UPDATE Petru Mircea, sotul Madalinei Manole, nu a facut declaratii la iesirea de la audieri

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 14 iulie 2010, 17:37 Actualitate | Esenţial


Petru Mircea, sotul Madalinei Manole, nu a dorit sa faca declaratii la iesirea din sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, unde a fost audiat de procurori in legatura cu moartea cantaretei, si s-a aratat iritat de insistentele ziaristilor.

"De ce procedezi asa? Ai spus cumva Dumnezeu sa o ierte intai?", l-a intrebat el pe un ziarist, care il urmarea cu microfonul.

Petru Mircea a precizat ca va face declaratii in momentul in care se va simti pregatit si le-a cerut ziaristilor sa inteleaga momentele prin care trece.

Petru Mircea, sotul Madalinei Manole, si soacra acesteia au fost audiati, miercuri, de procurorii Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, in cadrul anchetei privind decesul artistei, anunta
Agerpres.

Procurorii incearca sa afle imprejurarile in care Madalina Manole a decedat, dar si informatii despre o alta posibila tentativa de suicid a acesteia, din 17 iunie, cand a fost internata de urgenta in spital dupa ce a ingerat medicamente.

Primele indicii ale anchetei confirma ca Madalina Manole s-a sinucis.

Un procuror criminalist a efectuat cercetarea la domiciliul artistei impreuna cu lucratori de politie judiciara din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Ilfov - Serviciul Investigatii Criminale, fiind audiate mai multe persoane.

Pesticidul care s-a aflat in flaconul care a fost gasit langa Madalina Manole era o substanta foarte toxica. Odata ingerat, produce blocarea unei enzime vitale si foarte rapid decesul, spun anchetatorii, citati de Mediafax.

Informatiile detinute pana prezent conduc la ipoteza ca artista si-ar fi premeditat moartea, dupa tentativa esuata de luna trecuta.

Astfel, in urma unei discutii cu o prietena, aceasta i-a adus pesticidul in urma cu cateva zile.

Filmul tragediei

Marti, in jurul orei 22.00, sotul Madalinei Manole a luat-o pe aceasta de la studioul de inregsitrari din Calea Victoriei nr. 25, de unde au plecat la cumparaturi, iar in jurul orei 1.00, cuplul s-a culcat.

In jurul orei 5.30, Petru Mircea s-a trezit, iar cand a vazut ca sotia nu este langa el, a plecat sa o caute.

El a gasit-o pe Madalina Manole, pe un hol, langa baie. Avea o lovitura la cap si langa corp era sticla de pesticid si un pahar.

Petru Mircea, ulterior anuntarii cazului la serviciul unic de urgenta, a descoperit pe telefonul mobil al sotiei, un mesaj al ei in care spunea, printre altele, ca nu se mai simte frumoasa, ca ii pare rau si ca este vina ei pentru tot.

Mesajul a fost dat de pe telefonul ei catre ea, la ora 2.31.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23902 vizualizari

  • -7 (7 voturi)    
    vinzare product (Miercuri, 14 iulie 2010, 18:11)

    bibi [anonim]

    firma Oltchim vinde acest produs. probabil si altele.
    • -2 (2 voturi)    
      Fals... (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:38)

      TED [anonim] i-a raspuns lui bibi

      Se gaseste peste tot....candva Oltcimul producea ceva...apoi doar imbutelia...acum il gasesti peste tot....
      Dar asta nu e important....
      Poate asa a hotarat EA....a murit o mare stea....
      Dumbezeu s-o odihneasca in pace....
  • -5 (5 voturi)    
    cum se poate sa nu o fi auzit-o nimeni?cum? (Miercuri, 14 iulie 2010, 18:27)

    silvia [anonim]

    eu nu inteleg... i-a fost raw, a vomat, a cazut...cum sa nu o auzi... noaptea pana si cele mai mici zgomote se aud... :|

    daca era singura intelegeam....

    rip mada :((
    • -1 (3 voturi)    
      de acord cu Silvia (Miercuri, 14 iulie 2010, 18:54)

      geo [anonim] i-a raspuns lui silvia

      sunt de acord cu tine!
      in casa erau sotul si soacra, nici unul nu a auzit-o?
      in plus cred ca cineva care isi premediteaza moarte (asa cum s-a scris) lasa ceva mai mult decat un sms pe un celular.
      o persoana care se gandeste la sinucidere are timp sa se gandeasca si la ce va fi dupa.
      cred ca ar fi lasat o scrisoare fiului ei in care sa ii explice (pentru cand va fi mare) care au fost motivele pentru care l-a parasit asa sau in care sa ii spuna macar ca il iubeste.
      nu un sms!
      vorbim de o femeie de cariera, inteligenta, nu de o adolescenta de 13 ani!
      • +3 (3 voturi)    
        Oare? (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:43)

        Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui geo

        Femeia de cariera si inteligenta era dusa cu capul rau de tot. Astfel de oameni sunt complet imprevizibili.
        • +2 (2 voturi)    
          madalina manole (Miercuri, 14 iulie 2010, 20:03)

          lelia [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

          sunt aproape sigura ca avea probleme psihice am avut un caz in familie
          e o depresie care duce la sinucidere . vazut din afara totul pare normal dar nu e
          in cazul din familia mea au fost 3 -4 tentative din care ultima a fost fatala .
          si era tot o persoana inteligenta si de cariera
  • -4 (6 voturi)    
    pai si de ce s-ar fi sinucis ? (Miercuri, 14 iulie 2010, 18:39)

    cezar [anonim]

    Ea era o femeie cunoscuta , fara probleme sociale si in primul rand era mama. Cine ignora ca este mama si vrea sa se sinucida, lasand copilul in voia sortii ? Femeile fac asta daca sunt indragostite, dar nu au copii sau au copii , dar nu sunt prea zdravene psihic.
    • 0 (0 voturi)    
      "pai si de ce nu" (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:19)

      ixulescu [anonim] i-a raspuns lui cezar

      Subtilitatea ta ma lasa speechless, dragutza. O femeie poate face asta daca este foarte nefericita - si poti sa fii asa chiar daca ai un sot perfect, un copil minunat si o casa frumoasa.
      Iar pentru asta iti trebuie o foarte mare doza de curaj - pe care un loser ca tine o numeste "sa nu fie zdravana la cap"...
      • 0 (0 voturi)    
        ura de viata (Joi, 15 iulie 2010, 11:42)

        Plano10 [anonim] i-a raspuns lui ixulescu

        Trebuie sa urasti tare mult viata ca sa te sinucizi.
  • -6 (10 voturi)    
    hmmmm (Miercuri, 14 iulie 2010, 18:40)

    numaieu [anonim]

    povestea e incredibila,e clar o inscenare.Te culci linistita in pat cu sotul,copilul mic doarme alaturi...si tu te scoli netam nisam in miezul noptii si bei insecticid...iar mesajul sms e si mai cusut cu ata alba.Evident cineva din familie...sotul,soacra...sau altcineva? ii putea oferi un pahar cu otrava...ea saraca bea cu buna credinta...si pac! Depresia nu apare brusc in 2 ore si te impinge la gesturi fatale.Eu cred ca biata de ea a fost inlaturata...cine stie din ce motive.Pacat...un copilas ramine orfan...e f trist
    • +1 (3 voturi)    
      Scenarita, omule! (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:16)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui numaieu

      Dupa tine, asta s/ar constitui intr/un serial la otv!
      Te uiti cam mult acolo si citesti cam mult cancan, libertatea, click...
    • 0 (0 voturi)    
      hahaha (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:17)

      Laura [anonim] i-a raspuns lui numaieu

      "Evident cineva din familie...sotul,soacra...sau altcineva? ii putea oferi un pahar cu otrava...ea saraca bea cu buna credinta...si pac!"

      Dar cati ani ai de poti face o asemenea afirmatie? Tie daca ti-ar da cineva un pahar cu o substanta ciudata, roz si cu un miros insuportabil ai bea? Si daca sa zicem ai bea din greseala, nu ai incepe sa te agiti, sa suni la 112 eventual?
  • 0 (0 voturi)    
    interviul madalinei la agerpres este fals (Miercuri, 14 iulie 2010, 18:59)

    george [anonim]

    madalina manole nu a dat niciun interviu la agerpres. Pe 13 iulie reporterul agerpres a incercat in zadar sa o contacteze, ea nu i-a raspuns toata ziua la telefon. Materialul publicat de agerpres este doar o lipitura de stiri mai vechi si fraze de pe blogul ei, prezentat ca fiind un interviu real. Nu este moral si nici profesionist modul in care a procedat agerpresul.
  • -2 (2 voturi)    
    Sotul si soacra sunt cumva surzi ? (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:08)

    Camelia [anonim]

    Eu nu cred DELOC ca Madalina s-a sinucis. Avea un copil de 1 an pe care si l-a dorit toata viata si nu cred ca ea l-ar fi parasit. Nu cred nici ca ea ar fi scris mesajul acela pentru sot,. De ce i-ar fi scris un mesaj pe telefon , nu era mai simplu pe o hartie ? Dar, un mesaj pe un telefon nu poate fi analizat grafologic si il poate scrie oricine : soacra, sotul , etc. Si cumva sotul ei este surd sau are probleme cu simturile ? Cum de nu a simtit ca Madalina a plecat din dormitor si cum de nu a auzit nimic ? Poate ca nu a vrut sa auda, sau ...nu era la domiciliu. A plecat de acasa tocmai de ziua ei , de ce ?Si soacra ei la fel : e surda sau se face ca nu aude. Locuieste acolo sau a venit tocmai acum asa "intamplator" in vizita. Cum sa nu auzi nimic noaptea cand se aude cel mai mic zgomot , si avand un copil mic in casa toti sunt un pic mai atenti . Sau sotul Madalinei lasa copilulasul sa planga noaptea , nu-l auzea. Sunt cam multe intrebari , dar Madalina nu s-a sinucis. Si nici nu a gresit flaconul. SIgur .
  • +1 (1 vot)    
    ?????? (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:20)

    Marian [anonim]

    Citez din articol:"Astfel, in urma unei discutii cu o prietena, aceasta i-a adus pesticidul in urma cu cateva zile." Ce fel de prietena si cine este??????
    Dumnezeu sa o odihneasca!
  • 0 (0 voturi)    
    pacat (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:22)

    Alina [anonim]

    Pacat ca a avut atatia ani rabdare sa devina mama, si acum si-a parasit de buna voie copilasul....pacat! Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace....
  • -2 (2 voturi)    
    Asta vor ei sa credem (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:28)

    ionut [anonim]

    Ia sa ne gandim cuplul vine acasa de la cumparaturi intrei ei apare o cearta acestia adorm dupa care acestia incearaca sa adoarma in patul comun acestia continua sa se certe si totul se sfarseste cand sotul o imbranceste aceasta lovinduse cu capul de pragul usii cazand moarta la pamant acesta vrand sa acopere incidentul aduce sticla de pesticid pe care o adusese o prietena pentru niste flori din gradina acesta plasandule la locul incidentului acesta este un scenariu posibil Dumnezeu sa o ierte
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:52)

      rogo [anonim] i-a raspuns lui ionut

      imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu e posibil. La autopsie se poate determina exact cauza mortii (traumatism cranio-facial sau intoxicatie). Deci scenariul tau pica din start.
      Deocamdata eu nu pot sa spun decat "Dumnezeu sa o ierte!"
      • 0 (0 voturi)    
        Martor la manipulare (Joi, 15 iulie 2010, 11:28)

        mm [anonim] i-a raspuns lui rogo

        De acord cu tine, dar atunci de ce s-a grabit sotul sa declare sinuciderea sotiei la 112? De ce prietenii sotului au raspandit ipoteza sinuciderii pe toate canalele de stiri inainte ca trupul Madalinei sa se fi racit? De ce un procuror declara, dupa mai putin de 12 ore de la ora decesului (apropos, a comunicat cineva ora decesului?) ca este vorba cu certitudine de o sinucidere, fara sa astepte raportul medico-legal? Toate aceste declaratii nu sunt credibile! Se incearac doar manipularea opiniei publice si inducerea variantei sinuciderii ca singura varianta! Dar daca a fost omor prin imprudenta? Intr-o cearta dupa miezul noptii el a-mbrancit-o pe scari, ea a cazut si s-a lovit la cap, dupa care i-a inscenat sinuciderea? De ce nu se analizeaza si aceasta varianta? Care este mostenirea lasata de Madalina Manole? Care vor fi incasarile din ultimul CD realizat de Madalina Manole dar nelansat inca si cine se va bucura de banii aceia?
        • 0 (0 voturi)    
          Madalina Manole, Un Inger! (Vineri, 16 iulie 2010, 20:01)

          teo [anonim] i-a raspuns lui mm

          probabil vei primi si tu un vot negativ cel putin, din partea "moderatorilor' care par ca fac eforturi evidente a lansa "ce vor ei sa credem"...greu de inghitit...

          de acord si Kudos pt tot ce ai scris aici, intrebarile si ipotezele pot curge in riuri...

          Fie ca Dumnezeu sa primeasca la El acest Inger care a fost trimis pe pamint sa aduca bucurie si incintare inimilor noastre prin forta unui talent vocal adevarat si unic! De neinlocuit!


          Madalina Manole traieste in inimile noastre!
      • 0 (0 voturi)    
        permite-mi sa te contrazic (Duminică, 18 iulie 2010, 11:37)

        unteca [utilizator] i-a raspuns lui rogo

        la autopsie s-a spus ca nu lovitura i-a provocat decesul,..asta pentru ca probabil nu a avut hemoragie cerebrala sau nu a avut un traumatism cranio cerebral care sa se fi descris prin fracturi (cominutive)ale craniului, insa inca nu s-au dat detaliile despre cum a cazut si mai ales cum a actionat substanta ,
  • 0 (0 voturi)    
    madalina m. (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:30)

    cristina [anonim]

    cine suntem noi sa o judecam ? numai ea stie ce a fost in sufletul ei. Dumnezeu sa o ierte
  • 0 (0 voturi)    
    Dumnezeu sa o ierte (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:37)

    razvan [anonim]

    A fost si va ramane in inimile noastre vesnic , un adevarat simbol al romaniei am pierdut azi :((

    Dumnezeu sa o ierte
  • 0 (0 voturi)    
    Dumnezeu sa te odihneasca in pace (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:38)

    Florin [anonim]

    Dumnezeu sa te ierte Madalina Manole....
  • 0 (0 voturi)    
    peste cid (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:39)

    ispy [anonim]

    respectam decizia. punct.
  • +1 (1 vot)    
    scenariu? sau poate nu (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:45)

    numai eu [anonim]

    Sms-ul de adio pare a fi redactat..are un stil de bilet de adio fabricat pentru politie.....a fost trimis de pe mobilul ei...dar asta nu garanteaza ca ea a trimis personal mesajul.Si cum de s-a sinucis dis de dimineata,cu toti in casa...dupa ce in seara anterioara s-a culcat tirziu..pe la 1 noaptea,apoi la 2 se furiseaza din pat...sotu doarme tun...si trimite sms-ul...apoi bea otrava...liniste totala,nimeni nu aude nimic,abia cind cade "intr-o balta de singe"intervine familia cu telefon tardiv la salvare.Este evident crima musamalizata
  • 0 (0 voturi)    
    Mada.... (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:47)

    Mitza [anonim]

    A fost o femeie foarte desteapta si iubita de multi oameni.... Acum desteapta nu pot zice pentru ce a facut dar nu cred ca a facut ea acest lucru.....
    Imi pare foarte rau pentru ea....
    Cand am cunoscut'o ...acum 2 luni de zile mi se parea o femeie foarte de treaba am stat la masa cu ea ... a baut o apa plata si eu o cafea am facut 3 poze cu ea...
    RIP MADALINA...!!!
  • +1 (1 vot)    
    PACAT MADALINA (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:48)

    kiss [anonim]

    de multe ori o persoana care zambeste ascunde o mare durere....suspicios e faptul ca dupa prima incercare de suicit a fost externata si lasa acasa fara ingrijire specializata....cel putin luni trebuia sa aiba parte de consiliere psihologica...dupa primul divort...a avut consiliere psihologica?? dupa decesul primului sot a avut parte de consiliere psihologica??? a te consula un psiholog nu inseamna ca este dement....de multe ori e bine sa spui unui strain necazul decat cuiva apropiat....nu va interiorizati si nu tratati cu indiferenta depresiile...sunt nespus de mahnita, furioasa chiar, am plans azi nu pentru familia ei, pentru baietel ci pentru ea......ea Madalina femeia cu suflet sensibil si ea Madalina artista care din pacate e atat de mediatizata acum..dupa ce nu mai e..nu stiu de ce ma mai mir asa e Romania..promoveaza orice" bomba sexy" si nu minele de aur care ne fac consacrati peste hotare.Am trait cu muzica ei.....am " nenorocit" dermatografele mamei cand eram mica pentru a-mi face alunita ei si asa mai departe...PACAT sper ca Dumnezeu sa o ierte si sa o mangaie, sa ii aline durerea, suferinta si sa aiba o viata linistata acolo sus....aceea e adevarata viata..nu ceea ce reda societatea din ziua de azi....PACAT MADALINA insa pe deoparte incep sa o inteleg...orice persoana are si viata sa personala..nu suntem pasari in colivii...nu ar trebui sa traim pentru nimeni altcineva decat pentru NOI....
  • 0 (0 voturi)    
    Condoleante (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:57)

    leila [anonim]

    Condoleante parintilor,sotului,prietenilor,fanilor si nu in ultimul timp ingerasului care i-a bucurat ultimul an de viata.Sa-i de-a D-zeu linistea de care are nevoie si noi sa ne amintim numai lucrurile frumoase despre astista Madalina Manole Mircea.Ingerii sa-ti ghideze pasii si de acolo dintre nori sa-ti ocrotesti puiul!!!!!D-zeu sa te ocroteasca!!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 14 iulie 2010, 20:00)

    dade [anonim]

    Dumnezeu sa o ierte si sa ii fie tarana ushoara!!
  • 0 (0 voturi)    
    INCETATI (Miercuri, 14 iulie 2010, 20:01)

    ALEX [anonim]

    nu mai dati cu presupusul de ce sau cine ce si cum asteptati faptele de la politie si tot tacamul si dupa indreptati degetul spre persoana responsabila pentru ceea ce sa intamplat banuiesc ca nu sunt singurul care crede ca ea a fost o cantareata de exceptie in tara asta plina de manelisti
  • 0 (0 voturi)    
    Hai pe OTV (Miercuri, 14 iulie 2010, 20:16)

    Guvidu [anonim]

    Astept cu interes serialul de la OTV despre sinuciderea artistei.Eu cred (si DD ar trebui sa faca un sondaj pe tema asta) ca gestul a fost un omagiu in memoria lui Michael Jackson, si a fost cauzat de ultima emisiune a lui Mircea Badea, extrem de deprimata, care a sadit deznadejde in bietul suflet al Madalinei.
    Dumnezeu s-o ierte.
  • +1 (1 vot)    
    lipseste logica (Miercuri, 14 iulie 2010, 20:19)

    colocolo [anonim]

    la cateva ore dupa eveniment,comunicatul se antepronunta,fara nici un martor,cum ca "a ingerat in mod voluntar.".logic,de unde stiu asa precis ?e ca cu cei 16000 de la tms,anuntati de planificatori, anterior evenimentelor?daca a "fortat-o" cineva sa bea,dupa ce a lovit-o la cap?doar a gasit-o intr-o balta. sau,ea a baut lichidul.n-a tusit, nu nimic si a inceput sa dea cu capul de podea?lipseste logica.
  • +1 (1 vot)    
    Mai criticati presa? (Miercuri, 14 iulie 2010, 21:45)

    OzzyO [utilizator]

    Nu aveti de ce, presa este exact cea pe care o merita cei care au comentat mai sus. Desigur, nu ma refer decat la "specialistii " in omucideri, sinucideri, depresii etc...care s-au adunat toti pe hotnews. Si ei nici macar nu "cred", nu, indoielile sunt pentru prosti, ei "stiu" ce s-a intamplat. Ei stiu cum poti sa otravesti un om fara ca el sa se prinda, ei stiu cum se poarta un om cand se sinucide si cat de lungi sunt mesajele de adio pe care trebuie sa le scrie. Vai de voi, oameni cu "educatia " facuta de OTV...
  • 0 (0 voturi)    
    crima? (Joi, 15 iulie 2010, 9:43)

    jos_iliescu [anonim]

    E cam dubios totul. Si mesaj butonat pe telefon, si motivatie cam ciudata in mesaj, si sinucidere-n holul casei, si mama de copil de un an.
    Suspectez o crima.
  • 0 (0 voturi)    
    mada (Joi, 15 iulie 2010, 11:59)

    demetra [anonim]

    Este evident ca in toate clipurile unde apare sotul acesta este fara chef. Parca nu se bucura de nimic.Are chiar o figura de om strain de orice actiune, mereu este cu gandul in alta parte. Unde? Oare nu cumva la amanta lui cultivata de pe vremea cand Mada era insarcinata si perpetuata si acum mai ales ca mada era foarte atasata de copil iar atentia catre sot era fireste mai diminuata?? In toate posturile sotul este apasat de ceva; nu raspunde decat de conjunctura la exuberanta ei care este in cele mai multe cazuri de nestavilit.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu scapa! (Joi, 15 iulie 2010, 13:46)

    mm [anonim]

    Cata dreptate ai! Daca ii compari, sotu transmite mai mult decat ea starea de sinucigas! Si daca a gandit-o intai pentru ea, si apoi pentru el???
  • 0 (0 voturi)    
    Madalina Manole (Vineri, 16 iulie 2010, 19:39)

    Alexa [anonim]

    Mi se pare normal k Petru nu vrea sa vb nimic si cu nimeni.La ce durere are in suflet numai de ziaristi nu-i arde lui,cand stie k si-a pierdut sotia si a ramas singur sa creasca un copil.Condoleante sotului,parintilor.Dumnezeu sa o ierte.
  • 0 (0 voturi)    
    crima (Duminică, 18 iulie 2010, 0:19)

    dragos [anonim]

    Este clar crima.Otrava i sa turnat pe gat si pusa langa ea!Ea nu cadea brusc din picioare cum punea furadan pe buze(doar nu se plimba si cu sticla si cu paharul prin casa dupa ea.Si in momentul caderii,daca se lovea atat de tare nu se spargea si paharul?)
    Parerea mea este ca sotul ei a ucis-o din greseala in jurul orei 2.A gandit putin situatia si a scris mesaj pe telefon si apoi ia turnat otrava pe gat.Apoi dupa ce a ajuns furadanul in sange a sunat la politie.(plus ca putea sa schimbe ora mesajului,deaia la si trimis pe acelasi soft ca e mai simplu,in orice caz prima varianta este mai usoara!Niciodata un mesaj sau un apel de telefon nu poate fi o proba,daca ai o gandire logica si intelegi cum sta treaba!dar procurorii de la noi sunt facuti sa puna botu'!)
  • 0 (0 voturi)    
    MOARTE SUSPECTA (Duminică, 18 iulie 2010, 11:27)

    unteca [utilizator]

    inca din prima clipa cum am auzit modul in care a murit si datele anuntate in media , nu am crezut nicidecum ca ar fi o sinucidere , am studiat ceva medicina si chimie ,si pot sa spun ca sub nicio forma nu se poate bea 350-400 ml carbofuran, reactiile organismului sunt devastator de dureroase, si evident de zgomotoase si ar fi dat-o de gol in cazul in care prin absurd ar fi incercat sa se sinucida .in cazul acesta sunt foarte putine detalii (preuspusele ei tentative de sinucidere anterioare, care nu sunt afirmate de niciun medic, si faptul ca a cumparat acea substanta) care sa duca la ipoteza de sinucidere , insa toate pot aparea intr-o crima, insa in varianta de crima principalul suspect ar fi sotul, iar dupa cum l-am vazut la inmormantare , cum avea privirea pierduta si nu s-a dezlipit nicio clipa de sicriul ei, i se citea durerea devastatoare pe fata era ca un robot, plus ca am auzit la unul din posturile tv ceva ce m-a cutremurat si m-ai rau , intr-una din locatiile de la ploiesti , a fost filmat de aproape s-a auzit (dar au si scris pe ecran cei de la tehinc) cand a spus cu un gals pierdut si plin de durere "de ce m-ai lasat asa de pustiit",....am urmarit aproape non stop tot ce s-a spus si s-a aratat despre si cu ea in toate aceste zile ,...si vazandu-l cat de afectat era ,...mi-e greu sa cred ca el ar fi omorat-o desii sunt cateva motive ptr care ar fi putut sa o faca....
    mai exista insa date care nu s-au prea anuntat , faptul ca in dimineata respectiva erau 4 barbati din echipa de anchetatori care masurau unul din geamurile casei lor ....deci e clar ca anchetatorii au in vedere foarte evident , ipoteza de crima , insa e posbil ca ei sa aplice o tactica destul de inteligenta , si sa nu anunte ca banuiesc un asasinat pentru ca vinovatul acestei morti sa nu se ascunda , fiind rostit cu atata "putere " de cei din echipa de anchetatori varanta de sinucidere , criminalul va sta fara stresul ca va fi prins , si astfel ei isi vor face cercetarile mai usor
    • 0 (0 voturi)    
      moarte provocata de sotul madalinei (Joi, 16 septembrie 2010, 17:57)

      viky [anonim] i-a raspuns lui unteca

      permiteti sa va felicit domnule draga dupa logica atat de fireasca ....sant sigura ca in romania sunt foarte multe capete luminoase dar din pacate coruptia nu lasa ADEVARUL
  • 0 (0 voturi)    
    crima (Duminică, 18 iulie 2010, 17:16)

    Alina [anonim]

    Urata poveste. Probabil crima, pacat de ea, fiindca dupa ce ca cienva a omorat-o i-a mai inscenat si sinucidere sa o judece si condamne toti....cand ea e o victima. CIudat ca politia nu vehiculeaza de nici un fel ca s-ar putea sa fie o crima.

    NU gasesc nici o informatrie convingatoare ca ar fi sinucidere...insa sunt cel putin 3-4 lucruri care suna a crima....
  • 0 (0 voturi)    
    ancheta trebuie sa fie impartiala (Marţi, 20 iulie 2010, 10:57)

    sceptic [anonim]

    procedura in astfel de cazuri este destul de standard. Se face ancheta si sunt intervievati la modul foarte serios toti cei implicati. Locul faptei trebuie analizat exact ca si pentru o crima. Ideea este ca un investigator profesionist nu se lasa dus spre o extrema decat daca are suficiente probe pentru asta. Deci pana se poate dovedi cu tarie ca a fost vorba de sinucidere sau despre otravire investigatorii nu ar trebui sa declare nimic presei. Din cate am citit acest pesticid nu are nici gust nici miros. Daca e asa, o persoana poate sa bea o cantiatate destul de mare fara sa realizeze ca nu bea apa de exemplu. Daca biletul sinucigasului ar fi fost scris de mana ar fi fost o proba incontestabila prin analiza grafologica. Cu un sms insa... Sunt multe lucruri de spus, dar din ce stim pana acum nu mi se pare ca avem de a face cu un verdict clar.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by