Controversa in jurul noii centrale nucleare: Ministerul Economiei pierde procesul cu Greenpeace si sustine ca nu a stiut de plangere

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Luni, 26 octombrie 2009, 17:11 Actualitate | Esenţial


Procesul despre care nu stia ministerul
Foto: Hotnews
Oficialii Ministerului Economiei nu au cunostinta de faptul ca au avut proces cu Greenpeace Romania si cu atat mai mult ca l-au pierdut. "Este o stire falsa, nu a existat niciun proces. In mod normal ar fi trebuit sa primim o citatie, iar eu nu-mi aduc aminte de o asemenea hartie, a declarat pentru HotNews.ro Tudor Serban, secretar de stat in Ministerul Economiei. Potrivit acestuia, citatia ar fi trebuit sa treaca si pe la el.

Greenpeace Romania a anuntat ca a castigat procesul intentat Ministerului Economiei pentru refuzul de a face publica amplasarea viitoarei centrale nucleare din Romania. Tudor Serban sustine ca nu a fost stabilita inca locatia, fiind inca in analiza. Reprezentantii Ministerului Economiei au afirmat in mai multe randuri ca decizia privind locatia va fi luata pana in toamna. Potrivit secretarului de stat, nu a fost inca stabilit locul deoarece, in conditiile in care a fost demis Guvernul, "nu este o stare normala de lucru" si "avem un blocaj" la nivel decizional.

Contactati de HotNews.ro, reprezentantii Greenpeace Romania sustin ca cei de la Ministerul Economiei au stiut de proces. "In iunie ne-am intalnit cu jurista lor", a afirmat Crisanta Lungu, director executiv Greenpeace Romania. Aceasta crede ca ministerul va face un recurs si astfel locatiile pentru amplasarea centralei nucleare nu vor fi cunoscute prea curand.

In baza liberului acces la informatii publice, in martie 2009, Greenpeace a solicitat Ministerului Economiei lista celor o suta de locatii care au fost evaluate pentru construirea de noi centrale nucleare in Romania. Greenpeace sustine ca informatiile respective au fost solicitate de mai multe ori, mentionandu-se faptul ca lipsa unui raspuns  va implica actionarea in instanta. In conditiile in care nu a furnizat niciun raspuns, Ministerul Economiei a fost actionat in judecata pentru refuzul de a oferi liber acces la informatii de interes public, proces pe care l-a pierdut.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3981 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    nesimtire romaneasca (Luni, 26 octombrie 2009, 17:44)

    saab [anonim]

    va dati sema ce functionari imbecili detine Ministerul Economiei ?(si nu numai, celelate ministere sunt la fel).
    ceri niste informatii - nu primiesti nici un raspuns. Nesimtire evidenta. Bun. Tre' sa pierzi vremea apoi in instanta pentru niste lucruri banale. Iar dupa ce castigi, vin reprezentatii ministerului si pretind ca nici nu stiu despre ce e vorba. Uluitor si specific romanesc.

    Solutia e simpla: afara cu functionarii nesimititi si incompetenti. Faci cerere si nu raspund in 30 de zile? Afara! pierde ministerul in proces din cauza lor? Afara cu ei! Habar n-au ca sunt procese pe rol? Afara imediat cu juristii de doi bani. Trebuie sa plateasca institutia pt prostiile lor? Afara si sa fie si taxati financiar!
    Sa vedeti ce economie la buget vom face. Nu uitati jumate din functionari sunt inutili si papa din banii poporului. La gunoi cu ei!
    • -6 (14 voturi)    
      Nu, nesimire de partid (Luni, 26 octombrie 2009, 18:34)

      hassan [anonim] i-a raspuns lui saab

      Ca nu oricine ajunge sa detina functiui de conducere in minister.
      Ori esti de la partidul "cel bun", ori esti nepotica de la Cluj de care e nevoie urgent la Bucuresti.
    • +3 (3 voturi)    
      corect, dar incomplet (Luni, 26 octombrie 2009, 19:51)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui saab

      Trebuie sa-ti raspunda in 10 zile, nu in 30, sa zice legea cu accesul la informatii. In rest ai prefecta dreptate.
  • -2 (10 voturi)    
    Deh, "profesionisti"!!! (Luni, 26 octombrie 2009, 17:51)

    gigel [anonim]

    Probabil ca era ziua cu sot, cand se lucra la cealalta specialitate, Sanatate.
    Niste neica-nimeni anagajati doar pe criteriul apartenentei politice, recte PDL. Efectele se vad, si nu e vina lui Patriciu, Vanghelie, Grivcco, Vantu.
    • -3 (9 voturi)    
      gigel si profesionistii (Luni, 26 octombrie 2009, 18:20)

      gura rea [anonim] i-a raspuns lui gigel

      se vede ca esti "gigel"
      Pai "profesionistii "astia au fost implementati( vorba unui mare ganditor social democrat)tocmai de cei pe care-i speli la nufarul...cate guvernari pdliste au fost in ultimii 20 de ani in ronmanica?
      Iar despre asa zisa organizatie Greenpeace ce sa zic ..mai vezi si tu cine-i manipuleaza..ca n-am auzit pana acuma sa faca scandal pentru defrisarile de prin Covasna ,Harghita, Neamt sau Maramures.
      Chestia cu procesul este o gogorita sa faca si ei nitel valuri..ca daca n-au activitate tre sa gaseasca si ei ceva..acolo sa justifice banii primiti.
      • +1 (7 voturi)    
        cum spuneam (Luni, 26 octombrie 2009, 18:41)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui gura rea

        vinovat e psd-ul, ca el conduce ministerul economiei.
        e clar
        • +2 (6 voturi)    
          psd-ul, pnl-ul, Patriciu, Voiculescu, Vantu..siiii (Luni, 26 octombrie 2009, 21:15)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui gigel

          ILIESCU !!! Ei sunt vinovatii pt incompetenta Ministerului Economiei, implicit a lui Videanu.
      • -1 (9 voturi)    
        Bleah! (Luni, 26 octombrie 2009, 18:44)

        juan [anonim] i-a raspuns lui gura rea

        Da, nu exista proces! Totul e o inventie, VIdeanu e un sfant! El nu greseste niciodata, nici la Economie, nici la Sanatate!
        Doar are studii superioare, a fost......fotbalist!


        Hai ca esti prea "portocaliu". Oi fi si tu un urmas al lui Traian, in gurita madamei Udrea!
        • -2 (4 voturi)    
          Mai ... (Luni, 26 octombrie 2009, 20:38)

          ney [anonim] i-a raspuns lui juan

          ... da ce ai tu cu gurita lui nutzi? Ti se pare ca nu e in regula ceva cu gurita ei? Nu vezi ca gurita ei, adevar graieste? Adevarul pe care Traian il gandeste seara (cu voce tare) il graieste gurita nutzicii.
  • +2 (6 voturi)    
    d-le ministru (Luni, 26 octombrie 2009, 17:52)

    Io [anonim]

    Cred ca e un excelent moment sa zbori.
  • 0 (2 voturi)    
    mda (Luni, 26 octombrie 2009, 17:57)

    liviu_ [utilizator]

    dar ministerele stiu ceva?
  • +10 (12 voturi)    
    sigur ca stiau.... (Luni, 26 octombrie 2009, 18:12)

    Dr@gos [anonim]

    Potrivit informatilor de pe site-ul Tribunalului Bucuresti (http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=3&d=MzAwMDAwMDAwMjY5OTY0 ) cei de la MEconomiei au fost chiar activi in proces- au depus intampinare pentru termenul din 03.06.2009 si au ridicat si o exceptie care s-a judecat la termenul din 14.10.2009
    A nega acum ca au pierdut este de un enorm prost gust, chiar daca mai exista si cai de atac. Ma raliez si eu la propunerea de zbor pentru reprezentantii ministerului in frunte cu onorabilul ministru Videanu. Sau poate dl Videanu ne va spune cum stau de fapt lucrurile.....
  • -5 (9 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 octombrie 2009, 18:30)

    [anonim]

    • +6 (8 voturi)    
      n-are legatura (Luni, 26 octombrie 2009, 18:47)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui

      aberezi. informatia, cand va fi, este publica, deci nu vad care ar fi beneficiul detinerii unei informatii publice.
    • +2 (4 voturi)    
      Numai Videanu (Luni, 26 octombrie 2009, 18:49)

      CTC [anonim] i-a raspuns lui

      Si prietenii lui sa stie? Daca stie toata lumea e oricum ceva mai fair, pot toti rechinii sa se bage. Iar de obligat, tocmai l-a obligat o instanta de judecata. Iar partea cu nu am stiut de proces e oricum cam penibila.
    • -2 (2 voturi)    
      la asta ma gandeam si eu (Luni, 26 octombrie 2009, 19:05)

      Mihai D. [anonim] i-a raspuns lui

      Am mai auzit si in alte randuri ca Greenpeace ar fi o organizatie de spionaj. O fi, n-o fi? In tot cazu', nu vad de ce informatia ar fi de interes public atata timp cat nu s-a luat vreo hotarare de a construi ceva. Si atunci s-ar afla oricum, pentru ca trebuie selectate o multime de firme.
      • 0 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 octombrie 2009, 19:46)

        [anonim] i-a raspuns lui Mihai D.

        • +1 (1 vot)    
          doar aparent, pentru cine nu e informat (Luni, 26 octombrie 2009, 22:06)

          omu verde [anonim] i-a raspuns lui

          Greenpeace e prezent in peste 40 de tari, inclusiv in Romania. fiind o organizatie internationala, poate de-acolo s-a nimerit confuzia. iti dai seama ca nu ai cum sa folosesti numele asta in afara organizatiei. Sediul greenpeace international e la Amsterdam, mai citeste si tu
        • 0 (0 voturi)    
          acela era alt Grinpis (Luni, 26 octombrie 2009, 22:24)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui

          Era unul facut de Iliescu - oooOOOpS! dar bine ca ai adus vorba de asta, ca tocmai mi-am amintit ca am vazut zilele trecute in alta parte, numele tipului care conducea Grinpis (acela fals).
          Povestea cu procesul e din 2002, de atunci si pana acum s-au schimbat multe lucruri si Greenpeace s-a implicat in mai multe cazuri.
          Astia de acum sunt filiala "pe bune" din Romania a celor "adevarati" ;)
      • 0 (0 voturi)    
        atentie (Luni, 26 octombrie 2009, 23:20)

        omu verde [anonim] i-a raspuns lui Mihai D.

        firmele nu se selecteaza...se face licitatie publica..totusi e energie nucleara , care poate face BUM , nu e autostrada vietii care n-o sa fie gata nici in 5 generatii
    • 0 (0 voturi)    
      care parteneri, draga (Luni, 26 octombrie 2009, 23:24)

      Omu verde [anonim] i-a raspuns lui

      e o organizatie independenta din toate punctele de vedere, again, intra pe site :))

      urzicarea are alta cauza - locatia consturirii unei centrale nucleare colo-șa la mata în curte e informatie publica, ca sa nu mai zic, ca intr-o tara normala, cum e austria, guvernu (ca ei aveau la vremea aia,) a intebat populatia daca mai serveste centrale nucleare, prin referendum. si populatia a zis nuuuuuuuuuuuuu si de 20 de ani nu mai fac reactoare.....
  • +1 (3 voturi)    
    cred ca se agita degeaba greenpeace (Luni, 26 octombrie 2009, 18:41)

    gelu [anonim]

    domnilor, e Videanu il tineti minte? suspendate, subterane, penetratii ... SF-uri. nu face nimic doar are grija de baietii destepti.
  • +2 (2 voturi)    
    a sti sau a nu sti ! (Luni, 26 octombrie 2009, 19:47)

    Ioana [anonim]

    Este normal ca lista locatiilor sa fie anuntata, dupa ce se face publica este prea tarziu sa se mai poata face ceva.Asa va apar toate constructiile MASTODONT , pe furis, si ce mai faceti ???Adica mai puteti face ceva ? In ROMANIA, "cainii latra, ursul merge" mai departe..
    • -1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 octombrie 2009, 20:09)

      [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      • 0 (0 voturi)    
        pai, "pe sub mana" a mers! (Luni, 26 octombrie 2009, 22:26)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui

        In anul asta, in care s-au tooot discutat cele 100 locatii, crezi ca toti din Minunatele Comisii samd. nu si-au anuntat prietenii?
        Ei, na...!
  • +1 (1 vot)    
    petitie anti-nucleare (Luni, 26 octombrie 2009, 22:04)

    omu verde [anonim]

    oameni buni, daca NU vreti alte centrale, alte reactoare, intrati pe site-ul ala verde, www.greenpeace.ro si semnati colea o petitie fix pe subiect. ca e videanu ca e altcineva, daca NOI NU VREM CENTRALE, n-o sa avem. Da trebuie sa SPUNEM chestia asta
    • -1 (1 vot)    
      asa, asa (Luni, 26 octombrie 2009, 23:31)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui omu verde

      foarte bine, nu vrei centrale nucleare pai o sa iti construiasca termocentrale care polueaza in draci! sau poate vrei sa se importe energie pe bani grei, normal tu poate ai ceva resurse financiare :)) ori poate vrei numai energie "verde", ehh, problema e ca aia costa si mai mult, da' na, acu' e la moda sa fii "eco", a trecut vremea "emo"
      • +1 (1 vot)    
        alternativa energia regenerabila (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:06)

        wolfsoul13 [anonim] i-a raspuns lui stupidu

        Nu cred ca ideea e sa se investeasca in termocentrale, ci sa se canalizeze investitiile spre o energie verde, mai curata si mi prietenoasa fata de mediu: energia care vine de la vant, de la soare, de la apa. Toate tarile civilizate, care au constientizat problema existenta (si dovedita) a incalzirii globale, investesc masiv in acest gen de energie. Noi de ce nu putem face asta?
        • 0 (0 voturi)    
          nice dream (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:17)

          tutu [anonim] i-a raspuns lui wolfsoul13

          Hai ca visezi .... numai norvegienii si altii care i-si pot planta moristile in apa sau pe tarm mai cred in vant si alte cele ... restul le-au cam abandonat. In plus, incearca sa faci un calcul de eficienta si ai sa vezi ca nu merita.
          Promovarea centralelor eoliene in Romania este actiunea de marketig a producatorilor (de exemplu Vesta) pt ca sa nu sucombe (comenzi din vest, pe une lucrez si eu, in domeniu) nu prea mai sunt, marfa pe stoc si in lucru este, etc... In plus, niscavai politicieni sunt "direct interesati" in afacere (fie au terenuri ori au primit "ungerea" necesara si dai si promoveaza ca la "Gicu' romanu' merge "prosteala pe fata")
          Pe urma, in vestul capitalist (putred) se prefigureaza noi centrale nucleare (generatia a III-a, nu CANDU de generatie 1980) care costa pe jumatate si sunt de doua ori mai sigure (nu apa grea si tritiu): Finlanda, Germania, Franta, Elvetia, etc. In plus si "estul dezvoltat", de exemplu Cehia mai construiesc .... si chiar si cel mai putin dezvoltat (vezi Bulgaria si Armenia).
          Numai Romanica "nu si nu" .... mai da-i .... de imbecili ..... noi cu vantu' si cu soarele.
          Si astfel Romania va construi o societate ecologica unde fiecare va avea "morisca" lui ca sa lumineze cele doua becuri din casa in timp ce familia va savura masa de seara facuta peste zi din carne uscata la "plita solara".
          In concluzie, "trezirea la realitate"
          • 0 (0 voturi)    
            multumim pt urarile de bine (Marţi, 27 octombrie 2009, 15:54)

            oaki [anonim] i-a raspuns lui tutu

            "mai da-i .... de imbecili ..... noi cu vantu' si cu soarele."
            Multumim foarte mult. Pun pariu ca daca se ia cineva de mama dvs. sariti ca ars. Tipic.
            Vi s-a raspuns si mai sus ca GP este o organzatie NON-GUVERNAMENTALA, INDEPENDENTA si ca scopurile sunt pt mediu.
            Ati exagerat imens cu ultima parte a comentariului. Va sfatuiesc sa faceti o cercetare pe tema energie regenerabila contra energie nucleara si apoi sa mai comentati.
            RO are al doilea potential geotermal din Europa.
            Uite asa regreseaza tara. Cu oameni care gandesc ca domnul "mai da-i..."
    • -1 (1 vot)    
      De ce? (Marţi, 27 octombrie 2009, 6:38)

      Garett [anonim] i-a raspuns lui omu verde

      De ce sa nu vrem centrale nucleare, ca sa fim in continuare dependenti de rusi?? Daca ar fi dupa mine as face vreo 20 de reactoare! E o diferenta intre a fi ecologist si a fi retrograd. Din punctul meu de vedere Greenpeace s-a decredibilizat complet atunci cand a comparat reactoarele de la Cernavoda cu cele de la Cernobal. e drept ca ambele incep cu "Cern" dar asta-i singura similitudine. Si cum spunea cineva mai sus, de ce nu se implica Greenpeace sa lupte impotriva defrisarilor, sau acelea sunt 100% ecologice??
      • +1 (1 vot)    
        cliseul independentei energetice (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:10)

        wolfsoul13 [anonim] i-a raspuns lui Garett

        Nu exista asa ceva ca a fi independenti din punct de vedere energetic. Ok, facem 20 de reactoare, si dupa cu ce vor functiona? Resursele de uraniu din RO sunt estimate sa mai ajunga pana in 2017 de ani la capacitatea actuala de reactoare de care dispunem - adika Cernavoda 1 si 2. facem 20, si dupa importam uraniu - mare realizare, vom fi dependenti de altii...
      • -1 (1 vot)    
        Directii (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:12)

        Green face [anonim] i-a raspuns lui Garett

        De acord. Green Peace ar face bine sa priveasca spre paduri de exemplu. Defrisarea lor, in felul in care se face acum, chiar doare. A, nu pot deschide gura? De ce? E mai simplu sa latre la Guvern impotriva? Energia nucleara este deocamdata singura alternativa in viitor pe linga cea eoliana si solara(cele doua din urma neviabile la consumul actual). Un exemplu de idiotenie este Italia(binenteles), unde nu exista reactore nucleare dar importa energie(nucleara) din Franta. Marea majotitate a centralelor Franceze sunt dealtfel concentrate in Sud-Estul Frantei la granita cu Italia.
    • -1 (1 vot)    
      greenpeace filiera moscovita (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:57)

      danmihai [anonim] i-a raspuns lui omu verde

      Greenpeaace are printre sponsorii sai notorii fosta URSS si probabil mostenitoarea sa. Motivul opozitia organizatiei la energia nucleara devine astfel evident.
      Oricat de "murdara" ar fi energia nucleara, mai murdar este jocul Greepeace care a pichetat NUMAI poligoanele e incercari franceze si centralele nucleare sovietice si culmea una din ele a facut pufff.
      • +1 (1 vot)    
        fondatori (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:59)

        wolfsoul13 [anonim] i-a raspuns lui danmihai

        Greenpeace este finantat numai de catre donatori privati, nu se asociaza cu nimeni si nimic. Motvul opozitiei este unul legat de protejarea mediului inconjurator, de incalzirea globala si schimbari climatice.
      • +1 (1 vot)    
        surseee (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:52)

        omu verde [anonim] i-a raspuns lui danmihai

        daca ”sponsorii” rosii sunt asa ”notorii” si 40 de tari nu si-au dat seama pana acuma, spune-ne tu unul, da exemplu de sponsor d-ala :))
        au fost proteste greenpeace si la japonezi si la turci si la spanioli,canadieni americani, ETC - care-i legatura ?
        poate daca nu era greenpeace se mai faceau si acum teste cu bombe nucleare...1971...
  • -1 (1 vot)    
    DE CE ? (Marţi, 27 octombrie 2009, 5:58)

    ION [anonim]

    De ce trebuie cunoscuta locatia exacta ? Pentru ceva achizitii de terenuri carora sa le creasca valoarea? Are cine sa se ocupe de asta, informatiile sunt pentru baietii destepti.
  • -1 (1 vot)    
    despre talibanii verzi (Marţi, 27 octombrie 2009, 7:54)

    Verzii lu'peste [anonim]

    Mai lasati-o ba,greanpici lu'peste...E cea mai curata forma de a produce energie,fraierilor...Vreti sa ne intoarcem in evul mediu ?Voi cu prostiile voastre,gen energie verde...fugiti dracu de aici,vom involua...iar noi de fapt vrem sa mergem inainte.Oooo ! Imi veti reprosa ca,vai "Generatiile Viitoare"Lasti-o balta,Terra isi regleaza singura clima,nu avem nevoie de talibanii verzi !Greanpeace e o mare AFACERE !
    • +1 (1 vot)    
      energie verde??? (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:55)

      wolfsoul13 [anonim] i-a raspuns lui Verzii lu'peste

      Ce exact intelegi dumneata prin verde? Mii de tone de deseuri radioactive, care au timp de neutralizare de zeci de mii de ani?
  • -1 (1 vot)    
    sceptic despre greenpeace (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:44)

    Radu [anonim]

    "Greenpeace are campanii la nivel international si rareori se implica in probleme locale" zicea un membru greenpeace acum catava vreme. Adica daca tineti minte, cand am avut problema canalului Bastroe Greenpeace nu a zis nimic, in conditiile in care chiar aparuse un interes pentru reactia lor. Avem in vedere ca exista o filiala care se cheama Greenpeace Romania. Delta Dunarii aparent pentru domniile lor reprezinta o insignifianta problema locala. Mi se pare ca e vorba ori de ipocrizie ori de un dezinteres(subintelegem lene). Eu cel putin am fost dezamagit de reactia lor, in conditiile in care sunt in general atent la problemele ecologice, si de atunci, cu parere de rau, sunt sceptic despre tot ce aud despre Greenpeace.
  • 0 (0 voturi)    
    cine-i finantzeaza pe eco-nazis (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:28)

    lucid [anonim]

    Pe site-ul monomanilor astia ce-si zic Greenpeace - Romania nu apare nici o informatzie despre cine le da banii, nici macar un cont bancar in care "simpatizantzii" sa contribuie, asa cum fac cele mai multe oengeuri. Centrala nucleara romaneasca a avut intotdeauna doi dushmani de moarte: rusii ( ca nu am mers pe "mana" - adica filiera - lor si grinpisistii. Romania are controlul deplin asupra intregii filiere energetice - de la uraniu si apa grea la depozitarea in sigurantza a deseurilor nucleare, asa ca energia nucleara e singura care nu depinde nici de uraniul altora, nici de conductele de gaz ale altora, nici de ploi, nici de calitatea proasta a carbunelui, nici de pretzul petrolului. Obraznicia grinpisistilor - ia incercatzi sa ii cautatzi la CV-urile adevarate si o sa vedetzi ca nu au nici o meserie si nu au avut vreodata un loc de munca adevarata - este in acest caz nu numai anti-romaneasca servind interesul rusesc dar si de tip mafiot, servind mafiei de terenuri si imobiliare care de-abia asteapta sa cumpere tot ca sa ceara despagubiri enorme. Motzul pe "tortul" pretins curcubeu-at dar vizibil maroniu al eco-nazis ot Dambovitza este amaratul de Remus Cernea, individul care nu a muncit pana la cei vreo 35 de ani pe care-i are nicaieri, doar a "mercenarizat" pentru orice provocare de tip New Age.
    Asa ca, vorba Catzavencilor pe vremea cand isi vindeau cu adevarat revista: heil siktir, grinpis!
    • 0 (0 voturi)    
      hai sa gasim conspiraia mondiala, nu? (Marţi, 27 octombrie 2009, 15:48)

      oaki [anonim] i-a raspuns lui lucid

      Dragul meu lucid. Esti complet tulbure la informatii.
      Link-ul de donatii este aici:
      http://www.greenpeace.org/romania/supportus
      Iar banii le vin de la alte sucursale Greenpeace din alte tari, pentru ca in Romania nimeni nu se intereseaza de asta, si nu vrea sa doneze. Chiar acum se lucreaza la o pagina de donatii pe site unde sa apara si niste conturi, ai putina rabdare.
      Cum ai facut tu legatura intre rusi si GP nu stiu.
      Cat despre locuri de munca, te asigur ca foarte multi au meserii care n-au legatura cu voluntariatul la GP. Din nou, cum faci tu legatura intre locurile de munca si rusia imi depaseste capacitatea de intelegere.
      Iar Remus Cernea e cu totul alta mancare de peste, si nu are nici legatura cu Greenpeace.
      1.Mai intereseaza-te.
      2. In loc sa fi cocos pe internet, mai bine fa ceva pentru o cauza care o sustii tu.
      3. Inainte sa fi parerist, citeste comentariile dinaintea ta:
      "Greenpeace este finantat numai de catre donatori privati, nu se asociaza cu nimeni si nimic. Motvul opozitiei este unul legat de protejarea mediului inconjurator, de incalzirea globala si schimbari climatice."
    • 0 (0 voturi)    
      eco-nazis? (Marţi, 27 octombrie 2009, 22:51)

      psychop [anonim] i-a raspuns lui lucid

      domnule lucid, nu prea esti lucid sau eu nu sunt lucid pt ca nu ma lamuresc cu legatura dintre rusi si Greenpeace. mi-as dori sa aflu pt ca nu stiu de partea cui sa fiu. cred ca trebuie sa ceri si drept de autor pt expresia "catzavencilor"..fi mai original daca pretinzi ca esti lucid! si chiar trebuie sa te mai informezi inainte de a face afirmatii aiurea. asta daca vrem sa evoluam intr-un mediu mai civilizat si mai curat!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by