Boc il contrazice pe Stolojan: Salariile si pensiile vor fi platite integral

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 octombrie 2009, 17:42 Actualitate | Esenţial


Guvernul nu are in vedere diminuarea salariilor si pensiilor, deoarece dispune de solutii alternative care sa ii permita sa plateasca in urmatoarele luni aceste drepturi la nivelul actual, chiar si in contextul situatiei economice dificile, a declarat, vineri, premierul interimar, Emil Boc, citat de Mediafax.

"Vreau sa fiu clar si precis: chiar daca este o situatie mai dificila, Guvernul va asigura plata salariilor si pensiilor, in lunile noiembrie si decembrie, precum si ulterior, pe baza bugetului pentru 2010. Guvernul nu are in vedere reducerea salariilor si pensiilor si nici neplata acestora, deoarece are la dispozitie solutii alternative", a spus Boc.

Declaratia premierului interimar vine dupa ce liderul PDL Theodor Stolojan a declarat, la Realitatea FM, ca este posibil ca bugetarii si pensionarii sa primeasca salarii si pensii diminuate pentru o perioada relativ scurta, in situatia politica actuala si in contextul relatiilor Romaniei cu Fondul Monetar International (FMI).








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1148 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Specialistu' (Vineri, 30 octombrie 2009, 17:49)

    gigi [anonim]

    Daca Boc cel mic il contrazice si pe Stolo, atunci, cred ca a spus totul despre guvernarea lui. Doamne ajuta!
    • 0 (6 voturi)    
      Bascase derapeaza grav :SE EVOCA DICTATOR !!! (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:33)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      in cadrul intalnirrii cu intelectualii fideli la GDS !!!

      "Clasa politică e de vină, a replicat sala. "Alegeţi-o cum trebuie! Dacă aş fi dictator, aş numi-o pe placul dumneavoastră", a răspuns prompt prezidenţiabilul. "Sunt de acord că suntem într-o mlaştină. Dar omul politic intră şi în mlaştină, se şi murdăreşte. Dar trebuie să vezi şi capătul", a adăugat acesta. "
      • +1 (1 vot)    
        Pacat ca nu gindesti (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:42)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

        sau macar nu citesti ceea ce citezi.

        Nu am de unde sti ce este in sufletul lui Basescu, dar remarca sa este o respingere a dictaturii, cea care ne-ar permite sa scapam ca pe vremea Iliescu si a lui Nastase - cel care trimitea Parchetul peste criticii sai - de galagia injuraturilor din politica.

        Dimpotriva, Basescu face apel la electorat sa isi asume raspunderea pentru cei pe care ii trimite in demnitati publice. Daca preferi ca altcineva sa te scape de rahatul din politica, abia atunci esti iubitor al dictaturii.
    • +4 (4 voturi)    
      Boc (Vineri, 30 octombrie 2009, 22:16)

      srt [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      De obicei nu prea ma uit in gura politicienilor cand declara una sau alta dar pe Boc il cred.

      Nu prea-mi amintesc sa manance r...t gratuit si sa arunce tot felul de bombe aiurea ca majoritatea.

      Pana acum mi-a dat impresia unui politician decent.

      Pacat ca avut ghinionul sa conduca un guvern de criza dar nu cred ca multi ar fi facut fata mai bine ca el.

      Parerea mea.
      • +1 (1 vot)    
        bine zis (Vineri, 30 octombrie 2009, 23:34)

        sergiu [anonim] i-a raspuns lui srt

        sunt total de acord cu tine ;) bine spus
    • 0 (2 voturi)    
      Stolo arunca zvonuri alarmiste (Vineri, 30 octombrie 2009, 22:16)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui gigi

      fiindca asta ii e meseria. Ma mir cum de nu s-a compromis total dupa jocul cu uite popa, nu e popa.
  • +1 (7 voturi)    
    Daca Base pierde (Vineri, 30 octombrie 2009, 17:57)

    Ion naiv, Infantil si fara minte intreaba [anonim]

    Daca Base pierde alegerile, credeti ca PD-L-ul se va rupe?
    ( ...stiu, stiu, unora chiar li se rupe daca se rupe, dar totusi...)
    • +3 (5 voturi)    
      Normal ca se rupe (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:16)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Ion naiv, Infantil si fara minte intreaba

      Ca orice nu e natural.
      Mamaliga cu "maglavais" de partid care e pdl nu are istorie si pontul e ca..nici nu va avea.
      Va fi un fum toxic in plamanii romaniei. Vom tusi si vom respira mai departe.
      • 0 (0 voturi)    
        Nuantare (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:46)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

        Daca Basescu iese din politica, PDL va avea soarta PNTCD din exact aceleasi considerente. Ostilitatea fata de regimul Iliescu a facut ca ambele partide sa fie puternic contaminate de cirtite, iar conducerea de la virf - coposu, respectiv Basescu- a decis ca crearea unui partid de executanti disciplinati este singura modalitate de a rupe tesatura de interese mafiote care tine la un loc majoritatea post-comunista. De aceea, in absenta unui sef autoritar in interior si democratic in afara ambele partide sint sortite disparitiei.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu cred (Duminică, 1 noiembrie 2009, 10:08)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

          PDL a fost pana acuma in opozitie si nu s-a rupt. Acuma i s-a suspendat guvernul, si tot nu se rupe. De-aia eu nu cred ca daca Basescu pierde alegerile prezidentiale (ceea ce mi se pare improbabil - nu din cauza ca e el atat de nemaipomenit, ci din cauza ca are contracandidati de doua parale), PDL va fi din nou in opozitie. A mai fost, si s-a descurcat bine.
  • +1 (9 voturi)    
    Ce cauta Stolojan la irealitatea tv? (Vineri, 30 octombrie 2009, 17:59)

    Tocai [anonim]

    Este schivalent cu a vorbi despre funie in casa spanzuratului.
    Aceasta pravalie trebuie somata sa-si plateasca datoriile catre stat de urgenta, altfel ar trebui inchisa si vanduta pe 1 Leu.
  • +2 (12 voturi)    
    Iresponsabili (Vineri, 30 octombrie 2009, 18:10)

    Add [anonim]

    Oare cat mai au de gand iresponsabilii,incompetentii astia sa prelungeasca agonia?De ce nu se dau dusi odata alde boc,pogea,etc?!?Astia nu se gandesc ce impact pe pietele financiare au balbaielile lor,declaratiile date in scop electoral?Stolojan nu stia sa le spuna asta lui Boc&Pogea la partid din ianuarie incoace?!Au stat ca niste loaze luni de zile sa se rezolve criza de la sine,fara niciun fel de masuri,cu sute de aparitii televizate despre iminenta unui program anticriza care n-a venit nici acum.In schimb a venit degringolada si in randul lor,au crezut ca se pot complace intr-un 'dolce far niente' pana dupa alegerile prezidentiale,uite ca le-a venit mai curand scadenta bugetara si acum incep s-arunce cartoful in acelasi partid.
    • 0 (0 voturi)    
      Diferenta de pozitie (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:50)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Add

      Stolojan vorbeste de riscurile cu care se confrunta statul roman ca om politic neangajat in actualul guvern, in timp ce Boc este premierul care are obligatia sa mentina increderea in capacitatea de plata a statului si trebuie sa fie hotarit sa o vinda si pe ma-sa pentru ca obligatiile statului sa fie achitate.

      Stolojan vorbeste de faptul ca resursele disponibile scat amenintator, Boc de faptul ca pentru moment ele sint suficiente. Cine are urechi de auzit sa asculte.
  • +3 (5 voturi)    
    E clar. Dar care? (Vineri, 30 octombrie 2009, 18:35)

    vio [anonim]

    E limpede ca macar unul e incompetent. Si lansator de stiri alarmiste si false.

    Dar care?
    • 0 (2 voturi)    
      Greu (Vineri, 30 octombrie 2009, 18:52)

      G [anonim] i-a raspuns lui vio

      E greu de zis.

      Cred insa ca activistii portocalii au aceeasi dilema si se zbat in chinuri groaznice.

      Poate apare Zeus si face ordine in ograda. Sau poate o pune pe Udrea sa ii urecheze pe cei doi copii.
  • -4 (6 voturi)    
    Sa fi venit vremea? (Vineri, 30 octombrie 2009, 18:47)

    even [anonim]

    sa-si dea Stolo arama pe fata. L-o fi chemat nelu kaghebistu la ordine si i-a adus aminte de perioada cand l-a pus prim ministru. Dupa parerea mea a fost cea mai mare nulitate in materie de prim ministrii din Ro de dupa '90
    • 0 (2 voturi)    
      Stai evene (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:03)

      G [anonim] i-a raspuns lui even

      Nu porni deja atacul, asteapta intai indicatiile pretioase de la Zeus.

      Daca se hotaraste sa mearga pe varianta Stolo ce te fac?
    • +1 (1 vot)    
      Apropo evene, (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:05)

      G [anonim] i-a raspuns lui even

      Vezi ca mai e un articol unde Stolo spune va vom plati 3% din PIB doar pe dobanzi si nu e nici macar un comentariu care sa-l infiereze ca agent al agenturilor.
    • 0 (0 voturi)    
      A mai fost unul... (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:20)

      George [anonim] i-a raspuns lui even

      ...dar de care a uitat lumea. E vorba de Isarescu, cel mai anonim prim-ministru pe care l-a avut Romania de 20 ani. In perioada lui nu s-au dat hotarari de guvern, nu au fost initiative legislative din partea cabinetului sau. De unde concluzia ca unii pot fi excelenti intr-un loc si nulitati in altul...
      • 0 (0 voturi)    
        Cota unica la TVA spune ceva? (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:01)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui George

        Primele masuri de pregatire a economiei Romanesti pentru a beneficia de invitatia de aderare la UE au fost luate de Isarescu so doar partial contnuate de urmatorul premier, care mai mult a taraganat sau a simulat pregatirea pentru aderare.
    • 0 (0 voturi)    
      cine mai crede ca vor fi bani de salarii? (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:32)

      axel [anonim] i-a raspuns lui even

      Mai e vreunul in tara asta care chiar crede ca se vor mai putea plati salariile la bugetari?

      Eu cred ca in sinea lor oamenii deja stiu ca urmeaza o perioada neagra. Dupa declaratii contradictorii si balbaieli politice, omului ii este clar ce il asteapta. Nimic bun!
      • +1 (1 vot)    
        De unde bani pentru bugetari? (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:30)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui axel

        Pe actualii guvernanti nu i-a interesat decit de bugetari, de parca banii de acolo provin.
        Nimic despre mediul privat sau pentru mediul privat.
        Din moment ce avem supernulitati in conducerea tarii, cineva trebuie sa plateasca.
        In primul rind vor plati bugetarii, apoi cei cu ajutoare sociale, pensionarii si copii, pentru ca se vor diminua alocatiile sau vor fi erodate de inflatie..
        Cam nasol.
        Dupa parerea mea, inca sint bani destui, numai ca trebuie gestionati eficient si eliminate rapid excesele. Situatia este incomparabil mai buna fata de 1999.
    • 0 (0 voturi)    
      Vremea (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:58)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui even

      Cu votul romanilor din 2008, nu putea iesi un guvern competent politic sub nicio forma. Singurul lucru posbil era imprtirea influentei politice intre doua partide (oricare doua din trei) strict duipa criteriul proportionalitatii la placinta politica. Asta am avut si asta Stolojan a refuzat sa gestioneze, pentru ca doar un sef de partid ar fi avut autoritatea necesara.

      Este posibil ca Stolojan sa spere ca PDL ar putea gasi dupa prezidentiale sprijin pentru o guvernare cu responsabilitati politice autentice.

      Pe de alta parte, Boc este casierul care spune ca mai sint destui bani in seif iar Stolojan este contabilul care spune ca firma merge in paguba. Cele doua idei sint corecte si ambii au dreptate sa isi faca publica parerea.
  • -1 (3 voturi)    
    pensii si salarii (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:06)

    zavoianu [anonim]

    domnilor solutia e simpla sa fie taiate din pensiile care depasesc 15 milioane imi cer scuze dar sub aceasta suma ar fi crima sisalariile care depasesc 30 milioane pe 2 ani pina iesim din criza cu respect
    • 0 (0 voturi)    
      Si cind pensionarii vor cistiga in instanta (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:02)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui zavoianu

      ...eventual la CEDO, cine va plati?
  • 0 (0 voturi)    
    Se intampla ceva (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:27)

    Curiosul [anonim]

    nou pe scena politica din Romania? Oare!!!
  • -2 (2 voturi)    
    saracu boc... (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:39)

    anti-spetznaz [anonim]

    nici el nu mai stie ce zice. Isi schimba parerile de pe o zi pe alta. Pai da, in functie de ce ii spune Base la telefon.
    Cuvantul de baza la guvernarea PD = INCOMPETENTA.
    Mi-e si greata sa mai deschid televizorul si sa-i vad!!!
    Jos Basescu si compania!
  • -1 (1 vot)    
    .... (Vineri, 30 octombrie 2009, 20:55)

    mircea ionescu [anonim]

    interesant,pdlistii au inceput sa se contrazica intre ei...cel mai probabil asta i-a spus baselu lu boc sa declare...da acu,de ce oare o fi baselu impotriva lu stolojan?...sa emigreze iar nenea stolo?..sa si ia turma si sa si faca alt partid?...nu m-ar mira sincer sa fiu.
  • -2 (2 voturi)    
    Boc stangaciul (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:02)

    alexandra [anonim]

    Nu inteleg cum Boc mai are tupeul sa apara in fata noastra, dupa 10 luni de proasta guvernare. Inteleg ca nu face altceva decat sa ii apere dosul sefului sau, dar de aici pana la a continua sa ne minta in fata e cale multa.
    Basescu va fi distrus cu proprii oameni si propriile arme.
  • -2 (2 voturi)    
    HOTIIIIIIIIIIIIIII (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:15)

    MICU ALIN FLORIN [anonim]

    Din cate stiu eu acestia amandoi si boc si stolo sunt din pdl,oare de ce se contrazic?oare nu au impartit la egalitate banii furati din bugetul statului?

    PDL-ul pt mine este un partid de Hoti,doar e clar ca e de hotii cu Base in frunte
  • -1 (1 vot)    
    Boc vorbeste iar in necunostinta de cauza (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:37)

    Adnana [anonim]

    Boc vorbeste iar in necunostinta de cauza, sau crede ca mai poate pacali pe cineva. Salariile, dragul meu clujean nu se platesc DELOC. Nu s-au platit in randul unor oamenii de cateva luni si , surpriza pentru tine, nici nu se intrevede vreo speranta de a se plati in curand. Asa ca, daca imi permiteti, mai bine taca-ti fleanca !!!
  • -1 (1 vot)    
    parerea mea (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:37)

    gelyx [anonim]

    astia amandoi sunt oamenii lui base , bine cel putin , boc a fost pana sa faca poc .Boc se vede ca e suparat ca a fost dat jos de pe functia de premier al statului si acum ii ataca pe ceilalti .Nu inteleg daca tot e asa de darnic acum de ce nu era si atunci ?
  • -2 (2 voturi)    
    Crin (Vineri, 30 octombrie 2009, 21:42)

    elena [anonim]

    Crin este presedintele de care avem nevoie, el este capabil sa conduca tara!
    • +1 (1 vot)    
      esti fara minte elena (Vineri, 30 octombrie 2009, 23:07)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui elena

      mai bine sa conduca basescu si boc tara asta decat patriciu si altii.
      pe bune gandestete si la asta nu te ascunde in spatele iubiri de partid si devotament . deschide ochii si fii realista
  • 0 (0 voturi)    
    nelamurire (Sâmbătă, 31 octombrie 2009, 9:14)

    ingeras [anonim]

    nu vad de ce se mai amesteca Boc...???


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by