O investigatie HotNews.ro - Kamikaze

Povestea condamnarii lui Vintu la inchisoare

de Dan Tapalaga, Catalin Prisacariu     HotNews.ro / Kamikaze
Marţi, 13 iulie 2010, 10:56 Actualitate | Esenţial


FOTOGALERIE Extrase din sentinta in cazul SOV
În 1981, Sorin Ovidiu Vîntu era condamnat definitiv, cu executare, pentru complicitate la infracțiunea continuată de delapidare calificată (pentru o pagubă de 69.641 de lei), săvîrșirea infracțiunii continuate de sustragere și distrugere de înscrisuri oficiale, comiterea infracțiunii continuate de fals intelectual în acte oficiale și comiterea infracțiunii de uz de fals. Condamnarea l-a trimis în penitenciarul Bacău, unde a și fost contactat de Direcția a IV-a a Securității, pentru care a semnat un angajament de colaborare.

Funcționarul de contabilitate Vîntu, cel care verifica marfa vîndută

În 1981, Vîntu (conform sentinței penale nr. 450 a Judecătoriei Roman din 1 august 1981) era “funcționar la serviciul contabilității” al Întreprinderii comerciale de stat pentru mărfuri alimentare și alimentație publică (ICSMAAP) din Roman. “În perioada iunie 1980 – februarie 1981, inculpatul Vîntu S.O., în înțelegere cu celelalte două coinculpate (gestionare la chioșcurile 236, respectiv 246 ale ICSMAAP – n.r.), a înlesnit acestora însușirea unor importante sume de bani provenite din vînzarea produselor alimentare primite, în special cofetărie, treptat, în mod repetat, prin falsuri și sustragere și distrugere de acte oficiale”, se arată în sentința citată.

Care era, de fapt, mecanismul pus la cale de Vîntu? Din documentul citat reiese că  era unul extrem de simplu, dar pentru care inculpatul avea nevoie de sprijinul “coinculpatelor”. La ICSMAAP, procedura de livrare a produselor de cofetărie către chioșcurile unde acestea se vindeau era următoarea:

- laboratorul întreprinderii trimitea marfa, printr-un “motoscuterist”, către chioșcuri;

- fiecare transport era însoțit de două avize de expediție a mărfii, identice (un al treilea aviz rămînea la cotorul caietului de avize);

- cînd motoscuteristul ajungea cu marfa la un chioșc, îi lăsa un aviz de expediție gestionarului/gestionarei, apoi se întorcea la - laborator cu celălalt aviz de expediție, semnat de gestionarul/gestionara chioșcului;

- la laborator, pe baza avizelor returnate, se întocmea un centralizator al mărfii trimise spre vînzare;

- centralizatorul și avizele (sau notele de predare-restituire) semnate de gestionarii/gestionarele de chioșcuri ajungeau, apoi, la contabilitate.

La contabilitate, adică  la Vîntu: “Aceste centralizatoare la care erau anexate exemplarele originale ale notelor de predare-restituire erau predate, treptat, la serviciul contabilității inculpatului Vîntu S.O., care avea obligația să verifice dacă notele sînt confirmate de gestionarii primitori, dacă ele corespund cu cele evidențiate în centralizator ca număr de unitate primitoare, cantități mărfuri desfășurate”.

Pasul 1 al fraudei: distrugerea notelor de predare-restituire

Dacă Vîntu ar fi fost un funcționar-model, mecanismul de mai sus ar fi trebuit urmat întocmai. Instanța, însă, a considerat că nu a fost cazul: “Față de acest procedeu de lucru și în raport cu implicarea sa personală în cazul lui, inculpatul Vîntu S.O. s-a gindit că înlăturînd o parte din avizele de expediție (notele de predare-restituire) – prin sustragerea și distrugerea lor (a celor originale anexate de laboratorul de cofetărie la centralizatorul livrărilor zilnice) și modificînd prin fals calculul valoric din centralizatoarele respective, ar putea fi realizat pe seama gestionarilor primitori un plus de marfă a cărei valoare nu se mai înregistrează contabil, iar din vînzarea produselor respective se puteau obține sume de bani care să fie însușite din gestiune, fără posibilitatea descoperirii cu ușurință a acestui lucru”.

Pasul 2 al fraudei: complicitatea gestionarilor

Totuși, lui Vîntu nu i-ar fi folosit la nimic să distrugă și să modifice acte în contabilitate, cîtă vreme nu avea complici la chioșcuri. Complici care să accepte să vîndă marfa fără acte (și ei ar fi urmat să distrugă partea lor de documente, adică acele note de predare-restituire primite de la motoscuterist la livrarea mărfii). Exact la asta s-a gîndit și Vîntu: “Pe baza acestei idei, sus-numitul inculpat a încercat cu mai mulți gestionari, să le obțină adeziunea de a efectua asemenea manopere, dar fără a reuși”. Cel puțin la început. Apoi, însă, planul “inculpatului” a dat roade.  

Pasul 3 al fraudei: punerea în aplicare a planului și împărțirea banilor

Conform instanței, Vîntu a reușit să convingă o gestionară: “Inculpata Averescu M., după oarecare stăruință, a acceptat propunerea și  în perioada iunie 1980 – februarie 1981, au sustras și distrus un număr de 37 note de predare-restituire, în dublu exemplar – originalul, pe care-l primise Vîntu S.O. Și cel de-al doilea rămas la Averescu M. Și pe care aceasta nu le-a mai cuprins în rapoartele lunare de gestiune, vizînd produse de cofetărie în valoare de 45.152 lei, primite efectiv și vîndute de coinculpată prin chioșcul alimentar gestionat, sumele rezultate din vînzarea lor fiind însușite de aceasta și împărțite cu inculpatul Vîntu S.O. Prin același procedeu, potrivit înțelegerii dintre cei doi inculpați, au mai fost sustrase și distruse un număr de 11 bonuri privind produse de panificație primite și vîndute de Averescu M., în valoare de 8.480 lei, sumă însușită de aceasta din gestiune și împărțită cu coinculpatul”.

Primul succes a fost urmat de al doilea: “Utilizînd aceeași metodă, inculpatul Vîntu S.O. a contactat și pe coinculpata Levărdă M., pe care a convins-o mai greu asupra eficacității procedeului, care, în final, a acceptat propunerea, astfel că, în lunile noiembrie și decembrie 1980, din gestiunea celei în cauză s-a sustras suma de 15.979 lei, împărțită între ei, provenită din vînzarea unor produse de cofetărie”.

Deznodămînt: căință penală și nedumerire în privința sumelor furate

În urma unei “revizii” la ICSMAAP, frauda a fost descoperită și procuratura sesizată. A urmat o anchetă penală. În cursul căreia “Inculpații Vîntu Sorin-Ovidiu și Averescu Maria au recunoscut faptele, furnizînd – ca și organele de cercetare – detalii asupra comiterii acestora, dar – tot ca și în fața organelor de urmărire penală – exprimîndu-și nedumerirea că sumele pe care și le-au însușit împreună ar putea totaliza peste 50.000 lei, cîtă vreme, după aprecierile lor, totalul acestor însușiri s-ar cifra la 18.000-25.000 lei”. Totuși, instanța nu s-a lăsat impresionată: “Faptul că inculpații sînt nedumeriți în prezent de întinderea reală a pagubei, despre care își închipuie că ar fi fost mai mică, ar putea fi pus pe seama împrejurării că însușirea s-a desfășurat în timp, uneori cu intervale mai largi între un act și următorul, banii au fost cheltuiți cu ușurință și nici unul dintre inculpați nu a ținut, măcar mental, o evidență a sumelor respective”.

Judecătorii despre Vîntu: “a gîndit și a inițiat sistemul”

Înainte de a pronunța pedepsele, judecătorii au reținut că “Vîntu Sorin-Ovidiu, dată fiind împrejurarea că, prin funcția deținută a avut posibilitatea de a acționa așa cum a acționat, întrucît (neinteligibil) nemijlocit cu actele respective, ținînd evidența gestiunilor (neinteligibil) coinculpate, ceea ce i-a creat și un ascendent asupra acestora, și prin faptul că a gîndit și a inițiat sistemul, trebuie apreciat că, sub aspectul subiectiv, acesta și-a reprezentat, încă din momentul luării hotărîrii, activitatea infracțională pe care a desfășurat-o ulterior în ansamblul ei, avînd de găsit – după propriile sale declarații – numai gestionarii cu care să <lucreze>, indiferent cine ar fi fost aceștia. Împrejurare că, dintre toți cei tatonați, numai cele două coinculpate au acceptat propunerile sale, însușind diverse sume de bani din gestiuni (neinteligibil) nu are nici o relevanță, în cauză rezoluția sa infracțională fiind aceeași, iar pagubele fiind cauzate patrimoniului unic al uneia și aceleiași unități socialiste”.

Condamnat la cinci ani și zece luni

Prin sentința penală 450 din 1 august 1981, emisă de Judecătoria Roman, Vîntu a fost condamnat la cinci ani și zece luni de închisoare, din care a fost scăzută “perioada deja executată (de arest) preventiv de la 15 martie la 10 aprilie 1981”. Ulterior, pedeapsa i-a fost micșorată lui Vîntu, acesta fiind eliberat din penitenciar în decembrie 1985.

Ancheta realizata de Dan Tapalaga (HotNews.ro) si Catalin Prisacariu (Kamikaze)


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















17656 vizualizari

  • -68 (90 voturi)    
    P.S. (Marţi, 13 iulie 2010, 10:59)

    Kiddo [anonim]

    materiale puse la dispozitie de Basescu & CO.
    • +57 (61 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 13 iulie 2010, 11:20)

      ciprian p. [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Si asta il face pe Vantu sa nu mai fie infractor!? Multumesc!
      • -22 (34 voturi)    
        fost infractor (Marţi, 13 iulie 2010, 12:56)

        n_asul [utilizator] i-a raspuns lui ciprian p.

        momentan statul reformat de presedintele vostru trebuie sa-l condamne pt a fi infractor . Altfel este un distins cetatean ... cel putin la fel de distins ca si presedintele
      • -21 (29 voturi)    
        tara arde si baba se piaptana (Marţi, 13 iulie 2010, 13:09)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui ciprian p.

        suntem bombardati cu articole cu acest infractor ordinar dar in timpul asta vladescu gandeste la scoaterea cotei unice ...
        dormi linistit, fni lucreaza pebtru tine :) parca s-a intors putin dar e pe-acolo
        • -11 (19 voturi)    
          Sunt surprins (Marţi, 13 iulie 2010, 14:45)

          InfoEconomice.Blogspot.Com [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Sunt surprins ca suntem bombardati cu astfel de stiri! Vantu a schimbat tabara pe ultima suta de metri ai campaniei electorale cand si-a dat seama ca "masinaria de vot a tovarasului Basexu" va merge mai bine decat cea a PSD....
          Sau mai crede cineva ca l-a invitat pe prostanac ca sa se relaxeze impreuna dupa care... un ziar din trustul Realitatea - Catavencu a publicat ce s-a intamplat...

          Am vazut ca Basexu isi "pedepseste" un pic sustinatorii... oare nu cumva doreste sa le finalizeze el dosarele penale fara condamnari?
          • +9 (9 voturi)    
            oho! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:19)

            Cristian I. [anonim] i-a raspuns lui InfoEconomice.Blogspot.Com

            Nu m-am gandit la ataita subtilitate.

            Insa se poate, desigur. Inca din 2004 un coleg imi atragea atentia sa nu ma bucur cind diferiti infractori sunt chemati la DNA, ca asta nu este decit o "albire". da, au fost chemati, s-au dus, au fost investigati si ... niemni nu este condamnat!

            In acest fel, in loc de "acuzat/suspectat de escrocherie", avem un parlamentar sau om de afaceri ce a fost DOVEDIT NEVINOVAT!
            • +2 (2 voturi)    
              nicolae popa mai vine de la jakarta? (Miercuri, 14 iulie 2010, 17:01)

              katun [anonim] i-a raspuns lui Cristian I.

              se pare ca dna a uitat sa-l mai aduca in tara pe nicolae popa... domnu' morar, haideti ca asteapta omul ala sa vina sa dea declaratii si sa-si ispaseasca pedeapsa impreuna cu vantu!
        • -1 (1 vot)    
          ne lasi... (Miercuri, 14 iulie 2010, 9:57)

          smoke [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          nu te pune nimeni sa citesti .Gasesti articole despre Vladescu ....acum daca e "criza" nu trebuie sa mai stim si altceva ...
      • -11 (21 voturi)    
        Raspuns la raspuns (Marţi, 13 iulie 2010, 13:48)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui ciprian p.

        Vai ce stire de senzatie. Vantu a stat la parnaie in '81. Noi murim de foame in 2010 si primim servite de la anchetatorii lui base evenimente din '81 care ar trebui sa ne capteze atentia. Jalnic base, mai bine sa ne zica unde in istorie s-a vazut ca la doua saptamani dupa ce ai crescut o taxa importanta sa spui ca trebuie sa o diminuiezi.
        • +11 (17 voturi)    
          raspuns lui Mircea (Marţi, 13 iulie 2010, 14:11)

          Anonymus [anonim] i-a raspuns lui Mircea

          Nu inteleg legatura lui "Base" cu denuntarea acestui infractor. In definitiv denuntarea oricarui hot e un gest de patriotism.
          • -7 (11 voturi)    
            :) (Marţi, 13 iulie 2010, 14:56)

            psihologul de serviciu [utilizator] i-a raspuns lui Anonymus

            Nu intelegi sau nu vrei sa intelegi?
            Mare diferenta!!
            • +5 (7 voturi)    
              Dar toti sunteti experti securisti ma. (Marţi, 13 iulie 2010, 16:39)

              GT2 [utilizator] i-a raspuns lui psihologul de serviciu

              Un doi se iveste vreunu' cu anumite comentarii "subtile".

              Mai lasati ma fitele astea de 3 lei si bucurativa ca aflati adevarul.
          • 0 (4 voturi)    
            Nu am murit de foame (Marţi, 13 iulie 2010, 16:37)

            GT2 [utilizator] i-a raspuns lui Anonymus

            ... niciodata si nu murim nici acum. Dar daca vin ceilalti la putere, aia obisnuiti sa dea, o sa o simtim si pe asta. Ceilalti nu au stiut decat sa dea fara numar mult la anumiti si cate putin la fiecare sa le astupe gura si sa incaseze votul. Problema este ca acum NU MAI E DE UNDE DA.

            Mare "fericire" ar fi daca ar veni astia sa mai dea si acum. Adio Romania ... e vanduta bucata cu bucata cui are de dat ceva si in cazul asta Vantu si Patriciu ca ei au avut grija sa isi creasca linistiti conturile pe guvernarile trecute.
        • +9 (11 voturi)    
          O stire neasteptata (Marţi, 13 iulie 2010, 16:30)

          FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

          Toata ziua sunt stiri "Jos Basescu". Oare stirile acelea nu ne deranjeaza? Oare in timpul umplut cu scandari si stiri "Jos Basescu" altcineva nu lucreaza in alta parte? Iata ca veni o stire cu dovezi, despre unul din cei ce intretin starea de panica si haos in Romania. Nu-i asa ca e in neregula, ca stirea nu se incadreaza in sablonul "jos Basescu"? Nu-i asa ca ne-am obisnuit doar cu stiri negative? Nu-i asa ca in afara de critici nu prea mai stim altceva sa facem?
        • 0 (0 voturi)    
          procesare (Sâmbătă, 11 septembrie 2010, 17:59)

          errine [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

          tu nu ai destula memorie sau ai vreun deficit de atentie de nu poti procesa doua informatii in acelasi timp? aia cu taxele e una, asta e alta, eu pot sa le citesc pe amandoua. tu de ce nu poti? sau nu poti emite doua pareri despre doua subiecte si esti suparat ca noi vorbim despre celalalt subiect?
      • -2 (8 voturi)    
        cei de la putere sunt complici (Marţi, 13 iulie 2010, 14:49)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui ciprian p.

        toti cei care comentati pro regimul basescian nu va puneti intrebarea de ce acest "infractor"(pe care il scuipati si il faceti in mii de feluri) este in libertate ? nu e si problema celor care sunt la putere acum ? sau cum vine asta ca e liber? sa il lege cei de acum daca cei dinainte nu au fost in stare!!!!!
        • +2 (2 voturi)    
          bda da, ai dreptate! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:22)

          Cristian I. [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

          Ai dreptate, din 2004 nu mai sunteti voi la putere, atunci de ce Base nu condamna pe acesti infractori dovediti, asa cum ne-a promis?

          Deci, sunt perfect de acord cu afirmatia "sa il lege cei de acum daca cei dinainte nu au fost in stare!!!!!" ins anu pot fi de acord cu CONCLUZIA neexprimata de mesajul tau, anume ca ne va fi mai bine daca pica Base si revine Ilci la putere ...
        • +3 (3 voturi)    
          Logica lui Peşte (Marţi, 13 iulie 2010, 16:23)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

          Eşti exact genul de om care, dacă s-ar fi băgat cei de la putere peste justiţie, ar fi sărit de trei coţi în sus... dar, cum puterea nu o influenţează, îi acuzi că nu se implică. Cum o dai, tot nu e bine. Puterea NU ARE VOIE să-şi facă o problemă din asta. Dar, ca şi alţii de pe aici, care întreabă de ce se face atâta caz de Vântu, eşti îndoctrinat de către Antena 3 şi Realitatea...
    • +28 (38 voturi)    
      delapidare clasica (Marţi, 13 iulie 2010, 11:22)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      la fel de clasic suportul celorlalti infractori care posteaza pe aici pro vantu, pro pesedea si pro moscova !
      • +11 (11 voturi)    
        Pacaleala (Marţi, 13 iulie 2010, 12:58)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        Romanilor carora le plac pacalelile au o anumita simpatie pentru Vantu. Cei care pacalesc se pricep sa scoata in evidenta carentele de caracter ale celor pacaliti. Sa vedem daca sistemul juridic roman reuseste sa transforme pacalelile lui Vantu in inselaciuni.
    • +39 (49 voturi)    
      Asa si ? (Marţi, 13 iulie 2010, 11:23)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      Ce ma intereseaza de unde provin materialele ? Faptul ramane si anume ca Vantu e un infractor de drept comun, un hot. Un talhar care a ajuns mare "domn" in tara romaneasca si pe care prostovanii ca tine il sustin sau il tolereaza. In locul lui ar putea fi aproape orice roman, care isi inchipuie ca lipsa banilor justifica orice magarie. Deh, pe saracia asta trebuie "sa te descurci"...
    • +20 (24 voturi)    
      documente (Marţi, 13 iulie 2010, 11:24)

      victor L [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      @Kiddo ,
      atit putu mintea ta sa nasca?
    • +7 (11 voturi)    
      posibil (Marţi, 13 iulie 2010, 11:24)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      posibil insa daca sunt reale faptele asta e...
    • +26 (26 voturi)    
      Modul de gandire si actiune (Marţi, 13 iulie 2010, 11:25)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      din materiale seamana destul de mult cu cazul FNI. Se vede totusi saltul pe care l-a realizat Vantu de la gainarii cu prajituri la castiguri grase bazate pe lacomia oamenilor. In definitiv cu cat mananci mai multe prajituri cu atat devii mai lacom.
      • +2 (2 voturi)    
        pericol semnalat! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:25)

        Cristian I. [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Dincolo de disputa pro-Base sau pro-ilici, postarea lui Constantin pune in evidenta un pericol real: prin 1992 lumea vazuse deja ca pedesereul fura, dar i-au votat tot pe aia "si-au facut plinul, maica. poate se satura acum, ce vreti, sa vina la putere niste hoti noi, care unt hamesiti?"

        Insa realitatea ultimilor 20 de ani ne-a aratat ca nu se satura nici-o data, dimpotriva, daca scapa nepedepsiti, apetitul lor creste!
        • 0 (0 voturi)    
          Re (Marţi, 13 iulie 2010, 17:23)

          Jean [anonim] i-a raspuns lui Cristian I.

          Reiese clar ca hotia nu are culoare politica.La o adica isi dau mana hoti cu hoti in functie de conjunctura.Important este sa fie la putere niste tipi care sa le inlesneasca furturile si sa croiasca legi care sa-i puna la adapost.Cat de mici si de meschini sunt acesti oameni mari, pe care copiii nostri ii invidiaza ca au averi si ca au ajuns /s-au ajuns, in timp ce ei,pe care-i invatam sa se dezvolte intelectual si-i educam,ies din facultati direct someri! O viata superba intr-o tara superba, cu niste oameni minunati ! De ce ne mai miram ? Va certati aiurea pentru a apara niste gainari, INDIFERENT DE CULOAREA POLITICA. Niste GAINARI !
    • +19 (23 voturi)    
      doc.adevarate (Marţi, 13 iulie 2010, 11:25)

      spectator [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Ceea ce conteaza e sa fie documente adevarate. Ca le-o fi pus la dispozitie unii..., altii..., Papa de la Roma..., chiar nu are nici o importanta!
      • -1 (3 voturi)    
        Adica cum? (Marţi, 13 iulie 2010, 15:01)

        papa de la roman [anonim] i-a raspuns lui spectator

        Adica cum, nu ai incredere in justitia socialista? Pai ce s-a vazut cineva condamnat pe nedrept in timpul glorioasei ere socialiste? Daca procurorii de atunci au condamnat atunci SIGUR e adevarul gol, golut, nu exista sanse sa nu fie asa! Mai ales ca sentinta era verificata si pe linie de partid, deci inca un motiv sa ai deplina incredere in competenta tovarsilor ... tai.
    • -15 (23 voturi)    
      Da, sigur (Marţi, 13 iulie 2010, 11:29)

      Cristian Muresan [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Ma gandeam chiar ca Basescu a fabricat acest dosar acuma repede, cand se strang randurile impotriva lui.
      • +10 (14 voturi)    
        da (Marţi, 13 iulie 2010, 12:31)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Muresan

        se strang randurile celor ca Vantu, adica a talharilor.
    • +24 (26 voturi)    
      Nu conteaza cine le pune la dipozitie (Marţi, 13 iulie 2010, 11:38)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Nu conteaza cine a scos materialele pe piata, important ar fi fost ca ele sa fie scoase la lumina ca inainte ca oamenii sa fie pagubiti de FNI si FNA. Cunosc oameni care au pierdut bani de un apartament la fondurile lui Vantu, chiar din familie, asa ca nu mai luati apararea unui puscarias.
    • +29 (31 voturi)    
      bravo (Marţi, 13 iulie 2010, 11:45)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      imi place ca iei aparearea hotului asta folosind tertipuri de genul "basescu.." .. cu cei ca tine tara merge inainte ca un rac
    • +27 (35 voturi)    
      Normal! (Marţi, 13 iulie 2010, 11:47)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      Tot ce este rau in tara asta, e Basescu!
      Asa te invata pravda tv si latrinele!
      Inainte de Basescu nu a existat nimic rau?
      Chiar nimic?
      Sunt de acord ca Basescu nu este bun pentru functia de presedinte, dar ACUM, este singurul care este mai rasarit!
      poanta, e o gluma proasta a lui ilici si a lui nastase.
      ochi-de-peste-fiert, este o alta gluma si mai proasta a celui mai bogat roman cu banii statului, paturiciu!
      Cauta si spune/mi si mie care este ala bun!
      Daca nu gasesti, kiddo, bucura/te de copilarie!
      Nu o mai ai pentru mult timp!
    • +16 (18 voturi)    
      Nu conteaza cine le-a pus! (Marţi, 13 iulie 2010, 11:49)

      slider [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      Important este de vazut cunm ceii mai bogati oameni din Romania (care mai si formeaza opinia publica prin puterea media) au hotia in sange si nimeni nu o sa ii mai schimbe niciodata!
    • +20 (24 voturi)    
      Esti reporter Realitatea? (Marţi, 13 iulie 2010, 11:53)

      Joao [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Ma cam doare undeva de cine au fost puse la dispozitie; dar acest Vantu deja are un precedent in anii ´90 ca fiind un escroc fara scrupule ( vezi FNI) si apoi nu am sa-i permit acestui hot sa-mi dea lectii de moralitate prin intermediul grupului sau de presa. You understand?
    • -12 (18 voturi)    
      esti mic (Marţi, 13 iulie 2010, 12:05)

      infractor foarte periculos [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Kiddo draga, peste citiva ani vei citi si despre cum s-a furat flota, cit de mare infractor a fost persoana ..furacioasa si cum s-a masluit hartiile cu semnaturi, unde sunt navele si unde nu sunt banii....
      Dar mai mult blogurile va scrie si de alte afaceri ale familiei,clanului si cu siguranta vor fi primele condamnari cu ura din Romania.
      Si daca a furat , a furat in comunism -deci a contribuit la premisa darimarii acestuia si instaurarea democratiei originale in care traim excelent.
      Pai cine are acces la dosare si din ordinul cui sau cautat. Este bine ca afla lumea cum securisti au devenit lacheii vintului, ca de fapt el este un papagal in spatele carora se afla baietii din servicii si banii lui de fapt sunt ai lor cu care se finanteaza alte smenuri .
      Deci nu cartea, diplomele sunt cele care fac regula ci smecheria , informatia , mizeria , interesele.... Cel putin a dat de lucru la niste oameni, mai afla lumea de traznaile si afecerile celor de la putere.
      va rog sa-mi pune-ti 20 de minusuri ca am zis de flota si de cine conduce si da informatii, ca de trebuie sa-i ajutati pe cei sub 10% . Daca cad ei ramine-ti si voi fara servici si poate un pic de someri. Cine scrie impotriva trebuie facut pasta pentru ciini si pisici. Pacat de noi, de democratia nostra de cine ne conduce si de vitorul nostru.
      Nu invatam nimic din imnul national, din trecutul istoric, patriotismul a fost ucis de "puii mei "si nu invatam nimic din ce mindrie are rusul sau americanul cind se cinta imnul lor in care tara trebuie sa traiasca .
      • +18 (22 voturi)    
        flota!!! (Marţi, 13 iulie 2010, 12:27)

        trtt [anonim] i-a raspuns lui infractor foarte periculos

        Nenea , mai cerceteaza si tu putin cine a semnat actele in doasarul Flota.....Nenea Vacaroiu...si .....Desteptule furaciunea cu FNI a fost in comunism?...de facut de comunisti da.......
      • +2 (4 voturi)    
        Lasa amintirile... (Marţi, 13 iulie 2010, 13:51)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui infractor foarte periculos

        Tataie, lasa nostalgia...

        Auzi colo: "... nu cartea, diplomele sunt cele care fac regula ci smecheria , informatia , mizeria , interesele..."

        Asa ai invatat in comunism, ca trebuie sa fii smecher, sa te descurci, nu sa fii capabil. Ei, vremurile s-au mai schimbat, cine munceste are, cine nu, incearca sa fie doar smecher...

        Imnul national nu ne invata mare lucru, ca era dedicat romanilor din alt secol. A ajuns imn national pentru ca le-a placut prea mult organizatorilor si profitorilor lovilutiei... A fost semnalul de punere in miscare pe 22 decembrie, d-aia a ajuns imn...
        Pentru mine era mai reprezentativ Tricolorul lui Porumbescu, sau Pui de lei al lui Nenitescu.


        Si mai pune mana pe o carte, ca ai cam uitat cum e cu gramatica si ortografia...
      • +3 (3 voturi)    
        condamnarile de drept comun? (Marţi, 13 iulie 2010, 18:56)

        bula [anonim] i-a raspuns lui infractor foarte periculos

        sunt la secret? de cand? te duci frumos la arhiva si vezi si cazul Ramaru si Stefanescu - vin si ce vrei tu. Daca-l prindeau pe Vantu cu vreo zece ani inainte pentru suma de 70 000 era pedeapsa cu moartea.
    • +14 (16 voturi)    
      Vântu, Madoff, FED, s.a.m.d. (Marţi, 13 iulie 2010, 12:06)

      paul son [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Ca veni vorba de scheme piramidale, iata, stim deja ca un mic informator de duzina cu putin sprijin din partea baietilor veseli poate pune usor la cale un Caritas sau un FNI. Te mai miri atunci ca la nivel mondial, avem exemple precum Madoff cu schema lui de cateva decenii sau FED-ul ce implineste curand aproape un secol? Ne mai miram ca niste baieti mult mai bine plasati decat o mana de securisti si informatori locali au putut pune la cale un Caritas de 100 de ani bazat pe "FIAT money"? Of, ce ti-e si cu teoriile astea conspirationiste. Noroc ca lumea incepe sa se mai trezeasca... :)
    • +6 (12 voturi)    
      creier de talhar (Marţi, 13 iulie 2010, 12:29)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      ai un creier de talhar. Adica e de condamnat ala care pune la dispozitie dovezile ca esti hot, nu tu, care furi.
    • +3 (3 voturi)    
      ce conteaza asta? (Marţi, 13 iulie 2010, 13:57)

      Cifre [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      ce importanta are? atata timp cat sunt inregistrate si reale in judecatoria din Roman? poate sa le puna si scaraotzchi, pentru mine conteaza ca un hot de drumul mare face averi cu banii nostri si are influenta in sfera politicii.
    • +3 (3 voturi)    
      posibil! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:16)

      Cristian I. [anonim] i-a raspuns lui Kiddo

      Posibil, ba chiar probabil.

      dar mai important este daca sunt ADEVARATE sau nu.

      conteza mai putin cine striga "sariti, foc!" cit daca este sau nu un incendiu. Daca e, trebuie sa luam masuri, fidiferent cine a dat alarma ... si ce intentii a avut!
    • +3 (3 voturi)    
      motoscuterist , (Marţi, 13 iulie 2010, 21:12)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui Kiddo

      ...asta ,daca te framanta asa tare , a " furnizat " materialele !!
      Ce zici ,mai are in garaj ceva felii de cozonac , esti amator ??
  • +5 (11 voturi)    
    inadvertenta (Marţi, 13 iulie 2010, 11:22)

    Razvan_M [utilizator]

    "Prin sentința penală 450 din 1 august 1980, emisă de Judecătoria Roman, Vîntu a fost condamnat la cinci ani și zece luni de închisoare, din care a fost scăzută “perioada deja executată (de arest) preventiv de la 15 martie la 10 aprilie 1981”"

    Sentinta s-a emis la 1 august 1980, dar arestul preventiv deja executat a avut loc intre 15 martie - 10 aprilie 1981? Cred ca ar trebui studiate mai cu atentie actele si cerute documente de la intrarea in arest, iesirea din arest, inceputul procesului si intrarea/iesirea din inchisoare.
    • +11 (13 voturi)    
      multumim (Marţi, 13 iulie 2010, 11:59)

      editor [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      A fost o eroare de redactare. Sentinta este din 1981, 1 august, dupa cum se poate observa din documente. Va multumim pentru ca ne-ati atras atentia.
      A.B.
  • +24 (26 voturi)    
    Undeva gresim (Marţi, 13 iulie 2010, 11:24)

    lipiciu [anonim]

    Cu ceva timp in urma, sa fie vreo 2 ani, vine un aminc la mine in vizita, cu o cunostinta de a lui. Si ne apucam de vorbit de justitie ca tipul era student la drept si tocmai ce venea de la o scoala de vara de prin Austria. Si ajungem sa vorbim de justitia din tara, si de cum avem unul din cele mai complete pachete legale de combatere a coruptiei si a crimei organizate dar, zic eu nu cred ca se aplica legea. Iar el, eminenta cenusie a tarii, imi zice nu e asta, legea s ar aplica dar infractorii sunt prea destepti. Si l luam pe Vantu ca exemplu si mi zice ca stie cazul, de la taicasu care e mare avocat intr un oras mare din tara. Si zice ca n ai ce sa i faci domle ca e prea inteligent. Eu ce sa inteleg...dragule esti tu prost nu e ala destept. Ala e un infractor, iar daca legea nu ti permite sa l infunzi atunci legea e defecta. Modifica naibii legea si baga cretinu la racoare. Mi zice ca nu merge asa ca e prea multa bataie de cap pentru unu. Intre timp baiatu lucreaza in aparatu de justitie romanesc si ma ingrozeste gandul ca multi din justitia noastra se bucura ca au ajuns la salariu mare, dar sa fereasca dumnezeu sa mai si gandeasca... e prea mult si oricum sunt infractorii mai destepti!
  • -11 (23 voturi)    
    tare (Marţi, 13 iulie 2010, 11:26)

    Hans Metter [utilizator]

    foarte tare gagiul... destept ... pe vremea aia trebuia sa traiesti cumva. este incredibil cum unii oameni se nasc cu orientarea asta spre bani si spre afaceri de toate felurile. cei care o sa comenteaza contra sunt doar oameni care se multumesc cu statutul lor mediocru si nu vad dincolo de niste sabloane sociale.
    • +13 (19 voturi)    
      apologia infractiunii (Marţi, 13 iulie 2010, 11:55)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

      asta face pesedeaua , rtv , a3, cotidianul.ro......asta ne dau ei ca model, cica este firesc ba chiar inaltator sa furi....halal .....
    • +10 (12 voturi)    
      oare? (Marţi, 13 iulie 2010, 11:59)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

      daca era destept, nu era prins?sau invers?
  • +15 (19 voturi)    
    Noi vrem respect (Marţi, 13 iulie 2010, 11:28)

    george [anonim]

    Si ce daca? SOV e un infractor, mai pe romaneste HOT care si-a continuat activitaea infractionala dupa aceeasi retea furind de la sute de mii de oameni cu complicitatea Anei Maria VLAS, Popa,etc.Acum vreti sa-l faceti erou in lupta impotriva ,,dictaturii" ascociat cu altii asemeni lui: Paturiciu, Felix, Geona , Crin.
    Cine se aseamana se aduna!
    PS
    Noi vrem respect !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • -7 (13 voturi)    
    Nu stiu (Marţi, 13 iulie 2010, 11:29)

    meridi [anonim]

    Daca Basescu a scos dosarul, sau daca e o comanda politica dar este prezentata inca o data fata adevarata a oamenilor cu bani din Romania. Suntem o tara corupta, prosta si ne meritam soarta.
    Felicitari celor care au plecat din tara.
    • +3 (5 voturi)    
      mda (Marţi, 13 iulie 2010, 12:35)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui meridi

      asa meriti tu sa traiesti. Pentru ca au plecat din tara lasii, am ramas cu ceea ce am ramas aici.
  • +18 (20 voturi)    
    Monstri (Marţi, 13 iulie 2010, 11:31)

    Ham [anonim]

    Cum sa ai tupeul sa distrugi acte inseriate? Atunci ca si acum, un act inseriat are...o serie. Cum a motivat lipsa acestor acte? E ca un clopotel de coada pisicii. Ce tupeu urias! Nu e de mirare tot ce s-a intamplat cu FNI-ul. O singura explicatie exista si e clasica: somnul ratiunii naste monstri. Sistemul indiferent si lacunar i-a facut loc sa isi aplice metodele. Si cati au suferit si mai sufera din cauza asta!
  • +17 (21 voturi)    
    Cariera tipica... (Marţi, 13 iulie 2010, 11:33)

    Dogaru [anonim]

    ...pentru un om de afaceri roman.
    De la delapidari marunte la deplapidari de miliarde!
    Daca nu ar fi lucrat mana in mana cu partide politice, nu ar fi ajuns asa departe.
    Vai noua!
  • -22 (22 voturi)    
    aproape distractiv... (Marţi, 13 iulie 2010, 11:35)

    maya [anonim]

    fascinant trecutul lui vantu, ce sa zic. atat puteti? a devenit vantu noua obsesie a batausilor de la putere? atunci e grav. ce ar fi sa vad ancheta unde s-au evaporat banii din privatizari sau despre trecutul doamnei udrea? e o capmanie care miroase de la posta, mai ales ca omul nu si-a renegat niciodata trecutul, nu a spus niciodata ca ar fi fost vreun sfant? deci care e scopul? cui vreti sa dati un semnal? ca asa se actioneaza in romanica la vremuri de rastriste
    • +13 (13 voturi)    
      nu asta este ideea (Marţi, 13 iulie 2010, 12:45)

      Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui maya

      Problema este ca patronul unui trust de presa, adica o putere in aceasta tara, isi permite prin toate tipurile de media pe care le detine sa fie 100% impotriva celor de la putere si sa incerce sa manipuleze opinia publica, pe cand el a fost un infractor de drept comun si un TURNATOR la securitate. Cine stie cati oameni au avut de suferit din cauza lui? Sa nu mai pomenim de mult prea renumitul FNI...despre asta e vorba. Si ma bucur ca Hotnews si Kamikaze au scos la iveala ceva ce trebuia de mult dezvaluit...pentru a sti oameni cine sunt cei care ne "informeaza": FELIX si NUS!!!
      • -6 (6 voturi)    
        zau? (Marţi, 13 iulie 2010, 14:08)

        misa [anonim] i-a raspuns lui Gigi-Contra

        zici tu?atunci nu stii ce inseamna dosar prefabricat. dovada e prostia cu angajamentul care e fasl suta la suta.nu asa arata un angajamnt. asa ca mai bine taci. cat despre ce a facut inainte de 89 si faptul ca acum e patron de presa nu e relevant neica. pentru ca pe aclesi sistem ar trebui sa dispara cam toti oamnii de afaceri pentru ca nimeni nu e curat. daca si-a permis sa aiba un trust, bravo lui. daca un om cu trecut dubios are business asta nu inseamna ca trebuiesa dispara. cine e in stare e, cine nu ..sa taca. scrie undeva ca nu ai voi sa ai afaceri?lasati manipularile.
        • +4 (4 voturi)    
          Sa intelegem ca tu stii cum arata un angajament (Marţi, 13 iulie 2010, 15:05)

          Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui misa

          la Securitate?Minunat!Nici nu mai are rost sa te intreb de unde stii...
        • +4 (4 voturi)    
          ba zau... (Marţi, 13 iulie 2010, 18:01)

          gica contra [anonim] i-a raspuns lui misa

          Nu e niciun fel de manipulare? Dar ceea ce a facut Vantu sa faca in perioada alegerilor cum se numeste? Exact acum ora 17:57, pe Realitatea este o discutie despre nu stiu ce (nu conteaza acum), iar in 2 "ferestre" ale ecranului se dau aceleasi imagini cum ca Elena Udrea a oferit pantofi cu toc sinistratilor. Dar de ce nu arata imagini cand oamenii probeaza si hainele care le-au primit? Mama dracului, ca deja ma enervez...daca nu se da nimic sinistratilor este problema ca de ce nu se da, daca se da ceva sinistratilor este problema ca ceea ce se da nu e bine....cum saracia naibii sa nu numesti asta manipulare din partea Realitatea TV? pe mine asta ma deranjeaza...ca un nemernic vrea sa manipuleze o tara intreaga si are si posibilitatile necesare...
  • -5 (15 voturi)    
    interesant (Marţi, 13 iulie 2010, 11:36)

    marius [anonim]

    Kamikaze este alcatuita din fosti redactori ai Academiei Catavencu parte a trustului Realitatea-Catavencu condus de Vantu.
    Sa fie vorba de razbunare? Sau doar un santaj nereusit?

    Cel putin jumatate din "ilustrele" figuri politice ale Romaniei au fost colaboratori, informatori sau membri ai Securitatii. In orice partid te uiti, dai de ei. Ce vrea sa ne demonstreze aceasta ancheta? Ca a fost si Vantu in sistem?... So what?
    La fel a fost si Voiculescu cu Antenele lui, la fel a fost si fratele Paunescu cu B1 si Morarul lui...
    Avem o mass-media controlata de securisti.
    ASTA E MAREA DEZVALUIRE????
    • +3 (3 voturi)    
      Nu te supara (Marţi, 13 iulie 2010, 23:34)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Nu-i baga pe Paunescu si pe Moraru in aceeasi oala cu Felix si Nus feneistu.Daca Paunescu si Moraru au facut puscarie,au turnat la securitate,au pacalit mii de pensionari,furandule toate economiile,atunci mai vorbim....cu dovezi....atunci mai te cred.Altfel esti doar un....
  • +14 (14 voturi)    
    vai, vai ce vremuri! (Marţi, 13 iulie 2010, 11:38)

    bullet dodger [anonim]

    Iata cum in acele vremuri justitia chiar functiona! Atunci se putea, acum din pacate nu, dar justitionabilii au pensii 'europene'...
  • +6 (6 voturi)    
    nimik nou (Marţi, 13 iulie 2010, 11:57)

    avidia [utilizator]

    nimik nou sub soare, dar noi il asteptam pe Raducu Timofte la apel... stie el de ce!
    • +4 (4 voturi)    
      Radu Timofte a crapat intre timp de leucemie... (Marţi, 13 iulie 2010, 13:24)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui avidia

      De infractorii astia n-am scapat dupa 1990 decat in urma decesului lor.

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/vlas-analiza-finala-419360.html
      • +3 (3 voturi)    
        amin (Marţi, 13 iulie 2010, 13:37)

        avidia [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        Hmmm, de cand in diaspora nu mai stiu nimik, in fine... cautati bine prin familiia lui (Timofte), o sa fie o emotie mai ceva decat la emisiunile alea cu surprize....
  • +10 (10 voturi)    
    Borfasul national si comunism vs capitalism (Marţi, 13 iulie 2010, 12:02)

    adrian [anonim]

    Macar comunismul a reusit sa-l inchida.

    Capitalismul da rateuri grave...
    • +4 (4 voturi)    
      Nu te-ai prins (Marţi, 13 iulie 2010, 13:16)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      Nu capitalismul da rateuri: omul asta ar fi infundat puscaria pe citeva sute de ani in America. Da rateuri ceea ce ei vor sa ne faca sa credem ca e capitalismul.
  • -12 (16 voturi)    
    asta da campanie de discreditare! (Marţi, 13 iulie 2010, 12:05)

    Kapo [utilizator]

    Baieti, ati dat lovitura! Asta da campanie de discreditare, noroc ca Vantu nu-i parlamentar ca ajungeati tema de discutii in CSAT! Ce sa zic, mie imi convine, dar o faceti mult prea evident, pierdeti in credibilitate. E pacat de munca voastra, zau asa! Ca baietii de la Catavencu au muncit cateva luni bune sa stranga documentele alea. Pacat ca cei care acum culeg informatii "jurnalistice" impotriva lui SOV sunt cei care au beneficiat de credibilitate in fata lui, la un moment dat, iar acum au intor armele ca romanii ipe 23 august! Nu se mai schimba mentalitatea asta balcanica! Ce Dumnezeu, sunt atat de multe teme de efect cu subiect principal SOV incat devine rusinos sa apelati la informatii cunoscute de ani buni despre SOV pentru a le transforma in anchete proaspete de senzatie!
    • +6 (8 voturi)    
      adevarat monsieur (Marţi, 13 iulie 2010, 12:20)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Kapo

      dar sa priceapa si romanul simplu si naiv dar inteligent
    • +8 (10 voturi)    
      Chiar (Marţi, 13 iulie 2010, 12:24)

      miki [anonim] i-a raspuns lui Kapo

      Model tipic de om de afaceri roman:arivist,parsiv si prost.Un om de afaceri normal este calculat,retinut in aprecieri,onest ,educat .A trecut vremea cind toti smecherasii de cartier treceau drept oameni de afaceri,vezi:Becali-veri si neamuri,Negoita fratii,Mititelu toti in categorie SPECULATORI.
    • +4 (4 voturi)    
      CINSTE LOR ! (Marţi, 13 iulie 2010, 14:31)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

      Cei plecati de la Catavencu si care astazi sunt la Kamikaze sunt cei care NU AU VRUT SA INTOARCA ARMELE, cei carora Vantu nu a putut sa le cumpere constiintele, cei care NU vor sa minta si sa manipuleze. Cinste lor ! si tot respectul meu.
      • +2 (2 voturi)    
        Da (Marţi, 13 iulie 2010, 23:29)

        Babilou [anonim] i-a raspuns lui carat

        Exact. Pai asta inseamna KAMIKAZE in traducere: Vant divin(a). V-ati prins?
  • -10 (12 voturi)    
    Paine si circ (Marţi, 13 iulie 2010, 12:16)

    Prafinochi [anonim]

    Pe vremea romanilor se dadea prostimii pane si circ,azi s-a taiat painea si se da doar circ si aberatii plus tepe.De cand e Vantu un subiect asa de important cand tara e varza,politicienii dau tun dupa tun si ne mint in fata ca traim bine?!?
  • -10 (12 voturi)    
    Si ce daca ... (Marţi, 13 iulie 2010, 12:20)

    Birlik [anonim]

    Probabil ca asa e, sov a fost infractor de drept comun, apoi turnator, pe urma "investitor" etc, un nenorocit.
    Si ce daca ! Sa zicem ca CNSAS va zice ca a facut si politie politica. De ce ar conta? Si Felix a fost turnator, securist, hot etc. Cu ce influenteaza dezvaluirile astea ceva, orice? SOV nu are functii publice, nu e in politica (in mod direct), nu gestioneaza bani publici. Faptul ca e actionarul majoritar al unui trust de media se rezolva imediat trecind actiunile pe numele copiilor, soacra-i etc. Asa a facut si felix.
    Sint convins ca majoritatea imbogatitilor de azi sint daca nu fosti securisti atunci in legatura cu securitatea sau organele de conducere pcr.
    Revin, ce conteaza ca sov a fost turnator sau delapidator? De fapt nu prea (mai) conteaza...
    • +3 (3 voturi)    
      LUI BIRLIK (Marţi, 13 iulie 2010, 14:42)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Birlik

      Conteaza enorm ! El, prin trusturile media pe care le patroneaza spala creiere, manipuleaza, minte cu nerusinare si se viseaza profesorul nostru in tot si toate. Cred ca rade in hohote si are o satisfactie diabolica atunci cand vede pe cati a reusit sa-i indobitoceasca.
      • -1 (3 voturi)    
        n-ai inteles... (Marţi, 13 iulie 2010, 22:44)

        Ioje [anonim] i-a raspuns lui carat

        @ carat: Asa e cum spui tu si ai perfecta dreptate. Intrebarea era "si ce daca?" . Adica daca nu era securist si turnator si hot spala mai putine creiere prin trustul lui de presa? Ia-l pe patriciu care pina la proba contrarie nu a fost turnator, hot si securist inainte de 89. Si-a cumparat ziar si urmeaza si un post tv cu care va face fix ce face si vintu si felix. Deci care e diferenta? Niciuna...
        Ma tem ca momentul sov face parte din seria de fumigene ptr a uita de criza, salarii reduse, pensii mici, mizeriile zilnice.
  • +11 (11 voturi)    
    a 8-a porunca (Marţi, 13 iulie 2010, 12:21)

    nelu [anonim]

    sa nu furi !
  • +10 (10 voturi)    
    grav (Marţi, 13 iulie 2010, 12:31)

    ady [anonim]

    e ca acest peresonaj cu un cazier de notorietate detine o retea de distributie a presei,o televiziune etc
    pe cand legi noi care sa interzica infractorilor sa detina astfel de mijloace?
    • +7 (7 voturi)    
      sofisticat (Marţi, 13 iulie 2010, 13:08)

      nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui ady

      hmm. sov si-a creat o matrice de "societati" paravan cu actionari interpusi, cu administratori "virtuali", etc.. de la factura arsa in comunism la un mecanism sofisticat in capitalismul salbatic nu a trecut usor. sov are desigur o inteligenta malefica dar si ajutoare din sistemul corupt financiaro-economico-politic romnesc. in plus profita inca din plin de slabiciunile justitiei.din cate am inteles dintr-un interviu chiar pe hotnews... el nu detine practic nimic "la vedere". solutia? este simpla!! investigatii complete si corecte a interfetelor-satelitilor lui sov. un procuror inteligent pentru o lumea mai dreapta?
  • +9 (9 voturi)    
    Isi va face treaba oare justitia din Romania? (Marţi, 13 iulie 2010, 12:39)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Foarte interesanta ancheta privind delapidarea. Dupa parerea mea, aceasta e cel putin la fel de interesanta ca dosarul de informator fiindca ne arata cu cine avem de-a face.
    Profilul moral al lui S.O. Vintu nu e definit neaparat de fapta comisa, mai ales ca a ispasit o pedeapsa pentru asta, ci de faptul ca, foarte probabil, omul a recidivat. Tragic este ca economia Romaniei a incaput pe miinile unor asemenea oameni.
    Si ginditi-va ca acesta e un hot dovedit: cei nedovediti au facut probabil si mai mult rau. Pe de alta parte, faptul ca avea tinichele de coada l-a facut pe S.O. Vintu sa fie mult mai precaut, sa acorde o mult mai mare atentie disimularii activitatii sale ulterioare. Asa se explica si faptul ca azi nu mai apare ca actionar direct aproape nicaieri si ca firmele sale sint cu preponderenta off-shore. Pentru o justitie autentica lipsa de transparenta e primul semn ca se petrec lucruri dubioase in afacerile cuiva: asta explica de ce omul nu a parasit Romania, si nu ma gindesc aici in nici un caz la un act de patriotism -- mai ales ca avem de-a face cu un personaj destul de cinic --, dar probabil ca in America ar fi fost la puscarie de mult.
    In/din America de pilda, Polanski e vazut ca un violator de copii, mai ales ca a avut loc un proces in care a fost condamnat. Nu are nici o importanta faptul ca azi, victima il caineaza si sustine pe celebrul regizor: justitia americana refuza judecarea sa in contumacie si il va urmari in continuare, fiindca o justitie autentica are in vedere tot timpul pericolul potential pe care-l reprezinta un asemenea om pentru societate.
  • -9 (15 voturi)    
    dezinformare (Marţi, 13 iulie 2010, 12:39)

    politist [anonim]

    Despre detenția lui Vântu se știa de douăzeci de ani. Nu trebuie să fii geniu financiar, nici mare mafiot ca să-ţi vină în cap să furi banii de prăjituri!
    De ce se scoate asta acum, ca o mare noutate?
    Hai să discutăm despre o hoție mai recentă, cea cu flota!
    Sau de una şi mai recentă, cea cu digurile din 2008!
    Acum treizeci de ani, pentru o găinărie făceai cinci ani. Acum cât se dă celor care au furat cu milioanele de euro?
    • +7 (7 voturi)    
      da curata dezinformare (Marţi, 13 iulie 2010, 12:51)

      EU [anonim] i-a raspuns lui politist

      ai uitat: BANCOREX, BANCOP, BANCA RELIGIILOR, FNI, RAFO , ...... din asea rezulau 4.5 miliarde Euro. DACA MAI VREI MAI SUNT.
    • +9 (9 voturi)    
      dupa tine (Marţi, 13 iulie 2010, 13:11)

      dessik [utilizator] i-a raspuns lui politist

      Daca in tara s-a comis o presupusa infractiune mai mare, toate celelalte mai mici si dovedite sunt "neimportante"? Aproape ca merita iertate? Flota e flota, Vantu e vantu. Ambii, daca sunt gasiti vinovati merita pedepsiti.
    • +3 (3 voturi)    
      Hm... (Marţi, 13 iulie 2010, 13:54)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui politist

      ...dormi linistit, FNI lucreaza pentru tine: tot asa doarme inca si justitia.
  • +8 (8 voturi)    
    interdictii (Marţi, 13 iulie 2010, 12:58)

    silviu [anonim]

    Adica un infractor de drept comun mai poate sa-si infiinteze Fond National de Investitii , Banca , ba stiu ca vroia si un fond de pensii ...Halal stat si halal controale ! Avea dreptate saracu Vantu sa ceara intarirea statului ....Cinic , dar corect.
    Cand ai gramezi de fraieri este o crima sa le lasi banii in buzunare . Cam asta -i povestea statului roman - daca sunt unii smecheri care-i stau in frunte - indiferent de culoare politica - poti fura linistit daca ai si colaborarea lor. Justitie, stat de drept, legi , organizare, etica , dreptate = VAX.
    Daca o societate nu stie , nu poate si nu are capacitatea de organizare suficienta cat sa-si asigure o ordine si justitie care sa-i apere interesele isi merita soarta .Avem partide care fura legal , avem politicieni care-si fac legi pentru ei , avem parlamentari care sug toate contractele cu statul - din toate culorile politice- avem piete lipsite de concurenta , avem multinationale care-si bat joc de orice client , tratandu-l ca un sclav prin contractele impuse . Cam asa traim azi in aceasta tara . Poate si altii au asa ceva dar nu ma incalzeste. Si nu ma incalzeste ca nu s-au gasit inca solutii viabile, rationale in societatea omeneasca. Nu sunt adeptul violentei si nu revolutia este solutia ci schimbarea societatii , a fiecarui individ in fata provocarilor existente.
  • +4 (6 voturi)    
    Gainar ordinar (Marţi, 13 iulie 2010, 13:01)

    ioan [anonim]

    In Roman toata lumea stie ca Vintu a fost si este un gainar, un chioscar ordinar care a furat, cu e schema clasica gen Stoica de la Cluj, agoniseala multor romani!
  • +6 (6 voturi)    
    asa isi recrutau agentii.... (Marţi, 13 iulie 2010, 13:09)

    rodica [anonim]

    este foarte adevarata procedura! asa isi recrutau agentiii..si nu luau la intamplare! spre deosebire de scara valorica din libertate(si din trecut dar si din prezent) unde non valorile evolueaza reapid!-ei atunci cautau oameni cu un anumit intelect,ca tb sa recunoastem calitatea creierului lui vantu ca si a celor care il insotesc!
    eu insami am fost supusa unui astfel de procedeu,dar norocul meu a fost ca faptele care ma incriminau au fost sub incidenta unui decret de gratiere pentru pedepse de pana la 5 ani si am reusit sa ma incadrez in el,Dumnezeu dejucandu-le si un plan de arestare preventiva pt mine!
    dar metodologia este f.reala si clasica pentru perioada acelor ani!
  • -4 (12 voturi)    
    Basescu impusca iepurii... (Marţi, 13 iulie 2010, 13:11)

    L'Oreal [anonim]

    Dupa ce a trimis Fiscul pe capul Realitatii, dupa ce a falimentat cateva ziare opozante, dirijate de acelasi Vantu (ZIua, Gardianul, etc.), gasca lui Basescu a pornit artileria grea. Conform principiului "orice pasare pre limba ei piere", atacul se desfasoara prin presa pro-Base: hotnews.ro, Curentul, Kamikadze. E bine, nu-i rau, mai ales ca aflam cu aceasta ocazie ce nemernici se gasesc in tabara asa-zisei opozitii: de-alde Voicu, Vantu si alti asemenea.
    Intrebarea, insa, e alta: se albesc Basescu si compania, innegrind pe altii?!
  • +9 (9 voturi)    
    Legile de atunci... (Marţi, 13 iulie 2010, 13:11)

    tic [anonim]

    Ceea ce a furat Vantu si acolitii lui, adica vreo 60000lei, era echivalentul unei Dacii.
    Atunci functionau nenumarate legi care ingradeau drepturile omului, dar legile impotriva talhariei si a furturilor erau corecte, sunt de fapt aceleasi legi care sunt in vigoare si acum in tarile UE, numai in Romania nu. Ceea ce este insa cel mai important, este ca statul avea capacitatea sa-i descopere rapid pe hoti si sa-i pedepseasca pe masura, ceea ce acum este de domeniul utopiei. Impresia este ca, de fapt, statul ii protejeaza pe hoti; cu cat fura mai mult cu atat sunt mai greu de dovedit sau chiar imposibil.
    Gestionari ca si Vantu, prinsi cu inselaciuni si furturi marunte si dusi la parnaie, acolo unde le era locul, au existat cu miile in regimul trecut (la aprozar, la alimentara, la macelarie, la gostat, etc.). Ba unii, care au furat mai mult au fost chiar executati, vezi cazul lui Stefanescu "Bachus" (cu vinul).
    Ma intreb, daca pentru valoarea unei Dacii, Vantu a primit atunci 5 ani, acum, pentru FNI si celelalte cat ar trebui sa primeasca el si toti ceilalti jefuitori "onorabili" ai tarii? Nu cumva un glonte in cap?
    Un lucru e clar: noi o ducem rau doar pentru ca aceste personaje inca traiesc, inca fura pe spinarea noastra, iar statul si justitia sunt complicii principali la jaf. Regret din plin justitia de dinainte de '89. Aia era adevarata, asta de-acum este doar o gluma proasta.
    Si-nca ceva: proverbul "cine fura azi un ou, maine va fura un bou" este adevarat 100%. Cel putin in cazul lui Vantu, Nastase, Patriciu, Voiculescu, Becali si inca cateva mii de capuse din Romania "democrata".
    • +2 (2 voturi)    
      cazul stefanescu si securitatea (Marţi, 13 iulie 2010, 15:04)

      nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui tic

      va inselati amarnic in ceea ce priveste "admiratia" pentru legile de atunci.
      in fapt si atunci securitatea transgresa toate legile. cititi va rog amintirile domnului Florescu Gh, cafegiu de renume! si nu numai el a dezvaluit cum functiona si atunci "praduiala". chiar si cazul stefanescu il cunostea foarte bine!! in fapt tipul care "inventase" multiplicarea vinului era tot un gestionar extrem de inteligent. daca ar fi gestionat si relatia lui su securistii mai atent ar fi fost probabil primul mare milionar de dupa revolutie. se pare o gelozie intre securisti a dus la "pierderea" lui stefanescu. el ii platea pe mai toti militienii si securistii din directiile economice. in fapt securistii nu erau d epe atunci cei mai feroce capitalisti. stringeau bijuterii, valuta si alte bunuri fara a se stresa de legile lui ceasca! si ceasca stia asta. in cateva capitole domnule Florescu va poate lamuri cum "functiona" sistemul inainte de 90. doar ca atunci nu era vizibila coruptia si numarul lor, a celor din sistem,era strict supravegheat de familia dictatorului.
      • +2 (2 voturi)    
        rivalitatea interna in Secu (Marţi, 13 iulie 2010, 15:39)

        nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

        dupa venirea lui ceasca la putere s-a intetit razboiul intre securistii "nationalisti"
        cei "internationalisti" - kaghebisti, din vechea garda comunista. deschiderea catre occident de la sfarsitul anilor 60, inceputul anilor 70 era doar praf in ochii naivilor. si atunci "schimbarea" a produs imbogatiri rapide. gestionari care aveau acces la produse occidentale puteau ajunge milionari in lei DACA isi asigura protectia securitatii. si acea protectie nu era absolut sigura. trebuiau unse ambele tabere: cea nationalista care se prezenta "pentru popor, necorupta" si cea internationaista care gestiona relatiile economice externe. dupa revolutie ambele tabere au castigat desi s-au orientat spre partide diferite. amintiti-va-ti de punr, romania mare, fsn, pdsr, psd, pd si nu in ultimul rand pnl infestat de securistii de orientare "occidentala".
  • -7 (11 voturi)    
    tardiv (Marţi, 13 iulie 2010, 13:11)

    alexandru [anonim]

    Buna ziua,

    Acum excelenta sa Presedintele Romaniei Traian Basescu si-a platit vocile sa deturneze dezbaterea publica de la adevaratele probleme (TVA majorat sau micsorat ca la poker, inundatii, criza economica). Acum evident multi dintre voi veti spune ca m-a platit Voiculescu sau ceva, apropo chiar cred ca Voiculescu a fost colaborator al securitatii desi are o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila ca nu ar fi facut. Sincer nu ma prea intereseaza daca SOV a fost colaborator al securitatii deoarece nu se afla in nici o functie publica totusi ar fi interesant de stiu daca dl. presedinte a fost coloborator al securitatii avand in vedere statutul sau la Anvers din perioada dictaturii ceausiste (apropo eu cred ca dansul chiar a fost colaborator deci este incompatibil cu functia detinuta actual)
  • +7 (7 voturi)    
    de la gainarii direct la FMI kapitalism= secu (Marţi, 13 iulie 2010, 13:30)

    jaru [anonim]

    ia te uite cum a ajuns marele geniul in finante de la gainarii direct la FNI, ia mai d-o dracu de colaborare cu secu ca toti is securisti: voiculescu, paunescu, nicolae, patriciu absolut 100% toti au lucrat cu secu sau la secu si acum ne dau lectii de economie capitalista ca is primii 10 in top 300
  • +3 (7 voturi)    
    despre SOV (Marţi, 13 iulie 2010, 13:43)

    VasileCelGroaznic [utilizator]

    Faptul ca SOV e o pramatie, infractor de drept comun, un hot condamnat definitiv nu era cunoscut chiar de toata lumea... Eu de exemplu nu stiam ca a factu puscarie inainte de 89.

    Acest lucru MERITA sa fie stiut de toti cei care stau si inghit toate mizeriile de la RTV.

    SOV si RTV nu sunt niste aparatori ai intereselor nationale sau al democratiei! Nici vorba de asa ceva! SOV este un parvenit, un ciocoi, un cameleon care isi urmareste interesele prin orice mijloace!
    • +2 (2 voturi)    
      mister sover (Marţi, 13 iulie 2010, 14:55)

      nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui VasileCelGroaznic

      ..nici eu nu stiam de acest personaj pana la un editorial semnat nistorescu cornel in evz intr-un an inainte de 2000. personajul era prezentat intr-un mod romantic, misterios, "omul" elegant care mirosea a bani si care stia sa-i faca. nistorescu omitea trecutul lui sov, implicarea lui in jocuri piramidale si ii lauda aptitudinile de jucator la bursa. in fapt nu era nici un mister, nicio legenda urbana. ca si dinu paturica el vrea sa retinem ca este un kapitalist pur-sange. fni-istii si alti pacaliti nu-l vor uita si mai curand decat crede va fi inghitit totusi fie de un rechin mai mare, fie de intrarea in normalitate a institutiilor societatii romanesti.
  • +3 (5 voturi)    
    de la securisti la kapitalisti (Marţi, 13 iulie 2010, 13:52)

    lica [anonim]

    "Kapitalism - reteta noastra secreta" nu doar spune lucrurilor pe nume in 80 de minute, dar o face intr-un mod coerent, deloc isteric, plin de substanta, de umor si ironie, intr-un discurs care e si foarte elegant vizual. Cineastul foloseste animatia si diverse gaselnite care ii permit sa se joace cu interviurile pe care le-a luat personajelor sale. Sa le si numim pe aceste personaje: Dinu Patriciu, George Becali, George Copos, Dan Diaconescu, Ioan Niculae, George Padure si Dan Voiculescu. (Cu exceptia lui Gigi Becali, cineastul a stat de vorba cu toti.). Cand unor costume le ataseaza niste ecrane TV cu figurile personajelor, intelegem ca cineastul topeste in aceeasi fraza si importanta televiziunii in evolutia acestor persoane (vezi, de pilda, ce a insemnat televiziunea pentru ascensiunea lui Gigi Becali).
  • +4 (4 voturi)    
    mai am un singur gand (Marţi, 13 iulie 2010, 14:05)

    razbunatealutatucaceausu [anonim]

    sai vad pe marii kapitalisti din romania mostenitorii si calaii lui ceausescu in fata plutonului de executie, dupa un binemeriatat proces stalinist asa cum iau oferit ei tovarasului multiubit.o cutat cutat cutat de 3 ori l-am ascutat.....................sa tai capul la coicoi
    • +3 (3 voturi)    
      Daca te tine, hai! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:42)

      terror in nuce [anonim] i-a raspuns lui razbunatealutatucaceausu

      Recunosc ca si pe mine m-a batut, uneori, gandul sumbru al unei organizatii care sa faca un pic de curatenie, pe cai neortodoxe, in randul asa-zisei elite politico-economice a Romaniei de azi. SOV ar fi una dintre tinte, dar nu mi se pare cea mai importanta.
      Mai ramane sa treci peste impedimentul constiintei si al poruncii biblice: "sa nu ucizi!". Dupa aceea, e usor...
  • +1 (1 vot)    
    Cum, dracu? (Marţi, 13 iulie 2010, 15:05)

    Popescu [anonim]

    Ati uitat de Gigi Kent? Dupa 89 avea faima unui luptator in ilegalitate, si el n-a fost altceva decit un infractor.Fosta lui amanta sau sotie,habr n-am ce-o fi fost, sau cum s-o definesc, amanta celui de la ambasada Olandei, ceea ce spune mult despre dumneaei, e mare ziarist, are un organ de presa, l-a menajat pe Diaconescu, spionat de nu stiu cine.
    Si ce se intimpla cu toti acei deputati si senatori, pina mai ieri acuzati de presa pentru tot felul de matrapaslicuri, care, devenind "independenti", azi sunt imaculati, partid care sprijina puterea. Si ce se intimpla cind cel mai mare demnitar acuza lideriii de sindicat, arunca asupra lor o suspiciune, sa-si bage domnii aia in cap ca sunt vulnerabili,si totul nu ramine decit o amenintare...Cum poate, un presedinte sa ameninte, si sa nu duca pina la capat aceasta amenintare? Daca stia ceva, daca avea probe, de ce trebuia sa-i avertizeze si sa nu actioneze in consecinta?
  • +2 (2 voturi)    
    arhitectura relatiilor economice i. si d. 90 (Marţi, 13 iulie 2010, 15:20)

    nouvelobs [anonim]

    pentru cei care vor sa stie mai mult despre cum am ajuns sa fim condusi economic si politic de falangele securitatii : cititi cartea
    "Aminitilre lui cafegiu" aparuta la Humanitas, autor Florescu Gheorghe.
    veti cunoaste relatiile complexe intre politic, economic, justitie...in sistemul comunist. ministrii ceausisti si manevrele lor economice de delapidare la scara macro. veti face cunostinta cu toate categoriile de gestionari aflati intre militie si securitate si care jucau in prima liga!! sov si-a luat revansa..din liga judet a intrat dupa 90 in prima liga. si finalmente veti afla cum generalii militieni si-au unit eforturile cu infractorii tigani gen fane spoitoru sau g. kent...
  • +2 (2 voturi)    
    antrenat ptr. infractiuni (Marţi, 13 iulie 2010, 15:42)

    Patrascu [anonim]

    Nimic nu ne surprinde la aceasta persoana. Suntem insa, nemultumiti de doua aspecte: dece justitia nu
    functioneaza in cazul persoanei respective :
    cum este posibil ca persoane onorabile sa serveasca
    interesele acestuia sau sa serveasca institutii ale acestuia. Banii sunt o motivatie, dar acesti specialisti ar trebui sa-si uneasca efortul ptr. a-si construi singuri o afacere de media si sa scape tara de astfel de caractere, care sunt paguboase ptr. evolutia pozitiva a tarii.
  • +3 (3 voturi)    
    investigatii (Marţi, 13 iulie 2010, 18:25)

    ady [anonim]

    cred ca o investigatie referitor la vizitele lui Geoana la Moscova ar fi binevenita..
  • +3 (3 voturi)    
    FNI (Marţi, 13 iulie 2010, 23:15)

    pagubit FNI [anonim]

    Trei litere persista in memoria noastra: F N I !

    Unde sunt banii nostri de la FNI, garantati de CEC?

    De ce l-au lasat pe Vantu sa faca afaceri cu banii de la FNI?

    Pana cand hotii vor fi afaceristi cinstiti in Romania?
    • -3 (3 voturi)    
      oare... (Miercuri, 14 iulie 2010, 3:08)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pagubit FNI

      ... cati bani o fi luat fratele lui Basescu de la FNI?
      Dar prietenii?
      Pe cand FNI era in floare, Basescu se afla in guvern...>:)
      • +1 (1 vot)    
        basescu (Miercuri, 14 iulie 2010, 7:53)

        florin [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Da...Si cand a fost eclipsa tot in guvern era. Si cred ca si cand au murit dinozaurii...
  • +2 (2 voturi)    
    Istoricul Stoenescu, prieten bun cu Vantu !!! (Miercuri, 14 iulie 2010, 6:40)

    hotnewsfil [utilizator]

    Intr-o interventie in direct, la VoxNews, istoricul Stoenescu ne-a informat ca este un bun prieten al lui Vantu, care nu l-ar fi recompensat cu nimic pentru transformarea acestuia in dizident, inca din 1981 , cand "imprastia afise anti-Ceausescu", motiv pentru care militia, la ordinul securitatii, i-ar fi inventat un dosar de infractor de drept comun, in baza caruia l-a condamnat la cinci ani de inchisoare. Deci, ne lasa sa intelegem "istoricul" impartial Stoenescu, Vantu a avut, de fapt, un dosar politic.
    Stoenescu ni s-a descoperit, in acest fel, a fi un spalator de hoti imbogatiti dupa '89, 'scos in fata, de reteaua extrem de puternica de fosti mari ofiteri de securitate, cei care conduceau reteaua Gelsor din intreaga tara, inventata de ei, si data pe piata sub identitatea "Vantu".
    Stoenescu ne-a informat ca Vantu este un atat de iscusit om de afaceri incat, in primele noua luni din 1990, avea deja o avere de 100 milioane de dolari.
    Stoenescu ni se dezvaluie a fi un cronicar smecher care scrie la comanda celor ce il platesc. Este si foarte limbut si agresiv, de cate ori simte ca un conlocutor este pe cale sa ii dezvaluie adevaratul caracter.
  • +1 (1 vot)    
    pro si - de necrezut ! - contra (Miercuri, 14 iulie 2010, 8:45)

    mos Ion Roata [anonim]

    Comentariile, mai voalate sub diverse forme sau mai directe, impotriva continutului cercetarii intreprinse de jurnalisti ca si referirile la Presedinte sau celelalte autoritati vin de la cei de o teapa cu Vantu sau de la oameni de rea credinta care minimalizand valoarea desvaluirilor indirect fac apologia infractiunii.
  • +1 (1 vot)    
    Vantul inselaciunilor (Miercuri, 14 iulie 2010, 12:01)

    salutys [anonim]

    Dupa potlogoria din 81 au urmat si altele fiti convinsi.
    Dar cea cu rezonanta este Sof Invest, acum are pe mana Realitatea TV cu care maniputeaza masele populare credule.Un exemplu elogvent: la anuntarea cresterii TVA toti cei de pe Realitatea au anuntat un euro la 7-8 lei.Ce a facut lumea a doua zi- a cumparat euro, in asa fel inca in 3 zile cursul euro a crescut suficient de mult ca D-l Vantu sa mai castige ceva milioane din speculatii pe piata forex(vanzari cumparari de moneda).
    Pe spatele maselor prostite si panicate de Realitatea TV .
  • +1 (1 vot)    
    sigur racolat! (Miercuri, 14 iulie 2010, 19:43)

    MirceaSCALAT [anonim]

    fara comentarii
  • 0 (0 voturi)    
    Vantu in atentia presarilor puterii (Miercuri, 14 iulie 2010, 23:41)

    Doru [anonim]

    Vantu era baiat "destept", cu aplicatie la furat. De asta a si reusit dupa 1989. Mai hoti ca el sunt Videanu, Berceanu, Blaga si taticii lor, dar mai prosti ca el-fura pe fata fiind si la guvernare. Cu sustinerea unor ziaristi de felul lui Dan Tapalaga, vinovati si responsabili de cultul unor personalitati care duc Romania in neant. Cu ura pentru pensionari, doctori si profesori!
  • 0 (0 voturi)    
    IERI, DA ASTÃZI ! (Joi, 15 iulie 2010, 12:40)

    M.Voicu [anonim]

    Textul înscrie: "Deznodămînt: căinţă penală şi nedumerire în privinţa sumelor furate : ÎN URMA UNEI “REVIZII” la ICSMAAP, frauda a fost descoperită şi procuratura sesizată.”
    Este naraţiune, dacã nu ne foloseşte astãzi ! D’atunci, dupã 1989 ce au descoperit reviziile – din CÂT LIPSEŞTE DIN AVEREA PUBLICÃ ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by