DNA: Judecatorul Florin Costiniu stia ca actioneaza la solicitarea lui Costel Casuneanu si ca va fi recompensat cu sume importante de bani

de R.P.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:04 Actualitate | Esenţial


Directia Nationala Anticoruptie (DNA) anunta printr-un comunicat de presa ca judecatorul Florin Costiniu stia ca "actioneaza la solicitarea omului de afaceri Casuneanu Costel, in interesul obtinerii unei solutii favorabile firmei SC PA&CO International SRL Bacau", si ca va fi "recompensat" cu "importante sume de bani". In acest caz, procurorii DNA au inceput cercetarile penale fata de Florin Costiniu, judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie (I.C.C.J), acuzat de complicitate la trafic de influenta.

In acelasi dosar, omul de afaceri Costel Casuneanu, asociat la SC PA&CO International SRL Bacau, este acuzat de cumparare de influenta, in forma continuata. Marius Locic, administrator al S.C. Locic Imobiliare S.R.L, este cercetat pentru cumparare de influenta, fals in inscrisuri sub semnatura privata in legatura cu fapte de coruptie, participatie improprie la infractiunea de fals intelectual la legea contabilitatii in legatura cu fapte de coruptie, toate in forma continuata, se arata in comunicat.

Potrivit procurorilor, in perioada iulie – septembrie 2009, Catalin Voicu (in prezent cercetat in stare de arest preventiv in aceeasi cauza), "prevalandu-se de calitatea sa de senator, a pretins si primit de la inculpatul Costel Casuneanu (…) suma de 200.000 euro, promitandu-i ca in schimbul banilor va interveni pe langa magistratii Sectiei Contencios Administrativ si Fiscal din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie, investiti cu solutionarea unui dosar avand ca obiect litigiul dintre SC PA&CO International SRL si C.N.A.D.N.R. si ii va determina sa adopte o solutie favorabila societatii comerciale mentionate".

Ca urmare a intelegerii, senatorul Catalin Voicu l-a contactat pe Florin Costiniu – presedinte al Sectiei Civile si de Proprietate Intelectuala din cadrul ICCJ si i-a cerut ca, in schimbul unor foloase materiale, sa-l sprijine in efectuarea interventiilor pe langa magistrati, precizeaza DNA.

"De asemenea, in luna august 2009, Costel Casuneanu i-a dat senatorului Catalin Voicu, la cererea acestuia, inca 2,5 miliarde ROL (echivalentul a 60.000 euro) in schimbul promisiunii ca va interveni pe langa magistratii investiti cu solutionarea dosarului mentionat, in vederea obtinerii unei solutii favorabile", se mai arata in comunicat.

Tot in luna august a anului trecut, Voicu a cerut si a primit de la Marius Locic 119.000 RON, in schimbul promisiunii ca va interveni pe langa politie, pentru a nu fi retinut intr-un dosar in care era cercetat pentru inselaciune. "Pentru a disimula faptele de coruptie, cei doi inculpati au intocmit documente financiar contabile care atesta imprejurari nereale", potrivit DNA.

Comunicatul DNA a fost publicat la o zi dupa ce Florin Costiniu, Marius Locic si Costel Casuneanu au primit mandate de arestare pentru 29 de zile, in urma verdictului ICCJ.


Citeste mai multe despre   


















9277 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    Demiteti-le pe nesimtite! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:00)

    mihaela [anonim]

    Dupa aceasta declaratie Mona Pivniceru si Viorica Costiniu trebuiau sa-si dea demisia.Cine le poate demite pe aceste NESIMTITE care fac rau imaginii -si asa sifonate -justitiei ? Este revoltator ca ministrul Justitiei,Procurorul General nu fac declaratii .In acest caz nu mai este vorba de imixtiune!
    • -7 (7 voturi)    
      manipulare (Duminică, 11 aprilie 2010, 17:23)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui mihaela

      Ati fost manipulati la alegeri, ati fost manipulati in scandalul afacerilor Basescu, acum suntem manipulati to de presedinte.
      D-na judecator Costiniu a fost cea care a semnalat imixtiunea fara precedent a presedintelui in justitie.
      Este evident ca Basescu se crede Ludovic al XIV-lea care a spus "statul sunt eu".
      L-am votat pe Basescu si sper sa ajunga ce-si doreste atat de mult: DICTATOR! Chiar il voi sustine!
      Stiti de ce ii doresc asta, pentru ca nu cunosc nici un dictator care sa imbatraneasca fericit.
    • +2 (2 voturi)    
      ATENTIUNE! (Duminică, 11 aprilie 2010, 17:42)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

      Sclavii mafiotilor au iesit la comanda tovarasilor cu mesaje de atac la dresa presedintelui , a DNA , a SRI ! Se vede de la o posta continutul si stilul asemenator al mesajelor postate evident de acelasi individ dar sub nume diferite!
      Sper ca SRI -ul sa isi faca datoria si sa aflam cine isi permite sa arunce cu noroi in institutiile statului si la comanda cui.
  • +21 (25 voturi)    
    costiniu (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:10)

    tara [utilizator]

    rusine lui Costiniu si rusine tuturor celor dela Realitatea si Antena 3 care ii iau apararea.
    • -9 (11 voturi)    
      DE CE? (Duminică, 11 aprilie 2010, 10:09)

      David [anonim] i-a raspuns lui tara

      DE ce rusine lui Costiniu? Este singura persoana care l-a invins pe Basescu.. de aceea acesta turbeaza.. ea la invins cind acesta a vrut sa submineze judecatorii si cind nu a reusit a incercat sa taie salariile cu 80%. Basescu a vrut sa subordoneze politic pe judecatori dar nu a resuit direct initial, reuseste acuma prin intimidarea cu SRI si DNA. A reusit in schimb sa submineze politic pe procurori, sa elimine autofinantarea justitiei, si sa creeze brese legislative asfel incit cei care efectueaza inregistrari nelegale si fabrica inregistrari sa nu poata fi identificati si sau trasi la raspundere.

      De ce sa nu fie rusine lui Basescu care prin aripa PDL numia SRI efectueaza acte de politie potica urmarind si interceptind toti oameni importanti din romania ca apoi sa ii poata santaja, intimida si asa mai departe .. in caz de novoie chiar baga la puscarie?

      Dovada este modul in care a actionat SRI in cazul restaurantului SELECT. SRI a comis un act de TERORISM, efectuind o amenintare TERORISTA cu ACATC CU BOMBA. PE baza acestei amenintari, apoi in mod infractional au privat de libertate toate persoanele din imobil, i-au scos pe toti afara impotriva voitei lor sub amenitare, au intrat pe proprietate privata prin efractie fara mandat de la judecator, au perchezitionat imobilul, si au recuperat aparatura de inregistrare. Ca totul sa nu fie scos la iveala au clasificat ca strict secret toata operatiunea. Pentru ori ce persoana care nu a tremurat pe vreea lui Ceausescu am si eu o intrebare .. ce parere aveti..? Pot astfel de presupuse probe avea vreo valoare ?
      • -4 (6 voturi)    
        asa e (Duminică, 11 aprilie 2010, 15:29)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui David

        Mai ce stil au turbatii astia sa bage "minusuri" cand un comentariu nu e in trend. Lasa-i drac, ai perfecta dreptate, iar "probele" vor cadea una dupa alta asa cum cad la 80% din dosarele pe care DNA le trimite in instanta.
      • +3 (3 voturi)    
        De ce nu? (Duminică, 11 aprilie 2010, 16:36)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui David

        Cu alte cuvinte, dumneata esti indignat ca anchetatorii care instrumenteaza acest caz de coruptie fara precedent, ca gravitate si anvergura, au fost mai abili decat infractorii. Cand luati apararea infractorilor, ori sunteti avocat, ori infractor.
        Dumneavoastra sunteti avocat?
    • +6 (6 voturi)    
      Gargara 3 TV si Irealitatea TV nu se pot dezice (Duminică, 11 aprilie 2010, 11:06)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui tara

      ..de apararea escrocilor din Romania ,cum are vreun om politic sau hot de buzunare din magistratura, vreo problema cu Parchetul ,imediat sar 20 -30 de moderatori , guristi politici ,analisti oligofreni ,care in emisiuni succesive ii spala cu limba deadreptul pe bietii persecutati de dictatura !reteaua Voicu e una dintre cele 4-6 retele antistatale din curtea PSD,PNL,PRM, PC ,din fotbal si din energetica!
      • +4 (4 voturi)    
        Gherila de pe micile ecrane (Duminică, 11 aprilie 2010, 17:12)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Cine a crezut ca marea coalitie antinationala, coalitie formata in jurul structurilor de tip mafiot din care s-au evidentiat Voicu, M. Iliescu, Jipa, Costiniu, etc, se vor resemna acceptand votul popular exprimat democratic, s-a inselat.
        Gherila urbana s-a declansat, iar varfurile ei de lance sunt puternic accentuate la Antena 3 si Realitatea Tv. Sindicatele terorii isi ascut cutitele lungi.
  • -18 (20 voturi)    
    sa intelegem (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:29)

    gepizdu [anonim]

    sa intelegem ca dna-ul citeste mai nou gandurile si l-au arestat pe costiniu pentru cas a nu comita o ilegalitate???? glumesc, dar asa ceva nu cred ca pot constitui probe, sper ca procurorii sa aiba ceva mai consistent la dosar in afar de presupuneri. Asa si io m-am gandit de multe ori ce frumos ar fi sa sparg o banca si sa scot de acolo saci de euroi, dar totusi nu am considerat niciodata ca trebuie sa o pun si in practica!
    • +14 (16 voturi)    
      Vrei probe.. (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 22:02)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui gepizdu

      citeste ordonanta de retinere ,emisa de DNA -o gasesti integral pe site-ul ziarului Curentul.Numai cine vrea sa-i apere cu orice pret ,nu accepta dovezile din inregistrari.Mie mi se pare foarte grav faptul ca din aceasta retea mafiota fac parte judecatori de la Inalta Curte -ultima instanta inainte de D-zeu.
      • -10 (10 voturi)    
        ZERO PROBE (Duminică, 11 aprilie 2010, 9:53)

        Maria [anonim] i-a raspuns lui romaya

        PROCURORII PDL au MINARIT CAZUL. Toate inregistrarile ambientale si telefonice sunt minarite.. cum de spun asta foarte bine? Interceptarile sunt facute nelegal efetuate fara aprobarea unui judecator. Ca APARAREA sa nu poata contesta acest lucru au inventat SIGURANTA NATIONALA si au clasificat tot dosarul!!! Apoi au dat NUP pe caz de siguranta nationala si au transferat dosarul la DNA si au declasificat doar mici parti din acesta, selectat astfel incit sa dea impresie ceva in neregula! Cum e posibil ca din inregistrari telefonice de 24 de minute sa declasifici doar 15 bucatele cumulind mai putin de 3 minute? 15 bucatele scoase din context si lipte ca sa creeze impresie falsa? Nu sunt actuali procuriri ai DNA de rea credinta folositid cu buna stinta astfel de informatii si actionind la privarea de libertate abuziva a unor persoane? Si toate acestea fara ca apararea sa poata face ceva ca totul este clasificat pe siguranta nationala? Dupa sesiunea de linsaj mediatic, de intimidae a judecatorilor de la curtea suprema prin numeroase metode astfel incit sa dea sentinta dictata de BASESCU.. mai are cineva dubii asupa lucrurilor care se intimpla?

        si inca o intrebare care sa va puna pe ginduri..... SRI este super dotat si acolo unde face interceptari legale o face cu aparatura autorizata ce face inregistrare cu fisiere dotate cu semnatura electronica / digitata. In ziua de azi semnatura electonica a unui fisier a ramas singura posibila garantie ca fisierul nu e minarit. Toate inregistrarile digitale pot fi falsificate fara a se putea detecta... in toata lumea nu se mai acepta de cit fisiere cu senatura digitala. de ce presupusele inregistrari nu au semnatura digitala amplu disponibila in SRI? (pentru ca sunt nelegale si falsificate oare..? )
        • +3 (3 voturi)    
          Nu mai (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:39)

          Giordano [anonim] i-a raspuns lui Maria

          face spume la gura de pomana. Vad ca plasezi la greu comentarii sub diferite nume incercand sa creezi impresia ca sunteti mai multi cei care urlati cu manie proletara impotriva SRI...
          Cum v-ar placea voua , ca cei ce au facut interceptarile sa-l fi anuntat pe Costiniu in prealabil si eventual sa -i ceara aprobarea lu" madam Pivniceru? Hai canta la alta masa ca vad ca esti spalat complet pe creier de securisti sau si mai grav esti un confrate de-al lor...
        • +1 (1 vot)    
          Esti varza (Luni, 12 aprilie 2010, 6:49)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Maria

          Dupa exprimare, as zice ca esti varza PRM-ista. Da' nu stiu, poate ai in comun cu seful PRM doar diagnosticul si medicatia. Aia ar explica multe.

          Semnatura digitala ofera garantii doar daca autoritatea de certificare a semnaturii e externa celei care solicita semnarea. In plus, semnatura digitala nu garanteaza decat faptul ca continutul fisierului nu a fost modificat ulterior semnarii.

          Ce vrei probabil sa zici matale e ca pe langa serviciile de semnatura digitala mai exista si servicii de marca de timp.

          Ce mai vrei sa zici matale e ca pentru a te convinge, SRI trebuia sa trimita fisierele cu respectivele inregistrari semnate si dotate cu marca de timp catre o autoritate public, oricum externa SRI, de semnatura digitala si marca de timp. Right? Adica potential sa faca publice probe inainte de a finaliza ancheta. Ce sa zic, halal logica!

          Mai esti varza si la capitolul declasificare. Apararea va avea acces cu siguranta la probe. Ca probele sunt clasificate, si ca vor fi discutate in instanta cel mai probabil cu usile inchise, nu inseamna ca apararea nu va avea acces la ele. Inseamna doar ca parlamentul in primul rand, dar si publicul larg nu vor avea acces la toate inregistrarile. Ceea ce, data fiind natura informatiilor potential continute in dosar, mi se pare de bun simt. Mai ales atata vreme cat apararea nu e vaduvita de posibilitatea de a studia probele.
      • -8 (8 voturi)    
        CARE PROBE? (Duminică, 11 aprilie 2010, 10:10)

        Costel [anonim] i-a raspuns lui romaya

        Am citit si nu am resuit sa identific o singura proba legala...?
        • +1 (1 vot)    
          Si ce vrei matale de la noi astilalti? (Luni, 12 aprilie 2010, 6:51)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Costel

          Stii vorba aia: de unde nu e nici Dumnezeu nu poa' sa ia. Daca n-ai vazut motive de trimitere in arest preventiv din probele facute publice, poate e mai bine sa-ti faci provizii de analgezice. Nu se stie cand incepe sa doara prostia.
      • -7 (7 voturi)    
        doar atat? (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:07)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui romaya

        Vezi ca in proces sunt doua parti. DNA are un punct de vedere. Sa vedem ce mai zic si astia, ca au si ei dreptul asta daca le dam voie. Si ar mai fi ceva. Sa vedem daca probele sunt obtinute in mod legal, procedural. Sa vezi ce circ o sa iasa pe tema asta. E abia la inceput, asa ca stai linistit, o vinovatie se probeaza greu.
    • +4 (4 voturi)    
      Gaurile tot acolo sunt... (Duminică, 11 aprilie 2010, 0:48)

      AKKY [anonim] i-a raspuns lui gepizdu

      Ce dovezi mai vreti ? Gaurile din asfaltul lu" Casuneanu TOT ACOLO SUNT...daca ai dubii da o fugutza si convinge-te ..da" repejor nu de alta dar se LARGESC pe zi ce trece .... caci nimeni nu se grabeste cu astupatu...
      Nici in ruptul capului nu inteleg de ce un exemplar cum e acest Casuneanu a gasit de cuviinta sa-si cumpere un autoturism in valoare de 1,5 milioane de $ (1000 CP!)....care sa-l supuna unor "teste" pe "MINUNATELE" SOSELE DIN ROMANIA la care a avut o "importanta" contributie de natura tehnica...Cred ca e "sarit"...poate vrea sa incerce "pe bune" suspensiile unui bolid de 1,5 COCO...Sau e cinic??? Caci nu-s banii lui bagati acolo.. ci ai nostrii.... MAI VREI DOVEZI?
    • -4 (4 voturi)    
      si flagrantul? (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:00)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui gepizdu

      Chiar asa ? Daca se vorbeste de sume de bani aiuritoare, atunci de ce nu le-au facut flagrant, profesionistii lu' peste? Ca atunci inculpatilor nu le mai ramanea decat sa cera clementa instantei, probele erau clare si aveam parte de un proces scurt.
    • +4 (4 voturi)    
      ai dreptate, nu sunt probe (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:25)

      visio [anonim] i-a raspuns lui gepizdu

      clare dar sunt suficiente pentru a-l face complice pe costiniu; exista companii care asigura consultanta de specialitate; nu trebuia sa mearga la judecator pt asa ceva; desigur ca ei se steapta sa si credem ce ne spun si sunt destui balalai care cred ce spune antena 3 sau realitatea...dar fiecare natiune are procentul ei de rebuturi fie ca vb de oameni de rand sau jurnalisti..ori chiar presedinti de stat (vezi cazul Constantinescu)...in rest numai de bine....
      • -3 (3 voturi)    
        care probe sufiecinte.. ? (Duminică, 11 aprilie 2010, 14:47)

        coco [anonim] i-a raspuns lui visio

        care probe sufiecinte.. tu ai citit presupusele stenograme..?

        Casuneanu a licitat si venit cu pretul cel mai mic dar a piedut licitatia in favoarea unei firme da'lu Basescu pe motiv ca ii lipsea nu stiu ce pagina alba la dosar..? In prima instanta omul a cistigat dupa care a aflat ca oameni lui Base din DNA au dat zvon ca judecatorii care nu vor da decizia "corecta"... vor avea probleme.... ce era Casuneanu sa faca.. sa se duca tocmai la lup si sa ceara apararea turmelor de oi..? HA HA !!!! Si Costiniu ce mare chestie a incalcat.. a discutat poate (pina la dovedirea probelor ca sunt reale nu stim) despre un dosar si si a pus minile in cap cind a vazut injustitia... de cind e asta ilegal... ca judecator nu ai voie sa vorbesti de cazu de cit daca il judeci.. in rest este la fel ca toti ceilalti oameni... ai voie sa vorbesti si sa comentezi cu cine si ce vrei.. si omul nu a vorbi de cit cu ei.. exista vre-o proba ca a vorbit cu altcineva de la curte ca sa influeneze decizia.. nu/// zero!!!! ce a facut Costiniu nu se poate cataloga nici macar la incalcare deontologica... daca ati analiza lucrurile la rece ar trebui sa ii faceti lui Costiniuu statuie.. ca a avut curajul sa analizeze o fapta de coruptie a regimului Basescu stiind foarte bine ca Basescu urmareste sa distruga familia Costiniu.

        Ca sa dormiti bine la nopate.. va las cu urmatoarele intrebari..:
        1. De ce DNA timp de 4 luni de cind a inceput circul mediatic imediat dupa alegeri nu s-a sinchist sa vorbeasca cu nici un judecator de la curte sa afle daca Costiniuu a incercat sa influenteze pe cieva sau nu..? De au facuta asta doar citeva zile inainte de arest... cind nu au obtinut nici o proba..?
      • -2 (2 voturi)    
        partea 2 (Duminică, 11 aprilie 2010, 14:59)

        coco [anonim] i-a raspuns lui visio

        2. In momentul cind din presupusele ascultari au fost obtinute de ce DNA nu a procedat la urmarirea legala a celor 3 judecatoare pentru a face fargrant la "arginti"? Ca procuror sau agent al statului care are obligatia sa lupte pentru stat... a sti de o potentiala incalcare a legii si a nu incerca sa opresti o astfel de actiune este egal cu complicitate la o fapta de coruptie! Dar pe cei de la CNADR si pe patronii firmei care au cistigat licitati de ce nu i-au pus sub urmarire legala..? ca sa ii protejeze..? Domni ziaristi.. o veche zicala americana spune "follow the money".. urmareste dira lasata de bani si vei gasi adevaratul inculpat.. de ce nu se vorbeste nimca..? de de nu se vorbeste cine a cistigat licitatia... si unde au ajuns bani.. de ce nu se voreste de pretul exorbitant cu care CNADR a alocat cistigatorului... profiturile alea babane sunt doar ale cistigatorului...? ma indoiesc!!!! In tara unde Basescu construieste drumuri cu 8 miliaone euro km.. va indoiti cumva ca pe vreme de restriste unde banii de la stat sunt putini si rarari... ajung in alta parte de cit "unde trebuie"...?

        Poate avem de fapt de a face cu trafic de influenta din partea lui Basescu.. la asta nu vati gindit... intmidarea celor care pot scoate la iveala un act de coruptie? Situatie penibila in care Hotul cel mai mare striga HOTIII!!!! In care cei care incerca sa previna acte de hotie din banii publici sunt bagati in inchisoare ca nu cumva cineva sa mai aibe vroedata curajul sa pericliteze jaful la drumul mare a celor care ne conduc!!! Stie oare acest popor ca sub Blinda obladuire a li Basescu anul trecut romania a cheltuit pe investitii si consumabile ce mai mari suma vreodata..? Pe ce..? Ati vazut ceva.. traiti mai bine? Ma uit pe geam si fara tractor nu ma pot deplasa! Unde sunt investitiile ce sa facut cu banii..?
      • -4 (4 voturi)    
        De ce ARESTARE? (Duminică, 11 aprilie 2010, 15:10)

        cocoroze [anonim] i-a raspuns lui visio

        De ce a fost Costiniu arestat tocmai acuma..? 4 luni nu i s-a interzis sa paraseasca tara sau orasul sau sa vorbeasca cui cie vrea el sa sa practice meseria de judecator. daca Costiniu e coruptul coruptilor de ce la lasat DNA 4 luni sa judece.. de ce oare acuma brusc au deciz sa ii aresteze pe cei trei..? Oare pentru ca au facut PLINGERE PENALA IMPOTRIVA PROCURORILOR DNA pentru incalcarea legii si divulgarea partilor din doasar? Faptul ca au reactionat cei de la DNA atit de repede si VIOLENT insemna ca procurorul care instrumeneaza cazul impotriva procurorilor DA a gasit ceva... si procurorii DNA incerca sa intimideze pe cei 3 sa retraga plingerea penala.... HOPA..... ce chestie...? Si domnul Tapalaga... tinid cont ca ati participat activ la privarea de libertate nelegala a unor oameni ar fi bine sa dati dovada de jurnalism impartial si sa prezentati tot la fel de PARTINITOR pe prima pagina zile la rind si cazul celelilalte parti!
  • -9 (15 voturi)    
    judecatorii corupti (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:34)

    geo [anonim]

    Poate stie cineva vreun judecator de la ICCJ sau in alte instante cu "greutate" , care nu a facut servicii de genul celor facute de Costiniu si acoliti sai .
    Eu nu am auzit si nici nu cred ca exista .
    Alta posibilitate sa ajunga acolo , NU EXISTA !

    Pai alfel cu ar fi liberi toti demnitarii ?!!
    Sau a devenit vreunul "curat" ?! Exclus!
    Asta este Romania ! Voicu a suparat si deranjat pe cineva mai "tare" ca el. Altfel , era mult mai avansat !
    • +19 (19 voturi)    
      adevar graiesti (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:47)

      eraZnus [anonim] i-a raspuns lui geo

      eu sunt ochi si urechi la toata valva asta din media ... parerea mea ca nu am fi vazut niciodata asa ceva daca PSD castigau alegerile prezidentiale, si sper sa pice toti nomenclaturistii ca un DOMINO... primul sa fie Nastasa... ---

      • -3 (5 voturi)    
        daca... (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:03)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui eraZnus

        Daca aia de la PSD castigau alegerile, i-ai fi vazut pe "ceilalti" plimbati cu duba si facand "trenuletzul" in catuse. Simplu, tzara vrea circ, artistii se mai schimba uneori.
  • +21 (23 voturi)    
    Mda... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:48)

    Cristi [anonim]

    Un lucru este clar. Oricate dovezi ar aparea in cazul Voicu, care ii vor incrimina pe cei implicati, se vor gasi intotdeauna dezaxati care vor incerca sa ne explice ca totul e o facatura politica, ca noi ceilati, cei care speram si credem ca institutiile statului au inceput sa functioneze, suntem niste fraieri, niste naivi, eventual niste bieti postaci portocalii. Ma amuza dar ma si intristeaza cei care incearca sa decredibilizeze cu buna stiinta institutiile statului, afirmand obsesiv, printre altele, ca acuzatii ar fi defapt nevinovati, dezumanizati si degradati datorita tratamentului la care ar fi supusi de organele de cercetare penala si politie. Ceea ce fac Antena 3 si iResponsabilitatea tv reprezinta o rusine fara egal. Doua canale specializate in spalari de cadavre apartinand unor personaje mizerabile din viata economico-social-politica romaneasca. Iar declaratiile-comunicat ale tovarasei Pivniceru, sclava credincioasa a familiei Costiniu, sunt de-a dreptul iresponsabile. Nimeni nu este mai presus de lege tovarasa Pivniceru!!!! Nici chiar amicul tau Costiniu care isi merita si isi poarta catusele la maini ca orice infractor marunt. Numai ca tov Costiniu nu este un infractor marunt, ci un veritabil peste gras, imbuibat de sutele de mii de euro luati spaga de-a lungul timpului ca sa rezolve dosarele celor care ajungeau sa fie judecati la Curtea Suprema. Avem fisc???? Sa-i faca un control serios la avere tovarasului Costiniu! Sa stim si noi ce avere are si cum anume si-o justifica.
    • +14 (16 voturi)    
      Comentariu (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 22:14)

      nelu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Tot respectul pentru comentariul tau! As vrea sa mai completez cateva lucrui. Daca nici acest caz nu se va solda cu puscarie pentru cei toti implicati probabil din cauza sustinerii pe care o acorda si cele doua televiziuni, si daca de asemenea oamenii politici nu tin cont de vointa poporului in toate domeniile, care a fost exprimata prin referendum si prin alegeri libere, ma tem ca romanilor le va ajunge pana peste gat lichidul coruptiei, in acest an,se va iesi in strada asa cum se intampla in Kyrgyzstan, dar nu pentru a da jos puterea care a fost aleasa democratic ci pentru a spulbera parlamentul din punc de vedere fizic, pentru ca s-a ajuns la o nesimtire grasa, astfel incat parlamentarilor chiar nu le mai pasa absolut deloc de opiniile poporului care i-a pus acolo si care le plateste salariile in fiecare luna. Ma tem ca Geaona va fi linsat fizic daca continua sa evite punerea in aplicare a referedumului, ma tem ca toti cei care ii apara pe cei din acest caz vor fi linsati la propriu daca continua sa ii scuze si sa le mentina nevinovatia. Rog politicienii sa se uite la ce se intampla in Kyrgyzstan si sa inteleaga ca si romanaul va avea o limita , iar aceasta limita se apropie... cu fiecare minut care trece.
      • +4 (4 voturi)    
        mult.. (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 23:44)

        eraZnus [anonim] i-a raspuns lui nelu

        respect pe cei care din motivele enumerate de nelu' au ajuns sa posteze pe hotnews...ma bucur sa gasesc alti oameni revoltati, si cu siguranta o sa sustin orice intentie de a pedepsi pe cei care ne-au falimentat ...si daca momentan sustinerea a insemnat votul PDL, ma impac cu ideea ... daca e sa iesim in strada satui de a mai inchide ochii rusinati in timp ce inghitim batjocura cocalarilor de parlament..i'm in. si sper ca Nastase daca tot e el asa blogger mare , citeste hotnews ... si intelege ca eu unul am ceva personal cu el, si daca nu o sa il ard cu flacari violet in viata asta, atunci cu siguranta o sa merg dupa el pana in iad , sa ma asigura ca-si primeste pedeapsa cu varf si indesat... blestemele mele or sa il ajunga, si asta doar pentru ca cred cu adevarat ca merita sa raspunda pentru cata suferinta a produs poporului roman
      • +5 (5 voturi)    
        foarte bine zis (Duminică, 11 aprilie 2010, 8:42)

        luxdesign28 [anonim] i-a raspuns lui nelu

        merita din plin tovarasii care se cred deasupra legii !
      • +5 (5 voturi)    
        cred (Duminică, 11 aprilie 2010, 9:49)

        Mihnea Toader [anonim] i-a raspuns lui nelu

        Eu cred că alianţa Grivco asta şi aşteaptă: să iasă lumea furioasă în stradă, şi cu televiziunile lor mincinoase să spună că lumea iese împotriva luI BOc, Băsescu şi a guvernului. Nu vezi că Antenele şi Realitatea mint toată ziua? Asta vor ei, răzmeriţă, ca să dea jos guvernul ăsta care a cam pus justiţia la treabă. Crezi că lui S:O:Vântu nu-i tremură nădragii?
      • +5 (5 voturi)    
        Multumesc pentru apreciere (1) (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:13)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui nelu

        Si eu as mai adauga inca ceva... Eu incerc sa nu complic lucrurile si sa le simplific. Din punctul meu de vedere cred ca situatia e cam asa. Avem institutii ale statului? Da. Suntem o democratie? Fara indoiala ca da! (Cei care sustin contrariul sunt ori ignoranti, ori rauvoitori, ori extrem de interesati sa creeze haos in tara) Prin urmare nici vorba de dictatura! Avem presa independenta? Da. Avem presa aservita unor cercuri de interese? Da. Avem oameni de afaceri extrem de interesati sa puna mana pe averea statului, pe institutiile statului si sa controleze politicieni? Da. Si-au exprimat acestia in mod clar sau voalat aceste intentii? Da. Avem probleme in justitie? Da. Avem politicieni corupti? Da. Avem judecatori corupti? Da. Isi face treaba DNA? As zice ca da. Societatea romaneasca in ansamblul ei este reformata, modernizata? Nu! Se face ceva in acest sens? Da. Cine doreste cu adevarat reformarea Romaniei? Putini oameni. De ce? Pentru ca sistemul corupt convine celor mai multi dintre noi. Pentru ca asa suntem crescuti, asa suntem educati si invatati. Avem oameni capabili sa traga tara inainte chiar daca aceasta tara (impropriu zis) nu doreste asa ceva? Da. Cine sunt acesti oameni, ii putem oare identifica? Eu zic ca da. Este presedintele Basescu unul dintre acesti oameni? Eu zic ca da. Si exista foarte multi oameni care au aceeasi convingere. In fine.... Intrebarile si raspunsurile pot continua la nesfarsit dar nu e loc acum pentru asta... Prin urmare... privind in urma, la toti anii care au trecut cam pana in 2004... avem impresia (macar) ca lucrurile incep sa se miste, sa se schimbe? Eu zic ca da. Daca nu s-a facut aproape nimic in mod real in foarte multi ani de dupa 1989 pentru modernizarea acestei tari, suntem oare de acord ca trebuie facut ceva in acest sens? Da. Societatea romaneasca nu se poate insa reforma brusc pentru simplul motiv ca este vorba de o societate construita de oameni, in care traiesc oameni si in care isi desfasoara activitatea oameni.
        • -2 (2 voturi)    
          ia citeste ce-ai scris (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:45)

          un dezaxat [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          "Societatea romaneasca nu se poate insa reforma brusc pentru simplul motiv ca este vorba de o societate construita de oameni, in care traiesc oameni si in care isi desfasoara activitatea oameni." Bravo dl redactor de la Arici Pogonici, Luminitza si Cutezatorii. Chiar asa, ce vrei tu sa te faci cand o sa fi mare?
    • -6 (6 voturi)    
      DNA -TV (Duminică, 11 aprilie 2010, 11:43)

      un dezaxat [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Bai liderule de opinie. In afara faptului ca faci spume la gura si o tot tzii langa cu cele doua televiziuni, altceva mai stii? De ce drac DNA-ul, ca fonduri au slava domnului din banii tai si ai mei nu-si face propriul post de televiziune si chiar propriul ziar? Ca se pare ca asa stiu ei sa instrumenteze dosarul. Prin presa, prin toata panarama pe care au facut-o. Comuincatul lor nu spune absolut nimic, ba chiar demonstreaza faptul ca sunt departe de a fi profesionisti. Daca tot vorbesc de sume de bani plimbate de la un inculpat la altul, ma intreb de ce mama dracului nu le-au facut flagrant si atunci dosarul era de la sine rezolvat. Ce usor e sa pui botu' la franturi de dosar. Un dosar care a fost dat publicitatii atat cat trebuia ca lumea sa se ambaleze si sa faca spume la gura. Stiu de fapt ce te framanta pe tine si cine te comanda. Faptul ca judecatorii erau singura casta pe care idolul tau, betzivul ala de la Cotroceni nu a reusit s-o incalece. Si crede-ma nici nu va reusi vreodata. Iar daca madam Pivniceru, asa moldoveanca oparita cum ii ziceti voi astia de rasa pura are curajul sa se ia de gat cu borfasul national atunci merita toata admiratia. Poti sa faci tumbe prin oras, sa mobilizezi masele, cred ca mai mult de vreo 2-3 betivi dintr-o carciuma n-ai reusi sa strangi in viata ta, sa te premiezi singur cu voturi, poti sa faci toate astea. Asta te doare, nu pe tine ca esti un simplu executant. Nu vine vremea aia sa-l vad pe Basescu in boxa si in complet sa fie madam Pivniceru. Auuu, ce distractie.
    • -3 (3 voturi)    
      Mda... (Duminică, 11 aprilie 2010, 15:18)

      Antika [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Ce inseamna "tovaras?" Nu cunosc acest cuvint.
      • 0 (0 voturi)    
        nu te mai chinui (Luni, 12 aprilie 2010, 15:40)

        un dezaxat [anonim] i-a raspuns lui Antika

        Mai fata, nu te mai chinui sa-i raspunzi tembelului. Citeste textul ala unde se apreciaza de unul singur, isi baga plusuri ...in sfarsit. Citeste ultima lui fraza, aia cu "reformarea brusca a societatii" si vezi cat il duce capul. L-am "apreciat" si eu , il suspectez ca a scris pt Arici Pogonici sau alte publicatii de mare succes. Lasa-l in durerea lui de dobitoc.
  • +5 (5 voturi)    
    Declaratii de avrere (Duminică, 11 aprilie 2010, 1:41)

    Maria Leonard [anonim]

    Am avut curiozitatea sa consult declaratia de avere a judecatorului Costiniu ,de pa site-ul Curtii de casatie .Stupoare ! Intr-adevar ,are doar un apartament in Pantelimon si un Cielo. Nici un cont ,nici un banut .. Dar ,v-ati uitat la venituri ? El impreuna cu sotia au castigat in 2009 aprox. 2 ,5 miliarde de lei vechi !!!Oare i-au cheltuit la intretinere si la piata ? Nu ar fi interesant de investigat ? Unde sunt banii , pe numele cui , in ce tara ... las la imaginatia fiecaruia .
    Poate unii dintre noi isi mai amintesc interventiile patetice si in acelasi timp agresive ale doamnei Costiniu , in perioada protestului magistratilor ,bineinteles, pe tema salariilor. Nu se mai satura....
  • +3 (3 voturi)    
    Gradina zoologica (Duminică, 11 aprilie 2010, 8:30)

    oilman [anonim]

    Ce facem daca mafia refuza sa mai foloseasca telefonul si onorabilii se hotarasc sa-si faca aranjamentele in timpul unor plimbari prin gradina zoologica ? Montam ceva high tech prin fundul maimultelor ? Directia in care ne indreptam - cu sansa reala de a vedea macar citiva mafioti dupa gratii este buna insa sintem foarte departe de capatul tunelului. Tot sistemul controlat atit de bine - prin santaj, spaga, amenintari, etc este puternic si prezent peste tot: Parlament, Curtea suprema, companii de stat si private, guvern. Nu imi vine sa cred ca onorabilii vor renunta la control asa de usor. Vezi declaratiile Asociatiei Magistratilor, ale judecatoarei Pivniceru si emisiunile de la Realitatea si antene. Daca Voicu si Costiniu nu ciripesc, sintem la momentul zero. Si o sa ciripeasca numai daca stiu ca e singura alternativa sa nu crape in pirnaie - dar oare cine le va da sentinte de zeci de ani - colegii lor da la Mafia inc ?
    Urmeaza sa vina din nou procesul Patriciu (ma intreb ce dosar mai dispara), cazul Nastase, Matusa Tamara n samd. Nu sint optimist, dar sa vedem
  • +5 (5 voturi)    
    metode (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:01)

    Demigod [utilizator]

    Uite ca functioneaza anchetele cu "tratamentele degradante" legale de genul, catuse, privare de libertate...
    Cum ii bagi un pic la carcera, si le dai sa guste justitie, chiar si judecatorii scuipa tot adevarul din ei.
    • -1 (1 vot)    
      oare? (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:18)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Demigod

      Ai vazut tu sau ai auzit sa "scuipe" ceva care sa-i incrimineze. Poate doar Casuneanu care acum negociaza. In rest, n-a transpirat nimic in afara de tzigania de la tv, care n-are nici o relevantza atunci cand se va judeca pe fond.
      • 0 (0 voturi)    
        daca esti curat... (Luni, 12 aprilie 2010, 13:08)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        ...ce sa negociezi?
        adevarul nu poate fi negociat!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version