VIDEO Emil Boc: Cei care vor strange bonurile fiscale vor primi o bonificatie la finalul anului

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:33 Actualitate | Esenţial


Emil Boc
Foto: Agerpres
"Incurajam oamenii care cumpara produse in Romania sa ceara bonuri fiscale pentru a avea parte de deduceri la sfarsitul anului", a declarat, sambata, premierul Emil Boc. Acesta a spus ca Guvernul va stabili "un plafon anual de bonuri fiscale care se vor aduna" iar cumparatorii "vor primi o prima din acea suma de bani".

Premierul a precizat ca aceasta este "atat o modalitate de a le cere oamenilor sa solicite bonul fiscal, dar si una de lupta impotriva evaziunii fiscale".

Boc a spus ca deducerea ce se va acorda va fi valabila pentru bonuri fiscale pentru toate produsele, "de la paine pana la lucruri foarte scumpe".

Premierul a anuntat ca vor beneficia de deduceri fiscale si cei care vor efectua lucrari de reabilitare si reamenajare a locuintelor. Aceste lucrari "li se vor scadea din impozitul pe care il au de platit", a adaugat seful Guvernului.

Guvernul intentioneaza sa acorde aceste facilitati prin modificari propuse Codului Fiscal, la inceputul toamnei.



Citeste mai multe despre   
















12015 vizualizari

  • +14 (20 voturi)    
    Era si timpul... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:48)

    Big [anonim]

    ...sa apara si la noi deducerile fiscale. Dupa ce ca se impoziteaza veniturile cu aproximativ 80%(impozit+cas+tva) nici nu avem deduceri.

    Pt cei ce nu stiu prin tarile cu apa calda ai deducere de cateva mii de euro pe an, de persoana, la care nu platesti impozit. Iar in state, daca nu ma'nsel, iti tii contabilitatea ca o firma, scazi cheltuielile din venituri si platesti impozit pe "profit".

    Dar sigur se va aplica in stilul romanesc, probabil deducerile vor fi simbolice, cu un bon de carrefour si unul de benzina ai atins pragul. Asa ca buticarii tot evazionisti vor ramane.

    Si e mai bine asa, intr-un fel, banii buticarilor reintra in economia reala, ca au si ei cheltuieli, pecand ai statului cine stie unde se duc. Iar firmele mari straine e bine ca sunt impozitate ca oricum banii aia plecau din tara. Si asa scot ei bani prin offshore-uri fara sa plateasca impozit, macar TVA-ul sa-l incasam.
    • -14 (26 voturi)    
      Lehamite,cat cuprinde.... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:57)

      drona [utilizator] i-a raspuns lui Big

      Am dorit sa scriu un comentariu cu subiect pe aceasta tema.M-am razgandit,ma apuca sila fata de farismeismul bocului,o fumigena,praf in ochii platitorului de TVA din care,toti potentatii politici nsi-au tras averi cat pentru trei generatii.Sictir!
      • +5 (11 voturi)    
        Sictir tie! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 20:15)

        cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui drona

        Ma intreb cum iti permiti sa vorbesti de un om ca Emil Boc cu "bocului".
        Iti lipsesc cei 7 ani de acasa, cocalar manelist!

        Stim cu totii ca primul ministru nu este atat de performant pe cat ar trebui. Nu a fost niciodata in Romania. Dar ignoram pra multe lucruri.

        Omul asta, Emil Boc, isi ia suturi din toate partile; nu pentru ca e prost, nu pentru ca e rau, nu pentru ca e chiulangiu si nici pentru ca nu e performantpentru simplul motiv ca nu e de partea lui Nush si a lui Felix bashinosul. Dar e un om curajos, care face lucruri fara precedent, fiind constient ca pentru fiecare din ele e injurat de nesimtiti ca tine.

        Mars, potaie pontacrina!
      • -1 (5 voturi)    
        Corect (Duminică, 25 iulie 2010, 11:22)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui drona

        asta am observat si eu tactica guvernantilor "vorbim mult si fara rost" dar am primit numai comentarii care ma dau drept prostut, las, etc

        Boc zice strangeti hartioare si va dam ceva poate la sfarsit de an si aici par multi excitati la maxim.

        De ce??? cand iti pormite hotul care deja te-a jecmanit pentru interesul sau personal ca poate iti iei si tu ceva e ca sa ai la ce sa te gandesti si atat. Manipulare nu masuri economice, asta e activitatea guvernului securist ce ne conduce de peste 20 de ani.

        la coada Europei din cauza hotiei promovate de cam toti oamenii politici si liderii economici.
    • -7 (15 voturi)    
      bunica... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 20:41)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Big

      numai bunica-mea avea in plicuri chitante vechi de doi ani... vai de capul nostru cu aceste "masuri anti criza" ca sunt ineficiente.

      avem internet banking, pos-uri, plati cu cardul pe net, facturi pe email etc., tehnologia ne-a ajutat sa nu mai umblam cu hartii si hartiute si acum se gandeste asta ca ar fi mai bine ca aceeasi mentalitate de acum 2 generatii sa fie pastrata si innoita
      • +4 (6 voturi)    
        penibil (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 21:26)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ION I

        deci suntem cu totii de acord ca e nevoie de schimbari, dar daca se poate, pe noi sa nu ne afecteze cu nimic.. sa se schimbe ceilalti...

        pe de alta parte, poate nu v-ati prins, dar va fi greu sa cereti o bonificatie la finalul anului daca aveti salariul minim pe economie pe cartea de munca si cheltuieli lunar de 4000 ron..
        • -1 (3 voturi)    
          asta nu e schimbare (Duminică, 25 iulie 2010, 14:46)

          ION I [anonim] i-a raspuns lui pehash

          ok, cer bonul fiscal sa fortez vanzatorul sa inregistreze plata dar, mi se pare "penibil" (ca sa te citez) ca mentalitatea aia invechita a bunicii, de a pastra chitante si bonulete cu anii vrea sa fie repusa in picioare. si asta nu inseamna ca "sa se schimbe ceilalti, eu sa nu fac nimic, dar sa iasa bine".. nu , nu asta spun eu aici

          si ma repet cu exemple: am renuntat la facturi, sa le primesc electronic; am serviciu internet banking sa nu mai stau cu sute de hartiute si chestii...

          da-mi un exemplu concret de ce sunt penibil cand spun cele de mai sus mai bine decat voturi negative.
      • +1 (1 vot)    
        LUI ION I (Luni, 26 iulie 2010, 12:31)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui ION I

        Si daca faci cumparaturi si plati pe net, la livrarea marfii ti se emite factura !!!!
        • 0 (0 voturi)    
          limba romana (Luni, 26 iulie 2010, 16:23)

          ION I [anonim] i-a raspuns lui carat

          "am renuntat la facturi, sa le primesc electronic"

          ce nu intelegi? sau ce spui in plus?

          hai ca o dau mai babeste, poate e ceva complicat in ce am scris: exista facturi electronice, ca sa nu mai avem atatea chitante si bonulete tiparite pe hartie (format fizic) pentru orice

          ce fac, stau sa printez toate chitantele ca sa le arat astora la finante?(editat de HotNews.ro)
        • 0 (0 voturi)    
          adaugire (Luni, 26 iulie 2010, 16:28)

          ION I [anonim] i-a raspuns lui carat

          si daca tot vorbim de plati pe net, cine sta sa verifice daca o chitanta primita pe mail (a se vedea rezervarea unui bilet de avion) este intr-adevar corecta? doar nu stau acum sa ia registrele si chitantierele de la agentiile de voiaj / companiile aeriene sa le compare.

          revin, daca nu intelegi ceva , intreaba sa furnizez detalii; daca tu consideri ca eu nu inteleg ceva, explica-mi ce am zis gresit

          nu am zis ca nu ar fi buna o deducere pentru platile efectuate de contribuabili, dar sa fie gandita, nu asa cu stransul hartiutelor, ca ajungem sa vedem iar "meseriasii " care vindeau actiuni si chitante pe strada..
      • 0 (0 voturi)    
        si in plus.. (Luni, 26 iulie 2010, 14:29)

        Elena V. [anonim] i-a raspuns lui ION I

        Si ca o adaugare, poate sunt eu o nestiutoare...dar pentru eliminarea evaziunii fiscale, nu exista controale efectuate de inspectori fiscali, care la randul lor sunt PLATITI (cu remuneratii imense as completa) din bugetul statului, la care contribuim noi-oamenii de rand???
        • 0 (0 voturi)    
          sigur (Luni, 26 iulie 2010, 16:01)

          trm [anonim] i-a raspuns lui Elena V.

          si inspectorii aia ii pot verifica minut cu minut pe toti comerciantii care nu dau bon fiscal.

          sau ii pot verifica pe cumparatorii care nu au bon fiscal. nu-i asa? pai clar ca ii pot verifica intr-una, ca de-aia au salarii mari.

          sau daca ii verifica o data pe luna pe comercianti e suficient, doar comerciantii sunt monumente de onestitate si daca au fost verificati o data e suficient iar pe viitor vor da intotdeauna bon fiscal.
    • +1 (3 voturi)    
      da , e adevarat (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 21:51)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Big

      In State se tine fiecarei famili sau persoane o contabilitate , dar nu se iau in cosideratie produsele alimentare....
      Totusi cauta in site ,,ce s-ar face americani fara Romania "
    • 0 (2 voturi)    
      Nu e posibil... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:51)

      stejar [anonim] i-a raspuns lui Big

      Nu poti sa ai si deduceri dar si impozit de 16% pe venit. Pur si simplu nu e posibil. In tarile in care se acorda astfel de deduceri impozitul pe venit este de 30-40% sau chiar mai mult,nu este 16% !
      • 0 (0 voturi)    
        foarte posibil.. (Duminică, 25 iulie 2010, 11:15)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui stejar

        De fapt ai impozit pe venit 16% si taxa de consum, TVA-ul, de 24%. Daca mergem pe scenariul optimist.. 30% din economie nefiscalizata.. poti sa faci niste deduceri gen 5% si totusi sa ramai cu mai multi bani. Dar daca mergem pe scenariul pesimist, adica 50% din economie nefiscalizata, putem foarte bine sa dam inapoi si 10%. Pe langa faptul ca se acopera din colectari inainte sa se plateasca deducerile va fi o curatenie totala in sistemul economic. Cand un mic intreprinzator incearca sa-si tina afacerea in cadrul legal nu are nici o sansa daca este la concurenta cu tarabagii care nu includ in pret taxe vamale, accize, tva...
      • 0 (0 voturi)    
        Noi platim 80% (Duminică, 25 iulie 2010, 11:29)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui stejar

        in tari cu fiscalitate ridicata se plateste maxim 50% (vezi Finlanda) deci se poate.
  • +21 (29 voturi)    
    Bravo Boc! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:49)

    je [anonim]

    Una din cele mai bune propuneri de care am auzit pana acum.

    In state e common sense sa faci diverse investitii in reabilitarea/imbunatatirea locuintelor, iar la finalul anului fiscal sa ti le poti deduce din impozite.

    Asa ar trebui sa facem si noi...daca sunt scutiri pt anumite lucruri care genereaza avantaje..gen locuinte pt tineri, reabilitare si consolidare apartamente...atunci la final de an fiscal sa ai ocazia sa-ti deduci din impozit sau sa primesti o parte din taxe inapoi.


    Bravo BOC! La cum urla comunistii peste tot...se vede clar ca reformele voastra incep sa-i arda!
    • +14 (14 voturi)    
      State (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:09)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui je

      În primul rând, taxele federale la americani nu sunt fixe, ci pe paliere.

      Se ia suma tuturor veniturilor pe un an de zile. Se scad deducerile (în general două, dar depinde de la caz la caz, dacă ai casă, etc)
      Există o deducere personală de $3650 și încă o deducere pentru taxa plătită la cumpărături. Aici ai două variante:

      a) păstrezi chitanțele și socotești câți bani ai cheltuit (fără taxe) și acea sumă se consideră deducere (am senzația că doar anumite produse sunt considerate deductibile - mâncare, necesități, etc - tv-ul 3D probabil nu intră aici)
      b) faci pe prostu și zici că n-ai chitanțe (și majoritatea fac așa) și ți se aplică o deducere standard de $5700.

      Cu alte cuvinte, din veniturile totale scazi $9350 și rămâi cu baza de impozitare. Conform http://www.irs.gov/pub/irs-pdf/p15.pdf pagina 40:

      Bază de impozitare / Taxă
      sub $6050 / 0%
      $6050 - $10425 / 10%
      $6050 - $10425 /10%
      $10425 - $36050 / $437.50 plus 15%
      $36050 - $67700 / $4,281.25 plus 25%
      $67700 - $84450 / $12,193.75 plus 27%
      $84450 - $87700 / $16,716.25 plus 30%
      $87700 - $173900 / $17,691.25 plus 28%
      $173900 - $375700 / $41,827.25 plus 33%
      peste $375700 / $108,421.25 plus 35%

      Cam așa lucrează (în termeni minimali) taxele FEDERALE la americani. De menționat că unele state aplică și taxe statale. Florida nu are așa ceva. Singura taxă aplicată de statul Florida este TVA-ul în valoare de 6.5%

      Ca exemple (valabil în Florida):

      Dacă ai un salariu lunar brut de $2000, rezultă un salariu anual de $24000 și o bază de impozitare de $14650. Conform tabelului se aplică o taxă de $437.50 + 15% din ce sare peste $10425. Adică valoarea taxelor este de $437.50 + 0.15 * (14650 - 10425) = $1071.25. Așadar, la $24000 se plătește impozit $1071.25, rezultând un impozit efectiv de 4.46%

      La un salariu lunar brut de $1000, rezultă un impozit federal de $0, adică 0%
      La un salariu lunar brut de $3000, rezultă un impozit federal de $2871.25, adică 7.98%

      [va urma]
    • +13 (13 voturi)    
      State - continuare (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:09)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui je

      La un salariu lunar brut de $4000, rezultă un impozit federal de $4931.25, adică 10.27%
      La un salariu lunar brut de $5000, rezultă un impozit federal de $7931.25, adică 13.22%
      La un salariu lunar brut de $6000, rezultă un impozit federal de $10931.25, adică 15.18%
      La un salariu lunar brut de $7000, rezultă un impozit federal de $14070.25, adică 16.75%
      La un salariu lunar brut de $8000, rezultă un impozit federal de $17376.25, adică 18.10%
      La un salariu lunar brut de $9000, rezultă un impozit federal de $20757.25, adică 19.22%
      La un salariu lunar brut de $10000, rezultă un impozit federal de $24117.25, adică 20.10%

      La acest impozit se adaugă taxele de 6.5% plătite în cumpărături. În cazul extrem în care un salariat cu $120k anual își cheltuie TOȚI banii, rezultă că dă în total taxe de 20.10% + 79.90 * 0.065 = 25.30%. La extrema cealaltă, un salariat cu $24k anual va plăti 4.46% + 0.065 * 95.54% = 10.67% iar un salariat cu $12k anual va plăti 0% + 0.065*100% = 6.5%


      That's all folks
      Adrian
    • +11 (17 voturi)    
      Am uitat (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:17)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui je

      Am uitat să menționez că sunt de acord cu tine. Este o măsură de bun simț și absolut necesară.

      Și iarăși, deși nu-l suport pe Boc, recunosc aici că aceasta este o măsură bună, bravo!

      Un week-end frumos,
      Adrian
      • +5 (5 voturi)    
        Multumiri (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:44)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        Merci ca m-ai lamurit cu o chestie care o cautam de mult :)
        Astept cu interes urmatoarele tale postari.

        Have a good one m8 :)
        EUGEN
      • +3 (7 voturi)    
        taxe (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:33)

        carcotasul [anonim] i-a raspuns lui ady624

        Ideea este foarte buna caci numai asa se va micsora evaziunea fiscala. In state si daca iei o cafea, primesti bon fiscal fara sa-l ceri, nu mai vorbesc de alte cumparaturi mici sau mari.

        In Romania este musai sa ceri bon fiscal caci asta se chiama cumparator educat. Si numai cind Majoritatea cetatenilor nu se vor sfii sa ceara bon fiscal, se poate vorbi de cumparator educat si de presiunea majoritatii cetatenilor asupra "baietilor destepti" de toate culorile si de toate averile care vor face ca viata sa intre intr-un orecare normal de bun simt.

        In rest, mai ai de invatat maestre!

        Ca sa stapinesti OARECUM BINE sistemul de taxare federal si statal (caci sunt foarte putine state care nu iau taxe pe venit) trebuie ori sa iei un curs de taxare, ceva la 6 college credits care dureaza un semestru , intensiv, si apoi sa lucrezi macar un seson, doua ca sa vezi cite situatii foarte diferite intilnesti, si asta numai pentru individuals, nu vorbim de PFA ori IMM-uri, ori sa te pui cu burta pe carte si sa inveti singur , apoi sa te cerifici ca sa poti sa dai cu capul in foarte diferitele cazuri pe care le poti intilni si care sunt de ordinul milioanelor, caci doua persoane nu sunt identice , dar miloane.
        • +2 (2 voturi)    
          Mai am de învățat (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 19:32)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui carcotasul

          Singura problemă este că nu vreau/trebuie să învăț mai mult. Eu nu sunt contabil și nici nu-mi doresc să devin. Am explicat mai sus sistemul de taxare simplificat pentru o persoană fizică. Evident, pentru firme devine mai complicat, dar nu este treaba mea. Ceea ce am descris eu mai sus este cunoscut de aproape orice american, pentru că ei TREBUIE să își depună tax return în fiecare an. Au cel puțin trei metode la dispoziție:

          a) calculează singuri - așa cum am arătat eu mai sus
          b) folosesc aplicații online (de ex. www.turbotax.com - cu hârtia primită de la serviciu completezi un formular online, tip wizard și în mod automat fișa ta fiscală este trimisă la IRS și-ți primești tax-return-ul înapoi în câteva zile - angajatorul estimează un impozit și-l oprește la fiecare fluturaș - la sfârșit de an este foarte posibil să fi plătit prea mult, caz în care primești bani înapoi, sau prea puțin, caz în care ai până pe la 1 octombrie cred să achiți diferența)
          c) angajează un contabil

          Ai dreptate cu cafeaua. Dacă nu aștepți să-ți iei bonul vine după tine să ți-l dea. Educația fiscală este cea vinovată :) Iar eu am văzut moșuleți care îndeasă cu grijă chitanța în teancul de chitanțe din portofel, cel mai probabil pentru tax return?!

          O zi bună,
          Adrian
    • -4 (10 voturi)    
      chiar singura (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:36)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui je

      Chiar ma mira ca Boc face asa ceva. Dar obsesia cu comunistii... pe bune.. Boc e si el comunist.
    • -4 (8 voturi)    
      HAHAHHA (Duminică, 25 iulie 2010, 8:09)

      Don [anonim] i-a raspuns lui je

      Bravo Boc hahhaha, si dupa ce faci investitia si o declari la fisc iti vine impozitul la casa dublu ca ai imbunatatit locuinta si are alta valoare.MAi lasa-ne cu Bravo BOC ca sunt satul de afacerile de genul asta cu Guvernul Romaniei. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • -19 (31 voturi)    
    Mi-e greata! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:52)

    Victor [anonim]

    Ce balmajeala lipsita de logica: strangeti bonurile si veti avea parte de deduceri ... "atat o modalitate de a le cere oamenilor sa solicite bonul fiscal, dar si una de lupta impotriva evaziunii fiscale"

    daca nu ar fi pentru lupta impotria evaziunii fiscale pentru ce ar fi? Sa aiba oamenii un sens in viata?

    Numai eu stiu cat ma chinuiesc sa tin actele pentru firma falimentara pe care reusesc sa o am.
    Sper sa vina mai repede viza aia de lucru pentru Anglia si v-am pupat dulce pe toti, de la corupti la securisti, de la functionari grasi la masoni tigati...
    • +11 (21 voturi)    
      drum bun (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:40)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      firma falimentara? inseamna ca esti un bun manager, nu statul e de vina pentru firma ta falimentara
    • +8 (14 voturi)    
      esti falit?? (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:56)

      ha ha [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Drum bun si.. sa nu ne scrii !!!
      trebui sa dea bf. toti buticarii si pietarii asa este corect!!
      • -3 (11 voturi)    
        bf de la buticari si pietari (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:56)

        flower [anonim] i-a raspuns lui ha ha

        daca vor da bf toti buticarii si pietarii,veti manca "castraveti" s.a. de 2 ori mai scump ( din pacate ei nu au firme off shore ca sa -si externalizeze profiturile ,precum supermarketurile si castigurile nu le asigura decat existenta de azi pe maine)
        • +5 (9 voturi)    
          esti cam... prostut (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 19:35)

          amice [anonim] i-a raspuns lui flower

          la alimentara mea de cartier (nu supermarket sau altceva "fitos") urla dupa mine cand uit sa iau bonul, chiar daca am cumparat doar o paine.

          hai sa lasam vrajelile astea apocaliptice de genul "vai, daca nu mai fentam legile o sa murim de foame". ca de-aia suntem unde suntem.
    • +2 (4 voturi)    
      Victor esti las (Duminică, 25 iulie 2010, 5:25)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Daca ti-e greata ia o lamaie ( si cu aceasta ocazie iei si un bon fiscal! ) si apoi cara-te in Anglia; nu de alta dar sa vezi ACOLO legi fiscale! "Civilizatia" occidentala s-a construit pe RESPECTAREA LEGII si s-a facut cu masuri coercitive. Daca iti imaginezi ca in Anglia nu trebuie respectate legile, te inseli amarnic. In tara TA de ce iti este greu sa respecti legile?Daca le-am fi respectati toti, nu ajungeam aici!
      • 0 (2 voturi)    
        Lasitatea (Duminică, 25 iulie 2010, 11:01)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui mirela

        Intr-o tara cu economie muribunda, primul ministru ne indeamna sa strangem bonuri fiscale pentru a primi "poate" o bonificatie.

        Mai face si tampenia sa zica ca e o masura care vizeaza PARTIAL combaterea evaziunii fiscale. Ce naiba alte contributii o mai avea chestia asta? sa devenim toti strangatori de hartiute dedicati?

        In uk e un salariu si o atitudine a oamenilor care ma maguleste, nu am castigat cu angajati atat in romania decat foarte rar si atunci lucrand pentru clienti straini (romanii au obiceiul sa nu platesca sau sa abandoneze proiectele)

        Nu inteleg ce vor sa faca actualii guvernanti, au inchis sute de mii de firme mici, companiile mari se gandesc sa plece, la stat sunt angajati de regula incompetenti si pilosi (pe banii mei si ai tai!!!) pe nici nu mai conteaza cati bani, iar ei se gandesc in continuare sa mareasca fiscalitatea, adica sa omoare businessurile care hranesc atatia oameni.

        Cand m-am dus sa iau o fisa fiscala de la Administratia Financiara Sector 2 mi-au spus (scuipat mai mult) sa vin peste 15 zile lucratoare. Era vorba sa dea un search, un click si un print, adica maxim 3 minute si era o mare urgenta. Daca in privat am lucra asa ar fi o mare problema.

        Oricat de prost manager or fi eu (mai degraba naiv, cred inca ca afacerile ar trebui sa fie tip win - win impotriva curentului de aici) am angajati si am grija si de o familie. A devenit insa atat de greu, imposibil, incat sunt nevoit sa plec. Aici lumea ma injura ca zic adevarul personal si ca nu sunt de acord cu acesti hoti incredibil de tupeisti care ne conduc pe peste 20 de ani

        D-aia plec, nu mai suport minciuna si hotia cladita pe munca mea si a parintilor mei. Plec caci sunt european si nu mai vreau sa inghit ce in nici o tara nu trebuie inghitit. Mai plec pentru lipsa de solidaritate care exista intre oameni, pentru bani majoritatea celor tineri ar face orice, banul a devenit valoarea suprema (pentru mine nu este)

        ar mai fi de zis dar nu stiu cati intelegeti
      • +2 (2 voturi)    
        PS: eu respect legile (Duminică, 25 iulie 2010, 11:13)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui mirela

        chiar ma mir de ce se mai fac in romania, singura tara in care se pedepseste cu inchisoarea furtul de mancare dar in care poti calca oameni cu masina, falimenta banci, capusii ministere si fonduri europene etc si in acelasi timp sa stai si ca persoana publica laudata, admirata si la televizor non stop data...
  • -17 (25 voturi)    
    Lolecs (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:59)

    Aditza [anonim]

    Doar atat am ca replica la declaratia premierului : :)

    Pe zi ce trece,sunt tot mai uimit de gradul de stupoare pe care mi-l provoaca actualul guvern, in frunte cu Boc.
    • +11 (15 voturi)    
      si (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:32)

      si [anonim] i-a raspuns lui Aditza

      si eu sunt, pe zi ce trece, "mai uimit de gradul de stupoare pe care mi-l provoaca" oameni de teapa dumitale.
      ma bucur sincer ca in tara asta se gasesc si oameni care sa gandeasca altfel decat dumneata. am fost si in occident si si pe acolo (franta) au si ei uscaturile lor comuniste (lauda comunismul ca unii care nu l-au trait, deh... dar in schimbe se enerveaza ca le iau locurile de munca... cei din china - tara comunista). noroc ca nu cateva uscaturi comuniste reprezinta franta. si idem, ca nu cateva uscaturi comuniste reprezinta romania.
      • -2 (14 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:58)

        Aditza [anonim] i-a raspuns lui si

        Relax,take a deep breath and be sincere with yourself. :)

        Nu stiu cat comunism ai prins tu in tarisoara asta in care nu prea ai trait, dupa cum te lauzi.Eu sunt satul si de comunism si de comunisti dar si de vorbele goale pe care ni le tot spun aceeasi comunisti care ne conduc in continuare dupa asa zisa revolutie.

        Dupa minusurile si plusurile acordate comentariilor de aici, pot sa fac usor diferenta dintre cei care gandesc obiectiv si cei care ,probabil, sunt platiti sa tina partea incompetentei si populismului.Sper ca sunt platiti, pentru ca,in caz contrar, e un lucru extrem de grav sa nu vezi in ce mocirla ne scaldam aici cu totii.

        Personal, nu ma intereseaza prea mult culoarea sau numele unui premier ori presedinte.Privesc strict catre realizari si ceea ce a facut sau face. Nu am dus-o mai bine nici inainte, dar de cand s-a instalat Boc prim ministru, totul a luat o intorsatura hidoasa.CU alte cuvinte, ne prabusim bai nene,iar matale esti scarbit de oamenii care au capacitatea si discernamantul de a pricepe ca Boc arunca in stanga si in dreapta doar cu vorbe goale?

        Tu chiar nu realizezi ? Sa luam drept exemplu aberatia cu bonurile fiscale.Cat va fi deducerea aia ? 10 ron? Cum se va implementa? Ce costuri uriase va genera o astfel de masura? Costurile respective cu banii cui se sting ? Cu ai mei si ai tai prietene,adica, de fapt nu va fi nici o deducere.

        Pe de alta parte, asta este o gluma, in niciun caz nu poti spune ca este lupta impotriva evaziunii fiscale.Evaziunea fiscala adevarata nu se intampla la caserie atunci cand nu ti se da un amarat de bon. :) Esti naiv si tu si cei care cred asta si, in mod evident, nu ati avut o firma si habar nu aveti de toate mecanismele din spatele "perdelelor".

        Evaziunea fiscala se combate cu relaxarea fiscala, adica sa nu ii mai ingenunchezi cu taxe si impozite pe cei care produc cu adevarat, ci sa ii lasi sa respire incat sa nu mai aiba motiv sa caute mecanisme sa te fure. Esti un copil, domnule! Si dumneata si Boc.
        • +6 (8 voturi)    
          Implementarea (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:50)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Aditza

          Implementarea corectă a măsurii ar putea aduce unele avantaje. Nu mă aștept la această dezvoltare a situației, dar cred că aș fi dispus să încerc și această variantă. Cred că soluția este să înțelegem și să rezolvăm problema fiscală în întregime, nu prin soluții punctuale.

          Referitor la respirat, am detaliat mai sus sistemul american de impozitare (a persoanelor fizice). La ei există acest sistem cu bonurile fiscale păstrate, însă și o alternativă fixată de ei. Dacă alegi varianta cu bonurile poți deveni ținta unui audit în următorii ani pentru a verifica veridicitatea. Nu știu ce se întâmplă dacă mâța este în sac la venirea auditului, dar sigur nu e de bine.

          În legătură cu prim-ministrul, sunt de acord că lucrurile au luat o turnură proastă și mai știu și că ce vedem astăzi nu este doar rezultatul activității lui Boc așa cum la fel de bine nu este doar rezultatul activității lui Tăriceanu, etc. Este rezultatul tuturor celor care s-au perindat. Eu o văd ca o vină colectivă. Și nu mă înțelege greșit, cred că Boc este cel mai prost premier de până acum, cel puțin privit din perspectiva personalității și calităților de lider.

          Vorbim de dreapta și de democrație, însă nu pot să nu observ cum în TOATE partidele din România se practică o formă de comunism. Fiecare are dreptul la păreri personale, atât timp cât sunt în rezonanță cu părerea șefului. Păi eu, dacă mă înscriu în partidul PXY, înseamnă că nu mai am voie să gândesc așa cum vreau? Faptul că mă înscriu într-un partid ar trebui să arate că am aceeași viziune politică pe care o are partidul, dar nu neapărat aceleași idei sau aceleași păreri despre orice. Ah, scuzele mele, viziune... ce-i asta?! Problema, după părerea mea, este că partidele din România nu au NICI UN FEL de noimă. Sunt mânate de foame, nu de demnitate, nu au viziuni politice. Nu avem o școală de politică, oamenii politici din România sunt niște caricaturi a ceea ce ar trebui să fie. Poate aici începe problema și blestemul României.

          Adrian
        • +4 (6 voturi)    
          dragul (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:06)

          dragul [anonim] i-a raspuns lui Aditza

          dragul meu, sa stii ca am prins si comunism, desi eram inca un copil. dar im amintesc bine cum ma duceam sa cumpar paine pe cartela (cand se gasea), ulei, zahar si cand se raspandea imediat vorba ca "au bagat paine" sau "s-a adus carne" (destul de rar). iar daca vorbim de vorbe goale si limbaj de lemn... ar merita sa te uiti la inregistrarea sedintelor de partid de atunci.

          in franta am fost vreo cativa ani (cam 3). restul, din 30 si ceva, i-am trait in romania.

          si, in fine, ma preocupa destul de mult situatia din romania. ca iti place sau nu, sunt unul dintre cei direct interesati ca economia acestei tari sa avanseze repede. sunt legat de ea. sunt bugetar.
        • -1 (11 voturi)    
          Incredibil (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:13)

          unu din popor [anonim] i-a raspuns lui Aditza

          Doamne cat de grav si irecuperabil te-au indobitocit antenele si irealitatile lu felix + nus! Deja esti o persoana foarte "fericita" si "full of hope"... cred ca ai o viata minunata si cred ca esti o adevarata fericire pt cei de langa tine! Prietene, stai jos! Nota 2

          P.S. Si vezi ca se scrie "aceiasi comunisti"
        • +5 (7 voturi)    
          Chitante... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:17)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Aditza

          ...sau bonuri fiscale ( mai nou )

          In caz ca te-ntreaba cineva si ca sa nu mori.............naiv: evaziunea fiscala NU se reduce "daca-i lasi sa respire" !

          Pentru ca abia atunci isi vor face de cap !

          Nu stiu cum este prin alte parti, dar cel putin unde traiesc eu, TOATA lumea are case de marcaj si SINT OBLIGATI sa elibereze chitante; faptul ca tu arunci chitanta la gunoi sau ca nici n-o bagi in seama E TREABA TA.

          Stiu ca pare incredibil, dar in fiecare Duminica, avem in "cartier" Farmer's market: se inchide o anumita strada si avem si noi piata de legume, fructe si altele culese cu CITEVA ORE inainte. CEL PUTIN o jumatate din acesti fermieri au case de marcaj !!! El iti ofera chitanta - si din nou - e treaba ta daca o refuzi sau o arunci direct la gunoi.

          Cum s-a ajuns la acest stadiu ???

          Cu citeva "seminte" de oameni cinstiti si care au fost gata oricind sa-i ia gitul celui care-i fura banul lui muncit.

          P S Ai incercat sa ne faci "praf" cu introducerea?? Mai ai de invatat: expresia corecta este

          ... be HONEST with yourself
  • +2 (12 voturi)    
    povesti (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:09)

    Tim [anonim]

    Iar vorbeste tampenii. Nu se vor primi bani ca niciodata statul nu da bani inapoi. Eventual va da niste deduceri la impozitele locale. Iar nu stie ce vorbeste pentru ca nu intelege...
    • +5 (11 voturi)    
      reduceri (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:34)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Tim

      Reducerile vor fi din impozitul pe venit. Doar din venit faci cheltuieli nu?

      Eu unul apreciez aceasta masura, e un semn de normalizare.
    • 0 (2 voturi)    
      reduceri (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:34)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Tim

      Reducerile vor fi din impozitul pe venit. Doar din venit faci cheltuieli nu?

      Eu unul apreciez aceasta masura, e un semn de normalizare.
      • -3 (7 voturi)    
        teoretic poate fi si din pensie :)) (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:41)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui alex

        Teoretic zici bine NUMAI ca nu poate statuletzu roman sa implementeze asa ceva cu sistemul fiscal de acum. Crezi matale ca voi merge cu bonurile la finante si apoi imi va returna statul banii?? Sau cum va comunica firmei mele sa nu-mi retina impozit pe venit? Si daca sunt programator din care impozit pe venit ca nu platesc? Sau programatorii vor strange bonuri fiscale degeaba... Deci hai sa ne gandim mai bine ce se poate face si asta mai repede se va face ducand totul la nivel local ca Boculetz sa nu piarda el din fonduri, nu? De asta spun ca-s vorbe aruncate de nea Boc asa cum face el de obicei (sa nu uitam ca acum 2-3 ni vorbea de tva redus pentru cei cu venituri mici :))) )
        • +2 (2 voturi)    
          programatori (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:17)

          Andi [anonim] i-a raspuns lui Tim

          ca programator prin drepturi de autor am platit mai mult impozit decat trebuia si am primit notificare sa ma duc sa imi ridic banii. deci presupun ca vei ajunge la o valoare finala care daca e pozitiva te duci si ii iei, altfel... stii tu.
          • 0 (4 voturi)    
            asa e... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:20)

            Tim [anonim] i-a raspuns lui Andi

            Asa e, se mai primesc bani, dar nu in halul in care s-ar declansa partea asta cu bonurile fiscale. Adica hai sa ne gandim cat ar putea da inapoi cash? 100 lei? 500 lei? 1000 lei? Sa fim seriosi. Probabil suma va fi mica si nu s-ar merita cozile pe la ghisee. Sistemul nu e pus la punct sa faci raportari electronice si sa primesti bani pe card. La noi la finante mai mergi cu dischete si in principal hartia e baza...Deci singura varianta e ceva legat de deducere din impozit. Si nu va fi pe venit ca e greu de implementat plus ca s-ar pierde de la bugetul central. Asa ca IN CAZUL in care se face ceva se muta pe primarii...de aia zic ca abereaza ca de obicei...
            • 0 (0 voturi)    
              Raportari electronice??? (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:00)

              Eu [anonim] i-a raspuns lui Tim

              Vorbesti ca sa nu adormi.
              Se pot face raportari electronice, se si fac. Dar aia este alta discutie, alta problema.
              INTELEGI CA aceste bonuri NU POT fi depuse electronic??? TREBUIE SA mergi cu ele in manuta... ca sunt bonurid e casa!
              Se pot face, si se fac rambursari in cont bancar !! si automat si pe un cont declarat (ma refer la operatiuni pentru persoane fizice/persoane fizice autorizate)

              PROBLEMA este cu ce personal sa faci aceste lucrari?? (verificare bonuri, generare inscrisuri fiscale, emitere decizii etc...) si apoi cu ce bani sa platesti...

              In rest pace voua! O alta idee mareata, din preputul gandirii lui Boc, lansata pe piata, fara norme, fara nimic clar si care nu se va aplica in veci!!!
        • +3 (3 voturi)    
          programatori fara taxe e venit (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:51)

          carcotasul [anonim] i-a raspuns lui Tim

          N-am mai pomenit asa ceva,

          Si ce daca esti programator? esti mai cu mot?
          Pentru ca s-a discutat asa de mult pe tema taxelor din state, pe aici n-am pomenit ca o meserie sau alta, o profesie sau alta , sa fie scutita de taxe. Muncesti ceva, ai un venit, muncesti in 2-3 locuri, cit te tin curelele, la sfirsit de an toti cei pentru care ai muncit iti trimit tie, dar si la fiscul american un fluturas cu cit ai facut, cit ai platit imozit deja, cit ai platit pentru pensia de batrinete si asigurarea medicala , care vin in general dupa 65 ani, si alte venituri mai mari sau mai mici, dobinzi,m cistiguri la loterie sau la cazinouri care depasesc un anumit nivel, nu prea mare, plus altele, din care se sca deducerile , care si ele sunt foarte diferite, medicale, taxe de proprietate, charity gifts, etc.

          Daca esti cinstit n-ai grija, daca incerci sa ascunzi ceva, intri la apa caci raportarea se face dublu, si la tine si la fisc . Cind fiscul (sistemul computerizat dle programator,) da de ceva care tu nu ai raportat in declaratia anuala de venit trebuie sa expici de ce nu ai raportat si sa suporti consecintele, mai mici sau mai mari, de la amenzi la inchisoare. Problema e ca in Romanioa nu sunt destule inchisori pentru evazionisti dar ar fi o idee ca sa se creeze locuri de munca in constructii!
          • -2 (2 voturi)    
            nu prea ai inteles (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 21:43)

            Tim [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

            Tataie, statul roman a decis sa sprijine investitiile in domeniul asta, e foarte simplu. Logica e ca daca trebuie dati prea multi bani investitorii vor merge in india, nu mai vin aici.
            Si ar pierde tot statul...
            • +1 (1 vot)    
              investitii (Duminică, 25 iulie 2010, 14:16)

              carcotasul [anonim] i-a raspuns lui Tim

              Domnule Tim,

              era vorba de investitii in inchisori pentru evazionisti si alte categorii de hoti din Romania si nu vad ce are a face chestia asta cu India.

              Oricum , multe tari care s-au lacomit la profit realizeaza ca mutindu-si afacerile in China si India n-au facut decit sa-si dea cu stingul in dreptul si acum unii isi aduc afacerile inapoi in tara , altii ramin si se pling ca li se fura technologiile - proprietate intelectuala.

              Nu zic ca inchisorile n-ar avea nevoie de ceva technologie sa nu scape borfasii, dar de aici si pina la fuga investitorilor in India (de ce India??) mai e cale lunga.
          • 0 (0 voturi)    
            impozitare (Luni, 26 iulie 2010, 13:15)

            radu [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

            Si eu as fi de acord, in principiu cu masura. Ar fi intr-adevar un pas inainte. Problema e ca mai nou, statul este unul din cei mai rai platnici. Returnare TVA in nu stiu cate luni, recunoscuta si de oficialitati, autostrazile nu le mai terminam pentru ca n-are statul bani samd. Oricat de buna este ideea la noi o omoara punerea in practica. Decat sa stai la ghisee cateva ore pentru cei 100 sau 200 de lei mai bine te lasi pagubas. Ca sa intelegi ironia situatiei o scurta poveste. M-am dus recent sa solicit un nou talon pentru masina. Celalalt mi-a fost furat. foarte frumos sediul, ghisee suficiente, aer conditionat. Jos palaria. Abia acum incepe circul. Depun actele: trebuie sa platiti o taxa de 30 si ceva lei. Este un ghiseu CEC aici in sediu. Ma duc acolo si stau la coada 45 de minute. Pentru ca e singurul din zona. Deci 80 de ghisee si stau 45 min la coada la plata la taxa. Depun actele: peste 2 ore il primiti. Bref, l-am primit peste 3 ore si jumatate. Daca la un simplu act pierd o jumatate de zi pentru chestia cu verificarea chitantelor cat o sa stau la coada? Doar daca nu se includ in tax return si le depui cu toate celelalte hartii si pe urma astepti notificarea. am dubii serioase ca va functiona. tinand sema ca intram intr-o perioada de austeritate bugetara (si asa statul se imprumuta de zor). Mai degraba cred ca e cazul ca statul sa-si faca ordine in ograda, sa curete birocratia si abia apoi sa treaca la implementarea unor masuri de modernizare de acest gen.
  • +16 (16 voturi)    
    in sfarsit o masura care va avea efect (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:10)

    proto [anonim]

    Of, de cand spuneam eu prietenilor ca asta ar fi singura metoda sa se astupe gaurile de la buget provocate de evaziunea fiscala... Cat de mica ar fi suma deductibila, oamenii vor cere bonuri fiscale de acum, ca sa profite de banii respectivi. Ramane de vazut cum ar putea fi implementata masura dpdv tehnic, deoarece va trebui o armata de oameni care sa se ocupe de controlul veridicitatii celor solicitarilor de deducere, chiar si daca aceasta activitate va fi efectuata "on sample basis".
    • +3 (9 voturi)    
      locuri de munca (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:58)

      dan [anonim] i-a raspuns lui proto

      macar se mai creaza niste locuri de munca si cu asta, iar modele sunt suficiente pt cum sa faca, si in tarile nordice si in SUA, ca exemple.
  • -6 (10 voturi)    
    cum o sa le numere? (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:14)

    Psycon [utilizator]

    Daca vin cu teancul de bonuri si stau o ora sa vada functionarul ce am pe ele am rezovat fix nimic...
    • +3 (7 voturi)    
      cel (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:34)

      cel [anonim] i-a raspuns lui Psycon

      cel ma usor va fi ca masura sa se aplice, in primul rand, la tranzactiile efectuate prin viramente bancare (plati cu cardul). acelea vor fi foarte usor de contabilizat. tot astfel, se va incuraja si utilizarea din ce in ce mai larga a platilor cu cardul.
      • -3 (11 voturi)    
        nu prea cred (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:43)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui cel

        Nu stiu daca e constitutional. Stati linistiti ca DACA se aplica se aplica in asa fel incat sa nu castigati nimic...
        • +4 (8 voturi)    
          da (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:00)

          da [anonim] i-a raspuns lui Tim

          da, asa este, dupa cum spui dumneata. dar chiar ma intrebam daca traversatul strazii este constitutional sau nu. sau poate ca pana si simplele reuniuni de gurvern sunt neconstitutionale. guvernul nu ar mai trebui sa aiba dreptul sa hotarasca aboslut nimic, nu? nene, politica fiscala e unul din atributele guvernului...
          si cu chestia asta "ca orice s-ar face nu va fi bine"... e o scuza perfecta ca sa nu se incerce vreun lucru nou. daca ar fi gandit asa si inaintasii nostri, inca ne-am legana prin copaci agatati cu cozile (de maimuta) de vreo creanga...
          • 0 (6 voturi)    
            in loc sa aberezi... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:24)

            Tim [anonim] i-a raspuns lui da

            Te rog eu daca se poate in loc sa aberezi sa incerci sa intelegi cum se poate face...Zice Boc o tampenie de nu stie nici el cum ar face-o si sariti toti sa muscati. Vezi ce am explicat si mai sus. Bai desteptule, cum sa dea doar la aia cu tranzactii de pe card? Asa ca nene mai bine te-ai gandi CUM poate face guvernul lucrul asta nou in loc sa aberezi voios. Ca altfel se tot incearca lucruri noi de un an :))))))))))))) Dar mai mult vocal ca nus e vede nimic...
            • +1 (3 voturi)    
              pai (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:22)

              pai [anonim] i-a raspuns lui Tim

              pai americanii cum de reusesc? or ei sunt mai cu motz...
    • +4 (4 voturi)    
      precum ouale lui Nastase (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:41)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Psycon

      in cazul tau; la restul mai vedem...
  • -4 (12 voturi)    
    baliverne (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:15)

    io [anonim]

    baliverne pentru fraieri
  • -3 (9 voturi)    
    Serios? (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:18)

    uwe [anonim]

    In baza carei legi?
    • +2 (10 voturi)    
      Haha (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:28)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui uwe

      Ce e prietene buticar, iti e teama ca toata lumea iti va cere bon fiscal acuma? Ca orice propunere, evident ca nu exista inca suportul legal. Unde ai mai vazut tu sa se propuna ceva, sau se promita ceva pe baza unei legi care exista deja :)))

      Nu spun ca e bine sau rau, dar as fi curios...La cit e de atent cu capra vecinului romanasul nostru sa vezi ce vinatoare de bonuri fiscale se incinge..E interesant, dar nu cred ca mai apuca...lasa ca o baga PSD-ul..e exact genul de chestie care le place lor
      • 0 (2 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:52)

        uwe [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        Prietene zambaret, ar fi prea frumos sa fie adevarat ce scrie articolasul asta. Asta a fost zisa doar asa, ca sa dati voi pe dinafara de wishful thinking, sa va ametiti cu plusurile pe-aici. Dar n-o sa vedeti un leu, pentru ca n-o sa stea nimeni sa va calcueze kilogramele de chitante, si n-o sa va dea nimeni bani inapoi, pentru ca nu e reglementat legal nimic. Naivilor. Visati.
  • -5 (9 voturi)    
    Ca la targ (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:21)

    Catalin [anonim]

    Omu e de'a dreptu dobitoc.
  • +3 (9 voturi)    
    :)) (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:22)

    fny.ro [anonim]

    Cerneala cu care se imprima bonul fiscal se cam evapora in timp destul de scurt, nu cred ca rezista cateva luni....
    • +3 (5 voturi)    
      Ba da (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:18)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

      Important este cum pastrezi bonul. Aprox 99% din bonurile de pe piata nu sunt cu cerneala pe hartie.

      Daca pastrezi bonurile intr-un dosar la umbra, se pastreaza, stai linistit.
      • +2 (4 voturi)    
        Fals (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:12)

        Aditza [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Depinde cu ce casa de marcat au fost imprimate si,in buna masura, depinde si de calitatea hartiei.

        Daca doresti, iti pun la dispozitie bonuri de benzina, pastrate in cutie de carton, in dulap. Peste 8 luni de zile, nu mai distingeai nimic pe ele.
  • -7 (11 voturi)    
    infantlism (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:32)

    Adrian [anonim]

    Si vine de la premierul Romaniei - sa strangi geanta de bonuri ca sa obtii deducere fiscala - asa incurajezi armatele de trantori de la fisc ca sa le dai de lucru - ce idiotenie... hai cu motiunea aia de cenzura frate.
  • +12 (14 voturi)    
    Normal! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:39)

    anar1975 [utilizator]

    Intotdeauna cand merg in vizita in Romania am cerut si voi cere bon fiscal, pentru ca nu imi place sa fiu prostita pe fata: la orice magazin intai intrebam daca mi se bon fiscal, iar abia apoi cumparam in caz de raspuns afirmativ. Comerciantii se uitau urat la mine, dar atata paguba!
    Nu sunt de acord sa incurajez imbogatirea unora pe spatele fraierilor care nu sunt in stare sa ceara bonul fiscal.
  • +13 (15 voturi)    
    FELICITARI (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:41)

    Cristi [anonim]

    Asa trebuie facut FELICITARI pentru aceasta masura , trebuie sa fim civilizati iar cei care solicita sa fie rasplatiti cu o mica dedecere . Este penibil cand la ora 14.00 la chioscul din cartier ceri bon fiscal si ai nr2 pe bon si pana atunci s-au vandut la cel putin 100 persoane .
  • -5 (5 voturi)    
    Bon fiscal. (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:26)

    HESS [anonim]

    Pai cei din ,,organele,, de control de ce mai sant platiti.Pai sa ii concedieze asa economisand statul un banut.Sa stranga romanul bonuriile.Buna gluma zau.Niciodata nu cer bonul pt ca mi-l da vreau nu vreau.Ca daca ii toatna ,,gaia,, aicelea e cu cantec.Deci.controale si masuri dure.Mama eficientei.Daca toata ziua s-ar da pe TV National.,X comercianti au fost ,,turnati,, ca nu dau bonuri fiscale iar ,,gaia,, le-a inchis sandramaua pe loc.S a vedeti cum se pun vanzatorii pe dat bonuri.Prins,scos clientii afara,facut proces verbal ,scos vanzatorul afara si sigilat magazinul.Scurt si cuprinzator.
    • +4 (4 voturi)    
      Adevarat! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:51)

      rugio [anonim] i-a raspuns lui HESS

      Numai asa!
  • +1 (5 voturi)    
    ce te faci.... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:41)

    liviu [anonim]

    ...cind cerneala de pe bonuri devine aproape invizibila sau chiar invizibila dupa cca 1 luna de pastrare a bonului ? Eu trebuie sa fac inchideri de luna si string bonurile de benzina de la 1 la 31 ale lunii . Ei bine , de multe ori cerneala incepe sa dispara , iar in cazul a 3 bonuri care nu le decontasem dar le pastrasem pentru orice eventualitate , dupa cca 4 luni scrisul era ilizibil . Asa ca , ne vom duce cu un teanc de bonuri de pe care nu se va intelege nimic si vom lua ciuciu .
    La facturi se pastreaza , dar la bonurile fiscale...... Deducerile ar trebui facute trimestrial . Oricum , alte cozi la Trezorerie , alte imbrinceli si scandaluri , aceiasi bugetari de la ghisee si mai putin motivati dupa -25% , asa ca probabil doar lui Patriciu , Berceanu ,Mazare , etc li se vor lua in calcul ce au cheltuit. Noi suntem ultimii mereu la incasat .
    • +2 (2 voturi)    
      LUI LIVIU (Luni, 26 iulie 2010, 13:05)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      Faceti toate platile cu cardul si aceasta problema nu va mai exista. Daca toate veniturile ar fi virate prin banca, atunci si munca la negru s-ar diminua. Acest lucru ar fi in avantajul celor ce astazi muncesc la negru si care umfla buzunarele patronilor fara sa se gandeasca la pensie cand vor deveni cersetori.
  • +3 (3 voturi)    
    O idee buna (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:41)

    Io [anonim]

    (null)
  • +3 (7 voturi)    
    miscarea ...verii (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:43)

    anamaria [anonim]

    sper din tot sufletul sa poata face aceasta chestie ..super desteapta!!!! Curaj ...dle. Boc!!!!
    Deja incepe sa se profileze.. un lider!!
  • +6 (8 voturi)    
    Excelent (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:53)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Bravo Boc !
    Nu va uitati la tampiti. Puneti in aplicare tot ce tine de aplicarea corecta a fiscalitatii.
  • -4 (10 voturi)    
    FARA! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14:53)

    Nic ky [anonim]

    Eu vreau fara bon fiscal, cumpar de la tarani din pita, tigari de la jmecheri, fara timbru, motorina de la prietenii de la depou...... Boc sa se descurce si sa-si faca rost de bani de unde stie si asa imi ia prea mult si nu face nimic cu ei..... Ups, face, ii redirectioneaza la oamenii lui!
    In romanica banii negrii sunt cei mai buni!
    PS: va dau adresa si CNP sa veniti sa ma arestati..... ?
    • +3 (5 voturi)    
      Domnu', domnu'! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:34)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Nic ky

      Domnu Nic din Kentucky, v-ați luat domnule medicamentația?! :)

      Presupun că mesajul de mai sus este un răspuns sarcastic la măsura promisă de guvern, așa-i?

      O zi bună, acolo în KY
      Adrian
    • +3 (5 voturi)    
      nu (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:09)

      nu [anonim] i-a raspuns lui Nic ky

      nu pe tine, dar pe "jmecherii", "prietenii" si "taranii" respectivi, care desfasoara activitati ilegale, s-ar putea sa ii gabjeasca politia si procuratura... si nu e exclus ca ei sa te "vanda" si pe dumneata, ca sa isi reduca pedeapsa pe motive de cooperare cu autoritatile.
      fii dumneata "jmecherash" in continuare. au mai fost si altii si au muscat tarana (e.g.: imobiliarii, "importatorii" de blugi turcesti etc.). tarana dulce si usoara!
  • -2 (4 voturi)    
    he,he (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 15:52)

    alexandru [anonim]

    mi se pare identica cu o campanie ***ca cola, saracele fete ale mele, micute fiind, au alergat pe toata plaja sa adune cat mai mult dopuri din plastic **ca cola,doar doar vor castiga ceva din "miile de premii zilnice"....
    ciu-ciu cand ai reusit sa le aduni "tocmai s-a incheiat " campania....
    :)) asa si cu bonurile lui Boc
    mai, dar prosti tare ne crede !
    si sunt muuulti..........
  • -2 (2 voturi)    
    bonuri fiscale grele (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:13)

    deemer86 [anonim]

    Dl. Boc nu stie ca atunci cand strangi bonuri fiscale ajungi sa ai acasa foarte multe hartii... care au o greutate... si cum probabil aceasta promisiune nu se va pune in practica.... se vor arunca aceste hartii(mormane intregi)... in Palatul Victoria... (poate chiar si arzand)
  • +1 (3 voturi)    
    deja vu (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:24)

    smpimp [anonim]

    unguri au facut acelasi lucru acuma 2 ani ... deci distanta dintre noi si ei nu mai e doar 2-3 ani
  • -1 (5 voturi)    
    bullshit !!! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:43)

    marius george [anonim]

    sunteti naivi daca credeti ca hotii astia vor renunta la vreun banut din buzunarul vostru. vor mari si mai mult taxele ,iar eventualele deduceri vor scadea aceste taxe pe undeva pe la nivelul actual sau putin mai sus.
    astia au nevoie in continuare sa fure bani,nu se lasa cu una cu doua.nu ati vazut ca aia vrea sa ne faca indicatoare 3d de 1 milion de euro.ea crede ca nu stim pe unde sa plecam din tara asta,ca de venit ,in nici un caz nu va veni nimeni.stiu pe cineva care a preferat sa se intoarca in irak anul asta ,decat sa mai stea aici,si statea dinainte sa inceapa razboiul acolo.
  • +1 (3 voturi)    
    BRAVO! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 16:46)

    constantin [anonim]

    In sfarsit o idee buna!!!!!
  • -1 (1 vot)    
    D-l Boc confunda (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:24)

    Sile [anonim]

    Hemoragia cu diareea. (financiara).Si vrea sa trateze diareea aplicind un dop la gaura cu pricina.Solutiile de genul asta amintesc de gindirea lui Ceasca.Ce ne trebuie, e un cod fiscal sanatos si profesionisti care sa-l puna corect in aplicare, o legislatie clara si corecta a atribuirii licitatiilor publice, totul construit pe o constitutie teafara. Daca nu iese din mintea de lemn, e posibil sa aiba soarta lu Adrian Nastase.Sa se trezeasca la expirarea mandatului ca nu a facut nimic serios si concret. O zi buna!
  • +1 (3 voturi)    
    Bonuri (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 17:52)

    luc [anonim]

    Foarte multe bonuri sunt tiparite pe hartie termosensibila. Pana la finalul anului, nu se stie ce se mai vede in bonurile alea.
    • -1 (3 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:11)

      chiuaua [utilizator] i-a raspuns lui luc

      Stai linistit ca asa ceva nu se va putea pune in practica. Afirmatiile premierului sunt utopice. Ia gandeste-te de cati oameni ar fi necesar sa contabilizeze miliardele de bonuri de la toata populatia ce cumpara de-a lungul unui an.Ideea este ca orice achizitie sa fie inregistrata in contabilitate de vanzator. Cred ca nu asa il poti determina sa o faca. Dar in fine, traim in lumea lui Alice.
  • -1 (3 voturi)    
    wake up dudes (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:04)

    chiuaua [utilizator]

    Este lege in acest sens ? Inca nu! ....atunci iar sunt basme.Pana la toamna se suceste careva si nu se mai inventeaza "roata". Cine stie cum va arata in toamna Codul Fiscal ... .Propun sa avem rabdare... inca mai sunt locuri in cimitire.
  • 0 (2 voturi)    
    Strangeti bonurile ! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:13)

    chiuaua [utilizator]

    La 31 decembrie de revelion puteti fi "verde" pe bulevarde. O noua atitudine!
  • -1 (3 voturi)    
    bpr (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:27)

    dfx [anonim]

    bravo boc,felicitari,vezi ca pentru numararea bonurilor trebuie sa mai angajezi cateva mii de sugetari.Si daca nu le ajunge salariul poate mai faci un imprumut,sau ceva mariri de taxe.
  • -1 (1 vot)    
    ! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 18:49)

    chiuaua [utilizator]

    chiar nu ma pot abtine.... cand citesc astfel de porcarii. 2010 este anul derapajelor sau am ajuns prostii politicienilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Alo Berceanu (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 19:09)

    HESS [anonim]

    In ministerul tau nu se poate asa ceva.Sa mergem la sfarsit de an cu ,,boletele,,de CFR sa primim ceva indarat.
  • +1 (1 vot)    
    Doar asa, o idee... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 20:56)

    Cadillac [utilizator]

    ...pentru cei care nu sint foarte indragostiti de Boc !

    Oricum, n-aveti NIMIC de pierdut:

    1 Cereti PESTE TOT bonuri fiscale !

    2 Adunati-le si pastrati-le CIT MAI BINE !

    3 Intocmiti la timp si CU ATENTIE actele care va pot da ceva bani inapoi !

    Si daca nu se intimpla asa cum va asteptati, voi TOTI cu TOATE aceste bonuri, organizati o demonstratie PASNICA si CIVILIZATA impotriva lui Boc ( DEMONSTRAT mincinos) si cereti demisia!!!

    Faceti in asa fel incit si ceva organizatii SERIOASE de presa si TV internationale sa stie de treaba asta!

    Totul se face cu RABDARE si cu "cap"!

    Cei care incearca sa va pacaleasca si sa va fure banutul muncit TREBUIE sa plateasca !!!

    Pe de alta parte, D-l Boc ar trebui, intr-un fel, "bagat la inghesuiala" in fata camerelor de luat vederi, sa declare in fata poporului ca daca nu se va intimpla ASA CUM A PROMIS, va demisiona fara drept de apel.
  • +2 (2 voturi)    
    resposabilitatea noastra ... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:31)

    kubbity [utilizator]

    Tine si de responsabilitatea noastra.
    Daca vezi ca nu iti ofera bonul, cere-l, ... nu ca sa ai parte de "bonificatia" de la sfarsitul anului, care oricum, cred ca v-a fi nesemnificativa, dar sa nu mai incurajam evaziunea fiscala.

    Daca doar asteptam ca altii sa ne rezolve problemele, nu facem nimic.

    PS: toti il criticati pe Boc & Co. Sa nu uitam, ca platim pentru ceea ce nu s-a facut pana acum.
  • +2 (2 voturi)    
    poate fii si retroactiv, tot din 2010? (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:34)

    liv [anonim]

    poate fii si retroactiv, eu mi-am reabilitat locuinta si am pastrat din primavara, o punga cu bonuri de casa?
  • 0 (0 voturi)    
    INTERESANT !! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:36)

    alexandru [anonim]

    nu stiam ca HOT = portocaliu

    raman doar aprecierile pozitive, cele contra, ba !
    felicitari Domnilor !
    succese marete!
    • -1 (1 vot)    
      se spune .... succesuri (Duminică, 25 iulie 2010, 9:48)

      Aschiutza [anonim] i-a raspuns lui alexandru

      ca e portocalii .... lol
  • +2 (2 voturi)    
    ASA DA! (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 22:39)

    soso [anonim]

    Mi-am propus, de cand am intrat "in criza" sa nu mai cumpar nimic, dar absolut nimic fara bon! de ce??? pt ca de pe urma mea, unii se imbogatesc prin neplata taxelor DE CARE EU AM NEVOIE!!!! si jur ca ma cert cu cei care nu-mi dau bonuri. si a doua oara eu nu mai merg in magazinul ala. ...toti romanii se plang, ca in tara asta s efura....da dragilor, se fura peste tot la nivel guvernamental, in toate tarile....dar, absolut toti isi platesc taxele, sub o forma sau alta! de ce sa inchid ochii ca vecinul de la 2, are un magazin in garaj si vinde totul la negru?? de prosti de aia inchidem ochii!! eu nici macar lebenitza nu mi-o cumpar de la rahaturile alea de comercianti din piete!!! pe langa faptul ca nu au nici o legatura cu producatorii, care muncesc si trag din greu, nici macar nu platesc o taxa statului! de ce sa dau bani mafiei tiganesti, cand aceeasi lebenitza o cumpar din hypermarket cu 40%mai ieftina, spalata, si gata racita....plus, ca acolo stiu sigur ca se platesc salarii, impozite, taxe, tva!!! asa ca, frati romani, schimbati-va mentalitatea, si chiar daca statul va fura taxele, de ce sa va fure si vecinu??? mai bine o taxa la stat, decat una si la stat, si la vecin!!! sper ca m-am facut inteles....
  • -1 (1 vot)    
    trezirea (Duminică, 25 iulie 2010, 3:18)

    denis [anonim]

    sa vedeti mariri de preturi cu aceasta decizie . evaziunea e la nivel mare ... acolo sus .... Cei care au facut sa dispara paleti de bani ...... nu la buticu de la colt.
  • +1 (1 vot)    
    Bonuri fiscale (Duminică, 25 iulie 2010, 7:27)

    Navalio [anonim]

    Ok, strangem bonurile fiscale...Ce facem apoi cu ele pt. a primi acea ''prima''? Unde le prezentam (cui)? Multumesc
  • -3 (3 voturi)    
    si mai multa birocratie (Duminică, 25 iulie 2010, 8:29)

    angel [anonim]

    Cred ca cei 25% pe care teoretic ii dau afara vor fi angajati inapoi, plus multi altii, ca sa puna in practica aceste deduceri.
    Desi teoretic aceste deduceri ar fi benefice, costul aplicarii lor va depasi beneficiu.
    Boc nu are nici un habar de economie, este irelevant daca este sau nu cinstit ori bine-intentionat.
    Daca vrea sa scape de evaziune, ar trebui in primul rind sa elimine functionarii corupti care ar trebuie sa elimine coruptie dar iau spaga sa inchida ochii.
  • 0 (0 voturi)    
    si mult mai multa birocratie (Duminică, 25 iulie 2010, 9:03)

    Cristi [anonim]

    Doua observatii.
    De ce plafon? Abia acum putea vedea si Fiscul cat castigi si cat cheltui. Veneai cu bonuri peste venituri - te agata fiscul. Simplu!
    A doua este ca probabil va fi implementata romaneste. Adica vei avea nevoie de atatea stampile, declaratii si aprobari ca mai bine te lasi bagubas.
    In rest pare o idee buna.
  • 0 (0 voturi)    
    bonurile fiscale (Duminică, 25 iulie 2010, 9:05)

    Duiliu [anonim]

    Dle prim ministru, eu am strans toate calatoriile gratuite de clasa I-a de cand ati inceput sa le distribuiti, deoarece CFR-ul si transportul auto nu le primesc deoarece NU LE DECONTEAZA nimeni. De ce cheltuiti banii statului pentru tiparirea si distribuirea lor deoarece mie personal nu mi-ati facut nici-o favoare, iar din punct de vedere legal ati incalcat cu buna stiinta o lege a tarii pe care o conduceti ?
  • -2 (2 voturi)    
    Vai de tine, ma Boc, ma ! (Duminică, 25 iulie 2010, 9:39)

    Carcotescu [anonim]

    Du-te la coasa sau la coada vacii !
    Acu' te trezesti tu sa spui cate o prostie, iar apoi nu mai stii cum s-o dregi.
    Nu mai scapam de tine, odata !
    Esti o pacoste pentru tara asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Presupunand... (Duminică, 25 iulie 2010, 10:07)

    Bon-bonul fiscal [anonim]

    ...ca s-ar pune in aplicare acest "vis" al lui Boc:

    1. Ma duc la administratia fiscala cu o "valiza" de bonuri. Care ar fi suma dedusa? Cateva zeci de lei? Daca e doar atat, mai bine le duc la punctele de colectare a deseurilor din hartie. As castiga mai mult.
    2. Daca imi renovez/reabilitez apartamentul si fac totul legal, cat mi se deduce din impozit? Eu platesc de regula un impozit pe locuinta de aproximativ 120 RON. Daca suma e de de doar 10-15 lei, nu merita efortul.
    3. Daca imi cumpar un automobil nou si il iau de la un dealer autorizat, cat va fi "prima" ? Dar daca iau unul de la un dealer de automobile second hand?
    4. Sunt curios cat va fi deducerea pentru un prezervativ...sau pentru o paine :)

    Ideea este buna si as fi de acord cu ea in masura in care sumele deduse ar fi avantajoase pentru noi. Insa ma indoiesc ca vreodata ceva va fi si in favoarea noastra. Or sa ne dea cu o mana si vor inventa alte taxe si impozite ca sa ne ia si ceea ce ne vor da.

    Vorba cuiva de pe aici: inca suntem in tara lui Alice.
  • 0 (0 voturi)    
    Masura ilogica (Duminică, 25 iulie 2010, 10:49)

    dan [anonim]

    Sa facem un calcul simplu. Deci sa zicem ca am un salariu de 3000 de lei brut. Dupa taxare imi revin cam 2100 net cu un impozit pe venit lunar de aproximativ 400 de RON. In consecinta impozitul meu anual este de 4800 de lei. Cheltuielile mele anuale (care pot fi transferate catre piata neagra) se situeaza undeva la 60% din net deci cam 1200 RON lunar (aici vorbim de mancare si tigari). Practic daca la banii astia as adauga TVA ajung la o crestere de 300 de RON pe luna adica 3600 de RON pe an. Deci ca statul sa imi compenseze "pierderea" ar insemna o facilitate fiscala de 75% din impozitul anual ceea ce este nerealist. Intr-adevar, balanta nu este echilibrata deoarece piata neagra nu iti ofera nici o garantie a calitatii deci sa zicem ca as renunta la piata neagra pentru jumatate din suma castigata deci 1800 de ron pe an. Asta inseamna 37.5% din impozitul meu pe venit. Eu personal nu incurajez evaziunea sau economia subterana insa sunt foarte multi oameni care sunt nevoiti sa faca acest lucru fiindca taxarea excesiva, reducerea salariilor i-au impins catre economia subterana. Iar o crestere a taxelor in criza intotdeauna va duce la inflorirea acestor practici evazioniste.
    Deci practic aceasta masura va impovara un buget si asa acoperit din imprumuturi fara a avea un impact real asupra evaziunii. Intr-adevar va "motiva" oamenii care nu cumpara de pe piata neagra sa aiba un control al cheltuielilor mult mai strict (daca tinem toate bonurile chiar stim cat cumparam) si poate chiar duce, intr-un scenariu f pesimist, la o scadere si mai mare a consumului (imi dau seama cat de mult dau pe detergent si aleg sa cumpar unul mai ieftin etc)
  • -1 (1 vot)    
    Doamne ajuta (Duminică, 25 iulie 2010, 11:16)

    marianus [anonim]

    Mi-e scarba cand vada ca mai sunt destui cei ce cred in dobitocii de la conducere, si mai cred imbecilitatile spuse de BOC.
    Fratilor, ce trebuia sa va faca astia, ca sa va treziti.
    \va meritati soarta, dar tragedia este ca ne obligati si pe noi sa suportam asta.
    Se va face pana la urma dreptae dar trebuie sa mai rabdam putin, cred!
  • -1 (1 vot)    
    da !! (Duminică, 25 iulie 2010, 11:35)

    mihai [anonim]

    ... doamne citi cretini pe lume ... desi multi (din cei de mai sus) cred ca sint platiti ... din ce si-a facut mai Videanu casa cu 40 de camere ... si-a strins bonurile fiscale ?!
  • 0 (0 voturi)    
    aparent fara legatura (Duminică, 25 iulie 2010, 11:35)

    lulu [anonim]

    de pe net - in ce priveste colectarea selectiva a deseurilor , cineva a observat ca salariatii R,,,l inghesuisu continutul pubelelor cu totul si cu totul neselectiv in aceleasi masini de gunoi,Parerea mea este ca tot asa ceva se va intampla cu tonele de bonuri ilizibile.Stima
  • +1 (1 vot)    
    Romanii sunt hoti desavarsiti din nastere si educa (Duminică, 25 iulie 2010, 12:00)

    ion roata [anonim]

    Romanii in mare majoritate sunt hoti si excrooci din nastere si educatie.Nenorocirea in care ne gasim acum ni se datoreaza noua ca cetateni care facem tot ce se poate pentru a insela,a fura di distruge dar si celor care ne conduc de sus si pana jos.Coruptia,hotia si inselaciunea sunt cu atat mai mari cu cat insul se afla pe o anumita treapta sociala si de asa zisa educatie.
    Domnul Boc,parlamentarii Romaniei,presedintele
    tarii,ingeneral toti guvernantii romaniei de sus si pana jos inclusiv partidele politice nu fac front comun pentru starpirea coruptiei,hotiei si a lipsei de educatie a populatiei.
    Ma uitam intro zi cum la unele posturi de radio si televiziune ca si in presa anumite categorii de cetateni ca artisti ,scriitori si ziaristi sau lipsit de bunul simt de acasa si oracaiau in gura mare impotriva lui Boc a guvernului si a presedintelui pentru faptul ca au indraznit sa sa aplice CAS la sumele pe care le incaseaza ca drepturi de auttor.
    Ce mai mare frauda a fondurilor pentru sanatate,somaj si altele se face prin aplicarea acestei metode hotesti de salarizare.Aceasta este una dintre cele mai mari fraude la bugetul statului.
    Sa ne intelegem,nimeni nu are nimic ca unii salariati sa aibe si un al doilea si al treilea serviciu dar acestea sa fie impozitate la nivelul sumei globale castigata in luna respectiva in baza unor contracte pari-time.
    Am citit recent in ziarul Curentul ce importante sume fara sa fie fiscalizate sa acurg in buzunarele unor ziaristi,actori si alte categorii.
    Dar telul acestei interventii a fost altul si anume de a pune capat definitiv coruptiei si a evaziunii fiscale.Lisa unei legistatii coerente si severe fara ocolisuri duce la fraudarea bugetului de stat.Ce care nu elibereaza bonuri fiscale la cumpararea unei marfi cand este prins de o autoritate competenta sa fie amendat cu 10.000 lei iar cel care este gasit fara bon fiscal sa fie amendat cu 5,5.000 lei ia in piete sa se faca distinctie intre producatori si speculanti care sa el
  • 0 (0 voturi)    
    3 intrebari (Duminică, 25 iulie 2010, 12:55)

    curiosul [anonim]

    1) cand cumparam de la piata, direct de la producatori (in speranta ca ei vor reusi sa treaca peste criza) putem cere bon fiscal? cum vor reusi producatorii mici sa adapteze la noua cerinta? vor prefera oamenii sa cumpere, de exemplu, rosii de la supermarket in schimbul celor de la piata numai pentru a avea un bon fiscal?
    2) cat va dura pana se va obtine bonificatia promisa? avand in vedere ca se aduna o multime de bonuri fiscale pe toata durata anului?
    3) cat va fi bonificatia promisa? pe ce baza va fi calculata, va fi determinata pe familie sau pe persoana?
  • +1 (1 vot)    
    Bravo BOC (Duminică, 25 iulie 2010, 13:15)

    gabriel [anonim]

    Sunt intru-totul de acord cu cea ce propune actualul guvern.BRAVO!eu de exemplu cumpar de peste 20 de ani sa zic produse din diferite magazine insa NICI UNUL NU ELIBEREAZA BON FISCAL..la varianta sa il cer sincer nu m-am gandit...de azi inainte le voi cere bon chiar si pentru o paine...
  • -1 (3 voturi)    
    ha ha ha (Duminică, 25 iulie 2010, 13:23)

    geo12 [utilizator]

    ce stire nostima! boc si retardatii portocalii majoritari pe site-ul asta au impresia ca o asemenea masura va avea vreun efect... romanii renunta la bon fiscal tocmai pt a cumpara produse mai ieftine! aceasta masura POATE va avea efect doar asupra batranilor trecuti de 70 de ani care vor avea impresia ca statul ii va imbogati daca strang bonurile fiecale! inca o idee superficiala si fara efecte majore marca boc...
  • 0 (2 voturi)    
    O masura mai mult decat binevenita (Duminică, 25 iulie 2010, 14:09)

    Ronin [utilizator]

    Urmeaza atacu` celor care fac lobby in favoarea furaciunii. Realitatea si Antenele vor vui de indignare la adresa micutului Prim Ministru. Din partea mea o bila alba pentru intentia lui Boc. Sa speram ca va fi pusa si in practica.....
  • 0 (2 voturi)    
    Bravo Boc!. Buna decizie. (Duminică, 25 iulie 2010, 14:46)

    karenina [anonim]

    Decizie buna. Buticarii si chiar proprietarii magazinelor mai mari isi fac vile iar noi ne chinuim sa facem fata cheltuielilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Nenorocitilor (Duminică, 25 iulie 2010, 23:06)

    007 a la CLUJ [anonim]

    SA VA FIE RUSINE NENOROCITILOR !!!

    Sunteti acolo pentru a va lua partea leului si faceti figuratie ca munciti pentru cei multi si prosti.

    - La noi in CLUJ un bloc se reabiliteaza cu 500 000 EUR din care mai mult de 40 % e spaga celor ce aproba, politeicieni etc.....asta de ce nu ancheteaza DNA-ul....cind am cerut sa vad devizul detaliat administratorul, consturctorul au replicat....oricum noi nu platim decit 20 %. MAFIA

    - Azi am fost la HAJDUSZOBOSLO si la DEBRECEN.....ca banii nostri ii cheltuim acolo. La noi FELIXUL, BORSECUL si cite altele sunt lasate in paragina intentionat sa le ia pe 2-3 parele clientii vostri imputiti. Baietii de la UDMR vegheaza sa nu cumva sa iasa ceva bine pe aici sa facem concurenta la Hajduszoboslo si DEBRECEN. 30 - 50 % din clienti erau romani. SA VA FIE RUSINE.

    - Impozitele....taxele si toate cele....sunteti imbecili
    De ce nu luati banii de la Patriciu si de la altii : 60o mil EUR...v-ar ajunge la toti de o pomana.

    Ne scoateti ochii cu tot felul de timpenii si lasati sa fie haos peste tot.
  • +1 (1 vot)    
    e ok (Luni, 26 iulie 2010, 0:06)

    nae [anonim]

    masura mi se pare de bun simt.
    deocamdata, exista o lege care ne obliga sa solicitam bonul fiscal, dar nu o respecta nimeni si preferam sa
    ne furam caciula singuri.
    poate bonificatia asta o sa mai stimuleze pe cate cineva.
    domnii hipertehnologizati care scriu mai sus si care se simt umiliti de prezenta fizica a unui dosarel de chitante de hartie, n-au decat sa zvarle bonurile alea la tomberon.
    dar, daca au putina minte, macar sa le ceara de la vanzator.
    si sa injure in continuare, nu-i bai.
    m-am gandit si eu, cat naiba sa fie bonificatia asta? ei, daca s-ar acorda in decembrie, sa spunem, inainte de cheltuielile majorate cu intreinerea, masa de sarbatori, sunt absolut convins ca 150 de lei ar fi un motiv sufiecient pentru multi romani.
  • 0 (0 voturi)    
    marii retaileri evazionisti (Luni, 26 iulie 2010, 11:30)

    ghy [anonim]

    Interesant ar fi cum isi aranjeaza profiturile marii comercianti care elibereaza bon fiscal dar ajung sa plateasca impozite mai mici decat micii comercianti care nu elibereaza bon?!
  • 0 (0 voturi)    
    Impuscati-l pe Boc ! (Marţi, 27 iulie 2010, 11:51)

    don [anonim]

    Boc asta cel mic, nu mai stie cum sa stoarca lumea de bani. Ma intreb, oare ce idei ii mai vin sa ne prosteasca? sa ne duca cu vorba cand tara moare de foame iar ei fac experiente financiare pe pielea noastra. Nu sun tem altceva decat niste cobai ai guvernantilor. ar trebui si ei impuscati cum au facut ei acum 20 ani.....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version