Echipele de cautare au ajuns la epava elicopterului militar israelian

de Sorana Mihailescu     HotNews.ro
Marţi, 27 iulie 2010, 9:39 Actualitate | Esenţial


Echipele de jandarmi, vanatori de munte si salvamontisti au ajuns, marti dimineata, la locul prabusirii elicopterului militar si au securizat zona. Seful Salvamont Romania, Mircea Opris, a declarat la Realitatea TV ca epava elicopterului se afla la peste 2100 m altitudine. "Aeronava s-a facut praf, sunt bucati pe o portiune foarte mare. Am gasit mai multe cadavre, dar nu va pot spune cu exactitate numarul lor" - a adaugat Opris.

UPDATE Opris a declarat in jurul pranzului ca echipele incearca sa ancoreze epava, pentru ca aceasta sa nu faca alte victime.

El a mai precizat ca "anchetatorii au survolat zona in care s-a prabusit elicopterul, vizibilitatea deocamdata este buna, dar vremea se poate schimba".

Potrivit agentiilor de stiri, care citeaza surse oficiale, la fata locului  s-au deplasat si ambasadorul David Oren, consulul general al Israelului, Lili Ben Harosh, atasatul militar Shlomi Cohen, precum si functionari din cadrul ambasadei. Zona in care s-a prabusit elicopterul este greu accesibila.

In jurul pranzului, este asteptata sa ajunga la locul in care se afla acum epava si o delegatie de specialisti israelieni. Operatiunile de cautare-salvare au fost reluate marti, dupa ce conditiile meteo nefavorabile au dus la sistarea acestora in timpul noptii.

Elicopterul s-a prabusit, luni dupa-amaiza, in apropierea localitatii brasovene Fundata; aparatul avea la bord sase militari evrei si unul roman.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5043 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    shalom / salam alecum (Marţi, 27 iulie 2010, 10:09)

    Itzic [anonim]

    Vedeti si aici niste detalii interesante:

    http://www.kamikazeonline.ro/2010/07/elicopterul-de-la-fundata-a-cazut-dintr-un-roi-de-aeronave-israeliene/
    • 0 (0 voturi)    
      chiar ca unde-i A Corneliu? (Marţi, 27 iulie 2010, 15:52)

      bebe [anonim] i-a raspuns lui Itzic

      sa posteze comentarii pro Israel pro democraticul si cel mai pacifist stat din lume?

      cu aceasta ocazie ii dedic Cassa Loco Ce bine-mi pare ca ai luat tzeapa!!
  • +3 (5 voturi)    
    zona greu accesibila (Marţi, 27 iulie 2010, 10:14)

    Mazeta [utilizator]

    Deci cat timp le-a trebuit salvamontistilor sa ajunga la locul accidentului, aproape 20 de ore? si asta in conditii de vara, urgenta maxima, ajutoare suplimentare? hai mai, nu ne luati de fraieri; n-or fi salvamontistii nostri cei mai grozavi din lume, dar nici babe in carje. Convingerea mea este ca au ajuns abia atunci cand au fost lasati sa ajunga. Maine-poimaine aflam ca de fapt n-a fost nici un elicopter, ca poate a cazut un OZN sau asa ceva.

    p.s. a fost tare amuzant ieri, cand salvamontistii au revenit asupra comunicatului prin care anuntau ca au ajuns la fata locului si au gasit 4 cadavre.
    • -1 (3 voturi)    
      Primii au ajuns altii... (Marţi, 27 iulie 2010, 11:01)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      deh, si abia dupa aia vin "oficialii" romani.

      Aveau ceva de luat din epava....
  • -1 (7 voturi)    
    ??? (Marţi, 27 iulie 2010, 10:17)

    Olandezul [anonim]

    Ce cautau militarii evrei intrun elicopter militar in Romania?

    Israel parca nu este membra in Nato, sau ma insel.
  • 0 (4 voturi)    
    Dubios (Marţi, 27 iulie 2010, 10:23)

    toby [anonim]

    Foarte ciudata tensiunea creata in jurul acestui incident. Inteleg drama acelor oameni insa graba cu care au fost inclusi si clerici evrei in acea comisie, coroborata cu zona Bucegilor, unde s-a petrecut accidentul, ma duce cu gandul la ceva mult mai amplu si mai ascuns.

    Se cunosc mistere Bucegilor si cred ca accidentul din zona atrage mai mult decat o ancheta militara.
    Ce spuneti ?
    • +4 (8 voturi)    
      Dublu dubios (Marţi, 27 iulie 2010, 11:21)

      boeru [anonim] i-a raspuns lui toby

      Mai adauga si ca in zona recent s-a nascut un vitel cu doua capete,o gaina a fost violata de un satean, luminite verzi de origine necunoscuta au fost semnalate langa crasma din sat si iata ca deja se contureaza premisele unui dezastru mistico-fantastico-paranormal. Pe surse se vorbeste de un nou caz Roswell.....suferi de teoria conspiratiei si nu ti-a spus nimeni pana acum, te anunt ca e debutul unei frumose scizofrenii.
    • -1 (3 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 27 iulie 2010, 11:21)

      zamucles [anonim] i-a raspuns lui toby

      si eu sunt de acord cu tine. ceva e gaunos acolo. oare ce?
  • 0 (8 voturi)    
    Sumbra situatie pentru noi (Marţi, 27 iulie 2010, 10:32)

    hotnewsfil [utilizator]

    Autoritatile noastre trebue sa investigheze foarte bine acest caz, fiind de asteptat ca Israelul sa acuze proasta organizare a instructiei, de catre militarii romani, asupra carora va plasa intreaga vina si va cere plata unor despagubiri imense, pe cale civila, prin cei mai iscusiti avocati israelieni.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce spui nene (Marţi, 27 iulie 2010, 10:55)

      Chromo Platin [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Hardughia era a IDF, gradu mare al decedatilor spune cate ceva despre natura exercitziului iar refuelul si cazarea s-au facut la ojeteul de la bazele americane. Noi sa plangem pe bietul capitan al nostru, decedat alaturi de militarii eretzului.
    • 0 (6 voturi)    
      Autoritatile noastre? (Marţi, 27 iulie 2010, 11:03)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Nu vor face nimic, vor sta si se vor uita de dupa banda cu "aces interzis". Nu-i lasa IDF nici sa se apropie, darmite sa investigheze!
      Noroc ca suntem un UE si nato, altfel.....
    • +2 (6 voturi)    
      romanii se pricep la toate (Marţi, 27 iulie 2010, 11:08)

      stef [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Chiar te crezi competent sa debitezi tampeniile astea? Inainte de a stii care sunt motivele accidentului tu dai cu avocatii israelieni. Militarii au un cu totul alt statut decat civilii. Exista asigurari care se platesc in cazul decesului si nu cred ca se amesteca civilii in regulamentele militare. Asteapta sa vezi la ce concluzii ajung procurorii.
  • +3 (9 voturi)    
    .... (Marţi, 27 iulie 2010, 10:54)

    un oarecare [utilizator]

    era si un roman printre ei....sper sa nu il acuze de crime impotriva umanitatii....genocid din culpa sau asa ceva...
    platim despagubiri 3 generatii dupaia...
  • +4 (4 voturi)    
    sunt culmea (Marţi, 27 iulie 2010, 11:01)

    adrian [anonim]

    faceau exercitii de cautare si au ajuns sa fie cautati, ba chiar sa nu fie gasiti. Colegii lor ar fi trebuit sa ii gaseasca cu usurinta din moment ce erau antrenati pe "cautare".

    Pe Hotnews aparea o stire ca au fost gasite 4 cadavre, iar acum ca de'abi au ajuns la fata locului. Ceva lamuriri?
  • +2 (6 voturi)    
    Unde-i A.Corneliu? (Marţi, 27 iulie 2010, 11:06)

    Avigdor [anonim]

    Omul ala scria km de comentarii violente cand un soldat isrelian era atins cu o piatra si nu scrie nimic cand 6 au murit? Ciudat, foarte ciudat.
    • +2 (4 voturi)    
      e plecat (Marţi, 27 iulie 2010, 12:11)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui Avigdor

      au primit sarcina de serviciu sa caute si el prin padure dovezi ca palestinienii au legatura cu prabusirea aparatului. Au descoperit ca teroristii de acolo s-au strans toti gramada pe malul marii si au suflat cu putere, lucru ce a destabilizat aparatul.
      • +4 (4 voturi)    
        il cauta pe militarul roman (Marţi, 27 iulie 2010, 12:51)

        epos [anonim] i-a raspuns lui gechi

        ca sa-l acuze de antisemitism si genocid.
        A avut "noroc" ca a murit, altfel....
    • +4 (4 voturi)    
      lasa-l acolo unde e (Marţi, 27 iulie 2010, 12:44)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Avigdor

      vrei sa acuze muntii fagaras de negarea holocaustului ?
      • +4 (4 voturi)    
        prea tarziu (Marţi, 27 iulie 2010, 13:02)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui ionescu

        deja in presa internationala au aparut dovezi ca Sfinxul face parte din Hamas, iar Babele parta valul islamic. Israelul se pregateste deja sa puna o blocada pe Carpatii Meridionali.
        • +2 (2 voturi)    
          da, (Marţi, 27 iulie 2010, 13:36)

          dixie [anonim] i-a raspuns lui gechi

          deja se primesc newsletteruri de la Haaretz despre lunga traditie antisemita a romanilor si despre formele lor de relief fascistoide.
    • +2 (2 voturi)    
      e consemn de tacere (Marţi, 27 iulie 2010, 14:05)

      colegu [anonim] i-a raspuns lui Avigdor

      vor sa minimalizeze chestiunea, s-o faca uitata. dealtfel, n-a aparut niciun post agresiv/cautator de antisemti/laudator de IDF samd. Din alea care apar automat la orice articol cu Israel.
  • +1 (9 voturi)    
    Ce cautau in Romania ? (Marţi, 27 iulie 2010, 11:14)

    Bula [anonim]

    Cine permite acestui Minister al Apararii din Romania, finantat din bani publici, sa organizeze antrenamente pentru o armata agresiva, pe teritorilu Romaniei?
    De ce nu dau socoteala pentru asta?
    Acesti piloti israelieni n-aveau decat sa se antreneze bine-mersi in tara lor si atunci toate bune.
    • +2 (4 voturi)    
      antrenament (Marţi, 27 iulie 2010, 12:12)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui Bula

      pai se antreneaza si in tara lor, dar vroiau sa se antreneze si intr-un loc linistit unde sa nu fie tenatati la tot pasul sa omoare civili nevinovati doar pentru ca au un turban pe cap.
    • +3 (3 voturi)    
      cautau zone asemanatoare cu Iranul (Marţi, 27 iulie 2010, 12:18)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Bula

      daca ma intelegi!

      Si au gasit, dar nu le-a iesit "operatiunea" Si nici macar nu tragea nimeni in ei....
      • 0 (0 voturi)    
        deci... (Marţi, 27 iulie 2010, 19:36)

        Rafael Che Guevara [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        ... nu sunt pregatiti sa invadeze Iranul inca, prin imposibilitatea de penetrare mai adanca in spatele liniilor de aparare iraniene.
  • +1 (3 voturi)    
    plantare pomi fructiferi sau turism (Marţi, 27 iulie 2010, 11:36)

    YTZYK [anonim]

    Se pare, din nou , ca suntem condusi de evrei din helicopter(pentru ca noi nu avem creier si ei au)...:)))
    Romanii in tara lor iar au fost spectatori in cadrul unui exercitiu de plantat corcordusi care sa-i tina sub observatie pe prietenii nostri de la rasarit...
    Sau poate este un fel de promovare a turismului de la Bran in Israel.
  • -4 (4 voturi)    
    comentariu (Marţi, 27 iulie 2010, 12:18)

    eu [anonim]

    Pentru statul Israelian un cetatean de a-l lor este pretios ca aurul de ce ? Pentru ca au fost exterminatii de nazisti.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce atata secret? (Marţi, 27 iulie 2010, 13:02)

    steff [anonim]

    Daca era doar un exercitiu? Sau antrenament?
  • +2 (2 voturi)    
    Atentie la aliante! (Marţi, 27 iulie 2010, 14:03)

    Mihu [anonim]

    Nu are nimic de-a face antrenamentul asta cu misiunile de salvare medevac, precum ni se spune, ci sunt in scopul antrenarii soldatilor sionisti pentru atacarea Iranului, in zona muntoasa, similara cu cea unde se antreneaza ei acum.

    Rusine noua ca ne facem partasi la crimele sionistilor, dar dupa cum se vede, pamantul sfant al tarii, nu se lasa batjocorit. Poate asa sa invatam si noi ca nu e voie sa iei arma in mana, decat in apararea tarii.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by