CSM a dat aviz favorabil pentru retinerea si arestarea judecatorului Florin Costiniu in dosarul Voicu

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:19 Actualitate | Esenţial


Judecatorul Florin Costiniu
Foto: AGERPRES
Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a dat aviz pentru retinerea si arestarea judecatorului Florin Costiniu, seful Sectiei civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ), anchetat in dosarul in care a fost arestat preventiv deja Catalin Voicu, anunta Mediafax.

Procurorii anticoruptie au cerut Sectiei pentru judecatori a CSM incuviintarea retinerii si arestarii preventive a judecatorului Florin Costiniu, care este cercetat penal pentru complicitate la infractiunea de trafic de influenta care este retinuta in sarcina senatorului PSD Catalin Voicu. Miercuri, membrii sectiei CSM au avizat favorabil cererea DNA.

Judecatorul Costiniu este citat pentru audieri, joi, la DNA, alaturi de oamenii de afaceri Marius Locic si Costel Casuneanu.

Costiniu este in concediu de odihna din 1 aprilie, pentru o perioada de 15 zile.

UPDATE - Costiniu: "Ma simt absolut nevinovat. Nu am savarsit nicio fapta penala"

Abordat de ziaristi, miercuri seara, in fata locuintei sale, judecatorul Florin Costiniu a declarat ca se va prezenta joi la DNA pentru audieri si ca are incredere in echidistanta procurorilor. El a sustinut totodata ca nu se simte deloc vinovat, prentru ca "nu a savarsit nicio fapta penala".
  • Am fost citat la DNA maine, la ora 12.00, si ma voi prezenta.
  • Eu am incredere in echidistanta procurorilor si in autoritatile statului. Nu am de facut alte comentarii, astept ziua de maine.
  • Se poate vorbi de o presiune pentru ca, de cateva zile, are loc o tele-justitie.
  • Pe domnul Casuneanu l-am vazut doar de doua ori, adunat - cam 10 minute.
  • Nu pot comenta in niciun fel avizul CSM, nu vreau sa-l comentez nici de bine, nici de rau.
  • Ma simt absolut nevinovat. Nu am savarsit nicio fapta penala, cu atat mai putin una de coruptie. Deci, ceea ce mi se intampla mi se pare nedrept.
  • Pe 31 martie mi s-a terminat mandatul de presedinte al Sectiei Civile de la Inalta Curte. In ultimii trei ani nu mi-am luat niciun concediu si mi-am luat acum niste restante de concediu.
  • Astept ca justitia sa se indeplineasca si cred ca se va face in mod corect.
Judecatorii Florin Costiniu si Cristian Jipa de la instanta suprema sunt pusi sub acuzare in dosarul senatorului PSD Catalin Voicu, arestat pentru coruptie in 30 martie.

Judecatorul Florin Costiniu este presedintele Sectiei civile si de proprietate intelectuala a ICCJ. In 17 septembrie 2009, judecatorul Cristian Jipa de la Tribunalul Bucuresti - cel care a sters prejudiciul din cazul Rafo si a separat dosarul omului de afaceri Sorin Ovidiu Vantu de cel al Ioanei Maria Vlas - a fost promovat la Sectia penala a instantei supreme, Consiliului Superior al Magistraturii admitand candidatura acestuia, in urma unui simplu interviu.


Citeste mai multe despre   


















12223 vizualizari

  • +37 (39 voturi)    
    asta da , incepe sa-mi placa cu adevarat (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:28)

    Bucurie [anonim]

    Ma temeam ca se va musamaliza cazul Voicu , insa se pare ca nu e doar un Motzoc mediatic .
    • +24 (24 voturi)    
      Ca in america (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:05)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Bucurie

      Daca nu iese pasenta cu voicu (tare ca e doar teatru), macar sa le iasa ca in america. Scapa voicu dar sa cada 10 pe linga el, si tot sint multumit, sincer.

      Un cetatean, scirbit.
      • +7 (7 voturi)    
        Oare cine este in rolul lui "vlas" (Joi, 8 aprilie 2010, 2:25)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui alex

        in cazul lui voicu ? Cine o fi prostul ? geoana ? o fi in sfirsit fermecat ?
    • +28 (36 voturi)    
      Geoana,Crin, Voicu. (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:07)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Bucurie

      Geoana la Cotroceni,Antonescu presedintele Senatului, Voicu la Interne.NE-a trecut glontul pe la ureche.De ce Crin l-a sustinut pe Geoana in turul 2.
      • -17 (21 voturi)    
        Eu zic ca ne-a lovit din plin glontul... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:13)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Iar speculatiile nu merita comentate.
      • +14 (18 voturi)    
        Cum de ce ? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:24)

        cornel [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Pentru ca asa i-a zis seful lui, Dinu Patriciu.
    • +11 (11 voturi)    
      oops (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:41)

      Soacra lui jioana [anonim] i-a raspuns lui Bucurie

      sper sa-l lase cu shipca la bulau, ca a fost un baiat bun la suflet, maica
  • +40 (40 voturi)    
    un escroc cu cioc,nimic mai mult (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:30)

    Demirel [anonim]

    sper sa inceapa curatenia de primavara si prin grajdurile justitiei romane !
  • +33 (33 voturi)    
    Efectul dominoului (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:31)

    judex [anonim]

    Caderea lui Voicu va fi urmata, in mod firesc, de caderea complicilor sai (atat a celor care-i aduceau la indeplinire ordinele, cum pare sa fie cazul acestui judecator, cat si -speram - a celor mai mari deca Voicu, ale caror ordine le indeplinea acesta).
    • +26 (26 voturi)    
      Poți fi sigur! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:57)

      mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui judex

      După cum arată e genul de gunoi care îi dă în gât fără să clipească pentru a mai ușura din anii de pârnaie. Nu sunt nici ăia de la DNA atât de proști, știau bine cine trebuie săltat primul. Acum vomită tot ca s-i scadă tensiunea aia umflată...
  • +36 (36 voturi)    
    Evident (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:32)

    Gilraen [utilizator]

    Bineinteles ca este in concediu. O coincidenta absolut intamplatoare. Are cumva si ceva probleme de sanatate, care necesita internare?
    • +32 (32 voturi)    
      Cu siguranta (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:39)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Gilraen

      va avea probleme cu tensiunea iar daca il vor ridica baietii va acuza si o anxietate - depresiva! Se pare ca este ceva contagios, ca si coruptia la nivel inalt...
    • +31 (31 voturi)    
      coloana (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:40)

      mm [anonim] i-a raspuns lui Gilraen

      Are probleme cu coloana vertebrala ... la fel si cei care-i semenaza certificatele medicale ...
    • +22 (22 voturi)    
      La mai mare!!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:08)

      marii cai albastri [anonim] i-a raspuns lui Gilraen

      Asta da veste buna...La mai mare!!!
      Am acasa o sticla de vin bun, frantuzesc. O destup in seara asta si beau un pahar in cinstea DNA.
      O sa le urez domnului Adrian Bordea (fiul generalului de securitate Aron Bordea), doamnelor Gabriela Stecoza si Ana Savin, de la Sectia Comerciala sa il urmeze pe domnul Costiniu.

      La fel si doamnelor Bradusa Stefanescu (sotia fostului prim secretar Ion Traian Stefanescu travestit in prof univ), Elena Cantar si Rodica Voicu ( vezi Voicu&Filipescu) de la contencios.
      Stiu ei de ce...
      • +11 (11 voturi)    
        Excelenta fraza "travestit in profesor universitar (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:26)

        Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui marii cai albastri

        E plin de ticalosi inca e plin SI RELELE ASTEA NU OR SA TREACA DE LA SINE!
  • +31 (31 voturi)    
    Jipa e mai important dupa parerea mea (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:35)

    radu [anonim]

    e cel care a separat dosarul safi in vintu si vlas, astfel vlas a luat puscarie si vintu e in continuare liber. Sper sa pice si el in mina procurorilor. ca de judecata, mai vedem daca judecatorii au curaj sa condamne un coleg de breasla.
    daca se intimpla asta, cred ca si Nastase si si Vintu si Patriciu si Tariceanu ar trebui sa inceapa sa se teama. Le vine si lor rindul pina in 2014.
    • +19 (19 voturi)    
      E un vechi banc cu 2000 avocati pe fundul marii (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:53)

      Cu Fara [anonim] i-a raspuns lui radu

      cica 2000 avocati pe fundul marii ar fi un bun inceput :) . E bine cu Costiniu , e un peste mare . Jipa e pe tzeava , nu ?
    • +2 (2 voturi)    
      Cand se va ajunge la (Joi, 8 aprilie 2010, 11:09)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui radu

      ceea ce spui tu sa vezi ce vor sari irealitatea si antenele ca arse! Vor face praf DNA. Sunteti prea isteti ca sa credeti ca prezentarea de acum pe canalelel de stiri se face din spirit civic! Nu. Se face pentru ratting. Cand se va apropia latul de cineva drag lor vor lasa deoparte tot si vor reveni la ceea ce au facut in campania electorala. Fara jena, bun simt si frica de Cel de Sus.
      Ei oricum nu se pot privi in oglinda.
  • +30 (30 voturi)    
    asta DA premiera in Romania !!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:36)

    carcotasha [anonim]

    In sfarsit CSM-ul se dezmorteste...cu ajutorul de necontestat al judecatorilor semnatari ai petitiei si bineinteles al presiunii societatii civile.E un semn bun ,"ma jur pe nepotii mei"!
  • +17 (17 voturi)    
    cum sa fie anchetat (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:38)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    asa un domn distins, fumator de pipa?
    • +7 (7 voturi)    
      cum sa fie anchetat (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:08)

      una amuzata [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      daaaa, aveti dreptate! mai ales in privinta distinctiei inseparabila de pipa
      • +3 (3 voturi)    
        pipa (Joi, 8 aprilie 2010, 7:32)

        jaco [anonim] i-a raspuns lui una amuzata

        Pai,daca n-are distinctie,cel putin pipa sa aiba...
        • +3 (3 voturi)    
          pentru jaco (Joi, 8 aprilie 2010, 9:54)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui jaco

          si cioc. Si uite asa escrocul se deghizeaza intr-un fin intelectual.
          Intrebare: ce va face cu pipa in celula?
  • -26 (30 voturi)    
    ...sau nu va bucurati...! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:42)

    bm [anonim]

    de raul altora ...!...ca nu se stie...! ... toti puteti fi arestati...mai devreme sau mai tarziu ...! Oricand...!
    • +11 (13 voturi)    
      Serios ? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:46)

      TUDOR30 [utilizator] i-a raspuns lui bm

      .......
    • +16 (16 voturi)    
      daca voi sau vei incalca legea... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:51)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui bm

      cum ti se pare tie normal,sa fim sau nu arestati?asta nu e bucurie,hotii cu hotii si aia buni cu aia buni.separatia puterilor in stat.
      • -10 (10 voturi)    
        ...totusi...! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:02)

        bm [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        ...sa nu va bucurati de necazul altora ...! asa cum sunt facute legile la noi in mod sigur esti un infractor ....nu potential...ci sigur...!
    • +21 (21 voturi)    
      de acord (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:59)

      karata [anonim] i-a raspuns lui bm

      Dar vezi tu bm-ule, daca o cauti, o gasesti pana la urma. Pui problema ca un copil de gradinita, sa nu ne bucuram cand un coleg s-a kkt pe el, putem oricand sa patim la fel. Ce daca ala miku de s-a kkt pe el a mancat 2 portii de varza cu ciolan si a baut si 2 cani de cafea, noi care ne multumim cu mamaliga si apa putem sa ne cufurim oricand,nu?
      Nu le mai luati apararea bai orbilor, oricand puteti fi judecati de astia si muriti cu dreptatea de partea voastra.
      • +17 (17 voturi)    
        erata (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:12)

        karata [anonim] i-a raspuns lui karata

        "muriti cu dreptatea de partea voastra" se va traduce: va nenorocesc desi aveti dreptate.
        Recunosc, am si eu scaparile mele...dese ce-i drept.
      • +6 (6 voturi)    
        Super tare postare (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:27)

        Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui karata

        am ris cu lacrimi!
    • +14 (14 voturi)    
      Ai dreptate..... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:19)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui bm

      Daca acesta s-ar intampla cu toti cei din clubul Voicu, Jipa, Costiniu, etc.... nici n-ar fi o paguba prea mare!
    • +14 (14 voturi)    
      Eu nu ma tem (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:19)

      zizicu [anonim] i-a raspuns lui bm

      ca nu am facut nimic. Tu ai probleme?
      • -5 (7 voturi)    
        ...esti sigur..? e (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:05)

        bm [anonim] i-a raspuns lui zizicu

        . eu n-as fi asa sigur ...! ia gandeste ..adu-ti aminte...! ti-ai declarat toate veniturile ...? ai luat bani la negru ..? cunosti legea ...? esti sigur ca n-ai incalcat vreuna ...?
        • +10 (10 voturi)    
          Da, sa ne bucuram! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:51)

          corina [anonim] i-a raspuns lui bm

          Pentru ca, in sfarsit judecatorilor le va fi frica sa mai asculte comenzi de la "alde Voicu".
          De ce sa imi fie frica ca vom fi arestati daca nu am savarsit nici o infractiune?
          Dar nu as vrea sa vad in fata mea un astfel de judecator.
          Imi inchipui ce solutii poate da, daca se "jura pe nepoti" la Voicu si se justifica pentru o solutie legala data de colegii sai la o alta sectie din cadrul ICCJ, cea de contencios administrativ.
          Poate se va face curatenie la Inalta Curte si poate ca vom vedea cum caracatita isi pierde din tentacule iar pentru asta trebuie sa ne bucuram.
        • +4 (4 voturi)    
          Hai (Joi, 8 aprilie 2010, 9:26)

          doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui bm

          sa vorbim si noi ipotetic, ca sa ne aflam in treaba. Poate poate varsa cineva vreo lacrima de mila maestrului shpagar Costiniu... Esti penibil !
        • +3 (3 voturi)    
          pentru bm (Joi, 8 aprilie 2010, 10:03)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bm

          Completare:
          "Ai trect vre-o data pe rosu? Ai scuipat pe strada?"
          Tu ai ceva la cap!!
          Compari faptele de MARE CORUPTIE cu fleacuri?
          Gata , e cazul sa te cauti , fa niste teste psihologice si renunta la insistenta cu care te faci de ras aici cu prostiile pe care le postezi!
    • +10 (10 voturi)    
      Vorbești din experiență?! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:59)

      mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui bm

      Aveți la bulău internet?!
    • +14 (14 voturi)    
      NU NE BUCURAM (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:42)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui bm

      Pentru raul altora,vrem binele nostru ,al celor care spera si lupta ca aceasta tara sa devina ceea ce trebuie sa fie :mama oamenilor corecti si muncitori .Renuntati la aceste josnice insinuari la adresa presedintelui Basescu .Suntem mult prea inteligenti si corecti pentru aproba acuzatiie iresponsabile si mincinoase la adresa lui.Basescu nu este dictator,a inchide ochii sau a te alia cu hotii nu inseamna a apara democratia .Democratia nu e hotie ,in tara asa zisului dictator ,nimeni nu va acuza oameni cinstiti .Renuntati la idiotenie !
    • +3 (3 voturi)    
      pentru bm (Joi, 8 aprilie 2010, 9:56)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bm

      Corect!! Toti hotii, banditii si escrocii vor fi arestati mai devreme sau mai tarziu. Te temi?
      • -1 (1 vot)    
        ...sa te temi ...! (Joi, 8 aprilie 2010, 15:54)

        bm [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        ...precis ai incalcat grav o lege ...dar inca nu stii...!
    • +1 (1 vot)    
      Stii de ce nu ma bucur. INCA. (Joi, 8 aprilie 2010, 11:13)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui bm

      Pentru ca sunt o multime ca el care nu patesc nimic. Sunt atat de multi incat sigur scapa. De aceea nu ma bucur.
  • +23 (23 voturi)    
    BRAVO!!!!! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:51)

    cristi_an [utilizator]

    CSM face ceva bun intr-un final!!! la puscarie cu individul asta!..de doua ori mai periculos ca un simplu infractor..el participa activ la actul de justitie!
  • +19 (19 voturi)    
    Ouups, a cazut meteoritul! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:54)

    Dianora [utilizator]

    ... vai de Jurassic Park-ul din Justitia romana! Hai ca incepe sa-mi placa!
  • +19 (19 voturi)    
    Asa zisa justitie (Miercuri, 7 aprilie 2010, 19:59)

    mamasitatarusu1211377215 [utilizator]

    Iti vine sa te ciupesti.Chiar se intimpla?
  • +18 (18 voturi)    
    ia te uita ce ne scapase din vedere (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:11)

    sara [anonim]

    M-am intrebat la vremea respectiva, dar nu aveam cum sa verific. Iata ca mi s-a confirmat in aceasta seara. Numele de familie al domnului avea o anumita sonoritate. Sotia distinsului este Viorica Costiniu, fostul presedinte al Asociatiei Magistratilor din Romania. I-am vazut in aceasta seara, spasiti, iesind din imobilul in care locuiesc. Deci, sotul se ocupa cu chestii din astea, increngaturi, iar sotia era ditamai presedinta breslei. Aferim!
  • +14 (14 voturi)    
    +1 CSM (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:17)

    Ovidiu [anonim]

    sper sa nu fie doar exceptia ce intareste regula
  • -25 (27 voturi)    
    Va bucurati degeaba (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:22)

    nu_conteaza [anonim]

    Pentru cine nu a avut de a face vreodata cu justitia nu pricepe nimic. Va bucurati ca niste prosti. Va joaca basescu pe degete ca si la alegeri. Pai care sunt dovezile? Convorbirile telefonice din presa? Flagrantul unde este? Caltabosii lui remes va spune ceva?
    Bai, moare lumea de foame si trebuie sa arate basescu la prosti ca asa rau cum este acuma tot nu e asa rau daca ieseau ceilalti. In rest procese de genul asta se judeca cu anii, cu recursuri, cu probe (care probe?). Eu nu zic ca locul lor nu e la puscarie, ba chiar i-asi baga pe viata, dar asta nu e decat circ pentru prosti care habar nu au ce inseamna de fapt o arestare definitiva si irevocabila!
    • +14 (14 voturi)    
      Ia zi mai (Miercuri, 7 aprilie 2010, 21:20)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza

      inteligentule, ar trebui sa ne para rau? Ti se pare putin lucru inregistrarea convorbirilor de tipul "vorbesc ca sa intelegeti dumneavoastra" ? O nimica toata ce sa mai. Discutii obisnuite intre oameni onesti. Ori esti prost cu craci ori esti shobolan de-al mafiotilor daca poti sa cataloghezi asa ceva ca fiind neimportant. Daca "moare lumea de foame" n-ar trebui arestati guzganii rozalii care jumulesc de 20 de ani tara romaneasca ? Marsh si canta la alta masa sa te te aplaude securistii de la antene si Irealitatea WC!
      Si apoi te mai si contrazici singur ca "locul lor e la puscarie". Esti varza !
    • +16 (16 voturi)    
      Arestare definitiva (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:08)

      zizicu [anonim] i-a raspuns lui nu_conteaza

      nici nu exista mestere. Exista executarea pedepsei dupa condamnare.
      Iar dovezile se prezinta la tribunal, nu in public. Si nu e vorba doar de dovezi ci de instrumentarea cazului de catre procuror, care contine martori, dovezi, expertize, etc. Nu te mai da mare ca habar nu ai.
    • +14 (14 voturi)    
      Neica, da' destept esti bre! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:13)

      nick [anonim] i-a raspuns lui nu_conteaza

      Or fi prosti pe lumea asta, da' asa, pentru stiinta matale, lasa-ma sa-ti spun ca nu exista arestare definitiva si irevocabila. In penal hotararile nu sunt irevocabile, bre. Unde ai terminat dreptul ? Ai fost coleg cu Voicu ?
    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate, dar .... (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:14)

      Gilraen [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza

      Cred ca e prima oara cand CSM isi da acordul sa fie judecat unul dintre ei. Vor ajunge in inchisoare? Probabil ca nu! Sunt cu siguranta implicate personaje din toate partidele. Nu-si permit un asemenea risc, si fac acest circ pentru TV...

      Dar trebuie sa vedem acest pas inainte pentru CSM. Pana cand se va da sentinta irevocabila...probabil ca va seca Dambovita.
    • +16 (16 voturi)    
      Serios bai? (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:58)

      Alexandrescu Ioan [anonim] i-a raspuns lui nu_conteaza

      Unde "moare lumea de foame", bai "desteptule"??? Da-mi tu un singur exemplu din România unde s-a murit de foame în ultimul timp(nume,adresa).Pariez ca nu vei fi în stare,dar asta e tipic pentru pareristii de la noi care nu au habar de nimic; îsi dau cu parerea chiar si atunci când nu au nimic de spus,iar sintagma asta ca "geme si moare tara de foame" e folosita de toate lichelele penale intrate în vizorul DNA.Adica a se citi în viziunea lichelelor(voicu,mazare etc.),"moare tara de foame,iar eu,un binefacator al acestui biet popor napastuit de soarta si politicieni, sunt arestat în mod abuziv,fara niciun temei".Iar prostimea,obisnuita cu vaicarelile si lamentatiile idioate pune rapid botul la asemenea tâmpenii.Numai ca uite ca numarul celor informati cum trebuie creste,si cretinaria asta ca "moare tara de foame" nu mai prea tine!Iar faptul ca Basescu a început sa faca un pic de curatenie baga spaima în toate lichelele,care facând iar apel la prostime si resentimentele acesteia,invoca iar sintagma idioata "moare si geme tara de foame"!Pur si simplu penibil!Si ridicol!
    • +11 (11 voturi)    
      Esti in eroare (Joi, 8 aprilie 2010, 0:02)

      corina [anonim] i-a raspuns lui nu_conteaza

      Nu ne joca nimeni pe degete si lumea nu moare de foame din cauza Presedintelui.
      Dl.judecator este acuzat de complicitate la trafic de influenta. Flagratul de care vorbesti nu se regaseste in acest gen de infractiuni ci de exemplu la luare de mita sau la primirea de foloase necuvenite.
      In toate tarile convorbirile telefonice sunt probe daca au aprobarile legale.
      In acest gen de infractiuni probele principale sunt interceptarile care probabil vor fi analizate in context cu alte marturii.
      Fi sigur ca Voicu "ciripeste" pentru a-si obtine libertatea sau macar sa fie judecat in stare de libertate. Arestul si intalnirea cu sobolani ii provoaca dureri de inima.
    • +8 (8 voturi)    
      Imi cer scuze ca trebuie sa te jignesc, dar... (Joi, 8 aprilie 2010, 9:22)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui nu_conteaza

      a mai pomeni de Basescu in prezent este cretinitate. Numai unii idioti de la PRM, PSD si PNL mai au astfel de frustrari. Treziti-va! Romania trebuie reformata si schimbata, cu sau fara Basescu.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru nu conteaza (Joi, 8 aprilie 2010, 10:09)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nu_conteaza

      Arestare definitiva si irevocabila? Ce e aia? Tu stii ce vorbesti? De unde ai aparut?
  • -7 (13 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:27)

    caligula [anonim]

    Eu doar sper ca nu va ajunge cineva pus de basescu, in locul lui.
    Cat despre retinerea lui, ma tem ca daca incepem sa arestam toti judecatorii corupti, ramanem cu 10% activi.
    Totusi, dati-i bataie si sper sa cada cat mai multi.
  • +19 (19 voturi)    
    Pestele mare (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:37)

    ioan [anonim]

    Intr-o convorbire Voicu - Costiniu la un moment dat Voicu ii spune ca il asteapta Nastase sa-i puna o ventuza. Din aceasta cauza se pare ca greii si vorbaretii PSD precum Nastase , Vanghelie, Hrebenciuc, Nica, Dragnea, etc. s-au dat la fund si asteapta si ei sa le vina randul. Care peste va cadea in plasa?
  • +21 (21 voturi)    
    Explicația?! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:37)

    mamacerghida [utilizator]

    Astea toate datorită presiunii opiniei publice (includ aici mass media). Altfel intra Albaluxul în funcțiune. Pe de altă parte, mulți sunt cu musca verde pe tichie și le e teamă că mâine poimâine le vine rândul la extemporal la DNA. Cred că le țâțâie fundul când vorbesc la telefon. Foarte bine, să le țâțâie și lor că nouă ni s-a aplecat de atâta jeg!!
  • +12 (12 voturi)    
    asa, asa (Miercuri, 7 aprilie 2010, 23:12)

    kalu [anonim]

    incep sa cada si pestii grasi la navod. Haida sus, la parnaie cu voi !!! Ca prea v-ati balacit in ciordeala pe fata si nu v-a fost frica de nimic. Sa gustati si voi aroma parnaiei, si de ce nu, daca sunteti cuminti, baietii de acolo or sa va faca si gheise !!!
    • +10 (10 voturi)    
      mandru (Joi, 8 aprilie 2010, 5:37)

      mandru [anonim] i-a raspuns lui kalu

      cu adevarat, incep sa ma simt mandru de cetatenia mea...
  • +6 (6 voturi)    
    Echivalenta (Joi, 8 aprilie 2010, 8:09)

    Florin [anonim]

    Am incredere in justitie = am suficiente pile asa ca nu mi se va intampla nimic
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Joi, 8 aprilie 2010, 11:19)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Ai citat si din Patriciu sau orice mahar ajuns acolo.
  • +6 (6 voturi)    
    Judecatorul (Joi, 8 aprilie 2010, 8:24)

    oilman [anonim]

    Interesant daca toate deciziile lui Costiniu au fost la fel de corecte ca afirmatia 'nu am savirsit fapte penale, sint nevinovat'. Se pare ca puroiul din buba mafiota incepe sa curga, sper sa nu se opreasca.
    Din pacate in romania nu exista plea bargain, dar sper ca gainari gen Costiniu si Voicu, care nu sint chiar virful piramidei dar destul de sus, sa ciripeasca. Sint convins ca in citeva zile o sa inceapa sa apara duzini de diversiuni - poate un nou filmulet cu Basescu facind cine stie ce - dar e foarte important acum ca DNA (nu numai) sa se miste repede poate totusi se reuseste o bresa in sistemul ticalosit mostenit de la bolshevici si gestionat gestionat de alde Nastase, Iliescu, Patriciu, Vintu etc.
  • +5 (5 voturi)    
    MAI MULTI (Joi, 8 aprilie 2010, 8:37)

    PASRA [anonim]

    Nu pot aprecia daca acest judecator este sau nu vinovat; insa ce pot sa spun este ca sunt convins ca multi judecatori sunt vinovati pentru anumite solutii cu privire la spetele care privesc retrocedarile.
    UN caz este acela prin care o judecatoare de la ICCJ practic desfiinteaza o Decizie Definitiva si Executorie care si-a produs efectele incepand cu 5 ani in urma, fara ca macar sa verifice pe fond cauza.
    Nu se aplica corect legea in Romania; Nu se aplica unitar si nu se studiaza pe fond cauza.
  • +4 (4 voturi)    
    Cum as putea sa am incredere in dreapta... (Joi, 8 aprilie 2010, 9:01)

    rugio [anonim]

    ...judecata a lui Costiniu si Co.?!
    Nu ma puteam lecui de naivitate. Credeam in zicala cu "adevarul iese la suprafata ca uleiul deasupra apei". Am avut cateva ocazii in care am apelat la justitie. In toate cele 6 cazuri m-am multumit sa expun pricina si sa prezint dovezile. In toate cele 6 cazuri nu am apelat la avocati. In toate cele 6 cazuri am fost pagubitul si... asa am ramas. Asa-mi trebuie! Oare aceasta intamplare cu Costiniu schimba sistemul ticalosit din justitia romaneasca sau il face sa ia doar masuri de mai buna autoconservare?!
    • +3 (3 voturi)    
      Tu vrei sa-i lasi pe avocati fara pita? (Joi, 8 aprilie 2010, 9:13)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui rugio

      Daca toti ar proceda ca tine n-ar mai exista profesia de avocat. Ce-ai vrea ca judecatorul, fost coleg de facultate cu avocatii, sa-i vada pe acestia cum mor de inanitie pt ca populatia se apara singura in instanta? E firesc sa mori cu dreptatea in mana.
  • +1 (1 vot)    
    Proiect de lege (Joi, 8 aprilie 2010, 10:07)

    jude law [anonim]

    Toti cetatenii care s-au intalnit vreodata cu un mafiot sau au avut vreo convorbire telefonica mai lunga de 5 secunde, alta decat 'greseala' sau 'ati gresit numarul' sa presteze un numar de ore de munca in folosul comunitatii egal cu numarul de minute petrecute impreuna cu mafiotul, fizic sau la telefon, de inmultit cu 10. Secundele mai putine de 60 se reporteaza la celelalte intalniri si cele ramase se rotunjesc la minut. De asemenea, cetatenilor mentionati li se vor retrage functiile publice detinute, titlurile si licentele profesionale si nu vor avea dreptul sa mai activeze in functii de interes public 10 ani de la pronuntarea sentintei.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru Mona Pivniceru, Elena Barbulescu&Co (Joi, 8 aprilie 2010, 10:25)

    adrian88000 [utilizator]

    Acesta este inceputul reformei in Justitie. Curatirea , din interior , si aruncarea la gunoi ( puscarie) a putregaiului din Justitie.
    Sa va fie rusine! Tipati ca doriti Reforma si intelegeati prin aceasta reforma salarii si pensii cat mai mari pentru voi .Si tot in cadrul asa zisei voastre reforme ne aratati cum dispretuiesc magistratii legea si organizeaza greva ilegala. Rusine!
    Ar trebui sa incercati acum sa dati dovada de putina demnitate si sa parasiti sistemul prin demisie.Pana nu vine matura reformei si la voi sa va arunce la gunoi!
    • +2 (2 voturi)    
      Niste jeguri! (Joi, 8 aprilie 2010, 11:21)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Oricum nu inteleg nimic din ceea ce se intampla. Niste vaci lipsite de bun simt!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version