VIDEO UPDATE Basescu catre oamenii ramasi fara locuinte: "Mai, de ce v-ati pus casa aici, mai oameni buni?"

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 2 iulie 2010, 13:17 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu i-a intrebat vineri pe locuitorii ramasi fara locuinte din satul Patrauti de ce si-au construit casele in albia raului: "Mai, de ce v-ati pus casa aici, mai oameni buni?", a afirmat el, adaugand "Cum ati pus case in albie?".

Seful statului le-a spus locuitorilor ca o sa aiba alte case, dar nu pe acelasi amplasament, si a cerut autoritatilor locale sa identifice unde se pot reconstrui casele astfel incat sa nu mai fie luate de ape.

"Mare rugaminte, gaseste petece de pamant in zona neinundabila", i-a spus Basescu unui oficial local.



El i-a sfatuit pe oameni sa renunte la inlaturarea malului din case si sa-si ia doar lucrurile de acolo, intrucat locuintele nu vor mai fi construite pe aceleasi locatii: "Va scoateti din cap ca o sa ramana casa aici. O sa vina materiale si faceti unde va da primarul" loc, a spus Basescu.

Pe de alta parte, presedintele a precizat ca au inceput deja sa soseasca materialele de constructie, dar le-a spus satenilor ca locuintele nu vor fi construite de stat: "Nu costruieste statul, statul pune la dispozitie materiale. Va ajutati unii pe altii, sunt meseriasi in sat".

Presedintele Traian Basescu a aterizat, vineri, in jurul orei 14,00, la Suceava, de unde va pleca spre comuna Patrauti pentru a vedea zona calamitata si apoi la podul rutier de la Dornesti, potrivit Agerpres.


In comuna Patrauti, 49 de case au fost grav afectate de inundatiile din ultimele zile, 5 dintre acestea fiind luate complet de apa.

In jurul orei 16,00, Traian Basescu ar urma sa se deplaseze la Dorohoi, in judetul Botosani, pentru a evalua pagubele produse de inundatii, anunta Agerpres.


Vom reveni cu amanunte


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















15635 vizualizari

  • -67 (97 voturi)    
    senzational... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:24)

    dorinteodor [anonim]

    foarte interesant. cred ca vom vedea multi muncitotori si tarani fericiti pentru grija pe care partidul si guvernul o poarta pentru binele poporului. am mai vazut filmul asta.... mult mai interesant ar fi fost ca sa fi facut ceva in acesti 6 ani de cind face pe presedintele pentru constructia de baraje, diguri, regularizari ca sa terminam odata definitiv cu acest calvar din fiecare an cu inundatiile.....
    • +81 (111 voturi)    
      Are multe noduri papura? (Vineri, 2 iulie 2010, 13:35)

      A Dandanache [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

      Hai sa fim seriosi. Eu am bagat de seama ca orice face se pune imediat in aplicare masina de criticat deoarece Basescu iar nu are sapca si iar e si chel pe deasupra. Nu se duce cu cazmaua si nu da condoleante, e deci las si nepasator. Daca se ducea sa dea cu cazmaua era imediat populist, daca da un comunicat de condoleante atunci e ipocrit, ca nu-i pasa da e numa asa de ochii lumii si e si las ca nu recunoaste ca e ipocrit si nu-i pasa. Ar urma imediat o serie de tocsouri unde diversi dorobanti ai luptei pentru democratie ne-ar informa ca e ca si Ceausescu ca si ala dadea telegrame, si sa-si dea demisia ca sa fie fericiti si votantii pesede care daca macar si-au pierdut casele sa se bucure ca vine Ponta haiducul care va confisca vilele clientelei de partid unde va caza sinistrati. Mai nou vad ca Basescu trebuia sa faca si pe dulgherul, autoritatile locale si bastinasii urmind a privi de la distanta. Chiar asa, hai sa stam toti cu gura cascata, pina vine Basescu sa ne zica ce sa facem. Pai cine stia ca in Moldova ploua? Nimeni, evident trebuie sa vina Basescu sa ne zica ca vara ploua si sa faca diguri iar iarna ninge si ne trebuie lopeti.
      • +63 (73 voturi)    
        bun raspuns (Vineri, 2 iulie 2010, 14:57)

        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A Dandanache

        parca mi-ai citit gandurile.
        Nu conteaza cine este presedinte, in situatii de genul asta te duci personal la locul dezastrului, vezi, constati, mai dai un sut in fund, mai asculti o doleanta a sarmanului ramas fara casa...nu conteaza ce, dar trebuie sa te duci acolo si sa fii printre oameni.
        Era mai bine daca nu se ducea ? Si pina la urma, mai este o vorba din batrani: iti ia apa casa? Consturiesti mai sus...
        • +41 (43 voturi)    
          da! (Vineri, 2 iulie 2010, 15:07)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          subscriu
          • -10 (16 voturi)    
            cati dintre voi ati oracait (Vineri, 2 iulie 2010, 16:45)

            marius [anonim] i-a raspuns lui zaboo

            atunci cand Tariceanu a spus nemuritoarele vorbe unosr sinistrati "si unde ati vrea sa va cazam? la hotel?"...

            cum se mai intoarce roata...
            • +4 (8 voturi)    
              fun club (Vineri, 2 iulie 2010, 16:59)

              bustiuci [anonim] i-a raspuns lui marius

              Sunt un mare fun Tăriceanu ... doar ăs nu fie premier ...
              • +3 (5 voturi)    
                Fotomodelul (Vineri, 2 iulie 2010, 18:11)

                insomar [anonim] i-a raspuns lui bustiuci

                Atunci ce-ti place la Tariceanu? Il admirai cand era pe podium, la prezentarile de moda?
            • 0 (4 voturi)    
              n-are absolut nicio legatura (Vineri, 2 iulie 2010, 17:45)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui marius

              asa cum te scremi tu sa subliniezi...
        • +2 (22 voturi)    
          pai ei nu stiu? (Vineri, 2 iulie 2010, 15:10)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui AK-47

          ei nu stiu ca iarna nu e ca vara? de ce si-au facut case acolo? si daca si-au facut de ce nu si-au facut asigurare?
          pai bai nene, satele vechi sunt pe malul apei ca sa spele femeile rufele in albia raului, etc.
          iar tata pora cu asig a fost perfecta
          • +33 (33 voturi)    
            oare? (Vineri, 2 iulie 2010, 15:43)

            daniel [anonim] i-a raspuns lui adrian

            aproape toate casele luate de ape sunt construite dupa 1990 in locuri in care ,in mod normal,nu se dau autorizatii de constructie.
            de regula,in albia majora a raurilor nu se fac constructii,cu atat mai mult cu destinatia de locuit.
            • +10 (10 voturi)    
              asa este (Vineri, 2 iulie 2010, 16:58)

              pcd [anonim] i-a raspuns lui daniel

              acele case NU AVEAU CE CAUTA IN ALBIA RAULUI. pana aici, de acord cu domnul Basescu. mai departe, nu. oamenii au construit acolo pentru ca nu li s-au oferit alte locatii, alte parcele de teren si pentru ca autoritatile locale au emis autorizatii de constructie in mod inconstient. cat de tampit sa fii, daca ai vazut vreodata cum arata Siretul in timpul unei inundatii(care intre noi fie vorba are loc odata la cativa ani de cand lumea...) nu mai dai voie in veci sa se construiasca acolo.
              • +5 (7 voturi)    
                Corect! Dar nu Siretul !!! (Vineri, 2 iulie 2010, 17:48)

                Eu [anonim] i-a raspuns lui pcd

                Pe la Patrauti curge Suceava!
                In rest Corect!
                Daca aveau autorizatii sa plateasca daunele statul! Primaria! (primarul, cine a dat autorizatia), ca omul de asta a platit pentru autorizatia de constructie, pentru asta a avut nevoie de avizul de la apele romane, renel, etc...
                Daca nu a avut autorizatie, si primaria nu a dat amenda, ordin de demolare, etc.... sa primeasca si ea amenda (din cauza constructiilor banui ca apa nu a putut curge cum trebuie prin zona inundabila, iar proprietarul sa suporte costurile, nu NOI!
              • +3 (5 voturi)    
                cine-i mai vinovat? (Vineri, 2 iulie 2010, 18:04)

                daniel [anonim] i-a raspuns lui pcd

                proprietarul care a construit fara autorizatie o locuinta care,dupa ani buni uneori,intra in ''legalitate'' cu actele sau primarul care da autorizatii fara avizele necesare?
                raspunsul corect este...
                basescu,boc si pdl-ul.

                parerea mea.
          • +1 (1 vot)    
            Esti fraier (Duminică, 4 iulie 2010, 12:04)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            Multe dintre satele romanesti de ses sunt construite pe firul apei. La munte nu-i chiar asa, satele sunt foarte imprastiate, si unele,specifice anumitor zone, construite chiar in varf de deal. Dar chiar si la satele construite pe firul apei, nici un taran autentic nu e atat de idiot sa-si faca casa in lunca. Casa se face pe teren inalt. Mai ales daca te-a prins o data viitura.

            Idiotii iresponsabili care-si construiesc case in lunca sunt aia pe care ii omoara fudulia. N-au bani de teren sanatos de casa in buricul targului, asa ca construiesc acolo un de nici un om cu scaun la cap nu construieste - in lunca. Si dupa aia asteapta sa-i despagubeasca statul, cand le ia apa casa.


            Stiu ce vorbesc, toti patru bunicii mei au fost tarani, mi-am facut pana la armata majoritatea vacantelor de vara la tara sau in munti.
        • +7 (7 voturi)    
          Solutia inundatiilor (Vineri, 2 iulie 2010, 16:22)

          Stefan [anonim] i-a raspuns lui AK-47

          Presedintele trebuie sa apare si interesele noastre ca platitori de taxe. Acum, ies bani din bugetul de stat pentru ca unii si-au construit case unde nu trebuie. Singura solutie pe termen lung e sa nu mai existe case in zone cu risc de inundatii. Pentru a ajunge acolo, trebuiesc luate urmatoarle masuri.

          1) Trebuie facuta cercetare pentru a face o harta nationala cu riscul inundatiilor. Deoarece, inudatiile nu se intampla oriunde. Exista anumite zone unde se inunda foarte des si mai existe zone unde nu se inunda deloc.


          2) In zone inundabile trebuiesc oprite pentru totdeauna constructiile noi si renovari ale constructiilor existente.

          3) Toti proprietarii de case din zone de risc trebuiesc obligati sa isi cumpere asigurari.

          Daca aceste masuri nu sunt implementate, in fiecare 2 ani de acum in colo se vor cheltuii bani de la bugetul public pt. cei ce locuiesc unde nu ar trebuii sa locuiasca.
          • +1 (1 vot)    
            pct 3 (Vineri, 2 iulie 2010, 16:58)

            ccc [anonim] i-a raspuns lui Stefan

            Pentru punctul 3, asigurarile nu sunt chiar atat de retardate incat sa faca polite de asigurare pentru locuinte in albia raurilor. Primarul o primi spaga sa dea autorizatie de contructie in albie de rau, dar l-a asigurari nu merge cu spaga chiar asa(asta de obicei... pentru ca am vazut si persoane care isi repara masinile in service-uri pe banii asigurarilor, fara ca macar sa aiba un accident).
          • +1 (1 vot)    
            singura solutie (Vineri, 2 iulie 2010, 17:01)

            bustiuci [anonim] i-a raspuns lui Stefan

            Singura solutie pe termen lung este să dea viiturle şi să demoleze tot ce este de demolat .. Doamne fereşte ce am zis ....
          • +6 (6 voturi)    
            hai ca-ti spun eu (Vineri, 2 iulie 2010, 17:57)

            Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui Stefan

            1) Exista, la nivel de ISU, Apele romane, Prefectura si Primarii. (inca unul dintre lucrurile ce le fac bugetarii, nu le stiu postacii de la antene si irealiati)

            2) Este interzisa construirea in zone inundabile si in zona de protectie. opreste tu ce fac romanii cu "lasa ca merge si asa" sau cand nu-i dai autorizatie de constructie urla la prefectura ca de-aia nu-i dai ca n-a votat cu tine, sau ca "ala e pamantul de la tacsu" samd samd

            3) arata-mi tu una singura bucata firma care asigura o constructie in zona inundabila si mi-o tai marunt marunt cu bomfaierul
          • 0 (0 voturi)    
            Ma-ndoiesc (Vineri, 2 iulie 2010, 20:32)

            c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

            ca vreo asigurare o sa-si asume acest risc. Nimeni nu asigura ceva ce evident se va intampla. Daca cineva (vreo asigurare) totusi o face atunci mai mult ca sigur polita va costa foarte mult.
        • +3 (5 voturi)    
          aveti perfecta dreptate (Vineri, 2 iulie 2010, 17:45)

          hm [anonim] i-a raspuns lui AK-47

          CORECT!
          Asa trebuie sa faca un presedinte si in general cei de la conducere... sa mearga sa vada cu ochisorii personali realitatea din teren... cat despre faptul ca statul da materiale, nu construieste, foarte bine....au trecut vremurile in care jandarmii curatau casele sinistratilor iar acestia, isi stateau prin crasme... toata lumea la munca.
      • -5 (9 voturi)    
        dandanache, esti postac? (Vineri, 2 iulie 2010, 16:44)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui A Dandanache

        basescu este pres. de 6 ani. aproape in fiecare an in moldova au fost inundatii. era normal ca un presedinte responsabil sa faca in asa fel incit sa fie demarate lucrari mari de construit baraje, diguri, de facut regularizari pentru rezolvarea DEFINITIVA a problemei.... UE plateste pentru asa ceva chiar inainte de aparitia inundatiilor!!!

        dupa ce apa vine mare este cam tirziu sa mai actionezi eficient. si in nici un caz nu actionezi cu sacul si cu lopata....

        si despre vizitele propagandistice ale lui basescu cred ca o sa aflam detalii in curind....

        SI din acest punct de vedere basescu s-a descalificat ca presedinte....
        • +5 (7 voturi)    
          vorbim vorbire ? (Vineri, 2 iulie 2010, 17:23)

          Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Ai macar cat de cat idee cate zeci de mii de km de cursuri de ape are Romania ? Ai habar despre ce sume vorbesti e care nu o sa le avem NICIODATA !

          2) Eu sunt dintr-o zona din ardeal care am avut inundatii devastatoare in 1999. Au inceput regularizarile. Si s-au oprit pt ca au venit inundatiile din Banat. Apoi cele din Moldova. Pur si simplu nu sunt bani si nicio tara nu ii are.

          3) De multe ori la tara duci o lupta colosala cu idiotii care construiesc fara autorizatie in albia inundabila. De ex, cu timpul cursul major se schimba cu 20 m. Si vine cretinul si zice uite teren liber aici cnstruiesc o sura. Si vin apele o data si ii iau 10 vaci.

          4) Se uita o chestie esentiala. In cazul de acuma vorbim de rauri mari care inunda. Voi ati auzit de notiunea "lunca inundabila" ? Asa este de cand este pamintul, raurile mari inunda. Acum nu mai avem lunci t ca indiguim raurile. Si cu cat indiguim mai tare cu atat creste puterea apei in aval. E logic, e fizica. Constructia de poldere ar presupune mii de miliarde de lei pe toate cursurile majore, diguri interioare, suprafete inundabile ... de unde iei banii de exproprieri pt digurile inteioare ?

          voi vorbiti ca sa nu taceti.
          • +4 (6 voturi)    
            E simplu, draga Watson! (Vineri, 2 iulie 2010, 18:32)

            finch [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

            Nu-s fan Base, dar aici a avut o reactie normala, exact asta le-as fi spus oamenilor alora. Cine dracu ii pune sa construiasca in albia raului? Nu ma bucur de necazul lor, doar o minte bolnava poate concepe sa se bucure de necazul cuiva, dar vina e a lor, nu a naturii. Cretinii cu mintea de un deget carora le-a luat apa cocioaba de chirpici nu pot intelege ca nici o tara din lume nu are bani sa faca diguri pe mii de km pentru a indigui imposibilulul intr-un relief cu variatii mari de altitudine. Nu e mai simplu sa te urci pe deal? Sunt cateva zeci de sate in situatia asta, e mai ieftin sa muti cateva zeci de mii de locuinte decat sa faci mii de km de dig de beton. Cu echivalentul ca material si efort a 2-3m de dig se contruieste o casa trainica, din caramida si beton, nu o cocioaba care cade daca scuipi pe pereti.
          • -3 (7 voturi)    
            tudore, bugetarule, hai sa vezi.... (Vineri, 2 iulie 2010, 18:49)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

            la alba iulia au fost inundatii in '70 si in '72. la mine in curte apa a avut 2metri si 20 centimetri de fiecare data. desi casa a fost construita in 1905, a rezistat desi apa a stationat doua saptamini si a lasat in curte 50 cm de namol... asa ca stiu foarte bine ce e aia inundatie!

            dar in 1974 au inceput sa faca diguri de aparare. digul este si acum, este in stare buna si nu cred ca vei mai auzi vreodata de inundatii in alba iulia....

            si acum problema: de ce nici dupa 35 de ani nu s-au rezolvat problemele? mai ales ca acum avem si bani europeni care se dau IN PRIMUL RIND pentru diguri, baraje, regularizari !!!

            si ce a facut asta de este presedinte semi-legitim in 6 ani?

            m-am saturat sa tot aud de oameni morti la inundatii ( in 1970 la alba iulia au fost sub 10 morti...). m-am saturat de neputinta autoritatilor si de vizite cu scop propagandistic...

            "ala" s-a dus in nu stiu ce sat cu oameni putini (o sa aflam amanunte..) si s-a apucat de criticat. la ce le-au folosit oamenilor acele critici? nu se stia ca zonele sint expuse?

            si in 1970 la alba iulia am primit ajutoare desi era regim comunist si ne-am refacut casa chiar mai bine decit a fost inainte de inundatii (desi am dormit in curte in cort vreo 3 luni...)...
            • +3 (3 voturi)    
              depinde (Vineri, 2 iulie 2010, 19:13)

              Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              Domnule, sa-ti spun un secret p care te faci ca nu-l vezi. Cum este pozitionata alba iulia ? ia spune ? nu cumva este mult mai sus decat muresul ? nu cumva este dig in partos ssi spre piclisa si atat ? pentru ca in rest este distanta mare si digul dispre satele de pe maulu drept e doar un prim pas, centura e al doilea. Nu confunda alba iulia care are o pozitie geografica favorabila. Ia urca spre aiud, ocna mures si lucrurile se schimba.

              ti-am pus o intrebare: arata-mi tu masura cu fonduri europene pt indiguiri, astept.
              • -1 (3 voturi)    
                tu analizezi de pe harta???? (Vineri, 2 iulie 2010, 19:44)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

                eu sint nascut si crescut in alba iulia. ce spui tu sint prostii. in 1970 nu exista soseaua de centura. exista linia ferata care era un foarte bun baraj si noi ne credeam in siguranta deoarece in fiecare an apa era blocata de terasament. insa in 1970 apa a depasit terasamentul si din cauza asta inundatia a fost foarte rapida si neasteptata. dupa ce apele s-au retras, terasamentul a impiedicat apa sa se retraga din oras....evident ca apa nu a ajuns in cetate dar a inundat doua cartiere.....

                stiu sigur ca ue da bani pentru lucrari mari de regularizare si o sa caut. stiu ca ue s-a oferit sa ne ajute chiar inainte de a fi membri UE.... si cred ca o parte din siret, care deja este regularizat (partial) s-a facut cu ajutor UE...
              • 0 (2 voturi)    
                tudore, vezi din avion lucrurile... (Vineri, 2 iulie 2010, 19:55)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

                eu sint nascut si crescut in alba iulia. centura pe care o vezi din avion nu exista in 1970. exista terasamentul de aprox. 2.5 metri care a aparat totdeauna doua cartiere din alba iulia. oamenii erau linistiti cu aceasta protectie desi muresul iesea mereu din matca pina la terasamentul de cale ferata. ... dar in 1970 apa a depasit terasamentul iar apa a aparut brusc, in cantitate enorma practic fara avertisment. dupa ce a trecut viitura apa a fost impiedicata sa se retraga tocmai din cauza terasamentului.... digul facut in 1974 incepe de pe la intrarea ampoiului in zona orasului pina la partos. are cel putin 5 km si apara doua cartiere ale orasului....

                o sa caut unde scrie ca ue da bani pentru regularizari de cursuri de apa. stiu precis ca se dau acesti bani pentru ca, odata cind iar au fost inundatii mari in moldova si nu eram inca membrii ue am citit in ziare ca ue ne poate ajuta DACA venim cu proiecte viabila....

                stiu ca o parte din cursul siretului a fost deja regularizat si o sa incerc sa aflu daca nu a fost facut si cu bani europeni (m-as mira sa se fi facut numai cu bani romanesti...).
                • +2 (4 voturi)    
                  incorigibil (Vineri, 2 iulie 2010, 20:39)

                  Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

                  1) ti-am spus mai sus ca sunt de pe acolo - nu stiu zona din avion nici de pe harta, am pescuit 20 de ani intre ocna mures si alba; am lucrat si in alba alti ani. destui.

                  2) te intrebai mai sus de ce iei voturi minus; uite iti spun eu - vorbesti ca sa te aflii in treaba. (desi mai sunt destui habarnisti ca tine pe site-ul asta) ia recitste ce ai scris la postarea de la ora 16:22. daca aveai habar de ceva nu enuntai ceva facut - aveai macar sansa sa spui "sa inventam apa calda" si lumea ar fi crezut ca esti fin ironic. dar tu nu !!! tu dai cu barosul in propriile tale picioare.

                  3) te-ai avertizat la faza cu gradinarul si castravetii sa nu bagi texte cu fonduri ue ca esti pe linga. n-ai priceput asa ... mai pe departe, iti spun de-a dreptul : eu cu astea imi castig painea stiu ce vorbesc - nu ma pot confunda cu tine

                  PS am senzatia ca esti un frustrat care incearca sa se bage in seama. nu cred ca te plateste cineva, esti prea limitat.

                  PS2 te rog nu mai spune la nimeni ca esti din alba. pana acuma cei din alba eram considerati oameni inteligenti si harnici. chiar ca nu te meritam, nu merita a ne strici firma.
                  • 0 (2 voturi)    
                    pari postac ...inteligent.... (Vineri, 2 iulie 2010, 22:36)

                    dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

                    eu vin si spun ca stiu ce e aia sa fii inundat. stiu si ce e aia sa ai o casa rezistenta, chiar daca are 100 de ani.

                    spun ca nu este normal sa mai avem dezastre si ca cineva ar trebui tras la raspundere. si tu ce faci? aperi pe cineva? sustii ca ce se intimpla este normal?

                    16:22 zici? uite ce este acolo :

                    " Solutia inundatiilor (Vineri, 2 iulie 2010, 16:22) Stefan [anonim] i-a raspuns lui AK-47"

                    deci zici ca esti bugetar si daca ai avea bani ai face si ai drege dar habar-n-ai de cum e digul din alba iulia....
            • +6 (8 voturi)    
              Chiar daca... (Vineri, 2 iulie 2010, 19:41)

              zit [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              ma injuri si altii o sa dea cu minusuri, base a avut dreptate, pe undeva, de data asta! Ma crezi daca-ti spun ca stiu doi din zona aia care au dat spaga sa ia autorizatie de constructie pe mal ca sa dea la peste din gradina (voia sa arunce, cum zicea unul din ei, pestele direct in tigaie, sa nu se strice pe drum!) ? Ca sa nu mai zic una: ia cauta pe site, anu' trecut parca a scris, ca au fost sate in care localicii stateau la baute si faceau misto de soldatii trimisi in ajutor ? Bai nene, chiar nu intelegeti ca sintem in democratie si nu mai e comunism ?? Da, statul o sa dea mateiale moca, da' nu ti-o da si la cheie cu aer conditionat !! Si cind a dat UE bani sa faca diguri in sate ? Nu mai aruncati, bai nene, cu sopirle d'astea ca nu mai tine !! Fereasca Dumnezeu sa fii in pielea lor, dar nu inseamna ca daca ti-a luat valu' o cocioaba sau o casa construita/pusa prost tre' sa ti-o refaca basescu si guvernu' si, eventual sa fie si vila!! Are dreptate: daca se stia ca-i zona e risc major, cine l-a ps nene s-o puna in buza riului ? Chiar tre' sa vina specialistu' lu' peste sa spuna ca nu-i bine s-o pui la 10 metri de mal, cind tu ai diferenta de nivel, fata de riu, de 1-2 metri inaltime ?? Da'-i trendy grataru' pe mal... Ma, ne lasi...
              • +1 (1 vot)    
                ai dreptatea dar..... (Vineri, 2 iulie 2010, 23:55)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui zit

                dar de ce se afla ca ai dreptate dupa ce se intimpla dezastrul?

                de ce "dupa" vin tot felul de indivizi sa le spuna oamenilor ce au gresit?

                si pe urma noi nu discutam de unul sau de altul, discutam de lipsa de investitii pentru a rezolva DEFINITIV problema.....

                uite, siretul de la bacau la marasesti este oarecum regularizat. de ce pe cursul inferior nu este? de ce nu este nici acum? de ce, daca nu este regularizat, nu s-au luat masuri IN AVANS ca sa fie reamplasate case din zonele de risc si chiar sa se faca IN AVANS baraje.... pe urma vine unul cu sacul de nisip iar altul cu criticile....
                • +1 (1 vot)    
                  prietene (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 5:07)

                  AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

                  ///
                  Ai invatat si tu un termen mai tehnic si tot o dai in cu el inainte. Tot ce iese din mintea si gura ta este: regularizat, regularizat, regularizat.
                  Hai sa iti zic o chestie: tu ai macar habar cate zeci de mii de km de cursuri de ape are Romania? Ai ?

                  Sau tu ai impresia ca toate raurile din Romania sunt formate numai din Siret si Mures ?

                  Este imposibil sa ai, intr`o tara ca Romania plina de rauri, toate raurile indiguite si regularizate. Asta ar insemna sa mai imprutam de la FMI inca 50 mld euro doar ptr treaba asta.

                  Ti`ai facut casa in albia raului? Atunci sa fii sigur ca atunci cand se umfla apa in "pene", cosmelia ta va fi luata de viitura. La ce altceva vrei sa te astepti? Astea sunt legile naturii si cursul normal al apei.
                  Dar asa suntem noi, romanii, vrem sa ne facem casa fix in centrul si buricul comunitatii, sau pe marginea unui rau sau lac...ca sa fim noi smecheri si mai cu mot.
                  Nu e vina apei si nici a albiei raului. E vina omului care si`a facut casa unde nu trebuie. Iar ptr asta a mai dat si spaga.
                  Iar cand ramane fara casa, vine si urla ca nu e raul indiguit si regularizat.
                  Tie ti se pare normal sa urli dupa diguri cand tu iti faci casa intr`o zona lipsita de diguri, zona naturala de revarsare a raului, zona de risc maxim ? Un on sanatos la cap s`ar feri ca de dracu sa`si faca casa intr`o zona ca aia.
                  Trezeste`te la realitate...
                  [Editat de HotNews.ro]
            • +1 (3 voturi)    
              da' chiar esti jalnic! (Vineri, 2 iulie 2010, 20:11)

              robbyx [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

              mai omule, tu chiar n-ai auzit ca in romania se perinda de 20 de ani guverne la putere, de toate culorile si in toate combinatiile, cu prim-ministri, ministri si tot tacamul? astia trebuie sa faca ceva! chiar trebuie sa-ti deseneze cineva, sa-ti faca o schema, ca sa-ntelegi ca NU PRESEDINTELE, oricare ar fi el, trebuie sa se ocupe cu asta, ca NU E EL VINOVATUL? ce-i atat de greu? initial credeam ca esti postac psd si-o faci pentru bani, macar erai practic, scoteai si tu un ban injurandu-l pe basescu, dar acum chiar ma dezamagesti, ma faci sa trag alta concluzie... :(
            • +1 (3 voturi)    
              @dorinteodor (Vineri, 2 iulie 2010, 20:42)

              c.mike [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

              Dupa cum vorbesti realizez ca esti trecut bine de prima tinerete (ca si mine) Ai ramas cu reflexul ca este acolo undeva un "tatuc" care face si drege si mai ales "da" Si ca tine multi altii asteapta sa-i dirijeze cineva si bineinteles sa le dea cand au nevoie . Ti-as sugera (desi nu cred ca e cazul ) sa mai frunzaresti putin prin atributiile presedintelui Romaniei si poate o sa ai cateva revelatii si n-o sa mai debitezi ineptii.
              • 0 (2 voturi)    
                tatuc? eu sint anti-tatuc.... (Vineri, 2 iulie 2010, 22:42)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui c.mike

                eu vad ca semi-legitimu' face pe prim-ministrul. si zic atunci de ce nu are grija de tara lui? de ce asteapta sa se produca dezastre si pe urma sa vina sa dea sfaturi si sa ameninte? si de ce continuam sa fim afectati in fiecare an de inundatii si nu facem macar proiecte de regularizare si inchidem ochii la toate ilegalitatile din domeniul constructiilor? si cine trebuie sa vegheze ca sa nu se mai produca dezastre?
        • 0 (4 voturi)    
          UE ? (Vineri, 2 iulie 2010, 17:45)

          Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          spune-mi si mie ce plateste UE ? de ce dracu vorbesti tu din ce auzi pe anene si realitati ? era mai cuminte sa stai la cotetz Csuky.
          • -1 (3 voturi)    
            ce plateste? (Vineri, 2 iulie 2010, 18:57)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

            hai sa-ti explic: UE trimite greu ajutoare DIRECTE deci de obicei nu trimite materiale de constructii si altele de acest tip deoarece s-ar putea ca anul viitor sa mergem cu acesi lista dupa alte inundatii.

            UE plateste pentru investitii care sa rezolve DEFINITIV problema. pentru asta trebuie ca romanii sa faca proiecte avizate si acceptate de experti care sa confirme ca proiectul este necesar, este bun si va rezolva definitiv problema....

            chestia este ca romanii nu stiu sa faca astfel de proiecte care evident ca trebuie co-finantate si mai cred ca fiind bani europeni, nu se prea inghesuie firme ca nu pot nici sa ia spaga nici sa dubleze valoarea contractului dupa semnare (cu complicitatea autoritatilor)....

            totusi, o parte din siret a fost regularizat in acest fel. nu s-a facut un proiect si pentru zona din jurul galatiului unde acum sint mari probleme..... si nu vad sa se faca mari lucrari de rezolvare DEFINITIVA a problemelor asa cum ar fi normal intr-o tara UE......
            • +1 (3 voturi)    
              vai s-amar de bibilica ta (Vineri, 2 iulie 2010, 19:27)

              Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              mai baiatu. ma faci de ras. ca fost concitadin al tau ma bucur ca am plecat si ti-am lasat strada libera. aberezi tovare, aberezi. filosofie de 2 lei. cine ti-a spum mai tie ca romanii nu stiu face proiecte ? pe ce te bazezi ? pe ce a spus csuki ? imi pare rau, incearca la spitalul judetean in curte in spate.

              vai s-amar ! si stii de ce ? nu numai ca vorbesti (scrii) tampenii dar tu tii calculatorul deschis si consumi curent. si poluezi.
              • +1 (1 vot)    
                stim sa facem proiecte???? (Vineri, 2 iulie 2010, 20:04)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

                bugetare (eu nu sint) tu nu citesti de scandalurile cu fondurile europene din care nu sintem in stare sa cheltuim decit vreo 5%.

                orice proiect fezabil este finantat de ue si noi nu putem face decit 5% maxim din cit ni se ofera.... n-ai auzit de asta?

                avem aici dovada precisa ca nu sintem in stare sa facem prioiecte. romanasii nostri fac totusi ceea ce ei numesc prioiecte dar cind ajung pe mina expertilor care trebuie sa dea aviz de finantare ele se dovedesc fantezii sau chestii de furat bani legal....

                am vazut odata o pancarda cu un proiect european in executie. pe pancarda arata frumos, cu date, cu sume cu data de dare in executie.... iar in spatele pancardei era neantul.....



                bulgarii "scot" vreo 30% de exemplu.....
            • -1 (1 vot)    
              UE (Vineri, 2 iulie 2010, 19:49)

              Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              Inainte sa te mai faci de ras ... iti dau un indiciu: "nu invata gradinarul sa cultive castraveti". bine ?
              • +1 (1 vot)    
                uite ce face ue! (Vineri, 2 iulie 2010, 23:47)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

                am dat un search pe moldova si uite ce scriu ziarele:

                Luni, la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad au fost deschide ofertele pentru contractul de regularizare a riului Bahlui in municipiul Iasi. Cele 10 oferte vor fi analizate de o comisie mixta, ofertantul cu pretul cel mai mic urmind sa cistige selectia. Valoarea estimata a lucrarilor este de 8,46 milioane euro, fara TVA, bani europeni nerambursabili.

                lamurit? nu conteza daca-ti ceri sau nu scuze.....
                • -1 (1 vot)    
                  UE (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:07)

                  Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

                  ca sa pricepi, hai ca nu-ti iau 50 euro, vezi surse reale nu cretineli ale ziaristilor:

                  vezi la http://www.posmediu.ro/axaprioritara5

                  apoi:

                  Ghid_solicitant_Axa_5.doc

                  apoi pagina 10, pct 5

                  deci 270 mil pt 7 ani valoare maxima ce poate fi atrasa. acu ia imparte tu la cati km de amenajari vrei tu si o sa vezi ca inseamna zero fata de ce vorbim noi.

                  in plus vezi sintagma "5. Dezvoltarea infrastructurii de prevenire a riscurilor naturale în zonele cele mai expuse la risc " - asta implica studii etc etc care costa. asa ca << 270 mil. hai ca m-am plictisit. tu citeste ziarele in continuare si poveste la toata lumea ce ti-a povestit mama in leagan despre cum veneea apa pe strada.
                  • +1 (1 vot)    
                    deci se poate da incet si greu... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:32)

                    dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

                    si cind zici ca vom rezolva problema definitiv? cind, in secolul 21 nu vor mai muri oameni la inundatii? cind vom avea o tara normala? niciodata zici tu; nu ma mir dupa modul in care gindesti....

                    acum ma fortezi sa-i dau dreptate lu' non-prim-ministrul boc: ce sa facem daca trebuie sa lucram cu romani.....
      • 0 (4 voturi)    
        pr'etene (Vineri, 2 iulie 2010, 17:14)

        www [anonim] i-a raspuns lui A Dandanache

        basescu e sefu statului. si statu e varza. pai cine e de vina, mandea? cu cat esti platit ca postac? si sefu tau pt ce e platit sa ne zica ca iarna nu'i ca vara? astia la care tu le spui politicieni iar eu ****** sunt platiti de noi sa gasesca solutii. ce dovezi mai avem nevoie ca sunt incompetenti? suntem o natie de masokisti!!!
      • -1 (3 voturi)    
        prin analogie.. (Vineri, 2 iulie 2010, 17:18)

        sdfh [anonim] i-a raspuns lui A Dandanache

        ... mah oameni buni pt ca v-ati facut bugetari? sau de ce v-ati nascut in ro?
      • -1 (3 voturi)    
        contor de postaci activi.... (Vineri, 2 iulie 2010, 19:14)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui A Dandanache

        am primit 52 de voturi negative. de aici vedem dimensiunea postacimii...scuze la cei care au dat minusuri fara a fi postaci, cred ca nu sint prea multi...spre binele tarii...
        • -1 (1 vot)    
          Si eu primesc multe MINUSURI..... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 14:26)

          lili [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          la comentariile mele , dar nu ma deranjeaza deloc, dimpotriva mi-e si mai clara disperarea portocalie. Mi-ar placea chiar sa primesc comentarii raspuns , sa vad argumentate MINUSURILE, dar nu primesc prea des, fata de cate MINUSURI primesc.... A inceput sa-mi placa, chiar.....
      • 0 (0 voturi)    
        pentru sinistrati (Vineri, 2 iulie 2010, 22:58)

        sile [anonim] i-a raspuns lui A Dandanache

        As putea dona mobilier si obiecte casnice,nu noi dar in perfecta stare,pentru sinistrati.
        Stie cineva unde ma pot adresa??
        • 0 (0 voturi)    
          Ma gandesc eu, ca la fiecare unitate adm-terit.... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 17:23)

          lili [anonim] i-a raspuns lui sile

          Adica, la primaria de sector, la primariile de orase, la prefecturi, peste tot cred ca se vor organiza centre de colectare pentru donatii.... Sau puteti lua legatura telefonic la vreo primarie din acele afectate, telefonul de pe site-urile de pe internet.... Cumva, reusiti... mai sunt si anunturi ale diferitelor org sau asociatii sau ONGuri.....
    • +44 (66 voturi)    
      confuzie... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:35)

      robbyx [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      ma bucur sa vad ca mai exista postaci, chiar daca din partea psd, altfel sunt sigur ca si tu realizezi in sinea ta ca nu presedintele construieste baraje, diguri etc., nu tine de el. am o curiozitate, totusi: platiti taxe si impozite pe sumele primite pe postari, sau e cazul sa-i atragem atentia lui boc, ca asta i-a scapat? :))
      • +22 (28 voturi)    
        Tare asta (Vineri, 2 iulie 2010, 14:51)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui robbyx

        :D
      • -3 (7 voturi)    
        robbyx, ai nume de postac! (Vineri, 2 iulie 2010, 16:51)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui robbyx

        vezi ce i-am spus postacului dandanache. presedintele trebuie sa aiba grija de tara.

        ca sa faca asta EFICIENT trebuie sa actioneze in avans, PREVENTIV, inainte deci de aparitia inundatiilor.

        in 6 ani nu a fost in stare sa atraga fonduri europene ca sa se inceapa constructia de baraje, diguri, sa se faca regularizari... asta trebuie sa faca ca presedinte; sa rezolve DEFINITIV problemele care tot apar...

        si mi-ar fi placut sa-l vad la o bere pe vre-un baraj care protejeaza vreo zona care alta data a fost inundata de mai multe ori....
        • +2 (6 voturi)    
          tot CONFUZIE! (Vineri, 2 iulie 2010, 17:03)

          robbyx [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

          Continui sa te faci ca nu intelegi, au explicat multi altii deja aici. Ai auzit de perioada Tariceanu, cand duduia economia? Prim-ministrii si ministrii cu ce se mai ocupa daca presedintele le face pe toate? Chiar nu va inteleg! Odata sunteti suparati ca de ce se baga Basescu in toate, iar cand intervine va suparati iar, ca de ce-si vara nasul?
          • 0 (0 voturi)    
            Si, cam ce face Presedintele nostru???!! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 14:31)

            lili [anonim] i-a raspuns lui robbyx

            Eu sunt de acord ca nu este in responsabilitatea Presedintelui conducerea operativa a patriei dragi. Numai ca Dl Basescu e mai ceva ca un Prim Ministru, adica unde e o problema, hop si Dumnealui. Asta fu pana acum. De cand Romania se apropie cu pasi repezi de faliment, Dl Basescu se cam dadu la fund si disparu din operational. Asta e intrebarea: daca pana acum, iesea mereu in fata, ce se intampla acum, de nu aparu??!! Peste asta, alta intrebare: CE FACE, de fapt, PRESEDINTELE Basescu, care-i sunt atributiile, responsabilitatile si mai ales, care sunt REZULTATELE ??!!!!
        • +2 (4 voturi)    
          rectificare (Vineri, 2 iulie 2010, 17:10)

          robbyx [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

          Ups, am gresit , dar intelegi ce vrroiam sa zic...
        • +2 (6 voturi)    
          precizare (Vineri, 2 iulie 2010, 17:27)

          robbyx [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

          Postacii sunt aia ca tine, care "injura'' intr-o singura directie, facand abstractie de realitate, ori eu nu ti i-am atacat deocamdata pe cei care te platesc! Pe bune, am inteles ca un postac castiga in jur de 700 ron pe luna, poti confirma?
          • -1 (3 voturi)    
            nu sint postac dar tu esti! (Vineri, 2 iulie 2010, 19:04)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui robbyx

            de cind am intrat pe internet cu foarte multi ani in urma am postat cu un singur nume care este chiar numele meu real. astia cu nume ciudate la care nu poti sa le urmaresti traseul pe internet sint sau postaci sau n-au personalitate....lamurit?
            • 0 (2 voturi)    
              inflamarea strica :) (Vineri, 2 iulie 2010, 19:49)

              robbyx [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              cred ca e adevarat, nu esti postac, mai ales ca ti-ai dat si numele, numai ca prima ta postare lasa impresia asta, e ceva de genul ala :-P. Mi se pare imposibil ca un om care gandeste cat de cat obiectiv sa creada ce-ai sustinut tu in prima postare. cat despre faptul ca mi-ai intors acuzatia (cata inteligenta! :)) ), doar faptul ca mi-am ales un username nu-ti sustine afirmatia. eu n-am scris nimic care sa aduca asa ceva, sa fim seriosi!
    • +25 (45 voturi)    
      Asa e... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:38)

      Terebent [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Era frumos daca in toti acesti ani avea o colaborare buna si fructuoasa cu premierul, dar na, ce sa ii faci cand unu ca Moliceanu se crede mai bun decat oricine si mai cu mot. Era tare bine daca acum 2 ani Tariceanu in loc sa mareasca toate pensiile cu 45% marea doar pe cele sub un anumit prag si introducea pensia minima asa cum a facut anul trecut guvernul PDL-PSD, si la fel era tare bine daca in loc sa dea pomeni electorale oraselor si comunelor PSD-iste si PNL-iste investea cate ceva in infrastructura, asa cum a cerut Basescu atunci cand a construit case din banii ramasi din campania electorala... Presedintele, din pacate nu prea poate face nimic daca premierul si guvernul se opun, iar acum in 4 luni e chiar imposibil sa fi facut ceva mai ales ca trebuie sa o dreaga in asa fel incat tara sa nu intre in insolvabilitate....
      • -10 (24 voturi)    
        Memorie selectiva (Vineri, 2 iulie 2010, 14:37)

        Amic [anonim] i-a raspuns lui Terebent

        Da cu salariile profesorilor cum era dom'le? Daca erasu bani pentru ele de ce nu si pentru pensii? Sau ne amintim doar ce ne convine? In 2009 era premier Tariceanu? Sau PDL nu poate decat de unul singur? Te pomenesti ca peste vreo 2 ani o sa ne spui ca din cauza UNPR si UDMR a scazut economia in continuu in guvernarea Boc, nu?
        • +16 (22 voturi)    
          Nu-ti fa griji... (Vineri, 2 iulie 2010, 15:04)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Amic

          PDL-ul va plati la alegeri cu varf si indesat.
          Mai grav e ca PSD-ul ii va lua locul si va fi dezastru.
        • +9 (13 voturi)    
          Ce treaba are... (Vineri, 2 iulie 2010, 15:35)

          Terebent [anonim] i-a raspuns lui Amic

          Ce treaba are sula cu prefectura, cum adica memorie selectiva??? Tocmai ca e invers, eu enumeram in postarea mea doar ultimele risipe de bani executate de Moliceanu la comanda PSD-ului si sub influenta campaniei electorale... atat pensiilie marite peste astfel incat bugetul sa fie lasat in numai 2 ani cu o gaura de aproape 1 miliard de euro, cat si risipirea in neant a banilor luati pe privatizarea BCR chiar inainte de campania electorala (un exemplu: la mine in comuna in 2007 primaria avea peste 250 de oameni angajati iar comuna are o populatie de 4000 de oameni dintre care doar vreo 2500 cu drept de vot... deci 10% din populatie lucra pentru primarul liberal, fara sa pui la socoteala familiile acestor oameni... cam in acest fel au disparut banii pe BCR), daca pe banii aia se faceau diguri sau se consolidau maluri, ce sa mai vorbesc de lacuri pentru irigatii ca deja o dau in vise si utopii, noi intr-un an ne plangem de seceta iar in altul de inundati, iar banii ii cheltuim pe pensii crescute si pe bugetari angajati ca agenti electorali. Iar tu vii si imi spui mie ca am memorie selectiva... imagineazati unde eram daca maream si salariile, cred ca ajungeam pana acolo inca sa ne vindem judetele una cate una... sunt sigur ca rusii abia asteapta.
          • -1 (1 vot)    
            memorie scurta.... (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:18)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Terebent

            tariceanu a condus un guvern in care nu avea majoritatea. nici macar politica generala liberala nu s-a putut implementa. asa ca eu as fi mai rezervat in a critica guvernul tariceanu din care au facut parte, in diverse etape si pdl-isti (indiferent cum se numeau ei oficial atunci) si psd-isti.....

            ce ramine este bunastarea relativa care a permis marirea pensiilor care chiar si acum sint amarite dar permitea supravietuirea pensionarilor. peste 2 luni o sa mai discutam de pensionari cu pensii netaiate....
      • -5 (17 voturi)    
        Nu stiu frate (Vineri, 2 iulie 2010, 14:54)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Terebent

        Dar parca nimeni nu e bun pt Base. Toti is cu probleme. Se pare ca pana la urma a gasit pe cineva cu care sa se inteleaga Boc.

        Sau cine stie poate peste ani vom vedea ca Base se mai inpaca cu unii din ( vezi cazul Oprea)
      • -1 (1 vot)    
        uiti de maracineni? (Vineri, 2 iulie 2010, 16:54)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Terebent

        acolo basescu era la concurenta cu tariceanu. atita doar ca tariceanu ca inginer constructor a fost in stare sa evalueze eficienta lucrarilor si i-a fortat aproape pe constructori sa aduca alte utilaje, mai eficiente ca sa termine podul....

        nu ai ce sa-ireprosezi primului ministru de atunci dar poti sa-i reprosezi presedintelui de azi ca nu a invatat nimic din ce a fost la maracineni....
      • 0 (0 voturi)    
        terebente, se scri tu acolo? (Vineri, 2 iulie 2010, 19:11)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Terebent

        tariceanu s-a opus maririi salariilor profesorilor cu 50% desi eram in prag de alegeri. tariceanu stia bine ca portocalii lui basescu i-au intins o cursa in prag de alegeri cu marirea aia aberanta si totusi tariceanu s-a opus, pina la curte constitutionala unde de asemenea a pierdut pe mina psd-ului....

        iar basescu A SEMNAT legea de marire a salariului profesorilor cu 50%... ca sa sti si tu cit rau poate face basescu!

        din cauza asta am respect pentru tariceanu dar nu acelasi respect pentru pnl-ul de azi....

        daca tariceanu era presedinte nu am fi avut haosul de acum si nu am fi avut perspective asa negre in viitor! vorbim prin noiembrie sa vad daca chiar platiti mai aveti ceva de zis....
      • -1 (1 vot)    
        ce anume regreti? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:11)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Terebent

        regreti ca nu mai este tariceanu care marea pensiile si alea amarite chiar dupa marire?

        regreti ca pensionarii nu mai pot scoate tara din criza?

        sau regreti ca presedintele semi-legitim a semnat marirea salariilor profesorilor cu 50% din motive electorale, cu toata impotrivirea lui tariceanu iar dupa alegeri au uitat si de profesori si de lege....

        iar tara a luat-o la vale acum peste un an si jumatate dupa ce presedintele a inceput sa se inteleaga perfect cu cel care l-a inlocuit pe tariceanu (scuze imi scapa numele)...

        iar cu inundatiile o tin sus si tare: trebuie investitii, inclusiv cu bani europeni pentru rezolvarea definitiva a problemei si pe urma o sa-l felicit pe presedinte care merge la o bere pe vre-un dig trainic de beton privind la apa care se scurge fara a afecta terenuri agricole si localitati....
    • +13 (29 voturi)    
      amintiri (Vineri, 2 iulie 2010, 14:11)

      tiana [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

      Da, da... expresiile "grija pe care partidul si guvernul "... sau "multi muncitori si tarani fericiti" ... sau "presedintele n-a facut baraje"... imi aduc aminte de mitingurile cu sloganul "Noi muncim nu gandim!". Consecintele...
      • -1 (1 vot)    
        tiana (nu-ti uita numele de postaca)... (Vineri, 2 iulie 2010, 17:06)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui tiana

        tiana, expresiile folosite de mine erau folosite inainte de 1990 de catre presa comunista a lui ceausescu.... vad ca astia care va scolarizeaza au ceva lipsuri...
    • +8 (22 voturi)    
      Nenorocitul! (Vineri, 2 iulie 2010, 14:39)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Nu vrea sa isi mute fundul de la Cotroceni, unde sta toata ziua cu lenuta, sa/i mangaie lui... suvita!

      Cam asta era mesajul daca nu se ducea, nu?
      La voi, oricum ai da/o, tot nu e bine!
      Bunica mea, Dumnezeu s/o ierte, avea o vorba taraneasca. Cand de c..or cand de ... gaura lui!
      Bun profesor aveti in persoana ciurematului, nu?

      Vai de sufletul vostru!
      Ce e si mai rau este ca aveti copii pe care ii invatati de mici sa urasca!
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Vineri, 2 iulie 2010, 15:58)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Nu e numai vina autoritatilor. Daca oamenii n-ar fi taiat lemne ca bezmeticii furandu-si caciula unul la altu probabil acum nici n-ar mai fi fost nevoie de diguri. Romanii arunca pisica de la unul la altul dar niciodata nimeni nu isi asuma responsabilitati. Stiu ca e greu pentru sinistrati, dar ei platesc acum si jaful facut de unii prin padurile romanesti in aceeasi masura in care platesc jaful facut de altii prin bugetele publice
      • -1 (1 vot)    
        CINE a taiat lemne ??? (Vineri, 2 iulie 2010, 17:01)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        aici este vorba de o singura problema: siretul si prutul au nevoie de FOARTE mari lucrari de regularizare si control a cursurilor de apa.

        trebuie baraje, diguri serioase din beton, schimbari de albii pe portiuni si multe multe altele.

        SI ASTEA ar fi fost datoriile fata de tara a acestui presedinte semi-legitim. nu a contribuit cu nimic la rezolvarea problemelor moldovei desi problemele apar aproape in fiecare an....

        restul e propaganda ieftina
        • +1 (1 vot)    
          mai copile .... (Vineri, 2 iulie 2010, 17:58)

          bolovanul [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          mai copile. tu chiar nu intelegi ca decat sa stai in calea apei e mai ietin sa te dai la o parte? ce vorbesti tu de diguri??? apoi tu stii cat inseamna studiul geo, proiectarea si executia numai pentru 1 km de diguri???
          • 0 (0 voturi)    
            bolovane, ce nume ti-au alocat astia.... (Vineri, 2 iulie 2010, 19:32)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui bolovanul

            la alba iulia oamenii nu s-au dat la o parte si au facut o frumusete de dig. si acum dorm linistiti...

            iar daca pui problema costului, trecind peste faptul ca se obtine finantare UE, este mai bine sa avem atitia morti, atitia sinistrati, atitea probleme cite avem aici???....

            stii tu cum se moare la o inundatie? in 1970 la alba iulia apa a venit brusc, fara avertisment!!!.

            mama a vazut un perete de apa care venea de-a lungul strazii si a fugit in pod. pe urma liniste dar au inceput sa se auda tipetele si gemetele celor prinsi in case (au fost doi morti, oameni batrini, la noi pe strada).... eu nu am fost atunci in oras dar mi-au povestit parintii de noaptea aia de groaza.... a doua zi au dat tiglele de la pod la o parte si s-au urcat in barca soldatilor care au venit sa-i salveze.....cam asa este la o inundatie......

            si tu vorbesti ca nu sint bani? ca nu se poate nimic? avem 22 de morti pina acum in moldova si probabil nimeni nu va descrie vreodata cu a murit fiecare.... ce-o fi in capul unora?
    • -1 (1 vot)    
      Da de Ilici ce zici? (Vineri, 2 iulie 2010, 18:53)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      C-a fost "el president" 10+ ani, si pe deasupra se mai si lauda ca a terminat facultate cu specific (acu nici 2 zile dadea sfaturi legate de inundatie)?

      AAA, aud? In anii aia n-am avut oare nici o inundatie? S-au inventat dupa 2004 incoace?

      Problema e ca-n 20 de ani, in tara asta, NIMENI n-a facut mai nimic. Tot ce s-a terminat era inceput de Ceasca, si inca mai sunt destule neterminate nici la 20 de ani (vezi Cernavoda,in 20 de ani n-au fost in stare sa termine cele 5 module deja incepute, acuma deja la al 5-lea au renuntat...iar 3-4 vor fi gata...la sf asteapta). Aaa, c-au mai inceput niste "ceva-uri", da, au inceput, si se dau la bani fara numar (vezi Bechtel).
      Asa ca, lucrari de genul diguri, canale, ce, erau prioritare? Oare au fost macar intretinute cele existente? Eu fac pariu ca nu.

      PS: nici nu stiu, pe Prut/Siret exista hidrocentrale? As zice ca pe Prut nu, ca-i granita si aveam vecin URSS.
      • 0 (0 voturi)    
        da (Vineri, 2 iulie 2010, 22:35)

        Tudr bugetar [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        avem una mare impreuna cu moldovenii. noroc cu lacul de acolo ca au mai domolit vijelia dar tot degeaba
        • 0 (0 voturi)    
          Pai sa mai faca atunci (Vineri, 2 iulie 2010, 23:13)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui Tudr bugetar

          Ca pe alte rauri parca avem mai multe. Un bazin de acumulare poate sa adune o mare parte dintr-un astfel de puhoi, mai ales daca ai prognoza din timp sa il golesti preventiv...
      • 0 (0 voturi)    
        ilici zici? (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 0:38)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        ala de-a fost "ales" presedinte de catre un "popor" entuziast? ilici trei mandate? pai locul astuia este la puscarie dar nu pentru ca nu a facut nimic cu regularizarea cursurilor de apa...
  • -8 (28 voturi)    
    cum asa? (Vineri, 2 iulie 2010, 13:28)

    Mazeta [utilizator]

    s-a facut bine sosia?
  • +20 (38 voturi)    
    URAAA, nu e bolnav! (Vineri, 2 iulie 2010, 13:29)

    ValauFelicia [utilizator]

    Ce ma bucur!!! Multa sanatate, Base, credeam ca esti bolnav, nu stiu cine a inceput iar isteria cu boala lui dar mie chiar mi-e frica sa ramanem fara el care, cu bune cu rele, macar ne pazeste de hienele din politica.
    • -14 (34 voturi)    
      Chivas (Vineri, 2 iulie 2010, 14:09)

      Terente [anonim] i-a raspuns lui ValauFelicia

      I-au facut SPPisti perfuzie cu Chivas si .. si-a revenit mosul..:-)

      oricum.. rusine cu marirea TVA... ca daia l-am votat sa nu nenoroceasca tara cu taxe marite...

      in loc sa mareasca tva cu 5% putea bine merci sa taie bugetul serviciilor cu 50%... si asa avem cei mai mult chiolbati pe cap de locuitor pe glob... care oricum nu fac mare lucru ....
    • -10 (14 voturi)    
      parca..... (Vineri, 2 iulie 2010, 15:07)

      gigel zepepistu [anonim] i-a raspuns lui ValauFelicia

      .....se daduse interdictie la halucinogene,nu?
      de unde ati facut rost doamna?nu-i asa ca deja vedeti rusii la geam?mogulii va pandesc?iar basescu are chiloti de batman si va salveaza?
  • -13 (35 voturi)    
    il asteptam... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:29)

    alin [anonim]

    cu drag! am pus niste oua deoparte special pt astfel de evenimente!
    • +19 (27 voturi)    
      Ahahaaaaa... (Vineri, 2 iulie 2010, 14:23)

      cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui alin

      Daca tot dai cu oua, da macar cu alea ale lui Nastase - da cu unul in altul.
      • +14 (14 voturi)    
        Aha! (Vineri, 2 iulie 2010, 14:41)

        nick [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

        Pana la urma doar 2 are ? Incredibil.... Ne-a pacalit atata vreme!
        • +2 (8 voturi)    
          Da are 2 (Vineri, 2 iulie 2010, 15:01)

          ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui nick

          dar in barbie.
      • +1 (3 voturi)    
        despre oua (Vineri, 2 iulie 2010, 16:05)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

        sa nu uitam si de ouale "sefului mafiei personale a lui nastase", marele comandant Oprea, cel care acum merge de manuta cu Base la inundatii.
  • -15 (33 voturi)    
    poate (Vineri, 2 iulie 2010, 13:36)

    jimmy jump [anonim]

    poate nu se mai intoarce;poate il ia valul......
  • -13 (33 voturi)    
    ar fi bine... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:36)

    Conrad_QS [utilizator]

    sa isi ia paznici dupa el, nu de alta, dar lumea il asteapta, sa ii multumeasca pe partea economica.
    Probabil ca vine cu un autocar de suporteri cu intrebari si raspunsuri repetate dinainte, sa aiba ce difuza B1 TV.
  • +23 (29 voturi)    
    Se ... (Vineri, 2 iulie 2010, 13:38)

    un crestin [anonim]

    Se aude ca Prea Fericitul a propus ca construirea Catedralei Mantuirii sa fie amanata iar banii dirijati pentru constructia de baraje, diguri si regularizari ...
    • +18 (24 voturi)    
      Si eu am auzit (Vineri, 2 iulie 2010, 14:13)

      nick [anonim] i-a raspuns lui un crestin

      ca pe langa diguri si baraje vor fi aduse si niste marmote care sa invelesca si ele ce pot.
      Chiar crezi ca renunta patriarhia la constructia colosului? Sa fim seriosi, apele vin si trec dar daca se va construi mastodontul preafericitul va ramane in istorie si in cartile bisericesti la titlul "Un fleac, i-am mantuit!"
      • +8 (8 voturi)    
        catedrala (Vineri, 2 iulie 2010, 15:34)

        io [anonim] i-a raspuns lui nick

        genial comentariu ...
        in plus, daca se construieste mastodontul, ma gandesc ca , odata ce ne-am mantuit ca neam, la ce ne-ar mai trebui diguri, parapeti si stavilare?
      • +1 (1 vot)    
        nick (Vineri, 2 iulie 2010, 16:11)

        skyradio [anonim] i-a raspuns lui nick

        tare comentariu...................tare de tot
  • -12 (28 voturi)    
    :D (Vineri, 2 iulie 2010, 13:43)

    vali [anonim]

    In cimitirul vesel cand se duce ? si daca se tot duce..poate ramane acolo :D
  • -10 (28 voturi)    
    f. frumos (Vineri, 2 iulie 2010, 13:48)

    razvan [anonim]

    foarte frumos...niste cizme curate in picioare, se baga la mal in apa pana la glezne, pac-pac cateva poze, iese din apa, 1-2 vorbe in vant cu cativa tarani, promisiuni si inapoi in avion la un spritz si gataaa..s-a rezolvat si asta...
    • +12 (26 voturi)    
      Asta era Nicolae Vacaroiu (Vineri, 2 iulie 2010, 14:26)

      cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      Si pentru informarea ta, presedintele nu merge la fata locului ca sa rezolve pe loc (doar Ponta si Crin pot pretinde asa ceva), ci ca sa inteleaga mai bine problemele si motivele lor, ca sa poata adapta strategiile.

      Tu vezi de Ponta si Crin, sa nu iti scape ceva din mareata lor activitate de negare a tot ce se poate.
    • +5 (7 voturi)    
      Asa e (Vineri, 2 iulie 2010, 15:33)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      ai dreptate, e un nemernic, ar trebui cat sta acolo sa faca 2 case, sa salveze 5 copii de la inec, sa scoata vreo 2 babe din casa si atunci am putea sa zicem ca nu s- dus degeaba.
      • +1 (1 vot)    
        nu e chiar asa.... (Vineri, 2 iulie 2010, 17:34)

        aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

        .... ca atunci ar fi fost "populism ieftin", imaginea "Tatucului", "obligatia fata de prostimea care l-a votat", etc.....
  • -11 (27 voturi)    
    Este nevoit (Vineri, 2 iulie 2010, 14:02)

    as [anonim]

    Bag mana in foc,ca daca nu incepeau s-a trimita mesaje de condoleante tarile din vest (gen Franta),chiorul nici nu s-ar fi dus pe acolo,ca este constient ca o s-a fie luat la intrebari,mai ales cei din zona Dorohoi unde de Luni a inceput necazul.Banuiesc ca celelalte state s-e intreaba si ei cum de presedintele unei tari nu il intereseaza soarta bietilor oameni loviti de necaz!
  • +11 (25 voturi)    
    Ponta+Crin (Vineri, 2 iulie 2010, 14:03)

    spectator [anonim]

    De ce nu se duc sa-si incurajeze alegatorii? Moldova doar e "bazinul electoral" al PSD+PNL?
    • +10 (20 voturi)    
      Ei, na! (Vineri, 2 iulie 2010, 14:41)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui spectator

      Mirii anului 2010 sa se duca in namol?
      Nu da bine la fetele lor de 'telectuali!
      Oul si gagica nu vor de fata cu reactiunea!
      Ei trebuie sa latre la latrinele tv.
      Ce crezi ca aia nu e munca grea?
  • +20 (36 voturi)    
    adevarul (Vineri, 2 iulie 2010, 14:11)

    tapes [utilizator]

    Masurile de austeritate, desi necesare, nu aduc popularitate

    Romanul de rand nu e interesat daca tara are bani la buget sau nu, el vrea sa i se dea, nu-l intereseaza de unde. Acelas roman de rand stie sa dea spaga sa ia pensie de invaliditate nemeritata de la buget, sau angajeaza oameni/munceste la 'negru', fara sa plateasca taxe, dar nu accepta masuri de austeritate si iese in strada si striga ca nu e de acord. Astia suntem, peste toti acesti romani dl Basescu este presedinte.(am plagiat,dar zice adevarul)
  • -11 (27 voturi)    
    Sa se duca....... (Vineri, 2 iulie 2010, 14:13)

    Silviu [anonim]

    Partea buna este daca nu se mai intoarce!
    • +9 (13 voturi)    
      valabil si pentru tine (Vineri, 2 iulie 2010, 15:09)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      serios!!
  • -10 (28 voturi)    
    base! (Vineri, 2 iulie 2010, 14:22)

    geo12 [utilizator]

    Base, Te iubim ! Noi ca tine vrem sa fim! ai iesit din vizuina? multumim pt promisiunile indeplinite!!! multumim ca ne-ai oferit un guvern de vis! boc este tatal lor! cata competenta! cate minti luminate! vladescu,berceanu, udrea, videanu ! si inca o data, multumim ca anul trecut ati mintit pt a ajunge presedinte si acum trebuie sa taiati cu toporul! meritati toate aplauzele...peste fata!!!
  • +5 (23 voturi)    
    Manipulare securista (Vineri, 2 iulie 2010, 14:26)

    Sorin [anonim]

    Basescu e de vina ca bate vantul si ploua......................
    • -7 (21 voturi)    
      Victimizare de 2 lei (Vineri, 2 iulie 2010, 14:58)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Nu am vazut lumea sa acuze ca e vina lui pt inundatii.
      Dar pt taxe el e de vina si nu e manipulare securista
  • -10 (22 voturi)    
    A aparut Base ! (Vineri, 2 iulie 2010, 14:28)

    Mircea [anonim]

    Se duce Base si repara tot. Ura !
    • +9 (13 voturi)    
      ura (Vineri, 2 iulie 2010, 15:10)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      voastra e mare! pacat ca mintea e putina...
  • -9 (25 voturi)    
    Intr-adevar ,Basescu face doar o VIZITA.... (Vineri, 2 iulie 2010, 14:32)

    Cornel [anonim]

    Ce ar mai putea sa minta presedintele ne intrebam,printre huiduielile cu care va fi intimpinat ?
    Gaseste el ceva,ca-i inventiv nevoie mare.
    Chiar mai simtiti nevoia de promisiuni "romanilor",de la pricipalul responsabil de intrarea in criza,a voastra,a copiilor si nepotilor vostrii,de indatorarea acestei tari numai pentru ca unii sa fure si sa se imbogateasca peste orice inchipuire ?
    Deci : nici o nadejde , nimeni nu poate face nimic,statul roman o fost distrus timp de 6 ani tocmai de Basescu !
    • +3 (3 voturi)    
      biblia fie cu tine (Vineri, 2 iulie 2010, 17:42)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      intrebati-va intrebati-va dati acatiste si vi se va raspunde. fericiti cei saraci cu duhul.
  • -10 (18 voturi)    
    o intrebare! (Vineri, 2 iulie 2010, 14:58)

    lele [anonim]

    ma bucur ca ai inviat domnule presedinte: de cand te-ai izolat la corupteni nu ti-a mai ascultat nimeni incurajarile...noroc cu ploile ca te-au scos din vizuina!!!!
    Ma intreb de ce ti-a trebuit atat de mult, sau nu ai avut bani de combustibi????muszai trebuie sa fi avut un motiv serios.....
  • -11 (17 voturi)    
    populism ieftin (Vineri, 2 iulie 2010, 15:02)

    saab [anonim]

    - ce face acum Baselu este o chestie de populism de doi bani. Daca ar fi vrut sa evalueze situatia era suficent sa trimita un grup de experti la fata locului pentru ca sa-i faca un raport complet, sau sa puna autoritatile locale sa-i dea detalii.
    Dar nu, Primul Cetatean al tarii nu se simte bine daca nu se baga in seama persoanl si nu apare pe sticla si in ziare.
    Prefer ca presedintele sa stea in birou si sa-si rezolve treburile pentru care e pus in fruntea tarii decat sa umble brambura si fara folos, pe banii publici, ca sa-l mai vada lumea ca exista.

    - argatii de la Hotnews transmit imediat orice miscare facuta de baselu de parca ar fi o stire de inters national
    - orice comentariu negativ la adresa puterii este imediat taxat cu voturi negative, iapoi incep postacii PDL sa urle precum nista caini loviti de rabie
    • +10 (14 voturi)    
      Voturile ti le dau (Vineri, 2 iulie 2010, 15:25)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui saab

      utilizatorii. Daca te deranjeaza comentariile si voturile si opiniile exprimate poti sa te duci pe Antena3. (Sau mai bine zis poti sa ramii acolo)
      • -4 (8 voturi)    
        minus (Vineri, 2 iulie 2010, 15:54)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Doc

        cand dai minus fara sa-ti argumentezi actiunea inseamna ca nu te duce capul foarte mult... iar pe site-ul asta te umpli de minusuri fara nici o explicatie doar pt ca ai indraznit sa ai o parere contra base sau pdl... referitor la trimiterea ta catre antena3, am aceeasi rugaminte pt lingaii portocalii :mutati va rog postul pe B1 daca Antena nu va place!
        • 0 (0 voturi)    
          De unde argumente ??!!!! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 21:33)

          lili [anonim] i-a raspuns lui geo12

          Ca nu au. Iar numarul mare de MINUSURI arata dispararea portocalie... Mentionez ca nu am culoare politica, in opinia mea, politicienii din toate partidele politice au contribuit din plin la nenorocirea de azi a Romaniei.... Li se falfaie de Romania politicienilor romani.....
      • +1 (3 voturi)    
        utilizatori sau postaci? (Vineri, 2 iulie 2010, 17:06)

        saab [anonim] i-a raspuns lui Doc

        cine da voturile, doar cititorii normali sau si postacii de culoare portcolau-violacee?
        oricum sistemul cu voturi e cretin, in mod normal ar trebui sa poti comenta fara asemenea podoabe, la urma urmei fecare are propia sa opinie, nu?
        si n-am nici o treaba cu antena 3, indiferent ce prostii arunci in comentarii. a critica puterea nu inseamna din oficiu ca admir opozitia, insa un postac nu poate pripcepe asta.
  • +17 (21 voturi)    
    Este o initiativa buna si perfect normala (Vineri, 2 iulie 2010, 15:05)

    Rhadoo [utilizator]

    Nu-mi place Basescu, dar ceea ce face el este perfect normal. Oamenii nu trebuie lasati la greu. Cel care trebuie sa dea incredere si speranta oamenilor trebuie sa fie obligatoriu presedintele tarii. Ca va fi huiduit, injurat samd, este un risc pe care va trebui sa si-l asume, dar oamenii aceia nu trebuie lasati la greu.
    De asemenea, ar fi bine ca toti cei care postam aici pe hotnews, sa donam sume, cat de mici, in conturile de ajutorare a sinistratilor sau sa ne ducem la sediile fundatiilor pentru a oferi din putinul/multul nostru si celor care au ramas fara case, fara animale, fara nimic.
  • -16 (22 voturi)    
    Mare rugaminte: (Vineri, 2 iulie 2010, 15:11)

    cornel [anonim]

    gaseste-i petecele de pamant intr-o alta tara. In tara asta bocul, basescul si apele ii iau tot. Ca sa traiasca bine!
  • -3 (9 voturi)    
    din categoria (Vineri, 2 iulie 2010, 15:20)

    cub [anonim]

    "... luati un sfat in plus Daca apa va ia casa construiti mai sus" citat din colectia contemporana de "Versuri Cheloo - Inutilitati " :))
  • +6 (8 voturi)    
    RAUTATE la rominas!!? (Vineri, 2 iulie 2010, 15:26)

    liviu !! [anonim]

    genetic !!suntem oameni care nu construim numai darimam si ar fi bine romini sa puna mina sa muncesca si sa nu tot critice si sa plinga ca nu au asteptei de la presedite si premier !!! da ,da un popor de plingacisi si si plini de rautate si invidie ,,profesori ,,de aceia in acesta tara merg lucrurile bine ca,toti vorbesc mai mult si nu fac nimic mitici! ,lui caragiale !!sa ni se dea ca de aceia este guvern!,,
  • -5 (9 voturi)    
    o alta intrebare (Vineri, 2 iulie 2010, 15:28)

    alex [anonim]

    de ce ati mai ramas in tara mai oameni buni?
  • +10 (10 voturi)    
    sa stiti ca! (Vineri, 2 iulie 2010, 15:29)

    klaudyuxxx [anonim]

    sa stiti ca anul acesta au fost inundate zone care nu au mai fost inundate vreodata! zone care sunt departe de albia raului sau sunt la o inaltime considerabil mai mare.
    exemple:
    comuna zvoristea, jud. suceava.
    oras dorohoi, jud. botosani

    pe deoparte sunt de acord ca unii insista in prostie si isi reconstruiesc casele an de an pe in imediata apropiere a raurilor.
  • +1 (9 voturi)    
    Si-au construit casa in albia raului? (Vineri, 2 iulie 2010, 15:32)

    Alui [anonim]

    Daca da, trebuiau inchisi in case inainte de viitura ca sa scapam tara de asemenea specimene.
    • -1 (5 voturi)    
      Mda.. (Vineri, 2 iulie 2010, 15:37)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Eu zic sa inchidem in casele alea pe oameni fara suflet, ca tine asa.
  • -7 (11 voturi)    
    nesimtitu (Vineri, 2 iulie 2010, 15:42)

    bibi [anonim]

    pai unde sa-si faca casa daca acolo au primit pamant pentru construit, nu toti au relatiile lu EBA, dementule, iar parasuta aia blonda sa stea ea sa-i invete sa faca afaceri nu sa-i trimita la fonduri UE, ei nu au nici macar telefon !
    • 0 (2 voturi)    
      pai de-aia... (Vineri, 2 iulie 2010, 16:36)

      ilidan [anonim] i-a raspuns lui bibi

      ... l-a luat pe primar cu terenurile in alta parte.

      unele localitati se inunda in fiecare an si degeaba. oamenii isi refac locuintele tot acolo. poate isi inchipuie ca la anu o sa curga apa invers si scapa...

      de-aia l-a luat pe primar la suturi. ca ala trebuia sa isi foloseasca intelectul si sa ii invete pe oameni sa se mute de langa apa, ca de obicei aia vine mare si ii uda.
  • -5 (11 voturi)    
    Ceausescu n-a murit (Vineri, 2 iulie 2010, 15:43)

    Alex [anonim]

    Indicatiile pretioase ale lui Traian Basescu seamana tare mult cu ale altui ...escu.

    Nu pot sa nu remarc cum vorbeste la pertu cu primarul unei localitati "gaseste petece de pamant in zona neinundabil" de parca ar fi mancat din aceeasi strachina.

    Dupa care, cel mai iubit dintre tovarasi, cu vointa de otel si privirea de vultur carpatin, da un ordin suierat "Va scoateti din cap ca o sa ramana casa aici. O sa vina materiale si faceti unde va da primarul".

    Multumim, tovarase ...escu ca v-ati trezit dupa 4 zile de inundatii. Indicatiile dvs pretioase erau asteptate cu infrigurare.

    Sa traiasca in veci Partidul! Sa traiasca si Basescu! Sa traiasca Romania!
    Stima noastra si mandria
    El Basescu - Romania!
    • +4 (6 voturi)    
      Ia-te de mana cu altii ca tine (Vineri, 2 iulie 2010, 16:01)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Fa un lant uman si aruncati-va in calea suvoiului. Asa sigur existenta voastra va fi fost cu folos.
      • -3 (9 voturi)    
        Tovarasul secretar general Basescu te supara? (Vineri, 2 iulie 2010, 16:19)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        Dar de ce, Alin? Cu ce ti-am gresit?
        E nasol cand cineva il ridiculizeaza pe tovarasul secretar general Basescu, mare priceput la constructii, hidrologie si administratie?
        Adica, e chiar atat de nasol incat sa te superi? Atunci imi cer scuze... not!
    • +2 (4 voturi)    
      bati campii cu talent (Vineri, 2 iulie 2010, 16:32)

      ilidan [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ce ar fi trebuit sa faca? sa se duca din prima zi nu?
      sau mai bine sa vina cu pluta pe valul de viitura si sa strige "fugiti romani ca nu pot s-o mai tin..."

      daca nu se ducea zbierati toti ca uite ca nu il intereseaza.
      daca s-a dus, acu urlati ca de ce s-a dus abia acum.

      ce sa faca decat sa vorbeasca cu oamenii? sa ii ia acasa? daca aia sunt retarzi si isi fac casele la 2 metri de rau, desi stiu ca se produc inundatii in fiecare an, ce sa le faca? sa le dea fosfor pastile sa ii ajute la gandire?
      nu vreti sa le construiasca el casele?
      sa bata cuie si sa faca glet?

      are el multe pacate, dar aici a facut exact ce era de facut. ca sunt convins ca **** ala de primar le refacea casele tot acolo, sa le ia apa si la anul. sa nu uitam ca sunt zone care se inunda REGULAT in fiecare an si oamenii insista sa isi faca casele in aceleasi locatii.
      • -1 (1 vot)    
        Indicatii pretioase de la tovarasul Basescu (Vineri, 2 iulie 2010, 17:10)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui ilidan

        "ce ar fi trebuit sa faca? sa se duca din prima zi nu?"
        Da, tinand cont ca el conduce guvernul.

        "sau mai bine sa vina cu pluta pe valul de viitura si sa strige "fugiti romani ca nu pot s-o mai tin...""
        Asta face acum. E clar ca e pe din-afara si poate doar sa dea indicatii pretioase asemenea tov Nicolae Ceausescu.

        "daca nu se ducea zbierati toti ca uite ca nu il intereseaza. "
        Daca il interesa, era acolo din ziua 1. Asta zbieram, ca trebuia sa fie acolo din ziua 1.

        "daca s-a dus, acu urlati ca de ce s-a dus abia acum."
        Da, intrucat nu s-a dus din ziua 1, ca dadea prost la imagine.
        A asteptat sa le linisteasca lucrurile, sa se ia primele masuri si acum ganditorul de la Hamangia face vizita de lucru.

        "ce sa faca decat sa vorbeasca cu oamenii?"
        Sa ia masuri, daca tot conduce guvernul.
        Dar el doar asta face, vorbeste. Ca atat stie.

        "daca aia sunt retarzi si isi fac casele la 2 metri de rau, desi stiu ca se produc inundatii in fiecare an, ce sa le faca?"
        In calitate de sef al guvernului, sa aiba grija ca oamenii sa fie penalizati prin lege daca isi construiesc langa rau.
        Doar ca nu a facut asta, evident ca nu.

        "sa le dea fosfor pastile sa ii ajute la gandire?"
        Eu zic mai bine sa le dea cianura de la Rosia Montana, ca tot sustine proiectul ala catastrofal.

        "nu vreti sa le construiasca el casele?
        Pai, asta le promite. Va dam, va facem, va dregem.

        "sa bata cuie si sa faca glet?"
        Nu, ca nu stie sa faca asta. El e bun sa dea din gura, sa promita si sa dea indicatii pretioase.
  • +3 (3 voturi)    
    dar primaria cu ce se ocupa? (Vineri, 2 iulie 2010, 15:46)

    gaga [anonim]

    Cand exista in localitati zone puternic inundabile, primaria nu numai ca nu trebuie sa mai acorde autorizatii de constructie/renovare in zona respectiva dar are obligatia de a notifica populatia de pericolele de inundatie si de a-i ajuta pe oameni in masura puterilor si prin interventii la guvern pentru a se stramuta. Aceeasi primarie pierde mai mult financiar lasandu-i pe locuitorii comunei sa traiasca in zone inundabile decat daca s-ar fi agitat din timp pentru gasirea unor terenuri adecvate si construirea unor locuinte echivalente. Cat despre asigurarea invocata prin mesajele anterioare, cine ar asigura case din zone inundabile? Asiguratorii se uita la probabilitatea aparitiei unui risc. In cazul certitudinilor, asigurarea nu are sens, motiv pentru care nu o face nimeni.
    • 0 (0 voturi)    
      oauu (Vineri, 2 iulie 2010, 21:58)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui gaga

      auzi ... te-as intreba ceva ... imi dau seama ca nu ai stat 10 minute din viata ta intr-un sat, dar macar ai tecut printr-unul vreodata ? tu vorbesti din carti ?

      "Aceeasi primarie pierde mai mult financiar lasandu-i pe locuitorii comunei sa traiasca in zone inundabile decat daca s-ar fi agitat din timp pentru gasirea unor terenuri adecvate si construirea unor locuinte echivalente. "

      adica cum sa se agite primaria ? sa vina sa-i spuna unuia : "mai fii atent, aici pe amantul tau ma agit eu si mai bagam inca 2 case sa le mutam pe alea din vale " ?? sau cum

      lamureste-ma inteligentule
  • -3 (7 voturi)    
    penthouse (Vineri, 2 iulie 2010, 15:52)

    nume [anonim]

    pai daca nu a mai gasit niciun loc liber in cartierul lui puiu popoviciu
  • +3 (5 voturi)    
    de kiki, de miki (Vineri, 2 iulie 2010, 15:53)

    Bogdan [anonim]

    Si-au pus casa acolo pentru ca statul pe care il conduceti:
    a) nu are capacitatea de demola constructiile amplasate aiurea
    b) nu ii amendeaza pe cele pe care nu respecta autorizatiile de constructie
    c:) da autorizatii de constructie aiurea

    Din pacate, orice alegeti este corect.
    • 0 (2 voturi)    
      Cine este "statul"? (Vineri, 2 iulie 2010, 17:23)

      nick [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      La ce fel de personaj te referi cand spui "statul"?Statul suntem toti, de la primul pana la ultimul. Cine e de vina pentru ca noi suntem asa cum suntem ? Soarta, Dumnezeu? Pe cine sa invinuim ? Noi suntem vinovati, toti.
      Dar nu aud pe nimeni ca isi asuma ceva in tara asta, indiferent despre ce nivel vorbim.
  • +3 (9 voturi)    
    (((((((((. (Vineri, 2 iulie 2010, 15:54)

    echo [utilizator]

    ...am un tag al uneiteleviziuni cetransmite live net. pe care urmüresc ştrile din zonele inundate ( Moldova).
    ...toată luma ţipă, chirăie şi-o dă de toate gardurile prăvălite de furia unor debite ce-au depăşit cu mult pe cele ale unei viituri reuşind inundareA completă a albiei majore de pe râul respectiv.
    ...totuşi, cele mai multe construcţii civile sunt ridicate în acea albie majoră, de ce?!...cine a emis autorizaţii de construcţie într-o albie majoră a unui râu ne-ndiguit corespunzător?...
    ...chiar dacă s-ar dori îndiguirea acelui râu, pe unde s-ar putea construii asemenea diguri atât timp cât acele construcţii ajung până-n vecinătata albiei minore a acelui râu?..

    să fim serioşi, dar îşi merită soarta !...aigurări , în cazul unor dezaste naturale, posedă vr-un păgubit de pe urma acestor inundaţii ?..nu cred!...şi-atunci, cine trebuie să respecte PUZ-urile, cine trebuie să aprobe autorizaţii de construcţii şi cine trebuie să aibe clar reprezentat zonele neconstruibile-n asemenea cazuri?...aaaa?!
  • +7 (13 voturi)    
    ori ca se duce, ori ca nu, tot nu-i bine, deci ?! (Vineri, 2 iulie 2010, 15:57)

    mircea [anonim]

    inca o dovada, daca mai era nevoie,
    cat de confuz e romanul si cat de incapabi e sa sa aibe o parere unitara ;
    daca se ducea, pai de ce nu s-a dus, daca s-a dus, pai s-a dus aiurea ....

    biserica ce face pentru sinistratii si dezastrele din Moldova ?! cheama la rugaciune si la ars lumanari ! o sa treaca potopul inundatiilor cu rugaciuni si matanii ! ati vazut vreun preot care a pus osul la munca ?! vreo organizatie bisericeasca care sa miste ceva ?! ... asteapta sa le faca guvernul si Base casele asezate-n rau !
    In romania constuim biserici si catedrale in loc de baraje si cai ferate; Tara e la pamant, dar are biserici si lacase de cult, iar oamenii sunt credinciosi ....intr-o saracie lucie si prostie curata !

    In 2010 China face baraje si infrastructura, Romania face catedrale !

    sa fie clar: cu exceptia anilor in care a fost Consantinescu cu Cirobea care au terminat cu minerii, in rest am avut doar PSD si Iliescu;

    anul asta este primul an in care avem un guvern de dreapta cu adevarat, nepopulist care pune cat de cat o ordine si isi asuma ceea ce face; ca nu face suficient e clar, dar prin ceea ce face macar incearca sa ma puna lucrurile in ordine si sa stabileasca o ierarhie care nu a existat in ultimii 50 de ani !

    cat a fost primar Basescu a maturat buticurile si cainii din Bucuresti si ne-a trimis sa facem comertz civilizat, exista vreun supermarket inainte de 2000 ?!! ; a mai facut vreunul asta ?!

    nu e perfect Base, a facut gramezi de greseli si el si liota lui; asteptam mai mult; dar nu avem termeni de comparatie din pacate cu ceva mai bun, pentru ca inainte de el am avut doar mai rau !!! ca e nevoie de unul mai bun, e clar, DAR COMAPRATIA CU TRECUTUL NU FACE SENS; am fost la un pas de a ne da iar foc la palarie cu Geaona-Crin, care nu au inteles nici acum ca ei au pierdut, si datorita lor se datoreaza starea de azi ;

    Boc, PDL sunt la putere de doar 7 luni !!! o sa-i injur peste 2-3 ani, acum se vede ce au facut PNL-PSD pana in 2009 !
    • 0 (0 voturi)    
      BOR (Vineri, 2 iulie 2010, 22:01)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui mircea

      iti spun eu ce face deja BOR: a transmis in teritoriu fiecarui preot cati bani sa colecteze prn orice mijloace. apoi acesti bani ii va da cuiva si va spune ca sunt DIN PARTEA bor. nu vor lua de la cheltuielile lor, ii vor santaja pe credinciosi
    • 0 (0 voturi)    
      BOR (Vineri, 2 iulie 2010, 22:01)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui mircea

      iti spun eu ce face deja BOR: a transmis in teritoriu fiecarui preot cati bani sa colecteze prn orice mijloace. apoi acesti bani ii va da cuiva si va spune ca sunt DIN PARTEA bor. nu vor lua de la cheltuielile lor, ii vor santaja pe credinciosi
  • -4 (10 voturi)    
    ma mir ca nu (Vineri, 2 iulie 2010, 15:59)

    smen [anonim]

    l-au luat aia la suturi pe chior,zicea ca el se duce sapmanal prin supermarket,de cand i-a scazut popularitaea la 1% adica posacii oranguani de pe evz si hotnews,nici tipenie nu se mai vede prin supermarket,aaa si nu zicea el a se intalneste cu poporul din 6 in 6 luni,are frica in sange ca il ia astia la omor,probabil sa dus cu juma de spp dupa el la inundatii sa nu si-o ia,cu toate ca oamenii aia numai sa bata handicapati nu se mai gandesc acum
    • -1 (5 voturi)    
      Stati linistit, Dl Basescu s-a dus.... (Vineri, 2 iulie 2010, 17:36)

      lili [anonim] i-a raspuns lui smen

      In zone unde dezastrul e mai mic. In zona Saucesti unde e scandal mare si oamenii s-au revoltat ca autoritatile n-au luat masuri si pentru a 2-a oara casele le-au fost inundate, nu s-a dus nici Basescu si nici Dl Boc, care era asteptat de oameni. De frica oamenilor Dlk boc s-a dus in localitatea vecina. RUSINE !!! Deja oamenii incep sa se revolte si sa ceara socoteala ce s-a facut cu banii primiti de la autoritatile centrale dupa inundatiile din 2008. Ia papat cutu...... potocaliu......
      • +1 (3 voturi)    
        da' d c sa rezolve Boc sau Base problema in sat ? (Vineri, 2 iulie 2010, 18:26)

        valeu prostia satului [anonim] i-a raspuns lui lili

        oamenii sareau pe Boc ....ca atata ii duce mintea !!

        daca ii intrebi cine e primarul localitatii si daca s-au gandit sa-i rupa gatul ca nu face ce trebuie, or sa dea din umeri ...

        sau in loc sa se uneasca toti pe ulitza si sa discute un plan de actiune si sa se apuce de treaba stiind bine care e pericolul, ei s-au dus la birtul satului unde au inceput sa-l injure pe Boc ca ploua afara si ei au casa-n rau ...
  • 0 (8 voturi)    
    Petre Tutea spunea.... (Vineri, 2 iulie 2010, 16:00)

    lili [anonim]

    La intrebarea fundamentala"DE CE" ?, apoteotica rurala romaneasca raspunde cu " D-AIA" !!! Mare noroc a vut Dl Basescu ca nu i-a trantit-o vreun taran... De ce si-au facut oamenii acolo casele.??!! Pentru ca dintotdeauna oamenii si-au facut casele pe marginea apelor, uitai-va la orasele lumii... Numai ca acele comunitati sunt asigurate cu diguri de protectie, unde n-au fost au patit ce-a patit New-Orleansul cu Katrina. In Romania nu casele trebuie mutate , ci trebuie facuta INFRASTRUCTURA de care Romania are nevoie din toate punctele de vedere, nu numai sosele si autostrazi ne lipsesc, ci si diguri, irigatii, cai ferate, poduri, sisteme de scurgere a apei pluviale(care n-au functionat, au dat apele pe rascoale), toate sunt la pamant, nu s-a construit nimic in 20 de ani de democratie a lu' peste.....
    • +1 (3 voturi)    
      20 de ani de democratie (Vineri, 2 iulie 2010, 16:38)

      luci [anonim] i-a raspuns lui lili

      a lu' nea' iliescu, asta in caz ca uitasi. asta ar fi una, a doua fiind ca nu si-au facut casele pe malul raului ci fix in albia raului. pune si mata mana pe o carte de geografie sa vezi ce inseamna asta.
      oamenii isi construiau cu cap inainte casele, numai ca aia erau tarani tarani care stiau pe ce lume traiesc. in patrauti, for your information, 2/3 din populatie e de etnie roma. fara sa am nimic cu ei, dar chiar nimic, trebuie totusi sa ma mir foarte tare daca ii crede cineva tarani. adica oamenii construiesc fix ca la satra, pe unde'apuca sau pe un' le da primarul lor perpetuu (PSD - mandatul numarul 4).
    • +1 (3 voturi)    
      obs (Vineri, 2 iulie 2010, 17:15)

      trm [anonim] i-a raspuns lui lili

      draga lili, ai auzit de Xynthia? ok, e o furtuna care a lovit Europa occidentala la sfarsitul lui februarie 2010. in Franta, furtuna a ajuns in seara zilei de 27 februarie si pana a doua zi a cauzat peste 50 de morti, dintre care peste 30 doar in departamentul (judetul) Vendée. de ce au murit majoritatea acestor oameni? pentru ca si-au construit casele fie prea aproape de mare (pentru a se putea bucura zi de zi de privelistea marii, pentru a fi mai aproape de barcile personale si de plaja, pentru a impresiona), fie pentru ca si le-au construit in albiile majore ale raurilor si au fost inundati brusc. iti reamintesc vreo cateva detalii: Franta este o tara civilizata, care, printre altele, are si diguri (unele dintre ele au cedat asa cum au cedat si unele diguri de pe Siret), dar si un anumit procent de cetateni prosti si de primari iresponsabili care au dat autorizatii de constructie in locatii inundabile. or tocmai acesti prosti au fost principalii vinovati pentru pierderile de peste 1 mld € inregistrate atunci, in mai putin de 24 de ore.

      ce a zis Sarkozy? exact ce a zis si Basescu. ba mai mult, acum se lucreaza la eficientizarea legislatiei si a aplicarii ei, astfel incat pe viitor sa se poata preveni nu atat revarsarea apelor, cat actiunile prostiei omenesti. mai pe sleau spus, vor sa interzica (si sa vegheze ca aceasta interzicere sa fie respectata) orice tip de constructie / investitie in infrastructura in zonele cu risc de inundatii.
  • -2 (4 voturi)    
    un om adevrat ! (Vineri, 2 iulie 2010, 16:05)

    bravo nenea! [anonim]

    Bravo omule ai o viziune adevarat est deosebit! ,daca ar gidi toti ca tine tara asta ar merge cu adevart in avati!ok
  • 0 (4 voturi)    
    Oare? (Vineri, 2 iulie 2010, 16:39)

    liviu [anonim]

    Democratia este tirania majoritatii, de aceea pentru o diferenta de 70.000 de voturi sau cate au fost trebuie sa suferim cu totii datorita proastei guvernari a acestei tari. Sa nu mai vorbim de faptul ca platim si traim o alegere facuta de diaspora...

    Romania este o tara bogata, a 7-a din Europa ca numar de locuitori (eram a 7-a, acum nu mai stiu..), si avem cele mai multe taxe si impozite.... Doar proasta gospodarire si jaful sistematic ne-au adus unde suntem acum...

    Cotele inregistrate de Siret, Dunare & Co. sunt istorice, anormale, deloc firesti... Asadar nu mai cautati sa dati vina pe bietii oameni, deja complet nenorociti..

    Comentati brutal din fotoliul cald si uscat de acasa, dar daca va udati putin pe pantof pe strada e nasol...

    E usor a scrie versuri,
    Cand nimic nu ai a spune,
    Insirand cuvinte goale,
    Ce din coada au sa sune.

    Eu le recomand basistilor, care vad ca au toti mintea odihnita, sa incerce o noua abordare: sa regandeasca nenorocirea din Moldova ca buni Romani.

    Rusine sa va fie pentru toate comentariile abjecte!

    Traiti voi bine cu idolul vostru, masochisti incorigibili ce sunteti!
    • +2 (4 voturi)    
      da tu de unde scrii? (Vineri, 2 iulie 2010, 16:55)

      ilidan [anonim] i-a raspuns lui liviu

      te pomenesti ca esti in costum de cauciuc pe un scaun pe marginea albiei cu laptopul in brate si scrii in timp ce supraveghezi motopompele care scot apa din casele inundate....
      • -1 (3 voturi)    
        pentru ilidan (Vineri, 2 iulie 2010, 18:39)

        federal [utilizator] i-a raspuns lui ilidan

        rusine sa-ti fie ....mai bine ai pune mina sa te duci sa-i ajuti....neomule
    • 0 (2 voturi)    
      asa e (Vineri, 2 iulie 2010, 18:38)

      federal [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      liviu le zici bine tati...taranii aia au casele acolo de pe vremea lui Stefan cel Mare si sfant. Cat de neomenos sa fii sa spui asta?Cine trebuia sa aiba grija si sa faca diguri, si nu sali de sport ?Cine trebuia sa aiba grija sa aplice legea apelor?
      Rusine tuturor celor care ii tineti parte regimului actual....o banda de ciocoi noi care au spoliat si nenorocit tara...pfuai...imi pare rau ca sunt roman cand ma uit la ei....nu pot fi frate cu ei...
  • +1 (1 vot)    
    :)) (Vineri, 2 iulie 2010, 17:03)

    vali [anonim]

    Mai,de ce te-ai nascut in Romania ? :))
  • +4 (4 voturi)    
    Juan (Vineri, 2 iulie 2010, 18:26)

    tele Don [anonim]

    Eu personal m-am saturat pana la greatza de teledonurile lui Tatulcici care in fiecare an (de multi ani) mananca o paine alba pe seama confratilor la fiecare inundatie sau, dupa caz, ce se nimereste.
    Ar putea folosi miile de minute de emisie sa faca singurul lucru onest si util: educatia necesara pentru ca fiecare gospodar sa-si rupa de la gura cateva sute de mii de lei pentru o asigurare.
    Cu aceasta ocazia toata luma ar afla ca un motiv foarte bun ca nu-ti faci casa in albie este ca societatile de asigurare nu asigura asa cea.
    Dl Tatulici prefera sa invoce mesianic interventia Autorrritatilor, desi nu are nic un fel de autoritate morala sau intelectuala in acest sens.
    Promovarea reciproca a lingusirii pupincuriste a electoratului (respectiv "audientei" este cel mai toxic ingredient al vietii publice din Ro iar dl. Tatulici pare sa nu realizeze rolul sau de celula canceroasa in societate.
    Personal sunt impotriva ca banii publici sa fie folositi pentru a construi case pentru toti bezmeticii, desigur in detrimentul altor destinatii cel putin la fel de nobile (ex: echipamente medicale sau, de ce nu, tehnica militara pentru soldatii nostri din Afganistan)
    • 0 (2 voturi)    
      mai mult (Vineri, 2 iulie 2010, 21:17)

      GABRIEL [anonim] i-a raspuns lui tele Don

      daca rtv ar plati la fisc cei 40 miliarde eur cat are datorie, s-ar putea construi toate casele distruse !
  • +1 (3 voturi)    
    RASPUNS SI INTREBARE (Vineri, 2 iulie 2010, 18:42)

    OLTEANCA DE LA RAS{ARIT}T [anonim]

    Domnule presedinte, de cand a evoluat omul din maimuta, se plimba cu axila si punea casa langa albia raului. Ca marile aglomeratii urbane se afla daca nu pe tarmuri de mari si oceane, cel putin pe rauri, gen Suceava, e fara de tagada. Domnule presedinte, iubesc acest partid, sunt printre multii romani care au mers cu straita cu manifeste la gat in campanii, fara sa ceara nimic indarat.Asa credeam ca e de bun simt, iata ca m-am inselat, si m-am hotarat sa va cer si eu ceva. Sa raspundeti la o intrebare doar. Decat sa va bagati in ciorba partidului sporadic, nu vedeti dumneavoastra ce face si pe unde e haysam ala? Ca de fapt el a chelit Moldova de paduri, nu sinistratii aia nesimtiti. Care s-au aciuit langa parau.Sa traiti!
  • +1 (1 vot)    
    altfel spus... (Vineri, 2 iulie 2010, 20:39)

    dac [anonim]

    Mai, de ce v-ati nascut in romania, mai oameni buni?"
  • +1 (1 vot)    
    Hai pe bune?! (Vineri, 2 iulie 2010, 21:18)

    Alex [anonim]

    Faza cu "primarul a dat autorizatia, el sa plateasca" e ca un fel de derivare a vinei de la prostia taranilor la indiferenta si lacomia boierilor.
    Imi pare foarte rau de cei peste care vin apele, nu ma intelegeti gresit, dar hai sa fim seriosi. Niciunde in tarile pe care noi le ridicam in slavi nu se procedeaza asa, si sunt altii multi mai oropsiti dpdv al fenomenelor naturii ca noi. Eu sunt curios daca in Florida se platesc anual (sau ma rog, ce frecventa or avea tornadele alea pe acolo) bani pt orice din partea statului.
    Si sa nu uitam anii trecuti cand taranii stateau la crasma in timp ce jandarmii intareau digurile sau incercau sa refaca ce mai ramasese dupa potop.
    Nasol, dar suntem o tara de prosti si lenesi, condusa de o haita de lacomi si smecheri...
    • -1 (1 vot)    
      adevarul doare !!! (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 2:43)

      PERFECT ADEVARAT !!!! [anonim] i-a raspuns lui Alex

      poprul roman de la tzara, este prostit ...si grav de tot !!!

      satul romanesc este neschimbat de sute de ani !

      frumusetile satului romanesc sunt indiscutabile, nimeni nu contesta; dar la fel si pacatele !

      societatea romaneasca este inapoiata rau de tot, atat la oras (vezi manelistii de cartier, comportamentul in trafic, mizeria, refuzul de a curata trotuarul din fata casei, de a da zapada, etc) cat si la sat unde principarea preocupare este bautura dupa munca la camp, preocuparea pentru capra vecinului, invidia, aruncatul cu privirea in curtea celuilalt !! tzaranii au devastat CAP-urile, instalatiile de iritatii facute de comunisti !

      toata societatea romaneasca (inclusiv intelectualii de la oras) este batuta in cap, fiecare pe specificul ei !

      niciun presedinte si niciun prim ministru nu vor putea sa aduca secolul 21 in Romania ! in fond, si ei provin din acelasi lighean !

      continuati sa injurati pe Base si Boc in timp ce stati la birt cu alcoolul in mana asteptand pensia privind cum creste apa ... si cand totusi miracolul nu se intampla, mersul la biserica pentru rugaciuni este solutia salvatoare !! Poate !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    autostrada? (Vineri, 2 iulie 2010, 21:53)

    dfx [anonim]

    casele au fost construite exact unde trebuie pentru a produce plusvaloare,dar n-au luat in calcul apa http://www.observatordebacau.ro/2008/06/06/mafia-imobiliara-pnl-vrea-sa-puna-mana-pe-primaria-saucesti-2.html
  • 0 (0 voturi)    
    moldova mereu moldova (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 12:58)

    Daea [utilizator]

    De ce au pus casele in albie? Simplu! Pentru acelasi motiv pentru care stramosii lor au pus copilul in leagan, langa soba, sub un drob de sare.
  • 0 (0 voturi)    
    Incep (Sâmbătă, 3 iulie 2010, 14:24)

    HESS [anonim]

    Sa cred ca ce spunea Vadim despre Basescu .,cum ca ar avea ceva la creier este adevarat.Si bine zice o vorba romaneasca.,pe prosti ii aduna D-zo.Basescu,Boc si Udrea.De ce si-au facut casele acolo,de ce nu le muta de ce pe aici si pe dincolo.Parca oamenii aia ar fi plini de bani precum cei care ii intreaba si le dau sfaturi.Oamenii aia abia traiesc de pe o zi pe alta din cauza saraciei.Majoritatea.Fiecare isi face casa pe pamantul sau ca doar nu poti sa-ti faci casa pe pamantul altuia.Iar satele si chiar unele orase au fost construite la marginea rauriilor.Mergeti pe valea Somesului si o sa vedeti.Acest fenomen de iesire a apelor din albie cu distrugere de bunuri si vieti omenesti.este cu o frecventa an de an dupa 89.Cauzele pot fi defrisariile la nebunie, depunerea de sedimente si mizerii atat pe fundul cat si pe marginea rauriilor,lipsa de diguri in zonele cu pericol.In Olanda baietii si-au construit ecluze pt ca apa sa nu intre pe teritoriul olandez in timpul fluxului.,digiri speciale.Ce era .,ca oamenii politici olandezi sa le fi spus oameniilor de ce nu-si muta casele sau de ce le-au construit in acele locuri.La noi trebuie incepute indiguiri si curatarea albiilor .Someri sant destui.Dar cum nimeni din guvern nu are vre-o firma care sa poata suge aceste fonduri nu se va face nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    Incorect (Duminică, 4 iulie 2010, 10:49)

    Andrei [anonim]

    "Autorizatie de CONSTRUIRE", nu constructie, cum a ramas la Vanghelie aceasta expresie gresita. Asta pentru cei care or fi curiosi ce zice legea si nu o vor gasi pe net. :))


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by