Procurorii au dispus neinceperea urmaririi penale in cazul Elenei Udrea

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 22 decembrie 2009, 15:17 Actualitate | Esenţial


Elena Udrea
Foto: AGERPRES
Oficialii Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie au confirmat, marti, ca s-a dispus neinceperea urmaririi penale in cazul Elenei Udrea, informeaza NewsIn. Comisia parlamentara care a verificat activitatea Elenei Udrea, in calitate de ministru al Turismului, a cerut in luna septembrie inceperea urmaririi penale pe numele sau.

Informatia privind NUP-ul primit de Udrea a fost facuta publica marti de Mircea Toader, liderul deputatilor PD-L. La Realitatea FM, acesta a spus ca Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a dispus neinceperea urmaririi penale pentru toate capetele de acuzare cercetate de Parlament in cazul Elenei Udrea, deci nu mai sunt probleme ca ea sa fie desemnata ministrul Dezvoltarii si Turismului.

Toader a precizat ca Elena Udrea si-a anuntat colegii vineri despre decizia procurorilor, inainte de a primi votul de incredere pentru nominalizarea sa in noul Guvern.

Elena Udrea a fost acuzata de comisia parlamentara de ancheta de abuz in serviciu, neglijenta in serviciu, instigare la infractiunea de abuz contra interesului public si conflict de interese. Comisia parlamentara a verificat activitatea Elenei Udrea, in calitate de ministru al Turismului, si a cerut Camerei Deputatilor inceperea urmaririi penale pe numele sau.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a fost invitata de doua ori la comisia parlamentara de ancheta, care verifica legalitatea modului in care au fost cheltuiti banii publici alocati acestui minister.

Udrea s-a prezentat de fiecare data pentru a critica dur componenta comisiei, acuzand deputatii ca doresc sa-i fabrice un dosar penal.

Elena Udrea a plecat de la comisie, fara a participa la audieri sau a raspunde la intrebarile deputatilor, dupa ce a sustinut ca aceasta comisie este ilegala.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















7714 vizualizari

  • 0 (64 voturi)    
    Da (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:21)

    anonim [anonim]

    Dupa ...20 de ani ,nimic nu sa schimbat.
    • +11 (53 voturi)    
      Sa inteleg si eu ... (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:28)

      GT2 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Tu l-ai crezut pe Orban? Taranul ala cu masina care loveste oamenii pe trotuar si scapa de politie?
      • +4 (12 voturi)    
        asta nu o scuza pe udrea si (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:38)

        suba [anonim] i-a raspuns lui GT2

        pe altii....
        pe noi ne scuza cineva?
        daca nu inseamna ca esti ca ei.
      • +2 (8 voturi)    
        Utilizand rationamentul asta... (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:42)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui GT2

        De ce as crede ca isi face justitia treaba? Sau doar in cazul Udrea si-a facut-o si in cazul Orban nu...
        Nu inteleg exact...explica-mi cum functioneaza justitia te rog.
        • +2 (4 voturi)    
          nu stim prea bine (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:33)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          doar ca se pomenea de niste perdele in cazul udrea. acu, sincer, n-am crezut ca udrea e prea vinovata daca orban a reusit doar atat, sa spuna ca a cumparat prea multe perdele.
      • 0 (0 voturi)    
        E greu de schimbat mentalitatea... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 13:18)

        ligrivn [anonim] i-a raspuns lui GT2

        Asta-i meteahna noastra, a romanilor: sa ne uitam mereu la capra vecinului! Nu-l scuza nimeni pe Orban pentru ce a facut, si nici pe Nastase sau altul, dar nici pe Udrea n-o iert pentru ca ne crede un popor de idioti. Eu vreau doar ca Justitia sa-si faca datoria. Daca e nevinovata, n-ara nevoie de NUPuri. Din pacate se confirma a x-a oara ca Justitia nu este o putere independenta in Romania. Pacat de tot taraboiul si de banii nostri cheltuiti cu mana prea larga...
        • 0 (0 voturi)    
          capra vecinului parlamentar... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 13:30)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui ligrivn

          :)

          de cand da o comisie parlamentara verdicte care tin de justitie? mai mult de atat, de cand procuratura trebuie sa inceapa urmarirea penala doar pt ca orban si amicii lui au decis asta? o fi orban expert in legislatie comerciala? sau cum si-a dat el seama ca udrea e vinovata?
          baloane de sapun pt fraieri..
      • 0 (0 voturi)    
        DA. (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:06)

        mihai2k [utilizator] i-a raspuns lui GT2

        da.(editat de HotNews.ro)
    • -1 (23 voturi)    
      Ce rationament (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:03)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Sunt curios daca ai fi la fel de revoltat si fata de tovarasul si idolul tau si al democratiei, tavaras ilici care 20 ani s-a tot sustras de la anchete si condamnari. E bine ca te-ai luat dupa Organ, totusi un politruc care are evidente probleme cu justitia (lovirea fetitei pe trecere). La ce idoli ai nu ma mira si optiunile tale.
    • -7 (19 voturi)    
      Are balta peste... (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:11)

      rica [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ce daca a pus si ea mana .... nu toti fac la fel???
      • +5 (5 voturi)    
        hmm (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:32)

        amazing [utilizator] i-a raspuns lui rica

        de-aia e romania unde e acum.. cu oameni care gandesc ca tine.. sau mai bine spus NU gandesc... vai voua!
    • +5 (7 voturi)    
      nu (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:35)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui anonim

      doamna udrea s'a schimbat.
      in niciun caz nu mai e cea de acum 20 de ani.
      asta e sigur.
    • +1 (1 vot)    
      ba,da (Miercuri, 23 decembrie 2009, 8:21)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      nespalati ca orban au ajuns in Parlament si mai au si tupeu
    • 0 (0 voturi)    
      da... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 8:36)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui anonim

      da, udrea a scapat, pe cand si ridzi?
  • +17 (29 voturi)    
    Firesc (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:24)

    Daniel [anonim]

    Ce-mi "place" mie cum se pupa la fix aceste hotarari cu audierile din Parlament. Mai au un pic si se potrivesc toate la secunda, ca-n ceasurile elvetiene.
    Eh..........daca ar merge si societatea si economia romaneasca tot asa de bine, precum justitia romaneasca, ce bine ar fi.......va inchipuiti cum ar arata o tara in care mecanismele principale economco-sociale sa functioneze la fel de brici precum justitia si politica romaneasca?
    • -3 (9 voturi)    
      exact.. (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:33)

      amazing [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      prostii care-l sustin pe basescu nu s-au prins de ceea ce ai insinuat... aahhaaha
  • +8 (42 voturi)    
    Era de asteptat (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:26)

    Quasimodo [anonim]

    NUP este consecinta fireasca la exaltarea dubioasei Comisii de pedeapsa constituita, dupa cum a fost evident, inca INAINTE de inceperea activitatii guvernului psd-pdl ! Degeaba s-a chinuit Ludovic si "distinsa" doamna Aura...(?), lovitura de imagine pe care si-au dorit-o nu le-a iesit ! Mai mult, au reusit prin agasarea electoratului cu ajutorul Mediei servile, sa creeze un val de simpatie la adresa ministrului pus la Zid inainte de Alegerea Presedintelui.
    • -1 (11 voturi)    
      De acord....era de asteptat. (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:51)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Quasimodo

      Valul de simpatie exista doar in mintea ta...
      Au facut rau ca au pornit acea comisie. Distinsa doamna Udrea se pricepe singura sa-si aduca deservicii....ca alt politician roman destul de cunoscut. Ca si in cazul lui...greseala principala a fost atacul.
      NUP este consecinta fireasca a faptului ca Traian Basescu a castigat alegerile. O alta consecinta a acestui fapt urmeaza sa se produca si in cazul Ridzi cu siguranta.
      Trebuie sa fii cel putin copil ca sa crezi ca Justitia actioneaza independent in aceasta tara...iar exemple pt a demonstra asta sunt nenumarate.
    • +10 (10 voturi)    
      si Comisia? (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:20)

      Kretzu [anonim] i-a raspuns lui Quasimodo

      Acum nu ar trebui verificata de procurori si Comisia parlamentara care a dat un verdict cel putin dubios.
      Acolo a fost cel putin un abuz de putere, daca nu cumva si alte elemente care pot fi de natura penala.
      Adica nu te poti juca cu astfel de lucruri doar pentru ca e campanie electorala! Cineva trebuie sa raspunda si sa plateasca pentru ce s-a intamplat
    • 0 (0 voturi)    
      Pedeapsa lui Dumnezeu (Miercuri, 23 decembrie 2009, 4:40)

      chiwide [anonim] i-a raspuns lui Quasimodo

      Mi-a placut nespus de mult cum ii tremura nervos si sacadat umarul a disperare si frustrare. Ce mai spectacol !!
    • 0 (0 voturi)    
      Care simpatie ? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:08)

      mihai2k [utilizator] i-a raspuns lui Quasimodo

      Mi-a scapat mie ceva >>>>??????????
  • +13 (13 voturi)    
    de ce ? (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:27)

    marius [anonim]

    2 variante : ori comisia parlamentara au avut doar intentii politice si acuzatii aiurea, ori PDL ii ia apararea...
  • -4 (38 voturi)    
    Elena Udrea (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:27)

    Oana [anonim]

    Ce mai latra ipochimenul Hor ban de la pnl ?
    S-a facut inca odata (daca mai era nevoie) de rasul
    bibilicilor !
    Rusine tie dobitocule !
    Oana
    • +1 (7 voturi)    
      oana... (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:34)

      amazing [utilizator] i-a raspuns lui Oana

      esti duda...
    • 0 (8 voturi)    
      shootyourself (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:44)

      patak [utilizator] i-a raspuns lui Oana

      Auzi Oana, tu esti chiar tu, sau o admiratoare de-a ta? ha? Matracuca!!!
  • +14 (20 voturi)    
    coincidenta? (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:29)

    Sf Ilie [utilizator]

    Da, interesanta potrivire. Poate fi o coincidenta ca decizia a asteptat alegerile prezidentiale. Sau nu.
    • +1 (7 voturi)    
      teoria conspiratiei (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:06)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Sf Ilie

      Esti adept al teoriei consipiratiei, dar daca tot vroiai sa faci scenarii de ce nu ne explici de ce nu a venit aceasta decizie inainte de turul 2 al alegeriilor ? Era mult mai bun un astfel de scenariu pentru consiprationisti.
  • -4 (28 voturi)    
    pacat de Basescu (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:29)

    anonim [anonim]

    Pacat ca problema asta cu Elena Udrea umbreste tot restul. Nu trebuia mers in aceasta prostie in continuare. Aveti oameni capabili, lasati deoparte scandalurile daca vreti sa iesim din namol
    • +3 (25 voturi)    
      trist (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:49)

      carmen [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Din pacate situatia actuala si experienta anterioara demonstreaza ca Dl Basescu si PD-L nu prea dispun de oameni competenti!
      Ce sa-i faci? Asta e sansa romanului: între incompetenta si coruptie....
  • +3 (27 voturi)    
    Ce au asteptat (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:31)

    sebastian [anonim]

    Oare ce a durat atata ca sa se dea un verdict? ieri Traian Basescu depune juramantul pt. un nou mandat. Azi, cu 2 ore inainte ca Doamna Udrea sa intre in comisia de specialitate... devine oficial ca e curata ca lacrima.
    Ale naibii coincidente in politica romaneasca...
    Totusi... cu faptul ca a modificat legea "Casa Verde", prin care statul subventioneaza cu niste sume achizitia si montarea de surse producatoare de energie "verde", astfel incat sa poata beneficia si hotelurile....ea avand doua numai in Bucuresti... nu a incalcat nici o lege?
    Incredibil cum isi fac acesti "preacinstiti" oameni politici parte din bugetul statului... si ies curati ca lacrima.
    Domnule Basescu, dupa cum ai inceput noul mandat, cu declaratia lui nenea Videanu ca da drumul la Rosia Montana, cu noul super cabinet Boc cel Grozav si componenta lui... si dovezile de netagaduit ale nevinovatiei ministrilor suspecti... cred ca ... CU SIGURANTA POPORUL ASTA VA TREBUI SA STRANGA DIN DINTI..... pana nu o mai putea si sfarsesti ca un alt ...Escu.
    • +1 (15 voturi)    
      citeste mai mult.. si mult mai bine (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:53)

      ati [utilizator] i-a raspuns lui sebastian

      Undeva cu litere de o schioapa zice ca "Toader a precizat ca Elena Udrea si-a anuntat colegii vineri despre decizia procurorilor". Desigur ca eu nu am habar cine e corupt sau nu, pana una alta insa informeaza-te mai bine ca altfel dreptatea ta e tare stramba.
      • +2 (4 voturi)    
        justifica-mi (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:38)

        sebastian [anonim] i-a raspuns lui ati

        Justifica-mi si mie... cum de in perioada de criza in care nu avem bani de salarii si pensii, decat de la FMI (apropo, imprumutul de anul asta este de 15 mld euro, din care numai 7,6 de la FMI, il vor plati copii copiilor tai, in veci), la presedentie se da buget dublu, ca sa isi schimbe presedintele gradina prezidentiala, la turism buget mai mare ca in alti ani (si turismul are o scadere cu 30% in acest an, fata de 2008), in schimb la agricultura cel mai mic buget din ultii 20 de ani(1,26%, parca). Si justifica-mi ce am spus mai sus.... modificarea legii "casa verde"... nu este conflict de interese? sau se jura pe biblie ca ea nu o sa acceseze aceste fonduri? La o firma privata sumele pe care le-a chetuit Madame... ar fi considerate investitii si patronii, daca nu ar vedea rezultate ar expedia-o imediat, la noi NU, rezultatele sunt ca turismul are o scadere de 30%, dar doamna este geniala siprimeste si decoratii. Cand a fost vorba de platoul continental PDL-eii au sarit in sus, au creat comisii de analiza ale caror rezultate nu le va vedea nimeni niciodata, fiindca au fost create dintr-un popurism incredibil, in schimb ei ofera aurul tarii (Romania are numai 20% din ceea ce se exploateaza la Rosia Montana).... Unde este dreptatea domnului Basescu? Atunci cand fata domniei sale a devenit europarlamentar, atunci cand vin cu tupeu sa faca deputat pe fiul lui Prigoana, ca de, saracul a cotizat la greu la campanie? Unde este INCORUPTIBILUL Basescu si gashca lui? Ar avea Basescu curajul sa faca un referendum legat de Rosia Montana? TE ASIGUR CA NU.... nu face referendum decat daca scaunul domniei sale incepe sa scartie... si stie ca bietii din spatele afacerii Rosia Montana au cotizat la greu la campanie....
        Asta este dreptatea lui Basescu?
        • +1 (1 vot)    
          meshtere sebastian (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:14)

          ati [utilizator] i-a raspuns lui sebastian

          Eu am facut simpla observatie cu privire la timp. Mai citeste mesajul meu inca o data. Punct. Nu am comentat restul si nici nu ma obosesc sa o fac.
    • +2 (10 voturi)    
      Insfarsit, (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:59)

      nedumeritu' [anonim] i-a raspuns lui sebastian

      am inteles de ce nu ajunsese madam Plescoi-Buzau la Comisie! Astepta verdictul celeilalte comisii. Acum, m-am linistit:conita in rosu o sa fie acceptata in unanimitate de Comisia parlamentara.
  • +2 (22 voturi)    
    si nici o alta ancheta in timpul vietii (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:31)

    qas [anonim]

    asa trebuie dat decret , ca sa fie clar
  • +3 (25 voturi)    
    ce surpriza (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:31)

    gica pantalon [utilizator]

    credea cineva ca s-ar intampla altfel?
  • +1 (17 voturi)    
    justitia e libera :) (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:32)

    Bogdan [anonim]

    D-aia am dorit o justitie libera :)
    Era lumea invidioasa pe "succesurile" ei! Asta-i buna, lasati femeia in pace sa faca...ce o face ea, ok?:)
  • -3 (21 voturi)    
    Da/NU (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:33)

    rochiri [utilizator]

    Adica o comise condusa de Ludivic Organ ce putea sa dea!
    Eu nu inteleg cum a judecat comisia pe ce fapte si date si in ce calitate.Sunt toti jurusiti acolo?
    O fost ceva frumos in cazul Ridzi in care presa chiar a facut o acheta si demonstart ceva!
    • +2 (2 voturi)    
      mda... (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:38)

      amazing [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      glume de tip basescian... h h h h h!!!
  • -4 (20 voturi)    
    PSD-istii iar au luat-o in plex (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:34)

    gica [anonim]

    Bai, iar ati luat-o in plex. V-ati dat seama sau si asta a fost prea rapida pentru voi? Ia mergeti sa numarati cadrele pe secunda.
  • 0 (28 voturi)    
    Elena (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:34)

    danielush [anonim]

    Trebuia sa se incheie articolul cu propozitiile :"Vii aplauze!", "Savant de renume mondial, stimata Elena (Ceausescu), auuuuuh am gresit Udrea. Sa traim, ca ei o duc bine!
    • -4 (10 voturi)    
      Fa si tu ceva (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:10)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui danielush

      Decat sa te tot plangi , de ce nu faci ceva sa o duci mai bine?? sau esti un puturos obisnuit de socialisti ca trebuie sa taci, bagi capul la cutie, esti un mediocru, ca socialismul lucreaza pentru tine si toti sunteti egali, o sa o duceti bine?
      • +1 (3 voturi)    
        esti... (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:44)

        amazing [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

        un mare dobitoc amice... ca si ceilalti colegi ai tai care cred ca furtul sta la baza capitalismului... Comunisti sunteti voi care aveti astfel de scara de valori si idolatrizati lichelele parvenite... jet!
  • -1 (27 voturi)    
    zau? (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:35)

    airamerica [utilizator]

    "Elena Udrea a fost acuzata de comisia parlamentara de ancheta".... pai are vreo insemnatate ce spune comisia asta PSD, PNL....?
    Astia daca ar primi ordin l-ar acuza si pe Mos Craciun...
  • +2 (22 voturi)    
    coincidenta (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:36)

    al [anonim]

    Da, ca sa vezi cum isi termina treaba unii (procurorii) exact in minutul si secunda cand persoana investigata este propusa ca ministru.

    Stranie coincidenta (eu nu cred in coincidente). L-am votat pe Basescu exact pentru contrariu, adica sa nu mai avem asemenea coincidente.

    Cat de naivi suntem !
  • -3 (25 voturi)    
    Eu nu am sesizat nimic care sa o incrimineze (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:37)

    Emil [anonim]

    Ii doresc mult succes si astept de la ea sa aduca cat mai multi turisti straini in Romania.
    • +8 (14 voturi)    
      :)))) (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:04)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      "Eu am oares'ce ureche muzicala .. Domnu' Emil, nu cumva sunteti .... Elena Udrea ?!" :)))))
    • +2 (4 voturi)    
      :))))))) (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:45)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      da ai facut parte din comisie ca sa zici ca nu ai sesizat nimic care sa o incrimineze?
      • -1 (3 voturi)    
        Dar tu ai facut parte? (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:35)

        avantime [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

        Sau retii doar ce iti dicteaza PSD=PNL?
  • -2 (24 voturi)    
    Comisii parlamentare,conduse de Organ! (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:37)

    Victor [anonim]

    Tinand cont de decursul anchetei acelei comisii de trei lulele si o surcea incerc sa cred in nevinovatia lui Udrea.
    Sustin ca nu a bagat nimic in propriul buzunar,dar sunt aproape convins de neglijenta si proasta org.,de prostul manganent comis.Sub ochii vulturilori nu ai cum sa furi,dar poti sa fi naiv si sa fi implicat "la furat"
    Acum sa speram ca fiecare,incepand de la Boc si pana la un directoras de departament, si-au invatat lectiile f.bine
    Sa speram ca Ro.se intoarce in albia parasita si sa incercam sa ne imaginam o luminita la sfarsitul tunelului.
    Cu un pic de bunavointa si rabdare,nu se pot muta muntii,dar se pot rezolva multe situatii.
  • +11 (15 voturi)    
    justitia e "chioara" (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:38)

    dan [anonim]

    ma intreb care ar fi fost decizia daca ar fi castigat Prostanacul alegerile...
  • +5 (17 voturi)    
    te inseli (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:38)

    anonim [anonim]

    s-au schimbat foarte multe... atunci poporul era impotriva a ceea ce se intimpla ... acum exista cel putin 5 milioane de masochisti care aproba fraudele astea si le gusta ...
  • 0 (20 voturi)    
    nu se prescrie in 5 ani (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:47)

    unu [anonim]

    tovarasa nu scapa de condamnare
  • +4 (18 voturi)    
    Era de asteptat (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:53)

    gicu [anonim]

    Nimic nou sub soare!

    Clasa politica fura, toti se acopera unii pe altii, romanul e corupt si ciupeste indiferent ce job are.

    Mai merita sa stai in tara asta de rahat?
  • +4 (18 voturi)    
    Vai, ce mare surpriza !!! (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:55)

    Bibicu [anonim]

    Nu credeam ca se va intampla.
    Oare de ce?
    Raspund tot eu.
    Pentru ca traim intr-o tara de tot rahatul.
    Atat.
    • -5 (11 voturi)    
      Bibicu-cocalar (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:13)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Bibicu

      te rog foarte mult sa parasesti "tara de rahat" si du-te unde vezi mai bine cu ochii tai cu ochelari de cal. Poate mai bine mergi in Rusia sau in Coreea Nord, acolo sigur o vei duce mai bine stand ca un puturos. Socialismul va lucra pentru tine :)
  • +4 (12 voturi)    
    he he he ... (Marţi, 22 decembrie 2009, 15:59)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Sa vedeti ce-o sa-i umfle procurorii pe cei care au facut sesizarea, doar pentru simplul fapt ca s-au luat de Miss Plescoi ...

    Cuza, Antonescu, Ceausescu ... ?
    Neee ... Sa vedeti ce meserie de dictaura o sa bage Marele Carmaci !
    Spre Gloria Sa !
  • +3 (11 voturi)    
    Elena Udrea (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:03)

    Caragiale [anonim]

    Urmaresc de citeva zile aceste comentarii si observ ca PD-L este tare la capitolul "Comentatori de Profesie"; deja avem citeva "stiluri": porcaitorul, analistul, ante-psd-istul, etc.;
    Pe mine personal ma intereseaza mai putin cine are dreptate si cine nu, ca oricum o impart ei cum vor;
    Dar nu pot sa nu observ un lucru: acum 1-2 ani, cind un ministru era subiectul unei cercetari penale, SuperBase spunea "ca nu are ce sa faca, Constitutia il obliga" sa ceara suspendarea ministrului in cauza;
    Se pare ca jupinita Constitutie nu il mai obliga pe al nostru president sa ceara suspendarea; din contra, daca nu ma insel a mai primit inca un minister, ca era superoferta;
    • +1 (1 vot)    
      Atentie! Urm Pen nu a inceput niciodata!! (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:32)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Caragiale

      Solutia a fost de neincepere a urmaririi penale, nu de incetare sau scotere din urmarire penale. Deci, ca sa fie dupa priceperea oricui, procurorii erau acum in faza actelor premergatoare, adica acte care nu fac parte din procesul penal. Urmau, asadar, sa decida daca se impune sau nu inceperea procesului penal, prin inceperea urmarii penale sau neinceperea ei. Solutia, repet, a fost de neincepere. Basescu si-a asumat obligatia politica, desi nu e prevazut in Constitutie decat dreptul Presedintelui de a suspenda, sa suspende din functie un ministru daca impotriva sa s-a declansat urmarirea penala, deci daca s-a pornit un proces penal, de orice natura ar fi el. In cauza Udrea, urmarirea penala n-a inceput, de asta s-a dat si acea solutie. Mari priceputi in ale dreptului procesual penal avem printre noi. Nu mai ramane decat sa primim lectii de drept comercial, fiscal, administrativ, civil. De penal si constitutional suntem toba deja.
  • -4 (12 voturi)    
    i-am ciuruit (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:05)

    Ano [anonim]

    Reprezentantii programului lui Aligheri "ideea fara fond" ar trebui sa dispara: gioana & co, orban (orimori), antonescu
  • +4 (12 voturi)    
    Boc stia (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:23)

    marin [anonim]

    Udrea e propusa de saptamana trecuta in noul guvern. deci Boc stia ca ea va primi NUP de la Procurori. Justitia s-a facut, inca odata, de ras dand decizii la comanda. astia nu se satura pana n-o iau urat de tot in bot.
  • +5 (11 voturi)    
    Insfarsit, (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:23)

    nae [anonim]

    mi-am dat seama de ce au lasat-o pe dna Plescoi la urma. Securitatea comunista are bravi urmasi.
  • -2 (2 voturi)    
    Dubioasa coincidenta (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:32)

    Ecaterina [anonim]

    Deja cred ca s-a saturat toata lumea de aceste coincidente cel putin bizare. Aceasta cu reinceperea urmaririi penale fiind cea mai nou. Deja se vede o tema a vietii politice din Romania: toti cei de la putere sunt faultati de cei din opozitie pentru ca apoi opozitia sa spuna ca nu s-a facut nimic. Nu mai spun aici de misoginismul din politica
  • 0 (4 voturi)    
    rusine (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:38)

    gigi [anonim]

    nu va e rusine sa purtati biata femeie pe la procurori

    este cel mai frumos ministru pe care la avut romania

    invidiosilor !!!
    • 0 (2 voturi)    
      rusine tie bre (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:56)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      si pt ca e frumoasa (poate pt tine) poate sa faca ce vrea si nimeni nu se atinge de ea...cam asta e lojica ta...trist, trist, trist
  • -1 (3 voturi)    
    prima presedinta a romaniei : (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:43)

    cucuvaia [anonim]

    elena udrea.
    nu prea suntetzi pregatitzi sa acceptatzi femeie la conducere, desi, acasa canta gaina.
    cei mai inraitzi misogini sunt aia de au neveste dictatoare.
    diktatura udrea ar fi mai placuta decat demokratziea de anturaj joana / crin. adica anturajul mogulilor.
    fumeili de partid si cele de tonomat sunt invidioase pe nurii dnei udrea si pe pantofii ei de mii de ioro.
    deci, invidiea si calomnia predomina'n romania.

    declar deschisa campaniea : elena udrea, presedinta !

    craciun fericit !
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stiu ce sa cred... (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:48)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui cucuvaia

      Cu Elena Udrea si campania sa pt prezidentiale sunt de acord...sunt sigur ca va candida...daca nu peste 5..cu siguranta peste 10 ani. Si nici nu m-ar mira prea tare daca ar castiga...
      Insa ai fost ironic/a sau nu? Se cam bate limba romana cap in cap cu mesajul si cu acuzele de misoginism...
      Insa tare am impresia ca vorbesti serios....si pt asta o sa-ti dau un calduros minus..pt asta si pt combinatia din 3 litere "iea".
      Adrieane...tu esti?
      • 0 (0 voturi)    
        in ce priveste (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:08)

        cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui bgd

        tema, sunt serios. nu mi'ar displace sa avem o presedinta, care sa mai si arate bine.
        in ce'am spus e destula ironie, dar nu adresata doamnei udrea sau sustzinatorilor.
        am vrut sa pun oleaca de paie pe focul criticilor doamnei elena udrea.
        personal, n'am afiliatzie la niciunul dintre partidele politice, iar politica ma intereseaza numai si numai din puctul de vedere al galeriei vesele.

        demokratziea salveaza romaniea

        la multzi ani !
        merry christmas, ho, ho, ho !
        • 0 (0 voturi)    
          Aha... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 10:56)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui cucuvaia

          Tu te distrezi sa-nteleg....
          Pai atunci scuze pt minus :)
  • -1 (3 voturi)    
    Sa va dau o dovada (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:45)

    sebastian [anonim]

    A incoruptibilitatii acestei femei.... Dincolo de chetuielile exorbinate pe timp de criza. Si dincolo de rezultatele dezastruase in turismale doamenei, adica o scadere cu 30% fatza de 2008, pentru care distinsa a fost decorata. La o firma privata aceasta cucoana era data afara si cu un shut undeva....
    Doamna, geniala doamna, cum a pus mana pe portofoliul de la Mediu, a modificat legea "Casa Verde", prin care beneficiau de subventie de la stat numai institutiile publice si asociatiile de locatari, dupa modificarea d-sei, si hotelurile isi pot face parte din bugetul national. Deci, ea, posesoarea a doua hoteluri numai in Bucuresti, si-a facut parte. Aceasta fapta nu se supune conflictului de interese? sau se jura pe biblie ca ea nu va accesa aceste fonduri?
  • -1 (5 voturi)    
    Udrea cu catuse (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:46)

    Ano [anonim]

    vise din acestea am si eu.....................i-as pune si la picioare catuse cu distantier........;)))
  • +1 (5 voturi)    
    nepoate nae (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:49)

    mos ion roata [utilizator]

    esti unul dintre acei care au muscat din nada intinsa la indemnul pampalailor de consilieri ai lui geoana.Ei spuneau"atacati persoanele tinere si mai ales femeile,acolo unde nu aveti motiv,inventati unul fiindca dupa alegeri nu va mai cerceta nimeni ce s-a intamplat.Astfel veti castiga o buna parte din alegatori,pe cei fara personalitate,misoginii si in general toti ratatii"Tu unde te incadrezi?
  • -3 (3 voturi)    
    Ha-Ha-Ha (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:55)

    hahalera [anonim]

    Nuti avu programare la coafor de dimineata, de asta va fi audiata mai spre dupa-amiaza... :)) In fine, e bine ca vom avea guvern (bunicel, cu 2+1/2 exceptii) pana la Craciun, dupa cum s-a promis.
  • 0 (2 voturi)    
    multe capete vs unu (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:03)

    ulea spataru [anonim]

    cate capete o fi primit, si de care, ca sa scape de asta de acuzare? :)
  • -1 (1 vot)    
    plecam dar unde? (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:15)

    andrei [anonim]

    este evident de ceva vreme ca aici nu mai e de stat, sa ramana baseii si geoneii si sa se discute intre ei...problema e sa pleci la mai bine, sa stii sa alegi. Altfel pe masura ce trece timpul tot mai multi realizeaza ca nu au viitor aici...poate nici nu e trist, poate e cursul firesc al lucrurilor, sa nu privim dezamagiti!
  • 0 (2 voturi)    
    atentie (Marţi, 22 decembrie 2009, 17:30)

    saladin [anonim]

    Ar trebui ca si romanii sa inteleaga si sa accepte sensul expresiei - prezumtia de nevinovatie - este o practica unanim acceptata si practicata in tarile democratice. Si mai cred ca justitia poate si trebuie sa fie impartiala (mai ales fata de clasa politica) si ca nu si-a facut decit datoria potrivit legii. Cit despre "faimoasa" comisie Orban, ea a fost evident o rusine, iar oamenii care au compus-o la cel mai de jos nivel de morala, pregatire profesionala. Cine facea "inchizitia", madam Aura, Doamne ce jeg de femeie, cum sa o suporte ea pe Udrea ?.
    • 0 (0 voturi)    
      N-ai inteles nimic.... (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:10)

      adi [anonim] i-a raspuns lui saladin

      N-ai inteles nimic.

      Majoritatea isi exprimau consternarea privind coicidentei privind momentul deciziei de neurmarire penala cu avizul de ministru al turismului mioritic.

      F. probabil esti o persoana cu o minte inflexibila (probabil IQ redus). Binentzeles te crezi un om destept. Sa fii tu sanatos.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce face frate asta (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:12)

    IonVasile [utilizator]

    Ce poate sa-i faca lu Base de nu renunta la ea???
    Pe bune acuma, nimeni nu o suporta si ei tot o pun ministru, da-i in rahat de PDL-isti.

    Ba retardatilor, majoritatea din cei care l-au votat pe Base nu vor sa mai auda de Udrea, scoteti-o draq din peisaj.
  • +1 (1 vot)    
    Strategia... (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:40)

    Costica [anonim]

    ...era implicarea ei in orice fel de sandal posibil, in speranta ca romanii vor ajunge sa o urasca si implicit pe aliatul ei. Reusita se masoara inclusiv citind posturile contra doar pentru ca e frumoasa si are , fata de restul...si fata de smochinele ce se regasesc in PSD si unele din PNL...DOvezi nu au adunat , toto ce a facut comisia a fost doar "joc de glezne" cu Orban la pupitru (va dati seama ce fericire pe el sa fie butonar sef la comisie...) la ordinul lui Antonescu dupa atacul Udrei: "cine isi aminteste de dl. Antonescu ca ministru 4 ani in guvernele CDR?"
    In virtutea acestui lucrur, ea trebuie atacata zilnic si acuzat , idiferent de ce ar face ca n-a facut nimic sau nimic bun. Avem in schimb exemplele ilustre a celorlalti 7-8 ministri de la turism cu rezultate 0. Macar acum vad Romania prezentata zilnic la Eurosport...! Si am auzit ca si in Germania sunt prezentari si harti ce nu erau inainte...
    Drept sa va spun , eu vreau sa reusesca sa faca ceva palpabil, nu ma intereseaza sa dea chix doar ca sa aiba unii "dreptate" !
  • +1 (1 vot)    
    cine judeca? (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:29)

    mihaela [anonim]

    Era de asteptat ca d-na udrea va fi absolvita de orice vina.Totul era politic.Minoritara Aura Vasile nu este altceva decat interfata din Parlament a lui Marean Vanghelie.Nu s-a remarcat decat prin prostie,prost gust(uitati-va la Connie Francis in mizerie si alb-negru,mai mult negru).Iar Orban tambalagiul,ce pretentii sa ai ?Apropo,cand urmeaza la parchet Vanghelie?
  • 0 (2 voturi)    
    mos base (Marţi, 22 decembrie 2009, 19:44)

    jiji [anonim]

    vai dar fix azi a venit mos NUP ? ce surpriza draguta ! unii chiar mai au parte de mos. mos (base) :))))))))
    • 0 (0 voturi)    
      Surprize, zici? (Marţi, 22 decembrie 2009, 21:26)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui jiji

      Nastase, bre, cate surprize a avut? Sau n-are imprtanta? Jiji, o luasi pe aratura!
  • 0 (0 voturi)    
    Era , (Marţi, 22 decembrie 2009, 21:11)

    HESS [anonim]

    De asteptat.A existat vre-un ministru cercetet si condamnat daca ar fi fost gasit vinovat.
    Mai sa fie ei sant cinstea intruchipata.
    Cat despre ,,udrea,, are talent tipa .Dintr-un foc manzeste 10 milioane de euro pt cica promovarea romaniei.Binenteles ca toata campania de promovare a romaniei atat in spania cat si in italia a fost de rahat .Poate sa fi costat in realitate putin .,dar hartia rabda.
    Ca doar campania electorala nu se face cu graunte si donatiile de doi lei.Nici euro parlamentarele nu se castiga facand campanie cu graunte.Oare partidul are sau nu sac.O fi plin sau gol.Acum gol.Oare cum se va umple .,vreo Rosia Montania, alte sute de km de autostrada.Scarba mi-e de politic si politicieni.
  • 0 (0 voturi)    
    Pe langă subiect (Marţi, 22 decembrie 2009, 21:31)

    Moldoveanu [anonim]

    De ce vreți să radă Udrea de voi .?
    Nu știți toate procedurile.Vă aduc aminte cand
    Boureanu avea o hartie asemănătoare despre Ritzi.
  • 0 (0 voturi)    
    Gata! Sa inceapa dictatura! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 1:06)

    Caporal Capsuna [anonim]

    Ciocu' mic!
  • 0 (0 voturi)    
    France 24 (Miercuri, 23 decembrie 2009, 2:02)

    zali [anonim]

    Tocmai urmaresc pe France 24 o emisiune despre Romania in care reporterii francezi remarca coruptia din justitie.

    Abuzurile Dnei Udrea si tacerea subita a comisiei de ancheta nu vor trece asa usor.

    Dna Udrea e in vizorul vestului, sa nu va surprinda daca o vedeti zburand intr-o zi din cauza presiunii din vest...

    Romania este privita ca o tara corupta, dna Udrea s-a asezat la un robinet de 9 miliarde de euro !!!!!
    Sunt astia cu ochii pe ea cat cepele...poate ea sa fie blonda, sa vorbeasca frumos, nu tine !!
  • 0 (0 voturi)    
    udrea (Miercuri, 23 decembrie 2009, 2:05)

    Mihai [anonim]

    RUSINEEEEEEEEEEEEEEE
    d-aia n-o sa votez niciodata
    • 0 (0 voturi)    
      Voteaza bre ! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 10:28)

      Prostu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Dupa vot sunt dezorientat ! Buzaul e acum in Ardeal ? Sau invers ?

      Merci bobor !
  • 0 (0 voturi)    
    Nemultumiti vor fi mereu (Miercuri, 23 decembrie 2009, 10:45)

    All Gaarf [anonim]

    Poate ar trebui sa convenim ca a sosit vremea sa
    privim acvtivitatea justitiei fara patima nascuta din resentimentele fiecaruia din noi si sa apreciem munca magistratilor (cu tote greseli lor,caci si noi gresim cateodata) .Intotdeauna vor exista persoane
    nemultumite de o hotarare a magistratilor,depinde in ce tabara se situiaza.Cei ce doreau si asteptau sa o vada pe Udrea dupa gratii,in zeghe,umilita,cu fata cazuta,mirosind a pucarie sunt consternati. Doamna ministru Campeanu vazand-o trecand pe mandra Udrea exclama cu profunda ura "ah,imi vine sa mor",doamna Aura Vasile incriminator de baza in comisia Orban tremura de furie cu bine cunoscutu-i tic al umerilor, balbaindu-se si cerand imperativ amanunte la NUP-ul hotarat de procurori in plina audiere in comisie a doamnei. Udrea.Care vor fi fost sentimentele misoginului sef al comisiei de construire a unu dosar politic (sa ne reamintim stenogramele de lucru a acestei comisii) d-nul Orban la aflarea teribilei vesti?Mai mult ca sigur s-a imbatat crita,si-a luat ghitara si a urlat de furie si neputinta.Dar domnul doctor Badicioiu(care nu a dat in viata lui macar o reteta cu algocalmin sau coprol) vajnicul si penibilul combatant pe la televiziunile prietene cu diplomele sale la subbratz si cu ura-i nemarginita pe fata?
    Ce avem noi in comun cu acesti oameni? Nimic
  • 0 (0 voturi)    
    Udrea - circ pentru fraieri (Miercuri, 23 decembrie 2009, 12:22)

    Gigel [anonim]

    Tara e condusa de fostii si actualii nomenclaturisti comunisti/neo-comunisti. Ce mai vreti? Circ avem, pacat ca nu avem si paine.
  • 0 (0 voturi)    
    ultima varianta (Joi, 24 decembrie 2009, 14:56)

    gica [anonim]

    Peste 5 ani d na elena udrea va candida la functia de presedinte si va invinge toate partidele care se vor coaliza impotriva ei


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version