VIDEO UPDATE Premierul, atacat cu oua si rosii la Galati. Boc: "Dreptul la protest al oamenilor nu poate fi oprit, asta-i viata!"

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 iulie 2010, 13:47 Actualitate | Esenţial


Doi barbati si o femeie au aruncat, sambata, in directia premierului Emil Boc, cateva oua si o rosie, in momentul in care seful Executivului iesea de la sedinta Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta Galati, relateaza Agerpres.

Cei trei au scandat "nu vrem lei, nu vrem valuta, vrem ca Boc sa ne raspunda".

Dupa ce au avut un moment de surprindere din cauza gestului celor trei, fortele de ordine i-au imobilizat pe cei doi barbati si pe femeie si i-au dus spre o duba a jandarmeriei.

Desi ouale au fost aruncate in directia premierului, acesta nu a fost atins, un ou fiind parat de un SPP-ist.

Cei trei agresori sunt lideri ai organizatiei PNTCD Galati, Marian Popa fiind presedintele filialei, Nelu Furtuna - vicepresedinte, iar Geanina Caracas - presedintele organizatiei de tineret si purtatorul de cuvant.

Dupa incident, premierul a urcat in masina si a plecat la Sendreni.



UPDATE 2 - Cele trei persoane au fost duse la Sectia 1 Politie si apoi amendate, a anuntat purtatorul de cuvant al Jandarmeriei Galati, locotenent Costin Barbu.

Cei doi barbati - Marian Popa si Nelu Furtuna - au fost amendati cu cate 1.000 de lei pentru aruncarea cu obiecte asupra unor persoane si constituirea de grup care aduce atingere ordinii si linistii publice, iar femeia - Geanina Caracas - cu 700 de lei pentru aducere de injurii si constituirea de grup care aduce atingere ordinii si linistii publice.

UPDATE 1 - Premierul a comentat ulterior incidentul: "Eu nu am vazut nimic. Dar dreptul la protest al oamenilor nu poate fi oprit. Asta-i viata!", a spus Boc.


Prim-ministrul Emil Boc a ajuns sambata la Galati, unde a participat la sedinta Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta in care se va face o evaluare a situatiei din zonele de risc, de la confluenta Siretului cu Dunarea, a Prutului cu Dunarea si a fluviului Dunarea de la Braila si pana la varsare.


La inceputul sedintei, premierul a facut o informare privind situatia actuala din zonele afectate de inundatii, precizand ca principala preocupare a Guvernului este salvarea de vieti omenesti, asigurarea elementelor de baza pentru existenta, respectiv hrana, adapost.

Emil Boc a spus ca le-a cerut prefectilor din zonele afectate de inundatii, acolo unde au fost locuinte distruse, sa faca un inventar rapid pentru solicitarea de locuinte modulare, precizand ca pot fi puse la dispozitie peste 700 de astfel de case.

Seful Guvernului a anuntat ca, in luna iulie, se va face o rectificare bugetara, prilej cu care se vor acorda, in limita resurselor, bani pentru constructii sau alte forme de ajutor, de asa maniera incat, pana in iarna, 'niciun roman fara casa sa nu ramana fara acoperis deasupra capului'.

Premierul a adaugat ca, incepand cu data de 23 iunie, cand au inceput inundatiile in Romania, Guvernul are la dispozitie 10 saptamani pentru fundamentarea si documentarea cererii de ajutor financiar de la Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene, banii urmand a fi dirijati pentru infrastructura.

Pe de alta parte, Emil Boc i-a informat pe cei prezenti la sedinta ca Fondul Monetar International a aprobat acordarea celei de a cincea transe de imprumut, care va merge in integralitate la Banca Nationala a Romaniei.

La sedinta extraordinara a Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta Galati participa, sambata, si prefectii si reprezentantii autoritatilor locale din judetele Braila si Tulcea.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9111 vizualizari

  • -4 (40 voturi)    
    Prefectul de Braila (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 14:22)

    george [anonim]

    La videoconferinta cu prefectii de acum cateva zile pe tema inundatiilor, prefectul de Braila a uitat microfonul deschis si urechile micutului au fost deranjate de prefect care le spunea celor din jurul lui ca niste animale trebuie luate din calea apelor. Problema parea sa fie aceea ca prefectul prea isi facea treaba si in consecinta a primit amenintarea voalata ca va fi demis. Ma intreb daca la aceasta intalnire prefectul de Galati a avut curajul sa deschida gura.
    • +10 (28 voturi)    
      Tipic securist... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:10)

      Adn de Bolshevic [anonim] i-a raspuns lui george

      Pntcdistii aia mai degraba îs neo-comunisti spoiti a la 9-ul lor lider A Pavelica :):):)
      • 0 (0 voturi)    
        Yes, we can! (Duminică, 4 iulie 2010, 6:38)

        Wittgenstein-ul din baraca [anonim] i-a raspuns lui Adn de Bolshevic

        Yes, we can!
      • 0 (0 voturi)    
        neo-kripto-taranistii :) (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:07)

        Mordor [anonim] i-a raspuns lui Adn de Bolshevic

        Daca nu erai PDL-ist, pntcd-istii aia erau eroi :))))
        Las-o bah, ca bubui. Cata puscarie au mancat taranistii de la comunisti n-ai tu par pe cap. Spune-le anarhisti, provocatori sau cum vrei altfel dar neo-comunisti nu te lasa istoria. Sau poate o sa va lase si o sa stati frumos impreuna cu ei la capitolul "Partide uitate de istorie": PDL, PNTCD, PC etc. Dupa cum merg lucrurile in tara asta acolo va indreptati.
    • +31 (51 voturi)    
      Premierul Boc sau "micutzul" cum cu nesimtire (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:38)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui george

      il numesti tu sau televiziunile lui Vantu si Voiculescu acum are cota de popularitate jos de tot, toata tara il uraste, da vina pe el pentru criza si pentru toate problemele care au iesit la suprafata in timpul guvernarii sale...

      In interiorul PDL de asemenea sunt din ce in ce mai multi care il acuza de tot felul de chestii si vor ca el sa demisioneze...

      Cu toate astea, eu cred ca peste 20 de ani va fi recunoscut ca cel mai bun premier de dupa revolutie si pana azi. Daca aplica aceste masuri la o luna de la instalare astazi am fi simtit deja efectele, dar asa, vom simtit efectele peste 2-3 ani...
      • +17 (37 voturi)    
        Si eu sunt fan Boc si cred ca este cel mai (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:28)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        bun prim ministru si viitor presedinte al Romaniei! problema lui este sa aiba mai mult sange rece cu epavele din guvern,sa isi sudeze echipa de consilieri si sa respecte 100% acordul cu FMI -singura posibilitate de a aduce Romania la linia de plutire ! Cu un prersedinte care nu mai e interesat de mafie ,ca tot nu are spor la ea , cu un guvern in care un Seitan sau un Vladescu-sogorul lui Boureanu- sogor in maghiara e unul care imparte o femeie cu altul-apar ca loviti de boala lui Calache pe la Vuvuzela TV sau Halene 1-3 ,nu poate continua la guvernare si anul viitor!
        • +9 (21 voturi)    
          nu poci decat (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:09)

          panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          sa consimt cu ce zicetzi voi.
          daca base l'ar ajuta sa scape de balastul pedelist din guvern...
          aliatzii din coalitzie tre'sa fie mult mai antrenatzi in guvernare.
          o primeneala nu strica. marian sarbu, diaconescu, stoica, stolojan, voinescu, preda.
          • +3 (11 voturi)    
            ou sont les neiges d*antan? ou sont les elephants? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:20)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

            domnule ,apreciez interventia dumitale ca salutara ,victorioasa si laborioasa !
            dar cand tara are numai barabule ca ministri , numai gitani de matase ca sefi de companii ale statului ,cand ne-am tiganit si in politica si in media ,cand Iliescu inca se pronunta ca muta la teatru,cand generalii arestati ca Stanculescu si Chitac se plimba pe strazi dosnice din Bucuresti ,in timp ce in locul lor in puscarii le stau mantalele, cand prezidentul care tuna impotriva baietilor destepti din energie candva , acum a pus batista pe tambal contra respectivelor drahme ,sunt epuizat si cred ca intru in PCR !
            • +3 (9 voturi)    
              elefantzii (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 21:31)

              panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Eneas

              multzam pentru vorbe frumoase.
              citind cele scrise mai sus, m'am decis.
              mi'am curatzat naganul cu noua gloantze, maine ma duc la duhovnic.
              se pare ca nu mai avem iesire...\

              deci, daca suntetzi decis, cateva articole mai jos, taman s'a dat vestea infiintzarii noului pcr.

              succes in lupta de clasa !:-)
            • -1 (9 voturi)    
              te intorci la obarse, tovarase? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 22:17)

              Garda de Fier Vechi [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

              pai ce mai astepti, da-i bataie! Un mic amanunt: URSS s-a desfiintat, dar mai ai sanse la galbejitii (de foame) din coreea de nord ;)
              • 0 (2 voturi)    
                Gardule de Fier forjat,din parinti comunisti... (Duminică, 4 iulie 2010, 7:25)

                Eneas [anonim] i-a raspuns lui Garda de Fier Vechi

                care te-au facut om si au achizitionat de la Altex ,numai cu buletinul un calculator pentru baiatul lor sa se poata da dreptaci si sa se boteze gardul de fier,sa ne sperie!Fie vorba intre mine,istoric de profesie, si tine , careai lipsit la toate lectiile ,ca erai bolnav, Garda de Fier e mult prea importanta pentru istoria neamului ,ca orice vrabioi sa se prezinte in numele ei!pe cand la PCR e simplu :iei carnetul de partid al taticului sau al mamichii si te infiintezi la coada la zahar ,scuze la coada la partid,cu carnetul in mana -intrii magna cum laude ! inteles gardule de fier forjat ?
          • +1 (3 voturi)    
            mah da din ce va platesc sefii vostri pe toti? (Duminică, 4 iulie 2010, 9:43)

            dfgh [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

            ca e criza de bani. sau va da in natura? plin de aplaudaci p-acia.
            • -1 (1 vot)    
              munca voluntara, badie (Duminică, 4 iulie 2010, 20:31)

              panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui dfgh

              daca romanii ar intelege voluntariatul, ar fi avut si diguri si santzuri, si drumuri pietruite.
              ai vostrii o numeau munca patriotica...

              am vazut in sate cum au venit camioanele si'au basculat piatra. satenii, au sterpelit'o pentru case sau alte treburi gospodaresti. ce'a ramas, au asteptat muncitorii cu lopata sa o intinda pe ulitze.
              ei erau ocupatzi la baruri. mai nou, prin sate au aparut night cluburi. :-))

              bunicul lui pontilie, socrul lui bombo si utecistul iliici au dat in branci la munca patriotica, in tineretzile lor, revolutzionare.
              dece nu'ncoloneaza pesedeu' militantzii, cu harletze, lopetzi, tarnacoape, sa faca ca bunicii lor, la bumbesti livezeni, digurile pe borcea...
              sub faldurile drapelului rosu.

              Avanti o popolo, alla riscossa
              Bandiera rossa, bandiera rossa
              Avanti o popolo, alla riscossa
              Bandiera rossa trionferà.

              Bandiera rossa la trionferà
              Bandiera rossa la trionferà
              Bandiera rossa la trionferà
              Evviva il socialismo e la libertà!

              stima noastra si mandria,
              pontilie, rrromania !
        • -3 (7 voturi)    
          Normal ca este cel mai bun (Duminică, 4 iulie 2010, 7:38)

          Emil Posto [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Ptr ca tie Boc si regimul neocomunism basescianism ti-a facut sala de sport lol in loc de diguri si dezvoltare. Asa ca sunteti chiar spalati pe creier si ma bucur pentru ca atunci cand base nu va mai fi la putere cu ai lui o sa ramaneti spalati pe creier si o sa crapati asa cum trebuie. punct
          • 0 (2 voturi)    
            sali de sport facea Nastase ,falsificatorule (Duminică, 4 iulie 2010, 9:35)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui Emil Posto

            dar tu uiti cand vrei ,falsifici istoria cand vrei ,vezi doar ce vrei si nu iti amintesti nimic, ca un adevarat PSdist!
      • 0 (2 voturi)    
        romania masokista, (Duminică, 4 iulie 2010, 9:41)

        ddd [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        vesnic surprinzatoare. boc e unic, doar ca nu ne dam noi seama.
      • 0 (0 voturi)    
        fantastic (Duminică, 4 iulie 2010, 22:17)

        white.widdow [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        Inteleg ca Boc este bun dar membrii guvernului si ministrii sunt slabi sau prost intentionati. Asa deci!! Ufff...ce bine ca am aflat. Nu de alta dar eu credeam ca el este seful guvernului, el pune ministrii in functie, el se asigura de implementarea masurilor pe care tot el le anunta. Dar uite ca voi stiti mai bine, Boc e bun restul sunt contra lui si furaciosi:). Am mai intalnit asta la d-ul. Basescu, parca. Sa fie oare o alta metoda de ascundere a incompetentei? Nu de alta dar ei sunt alesi acolo sa faca lucruri nu sa spuna ca nu pot sau ca nu sunt lasati, intelegeti voi acum cum sta treaba?
        • -1 (1 vot)    
          confunzi (Luni, 5 iulie 2010, 10:31)

          panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui white.widdow

          functzia de prim ministru cu cea de patron.

          guvernul e de aliantza, construit politic, impanat cu oameni politci "grei", greu de clintit.
          acolo hotararile se iau pe linie de partid si de aliantza.

          poate ca tarliceanu sau bombo, sau radu vasile sau votcaroiu fura mai autoritari, aaaa ?!
          nu n'au fost ma autoritari, dar aveau parale din vanzarea tzarii.
          si sprijin palavramentar, garla, ca atunci curgea.
          acum, mai pica. cand e de unde. mai rar.
          de, dupa bujet, coane fanica.

          sa traitzi bine, mai draga !
    • -1 (9 voturi)    
      ce (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 23:05)

      ce [anonim] i-a raspuns lui george

      ce ma surprinde al pensionarii din ro este ca nu realizeaza ca guvernul ia de la copiii si de la nepotii lor pentru a le plati pensiile. sau, poate realizeaza dar in cot ii doare.

      cand pe umerii fiecarui salariat stau un pensionar si jumatate... e de rau.

      si tot pensionarii se complac in iluzia ca le-a administrat statul contributiile la pensie (si acum sa le dea inapoi banii). banii respectivi s-au dus pe plata pensiilor parintilor si bunicilor lor (mai tin minte ca si ei primeau cate o ciocolata sau bomboana cadou de la bunici sau parinti?). daca isi vor cu adevarat banii respectivi inapoi, sa mearga sa isi deshumeze inaintasii si sa isi ceara contributiile inapoi.

      altfel, sa se multumeasca doar cu acele pensii pe care le pot plati astazi, in romania, cei care muncesc (reiau, anume nepotii si copiii lor).
      • 0 (6 voturi)    
        vai de tine =ce= (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 23:22)

        blankro [utilizator] i-a raspuns lui ce

        Sper sa ai si tu copii ca sa aiba cine sa-ti platesca pensia. Pensionarii de acum au muncit si au contribuit la fondul de pensii exact la fel cum contribuim si noi. Ce vina are bietul pensionar ca statul a fost un prost administrator si ca sa mascheze somajul si lipsa capacitatii de a creea (sau a mentine) noi locuri de munca a tocat aiurea fondurile de pensii. Si pentru =ce= mai personal SA TE DUCI SA SPELI PE FATA CU APA RECE POATE O SA-TI DISPARA RANJETUL ALA PORTOCALIU
        • -2 (4 voturi)    
          trebuiau (Duminică, 4 iulie 2010, 1:35)

          trebuiau [anonim] i-a raspuns lui blankro

          au contribuit, dar si noi contribuim acum. si este incorect ca noi sa contribuim *peste* puterile noastre, dupa cum nici ei nu au contribuit *peste* puterile lor.

          tu dai vina pe stat ca a dat pensii in loc de somaj sau locuri de munca... dar cati "pensionari" au refuzat? cati au folosit banii primiti ca sa isi caute de lucru sau, inca si mai bine, sa creeze o intreprindere prin care sa le ofere altora de lucru?

          statul, statul, mereu statul? care stat, ca statul e format din oameni, si cand cei care-l formeaza au tendinta sa paraziteze...

          iar statul datator de slujbe a fost dogma politica ce si-a trait singura limitele si asta s-a vazut in '90. realitatea e incapatanata, vorba lui churchill... comunismul a fost atat de bun incat a ajuns la groapa de gunoi. rosiaticule!
        • -2 (4 voturi)    
          inca (Duminică, 4 iulie 2010, 1:38)

          inca [anonim] i-a raspuns lui blankro

          inca ceva: nu au contribuit la un fond de pensii care sa dainuie in timp, ci la unul care s-a distribuit inca de atunci, celor care atunci erau pensionari. de unde toata butada asta cu administrarea fondului de pensii?

          nu a existat niciodata un fond de pensii care sa fie administrat, ci doar o suma de contributii care au fost... distribuite pensionarilor. aproape intotdeauna s-a distribuit mai mult decat s-a strans, si de aici deficitul.

          pepenashule! (green outside, red inside...)
        • 0 (2 voturi)    
          "cum contribuim si noi" (Duminică, 4 iulie 2010, 10:04)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui blankro

          adevar graiesti!

          doar ca multi dintre noi lucreaza, romanii de azi, total la negru, deci nu contribuie cu nimic la fondul de pensii. iar altii dintre noi lucreaza partial la negru, deci contribuie la fond cu mai putin decat ar trebui sa contribuie.

          asa au contribuit si pensionarii de acum. chiar daca ei nu puteau munci la negru ca noi, ei se puteau pensiona mei repede, deci au muncit un numar mai mic de ani decat ar fi trebuit sa munceasca si au beneficiat de pensii mai mult decat li s-ar fi cuvenit.

          printre pensionarii de acum, pensionarea anticipata e o regula, nu o exceptie. e o obisnuinta (proasta, desi ei nu-si dau seama unde e prostia) iar pensionarea pe false motive medicale e o dovada de descurcareala si de inteligenta animalica.

          in rest, ai dreptate: pensionarii de azi sunt ca noi - si ei, si noi asteptam sa vina cineva sa ne dea bani (personalizat) si sa ne scoata din rahat (colectiv). asta stim noi toti: sa asteptam. si sa ne plangem ca nu ni se da cat vrem noi.
    • +3 (3 voturi)    
      Ambasadorul american (Duminică, 4 iulie 2010, 8:40)

      iario [anonim] i-a raspuns lui george

      Gitenstein recomanda romanilor sa inlocuiasca pesimistul "Asta e viata" cu "Yes, we can! ". Asa ca "Dreptul la protest al oamenilor nu poate fi oprit, asta-i viata!" ar trebui citit "Dreptul la protest al oamenilor nu poate fi oprit, Yes, we can!"
      • 0 (2 voturi)    
        yes (Duminică, 4 iulie 2010, 10:46)

        yesman [anonim] i-a raspuns lui iario

        Yes, we can't!
    • +2 (2 voturi)    
      prefectul trebuie sa fie cel putin politicos (Duminică, 4 iulie 2010, 8:52)

      valexandru [anonim] i-a raspuns lui george

      cand vorbeste Primul Ministru.

      De unde trageti concluzia ca impolitetea este cauza pentru care ar putea fi demis?

      Vorbiti din stomac.
  • +11 (17 voturi)    
    vreau imagini sau video (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:15)

    slymanro [anonim]

    un ou fiind parat de un SPP-ist Cum? :))
    .
    vreau imagini sau video
  • +17 (35 voturi)    
    . (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:15)

    radukku [utilizator]

    batranul ala avea pensia prea mare si s-a gandit sa o dea pe amenda pentru tulburarea linistii publice :). Pe deasupra avea bani si de oua si rosii...
    • -8 (20 voturi)    
      Bine ca... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:57)

      George [anonim] i-a raspuns lui radukku

      ... ti-ai gasit de cine sa razi !!!
      Bajocura e apanajul celor ce conduc azi Romania, te numeri printre ei? daca nu, fugi repede la Cotroceni sau Palatul Victoriei, ai veleitatile cerute !
      • +1 (5 voturi)    
        Cuvinte grele (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 22:44)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui George

        Data viitoare cand mai deschizi vocabularul pentru a scrie corect cuvinte ca "apanaj" si "veleitati", adauga acolo si "batjocura".

        Spor la invatat!
  • -6 (38 voturi)    
    Cam asta le este gradul de popularitate ! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:19)

    Creator [utilizator]

    Dupa ce a intins-o ieri de la Saucesti, azi acest incident, poate isi dau seama ca lumea s-a cam saturat de vrajeli si prosteli si vor FAPTE !
    • -5 (11 voturi)    
      tocmai (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:00)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Creator

      de FAPTE e vorba. doar ca nu toti romanii inteleg faptele guvernului Boc. le inteleg si le apreciaza o buna parte dintre cei mai educati & mai umblati dintre romani, precum unii straini familiarizati cu situatia Romaniei (vezi vestea de la FMI, comentariile oficialilor din UE etc)
    • +21 (33 voturi)    
      Marele Helmut Kohl , (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:24)

      oki [anonim] i-a raspuns lui Creator

      a primit si el niste oua in cap prin anii '90 ; a si sarit la bataie dar l-au oprit SPP-istii lui .Se intampla dupa reunificare si dupa ce pompase in fosta RDG miliarde de marci .Asta era multumirea gloatei infierbantate !.Daca Boc ar fi aruncat ca Becali cu euroi era baiat valabil.O tara de trantori care asteapta tot timpul sa le dea ,sa le dea , nu conteaza de unde ! Acuma nu stiu zau ce l-a apucat pe Boc sa formeze ciclonul ala deasupra Marii Negre tocmai acum cand scad salariile harnicilor bugetari si s-a marit si TVA-ul.Ne-a mai adus si ploaia asta pe cap !
    • +3 (9 voturi)    
      Serios?! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:19)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Creator

      Tu crezi ca pe ilici l/ar fi primit cu paine si sare?
      La nastase ar fi mers niste oua, doar are oameni printre moldoveni, capabili sa i le numere!
      La boc, efectul este minim. El merge sub limita de zbor a oualelor!
      • 0 (0 voturi)    
        circ si oua (Duminică, 4 iulie 2010, 3:21)

        arion [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Stimabilul,harnicul agricultor domn Nastase a vandut anul trecut oua de la mosia lui din Prahova si a facut 300 000 de lei, adica 70 000 de euro...
        Nu e rau pentru manutele lui rasate, deci vedeti ca se poate, cine spune ca Roman a pus agricultura pe butuci, e chiar supraproductie pentru aruncat......
        Rosile taranistlor,de trista amintire,or fi fost tot de la mosia domnului Nastase??
    • -7 (15 voturi)    
      Si asta-i doar inceputul.... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:19)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Creator

      Sa vedeti de-acum incolo, oamenii de-abia au inceput sa prinda curaj si nu mai accepta turuitul Dlui Boc, care altceva nu stie decat VOM FACE si VOM DREGE !!!! Ceva, ceva incepe sa se schimbe, "mamaliga romaneasca" incepe sa fiarba..... Cred ca de-aici va porni ceva, e randul astora de la tara, nu mai suporta deja... daca in '89 revolutia contra lui Ceausescu a pornit de la oras, s-ar putea ca astia sa nu mai suporte si sa-i dea jos, cand or veni cu vacile, cu viteii, fara subventii..... Mult nu mai e... si scapam de Dl Boc....
      • +2 (8 voturi)    
        GRESIT !! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:42)

        tornado [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Domnule ce mamaliga ??!! ar trebui sa muncim mai mult si sa nu fim profesori numai !! ,luati la intrebari P.S.D P.N L ca voi ai votat cu ei acuma acest guvern trage ponosele celorlate guvenari , dar dac nu exista cultura politica !!? iar sa inchiei O!! ai dreptate suntem un popor de mamaligari de aceia gidim asa !! ai dreptate !! BRAVO!!
        • 0 (0 voturi)    
          daca ar ramane astia la putere (Duminică, 4 iulie 2010, 6:22)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui tornado

          inca 20 de ani.. tot pr altii ar da vina ca nu sunt in stare de nimic. dar na, ca romanul tot timpulo trebuie data vina pe altii.
      • 0 (0 voturi)    
        lili , lasa-ne !!! (Duminică, 4 iulie 2010, 3:31)

        arion [anonim] i-a raspuns lui lili

        Tanti lili (matale ai pus cu l mic), mirosi a bugetara care freaca hartiutele cu aprindere,una din alea care ne dispera pe la ghisee,sa-si manance intai ciocolatica inainte de a catadicsi sa apese o tasta.....
        Mai lasa-ne cu revolutiile matale, chiar nu pricepi ca tara n-are de unde-ti da sa-ti mai faci vacantele in Austria si nici de ratele la Passat....
        Obisnuieste-te cu ideea ca va trebui sa muncesti si sa-ti vezi lungul nasului....
      • 0 (2 voturi)    
        Bine ca mai e opozitie pe net.. (Duminică, 4 iulie 2010, 11:12)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui lili

        .. ca pe teren inundat nu prea-i vedem. Moldova parca era fief PSD. Unde sunt primarii rosii? Satele alea au vreun deputat in parlament? Sau fac politica de pe Coasta de Azur si indeamna la revolutie pentru la toamna ca va fi mai racoare si mai uscat terenul.
  • +25 (51 voturi)    
    moldovenii (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:22)

    ady [anonim]

    unii dintre ei sunt harnici..dar mare majoritate stau cu gura cascata sa vina cineva sa le mature in curte..lene mare pe la birt
    • 0 (10 voturi)    
      Lenesi, dar... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:58)

      George [anonim] i-a raspuns lui ady

      ... uite ca si-au luat de la gura pentru a lua atitudine !!!
    • -2 (10 voturi)    
      Labis (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:13)

      Crapu' [anonim] i-a raspuns lui ady

      Toti moldovenii sint harnici dar le place sa si chefuiasca.
      De aceea, cind se trezesc din chef, mahmuri, asteapta fraieri sa le faca curat in curte, curte care are chiar si WC(veceu), nu cum aveti voi sudistii..din 2 pari...de unul te tii si cu celalat dai dupa ciini.
      Daca nu stii Moldova se termina la sud de Milcov...ce zici de asta?
      Revenind la Pic si Boc care face Poc, cazanul in care fierbe mamaliga a inceput sa intre sub presiune.
      De ce nu l-au amendat si pe tatal premierului de Paste? Mai tineti minte?
      S'auzim numai de bine.
    • +1 (7 voturi)    
      Nu e bine ce faci. (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:25)

      martianu [utilizator] i-a raspuns lui ady

      Genul asta de generalizari nu face bine nimanui sa stii, mai ales tie.
    • -1 (11 voturi)    
      pentru ady (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:49)

      federal [utilizator] i-a raspuns lui ady

      la fel si muntenii si oltenii si ardelenii...daca nu esti extraterestru da'vorbesti limba noastra romaneasca ...cred ca si tu stai cu gura cascata ...
  • 0 (34 voturi)    
    Boc a scos Bulgaria din criza (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:26)

    Gica [anonim]

    Bulgarii il felcita pe Boc si pe Basescu ca vor scoate Bulgaria din criza marind TVA-ul in Romania.
    • +3 (7 voturi)    
      Am vazut declaratiile.......... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:45)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Gica

      Sunt de-a dreptul ofensatoare la adresa guvernantilor nostri, ceva de genul: daca voi nu sunteti in stare sa va scoateti Romania din criza, ajutati-ne pe noi !!!!! Nu cred ca-i va atinge pe undeva pe Dl Basescu si pe Dl Boc nici atat..... La ce piele tabacita au demonstrat ei ca au......
  • +8 (24 voturi)    
    PNTCD (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:33)

    Rosia [anonim]

    Dupa aceasta fapta de vitejie sunt sigura ca vor intra in Parlament !
    • -7 (11 voturi)    
      Serios vorbind... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:56)

      sariti_cu_minus_pedeleilor [anonim] i-a raspuns lui Rosia

      Serios, ar merita sa reintre in Parlament (nu pentru rosii si oua, evident), pentru ca argumentele privind modul in care PNTCD "ar fi distrus tara", la fel ca FSN (PSD+PDL), sunt ca si inexistente astazi. Sigur ca PNTCD a fost subminat mai ales din interior, prin securisti infliltrati, dar o vina imensa pentru disparitia unui partid istoric o are si marinarul infect... Eu imi amintesc ca PNTCD a scos tara din criza profunda in care o lasase nea Nelu Vacaroiu si a evitat inca o mineriada...
      • +3 (7 voturi)    
        Asa-i ! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:51)

        oki [anonim] i-a raspuns lui sariti_cu_minus_pedeleilor

        Ai dreptate. Ce dor imi e de Radu Vasile -Unghie lunga si de felul cum isi ponegrea colegii de partid pe la tv. Norica Nicolai era si ea mare taranista ca si omul cu caltabosii-Remes . Cu cei cativa taranisti veritabili nu putea supravietui acest partid .Ce-a mai ramas azi din PNTCD ? Ciuhandu care s-a pupat cu Geoana si cu Crinul ? Haida-de sa fim seriosi ! Ah... am uitat de Pavelescu ! Asta da politician ! Am uitat numai in cate partide a intrat si a iesit .
    • -2 (8 voturi)    
      Nu au vrut asta, mai e pana in 2012 (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:01)

      George [anonim] i-a raspuns lui Rosia

      Dar au reusit sa atraga atentia, au avut si curaj, dar mai ales au arata la ce nivel se situeaza garadul de popularitate al conducatorilor (azi Boc, maine cine urmeaza ?).
      • +1 (5 voturi)    
        pntcd (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:59)

        filipsho [anonim] i-a raspuns lui George

        Nu sunt liderii pnt din galati, sunt toti membrii pnt din galati :))
    • +2 (6 voturi)    
      nesimtire (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 21:09)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Rosia

      si eu cred ca nu este vremea de politica,si ei aruca cu oua si rosii in cel care acuma doreste sa le faca un bine;populatiei de acol onu pnt-ului.
      Ei in loc sa mearga sa puna mana la lucru, se ocupa de gainarii.
  • +9 (15 voturi)    
    win (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:39)

    lake [anonim]

    Desi ouale au fost aruncate in directia premierului, acesta nu a fost atins, un ou fiind parat de un SPP-ist.

    ---epic win-------
  • -18 (42 voturi)    
    Bravo PNTCD (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:44)

    sariti_cu_minus_pedeleilor [anonim]

    Bravo membrilor PNTCD, desi - dupa ce a distrus acest partid istoric - destinarul ploii de oua stricate, care sa i se prelinga pe parul "arhiabundent" - ar fi trebuit sa fie Basescu
    • +6 (16 voturi)    
      Lumineaza-ne.... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:40)

      Bogdan_S [anonim] i-a raspuns lui sariti_cu_minus_pedeleilor

      In ce fel a distrus Basescu partidul "istoric" PNTCD? Din cate stiu partidul exista. Chiar are membrii ce detinoua si rosii.
      Pe bune acum, te rog mult lamureste-ma, pogoara intelepciune asupra mea si spune-mi ce-a facut Basescu de in anul 2000 de PNTCD a primit numai 2 la suta din voturi! O fi intrat in cabine cu votantii si nu i-a lasat sa puna stampila? Spune-ne tu Sherlock !!
      Ard de nerbadare sa-ti citesc raspunsul.....
      • -2 (6 voturi)    
        poate ca ai uitat ... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:36)

        Ronnie [anonim] i-a raspuns lui Bogdan_S

        ... ca inceputul sfarsitului pt PNTcd a inceput cu retragea santajista lui Basescu din Guvern declansand caderea lui Ciorbea si propulsarea lui Radu Vasile ... ca apoi PNTcd a facut greseala de a se asocia cu UFD e alta treaba - a obtinut cam 7% din voturi dar pt o alianta trebuiau minim 10%, singuri luau tot atat
      • +1 (3 voturi)    
        pe bune (Duminică, 4 iulie 2010, 6:26)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_S

        tu ai uitat ca PDL inainte se unumea FSN? Nu stii ca cel mai mare om in stat din Romania de acuma e acel comunist din guvernul din 1989? Hai Bogdane.. explica'mi cum minte toata lumea numai ai tai nu. Habar nu ai de istorie.. ca majoritatea romanilor de altfel. doar de aia tot li se intampla ce li se intampla...
    • +7 (11 voturi)    
      PNTCD s-a distrus singur (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:09)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui sariti_cu_minus_pedeleilor

      Cu sprijinul lui Iliescu bineinteles. si cu cel al lui Varujan Vosganian cu partidul lui de dreapta din cauza caruia nu au facut procentul sa intre in parlament in 2000. Au dat in gropi incepind cu Ciorbea si terminind cu avocatul cu capul mare.
      • +1 (7 voturi)    
        sa nu uitam (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:15)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui ionel

        ajutorul dat de milu, din interior. cu zoiea care acum umple ecranele pela lansatoarele de zvonuiri si vanturi si latrinele lui vespasian voiculescu.
        cel putzin ciorbea si'a recunosut greseala ca n'a fortzat alegerile anticipate, sa'l debarce pe don pedro. alta ar fi fost istoria.
  • -4 (12 voturi)    
    cum mah ... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:50)

    King Crimson [utilizator]

    chiar aliatii PDL? :-)
    aveti numai dusmani ai poporului peste tot .. bieti pedelisto-fesenisti
  • +1 (7 voturi)    
    heavy metal sidex (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:50)

    raul [anonim]

    nu erau si de la organizatia MUNCITOREASCA a pn TARANESC?cam cate oua trebuia sa primeasca in cap ciorbea sau vasile radu?prin partea aia de tara toate partidele sunt avortoni ai pcr.mai rasfirati dragi otelari,mai rasfirati
  • -2 (8 voturi)    
    Rate banci (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:50)

    romanul [anonim]

    De ce nu a adoptat guvernul o ordonanta prin care bancile sa reesaloneze ratele. Sau macar sa se accepta doat plata dobanzilor pe perioada crizei.
    Faptul ca a eliminat comisionul de rambursare anticipata e vax albina. Cine credeti ca o sa poata plati anticipat un credit in vreme de criza? De ce credeti ca bancile nu au protestat ?
    • +3 (7 voturi)    
      pentru simplu motiv (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:21)

      mar [anonim] i-a raspuns lui romanul

      ca bancile sunt societati comerciale cu capital privat. Mecanismul de functionare al unei banci este facut de actionari si nu de guvern. Guvernul nu poate interveni decat prin constituirea de impozite si taxe la sursa si nu in politica mea de functionare ca societate comerciala.
      Este grea artimetica mai ales cand ai buscuiti aruncati peste gard!!!
    • +1 (3 voturi)    
      Raspuns 2 (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:44)

      benois [utilizator] i-a raspuns lui romanul

      pentru primele tale intrebari revoltatoare chiar, uite si raspunsul: bancile au propria politica de functionare, independenta de stat. ok. ele au voie sa faca modificari asupra unui contract de credit si poti si tu sa iti negociezi o reesalonare a creditului sau o peroada de gratie. depinde de fiecare banca. La fel cum acest credit primeste si asigurare in unele cazuri. Daca ar exista o ordonanta care sa afecteze pe toata lumea, ar aparea si nemultumiti. Eu, daca pot sa-mi achit la timp ratele si sa mai fac si o rambursare anticipata de 2 ori pe an, de ce sa imi reesalonez creditul? Ordonanta aplicabila doar pt cei care vor sa beneficieze de ea, are miros de tziganeala. pupici
  • -2 (8 voturi)    
    rate banci (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 15:53)

    becali [anonim]

    De ce nu a dat Boc o ordonanta prin care bancile sa reesaloneze ratele. Sau macar sa se accepta doar plata dobanzilor pe perioada crizei.

    Faptul ca a eliminat comisionul de rambursare anticipata e vax albina. Cine credeti ca o sa poata plati anticipat un credit in vreme de criza? De ce credeti ca bancile nu au protestat ?

    Spune parerea ta, nu lasa pe altul!
    • +1 (3 voturi)    
      raspuns (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:39)

      benois [utilizator] i-a raspuns lui becali

      chiar daca nu are nicio treaba cu subiectul, iti raspund, din respect pt posibila ta cultura generala. Posibila doar. Bancile nu au protestat, pentru ca veniturile din comisione de rambursare anticipata sunt incadrate de majoritatea bancilor la "venituri extraordinare",adica venituri irelevante ca pondere in calcului rentabilitatilor si a randamentelor. Pe intelesul tau, bancile incaseaza foarte rar si in sume foarte mici venituri din comisioane de rambursari anticipate. Cu placere!
  • 0 (8 voturi)    
    Nici nu e de mirare.... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:05)

    Rescatorul [anonim]

    Dupa cum a condus PNTCD Romania, adica la fel ca PDSR, nici nu este de mirare dorinta acestui partid de a adera la cardasia PSD/PNL/PC/PRM. Cine se aseamana, se aduna!
  • -1 (5 voturi)    
    Sic transit gloria mundi (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:13)

    buerebista [anonim]

    N-au invatat nimic de la seniorul politicii romanesti, Corneliu Coposu.

    ,,N-ai cu cine ba, n-ai cu cine !"
    vorba reclamei.
  • +2 (8 voturi)    
    Si uite-asa au ajuns toti membrii PNTCD din Galati (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:18)

    Alui [anonim]

    In inchisoare;)
  • +2 (6 voturi)    
    anunt umanitar (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:20)

    moldovean vero [anonim]

    fac apel persoanelor de buna credinta sa mi restituie closca si cele cateva oua de sub ea , care presupun ca mi a fost furata de doi barbati si o tanara in dimineata zilei de 3 iulie . mentionez ca pentru achizitionarea lor m am rabdat si nu am fost la bufetul din sat timp de 6 luni . multumex !
  • +5 (11 voturi)    
    asta e (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:28)

    johnsoon [utilizator]

    Poate ca Boc nu trebuia sa se expuna mergand acum cu toate masurile astea de criza luate ,dar trebuia sa se duca acolo .Sa mai aloce de la buget inca o gramada de bani pentru niste oameni inconstienti care-si ridica casele in zone inundabile,si care din 2 in 2 ani devin subiecte de presa pentru o media avida de dramatism.Rusine ar trebuie sa le fie conducatorilor locali care stau de ani de zile adormiti si nu se bat pentru fonduri pentru a face lucrari de amenajari teritoriale si aparare impotriva inundatiilor.Dar aste e, Basescu si BOc sunt vinovatii ,si daca se duc in zona sa incerce sa-i ajute devin tinta unor pensionari
  • +4 (10 voturi)    
    asta e bine >:) (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:29)

    Codruta N [utilizator]

    Inseamna ca oamenii aceia AU bani, daca isi permit sa strice rosiile si ouale ashaaaa... aruncandu-le in personaje dubioase... :-p
  • -2 (10 voturi)    
    nea traian nu miniboc (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:43)

    marius [anonim]

    asta e inceputul. nu boc trebuie dispretuit, el e o sluga fara minte, ci nea traian, blestemul romanilor. nea traian asta e incredibil, are un tupeu monstruos si un obraz gros cat ceahlaul. intai, educatia e la pamant nu datorita prapaditei aleia, ci datorita guvernarilor cretine si a iresponsabililor de la ministerul analfabetizarii, care au dus scoala romaneasca in groapa. intre iresponsabili face parte si nea traian mincinosul, care crede, in igoranta sa debila, ca scoala este egala cu a cauta pe google. doi: si daca femeia lucra altceva, are ideea bashe cat costa o asigurare intr-o zona inundata ? nesimtitul naibii !
    DAR GUVERNAREA TA CE CALIATTE ARE BA TRAIANE ?
  • -4 (8 voturi)    
    PNTCD (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:46)

    HESS [anonim]

    Alt partid de vanzatori .In perioada interbelica au vandut tara bucata cu bucata.Escroci ordinari.
    • +5 (7 voturi)    
      pasamite ca mai ramasese ceva (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:19)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui HESS

      comunistii au vandut-o, in vrac, la rusi.

      totusi, sa acuzi pe maniu c'a vandut tzara, el care a stat inchis la austrieci si mai apoi a pus umarul din greu la marea unire...

      bess, d'acilea. meri si canta la alta masa...
      • -1 (1 vot)    
        Iti mai repet o data (Duminică, 4 iulie 2010, 16:39)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        PNTD-UL SI PNL-UL INTERBELIC AU FOST DOUA PARTIDE CRIMINALE.Ion Antonescu intr-o scrisoare raspuns catre Bratianu si Maniul tau.Un mic citat 1942.Catre Bratianu.,rasfoiti ziarele din ultimii 40 de ani incepand cu Universul si terminand cu Viitorul si cu ziarele jidovesti care se sprijina pe nationalismul lui Maniu.Si va reamintiti cine santeti dumneavoastra si dumnealui,cate pacate ati facut si calificat singuri,si CUM VA CALIFICAT NATIA.Pt a va usura munca va reamintesc D-le Bratianu si D-le Maniu ca v-ati acuzat de falsificari si furturi din urne,talharie,incapacitate,demisii in alb,omoruri,calcarea legiilor Constitutiei,luari de comisioane la toate furnituriile statului,traficari de influenta practicate de partizanii deputati,ministrii si presedintii corpuriilor dumneavoastra legiuitoare.Astea erau partidele mari ,,PATRIOTICE,, Adevarati criminali si tradatori.Mai vrei sa-ti spun ce au mai facut hotii astia.Afacerea Skoda,graului egiptean,BNR era ca acum pe mainiile strainiilor,CFR ul la fel,banciile practicau o dobanda ce au distrus taranul si micii producatori Tara a fost preluata de Antonescu in haos si incet incet el a inceput sa rascumpere ce au vandut ticalosii ordinari.Iti suna situatia de atunci cu exact ce se intampla acum.mAI VREI ITI MAI DAU .ASA CA LASATI VISELE CUM CA ATUNCI ERAU PARTIDE CU INTERES NATIONAL UN RAHAT.Pe Eminescu care era adevarat nationalist l-au executat escrocii vremii,sti tu care.
  • -3 (11 voturi)    
    Halal democratie (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:54)

    democratul [anonim]

    Nu-i cunosc pe protestatari, dar acum acestia sunt cercetati penal si risca "o pedeapsă între doi şi şapte ani de închisoare". Pe vremea lui Iliescu daca ziceai ceva contra regimului veneau minerii, la Ceausescu si Dej nu mai discutam, te lua masina neagra a Securitatii. Cred ca numai daca-l injurai pe Milica si pe taranisti nu pateai nimic, ba erai chiar recompensat de SPP-stii care se distrau tintind cu armele imaginea presedintelui de atunci, de pe ecranul televizoarelor. Halal democratie, iar vuvuzela lui Basescu mai si zice ca "e dreptul oamenilor sa protesteze"! De altfel si Boc si Basescu s-au intors cu obrazniciile si cu ordonantele lor neconstitutionale undeva in anii 50, iepoca de altfel prea-placuta lui nea Nelu Kaghebelu, de sub mantaua caruia (ca la Gogol) au iesit actualii - sa speram extrem de vremelnici - conducatori ai tarii. Si acum sariti cu minusuri!
    • 0 (0 voturi)    
      si deci orice premier poate (Duminică, 4 iulie 2010, 20:10)

      bula [anonim] i-a raspuns lui democratul

      fi atacat? daca te ataca careva pe tine, trebuie sa fie atacatorii mangaiati pe cap?
  • 0 (4 voturi)    
    update (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:56)

    tudor [anonim]

    Dle. prim-ministru, se spune yes, we can!
  • -5 (11 voturi)    
    Dreptul de a protesta (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:56)

    democratul [anonim]

    Nu-i cunosc pe protestatari, dar acum acestia sunt cercetati penal si risca "o pedeapsă între doi şi şapte ani de închisoare". Pe vremea lui Iliescu daca ziceai ceva contra regimului veneau minerii, la Ceausescu si Dej nu mai discutam, te lua masina neagra a Securitatii. Cred ca numai daca-l injurai pe Milica si pe taranisti nu pateai nimic, ba erai chiar recompensat de SPP-stii care se distrau tintind cu armele imaginea presedintelui de atunci, de pe ecranul televizoarelor. Halal democratie, iar vuvuzela lui Basescu mai si zice ca "e dreptul oamenilor sa protesteze"! De altfel si Boc si Basescu s-au intors cu obrazniciile si cu ordonantele lor neconstitutionale undeva in anii 50, iepoca de altfel prea-placuta lui nea Nelu Kaghebelu, de sub mantaua caruia (ca la Gogol) au iesit actualii - sa speram extrem de vremelnici - conducatori ai tarii. Si acum sariti cu minusuri!
  • -5 (11 voturi)    
    "Mamaliga" incepe sa dea in clocot...... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 16:59)

    lili [anonim]

    Se pare ca prea mult nu vor mai suporta romanii, deja se pregateste de "explozie"..... Pe ici , pe colo, oamenii incep sa-si manifeste nemultumirea si revolta fata de neputinta si incompetenta guvernantilor... E bine..... E ceva mai mult decat letargia periculoasa si greata ce a cuprins Romania......
  • -3 (9 voturi)    
    Asta-i viata??? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:23)

    Menandy [anonim]

    Mai dl. Boc, renunta la aceasta sintagma caci tocmai ieri v-a sugerat ambasadorul american sa o faceti!!!
  • +1 (7 voturi)    
    Oua (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:35)

    Vizitiul [utilizator]

    Zici ca e opera lu' 4 case :) De otet nu au mai avut bani? A, otetul nu se poate numara ca pe oua.

    Domnule Boc, tocmai comenta acum cateva zile domnul Gitenstein cu privire la mentalitatea de "Asta-i viata" :)
  • +4 (12 voturi)    
    ALOOOO!!! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:01)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Bai Furtuna(frate cu Vali Vijelie), bai nea Popa, bai madam Caracas( rromanes cumva?) mana pe munca cand o mai puneti si voi? Sau v-ati obisnuit sa stati tota ziua cu mana pe oua si sa luati bani fara numar?
  • +6 (12 voturi)    
    Bravo PNL (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:06)

    Andy Latimer [utilizator]

    Bravo membrilor PNL,desi- a dus de rapa acest partid de catzelushi ai PSD-ului- destinatarul ploilor de sageti pleoshtite(sau , parafrazand o butada celebra: "fiecare membru PNL poarta in pantaloni bastonul de...pardon:O SAGEATA FLASCA) care sa se prelinga pe cerebelul "arhiabundent" ar fi trebuit sa fie,Doamnelor si Domnilor, Criiiin Antonessscuuuu !
    • -1 (1 vot)    
      frumos (Duminică, 4 iulie 2010, 6:31)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Ca Basescu a ajuns la putere fdin cauza PNL nu conteaza. Conteaza doar ce ati invatat voi de la tatucul vostru. Istoriea se poate rescrie. Nu conteaza adevarul. Doar poti abera nostop prostii si sa ajunga altii sa creada.
      PSD... stai putin.. parca astia au plecat din PDL.. care se numea pe vremuri FSN... sau mint?
      INteleg dorinta ta fanatica de .... nici nu stiu ce esti...
  • -2 (10 voturi)    
    Boc nu merita un ou, doua, ci o duzina (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:25)

    Scurtul [anonim]

    Acest fariseu, pe nume POC, ar fi trebuit sa stea ascuns nu sa se arata in public.
    Inundaţiile din 2008 au determinat guvernul Tăriceanu să aloce, prin trei hotărâri de guvern, aproximativ 8,5 milioane euro pentru îndiguri şi consolidarea malurilor pe Prut şi Siret. Hotărârile au fost semnate de premierul Tăriceanu şi contrasemnate de ministrul Finanţelor, Varujan Vosganian şi de secretarul de stat în Ministerul Mediului, Lucia Varga.

    În 2009, lucrările ar fi trebuit să continue. Odată cu venirea Guvernului Boc, însă, s-a dispus oprirea investiţiilor respective, traseul banilor a fost schimbat, aceştia fiind dirijaţi către construcţia de săli de sport. Lucrările au rămas, astfel, neterminate, o mare parte din bani ajungând în conturile clientelei de partid.

    Puteti pune cate minusuri doriti, dar faptele nu le puteti schimba....
    • +1 (5 voturi)    
      indiguiri (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:57)

      filipsho [anonim] i-a raspuns lui Scurtul

      Nu poti sa-ti faci casa "unde vrea muschii tai" si apoi sa ceri sa vina altii sa-ti faca drumuri, indiguiri, s.a sa te apere. Popor de handicapati mintali.
    • -2 (8 voturi)    
      nu merita, bre... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:16)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Scurtul

      e ATATA lume care traieste la limita saraciei si copii care nu au ce manca - CUM sa strici bunatate de oaua, pe unu' ca Boc?!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Asa o fi, (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 19:24)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Scurtul

      dar ti-a scapat din vedere ca dupa ce-au semnat cei mentionati de tin au cheltuit si banii care trebuiau alocati pentru lucrari 5,5 % din PIB defucit bugetar iti spune ceva ? Nu cred, dar dati inainte cu tampeniile.
    • 0 (0 voturi)    
      stii sa socotesti? (Duminică, 4 iulie 2010, 20:15)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Scurtul

      cati km de dig se fac cu 8,5 mil? si mai ales unde? spui tu? spune Tatulici? faci la Saucesti? la Dorohoi -eventual contra cerului, ca sa nu cada ploaie in Dorohoi? la Sendreni? PS. Digul demontabil costa 500 000 per km!!! deci faci 16 km de dig: ce NU se inunda ? Fetesti, Galati? Dunarea e sus si Siretul nu mai are unde sa se duca: e vina lui Boc? sau a ungurilor care lasa Dunarea sa iasa umflata din Ungaria? sau a ucrainienilor care au unflat Siretul?
  • -2 (8 voturi)    
    FELICITARI... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:40)

    gigi [anonim]

    ...oamenilor de la Galati care au avut curaj sa le arate "simpatia" populara alesilor neamului.
    Eu cred ca ar trebui mai des sa ne manifestam "simpatia" fata de clasa politica indiferent daca e vorba de cei de la putere sau din opozitie, pentru ca toti s-au cam rotit pe la conducerea tarii si uite ce bine am ajuns !

    Sunt dispus sa donez bani ca sa-i ajut pe cei 3 sa-si plateasca amenda data de Militie !
    • 0 (6 voturi)    
      Hai sa faci plici... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:37)

      Hoffa [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ca le platesti amenzile... sa te vaz la stiri, panarama.
  • +11 (17 voturi)    
    Galatiul la apa (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:48)

    necos [utilizator]

    Galatiul este fieful PSD-ul si mai nou al PC-ul, dar si "papusa ucigasa" Chuky are o sumedenie de adepti aici. ( Asta o spune un riveran) Aici daca dai esti catalogat imediat ca fiind " baiat bun" Nenea Ilici Iliescu inca mai produce orgasme printre batranele tovarase si tovarasi comunisti, numai la simpla pronuntare a numelui sau sacru. Toata urbea este plina de masute pliante le care se vand iluzii de imbogatire rapida, marca Motan Felix. Tociu si Palade cu glumele lor "intelectuale si subtile" te pot face milionar peste noapte. Totul e sa joci, sa joci, sa joci dimineata , la pranz si seara si uite asa mai indreptam cate ceva la antenele strambate de furtuni ale Motanului securist. Mosii cei mai negrii-n cerul gurii ( foste rosii) tot la PC au gasit celula de partid ce-i mai tine-n viata. B. Ciuca, deputat de Galati, ii trimite la orice ora in Bucuresti sa dea navala in parlament ( cu bunicu" C.Ciuca-n frunte) si sa-i filmeze antena pentru ca apoi Tzatza Firea sa-si puna poalele-n cap si sa-si smulga putina podoaba capilara de mila pensionarilor. Galatiul nu a auzit (si nici nu-l intereseaza) de proclamatia de la Timisoara. Galatiul e un oras de tabla, cu sumedenii de buticuri de tabla ce se sufoca reciproc, cu sute de cascarabete de tabla ce sufoca circulatia rutiera ( dar au patroni militieni bogati) cu mentalitate de tablagiu. Dupa descinderea din Galati, premierul, ce a fost bombardat cu oua rosii ,a plecat la Sendreni ( comuna limitrofa grav amenintata de furia apelor) Toate bune si frumoase la Sendreni: pompieri care trudeau din greu la sacii de nisip, ISU care nu mai dovedeau dand la lopata si.....multime de " observatori" gatiti de sarbatoare la gandul ca: daca vine cineva, mare, de la Bucuresti poate apare si Catalin Radu Tanase sa ne faca celebrii, sau poate macar se da ceva. Cand e de primit, galateanul are coloana vertebrala ( tot de tabla) ia de la oricine, numai sa ia. Mandru sunt ca sunt Roman !
    • -2 (6 voturi)    
      MARE dreptate! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:46)

      tornado [utilizator] i-a raspuns lui necos

      BRAVO NENE!! pacat ca uni nu vad padurea de copaci penelisti si pedelisti !!
  • -3 (13 voturi)    
    O sa arunce cineva cu un glont cat de curand (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:58)

    MUNU [anonim]

    Cat de curand va arunca cineva cu un glont!
    • -1 (5 voturi)    
      BUNA! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:50)

      tornado [utilizator] i-a raspuns lui MUNU

      CE vreu sa spun la comentariu dv ! oare sunteti bolnav ?? au spus europeni ca suntem un popor agresiv si va ca asa este OAMENI bolnavi la minte !!
  • 0 (8 voturi)    
    coloana vertebrala? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 18:59)

    Spock [anonim]

    Acum 2 luni de zile Boc & CO au trimbitat ca pleaca daca ordonanta de reducere a salariilor si pensiilor nu va fi adoptata. A plecat cineva?
    Eu nu tin nici cu unii nici cu altii, dar inca o data s-a demonstrat ca romanii sunt niste hoti si mincinosi ordinari care nu-si asuma raspunderea pentru faptele si vorbele lor.
  • +2 (10 voturi)    
    Lasati ca ... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 20:28)

    Andy Latimer [utilizator]

    Penelistii sant asi in manuirea...abacului;nu bai fraierilor Spock,munu si scurtu,nu altceva decat numaratul oualelor lui Bombonel Nastase 4 case,iar acu' le numarati oualele utecistului Ponta ! Sedeti, binishor ! Sunteti catzelushii pesedeului si asa veti ramane,penali jalnici ! Si aveti grija, idolul vostru, papusha Chuky Antonescu pleaca in concediu, asa ca mergeti sa preluati bricheta, ca boieru' Patriciu fumeaza mult trabuc ! Iar daca sunteti microbisti cumva ,va compatimesc, BAAAH, OLANDA VA FI CAMPIOANA MONDIALA SI JOACA IN PORTOCALIU BAAAAH, O SA FACETI APOPLEXIE CAND PORTOCALII VOR SCUIPA PE TRICOURI ROSII-GALBENE ! Mai bine jucati-va cu ratzushtele Noricai Nicolai ,care au mai ramas de la razboiul cu Mandrutza in jacuzzi ! :))))
    • 0 (2 voturi)    
      parca seful UTC era BOC (Duminică, 4 iulie 2010, 6:33)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

      sau nu mai conteaza..
      Dragul meu.. esti un biet mnipulator care se bazeaza prea mult pe prostia altora.
  • +8 (14 voturi)    
    PSD-ul le-a salvat pensia la PNTCD. (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 21:16)

    LimbriculPonta [anonim]

    Astia de la PNTCD in cine s-au gasit sa dea cu oua. Cand toca PSD-ul la ei n-au zis nici pis. Boc este cel mai onorabil Prim ministru pe care l-a avut Romania. Toti il injura pentru ca nu-i lasa la furat. Pensionarii care au ramas cu pensiile netaiate care mai stiu aritmetica vor calcula cat le-a scazut puterea de cumparare prin marirea TVA. C-am 25--30% va fi scaderea, dar acum este prea tarziu.Pensia era mai mica cu 15% pentru 6 luni dar TVA ul va fi pentru mult timp 24%. Au pierdut si copii lor care lucreaza si au joburi. Daca trag linia si calculeaza familia lor a perdut mult mai mult.
  • -4 (4 voturi)    
    Poporul are nevoie (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 23:41)

    Ilie [anonim]

    Poporul are nevoie de salarii mari si de ajutoare sociale! Nu de minciuni! In loc sa mareasca pensiile si salariile la oameni Boc le ia!

    Romanilor trezitiva!
    • 0 (0 voturi)    
      trezitiva (Duminică, 4 iulie 2010, 3:06)

      trezitiva [anonim] i-a raspuns lui Ilie

      trezitiva, macar sa puneti o cratima acolo!

      ajutoare sociale si salarii mari nu se dau fara ca cineva sa munceasca. daca "poporul" are nevoie de ele, imi spui si mie... cine le va produce? tiparnitele bancii nationale? coloniile romanesti de pe marte sau venus? chinezii care ne vor ajuta din sentiment de fraternitate? extraterestrii? asteptam sa vina americanii?
    • +2 (2 voturi)    
      Oua si rosii (Duminică, 4 iulie 2010, 9:02)

      Jabenitza [utilizator] i-a raspuns lui Ilie

      Si eu care credeam ca oamenii nu au ce minca....
  • -1 (7 voturi)    
    romania isi merita soarta (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 23:42)

    nicolae butnar [anonim]

    cand ma uit la afisarile de mai sus in care vad ca oamenii mai traiesc sub impresia ca exista partide politice si cand vad cu cata ardoare sunt unii de iau partea unui partid sau a unui politician de parca ar fi ma-sa sau tac'su cand partidul sau omul politic nici nu stie, nu va sti si nici nu-i va pasa niciodata de existenta ta sau a mea sau a nimanui in afara de familia sa, ajung pentru a mia oara la concluzia ca romania isi merita soarta.
    Suntem o adunatura de animale care exprima cel mai realistic Darwin-ismul.Fiecare cu a ma'si.
    Romania isi merita din plin soarta.
    Bine ca traiesc in Bulgaria.
  • +4 (8 voturi)    
    sunt galatean (Duminică, 4 iulie 2010, 0:05)

    je [anonim]

    Sunt din Galati si mi-e rusine ca in orasul meu niste cretini pot avea comportamente atat de deplasate, mi-e chiar scarba de asemenea fosile comuniste
    • +3 (7 voturi)    
      mda.. (Duminică, 4 iulie 2010, 0:32)

      danutz [anonim] i-a raspuns lui je

      subscriu. Avem cam multi cretini.. Nu zic ca Boc nu are partea lui de vina pentru ce se intampla in general, dar sa te apuci sa arunci cu oua si rosii pentru... nimic, ca nu rezolvi nimic daca il nimeresti e mult prea deplasat.
      Bineinteles ca au aparut deja prin ziarele locale o gramada de comment-uri in care sunt acuzati jandarmii ca au imobilizat unul din oameni.. ca asta sigur nu e democratie.. ehh.. avem si noi cretinii nostrii
  • +4 (4 voturi)    
    Taiati pensiile liderilor comunisi... (Duminică, 4 iulie 2010, 1:01)

    mitroi [anonim]

    TVA ar ajunge la 22 %
  • +4 (6 voturi)    
    galatiul rosu (Duminică, 4 iulie 2010, 8:02)

    elena [anonim]

    Nu sunt putine comentariile la acest articol ,dar ssngurul care a pus punctul pe i a fost NECOS,care a descris exact situata acestui oras cotropit de felixi,kgbisti ,securisti si pntisti cu capul mare.
  • +4 (6 voturi)    
    Boc este un excelent PM (Duminică, 4 iulie 2010, 8:55)

    valexandru [anonim]

    Bravo Boc!

    In cateva luni o sa-i multumiti lui Boc ca nu si-a pierdut cumpatul in fata neobrazarilor PSD, PNL , RTV si antene.
  • -3 (5 voturi)    
    Oameni incompetenti (Duminică, 4 iulie 2010, 9:15)

    Adryan10 [utilizator]

    Guvernul asta este format din oameni incompetenti, nepotriviti pentru aceasta criza!
  • 0 (2 voturi)    
    "dreptul nu poate fi oprit..." (Duminică, 4 iulie 2010, 9:43)

    qazpl [anonim]

    Nefericită alegere de cuvinte...!

    Oricum, râde lumea de Boc, dar râde degeaba.
    Nu ştiu câţi alţii ar fi avut "balls" să preia rolul de prim-ministru în această perioadă în care orice ai face din respectivul rol este cel puţin controversat dacă nu blamat.

    O mare problemă a lui Boc vine de la unii dintre miniştrii, altfel ar sta lucrurile dacă Guvernul ar avea 100% membri profesionişti şi patrioţi.
  • 0 (2 voturi)    
    Fiti tare Domnule Boc! (Duminică, 4 iulie 2010, 9:43)

    karenina [anonim]

    Numai asa putem face ordine in tara asta.
  • -3 (5 voturi)    
    Asta-i viata?... (Duminică, 4 iulie 2010, 12:38)

    unu dupa aci [anonim]

    S-o creada el, pinguinu' *****!Ar trebui sa-l asculte pe ambasadorul SUA si in loc de asta e! sa fie:yes I can!Si sa demisioneze!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Proverb (Duminică, 4 iulie 2010, 16:26)

    SORIN NICA [anonim]

    Si da-i Doamne mintea romanului cea de pe urma !
  • +3 (3 voturi)    
    Dictatura! (Duminică, 4 iulie 2010, 18:14)

    Razvan_M [utilizator]

    Astia nici o dictatura calumea nu stiu sa faca.
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu (Duminică, 4 iulie 2010, 21:24)

    Gr [anonim]

    Daca era atacat Iliescu, atacatorii ar fi devenit brusc legionari, huligani, aurolaci.

    Hihi.
  • 0 (2 voturi)    
    Pestele de la cap se-mpute! (Luni, 5 iulie 2010, 0:48)

    Doru [anonim]

    Principalii vinovati pentru situatia dezastruoasa in care ne gasim sunt, in ordine, presedintele, primul ministru si ceilalti ministri plus multimea de secretari de stat, cu totii incompetenti pentru functiile pe care le ocupa, majoritatea fosti comunisti din liniile inferioare de dinainte de 1989, care din cauza lipsei de pregatire si a slabei inteligente nu au accedat in functiile superioare pe care si le doreau, vezi cazurile Boc, Basescu, Blaga, Berceanu et comp., si, in fine dar nu in ultimul rand ziaristii care i-au sustinut si-i mai sustin. Ca si cei care i-au votat la ultimele alegeri! Daca am putea separa Romania in doua, astfel incat doar cei care l-au votat pe marinar (cum sa faci dintr-un marinar care n-a studiat politica, economie, istorie, nici macar pe Cartarescu in 5 ani, un presedinte de tara, al carui rol nu este cel de stapan ci acela de slujitor al poporului din care face parte ???!!!) sa traiasca consecintele proatei conduceri ar fi ideal! Asa, am ajuns sa vad comentatori care nu inteleg nimic, carora le place sa traiasca prost, sa fie "biciuiti" cu sadism si rautate, iar ei, masochisti, sa exulte: taie-ne salariile, mareste preturile, TVA, taxe si impozite, ah, ce bine traim ...ce bine ne simtim...!!! O lume de prosti!
    • 0 (0 voturi)    
      continuarea proverbului este ... (Luni, 5 iulie 2010, 18:49)

      Ronnie [anonim] i-a raspuns lui Doru

      ... si de la coada se curata ;)

      sper ca iti spune asta ceva
  • +1 (1 vot)    
    soarta !! (Luni, 5 iulie 2010, 9:08)

    alin [anonim]

    asta va fi soarta ta ! oriunde vei merge , vei fi hulit si vanat de oamenii pe care precizezi ca " ca principala preocupare a Guvernului este salvarea de vieti omenesti, asigurarea elementelor de baza pentru existenta, respectiv hrana, adapost."
    Tu si restu, in frunte cu Base, prin simplu fapt ca existati sunteti un pericol la adresa societatii si a poporului Roman!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by