Topul celor mai lungi calatorii catre serviciu

4 ore - Cea mai lunga calatorie pana la serviciu in ziua grevei la Metrou

de Redactie     HotNews.ro
Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:39 Actualitate | Esenţial


Greva generala la metrou
Foto: HotNews.ro
Marti dimineata v-am invitat sa ne povestiti cat a durat drumul dumneavoastra catre serviciu in conditiile grevei angajatilor Metrorex. Fara pretentia unei Top bine structurat, orele postate de dumneavoastra vorbesc de la sine. Anonim spune ca a facut 4 ore pana la serviciu fiind campionul acestei nedorite intreceri. Kor a facut "doar" 3 ore si 30 de minute, iar gopo 3 ore si 15 minte plus o suma frumusica pentru norocosul taximetrist si 311, 336.
Vezi in articol cele mai lungi si imposibile calatorii

HotNews.ro va invita sa povestiti cat a durat calatoria dumneavoastra catre serviciu si in aceasta dimineata. La finalul zilei, vom face un top al celor mai lungi calatorii prin Bucuresti, dupa ce angajatii de la Metrorex au intrat in greva generala.


Alaturi de durata drumului spre serviciu/scoala, va rugam sa mentionati si timpul in care parcurgeti acelasi traseu, intr-o zi normala.



anonim - 4h
De la Pacii cu 61 pana la Politehnica blocaj total (06:40-9:00)-Universitate (09:30) apoi cu 16 de la Sf. Gheorghe 9:45-10.30 Pipera. Super lifestyle de Bucuresti..

kor - 3h 30 minute
Colentina (Plumbuita) - pod Ciurel (prin Calea Mosilor, Unirea, Splai) = 2 ore [dus nevasta seviciu, neavand alta combinatie RATB convenabila]
In mod normal 45 min [Tram 21 + Metro]
pod Ciurel - Calea Calarasi/Orzari (prin Virtutii, Gradina Botanica, Splai, Unirea, Calea Calarasilor) = 1ora 30min [intors la serviciul meu]

gopo - 3h si 15minte+311,336,lei ptr taxi

traseu ...
plecare Nicolae Grigoresecu 07.15
destinatie Precizei 10.30
resurse
311,336,taxi

Roxana - 3h si 10min
nu exagerez...asteptat 313 in berceni la capat aprox 30 min..apoi cosmarul: alexandru oregia-pta sudului-vacaresti 8:30-9:30,coborat la intarea pe tineretului, pe jos pana la Cantemir, acolo deja mai bine...un 116 si apoi 16, asta e: la munca ajuns la 11.10. drum de 40 min cu metroul...


Oana - 3h
din Aparatorii Patriei in Pipera astazi am facut 3 ore.(232, pe jos de la Parcul Carol pana la Universitate, tramvai16)
Cu metroul ajungeam in 40 minute.

aura - 3 ore! Brancoveanu - Aviatorilor
1 ora cu 116 pret de 3 statii, 1 ora si jumatate pe jos de la Eroii Revolutiei la Romana pentru ca s-a blocat intersectia de la Tineretului si nu circula nimic, alta jumatate de ora de la Romana la Aviatorilor cu 331

un calator - 3 ore
3 ore de la Piata Progresu pana in Pipera. 7 pana la Unirii, apoi 16 pana la capat. multumim mult metrorex, si sa aveti parte doar de ce va doresc eu...

Sorin- 3h
am facut 3 ore din aparatorii patriei pana pe stirbei voda la sediu...
232 pana la unirii si pe jos de la unirii pana pe stirbei voda langa biserica luterana...
cu metroul faceam 20 minute aparatori -> romana si inca 15 minute romana-> stirbei voda...

ana - 3h
Din dristor pana la liceul industrial iuliu maniu.Cu 311 de mi-am blestemat zilele am facut 1 ora jumate si nu am coborat la capat ci cu 1 statie mai inainte si cu 137 care...culmea a mers mult mai bine.Am plecat la 6.45 de acasa si am ajuns la 9.45.In conditiile in care cu metroul si cu autobuz cu tot fac 45-50 min.

dana - 3h
De la selgros berceni pana la benzinaria mol de pa barbu vacarescu durata drumului astazi a fost de 3 ore si un pic. Mijloace de transport folosite autobuzul 102 pana la Soseaua Oltenitei, apoi tramvaiul 34 dupa o asteptatare de 20 de minute, dar cea mai tare a fost parcurgerea distantei dintre Big Berceni si Abator intr-o ora. Super excursie. Mai putin faceam daca veneam din provincie.

den - 2h si 35 min
Traseu zilnic: zona Dristor (Real Vitan) - zona Militari (Auchan)
Timp normal: 1 ora (metrou Dristor2-Preciziei + 3 statii de ratb)

Astazi:
1. linia 123 de la Real Vitan pana la Piata Operei
2. linia 137 de la Eroilor pana la tramvaiul 8 (statia Sibiu)
3. tramvaiul 8 pana la statia Preciziei
4. linia 137 de la Metro Militari pana la destinatie finala
Timp necesar: 2 ore 35 minute

Am iesit cu o ora mai devreme si am ajuns cu 35 minute intarziere :) I love sindicatul Metrorex!

Gabi 2h si 35 min
Baba Novac - Lujerului: 2h si 10 min. Un drum pe care cu metroul de la Dristor 1 il fac in maxim 30 minute. Multumim frumos!

Adela 2h si 30 min Ozana - Aurel Vlaicu ( in mod normal 40-50 min)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13907 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    1h10m (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:44)

    Florin [anonim]

    Crangasi - Aurel Vlaicu, 1 ora si 10 minute, 41 pana la Casin si apoi pe jos, Herastrau, bd Beijing, Caranfil, Sos Pipera, turn oracle punc sosire.
    PS Am reusit sa ma urc in al 5lea tramvai. :D
    • 0 (0 voturi)    
      Tot asa si eu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:17)

      GG [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Asa am facut si eu... De la Lujerului ora 900, primul tramvai luat (m-am asezat strategic langa usa), 20 min pana la Casin, 30 prin Herastrau pe jos pana la Calea Floreasca. Total 55 minute, ca m-am mai holbat la trafic. Pot spune ca am avut noroc cu 41-ul totusi. Ma gandesc serios la o bicla, ca sa numai depind de alte mijloace, inclusiv masina personala... care e inutila in Buc aproape.
      • +2 (6 voturi)    
        10 secunde (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:59)

        Vanatoru [utilizator] i-a raspuns lui GG

        Aceiasi firma...trezit la 10 fara 5, pus filtru in functiune, gata cafeluta, asezat la birou si am inceput munca.

        10 secunde din bucatarie pana am fost up and running la birou...

        De ce nu lucrati de acasa daca tot se poate?
        • +3 (3 voturi)    
          Pe jos (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:42)

          ideamatei [utilizator] i-a raspuns lui Vanatoru

          Calarasi (zona Udriste) - Universitate: 15 minute;
          Universitate - Piata Amzei: 15 minute;
          Amzei - Gara de Nord: 20 minute

          Total: 50 de minute; cu metroul faceam 40, diferenta nu a fost atat de mare...
      • +2 (2 voturi)    
        Bicla rulz (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:08)

        Lilith [anonim] i-a raspuns lui GG

        E cea mai buna alegere bicicleta. Eu incurajez pe oricine are idei de circulat cu bicicleta. Sa-i ia dracu pe astia de la metrou.
        • +2 (2 voturi)    
          va dau eu idei (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:57)

          Rutierul [anonim] i-a raspuns lui Lilith

          Mergeti frumos la decathlon si va echipati (Acuma nu stiu cat de scumpe si cat de bine este echipat cel din Romania). Va luati frumos o gecutza nu prea groasa impermeabila, pantaloni din aia mulati de biker sau de jogger, o bentita ca sa nu va inghetze urechiushele, manushi, casca neaparat, ochelari contra vantului de preferat lentila incolora, sub geaca o bluza de biker sau de jogger (nu sunt groase si tin foarte cald), peste geaca neaparat vesta reflectorizanta chiar si ziua (efectul este psihologic pt conducatorii auto) un far care sa fie aprins chiar si ziua (tot asa efectul este psihologic daca faceti slalom printre masini, farul are ca scop sa bata in oglinda reflectorizanta si sa-i faca atenti pe cond auto ca treceti pe langa ei). Apoi sa aveti hainele de schimb tot timpul la job. Acolo va schimbati frumos cu ele si eventual le uscati pe cele de bici daca aveti posibilitatea evident. Mersul cu bicicleta la job se educa in timp, insa daca-l faceti o sa vedeti ca in timp o sa gasiti rute mai putin aglomerate, o sa optimizati procesul ca sa zic asa :) In fine ca sa nu uit, pt maidanezi n-am solutii din pacate :( Mergeti numai pe strada, evitati pistele de biciclete, n-are rost sa va enervati degeaba. Comunicati cu cond auto, tot timpul sa-i priviti in ochi daca faceti manevre, sa va asigurati ca au inteles ce vreti sa faceti. Am uitat ceva..hmmm? Ah, parcatul bicicletelor...din pacate in Romania nu exista, aici n-am ce sfaturi sa va dau :( trebuie sa va descurcati intr-un fel. Cumparati lacate bune ala in forma de U care sa nu poate fi usor taiat. Am uitat si asta: pt gat un fular...si cam atat cred. Daca reusiti o sa castigati: timp, bani, faptul ca faceti sport iar poluarea = poluarea -1 masina (cine merge cu masina)
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:33)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      WTF mai baieti. 2 ani am facut trasezul drumul taberei - aurel vlaicu si am folosit doar 41. de la casin pe jos. ce mare smecherie e?! faceam 50 min fix : 25 min cu 41 si 25 min pe jos prin parc.

      azi am mers pe jos din rahova la piata alba iulia, insa am colegi care au mers din militari pana la piata alba iulia sau din crangasi.

      sa incepem concedierile promise la FMI cu angajatii metrorex!!!
  • +5 (5 voturi)    
    calatoria cu ratb-ul (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:46)

    eu [anonim]

    am facut 2 h si 15 minute in conditiile in care cu metroul fac 1 h si 10 minute si cateodata chiar mai putin
    • +6 (6 voturi)    
      :( (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:03)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui eu

      si esti multimit de viata ta? 2 ore dus doua intors :D muncesti 8-10 ore ..mai dormi 6-7 ce-ti mai ramane?
      • +3 (3 voturi)    
        Oare? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:03)

        Vanatoru [utilizator] i-a raspuns lui tudor

        ...ai de ales?

        Pe afara faci si cateva zeci de km cu masina sa ajungi la munca asa ca as zice ca ink stam foarte bine
        • +5 (5 voturi)    
          Oare oare? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:38)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Vanatoru

          Nu distanta e problema ci in cat timp o parcurgi; in afara (in locurile organizate) poti locui la 50km de oras si ajungi in o ora si un sfert la birou...pe cand la noi faci acelasi timp pentru cativa km...ma indoiesc ca stam bine...
      • +3 (5 voturi)    
        TRAIASCA_CAPITALA NOASTRA FRUMOASA!!! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:21)

        aaaa [anonim] i-a raspuns lui tudor

        foarte bine spus, tudor!
        (cacofonia din titlu e intentionata, m-a uns la suflet, chiar!)
  • +13 (13 voturi)    
    Circa o ora, exclusiv pe jos (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:53)

    Simina [anonim]

    O ora si 5 minute, exclusiv pe jos, pe traseul: statia de metrou Nicolae Grigorescu-Dristor-Dudesti-Piata Alba Iulia-Tribunalul Bucuresti.
    Nici macar n-am intarziat la servici! Multumesc angajatilor Metrorex ptr ca mi-au demonstrat ca, la 42 de ani, am o conditie fizica buna! :)
  • 0 (0 voturi)    
    durata (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:55)

    un calator [anonim]

    de la Spitalul Marie Curie pana la Universitate in mod normal cam 25 de min (15 min pe jos si 10 min cu metroul). in prima zi de greva 35 min cu troleul pana la Palatul Copiilor si apoi cam 30 min pe jos pana la Universitate).
  • +4 (4 voturi)    
    durata (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:58)

    Bogo [anonim]

    De pe Pache Protopopescu pana in Piata Constitutiei - 1ora si 25 de minute, sa traiasca angajatii Metrorex si liderul lor sindical.
  • +12 (12 voturi)    
    Metrorex sucks (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:59)

    Danut [anonim]

    Am ajuns cu masina de la Delfinului la Iancului si de acolo a inceput cosmarul. La Iancului circulatia era aproape blocata. Asa ca am luat-o pe jos spre Victoriei. Am mers pe jos 30 de minute pana la intersectia cu Dorobanti cand a venit un tramvai 46 arhi plin si am mai reusit sa merg doua statii cu el. Drumul asta il faceam cu m etroul in 10 minute, daca nu asteptam inca 10 minute sa vina. In alte tari civilizate, trenurile vin la 3 minute in perioade de varf. Nu asa se intampla la Metrorex, cand vine la 10 minute si atunci trebuie sa te inghesui ca sardelele. RUSINE METROREX. O sa cer banii inapoi pe abonament pentru zilele in care ei se distreaza. Bugetul vostru pe 2009 s-a aprobat. Ce mai vreti pe criza asta cand toti suntem in mocirla? Bonuri cadou si prima de Craciun? Eu v-as concedia pe toti.
  • +2 (2 voturi)    
    masina (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:01)

    gv [anonim]

    1 h si 40 min - ctin. brancoveanu-statuia aviatorilor...:((
  • +6 (6 voturi)    
    Mersul pe jos (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:05)

    Ania [anonim]

    1h si 30min
    Lujerului - Casin: cu tramvaiul 41 (am reusit sa il iau pe primul sosit);
    Casin - Pipera: la picior.
    Antrenament este, deci nu ne facem probleme. In mod normal, fac 1 h, dar cu tot cu oprire de mers pe jos.
    Asa mai descopera lumea ca cele doua picioare din dotare pot face ceva miscare si ca nu e asa greu precum credeau sa le foloseasca la capacitate normala. In plus, mai vede cum respira orasul la firul ierbii si descopera ca e mult mai relaxant sa te plimbi in aer liber spre serviciu, decat sa iti dai coate cu vecinii de tramvai sau sa te enervezi ca esti calcat pe picioare... la propriu.
  • +3 (5 voturi)    
    Cam mult... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:10)

    Coco [anonim]

    Pai normal ajung in 45-50 de minute cu metroul. Astazi am ajuns in o ora si 50 de minute luand troleibuzul jumatate din traseu, iar restul pe jos. Daca ar face si cei de la privati greva de fiecare data cand nu le convine ceva... cine ar mai munci in tara asta?
  • +9 (9 voturi)    
    Cu bicicleta (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:10)

    Cris [anonim]

    Intr-o zi obisnuita in care merg cu metroul la serviciu fac cam 45 de minute. Astazi am venit cu bicicleta si am facut 35 de minute. Sigur, asta nu este o solutie in conditiile in care vine iarna, dar am putea sa ne gasim un mijloc alternativ de transport macar pentru cateva luni in asa fel incat sa nu mai platim abonamente la metrou o perioada. As mentiona de asemenea ca angajatii Metrorex ar trebui sa isi caute niste lideri sindicali care sa apere interesele lor (ale angajatilor) si nu pe cele ale fortelor politice.
    • +3 (3 voturi)    
      tot cu bicicleta (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:39)

      vacantzioner [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      Folosesc bicicleta de ani buni. Vara asta numai asa am mers. Si acum, desi este putin frig la inceputul cursei, merg lejer. Azi am vazut biciclisti de varste foarte diferite, inclusiv femei. Deci, se poate!
      Ideal ar fi totusi sa nu fi fortat de greve in alegerea mijlocului de transport. Spor!
    • +3 (3 voturi)    
      Care iarna ?? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:39)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Cris

      Care iarna, in Bucuresti, aia e iarna ? Cate zile cu zapada aveti acolo ? Zece ? Cate zile cu ger de minus 10-15 grade aveti ? O saptamana? Daca nu e zapada sau ghiata, iti pui caciula si manusi si da-i bice. Bicicleta e solutia.
      • +2 (2 voturi)    
        caciula ? manusi ? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:53)

        serbanica [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        prietene nu toti ne putem duce la serviciu in tricou si in blugi. ia pune tu un costum pe tine..camasa, cravata..tot tacamu' da ? si apoi pune-ti o geaca, caciula, manusi cum zici tu, eventual si un fular la gura sa nu ajungi la munca cu gatul praf si hai sa te vad cum o sa fii dupa 45 de min de pedalat. este ca va trebui sa ai un loc de munca dotat cu dus si cu cabine de schimb ?
        • +2 (2 voturi)    
          Nu-i chiar asa (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:29)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui serbanica

          De cate ori cineva recomanda bicicleta, se gasesc imediat unii care sa sara: n-avem piste, transpiram, inghetam, mergem in costum. Nu zic acum ca in Elvetia sau Danemarca vezi o multime de oameni in costum pe bicicleta. Dar, chiar excluzandu-i pe cei (putini, totusi) care trebuie sa mearga in costum la birou, pe cei bolnavi, pe cei care-si duc copiii la gradinita, femeile in perioada critica a lunii, tot raman cateva sute de mii care nu se urca pe bicicleta din mandrie si domnie plus multa lene.
  • +3 (3 voturi)    
    mda (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:11)

    liviu_ [utilizator]

    15 minute in mod normal, acum 45 de minute (da, fac parte din cazurile fericite)
    de la armata poporului la eroilor
  • +1 (1 vot)    
    greva (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:11)

    Gabi [anonim]

    eu m-am trezit cu 30 min mai devreme si am ajuns la fel de repede cu masina
  • +7 (9 voturi)    
    scarbele de la metrorex (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:12)

    maria [anonim]

    eu una as cere desfacearea contractului colectiv de munca si trecerea in somaj, asta drept invatare de minte pentru cererile de marire a salariului, in conditiile in care, scarbele astea de la metrorex, au salarii bune.
    nu va intimidati de salariile "mici" ale lor!
    plus ei cer marire de salariu cand toti bugetarii au suferit micsorari si chiar unii au fost dati afara?????? e strigator la cer!!!
    e strigator la cer ca o mana de borfasi sa tina in loc 650.000 de bucuresti sa ajunga la serviciu cu intarziere si de 45 de min. si sa mearga pe jos chiar de la pantelimon pana in centru la unirea sau mai departe, cum este cazul meu!

    RUSINE RUSINE RUSINE BORFASILOR!!!
    • +4 (4 voturi)    
      Somaj (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:41)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Somaj dar fara beneficii! :)
    • -1 (3 voturi)    
      Zici tu ? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:21)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui maria

      Nesimtirea nu ti-o poate lua nimeni !
      Desi dezaprob ceea ce se intampla, prin prisma platitorului de abonament, nu uitati, precum a facut individa:
      - orice oameni au dreptul ca atunci cand considera ca le sunt ingradite anumite drepturi (nersepectarea acordarii drepturilor salariale) sa protesteze;
      - cand angajatorul (statul in cazul de fata) nu raspunde in niciun fel la un dialog initiat de catre angajati nu va asteptati la cadouri;
      - dreptul de a protesta este legiferat...se numeste la drept la libera exprimare (catre o nesimtita);
      - da, au dreptul legal sa faca greva si da, pt ca detin monopolul pe transport subteran folosesc asta ca masura de consatrngere...au DREPTUL;
      - au profit...deci au de unde sa ceara;
      - solidaritate nu inseamna ca daca unul moare de foame la coltul strazii sa ma asez langa el si sa murim de foame amandoi...doar din solidaritate...vai steaua lor care au senzatia ca daca unii o duc rau toti trebuie sa o duca rau;
      Si pt tembelii care cred ca lucrez sau am pe cineva la METROREX...am 28 de ani si folosesc RATB si cam 15 zile/sapt metroul...deci hai la plimbare !
      • +1 (1 vot)    
        No comment (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:17)

        jul [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Nu poti vorbi de profit cabd beneficiezi de subventii de la stat. Sustin ca daca nu ar primi subventii calatoria ar costa 5 lei. In cat timp crezi ca ar intra in faliment la pretul asta ?
        Pt ca oricine ar cauta alternative.
  • +4 (4 voturi)    
    Cu bicicleta (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:13)

    b09d4n [utilizator]

    Traseu Calarasi (Piata Muncii) - Pipera (rond OMW). Durata 25 minute, ca de obicei.

    Am zabovit un pic mai mult la dus insa :))
  • +6 (8 voturi)    
    Calatorie aproape normala (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:13)

    Carco_vladone [utilizator]

    prin Bucuresti daca pleci devreme !
    In mod normal parcurg distanta pana la serviciu
    (Pantelimon - Autostrada A1 km 13,5)
    in 45 minute in intervalul 7.45-8.30.
    Azi am reusit in 50 de minute dar in intervalul 7.20 -8.10.
    Tot degeaba, pentru ca am vazut atatia oameni, pietoni si soferi amarati si fara speranta, cat n-am vazut in tot anul !
    Sper sa se poata renunta la greva de maine !
    Solutia ar fi tot referirea la acea sentinta definitiva a judecatoriei din 2005 care declara aceasta greva ilegala !
    Sau sa-i transmitem cumva lui Geoana ca va avea sa-i multumeasca lui radoi, pentru procentul de voturi adunat din Bucuresti - 1- 2 % maxim !
  • +4 (4 voturi)    
    3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:15)

    Oana [anonim]

    din Aparatorii Patriei in Pipera astazi am facut 3 ore.(232, pe jos de la Parcul Carol pana la Universitate, tramvai16)
    Cu metroul ajungeam in 40 minute.
    • +1 (1 vot)    
      3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:10)

      x [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Drumul din vitan barzesti pana in Pipera l-am parcurs azi in 3 ore:102 pana la real,135 pana la mosilor si apoi tramvaiul 16....!!!!
      Sa ii dea afara...sunt atatia oameni fara loc de munca!!!!!....
  • +6 (6 voturi)    
    20 minute (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:17)

    moa [anonim]

    nu folosesc metroul. merg pe bicicleta 3.3 km. de pe Mihai bravu pana la Universitate.
    • +2 (2 voturi)    
      Iarna (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:41)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui moa

      Iarna ce faci? (pe bune intreb)
      • +4 (4 voturi)    
        Goretex, climacool etc. (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:29)

        b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

        Iti raspund eu. Daca nu e zapada pe carosabil (aspect valabil si in cazul masinilor) se poate merge cu bicicleta.

        Eu am inceput sa merg cu bicicleta de cand au facut dus la serviciu (cam de 2 luni).

        Daca esti un fan al skiului sau snowboardului te asigur ca nu sunt mari diferente.

        Totul tine de achipament. Sa ai hainele destul de subtiri ca sa nu transpiri prea tare dar in acelasi timp sa te fereasca de frig. Si neaparat casca, genuchiere, cotiere si protectie pentru coloana. Niciodata nu stii cand deschide un sofer neatent usa cand treci prin dreptul lui.
        • 0 (0 voturi)    
          polar (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:41)

          rex [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

          Mai e buna o haina de polar (se gasesc la magazinele montane, dar am vazut si pe la supermarketuri) direct pe piele. Iti tine de cald si cand e uda (daca transpiri sau ploua).
  • +5 (5 voturi)    
    o vesnicie (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:22)

    Gabi [anonim]

    Baba Novac - Lujerului: 2h si 10 min. Un drum pe care cu metroul de la Dristor 1 il fac in maxim 30 minute. Multumim frumos!
  • +9 (11 voturi)    
    2 ore si 10 minute (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:28)

    virgil [anonim]

    Atat am facut din Titan pana la Gara de Nord cu autobuzul 123 intr-o inghesuiala de nedescris. Intr-o zi normala, parcurgeam aceeasi distanta in 25 minute.
    In tot acest timp am avut in minte un singur gand: mi-as fi dorit sa-i am ca parteneri de calatorie pe Mircea Geoana si pe liderul de sindicat de la Metrorex, Ion Radoi. Pastele mamii lor de nesimtiti!
  • +5 (5 voturi)    
    time is money (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:33)

    den [anonim]

    Traseu zilnic: zona Dristor (Real Vitan) - zona Militari (Auchan)
    Timp normal: 1 ora (metrou Dristor2-Preciziei + 3 statii de ratb)

    Astazi:
    1. linia 123 de la Real Vitan pana la Piata Operei
    2. linia 137 de la Eroilor pana la tramvaiul 8 (statia Sibiu)
    3. tramvaiul 8 pana la statia Preciziei
    4. linia 137 de la Metro Militari pana la destinatie finala
    Timp necesar: 2 ore 35 minute

    Am iesit cu o ora mai devreme si am ajuns cu 35 minute intarziere :) I love sindicatul Metrorex!
  • +6 (6 voturi)    
    groaznic (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:33)

    Razvante [anonim]

    Orasul blocat! Centura aproape la fel. La 7 Uverturii era blocata spre Virtutii. Am iesit spre centura unde cu greu se inainta, Am mers inainte spre Dragomiresti-Sabareni-Chitila-stanga spre Buftea-Balotesti-Otopeni.Destul de ok 40 de minute. La centura insa iarasi blocaj. Intors spre centrul Otopeniului, Tunari dreapta intersectia cu centura destul de lejera. si pana la Aurel Vlaicu inca 1h si 30 de minute. 60km ocol vreo 7-8l de benzina consumati. Multumesc Metrorex. Altminteri daca veneam cu metroul nu dura mai mult de o ora, iar transportul il am gratuit, pentru ca sunt student la buget. Inteleg dreptul fiecarui om de a se razvrati, si i-l respect indiferent de salariul pe care il are, insa era de bun simt daca isi reduceau traficul la intervale mai mari de sosire a trenului, macar asa nu mai trebuia sa ocolesc si sa consum practic banii de 2 abonamente.
  • +5 (7 voturi)    
    Rusine (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:33)

    Cosmin [anonim]

    M-am trezit normal, la 7:50. La 8:10 am plecat din casa, din Vatra Luminoasa. Mers pe jos pana la Iancului, in 34 era macel, in 330 si 335, desi veneau unul dupa altul, la fel. Traficul relativ blocat. Am luat-o pe acelasi traseu pe unde o iau si cand merg cu masina, pe Magura Vulturului, am iesit la pasaj la Obor, tot aglomerat. Am continuat pe jos pe Stefan cel Mare, pe la Circ, pana la Kaufland pe Barbu Vacarescu, de unde l-am luat pe 5. 1 ora pe jos, inca 15 min cu tramvaiul, 9:30 la servici la Podul Baneasa. In general, cu metroul, ajung la si 5 iar cu masina, daca am noroc, la fara 5. Oricum, pe Vacarescu era f liber, mi-a parut rau ca n-am luat masina.
    Despre Metrorex, ar trebui sa ii injuram de mama focului cand ii prindem, daca ar fi dupa mine le-as da o mama de bataie sa le iasa greva pe nas, PSDisti imputiti, masa de manevra fara creier ce sunt. Rusine, hotie, mizerie!
  • +4 (4 voturi)    
    2 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:33)

    andrea [anonim]

    pe traseul n. grigorescu-pta victoriei fac de obicei 30-40' cu metroul. azi am facut 2 ore in cap. tramvai supraaglomerat n. grigorescu-pta unirii unde a ramas blocat in pasajul marasesti, unirii - pta victoriei pe jos, alta ora.
    ar trebui desfacute contractele de munca grevistilor. statul e in faliment si ei viseaza mariri de salarii. cui nu-i convine isi poate gasi oricand alt job. e o piata libera. sunt convinsa ca se pot inlocui oamenii care nu vor sa inteleaga. noi care platim impozite si pe care ne calaresc toti cu taxe ajungem sa pierdem si mai mult timp in trafic, din cauza unor lichele care nu au inteles ca paraziteaza sistemul. in frunte cu liderul de sindicat PSD care executa ordinele unor alti paraziti, care la randul lor nu prea vad realitatea romaneasca.
  • +3 (5 voturi)    
    .... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:35)

    qwert [anonim]

    militari -> aurel vlaicu
    varianta normala : metrou...40 - 50 min
    azi. cu masina: 40 min pana la Cora militari distanta de acasa de o stratie de metrou. Inca 2 ore si am ajuns la birou. Total 3 ore ca am cautat si loc de parcare si dupa ce l-am gasit am mers pe jos pana la birou.
    Multumesc PSD pt manipularea ordinara. Macar nimeni nu e batut de data asta.
    Democratie... ne apropiem incet :). Cine zice ca nu s-au facut progrese in 20 de ani. In `90 mineriade...acum doar greve.
    Sa nu uit, diseara trebuie sa plec acasa, tot cu masina ca maine dim trebuie iar sa ajung la birou.
  • +2 (2 voturi)    
    Greva regizata ? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:36)

    Adela [anonim]

    2h30 Ozana - Aurel Vlaicu ( in mod normal 40-50 min)
  • +5 (5 voturi)    
    diferenta (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:37)

    Andrei [anonim]

    In mod normal de la aparatorii patriei pana la victoriei fac 35 min. Ca o surpriza astazi am facut 1:40h pana la Unirii unde am lasat masina si apoi am facut 40 de min pe jos pana la victoriei. Am luat in considerare si varianta tramvaiului dar cand am vazut ca ambele sensuri ale sinelor erau blocate de masini am zis ca nu are absolut nici un sens.
  • +2 (2 voturi)    
    Drumul Taberei - Universitate (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:37)

    Cornel [anonim]

    Cu 15 minute mai mult decat in mod normal, adica 1 ora in loc de 45 minute. Asta in conditiile in care atat acum cat si in mod normal parchez in zona Izvor/Elefterie si merg pe jos sau cu trolebuzul pana la Universitate.

    Consider inacceptabil ca in conditiile in care oamenii sunt dati afara si raman pe drumuri, angajatii Metrorex sa dea orasul peste cap. Nu este deloc momentul de mariri de salarii.
  • +4 (4 voturi)    
    Camil Ressu - Tudor Vladimirescu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:38)

    fia [anonim]

    Camil Ressu - Mihai Bravu - Tineretului - Serban Voda - Cutitul de Argint - Viilor - Tudor Vladimirescu

    Durata normala : 20 minute (maxim)
    Durata 17.noiembrie 2009: 2h10min

    Totul a fost ca intr-o zi mai aglomerata pana la Tineretului. Pe Tineretului am stat 1h25 min. Era blocat pe ambele sensuri, deci nici macar nu mai aveam unde sa intorc sa aleg un traseu alternativ.

    Dupa Tineretului totul a fost ok.
  • +9 (9 voturi)    
    90 min de mers pe jos (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:39)

    dragos [anonim]

    De la Piata Gorjului - Militari pana la spitalul de copii Grigore Alexandrescu, o ora jumate de mers pe jos. Tot acest drum, cu metroul, ar fi durat 40 min. Lasa ca macar mersul pe jos e sanatos si gratis. Daca as fi incercat sa folosesc RATB-ul as fi facut probabil 40 min. numai pana la Cora Lujerului. Cat despre cei de la METROREX, eu i-as da afara pe toti cei ce au initati aceasta greva. Sper din tot sufletul ca instanta sa decida ca ilegal protestul lor.
  • +4 (4 voturi)    
    record (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:39)

    CENTAURU [anonim]

    6km - de obicei 15 min, astazi 1 ora si 30min
    nicolae grigorescu-chei-vitan-vacaresti-timpuri noi
  • +4 (6 voturi)    
    2h 15min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:42)

    hadul [anonim]

    brancoveanu -> oltenitei -> serban voda -> marasesti ->cantemir->pasaj-> universitate -> p-ta victoriei fix 2 h si 15 min. traseu pe care in medie il parcurg in 1 ora maxim 1 ora si 10 min!!!! de mentionat ca brancoveanu -> oltenitei -> serban voda -> marasesti-> cantemir ...a durat 2h! Pasajul unirii era gol ca in uichend.
    Rusine stimati domni si doamne de la Metrorex!
    Nu va dati seama ca sunteti manipulati?
    Nu va e rusine sa cereti 23% cand altii stau acasa in concediu fara plata sasu mai rau au fost disponibilizati?
    Nu va crapa obrazu cand din cauza grevei dvs, comandata de niste politicieni mitocani, o ambulanta nu poate ajunge la un copil sau la un bunic bolnav? Ar putea fi chiar copilul, tatal sau bunicul dvs.

    Si eu folosesc metrul de multe ori si propun ca fiecare dintre noi sa scriem cate un biletel cu "RUSINE" si sa-l inmanam casierei de la metrou sau conducatorului de tren, sau oricarui alt salariat al metrorex.

    suma respectelor
  • +2 (2 voturi)    
    prea devreme (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:42)

    Serban [anonim]

    Se pare ca inca n-a ajuns lumea la munca ca sa povesteasca cum a fost .... oricum putea fi si mai rau ... de abia astept prima ninsoare.
  • +2 (2 voturi)    
    pana in Pipera (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:42)

    Andrei [anonim]

    In mod obisnuit din Drumul Taberei: 41, apoi metrou
    azi: 41 pana la Casin, apoi 112 pana la Aviatorilor, apoi pe jos pana la capat tramvai 16 Platforma Pipera, apoi 16 - 2 statii.. - total 2 ore (fata de 1 h)
  • +4 (4 voturi)    
    Caron (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:45)

    Caron [anonim]

    20 min.
    De obicei fac mai mult 30 - 35 min (nu glumesc)

    Greva la metrou? Da' de ce?
    Ca niste baieti s-au strans si au hotarat ca ei vor mai multi bani.
    Pai de ce vreti mai multi bani?
    Asa vrem noi, ca toate e scumpe si noi putem face greva si noi vrem bani.
    • +3 (3 voturi)    
      cu taxiul pana unde se poate! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:07)

      io [anonim] i-a raspuns lui Caron

      Am luat taxiul de la Nicolae Grigorescu spre Pta Iancului. Am ajuns aproape de Pta Iancului , pe soseaua Miahi Bravu ,cand am hotarat sa coboram din taxi ( nu se mai inainta deloc) . Firmele de taxi nu mai faceau fata la numarul mare de comenzi de azi dimineata; in autobuz 102 NU se putea urca chiar daca veneau cate 2 odata .. De la Piata Iancului pana pe Stirbei Voda am mers pe jos . Trecusera deja 2 ore ,era aproape 9.30. In zonele care depind f mult de metrou , a fost groaznic!
      Cei care neaga traficul de azi dimineata sunt angajati Metrorex cumva? Sau ati plecat la 6 de acasa ca eu nu inteleg..
      • +1 (1 vot)    
        30 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:32)

        Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui io

        In loc de 45 minute. Nerva Traian - Aviatorilor statuie. Plecat la 8 si 10.
        Nu lucrez la metrou. ;)
  • +3 (3 voturi)    
    record (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:50)

    navarre [anonim]

    Am facut de pe Complexului (Dristor) pana la Arcul de Triumf doua ore si un sfert, in conditiile in care cu metroul as fi facut 30-40 de min.

    Eu sper sa le faca cei de la Metrorex o surpriza duminica la alegeri candidatilor, sa vedem daca mai voteaza careva...
    • +2 (2 voturi)    
      Sectiile de votare (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:44)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui navarre

      Sunt in apropierea domiciliului ...
    • 0 (0 voturi)    
      A!!! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:09)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui navarre

      Stai ca acum m-am prins, oi fi votant PSD si esti invatat sa mergi cu metroul la sectia de votare :) Ce cauti tu la sectia de votare departe de domiciuliu, ah? :) LOL
  • +2 (2 voturi)    
    lent lent (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:52)

    Dan [anonim]

    O ora cu 123 de la Gara de Nord la Piata Unirii
  • -2 (4 voturi)    
    Ce articol idiot (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:53)

    Tiriplici [anonim]

    Nu stiu pentru cei care au mers cu RATB-ul cum a fost in dimineatza asta, insa pentru mine, care am mers cu mashina din Berceni pana in Romana, pe cai stiute doar de catziva bucuresteni si poate taximetrishti, a fost ca orice alta zi aglomerata.

    Intr-o astfel de zi se poate vedea cata lume tranziteaza de fapt acest orash, si catzi bucuresteni de fapt folosesc mashina.
  • +3 (3 voturi)    
    rocky:D (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:58)

    Eduard [anonim]

    Militari (Veteranilor) - Piata Victoriei (Aleea Alexandru) 1h pe jos !:D
  • +2 (2 voturi)    
    30 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:59)

    Radu [anonim]

    Timpuri Noi - Calea Mosilor, cu ocazia acestei greve am descoperit ca imi este foarte usor sa parcurg pe jos distanta pana la servici, cu siguranta o sa mai incerc :)
  • +2 (2 voturi)    
    Aproape 1h si 30 min; mi-e dor de Metrou! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:59)

    Dana [anonim]

    Complex Apusului - Eroilor (Spitalul Universitar) - aproape o ora si jumatate; dc nu se pune asteptarea de 10 minute pana a plecat 336. M-am numarat printre norocosii care au ocupat un loc pe scaun, dar chiar si asa am innebunit. Cu metroul fac doar 10 minute. Inainte plecam de acasa la ora 8:30, insa acum trebuie sa plec de la 7:30. Groaznic!
  • 0 (0 voturi)    
    greva la metrou (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:59)

    Marius [anonim]

    Eu la lucru, am ajuns si cu RATB si pe jos, mai tarziu decat de obicei! Multumiti?
  • 0 (0 voturi)    
    30 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:03)

    Razvan [anonim]

    30 min ... dar la ora 7:10 min.
    De obicei la 8:30 ajung in cam 35 min
  • +3 (3 voturi)    
    putin (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:04)

    Mircea [anonim]

    20 de min. Ca in fiecare zi de altfel.. Pt ca nu folosesc metroul, merg pe jos :D

    in alta ordine de idei, avand in vedere salariile angajatilor metrorex si criza de lichiditati cu care se confrunta statul plus viitoarele alegeri, greva aceasta chiar nu are nici un rost. Poate doar sa streseze electoratul.
  • +4 (4 voturi)    
    Iancului - Victoriei (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:05)

    sigusro [anonim]

    2h comparativ cu 10-15 minute
    Daca punem la calcul si jumatatea de ora cat am stat pentru a venit un tranvai 34 sau 46, apoi inca jumatate de ora pentru a gasi unul in care sa poti sa te urci; si au trecut vreo 10 unul dupa altul in acest interval ... apoi inca 50 minute in tranvai de la Iancului la P-ta Victoriei.

    Daca mergeam pe jos faceam mai putin ... :-|
    Nu pot fi dati in judecata de cei care avem abonament la metrou? Prin acea hartie avem dreptul de a circula zilnicu cu metroul.
  • +2 (2 voturi)    
    1h (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:07)

    han [anonim]

    08:10, Pta Iancului, Mihai Bravu, Ferdinand, Carol, Mosilor Vechi, Pta Rosetti, Universitate, Regina Elisabeta, Eroilor, Academie, Razoare, Bd Timisoara, Plaza Romania 09:10

    Fix o ora am facut ASTAZI, in conditiile in care fac 35-40 minute de regula.

    Nu mi s-a parut extraordinar de aglomerat, au fost zile si mai infernale.
  • +2 (2 voturi)    
    timp pierdut din viata noastra (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:10)

    ana [anonim]

    imgb-pta victoriei = 2h si 15 min cu tramvaiul 34.O splendoare!
    Parcurg distanta asta in mod obisnuit in maxim 40 min in tara tuturor posibilitatilor!
  • +2 (2 voturi)    
    1h 40 cu masina (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:11)

    Bilutza [anonim]

    Margeanului Sector 5 - Pta Domenii Sector 1.
    Cu 30 min. mai mult decat de obicei.
    Intr-o zi normala (cu exceptia lunilor de vara) fac 1 h 10 min.
  • 0 (0 voturi)    
    cu masina... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:12)

    me [anonim]

    ... personala: ~ 42 min

    Dristor -> Aviatorilor...
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:17)

    sophie [anonim]

    De pe Brancoveanu pana pe Mosilor am facut 2 h si jumatate pe jos.Am avut o tentativa sa iau autobuzul dar intersectia de la Oraselul Copiilor a fost blocata si nu se misca nimic.Am trecut prin Parcul Tineretului si pt prima oara am vazut ce frumos e toamna....
  • +1 (1 vot)    
    O oră 20 de minute Berceni - Universitate (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:18)

    Wasile [utilizator]

    De la Cinema Cultural din Berceni la Universitate, cu autoturismul, o oră și 20 de minute. Cu ocolit pe străduțe acolo unde s-a putut, unde nu stat în coloană.

    Norocul mare că a fost ceață... dacă ploua cred că nu mai plecam de acasă, că nu mai ajungeam.

    Sunt câteva gâtuiri pe traseu, Tineretului era plin, la Nițu Vasile cu Obregia era aproape carambol, pasajul Unirii și traseul de deasupra erau pline de la Budapesta la Universitate...
  • +2 (2 voturi)    
    40 MIN (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:20)

    guralivu [anonim]

    Dristor (Metrou) -Pipera (Metrou)
    Cu masina prin spate pe la Delfinului. Cu metroul cam tot atat , dar mai ieftin si mai putin stresant....
    Am plecat la 7:50 si am ajuns la 8:30....
    Oricum pana la pasaj la Muncii a fost jale :(( 15 min pe un km si un pic... Mergeau mai repede pietonii pe jos....
  • +2 (2 voturi)    
    sa le facem in ciuda leprelor (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:22)

    anti ratoi [anonim]

    1 orta si juma de mers pe jos ne fortifica sanatatea sa rezistam in fata tovarasilor lui ratoi de la metrou!

    rusine liderilor vanduti pe care ii aculta prostimea!
    • 0 (0 voturi)    
      fortifica sanatatea? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:31)

      vio [anonim] i-a raspuns lui anti ratoi

      Crezi ca ti se fortific sanatatea de la mersul pe jos respirand gaze de esapament? Si azi probabil au fost mai multe masini decat de obicei, traficul a fost greoi, s-a ars mai mult cmbustibili...
  • +2 (2 voturi)    
    3 ore! Brancoveanu - Aviatorilor (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:25)

    aura [anonim]

    1 ora cu 116 pret de 3 statii, 1 ora si jumatate pe jos de la Eroii Revolutiei la Romana pentru ca s-a blocat intersectia de la Tineretului si nu circula nimic, alta jumatate de ora de la Romana la Aviatorilor cu 331
  • 0 (0 voturi)    
    am facut 8h pana la munca (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:25)

    Gigi Mecanicu [anonim]

    Lucrez la Metorrez si voi intarzia 8h la munca, doar e greva si nu voi sta ca prostu sa pazesc statia....:D
  • +2 (2 voturi)    
    1 ora (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:28)

    dan [anonim]

    raul doamnei, drumul taberei - eroilor - mers pe jos 80 % din drum. 9 statii pe jos din 12.
    senzatie
  • +1 (1 vot)    
    ! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:29)

    chiuaua [utilizator]

    peste 9 zile intr-un an le petrecem sa ajungem la servici.Intr-o viata de om se aduna 1 an irosit in acest scop.
  • +3 (3 voturi)    
    1h 50 min azi in loc de 25 min cu metroul!!! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:30)

    obelix [anonim]

    1 Decembrie (Trapezului) - Stefan cel Mare (Politia)
    tramvaiul 19 plus autobuzul 335 (era full pe strada!!!)
  • +2 (2 voturi)    
    2h (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:33)

    Octavian [anonim]

    Berceni-Pipera, 2h, cu masina

    Traseu: Alex.Obregia-Vacaresti-M.Bravu-St.cel Mare-Grozovici-Judetului-N/A-Ramuri Tei-Barbu Vacarescu-Ceaikovski-Floreasca-Pipera

    Distanta aprox. 16-17km

    De obicei fac 1h-1:10h
    • +1 (1 vot)    
      2h trapezului victoriei (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:48)

      metrorex sucks [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      30 min trapezului dristor
      o ora jumate dristor victoriei pe jos
  • +3 (5 voturi)    
    o ora jumatate (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:33)

    silvia [anonim]

    E prima data cand ma bucur ca nu am metrou in Drumul Taberei. Nu de alta, dar ar fi fost banii pe care ia-s fi dat cel mai in scarba de acum inainte. As zice sa le fie rusine, dar nu cred ca stiu ce e aia.

    In fine... Drumul Taberei (Favorit) - Iancu de Hunedoara, de regula drum de 45 de min cu RATB, azi l-am facut intr-o ora jumate, pentru ca se mergea in coloana de la Favorit pana pe Stirbei. Am mers cu masina si am ocolit pe stradute, dar tot am prins aglomeratie.

    Deci chiar si pt cei ce nu circula cu metroul, ziua de azi a fost minunata.

    Sper sa li se scada salariile, nu sa le creasca... Eu nu fac atat cat castiga ei
    • +1 (1 vot)    
      erata (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:31)

      silvia [anonim] i-a raspuns lui silvia

      erata: i-as, nu ia-s

      Mai voiam sa specific un domn politist de la rutiera, care la intersectia dintre Splai si Pta Natiunilor Unite, a incurcat traficul si era sa intre in masina noastra, nefiind atent.

      Am o colega care azi a plecat la birou si s-a intors din drum acasa. Apropo, Metrorex e solidar cu noi, astia care am fost certati de sefi pt ca am intarziat?
  • +5 (5 voturi)    
    2 ore 50 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:33)

    ekek [utilizator]

    din berceni, selgros
    pana la 1 mai

    mers pe jos de la jumatea vacarestiului pana la romana

    sper sa fie ultima data la alegerile astea cand aud de PSD.

    si metrorex sa mi deconteze. dar nu abonamentul, ci jumatatea de zi de concediu fara plata care am fost anuntat ca mi am luat azi.
    • +2 (2 voturi)    
      am uitat (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:41)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      in mod normal cam o ora si 15 minute
  • +4 (4 voturi)    
    2 ore si 30 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:34)

    Sebi [anonim]

    Berceni -Alexandru Obregia-Pipera Dimitrie Pompeiu . Sunt curios cat a facut azi Ion Radoi ....si cat o sa facem maine....jegosi nenorociti imputiti nesimtiti
  • +3 (3 voturi)    
    nesimtire si iar nesimtire (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:36)

    anti-metrorex [anonim]

    astazi am facut 2 ore si 15 min din Aparatori Patriei pana la Victoriei. in mod normal fac 35 min. Sa le umplem frigiderul cu carne celor de la metrorex.
  • +3 (3 voturi)    
    3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:36)

    un calator [anonim]

    3 ore de la Piata Progresu pana in Pipera. 7 pana la Unirii, apoi 16 pana la capat. multumim mult metrorex, si sa aveti parte doar de ce va doresc eu...
  • +4 (4 voturi)    
    da (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:37)

    max [anonim]

    Traseu: Aparatorii Patriei - Aviatorilor
    Cu Metrou: 30 minute

    Fara Metrou: dupa cum urmeaza

    50 minute se asteapta autobuzul 232 la aparatorii patriei (vine plin, lumea se impinge)

    30 minute pana la Eroii Revolutiei pe Brancoveanu.

    De acolo, mers pe jos pana la Romana ... 6,5 km ... intrucat nu mai circula nimic

    Din Romana, 301 pana la Aviatorilor

    Plecat din casa la 7:15, ajuns la serviciu la 11:15

    Multumesc METROREX si liderului tau sindical pentru ca aveti grija de sanatatea mea. Sa va dea Dumnezeu si voua la fel, numai bucurii si fericiri !!
  • 0 (0 voturi)    
    Lejer... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:43)

    christ [anonim]

    cu auto din dotare: Luica - Pipera: 45 min. (fix prin centru), Pipera - Rahova: 50 min (tot prin centru) chiar nu mi s-a parut mai aglomerat decat in alte dimineti si oricum, trebuie sa stii sa te si descurci...
  • 0 (0 voturi)    
    1h40m (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:43)

    Costache [anonim]

    1:40 ore, din Drumul Taberei (Valea Ialomitei) pana la Piata Natiunilor Unite (Opereta). Am plecat la 7:20, am ajuns la 9.

    Ieri am facut cam 45 de minute pe acelasi drum, si am plecat cu 15 minute mai tarziu (7:35)
  • +2 (2 voturi)    
    o placere cu masina spre serviciu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:43)

    stefan [anonim]

    Timpuri Noi - Aeroport Baneasa...timp mediu in zile normale 45-55 minute. Astazi 17 nov, timp 1 ora si 56 de minute.

    Si cu atentie la sutele de pietoni inghesuiri pe trotuare si pe strada in fata statiilor cu gaturile lungite dupa vreun autobuz. Cam asa a fost dimineata mea.
  • +1 (1 vot)    
    mai repede (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:43)

    pio2 [anonim]

    azi 30 de min cu bicicleta, 45-50 in nod normal cu metroul din militari la victoriei
    • +1 (1 vot)    
      destul de ok (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:54)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui pio2

      30-35 de minute din Nicolaie Grigorescu pana in Pipera ( prin Baicului )...dar am plecat la 9:30 :)
  • +3 (3 voturi)    
    calatorie cu masina (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:44)

    Gianina [anonim]

    un traseu pe care il parcurg in mod normal in max 40 minute, a fost facut azi in 2 ore si 35 minute.Inadminisibil, intr o intersectie am vazut 4 politisti, iar circulatiea era ok, iar cateva statii in urma nici un politist si intersectia blocata pe ambele sensuri de autobuze, tramvaie si masini care nu mai respectau semaforul sau prioritatea. Asat e tara in care traim, unde nu exista nici respect pentru nimeni si nimic, iar de civilizatie ce sa mai vorbim, lipseste cu desavarsire. In schimb avem injuraturi si nesimtire cat cuprinde
  • +4 (4 voturi)    
    bicla (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:45)

    Lupu [anonim]

    eu merg din august cu bicicleta. fac 20-30 minute dimineata si seara, indiferent de situatia traficului. doar cand ploua nu o folosesc. soferii sunt ok in trafic, pedalez pe partea dreapta a drumului, ma ocolesc si am si oglinda retrovizoare
    • 0 (0 voturi)    
      Bicla... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 15:31)

      scufita rosie [anonim] i-a raspuns lui Lupu

      pana o patesti odata, de nu mai pui rotita pe carosabil cate zile mai ai. :)) e de ajuns unul sa nu fie ok. ai grija
  • 0 (0 voturi)    
    40 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:48)

    Fjord [anonim]

    Azi: 40 min (bicicleta)

    Normal: 1 ora (metrou + pe jos) sau 25 min masina personala

    Tineretului - Pantelimon - Baicului

    Deci se poate :)
  • +4 (4 voturi)    
    Drumul casa - servici in data de 17.11.2009 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:48)

    LUMINITA POPP [anonim]

    Traseul Tineretului-Foisorul de foc l-am parcurs cu auto propriu in 2 ore. In mod normal il parcurg in 20 de minute.
  • 0 (0 voturi)    
    Greva (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:50)

    BGC [anonim]

    De la intersectie Lujerului (Cora) pana in apropiere de manastirea Casin 25-30 min cu masina personala, sunt cateva stradute pe care e bine sa le sti...
  • 0 (0 voturi)    
    Nici mai mult, nici mai putin.. (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:51)

    AiaMica [utilizator]

    ....de 2 h si jumatate, traseul fiind Drumul Taberei ( zona Tricodava ) - Iancului ( liceul Hasdeu ). In conditiile in care cu 41 si un metrou de la Crangasi as fi facut, sa zicem, 40 de minute. Iar cand am ajuns la munca, in niciun caz n-am fost intampinata de sef cu cafeluta si cu zambet...
  • +3 (5 voturi)    
    la parnaie cu radoi (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:53)

    john [anonim]

    si sa se faca concedieri la metrorex, daca tot vor salarii marite.. vor 20% in plus, sa dea afara 20% din ei. sunt prea nesimtiti pe praful asta ..
  • +1 (1 vot)    
    2 ore in loc de 35 de minute (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:53)

    o [anonim]

    in mod normal 35 de minute de la iesirea din casa.
    acum 2 ore mergand pe jos pana la big berceni si apoi cu 34.
  • +3 (3 voturi)    
    2h20 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:56)

    monkey_business [anonim]

    1 ora de la Nicolae Grigorescu pana la pasajul Marasesti cu tramvaiul, m-am dat jos din cauza traficului + 1h30m pe jos pana la Crangasi prin Piata Unirii.
  • +3 (3 voturi)    
    3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:02)

    Sorin [anonim]

    am facut 3 ore din aparatorii patriei pana pe stirbei voda la sediu...

    232 pana la unirii si pe jos de la unirii pana pe stirbei voda langa biserica luterana...

    cu metroul faceam 20 minute aparatori -> romana si inca 15 minute romana-> stirbei voda...

    un infern a fost azi... un infern...

    sper sa se opreasca zilele astea ca e insuportabil!
  • +2 (2 voturi)    
    greva metrou (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:03)

    sorinel [anonim]

    Berceni ( Piata Sudului ) - Piata Victoriei
    2 ore astazi ( 1 ora cu 281 pana la Palatul Copiilor, 1 ora pe jos de la Palatul Copiilor pana la Victoriei )
    In mod normal fac in jur de o jumatate de ora.
  • +2 (2 voturi)    
    mult, adica (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:03)

    bucur [anonim]

    dristor - bis armeneasca 1h45min cu masina, apoi 30 min pe jos pina la stirbei voda. de obicei 20 min cu metrou, plu8s 15-20 plimbare
  • +4 (4 voturi)    
    durata calatorie pana la serviciu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:04)

    larisa [anonim]

    2ore 30 de minute. in mod normal imi ia 40 de minute maxim 1 ora.
    am mers cu 3 mijloace de transport si fffffff mult PE JOS!!! acu am si eu o nelamurire: cine ma despagubeste pentru faptul ca am cumparat bilete ratb avand abonament metrorex VALABIL si cumparat intergral? 2.60 astazi, cu siguranta alti 2.60 maine ...
  • +3 (3 voturi)    
    2h10min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:07)

    Gelu D [anonim]

    2 ore si 10 min din Berceni (zona cinema Cultural) pana la Pta Gemeni, fosta Galati.
  • +1 (1 vot)    
    1 h si 10 min / 30 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:10)

    A [anonim]

    Mers pe jos complet: C Brancoveanu - PMB -prin parcul Tineretului si incheiand pe Cheiul Dambovitei.
    Daca fac acest traseu cu masina si nu nimeresc ora poate sa fie cam tot atat, iar cu metroul si pe jos 30 min.
    Problema este ca din cauza aglomeratiei tot cei purtatori de virusi se incghesuie lanaga noi, langa copii nostri prin vehiculele RATB deja umplute pana la refuz.
    Acum am si eu o intrebare? Daca greva d-lor tine asa, gen 3-4 saptamani(Fereasca Dumnezeu) cine returneaza banii pe abonamente?
  • +1 (3 voturi)    
    1 ora si 45 min catre servici (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:10)

    adi [anonim]

    Cei care au fost mai inspirati si au prevazut ceea ce avea sa se intample astazi au ramas acasa....s-au dat bolnavi. In mod normal pana la serviciu, mers sportiv cu masina, faceam 7 minute, iar mers normal intr-o zi normala, cam 12 minute. Astazi, de la Piata Sudului, pana in zona Mall Vitan am facut aproape 2 ore...toata lumea sare din masini la bataie in loc sa abordeze situatia cu cat mai mult calm....DECI, IN GENERAL.....ROMANUL SE HRANESTE CU SCANDAL SI CONTINUA SA TRAIASCA IN MAHALA INDIFERENT DE SITUATIE.
  • +4 (6 voturi)    
    2 ore si jumatate! Pacii-Unirii (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:12)

    Codrin Scutaru [anonim]

    Am plecat la 8 si am ajuns in Unirii la 10.30. In mod normal atat fac de la iesirea din Bucuresti pana in Tecuci (Galati)!!! Cu metroul fac drumul asta in 20-30 de minute...Mi se pare revoltator sa faci 2h si 30 de min pana la seriviciu. Sa stiti ca si ieri am facut 2 ore, fara sa fie greva si am plecat la 7 de acasa. La cat ar trebui sa ma trezesc ca sa ajung la timp? La 5??? Da ce mama masii, sunt miner? Da-o in mama masii si in toate chestiile care incep cu p....... de treaba!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    2h 20min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:12)

    anelise [anonim]

    De la Berceni (o statie inainte de Piata Sudului, pe Sos. Oltenitei) pana la Hotel Ibis la Gara de Nord cu tramvaiul 34: 2 ore si 20 minute. Am facut un sfert de ora numai pana la intersectia de la Big. Acest drum il parcurg cu metroul in aproximativ 40-45 minute. Pot spune ca a fost cea mai groaznica zi in ceea ce priveste transportul de cand stau in Bucuresti! Sper sa se termine greva de la metrou cat mai repede.
  • 0 (2 voturi)    
    greva (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:15)

    catalin marcu [anonim]

    Asta zi am facut de la piata sudului pana la pacii 2 ore si 20 minute. in mod normal fac 1 ora. Asta e bataie de joc. Zice bine colegul de comentariu mai de jos> trebuie sa facem cate un biletel in care sa scriem RUSINE si sa i/l dam casierei... Asta merita javrele naibii... Nu se multumesc cu 15 mil sau poate mai mult, cand unii oameni nu au serviciu. RUSINNEEEEEE
  • +2 (2 voturi)    
    1 ora si 20 min Obor- Pipera (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:17)

    Teodoru Oana [anonim]

    Am plecat la 9 de la Obor si am ajuns, mergand pe jos, intr-o ora si 20 de min in Pipera...am inghetzata ce-i drept si plina de noroiul din Pipera, multumesc Metrorex!!!
  • +1 (1 vot)    
    capitala europeana (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:21)

    Nic [anonim]

    Salvati Bucurestiul,salvati-va pe voi insiva, mergeti pe jos sau cu bicicleta cat puteti de mult, nu-i mai imbogatiti pe nemernici !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Greva metrou (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:22)

    liviu [anonim]

    De la Gara de Nord la IMGB -- 80 de minute.
    50 de minute pana la Uniri cu autobuzul 123 si de acolo cu taxiul 30 de min.
  • +1 (1 vot)    
    Nasol (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:24)

    Anonim [anonim]

    Am facut ca si pana acum 5 minute pana la birou. Cu masina personala. Nordul orasului era liber la ora 9.
    Nu am ca alternativa transportul in comun pe care il consider o bataie de joc in Bucuresti.
    Imi aduc aminte cand strabateam orasul din Dr Taberei in Pantelimon si nu mai vreau asa ceva niciodata. Am mers vreo doi ani doar cu Ratb-ul. Nu mai vreau.
  • +1 (1 vot)    
    ce ziceti de timpul asta (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:26)

    gopo [anonim]

    salutare ...

    traseu ...
    plecare Nicolae Grigoresecu 07.15
    destinatie Precizei 10.30

    resurse
    311,336,taxi

    timp aproximativ 3h15minte ...

    deci .. ce ziceti ???
  • 0 (0 voturi)    
    13 minute (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:28)

    dan [anonim]

    din rahova pana la gara obor
    ei bine, la ora 3 dimineata

    si 25 min, din rahova la aviatorilor, la ora 6:15 (ca sa evit nebunia:)
  • 0 (0 voturi)    
    drumul taberei (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:29)

    adi [anonim]

    se pare ca am avut noroc.. am facut 45 min din drumul taberei pana la gara de nord (am plecat la 8 din statie de la favorit)
    oricum, dimineata cand am vazut ce e pe strada m-a apucat plansu'..
  • +1 (1 vot)    
    2 ore in loc de 20 min max. (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:32)

    focinpod [anonim]

    din dristor pana in p-ta koganiceanu: troleu 92 -1 ora, pe jos -40 min, 311-10 min, troleu 70-10 min.
    multumesc, metrorex!
    radoi, sper sa platesti!
    ar trebui facuta o petitie pt avocatul poporului, clar!
    INADMISIBIL
  • 0 (0 voturi)    
    2 ore, ctin brancoveanu - aurel vlaicu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:33)

    mihai [anonim]

    Am plecat la ora 8 fara un sfert si am facut aproape 2 ore intre brancoveanu si aurel vlaicu, in contextul in care am am mers pe contrasens, am intrat pe rosu si am mers si pe un sens interszis cam 50 de metri. daca respectam toate regulile si stateam la coada faceam minim 3 ore. cu metroul fac 25 de minute. Traseul a fost oltenitei, eroii revolutiei, cutitul de argint, la parcul carol am luat-o pe un sens interzis ca sa ies la piata maria rosseti, apoi casa poporului, apoi dreapta dar nu spre unirii ci spre splai, traversat splai si intrat pe vitoctoriei apoi prin spate printre cladiri pana la sala palatului, din nou victoriei si apoi am iesit in magheru, pana aici cam 1 ora si 10 minute. Parea un succes, dar nu stiam ce ma astepta pe floreasca. Am lasat-o pe sotie la romana, apoi dorobanti, tarversez stefan cel mare, dreapta la petrom si ies in floreasca unde se mergea bara la bara pana am ajuns la aurel vlaicu.
  • -1 (1 vot)    
    haha (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:37)

    cl [anonim]

    neinteresant subiectul pentru majoritatea romanilor
  • +1 (1 vot)    
    3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:37)

    ana [anonim]

    Din dristor pana la liceul industrial iuliu maniu.Cu 311 de mi-am blestemat zilele am facut 1 ora jumate si nu am coborat la capat ci cu 1 statie mai inainte si cu 137 care...culmea a mers mult mai bine.Am plecat la 6.45 de acasa si am ajuns la 9.45.In conditiile in care cu metroul si cu autobuz cu tot fac 45-50 min.
  • +2 (4 voturi)    
    bicicleta, (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:38)

    dan [anonim]

    Pe mine m-a durut in cot de greva, prieteni! Am bicicleta cu care ajung la birou in 20 de minute pe relatia mosilor - arcul de triumf.

    Cei care spun ca e periculoasa bicicleta in Bucuresti ori nu stiu sa mearga pe bicicleta ori sunt prea lenesi ca sa coboare din masina.
    • +1 (1 vot)    
      Glumesti (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:10)

      Lilith [anonim] i-a raspuns lui dan

      Poate pe unde mergi tu nu e periculos dar incearca sa faci drumu Berceni Semanatoarea si mai vorbim.
      p.s. eu merg cu bicicleta, deci nu intru nici la lenesi si nici la nu stiu sa mearga.
      Dar daca tie ti se pare distractiv sa dea masinile cu tine de bordura, sa n-ai piste libere si sa te alerge cainii atunci n-am cunvinte.
      • -1 (1 vot)    
        Nu e gluma (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:03)

        b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Lilith

        Poti merge linistit cu bicicleta pe orice traseu in Bucuresti (atata timp cat e lumina, noaptea e mai problematic)

        Am mers prin Berceni cu bicicleta. Poti merge si pe strada si pe trotuar. E drept, pe trotuar mult mai incet si mai atent, pietonii si rolerii sunt cei mai imprevizibili participanti la trafic.

        Zona Semanatoarea... nu mai vorbim, ai trotuar larg, ai si parc iar strada e lata.

        Eu merg deja de 3 luni. Nu a dat nimeni peste mine, nu m-a intimidat nimeni, nu m-a claxonat nimeni... Ba chiar iti pot spune ca mi s-a acordat de nenumarate ori prioritate; daca se pune coloana de masini in miscare observ ca cel din dreptul meu incetineste si imi lasa un loc intreg;

        Este drept, mi s-a deschis si portiera in fata de cateva ori insa de asta merg cam la un metru distanta de masinile parcate. Vorbim insa de exceptii, pentru ca am vazut mai multe usi inchise cand soferii doreau sa coboare si se uitau in oglinda retrovizoare.

        Soferii si-au dat seama ca o bicicleta insemna o masina in minus.
  • +2 (2 voturi)    
    Traiasca greva ! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:41)

    Vasalie [anonim]

    Multumim celor de la metrou pentru greva. Asa mai face si romanul miscare, mai merge pe jos sau cu bicicleta.
    Bravo si la mai mare.
  • 0 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:41)

    [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    2 h (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:47)

    Robert [anonim]

    aproape 2 ore din Militari (Dezrobirii) si pana la Cismigiu (Conservator). Inceputul a fost greu: autobuzul 178 a strabatut 3 statii pe Orsova pana la SIR in 1ora si 15 min, urmand ca pe Virtutii, Plevnei, pe langa Gara de Nord si Stirbei Voda pana la Cismigiu sa mai faca vreo 45 min. A propos, autobuze erau 4 unul dupa altul, goale toate. (asta la ora 8.30 cand m-am urcat). A inceput sa se aglomereze de la Orhidea, dar aceptabil.
  • +2 (2 voturi)    
    greva (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:51)

    sssst [anonim]

    cum ar fi o greva a calatorilor cu metroul. Cu putin solidaritate, le-am arata noi lor - si sa mei revizuiasca putin oferta: angajati antipatici, trenuri la intervale prea mari, scari rulante defecte, spatiu publicitar vindut prin contracte secrete.

    Sustin o greva a calatorilor! Cine se baga?
  • 0 (0 voturi)    
    Electroaparataj - P-ta Victoriei (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:52)

    Crisa [anonim]

    Tramvaiul 46

    ora 07:20 Electroaparataj
    ora 07:52 Spitalul Grigore Alexandrescu

    6 min de mers pe jos pana la birou
  • 0 (0 voturi)    
    Record (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:58)

    joness [anonim]

    Gara de Nord - Aeroportul Otopeni 35 de minute.

    De obicei fac 45 - 50 de minute.

    Sunt campion? :D
  • 0 (0 voturi)    
    rusine Metrorex (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:33)

    laur [anonim]

    am asteptat in statie la 311 mai mult de o jumatate de ora si nu a venit niciun autobuz. Aproape toate autobuzele care ajungeau la Titan erau pline, ca abia plecau din statii. Asa ceva se poate doar intr-o lume in care oamenii nu au respect pt semenii lor.
    Acum mai lipseste sa intre ratb in greva si ne-am scos.

    Rusine Metrorex!!
    ar fi super ca la ora 16.00 sa facem cozi la ei sa ne dea inapoi banii pe abonamente.
  • -2 (2 voturi)    
    sunteti lenesi (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:40)

    biciclist [anonim]

    va recomand tuturor biciclete; in felul asta poate va mai scad fundurile alea grase de atat stat in masina sau RATB sau metrol. sunt penibile explicatiile de genul e frig, e periculos, e poluare.

    dar asa sunt romanii...prea comozi sa faca un efort. va asigur ca se poate merge cu bicicleta pana la -2, -5 grade si chiar pe ploaie moderata cu echipament adecvat.

    asta nu inseamna ca sunt de acord cu ce fac jegosii aia de la metrorex.
  • +2 (2 voturi)    
    2 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:51)

    maria lara [anonim]

    2 ore: din Titan la Piata Romana (cu 79) si de acolo pe jos pana la Piata Victoriei. In mod normal traseul asta dureaza maxim 50 de minute cu metroul.

    Sper ca greva sa fie suspendata cat mai repede de instanta, si sa nu primeasca absolut nici o marire de salariu!

    Greva este in totalitate opera lui Geoana si a senatorului PSD Radoi!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sport extrem (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:51)

    Daredevil [anonim]

    Facut din Berceni (City Mall) pana la Universitate pe role 25 min (in loc de 30 cu metroul). M-a mirat si pe mine si ma gandesc serios sa utilizez o bicicleta pe viitor (face bine din mai multe puncte de vedere). Ce e mai grav este ca am vazut doar 2 oameni mergand pe biciclete si ambii trecuti de 40 ani. Macar tinerii care nu au nevoie de o tinuta stricta la birouri pot incerca
  • -2 (2 voturi)    
    Fain asa (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:06)

    Colonel [anonim]

    Ce bine imi pare ca nu merge metroul,muritorii de foame au luat-o pe jos...de votat, nu vreti sa votati PSD-ul, acuma suportati consecintele !
  • 0 (0 voturi)    
    35 de minute - Militari - Piata Victoriei (Buzest) (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:14)

    Alex [anonim]

    B-dul Uverturii era blocat, deci pe jos pana la 41.
    41 pana la Turda, apoi orice troleibuz de sub pod in directia Gara de Nord si coborare la MC Donalds Buzesti.

    Traseul a durat mai putin ca de obicei, poate si pentru ca toate au venit la timp, insa solutii exista.
  • +1 (1 vot)    
    2,5 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:19)

    razvan [anonim]

    De la Piata Sudului pana in Soseaua Alexandriei, 9km. pe jos faceam o ora juma'. ce mi s-a parut haios e ca astia de la RATB cica au suplimentat tramvaiele si autobuzele, iar acestea circulau goale pentru ca ajungeai muuult mai repede pe jos. Daca nu ploua, maine o sa merg si eu pe jos la servici. 9km. What the hell!
  • 0 (0 voturi)    
    4ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:24)

    Metrorex rusine [anonim]

    De la Pacii cu 61 pana la Politehnica blocaj total (06:40-9:00)-Universitate (09:30) apoi cu 16 de la Sf. Gheorghe 9:45-10.30 Pipera. Super lifestyle de Bucuresti..
  • +1 (1 vot)    
    minus 3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:46)

    carcotasu [anonim]

    azi lucrez de acasa.
    In felul asta castig o ora jumate dus, o ora jumate intors - timpi pe care ii pierd zilnic in mizeria asta de oras in care traim

    nici nu vreau sa ma gandesc cat as fi pierdut in plus daca as fi mers astazi la servici
  • 0 (0 voturi)    
    Numai urari de bine pentru Metrorex (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:09)

    alexed [anonim]

    Piata Sudului -> Pipera, 2h20min.

    Pentru ca eu abonament la metrou, platit in avans, mi se va prelungi abonamentul la metrou cu numarul de x zile in care cei de la Metrorex au fost in greva?

    Eu i-as da in judecata si probabil mi-as recupera mult mai mult decat suma cheltuita pentru benzina arsa la relanti astazi.

    ce e grav ca daca eu castig acest proces, Societatea va penaliza angajatii si tot nu ajungem nicaieri.

    Unde naiba e primarul? Daca acest mic factor, o greva, pune la pamant intreg orasul, il paralizeaza, unde naiba ajungem?

    Politia unde era dimineata? Eu nu i-am vazut in nicio intersectie.

    Debandada totala.

    Iar romanii, in loc sa aiba grija sa fluidizeze traficul, ca doar n-au invatat principiul rotii dintate (unu cate unu) blocau intersectia si uite asa stateam la fiecare semafor cate 20 min.

    ROMANIA - asta spune tot
  • 0 (0 voturi)    
    45 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:15)

    mamalustefancelmare [utilizator]

    plecat de la ora 6:45 de la interesectie de la macaralei, ajuns ora 7:30 preciziei (westgate park). traseu: policlinica titan, stadionul national, unirii, izvor, eroilor, razoare, b-dul timisoara, valea cascadelor, preciziei ! acest traseu se face in WE mai pe dimineatza in 20-25 min (testat de 2 ori)
  • 0 (0 voturi)    
    3ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:20)

    dana [anonim]

    De la selgros berceni pana la benzinaria mol de pa barbu vacarescu durata drumului astazi a fost de 3 ore si un pic. Mijloace de transport folosite autobuzul 102 pana la Soseaua Oltenitei, apoi tramvaiul 34 dupa o asteptatare de 20 de minute, dar cea mai tare a fost parcurgerea distantei dintre Big Berceni si Abator intr-o ora. Super excursie. Mai putin faceam daca veneam din provincie.
  • +1 (1 vot)    
    Berceni-Stefan cel Mare 2 h 35 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:29)

    Claudia [anonim]

    In mod normal fac 45 min si nu merg cu metroul ci doar cu tramvaiul 34. Asa am facut si azi, doar ca mi-am luat 10 m in avans "k sa nu intarzi"
    Plecare 8:00 cu doua statii inainte de Big pe Oltenitei.
    45 min - pana la Big Berceni
    Am coborat pe Vacaresti si am mers pe jos pana la Baba Novac. As fi incercat si 135, dar nu mai incapeai de batrani cu plase in mana si de hoti de buzunare.
    La Dristor - o noua tentativa de a ma sui in 34 ( se mai eliberase traseul)- nici o sansa.
    La baba novac reusesc sa prin cel de al 5 lea tramvai si ajung la birou la 10:35 in loc de 9:00.
    Pe tot traseul nu am vazut decat un politist la Baba Novac. RUSINE!!!
    Si RUSINE soferilor care nu o sa inteleaga niciodata ca linia de tramvai este facuta special pentru " autobuzul ala mai mare care merge pe sine"!
  • 0 (0 voturi)    
    Aproape 3 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:36)

    Athanor [utilizator]

    Am facut aproape 3 ore intre Grigorescu si Piata Victoriei. Am plecat de acasa la 8.20 si am ajuns in jur de 11.
  • 0 (0 voturi)    
    Mor de somn!!!!! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:57)

    lili [anonim]

    Eu locuiesc in Ozana si trebuie sa ajung la serviciu in Drumul Taberei la Orizont. Daca in mod normal, cu metroul si inca doua autobuze, drumul meu dureaza o ora, astazi, din cauza grevei de la metrou, durata totala a fost de o ora si jumatate. A trebuit sa merg cu un autobuz pana la Rosetti si cu un troleibuz pana la destinatie. Dar cel mai rau a afost ca a trebuit sa ma trezesc la 5:30 si toata ziua am cascat si mi-a fost somn. Asta in conditiile in care am abonament la metrou, iar ei isi bat joc de banii pe care mi i-au furat! Asa sa-i ajute ....Berceanu!
  • +1 (1 vot)    
    1h 50 min vs 45 min (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:25)

    irina [anonim]

    Din Metalurgiei (Alexandru Obrejia), capatul autobuzului 313, plecat la ora 8: 1 ora pana la Palatul Copiilor, moment in care autobuzul a intepenit pe traseu (si eu pe scaun) drept pentru care am continuat restul drumului pana in centrul vechi pe jos, inca aproximativ 50 min. Un total rezonabil de 1 h si 50 de minute, pentru un drum pe care il parcurg de obicei in aproximativ 40-45 min, cam atat dureaza sa ajung la Piata Unirii, fie ca merg doar cu autobuzul, fie ca il combin cu metroul luat de la Piata Sudului. Sa ne intelegem, nu depindeam esential de metrou, dar refuzul lui de functiona azi a scos pe traseu prea multe autoturisme ocupate doar de soferul aferent, ceea ce a transformat traficul in altceva. Si angajatii metroul au stricat, dar si lipsa de minte, inspiratie, civilizatie, a locuitorilor frumoasei capitale...
  • 0 (0 voturi)    
    circulatia pe data de 17.11.09 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:14)

    florentina [anonim]

    8.45 Sos. Giurgiului-9.15 Sura Mare cu tramvai
    9.15 - 10 pana la Tineretului pe jos
    de la ora 10 pana la 11.45 am asteptat un autobuz 381 in care sa pot urca
    11.45 -12.10 am ajuns la Victoriei
    de la Victoriei pe jos pana la Piata Dorobanti 12.30
    Deci in cazul meu traseul Sos. Giurgiului-Piata Dorobanti a durat de la 8.45-la 12.30
  • +1 (1 vot)    
    Big Berceni - Iancu de Hunedoara (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:52)

    termopan [utilizator]

    La 08.10 m-am suit in tramvaiul 34 la ora 10.45 am coborat la Dorobanti.

    Pe drum nu am vazut nici un picior de politie care sa acorde prioritate mijloacelor de transport in comun, spun asta pentru ca pe Cal. Vacaresti am fost calcati pe cap sistematic de nesimtiti singuri in masina care isi permiteau sa depaseasca tramvaiul cu 100+ de persoane.

    Eu am lasat masina special acasa ca sa nu contribui la haosul generat de greva, dar, din pacate, maine voi veni cu masina ca am facut febra musculara la maini si picioare de la tramvai.
  • +1 (1 vot)    
    Eroii Revolutiei - Pipera (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:16)

    Anca [anonim]

    3 ore si ceva a durat calvarul. citesc declaratia de avere a sindicalistului de la Metrorex http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2009-11-17-6513890-0-declaratia-avere-senatorului-ion-radoi.pdf si nu pot nici sa plang nici sa rad....sunt uimita. Vin alegerile, totul este politica! pe nervii mei si ai tai! draga concetatene, trezeste-te! nu te mai lasa manipulat!
  • 0 (0 voturi)    
    Sfat pentru cei de la RATB (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:27)

    Anca [anonim]

    Ar fi minunat sa se puna la punct o strategie de marketing. SI RATB-ul sa mearga brici! Astazi, mijloacele de transport erau parasite. Goale, aproape. majoritatea erau pe jos sau cu masina personala. DE ce? pentru ca oamenii stiu ca nu se pot baza pe RATB! nu au strategie, nu au calatori. REzultatul? oamenii apeleaza la masina proprie pentru a evita asteptarile de zeci de minute in statii si toate celelate dezavantaje ale alatoritului in comun. Daca s-ar circula civilizat, oamenii ar folosi mijloacele de transport in comun!!!! nu exista suficiente linii RATB!!! nu au bani, o sa zica! de ce nu au bani? ca nu au calatori!!!!! si tot asa! RATB, trezeseste-te. Inertia nu o sa te duca nicaieri! ai nevoie de o strategie de marketing care sa-ti aduca calatori! adica bani!
  • 0 (0 voturi)    
    Tineretului-Piata Ion Mihalache (Marţi, 17 noiembrie 2009, 20:04)

    Costash [anonim]

    In mod normal faceam 40 de minute....10 pe jos 15 cu metroul si alte 15 pe jos.
    Azi am facut 50-55 de minute, dar pe role.
  • +1 (1 vot)    
    3 ore 30 minute (Marţi, 17 noiembrie 2009, 21:01)

    Kor [anonim]

    Colentina (Plumbuita) - pod Ciurel (prin Calea Mosilor, Unirea, Splai) = 2 ore [dus nevasta seviciu, neavand alta combinatie RATB convenabila]

    In mod normal 45 min [Tram 21 + Metro]

    pod Ciurel - Calea Calarasi/Orzari (prin Virtutii, Gradina Botanica, Splai, Unirea, Calea Calarasilor) = 1ora 30min [intors la serviciul meu]

    Nici nu vreau sa stiu cata benzina am consumat, desi Ford Fiesta consuma putin, in principiu.
    • -1 (1 vot)    
      Timp (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:08)

      Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui Kor

      Daca faci turul Bucurestiului cand e greva la metrou e problema ta. Asa fiecare cred ca putea face 4 ore.
      Ce sa cauti din Colentina ca sa ajungi in Crangasi prin Unirii. Prietene consulta o harta si vezi cat ai ocolit.
      De la ciurel pana pe calea calarasi iar ai gresit traseul. :)
  • +1 (1 vot)    
    Greva (Marţi, 17 noiembrie 2009, 21:02)

    Simona [anonim]

    Piata Sudului - Universitate 7:30 - 9:30.
  • 0 (0 voturi)    
    greva metrou (Marţi, 17 noiembrie 2009, 21:25)

    doc [anonim]

    Sa zicem ca te-ai duce la spital ca te doare nu stiu ce de crapi si cand ai ajunge acolo ai afla ca doctoru platit din banii tai si-ar pune pe birou la camera de garda un afis: "greva". Intrebare de bun simt: nu i-ai sparge mecla?
    Propun tuturor posesorilor de abonamente sa forteze intrarea la metrou dimineata la prima ora si sub amenintarea fortei (casapim 5-6 angajati si blocam iesirile sa nu poata fugi) sa-i determine sa sparga greva.
    Credeti-ma: SE POATE!
  • 0 (0 voturi)    
    Multumesc din inima ...jerpeliturilor (Marţi, 17 noiembrie 2009, 22:08)

    Marian [anonim]

    In mod normal 1h 30 min. Astazi asa: str. Margeanului, 10 min. pina la tram. 32. 10 min statie,35 min. pina la Unirii. 20 min. 'manual' la Sf. Gheorghe. Tramvaiul 16 vine dupa 10 min. Nu pot baga mina la tel. sa vad cit e ora pina la capat. Full (revolutie) de la urcare. Cobor la capat ma uit la tel. E 9h 15. Manual din nou (ca face picioarele frumoase) vre-o 20 min pina la A. Vlaicu. Vine in sfirsit 135 dupa inca vre-o10 min. Sunt fericit. 10 min. pina la capat si inca15 pe jos. Am ajuns premiantul intirziatilor la serviciu. Multumesc Metrorexului si guvernantilor ptr. 'viata dulce'. SA VA FIE RUSINE.
  • +2 (2 voturi)    
    5 ore (Marţi, 17 noiembrie 2009, 22:54)

    RM [anonim]

    aparatorii patriei - lacul tei 5 ore
    7.30 aparatori- 10.00 unirii si la 11 in lacul tei
  • 0 (0 voturi)    
    berceni - dimitrie pompei (Marţi, 17 noiembrie 2009, 23:11)

    ramina [anonim]

    8:20 - plecare din soseaua berceni (pe jos)
    8:40 - am plecat cu tramvaiul 34 de la sos. oltenitei colt cu calea vitan (noroc ca am prins loc pe scaun...)
    10:20 - am ajuns la bucur obor
    10:30 - am plecat cu tramvaiul 16
    11:05 - am ajuns la servici

    Oare nu le este rusine?
    Nu credeam ca la metrorex sunt oameni asa inapoiati mintali care pun botul la toate jongleriile celor care se asteapta sa fie votati.
  • 0 (0 voturi)    
    13 km (Marţi, 17 noiembrie 2009, 23:13)

    Alex S [anonim]

    Budimex - Statuia Aviatorilor :-| 09 - 10:45 (asta pentru ca am incercat naiv sa ma duc cu 381 si apoi cu tramvaiul 34. Din pacate soferii NESIMTITI ai Bucurestiului au blocat linia de tramvai si am plecat pe jos ... ceea ce voi face si maine.
  • 0 (0 voturi)    
    infernal (Marţi, 17 noiembrie 2009, 23:17)

    minamarst [anonim]

    auchan- diham - 10 min
    diham- piata muncii- 30 min
    piata muncii- floreasca- 25 min

    am mers cu masina personala; oricum, numai in conditii normale nu: adica am reusit sa inaintez pe trotuar, linie de tramvai si contrasens.
    traseul il fac, in limite de mers aprox normale, in 30 de min, zilnic.
  • +1 (1 vot)    
    8-11:10 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 23:46)

    roxana [anonim]

    nu exagerez...asteptat 313 in berceni la capat aprox 30 min..apoi cosmarul: alexandru oregia-pta sudului-vacaresti 8:30-9:30,coborat la intarea pe tineretului, pe jos pana la Cantemir, acolo deja mai bine...un 116 si apoi 16, asta e: la munca ajuns la 11.10. drum de 40 min cu metroul... le permitem sa ne bage pumnul in gura cand vor ei. eu iau marire de 6%/an si aia in 2 transe, ei incep negocierile de la 20. f misto!
  • 0 (0 voturi)    
    Mai usor ca de obicei... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 0:52)

    Petru Moldovan [anonim]

    Nu mai tin minte cand m-am dat ultima data cu RATB sau cu metroul (in mod cert cu luni in urma cand a trebuit sa dau pe la service), oricum azi am mers cu scuterul ceva mai repede decat de obicei. E adevarat ca la Posta Vitan a fost mai aglomerat, ca semaforul de la Vatra Luminoasa era defect asa ca era un politist in locul lui si se trecea cam greu, pana la Iancului a fost ca de obicei aglomerat, dar dupa mult timp am prins in sfarsit pasajul de la Obor gol... Pe scurt in loc de 35 de minute am facut 24 de minute de mers 10km.
    Eu nu va inteleg pe astia care mergeti cu duda aia de metrou de ce nu va luati o bicicleta sau un scuter...
    • 0 (0 voturi)    
      metrorex (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 9:22)

      un calator [anonim] i-a raspuns lui Petru Moldovan

      Le multumim celor de la Metrorex pentru timpul pierdut in trafic.Toata lumea se plange de criza numai ei cu un salariu mediu de 3600 lei vor mariri salariale.Sa le fie rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    A fost liber!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 6:45)

    Alina [anonim]

    30 de minute pe drum! Fata de 50 de minute in mod normal. Deja incep sa ma gandesc ca poate nu merita sa ma mai inghesui in metrou alta data :) Nu s-a mai circulat asa bine prin Bucuresti de la summit, cand toata lumea s-a speriat si nu au mai iesit oamenii din casa.
  • -1 (1 vot)    
    sfaturi: (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 7:24)

    George [anonim]

    pt autor:
    vezi ca gopo nu a scris pretul (311,336 lei) ci a scris numarele RATB a doua autobuze din Bucuresti. :)

    pentru cititori: TRECETI LA BICICLETE!!!
    - consum redus (inca nu stiu cat "consum" pe 100km) :)
    - viteza medie acceptabila (peste 2 km cat faci in centru cu masina)
    - loc destul pe unele trotuare ca sa nu mergi tot timpul pe strada.
    eu merg aproape zilnic cu bicicleta la birou, iar sacourile le las la birou ca sa fie mai simplu...
  • 0 (0 voturi)    
    54 minute cu masina personala (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 8:03)

    costi [anonim]

    INCREDIBIL, sa fac pe un drum pe care in mod normal il parcurg in max 10 minute, 54 minute!!! (de la Cimitirul Armenesc la Aleea Circului) Asta ieri, ca zi am mai facut inca 15 in plus! Si asta doar multumita celor de la Metrorex! Va multumim din inima Metrorex!!!
  • 0 (0 voturi)    
    idee (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 9:11)

    Bogo [anonim]

    pot sa dau metrorex in judecata ca mi-au rapit ieri + azi 3 ore din viata? 3 ore pierdute pentru nimic?
  • 0 (0 voturi)    
    Metrou (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 9:44)

    anonim [anonim]

    O ora, pe ceas. Dar eu sunt ciocoi, am bicicleta....he he. Ai auzit tov. Geoana????? Sper sa nu mai aud de tine decat odata, ca ai cazut pe linii la metrou, cu PSD-istii tai....
  • +1 (1 vot)    
    3 ore si 30 minute (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 9:47)

    dj [utilizator]

    din Dristor pana in sos Pipera. In mod normal fac cam 50 minute iarna si 35-40 minute vara.
  • +1 (1 vot)    
    Lujerului Militari - Aparatorii Patriei Berceni (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:03)

    MB [anonim]

    metrou - 45minute
    41 - lujerului - ghencea - astept 3 tramvaie(10min) - parcurg transeul in 25 min
    11 - asteptare o ora - drum o ora si 40 de minute
    total = 3 ore si 15 minute!!!

    Citez si subscriu afirmatiei de mai jos "sa incepem concedierile promise la FMI cu angajatii metrorex!!! "

    Dupa ce ca niciodata nu se respecta programul de la metrou si incasarile au crescut DOAR pentru ca nu sunt alte solutii, mai au si pretentii - un sincer RUSINICA pentru fiecare angajat Metrorex
  • 0 (0 voturi)    
    Pta Sudului - Pta Presei (Blv Expozitiei) (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:20)

    Cristi [anonim]

    Pta Sudului - Tineretului 1h (Resurse : 381 si picioarele proprii)

    Tineretului - Pta Presei 2h

    ----------------------------

    Total 3h , intr-o zi normala , acest drum se face in 35-40 de min cu metroul.

    Sa traim bine, ce palaria mea!
  • 0 (0 voturi)    
    30 de minute (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:22)

    simistef [anonim]

    30 de minute Crangasi - Piata sudului via Stefan cel Mare, Mihai Bravu.
    • 0 (0 voturi)    
      la ce ora ai pornit? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:43)

      Vercix [utilizator] i-a raspuns lui simistef

      ...
  • 0 (0 voturi)    
    Aparatorii Patriei - Pta Victoriei (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:42)

    Vercix [utilizator]

    In mod normal 35 min (10 min pe jos + 25 min metrou).

    Marti 17 Nov, 1h30' cu taxi-ul cu plecare la ora 9 - din care 1h15' pana la Budapesta si 15' Budapesta - Pta Victoriei (nesperat), 26 lei platiti taximestristului.

    Miercuri 18 Nov , 1h10min - cu rolele :)
  • 0 (0 voturi)    
    50 minute (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:07)

    Adriana [anonim]

    traiasca tramvaiul 36...de la Diham pana in Pipera:50 de minute..dar asta pe la ora 9..eu cred ca sunt totusi un caz fericit
  • 0 (0 voturi)    
    2 ore 20min dimineata 17.11.2009 (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:25)

    ioana [anonim]

    Aparatorii-Patriei - Bd Libertatii, 2 ore pe sos Oltenitei, in nicio intersectie niciun politist, dezastru La Piata Sudului, Brancoveanu si Eroii Revolutiei, razboiul nervilor, multumim Metrorex, Radoi,Berceanu si conducatorilor iubiti.
  • 0 (0 voturi)    
    aprox 2 h (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 12:12)

    anonim [anonim]

    Baba Novac - Romana

    Baba Novac - Pache Protopopescu, masina personala 30 min, abandonat masina, urcat in troleu, 15 min o statie, abandonat troleu, la pas de la Foisor pana in Romana - 40 min :)
  • 0 (0 voturi)    
    despre metrorex (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 15:05)

    craluk [utilizator]

    Colegele mele stau in berceni (una pe oltenita si alta pe brancoveanu) ieri au facut 1 ora jumate pana la serviciu (langa cimitirul bellu),traseu de 10-15 minute.Eu locuiesc in Dr.Taberei si nu am avut probleme cu traficul.Singura chestie doar ca a fost tramvaiul mai aglomerat ca de obicei,in rest...am ajuns foarte bine la birou."TRAIASCA METROREXUL!!!!"'tu-le muma-n c.....
  • 0 (0 voturi)    
    Angajatii Metrorex (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:50)

    adib [anonim]

    Nesimtitii........... Vor salariimarite in conditiile in care stai la ora de virf si 10 minute sa vina un metrou in statie. Cine circula pe ruta Piata Unirii - Preciziei stie de pauzele de 2-3 minute in statii. Vor salarii marite pentru ce ??? Fac 1h20 minute cu tramvaiul de la Drumul Gazarului pina la statia de la Pacii (mers pe jos de la Straja pina la Tramvai inca 15-20 minute)
  • 0 (0 voturi)    
    2 h 40' Pacii - Televiziune via Crangasi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:33)

    anka [anonim]

    de la Pacii pana la Lujerului am stationat in troleul 62 80 de minute! apoi cu tramv 41 pana la Turda, de acolo pe jos, prin Herastrau, pana pe Teheran, unde lucrez.
    Adica cum a platit 311 ron la TAXI?? Pentru ce, pentru stationat in trafic??? Parca tariful la taxi era pe km parcurs, nu pe stat in trafic, nu? Sau in Romania se taxeaza altfel serviciile astea?????
  • 0 (0 voturi)    
    1 statie de tramvai in 45 min (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:52)

    ada [anonim]

    Intre Camil Ressu si Dristor (1 statie de tramvai) am facut 45 de min si am dat si 13 lei la taxi pe bucata asta... La Dristor am decis sa cobor din taxi si sa plec inapoi acasa pt ca nu avea nici un rost. Ar fi trebuit sa ajung la Timpuri Noi.
    Intr-o zi normala fac de la 1 Decembrie la Timpuri Noi 10 min cu metroul...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by