Traian Basescu la Suceava: SPP-ul, dati presa din fata mea!

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Luni, 5 iulie 2010, 12:31 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu a transmis luni, la Dornesti (Suceava), unde se lucreaza la un ponton peste raul Suceava, membrilor SPP sa indeparteze ziaristii din fata sa: "Vreau sa vad militarii! SPP-ul, dati presa din fata mea, ca pe ei ii vad tot timpul". Seful statului a urcat intr-o barca pentru a trece pe partea cealalta a raului, moment in care a repetat rugamintea: "Luati-l pe domnul reporter din fata mea, nu raspund la provocari".

Presedintele a fost intrebat de un jurnalist de ce s-a suparat pe sinistratii din Saucesti, cu o zi in urma, si a raspuns: "Ma pot supara pe oricine".

Presedintele Traian Basescu, insotit de ministrul Apararii Nationale, Gabriel Oprea, a sosit in jurul orei 12:00, la Dornesti, acolo unde se construieste un pod de pontoane peste raul Suceava.

Seful statului a schimbat cateva cuvinte cu cativa dintre militarii care executa lucrarea, interesandu-se de evolutia constructiei. Acestia au precizat ca traficul rutier spre Ucraina nu va fi intrerupt.

Potrivit MApN, 125 de militari din Batalionul 72 Geniu si Batalionul 17 Vanatori de Munte au inceput instalarea podului de pontoane peste raul Suceava, ca urmare a ruperii podului existent la Dornesti.

Podul de la Dornesti, peste raul Suceava, s-a rupt complet, luni dimineata, chiar inaintea sosirii presedintelui Traian Basescu, informeaza Agerpres.

Pila 3 a podului de pe DN 17A, grav avariat de viitura de saptamana trecuta a cedat, iar acesta s-a rupt practic in doua.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9457 vizualizari

  • -50 (90 voturi)    
    bravisimo (Luni, 5 iulie 2010, 12:35)

    un roman [anonim]

    exceptional domn comandant,exceptional,de ce sa nu mai fie reporterii pe acolo,va este teama ca va mai aude spunand nazbatii sau ca va surprinde intru totul incompetenta
    • -26 (48 voturi)    
      nu raspund la provocari (Luni, 5 iulie 2010, 12:55)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      raspund doar in fata Marii Adunari Nationale
    • +31 (53 voturi)    
      Ziaristii sunt cei care agreseaza (Luni, 5 iulie 2010, 13:43)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Acesti agresori sunt sigur de la irealitatea si antenule.Isi doresc ca presedintele,agresat fiind de ei,sa le raspunda cu aceeasi moneda ca sa aiba ce comenta o saptamana.I'm sorry,nu mai musc demult momeli de-astea.Sunt expirati,numai indobitocitii mai cred in manipularile lor.
      Presedintele are dreptate,daca vrea sa vorbeasca cu presa organizeaza o conferinta de presa.
      La Dornesti s-a dus sa vorbeasca cu cei care construiesc digul adica militarii si jandarmii.
      Presa agresanta mai are timp ca sa discute agresiv cu Presedintele,pe cand casele oamenilor nu...ca vin apele peste ele.
      • -14 (38 voturi)    
        Da, ai dreptate. (Luni, 5 iulie 2010, 13:56)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Rammy

        Dar putea sa dea dovada de putina diplomatie...totusi e seful statului nu un bisnitar in piata.
        • +30 (38 voturi)    
          Presa (Luni, 5 iulie 2010, 14:03)

          martianu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Presa cum ar trebui sa fie? E mai rau prin studiourile alea ca la piata, la piata mai exista cat de cat un respect.
          Eu mi-as dori sa-l vad pe omul acela care e impasibil la atacurile presei mizerabile din tara asta atatia ani de zile cat a fost macelarit Basescu.
          • +23 (31 voturi)    
            Eu as fi vrut ca macar sa merite (Luni, 5 iulie 2010, 14:09)

            Macelaria non-stop [anonim] i-a raspuns lui martianu

            sa-l macelareasca atata, adica sa fi venit ei in ultimii 6 ani cu niste propuneri mai bune pentru ANI, DNA, pensii, salarii, pensii speciale, numarul de agentii si atatea altele.
            Sa fi facut adica toata macelarirea asta pentru un scop MAI BUN.


            In loc de asta, n-am vazut decat un singur lucru timp de 6 ani: Basescu propune - PSDPNL se opune

            Si in acest fel, ne-am ales si cu o macelarie deschisa non-stop, cu piedici incontinuu la orice lucru bun a fost facut si cu un sentiment de “rau” si de panica continua
          • -23 (23 voturi)    
            Basescu a cautat-o cu lumanarea, (Luni, 5 iulie 2010, 14:12)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui martianu

            in relatia asta cu mogulii presei. Cine crezi ca i-ar putea impaca?
            • +17 (23 voturi)    
              Presa nu trebuie sa se "impace " cu nimeni (Luni, 5 iulie 2010, 14:24)

              Gate-keeper [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Trebuie doar sa fie corecta si nu sa reprezinte interesele unui SINGUR partid: PSD-PNL, indiferent cine e in opozitie sau la putere
              • -3 (11 voturi)    
                Fii realist! (Luni, 5 iulie 2010, 14:43)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui Gate-keeper

                Orice ziar, pe lumea asta, serveste interesele celui ce-l tipareste. Nu rezolvi nimic din acest conflict, conflict ce nu face nimanui bine, daca scapi lucrul asta din vedere.
                • +20 (20 voturi)    
                  Atunci, sa "servim" toti interesele a 3 oameni ? (Luni, 5 iulie 2010, 14:52)

                  GATE-keeper [anonim] i-a raspuns lui Constantin

                  Ca inteleg ca asta propui, sa-i servim direct pe Patriciu-Voiculescu-Vantu, si sa nu ne mai incurcam sa le facem opozitie. Sa nu mai faca nimeni nazuri.

                  Sa stam cuminti la cutie si sa jucam cum canta ei, si Iliescu.
                  Macar tu ai curajul s-o spui pe fata :))))
                  Ei nu-l au.
                  • +6 (10 voturi)    
                    4 oameni (Luni, 5 iulie 2010, 15:12)

                    adrian [anonim] i-a raspuns lui GATE-keeper

                    l-ai uitat pe paunescu
                  • -3 (7 voturi)    
                    Lumea nu-i perfecta (Luni, 5 iulie 2010, 15:14)

                    Constantin [anonim] i-a raspuns lui GATE-keeper

                    este facuta din compromisuri. Orice munca ai avea nu poti realiza nimic daca nu esti tolerant si nu faci compromisuri celor cu care vii in contact. Pentru un politician este esential sa stie sa faca compromisuri daca vrea sa schimbe statul conform dorintei sale. Daca vrea sa se chinuie si sa nu realizeze nimic sa nu faca compromisuri.
                    • +14 (14 voturi)    
                      Nu pot 22 de milioane sa faca compormisuri (Luni, 5 iulie 2010, 15:27)

                      GATE keeper [anonim] i-a raspuns lui Constantin

                      la nesfarsit pentru bine a 4 oameni.

                      Deja acesti 4 oameni ne-au costat o catastrofa economica, pentru ca Romania a fost singura dintre tarile din estul Europei care a intrat in criza cu DEFICIT excesiv si datorii, desi a avut una din cele mai mari cretseri economice.
                      • -6 (6 voturi)    
                        Faceai compromisuri cu (Luni, 5 iulie 2010, 15:59)

                        Constantin [anonim] i-a raspuns lui GATE keeper

                        4 oameni si salvai hai nu 22, dar macar 10 milioane de criza. Cum ti se pare un astfel de compromis? Asa am ramas si noi cu buza umflata si mogulii cu banii nefolositi in conturile din Elvetia.
                        • +7 (7 voturi)    
                          Compromis din BUZUNARUL TAU (Luni, 5 iulie 2010, 17:01)

                          GATE-keeper [anonim] i-a raspuns lui Constantin

                          nu poti sa faci compromisuri cu 4 oameni foarte puternici fara sa le dai ceva - la fel ca si cu rusii.

                          ori, de "dat" nu le da basescu sau statul - ci le dai tot tu din buzunarul tau, pentru ca din buzunarul tau le da statul.

                          asa cum cei 4 au marit pensii in 2007-2008 dar au crescut inflatia la 10%: cu o mana ti-au dat si cu 10 maini ti-au luat

                          la revedere
        • +3 (3 voturi)    
          Esti sigur...? (Luni, 5 iulie 2010, 14:23)

          Geny [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Eu cred ca nu e mare diferenta... :)
        • +8 (14 voturi)    
          Totusi seful statului e si el om. (Luni, 5 iulie 2010, 14:35)

          Rammy [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Eu una cred ca i-as fi luat si la bataie.Dupa atatea agresiuni verbale aduse la adresa lui si a familiei lui,atatea minciuni,atatea manipulari.....adica omul are si el o limita.De ce ti se pare ca nu a fost diplomat?Ca nu a discutat cu agresorii?Mie mi se pare ca a fost foarte diplomat....dansul a venit sa vorbeasca cu cei implicati in construirea digului nu cu latraii-agrsori de la irealitatea si antenule.Ei mai pot astepta cate o replica meritate de la Basescu
  • -28 (46 voturi)    
    nu (Luni, 5 iulie 2010, 12:35)

    gabriel [anonim]

    nu ma intereseaza ziaristii, vreau sa stiu ce unitate militara realizeaza podul de pontoane, numele comandantului, ziaristii mai la coada, mari tradatori de tara !
  • +43 (69 voturi)    
    ziaristii - oameni fara limite si fara bun simt (Luni, 5 iulie 2010, 12:38)

    adrian [anonim]

    bravo domnului basescu! s-a comportat civilizat si eficient !
    • -34 (52 voturi)    
      fara cuvinte (Luni, 5 iulie 2010, 12:48)

      dima c [anonim] i-a raspuns lui adrian

      JENANT. no coment .
      • +33 (39 voturi)    
        De ce jenant, domnule? (Luni, 5 iulie 2010, 13:02)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui dima c

        Acolo s/a dus ca sa poata alina, macar, durerea unor oameni.
        Pesedeii-peceii si peneleii tai, nici macar nu vor sa auda!
        Ia adu/ti aminte cum a fost cu Basescu la cumparaturi in super-market si reporterita aia statea la panda ca o hiena?
        Ala cumpara ceva si ea tot punea intrebari de prost gust!
        Chiar nu are voie sa respire de asa-zisa presa de la antenele-letrine si de la realitatile din vis ale lui vantu?
        Da/mi voie sa/ti spun ca jenant esti tu si profesorii tai de la antene si realitati - "muci in freza", "ciurematul... pe doua scaune", "electrocutatul cu laptop", "preotul fara Dumnezeu", "dardaitul de mana-dumitrescu"....
        Are Basescu bubele lui, nu/i mai pune in carca si pe ale tale!
        • -17 (25 voturi)    
          Iti spun eu de ce e jenant (Luni, 5 iulie 2010, 13:35)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          1. Ziaristi - oameni fara limite si fara bun simt. In stilul clasic basescian, toata categoria sociala e de rahat. La fel cum pana ieri erau bugetarii si azi se roaga de militari si pompieri sa scoata tara din ape. Acuma base brea sa vada miliatarii nu mai sunt bugetari consumatori de bani.

          2. S-a dus sa faca ce???? Asa s-a dus si in 2006 si in 2009 a declarat ca a rezolvat problema inundatiilor. Tu crezi ca aia vor sa ii aline Basescu? Am vazut la Boc ce alinare vroia lumea de la el cu rosii .

          Esti asa de obedient ca devii patetic
          • +21 (23 voturi)    
            "Toata Presa" (Luni, 5 iulie 2010, 13:43)

            GATE-keeper [anonim] i-a raspuns lui Marius

            basescu nu generalizeaza dar populatia da, o face, pentru ca presa care are importanta (presa cu audienta mare) are practic aceeasi culoare politica, psd-pnl, indiferent cine castiga alegerile sau cine e la putere:

            'presa e doar a unora. si toti lucreaza la ei."

            alina mungiu
          • +6 (10 voturi)    
            Domnule Marius, (Luni, 5 iulie 2010, 14:53)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Marius

            Nu sunt obedient, incerc sa inteleg, ceea ce nu se poate spune despre dumneata.
            Te limitezi la a generaliza si la a deturna discutia demagogic in purul stil comunist pe care probabil nu l/ai simtit pe propria piele, dar care iti este foarte drag.
            Ce sa faci, scoala antenelor si a realitatii!
            Care rosii la Boc?
            Ale unor turmentati de istorie si de isterie?
            Serios domnule, chiar ma mir ca poti lega ceva cuvinte.
            Iti spun ceea ce spun multora. Gandeste, nu lasa ura si televizorul sa te conduca.
            Daca putin poti, putin intelegi!
            Instruieste/te si mai stam de vorba!
            • -6 (6 voturi)    
              tu cum gandesti? (Luni, 5 iulie 2010, 15:18)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              ca eu unul chiar sunt curios.
              daca nu te informezi din presa si de pe internet pe ce te bazezi cand gandesti?
              pe ce-ai invatat la isorie si la geografie? te duci la biblioteca?
              sau propui sa ne rupem de realitatea inconjuratoare si sa gandim in functie de afinitati? pe care nu stim cum le dobandim daca nu din presa si internet.
              • +6 (6 voturi)    
                Multi sunteti, frate! (Luni, 5 iulie 2010, 15:48)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                La voi e ca la ceata lui Pitigoi!
            • -3 (5 voturi)    
              Nu are rost sa ma contrazic cu tine (Luni, 5 iulie 2010, 16:39)

              Marius [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Eu nu deturnez discutia, am comentat exact pe ce spunesese adrian. Nu ma conduce nici presa si din fericire pt mine nici Base ( is plecat pe baza instruirii mele in alta tara).
    • 0 (4 voturi)    
      Civilizat? (Luni, 5 iulie 2010, 14:01)

      Saruman [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      De ce?
  • +36 (56 voturi)    
    Bine la face (Luni, 5 iulie 2010, 12:39)

    psdist [anonim]

    Indiferent de tabara politica astia de la presa prea stie ei tot...sa nu cumva sa te iei de unu ca sare toata hoarda ca la caini...
  • -27 (49 voturi)    
    ridicol (Luni, 5 iulie 2010, 12:39)

    Kapo [utilizator]

    Pai a crezut ca poate jongla si juca dupa cum vrea, s-a folosit de jurnalisti pentru a ocupa prima functie in stat, a jonglat cu rapirea jurnalistilor, iar acum presa il provoaca. Domnule presedinte, ocupati o functie publica si presa are rolul ei in aceasta societate, asa ca nu fiti ridicol! Nu presa va provoaca, actiunile dumneavoastra genereaza reactia presei! Lasati teoria cu mogulii, eu vorbesc in calitate de jurnalist independent, cu capul pe umeri si verticalitate, care poate analiza singur cat bine si cat rau ati facut acestei tari! Asteptam reactiile jurnalistilor de la publicatiile obediente puterii, care vor "infiera" prezenta unui ziarist in calea lui Basescu! Si votati baieti negativ, ca sa nu stea deschis textul de comentariu pe hotnews!
    • +14 (22 voturi)    
      Oul sau gaina (Luni, 5 iulie 2010, 12:57)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Kapo

      Hai ma, esti tu gurnalist independent cum sunt eu veioza. Ia spune, ce a fost mai intai, oul sau gaina (rezultatul actiunii sau provocarea... actiunii). Repede, nu te gandi. Stai jos, nota 2 si nu mai provoca lumea ca nu-ti creste nimeni salariul (stapanul tau a dat faliment). Nu-i asa ca faci parte dintre cei care atunci cand aud despre un viol spun "da ma, da si ea si-a cautat-o"?
      • -9 (15 voturi)    
        parere (Luni, 5 iulie 2010, 13:20)

        padre [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ba, eu chiar cred ca tu esti VEIOZA. Dar din aia mica, nu din aia de podea, cu picior.
      • -10 (16 voturi)    
        asa intrebare (Luni, 5 iulie 2010, 13:22)

        Kapo [utilizator] i-a raspuns lui eu

        asa raspuns! Adica afla singur, ca voi astia portocalii le stiti pe toate!
    • +21 (25 voturi)    
      Care sunt aia de care s/a folosit? (Luni, 5 iulie 2010, 13:08)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

      gadea, stan, firea, dumitrescu, ursu si cu oana lui, dinescu si scatiu, hurezeanu, boda...?
      Ia, spune, 'mneata!?
      • -5 (11 voturi)    
        si altii (Luni, 5 iulie 2010, 13:30)

        Kapo [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        pai Ursu, firea si dumitrescu il ridicau in slavi in 2004. In timp ce altii erau sceptici(inclusiv semnatarul) dupa minciunile de la primarie, s-au lasat convinsi de jurmnalistii mogulilor vca Basescu e solutia sa scapam de PSD si Nastase. Am scapat de povara aia, apoi alti jurnalisti, de la moguli, l-au tinut in brate "la ordin" timp de 3 ani. A primit si al doilea madat, declarand razboi mogulilor si presei, care intre timp s-a compromis lamentabil. Dar asta nu inseamna ca e mai bine acum!
        • +15 (17 voturi)    
          Bai Kapo (Luni, 5 iulie 2010, 13:54)

          Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

          Cand Firea-nesimtita va spune pe post cate milioane de euro lua de la stat,cica reclama,ptr revista la care este actionar cu fiica lui Felix motanu.....sau cate contracte cu statu a avut si are in continoare cu statu chiar Voiculescu
          .....atunci poate o s-o cred.
          • -5 (9 voturi)    
            da statu cine e? (Luni, 5 iulie 2010, 14:08)

            Kapo [utilizator] i-a raspuns lui Rammy

            Da statu despre care spui tu nu sunt, Basescu, Nastase , Tariceanu, Videanu si cine o mai fi fost? Ba da! Si atunci, ce vine au amaratii de "soricei', adica jurnalistii pusi sa alerge prin baltoci pe pteren dupa Basescu sau dupa altii? Ei isi fac meseria pentru a castiga o bruma de 1.500 lei, iar informatia este "prelucrata" in fabrica de media dupa interesele sefilor din presa. Sunt doua aspecte total diferite! Asa castiga proprietarii de presa bani de pe urma unor jurnalisti care pot fi corecti(nu generalizez ca nu e cazul)!
            • -1 (1 vot)    
              "Intamplarea" face ca primul si (Marţi, 6 iulie 2010, 9:33)

              Audit [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

              ultimul din cei enumerati de tine le-a taiat accersul la banii statului!
              De aceea e turbata asa zisa doamna!
        • +5 (9 voturi)    
          Cred ca ai mari lacune, (Luni, 5 iulie 2010, 15:47)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

          ca sa nu spun pierderi de memorie!
          Cand ai vazut tu pe ursu mangaindu/l pe Basescu?
          Continua in sa sa te uiti la latrine!
          O sa ai cultura... gramada!
          • -5 (5 voturi)    
            iar te inseli (Luni, 5 iulie 2010, 16:27)

            Kapo [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            eram acolo cand Ursu il mangaia pe Basescu si cenzura informatiile despre putere. Am plecat de sila! Acum ma uit pe Hotnews si ma incearca un sentiment similar, cu cauze similare! Pacat ca nu mai apare Urzica, aia macar aveau umor nepolitizat! In ce priveste cultura, o caut in carti, media servesc doar in pauze, pentru digestie!
    • +13 (19 voturi)    
      presa (Luni, 5 iulie 2010, 13:23)

      cuchi [anonim] i-a raspuns lui Kapo

      Nu am nicio indoiala ca dvs. sunteti un ziarist independent. Cei care insa ne explica in amanunt , in fiecare seara ce se intampla in jurul nostru cred ca nu sunt la fel de impartiali. va dau un exemplu: Provin din mediul de afaceri unde cota TVA e marita recent la 24 %. Aceeasi masura au luat-o si alte tari si nu e sfarsitul lumii. Vi se pare normal modul fatalist in care se pune problema de catre ziaristii din Romania? Tot acesti ziaristi spun ca au fost inchise un numar mare de societati comerciale datorita impozitului forfetar dar nu spun ca 75 % au fost firme fara activitate care obligau registrul comertului la un numar mare de angajati. Si alte si alte lucruri. Asa ca dati-mi voie sa ma indoiesc de bunele intentii ale ziaristilor care apar la televizor.
      • -2 (10 voturi)    
        corect (Luni, 5 iulie 2010, 13:51)

        Kapo [utilizator] i-a raspuns lui cuchi

        Am fost adeptul majorarii TVA ca unica solutie a cresterii incasarilor bugetare si a reducerii deficitului. Trebuia facut asta la inceputul lui 2009 si acum Romania era OK. Dar nu s-a putu, pentru ca in campania electorala toti politicienii - TOTI - strigau ca nu mai e criza, ca nu va fi criza sau ca Romania a scapat de criza. Electorii au crezut, presa a crezut. Acum reactia ziaristilor din TV este exact pe dos, adica nu mai crede nimic din ce spune puterea si dramatizeaza totul. Efectul este cel vazut si aici: reactia negativa la adresa presei in general, care, in afara de faptul ca are un nivel foarte slab de pregatire, nu face altceva decat sa raspunda la comenzi. Asta nu inseamna ca vreo persoana publica are dreptul de a interzice dreptul la o informare corecta, iar gestul lui Basescu indica o astfel de directie.
        • +4 (6 voturi)    
          Nu si atunci cand PRESA CONSTRUIESTE PANICA (Luni, 5 iulie 2010, 14:20)

          Gate-keeper [anonim] i-a raspuns lui Kapo

          Presa care creaza PANICA si starea de rau

          Anul 2005:

          Nemultumitului i se ia darul

          de ALINA MUNGIU-PIPPIDI
          Washington D.C., 29 noiembrie 2005

          De ce ne simtim asa de prost daca o ducem asa de bine? Intrebarea e intemeiata.

          Un motiv e isteria intretinuta de interesele unor patroni de presa asociati cu PSD.
          Cu ajutorul unor analisti semidocti si neonesti, acestia au intretinut luni de zile perceptii invalidate de realitate, cum ar fi ca raportul de tara va fi prost sau ca actualul regim e la fel de corupt precum cel vechi. Inca din luna ianuarie, presa apropiata de PSD a avut sarcina sa gaseasca, si daca nu, sa inventeze motive de frictiune intre Tariceanu si Basescu, si intre partidele Aliantei.

          Asta ne duce la al doilea motiv, care e mai serios si de fond.

          Activitatea de a plasa creditul la sine si blamul la parteneri a inceput foarte devreme si a devenit repede, pentru unii politicieni de la putere, activitatea principala.

          Nici ei, nici consilierii lor nu se pricep la politici publice, si nici nu-i intereseaza. La ce se pricep este sa arunce vina unii pe altii, sa incrimineze oameni, sa faca gasti si conspiratii.

          Au mai facut asta inainte si se cunosc intre ei ce le poate pielea. Ca atare, la guvern inca din ianuarie erau unii convinsi ca presedintele le va asculta telefoanele si va cauta primul prilej sa le franga gatul. La Cotroceni s-a constituit de foarte devreme opinia ca liberalii au mari intelegeri ascunse cu PSD. Totul a crescut dincolo de orice control, dar chiar la ora asta unii banuiesc intelegeri mai stranse cu PSD decat exista de fapt, iar altii intentii de secesiune din PNL mult mai avansate decat sunt in realitate.
          (continua)
          • +2 (2 voturi)    
            Presa care creaza PANICA (Luni, 5 iulie 2010, 14:35)

            Gate-keeper [anonim] i-a raspuns lui Gate-keeper

            faptele nu conteaza, materia primara de lucru nefiind realitatea, ci neincrederea, atribuirea propriilor rele intentii celorlalti.

            chestia asta, exagerata intr-o presa care percepe in general disproportionat ce se petrece, o presa latina, deloc rece si analitica, are o consecinta cruciala.

            anume, contribuie decisiv la crearea panicii, de parca barca sta sa se scufunde.

            daca barca e in vreun pericol real, e din cauza acestor miscari, nu din alte cauze.

            esecul se profileaza numai pentru ca preocuparea atribuirii esecului absoarbe toata energia politica. se repeta povestea din 1997-2000, desi atunci economia si nivelul de trai scadeau, iar azi cresc.

            comportamentul identic al unor actori incapabili sa invete duce la repetarea situatiei in conditii foarte diferite si astfel, asistam la constructia sociala a unui esec perfect evitabil.
            alina mungiu
            http://www.hotnews.ro/arhiva_avt/2530.pdf

            qed:
            in 2005 ne simteam rau - dar ne mergea bine.
            in 2005 ne simtim rau - si ne merge rau.

            concluzie:
            indiferent cum ne merge si indiferent ce se intampla, isteria mediatica ne-a facut sa ne simtim rau, tot timpul.
            raul prezis de realitatea a devenit realitate

            unde ne va duce asta in viitor?

            nu putem sti, pentru ca nu (mai) depinde de noi: depinde numai de ce vor azi stapanii realitatii.
            • +5 (5 voturi)    
              Ultima PANICA ne-a costat 5% TVA (Luni, 5 iulie 2010, 14:47)

              Gate-keeper [anonim] i-a raspuns lui Gate-keeper

              Ultima PANICA ne-a costat majorarea cu 5% a TVA, si o platim TOTI, nu doar bugetarii sau pensionarii.
              Tot Ultima PANICA ne costa INTARZIEREA reluarii cresterii economice cu cel putin 2 ani.

              CASTIGATORII PANICII ?
              Cei care castiga de 20 de ani numai din frica si din panica sunt PSD si PNL, Stapanii REALITATII.
          • -2 (6 voturi)    
            comentariu politic (Luni, 5 iulie 2010, 14:44)

            Kapo [utilizator] i-a raspuns lui Gate-keeper

            spre deosebire de multi jurnalisti care se pricep la toate, eu unul la politica nu ma pricep. Iar comentariul Alinei Mungiu tine doar de strategii si abordari politice. Prefer economicul, este mai concret, palpabil si pot fi argumentate faptele si efectele dupa un lant logic, nu trebuie sa inventam roata. Da ai dreptate, presa induce panica uneori, iar atunci cand nu o face( vezi ultimii 2 ani cu Nastase premier) e la fel de rau!
            • +5 (5 voturi)    
              GRESIT (Luni, 5 iulie 2010, 14:59)

              Gate-keeper [anonim] i-a raspuns lui Kapo

              Alina Mungiu a fost raportor pentru democratie, drepturile omului, presa si libertati fundamentale pt. departamentul de stat american timp de foarte multi ani, daca nu chiar si in momentul de fata.

              Cred ca va faceti singur un deserviciu afirmand ca dansa face comentarii politice sau ca nu stie ce inseamna presa.
              • +1 (1 vot)    
                dar nu am spus asta (Luni, 5 iulie 2010, 15:48)

                Kapo [utilizator] i-a raspuns lui Gate-keeper

                Dimpotriva, pretind ca inteleg economia la fel de bine cum intelege dumneaiei politica. Si prefer sa-mi vad de felia la care ma pricep, nu comentez un text scris de un specvialist in domeniu, inteleg si folosesc informatia de acolo. Atat!
      • +2 (2 voturi)    
        in plus (Luni, 5 iulie 2010, 20:04)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui cuchi

        Ieri, la programul TV irealitatea motivul pentru care in wikendul trecut lumea n-a umplut litoralu romanesc era ca s-a marit tva-ul, nicidecum pentru ca ploua cu galeata.
        • 0 (0 voturi)    
          tu te mai uiti la wc-ul ala ? (Luni, 5 iulie 2010, 23:51)

          rov1 [anonim] i-a raspuns lui carat

          l-am scos de mult din tv...
          • 0 (0 voturi)    
            lui rov 1 (Marţi, 6 iulie 2010, 21:28)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui rov1

            Eram in vizita la cineva si am auzit ce spuneau la Irealitatea. Eu mi-am desfiintat nu un program tv ci pe toate. Prefer sa citesc sau sa stau pe internet E mult mai interesant si mai distractiv.
  • +30 (44 voturi)    
    Ce e rau in ceea ce a spus SPP-ului? (Luni, 5 iulie 2010, 12:44)

    vamaiot [anonim]

    Cand trece o coloana oficiala, se da toata lumea in laturi sa fac loc? Se da !

    Daca un reporter care se pozitioneaza insistent in fata unui demnitar, cazul de fata presedinte de tara, ce e rau daca e invita pentru a elibera calea?

    Daca ar fi fost body-guard-zii lu Michael Jakoson nu mai sarea nimeni in sus, ei erau agreati fara reprosuri!

    Ce stire mai e si asta?
    • +5 (5 voturi)    
      Da toata lumea cu o exceptie (Luni, 5 iulie 2010, 14:11)

      GT2 [utilizator] i-a raspuns lui vamaiot

      ZIARISTII.

      Ei sunt cu mai multe perechi ... de urechi.
  • +18 (34 voturi)    
    Ziaristi nesimtiti si inconstienti. (Luni, 5 iulie 2010, 12:46)

    mircea [anonim]

    Ziaristii romani parca ar fi scoliti in Coreea de Nord.Prea fac apologhia comunismului si-l sustin cu sarg si zel pe Iliescu.Nici trecerea lui D.Diaconescu cu arme si bagaje in tabara retractorilor lui Basescu nu este intamplatoare.Cum il stiu ca D.Diaconescu nu face ceva fara bani,ma intreb cati bani i-au dat si de unde vor avea sa plateasca in continuare ,pentru-ca ,altfel D.Diaconescu intoarce foaia si aplica regula experimentata-face dezvaluiri putin cate putin pana primeste banii.In perioada asta are ocazia sa tinteasca din mai multe directii.Basescu are dreptate.Ce fel de ziaristi sunt astia care merg la inundatii de parca s-ar duce la nunta,fac scandal si urla?.Si in loc sa ajute,mai mult incurca lumea prin lansarea de zvonuri false.
    • -2 (2 voturi)    
      Ziaristi nesimtiti si inconstienti (Luni, 5 iulie 2010, 20:58)

      BCV [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Cat l-a platit Traian Basescu pe maestrul Ion Cristoiu sa intoarca foaia.
  • +30 (38 voturi)    
    si care e problema?? (Luni, 5 iulie 2010, 12:50)

    cristi [anonim]

    basescu s-a dus cumva la conferinta de presa?? foarte bine le-a facut
  • +4 (8 voturi)    
    Camioane militare (Luni, 5 iulie 2010, 12:53)

    paul_1342 [anonim]

    Ma intorceam de la Iasi spre Bucuresti sambata pe la 10 - 11 am intalnit pe drum cel putin 25 - 30 de camioane militare care transportau pontoanele. Cred ca mai mult de jumatate erau oprite pe marginea drumului cu tot felul de probleme si cabinele lasate intr-o parte iar militarii "meshtereau" de zor sa le repuna in miscare. Probabil au cedat dumului lung parcurs nu stiu...
  • -8 (12 voturi)    
    ok... (Luni, 5 iulie 2010, 12:55)

    me [anonim]

    eu recunosc ca ziaristii sunt in general niste oameni de 2 bani. dar acest razbi cu presa, cu mogulii, cam cu toata lumea care e impotriva lui da extrem de rau.
    chiar trebuie studiat exact contextul, dar dom basescu se cam lupta cu toata lumea... culmea e ca cei ce sunt impotriva lui sunt toti rai (aici ma refer in mare la popor), cei ce sunt cu el sunt toti buni (udrea, videanu etc)
    • +6 (10 voturi)    
      Ce razboi??? (Luni, 5 iulie 2010, 13:30)

      Terebent [anonim] i-a raspuns lui me

      Omu a zis clar ca nu raspunde la provocari... ce razboi e ala in care refuzi sa raspunzi la provocari.
  • -9 (13 voturi)    
    au avut zile... (Luni, 5 iulie 2010, 12:56)

    leni [anonim]

    ziaristii...bine ca nu a dat unicul ordin sa-i impuste spp-ul... ca doar is cel mai mare pericol privind siguranta nationala... cum isi permit sa critice asemenea oameni care se sacrifica pentru tara asta... spp-ul ar fi timpul sa ,,intoarca,, armele...
  • -4 (12 voturi)    
    corect (Luni, 5 iulie 2010, 12:57)

    flavius [anonim]

    luati-i repede din fata mea pana nu-i pleznesc....
  • +23 (25 voturi)    
    Presa exagereaza cu monitorizarea lui Basescu! (Luni, 5 iulie 2010, 12:58)

    Cioaca [anonim]

    Este iritanta concentrarea presei, in special vizuale, asupra oricarui pas al Presedintelui. In loc sa informeze cu privire la situatia si cauzele inundatiilor si cu privire la modul in care actioneaza autoritatile, presa ii ofera lui Basescu ocazia de a face circ, televizat. Mi se pare jalnic, dar n-ai ce face: la asa popor, asa televizor!
    • +11 (13 voturi)    
      Sa vezi azi si maine VUVUZELELLE (Luni, 5 iulie 2010, 13:45)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Cioaca

      din ora in ora reluand "ingroparea presei romanesti", "Basescu dictator", etc.
      In locul lui Base, vreo 2 zile, la misto, as zice "Nu fac nici un oas fara jurnalisti!". Le-as face ciar prezenta si daca nu sunt toti nu m-as deplasa ca de astia au impresia ca pentru ei, ca sa aiba ce transmite ei, au loc inundatii!
  • -13 (17 voturi)    
    Dl Basescu merge la recuperare dupa inundatiile as (Luni, 5 iulie 2010, 13:06)

    lili [anonim]

    Trebuie sa faca intai un control psihiatric, l-au cam lasat nervii, inteleg probleme prea complexe de rezolvat, cu cine sa le rezolvi??!!! Eu stiu o vorba: cine nu e-n stare se da la o parte si lasa locul unora care POT. They can't !!!
  • +2 (18 voturi)    
    ASA DA (Luni, 5 iulie 2010, 13:12)

    Basescu TE IUBIM [anonim]

    BRAVO BASESCU. Presa trebuie sa dispara. In loc sa puna mana pe lopata, ca si Basescu, ziaristi pun tot felul de intrebari aiurea. HUOO
    • +12 (14 voturi)    
      De ce, e chiar IMPOSIBIL sa nu mai fie TZATZA ? (Luni, 5 iulie 2010, 13:34)

      PRESA ca o tzatza [anonim] i-a raspuns lui Basescu TE IUBIM

      PRESA de azi e o tzatza care exagereaza pana la absurd si tzipa ca la piata fara incetare

      Ca sa aflu ce-a spus basescu undeva - pentru ca PRESA nu vede decat ce vrea PSD si PNL - trebuie sa caut eu pe internet cu greu vreo declaratie mai completa.
  • +1 (9 voturi)    
    este super ok!! (Luni, 5 iulie 2010, 13:17)

    liviu! [anonim]

    BRAVO! dl PRESEDINTE!! , aiti procedat corect cu un soi de ziaristi asa zisii,! ,platiti de vintu si voiculescu care deziformeza populatia tari ,de parca este a lor tata asta nu este a poporului romin ,vor sa destabilizeze tara si sa o demigreze ,sunt iterese obscure sa stie ,dar trebuie sa fim uniti si sa fie romini iformati corect sa nu privesca tv, cu pricina !!ANTENA! IREALITATEA!,sunt tv care deziformeza populatia !!si aduc desevici tari DA asa este spun sigur in cunostinta de cauza !!
  • -6 (10 voturi)    
    cam uituc (Luni, 5 iulie 2010, 13:17)

    cati [anonim]

    Cam uituc, domnul presedinte! Cand era in campanie ii cam placea sa apara la tv, cand dansa tiganeste sau era nas, la fel.....
    • -6 (10 voturi)    
      Si nu-l deranja deloc prezenta presei.... (Luni, 5 iulie 2010, 13:49)

      lili [anonim] i-a raspuns lui cati

      Ce mai bai de multime facea presedintele Basescu !!!! Acum , de ce va deranjeaza postacei portocalii ca presa e mereu pe urmele DluiI presedinte??!! N-ati suflat o vorbulita ani de zile cand facea bai de multime la iarmaroace, targuri, nunit, botezuri, prin restaurante, la munte, la munte, fotografiindu-se mereu cu multimile dornice de foto cu presedintele ed culoare portocalie ... va placea, azi nu va mai place???!!! Imaginea e jalnica, asa-i???!! De-aia va deranjeaza. Si pe noi. Ne-am cam saturat de poze.....
      • +4 (8 voturi)    
        Pai campania e campanie (Luni, 5 iulie 2010, 14:06)

        martianu [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Iar situatiile acestea de dezastre e altceva. Eu vad mereu in situatiile astea, indiferent de gravitate, toata lumea incearca sa faca ceva, n-am vazut niciodata un ziarist cu o lopata in mana, el filmeaza, doar doar de-ar lovi potul cel mare.
        • -1 (1 vot)    
          Ce bine ne-ar fi daca fiecare ar face ce stie..... (Luni, 5 iulie 2010, 14:57)

          lili [anonim] i-a raspuns lui martianu

          Ziaristul cu ale lui, Dl Basescu cu ale lui, primarii cu ale lor, ministrii cu ale lor, ....Din pacate, in Romnaia toata lumea stie sa faca de toate si nimeni nu face de fapt nimic in materie de administratie publica.....
    • +7 (7 voturi)    
      serios? (Luni, 5 iulie 2010, 14:01)

      stealth [anonim] i-a raspuns lui cati

      pe bune!!! la care presa a aparut? la OTV si Taraf mai bine zis. Lasa-ma si cu presa romaneasca. nu pot sa filmeze de mai departe? ca doar camerela au obiective ce bat pan si pe luna.
  • -1 (1 vot)    
    Se putea spune si altfel... (Luni, 5 iulie 2010, 13:18)

    Mos Teaca [anonim]

    D-l Basescu ar fi trebuit sa spuna fraza respectiva invers...
  • +9 (15 voturi)    
    PRESA ne-a adus in aceasta CRIZA (Luni, 5 iulie 2010, 13:26)

    gate-way [anonim]

    Nu uitati ca obiectul criticii Presei in Guvernarea PSD-PNL a fost tot timpul "Opozitia" - niciodata puterea - Opozitie care avea atunci abia 16% in Parlament.

    In felul acesta - amintiti-va de robotul Ioan Ghise - romanii au aflat ca o duc bine si s-au indatorat la banci pe ani intregi.

    1. Romanii au aflat ce datorii si ce deficit a lasat in urma acest guvern abia DUPA ce a cazut de la putere.

    2. Guvernul i-a anuntat pe romani ca "vine criza" abia cu o luna inainte de campania electorala , dar atunci ei se indatorasera deja la banci PENTRU TOTDEAUNA.

    3. PRESA a sustinut continuu actiunile PSD si PNL de marire a salariilor si pensiilor in 2008, si nu a incetat aceasta sustinere nici macar acum, cand trebuie sa ne imprumutam doar ca sa platim aceste salarii si pensii.


    Asa s-a manifestat Presa in Romania.

    - Cand aceeasi "Opozitie" era formata din PSD-PNL si avea 70% in parlament in 2009, nu a mai primit de la PRESA absolut nicio critica, desi cu 70% in parlament Opozitia putea sa initieze si sa adopte LEGI prin care sa reduca LA TIMP efectele crizei.

    In loc de asta, "Opozitia" PSD-PNL era ridicata in slavi pentru ca punea talpi la CCR unor legi de reducere de pensii speciale si a numarului de agentii, care, daca ar fi fost adoptate LA TIMP, adica acum 6 luni, astazi nu mai trebuia sa crestem TVA cu 5%.

    Nu avem PRESA, avem doar PRESA unui singutr partid, PSD-PNL si atat.
    NU avem PRESA interesului TUTUROR ROMANILOR.
    Doua partide POLITICE decid cine trebuie criticat in presa si ce trebuie sa afle romanii – NICIODATA IN INTERESUL PUBLIC.

    Presa nu critica si nu ataca "Puterea", PRESA ataca puterea doar atunci cand e detinuta de PDL, dupa cum PRESA ataca Opozitia doar atunci cand in Opozitie este PDL.


    In nicio democratie din lume nu se mai intampla asa ceva: o mana de 4 oameni detin TOATE televiziunile cu audienta cu ele CONTROLEAZA ACCESUL (gateway) TUTUROR romanilor la informatie. Rezultatul este DICTATURA indiferent ce scrie in constitutie acelei tari.
  • -1 (5 voturi)    
    Dragoste la prima vedere (Luni, 5 iulie 2010, 13:30)

    Marius O [anonim]

    Se pare ca Basescu are o afinitate de putini cunoscuta, legata de poduri stricate. Amintiti-va si de podul de la Maracineni.

    Poate da domnu si vine si pe la podul stricat de la Podu Olt, sa refaca astia odata transportul feroviar pe acolo.

    Basescu and Podul stricat sitting in a tree,
    K-I-S-S-I-N-G!
  • +13 (15 voturi)    
    Ca de obicei reprezentantii (Luni, 5 iulie 2010, 13:41)

    Audit [utilizator]

    mass media ORICARE ar fi ei, lipsiti de 7 ani de acasa. Mai oameni buni, stati ciorchine, sunteti penibili, CHIAR nu va vedeti? Fie ca e nunta fie ca e inmormantare TREBUIE din metru in metru sa vi se dea declaratii! Pentru asta sunt conferinte de presa, interviuri . Daca pentru voi a va face meseria inseamna sa va agatati de poalele sinistratilor, a nenorocirii este o problema; o problema numita Dan Diaconescu TV! Sunteti exact ca el.
  • +13 (15 voturi)    
    Massmedia este praf !!! (Luni, 5 iulie 2010, 13:44)

    ciprian p. [anonim]

    Pe irealitatea este incredibil ce se intampla si ce intorsaturi si manipulari se fac in momentul asta. Nu-mi vine sa cred cat de jos a ajuns presa.
  • +11 (13 voturi)    
    Băsescu a greşit (Luni, 5 iulie 2010, 13:45)

    gabhry_el [anonim]

    formularea.

    Aia nu e presă.

    Trebuia să spună: Daţi tonomatele la o parte!

    (imediat, iRTV a titrat "Da-ţi" :))) )
    • +5 (5 voturi)    
      eventual putea să facă o precizare (Luni, 5 iulie 2010, 14:40)

      gabhry_el [anonim] i-a raspuns lui gabhry_el

      Daţi tonomatele la o parte! Să rămînă presa!
  • +11 (13 voturi)    
    Presa (Luni, 5 iulie 2010, 13:47)

    yoyo [anonim]

    Asa trebuie sa te porti cu presa noastra din pacate, ea e de toata mizeria, ce fac teledonuri si alte chete pentru sinistrati dar pentru ce o fac pentru imagine ca altfel... sa fim seriosi presa nu informeaza presa manipuleaza .
  • +11 (11 voturi)    
    Bravo (Luni, 5 iulie 2010, 13:50)

    bebe [anonim]

    Foarte bine a facut!
    Presa nu face decat sa-i distraga atentia de la lucru. Ar trebui sa-i ia interviuri in afara programului, nu sa-l tina din lucru si sa dea interviuri pe banii publici. Adica pe banii nostrii.
  • +12 (14 voturi)    
    Bunul simţ (Luni, 5 iulie 2010, 13:51)

    cobra [anonim]

    Am avut de-a face de multe ori cu ziariştii şi vă spun că mai mult de 90% sunt lipsiţi de elementarul bun simţ. Ar fi în stare de ORICE, chiar dacă acest orice ar încălca nu doar Codul deontologic ci chiar regulile de bun simţ. Acesta este al nu-ştiu-câtelea exemplu când presa se bagă ca musca-n lapte (ca să nu zic în altă parte). Ziariştii au uitat că articolele lor trebuie să fie echilibrate şi să redea atât părţile bune, cât şi părţile rele ale unui eveniment. Din păcate, la noi se scot în evidenţă numai cele rele, iar cele bune nici măcar nu se aminteşte.
    Acelaşi echilibru ar fi de dorit şi din pareta celor care comentează pe aici dar, din păcate, sunt (prea) mulţi comentatori partizani care fie văd numai bine pe Băsescu, fie numai rău.
    Şi unii şi alţii greşiţi la greu. Credeţi că prin astfel de comentarii deveniţi credibili?
  • -5 (7 voturi)    
    una noua (Luni, 5 iulie 2010, 13:51)

    un trecator [anonim]

    din seria "SPP-ul, lasati copiii sa vina la mine!"
    • -4 (6 voturi)    
      aaaaa (Luni, 5 iulie 2010, 14:06)

      un trecator [anonim] i-a raspuns lui un trecator

      si am uitat sa intreb...Daca nu ar fi stiu ca se intalnea acolo cu roiurile alea de jurnalisti, s-ar mai dus El Ca(ca)udillo pe acolo?
  • 0 (2 voturi)    
    Si ce daca nu suporta ? (Luni, 5 iulie 2010, 14:15)

    Petrush [anonim]

    Nu e treaba lui sa arate moderatie in faza presei.
    E om, are voie sa se supere pe cine vrea !

    Intrebarea este alta: cel de langa el este Gabriel Oprea ?
    Acel Gabriel Oprea, seful mafiei personale a lui Adrian Nastase ?

    Intreb si io ...
  • -3 (3 voturi)    
    civilizat si eficient (Luni, 5 iulie 2010, 14:16)

    gheo [anonim]

    mai fratilor, inteleg ca va straduiti sa comentati cat mai pe placul pdl-ului
    dar lasati naibii exprimarea de minister de interne
    ce naiba?
    iar la subiect, treaba e impartita
    e normal ca presedintele sa poata vizita orice, fara sa faca baie de jurnalisti
    dar e absolut normal si sa aloce timp pentru presa in astfel de vizite; si nu numai celor care il pupa ci si celor care il injura.
    ca am mai avut unul care nu suporta sa fie criticat si a iesit din istorie pe usa din dos
    dar lasand astea la o parte, democratia se invata greu mai ales daca ai trait intr-un sistem in care nu deschideai gura....
    • +7 (7 voturi)    
      Insultele si isteria nu reprezinta "critica" (Luni, 5 iulie 2010, 14:29)

      Ari [anonim] i-a raspuns lui gheo

      Cred ca tu nu stii de fapt ce inseamna CRITICA IN DEMOCRATIE si ti se pare ca "critica" inseamna sa macelaresti o PERSOANA si s-o demonizezi ca in comunism la sedintele de partid

      In democratie trebuie sa supravietuim TOTI, nu trebuie sa ne eliminam unii pe altii ca-n comunism unde ave am dusmani permanenti
      • -3 (3 voturi)    
        Pertinenta indemnarea la toleranta. (Luni, 5 iulie 2010, 14:47)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ari

        Deci mogulii ar trebui sa-l tolereze pe Basescu su Basescu, la randul lui, sa-i tolereze pe moguli. Pana una alta vor sa se extermine reciproc.
        • +7 (7 voturi)    
          Am avut dreptate;nu intelegi ce inseamna "critica' (Luni, 5 iulie 2010, 15:04)

          Ari [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Nu inseamna nici toleranta nici maciuci in cap non-stop cum primeste basescu de 6 ani incontinuu.

          In cazul asta nu pot sa-ti dau decat un SFAT: deschide si tu o carte despre democratie.
          • -3 (3 voturi)    
            Democratie inseamna un singur lucru: (Luni, 5 iulie 2010, 15:38)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ari

            alternanta la putere. Poate fi superficiala cand se schimba ala din fata dar aia din spate raman tot aia, sau reala cand la putere alterneaza cei din umbra. Acum, cate alternative din umbra avem noi in Romania?
            • +5 (5 voturi)    
              NU, asta ai invatat tu la socialism stiintific (Luni, 5 iulie 2010, 17:08)

              Ari [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Democratie Nu inseamna alternata la putere CU ORICE PRET, ci inseamna COMPETITIE corecta pentru putere, competitie in care castiga puterea cel mai bun (in raport cu concurentul sau cu opozitia).

              democratia inseamna cu 1000 de lucruri mai mult decat alternanta si competitia pentru putere.

              Nu stau eu sa te mai invat democratie si critica la varsta pe care o ai.
              la revedere.
  • 0 (0 voturi)    
    militarii servesc patria. (Luni, 5 iulie 2010, 16:20)

    ioan [anonim]

    Permanent militarii (de la MApN, Jandarmerie, IGSU) muncesc unde este nevoie ,dau jertfa de sange,in orce conditii,chiar cu salarii reduse cu 25%,chiar daca vor primi doar multumiri prin OZU,Poate se vor alege si cu ceva pensii nesimtite, la restructurare.Patria va fi recunoscatoare.
  • -5 (5 voturi)    
    Dom' Presedinte... (Luni, 5 iulie 2010, 17:01)

    Gigi [anonim]

    ... haide dom'le sa nu ne mai dam dupa deget. Data viitoare va rog eu sa le ziceti ziaristilor ... "teroristilor sunteti arestati! SPP-isti umflati-i!". Doar am stabilit deja ca presa este o amenintare la adresa sigurantei nationale. Pe cale de consecinta ziaristii nu pot fi decat teroristi ... teroristii cu microfon, pix si carnetel, carora nu le scapa nimic si pun intrebari tip "atentant" de genul "Domn' Presedinte, am citit eu Constitutia si nu stiu cum faceti dvs sa dati ministri afara ca acolo zice ca Primul Ministru ii da afara" ... raspunsul a fost genial "il framanta pe Vantu cum dau eu afara ministri" ... ne framanta pe toti dom' Presedinte ca vedem din pacate ca nu dati afara pe niciunu.
    • +5 (5 voturi)    
      .... (Luni, 5 iulie 2010, 20:22)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      daca n-ai fi fost asurzit de ura, ai fi auzit si cand a spus ca premierul propune si el semneaza demisia.
      • -1 (1 vot)    
        Eh lasa ... (Luni, 5 iulie 2010, 22:04)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui carat

        ... ca a dat-o la intors ... dar cand era la Snagov si le-a spus PD-istilor ca si cum ar fi fost un partid oarecare (nu partidul care l-a ajutat logistic sa se realeaga acum 5-6 luni) ca daca nu vor sa fie luate masurile sa nu-l incurce si sa mearga in opozitie?

        Auzi ... asurzit de ura ... mai degraba scalambat de ras din cauza caricaturii asteia de Presedinte!
  • +6 (6 voturi)    
    inundatii (Luni, 5 iulie 2010, 19:03)

    ioan [anonim]

    Militarii muncesc ,cetatenii afectati- la crasma si la carcoteli ,voluntari ioc ,sa le scoata militarii milul din case


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by