Emil Boc: Daca eruptia vulcanului din Islanda va dura doi ani, o sa ne plimbam cu barca

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 15:54 Actualitate | Esenţial


"Daca eruptia vulcanului din Islanda va dura doi ani, o sa ne plimbam cu barca", a afirmat sambata premierul Emil Boc, comentand avertismentele oamenilor de stiinta, care au atras atentia ca precedenta eruptie a vulcanului islandez Eyjafjallajokull a durat doi ani, potrivit The Atlantic.com.
  • "Modificari climatice nu s-au conturat. Totul este cat timp va erupe vulcanul acesta. Daca tine doi ani de zile, cat a tinut acum doua secole, o sa ne plimbam cu barca", a spus Emil Boc, citat de Mediafax, dupa ce fusese intrebat de presa daca norul de cenusa vulcanica venit din Islanda a condus la modificari meteo si la scaderea temperaturii.
  • Premierul a mai aratat ca, deocamdata, nu exista riscul unor depuneri de cenusa la sol, care ar putea aparea insa daca norul ar ajunge la o altitudine mai mica de 2.000 metri: "Organizatia Mondiala a Sanatatii a spus ca daca ar ajunge sub 2.000 de metri, ar exista riscul, deocamdata nu exista un asemenea risc, de aceea nu avem ce sa recomnadam oamenilor, ca nu exista un asemenea risc. Daca pana maine, dupa ora 21, va exista un potential risc, vom spune. Ei imi spun ca 99% nu exista nici maine, la ora 21, dar nu poti sa iei in totatlitate, sa spui ca nu".
Conform datelor prezentate, sambata, de catre Comitetul pentru situatii de urgenta constituit la Guvern, norul de cenusa vulcanica va acoperi intregul teritoriu la ora 21.00, la o altitudine de 6.000-10.000 metri, dar pana duminica, la ora 21.00, nu exista riscul unor depuneri la sol sau concentratii de cenusa vulcanica in aer. Prognoza va fi reactualizata duminica, la ora 21:00.

  • Oamenii de stiinta: Eruptia vulcanului Eyjafjallajokull ar putea dura 2 ani si ar putea incetini incalzirea globala
Oamenii de stiinta au avertizat ca vulcanul islandez a inceput sa erupa inca de acum o lunam insa a atras atentia abia acum, cand norul de cenusa vulcanica a traversat Europa, perturband traficul aerian pe intregul continent.

Ultima eruptie a acestuia (inceputa in 1821) a durat, insa, doi ani, nefiind exclus ca acest lucru sa se repete, spun specialistii.

In plus, acestia nu exclud posibilitatea ca eruptia vulcanica sa incetineasca incalzirea globala.


Citeste mai multe despre   


















16111 vizualizari

  • +23 (49 voturi)    
    Vezi (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:00)

    Lucian_Mares [utilizator]

    de-aia era bine sa mai pastram o barca-doua din flota.
    • +13 (25 voturi)    
      tare asta!!... (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:54)

      carcotasu... [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Bravo... Nu inteleg de ce ai luat minus-uri!!! Ba da, inteleg...
      • +10 (30 voturi)    
        Na... (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:17)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui carcotasu...

        Portocalii n-au simtul umorului, sau poate il au dar n-au voie sa-l foloseasca...
        • -2 (16 voturi)    
          ce sa inteleg? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 17:44)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          ca Boc n-are simtul umorului? simtul umorului, precum bunul simt, e monopolul celor ce nu-i suporta pe pedelisti?
        • +3 (17 voturi)    
          vacaroiu (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 17:59)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          intrebati-l pe Vacaroiu, ca el era prim ministru
          • +1 (11 voturi)    
            pe care l-am baut... (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:09)

            Ghita [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

            ce sa-i faci pdl-ul si basescu subiect de frustrati, de aia au ei neveste urate, salarii mici, bere proasta, soacre rele, de asta erup vulcanii, nu ploua deloc, ploua prea mult.
            daca in 4 ani o emisiune de 2 ore cu 3 cretini v-au spalat creierele, e clar cine a sustinut PCR-ul 45 ani ...
            • +1 (13 voturi)    
              Lasa divagatiile (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 23:36)

              vio [anonim] i-a raspuns lui Ghita

              si totusi, aici nu e vorba nici de salarii, bere sau soacre, ci de FLOTA. Care n-a fost "pierduta" nici de mine, nici, sper, de tine, ci de BASESCU.
              • -1 (1 vot)    
                Ai matale acte doveditoare? (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:57)

                Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui vio

                Ca pana una alta, desi dosaul au fost spart in doua, ca sa se poata ancheta in continuare aia de n-au ajuns presedinti, nici de aia de nu s-a mai auzit nimic. Nici macar intrebari sau interpelari publice din partea PSD sau PC.

                Ceea ce pe mine ma face sa cred ca totul a fost o facatura. Vezi ce declara Basescu aici: http://www.youtube.com/watch?v=VRQmjiCRKWA. Io nu-l cred atat de iresponsabil incat sa zica minciuni atat de grave in public.
              • -1 (1 vot)    
                intrebare lui vio (Luni, 19 aprilie 2010, 8:44)

                gigel [anonim] i-a raspuns lui vio

                de unde stii?
          • +4 (16 voturi)    
            evident... (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:52)

            libviu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

            nu e basescu de vina... e vacaroiu...
            intr-avedar vacaroiu putea vinde flota fara sa stie baselu...
            offffffffff faceti orice ca sa fa aparati zeul, nu?
        • -1 (13 voturi)    
          Ai dreptate (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:27)

          jaffu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Pedeleii astia sunt mai redusi decat prevede legea si cred ca nu au ce interdictie sa aiba la ceva ce nu exista.Ori poate la ei o fi altfel....
        • +1 (1 vot)    
          Poate... (Duminică, 18 aprilie 2010, 14:07)

          Hollow [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Dar sa speram ca, spre deosebire de tine, stiu sa articuleze hotarat "portocaliu" la nominativ plural. Mai precis "portocaliii" - cu 3 i.
          • 0 (0 voturi)    
            Da. Ai dreptate. (Luni, 19 aprilie 2010, 16:07)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Hollow

            .
    • +4 (6 voturi)    
      Vulcanul rezolva problema incalzirii globale (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 18:36)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      oricum temperaturile vor scadea si vor fi ploi si iar ploi
      rezolva si problema aviatiei-la sol cu avioanele
      oricum de la eruptia de acum 200 de ani care a tinut 2 ani ,vulcanul a facut progrese
    • -3 (5 voturi)    
      te scufundai cu ruginiturile alea (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:16)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      ...
    • 0 (4 voturi)    
      Securea din Baltagul.. (Duminică, 18 aprilie 2010, 8:05)

      Venea un "Boc" pe Siret [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      ...cine isi face primavara barca sa plimba cu ea pina la alegeri din 2012!!
  • -4 (18 voturi)    
    nu inteleg.... (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:02)

    andrei [anonim]

    ce vrea sa se spuna cu acel titlu? ce spune Boc? dar trenurile nu sunt bune? poate este el cu pluta....
    ar fi bine daca ar dura 2 ani de zile, asa o sa avem mai putina lumina directa de la soare si mai putina caldura. Nu suna rau, mai ales ca oamenii de stiinta au ipotizat niste metode asemanatoare acestui exemplu natura. la mai bine si mai putin cu prostiile....
    • +5 (21 voturi)    
      Trenurile? :) (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:00)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Are dreptate Boc....in doi ani o sa ne plimbam cu barca..da nu din cauza norului...ci din cauza lu Berceanu.
    • +8 (12 voturi)    
      nici acum? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:32)

      luci [anonim] i-a raspuns lui andrei

      pai iti urez calatorie placuta cu trenul la new york. sa ne povestesti...
    • +13 (15 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:47)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Ai incercat sa traversezi oceanul cu trenul sa vezi cit dureaza? :-)
  • 0 (32 voturi)    
    Vorbeste de funie in casa spanzuratului? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:06)

    vio [anonim]

    Care "barca"? Ca noi nu mai avem, le-a vandut/pierdut Base. Cam imprudent e Boc aici.


    Sau te pomenesti ca dupa ce Base l-a atacat pe tema bolsevizarii PD, Boc raspunde cu ce-l doare mai tare pe Base: flota.

    Ha-ha!
    • -2 (20 voturi)    
      OK (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 15:53)

      floreabi [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Base & Boc sint dusi cu pluta.
  • -1 (23 voturi)    
    sau cu pluta? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:06)

    carcotasu' [anonim]

    Oricum Guvernul actual este cu pluta, asa ca nu ar trebui sa fie probleme de adaptare! Sau ar fi un salt inainte dificil de realizat!?
  • +12 (22 voturi)    
    barca??? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:07)

    Emil si detectivii [anonim]

    Dar de ce nu trenul sau masina mica??? Aaaa... inteleg, pentru a putea circula cu aceste mijloace de transport ne trebuie si infrastructura.
    • +1 (3 voturi)    
      sustin (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:37)

      ereaZnus [anonim] i-a raspuns lui Emil si detectivii

      aveam de gand sa fac o remarca asemanatoare... partea care chiar ma incalzeste e potentialul acestui vulcan de a da ceasul climatic usor inapoi... avand in vedere ca specialistii aproximeaza ca de la inceputurile industriei petroliere si pana acum am pierdut cam 0.7 grade ... daca acest vulcan erupe timp 2 doi ani ... si in acest timp milioane de zboruri or sa fie anulate asta nu poate sa insemne decat mult bine ... ca sa nu mai vorbim de partea in care cenusa orbiteaza la o distanta atat de mare , incat formeaza un fel de strat protector reflectorizant , temporar ce e drept ... dar ne mai cumpara timp...trist o sa fie cand cenusa se aseaza pe paman, provoand ploi acide si afectand productia deja otravita de mancare ... who's the lucky country ? tare ma tem ca din nou india o sa fie cea care plateste ... daca aveti haar , motivul pentru care indienii se aseamana atat de tare , si totodata prezenta lor timpurie in mai toate colturile lumiii e pusa pe seama unei circumstanrw asemanatoare, doar ca eruptia a avut loc in siberia ...aceelasi motiv pentru care rusii par sa aiba resurse de gaz nelimitate , aceleasi resurse care stau inghetate si treptat incalzirea globala le elibereaza ... gazul metan are efect de sera de 20 de ori mai puternic decat dioxidul de carbon ...
  • +4 (6 voturi)    
    Lufthansa tocmai a testat (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:18)

    Lucian_Mares [utilizator]

    un zbor cu un avion de pasageri( fara pasageri) intre Muenchen si Frankfurt sa vada ce se-ntampla. Masina a aterizat cu bine , nici un fel de problema in timpul zborului. N-o fi dracul chiar asa de negru.
  • +6 (14 voturi)    
    Barca? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:18)

    MaxPax [anonim]

    Dar ce ar zice daca am circula pe autostrazile alea multe din Romania???
  • -1 (9 voturi)    
    poate cu pluta (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:40)

    Alex [anonim]

    Mi-e teama ca Boc a ratat o buna sansa de a tacea din gura. Cum adica sa ne plimbam cu barca (sau cu trenul sau cu masina sau cu ce vreti voi)? Ce se va intampla cu liniile aeriene? Faliment pe linie. Ce se va intampla cu turismul, pastorit cu atata agerime de doamna Udrea? Faliment general. Pe deasupra crizei, asta ne lipsea. Pe de alta parte, probabil se va termina mult mai repede si atunci costurile nu vor fi atat de mari...
    PS daca nu am fost clar, nu ma refer nici la liniile aeriene de la noi si nici la turismul de la noi. iar daca unii se bucura de raul altora sa stiti ca noi suntem aia cu mana intinsa. Daca cei bogati saracesc nu ne mai dau de pomana. Valabil mai ales pentru bugetarii greu munciti.
  • -2 (8 voturi)    
    pretext pentru incalzirea globala (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:51)

    lexites [utilizator]

    gata, acuma gasira scuza 'oamenii de stiinta'. Vezi dom'ne, de-aia nu vom avea incalzire globala, a erupt vulcanul ...
  • +6 (12 voturi)    
    de unde (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 16:56)

    x [anonim]

    De unde barci domnule, ultimele trei le-a dat dat Basescu la rabla de si-a luat Prafos
  • -1 (7 voturi)    
    Premierul nostru cel de toate zilele (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 17:23)

    andrei [anonim]

    Am incredere in puterea de analiza si decizie a guvernului minunat condus de Boc, ne va scoate si din criza asta , poate il imprumutam si la altii...drum bun!
  • +6 (8 voturi)    
    Cetatean turmentat (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 18:16)

    dana [anonim]

    Da la vasle baiete, ca intram in colaps curand fara masuri economice adecvate!!
  • +1 (9 voturi)    
    boc e cu pluta (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 18:22)

    istratescu [anonim]

    boc asta daca tace da impresia ca e idiot, dar cand deschide gura te si convinge de acest lucru ! norul de cenusa nu poate duce decat la racirea atmosferei, nu vad ce legatura are barca lui, decat poate 2 variante :
    1. remuscari privind decimarea flotei, pe care o viseaza si noaptea si i-a scapat acuma din gura (se stie ca el vorbeste mult, dar spune putin),
    2. la ordinul lui base', in guvern s-a hotarat sa se renunte la autostrada Transilvania si in schimb sa se realizeze un canal al dunarii de la Giurgiu-Buc-Ploiesti-Brasov-Cluj-Oradea si sa se uneasca cu canalul Budapesta, se pare ca e mai rentabil decat autostrada.
    Dand dovada inca odata de coruptia ce porneste de la cele mai inlte niveluri ale statului, ei isi cumpara barci inca de pe acuma, tinand cont ce scumpe vor fi barcile cand se va demara constructia canalului!
    • -1 (7 voturi)    
      dragi chuckisti (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:10)

      antipostacpsdpnl [anonim] i-a raspuns lui istratescu

      lucrati si sambata ?
  • -1 (3 voturi)    
    NOR (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 18:59)

    zolly [anonim]

    Cred,ca un nou imprumut de la FMI ar rezolva si problema norului,daca am avea F-16 si scut antiracheta nici nu se punea problema.
    Traisca RSR.
  • -1 (3 voturi)    
    problema (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:23)

    problema@yahoo.com [anonim]

    cred ca problema de departe cea mai mare e ca falimentul companiilor de zbor ar purea da o lovitura de gratie sistemului economic european
  • -1 (3 voturi)    
    alo (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:48)

    gabriel [anonim]

    alo, agentura sovietica, n-ati plecat cu gorbi ? v-a retinut din turism ilici la pesedeu ?
  • +1 (3 voturi)    
    care incalzire? (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 19:55)

    td [anonim]

    Pai care incalzire globala , ca parca se "abolise " conceptul. Ala care l-a sustinut era sa fie sinucis!
  • -2 (6 voturi)    
    Ceasusescu si Lenutza II (Sâmbătă, 17 aprilie 2010, 22:28)

    Bocutza [anonim]

    Aveti grija, Boc ori ii ridica osanale lu Baceashca asta, dupa fumoasa poezie de pe timpuri, N-avem bani, n-avem mancare, Construim zeci de canale, Sa se plimbe cu barcutza, Ceausescu si Lenutza! a se citi in loc de Ceasca - Baceashca ca si asta are la fel de multi neuroni ca Impuscatu' (ce coincidenta, si Base umbla intr-una impuscat) da de la alcool, nu de la codoi!
    Varianta a doua ar fi ca Boc a inceput atacul decisiv la beregata Dictachiorului, dumirit ca acesta vrea s-o puna (sic!) pe Lenutza in locul sau! Ma refer si la partid si la Guvern...
  • 0 (2 voturi)    
    daca nu se fura... (Duminică, 18 aprilie 2010, 9:42)

    un roman pacalit [anonim]

    daca nu se fura in draci incepand cu 1990 aveam sosele, dar cum ciordeala se vede de cine a fost facuta(vezi minciuni in declaratii si cat si ce are din ce salar) aveam sosele pe care puteam circula normal. sincer , daca cenusa nu este toxica si nu afecteaza calitatea aerului(permanent)sau a solului dupa depunere imi doresc sa tina 50 de ani eruptia, pt ca poluarea de la avioane este enorma.si asa poate o sa avem sosele si mai renuntam la figuri de avion.si guvernantii pot merge pe jos....dar sa vad pe unde !!!
  • 0 (2 voturi)    
    vise (Duminică, 18 aprilie 2010, 10:29)

    andere [anonim]

    si cand ma gandeam ca ar fi frumos fara tehnologie,dar cine stie.
    Legat de eruptie,ei bine ieri stateam linistita.Daca se opresc zborurile asta e.Cel putin prin europa putem circula si cu trenul daca ati auzit de el sau autocar sau vaporul.
    Insa daca intradevar situatia se inrautateste,apoi cenusa ajunsa pe pamant nu e a buna si o stim cu toii.Eu tot sper sa ramanem fara tehnologie si sa incepem sa mancam de la noi din tara,ca nu spunem decat ca mancarea nu mai are gust,mancand in continuare produse din strainatate.Noroc ca mai vedem cate un taran care vine cu ce a cultivat si el,iar cand cumperi o ceapa de la el ii simti gustul,iar rosiile sunt delicioase.
    Pacat ca suntem orbi si nu stim sa apreciem ce ne ofera pamantul romanesc.
    • +1 (1 vot)    
      Sigur (Duminică, 18 aprilie 2010, 14:20)

      Hollow [anonim] i-a raspuns lui andere

      Asteptam cu interes momentul cand rosiile si ceapa lu' ma-ta mare de la tara vor hrani un popor intreg fara ajutorul tehnologiei sau productiei industriale. Poate-i anuntam si pe aia de la WFP ca stim cum sa rezolvam problema foametei si a malnutritiei mondiale cu 4-5 culturi cat se pot creste natural in Romania. Nu mai zic de 7 miliarde de guri care de-abia asteapta sa prinda un eco de la Tanti Nela.
      Power to the people!
  • +1 (3 voturi)    
    Vulcanismul si Clima (concluzii) (Duminică, 18 aprilie 2010, 10:55)

    Cristian Muresanu [anonim]

    Concluzii
    Momentan nu cred să existe motive de îngrijorare şi nu cred că ne aflăm în pragul vreunei apocalipse sau catastrofe globale. Omenirea a trecut prin momente mult mai dificile din punct de vedere climatic şi a supravieţuit, s-a dezvoltat şi sunt sigur că avem resurse pentru a depăşi inconvenientele de moment legate de transporturile aeriane. Deasemenea cred că e cazul să ieşim din mentalitatea conform căreia, în ultimii ani, aproape orice eveniment geoclimatic a fost pus pe seama conspiraţiilor sau a industriei care ridică nivelul concentraţiei de gaze cu efect de seră. Perioada de reîncălzire contemporană, la care tocmai am asistat, ce s-a derulat în intervalul anilor aproximativ 1850-2007 tocmai s-a încheiat în majoritatea regiunilor (cu unele excepţii), aceasta fiind una de sorginte naturală şi nu antropică, iar în prezent se pare că tot mai multe semnale şi evenimente geoclimatice anunţă apropierea unei alte perioade de răcire zonală sau globală, deasemenea naturală, firească, care este asemănătoare cu alte perioade din istoria paleoclimatică binecunoscute.
  • +2 (2 voturi)    
    Vulcanismul si Clima (referinte bibliografice) (Duminică, 18 aprilie 2010, 10:59)

    Cristian Muresanu [anonim]

    Referinte bibliografice:
    1 BRANTLEY, Steven R., LOWENSTERN, Jacob B., CHRISTIANSEN, Robert L., SMITH Robert B., HEASLER Henry,
    WAITE, Greg & WICKS, Charles, Tracking Changes In Yellowstone’s Restless Volcanic System U.S. Geological
    Survey Fact Sheet 100-03 (2004)
    2 CALDERAZZO, John, Rising Fire : Volcanoes and Our Inner Lives (2004)
    3 DE BOER, Jelle Zeilinga et al.- Volcanoes in Human History : The Far-Reaching Effects of Major Eruptions (2004)
    4 DECKER, Robert & DECKER, Barbara, Volcanoes (1997)
    5 FRANCIS, Peter, Volcanoes: A Planetary Perspective 2002
    6 LUTGENS, Frederick K. et al., Essentials of Geology (8th Edition) 2005
    7 ROBINSON, Andrew, Earthshock: Hurricanes, Volcanoes, Earthquakes, Tornadoes, and Other Forces of Nature,
    Revised Edition 2004
    8 SCARTH, Alwyn, Vulcan's Fury : Man Against the Volcano (1999)
    9 SIGURDSSON, Haraldur, et al, Encyclopedia of Volcanoes, 1999 (o lucrare deosebit de interesantă cu fotografii)
  • -1 (3 voturi)    
    uite asa scapam de gropi!! (Duminică, 18 aprilie 2010, 11:15)

    asfaltatorul [anonim]

    cand stratul de cenusa se va asterne peste soselele gaurite ale patriei se va forma un covor destul de rezistent pe care noi o sa -l folosim cu mare bucurie si vom organiza regate internationale de barci cu patine unde Boc va da startul tragand cu pistolul iar Marinarul cel vestit tragand un wiskey!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Mda, o sa vina marinarii la putere .... (Duminică, 18 aprilie 2010, 12:29)

    Carcotescu [anonim]

    Sictir !
  • -1 (1 vot)    
    Daca mai stai 2 ani prim-ministru... (Duminică, 18 aprilie 2010, 14:35)

    Alin M. [anonim]

    Cred ca n-o sa ne mai plimbam deloc, o sa stam tepeni.
  • +1 (1 vot)    
    Se vede ca esti venit cu pluta ! (Duminică, 18 aprilie 2010, 17:36)

    cornel [anonim]

    Fara alte comentarii.
  • -1 (1 vot)    
    Ne mai luam F16? (Luni, 19 aprilie 2010, 0:10)

    Gabriel [anonim]

    Daca dureaza eruptia 2 ani, ne mai luam F16?
  • -1 (1 vot)    
    'plimbari' (Luni, 19 aprilie 2010, 8:35)

    gheo [anonim]

    domnu' boc, de altfel ca toti politicienii romani, isi inchipuie ca avionul e facut doar pentru 'plimbari'
    'delegatii' cum s-ar zice, ca doar toti pleaca pe plajele din tari exotice 'la lucru'
    ceea ce nu intelege, si nici nu va pricepe vreodata e ca unii oameni muncesc si produc banii pe care ei ii toaca. iar unii dintre acestia se folosesc de avion ca sa munceasca si sa aduca bani in tara; din care se platesc impozitele; care se cheltuiesc pe 'delegatii'
    e bine ca spune totusi adevarul si se intrevede mentalitatea...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version