Permisele de conducere si certificatele de inmatriculare ale autoturismelor vor fi distribuite prin posta, incepand de joi, informeaza un comunicat al Directiei Regim Permise si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPIV). Livrarea actelor la domiciliul solicitantilor nu presupune costuri suplimentare.

Serviciul de curierat rapid va fi asigurat de Posta Romana, precizeaza comunicatul citat, care mai specifica faptul ca livrarea actelor emise de DRPIV va fi realizata in doua etape: incepand cu 16 iulie, vor fi distribuite actele tuturor solicitantilor din tara, urmand ca pana la sfarsitul anului si cei din Bucuresti si judetul Ilfov sa beneficieze de acest serviciu.

Termenul de livrare este de cel mult 15 zile. "Dupa acest termen, documentele se pot ridica de la serviciul public comunitar unde a fost depus dosarul. Daca documentul nu se afla la serviciul public comunitar, [solicitantului] i se va elibera un alt document fara sa achite contravaloarea acestuia", potrivit DRPIV.

"Prin punerea in aplicare a acestui proiect, fiecare cetatean, indiferent unde are domiciliul - sat, comuna, oras, resedinta de judet - nu mai depinde de programul de lucru al ghiseelor de eliberare documente si nici nu mai este nevoit sa se deplaseze la sediul serviciilor publice comunitare", precizeaza comunicatul.