Controversata Lidia Barbulescu, votata presedinte al Inaltei Curti de Casatie si Justitie

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 22 octombrie 2009, 16:28 Actualitate | Esenţial


Lidia Barbulescu
Foto: Agerpres
 documente
(22 Oct 2009) PDF, 202KB
Lidia Barbulescu a fost aleasa, joi, cu majoritate de voturi, de Sectia de judecatori a CSM presedinte al Inaltei Curti de Casatie si Justitie, propunerea urmand sa fie trimisa presedintelui Traian Basescu, anunta NewsIn.

Lidia Barbulescu, interimar la conducerea instantei supreme de la pensionarea lui Nicolae Popa, este prima femeie votata la sefia ICCJ.

Sectia pentru judecatori a CSM a discutat, joi, candidaturile pentru presedintia instantei supreme, functie vacanta dupa pensionarea lui Nicolae Popa, magistratii care si-au depus dosarele pentru acest post fiind Lidia Barbulescu, Gabriela Barsan, Elena Carcei, Danut Cornoiu si Iulian Dragomir.

Danut Cornoiu nu a mai intrat in cursa, pentru ca Sectia pentru judecatori a decis ca nu indeplineste conditiile, din cauza ca a fost sanctionat disciplinar.

Potrivit legii, presedintele, vicepresedintele si presedintii de sectii ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie sunt numiti de catre presedintele Romaniei, la propunerea Consiliului Superior al Magistraturii, dintre judecatorii Inaltei Curti de Casatie si Justitie care au functionat la aceasta instanta cel putin 2 ani.

Seful statului nu poate refuza numirea in functiile de conducere mentionate decat motivat, aducand la cunostinta Consiliului Superior al Magistraturii motivele refuzului.

Numirea se face pe o perioada de 3 ani, cu posibilitatea reinvestirii o singura data.

Lidia Barbulescu, de 54 de ani, este, din septembrie, presedinte interimar al Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ), in locul lui Nicolae Popa.

  •  "Propunerea CSM pentru viitorul presedinte al Inaltei Curti nu este de natura sa ne dea sperante ca exista cu adevarat o dorinta de reforma in ceea ce priveste aceasta instanta, aflata la varful puterii judiciare. Chiar unii contracandidati ai d-nei Barbulescu au evidentiat o parte din deficientele care se regasesc astazi in activitatea Inaltei Curti si care tin de activitatea de management a conducerii acestei instante, exercitate interimar de doamna Barbulescu. Traiectoria profesionala a doamnei Barbulescu, propulsata la Inalta Curte direct de la Tribunalul Olt de catre fostul ministru al Justitiei, Rodica Stanoiu, precum si pozitiile publice prin care incerca inchiderea unor discutii pe probleme reale ale sistemului judiciar nu sunt de natura sa o recomande pentru ocuparea acestei functii de maxima importanta in sistemul judiciar." - Laura Stefan, coordonator programe anticoruptie SAR
  •  "Trebuia sa fie o procedura de consultare larga a judecatorilor. Nici macar judecatorii de la Curtea Suprema nu si-au exprimat vointa in legatura cu vreunul dintre candidati. Si planurile de management ale candidatilor trebuiau aduse la cunostinta publica, pentru dezbateri. Este regretabil ca nu au fost mai multi judecatori care sa-si depuna candidatura pentru Inalta Curte" -  judecatorul Cristi Danilet, presedinte SOJUST.
Cine este Lidia Barbulescu

Magistratul Lidia Barbulescu este recunoscuta pentru relatiile tensionate pe care le are cu presedintele Romaniei, Traian Basescu, si cu fostul ministru al Justitiei, Monica Macovei, dar si pentru prietenia stransa cu un alt sef al Justitiei din Romania, Rodica Stanoiu. 

Monica Macovei a cerut CSM, in 2007, cercetarea Lidiei Barbulescu pentru trafic de influenta, sub suspiciunea ca ar fi intervenit, in calitate de membru al Comisiei de legislatie a CSM, pentru a favoriza angajarea fiicei sale.

Concret, ea ar fi cerut modificarea regulamentului la examenul de intrare la Institutul de Criminologie, cerind sa se scoata Dreptul civil. Fiica sa urma sa dea concurs la Institut. CSM a stabilit insa, cu 16 voturi contra si 2 pentru, ca nu este necesara o ancheta.

Lidia Barbulescu a avut mai multe schimburi acide de replici cu presedintele Traian Basescu, care a acuzat CSM (institutie pe care magistratul o conducea, la acea vreme) de tentativa de blocare a activitatii ANI, dupa ce Lidia Barbulescu a afirmat ca declaratiile de avere sunt neconstitutionale.

"Presedintele Traian Basescu constata cu regret ca, in ciuda lipsei de progrese consistente inregistrate de CSM in mandatul doamnei Barbulescu, in raport cu nevoile reale ale Romaniei, CSM este interesat mai degraba de modul in care sa blocheze activitatea ANI in controlul averilor magistratilor, decat sa puna in aplicare recomandarile Comisiei Europene", acuza Administratia prezidentiala.

Asociatia SoJust a acuzat-o pe Lidia Barbulescu, la inceputul anului trecut, ca a "si-a nesocotit rolul de garant al independentei justitiei, actionand, dimpotriva, ca un factor de presiune asupra independentei judecatorilor".

Lidia Barbulescu isi exprimase atunci satisfactia cu privire la decizia Curtii Constitutionale asupra deciziilor emise de CNSAS.

"Interpretarea propusa public de presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, potrivit careia toate deciziile pronuntate in trecut de C.N.S.A.S. ar fi lovite de nulitate, este cu atat mai criticabila cu cat ea nu rezulta cu evidenta din decizia Curtii Constitutionale, in conditiile in care art. 147 alin. 4 din Constitutie dispune expres ca efectele deciziilor Curtii Constitutionale se produc numai pentru viitor", preciza SoJust.

Cotidianul scria, in 2008, ca "ucenica Rodicai Stanoiu a ajuns sefa magistratilor", fiind promovata de fostul ministru Rodica Stanoiu de la Tribunalul Olt direct la Curtea Suprema.

"Lidia Barbulescu este cunoscuta drept apropiata a fostului ministru PSD al Justitiei, Rodica Stanoiu, fapt pentru care, in 2001, a promovat de la Tribunalul Olt direct la Curtea Suprema, fara a mai trece si prin stadiul de judecator de Curte de Apel. Doi ani mai tirziu a ajuns vicepresedintele Curtii", potrivit sursei citate.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11271 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    Mare surpriza (Joi, 22 octombrie 2009, 16:30)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    bleah...
    • +19 (19 voturi)    
      Asta sigur a fost paznic in lagar de exterminare (Joi, 22 octombrie 2009, 20:08)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

      are o fatza care cere pumni ; trebuie verificat daca nu are rude care au murit in conditii misteriaose ;sa ne fereasca D-zeu sa calatorim intrun tren noaptea cu aceasta nepoata a lui Ceausescu !
      • +5 (5 voturi)    
        doamne ce aratare (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:38)

        emil69 [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        chiar si Joker din filmul Batman arata mai bine :)))
    • +2 (2 voturi)    
      Auzi da'... (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:54)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

      Halowina asta e femeie? Nu-mi dau seama din fotografie.
  • +39 (39 voturi)    
    Doamne fereste (Joi, 22 octombrie 2009, 16:33)

    vasile69 [utilizator]

    mai rau de atat nu se putea. e suficient sa-i vezi poza si sa-ti dai seama ca mai multa frustrare, prostie si rautate la un loc rar se aduna.
    • +33 (33 voturi)    
      clar (Joi, 22 octombrie 2009, 16:59)

      lup [anonim] i-a raspuns lui vasile69

      cum scapam de astia frate?ca nu ne mai reprezinta...fosile comuniste
    • +16 (16 voturi)    
      Mi-ai luat vorba din gura (Joi, 22 octombrie 2009, 17:35)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui vasile69

      De ce nu ni se da voie sa discriminam dupa aspect? Marja de eroare ar fi infima. E de ajuns sa te uiti la cap-ista ca sa-ti dai seama in ce ape se scalda Romania.
    • +19 (19 voturi)    
      CV (Joi, 22 octombrie 2009, 17:42)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui vasile69

      Lol.. asa e.. Priviti si ce cv impresionant are. 2 pagini din care una umpluta de un tabel gol. Se pare ca nu cunoaste engleze :)
    • +16 (16 voturi)    
      comparati.. (Joi, 22 octombrie 2009, 17:56)

      geo [anonim] i-a raspuns lui vasile69

      dincolo de poza, e suficient sa citim si ce scrie.ati auzit cumva de vreo celebra decizie "barbulescu" in ultimul deceniu? spre comparatie, puteti vedea cum gandeste dna Judecator Barsan aici: http://interviuri.juridice.ro/88252/gabriela-barsan-despre-cum-ar-trebui-sa-fie-condusa-inalta-curte-de-casatie-si-justitie-ganduri-si-intentii.html
  • +27 (27 voturi)    
    Lidia Barbulescu (Joi, 22 octombrie 2009, 16:36)

    ion [anonim]

    Be afraid, be very afraid
    • -11 (11 voturi)    
      ameniti un inalt magistrat intr-un stat de drept (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:29)

      oricine [anonim] i-a raspuns lui ion

      stimate domn amenintati un inalt magistrat, intr-un stat de drept? ati auzit cumva ca din '89 suntem un stat democratic, un stat de drept? nu v-a spus nimeni ca la 1 ianuarie 2007 am intrat in UE? stimate domn, traiti intr-o realitate paralela! faceti, va rog, o incursiune in viata dvs si insistati pe cei 7 ani de acasa si poate asa veti gasi resurse sa intelegeti si sa respectati drepturile omului
      • +7 (7 voturi)    
        Ai inteles complet gresit domnul meu... (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:47)

        Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui oricine

        Omul spunea sa ne fie frica de ea, nu ei sa ii frica de el (noi). Si cam are dreptatea, la cate nedreptati poate sa faca fiinta asta daca vrea, si face, vezi justitia.
      • +3 (5 voturi)    
        interpretare (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:51)

        Ovidiu S [utilizator] i-a raspuns lui oricine

        cred ca comment-ul lui ion e ironic si are legatura cu aspectul "infricosator" al Doamnei Judecator. Personal si strict sub aspect estetic, cand ma uit la poza din articol parca vad ceva intre Chucky si un fel de varianta feminina a lui Dracula din filme...
      • +1 (1 vot)    
        MARS LA GREVA TOVARASE SI NU MISCA IN FRONT (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:21)

        FRICOSUL [anonim] i-a raspuns lui oricine

        Am gasit resurse de educatie cat sa recunosc un profitor interpartinic si transepocal, lacomia strabate ca un fir rosu epoca ceausescu si se inoada cu succesele tovarasilor de azi.
        Cat de bun simt .. daca ne aflam la scaoala dar nu suntem si dupa stil ai terminato cam de mult, te pouneam sa sctii de 100000000000 de ori
        traiasca si infloresca scumpa noastra patrie .... etc.
  • +35 (37 voturi)    
    Cine ne scapa ele? (Joi, 22 octombrie 2009, 16:37)

    Justice [anonim]

    Oare cand va scapa Romania de scorpii gen Barbulescu, Costiniu si Pivniceru?!
    • +17 (17 voturi)    
      Cand or sa dea coltul (Joi, 22 octombrie 2009, 17:40)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui Justice

      la fel cum am scapat si de plesita, si de iorgovan si asa vom scapa si de iliescu si de lidia barbulescu. si apropo, ma uitam la berlin cum celebrau 20 de ani de la caderea comunismului, toate marile piete sunt pline de afise, de documente printate mare, de inregistrari video si audio, ca lumea sa vada cum a fost si in acest fel sa marcheze caderea acestui regim criminal. la noi nimic, poate si din cauza ca regimul comunist inca nu a cazut in romania?
  • +37 (37 voturi)    
    Rusine! (Joi, 22 octombrie 2009, 16:38)

    Cristi [anonim]

    Iata cum arata Justitia "reformata"! Urat de tot. Cum e posibil ca aceasta fosila sa fie desemnata la sefia ICCJ? Incredibil! Sper ca presedintele Traian Basescu sa refuze desemnarea acestei ceausiste.
    • -13 (13 voturi)    
      Si daca o accepta? (Joi, 22 octombrie 2009, 17:03)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      ???
      • -5 (9 voturi)    
        pai nu o poate refuza:( (Joi, 22 octombrie 2009, 17:32)

        neutrino [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        .
        • 0 (0 voturi)    
          Parerea ta! (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 22:46)

          Ioana [anonim] i-a raspuns lui neutrino

          Si daca... o poate refuza? Femeia asta nu este chiar invulnerabila! Daca nu deduci, ca poate, dormi linistit/a!
      • +13 (13 voturi)    
        Insisti in ridicol "amice" (Joi, 22 octombrie 2009, 17:37)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Si daca nu o accepta vei fi de acord sa incetezi cu postarile tale stupide si lipsite de orice argument rezonabil?
        • -2 (6 voturi)    
          Da era o intrebare... (Joi, 22 octombrie 2009, 19:54)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          Si intrebarile trebuie argumentate?
        • -3 (3 voturi)    
          cristi(probabil blond) (Vineri, 23 octombrie 2009, 8:20)

          rsss [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Cristi ,ia-ti BOXERITA si vezi sa fie sarutata bine in cursul saptamanii viitoare.
      • +7 (9 voturi)    
        e dictator (Joi, 22 octombrie 2009, 17:56)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        nu asta e urmatoarea replica????
      • -3 (5 voturi)    
        Daca o accepta, ai belit-o(sa ma ierti) (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:37)

        Codruta N [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Trebuie sa pleci in Congo cu bombo si sa-ti pazesti sapunul ca pe ochii din cap sa nu cada pe jos! Dar mai stii, se poate ca-ti place. Cert e ca mananci rahat gratis. Apropo cat va da astia ca sa dati cu gura in aia masii ca n-am nici un venit si poate iau si eu ceva maruntis.
        • +3 (3 voturi)    
          esti penibila (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:30)

          cititor [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          ...si e putin spus...

          In almanahe se zice " cat va da astia".

          In rest, unul singur "da", mai multi "dau".
          Care este.
  • +26 (28 voturi)    
    revin (Joi, 22 octombrie 2009, 16:39)

    denea [anonim]

    Mai tineti minte desenele alea de prin oras cu Ceusescu care spunea ca "revin imediat"? Ei bine, a sa Leana e deja printre noi. Nu la o coada pentru compensate ci la sefia ICCJ....
    Mai lipseste ca tzatza asta sa o ia si pe distinsa Mona Pivniceru cu ea. Hai cu emigrarea!
  • +25 (25 voturi)    
    traditie (Joi, 22 octombrie 2009, 16:39)

    dragoshf [utilizator]

    si uite asa, justitia romana isi continua traditia de "sinistre". multumim CSM, cu voi progresul societatii romanesti este asigurat. :(
  • +24 (24 voturi)    
    garantat antireforma (Joi, 22 octombrie 2009, 16:40)

    Th. R. [anonim]

    Un adevarant garant pentru reforma. Nu pot spune decat ca ma voi feri cat pot sa apelez la justitia din Romania si de Inalta Curte voi fugi ca dracul de tamaie.
  • +24 (24 voturi)    
    Revin (Joi, 22 octombrie 2009, 16:40)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    Sugestiva poza. Aproape pare ca gandeste femeia asta.
  • +24 (24 voturi)    
    dintre riocerii de la Inalta Curte (Joi, 22 octombrie 2009, 16:41)

    CD [utilizator]

    Nefericita alegere
  • +3 (17 voturi)    
    ar putea s-o refuze >: (Joi, 22 octombrie 2009, 16:41)

    Codruta N [utilizator]

    Cum l-a refuzat pe Johannis >:)
    E Presedinte, nuuu...? >:)
    • +9 (13 voturi)    
      Ar putea s-o refuze, Codruto, (Joi, 22 octombrie 2009, 22:47)

      dobermann [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      da` pe urma ai sa te urzici ca-i dictator si violeaza Justitia romana!
    • +5 (7 voturi)    
      exact! (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:29)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      e presedinte si da, are dreptul sa refuze, argumentat, numirea nenorocitei in functie si argumente sunt destule ... ma rog, poate nu si pentru tine ...
  • +23 (23 voturi)    
    In Romania (Joi, 22 octombrie 2009, 16:44)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Se pare ca dinozaurii n-au disparut...
  • +16 (16 voturi)    
    Oooofff... (Joi, 22 octombrie 2009, 16:48)

    meey [anonim]

    ...Lidia Barbulescu?

    Greu se schimba naravul !!!

    Eu speram ca NU va fi ea.
  • +23 (23 voturi)    
    Traiasca... (Joi, 22 octombrie 2009, 16:56)

    Claude [anonim]

    ....reincarnarea in sec.21 a Tovarasei Elena Ceausescu!!!
    Academician doctor inginer cind o faceti pe aceasta New Sinistra?
  • +21 (21 voturi)    
    hoasca... (Joi, 22 octombrie 2009, 16:56)

    un om din popor [anonim]

    Cu astfel de personaje vrem sa aducem Justitie in Romania? Cu țarina Barbuleskaia, reîncarnarea Anei Pauker?

    Fi-ne-ar rusine!
    • +8 (8 voturi)    
      Ana Pauker (Vineri, 23 octombrie 2009, 0:01)

      foarte anonim [anonim] i-a raspuns lui un om din popor

      Tot la Ana Pauker m-am gandit si eu cand am vazut poza. Oare de ce?
  • +14 (14 voturi)    
    Hahahaha (Joi, 22 octombrie 2009, 17:00)

    Capcalin [anonim]

    Damn...that is one ugly b..h....asta e ce si-a imaginat creierul meu cand a auzit de vrajitoarea din Hansel si Gretel
  • +15 (15 voturi)    
    trist, f. trist.. (Joi, 22 octombrie 2009, 17:00)

    Alex [anonim]

    Acritura asta imi face greata...
  • +16 (16 voturi)    
    e rupt gardu' pe undeva? (Joi, 22 octombrie 2009, 17:04)

    geordan [anonim]

    de nu se mai termina cu mamutii astia..???
    nu trece zi de campanie presidentiala si "majoritatea" parlamentara mai face cate ceva in sprijinul lui basescu. marcati baieti!! ca acum vedem si noi mai bine pe cine votam de dooj'de ani incoace. si ne mai miram ca am ajuns unde suntem...
  • +14 (14 voturi)    
    pana cand (Joi, 22 octombrie 2009, 17:04)

    PaulR [utilizator]

    Offf, nu mai dispar odata sinistrii astia !!
  • +21 (21 voturi)    
    Reforma in Justitie (Joi, 22 octombrie 2009, 17:05)

    Adrian [anonim]

    Magistratii ziceau ca "protesteaza"( de fapt faceau greva ilegala) pentru reforma Justitiei. Si cand au ocazia sa faca reforma si sa aleaga in fruntea I.C.C.J un presedinte reformist ei aleg o fosila comunista. Noi ce parere sa avem despre Justitie? Si se plangeau ca altii le stica imaginea. Ei au imaginea pe care si-o fac singuri. URATA DE TOT!!
    P.S. Se pregateste Pivniceru.....Chiar nu se poate face nimic pentru ca Justitia sa fie cu adevarat reformata si sa nu mai fie stat in stat?
    • -2 (6 voturi)    
      tu stii sa citesti???? (Joi, 22 octombrie 2009, 18:59)

      io [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      ai citit articolul???? ai vazut cine a ales-o??? pai protestul l-au facut aia multi si din partea de jos a ierarhiei. pe cand de votat nu au votat cu totii :).
      din pacate cine ar trebui sa se ocupe de imaginea justitiei si de neimixtiune in treburile justitiei nu prea isi face job-ul. si ma indoiesc ca le pasa...
    • 0 (0 voturi)    
      dar... (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:09)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Cine le-a dat dreptul de a si-o alege pe imputzita aia comunista? Nu Parlamentul ?! Adica alti imputzitzi!

      Pe de alta parte nu este Guvernul vinovat ca nu rezolva problema acestor imputzitzi printr-o OUG?!

      => cel mai rapid i-am putea rezolva prin Guvern, dar...
  • +17 (17 voturi)    
    Ne ducem naibii! (Joi, 22 octombrie 2009, 17:06)

    iulia [anonim]

    Ce-o sa mai urmeze in tarisoara noastra?
    D-lor, eu ma sufoc!
  • +16 (16 voturi)    
    iarasi asta? (Joi, 22 octombrie 2009, 17:08)

    Razvan_M [utilizator]

    Vrajitoarea asta o sa garanteze independenta leprelor de Justitie.
  • +14 (14 voturi)    
    Jos cotoroanţa sistemului judiciar nefuncţional! (Joi, 22 octombrie 2009, 17:13)

    Tata Omidu [anonim]

    Sistemul judiciar a fost afectat grav, cu grijă şi perseverentă, de personajele cheie din CSM şi ICCJ, proptite de Iliescu şi Năstase. Cotoroanţa a avut şi are un rol activ, distructiv. Nu are ce să caute în acestă funcţie. Traian Băsescu poate să refuze numirea ei, are motive şi ar face bine să nu condamne justiţia la inexistenţă.
  • +11 (11 voturi)    
    Am inteles bine? (Joi, 22 octombrie 2009, 17:17)

    corsar [anonim]

    Au numit-o pe tovarasa diectoare la Muzeul Antipa? Si tovarasul ce spune?... Revenind la realitate, Cristi Danilet era de sute de ori mai bun pentru aceasta functie. In loc sa emigrati, mai bine protestati
  • +15 (15 voturi)    
    comunistii lovesc in continuare... (Joi, 22 octombrie 2009, 17:17)

    adamsmith [utilizator]

    Dupa asa zisa coalitie care refuza sa-l valdeze pe Croitoru cei din PSD cu ajutorul PNL conatinua cu numirea oamenilor "competeti" in functii importante.

    Dupa Olteanu acum urmeaza Lidia Barbulescu...cred ca acum realizati cine este la "butoane"...Chiar nu vreti sa scapati de sleahta lui Iliescu, Hrebenciuc, Vanghelie, Geoana?

    Cat o sa mai paraziteze tara asta...

    Uite asa scapa Iliescu de toate acuzatiile pentru revolutie si mineriade iar ceilalri isi asigura spatele.
  • +16 (16 voturi)    
    CV (Joi, 22 octombrie 2009, 17:22)

    mihaela [anonim]

    Facand abstractie de imaginea sa publica, profesional vorbind cred ca se gaseau o multime de judecatori la ICCJ care sa ii dea clasa acestei doamne. Fie si daca ne uitam la CV-ul domniei sale, putem remarca multimea spatiilor goale din dreptul rubricilor limbi straine, lucrari publicate si alte asemenea "detalii".
  • +14 (14 voturi)    
    Foarte lejer CV (Joi, 22 octombrie 2009, 17:26)

    cix [anonim]

    Pentru o asa responsabilitate trebuia aleasa o persoana pe masura... De aceea merg lucrurile prost in tara. Cu asa curriculum, ar fi bine pentru toata tara sa stea unde e, dar cum reprezinta interesele unor vilani....
  • +14 (14 voturi)    
    Scandalos ! (Joi, 22 octombrie 2009, 17:27)

    saladin [anonim]

    Propunerea este scandaloasa !. Dar cum exista motive intemeiate pentru refuz sa speram ca Presedintele Basescu va respinge propunerea si va reusi sa porneasca modernizarea si schimbarea in acesta clica/gasca care se aduna pe criterii nesimtite. Cita vreme sa ne mai crtice U.E. pentru lipsa de reforme in acest domeniu ?.
  • +10 (10 voturi)    
    LUCRURILE SE LEAGA! (Joi, 22 octombrie 2009, 17:29)

    GAVRILACHE [anonim]

    coalitia "anti-oricine nu ne iubeste" isi continua marsul triumfal! chiar cu pretul umilirii poporului roman, chiar cu pretul aruncarii noastre in umbrele imbarligate ale trecutului! tanti barbulescu trebuia sa fie acolo pentru cazul in care basescu pierde si se repune pe tapet dosarul cu flota! zeci de oameni vor fi sacrificati pentru ca setea de razbunare a balaurului de la grivco, cel cu 322 de capete, sa fie ostoita! romanie, fata taichii, rau ai ajuns!
    • +5 (5 voturi)    
      nu cumva (Joi, 22 octombrie 2009, 20:59)

      ics [anonim] i-a raspuns lui GAVRILACHE

      trebuia sa fie acolo pentru cazul in care Basescu castiga ? ? doar ieri a fost trimis in judecata Nastase.
      Cred ca vezi lucrurile putin in oglinda..
  • +13 (13 voturi)    
    Astia isi bat jo de noi (Joi, 22 octombrie 2009, 17:36)

    Gimmy [anonim]

    Ne scuipa pur si simplu in cap!
    ce trebuie sa facem ca sa scapam de leprele astea!? Sa iesim in strada inca o data!?
    • +11 (11 voturi)    
      Singura solutie ! (Joi, 22 octombrie 2009, 19:07)

      motul [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      Toate , dar absolut toate institutiile statului sunt masiv populate cu relicve comunisto-securiste si odraslele acestora , care fac zid in a-si apara privilegiile si furturile. Acestea franeaza , chiar blocheaza modernizarea Romaniei.Trebuie facut ceva , chiar si o reala revolutie ! Haideti sa ne organizam cu o platforma si program de actiune !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Ce firma face ghilotine? (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:24)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui motul

        Am niste bani pe care vreau sa-i bag in actiuni.
  • +15 (15 voturi)    
    odioasa! (Joi, 22 octombrie 2009, 17:39)

    bo [anonim]

    o fiinta mai hidoasa decat femeia asta greu poti sa vezi. de fiecare data cand vad poza ei in presa, ma sochez. se vede pe ea rautate, scarba de a trai si seamana exact cu femeia tipic comunista. chiar cu elena ceausescu seamana.
    si mereu o vad ca se tine bine in structuri, ba chiar avanseaza, desi sunt absolut convins ca e una dintre cele mai hidoase fiinte din tara asta.
  • +13 (13 voturi)    
    sa tot speram... (Joi, 22 octombrie 2009, 17:56)

    egroeg [anonim]

    de acum inainte la dreptate sau reforma si modernizarea justitiei.Ca la multe altele,cel putin o vreme, AMIN! PSDul este inca puternic in sistem si si-a impus omul.
  • +12 (12 voturi)    
    steguletul rosu (Joi, 22 octombrie 2009, 18:29)

    elena [anonim]

    Corb la corb nu-si scoate ochii! De aia "eminentele" CSM-ului au facut aceasta propunere! Sa fim seriosi, voi va imaginati ca mambrii CSM stiu sau ii intereseaza ce prerogative constitutionale are institutia din care fac parte? ca de era asa, dupa raportul de tara pe justitie isi dadeau demisia in bloc si emigrau in Congo acolo unde e locul lor intre bananieri si gorile, fratii lor la fel de evoluati. Si o puneau pe Lidiuta sefa de trib, ca doar i s-ar potrivi.

    P.S. remarcile mele nu sunt menite sa o atinga pe Laura Kovesi, singura care dpmd vedere are ceva echilibru.
  • +11 (11 voturi)    
    poza (Joi, 22 octombrie 2009, 18:41)

    oana [anonim]

    eu nu pot sa trec peste. mereu dau click pozei si ma sperii de cat de infiorator arata femeia asta. stiu ca este offtopic..dar..brrrrrr!
  • +14 (14 voturi)    
    gunoaiele ies la suprafata... (Joi, 22 octombrie 2009, 18:52)

    aa [anonim]

    pe mine nu ma mira decizia asta.

    in fata trebuie puse marionete manevrabile, ca altfel jumate de Romanica ar trebui sa intre la racoare la cat s-a furat/delapidat in tara asta...

    pe olteanu credeti ca l-au pus la bnr ptr. profesionalismul si rezultatele lui in domeniu....???
    • +12 (12 voturi)    
      no comment (Joi, 22 octombrie 2009, 19:43)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui aa

      Oameni buni, nu va mai etalati frustrarile pe site, ca nu folosesc la nimic... in lumea reala nemernicii acestia isi fac meandrele pe banii si nervii nostri
      Luati atitudine, cititi Constitutia, mergeti la vot si cereti-va drepturile... si educati-va copiii
  • +13 (13 voturi)    
    CV (Joi, 22 octombrie 2009, 19:03)

    CV [anonim]

    Orice controversa paleste cand vezi CV-ul doamnei in cauza. Presupun ca in nicio tara civilizata nu vei vedea un astfel de CV la un presedinte de Curte Suprema.

    Dna judecator s-a ocupat cu lucruri care probabil nu se vad dar se apreciaza, din moment ce in CV nu se pot trece; insa cu trecerea timpului a adunat suficiente merite pentru ca la varsta pre-senectutii sa ajunga direct Vice-Pres la Curtea Suprema, si apoi Presedinte.

    PS: desi a fost numita de regimul Iliescu la CSJ, nu cred ca actualul regim sau urmatorul (oricare ar fi el) va proceda diferit
  • +11 (11 voturi)    
    Cum o mai cheama pe R.Stanoiu? (Joi, 22 octombrie 2009, 19:06)

    Aron Deleanu [anonim]

    La propunerea europarlamentarului A.Severin doamna lidioata Barbulescu ar putea candida la Presedentia U.E.
  • +12 (12 voturi)    
    telefon (Joi, 22 octombrie 2009, 19:15)

    djaghah [anonim]

    In CV e numarul ei de mobil :))))))))

    Nu pot sa cred :))))
    • +1 (1 vot)    
      bai... (Vineri, 23 octombrie 2009, 19:11)

      Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui djaghah

      nu faceti tampenii ca va treziti cu uniforme sau mai rau costume la usa...daca pe aia care suna fals la 112 nu-i gasesc in veci, in cazul asta pot sa bag mana in foc ca in 15 minute va suna la usa!!!

      on-topic...mda..reusita reforma!!! acum sunt sigur ca justitia romana va fi "perfecta"!
  • +8 (8 voturi)    
    ce tzoapa (Joi, 22 octombrie 2009, 20:06)

    adrian [anonim]

    cum ...au putut s-o puna pe asta
    cu freza aia ceausista
    vai de zilele noastre
    imi vine sa-mi ....
    mi-e rusine sa zic
  • +11 (11 voturi)    
    Catre redactie (Joi, 22 octombrie 2009, 20:20)

    monster [anonim]

    Stimata redactie,

    Va rugam nu mai publicati astfel de fotografii (chiar daca sint reale), copii se sperie iar adultii au cosmaruri noaptea!

    Propun ca CV-ul sa fie nominat pentru FARSA ANULUI!
  • -8 (8 voturi)    
    Nu asculta de Basescu (Joi, 22 octombrie 2009, 22:27)

    sorin [anonim]

    Asta e problema, de aia este controversata! CSM este una dintre putinele institutii pe care nu le poate incaleca Basescu. Pentru oamenii cinstiti si normali asta e bine, pentru talibanii portocalii e strigator la cer!
    Super comentariul votat cu plus (de opt ori!? ) in care indignarea este ca "asta" garanteaza independenta justitiei! E relevant ce va doare dragi PDL-isiti!
    Iar cu voturile m-am lamurit. Le faceti din redactia hotnews sau aveti colaboratori la sediul de campanie de pe Lipscani?
    • +5 (5 voturi)    
      Sorine (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Daca tu te consideri un om cinstit si normal nu ai cum sa nu vezi ca asta este si prost pregatita si o sustinatoare infocata a idealurilor comuniste. A adus CSM la cel mai scazut nivel, i-a anulat orice forma de credibilitate. Asta stie sa faca incompetenta asta. Daca din cauza lui basescu nu vezi realitaea esti dus cu pluta. Sunt aici si multi anti Basescu dar asta nu-i impidica sa nu inteleaga ca avansarea incopetentilor , a celor care nu au colona vertebrala dreapta nu poate duce la nimic bun. Cum pati tu sa crezi ca tara asta merge inainte sustinand o impostoare incompetenta si corupta pana in madiva oaselor? Sper ca basescu sa gaseasca motivatiile corespunzatoare si sa nu o numeasca. Este de datoria lui sa ne scape de naparci.
    • +4 (4 voturi)    
      @Sorin, adica pentru Sorin Ovidiu Vantu (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:30)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Vantule, las-o moarta ca te-am mirosit. Pai normal ca se impotriveste presedintelui, ca doar nu degeaba ne arata o lume intreaga cu degetul si ne spune ca avem o justitie corupta. Nu degeaba suntem monitorizati pe justitie.
      Aaa, si era sa uit. Ana Maria Vlas te asteapta. Cu dragoste
    • 0 (0 voturi)    
      Da de cine asculta? (Vineri, 23 octombrie 2009, 17:26)

      talibanu [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Nene, lasa-l dracu pe Basescu pentru o clipa. Ai vazut CV-ul cotoroantei? Zero lucrari publicate, fara doctorat, activitate didactica la FF la slatina. Este un mare zero profesional, care a sarit etape importante profesionale, fiind impinsa direct sus de sinistra Rodica Stanoiu (fosta consilier Iliescu si intre timp dovedita ca informatoare Secu ).

      Da, e adevarat ca CSM e independenta de Basescu. Dar ce folos? CSM-ul si ICC-ul sunt cei care pot face corectii cu adevarat in justitia romana. Cu asemenea fosile ce dracu sa iasa?

      Iar in final e injurat tot Basescu. Ca si-a batut joc cu tzepele alea. Ca nu a condamnat corupti. Fosilele lui Iliescu isi bat joc de justitie cum vor, iar in final de vina e Base, ca nu a facut nimic.

      E de vina Basescu de exemplu ca senatorul PSD Ion Dumitru, fost sef Romsilva, a furat ca in codru milioane de euro, cu acte, iar inalta curte de casatie a zis "avea voie sa foloseasca banii companiei asa cum vroia el, ca e piata libera, deci lasa-l pe domnul deputat in parlament, nu conteaza ca nu a facut licitatie si a cumparat cu adaos de 20.000%"

      Devine cam prea mult, nene. Si eu devin taliban pe zi ce trece. Ne vedem la vot
  • 0 (6 voturi)    
    Nu inteleg (Vineri, 23 octombrie 2009, 0:29)

    Cristin [anonim]

    Poate imi spune careva cam la ce varsta ai putea deveni judecator. Din cate stiu, dupa facultate trebuie sa termini un curs de 5 ani... totusi doamna din poza spune in CV ca inceput sa profeseze de la 23 de ani. Poate "puncte, puncte" de la liceu au ajutat-o sa termine mai repede cursurile...


    PS pentru unele postari: Sunteti bolnavi rau de tot cu "pro" si "contra" Basescu. Ca sa va simtiti bine: sunteti talibani portocalii, comunisti rosii si papagali galbeni. Multumiti?
  • +6 (6 voturi)    
    A"NEBUNIT LUPU (Vineri, 23 octombrie 2009, 0:40)

    ALIB ABA [anonim]

    La cati penali roiesc in parlament si in monstruoasa coalitie era normal sa o puna pe coana joitica drept prima justitiara in tara asta
    dreptate ochii plansi vor sa te vada......
  • +7 (7 voturi)    
    o rusine (Vineri, 23 octombrie 2009, 4:25)

    I [utilizator]

    puneti si voturile, sa stim si noi cine cum a votat.
  • +7 (7 voturi)    
    Rusine (Vineri, 23 octombrie 2009, 8:36)

    Nasul branzeturilor [anonim]

    Aceasta individa e intruchiparea magistratului de tip NKVD & Ana Pauker. E scandalos ca la 20 de ani de la revolutie niste persoane scolite sa puna in practica tezele Marxist Leniniste si socialismul științific au ajuns sa ne dramuiasca dreptatea
  • +7 (7 voturi)    
    Acum inteleg de ce este justitia corupta (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:29)

    zexe [anonim]

    Ca in orice infectie, daca dorim sa stoarcem puroiul dintr-un furuncul, primul lucru care trebuie facut este sa spargem capul acestuia. Numirea Lidiei Barbulescu este semnul ca puroiul din justitie, pe care si Uniunea Europeana ni-l arata cu degetul, a ajuns la limita suportabilitatii. Aceasta numire este semnul dispretului pe care membrii CSM il arata fata de eforturile societatii de a se insanatosi, atat din punct de vedere moral cat si din punctul de vedere al profesionalismului elitelor. Dumnezeu sa aiba in grija aceasta tara. Daca aceasta persoana va primi "binecuvantarea" presedintelui suntem pierduti din punctul de vedere al credibilitatii in fata Europei si a lumii intregi... mai putin a Rusiei, pentru ca stiu ei de ce.
  • -8 (8 voturi)    
    educatia nu imi permite sa fiu superficial (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:37)

    un om civilizat [anonim]

    citind acest articol tendentios si aceste comentarii jenante observ ca nu au mai ramas din noi decat frustrarile si capacitatea de a aprecia un om dupa cum "da bine in poza" sau nu.atat.rusine!pacat!suntem atat de superficiali si atat de rai, incat ne permitem sa jignim fara sa stim mai nimic despre cel pe care il vituperam. rusine! un magistrat cu cariera de 30 de ani, dedicat cu mintea si cu sufletul pentru infaptuirea justitiei (intrebati-i pe cei care o cunosc cu adevarat pe doamna judecator) este venerat in statele civilizate.suntem irecuperabili si meritam sa fimi umiliti pentru ignoranta si micimea de care, iata, dam dovada rusine rusine
    • +2 (2 voturi)    
      Citeste comentariul de sub mine... (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:52)

      Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui un om civilizat

      Si ai sa intelegi nene comentator.
  • +6 (6 voturi)    
    Mare rusine (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:57)

    bigradu [anonim]

    Este o mare rusine ca o persoana care is masoara cinstea dupa salariul care-l primeste ajunge sa fie judecator. Insa este si mai rusinos ca o asemenea persoana ajunge presedinta ICCJ.
  • +5 (5 voturi)    
    Asta-i fata de transexuala?!....... (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:01)

    dan [anonim]

    Nu scapam asa usor de ororile comunismului!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    mars de-aici!!!!!!!!!!!!! (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:26)

    un roman [anonim]

    O comunista mizerabila. O femeie gunoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dar ea nu se simte, caci e mult prea grosolana.....
  • +2 (2 voturi)    
    ma.. (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:51)

    gabis [anonim]

    frate daca era mai tinerica mai ziceam
    da la 56 de ani se mai apleaca? nu o dor oasele?
    si sa zicem a ar face un efort in favoarea ei
    dar cine sa r incurca cu mumia asta ?
  • -1 (1 vot)    
    Iar stam in Basescu? (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:58)

    ddd [anonim]

    domnilor, am citit aici de multe ori chestii de genul "sper ca basescu sa o respinga". ok. de ce am ajuns noi toti sa ne ascundem dupa fustele lui basescu? daca basescu nu mai iese presedinte ce se va intampla? dar daca basescu pur si simplu n-ar exista?
    anul ati fost subiectul unei campanii intense de descurajare a prezentei la vot. ati muscat. conteaza acum cate voturi a avut domnul voiculescu? pentru cei care nu stiu dumnealui este vicepresedintele senatului romaniei.
    efectul procentelor la parlamentare este si alegerea distinsei doamne barbulescu. este vointa voastra!!!
    aviz amatorilor! curtea constitutionala asteapta rezultatul la prezidentiale ca sa vada ce face cu legile pe care guvernul si-a asumat raspunderea.
    ce se va intampla daca nu mai iese presedinte basescu? dar daca face guturai?
  • +2 (2 voturi)    
    tara securista (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:35)

    havefuckingfun [anonim]

    inca o data se dovedeste, nici nu mai era nevoie, ca romania este o tara securista din moment ce numesti o hoasca comunista intr-un asemenea post.
  • -1 (1 vot)    
    scurt comentariu referitor la grosolanie (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:00)

    o doamna [anonim]

    vorbim in van despre moral/imoral, drept/nedrept, frumos/urat...de fapt ne-am obisnuit sa luam lectii de morala de la imorali, despre valoare de la non-valori si lectii estetice de la oameni urati la suflet. sa va fie rusine de faptul ca nici macar nu mai stiti sa respectati o doamna, cu o anumita experienta de viata cu o cariera impresionanta si reprezentand institutii atat de inalte ca importanta pentru statul de drept si pentru ficare dintre noi, in parte.
    va jigniti mamele si ficele si surorile
    dar, de fapt e tara divelor sexy asta e tot ce mai puteti intelege si aprecia, de aceea comentariile voastre sunt puerile si ilare
    • +1 (1 vot)    
      Doamna (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:23)

      bigradu [anonim] i-a raspuns lui o doamna

      Doamna,

      Sunt de acord cu partea cu grosolania. Insa pentru ca cineva sa nu fie grosolan cu tine tu nu trebuie sa fii grosolan cu persoana respectiva. E cam la fel ca si cu respectul.

      Acum ramane sa vedem a fost doamna Barbulescu grosolana sau nu atunci cand a legat cinstea de grosimea (!!!) contului din banca.

      A aratat ea respect pentru noi (cei care ii platim salariul) atunci cand a intrat in greva impreuna cu ceilalti judecatori si magistrati? Eu cred ca nu.

      Si atunci, desi nu sunt de acord cu grosolania, cred ca Doamna Barbulescu are putine motive sa fie respectata si multe motive sa inghita grosolania.

      Ca primeste multi bani si multe sporuri; de la mine si de la altii.

      Ca asa a vrut ea: sa nu se bage politicul in justitie, dar justitia sa se substituie executivului si legislativului si, pe deasupra, sa-si bata joc de cei care le platesc salariile.
    • +1 (1 vot)    
      un domn (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:36)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui o doamna

      Doamna draga, intradevar gresesc cei care ii comenteaza uritenia fizica a acestei persoane. Din pacate nu a dovedit nimic in plan profesional sau moral, incit pe undeva este naturala comparatia. Eu cred dintre cele citeva mii de judecatori s-ar fi putut gasi si candidati adecvati inaltimi postului, insa sistemul nu are nevoie de asa ceva. Ii trebuie nulitati ce pot fi usor manevrate. E o tehnica comunista veche.

      Toate cele bune.

      PS: Cad in greseala si eu. Urita-i frate!
    • +1 (1 vot)    
      JUSTITIA CA O POVARA (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:41)

      justitiabil [anonim] i-a raspuns lui o doamna

      Dupa 89 justitia a crescut ca un arbust in sant, lipsita de mana gradinarului social care sa-i faca coroana sa o pliveasca si sa o trateze de paraziti de mucegaiuri si de larvele hulpave ale omizilor de tot soiul.
      Acum crescuta peste masura si ciufulita, cere tot mai mult de la societate uitand ca nu i-a dat nimic, ca a gresit ca a denaturat si imbogatit ramurile si frunzele apartinatoare cu harana nemeritata a foloaselor de tot soiul, in dauna celor ce aveau dreptul sa o obtina.
      Ciufulita , nedreapta, artagoasa , si putin atinsa de comunism dupa ce s-a adapat la ugerul capitalist al societatii, cere acum putere nemarginita, dreptul de a fi iresponsabil fata de faptele proprii (a nu raspunde, regele era iresponsabil), dar mai mult vrea respect.
      Multumim nu putem sa va respectam, dar va putem acorda doar respectul neacordat de judecatorul din caragiale onoarei nereperate.... dar acordat de un turmentat.. lasa ca tio repereaza dom mitica..
      • -1 (1 vot)    
        apreciez schimbarea tonului (Vineri, 23 octombrie 2009, 14:14)

        o doamna [anonim] i-a raspuns lui justitiabil

        apreciez intr-adevar schimabrea tonului. stimati domni haideti sa ne pastram demnitatea, sa nu jignim fara sa fim corect informati si sa nu ne lasam manipulati.doamna judecator este unul dintre cei mai buni profesionisti in materie judiciara. asta va pot confirma totii colegii dansei si toti justitiabilii de buna credinta.ati asistat la vreo sedinta condusa de doamna judecator?fiecare sedinta e o lectie de drept, echitate, impartialitate si autoritate corecta.nu va lasati gresit informati.cautati adevarul.veti fi placut impresionati.ca o nota de subsol. sunt un justitiabil care a pierdut procese dar m-a marcat prestanta doamnei judecator.
        • 0 (0 voturi)    
          PROTESTUL A FOST SUSTINUT DE DOAMNE (Vineri, 23 octombrie 2009, 14:55)

          justitiabil [anonim] i-a raspuns lui o doamna

          Nu s-a schimbat nimic in ton, postul este singular ca ton, insa perceptia comuna este cea pe care o cititi mai sus si va oripilati.
          Doamnele au inceput .. putem spune asa mai politicos, dar isi merita pe deplin imaginea, daca doriti o imagine mai buna... judecati drept ... datii pensiile la copii...etc. faceti justitie... nu politica ..... nu greve .... ilegale.
          Monstruoasa coalitie dintre judecatori si procurori, a creat convingerea societatii ca sunteti deasupra legii orice ati face, si este corecta.
          Daca CSM ar avea in componenta toti participantii la actul de justitie, juristi, avocati, sociatetea civila ca beneficiar al acestui serviciu, atunci CSM ar fi gradinarul care va lipseste, din cauza aceasta justitia nu face fructe, ci doart numeroase frunze neroditoare lacome si cum spuneau cei de mai sus pe alocuri hidoase.
          Nu ne cereti sa va respectam in bloc, curatativa curtea .. asteptam de 20 de ani acest lucru, dar in loc de asta o numiti presedinte pe o doamna, pe care opinia publica asa cum ati citit deja o suprapune imaginii lui ceausescu , vechii oranduiri, si astfel ati numit un soldat banuit de comunism sa va apere interesele si sa va reprtezinte???
          Daca nu ma credeti angajati o companie de PR, nu va pricepeti chiar la toate.. NU credeti?
          • 0 (0 voturi)    
            opinia publica? (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:16)

            alex [anonim] i-a raspuns lui justitiabil

            opinia publica? cateva voci manipulate.. ca doar cine e corect in ziua de azi e incomod, probabil
            • 0 (0 voturi)    
              NU DOAR TARA INTREAGA EUROPA (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:33)

              justitiabil [anonim] i-a raspuns lui alex

              Daca din cuibul caldut de la CSM, nu se vede .. va spunem noi ..
              Justitia este perceputa ca fiind corupta, rezulta din toate sondajele, intrebati la coada la arhive si in fata instantelor.
              Citez "Nila , Achime orbi ce sunteti .. pentru voi am facut .."
              Si apoi urmeaza bataia cu parul..iar copii fug de-a casa.
            • 0 (0 voturi)    
              Doar cine e corect e incomod? (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:35)

              zexe [anonim] i-a raspuns lui alex

              Este o fraza studiata, sau ai scos-o din putul gandirii? In cazul acesta, daca incomodul numarul unu al tarii ar refuza sa semneze actul numirii ar fi si mai corect. Corect?
              Hai sa fim cu totii corecti ca presedintele, cel mai incomod, deci corect, om din tara.
    • +1 (1 vot)    
      Scurt comentariu referitor la un apelativ (Vineri, 23 octombrie 2009, 14:15)

      o voce [anonim] i-a raspuns lui o doamna

      Din dorinta de simplificare, s-a ajuns ca sa atribuim apelativul de Domn/Doamna in functie de numarul de cromozomi al subiectului apelat....
      Asocierea persoanei LB cu ''mame, fiice, surori'' doar in baza criteriului mai sus mentionat, mi se pare o insulta gratuita ce nu va face cinste.
      Hai sa punem un pic lucrurile la punct: Doar citind CV'ul persoanei LB asociat cu ceva ''ispravi'' relativ recente, cred ca mult mai apropiat e apelativul IMPOSTOR (ARE).
      Si cu asta cred ca sunt in asentimentul tuturor Doamnelor si Domnisoarelor , pe care le asigur de tot respectul meu.
      O zi buna Doamna.
      • 0 (0 voturi)    
        respectul e cuceritor dar nu si inselator (Vineri, 23 octombrie 2009, 14:52)

        o doamna [anonim] i-a raspuns lui o voce

        stimate domn, am vazut in cariera mea atatea cv-uri "umflate"....probabil si dvs ati observat cu cata usurinta isi atribuie oamenii calitati si virtuti nemeritate si necastigate. haideti sa cautam valoarea umana, asta daca mai exista vreun pic de omenie si de corectitudine. asta spuneam. respectul e altceva; respectul inseamna educatie elementara, tot mai rar astazi
      • 0 (0 voturi)    
        putina anatomie... (Vineri, 23 octombrie 2009, 14:55)

        o doamna [anonim] i-a raspuns lui o voce

        si tot din respect, nr de cromozomi nu e diferit dupa cum suntem barbati/femei, la altceva doreati sa va referiti...mai studiati, asta tot din respect pt cultura generala macar
        • 0 (0 voturi)    
          Doriti putina anatomie, doamna? (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:45)

          zexe [anonim] i-a raspuns lui o doamna

          Cand o serie intreaga de oameni comenteaza la unison despre justitie ca este corupta si CSM-ul o punga de puroi, cand Europa ne arata cu degetul si rade de noi ca avem un furuncul in frunte, se trezeste o doamna sa ne spuna ca furunculul este de fapt o alunita, ei bine, in cazul acesta, se presupune ca doamna nu doreste chiar atat de putina anatomie precum declara.
    • 0 (0 voturi)    
      Doamna!!!! Lasati dracu poza!! Cititi CV-ul (Vineri, 23 octombrie 2009, 17:36)

      silicon [anonim] i-a raspuns lui o doamna

      DA, e adevart ca multe lume se leaga de poza. Si nu e corect. Dar dumneavoastra ati vazut asa numitul CV al doamnei despre care scrieti "nu mai stiti sa respectati o doamna, cu o anumita experienta de viata cu o cariera impresionanta"

      Ori poate sunteti chiar dumneavoastra, doamna Lidia?

      CV-UL E ABSOLUT NUL!! DAR ABSOLUT NUL!Fara lucrari publicate, fara doctorat, cu sarituri uriase peste treptele profesionale, sarituri facute exact in perioada sinistra numita Rodica Stanoiu.

      Imi pare rau, dar poza se potriveste perfect cu persoana, scuzati-mi grosolania.
  • +1 (1 vot)    
    eu (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:15)

    eu [anonim]

    Este o scumpa.Este super. Poate candida la orice concurs de frumusete.Sunt mandru ca avem asa o doamna la sefia ICCJ. UAUUUUUUUUu.Victorie.
  • +1 (1 vot)    
    ruda cu raposatul Ceausescu (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:19)

    ion [anonim]

    Ciudata ca fiind ruda cu raposatul Ceausescu si-a atins varful carierei tocmai acum. Ceausescu a pus-o sefa doar pe judet... Comunismul e inca in floare ;)
  • +1 (1 vot)    
    Tocmai la timp pentru Halloween:) (Vineri, 23 octombrie 2009, 15:31)

    Alui [anonim]

    Vad ca aia de la CSM ne-au bagat in Halloween mai devreme si pe perioada mai lunga decat durata sarbatorii respective.
  • 0 (0 voturi)    
    Beware ! (Vineri, 23 octombrie 2009, 16:43)

    Beware ! [anonim]

    Mama lui Predator !
  • +1 (1 vot)    
    Lasati naibii poza deoparte! (Vineri, 23 octombrie 2009, 17:32)

    silicon [anonim]

    Cititi mai bine CV-ul. Este horror: nicio lucrare publicata, cu doctoratul nefinalizat de 7 ani la Rodica Stanoiu, practic fara activitate didactica. Sarita peste multe etape profesionale, impinsa de sinistra Rodica Stanoiu direct in CSM dupa ce a fost judecator 14 ani in Olt. Va mai aduceti aminte de sinistra Rodica Stanoiu? Consiliera lui Iliescu, dovediva ca informatoare Secu, vanzatoare de casa in Filiasi catre Petrom cu 100.000 de euro, etc, etc etc

    In rest CV-ul vrajitoarei de mai sus este o insiruire de cateva sute de evenimente la care a participat: in Maroc, la Roma, la Sofia, la, la, la, la. In care singurul merit a fost ca si-a pus fundul in avion pe banii statului roman.

    O rusine pentru justitia romana!
  • +1 (1 vot)    
    cumva normal (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:05)

    srpc [utilizator]

    de vreme ce avem un presedinte al tarii ca basescu, ce mai conteaza o presedinta a ICCJ ca aceasta barbulescu! giboni peste tot...
    • 0 (0 voturi)    
      offtopic (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:55)

      mai [anonim] i-a raspuns lui srpc

      da si tu un nume pe cine ai dori ca presedinte.

      Tu nu intelegi ca in ziua de azi nu ai de ales intre unul bun si unul rau ci dintre unul rau si unul extrem de rau. La vorbe inainte, la fapte mai greu. Doar nu astepti o minune dumenzeiasca :)).

      Daca esti paltit de vreun partid atunci ai ajuns de rasul lumii; sper sa nu ai copii fiindca sigur nu au ce invata de la tine, desi daca ai avea ti-ai da seama ca mai mult decat cei 2bani pe care ii primesti acum in campanie, mai mult conteaza viitorul lor. Comunismul nu a murit este printre noi si e mai viu ca oricand.
  • +1 (1 vot)    
    trecutul te urmareste... (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:11)

    anonim [anonim]

    Din 1978 este "judecator" la judecatoria Slatina; s-a nascut in 1955, deci la 23 de ani a devenit judecator? sau gresesc eu cumva.

    Oricum, cei care au zis ceva de rau sa inchida ferstrele si usile, si sa evite sa mearga noaptea de unii singuri pe strazi inguste si intunecate; daca in urmatoarele 24 de ore va moare catelul sau pisica in conditii ciudate, atunci aruncati ce puteti intr-o valiza si parasiti imediat tara.

    PS: in cazul in care doamna Barbulescu nu va primi apobarea lui Basescu, cred ca gaseste fara probleme de lucru prin Coreea de Nord, Cuba, China, iar daca nu ii place sa faca dus Chavez o asteapta cu bratele deschise.
  • 0 (0 voturi)    
    1:1 (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:26)

    realitatea [anonim]

    Nu stiu cum au nimerit-o pe doamna aceasta, dar este exact imaginea justitiei romane.

    Oricum sa vedem partea buna a lucrurilor; daca un strain intreaba care este calitatea justitiei in Romania este suficient sa ii arati o poza cu aceasta distinsa doamna. O imagine face cat o mie de cuvinte.
  • 0 (0 voturi)    
    zau,dna Barbulescu... (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:32)

    egroeg [anonim]

    in locul dvs ,si numai citind aceste comentarii, mi-as da demisia.Atunci cred ca ati fi chiar apreciata.
    Dovediti ca aveti constiinta!
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant CV (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 22:50)

    Ioana [anonim]

    Ma impresioneaza cel mai mult partea care incepe cu "Lucrari publicate".
  • 0 (0 voturi)    
    gonacii se viseaza vanatori (Marţi, 27 octombrie 2009, 0:25)

    vio [anonim]

    Privesc cum Zexe, Ali Baba, Monster, Dexter, Sreck, Cix, Jimmy sunt doar cativa ,,autori,, care se incumeta, sub un anonimat jalnic, sa comenteze numirea doamnei B in fruntea Inaltei Curti. De ce trebuie sa fii inculpat ca sa simti cu adevarat ca, judecat fiind de Barbulescu, vei avea sansa unei judecati drepte?? Ati fost voi intr-o sala de judecata, sa cunoasteti sentimentul neintoarcerii la copii? Aceasta femeie si-a dedicat viata dreptatii si cei care o cunosc cu adevarat sunt de acord cu mine. E, de multe ori, singura impotriva uraganelor, si stiti la ce ma refer. Oameni buni, lasati-va identitatea asta penibila la usa instantei supreme, intrati cu onoare in aceasta institutie si intrebati cum este juristul si omul Barbulescu. Apoi priviti spre parintii vostri neputinciosi si aflati spre batranete sau prea batrani deja si tratati-i cu scarba ca v-au nascut pe vremea comunismului. E o femeie extraordinara! Mergeti in audienta, chiar sub anonimatul Dexter, Sreck, va va primi, sunt sigur! …
  • 0 (0 voturi)    
    lidia si justitia (Marţi, 10 noiembrie 2009, 18:45)

    bardas dumitru [anonim]

    PRIN NUMIREA lidiei barbulescu LA CONDUCEREA ICCJ, ACTUALA GENERATIE DE ROMANI ESTE CONDAMNATA SA NU AIBA PARTE DE O JUSTITIE CORECTA
    Acest lucru demonstreaza ca pe actualii membri CSM nu ii preocupa sa faca o reforma adevarata in justitie, principala lor preocupare fiind sa-si pastreze privilegiile pe care le au(salarii mari si sa nu raspunda in fata nimanui pentru activitatea pe care o desfasoara atat ei cat si ceilalti magistrati)).
    Sunt una din miile de victime ale magistratilor romani de dupa anul 1990,perioada in care unii judecatori si procurori romani au dat mii de solutii nelegale si netemeinice,dupa propriile interese si dupa interesele altora,fara sa tina seama de lege si de probele aflate la dosar.
    Din propria experienta,din experienta unor cunoscuti si din unele articole din presa centrala si locala,am tras concluzia ca intre unii politisti,procurori si judecatori exista niste relatii de tip mafiot, astfel incat daca o persoana fara relatii si fara prea multi bani face o plangere impotriva unor persoane cu relatii(care ocupa functii politice sau administrative ori apropiati ai acestora) sau cu bani(multi obtinuti in urma unor ilegalitati sau infractiuni) are foarte putine sanse sa obtina o solutie favorabila.
    La aceeasi concluzie au ajuns si altii, fie simplii cetateni, ziaristi, analisti politici sau chiar magistrati ori presedinte de tara.
    In ultimii 20 de ani in Romania au fost falimentate zeci de banci, sute de societati comerciale si exista zeci de persoane (politicieni, politisti, magistrati, etc.) care nu isi pot justifica averile pe care le au, iar magistratii romani nu i-au gasit pe cei vinovati pentru aceste lucruri.
    Intr-un articol de presa aparut in anul 2008, ziaristul si analistul politic Catalin Avramesca scria ca in justitia romana ,,exista retele formate din avocati si judecatori care garanteaza practic rezultatul oricarui proces".
    In anul 2007, un judecator bihorean spunea ca in judetul Bihor (si nu numai) exista adevarate clanuri ma
  • 0 (0 voturi)    
    gluma proasta (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 16:03)

    goe [anonim]

    nu trebuie sa-i cunosti trecutul acestei femei cu fata inumana. poate director la crematoriul cenusa.dar cel mai bine ar fii sa-i dati o functie in cealalta parte a lumii. iar cine o simpatizeaza sa se duca dupa ea


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version