Romania, the land of choice - noul slogan turistic romanesc

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 20 aprilie 2009, 11:14 Actualitate | Esenţial


"Romania, the land of choice" este noul slogan turistic romanesc. Sloganul a fost afisat, duminica seara, pe panourile amplasate pe plaja din Mamaia, la concertul sustinut de Goran Bregovic, anunta Mediafax.

Turismul romanesc fusese promovat, pana acum, prin sloganul "Simply surprising".

Aproape 10 mii de persoane au asistat, duminica seara, pe plaja din Mamaia, la concertul lui Goran Bregovic, organizat de Ministerul Turismului prin programul "Lumina la malul marii. La concert au fost prezenti inclusiv presedintele Traian Basescu, impreuna cu sotia si fiica sa cea mica, si ministrul Turismului, Elena Udrea.

Ministerul Turismului va lansa pe 1 Mai "Imnul turistic al Romaniei", care urmeaza sa fie promovat atat in tara, cat si pe canalele media din strainatate.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11945 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    suna mai bine (Luni, 20 aprilie 2009, 11:23)

    gososan [utilizator]

    mai bine "no man's land:"
    • 0 (8 voturi)    
      cam asa ceva (Luni, 20 aprilie 2009, 12:42)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui gososan

      leana lu cucos, minte cu nerusinare ,probabil ca la indeplinirea cincinalului. n-au fost nici macar o mie de turisti pe litoral ,hotelurile au fost inchise.saracia si criza i-a tinut in oras pe Constanteni (si Dobrogeni) . de aici nr de "turisti " pe plaja . pt la vara dezastru total .agentiile de turism au vandut cu 70 % mai putine bilete decat anul trecut.
      • 0 (2 voturi)    
        Upgraded (Luni, 20 aprilie 2009, 22:24)

        coins.ro [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Sloganul meu e mai bun: http://www.coins.ro/politic/realm-of-choices.html ;)

        Ar trebui promovat şi ar trebui să primesc şi eu câteva mii de euro...
      • 0 (0 voturi)    
        10.000 - 12.000 pachete vandute la (estimare ANAT) (Marţi, 21 aprilie 2009, 10:05)

        Harpagon [anonim] i-a raspuns lui mihai

        65.000 pachete vandute in toata tara.

        Pentru detalii puteti sa va informati aici:
        http://www.standard.ro/articol_89838/cati_bani_a_incasat_de_paste_turismul_romanesc.html
    • +7 (15 voturi)    
      DNA sa se autosesizeze (Luni, 20 aprilie 2009, 14:17)

      georges [anonim] i-a raspuns lui gososan

      Avand in vedere faptul ca in urma cu doi ani MAE a platit 100.000 euro unei firmulite pentru efortul neuronal de a concepe sloganul "fabulospirit" si nimeni nu a facut nici o ancheta pe tema asta, respectuos o intrebam pe dna ministru:

      1. Din cei 75 de milioane de euro pe care ii are la dispozitie pentru brandul Romania, in vremuri de criza, cati bani au fost alocati pentru crearea conceptului?

      2. Care este firma ce a conceput acest slogan si cum i-a fost incredintat contractul ?

      3. A existat o licitatie sau a fost o incredintare directa? Care au fost celelate firme care au participat la licitatie, daca a fost una ? Nu va intrebam cat a fost comisionul pentru stim ca sunteti o persoana corecta, nu-i asa?

      4. De ce nu dati dovada de transparenta si sa spuneti poporului, adica celor care platesc taxe si impozite si sunt fu.....ti de politica asta falimentara a unui imprumut de 19 mld euro, de ce cheltuiti 75 de milioane de euro in vremuri de criza pentru un slogan idiot, in loc sa puneti la punct infrastructura, calitatea serviciilor si apoi sa ambalati frumos si sa vindeti turismul?

      5. Pentru ca principalii beneficiari ai promovarii uni brand turistic sunt patronii din industria turistica, care este participarea lor la acest efort facut din banii publici?

      6. Cand va cumparati o poseta de 20.000 de euro sau va plimbati in noua masina de aproape 40.000 de euro, cumparata din taxele si impozitele noastre, nu-i asa ca va ganditi profund la pensionarii nostri care nu au bani de medicamente, la somerii care nu mai au bani de o paine si la mamele care isi epuizeaza alocatia pe doua pungi de lapte praf?

      7. In esenta, intre dvs. si monica columbeanu nu este nici o deosebire. Noi poporul, va respectam si va iubim.Ambele sunteti modele de succes facil, cu o puternica sustinere publica intemeiata pe influenta unor barbati adevarati (urinel si celalalt...). Pacat ca sunteti toxice pentru fiicele acestei natiuni.
      • +2 (12 voturi)    
        nu e mai bine, nene.. (Luni, 20 aprilie 2009, 16:40)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui georges

        sa nu mai avem niciun ministru si pe nimeni care sa ne reprezinte?? nici profesori, eventual... ca tot din banii publici se cheltuie cu toti! ai venit direct de la sediu cu mesajul asta pregatit la sedinta de peste noapte? suna la fel ca la muncitorii din fabrici cand li se parea ca tre' sa faca greva ca sa scape de "aia de la birouri" - ca ii tin in spate degeaba si se pot descurca ei si singuri (chiar daca majoritatea nu scriu nici sa scrie corect!)... indiferent ce ar face (sau ar incerca sa faca) madam Udrea - niciodata nu o sa bagati de seama - ca sunteti prea disperati sa aruncati cu kkt!
        • +2 (2 voturi)    
          pt zaboo mergeti in bulgaria (Marţi, 21 aprilie 2009, 20:44)

          georges [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          Nu am nici o treaba cu sediul la care te referi tu. Sunt un simplu platitor de taxe care a fost doar pe litoralul romanesc in ultimii 10 ani. Anul trecut fiul meu inota la neptun cand a fost nevoit faca fata unui cacat gros si lung de 20 cm care plutea in voie pe apele Marii Negre. Imputiti de la hotel ne tineau cate o ora pana cand ne aduceau masa. Asa ca lasa-ma cu "land of choice". Anul asta am ales Bulgaria. Din spusele multora chiar merita.
          Blonda cu pretentii de ministru ar trebui mai intai sa ii adune pe cei din turism si sa puna la punct calitatea serviciilor si apoi sa fu...a banii europeni (care sunt tot bani publici) pe brandul turistic. Nu pricepi ca nu poti sa vinyi un cacat su sa spui ca e ciocolata?????
          • 0 (2 voturi)    
            zau, bre??? (Miercuri, 22 aprilie 2009, 4:19)

            zaboo [anonim] i-a raspuns lui georges

            da' de cand ministrul turismului tre' sa faca treaba managerilor societatilor comerciale de pe litoral sau din oricare alta zona????? tu ai auzit ce e aia capital privat?? ai auzit cine ia deciziile intr-o astfel de firma? tu doar te faci ca nu stii care sunt atributiile managerului si care sunt atributiile alora din minister???? cred ca, manipulati cu sau fara stirea voastra, faceti gat la cine NU trebuie... deocamdata!! cat despre unde imi petrec eu vacantele, coicul mic! nu te-am trimis eu si nu te-a FORTAT madam Udrea sa mergi pe litoralul romanesc... esti liber sa alegi! eventual unde ti se pare kkt-ul mai subtire... ok?
      • +2 (2 voturi)    
        la intrebarea 6 (Marţi, 21 aprilie 2009, 10:21)

        Nicky [anonim] i-a raspuns lui georges

        Cand isi cumpara poseta de 20000 de euro nu se gandeste. Oamenii bogati nu segandesc la cei saraci, asa merg lucrurile, altfel, nu ar mai fi bogati si tu, eu si multii alti nu am mai avea unde lucra, cuum sa uesum la pensie..etc. Nu-ti mai explic, nu o sa intyelegi. Nici la pensionari nu se gandeste.... ala e alt minister!
      • +1 (1 vot)    
        asa este (Marţi, 21 aprilie 2009, 11:15)

        Andra [anonim] i-a raspuns lui georges

        subscriu, mai bine spus decat atat nu se poate...dar cine credeti ca citeste sau ia aminte la ce se scrie pe aici?
        doamna ministru in nici un caz, e prea ocupata sa se plimbe cu bicicleta prin statiuni...

        jenant, este exact povestea romaneasca traditionala: somnul natiunii naste monstri
      • -1 (1 vot)    
        ATTN: DNA - cateva motive in plus (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:17)

        Adman [anonim] i-a raspuns lui georges

        Sloganul este o sumarizare - in cele mai bune cuvinte posibile - a crezului unei marci.

        De ex Bergenbier crede ca prietenii te inteleg cel mai bine. Nike crede ca trebuie sa-ti depasesti limitele si te indeamna s-o faci.

        SLoganul nu este obligatoriu. Poti trai bine-mersi fara slogan ani si ani de zile. Ce conteaza e sa stii care e crezul marcii tale si sa il transmiti prin tot ceea ce comunici. (Nike a comunicat 20 de ani pana sa vina cu 'Just do it')

        De fapt, specialistii zic ca daca n-ai un slogan beton, mai bine astepti pana-l gasesti. Intre timp, comunici fara el. Nu-i bai.

        Una peste alta, sloganul este incheierea unui proces de construire a unui brand. Este cireasa de pe tort.

        Ceea ce inseamna ca dna Udrea are in sertar strategia de brand a Romaniei. Brand-ul de tara, in forma finala!

        Adica a rezolvat pe furis ceea ce n-au putut rezolva in ani de zile cei mai buni profesionisti de comunicare din Ro impreuna cu alti profesionisti renumiti din Vest.

        Care este secretul, deci? Cum se cheama agentia de strategie sau de publicitate care a izbandit?

        Vorba vine... de fapt sloganul 'Land of choice' denota o strategie jenant de gresita. Lasam asta.
        Deci dna Udrea a pus punct discutiei despre brand-ul de tara al Romaniei.

        Foarte bine. Atunci sa publice documentul de strategie. Nu un slogan de 3 cuvinte care e la categoria "optionale". Ci strategia, care ar trebui sa ocupe cateva pagini mari de ziar, cel putin.

        Legat de 'Land of choice' - e o eroare care contrazice insasi definitia strategiei de comunicare. Esenta unei marci trebuie sa raspunda celei mai importante asteptari/ perceptii pe care consumatorul o are vis-a-vis de marca respectiva.

        'Land of choice' este strategia unei marci de traditie. Nu a unui nou-venit cum e tara noastra. Adicatyelea ce vrea sa zica sloganul asta? Ca dupa ani si ani de succese Romania a ajuns sa fie preferata unui grup mare de consumatori si atunci isi permite sa spuna ca este 'Land of choice'?!?

        Chiar ca tre' sa vina DNA-ul.
      • +1 (1 vot)    
        pentru ca (Miercuri, 22 aprilie 2009, 0:15)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui georges

        pentru ca romania trebuie sa se dezvolte pe mai multe planuri, incusiv turistic..

        pentru ca este bine daca beneficiaza cei cu afaceri inturism..pentru ca ar avea de castigat si bugetul statului..

        pentru ca traim in capitalism..

        pentru ca nu exploatam cat ar trebui potentialul turistic al tarii..

        pentru ca oricum o dai tot nu va fi bine..daca facem..ca de ce si cum facem..daca nu facem ca de ce nu facem..asa ca mai bine sa facem..

        pentru ca nu ma intereseaza cum au prevazut birocratic banii pentru concept..

        pentru ca poate studiul pentru concept se poate face si fara licitatie publica..cum a fost in cazul faboulospirit..cand cei ce au facut proiectul erau unii din cei mai buni din lumea asta (evident nu suficient de buni pentru romania si problemele multiple si complexe cu care se confrunta :)

        pt ca m am saturat ca orice proiect de branding sa se opreasca in polemici de presa si opinii "avizate"..

        pentru ca trebuie cu adevarat sa facem ceva..cu orice cost de polemica. de presa..site uri si bloguri...indiferent de cine e ministru..(inclusiv elena udrea)..

        pentru ca pe mine unul chiar nu ma intereseaza ce postati voi pe aici..gigi contra..chiar a vazut careva vreun proiect..draft de ceva..concept..evident ca nu..pai si atunci de unde stiti ca nu e bun..mai..va spun eu nu stiti..dar sa ti dai cu parerea e gratis..mai ales cand ai timp sa o faci..

        iar voi care criticati atat..mare parte in necunostinta de cauza..faceci ceva sa miscati lucrurile in vreun fel..in afara de palavrageala si critici nedocumentate pe net..

        scute pt tonul polemic..am zis sa fiu pe intelesul onorabililor..
        • 0 (0 voturi)    
          vorbesti avioane (Miercuri, 22 aprilie 2009, 7:59)

          daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          la noi în Sighisoara, toţi mahării implicaţi în afaceri cu turism au declarat profit 0, da toţi şi-au mai tras un jipan, un ciopăr, o fiţă în plus. în turismul sighişorean sunt implicaţi jumătate dintre consilierii locali. gunoaie..
        • 0 (0 voturi)    
          P:S. (Miercuri, 22 aprilie 2009, 8:00)

          daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          Asta în timp ce zidurile cetăţii medievale din care îşi scot ei mjarafeţii, se prăbuşesc sub privirile indiferente ale turistului-şef, primarul Dăneşan
    • +4 (4 voturi)    
      mda (Luni, 20 aprilie 2009, 17:52)

      ADan [utilizator] i-a raspuns lui gososan

      Dar vine raspunsul, cum de "the land of choice", daca nici locuitorii tarii avizati de diferentele intre Ro si alte tari, daca ar avea de ales, nu ar alege-o ?
    • +8 (8 voturi)    
      ... (Marţi, 21 aprilie 2009, 6:48)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui gososan

      "Romania, tara tuturor posibilitatilor" Acum este oficial...
    • 0 (0 voturi)    
      sau (Miercuri, 22 aprilie 2009, 7:53)

      daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui gososan

      Romania, the land of ciuciu
  • +6 (10 voturi)    
    Noi in lozinci ne baten (Luni, 20 aprilie 2009, 11:36)

    Mircea Albu [anonim]

    Mai corecta era fosta lozinca "Romania. simply surprising" caci era intotdeauna o surpriza (de obicei neplacuta) pentru turistul strain.
    Nici acum nu e insa foarte rau, caci ai totusi de ales intre servicii de proasta si foarte proasta calitate.

    Numai sanatate lui Nutzi caci in vremea asta trebuie sa fi ori nebun ori total dezinformat ca sa vrei sa-ti petreci concediul in tara. Nici macar in weekend nu se merita sa stai pe aici.
  • +10 (14 voturi)    
    incapatanare (Luni, 20 aprilie 2009, 11:44)

    gimini [anonim]

    Nu inteleg de ce sa incapataneaza oficialii nostri sa lupte pentru o cauza pierduta.

    Romania poate fi cel mult o destinatie de tranzitie sau de turism cultural. Nu poti concura nici cu marea greco/turceasca, nici cu skiul austriaco/elvetian. Dar ca sa atragi calatori sau amatori de tururi culturale ai nevoie de autostrazi si drumuri civilizate.
  • +4 (8 voturi)    
    care...? (Luni, 20 aprilie 2009, 11:51)

    Petrica [anonim]

    ...care " choices " ?
    Putem sa le stim si noi ?
    • +3 (5 voturi)    
      Alternative (Luni, 20 aprilie 2009, 12:57)

      iancu [anonim] i-a raspuns lui Petrica

      Platesti ori patesti ;-)
    • +2 (6 voturi)    
      alegeri (Luni, 20 aprilie 2009, 13:40)

      altul [anonim] i-a raspuns lui Petrica

      Pai, ca turist strain, poti alege sa mergi pe jos sau cu masina prin gropi, sa platesti nimica toata pentru putin sau sa ramâi flamând, sa înjuri sau sa te împaci cu tine însuti pentru ca esti înca în viata, daca mai e cazul si nu te manânca ursul prin munti cum s-a mai întâmplat ...
      Ai, asadar, o multime mare de alegeri ... Apoi, pentru anul viitor, daca esti certat cu cineva, stii ce sa îi recomanzi pentru un concediu de "milioane" la propriu si la figurat :))
  • +1 (5 voturi)    
    romania lor (Luni, 20 aprilie 2009, 11:52)

    aris [anonim]

    hotii romani au ajuns in Australia, e stirea zilei, va rugam postati-o, "Romania, the land of choice' o fi sa alegi sa te sinucizi, e tara alesilor distinsi politicieni si a distinsei d-ne Udrea care observam cum revigoreaza turismul prin bai de multime si ieftineli.
  • +2 (6 voturi)    
    Sau... (Luni, 20 aprilie 2009, 11:58)

    ventilator [anonim]

    ,,The land of a bad choice"
    Afara sunt 12 grade si ploua marunt. Cu toate astea, litoralul a fost plin de turisti (LOL) iar transportul spre si dinspre litoral a fost supraaglomerat.
    http://www.stupidvideos.com/video/all/Pushing_a_Train/#239903
  • +1 (3 voturi)    
    choice.. (Luni, 20 aprilie 2009, 12:01)

    cat [anonim]

    Eu imi aleg pentru urmatorul concediu sa colind tara pe autostrazi si sa dorm la B&B. noroc ca am gps sa nu ratez schimbarea de autostrada, sa imi arate locurile de dormit si obiectivele turistice.
    va doresc un turism fericit!
  • +3 (7 voturi)    
    sau poate... (Luni, 20 aprilie 2009, 12:16)

    Ccoto [utilizator]

    Go visit Romania. Your car is already there!
    • +1 (1 vot)    
      VECHE! (Luni, 20 aprilie 2009, 12:31)

      CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui Ccoto

      A fost atribuit sloganul Croatiei, ceva timp in urma!
    • +1 (3 voturi)    
      prietene, las-o... (Luni, 20 aprilie 2009, 20:13)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Ccoto

      era sa zic eu unde. Daca te vrei mai creativ si mai interesant ca Lenutza de la turism debiteaza si tu ceva mai nou. Astea cu masina eraua valabile pana prin 96, acum nu mai tine...
  • -2 (10 voturi)    
    Carcotasilor (Luni, 20 aprilie 2009, 12:17)

    Lucian [anonim]

    Ca de obicei, va intreceti in comentarii negative. Atunci de ce va mai mirati ca merge prost, daca toti stiu sa comenteze si nimeni nu face nimic ? Mi-e scarba de toti prostii care se apuca sa comenteze articolele, desi nu au inteligenta minima necesara pentru a spune ceva constructiv.
    • 0 (8 voturi)    
      corect (Luni, 20 aprilie 2009, 12:30)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Asa-i... marea majoritate a comentariilor reprezinta comentarii negative, jigniri, pareri contra. Sunt rare comentariile constructive, care aduc o imbunatatire, o completare articolului.
    • +4 (8 voturi)    
      carcotas esti tu (Luni, 20 aprilie 2009, 12:34)

      tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Curios, dar poti sa ne spui si noua astora cu mai putin de minima inteligenta necesara ce e constructiv in comentariul tau?...sau iti place doar sa jignesti, ca totii astia care nu facem nimic si comentam ?!...

      P.S.: Nutzi, vezi ca sunt reduceri la Louis Vuitton, fugi repede...
    • +2 (6 voturi)    
      facem ceva (Luni, 20 aprilie 2009, 12:50)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      nu ma multumesc doar cu comentatul negativ, rezultat al experientelor proprii. Fac ceva, mai precis fac vacantele in afara tarii.
      Iar ca "choices" turistice in ro imi plac cele care nu au legatura cu "operatorii turistici". adica mersul pe cont propriu, cu cort, sub cerul liber, samd.
      sa turismuiti bine!
    • +1 (5 voturi)    
      fii pozitiv macar tu (Luni, 20 aprilie 2009, 13:46)

      altul [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Dar tu ce spui pozitiv ? Si tu, la rându-ti, nu faci decât sa vorbesti NEGATIV despre cei ce nu vorbesc pozitiv.
      Dar cei ce vorbesc negativ dupa cum consideri tu, nu fac decât sa spuna ca nu poti umbla cu cioara vopsita si ca, înainte de toate, ar trebui sa fie servicii de calitate, drumuri bune, conditii pe masura ... Apoi poti veni cu sloganul, dar nu înainte ...
  • 0 (6 voturi)    
    heh (Luni, 20 aprilie 2009, 12:29)

    Blonda de la drept [anonim]

    Ohhh ...deci asta eerrraa!!!! Asta era oameni buni. Din cauza asta nu merge turismul rromanesc. Din cauza Sloganului. Doaamne, cum nu ne-am gandit inainte :))
    • +4 (4 voturi)    
      da (Luni, 20 aprilie 2009, 14:51)

      Dan Turcu [anonim] i-a raspuns lui Blonda de la drept

      Şi din cauza asta.

      Ai văzut tu pe Euronews vreo reclamă făcută cu cap pentru turismul românesc?

      Croaţia a avut şi era dată constant, atât pe Euronews cât şi pe CNN (în fiecare zi, cel puţin o dată), bulgarii au avut, dar mai proastă. Românii nu, sau foarte foarte slab. Oare cine conduce la încasările din turism? Să nu-mi spui că România.
      • +1 (3 voturi)    
        A avut si Ro (Marţi, 21 aprilie 2009, 0:49)

        m [anonim] i-a raspuns lui Dan Turcu

        Si mie chiar mi-a placut reclama. Nu stiu cat a fost de difuzata ca nu prea urmaresc tv-ul ca m-am scarbit de el insa dupa cum spune o vorba din batrani adaptata: cu un slogan nu se face turism. Nutzi, da-ti un pun in cap
  • -1 (5 voturi)    
    ALEGE (Luni, 20 aprilie 2009, 12:47)

    levi [anonim]

    Viata e o lupta de supravietuire.
    In Romania Alegi sa FURI sau sa PLECI :)
  • +6 (10 voturi)    
    da (Luni, 20 aprilie 2009, 13:49)

    Florin [anonim]

    The land of choice... You have a choice to leave.
    • -1 (7 voturi)    
      corect (Luni, 20 aprilie 2009, 14:47)

      Dan Turcu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      foloseşte-o te rog şi lasă-ne în pace.
  • +5 (5 voturi)    
    Traducere? (Luni, 20 aprilie 2009, 13:53)

    msb [anonim]

    Daca era "land of choices" (notati pluralul) era cumva mai simplu (desi tot inexact).
    Dar e "land of choice" care e oarecum un idiom in engleza si care s-ar traduce cumva prin "preferat" cred eu. Deci, "Romania, tara/destinatie/tarim preferat(a)"?
    Mde, or sa se intrebe unii: "pai daca e asa de preferata (of choice) de ce tot pleaca romanii de-acolo?" :)
    • +4 (6 voturi)    
      la critică suntem experţi cu toţii (Luni, 20 aprilie 2009, 14:43)

      Dan Turcu [anonim] i-a raspuns lui msb

      Nu spune nimeni că turismul e de 10 stele în România acum. Dacă era aşa nici nu mai discutam acum despre asta.

      Dar oare ce ar trebui să facem? Să ne văităm toată ziua sau să punem umărul la treabă. E uşor să dai cu piciorul atoateştiutor, de pe margine.

      Sloganul la croaţi era "land of oportunities"

      Land of choice - induce ideea de a-l fideliza pe un anumit turist într-o singură alegere. Ca de obicei noi ne comparăm cu Austria şi Germania. Suntem aerieni. Ce-ar fi să ne comparăm cu vecinii noştri şi nu cu USA? Ucraina, Serbia, Ungaria şi Bulgaria, pentru cei ce nu ştiu geografie.

      E chiar atât de important cine conduce ministerul turismului? Cine se uită la asta nu înţelege nimic. E important dacă face ceva constructiv, nu cum o cheamă pe persoana respectivă.

      Dar multă apă va mai curge pe Dunăre până vom înţelege şi noi asta...
      • +2 (6 voturi)    
        constructiv (Luni, 20 aprilie 2009, 15:56)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Dan Turcu

        e simplu sa fii constructiv - dar de ce sa facem noi treaba altora? suntem cumva platiti pentru asta? dar repet -e ridicol de simplu - sa faci sosele, sa faci standarde, sa faci facilitati pentru investitii, sa aduci know-how, si mai ales SA NU DAI BANI DEGEABA CELOR CARE NU MERITA pentru ca o sa inteleaga ca e OK ceea ce fac. Daca te astepti sa promovam ceea ce este acum, sa gasim partea buna, daca prin asta intelegi tu atitudine pozitiva, eu nu fac asa ceva.
        • +3 (5 voturi)    
          nu e atat de simplu (Luni, 20 aprilie 2009, 16:18)

          Dan Turcu [anonim] i-a raspuns lui dan

          Ministerul Turismului nu face drumuri... E treaba celor de la transporturi... să nu amestecăm mere cu pere pentru că nu trăim într-o dictatură - apeşi pe un buton şi se rezolvă totul...

          A fi constructiv înseamnă să respecţi proceduri, să faci distincţii, care e treba ta, care e treaba altuia, pe scurt să aplici discernământul şi să îşi recunoşti şi greşelile, din când în când....

          Dacă fiecare o ţine langa pe turta lui n-o să mai ieşim din mocirlă în veci... Când avem o problemă încercăm să o rezolvăm nu să ne dăm în cap unul la altul (- să fii constructiv)

          Repet, drumurile sunt treaba Ministerului Transporturilor, gunoaiele de pe răuri treaba celor de la Mediu şi a autorităţior locale, etc.
          • +2 (2 voturi)    
            de ce nu sunt mai constructivi (Luni, 20 aprilie 2009, 16:55)

            dan [anonim] i-a raspuns lui Dan Turcu

            in psihologie exista conceptul de "limita a acceptabilului" dincolo de care persuasiunea nu mai prea poate fi posibila... eu cred ca pentru un numar semnificativ de concetateni aceasta limita a fost depasita, in concluzie nu prea mai ai cu cine sa discuti..de aceea apar astfel de reactii. Dar intre noi fie vorba uneori mai trebuie sa dai si la cap..In ce priveste ce a facut ministrul turismului, deocamdata ceea ce se vede eu incadrez la categoria "mici trucuri" si nu la lucruri semnificative, si oricum, nici o schimbare de directie. Promovarea in acest fel a litoralului este ca o ciorba reincalzita. Dupa startul asta in tromba ma intreb ce urmeaza.
      • +1 (3 voturi)    
        Constructiv (Luni, 20 aprilie 2009, 17:06)

        msb [anonim] i-a raspuns lui Dan Turcu

        Atita vreme cit banii romanilor vor fi aruncati pe fereastra de tot felul de impostori ajunsi in functii prin ministere,ei bine, am sa tot critic.

        Uitati aici o critica constructiva.

        1. Sloganul de tara nu era si nu este o prioritate pentru relansarea turismului.

        2. Daca tot s-au cheltuit bani pentru un slogan, macar sa se fi gasit ceva original si nu o copie dupa altti (vezi Croatia http://www.citmagazine.com/news/877749/Croatia-Land-choice/).
        Daca cineva de la ministerul turismului avea minima inteligenta sa dea o cautare pe Google dupa land of choice ar fi vazut ca expresia a mai fost folosita (chiar daca nu neaparat ca slogan de tara).
        Acu' ce-ar trebui sa fac sa fiu si mai constructiv decit atit? :)
        Probabil sa inventez eu un slogan si sa-l daruiesc onor ministerului turismului ca semn de patriotism?
        Ah, si sincer, mi se rupe ca la MT e sefa Udrea.
        • +2 (4 voturi)    
          foarte bine (Luni, 20 aprilie 2009, 22:16)

          Dan Turcu [anonim] i-a raspuns lui msb

          E dreptul tău să critici, dar să ştii că o critică constructivă e mai abilă şi mai eficientă decât una care nu spune nimic.

          @1, nu sunt de acord. Dacă tu crezi asta înseamnă că nu trăieşti în 2009!!! Cum ar fi să vină un prieten să-ţi zică "ştii, mi-a fost sete şi am băut un suc de culoare neagră, cu gust de caramel şi acidulat". Parcă nu prea l-ai înţelege din prima. Altfel ar fi fost să-ţi spună simplu "am băut o koca-kola" :))

          @2, parţial de acord în sensul că nu e cel mai bun slogan posibil. Însă acel sait pe care îl dai ca exemplu nu vb de sloganul Croaţiei (eu n-am văzut ghilimele nicăieri), ci este opinia publicaţiei respective, concluzia ei. Ultima dată pe Euronews sloganul Croaţiei era aşa: "Mediterana, as it once was..."

          Nu ştiu ce firmă şi-ar permite să copieze un slogan... o firmă de-a zecea mână... Sunt curios cu cine au lucrat. Cei de la MT.
          • +2 (2 voturi)    
            Confuzie? (Marţi, 21 aprilie 2009, 9:58)

            msb [anonim] i-a raspuns lui Dan Turcu

            Mda, cu ceva ani in urma Iliescu se plingea ca opozitia nu face o critica constructiva.

            @1 Vorbeam de sloganuri. De cind Coca-Cola e slogan? Sau tu, dupa ce bei un Sprite, cind te intreaba lumea ce-ai baut, spui: "mi-am urmat setea!"?

            Sloganul e una, brand-ul e altceva.

            Oricum diagnosticul dat de Maiorescu sta inca in picioare: Romania e o tara a formelor fara fond. Faptul ca la fiecare doi ani se arunca bani pe slogane dar nu se face nimic pentru serviciile care ar trebui sa sustina sloganul e o dovada in plus.

            @2. Nu are importanta ca nu era un slogan. Era o idee deja vizibila si deja asociata cu Croatia si trebuia evitata.
            Apropo, cu ceva vreme (ani) in urma pe BBC World se dadea un clip al Romaniei care era aproape identic cu unul al Turciei..
            Dar se stie ca incompetenta in MT nu e un lucru nou.
        • 0 (0 voturi)    
          Re: (Marţi, 21 aprilie 2009, 11:02)

          szasz [anonim] i-a raspuns lui msb

          Misto....tare mi-ar place sa vad ca se sesizeaza croatia in treaba asta.
  • +3 (7 voturi)    
    da chiar ce naiba vor?! (Luni, 20 aprilie 2009, 15:43)

    silver surfer [anonim]

    are dreptate gimini, ce rost are, schi, mare, astia sunt nebuni?! turism cultural si de backpackers, asta e Romania pentru straini. Choice my ass. Vorbe goale. Mai lipseste sa auzim ca sloganul asta nou face parte din brandingul platit cu milioane de Eur. Orice tara isi face singura brand, publicitatea e asa, colateral, mai pune farduri pe ici pe colo. . Romania are deja un brand, este foarte greu de schimbat. Iar conceptele d-nei Udrea sunt jalnice. De fapt la fel de jalnici sunt si operatoriii in turism, si clientii romani (majoritatea, nu toti). deci este cumva normal ceea ce se intampla. Turismul ar putea sa fie mai dezvoltat decat celelalte lucruri in Romania darca ar fi dat pe mana unor turoperatori straini. Altfel va fi la acelasi nivel de intelegere cu tot ce este in tara asta. Pentru mine turismul in Romania este nostalgia anilor de studentie cand mergeam la munte cu cortul sau vandalizam camere de hotel fara incalzire si fara apa. Ce s-a facut de atunci incoace e kitsck si excrocherii. Singurele hoteluri rezonabile sunt administrate cumva de straini. Iar mancarea romaneasca traditionala este total nesanatoasa.
  • +1 (3 voturi)    
    Despre Croatia iara (Luni, 20 aprilie 2009, 15:57)

    Oarecare [anonim]

    Hai sa nu ne luam de aia mari si sa ne holbam iara la Croatia http://www.brandrepublic.com/InDepth/Features/877749/Croatia-Land-choice/?DCMP=ILC-BETASEA si sa luam si un slogan de acolo :D

    Si tot la comparatii, dupa ce le luam si sloganul, hai sa le facem in ciuda ca noi cheltuim bani de la UE, cel putin 75 de milioane de euro, pentru promovare, in timp ce ei dau MAXIM 11 milioane de euro, si daca te intrebi ce fac croatii cu banii astia, poti sta 15 minute pe euronews si ai sa vezi.

    Am auzit ca in Croatia au si drumuri moderne, adica sosele, autostrazi fara gropi, etc. ... e pe bune?!
    • +3 (3 voturi)    
      C&I (Luni, 20 aprilie 2009, 17:19)

      Tequila [utilizator] i-a raspuns lui Oarecare

      Asta ar trebui sa faca si Romania - sa acopere diferite nise din turism. Nu stiu daca un slogan general de tip "land of choice" ar merge, dar avem potential pentru multe nise:

      * C&I (din articolul lui Oarecare, cred ca inseamna Convention and Incentive, adica organizarea de conferinte si evenimente) ar putea fi in Delta Dunarii, Mamaia, diferite statiuni de munte, Bucuresti. In completare ar putea fi diferite activitati existente deja: go-karting, paintball. Dar sper ca nu o sa fie promovata vanatoarea ca si asa scade fauna pe zi ce trece.

      * Backpacking: munti, trasee culturale (manastirile din Moldova), Delta (ca o paranteza, am intalnit niste turisti din Australia care au plecat din Germania cu bicicleta de-a lungul Dunarii pana la Delta, trecand si prin Romania. Sper sa ajunga cu bine la destinatie si sa duca vestea inapoi in tara lor). Dar trebuie o retea de transport mai buna si mai multe hoteluri, hosteluri, sustinerea agroturismului.

      * Litoral: din pacate concuram cu bulgarii, grecii, turcii etc care au preturi mai mici si oferta mai buna. Dar daca am promova statiuni de tip Vama Veche? In plus ar trebui eliminata taxa de intrare in Mamaia.

      * Festivaluri: ar trebui promovate mai bine, si mai ales in afara tarii.

      * Turism cultural: Sibiu, Bucovina, Dracula. Mai multa promovare. Fiecare destinatie ar trebui sa vina cu branding si marketing propriu ca sa atraga turisti straini.

      * Turism "stomatologic": multi din vest vin in vacante in Ungaria unde fac si tratament stomatologic ieftin in acelasi timp. De ce nu ar umple si Romania aceasta nisa? (din cate stiu avem astfel de turisti, dar ar trebui mai multa promovare).

      * Croaziere: exista croaziere pe Dunare sau in Delta? Exista croaziere pe Marea Neagra sau pe lacuri? De ce nu se creaza de exemplu o linie de feribot de la Constanta la Istanbul? Sau feribot din Bucuresti pana in Delta? (parca avusese cineva ideea ca Bucuresti sa devina port, s-a facut ceva in acest sens?)
    • +1 (3 voturi)    
      glumesti nu? (Luni, 20 aprilie 2009, 18:00)

      cat [anonim] i-a raspuns lui Oarecare

      sper ca romania sa aiba in 10 ani, cu respectarea proportiilor de suprafata, infrastructura din Croatia. tristetea mare e ca termenul se aplica si la restul(minimal). cu alte cuvinte, feriti-va de croati care au vizitat romania, saracii au crezut ca vin intr-o tara UE.
      ps:vad ca organele de partid au trecut pe ogor si au "plivit" toate comentariile rautacioase articulandu-i la vot pe cei neconstructivi si neincrezatori.
      traiasca Partidul, romania...
  • +2 (4 voturi)    
    Land of choice (Luni, 20 aprilie 2009, 17:06)

    moroes [anonim]

    Care este sensul cheltuirii unor sume 'fabulospiritoase' pe asa zisele campanii de promovare? O tara se promoveaza prin ce are de oferit: istorie, arta, frumusete, nu in ultimul rand prin servicii. Actiunile de promovare al ministerului de pana acum au fost frectii la picior de lemn.

    Nu inteleg de ce ar trebui sa contribui eu, din banii mei la ajutorarea proprietarilor de hoteluri si pensiuni care nu stiu ce inseamna servicii de calitate dar care tin cu dintii de preturi. Daca ei considera ca au intr-adevar ceva de oferit, sa se promoveze cat poftesc, inauntru is in afara, se pot organiza in asociatii etc. Dar nu pe banii mei, e afacerea si responsabilitatea lor.

    Turistii vor veni daca vor avea intr-adevar o oferta generoasa, nu pentru ca le zice Elena sa vina. Iar eu as avea un buget mai bogat pe care sa-l pot cheltui pe vacante daca Guvernul nu si-ar baga mana atat de adanc in buzunarele mele pentru a 'ajuta turimsul' si ce mai considera capetele luminate de la Palatul Victoria ca trebuie ajutat. Elena prezinta o mentalitate de mall: s-a trezit cu cardul prietenului/statului si a pornit intr-un shopping spree, pe banii nostri.

    Land of choice, mai putin alegerea felului in care sa-mi cheltuiesc banii.
  • +1 (3 voturi)    
    mai degraba... (Luni, 20 aprilie 2009, 17:46)

    moshu [anonim]

    ..."Land of confusion", chiar si videoclipul lui Phil Collins se potriveste de minune.
  • +1 (5 voturi)    
    Not for me! (Luni, 20 aprilie 2009, 18:11)

    Birlic [anonim]

    The land of choice?
    NOT FOR ME!
    Romanii prefera sa-si faca vacantele pe Litoralul bulgaresc, in Turcia sau in Grecia, unde este mai curat si mai ieftin. Ca sa nu mai vorbim de milioanele de romani care au ales sa paraseasca tara, in cautarea unei vieti mai bune unde au vazut cu ochii.
    Romania este the land of choice pentru copiii noii protipendade mafiote care populeaza statiunile 'de lux' ale tarii, cu suv-urile lor si cu nesimtirea care vine avec.
  • 0 (2 voturi)    
    Romania, tara tuturor posibiltatilor... (Luni, 20 aprilie 2009, 20:23)

    Alin [anonim]

    ..tara unde nimeni nu munceste si in care toata lumea se descurca. Vorba poetului popular: cine-i harnic si munceste are tot ce vrea, cine-i prost si leneveste are tot asa. Ba chiar mai mult.
  • +2 (2 voturi)    
    Mult zgomot pentru nimic... (Luni, 20 aprilie 2009, 20:33)

    bogdan [anonim]

    O fi bine sa te arunci cu vorbe mari in gura turistilor? Plin litoralul,plina Bucovina,pline statiunile montane...pline si soselele. Cu ce ne comparam cu vecinii? Cu aia 12.000 de turisti pe litoral? Cine i-a numarat. Cate hoteluri erau deschise? La munte multa lume in statiuni, dar si la gratare pe marginea soselei. Daca te uiti cat era coada la telecabina poti aprecia numarul de turisti.
    Eu am fost pe cont propriu(agro-turism) in Maramures si Bucovina. Exceptand drumul si serviciile am avut zile deosebit de interesante. Mai ales cultural. Din pacate peisajul formidabil este acompaniat de multa mizerie(raurile si poienile pline de resturi si deseuri) lipsa unor WC-uri, prea putine harti si placute de orientare... Land of choice... cu vorbe nu se face turismul. Se arunca banii pe reclame sau campanii publicitare dar nu se face nimic concret pentru revitalizarea centrelor de turism balnear sau cultural. Am fost la Baile Herculane, la Geoagiu, la 1 Mai sau la Lipova. O tragedie. Si Elena cauta izvoarele din Bucuresti sau da din pedale spre bulgari...
  • +1 (1 vot)    
    mi se pare misto (Luni, 20 aprilie 2009, 21:27)

    alex [anonim]

    sper sa mearga faza, dar promovare unde anume ...si mai ales pe ce? trebuie sa merem pe niste idei clare . de pilda ma gandesc la proaspat pensionatii din uk sau germania care sa vina sa locuiasca aici in asezari rurale exemplare (fara tigani si hoti si profitori ...numai cu romani din aia din manuale adica : harnici si primitori). sau la turism montan...extreme hicking for young adventurers, sau in statiunile balneo asa cum zicea tanti udrea alea de tratament...sa fie mai ieftine decat in afara si cu personal calificat. sau la dracu...lupte de strada in ferentari :)) pentru young adventurers
  • 0 (2 voturi)    
    Better than... (Luni, 20 aprilie 2009, 22:32)

    borat [anonim]

    Hire a prostitute in London and you visit Romania...
  • 0 (2 voturi)    
    Scarba (Luni, 20 aprilie 2009, 23:22)

    Signor Muerte [anonim]

    "Romania - neam de traista"
    Romania aproape ca nu conteaza deloc pe glob... Daca ar disparea nu si-ar da nimeni seama! cred ca nici cei care sunt plecati dincolo! Prea mare agitatie pentru nimic!
    • -2 (2 voturi)    
      Scarba sa-ti fie de tine, ca ai de ce! (Marţi, 21 aprilie 2009, 8:49)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui Signor Muerte

      Te chinuie defetismul sau te roade invidia, dar nu negand evidenta iti rezolvi problema.
      Cu siguranta ca Romania conteaza, si mai ales sunt destui care vor sa cumpere bucati din ea.
  • 0 (2 voturi)    
    plagiat (Luni, 20 aprilie 2009, 23:54)

    monica L [anonim]

    Mda, e un plagiat.. asta e... sindromul Eurovision ne "Paste".... la mintea "light" a lenutei udrea , te asteptai la altceva?
  • +1 (3 voturi)    
    Brand (Marţi, 21 aprilie 2009, 0:38)

    zack [anonim]

    S-au chinuit mult cu asemene slogan?
    Zici ca e reclama la un bufet.
  • +1 (1 vot)    
    se vede ca nu stiu engleza (Marţi, 21 aprilie 2009, 2:13)

    Cocos [anonim]

    Pai choice in engleza inseamna mai mult alegere din variante Tradus sloganul inseamna romania o varianta de tinut. Daca vroia sa scrie tinut ales de vacanta trebuia sa foloseasca picked sau selected. Dar e greu pentru "neprihanitul" nostru ministru al turismului.
  • +2 (2 voturi)    
    bun sloganul! (Marţi, 21 aprilie 2009, 3:03)

    Brusc Willis [utilizator]

    Iacata ca au fost unii care mi-au anticipat alegerea: I chose to leave.
  • 0 (0 voturi)    
    Am fost la Bran Moeciu de Pasti si... (Marţi, 21 aprilie 2009, 10:54)

    The tourist of (bad) choice [anonim]

    ...am incercat sa privesc lucrurile din perspectiva unui strain.
    1. Soseaua e dezastru. Daca vedeti tour de France, cu biciclistii aceia alergand prin satele de munte din Franta, veti fi uimiti cat de bune sunt soselele/aleile pe care circula.
    Drumul Brasov-Bran e plin de 'valurele" si gropi.
    Drumul Predeal-Rasnov e chiar ca dupa bombardament. Deja, acest lucru il va face pe strain sa fie foarte nemultumit. Noi ne-am obisnuit sa ne rupem masinile, ni se pare normal asa. Ei bine, lor, nu.
    2. Paraul "Turcu" din Moeciu e o mizerie : plin de gunoaie si PET-uri. Pe mal, aruncat moloz, faiantza veche, etc. Pe drumul spre Predeal, pe partea dreapta, intre pensiuni, o carare si un versant pline cu munti de gunoaie. Groapa de gunoi pe munte!
    3. Proprietarii de pensiuni sunt foarte zgarciti la mancare, ofera mancare putina, slab diversificata si proasta. Udrea crede ca tot turistul are parte de tratamentul de care beneficiaza ea ca ministru ?
    Am cerut factura la final. Mi-au trecut pe factura ca am stat o saptamana, nu doar 3 zile, pentru ca pretul declarat la autoritati e mai mic decat cel real practicat..
    Riscul e ca anul asta facem promovare masiva, sa zicem ca vin strainii, dar inevitabil vor povesti toate mizeriile intalnite. Iar ceea ce spune un turist grupului de cunostinte este infinit mai important decat toate pliantele din lume. Ma tem ca promovarea se face doar pentru voturi, iar pe termen lung va fi dezastru.
    Cand incepem sa curatam tara de gunoaie ? Cand facem drumuri ?
    Cand scolim ospatarii si proprietarii de pensiuni ?
    Cand ivnatam acesti proprietari ca in restaurant nu se tine doar un bec soios, pentru economie, iar caldura nu se da doar la cererea turistului nemultumit ?
    Cand vom pune ordine in numarul de stele afisat ?
    Daca vedeti cinci stele pe pliant, patru la intrare, sa va asteptati la maxim 2 reale...
    • +2 (2 voturi)    
      Am uitat ceva.. (Marţi, 21 aprilie 2009, 11:14)

      The tourist of (bad) choice [anonim] i-a raspuns lui The tourist of (bad) choice

      Cum naiba am ajuns noi, romanii sa ne umplem natura de PET-uri, care acum 15 ani nici nu existau ?
      E drept, atunci erau cioburi peste tot prin iarba, dar acum e ingrozitor : daca zugravim, foliile de zeci de metri de polietilena sunt dse de vant peste tot; daca renovam, molozul e aruncat cu o nepasare crunta; daca facem picnic, raurile pe marginea carora stam poarta toate deseurile noastre. Suntem cea mai murdara tara din Europa. Poate ca noua gunoiul nu ne mai sare in ochi, dar credeti-ma, strainii asta vad prima oara.
  • 0 (0 voturi)    
    Zumm... (Marţi, 21 aprilie 2009, 10:59)

    szasz [anonim]

    O ard aiurea...fac imnul turistic, sloganuri care costa cate 1 milion de euro fiecare. Mai bine am face mai intai sa avem autostrazi pe care sa putem ajunge din pct. A in B, sa putem strabate tara in lung si in lat fara sa rupem suspensiile. Degeaba aceasta campanie cat timp avem gropi cat KIna la intrare in tara. Preluam fondul nu si continutul.
  • 0 (0 voturi)    
    asta da promovare (Marţi, 21 aprilie 2009, 11:02)

    gabriel [anonim]

    ce conteaza criza, ce conteaza bugetul in minus, lor sa le fie bine. udrea promoveaza un spot de 2 bani cu brandul romaniei unde cheltuiala este de 75 milioane de euro!!!!!!!!!, iar in martie s-a lansat satelitul kepler cu 40 milioane de dolari. va las pe voi sa trageti concluzia cum si cine risipeste banul public
    rusine lor, si noi suntem prosti ca le lasam..................
  • +1 (1 vot)    
    Romania - old and new together! (Marţi, 21 aprilie 2009, 12:07)

    Teo [anonim]

    Cred ca Romania ar trebui sa mearga pe idea traditiilor, obiceiurilor, zonelor neexplorate, turismul de aventura, nu sa se bage in domenii in care altii detin de mult timp puterea. Asa ca un slogan care sa atraga turisti dornici de a vedea si altceva in afara de cladiri de otel si beton, un slogan care sa promoveze natura ca loc de vacanta ar atrage mult mai mult

    Acum vreo cativa ani aflam cateva cifre referitoare la turismul romanesc si cel ungar: ungurii, cu singura lor sursa de turism, lacul Balaton, faceau 3 (trei) miliarde de euro/an. Noi, cu toate formele de relief existente in aceasta tara, nu reuseam sa strangem decat 800 mil euro/an. Nu cred ca cifrele s-au schimbat prea mult, suntem inca mult in urma multor tari desi am putea sa le depasim lejer.

    Insa, pentru a face turism este nevoie de ceva mai mult decat o doamna blonda; este nevoie de vointa, de o strategie clara pentru o perioada de cel putin 10 ani, nu ceva ce se schimba de la ministru la ministru, legi neclare, controale ineficiente, servicii jalnice la preturi exorbintante.

    Nu trebuie sa reinventam roata. Cum iar nu cred ca sloganul turismului romanesc era prioritatea nr.1 cat timp acele "choices" nu exista sau sunt intr-o stare precara.
  • +3 (3 voturi)    
    A fost uitat un r mic (Marţi, 21 aprilie 2009, 12:13)

    unrrommic [anonim]

    Rromania, the land of choice!
  • +1 (1 vot)    
    Romania tara lui Dracu te'a luat ! (Marţi, 21 aprilie 2009, 12:54)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    Tara de potecute izbaviti de talancute! a/poti iesi la un liman cu clopote 1-o stana.2-o manastire.3.-O turma de vaci ce se intoarce de la pascut. etc.b/Poti scapa de impozite si declaratie de avere cu o cheltuiala mai mica locurile fiind mai ieftine la eternitatea romana deca afara.DDD
  • -1 (1 vot)    
    pont (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:58)

    cristus [anonim]

    Hai sa va dau un pont ! Ministreasa Udrea si-a cumparat pamant la Obarsia Lotrului. Pe acolo va trece Autostrada Oltenia. Cred ca sunteti destul de intelepti pentru a face legatura...
    Succes si...votati PDL ca sa se mai infiinteze si alte Ministere ca doar amante au toti !
  • +2 (2 voturi)    
    eterna si fascinanta romanie (Marţi, 21 aprilie 2009, 22:03)

    bozo [anonim]

    ce mai cautam imnuri si sloganuri cand avem deja unele excelente?

    Cassa Locco: Eterna si fascinanta Romanie
    http://www.youtube.com/watch?v=vxy-t3lrhQA


    E incredibil sa ai minister al turismului intr-o tara care cu greu poate fi strabatuta. Cum sa promovezi turism de masa cand infrastructura actuala abia permite circulatia cotidiana?
    Singura sansa pentru turismul romanesc e sa se inventeze teleportarea, ca de la autostrazi si trenuri de mare viteza mi-am luat gandul.

    E haios si faptul ca se promoveaza fara noima zone turistice in fuctie de diverse interese si pasarici de moment ale celor aflati la putere.
    Ce rost are sa promovezi litoralul care oricum e cunoscut si utilizat la maximum posibil? De ce sa chemi lumea de Pasti pe litoral cand sezonul acceptabil pentru mare incepe la 1 mai? Cum faci traditie din mersul la mare de Pasti cand e stiut ca aceasta sarbatoare nu are data fixa si poate pica de la sfarsit de martie la inceput de mai?

    De ce nu se pormoveaza locuri turistice mai putin promovate, precum statiunile balneoclimaterice de ex.?
    De ce nu se revitalizeaza turismul istoric prin refacerea si prezervarea unor vestigii acum in paragina (inclusiv Sarmizegetusa)?

    avem la putere niste incompetenti fuduli care ne vor duce mai adanc in rapa. Ei sunt adevarata criza a Romaniei.
  • 0 (0 voturi)    
    Slogan ORIGINAL (Marţi, 21 aprilie 2009, 23:35)

    Ionel [anonim]

    http://www.citmagazine.com/news/877749/Croatia-Land-choice/
  • 0 (0 voturi)    
    din landu ăsta of ciois... (Miercuri, 22 aprilie 2009, 8:01)

    daddy erectus [utilizator]

    ...trei milioane de români şi-au luat lumea în cap...
  • 0 (0 voturi)    
    Romania - teren la alegere (Miercuri, 22 aprilie 2009, 12:54)

    peceresoare [anonim]

    "The land of choice - Hungarians ,....." este titlul unei carti din 1957 cu autor maghiar si "capacul" unui interviu din feb. 2009 "Croatia - the Land of choice"
    Probabil ca Elena din Udrea si-a luat rezerva in bugetul de 75 mil. euroi si pentru plata drepturilor de autor. Mai multe pe:

    http://peceresoare.wordpress.com
  • 0 (0 voturi)    
    SLOGANUL ESTE FURAT (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:25)

    Bogdan [anonim]

    Cautati pe net: Croatia - Land of choice !!
  • 0 (0 voturi)    
    slogan (Vineri, 24 aprilie 2009, 22:14)

    marius [anonim]

    Eu cred ca suna mai bine "Come and be surprised!" Se potriveste atat unui cal zburdand liber prin Bucuresti (cum am avut deja) cat si unui peisaj fermecator din Bucegi (cum avem destule).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by