Judecatoarea Florica Bejinaru, acuzata de colaborare cu Securitatea, este noul presedinte al CSM

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 11 ianuarie 2010, 15:27 Actualitate | Esenţial


Florica Bejinaru
Foto: Agerpres
Judecatoarea Florica Bejinaru a fost aleasa, luni dupa-amiaza, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, anunta Mediafax. Contracandidatii Floricai Bejinaru au fost judecatoarea Ana Lăbuş si procurorul Liviu Dăscălescu. CSM si-a ales, luni, noua conducere, in conditiile in care mandatul presedintelui Virgil Andreies si cel al vicepresedintelui Consiliului, procurorul Bogdan Licu, se incheie marti, 12 ianuarie.

Procurorul Gratiana Isac a fost aleasa, tot in sedinta de luni, vicepresedintele Consiliului Superior al Magistraturii, functie pe care a mai ocupat-o si in 2008.

Potrivit Constitutiei, presedintele si vicepresedintele CSM sunt alesi dintre membrii Consiliului, pentru un mandat de un an.

Florica Bejinaru a fost implicata intr-un scandal rasunator in mai 2006, cand CNSAS a stabilit ca actualul magistrat a colaborat cu Securitatea. Florica Bejinaru a contestat ulterior verdictul de politie politica, acesta fiind anulat in toamna aceluiasi an. Decizia CNSAS de a-i anula verdictul de colaborare cu Securitatea a fost contestata vehement de ministrul Justitiei de la acea vreme, Monica Macovei.

Asociatia Magistratilor din Romania a anuntat ca va contesta in instanta alegerea Floricai Bejinaru, care a fost acuzata de colaborare cu Securitatea, la conducerea CSM, potrivit NewsIn.

Anuntul a fost facut de Viorica Costiniu, presedintele de onoare al Asociatiei Magistratilor, care a vorbit despre autoritatea morala a magistratului, care ar fi trebuit "sa indemne la decenta".


CV Florica Bejinaru:


Florica Bejinaru s-a nascut la 5 octombrie 1961 la Danceu, in judetul Mehedinti, este casatorita si are un copil. Ea a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti in 1986 si are un doctorat in Delincventa juvenila, la Facultatea de Sociologie a Universitatii Bucuresti.

Florica Bejinaru si-a inceput cariera fiind consilier juridic la o fabrica de confectii in perioada 1986-1991. In perioada 1991-1995, ea a fost judecator la Judecatoria Drobeta Turnu Severin, iar din 1995 este judecator la Tribunalul Mehedinti. Ea este si membru al Institutului National al Magistraturii, al carui director adjunct a fost intre 1999-2000.

Florica Bejinaru este judecator la Tribunalul Mehedinti, ocupand si functia de presedinte al acestei instante in perioada 2001-2005.

Florica Bejinaru este membru al Consiliului Superior al Magistraturii din ianuarie 2005.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10450 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    nu ma pot abtine sa trollez (Luni, 11 ianuarie 2010, 14:53)

    nicolae labus [anonim]

    ma scuzati, da numele labus este predestinat. Labus for the win :)
    • 0 (4 voturi)    
      Cine vrea sa-i bage la zdup (Marţi, 12 ianuarie 2010, 9:35)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui nicolae labus

      pe securistii care au facut ilegalitati se poate folosi de Florica Bajinaru; cunoaste foarte bine metodele secutistilor. Si cum au convins-o securistii sa lucreze pentru ei, poate fi convinsa sa lucreze si in interesul societatii.
  • +16 (22 voturi)    
    colaboratoare (Luni, 11 ianuarie 2010, 15:38)

    carmen [anonim]

    D-na respectiva a fost acuzata de colaborare cu securitatea! Verdictul? Colegii o aleg sefa la CSM.Bravo justitiei romane!
    • +17 (21 voturi)    
      ce jeguri! (Luni, 11 ianuarie 2010, 15:44)

      csm [anonim] i-a raspuns lui carmen

      http://www.gardianul.ro/2006/09/05/eveniment-c2/florica_bejinaru_o_acuza_pe_monica_macovei_de_politie_politica-s83845.html


      dupa ce a turnat cu sarg in tinerete, acum la batranete va face pe moaralista. sa fim seriosi, o jiganie. ar trebui ca tot csm-ul sa fie inlocuit, toti cei din csm sunt adusi de iliescu si fosta securitate.
      • +5 (15 voturi)    
        ...si promovati in regimul basescu (Luni, 11 ianuarie 2010, 15:59)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui csm

        Doamna aceasta pare venita din anii 80: coafura, privire, haine etc.
        • -1 (3 voturi)    
          Basescu nu poate face nimic cu imunitatea Justitie (Marţi, 12 ianuarie 2010, 8:39)

          tina [anonim] i-a raspuns lui anonim

          din pacate sau din nu stiu ce alte motive,Justitia romana a avut prea devreme imunitate...si autonomie completa...asa ca presedintele nu poate face nimic in acest sens...cu timpul vor muri batraniii si, sper, sa vina altii,tineri,fara indoctrinari comuniste pe viu...
          • -1 (7 voturi)    
            o intrebare: (Marţi, 12 ianuarie 2010, 10:03)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tina

            d c basescu nu poate face, dar iliescu este un ticalos pentru ca nu a facut?

            este asa de usor sa gasim motive de a ataca si a apara oamenii in romania?
            nu sunt fan iliescu, dimpotriva cred ca ar trebui sa infunde puscaria (impreuna cu nastase, basescu, udrea etc), dar nu pot sa nu remarc cu actiuni similare a 2 oameni diferiti dau rezultate diferite.
            • +4 (4 voturi)    
              Pentru LIVIU (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:17)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Iliescu i-a FACUT INAMOVIBILI pe totii judecatorii. Stii ce greu este sa dai afara din justitie un talhar inamovibil?
              Aici e problema!Aici e vina lui Iliescu. Trebuia facut mai intai triajul judecatorilor.Cei care au fost slugi plecate ale PCR-ului si ale Securitatii trebuiau dati afara din Justitie. Si apoi aplicata inamovibilitatea!
              Are acum multe greutati legislative Basescu pentru a rezolva acesta problema!
              • -3 (3 voturi)    
                Presupui ca Iliescu (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:20)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                i-a facut inamovibili pentru ca vroia o justitie aservita clicii lui?

                Eu nu prea cred acest lucru, intrucat a pierdut o parte din controlul asupra justitiei din momentul in care judecatorii au devenit inamovibili.
          • +1 (5 voturi)    
            De fapt ... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 10:06)

            nety [anonim] i-a raspuns lui tina

            ... raspund mai multor indivizi care nu vad dincolo de propriul nas. Nu o stiu, habar nu am cine este si ce-i poate pielea, dar ce sa spun despre logica lui carmen, care nu vede ca cei care au acuzat au anulat acuzatia. Pai stiti cati au fost acuzati pe degeaba? Mii de persoane erau luate la rost cu lozinci de acest tip. Culmea ca nu altcineva a anulat acuzatia ci cei care o facusera! Si atunci de ce dam cu piatra? Conteaza cum arata, sau ce poate face? Chiar crezi ca presedintele (care a fost omul serviciilor de informatii comuniste) este cel care ar putea sa faca ceva in acest sens? Naiva mai esti.
            • +3 (3 voturi)    
              Pentru Nety (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:43)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nety

              " care a fost omul seviviilor de informatii comuniste". Nu ai nici un dubiu. Tu ai certitudini! Din ce sursa provin aceste certitudini? Ai fost colega cu el , eventual superior in grad, in cadrul serviciilor secrete?
              • -2 (4 voturi)    
                Certitudinea e chiar in fata ta (Marţi, 12 ianuarie 2010, 13:15)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                Basescu este seful statului roman, si asta este o confirmare fara dubii ca a facut parte din securitate.
      • +2 (8 voturi)    
        re: la ce jeguri (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:16)

        justitiabil [anonim] i-a raspuns lui csm

        Sa vrei sa faci ca nu ai cu cine-i inlocitie
        Sistemul de instruire si de acces in justtitie a fost asa de pervertit incat la aceasta ora nu ai cu cine s-ai inlocuiesti.
        • +6 (6 voturi)    
          ai cu cine sa-i inlocuiesti... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 10:04)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui justitiabil

          avem si oameni competenti, dar aia de obicei nu ajung in functiile de conducere...
      • 0 (4 voturi)    
        hotu' striga: HOTII !! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 11:08)

        doru-t [anonim] i-a raspuns lui csm

        de ce nu a aparut pana acum dosarul ei de colaborator sa vedem si noi ce mare colaborare a avut ea cu securitatea ?
        ce mari grozavii a avut timp sa comita un tanar absolvent intre '86 si '89 ?
        de ce nu cautati turnatorii intre bosorogii care mai sunt si azi salariati in agentiile si regiile autonome finantate de la buget ?
        mai degraba cred ca securistilor le este frica de ea si grohaie a panica.
    • 0 (4 voturi)    
      Si ce cauta in CSM (Marţi, 12 ianuarie 2010, 9:22)

      Leila [anonim] i-a raspuns lui carmen

      daca a fost securista,nu trebuia recuzata si nu aleasa sefa??? Ce se intampla cu tara asta,de cand e matrozul la conducere,scoate toti securistii de la naftalina...
      • -3 (3 voturi)    
        Si te miri? (Marţi, 12 ianuarie 2010, 11:39)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Leila

        Pai nu cu securitatea a castigat alegerile?
        Sau faptul ca le-au marit bugetul substantial in perioada asta e pur si simplu o coincidenta?
  • +5 (7 voturi)    
    Si n-are aur la gat? (Luni, 11 ianuarie 2010, 15:38)

    manelistu [anonim]

    Si n-are domnita si ea un lant gros la gat sa se vada ca este bastana?
  • -11 (13 voturi)    
    Nascuta sub zodia BALANTEI (Luni, 11 ianuarie 2010, 15:59)

    Chirita [anonim]

    deci este un om echilibrat, justitiar si speram sa faca cat mai multe lucruri bune pentru ca Justitia din Romania sa fie privita cu ochi buni din UE. Mancatorime la orice nivel, deci mai bine sa lasam oamenii competenti sa isi faca treaba. Si dupa aceea sa aruncam cu noroi. Va doresc succes si sanatate sa fiti la inaltimea cerintelor romanilor. Cu drag.
    • +3 (3 voturi)    
      Pentru Coana Chirita. (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:47)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Chirita

      Ce faci? Te ocupi de stiinte oculte? Astrologie , chiromantie si alte asemenea bazaconii?
  • +6 (8 voturi)    
    Bravos justitie. Halal sa-ti fie (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:00)

    tortel dela strehaia [anonim]

    Are mahmudele grupa.
  • +9 (15 voturi)    
    luptatorul anticomunist (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:02)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Bine ca l-am ales pe Base... Si in timpul alegerilor am zis ca toata isteria asta cu ba comunisti ba anticomunisti este dea dreptul hilara. Toate partidele, fara exceptie (incluzand si UDMR) sunt condusi de fosti comunisti... Nimeni nu se poate ridica peste un anumit nivel in politica romana fara acordul fostilor securisti... asta e tristul adevar.
    • +2 (8 voturi)    
      Presupunand... (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:34)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      ...ca Basescu ar fi bine intentionat si ar face ceea ce trebuie (lucru de care ma indoiesc in momentul in care ma uit la anumiti oameni promovati in PDL / Guvernul actual) asa e toata societatea ... cum e CSM-ul ... nu ai pe cine. Sunt din ce in ce mai rari oamenii corecti, profesionisti fara de pata si cu un bun renume in orice domeniu si mai ales in "structurile" de conducere. Si apoi ne plangem ca nu se face reforma, ca nu progresam etc...nu avem cu cine! Trist...
    • +1 (1 vot)    
      aerare humanum est repetitiones diabolicum. (Joi, 14 ianuarie 2010, 4:02)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      @A GRESI E OMENESTE,A PESISTA IN GRESEALA ESTE DIABOLIC SPUNEAU ROMANII ACUM 2.000 de ani.Biblia spune ca cea mai perversa lucrare a diavolului este sa induca in oameni eroarea ca el nu exista.L o astfel de intrebare in campanie unii PSDRr-isti intrebau retoric unde mai sunt comunistii dupa 20 de ani.Interzisi unii PD-L-isti se blocau in loc sa raspunda pe rever : Dar unde nu sunt comunisti? De aici imensa manipulare stfel ca copii sau nepoti ai victimelor comunisnului au votat cu ambele mainii edecurile comuniste.Lipsa de credinta,ateismul.falsele valori promovate de TV si media,duc la o sciziune periculoasa .la un fals caz Dreyfus.Segregarea voita a adevaratelor valori,promovarea fantomelor trecutului a dus la o seceta de personalitati si in partide astfel ca ratati in viata publica,oameni care nu pot conduce nici o administratie de bloc devin " Politicieni de marca,mogu" etc. Tineretul dezamagit pleaca dezerteza sau adera la miscari de tip Emo ca urmare a unui sentiment de desnadejde,de zadarnicie.Reactia este nefireasca. Viata e lupta.Mobilizarea cu mijloacele moderne internet cu twiter,facebook un instrument facil tinerilor de unitate de lupta de asumare a responsabilitatilor politice si sociale.DDD
  • +5 (9 voturi)    
    tareeeeeee... (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:17)

    liviu_ [utilizator]

    eu astept cu intere ziua (daca oi mai trai atunci), in care o sa fie ales cineva in romania intr-o functie de conducere care sa NU aiba un trecut "controversat"...
    • +1 (3 voturi)    
      Usor usor (Marţi, 12 ianuarie 2010, 10:19)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Tot mama natura ne scapa de astia. Primul il vad pe Iliescu, dar e doar o problema de timp. Marea tristete nu is astia, nu am pretentii acuma de la astia dupa ce au calcat pe oameni inainte de 89 sa mie omenosi si corecti acuma, generatia tanara din politica e problema, ca nu is mai breji deloc (ori la fel de hoti, ori prosti si inculti).
  • +3 (5 voturi)    
    Cand vom avea in Romania justitie? (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:22)

    mircea [anonim]

    Dupa 1989 in Romania nu sa facut mai nimic in domeniul justitiei.La varf sau rotit cam aceeiasi indivizi care au prejudiciat actul de justitie,favorizand hotii si lichelele.Presa,ori nu a avut aces,ori nu a vrut sa se implice,si astfel a permis ca o clasa favorizata in mod nejustificat sa distruga si putinul bun simt din societatea romaneasca.Justitia,sub sloganul independentei judecatorilor,a favorizat hotiile,a incalcat cu nesimtire legile(interpretandu-le dupa propriile interese),a batjocorit poporul roman.Si totusi vina este la parlament,pentru-ca nu a facut nimic pentru a pune actul de justitie in fagasul lui corect,astfel ca cetatenii sa inteleaga ca o sanctiune judiciara data este corecta si necesara.Cred ca in Romania actul de justitie este haotic,neprofesionalist si corupt.
    • +2 (4 voturi)    
      ai dreptate... (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      referitor la ultima fraza... cam asa e toata romania nu numai justitia... a si sa nu uitam incompetenti
  • +6 (6 voturi)    
    Florica (Luni, 11 ianuarie 2010, 16:37)

    Peter badesco [anonim]

    De la fabrica de confectii la conducerea CSM,...cata prostie poate sa incapa in capetele astea ,..?
  • +2 (6 voturi)    
    Lipsa ani... (Luni, 11 ianuarie 2010, 17:01)

    Andrei M. [anonim]

    Daca dna. este nascuta in '61 si a absolvit facultatea in '86, inseamna ca avea 25 ani. In sistemu' de la aceea vreme nu prea era rost sa stai 3-4 ani pe bara asa ca se pune intrebarea ce-a facut respectiva in perioada aceea. Sau daca chiar era in facultate, de ce a terminat-o atat de tarziu. In fine, poate merg prea departe cu presupunerile
    • 0 (2 voturi)    
      admiterea la drept (Marţi, 12 ianuarie 2010, 9:01)

      emily [anonim] i-a raspuns lui Andrei M.

      la acea vreme era o concurenta acerba la fac.de drept si nu numai,rareori luai admiterea din prima,mai ales daca nu aveai...origine...e usor sa comentezi dupa margine mai ales pe teme despre care nu ai habar....nu o apar pe dna.bejinaru,nu o cunosc,dar stiu ca exista in magistratura profeionisti respectabili si profesionisti, pe linga fosti militieni controversati....un ex.ar fi elena carstei, care a candidatt pt. cond. ICCJ ,si regret ca nu a fost aleasa.....
  • +1 (3 voturi)    
    Draga Eugen Preda (Luni, 11 ianuarie 2010, 17:25)

    kllaus [anonim]

    mai ai cumva vreun PM?. Ti-l cumpar eu.
  • -6 (8 voturi)    
    O prefer pe doamna bejinariu! (Luni, 11 ianuarie 2010, 18:36)

    SUPORTER [anonim]

    Decat macavei cea feciorelnica, mai bine d-an bejinariu! Dupa 20 de ani, am ajuns sa sustin pe oricine a colaborat cu Securitatea care a fost o structura ale carei obiective erau patriotice, neintelese doar de tradatorii de neam si tara.... Ganditi-va ce diferenta colosala este acum intre China comunista, si Romania capitalista si veti gasi explicatia diferentei intre ceea ce ar fi trebuit sa fie azi Romania si halul in care au adus-o boc si basescu...
    • +1 (1 vot)    
      Pentru SUPORTER! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui SUPORTER

      Tu ai auzit de Pitesti, Aiud, Canal? Ai aflat cate victime dintre intelectuali si dintre cei mai harnici oameni ai satelor( asa numitii chiaburi) a facut Securitatea? Chiar esti venit dfe pe alta planeta?
  • +2 (2 voturi)    
    "iertare maria-ta" (Luni, 11 ianuarie 2010, 18:43)

    xan [anonim]

    De ce au toti judecatorii priviri asa fioroase? Si ex-a se uita exact la fel in poza. Parca zice "Sa i se taie capul!"
  • -2 (4 voturi)    
    Secu (Luni, 11 ianuarie 2010, 20:46)

    Marin [anonim]

    Minunat! Felicitari Hot News; acum se culeg roadele alegerilor! Tot inainte !
  • +2 (4 voturi)    
    v'am spus'o chiar la timisoara (Luni, 11 ianuarie 2010, 21:29)

    mircea g. [anonim]

    ca lustratzia e depasita moral.
    traim intr'o alta era, trebuie sa ne avem ca fratzii, sa ne reconciliem.
    ce'a fost a fost. unii a fost si nu mai e.
    altzii, ca amcul' crin, n'a fost, da, inca e.
    asta e. cum zicea clasiicul nostru in viatza, domnu nelu, precum si, liberalu de aripa vejnic tanara, conu dinu.
    noi ne opunem de'a curmezishul la beizadele si nepotizme de familie ca horrorius prigoana.
    stroie, ca si doamna jude, e ce'a fost mai bun si mai bun, si, carele e si azi.

    caci, la vremuri noi, tot noi !
  • +1 (1 vot)    
    Se putea altfel? (Luni, 11 ianuarie 2010, 21:57)

    Costello [anonim]

    Parca e o noutate...????!!! La justitie sunt trepadusii si lacheii securistilor si activistilor. Cunosc foarte bine justitia comunista, cum judecatorii primeau ordine asupra sentintelor ce aveau de dat de la secu sau de la "tovarasi", cum erau chemati periodic la 'partid' pentru instructaj sau "soparleli'. Asa se explica si salariile si pensiile lor nerusinate. Sistemul ticalosit nu i-a lasa de izbeliste... Mie rusine si scarba de justitia romana si mai ales de slujitorii ei!
  • +2 (2 voturi)    
    Doctorand (Marţi, 12 ianuarie 2010, 0:09)

    TaniaG [anonim]

    D-na Bejinaru nu are un doctorat, ci este doctorand, doctoratul nu l-a terminat inca. Este doctorand din 2001 pana in prezent. E un pic de diferenta.
  • +1 (1 vot)    
    toata lumea colabora (Marţi, 12 ianuarie 2010, 5:53)

    romanu [anonim]

    a aparut stirea si colaboratorii au inceput sa puna comentarii.sa nu uitam ca toti romanii au colaborat intr-un fel sau altul, tacit sau pe fata, voluntar sau platiti si acumas cu gura mare.prea ii ingrijoreaza pe cetatenii acestei minunate tari de ce se intampla cu absolut oricine in afara de ei insisi.cat de grea era viata, cat de rahat mancam zilnic, ni-meni nu protesta, nimeni nu zicea nimic.responsabilitatea pentru situatia romaniei o au toti romanii.
    • 0 (0 voturi)    
      aiurea (Marţi, 12 ianuarie 2010, 8:13)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui romanu

      vorbesti prostii, e diferenta de la cer la pamant intre a nu vocifera pentru ca ajungeai la canal si a sustine regimul comunist.
    • 0 (0 voturi)    
      colaborare (Marţi, 12 ianuarie 2010, 9:30)

      Mihbea Toder [anonim] i-a raspuns lui romanu

      Cred că ar trebui să vorbeşti în numele tău, nu toţi am acceptat să fim pârâcioşii colegilor şi a rudelor noastre! Şi ca să nu vorbesc numai despre mine, nici fotbalistul Boloni nu a acceptat să dea note informative despre colegi. Deci, cine a vrut, a putut.
      În altă ordine de idei: CSM nu găsea o persoană fără pete, sunt toţi aşa pătaţi?!
  • 0 (4 voturi)    
    lasati, boys (Marţi, 12 ianuarie 2010, 6:48)

    srpc [utilizator]

    cucoana asta doar a colaborat, n-a fost cadru, ca Base al vostru; intai lichidam stapanii si apoi discutam despre latrai.
  • 0 (2 voturi)    
    !!!!!!!!! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 7:58)

    ara_m [anonim]

    Asa conducatori asa justitie , inca o data se confirma : pestele de la cap se impute.
  • +1 (1 vot)    
    gust de ciolan vs bun simt (Marţi, 12 ianuarie 2010, 8:02)

    danutz sibiu [anonim]

    se pare ca la noi la romania gustul de ciolan acopera bunul simt pe care l-am avut din educatia parintilor

    sau unii chiar nu mai stiu de bunul simt nici de la parinti

    cred ca petele pe cv doamnei nu s-au descoperit acuma ci ele exista din momentul in care s-au infaptuit
    prin urmare ce sa facem
    nu mai conteaza
    poti sa fi criminal cu cazier

    ce a fost a fost

    mergem inainte
  • +3 (3 voturi)    
    problema justitiei ar putea fi rezolvata radical (Marţi, 12 ianuarie 2010, 9:16)

    emily [anonim]

    exista precedentul rdgermane cand dupa reunificarea cu rfg,magistratii est germani au fost demisi in bloc si apoi reincadrati cei necompromisi ,si completat necesarul cu tineri profesionisti....
    • 0 (0 voturi)    
      e o singura problema... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 10:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui emily

      ei aveau numai in partea comunista a germaniei corupti... noi avem peste tot...
      • +1 (1 vot)    
        nu contest (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:03)

        emily [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        sunt de acord ca teritorial sunt prezenti peste tot si coruptii ,insa refuz sa cred ca sunt si majoritari.....putina incredere si implicare -presiune a opiniei publice ar fi benefica....
  • +2 (2 voturi)    
    Are dosar ? (Marţi, 12 ianuarie 2010, 9:49)

    Maria [anonim]

    Dosarul doamnei contează mai mult decat 10
    facultăți.
    De ce?
    Poate fi șantajată.!!!!
    Asta este moneda de schimb.
    Dacă tot ați votat contracomuniștilor și securiștilor.
  • +1 (1 vot)    
    CSM ales prin vot popular (Marţi, 12 ianuarie 2010, 11:22)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Exista o idee ca ideologia comunista a pervertit sufletul national! Eu spun ca etosul romanesc a acceptat securismul in mod natural, firesc intr-o societate saraca si primitiva cum era si este cea din Romania. De aceea explicabil perpetuarea unor moravuri securistico-comuniste la generatiile tinere! Prin urmare problemainstitutiilor nu trebuie rezolvata la nivelul resurselor umane ci prin modificarea sistemului. Un instrument care ar normaliza situatia justitiei ar fi alegerea prin vot direct a CSM-lui direct de catre justitiabili, adica electoratul. Asta ar echilibra si puterile in stat si ar demonta ideea conducatorului atotputernic si atotstiutor.
    • 0 (0 voturi)    
      fals (Marţi, 12 ianuarie 2010, 11:59)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru Jecu

      pornesti de la premisa ca boborul nu greseste; ba greseste, si inca foarte grav!
  • 0 (0 voturi)    
    Concluzie (Marţi, 12 ianuarie 2010, 11:47)

    mi3rla [utilizator]

    Alegerea prin vot a doamnei sus numite arata calitatea indoielnica a intregului CSM, intrucat votul presupune o optiune.. daca era numita intelgeam. Acum inteleg ca intregul CSM este format din oameni care nu au nici o legatura cu etica sau cu morala. Lacunele legislative ii scuteste pana si de constiinta. Cand ma gandesc ca acest for ia decizii legate de constitutionalitatea legilor care ne afecteaza pe toti speranta ca vom trai o normalitate dispare. Din aceasta perspectiva sper sa fie privita alocarea bugetului de salarii in Justitie, cel putin pe treapta CSM. Oamenii astia clar stiu sa-si faca plinul si sa se autofinanteze asa ca orientati banii spre altceva
  • +1 (1 vot)    
    E clar! (Marţi, 12 ianuarie 2010, 12:08)

    adrian88000 [utilizator]

    Daca domna judecator a fost votata de membrii CSM si acestia in majoritate au fost PENTRU a le fi presedinte , se desprinde o concluzie clara. MAJORITATEA membrilor CSM au colaborat cu securitatea , multi ramanand inca nedepistati!
    Cand si cum va incepe curatenia in Justitie?
  • -2 (2 voturi)    
    Realitatea (Marţi, 12 ianuarie 2010, 14:05)

    Doru Dascalu [anonim]

    Ca ranit in decembrie 1989, am o singura intrebara pt toti papagali care tasteaza pe net. Pe colaboratori este axata artileria tuturor, dar cum... puii masi, nimeni nu zice de slugile securistilor?! Iar acestia au fost la varf si sunt acum slugi in continuare.Va e frica?! Nu va fie frica, ca si astia pica ?! Consider sluga securisto-comunista pe labagiul care au lucrat in sistem la varf. Unii din ei la varf si in democratie. Daca nu sprijineau sistemul, nu aveam parte de Ceausescu.Ganditi cu mintea voastra.
    • +1 (1 vot)    
      pentru Doru Dascalu (Marţi, 12 ianuarie 2010, 17:51)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Doru Dascalu

      Te rog sa incerci sa fii mai coerent si sa dai o definitie clara a"Slugilor securistilor". Imi pare rau, nu am inteles nimic din ce ai vrut sa spui.
      Deci, ce intelegi tu prin "slugile securistilor" si care este deosebirea dintre acestea si " colaboratorii securitatii"?
  • +1 (1 vot)    
    sunt multi... (Marţi, 12 ianuarie 2010, 15:52)

    caisa [anonim]

    vom scapa vreodata de jigodi?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by