VIDEO Gigi Becali: Este inadmisibil ce s-a intamplat. Care pericol public? Eu n-am voie sa ies din Bucuresti si din Ilfov, hotii nu au nicio restrictie

de E.M.     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2009, 12:22 Actualitate | Esenţial


Gigi Becali a mers marti la sediul IPJ Ilfov, pentru procedura obisnuita in situatia de eliberare sub control judiciar. El le-a spus ziaristilor ca "este inadmisibil ce s-a intamplat" si ca nu se considera un pericol public. "Care pericol public, sunt prieten care sta pana la sase dimineata cu presedintele Romaniei! Cu patriarhul Romaniei, cu episcopul de Sibiu, (...) cu Berlusconi."

Iata declaratiile lui Gigi Becali in fata jurnalistilor:
  • Nu e de zimbit, e ceva incomod si rusinos
  • M-am bucurat de libertatea pe care mi-a dat-o Dumnezeu
  • Trebuie sa vin de doua ori pe saptamana sa vada ca nu sunt eu ala, pericol public
  • O sa ma duc acolo, sa spun la drepturile omului: uite, domne pericolul public care este! Exista film cu Basescu, cu patriarhul, cu binefacerile pe care le-am facut, film cu parintii de la Muntele Athos
  • Vreau sa spun, ca chestie, (...) e inadmisibil ce s-a intamplat
Intrebat ce crede ca i-a impresionat pe cei doi judecatori care au dat decizia de eliberare sub control judiciar, Becali a raspuns:
  • Cei doi judecatori au fost judecatori!
  • Sunt oameni cu tot felul de functii in magistratura care iubesc meseria asta. (...) Actul de dreptate nu e o meserie pe care o fac ca sa-mi iau salariul si cu asta basta. Este o meserie ca doctorul, preotul, salvez viata unui om.
  • Sunt oameni care iubesc meseria si care nu isi bat joc de ea ca sa primeasca ordine de la cineva: am inteles ca judecatoarea de la sectorul 1 s-a urcat in masina dupa ce a dat sentinta si a inceput sa planga.
(Judecatoarea care a decis arestarea lui Gigi Becali a primit un mesaj de amenintare pe adresa electronica a Judecatoriei Sectorului 1. In mesaj, judecatoarea era amenintata ca va regreta hotararea luata. Vagaboandei aleia de judecatoare, care a actionat la comanda politica ca sa-l aresteze pe Becali, sa stie ca o s-o gasesc si va regreta amarnic toata viata ei hotararea luata! Eu nu uit si nu iert! Te voi gasi, fa, sa fii sigura de asta! Problema nu e daca, ci cand! Subiectul mesajului este Bai bagabontilor. - n.red.)

Jurnalistii prezenti la IPJ Ilfov i-au dat aceste informatii lui Becali (a plans pentru ca a primit un mail de amenintare). Gigi Becali a dezmintit insa ca ar fi amenintat pe cineva:
  • Mailul a fost dat de cineva ca sa se poata specula ca Becali e pericol public.
  • Poate si-a dat singura mailul, cine sa aiba mailul ei?
  • Astea sunt minciuni. A plans ca de mail, vrajeala, cine cunoaste telefonul ei?
Am stat la masa cu Basescu, cu Berlusconi
  • Eu am cerut: vreau in curtea mea, cu nevasta si copiii. Instanta mi-a dat mult mai mult decat am cerut. N-am voie sa vorbesc cu infractorii si n-am voie sa ies din Bucuresti si din Ilfov.
  • Situatia este deranjata ca... ca principiu. Pentru ca hotii nu au nicio restrictie.
  • Care meci, care pericol public, sunt prieten care sta pana la 6 dimineata cu presedintele Romaniei. M-a invitat. Uite dom'ne. Il recunoasteti, el este presedintele Romaniei. Cu patriarhul Romaniei, episcopul de Buzau, de Bucovina, de Oltenia, de Tulcea, episcopul de Sibiu, mi-a dat crucea cutare, am stat cu Berlusconi!

Conform procedurii de eliberare sub control judiciar, Gigi Becali trebuie sa se prezinte de doua ori pe saptamana, martea si joia, la IPJ Ilfov, pentru a discuta cu ofiterul care se ocupa de cazul sau.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4737 vizualizari

  • +2 (14 voturi)    
    Oare? (Marţi, 21 aprilie 2009, 12:32)

    Pink Panther [anonim]

    Bai da popii astia sunt chiar tembeli daca este adevarat ce spune oierul.

    Bai popilor, spuneti clar daca il considerati pe cioban un om important pentru biserica?
    Este un inger ascuns in haina de maimuta curentata?

    Adica pe intelesul tuturor: sunteti de teapa lui?
    V-a mituit?
    Pana si asta????

    Asa, ca sa stim si noi.

    La fel si cu Basescu. Aceleasi intrebari.

    SI TACEREA ESTE UN RASPUNS!
    • +2 (10 voturi)    
      Oricum Basescu va ramane la Cotroceni. (Marţi, 21 aprilie 2009, 12:47)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      Inca 5 ani pentru ca va fi votat de 60% din cei ce vor merge la vot. In democratie minoritatea se supune Majoritatii.
      • +4 (8 voturi)    
        Mogulii vor sa il vada plecat pe Basescu (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:06)

        Elena [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        de la Cotroceni si de aceea cazul Becali este mediatizat. Singura modalitate prin care cei 15% alegatori PNL ar putea fi convinsi sa il voteze pe Geoana in turul 2 este diabolizarea lui Basescu. Dar Basescu nu este un dictator asa ca eforturile televiziunilor mogulilor de a-l prezenta in acest fel vor esua iar Basescu va obtine al doilea mandat.Nici diversiunea cu Radu Duda nu va avea suuces.
      • -2 (6 voturi)    
        Esti sigur?!? (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:08)

        Andi [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Daca ar fi presedinte cel care are 40% din cei se prezinta la vot, majoritatea s-ar supune unei si mai mici minoritati, nu? Sau consideri ca cei care nu mergla vot sunt anti-Basescu? De ce n-ar fi si impotriva contracandidatului?!
        In plus, vad ca foarte multi spun ca nu voteaza, si dupa aia critica pe cei care au castigat sau pierdut alegerile. Cu ce drept? Doar au renuntat, prin neprezentarea voluntara la vot, la a fi pentru sau impotriva celor alesi...
      • -1 (7 voturi)    
        Majoritatea minoritatii (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:14)

        G [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Care majoritate?

        Cand vor vota doar 30-40%???
        • +2 (6 voturi)    
          Chiar daca vor vota doar 1 milion... (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:39)

          Daniel [anonim] i-a raspuns lui G

          de romani in noiembrie iar Base va obtine 600.000 de voturi inseamna ca Basescu este presedintele ales legitim al tarii. Cei care nu merg la vot dau dovada de lipsa de respect fata de democratie.
        • +5 (7 voturi)    
          Si ce propui, istetzule? (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:54)

          Tata Omidu [anonim] i-a raspuns lui G

          Te plangi ca o baba in criza de satisfactii, ca nu vine lumea la vot si nu poti sa mai accepti votul celor prezenti.

          Atunci, ce propui?
          Sa nu se mai organizeze alegeri sau sa le repetam de zeci de ori, pana se prezinta peste 50 %? Chiar si in acest ultim caz nu ar trebui sa fii de acord cu rezultatul scrutinului, fiindca un castigator va fi desemnat cu ceva mai mult de jumate (intr-un eventual tur 2) si in final are putin peste 25 % din total inscrisi cu drept de vot.

          Si tot asa, mergem din votare in votare nemultumitoare pt tine, pana renuntam de tot la alegeri, ca sa fii in sfarsit satisfacut.
          • 0 (2 voturi)    
            SOLUTIA ESTE UNA SINGURA ... (Marţi, 21 aprilie 2009, 15:54)

            Freelancer [anonim] i-a raspuns lui Tata Omidu

            ... pentru romania, o tara cu decalaje culturale inca atat de mari fata de democratiile evoluate si anume renuntarea la votul universal si introducerea votului cenzitar (pentru cei care nu stiu despre ce este vorba, intr-un asemenea sistem au drept de vot doar acei cetateni care platesc statului un anumit nivel minim anual de impozit calculat asupra veniturilor incasate). este evident ca posibilitatea manipularii electorale, a cumpararii de voturi etc., ar scadea drastic, in timp ce implicarea politica (prezenta la vot) ar creste spectaculos (votantii ar simti cu adevarat ca votul acordat chiar are greutate de decizie) s.a.m.d. eu unul as vota imediat cu acel partid politic care ar avea curajul (si realismul) de a introduce in programul sau electoral o astfel de oferta. cati credeti ca l-ar mai (putea) vota pe becali sau pe vanghelie sau pe altii ca ei???!!!
            • +1 (1 vot)    
              SI eu sunt de acord (Marţi, 21 aprilie 2009, 16:26)

              BellCross [anonim] i-a raspuns lui Freelancer

              Si eu sunt de acord cu aceasta propunere dar mai ar fi inca cateva categorii :
              - sa aiba terminat liceul
              - sa aiba sub 50 si sa nu fie din mediul rural( acolo ii prosteste Preotul satului de nu se mai poate)
              • 0 (2 voturi)    
                da' "doctor in stiinte" nu vrei? (Marţi, 21 aprilie 2009, 21:26)

                Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui BellCross

                nu de alta - da' tomnai ce primii acu cateva zile pe e-mail o "oferta" ieftina, de la cineva care vrea sa-mi faca lucrarea de licenta (ma gandesc ca alea de "doctorat" or fi mai scumpe >:) - biata femeie nu stie ca eu am ceva studii la bord, poate chiar mai bunicele decat o fi avand ea (apropo: mai scria si cu greseli de ortografie - da' la asa "profesori" cum sunt aceia din comisiile de acum...) :-p
            • 0 (2 voturi)    
              da, cum de nu! (Marţi, 21 aprilie 2009, 21:22)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Freelancer

              Sa voteze numa' de-alde Becali, Baselu, Popoviciu si Nastase... ca doar n-o plati cine stie ce "taxe" vreun amarastean de student sau de educator!!!
            • +1 (1 vot)    
              Esti pe aproape. (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:12)

              AlinN [anonim] i-a raspuns lui Freelancer

              Dar eu cred ca mai bun ar fi o combinare de nivel minim de impozit cu nivelul minim de inteligenta. Pentru ca fie vorba-ntre noi., ca nu ne aude nimeni, nu poti sa spui ca toti patronii din Romania bubuie de desteptaciune. Sunt oameni care au avut bani, au initiat o afacere, aceasta merge, end of story. Asta nu inseamna ca este prea inteligent. Daca privest prin jurul tau, si te deranjeaza BMW-urile X5 cu ferestrele deschise din care se aud manele, o sa-ti dai seama ca nu intotdeauna cei care au multi bani sunt si deosebit de destepti. Unde mai pui ca multi au obtinut suma necesara demararii acestor afaceri care le permite sa plateasca mai mult decat impozitul acela minim, din activitati absolut ilegale. Asa ca daca plateste taxe din greu, dar este prost, sa nu aiba drept de vot.
    • +1 (3 voturi)    
      OArece? (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:37)

      Cuviosul Preacinstit [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      Eu il votez pe Basescu de la prova panLa pupa!!!
    • -4 (4 voturi)    
      si tu ce ai facut mai bine decat Becali? (Marţi, 21 aprilie 2009, 15:55)

      ozana [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      cand o sa oferi din putinul tau si bisericilor si celor saraci, atunci sa ai tupeu sa te legi de cineva care este la acelasi nivel cu tine....
      • +5 (5 voturi)    
        Draga mea (Marţi, 21 aprilie 2009, 16:18)

        Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui ozana

        ....ce am nu este furat de la MApN, Platform Pipera, cluburi sportive....

        Ca sa-ti crut eforturile intelectuale, Becali are Maybach-ul, banii de mita pentru popi si prostovani, etc...din marele furt la care este supusa Romania din '90 incoace.

        Ozana, cruta-te nu incerca sa-ti depasesti conditia umila de cersetor si sluga credincioasa.
      • +2 (2 voturi)    
        bravos Frantz! (Marţi, 21 aprilie 2009, 21:28)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ozana

        parca ar fi mare scofala sa "oferi" din ceva ce nu-i al tau - adica din ceva obtinut prin frauda si escrocherie! :-p

        Sa-l vad eu ca se apuca de sapatul pamantului - si ca "ofera" din ce castiga din vanzarea rosiilor cultivate de el! Sau din ce castiga sapand santzuri!
      • +1 (1 vot)    
        deci... (Miercuri, 22 aprilie 2009, 9:35)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ozana

        nu poti spune ca becali a oferit din "putinul sau" bisericii... cand dai 200k euro din 3 miliarde nu iti rupi de la gura...

        asta o data. 2 - daca fur 2 miliarde si donez 1 milion asta nu inseamna ca am facut o fapta buna...

        PS: probabil nu ai realizat... dar a da bani saracilor si bisericii nu e facuta de becali din bunatate, ci pentru a isi face o imagine si a pacali fraierii...

        PPS: cu legatu de cineva de acelasi nivel cu tine ai mare dreptate... este inuman sa ne legam de cineva inferior la toate capitolele (cu exceptia banilor) noua...
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 22 aprilie 2009, 4:39)

      un om din Biserica [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      ca tacerea sa nu fie un raspuns, iti raspund eu. eram la un moment dat in preajma pf teoctist, iar becali incerca de cateva zile sa intre in audienta la el (era inainte de candidatura la presedintie). patriarhul nu vroia sa l primeasca, chiar daca gb a incercat in nenumarate feluri. l am intrebat intr un moment de liniste, de ce nu vrea sa l primeasca in audienta. mi a raspuns in felul urmator si i redau raspunsul aici: "decat cu 'omul simplu' la castig, mai bine cu desteptul la pierdere...".

      cat despre noul patriarh, una e sa dai mana cu un om o data sau de doua ori in viata, si alta e sa l cunosti si inca bine... becali a incercat doar sa si curete public numele folosindu se de personalitatile publice pe care le cunoaste...asadar, daca astia ma stiu, n am cumsa fiu o pramatie...

      si sincer sa fiu, mie mi s a facut un pic mila de el (regardless de ce a facut inainte), vazandu l smerit cu forta de justitia romana...
      • +1 (1 vot)    
        Tacerea nu-i de aur! (Miercuri, 22 aprilie 2009, 15:00)

        Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui un om din Biserica

        despre teoctist:
        - de morti numai de bine. desi....

        despre noul preafericit:
        - am inteles ca este un om de actiune. dar daca actiunea inseamna doar sa infiinteze posturi de radio si sa aduca lumina de la iersusalim intr-o tara care geme de inactiune si lipsa de implicare, atunci este inutil.

        atitudinea bisericii poate fi cheia pentru schimbare in romania.

        asta inseamna "punerea la zid" (intr-un mod diplomatic dar ferm) a multor specimene venite din lumea interlopa/comunismul ateu si aterizate in politica/mediul economic/media unde din motive de imagine "fac curte bisericii" : vadim, becali, diaconescu, ...si cu voia d-voastra ultimul pe lista: ion iliescu.
    • +1 (1 vot)    
      evident (Miercuri, 22 aprilie 2009, 9:16)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Pink Panther

      Este evident. Nu stiu de ce se mai indoieste cineva care are capul pe umeri. Popii vor banii oierului si atat. Sunt in stare sa il pupe si-n cur daca stiu ca primesc bani pentru asta. BOR-ul este cea mai de succes afacere din Romania. Iar popii se comporta mai rau decat Becali. Asta cel putin este credincios sincer. Popii insa stiu foarte bine ce urmaresc. Si o fac cu succes. Bani, bani si iarasi bani.

      Ati vazut vreodata BOR-ul sa doneze bani pentru un spital? Sa construiasca un spital, o gradinita, o scoala, sa cumpere mancare pentru o cantina ? Bullshit. Ei construiesc cat mai multe biserici. Ca biserica este cea ce produce banii, nu scoala si cantina.

      Jesus Saves As....
  • +6 (8 voturi)    
    becaliada (Marţi, 21 aprilie 2009, 12:56)

    neruta 99 [anonim]

    M-am saturat! Nu mai auzi decat de Becali. Si el, ce a facut dupa ce acei binevoitori cu inima larga dar stransa de o oarecare teama i-au dat drumul? Top la TV! Realitatea nu i-a scapat o vorbulita. Daca pana acum il compatimeam oarecum, acum m-am saturat! Sa fi stat in palatul lui, cu megafamilia lui, cu bogatiile lui, nu sa faca parada pe la toate posturile TV de "pericolul" pe care poate, pana la urma, chiar l-ar putea reprezenta. Cel putin la cresterea procentului de prostie pe tara!
    • +3 (7 voturi)    
      p u p i n c u r i s t i (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:11)

      dt [anonim] i-a raspuns lui neruta 99

      subscriu ... in 30 minute va fi cea mai comantata stire de pe hotnews. hai pupincuristii oierului la apel ce draq
  • -1 (7 voturi)    
    BECALI - PERICOL PUBLIC (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:00)

    CETATEANUL SIMPLU [anonim]

    DA, de o mie de ori DA, este un pericol public. ”Crestin”, a trebuit sa fie eliberat (ciudata hotarare! justitia a mai ”cazut” o mie de trepte !) ca sa arate ca el nu invata nimic si din nici o situatie in care este pus : adica, DA, este un real pericol public!
    • +1 (3 voturi)    
      beeeeeee (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:39)

      A T E N T I E [anonim] i-a raspuns lui CETATEANUL SIMPLU

      Va fi condamnat cu executare. vreo 3-4 ani.
  • +2 (4 voturi)    
    Iar a inceput maimuta sa se agite... (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:00)

    Claude [anonim]

    .... rusine Basescului si lui Berlusconi ca au acceptat sa stea la masa cu psihopatul asta
  • +2 (6 voturi)    
    de prisos (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:11)

    TAIFUN [utilizator]

    n am vrut sa comentez asemenea stire dar totusi am ceva de spus : oameni ca becali ar fi mai bine daca n ar exista deloc . iar daca exista, sa existe la pirnaie . faptele lor ii trimit acolo .
  • +4 (6 voturi)    
    Sa mai taca Gigi din gura (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:20)

    Johny [anonim]

    Tinand cont de metodele mafiote pe care le foloseste ca sa isi recupereze masina, Gigi ar face bine sa mai taca. Sper ca justitia sa fie corecta si sa il pedepseasca pe acest cioban-mafiot. Nu ar fi corect sa fie mai presus de lege doar pentru ca are bani. Legea e pentru toti, inclusiv pentru personaje colorate precum Gigi. Si legea spune ca ce a facut el se pedepseste cu inchisoare. Nu i-ar strica.
  • +7 (7 voturi)    
    si asta nu e tot (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:22)

    tina turner [anonim]

    Acest personaj este cel mai prost exemplu pe care il pot vedea milioane de romani - copii si adulti - usor de influentat. Media este responsabila 100% de propagarea prostiei si ingamfarii acestui Becali si a tuturor celor ca el si televiziunile/presa ar trebui sa raspunda pentru o astfel de "educatie" pe care o transmit cu buna stiinta. Si asta nu e tot : ganditi-va cum va fi daca vom fi reprezentati de asemenea personaje - Becali si Vadim - in Parlamentul European !!!!!!!!!! O sa ne crape obrazul de rusine !
  • +3 (5 voturi)    
    Plangere impotriva hotilor (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:35)

    Cabral [anonim]

    Becali asta nu a facut nicio plangere impotriva hotilor. El striga cat il tine gura ca i s-a furat masina , dar vad ca nu a facut nici macar o sesizare Politiei pe tema asta. Fara plangere nu exista fapta, vad ca cei 20 de avocati nu l-au sfatuit in sensul asta.
  • +4 (6 voturi)    
    offfffff (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:53)

    liviu_ [utilizator]

    cum i-au dat drumu, cum si-a revenit oieru...
    nu l-a tinut nicic 3 zile ...
    parca e e bine sa critici de paste... asta apropos de marele credincios...

    suntem un popor de hoti si idioti ... ca si emplemele acestui popor...

    poate totusi pierde oier procesu... desi am mai indoieli... acu ca e liber are dezlegare la spaga...

    si pentru a 1000 oara ... hotii sunt liberi pentru ca NU AI DEPUS PLANGERE LA POLITIE CIOBAN CRETIN !!!
    • +3 (3 voturi)    
      Precizare importanta (Marţi, 21 aprilie 2009, 15:06)

      Stehlener [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      de acord! hotii sunt liberi pentru ca ciobanu' nedepunad plangere la politie (cu p-mic), de facto si de jure nici nu a existat vreo hotie. acei oameni sunt nevinovati pentru ca un b.o.u a vrut sa arate ca el poate gasi hotii inaintea politiei. am mai vazut asemenea cazuri si intotdeauna proprietarul se cunoastea cu hotii.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru ziaristi! (Marţi, 21 aprilie 2009, 14:58)

    Pink Panther [anonim]

    Daca-i adevarat ca n-a depus plangere, v-as propune o mie de emisiuni cu Becali si in fiecare emisiune sa-l intrebati (de o mie de ori):
    - daca a depus plangere
    - de ce n-a depus plangere?
    - cine l-a sfatuit sa nu depuna plangere?
    - de ce n-a spus de la inceput ca n-a depus plangere......

    Asta asa, ca sa faceti si voi ceva normal in tara asta.

    Ah, si niste emisiuni cu indivizii enumerati de idiot.
  • +3 (3 voturi)    
    Porcul cand se satura rastoarna troaca cu laturi (Marţi, 21 aprilie 2009, 16:05)

    Adonis78 [utilizator]

    Jiji, ma frend, ti-ai vazut sacii in caruta si ai iesit sa faci Pastele cu celelalte lichele din clanul becali si acum faci scandal. Ai uitat ca deunazi boceai la biserica si lacramai.

    Acum te dai buricul pamantului si desi ai zis ca nu te mai iei de procurori si judecatori, iar ai inceput sa tragi in ei, nu ca ar fi niste vajnici aparatori ai legii (tot lichele si ei) dar vezi tu Jiji, nu esti capabil sa iti tii o promisiune sau sa ai un mod de conduita.

    Esti labil psihic si o iei pe aratura dupa cum bate vantul. Acum bate dinspre Glina ca pute si se simte in vorbele tale.
  • +2 (2 voturi)    
    Pun pariu. . . (Marţi, 21 aprilie 2009, 20:56)

    Vali Cel Batran [anonim]

    /. . . . ca nu dureaza si va fi iarasi poprit, ca prea il mananca limba. Si cum fiecare pasare. . . .
  • +3 (3 voturi)    
    Popor imatur, depasit de vremuri! (Miercuri, 22 aprilie 2009, 3:37)

    Doru BARBU [anonim]

    Decizia contradictorie a judecatorilor in cazul oierului mistic BECALI cimenteaza sentimentul de neincredere in Justitie pe care il au majoritatea romanilor si faptul ca ei, milogii oierului mistic BECALI formeaza un popor imatur, complet ratacit, depasit de vremuri! Schizofrenia sociala care defineste azi, in 2009, societatea romaneasca e dovada cea mai clara a ratacirii telenovelice si a anomiei severe in care mustesc romanii! Nici UE si nici NATO nu au contribuit la asta!!! Nu germanii au manelizat Romania, nu francezii au decis circul penibil din jurul oierului, nu olandezii au contribuit la exodul multor romani (chiar de calitate) in Occident, nu americanii au stat in spatele smenurilor sinistre (cu terenurile armatei) puse la cale de mafiotii din armata dedati la branza oierului BECALI! Ci tot romanii si-au facut-o!!! Ei, cu inteligenta lor de oieri mistici parveniti si "harul" lor de farisei! Sa le fie de bine!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by