Mona Pivniceru: Magistratii ar trebui sa aiba libertatea de a desfasura activitati economice

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 29 aprilie 2010, 19:39 Actualitate | Esenţial


Mona Pivniceru
Foto: Agerpres
Presedintele Asociatiei Magistratilor din Romania, Mona Pivniceru, a declarat joi, in cadrul unui dezbateri la CSM pe tema proiectului legii unitare a pensiilor, ca magistratii ar trebui sa militeze pentru a fi inlaturata interdictia de a desfasura activitati economice si astfel nu ar mai fi nevoiti sa ceara pensie de serviciu, transmite Agerpres.

"De ce sa nu spunem ca pensia de serviciu este o compensare a lipsei de drepturi pe care le are judecatorul, nu vorbim de interdictiile care sunt, vorbim de absenta din patrimoniul judecatorului a dreptului, de exemplu, de initiativa economica. Daca am spus asta, am spus totul. Poate ar fi bine sa militam pentru a fi inlaturata aceasta interdictie si sa avem libertatea sa desfasuram activitati economice si atunci nu mai suntem interesati de aceasta pensie de serviciu. In definitiv, orice magistrat isi poate face o afacere", a afirmat Pivniceru.

Judecatoarea a spus ca nu se poate pretinde unui om sa fie somer de lux sau sa suporte criza in mod absolut, in timp ce ceilalti cetateni isi pot complini veniturile prin formule legale.

"Poate ar trebui sa fim derobati de obligatia de tacere si rezerva si aceasta sa se circumscrie in mod exclusiv dosarelor pe care le avem in curs de instrumentat si secretului deliberarii. Poate ar trebui sa iesim public si sa explicam sensul legii, asa cum il pricepe un magistrat de cariera, daca acea lege a dat sau nu a dat un drept cuiva. Daca i l-a dat doar derizoriu si cetateanul ramane doar cu imaginea ca judecatorul nu i-a dat dreptul, dar el in realitate nu l-a avut niciodata", a aratat presedintele AMR.

Pivniceru a criticat intentia Ministerului Finantelor de a gasi formula potrivit careia sa raspunda judecatorul pentru condamnarile Romaniei la CEDO, dar fara sa spuna cum sa se recupereze banii indiferent de cine sau din cauza cui a fost statul roman condamnat.

"Daca s-ar pune asa problema, s-ar vedea ca in ansamblul condamnarilor Romaniei la CEDO, conduita sau condamnarile, cheltuiala, dauna datorata conduitei judecatorilor este infinitezimala. Restul apartine intr-o proportie covarsitoare Legislativului, care...nu are rost sa mai comentam ce hotarari da CEDO si cum este catalogat, si Executivului. Daca e sa ne impartim raspunderile, ar trebui sa le impartim asa cum corect si principial raspunde fiecare pentru faptele sale, si nu intr-un iures general, pe fundal de criza, judecatorul sa fie aratat ca inamicul public numarul unu", a sustinut judecatoarea.

In opinia presedintelui AMR, magistratii sunt "intr-un dialog cu surzi" si ar trebui sa se intrebe daca au o sansa reala sa devina o putere in stat, fiind chemati de statul roman sa faca justitie in beneficiul cetateanului.

"Ca sa vulnerabilizezi un magistrat, trebuie prima data sa nu ii dai bani, sa il umilesti financiar si sa para ridicol in pozitia de putere in stat care decide viata altora. In al doilea rand, trebuie sa ii dai mult de lucru, sute, mii de dosare, sa intre in vrie si sa nu poata intra intr-o normalitate. In al treilea rand, trebuie sa decredibilizezi hotararea lui judecatoreasca, sa nu o pui in executare", a apreciat Mona Pivniceru.

Presedintele AMR a mai spus ca trendul societatii romane este sa merga inapoi, contestand drepturi castigate "dupa priceperea guvernantilor".


Citeste mai multe despre   
















2703 vizualizari

  • +18 (24 voturi)    
    Unde esti tu Tepes Doamne! (Joi, 29 aprilie 2010, 19:06)

    sorindrag [anonim]

    Asta le intrece pe toate!
    Sa inteleg ca distinsa doamna ar dorii ca dupa o sedinta la tribunal sa dea o fuga la propria-i firma?
    Dupa ce ca acesti "vasnici aparatori ai dreptatii" judeca cu 2 masuri una cand e vorba de interesul lor si alta cand e vorba de interesul altora (si asta pe salarii babane) ar mai dorii sa aiba si o afacere!
    Oamenii astia depasesc orice limita!
    • +11 (15 voturi)    
      magistratii se vor si pravaliasi (Joi, 29 aprilie 2010, 20:14)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui sorindrag

      in opinia distinsei papa -rude!nu ajunge cat iau spaga le trebuie pravalie la vedere,sa nu vorbeasca poporul...
      • +4 (4 voturi)    
        O afacere in paralel (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:58)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        le-ar JUSTIFICA veniturile. Nu ca ar fi ei cine stie ce oameni de afaceri. Nu ati vazut ca, de exemplu, sefi Curte Conturi, Garda, Politie, etc. au cate un magazin in cate o casa la strada. Chipurile de acolo li se trage tot cheagul: case, masini, plimbari. Iar acolo daca vand 2 sucuri pe zi. Iar actele le coreleaza pentru ca prefera sa plateasca la stat TVA din buzunar (pentru ca are balta peste) dar sa isi albeasca banii.
      • +1 (1 vot)    
        sa nu'tzi faci pravalie cu scara.. (Vineri, 30 aprilie 2010, 14:12)

        zavaidog [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        deci, mai draga, nu pravalia e ce e, ci posibilitatea sa justifice conturile. sa spele plicurile marca voicu.
        sa arate ca averea a fost dobandita muncit !
        nu e dansa simpatica, madam pivnicev ?!
        ce mai pravalii de notareala sau birouri de advocatzeala si'ar trage dansii !
        ca sa ramaie in bransha, nu ?!
    • +7 (11 voturi)    
      Oricum au macar o afacere (Joi, 29 aprilie 2010, 21:16)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui sorindrag

      Numai ca nu pe numele lor...
      Tupeul atinge noi limite...
    • -5 (15 voturi)    
      Bate saua sa priceapa prostul... (Joi, 29 aprilie 2010, 21:23)

      merlucius [anonim] i-a raspuns lui sorindrag

      VOI ASTA ATI INTELES DIN DECLARATIILE DE MAI SUS????

      Va pling de mila!

      Evident ca judecatorii atita timp cit le sunt remunerate restrictiile de drepturi sociale, nu vor cere cele enumerate mai sus si altele.. dar atunci cind tu STAT vrei sa remunerezi un JUDECATOR pe aceleasi principii ca si pe un profesor, sofer, sau paznic, atunci trebuie sa aplici un tratament nediscriminatoriu si sa dai judecatorului aceleasi drepturi... daca un profesor are dreptul ca dupa ore sa plece la afacerea lui de vindut gogosi si judecatorul trebuie sa aibe aceleasi drepturi... daca profesorul are dreptul ca dupa ore sa practice meditatiile de ce nu un judecator dupa ce termina treba la instanta sa aibe dreptul sa practice avocatura si sau notariatul? daca un profesor are dreptul liber sa vorbeasca cu ceilalti profesori si cu ori cine altcineva ce note a dat la elevi, ce a predat , cum a predat, atunci si un judecator sa aibe voie sa vorbeasca de cazurile care le judeca el sau colegi lui cu cine vrea, daca profesorul are drept sa lipseasca de la ore , sa intre in greva cind are el chef, si judecatorul trebuie sa aibe acelasi drept..., daca profesorul are dreptul sa predea la un numar de elevi prestabilit ca normal si sa nu predea prea multe ore pe saptamina atunci si judecatorul la fel sa aibe dreptul sa judece doar 10 din cele 100 de dosare care i se pun in brate pe sedinta.... sa mai continuu..?

      A... va oripileaza ideea ca un judecator sa aibe astfel de dreptuiri???!!! Atunci acceptati ca aceasta profesie sa fie remunerata special nu precum un sofer sau un profesor! Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu denigrez meseria de profesor sau sofer, si ele sunt foarte importante, le-am ales la intimplare pentru exemplu!

      daca voi cei care postati cu atita ura, inversunare si inveninare vreti sa fiti judecati de un judecator platit la acelasi nivel ca un profesor nu aveti de cit... cum iti asterni asa dormi.
      • +6 (14 voturi)    
        Merlucius dragă (Joi, 29 aprilie 2010, 21:12)

        mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui merlucius

        Puți a pește de la o poștă. Cu ce este mai imortant un judecător decât un profesor sau medic?

        Problema este alta. Chiar și cu salarii nesimțit de grase, tagma s-a dovedit nesimțit de coruptă. Aici e buba. Pe de altă parte, la salarii grase s-ar băga toți ahtiații după bani (și nu pentru a face dreptate). Și după cum bine știm, banii nu vor fi niciodată suficient de mulți pentru vânătorii de salarii grase.

        La salarii normale în justiție se vor îndrepta atunci tineri cu vocație pentru așa ceva, care vor face meseria asta din dragoste. Abia atunci împuțita asta de justiție va căpăta față umană. Acum nu e nici oarbă, nici chioară, ci curvă.
        • +1 (7 voturi)    
          educatie civica (Joi, 29 aprilie 2010, 22:36)

          qwert [anonim] i-a raspuns lui mamacerghida

          VORBIM in PRINCIPIU: Judecatorul imparte dreptatea.Are PUTEREA de a spune cine are dreptate, Are PUTEREA de condamna pe cineva care a iesit din normele acceptate de societate. Are deci spun eu mult mai multa putere decat noi ceilalti, de aia creeaza frustrari atat de mari deciziile lor, sau dimpotriva, ne bucura mult cand castigam. De aceea functia lui e mai importanta decat a altui membru al societatii. Acum daca avem probleme cu oamenii din justitie, e altceva. Pana una alta voi va razboiti cu principiile...atitudine rea, nociva, care mai devreme sau mai tarziu se va intoarce impotriva noastra, a societatii in general.Faceti distinctie intre principii si oamenii vremelnici.Trebuie sa invatam macar atat, sa nu mai punem in discutii chestii fundamentale.
          • +2 (2 voturi)    
            tot educatie civica.. (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:36)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui qwert

            si eu am PUTEREA sa trag de volan si sa o iau pe trotuar cu 100km/h si sa impart niste dreptate.. dar nu fac asta pentru ca, trecand peste partea aia cu constiinta pe care poate unii nu o au, voi fi condamnat la inchisoare pe viata..
            PROBLEMA ESTE CA MAGISTRATII AU PUTEREA DAR NU SI RESPONSABILITATEA!!!
            s-a vazut.. dau in judecata statul daca le ia din pensii/salarii si, evident, isi dau dreptate... ca tot ei judeca...
            daca un judecator da o sentinta, dar mai sus altul da o sentinta fundamental diferita.. nimeni nu pateste nimic.. toti sunt calmi si senini. este aparent normal ca un judecator sa te vada vinovat si altul nevinovat.. legea are o mie de interpretari si judecatorii aleg aceste interpretari in functie de cum bate vantul.. si ce la mai aduce prin buzunare..
            • -1 (1 vot)    
              notiuni elementare (Vineri, 30 aprilie 2010, 11:43)

              qwert [anonim] i-a raspuns lui pehash

              In cazul unui asemenea discurs, imi pare f rau sa spun dar daca toti gandesc asa...merem in Congo, ca acolo cel putin Belgienii le-au explicat mai bine africanilor principiile statului de drept.Aici mi se pare destul de clar, nu facem distinctii elementare, pana nu ne invata altul, degeaba.Is prea multe chestii de spus...Cat despre practica unitara...Intrebati si voi un avocat, asa intr-o doara cate modificari se fac in medie la o lege?Apoi, ce tehnica legislativa are un parlament format din imbecili pusi pe capatuiala care habar nu au ce inseamna redactarea unei legi? Am ajuns o tara in care toti ne dam cu parerea la toate:inginerii la redactarea legilor, manelistii la politica si etc. Daca nu ne trezim o sa o luam rau peste bot...ce a fost dictatura lui Ceausescu...da ce o sa insemne disolutia unui stat si unui popor vom vedea de acum incolo...nu-i gluma.
              • +1 (1 vot)    
                adică (Vineri, 30 aprilie 2010, 14:36)

                razvratit [anonim] i-a raspuns lui qwert

                să înţelegem că sărmanii judecători "greşesc" pentru că cei care fac legile nu ştiu să le facă... câtă inteligenţă zace în tine (bineînţeles că spre partea ta, că doar eşti şi tu băgat/ă în treaba asta).
                judecătorii interpretează legea, aşa cum zicea cineva mai sus, după cum le aduce vântul ceva prin buzunare sau nu. legile sunt făcute special pentru această manevră. doar cei care sunt tembeli nu înţeleg asta. iar cei ca tine, care sunt băgaţi până peste cap în tărăşenia şpăgilor, normal că vor trâmbiţa că sărmanii judecători sunt drepţi dar nu au legi cu care să lucreze...
                get a life!!!
          • +1 (1 vot)    
            Iar medicul chirurg (Vineri, 30 aprilie 2010, 9:02)

            Audit [utilizator] i-a raspuns lui qwert

            ce face?:
        • -1 (1 vot)    
          CORUPTIA IN JUSTITIE! (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:14)

          Merlucius [anonim] i-a raspuns lui mamacerghida

          Mamacerghida Draga!

          Gresesti Enorm cind spui ca Tagma Judecatorilor este nesimptit de corupta!

          Principala si MAREA CORUPTIE IN JUSTITIE ESTE CAUZATA DE POLITICIENI AFLATI LA PUTERE! Ori care sunt ei , si se tot perinda, PSD, PNL, si acum PDL.

          Judecatorii pina nu demult avea garantat un trai decent, salarii bune, pensii pe masura, siguranta zilei de miine 100%. De ce un judecator ar risca sa ia mita bani? Doar un cretin, citva cretini sunt dar prea putini ca sa poti generaliza la intrega casta a judecatorilor.

          MAREA CORUPTIE IN JUSTITIE este generalizata de POLITICIENI PUTERII care INTIMIDEAZA, si SANTAJEAZA pe judecatori si pe familiile acestora pentru a da sentinte conforme culorii politice de moment! Din cind in cind este ales unul mai incomod si sacrificat in vazul tuturor, pentru a il decredibiliza si pentru a arata celorlati judecatori pisica,, ce pot pati daca au cumva curajul sa dea altfel de sentinte! Serviciile secrete si procuratura fiind instrumeste pur represive politic prin clara lor ne-independenta sunt folosite ca instrumente infractionale impotriva judecatorilor!

          Prin 2002 cind aparea in instanta un bastan PSD-it mare, prea putini oameni din magistratura ar fi avut curajul sa dea sentina "vinovat" ca imediat putea fi linsat mediatic, arestat sau etc, sau daca aparea un afacerist incomod puterii cu dosar contrafacut ce judecator ar fi avut curajul sa nu dea de cit sentinta "vinovat"... acuma cu PDLul e acelasi lucru, rotirea cadrelor din FSN! Nimic mai mult!
          Vreti justitie corecta? inghititi in sec si acceptati ca singura solutie este:
          1. Independenta totala a judecatorilor si procurorilor de politic atit material cit si organizational - ierarhic! Sa lasam pe germani sau pe finlandezi sa organizeze recrutarea acestora daca noi nu avem incredere in noi insine!!!
          2. Politicienii aflati la putere, trebuie sa aibe acces zero la institutiile statului prin intermediul carora ar putea influenta, santaja pe judecatori.
          • +1 (1 vot)    
            Cati bani ai, (Vineri, 30 aprilie 2010, 10:30)

            Audit [utilizator] i-a raspuns lui Merlucius

            atatia cheltui. Sau altfel spus: oricat de multi bani le-ai da ei tot vor lua ciubuc. E vorba de "bun simt si responsabilitate".
      • +4 (8 voturi)    
        mai pe scurt,mai asta ,*nicio masa fara peste* (Joi, 29 aprilie 2010, 22:11)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui merlucius

        dreptate faci dupa cat ai buzunarul de plin? deci legea este facuta sa fie cantarita in functie de spertul care echilibreaza balanta ?ori banul statului ori banul penalului tot cumparare e in fata dreptatii !daca ai dreptatea in sange poti fi magistrat ,daca esti iubitor de arginti poti fi orice ,dar nu impartitor de dreptate !
        • 0 (0 voturi)    
          BANI (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:22)

          Merlucius [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Dreptatea nu se face dupa bani, dar nu despre asta este vorba, daca un om, profesor are voie ca dupa ce termina serviciul sa se apuce si sa dea meditatii tocmai elevului care il asculta a doua zi si ii da nota, atunci si un judecator trebuie sa aibe aceleasi drepturi daca se hotaraste ca el sa fie remunerat pe aceleasi principii ca la profesori, adica de ce nu un judecator dupa ce iese din sedinta, pune roba in cui ajunga acasa devine avocat... de ce sa nu aiba si el dreptul sa ofere consultanta juridica tocmai omului care urmeaza sa il judece a doua zi..? Evindent ca asta nu e posibil si in asta trebuie sa realizezi ca de aceea tagma hulita a judecatorilor trebuie sa primeasca in continuare remunerare calculata altfel de cit pentru un profesor!

          Trebuie sa intelegi ca cei mai competenti si curajosi magistrati practica aceasta meserie din pasiune; si jos palaria putinilor judecatori care nu cedeaza intimidarii si santajului efectuat de puterea politica de moment!
          Mai trebuie sa intelegi ca oamenii super competenti din justitie, ar cistiga mult mai bine ca avocati, dar ei nu fac acest pas, se sacrifica de dragul meseriei de judecator... e chiar asa de greu sa vedeti asta? Voi continuati cu ura.. nu aveti de cit.. dar sa stiti ca in mare nu aveti dreptate!
          • +1 (1 vot)    
            "se scrifica de dragul meseriei (Vineri, 30 aprilie 2010, 10:32)

            Audit [utilizator] i-a raspuns lui Merlucius

            de judecator." Ma lasi! Tu citesti ce scrii?
      • +1 (5 voturi)    
        Ai dreptate.. (Joi, 29 aprilie 2010, 22:29)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui merlucius

        Este o discriminare.. Atunci sa nu se mai faca judecatori, ci profesori... Problema pleaca de la niste situatii de conflict de interes..

        Sigur, este de discutat ca in gandirea noastra ii consideram deja santajabili si gata sa ia mita etc etc sa-si avantajeze afacerile proprii, mai ales ca o sa aiba ei posibilittaea sa santajeze si sa obtina contracte cu statul, sau alte foloase.

        Dar in "capul" romanului au aparut astfel de stereotipe nu din intamplare, ci datorita specimenelor care populeaza mediul de afaceri romanesc, politica si tot ce se invarte in jurul acestora, datorita atator si atator cazuri strigatoare la cer si ramase fara nici o condamnare.

        Putem merge si mai departe: atunci si presedintele tarii are dreptul la astfel de activitati, au dreptul si senatorii si deputatii si atunci toti o sa se apuce de afaceri pe fata (ca altfel, oricum le fac). Trebuie inteles ca atunci cand vrei sa fii om politic, lasi afacerile la o parte, daca vrei sa fii magistrat, la fel.. Asta e, trebuie sa se evite conflictul de interese. Nu te oblica nimeni sa fii jurist.. Poti sa fii sofer, asa cum ai zis matale.. Bafta!
        • 0 (2 voturi)    
          Corectare: (Joi, 29 aprilie 2010, 23:21)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui Alius

          Stereotipuri.. Scuze... ma gandeam la afaceri..
      • +4 (8 voturi)    
        mi-e rau... (Joi, 29 aprilie 2010, 22:35)

        resita31 [utilizator] i-a raspuns lui merlucius

        meseria de magistrat... functia de judecator este vocationalaaaaaa!!!!!!!! judecatorul isi alege meseria asta fiindca vrea sa ajute societatea sa pastreze un fagash social corect!!!!! nu e un busines!!!!
        • -1 (1 vot)    
          sa iti fie rau... (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:29)

          Merlucius [anonim] i-a raspuns lui resita31

          Sa zicem ca in tara exista 2.000 de indivizi foarte buni juristi, daca dai salarii de 1,500 ron pe luna asa cum tot poporul viseaza, atunci acesti 2,000 de juristi foarte buni se vor afla toti in rindurile avocatilor, iar in functiile de procurori si judecatori se vor afla juristii cu diploma de biotera! Ce sanse mai are statul la a face dreptate? Ce sanse mai are statul la aducerea generarea de sentinte infractorilor cu oameni slab intelectual si nepregatiti pe post de procurori ce nu sunt in stare sa instrumenteze nici macar un singur caz cum trebuie fara sa incalce legi, constitutie, drepturi ale omului si norme de procedura pe banda rulata?

          Trezitiva, traim in economie libera, cerere si oferta! Daca noi, populatia nu angajam oamenii competenti ( si asta se poate face doar pe bani multi) atunci acest oameni competenti vor fi angajati de infractori si noi oameni cu statul nostru cu tot nu avem nici o sansa!
          • 0 (0 voturi)    
            man... (Luni, 3 mai 2010, 0:47)

            resita31 [utilizator] i-a raspuns lui Merlucius

            si eu practic o meserie vocationala, nu am voie sa desfasor alte activitati remunerate si am salariul de bugetar. dar atata timp cat judecatorii si procurorii, in tara asta, uzeaza la maxim de procedurile din coduri (care oricum, la fel ca legislatia nationala, de multe ori sunt antagonice) pt a face bani si nu pt a mentine o anumita conduita in societate, acea conduita care blameaza actiunile si activitatile contrare normelor sociale intr-o societate.
            asta ma doare... ca datorita intereselor mercantilice sunt in stare sa promoveze violenta si alte molime sociale si acum vor sa isi faca si firme... Dumnezeule!!!
      • +2 (6 voturi)    
        judecatorii care si-au dat salarii singuri (Vineri, 30 aprilie 2010, 2:25)

        trandafir [anonim] i-a raspuns lui merlucius

        asta ne oripileaza pe noi, Care hotarasc ca nu e nevoie de declaratia de avere pentru persoanele publice. Care dau solutii in contradictie cu orice lege sau cu bunul simt. Care pot si fac orice doar pentru ca au puterea, nu pentru ca asa este corect.
        • -2 (2 voturi)    
          Raspuns (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:33)

          Merlucius [anonim] i-a raspuns lui trandafir

          Judecatorii de la cc, nu au facut de cit sa respecte legea, in fond constitutia! Daca in constitutie scrie ca statul nu are dreptul sa se bage in viata privata a unui om, asta este! E buna, e rea, asta este constitutia! SI modul in care isi gestioneaza un om bani , averea este poate unul din cele mai personale lucruri din viata acestuia, tie cum ti-ar conveni ca toti vecini tai sa stie ce bai ai, si une cit cistigi, ce daorii ai, cite bijuterii si tablouri ai acasa etc. ca sa vina hotii sa ti le fure?

          Daca FISCUL si-ar face treaba si nu ar fi o cohorta de banditi... atunci nu ar fi nevoie nici de declaratii de avere, nici de lege ani... dar asa...
      • +2 (6 voturi)    
        baaa boulovanule (Vineri, 30 aprilie 2010, 2:31)

        catalin [anonim] i-a raspuns lui merlucius

        in acest caz... INDISCUTABIL TREBUIE CA :
        -un judecator sa fie platit bine;
        -un judecator sa aiba un nr rezonabil de dosare.

        DAR
        - de ce nu protesteaza judecatorii fata de volumul mare de dosare pe care il au?
        - daca ar avea si o firma cand mama dracu vrei sa mai citeasca si dosarele pe care le au? (si asa nu le citesc cu atentie).
        - A FI JUDECATOR (CHIAR SI IN ZILELE NOASTRE) ESTE O OPTIUNE PERSONALA SI NU O OBLIGATIE. DE CE VOR UNII SA SE FACA JUDECATORI IN ASTFEL DE VREMURI GRELE? (MAI ALES COPIII DE ACTUALI SI FOSTI JUDECATORI)
        -In ce atrii ai vazut tu ca magistratii au si firme?
        si ca sa trec la subiect...
        doubitoaca asta de Pizdiceru e o mare mumu.ista care nu face altceva decat sa tina in brate multi INFRACTORI DIN SISTEM.
        • -1 (1 vot)    
          TU ASTA AI INTELES!! (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:35)

          Merlucius [anonim] i-a raspuns lui catalin

          Tu asta ai inteles ca judecatorii trebuie sa aibe firme si buticuri.. vai de tine... nici un judecator nu isi doreste asa ceva si nici nu are timp de asa ceva... ideea a fost folosita doar ca model comparativ ca oameni ca tine sa poata intelege ceva. dar se pare ca explicatia e prea complexa pentru unii...
          • +1 (1 vot)    
            pt merlucius (Vineri, 30 aprilie 2010, 14:31)

            catalin [anonim] i-a raspuns lui Merlucius

            tu vrei sa spui ca ai fost putin sarcastic in postarile tale? daca da, sa stii ca exprimarea in scris difera de ce verbala si pentru a arata ca esti sarcastic trebuie sa pui cateva semne de punctuatie in plus, sau sa dai de inteles cumva (sti cum altcumva?).
            eu cred ca ai incercat sa mergi la prosteala cu noi, daca mergea bine, daca nu, o dai la-ntors.
            asa ca daca afirmi ceva, nu o mai da la-ntors dupa
      • +4 (4 voturi)    
        Mai , mai (Vineri, 30 aprilie 2010, 3:43)

        Jirimica [anonim] i-a raspuns lui merlucius

        Cu cit te platesc aia de-i aperi atita , sa scrii pe bloguri , neamule?
        Bogat , bogat , nu?
        • -1 (1 vot)    
          DAR PE TINE??? (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:38)

          Merlucius [anonim] i-a raspuns lui Jirimica

          Dar pe tine cu cit te platesc sa stai calare pe bloguri si sa discreditiezi actul de justitie?

          Cine are de fapt interesul sa discrediteze justitia mai mult ca infractori..?

          Nu uitati ca infractorilor le este cel mai mult si cel mai mult firica de dreptate...

          Ce incercati voi sa faceti este sa decredibilizati justitia ca daca ajungeti vreodata cu sentinte de "vinovat" sa puteti spune pe OTV ca nenorocitii aia de judecatori corupti si incompetenti ia uite ce v-a facut voua tagma de BusinesPolitician cinstit!!! !
          • +2 (2 voturi)    
            Act de justitie? (Vineri, 30 aprilie 2010, 10:36)

            Cip [anonim] i-a raspuns lui Merlucius

            HAHAHAHAHAHA, care justitie? Vrei sa incepem toti sa dam exemple de sentinte incredibile ale instantelor judecatoresti? Ce incerci tu sa ne explici ca saracii judecatori ar face dreptate dar politicul ii obliga sa o faca doar politic :))
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate sa ne plangi de mila! (Vineri, 30 aprilie 2010, 9:02)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui merlucius

        Scarba naibii!
        Atat de multa ura este stransa impotriva voastra incat, vorba Mihaelei Geoana, nu simtiti cata energie negativa se indreapta inspre voi! Oricum nu mi-as dori sa fiu copil sau nepot de magistrat; cat de blestemati sunteti sigur pica pe cine va este mai drag.
  • +8 (10 voturi)    
    banii trebuie spalati (Joi, 29 aprilie 2010, 19:22)

    stefan [anonim]

    Probabil ca banii primiti drept spaga trebuie transformati in bani albi prin intermediul activitatilor economice. Astfel isi vor justifica si averile uriase...
    • +3 (5 voturi)    
      Bingo! (Joi, 29 aprilie 2010, 21:10)

      haralamb [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Asta e adevarata intentie...le e frica de legea 18 - mancav-ar ilicitul de spagari!
    • +4 (6 voturi)    
      va grabiti (Joi, 29 aprilie 2010, 22:21)

      qwert [anonim] i-a raspuns lui stefan

      ca fata mare la maritat...Desi nu o sufar deloc pe individa asta...dar de data asta ar trebui ca inainte sa ridicam piatra sa mai si judecam un pic..."Fimeia" era ironica...si cam avea dreptate...judecatorii nu sunt si nu pot fi tratati ca cetatenii de rand, la fel ca si militarii sau demnitarii etc.De la ei cerem noi drepturile.Altfel nu mai putem avea nici o pretentie de la ei, sa ni le dea.Si daca vrem sa nu ne mutam in jungla, si vreau sa cred ca nimeni de aici nu prefera jungla, atunci trebuie sa acceptam aceasta.Avem pretentii mai mari de la un judecator decat de la un sofer sau chiar decat de la un om politic.Cred ca nimeni nu vrea sa distruga principiile unui stat de drept, asa de greu formate la noi, problema noastra e cu oamenii care ocupa tot felul de functii...acolo sa lucram
      • +2 (4 voturi)    
        poate nu ne grabim (Vineri, 30 aprilie 2010, 0:18)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui qwert

        Daca judecatorul are PUTEREA, atunci si gunoierul are aceeasi PUTERE , pentru ca daca lasa gunoiul in strada/langa bloc, ne mananca sobolanii si nu numai .
        Judecatorul se deosebeste de alt om ce profeseaza o alta meserie doar prin faptul ca are un alt nivel de cultura(cel putin teoretic), iar munca lui implica o alta forma de ajutor date unei societati. In rest, ceea ce face un gunoier este la fel ca ceea ce face un informatician, doctor, profesor, judecator. Aduce un plus societatii.
      • +3 (3 voturi)    
        Judecatorii nu ar trebui sa mai ia spagi (Vineri, 30 aprilie 2010, 2:21)

        haralamb [anonim] i-a raspuns lui qwert

        Indiferent daca o fac din lacomie sau de frica. Asta e primul lucru pe care ar trebui sa-l faca.
        Al doilea este sa nu se simte undeva "sus" si sa constientizeze ca au o mare resonsabilitate, si sa-si faca meseria cat de bine pot.
        Dupa aia se pot astepta si la o schimbare de atitudine din partea publicului.

        PS Stiu ca sunt oameni tineri - curati si curajosi - care incearca sa schimbe ceva. Insa atata vreme cat in capul mesei stau persoane santajabile, lacome sau pur si simplu rauvoitoare, atitudinea publicului nu se poate schimba.
        • 0 (0 voturi)    
          corect (Vineri, 30 aprilie 2010, 11:48)

          qwert [anonim] i-a raspuns lui haralamb

          asta se incearca acum,e greu si aceia care incearca au nevoie de mult sprijin din partea noastra, mai ales ca nu sunt obisnuiti sa vorbeasca deschis despre problemele care exista si le vad in jurul lor. Mai ales ca au multi dusmani chiar acolo in sistem ce abia asteapta sa ii discrediteze.
      • 0 (0 voturi)    
        Pretentii... pretentioase (Vineri, 30 aprilie 2010, 9:09)

        Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui qwert

        Pretentiile nu pot fi „mai mari” sau „mai putin mari”. Ele sunt cerute, in mod egal, oricarui individ care activeaza intr-o colectivitate. Un „sofer” neatent te poate trimite pe „lumea cealalta” – cu tot cu pretentii... „mari/mici”.
  • +4 (6 voturi)    
    Ei na! (Joi, 29 aprilie 2010, 19:27)

    mamacerghida [utilizator]

    Dar șpăgile grase ce sunt?! Plus că nu plătesc niciun impozit pentru ele! Da' ne lași Mona, că vorbește gura fără tine?!!
  • +11 (13 voturi)    
    Bona Pivnitoasa loveste din nou ! (Joi, 29 aprilie 2010, 19:44)

    Eneas [anonim]

    scapata de o grije cu trecerea in pensie a penalului batranel pizivenghi Costiniu ,muza justitiei romane -cu un kil de mastica prima in mana si una la dulap repara orice onoare patata! auzi cuvinte la Bona in gura :trend,dialog,derobat ,etc
    Cum ar fi in limba rusa sau idis? poate ne spune Bona !
  • +13 (17 voturi)    
    mii de dosare? vrajeala (Joi, 29 aprilie 2010, 19:57)

    maimutzone [anonim]

    care mii de dosare coana pivnicereasa? de unde si pana unde? intr-adevar, aveti la fiecare sedinta mii de dosare pe masa, dar asta nu inseamna ca solutionati mii de dosare. le amanati pe toate de la sedinta la sedinta, pana se prescriu. cititi mii de nume de parati si pe toti ii amanati la nesfarsit. nu va e rusine sa mintiti ca rezolvati mii de dosare? exista procese de 20 de ani care merg in continuare, din cauza voastra.
  • +6 (8 voturi)    
    Economia de piata (Joi, 29 aprilie 2010, 20:00)

    bigradu [anonim]

    Dna. Pivniceru, in cazul in care aveti oportunitatea de a castiga bani mai multi, aveti libertatea sa va dati demisia din magistratura si sa va ocupati de initiativele economice profitabile care va trec prin cap.
  • +12 (14 voturi)    
    varja (Joi, 29 aprilie 2010, 20:04)

    mihai [anonim]

    moldoveanca asta lacoma ma scoate din minti
    • +6 (8 voturi)    
      normal (Joi, 29 aprilie 2010, 20:54)

      adytm [anonim] i-a raspuns lui mihai

      da de ce nu? mie mi se pare normal ca judecatorii sa poate desfasura activitati economice, si de ce nu sa poata participa cu firmele lor la tot felul de licitatii la stat, unde binenteles daca nu castiga ei se face frumos o contestatie si se merge in instanta...si de ce nu sa isi judece chiar ei respectiva contestatie ca sa fim cu totii siguri ca dreptatea este impartita cum trebuie, si de ce nu? ar putea fi stipulat in constitutie ca o firma a vreunui judecator in cazul in care participa la ceva licitatii sa fie automat declarata castigatoare...eu zic in cazul in care se gaseste vreun prost sa nu fie deacord cu aceste drepturi ale judecatorilor sa propuneti un referendum si astfel poporul va va pune in drepturi...absolut
  • -4 (10 voturi)    
    jenant (Joi, 29 aprilie 2010, 20:18)

    vlad [anonim]

    au oare uscaturi intre ei? bineinteles.
    putem generaliza? nu

    tot romanu ce nu e in stare sa inteleaga o factura sau extras de cont isi da opinia " avizata" referitor la justitie pe tv si spete? da

    ne meritam soarta... vai da mama noastra...

    sa revin la fond: restrictiile impuse trebuie sa aiba o contrapondere; restrictiile sunt cele mai multe aici si sunt pe viata.

    pacat, pacat ca Brucan ne-a pacalit cu acei 20 ani.... pana nu dispar si progeniturile falsilor intelectuali nu scapam.

    comentarii de toata jena ce depasesc si nesimtirea clasei politice si a altor clase...
    • +3 (5 voturi)    
      Uscaturi? (Joi, 29 aprilie 2010, 22:29)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Prea multe, asta este problema. Şi mai ales că acestea se găsesc la cele mai înalte niveluri: Costiniu, Jipa, judecătorii de la CC....
  • +3 (7 voturi)    
    Vai... (Joi, 29 aprilie 2010, 20:20)

    KK [anonim]

    Asteia (mie nu-mi inspira sa-i zic altfel) i-ar trebui un tratament cosmetic urgent si o sedinta la stilist. Daca mai apare mult in halul asta in fata mea (ca sa nu mai adaug felul cel putin bizar in care se exprima) ma omoara. Tot timpul ma intreb daca a consumat ceva (nu vreau sa fiu rautacioasa).
    In primul rand femeie...dupa aia mare magistrat si auzi acolo business woman. Si cam ce ar mai vrea?
    • +4 (6 voturi)    
      nu e romanca ,necum moldoveanca (Joi, 29 aprilie 2010, 21:01)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui KK

      Eu sunt moldovean si imi piere orice pofta de viata cand o aud pe aceasta alogena facand de rusine limba romana si graiul moldovenesc! Extractia asteia e clara : galitianca metisata cu evrei sadea ,veniti stramosii pe la 1880 in Romania cand cu hoardele lui Dobrogeanu -Gherea, alt roman neaos! in loc sa plece capul in pamant de rusine ca era combinata cu Costiniu in afaceri necurate,hazaica se sparge in figuri cu alta alogena din justitie!tipic pentru neamul fara jena!
  • +4 (6 voturi)    
    in vest am vazut travestiti (Joi, 29 aprilie 2010, 20:21)

    Ovidiu [anonim]

    mult mai dragutzi decat aceasta "doamna"...
    Sigur e doamna? Are ceva atat de masculin in privire....
  • +4 (8 voturi)    
    Decizie incredibila (Joi, 29 aprilie 2010, 20:31)

    Patrascu [anonim]

    Justitia nu functioneaza de 20 de ani, motiv pentru
    care suntem in haosul economic, social si moral.
    Propunerea Dnei.Pivniceru, este nu numai o sfidare
    la adresa populatiei, care le suporta salariile,dar incalca orice morala si bun simt. Ar trebui sa decida, daca,raman in magistratura sau devin oameni de afaceri. Guvernul, CSM-ul,CCR-ul ar trebui sa-si prezinte urgent puncul de vedere la opinia acestei
    femei, care clameaza respectarea legii,mai ales,
    a "substantei de profunzime" a acesteia,pe care noi cei multi,nu putem sa intelegem,mai nimic.
  • +6 (8 voturi)    
    magistratii si pivnicera (Joi, 29 aprilie 2010, 20:48)

    doru [anonim]

    Nu le mai ajunge traficul de influenta.
    Hotarit lucru,muierea asta nu are ce cauta in justitie.
    Dlor magistrati,care mai sunteti integrii luati pozitie,altfel vor lua romanii ....bata.
  • +4 (8 voturi)    
    Femeia asta este chiar nerusinata ! (Joi, 29 aprilie 2010, 20:50)

    Imanuel [anonim]

    Pana acum magistratii se plangeau ca nu au timp suficient pt a rezolva cum trebuie dosarele, si uite ca judecatorii vor sa faca si afaceri.
    Dupa ce si-au dat in tribunale tot felul de "drepturi",
    mai au acum tupeul sa ceara si afaceri !
    Astia au innebunit de tot ?
    Dupa ce ca statul, adica noi, ii plateste aberant de bine ca sa faca numai tampenii (vezi Craiova, vezi Costiniu, vezi etc) ei mai vor si afaceri ?
    A mai ramas vreo urma de etica in breasla asta ?
  • +5 (7 voturi)    
    interesant (Joi, 29 aprilie 2010, 20:50)

    amidona [anonim]

    foarte interesant felul in care intelege judecatoarea pivniceru notiunea de prestigiu profesional, demnitate si respect de sine.
    ea crede ca banii putini fac un judecator , si prin extrapolare, imi inchipui, orice om, sa para ridicol in pozitia de putere in stat, ca sa nu mai pomenesc , vulnerabil.
    numai platit gras se simte judecatorul in largul lui.
    cred ca si judecatorii, la fel ca noi toti, ar trebui sa se intrebe ce pot ei face pentru romania, maidegraba decat ce face romania pentru ei.
    romania e o tara care trebuie inca construita. prea multi e reped sa ceara plata pentru o munca pe care nu au facut-o.
  • +4 (6 voturi)    
    Oh Mona mea ! (Joi, 29 aprilie 2010, 20:53)

    gura rea [anonim]

    Tante Mona
    Di she nu te sheri matali o tzar' afar la privat sa vezi cum e ?
    Tzii frica ca nu mai gaseshti hartia ijenica ?
    Pai daca te-ai dedulshit la alivenci !
    Si poati ,putina rushinica madam.
  • +4 (8 voturi)    
    Hai nu zau? (Joi, 29 aprilie 2010, 20:57)

    Dorin [anonim]

    Adica sa legalizati spaga? Ce vorbesti cucoana? In ce tara normala magistratii au afaceri????? Incredibil ce ineptii incomensurabile poate balmajii aceasta monstruozitate....
  • +3 (7 voturi)    
    "Magistratii" buticari? (Joi, 29 aprilie 2010, 20:58)

    George [anonim]

    Individa asta e in toate mintile?????
  • +3 (7 voturi)    
    ..... (Joi, 29 aprilie 2010, 21:02)

    Nicky [anonim]

    Pai si nu fac? TRaficheaza si ei ce au in curtea "fabricii"!
  • -4 (6 voturi)    
    aiurea (Joi, 29 aprilie 2010, 21:04)

    dinamo [anonim]

    stiti sa dati in altii aici pe hotnews, dar parca vad ca la job si in societate sunteti vai de voi, sclavi

    habar nu aveti de magistratura, nu mai comentati aiurea
    • +2 (2 voturi)    
      Noi sclavii.... (Vineri, 30 aprilie 2010, 7:20)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui dinamo

      le platim salariile judecatorilor.Si dam in ei pe hotnews ca merita.Din cauza justitiei corupte nu merge tara asta.Au distrus tot.Vezi ANI,procese care se tot amana pana se prescriu.De ce amana procesele hotilor din politica si afaceri care ne-au saracit tara?Au luat cumva spaga,sunt santajabili?
  • +4 (6 voturi)    
    asta-i.........!!! (Joi, 29 aprilie 2010, 21:05)

    bubu [anonim]

    sa-l vad eu pe "organu" care merge in control la firma judecatoarei Pivnitza, sa nu zic altfel! da baaaai babo cloantzo!!! spaga nu se impoziteaza, pe cand o afacere da!!!! tu nu judeci??? asa mustrari de constiinta ai, incat vreti ca toti magistratii sa platiti taxe??? pai simplu...nu mai luati salarii si pensii, ca oricum toti sunteti spaguiti mai multe decat o sa am eu in 4 vieti!
  • +5 (7 voturi)    
    Prostia, lacomia, mârlănia... (Joi, 29 aprilie 2010, 21:15)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Salvează România !!!
    Eu sunt de acord:
    Îi dam afară din magistratură şi apoi pot face ce vor aceşti miliţieni absolvenţi ai facultăţilor de drepţi care au obţinut diploma vopsiţi cu ştampila !!!
  • +3 (7 voturi)    
    afaceri babane (Joi, 29 aprilie 2010, 21:29)

    afaceristul [anonim]

    In fiecare magistrat se ascunde si un om de afaceri neimplinit. Asteapta probabil implinirea printr-o firma de consultanta prin care sa isi incaseze comisionul pe dosar rezolvat. Altfel judecatorii sunt supraincarcati, lucreaza peste program dar ar avea suficient timp si energie totusi sa se ocupe de firme, sa faca numai afaceri profitabile din care sa isi extraga super castiguri. Cred ca personajul din poza nu are prea mare capacitate de judecata daca emite asemenea sugestii. Poate ca persoana Mona Pivniceru ar trebui sa renunte la calitatea de magistrat si sa se apuce de afaceri pentru a intelege cat de greu este sa derulezi afaceri cinstite intr-o tara cu justitie corupta.
  • +3 (7 voturi)    
    au timp (Joi, 29 aprilie 2010, 21:30)

    MirceaA [utilizator]

    pai se plangeau ca nu pot dovedi dosarele. De unde mai au timp si de activitati comerciale?
  • +3 (5 voturi)    
    Magistratii ar trebui sa fie calugari (Joi, 29 aprilie 2010, 21:36)

    Sargon [utilizator]

    Magistratii ar trebui sa fie calugari orbi! Altfel, nu vom scapa de coruptia din justitie!
  • +4 (6 voturi)    
    Blonda! (Joi, 29 aprilie 2010, 22:18)

    Liviu [anonim]

    Nu inteleg de ce va legati atata de ea. Nu vedeti ca saraca e blonda???!!! In alta ordine de idei: acesti magistrati care se plang mereu ca au prea multe dosare, care nu sunt in stare sa studieze cazurile asemanatoare precedente pentru a da solutii asemanatoare (nu ca acum, cand in multe ocazii la cazuri asemanatoare se dau solutii diametral opuse!!!) ar avea timp sa se ocupe de firmele lor???!!!
  • +2 (4 voturi)    
    hehe... (Joi, 29 aprilie 2010, 23:20)

    gogu [anonim]

    vine un tirgoviste pentru toti....
  • +3 (3 voturi)    
    Judecatori voluntari! (Vineri, 30 aprilie 2010, 0:05)

    pete1 [utilizator]

    La ce shpagi au si cat sunt de corupti astia (magistratii) ar merge si gratis la servici....cum erau vamesii in urma cu ceva ani!
  • +2 (4 voturi)    
    Mona , Mona (Vineri, 30 aprilie 2010, 3:41)

    justin [anonim]

    Doamna Mona , bineinteles ca voi judecatorii aveti toate drepturile. Asta o stiti, dar va asigurati ca nu cumva sa ii vina cuiva ideea ca n-ar trebui sa fie asa . Din motivul asta se mai latra din cind in cind. Ca tot nu se intimpla nimic din ceea ce s-ar intimpla intr-o tara civilizata. Adica , sa vina Fiscul si sa intrebe pe Dl judecator cum si-a facut vila, daca a platit impozite pentru ce detine etc. Dar nu , asta nu e voie . Barosaniilor de judecatori le trebuie parale , nu gluma , sa-si intretina averile . Si o mai au pe Mona sa se faca din cind in cind la opinia publica , si asa firava si plapinda.
  • -1 (1 vot)    
    Chiar ati citit tot articolul? (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:03)

    bogdanrazvan [utilizator]

    Cei care comenteaza fac dovada ca nu au citit articolul si nici nu au inteles nimic (nu aveau cum!).
    N-ati prins ironia. Ideea e ca orice magistrat, in orice tara, nu poate avea firma. La noi, asa cum au mai spus si altii, profesorii si alte categorii pot face si afaceri si ... culmea au munca normata (nr. limitat de ore) si au salariile care le au, poate merita mai mult.
    Magistratii primesc salariu mai mare pentru ca au si interdictia de a face afaceri. Au un privilegiu (salariu mare) pentru ca au lipsa un drept! Ce e asa de greu de inteles. Vrem normalitatea din tari civilizate, dar in conditiile cu susul in jos. Salariile mari nici nu le au de mult timp, ele s-au marit de prin 2006-2007, odata cu negocierile pentru intrarea RO in UE.
    Problema pe care nimeni nu a comentat-o se refera la condamnarile RO la CEDO. Cine plateste? Ministerul de Finante cauta modalitati de tragere la raspundere (in felul lui bineinteles).La care madam Pivniceru spunea ca vina pentru condamnari o are legislativul si guvernul. Ca fac legi proaste pe care judecatorii trebuie sa le respecte. Si spune cu subiect si predicat ca legislativul s-a facut ca da un drept "derizoriu", iar cetateanul e suparat pe justitie pentru ce primeste.
    Sigur, si justitia are problemele ei. Uscaturile de care ma bucur ca pica. Tinerii magistrati au luat deja atitudine. Se pare ca suntem pe drummul cel bun.
  • 0 (2 voturi)    
    Brrrr! Oribila fiinta! (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:55)

    Audit [utilizator]

    Eu cred ca magistratii au deja TOATE liberatile din lume: de a primi spaga, de a desfasura activitati economice prin parinti / copii / orice alte rude, de a "rusina" legile si constitutia din toate pozitiile, etc.
    Si nu au nici o obligatie. Nici macar cele din fisa postului. Aplica legea cum vor ei si NUMAI in interes personal.
    Si nu au nici o raspundere. Cand gresesc, platesc tot eu adica statul de la buget. Ei nimic. Ei iau spaga si gata.
    Dupa ce au terminat cu casele nationalizate de jumatate le-au mutat la CEDO acum au pus ochii pe DEZVOLTATORI. Ce PUZ-uri, ce Consilii locale?!! Aiurea. Va spunem NOI, MAGISTRATII care este regimul de construire!! Hotii astia, idiotii astia se NUMAI DUPA BAN NU DUPA DREPTATE.



    Mai frate, in tarile civilizate cum se procedeaza? Inventam noi apa calda? De ce nu facem ca la ei nu numai la salarii ci si la responsabilitati si obligatii? De ce nu copiem legislatia de la nemti in zonele de salarizare, responsabilitate, etc. ale magistratilor?
    • -1 (1 vot)    
      "de ce nu copiem?" (Vineri, 30 aprilie 2010, 8:49)

      bogdanrazvan [utilizator] i-a raspuns lui Audit

      "de ce nu facem ca la ei (tari civilizate) nu numai la salarii ci si la responsabilitati si obligati?"
      Pai sa le copiem! CINE LE COPIE?
      TU? ... NU! ... PARLAMENTUL!!!
      Va uitati prea mult la Realitatea TV si Antena 3. Astia va agita si va baga ura in suflet si cap! Asmute lumea, unul impotriva altuia. Crezi ca le pasa care e rezultatul? Ne facem rau singuri. Ne afecteaza tot pe noi, ne enervam si starea asta nu ne lasa sa fim lucizi.
      • +2 (2 voturi)    
        Gresesti. Cel putin in (Vineri, 30 aprilie 2010, 10:41)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrazvan

        privinta mea. Eu NU ma uit la cele 2 canale de stiri. Eventual 2-3 secunde cand scanez programele.
        Numai bine.
  • +2 (2 voturi)    
    Cei mai mari mafioti.... (Vineri, 30 aprilie 2010, 10:27)

    TED [anonim]

    Cea mai mare pedeapsa a tarii asteia o reprezinta procurorii,judecatorii,avocatii romani....care sunt cei mai mari mafioti...de multe ori peste mafia politica...
    Nu numai ca nu mai trebuie sa primeasca ceva...dupa parerea mea ar trebui toti dat afara din salariile platite de comtribuabili sau de cei ajunsi in impas...si daca ar fi asa nu ar fi nimic...oricum nu exista un singur condamnat in 20 si de ani ....si s-a furat la greu peste tot...
    Aceasta ciuma intinsa pete Romania trebuie odata eradicata....numai aopoi putem starpi si mafia politica....
    Cred ca fara ei ar fi mult mai bine....ar trebui sa le fie rusine sa iasa din casa...dar la ce obraz au...
  • +2 (2 voturi)    
    Probabil se gandeste (Vineri, 30 aprilie 2010, 10:39)

    Bogdan [anonim]

    Sa-si deschida o activitate de trafic de influenta si vanzarea dosarelor din tribunale. Nici nu se putea o mai buna "purtatoare de cuvant" pentru justitia Romana. Asa cum vorbeste "fina doamna" asa este si justitia noastra.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version