Voronin va amnistia toate persoanele retinute in timpul protestelor anticomuniste si cere ca acuzatiile lui Traian Basescu la adresa R. Moldova sa fie investigate de UE

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 15 aprilie 2009, 19:30 Actualitate | Esenţial


Presedintele moldovean Vladimir Voronin a anuntat miercuri seara o amnistie generala pentru toate persoanele retinute in urma protestelor de la Chisinau din 7 aprilie. Informatia a fost transmisa de postul public de televiziune Moldova 1 in principalul jurnal de stiri in limba rusa, relateaza NewsIn.

Voronin s-a adresat s-a adresat organelor de drept cu o cerere de sistare a tuturor formelor de urmarire a participantilor la actiunile de protest stradal, informeaza agentia de presa Omega.

"Profitand de apropierea celei mai luminoase sarbatori a tuturor crestinilor ortodocsi, ii indemn pe toti participantii la procesul politic din Republica Moldova sa revina pe fagasul dialogului civilizat", a declarat Presedintele Voronin.

"Reprezentantii lumii interlope si recidivistii care au profitat de situatia politica complicata vor ramane in locurile de detentie. Pentru toti ceilalti participanti la evenimentele din 7 aprilie, cer organelor abilitate initierea amnistiei totale si solicit sistarea tuturor formelor de urmarire a participantilor la actiunile de protest stradal", a accentuat in declaratia sa Presedintele Moldovei.

Vladimir Voronin: Grija obsedanta a domnului Basescu pentru romanii din Basarabia este un factor de atatare a vrajbei interetnice

Vladimir Voronin a declarat ca "aprecierile dure si declaratiile neretinute" ale lui Traian Basescu ar trebui sa fie investigate in cadrul UE, care trebuie sa-si asume raspunderea pentru " actiunile unei tari care a procedat la provocarea de ciocniri stradale in alta tara". informeaza agentia Omega.

"Sper ca, mai devreme sau mai tarziu, conducerea Romaniei actuale va constientiza faptul ca timpul intrigilor geopolitice perimate a trecut, ca tarile europene depasesc de mai mult timp cu succes vechile obide istorice", afirma Voronin, facand referinta la exemplul relatiilor bilaterale ale Poloniei si Ucrainei, precum si a Lituaniei si Poliniei, tari unde granita, ca si in exemplul Moldovei si Romaniei, a suferit schimbari esentiale.

"Imi pare rau ca autoritatile de la Bucuresti confunda istoria si cultura cu politica. Ar fi bine ca ele sa inteleaga un simplu adevar: afinitatea lingvistica si spirituala nu acorda niciunui om de stat de la Bucuresti dreptul sa-si extinda autoritatea politica asupra cetatenilor Republicii Moldova", a subliniat Presedintele Moldovei, Vladimir Voronin.

"Pretentia domnului Basescu de a se preocupa de „cele patru milioane de romani" nu este decat o dovada a neintelegerii realitatilor de la noi. Asemenea atitudine, printre altele, nu tine seama de faptul ca in Republica Moldova traiesc cetateni de diferite nationalitati, care au drepturi egale cu cele ale natiunii titulare, grija obsedanta a domnului Basescu pentru romanii din Basarabia fiind nu doar o manifestare a romanismului agresiv, ci si un factor de atatare a vrajbei interetnice", a accentuat seful statului, facand referinta la declaratiile recente ale presedintelui Basescu in parlamentul roman cu privire la "responsabilitatile pentru cei patru milioane de romani, care locuiesc in Republica Moldova".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4745 vizualizari

  • +17 (17 voturi)    
    ... (Miercuri, 15 aprilie 2009, 19:33)

    RA [anonim]

    ce marinimos e dl voronin;))
    • +15 (15 voturi)    
      O adevarata dictatura (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:02)

      Basarabia e pamant romanesc [anonim] i-a raspuns lui RA

      Deci nu parlamentul, nu justitia, nu societatea civila, ci doar bunul plac al dictatorului comunist Voronin hotaraste cine intra si cine iese din puscarie, cand si in ce conditii.
      fara sa isi dea seama, din dorinta slugarnica de a parea "un om bland", nenorocitul asta de venetic nu-si da seama ca de fapt intareste imaginea de regim dictatorial si arbitrar.

      Copii si tinerii arestati, batuti si torturati trebuie sa depuna plangeri peste tot, sa ajunga cu cazul pe canalele tv vestice, la CEDO, in mass-media internationala.
      Probabil Voronin si-a dat seama de eroarea grava de a reprima sangeros niste liceeni si studenti.
      Romania lucreaza, nu arata muschi, ci inteligenta si perseverenta. Voronin va plati, e doar o chestiune de timp !
    • +14 (14 voturi)    
      intr-adevar (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:11)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui RA

      Dupa ce i-a omorat, s-a hotarat sa nu-i mai violeze. Cam asa suna...
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate dar pe el cine-l amnistiaza? (Joi, 16 aprilie 2009, 9:49)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui RA

      adica unul care a ordonat represiuni in stil stalinist, care a declarat razboi presei, studentilor si elevilor sa ajunga sa amnistieze pe cei care sint chiar viitorul tarii? sper sa nu ramina asa.....
    • 0 (0 voturi)    
      Voronin este sluga rusilor (Joi, 16 aprilie 2009, 10:37)

      costi [anonim] i-a raspuns lui RA

      Interesanta este schema prin care se mentine le putere : pensionari,mahalagii,fosti comunisti,fosti in general.Toti acum la mana statului prin pensii si ajutoare .Totii adusi la conditia de pomanagii prin frica zilei de maine .Totzi oameni vulnerabili.
      Deci avem o tara in care voteza pomanagii cu cel care da de pomana.Este creat un sistem social in care victima depinde de calau.
      Voronin este Boierul .Familia lui este ce mai bogata .Banii au fost facuti din afaceri necurate.
      Si curate cu statul. Lu Tacsu .
      Pe scurt Moldova este nu un stat de Drept ci o feuda medievala .
  • +20 (20 voturi)    
    O sa le ia locu' (Miercuri, 15 aprilie 2009, 19:35)

    x [anonim]

    I-a eliberat sa ca aiba loc de nani el si acolitii lui.
  • +19 (19 voturi)    
    asa si ... (Miercuri, 15 aprilie 2009, 19:40)

    andrei [anonim]

    cu cei morti cum ramane ?
  • +16 (16 voturi)    
    Asa da Dl.Voronin, (Miercuri, 15 aprilie 2009, 19:47)

    Cristian [anonim]

    COMUNISM CU fata UMANA,mai cunoastem un trepadus din gasca dvs.care a incercat aceeasi stratagema si care se afla bine cazat la Bucuresti;oricum pana la urma veti ceda,istoria a demonstrat-o !
    • -2 (2 voturi)    
      pleonasm! (Joi, 16 aprilie 2009, 9:15)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

      comunist ortodox
  • +14 (14 voturi)    
    Cum era versul celor de la Parazitii?: (Miercuri, 15 aprilie 2009, 19:54)

    flipper [utilizator]

    Moartea intreaba de tine ...
    • +7 (7 voturi)    
      inceputul sfarsitului (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:06)

      golanul [anonim] i-a raspuns lui flipper

      Seamana cu suta de lei a lui Ceausescu.Oricum nu prea are cum scapa dupa o diversiune gen autobuze arse in Piata Universitatii(ati aflat cine le-a dat foc?Sunt totusi semne de mai bine la Chisinau dar daca si ei vor prefera tot tovarasi peste 20 de ani cum preferam noi acum,pacat de sacrificiile facute.
      Abia astept anul 2010 cand se implinesc cei 20 de ani cat a zis Brucan ca o sa fim prosti.Acum nu stiu daca 20 de ani fix9si dupa aceea destepti) sau cel putin 20 de ani prosti.
  • +10 (12 voturi)    
    vers (Miercuri, 15 aprilie 2009, 20:09)

    alpha [utilizator]

    vai pasa cat de darnic esti,pe cine P.M....crezi ca poti sa pacalesti ?
  • +8 (8 voturi)    
    Buuuuuu (Miercuri, 15 aprilie 2009, 20:34)

    Florinel [anonim]

    Are steag rosu, sa nu-l deochi, daca ar mai iubi si romanii ar fi perfect :).
  • +10 (10 voturi)    
    cum adica amnistie? (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:26)

    DlGica [anonim]

    Adica dupa ce aresteaza si nenoroceste tineretul , cica se indura si ii amnistiaza ? Tupeul nu se mai opreste !
  • +7 (7 voturi)    
    Respectivele persoane nu il vor aministia pe V (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:31)

    Mitica [anonim]

    In sa respectivele persoane nu il vor amnistia pe dl. fost presedinte Voronin !

    Dimpotriva - anatema pentru Voronin ! ii dorim buna cercetare si judecare la instantele internationale, pe urma prietenilor sai Milosevici & Commie Co.
  • +11 (11 voturi)    
    cuvantul "amnistie" in ce limba se traduce? (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:43)

    carcotasu [anonim]

    e vorba de "amnistie" in romana sau in moldoveneasca?

    intreb, pentru ca nu inteleg ce vrea sa spuna! cum sa AMNISTIEZI persoane cane NU sunt declarate vinovate? (declarate prin hatarare judecatoreasca)

    poate semnul de "amnistie" este diferit in limba moldoveneasca; atunci ar trebui tradus, ca sa intelegem si noi.

    cred ca "prostovanul" lu Iliescu se afla in Moldova
  • +9 (9 voturi)    
    comunismul (Miercuri, 15 aprilie 2009, 21:50)

    adonis84 [utilizator]

    Acum putem intelege si noi ce s-a intamplat in 89 la noi in linii mari. Uitati-va ce delaratii demagogice date de Voronin, miroase de la o posta....
  • +7 (7 voturi)    
    te bagi prea mult in seama bolsevicule (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:03)

    kalu [anonim]

    fratii nostrii moldoveni au pierdut ocazia sa-l mazileasca...acum era timpul. Asa bolsevicul asta batran se crede vreo vedeta si se baga singur in seama...
  • +8 (8 voturi)    
    om de nimic ,ma gunoi (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:11)

    lucianmotzul [anonim]

    cu tine la lada cu gunoi a istoriei ,vremea ta comunistule a trecut nu poti tu tine istoria in loc si sa faci asa atrocitatiin secolul xxi ,esti un fel de nord coreea dar tu traiesti intro parte care este a ROMNIEI ma nemernicule si criminalule ,viitorul este al tinerei generati tu esti perimat ,mai buruiana pe spatele tinerilor progresisti ,pleaca si lasa puterea la alti mai cu judecata ,tu esti cu idei Staliniste criminale pt popor
  • +7 (7 voturi)    
    tata (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:18)

    oleg [anonim]

    dupa ce ne-a avut in fund si-n gura ne mai da cite o bomboana!! JOS CANALIA!!!
  • +7 (7 voturi)    
    f. curios (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:21)

    doru [anonim]

    Nu inteleg cum a putut sa dea amnistie daca nu mai este presedinte?!! Asta chiar e un dictator nenorocit!!
  • +7 (7 voturi)    
    voronin are dreptate (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:26)

    dedeiu [anonim]

    Avem nevoie de interventia trupelor KFOR in moldova si controlul guvernului de acolo de catre UE. Voronin trebuie pus sub observatie de catre NATO.
    • 0 (0 voturi)    
      Le-ai cam incurcat (Joi, 16 aprilie 2009, 11:06)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      KFOR - Kosovo Force in Moldova?
      Control UE - intr-o tara nemembra UE?
      Observatie NATO poate ca da dar greu de crezut.

      Si ce e misto ai si multe voturi cu + :)
  • +7 (7 voturi)    
    fratii nostri de peste Prut (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:32)

    Gheorghe [anonim]

    Fratii nostrii de peste Prut sunt deja corciti, s-au amestecat f. mult cu alte neamuri. Si nu numai cu cele slave. E ceva interesant cu gagauzii. Au fost multi evrei in Basarabia, au fost si nemti. Ce e aparte cu ei? Sunt cu un talent artistic deosebit. De exemplu cei de la Ozon chiar daca s-au destramat, sau Pavel Stratan cu fetisoara lui Cleopatra. Daca mergi pe la o conferinta si vezi delegatia din Rep Moldova , observi ca fetele sunt superbe si barbatii sunt si ei prezentabili. Colegii nostrii se uita cu superioritate la ei de sus si iau in deradere accentul lor. Pentru mine tocmai acest accent constituie un farmec deosebit. n-am fost niciodata in Basarabia dar am fost in 1984 la Leningrad (Sankt Petersburg) si de grupul nostru s-a apropiat o fata si a venit sa ne vorbeasca pentru ca a auzit graiul nostru romanesc si ii era drag sa schimbe cateva vorbe cu noi. In aceiasi zi la hotel cand am dat drumul la televizor era o emisiune cu participanti din mai multe republici sovietice si la un moment dat am ramas surprins de o frumoasa piesa de folklor prelucrat din Rep Moldova pe care o dadea televiziunea centrala. Pe de alta parte , e destul de dificil de a participa la un dialog propriu-zis cu cei care au avut o constructie psihologica individuala rezultata din sovietizare. Unii au avut avantaje materiale, alti au ramas dependenti de stimuli de manipulare ideologica de tip bolsevic sau de tip panslavist. Uneori parca ai senzatia ca au o structura de tip schizoid cu elemente paranoide. E o agresiune murdara la adresa romanismului facuta de clica lui Voronin care e o marioneta a kremlinului. Romania nu trebuie sa raspunda la provocari! UE si USA nu se complica si nu se implica pentru interesele Romaniei. Vedeti ce a patit Georgia. Nimeni nu a sarit in apararea ei. Mai degraba ar trebui studiata si luata ca exemplu, perseverenta luptatoare in istorie a irlandezilor, scotienilor, grecilor, armenilor si evreilor in fata unor imperii.
  • +6 (6 voturi)    
    un Iliescu (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:37)

    Gogu [anonim]

    Asta nu e decat un Iliescu cu accent rusesc dezgustator. Pe morti cine-i va mai amnistia?

    Afacerea pute de la o posta a 11-13 iunie in Bucuresti
  • +4 (4 voturi)    
    dovada in Ziua (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:42)

    Gogu [anonim]

    Miron Cozma stie! La Chisinau, a fost folosit acelasi scenariu ca la mineriadele din Romania
  • +4 (4 voturi)    
    asta a luat ciuperci (Miercuri, 15 aprilie 2009, 22:49)

    dixit [utilizator]

    serios acu', judecand la ce a debitat de la marimea augestei sale persoane, eu il suspectez pe voronin ca ii place sa experimenteze cu ciuperci. nu dalea otravitoare ci dalea halucinogene....
    • +1 (1 vot)    
      asta a luat ciuperci ? !!! (Joi, 16 aprilie 2009, 0:28)

      MOARTE COMUNISTILOR [anonim] i-a raspuns lui dixit

      As fi vrut eu sa fi luat voronin ciuperci halucinogene , astfel candva efectul lor trebuia sa se termine ! Insa debilul asta e un inadaptat mental la viata in societate si crede sincer in ceea ce spune ! ! !
      Asta ar trebui sa bea cianura de trei ori pe zi , iar dupa aia ars !

      O sa ma chinui sa va traduc portretul lui psihologic pan maine :)
  • +4 (4 voturi)    
    sa aratam ca suntem alaturi de ei (Miercuri, 15 aprilie 2009, 23:02)

    ion [anonim]

    sa facem un mars in Bucuresti si in orasele mari din Romania sa aratam ca suntem alaturi de cei de dincolo de Prut, sa le aratam ca ne pasa, sa aprindem o lumanare pentru cei doi tineri ucisi ca au crezut in libertate, ganditi-va ce ar fi insemnat pentru noi in 89 sa fi primit sustinerea cetatenilor din alte tari, le dam curajul sa mearga mai deprate, un mars poate avea un impact mai mare decat declaratia unor oameni publici, trebuie sa le aratam ca oamenii de rand, cei ca ei, sunt alaturi de suferinta lor si cine poate sa ii inteleaga decat unii care au trecut prin asa ceva......
  • -5 (9 voturi)    
    Are dreptate Voronin (Miercuri, 15 aprilie 2009, 23:14)

    Igor [anonim]

    Ce se baga Basescu in treburile altui stat?
    Ii lipsesc problemele din Romania?
    Le-a rezolvat pe toate?

    Hai, bagati minusuri ....
    • +3 (3 voturi)    
      de fapt a rezolvat.. (Miercuri, 15 aprilie 2009, 23:42)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui Igor

      ia mai taci, cand nimeni nu a sarit nici usa , nici eu nici nato, romania a inceput primele actiuni culminand cu discursul lui basescu de ieri, crezi ca e oare coincidenta asa mare? gandestete
    • +4 (4 voturi)    
      chiar esti serios (Miercuri, 15 aprilie 2009, 23:48)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui Igor

      Chiar nu ai capacitatea de a intelege? Chiar te simti atat de "smecher" stand ascuns de un monitor? chiar nu esti capabil sa faci o diferenta intre diverse categori de probleme? chiar nu ai facut/ascultat/citi nici un pic de istorie? chiar nu esti capabil sa intelegi ca acest regim comunist este ca un cancer ce a evoluat de prea mult timp. chiar nu ai nici un pic de constiinta (consider ca si tu esti o fiinta umana)?
      Chiar crezi ca victimizandu-te cu replici de genul "Hai, bagati minusuri ...." devi mai special, mai inteligent?
  • +3 (5 voturi)    
    Voronin trebuie sa plateasca (Joi, 16 aprilie 2009, 0:46)

    ionas [anonim]

    trebuie sa plateasca! si v-a plati!
  • +3 (3 voturi)    
    voronin cere M(ijlocire)UE? (Joi, 16 aprilie 2009, 7:40)

    eeeuuuu [utilizator]

    io zic sa-i dam, pana se satura!
  • -2 (4 voturi)    
    comentarii de prisos (Joi, 16 aprilie 2009, 8:00)

    george [anonim]

    O sa-mi spun parerea si eu.
    In primul rand Moldova este stat independent. Nu inteleg atat de multele comentarii indreptate impotriva conducerii acestui stat.
    Acest stat are o mare parte Rusificata si cred ca Romania trebuie sa se gandeasca bine ce ar face cu inca o minoritate , una in Ardeal, alta in Moldova.
    Ei au avut alegeri libere si majoritatea au ales . Alegerea trebuie respectata de toti, inclusiv de opozitie si tineret.
    Gestul Domnului Presedinte Voronin este unul de patriotism si intelegere, dovedeste intelepciune si elibereaza pe cei care nu au respectat democratia acestui stat.
    • 0 (0 voturi)    
      Mirare (Joi, 16 aprilie 2009, 10:42)

      Alterego [anonim] i-a raspuns lui george

      Poate fi numit om acela care cu buna stiinta au votat un tigan ca Iliescu,Nastase sau Voronin sa conduca destinele unei tari? Chiar daca li s-a spus ca sunt tigani! Merita numit om ala care pentru o litra de tuica alege in fruntea tarii criminali care au dat ordin sa fie omorati oameni? Cu siguranta nici in mormant nu vor avea liniste.
  • -1 (1 vot)    
    Cetatenie pt toti (Joi, 16 aprilie 2009, 9:06)

    iuliu [anonim]

    Cred că românii sunt români indiferent de cetăţenie. Dar acest lucru este valabil şi pentru maghiari. Cînd ei au cerut dublă cetăţenie, noi am sărit sus de nervi, şi am cerut expulzarea "trădătorilor". Dacă românii din moldova vor primii cetăţenie, cu siguranţă că şi ungurii vor pretinde cu argumente solide, acest drept.
  • 0 (4 voturi)    
    Maestrul gafelor loveste din nou (Joi, 16 aprilie 2009, 9:13)

    Lucian [anonim]

    Aici se vede cum onor dom' prezidente a calcat in strachini din nou, dandu-i lui Voronin o noua ocazie sa atace Romania. Afirmatii de genul "violentele de la Chisinau au fost provocate de comunisti" sunt corecte din punct de vedere moral dar cam greu, daca nu imposibil de dovedit material. Am crezut ca tacerea initiala a presedintelui pregateste vreo lovitura de maestru, vreo mutare geniala de sah geopolitic, cand de fapt era preambulul inca unei gafe penibile, de natura sa anuleze tot avantajul moral castigat de Romania in urma raportului negativ al comisarului UE despre presupusa implicare a Romaniei in protestele de la Chisinau. Din pacate politica de la noi se face tot la nivelul confruntarilor de mahala vadimisto-becaliene, si in conditiile acestea e cam greu sa ne ia cineva in serios.
    • 0 (0 voturi)    
      adevarul incurca ....? (Joi, 16 aprilie 2009, 13:27)

      basarabie [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      aici si este minusul Romaniei, Basesu a zis adevarul, sa inteleg ca nu trebuia sa faca lucrul asta pt a-si pastra imaginea curata in fata cuiva? sau de frica lui voronin?
  • 0 (0 voturi)    
    Atotputernicul! (Joi, 16 aprilie 2009, 11:03)

    vuk [anonim]

    Dupa cum se vede Voronin se crede Mantuitorul basarabenilor. Dupa ce a ordonat si a anuntat in direct ce persoane urmeaza sa fie arestate si in mod fara echivoc sa fie maltratate, batute, violate si supuse la tratamente degradante si inumane, acuma vine sa se erijeze in salvator.
    Adica, el - tatuca populatiei dintre Nistru si Prut, intruchipeaza in aceeasi persoana toate cele trei puteri ale unui stat democratic: legislativa, executiva si judecatoreasca.
    Spune ca va amnistia toate persoanele care au participat la evenimentele petrecute recent. Pai cine a demonstrat vinovatia acestor oameni? Cum de se poate produce aceste orgii intr-un stat ce are aspiratii europene dupa cum afirma si tatuca si care se considera si democratic? Cine va raspunde de faradelegile comise de acolitii lui Voronin? Avand in vedere ca detine puterea absoluta in RM de ce nu a intervenit (ordonat) ca acesti copii sa nu fie maltratati? Este un exercitiu de imagine. Prin ordonarea acestor persecutii, odiosul Voronin incearca sa dea o lectie tuturor acelora care nu sunt de acord cu ideiile sale, in sensul ca daca se vor mai petrece asemenea evenimente uite ce se va intampla cu voi si altadata nu voi fi atat de "binevoitor".
    Oricum, cred ca asemenea atrocitati nu vor fi uitate si va veni randul cand va raspunde pentru faptele lui.
  • 0 (0 voturi)    
    Atentie la propaganda comunista ref la "amnistie" (Joi, 16 aprilie 2009, 12:19)

    Mitica [anonim]

    Peste noapte am recitit mai atent informatiile despre asa zisa aministie a d-lui fost presedinte Voronin-Ciora. Cum noaptea este un sfetnic bun, am posibilitatea sa prezint cateva concluzii:

    1. Dl. Voronin-Cioara nu are posibilitatea sa acorde o “aministie” deoarece persoanele vizate nu au fost nici judecate si nici condamnate, dl. Voronin ne-avand in “fisa postului” acordarea de aministii pentru nevinovati. In plus dl. Voronin nu mai are POSTUL din care sa dea amnistii, deoarece mandatul sau a expirat – acum este pe deplin fost presedinte si ca urmare nu are cum sa ceara intreruperea urmarii participantilor in protestele de strada din Chisinau si din alte localitati

    2. Intentia d-lui Voronin-CraCra nu este de a-i ierta pe protestari, ci de a-i pune la adapost pe tortitionari si chiar pe domnia sa. Asa zisa “aministie” s-ar aplica tuturor participantilor la protestele stradale, adica si militienilor cu scuturi si bate, agentilor securitatii moldovenesti, agentilor provocatori care au ridicat drapele Uniunii Europene si al Romaniei pe cladirea Sovietului Suprem din RSS Moldoveneasca, militienilor care au anchetat prin tortura si batai, inclusiv celor contestati – d-lui Voronin insusi, d-nei Greceanii, cea amenintatoare si insetata de sange, d-lui Lupu de Moldova, d-lui Papuc s.a.m.d.
    Problema trebuie evidentiata cu atentie, deoarece o situatie similara a existat si in Romania dupa evenimentele din Decembrie 1989, cand manifestantii au incalcat evident ordine si legi ale regimului comunist, dar amnistia data de CFSN i-a iertat si pe manifestanti si pe cei ce i-au reprimat la olalta.

    3. In situatia de acum sunt excluse de la “amnistie” recidivistii, iar de exemplu dl. Andrei Ivantoc, unul dintre cei patru membri ai „Grupului Ilaşcu”, care a fost stalcit in bataie de fortele de ordine din Chisinau, poate fi retinut, cercetat si condamnat “de drept” de regimul Voronin-Cioara.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine este presedintele Moldovei? (Joi, 16 aprilie 2009, 16:46)

    Tiberiu [anonim]

    Eu nu inteleg cum omul asta inca mai este seful statului cand legea nu-i permite mai mult de 2 mandate...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by