Asociatia Magistratilor: Florin Costiniu a fost supus unui tratament degradant prin incatusare

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:12 Actualitate | Esenţial


Asociatia Magistratilor din Romania (AMR) protesteaza asupra tratamentului la care a fost supus magistratul Florin Costiniu, prin imobilizarea sa cu catuse, calificand acest tratament drept 'degradant' si contrar dispozitiilor Conventiei Europene a Drepturilor Omului si ale Legii 275/2006, in conditiile in care acesta s-a supus decent tuturor chemarilor organelor de ordine, se arata intr-un comunicat al AMR semnat de presedintele organizatiei Mona Pivniceru, transmite Agerpres.

"Niciunei persoane nu i se poate aduce atingere demnitatii sale in nicio imprejurare chiar daca se instrumenteaza o cauza penala si in niciun caz ancheta ori urmarirea penala nu trebuie sa socheze, sa degradeze ori sa puna in pericol imaginea generala a puterii judecatoresti. Purtarea magistratului Florin Costiniu cu catuse, pare a fi mai mult decat o conduita abuziva. Ea reprezinta in realitate o atitudine deliberata de intimidare si umilire, o demonstratie nepermisa de forta si discreditare a puterii judecatoresti, cu consecinte grave pentru independenta si normala functionare a sistemului judiciar, adaugand decredibilizarii oficiale a actului de justitie o degradare umana impusa nelegal spre a sfida compatibilizarea normalitatii actelor de urmarire penala cu respectarea conditiei umane", se arata in comunicatul citat.

Mona Pivniceru subliniaza ca, in niciun caz, statul de drept nu poate avea semnificatia unor desfasurari de forta cu 'caracter intimidant'.


Citeste mai multe despre   
















7066 vizualizari

  • +38 (42 voturi)    
    Parca era vorba de egalitate in fata legii... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:24)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    Exact asta trebuie in tara asta! Oameni in catuse dati la TV cu functii cat mai inalte!

    Astfel vede si "prostimea" ca e cazul sa se potoleasca si sa nu mai omoare batranei pe trecere pt. ca ajung dupa gratii!
    • +26 (26 voturi)    
      corect! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:42)

      je [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      si mai mult decat atat....de ce nu s-a suparat asociatia asta a capetelor de creta, cand pentru o gramada de cauze instantele isi bat joc de romani deruland procese banale pe durata a 5, 7 sau nu stiu cati ani de zile?
      • +10 (10 voturi)    
        demnitate (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:06)

        ioan [anonim] i-a raspuns lui je

        Oare Dl.judecator nu si-a incalcat singur demnitatea, sfidand legea, cand trebuia sa o apere? Oare in asemenea cazuri nu se aplica circumstante agravante? Oare cati ca si domnia sa mai sunt in sistem?! De aceea lucrurile in tara aceasta merg anapoda, pentru ca unora nu le pasa de lege, jucand la nivel mare hora faradelegii. Iar noi platim toate aceste mizerii! Nu cred ca trebuie sa separati infractorii stimata doamna, pe motive ca apartin unor elite. Cand au trecut e cealalta a baricadei SUNT DOR INFRACTORI IAR PENTRU ACESTIA EXISTA UN SUNGUR REGIM!
        • +1 (1 vot)    
          nevinovat pana se dovedeste contrariul (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:13)

          Corina [anonim] i-a raspuns lui ioan

          Toti sunt nevinovati pana la judecata, cand se hotaraste daca omul e vinovat sau nu. Deci ar trebui sa fie tratat cu demnitate. Problema e ca nu comenteaza nimeni cand orice alt acuzat nu e tratat cu demnitate. Doar pentru oamenii importanti se gasesc alti oameni importanti care le sustin drepturile. Doar poporul poate fi calcat in piciaore, nu si "elitele".
      • +9 (9 voturi)    
        da Doamne sa vedem cat mai multi asa!! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:52)

        haralamb [anonim] i-a raspuns lui je

        pentru ca multi merita...
        • +1 (3 voturi)    
          As dori... (Duminică, 11 aprilie 2010, 10:42)

          enter name here [anonim] i-a raspuns lui haralamb

          ...sa fie filmat si in inchisoare cand isi scapa sapunul la dusuri!
    • +13 (17 voturi)    
      Cam asa ceva spune si coana Mona (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:45)

      Gigi Maybachistu' Incatusat [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Cătuşele nu erau o necesitate în cazul unui prizonier care nu e violent şi nici nu are motive să devină, dar au o funcţie propagandistică evidentă, demonstrează "pulimii" care sunt consecinţele faptelor "ceva mai pe alături" faţă de lege.

      S-a iscat un scandal asemănător şi când inculpaţii din scandalul FNI au fost duşi la cercetări în cătuşe.
      • +16 (18 voturi)    
        Pina acum nu a vazut catusele? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 14:31)

        Liviu Iordache [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Incatusat

        Vulpea cind n-are de lucru se linge-n fund si-si face rana. Asa si coana mare Mona, s-a trezit sa vada abia acum catusele, ca si cum ar fi fost o premiera, special pentru sotul sefei sale, costiniu. Oricum, daca vreun membru al acestei asa-zise asociatii, de fapt o organizatie de presiune, aproape de metodele terorismului psihic (vezi patrunderea fara drept la sedintele CSM), va avea un singur reprezentant in viitorul csm inseamna ca mai avem mult de lucru pentru a scapa de aceste nenorociri!
        • +1 (1 vot)    
          sa le faca din aur cu diamante ! (Duminică, 11 aprilie 2010, 15:17)

          io [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

          poate asa nu era degradant !
    • +24 (24 voturi)    
      dar sa ia mita nu e degradant? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:26)

      vigilante [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      a primit exact ce merita. Sper ca acesta sa fie doar inceputul, sute de judecatori, procurorii si politisti corupti, asemenea lui, ar trebui incatusati si aruncati in puscarii si condamnati la ani grei de temnitza. Cand a luat mita si a facut trafic de influentza nu a fost degradant?
    • +15 (17 voturi)    
      vine Baubau... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:50)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Am impresia ca baietii au inceput sa aiba cosmaruri noaptea si sa viseze catuse. Parca aud si ceva zdranganituri de catuse pe la urechi si se trezesc plini de transpiratie. Eu inca n-am gasit poze cu baietii astia incatusati ca sa mi le pun pe desktop :)

      Dar de ce trebuie gunoiu' asta tratat altfel? Parca toata lumea e egala in fata legii. La americani de ce se poate? Remember Bill? Gunoaiele astea de spagari ar trebui sa ajunga toti dupa gratii in frunte cu hoastele alea din CSM.

      Acum vreau sa vad si condamnarile. Mi-a placut faza cu bratari si 29 de zile, dar vreau sa vad si partea cu "xx ani / Jilava / sentinta devinitiva / executare"
    • +23 (23 voturi)    
      Asociatia sau sotia lui Costiniu? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 14:31)

      bernabeu [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      AMR e condusa de doamna viorica costiniu, adica tocmai sotia incatushatului. normal ca s-a suparat asociatia, ca e vorba de sotul ei. nu va e rusine jigodii ce sunteti!
    • +10 (10 voturi)    
      Au perfecta dreptate! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 15:49)

      Miaunel [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Un tratament UMAN pentru o jigodie ce trece de zeci de examene de corectitudine juridica si morala nu este incatusarea, ci impuscarea pe loc. Asa ar incepe sa le fie si magistratilor corupti teama de ceea ce ne e si noua. E total gresit in tara noastra, unde cine imparte, parte isi face.
    • +1 (1 vot)    
      D-na Pivniceru, (Duminică, 11 aprilie 2010, 9:09)

      Alex One [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Punerea catuselor este obligatorie conform Regulamentului de transport-transfer a arestatilor(retinutilor).E adevarat ca in cazul lui Popoviciu si a celor doi ofiteri nu s-a aplicat si nu au fost adusi cu duba ci cu Loganul.Si nici macar n-au stat in arest ci intr-un birou. Dar nu s-a sesizat nimeni !
    • +3 (3 voturi)    
      Asociatia Magistratilor din Romania???!!! (Duminică, 11 aprilie 2010, 9:52)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Nu cred ca exista in Romania magistrati
      Hoti in Roba DA !!!
    • +1 (1 vot)    
      Pai sa mai puna de o greva pe tema asta (Duminică, 11 aprilie 2010, 11:39)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Macar sa stim ca atunci cand ne apuca greata de justitia romana ca nu gresim.Iar cu prezumtia de nevinovatie,mai usor.Asta se aplica la justitiabili nu la judecatori.La ei nu trebuie sa existe nici macar o umbra de banuiala ca ar face ceva impotriva legii. Iar doamnele Pivniceru si Costiniu ar trebui sa iasa la TV si sa spuna ca sunt oripilate ca s-a putut implica un judecator in asa ilegalitati. Si sa ceara sa se puna catuse,si sa fie umiliti cei care isi fac tagma de rusine.Pentru ca justitia trebuie sa fie fara pata
  • +15 (17 voturi)    
    In Anglia hotii erau batuti in piata PUBLICA (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:27)

    AMI [anonim]

    cu bice din vana de bou impletite cu bile de otel, pana prin anii '60

    Asa s-a construit "civilizatia"

    Nu putem aplica in Romania norme de civilizatie castigate DE CATRE ALTII prin biciul LEGII,

    Fara sa trecem prin acelasi bici al LEGII
  • +17 (17 voturi)    
    mai sa fie! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:32)

    liana [anonim]

    doamna pivniza pai daca esti prietena cu familia costiniu , noi de ce sa suprtam lamentarile dumitale>?nu mai face praf ca se apropie aspiratorul si de tine.
  • +16 (16 voturi)    
    siiiguuur.... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:34)

    .ro [utilizator]

    Hai sa fim seriosi....nu este primul caruia i se pun catusele.......De ce nu s-au sesizat pana acum?
    Mi se par mult mai "degradante" faptele pt care este acuzat....
  • +22 (22 voturi)    
    Are dreptate ... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:40)

    puya [anonim]

    Este prima oara in Romania cand un infractor este dus in catuse in fata judecatorului, doar ei stiu cel mai bine ca-i vad in fiecare zi pe infractori si NU au catuse (e adevarat ca se intalnesc doar pe la restaurante, dar astea sunt detalii).
    Cata nesimtire si ipocrizie, dinozaurii astia nu au vazut batranici in catuse pentru ca au taiat un pom (e adevarat, scapau daca taiau o padure), nu au vazut bunici in catuse pentru ca s-au luat in gura cu executorii manjiti (e adevarat ca scapau daca dadeau si ei ceva euroi acolo) ? Pentru ei nu este degradant ?

    Hai sictir...
  • +18 (18 voturi)    
    justitie de cumetrie sau standarde duble? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:40)

    dadan [utilizator]

    Mona a declarat ca este prietena cu familia judecatorului - astia parca toti sunt prieteni ,rude...formraza o gasca aparent intangibila - asta e testul cel mare al justitiei romane....au sansa sa redea increderea romanilor in justitie...
    cat despre tratament degradant - cred ca ea in postura de judecatoare nu a protestat niciodata fata de modul in care ii erau adusi infractorii de rand in fata ei la judecata insa cand e vorba de prietenul ei e degradant....mi-e sila de sectele astea de bugetari care se cred supeiori si intangibili doar ca au o slujba cu multe beneficii.....macar acum infractorul de rand stie si el ce lege sa citeze si ce poezie sa spuna ca sa i ofere un tratament "decent".
  • +20 (20 voturi)    
    Au tupeu si nu stiu cand trebuie sa taca. (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:42)

    mircea [anonim]

    Cunoscand ca magistratii au indice de incredere din partea populatiei ,foarte scazut,asociatia magistratilor,daca nu stie si nu vrea sa-si recunoasca pacatele,ar fi trebuit sa taca.Un in fractor este un infractor si cu atat mai mult situatia este agravanta cand a folosit functia si a terfelit onoarea magistratilor.Asta ar fi trebuit sa spuna asociatia magistratilor si sunt curios daca cel care a redactat comunicatul are bunul simt sa recunoasca ca a gresit si sa-si dea demisia din functie pentru imixtitudine in mersul unei anchete.
  • +17 (17 voturi)    
    Prioritati (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:45)

    oilman [anonim]

    Cred ca Asociatia Magistratilor ar trebui sa fie mult mai revoltata de cea ce a facut Costiniu decit de modul in care a fost incatusat. Justitia trebuie sa fie egala pentru toti, judecatorii nu sint semi-zei - cind calca pe bec merita tratament similar cu semenii lor mai paminteni.
  • +13 (13 voturi)    
    nu am prea inteles ultima parte (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:47)

    justitiabil [anonim]

    cu "degradarea umana impusa nelegal spre a sfida compatibilizarea normalitatii actelor de urmarire penala cu respectarea conditiei umane". Si poate mai puneti si niste virgule, doamna Pivniceru, asa, de dragul punctuatiei limbii romane. Toti juristii aveti problema asta. Suflati si-n iaurt, numai sa nu va frigeti si sa se interpreteze, vezi Doamne!, altcumva. Virgula nu ar trebui sa fie Necuratul in meseria dumneavoastra.

    Marturisesc ca va respect foarte mult pentru ceea ce faceti in sprijinul ideii de justitie in Romania, insa, de aceasta data, apreciez pozitia dumneavoastra ca fiind excesiva si subiectiva. Sa stiti ca justitiabilii din Romania, in marea lor majoritate, nu mai apreciaza Romania ca fiind un adevarat stat de drept si asta pentru ca mafia infloreste si prospera de 20 de ani, fara ca vreo capetenie sa fie deranjata in instanta cu vreo condamnare.

    Reprezentam un caz unic in Europa civilizata. Jafuri de 50-100 de miliarde de euro neprobate si niciun mare ticalos bagat la zdup in 20 de ani. Mai mult, an de an, oamenii cinstiti isi platesc taxele si impozitele catre un stat care, odata ce le colecteaza, incepe sa le verse in niste buzunare, prin nepotisme, contracte ilegale, trafic de influenta, obtinerea de foloase necuvenite, luari, dari de mita, comisioane, spagi. Asta se intampla in Romania. Notiunea de Justitie e 0, avem REPUBLICA MAFIOTA ROMANIA (RMR). An de an, banii colectati de la contribuali mai imbogatesc niste structuri mafiote si mai rasar niste, vile, masini luxoase, conturi de zeci si sute de milioane de euro etc.

    Si sunt de acord ca Basescu ar trebui sa taca mai mult si sa se implice mai putin in administrarea actului de justitie, ca doar nu este magistrat. Dar curati-va breasla odata, ca nu mai rezistam! Suntem membri UE din considerente politice si atat. Nivelul coruptiei a atins niste culmi incredibile in tara noastra!
  • +17 (17 voturi)    
    hopa, ne simtim lezati... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:49)

    popcorn monta [utilizator]

    solomon poate fi luat cu catuse,dar costiniu nu.care dracu e diferenta intre astia 2?
  • +17 (17 voturi)    
    D-nei.Jud.Mona Pivniceru (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:52)

    Hariton Dumitru [anonim]

    de ce d-na nu protestati si la Tribunalul unde va desfasurati activitatea dvs.unde sunt adusi infractori de 65 de ani sau infractori de 75-80 de ani care se judeca pentru o bucata de pamant sau pentru furtul unei gaini si sunt adusi cu catuse la maini si in dube ale politiei sau penitenciare.acesti infractori,familii acestora incearca sa le dea ceva de mancare cand sunt adusi la instanta dar domnii politisti nu le dau voie,si altii infractori gen colegul dvs. acuzat sau dl.senator stau in arestul politiei cu tel.mobile aduse de cei care i-i pazesc?
    va multumesc pentru intelegere.
  • +17 (17 voturi)    
    despre comunicat (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:53)

    justitie [anonim]

    cum adica tratament degradant ? cand a facut ce a facut nu a fost degradant ? de ce un judecator sa fie tratat altfel decat un potential vinovat ? Doamna Pivniceru se baga si dansa in seama, ca deh, vizeaza o functie ceva mai acatari. Sa le fie rusine ca si magistratii sunt oameni ca oricare altii. Nu au nimic in plus, decat salarii babane ca de pensii ce sa mai vorbesc. Minim peste 10.000 ron pe luna
  • +18 (18 voturi)    
    pai ia stati asa mai oameni (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:53)

    cristi_an [utilizator]

    voi sunteti mai presus decat legea??? legea se onduleaza dupa bunul vostru plac??? Noi,muritorii de rand, astia care va platim salariile grase si sporurile imense cerem ca legea sa se aplice !! daca aveti ceva impotriva , puteti demisiona si va puteti angaja la drumuri si poduri!
    Hai sictir, nesimtitilor!!
  • +15 (15 voturi)    
    Hopa, Pivniceru,mai vrea un spor ! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 11:53)

    cornel [anonim]

    Iata ca a aparut si tov.Mona, sefa magistratilor !
    Si ce govoreste domnia sa ? Ca un magistrat e mai presus de restul oamenilor in fata legii. Altfel s-ar fi pronuntat , tot guraliva, si cand erau in aceiasi situatie si altii ,ca Gigi Becali de ex. Nu ? Halal sefi de magistrati.
    Pana cand magistratii nu-si vor alege altfel de sefi, nu de-alde Ivan Turbinca ca aceasta, nu va fi pe un drum oarecum normal, aceasta breasla .
  • -15 (17 voturi)    
    ordin de sus (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:03)

    istratescu [anonim]

    evident ca nu avea cum sa fuga grasanu, nu se pun catuse de la usa procuraturii pana la usa masinii,
    dar asa a ordonat baselu', sa fie vazuti cu catuse...
  • +13 (13 voturi)    
    da? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:04)

    florin [anonim]

    de ce nu am auzit aceasta sesizare pana acum? Pt minee deja banala punerea catuselor in momentul arestarii. Uitati-va la buletinele de stiri si va veti convinge.
    Rusine pt. ca va sesizati doar atunci cand este vorba despre apropiatii vostri, iar in rest... capul in nisip, nu va priveste!
  • +20 (20 voturi)    
    ok.. (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:05)

    wurhox [anonim]

    atunci niciun retinut, arestat, condamnat sa nu mai poarte catuse! Toti sunt oameni, e vreo diferenta intre un medic si judecator? sau orice alta categorie sociala....daca au savarsit infractiuni nu mai sunt reprezentanti ai profesiei ci se numesc infractori ...
  • +15 (15 voturi)    
    tupeu (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:07)

    eliot ness [anonim]

    Probabil ca se simt cu musca pe caciula...
    Nu i-a vazut nimeni asa de indignati pana acum, desi stiau exact ce gacea stimabilul.
    Corb la corb nu-si scoate ochii...
  • +13 (13 voturi)    
    toate animalele sunt egale dar unele animale sunt (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:07)

    gi57 [anonim]

    De ce nu se prevede in Codul de Procedura Penala ca magistatii cu penmsii de 80 de milioane si salarii de 210 milioane sa fie purtati pe baldachine sau lectici atunci cand se dispune arestarea lor pe motiv de spaga ??
    Loaza aia merita purtata in jug de lemn sa nu ai mai tremure mainile de indignare ca i-a scapat un proces comandat de Voicu ne manarit pe motiv ca s-au opus colegele lui ....
    Daca ar avea vreo molecula de demnitate ramasa sau de barbatie ar trebui sa isi traga un glont in cap otreapa asta .
    Madam Piviniceru cand invata sa vorbeasca romaneste corect ?
  • +14 (14 voturi)    
    shut up! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:08)

    miticosul [anonim]

    A fost alegerea lui sa fie supus unui tratament degradant atunci cand s-a inhaitat cu cine n-a trebuit ...

    Cand a amanat aiurea sau judecat stramb dosare, nu a avut un comportament degradant???
  • +13 (13 voturi)    
    de ce fara catuse??? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:12)

    mangafa [anonim]

    daca niciunei persoane nu i se poate aduce atingere demnitatii sale atunci hai sa respectam si drepturile borfasilor de rind, criminalilor, violatorilor si altor categorii de contravenienti si sa-i primim in instanta cu o cafea, eventual ceva manele (ca tot suntem iubitori ai acestui gen de muzica).
    in fata legii ar trebui sa fim toti egali (din pacate nu este asa. unii sunt mai egali decat altii)
  • +13 (13 voturi)    
    Oare (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:16)

    nick [anonim]

    oamenii care traiesc in tara asta nu sunt supusi unui tratament degradant prin faptul ca sistemul de justitie este putred si atins de coruptie pana la cel mai inalt nivel ?
    Oare greva magistratilor nu a supus atatia oameni unui tratament degradant ?
  • +12 (12 voturi)    
    Degradant e modul cum sunt tratati romanii (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:21)

    Ionel [anonim]

    De o sleapta de privilegiatii ce isi spun judecatori.
    Indivizii astia ne sfideaza, prin deciziile luate, prin salariile nesimtite, pensiile nesimtite precum si lipsa raspunderii profesionale.Astia uita tot timpul cand cer salarii ca traiesc in Romania. Pai dragi privilegiati si un electrician poate castiga in occident 40-50$/ora adica 100 000$/an impozabil iar judecatorii intre 100 000-200 000$/an deci doar de 2 ori mai mult ca un electrician asa ca ciocul mic privilegiatilor.
  • +12 (12 voturi)    
    Cu ce-s mai "degradante" catusele... ?! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:21)

    thorlundson [anonim]

    Comunicatul AMR este o jalnica expresie a si-mai-jalnicei stari de fapt din Justitia romaneasca (adica aca Justitie care nu prea mai are treaba cu dreptatea). A sari - intr-un mod atata de taios - in apararea unuia dintre zecile de judecatori corupti/indolenti/incompetenti care paraziteaza sistematic Justitia romaneasca inseamna a clama ELITISMUL IN FATA LEGII. Cu ce este mai "degradanta" incatusarea unui astfel de judecator comparativ cu incatusarea oricarui alt INCULPAT fata de care se dispune masura arestarii preventive ??! Este un judecator "mai cu motz" decat restul lumii in ceea ce priveste procedurile judiciare??... Si de ce incatusarea unui judecator ar avea, vezi Doamne !, "consecinte grave pentru independenta si normala functionare a sistemului judiciar" ???... Aberant, nu ?
  • +11 (11 voturi)    
    culmea impertinentzei ! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:22)

    dan [anonim]

    Sa speram ca intr-un viitor cat mai apropiat si ceilaltzi " magistratzi" murdari (probabil majoritatea ) vor primii cadou de la stat asemenea bratzari !Si mahalagioaicei din fruntea AJ,i-ar sta bine !
  • +10 (10 voturi)    
    Oare?? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:22)

    florian [anonim]

    Cu ce este mai presus inculpatul Costiniu, mare magistrat, fata de un hot de gaini sau un violator, in aplicarea procedurile aferente arestarii si prezentarii intre arest si instanta?
    Cred ca merita sa fie judecat si tratat in raport cu vina si demitatea pe care a incalcat-o. Doamana M. Pivniceru sa taca! Uita ca recent s-a recuzat din completul de judecata ca fiind prietena a acestui? Acum vorbeste in calitate de prietena si "pupila" magistratului sau in calitatea de discipol, promovat si croit pe codul deontologic al "maestrului" ? ! Pozitia ei, daca este in numele AMR nu e un act de intimidare a colegilor din completul care judeca? Daca doreste un tratament demn arestatilor, ce o impiedica sa propuna, prin AMR, la CSM si Ministerul Justitiei modificarea Codului de procedura penala? Ca tot zace neadoptat de doi ani! Sau va astepta sa se prescrie cauza "maestrului" Costiniu!
  • +10 (10 voturi)    
    hmm (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:22)

    Radu [anonim]

    Degradant este modul in care a ajuns coruptia in acest stat si nivelul.
    Cu ce este mai special un judecator de la una din cele mai inalte instante de judecata fata de cei doi milionari. Dimpotriva pt ca a ajuns ca injustitia sa ajunga la cel mai inalt nivel din justitie acest judecator ar merita pedeapsa dubla decat este prevazut prin lege.
    Este inadmisibil asa ceva. Acesti judecatori au salarii uriase si continua sa bage mana si in sac...
    Atentie: urmeaza Vanghelie, Geoana si soacra lui Geoana.
  • +11 (11 voturi)    
    Aceasta Mona Pivniceru..... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:27)

    Rescatorul [anonim]

    isi bate joc de romani si ne considera idioti. Vezi-ti de treaba, cucoana. Tratament egal pentru toti infractorii! Fara exceptii.
  • +10 (10 voturi)    
    gandire discriminatorie (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:28)

    agora [anonim]

    ....functia nu era "compatibila" cu catusele?dar ce facea in functia respectiva nu era degradant? Ar trebui sa poarte catuse si aceia care gandesc discriminatoriu catusele doar pentru unii/
  • +8 (8 voturi)    
    Costiniu recunoaste ca a consultat dosarul lui Cas (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:30)

    Viorel Deciu [anonim]

    Cand a consultat dosarul lui Casuneanu desi nu avea dreptul, noi oamenii de rand din Romania cum ne-am simtit!!! Ne-am simtit demni concetateni cu respectivul Costiniu, nu+i asa!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Cum comenteaza adunatura asta de comunisti (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:30)

    Ovidiu [anonim]

    articilul de mai jos?

    Sau constitutia este doar pentru noi, ceilalti ?

    ARTICOLUL 16
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.

    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.


    Cum de nu vorbiti de tratamentul degradant la care e supus un judecator cinstit cand asemenea judecatori corupti se intalnescu cu interlopi si negociaza dosare?
  • -7 (11 voturi)    
    Stimati domni magistrati, (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:33)

    Agate [anonim]

    Stimata doamana Mona Pivniceru, luptati pentru o lume mai buna in care toti oamenii sa nu fie umiliti, neputinciosi, tristi si nefericiti!
    Dumneavoastra puteti si trebuie sa faceti asta!
    Toti ar trebui sa fim respectati si aparati, dar, in pacate nu este asa.
  • -9 (9 voturi)    
    este corect ! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:34)

    nelu [anonim]

    dar este la fel de corect ca m-am saturat sa vad la TV mascati ai politiei care intra in casele unor oameni ce NU sunt judecati si condamnati si doar cercetati pt delicte fara violenta (coruptie, fraude , orice altceva fara violenta) deci exista prezumtia de nevinovatie, si un prost crescut de politist striga : CULCAT ! CULCAT IMEDIAT !
    ce inseamna asta ? de ce culcat, de unde tupeul de a umili pe cineva care nu este violent

    plus ca mi se pare un consum inutil al banilor mei investiti in politie sa se duca 3 dube de mascati sa aresteze un individ care nu a facut ceva violent

    de ce nu se duc "mascatii" astia tupeisti prin zone unde infractorii cu potential violent predomina ? hai in piata la obor si daca nu vezi cativa tuciurii cu fete dubioase care te intreaba de telefoane ... mare minune

    -> deci este un pricipiu al EFICIENTEI unei activitati DOZAREA corespunzatoare a resurselor folosite ! dar MI mai are mult pana sa inteleaga asta
  • +9 (9 voturi)    
    Si eu care credeam... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:37)

    buha [utilizator]

    Si eu care credeam ca coruptia e degradanta. Se pare ca pe magistratii corupti ii deranjeaza doar cand suporta rigoarea legii dupa ce sunt prinsi cu coruptia in gura.
    Astept de la pivniceru sa infiereze coruptia.
    Ce spuneti, am sanse sa o vad?
  • +9 (9 voturi)    
    Degradare umana?! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:42)

    Mitica [anonim]

    Nu inteleg, de ce d-na Pivniceru, nu lua astfel de atitudini, cand era incatusat si batranelul ce a indraznit sa-si are cu calul bucatica de pamant de care fusese inselat cu sprijinul judecatorilor si notarilor? De ce nu striga si atunci cand, era bagata in inchisoare, cu catuse la maini, femeia ce a furat o paine sa dea la copii sa manance? Nu sunt de acord cu furatul, chiar si unei paini, dar totusi sa nu devina nesimtita....justitia! Pentru ei, nu era degradare umana? Sper ca dupa cazul Voicu, justitia sa fie impartiala, cel putin, de frica.
  • +9 (9 voturi)    
    Infractori (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:44)

    Miratul [anonim]

    Domnilor!,
    Indivizii la care va referiti sunt niste infractori ordinari si trebuiesc tratati ca atare!.
  • +8 (8 voturi)    
    Cat ma costiniu sa ies din pivniceru (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:45)

    Monica [anonim]

    Da ce a facut fam. Costiniu nu "aduce atingere imaginii generale a puterii judecatoresti", nu reprezinta "o conduita abuziva", nu este o "atitudine deliberata de intimidare si umilire, o demonstratie nepermisa de forta si discreditare a puterii judecatoresti, cu consecinte grave pentru independenta si normala functionare a sistemului judiciar"? Da la conditia noastra umana de cetateni calcati in picioare de o justitie nedreapta te-ai gandit madam pivniceru si madam costiniu?... membri de onoare la un sindicat cu reflexe mafiote.
  • +7 (7 voturi)    
    cand o zbura porcul (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:46)

    florin [anonim]

    Poate atunci "corb la corb isi scoate ochiul"
    Daca ar fi se ne luam dupa culoare am putea crede ca avem de-a face cu corbi. Totusi lumea se mai inseala, cred ca si acum fenomenul se petrece.
  • +8 (8 voturi)    
    cum asa?? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:49)

    ue [anonim]

    Revoltat de-a dreptul de tampeniile spuse de asociatia asta!!Cum naiba isi permit sa spuna asa ceva?????Nesimtitii...adica pt altii e obligatoriu dar pentru infumuratul ala cu vise de preamarire e jignitor.Jignitor e pt mine sa aud asa ceva.
  • +10 (10 voturi)    
    Hmmm... demnitate! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:59)

    George [anonim]

    Prin incatusare s-a urmat o procedura la care toti magistratii din Romania (inclusiv impricinatul, adica Florin Costiniu, ca si Mona Pivniceru) au subscris in momentul adoptarii codului de procedura. Si apoi, in privinta demnitatii personale sau a probitatii morale "atinse" ale lui Costiniu... ce sa mai vorbim!
    Se vede ca nu le prea place sa fie in tabara cealalta. Eu sper ca acestui judecator sa ii urmeze cat mai multi! Sunt pline judecatoriile, tribunalele, curtile de apel si inalta curte de specimene care trebuie sa fie tratati la fel.
    Astept si sentinte!
  • +9 (9 voturi)    
    Mai rau le trebuie... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 12:59)

    bebeero [utilizator]

    Sa-i plimbe prin oras ca in Evul Mediu, cu lanturi la maini si picioare.
    La un amarastean care fura din foame se aplica legea cu strictete si nu exista "tratament degradant prin incatusare".
    Tanti Mona, mai bine stateati in banca voastra si bagati la cap bine ce se intampla.
    Mai lasati procesele care tin 10 ani, mai lasati figurile din tribunale, sunteti la fel de egali in tara asta cu toate categoriile de munca.
    Ciocu' mic si mai bine pregatiti-va, ca poate se intimpla si in Romania ca in Grecia si o sa o puneti cu totii.
  • +9 (9 voturi)    
    Mai bine se abtineau! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:00)

    Cetateanu' Turmentat [anonim]

    Cel mai mult justitia e decredibilizata de oameni ca si Costiniu, Pivniceru si altii ca ei! Desi in esenta sunt de acord cu apelul lor, adica il consider normal, totusi problema e ca m-am saturat ca de 20 ani acesti rechini cu gulere albe sa scape doar pentru ca s-a indoit citatia....
    Iar faptul ca eu cetateanul nu mai am incredere in justitie se datoreaza catorva indivizi care nu au ce cauta in institutii ale statului si nu faptului ca i-au pus lui marele Costiniu catuse, care culmea scria si coduri deontologice! Nu e culmea ironiei? Cum dracu sa mai crezi in apelul lui Mona Pivniceru? Cum dracu sa crezi intr-o justitie care sare in apararea ei dar nu in apararea cetateanului de rand?
  • +8 (8 voturi)    
    tupeu (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:01)

    Popescu Liviu [anonim]

    Ce tupeu are d-na Mona Pivniceru ! De ce 20 de ani nu a luat nicio atitudine in acest sens?
  • +9 (9 voturi)    
    Cand (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:09)

    doi si-un sfert [utilizator]

    o vad sau o aud pe aceasta combinatoare a justitiei romenesti Mona Pivniceru imi vine sa vars !
    Auzi "discreditare a puterii judecatoresti" ! Pai primii care faceti asta sunteti voi, gloata de magistrati corupti care ii aduceti la disperare prin tergiversari si decizii aberante pe cei implicati intr-un proces...Hai faceti un sondaj sa vedeti cati oameni din tara asta mai au incredere in puterea judecatoreasca!
  • +7 (7 voturi)    
    egalitate egalitate dar nu daca esti magistrat (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:14)

    das [anonim]

    Magistratii sunt niste semi-dumnezei pe pamant si astia inteleg ca ei nu se supun legilor valabile pentru ceilalti oameni .. ce sa ii faci e deformatie profesionala.
  • +8 (8 voturi)    
    egalitate in fata lege (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:18)

    Adi [anonim]

    toti trebuie sa fim egali in fata legii; judecatorii nu sunt decat simpli oameni. si ei ar trebui sa poata fi judecati si incatusati asa ca sa nu mai strige degeaba Pivniceru, mai ales ca si ea reprezinta justitia, in calitate de magistrat, cu atat mai mult ar trebui sa-si dea acordul pentru o masura data de alt reprezentant al justitiei!
  • +9 (9 voturi)    
    e primul arestat care poarta catuse ? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:19)

    alex [anonim]

    Ma gandesc ca daca era un om de rand nu ar fi fost nici o problema cu faptul ca are catuse,

    Legat e decredibilizarea actului de justitie, curios, eu am mai multa incredere in el de cand acest individ poarta catuse.
  • +8 (8 voturi)    
    pivniceru asta zice numa tampenii (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 13:19)

    toma [anonim]

    de cate ori apare cu cate o declaratie ii alta tampenie !
    de ce ppentru un magistrat presupus corupt ii degradant si pentru un om de rand NU ?
    sau ei au doua perechi si noi nu stim?
    • +7 (7 voturi)    
      Nu au doua perechi de maini (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 14:17)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui toma

      Au tot una ca noi toti doar ca sunt mai lungi...
  • +7 (7 voturi)    
    magistratii (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 14:37)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    au 2 perechi de maini, a fost incatusat doar la alea cu care lua mita si cu care facea trafic de influenta.
    • +6 (6 voturi)    
      Maini?? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 15:03)

      pete1 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      ...grasunu ala are 2 perechi de picioare, nu de maini :))))
  • +5 (5 voturi)    
    Tratamentul degradant al judecatorului Costiniu??? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 14:47)

    Dutulescu Mihai [anonim]

    Dar sa faci trafic de influenta cu dreptatea,sa stai drepti in fata penalilor,sa iei mita,nu este degradant,dna Pivniceru? (numele pare predestinat,pivnita,bautura etc,nu este asa?)
    • -6 (8 voturi)    
      serios? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 15:48)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Dutulescu Mihai

      Mai revoltatule, de prezumtia de nevinovatie ai auzit cumva? Nu de alta, dar face parte din aceeasi lege penala pe care vrei tu s-o aplici cu atata indarjire. Este vorba doar de faptul ca orice om considerat nevinovat pana la o hotarare definitiva are niste drepturi. Iar faptul ca acest om, nevinovat pana instanta va decide altfel e plimbat prin multime cu catusele la maini, legat asa simbolic de un alt inculpat (care are si el aceleasi drepturi) este un gest inuman si chiar mitocanesc din partea gaborilor si a procurorilor. Iar pe doamna Pivniceru, n-ai tu calitatea sa o judeci. Este un jurist de mare valoare si curaj. Si simplul fapt ca are tupeul sa-si sustina punctul de vedere in fata sefului statului dovedeste ca femeia are coloana vertebrala. Ca n-o inghite deloc marinarul e treaba lui, e problema lor. Si vorbind de marinar sa stii ca sub conducerea lui s-a elaborat viitorul Cod Penal care intra in vigoare de la anul. Si pe acest Cod,acesti inculpati au mari sanse sa scape. Asta ca sa nu-ti mai faci probleme ca vei vedea procese staliniste in direct.
  • +7 (7 voturi)    
    declaratii iresponsabile (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 14:52)

    Tatian Severin [anonim]

    -Oare nu este o ilegalitatea ce ar trebui sanctionata,"din oficiu"de Ministerul Justitiei, pentruca o sefa,calificata,-(cunoscator a legilor !?),-ca dmna.Mona Pivniceru, magistrat la ICCJ,-uzand de o pozitie civila, cetateneasca,in "asociatia-ASMdinRo"-, asociatie ca multe altele. Dara mai grav oare nu reprezinta o ingerintaa in actul de justitie?
    • -6 (6 voturi)    
      ingerinta???? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 15:51)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Tatian Severin

      Simplul fapt de a protesta impotriva umilirii unui om ce beneficiaza de prezumtia de nevinovatie pana la o sentinta definitiva, asta este ingerinta in actul de justitie? Nu prea cred. Regret totusi ca in tara astfel de circuri se intampla zilnic la niveluri mai mici si ca pentru amarati nu ia nimeni pozitie.
      • +5 (5 voturi)    
        mai lasa-ma cu prezumtia asta (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:54)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        cunoastem, prezumtia de nevinovatie. dupa aia o sa fie bolnav, ca nu suporta regimul de detentie. nu te-ai plictisit sa fii prostit cu discursuri din astea asazis democratice? sau tu esti din ala care prosteste de fapt?
        • -1 (1 vot)    
          cum sa nu (Duminică, 11 aprilie 2010, 11:13)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Da de ce drac' tu si altii ca tine nu reinstaurati celebrele "tribunale ale poporului" ca in perioada stalinista? Un proces scurt de vreo 10 minute, cat sa se verifice identitatea inculpatului si gata - la zid. Principiile astea "asa zis democratice" cum le numesti tu functioneaza in orice tara civilizata. Si tocmai d-asta exista, sa previna ca pitecantropi ca tine sa puna ei mana primii pe pusca.
  • +6 (6 voturi)    
    oare Doamna Prezidenta (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 15:34)

    mar [anonim]

    nu ar trebui sa se simta lezata din punct de vedere profesional, cand un Magistrat ca Florin Costiniu, care are atasat un CV impresionant s-a asociat cu personaje cu care nu este bine sa te prinda noaptea si a actionat ca un ultim gainar?
    Unde este deontologia profesionala si mai ales juramantul pe care-l depune un judecator? Omul asta trebuia sa fie un stalp al societatii, un reper moral.
    In situatia data Dna Prezident Pivniceru ar trebui sa taca!!!
  • +6 (6 voturi)    
    catuse pentru Costiniu (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 15:45)

    Vlad Tepes [anonim]

    Incatusarea este procedura normala in astfel de cazuri indiferent de pozitia sociala a individului. In filmele americane cu scenele realiste, invinuitii sunt transportati de politie la tribunal , cu catuse. Acest asa zis judecator Costiniu este unul din cei mai periculosi infractori. Se poate presupune ca de-a lungul carierei a aranjat sute de procese. Daca cei care au fost pagubiti de urmarile acestor procese trucate ar da statul roman in judecata, ar putea optine daune de sute de milioane de Euro.
  • +7 (7 voturi)    
    Procesele de la ICCJ cu Costiniu rejudecate (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:05)

    Vlad Tepes [anonim]

    Trebuie urgent ca toate procesele judecate de sectia lui Costiniu de la ICCJ sa fie reanalizate. Acestui dinozaur corupt al justitiei romanesti trebuie sa i se taie pensia si sa-i fie confiscata toata averea.
    • +1 (1 vot)    
      De acord. (Duminică, 11 aprilie 2010, 2:26)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui Vlad Tepes

      Justitie pina la capat.
  • +6 (6 voturi)    
    asociatie a magistratilor penali (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:06)

    mihai [anonim]

    anul trecut, aceeasi asociatie a prelungit greva magistratilor chiar daca revendicarile lor erau demult rezolvate ... si culmea coincidentei ... perioada cu care s-a prelungit greva a a coincis cu perioada de timp necesara ca o cauza penala a lui SOV sa se prescrie!! al naibii intamplare!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    demnitate???? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:21)

    bubu [anonim]

    dar oare demnitatea OAMENILOR SIMPLI, batjocoriti in instante de judecatori spagari, UNDE E?????? numai pt declaratia asta, ar trebui rapid incatusata, aceasta alcoolica cu nume predestinat!
  • +5 (5 voturi)    
    "degradant"!? (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:29)

    carcotasu' [anonim]

    Interesanta apelarea la onorabilitate si deminitate din partea unei categorii profesionale care nu pare a fi caracterizata de acesti termeni. Cu siguranta exista multe exceptii, dar nota de ansamblu....
  • -7 (7 voturi)    
    parerea amr (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:35)

    Anonim [anonim]

    Din cate imi dau seama,marea problema a multora dintre voi este cuantumul salariilor si al pensiilor magistratilor! Dar vin si va intreb....de ce nu ati optat pentru o cariera de magistrat pentru a putea beneficia si voi de astfel de salarii? Admiterea in cadrul Facultatilor de Drept este cumva atribuita numai anumitor persoane??
    Este usor sa arunci cu pietre intr-un om care este deja la pamant,este usor sa arati cu degetul pe strada!
    Sustin in totalitatea parerea AMR-ului! Este de neacceptat ca un inalt magistrat sa fie incatusat cu un om de afaceri! Cat despre vinovatia acestuia sa lasam persoanele capacitate sa-si dea cu parerea, respectiv un judecator!
    • +6 (6 voturi)    
      .. (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:49)

      un inginer [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      da, admiterea la drept era rezervata numai progeniturilor politrucilor vremii, inainte de '89.. doresc ca nici un om sa nu fie tratat mai rau decat merita, dar nu era oportun sa dati un asmenea comunicat jenant, jignitor ptr oamenii din tara asta care nu vor decat dreptate intr o tara europeana dupa 20 de ani de la sfarsitul dictaturii..
  • +6 (6 voturi)    
    Mona, exista o explicatie (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 16:44)

    SNK [anonim]

    Procedura de a imobiliza o persoana supusa unei masuri restrictive fata de libertatea acesteia, are ca motive principale:
    - prevenirea sustragerii de la ducerea la indeplinire a masurii
    - prevenirea producerii de catre persoana respectiva, aflata intr-o stare de disconfort psihic cauzat de situatia data, de a produce vatamari asupra altor sau propriei persoane.

    Mai pe scurt, catusele l-au impiedicat pe jude sa-si bage unghia-n gat sau un par in dos. Adica a fost spre binele lui :P
    • -7 (7 voturi)    
      asa e, dar... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:18)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui SNK

      Este cunoscut faptul ca oamenii retinuti sau arestati sau condamnati sunt transportati cu catuse. Nu asta era problema iar Mona Pivniceru ca magistrat stie asta foarte bine. Dar ma intreb. Din moment ce sediul DNA are o curte interioara destul de mare si ferita de ochii curiosilor sau ai presei, chiar nu puteau sa-i suie in duba acolo? Iar gestul de a-i lega unul de altul e chiar mitocanesc. Orice om aflat intr-o asemenea situatie are dreptul la demnitate, chiar si condamnatii definitiv - asa spune legea. Nu s-a vrut decat circ, nimic altceva.
      • 0 (0 voturi)    
        ...dar... (Duminică, 11 aprilie 2010, 15:14)

        SNK [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Ok, sa presupunem ca anchetatorii au vrut sa faca show. Ca au vrut ca arestatii sa apara cu catuse pe sticla. Care ar fi fost interesul lor sa atraga atentia presei? Nu cred ca isi iau prime sau avansari pe chestia asta. Eu as presupune doar ca au vrut sa evite "batista-pe-tambal"-izarea cazului - vezi "tunelul cu sobolani".
        Iar cand spui de demnitate, ia imagineaza urmatoarea scena: d-l jude la iccj dand cu fruntea-n buricu slinosului de voicu la orice ora i se scula astuia din urma...si o facea din placere, nu pt bani...
  • +6 (6 voturi)    
    Jigniti! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 17:29)

    Daniel [anonim]

    Cand in drumul meu trec prin fata tribunalului si vad masini luxuoase cu nr. gen XXX Law ma apuca rasu-plansu.

    Le place domnilor magistrati sa fie protejati, respectati, considerati "elite" si superiori celorlalti muritori.
    Asa au invatat in tribul lor, al magistratilor.

    Iata ca uneori oglinda se sparge si se vede chipul had al unei justitii de paie.
    Acum s-a intamplat. Le este frica ca se va ridica covorul si va pute peste tara faradelegile celor care fuck legea!
  • +5 (5 voturi)    
    Vai,vai (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 18:36)

    HESS [anonim]

    Saracul ce degradant pt el.Auzi madam Pivniceru si toti ceilalti care tipati ca din gura de sarpe cat de denigrant a fost incatusarea lui nenea asta.Asa trebuie .,ba mai mult CU LANTURI LA PICIOARE SI LA MAINICA IN AMERIIICA.Cu pijamale portocalii.
    Nu va este rusine sa sariti in apararea acestor nulitati.Dar cei care au furat un sac de ingrasamant,sau o pita sau un ,,rahat,, au putut fidusi incatusati.Mai injustitiariilor.,NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE.Si mai mult.,pt voi din si stemul judiciar ar trebuii ca pedepsele sa fie inchisoarepe viata sau condamnare la moarte cu .,confiscarea tuturor bunuriilor.,in cazul luarii de mita,trafic de influenta si eliberarea sentintelor in functie de ce functie are unul din inculpati,sau care da mai mult,etc, etc.Voi aveti cea mai mare vina de starea actuala a Romaniei.A-ti inchis ochii la mariile jafuri ale natiunii romane impreuna cu DNA si toate comisiile anti-coruptie.Santeti mana in mana cu cocalarii si marii interlopi ai romaniei.A-ti ajuns stat in stat.Pur si simplu mi-e scarba de sistemul juduciar roman si sper sa vina intr-o unul ca CEAUSESCU sa faca ordine cu un nou canal .
  • +5 (5 voturi)    
    acesti ne-oameni... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 18:40)

    brod [anonim]

    ar trebui inculpati si pentru asociere in scopul savarsirii de infractiuni! iar madam pivnicerul colega lui madam costiniu, este indispusa ca l-a vazut pe costiniu cu catuse!?...
  • +6 (6 voturi)    
    Daca in fata legii toti trebuie sa fie egali... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 19:12)

    Marian [anonim]

    Asociatia Magistratilor cu ce se ocupa? Cu apararea magistratilor in fata legii? De ce nu am auzit nimic despre tratamentul degradant la care sunt supusi toti cei care "sfarsesc" prin incatusare?

    Mie mi se pare o idee buna incatusarea magistratul Florin Costiniu. Sa simta cum e si sa povesteasca cum s-a simtit la toti ceilalti magistrati pe care ii cunoaste. Poate in felul asta poate invata toti magistratii sa lucreze cu o singura oca atunci cand impart dreptatea.
  • +6 (6 voturi)    
    Mda... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:01)

    Cristi [anonim]

    Tovarasa Pivniceru (ce nume sinistru!), mata esti cea care ii supune pe cetatenii onesti ai acestei tari la un tratament degradant! Costiniu s-a degradat singur prin ceea ce a facut. Intelegem devotamentul matale pentru madam Costiniu care, trebuie spus, este presedinta de onoare (sic!) a acestei "asociatii" (desigur ca nu de locatari) pe care o conduci, insa este de-a dreptul ridicol sa vorbesti tocmai dumneata despre "degradare". Dumneata care, alaturi de alti "magistrati", ati paralizat intreaga tara in toamna anului trecut. Astfel incat, de exemplu, unuia ca Vantu i s-a prescris un dosar penal care uram sa fie judecat chiar in acea perioada. Pai de ce unui Costiniu sa nu i se puna catuse ca oricarui arestat din tara asta???? In Constitutie se spune ca NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE!!! Ai inteles madam Pivniceru? Fa-ti matale si colegii matale curatenie in propria ograda si abia apoi poti avea indrazneala sa vorbesti despre o Justitie corecta, impartiala si incoruptibila! Deocamdata, tu dar si altii ca tine sunteti cei care ati degradat cu buna stiinta sistemul de justitie romanesc.
    • -6 (6 voturi)    
      ....cetatenii onesti (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:59)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Bai, da ce usor ne gratulam de unii singuri, iar pe altii ii etichetam cu "tovarase" si alte apelative. Si bineinteles ca acesti cetateni onesti, neprihaniti si cu cel mai dezvoltat simt al dreptatii ar trebui sa fie primii care arunca cu pietre. Esti foarte vehement amice in a arunca cu noroi intr-o femeie curajoasa care a avut tupeul sa-l puna la punct pe marinar la o sedinta a CSM cand asta venise sa-i traga de urechi pe magistrati. Ca la asta se reduce toata revolta ta, lasa abureala.
  • +5 (5 voturi)    
    masuri urgente dizolvarea CSM si ICCJ (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:45)

    Vlad Tepes [anonim]

    Daca mai exista ceva demnitate si onoare la varfurile justitiei din RO ar trebui ca imediat sa-si dea demisiile cei din CSM si de la ICCJ, si sa se organizeze alegeri (CSM) respectiv numiri de oameni noi necompromisi la ICCJ. Toti sunt vinovati. Chiar daca nu toti sunt corupti, este sigur ca toti stiau ce se intanpla acolo cu procesele aranjate, si nu au luat atitudine. Sunt vinovati cu tontii. Daca mai aveti un dram de onoare, DEMISIILE IMEDIAT. In TEAPA cu voi nenorocitilor.
  • +2 (2 voturi)    
    duplicitatea magistratilor (Duminică, 11 aprilie 2010, 8:21)

    Vali [anonim]

    D-na Pivniceru este o persoana cu 2 chiar mai multe fete. Sunt sigur ca daca era in locul lui otiniu o alata persoana nu din sistem nu protesta in aceleasi conditii. Principalul in justitie este indeplinirea neconditionata a legilor indiferent cine lea incalcat. Poate din aceasta cauza avem asa justitie, ca pesroane ca Pivniceru o fac. Una pentru ei si alta pentru noi. Ar trebui de revazut legislatia referitoare la magistratii din romania, de rupt gasca lor care se numeste Asociatia magistratilor din ro.De promovat noi judecatori,care nu sunt legati de trecut si nu au atatea pacate in spate
  • +3 (3 voturi)    
    nimeni nu este mai presus de lege (Duminică, 11 aprilie 2010, 9:44)

    pavel petru [anonim]

    un raspuns pentru domna Mona pivniceru este trimiterea la articolul din CONSTITUTIE unde se scrie clar "nimeni nu este mai presus de lege".O inrebare la care doresc un raspuns .Ce actiuni concrete a facut AMR ul pentru a evita in viitor asemenea evenimente .
  • +3 (3 voturi)    
    VIP pentru criminali de elita (Duminică, 11 aprilie 2010, 11:07)

    oilman [anonim]

    Interventia lui madam Pivniceru cred ca trebuie inteleasa in context. Tovarasa judecator considera ca exista o patura de elita a borfasilor, care trebuie tratata ca atare - as sugera un 'package' de forma: Adusi la tribunal / pirnaie cu un Bentley, model nu mai vechi de 2005, citeva perechi de izmene de matase de schimb, doua-trei animatoare (sau streaperi daca onorabilul borfas e femeie), ultimul tip de fitness equipment, laptop, tel. mobil cu numar neinregistrat, preferabil ultimul iphone, 2- 3 costume de schimb si bautura la discretie; Evident doctorul si avocatul acces permanent, citeva duzine de Viagra pentru a face fata animatoarelor samd. Esti de acord madam Pivniceru, sau privilegiile sint degradant de marunte ?
  • 0 (0 voturi)    
    Adrian Nastase ranjeste bine mersi (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:12)

    scoryllo [anonim]

    Lumina reflectoarelor s-a mutat in alta parte. Anii trec, lumea poate mai uita si uite-asa, maine-poimaine revine PSD-ul la putere si infractorul o sa se ceara prim-ministru sau ministru de externe. Imi vine sa vomit gandindu-ma la asta.
  • 0 (0 voturi)    
    adrese pentru mesaje (Duminică, 11 aprilie 2010, 16:28)

    donache [anonim]

    Va recomand sa va transmiteti mesajele la adresele gasite la http://www.asociatia-magistratilor.ro/contact
    Poate vor ajunge totusi la cei vizati. Daca ne varsam oful aici, sigur nu vor citi.
  • 0 (0 voturi)    
    Ipocrizie (Duminică, 11 aprilie 2010, 16:40)

    Antika [anonim]

    Celor care il scuipa acum pe Costiniu: Daca, doamne fereste, ati fi avut un necaz cu legea (necazurile vin neintrebate), si cineva v-ar fi spus, Stii, il cunosc personal pe Costiniu de la Curtea de Casatie, pun pariu acum, aici, ca v-ati fi repezit sa cereti ajutor, ati fi cersit sa fiti recomandati la acel inalt magistrat sa se uite peste dosarul dvs. Dar, vorba fabulei, intr-un leu mort si un magar da cu piciorul.
  • 0 (0 voturi)    
    Judecatorul Costiniu versus infractorii din AMR (Duminică, 11 aprilie 2010, 19:25)

    Cosmin Cristea [anonim]

    Sunt multi Judecatori gen Costiniu care suprapun activitatea de justitie cu interesele de amicitie, familie, etc… Astfel de comportament al magistratilor a condus la ceea ce este justitia actuala: O JUSTITIE A CELOR PRIVILEGIATI PRIN PRIGONIREA CELOR CARE DORESC O JUSTITIE CURATA. … .
    A transforma Justitia celor privilegiati intr-o justitie curata—inseamna:

    1. A se cunoaste ce fac procurorii de la Parchetele de pe langa Judecatorii…. Acesti procurori favorizeaza cu infractorii prin:
    - a persecuta si supune la tratamente crude inumane si degradante pe cetatean (procurorii nu respecta locul unde s-a intamplat incidentul, calitatea pe care o avea faptuitorul, adevarul. Procurorul se implica in a crea el un scenariu refuzand sa respecte probele prin a crea el alte probe…EX: Daca X isi concretizeaza intentiile agresive fata de mine prin a intra peste mine in casa— cum e posibil ca Procurorul si Judecatorul sa ma condamne pe mine?)
    - a respinge plangerile prin a refuza sa faca cercetari (se invoca fara probe o alta stare de fapt decat cea reala, claseaza pur si simplu plangerile. Ex: X isi concretizeaza infractiunile de tulburare de posesie si distrugere prin construirea unui gard pe sub stresinile casei cetateanului, prin ingradirea si jupuirea unui pom pructifer. Procurorii si Judecatorii resping plangerile penale prin a sustine ca nu este adevarat)…

    2. A se cunoaste ce fac procurorii de la Parchetele de pe langa Curtile de Apel…. Acesti procurori resping plangerile penale ale cetatenilor prin a refuza sa faca cercetari (se ingradeste dreptul de acces la Justitie)… Dumnealor isi motiveaza acest refuz prin invocarea cailor de atac …

    Astfel cel care refuza sa se resemneze va fi omorat, incarcerat sau va fi condus la suicid …

    Asta e Justitia celor ca Judecatorul COSTINIU…
  • 0 (0 voturi)    
    Pedepse duble !!! (Luni, 12 aprilie 2010, 10:44)

    ardelean [anonim]

    Profesiile precum: judecator, procuror, politist, functionar public, etc. care prin definitie sunt menite a impune respectarea legilor, nu sunt obligatorii. Ocupantii acestor posturi nu sunt pusi in functie impotriva vointei lor. Odata ce au optat pt. astfel de ocupatii (functii) ar trebui sa semneze un contrac de munca in care sa se stipuleze in mod imperativ: primesti drepturi materiale speciale dar iti asumi si pedepse speciale, daca incalci regulile specifice activitatii sau orice alta lege. Adica: drepturi si beneficii duble = pedepse duble. La noi toti care ocupa astfel de functii considera ca drepturi si beneficii duble = privilegii duble.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version