Constructia podului Calafat-Vidin este in stare critica

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 3 noiembrie 2009, 20:58 Actualitate | Esenţial


Proiectul de constructie al celui de al doilea pod peste Dunare care sa lege Bulgaria de Romania se afla intr-o stare critica, a declarat marti ministrul Transporturilor din Bulgaria, Alexander Tsvetkov. El  explicat ca intarzierea extraordinar de mare este cauzata de un management defectuos si lipsa coordonarii intre Romania si Bulgaria, relateaza Novinite.

"In ultimele trei luni ne-am intalnit de cel putin 15 ori cu grupul care executa lucrarea (FCC, din Spania - n.r.), deoarece au prea multe cereri. Totusi, nu toate aceste cerinte vor fi indeplinite", a spus Tsvetkov.

"Proiectul necesita masuri rapide, intrucat este finantat cu fonduri europene prin programul ISPA, care expira la sfarsitul lui 2010", a afirmat el, adaugand ca Bulgaria a ajuns la o noua intelegere si cu Romania, a adaugat Tsvetkov.

Podul dintre Vidin si Calafat va avea o lungime de doi kilometri. Dezvoltarea proiectului va costa aproximativ 226 milioane de euro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1922 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    O noua minune la Maglavit!? (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:07)

    Petrache Lupu (Maglavit!!) [anonim]

    Nu stiu de ce dracu ne tot falfaim atata(ca sa nu spun altfel) cu podul asta de la Bechet - Vidin!!?? Cel putin de vreo 10 ani!. Bulgarii, bravo lor, sunt cu partea lor de constructie-lucrarile pregatitoare pe malul lor- la zi.La noi, NIMIC! Si de aici provine toata intarzierea in derularea constructiei iar bulgarii risca sa piarda banii din cauza noastra!. Este capabila vreo autoritate din Romania sa explice de ce? Inteleg ca nu avem nevoie de banii pe care UE ii acorda Romaniei in regim NERAMBURSABIL (adicaGRATUIT) - vreo 33 de miliarde de Euro in total pana in 2015, dovada ca in 3 ani de cand suntem membri am "absorbit" doar vreo 850 de milioane, platind insa anual la bugetul UE partea care ne revine, de 1.5 miliarde Euro - INSA NU INTELEG CE AVEM CU BANII BULGARILOR, podul respectiv fiind un obiectiv de construit in comun, cu finantare din fonduri europene?!?!?!...
    Probabil ca in final vecinii nostri bulgari, sictiriti si la capatul rabdarilor se vor adresa Curtii de Justitie a UE, pentru a ne cere despagubiri si penalizari (tot din banii UE care ni s-ar cuveni)sau a ne obliga sa ne indeplinim obligatiile pe care ni le-am asumat fata de constructia acestui obiectiv.
    Nu vreau sa mentionez aici si ce avantaje economice ar avea acest pod pentru Romania, impunand constructia unei autostrazi de la Bechet la Timisoara, care sa preia traficul de marfuri care vin din Bulgaria, Turcia, Serbia etc, spre UE, cu consecintele pozitive si pe planul crearii de noi locuri de munca in toata aceasta zona si dea-lungul ei!!
    Domnule Berceanu, fiind de prin partile Maglavitului, poate faceti vreo minune acum pe ultima suta de mertri si cu podul asta ca altfel intram in bucluc atat cu Bulgarii cat si cu UE. Si tot noi astia, p...mea cum ne spuneti, o sa ne rupem banii(europeni) de la gura, ca sa va platim indolenta!. Traian, cu Apolodor din Damasc a construit podul peste Dunare, acum 2000 de ani, in numai 2 ANI ,lung de 1300 mtr. si lat de 16 metri, CU FONDURI PROPRII !!
    • -1 (3 voturi)    
      amintirile, bata-le vina! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:20)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Petrache Lupu (Maglavit!!)

      pe vremea cand era ministru, dl Basescu s-a opus din rasputeri oricaror poduri, vrand musai sa duca tirurile in portul Constanta. Ian intrebati-l! Sau poate sunt de vina cine stie ce moguli, Patrici si alte cele!
    • 0 (0 voturi)    
      calafat-vidin!!!! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:28)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Petrache Lupu (Maglavit!!)

      nea petrache, podul e la calafat-vidin si nu la bechet-vidin! si ai incredere ca nu e bun pt romania
    • 0 (0 voturi)    
      nea Petrache (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 1:48)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui Petrache Lupu (Maglavit!!)

      n-ai inteles bre ca bani se duc la bugari, acolo unde se si termina podul, e podul bulgaresc peste dunare :)
      La capat proiectantul o sa faca o bucla, si va fi podul Vidin-Vidin:)
  • -2 (2 voturi)    
    podul bulgaresc (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:26)

    andrei [anonim]

    podul asta e bun numai pt bulgari. e interesul lor sa-l plateasca ei! romaniei podul asta aduce pierderi comercial foarte mari, plus ca scoate bucurestiul de pe harta europeana de transport!
    • +1 (3 voturi)    
      Domnule, aveti o gandire MES CHI NA! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:54)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui andrei

      abia scapam de plouare...Acum. vorbind serios, cand Bucurestiul NU va mai fi capitala, cand nu va mai fi o piata, atunci draga domnule, puteti sa va ingrijorati. In rest, daca TRANSITEAZA mai putine tiruri nu vad unde e pierderea.
      • 0 (0 voturi)    
        oare? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:54)

        Technicus [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        E plina Romania de TIR-uri si accidente.
        In parte si din cauza ca exista o singura banda pe sens si putine sosele.
        Daca vrei mai putine TIR-uri, faci ca elvetienii: orice camion care nu are destinatie Elvetia nu poate traversa Elvetia decat urcat pe tren.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca asa stau lucrurile... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 12:24)

      Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      ..si cam asa stau, macar intr-o oarecare masura, atunci demnii nostri politicieni, cu a lor rectilinie si rigida coloana vertebrala, nu trebuia sa accepte participarea la acest proiect.
      Asa insa, nu vrem podul, dar las'ca ne prefacem ca-l vrem, ca sa le putem baga bulgarilor bete-n roate... mentalitate de smecheri de la birtul din coltul mahalalei. Meritam pe deplin apostrofarile sarbesti de pe la finalul anilor '90 -- Rumunski, c...e
  • +2 (2 voturi)    
    Podul de la Gradistea!!! (Marţi, 3 noiembrie 2009, 22:52)

    anonim [anonim]

    Nu se repara podul care duce calea ferata direct la Giurgiu! Cata economie si cu cat ar reduce poluarea acest pod, de pe CEA MAI VECHE CALE FERATA DIN ROMANIA! Am cerut detalii la ministerul de resort si ni s-a raspuns ca a fost cuprins in bugetul pe 2009. Suma alocata 0 (zero!).Vom face odata o expozitie cu TOATE ACESTE RASPUNSURI ABSURDE DE LA AUTORITATI!
  • +2 (2 voturi)    
    la pastele c (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 0:40)

    HESS [anonim]

    Ce sa faca astia.Fiti mai seriosi.Nu au batut un cui in 20 de ani.Au ras aproape tot ce se putea.
    Stiu doar sa puna taxe pe poduriile facute de altii.
  • +1 (1 vot)    
    Off Romania (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 2:36)

    M,O [anonim]

    Ma obosesc acesti oameni, nu-i inteleg si nu pot sa inteleg sa ma omori.
    Ma gindesc ca noi avem si oameni destepti nu numai hoti, dar se pare ca m-am inselat rau de tot.
    Vorbesc de toate partidele aici , si mi-e teama ca nu mai avem scapare, ca nu va ma exista o iesire la liman.

    Hai sa zicem ca fura , toti, dar in mintea mea proasta ma gindeam ca ei se gindesc si la faptul ca trebuie sa creasca aceasta desaga din care ei fura, ca sa aiba ce mai fura si pe mai tirziu si sa mai ramana si celorlalti ceva firimituri, dar astia nu sunt in stare sa creasca nimic, nu stiu decit sa ia tot din sac si nu-i intereseaza de nimeni nimic, dupa ei potopul.

    Exista la Ostrovul Mare in mehedinti- portile de fier 2, un pod de minune cu sirbii la citiva km de bulgari si implicit la drumul cu turcii.
    Acest pod sta si putrezeste care are rolul numai de a produce ceva energie electrica de la hidrocentrala construita de ceausescu.
    Au muncit 10 mi de oameni acolo s-a construit o adevarat COLONIE de oameni acolo, au terminat lucrul si au plecat in tara la alte santiere.
    A ramas podul, iarba si buruienile cresc prin crapaturile de ciment la capul podului, si vaintul bate a pustiu in zona.
    A mai ramas o ghereta de control goala si la citeva sute de metrii, sunt citeva blocuri cu oameni ce arata ca in ghetourile din africa.
    Vara e un miros in zona de mori de la gunoaiele aruncate peste tot de cei ce au mai ramas in acele blocuri amarite , grii, cu fatade de comunism.
    Podul si vama a fost deschis cfiteva zile. Oamenii s-au bucurat ca zona va devenii zona de tranzitie si investitori v-or venii in zona si totul va fi bine.
    In 24 de ore, pe biciclete, vamesii au fost dusi la Bechet.
    Totul inchis de parca niciodata acel pod nu a fost construit pentru a se trece peste el.
    A ramas dezamagirea in urma si vantul ce bate intre malurile dunarii copiii citorva oameni ce inca se mai gindesc ca o data si o data se va deschide vama la noi si va fi bine.

    Mai au de asteptat saracii oameni!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by