de niste cheluieli suplimentare si de majoritatea lor, deoarece de acolo le va fi mai greu sa se intaorca
    • +1 (1 vot)    
      Daca-i trimit (Joi, 29 iulie 2010, 0:52)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui ion daniel

      in India, intr-un loc cu multi crocodili, eu as fi de acord sa platim o parte din cheltuielile de transport.
  • 0 (0 voturi)    
    Este indiscutabil . . . (Joi, 29 iulie 2010, 10:00)

    gheorghe [anonim]

    . . . faptul ca tiganii proveniti di Romana si din alte tari le dau batai de cap francezilor. Solutia este de ai pedepsi pe cei care produc necazuri si sa-i integrezi pe ceilalti nu sa- expulzezi. Totusi eu l-as intreba pe acel domn francez: Tiganii romani sunt cei care in ultimii trei ani au dat in doua randuri foc Parisului! Sau alti emigranti care insa se pare ca pe distinsul domn nu il deranjeaza?
  • +1 (1 vot)    
    Tiganii au facut un pas mare (Joi, 29 iulie 2010, 10:08)

    ciuperca [anonim]

    Pe vremea comunistilor ,tiganii din cartierul Strachina al orasului Tandarei,mergeau cu cersitul in Ardeal si Bucovina cu trenul fara sa plateasca calatoria.Bineinteles ca aveau o groaza de amenzi pe care nu le plateausi din cand in cand venea militia sa le confiste porcii si magarii ca altceva nu aveau.Cand vedeau militia,incepea un tambalau grozav si toata tigania isi scotea animalele in padure.Azi se bucura de integrarea europeana si fura si cersesc in Anglia.Ba au ajuns sa cunoasca legile si fraudeaza sistemul de protectie sociala facand copii in Anglia si cerand protectiesociala. Au demonstrat ca nu sunt prosti stiu sa se adapteze foarte repede la conditii noi ,dar nu vor sa munceasca,prefera sa minta,sa cerseasca, sa fure ,sa faca toate rele.Chestiunea cu discriminarea este poveste,trebuie pedepsita cersetoria cu inchisoarea ,iar copii care cersesc sa li se ia.Tiganii daca nu stiu de frica nu fac nimic.Bafto delo !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by