Radu Berceanu: CNADNR intarzia plata facturilor pentru a primi cadouri, iar specialistii care pleaca din companie invata privatii cum sa ia cat mai multi bani de la stat
"Stiu practica din CNADNR, de neachitare a banilor catre constructori, pentru ca antreprenorii sa vina la compania de drumuri cu diverse cadouri de 1 si 8 Martie", a spus Berceanu, in cadrul mesei rotunde „Guvernul Privat – Probleme si solutii in infrastructura”.
Acesta a precizat ca s-a achitat o mare parte din cei 700 milioane de euro, cat a fost datoria Ministerului catre constructori pentru lucrari efectuate si certificate la sfarsitul anului 2008. "Eu am urmarit ca toti banii sa fie platiti in primul trimestru al anului 2009 in ordinea cronologica a facturior emise", a adaugat ministrul. Oficialul de la transporturi a mentionat ca, la sfarsitul anului 2007, cand era ministru, existau datorii sub 100 milioane de euro si acum sunt de peste 500 milioane de euro, plus inca 200 milioane de euro, facturi neemise de catre constructori pentru a nu plati TVA.
Berceanu: Specialistii care pleaca din CNADNR invata privatii cum sa ia cat mai multi bani de la stat
"Noi ii scolarizam, ei vin si lucreaza in CNADNR pentru 2-3 ani, devin specialisti in domeniu, iar apoi pleaca in mediul privat pentru un pachet salarial mai atractiv. Invata apoi companiile private cum sa obtina cat mai multi bani de la stat, realizand cat mai putine lucrari", a declarat Berceanu.
Ministrul a precizat ca este greu sa gasesti in piata persoane competente, dispuse sa vina sa lucreze in cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) pe salariile actuale si la volumul de munca inregistrat.
Reprezentantii Ministerului Transporturilor si membrii Guvernului Privat s-au intalnit, marti, in cadrul unei mese rotunde cu tema „Guvernul Privat – Probleme si solutii in infrastructura”. Evenimentul a fost organizat de cotidianul Business Standard. Obiectivul mesei rotunde, a doua din noua serie Guvernul Privat, proiect initiat de Business Standard, a constat in dezbaterea propunerilor venite din partea mediului de business pentru urgentarea lucrarilor de infrastructura, precum si identificarea de solutii la problemele care preocupa Ministerul Transporturilor.

România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
VIDEO Rusia, o viață în exil: Copiii Gulagului se luptă de 30 de ani pentru a reveni acasă
Sorin Cîmpeanu, invitat în studioul HotNews.ro de la ora 18,00. Realizator - Mona Hera
VIDEOINTERVIU/ Beneficiile pe care le pot acorda firmele angajaților anul acesta, dacă au posibilitatea, explicate de Cristian Rapcencu. De la cei 400 lei din telemuncă, la decontarea concediilor și cei 1.500 lei pentru creșă sau gradiniță/ Cum se poate deduce întregul cost cu casele de marcat
mai nou se lauda cu prietenia ministrului, mai bine spus cu prietenia fiului, ministrului Berceanu?
pe asta nu l-au adus cumva liberaliii! De ce a ramas?
nu este consultantul pe probleme juridice a lui Debucean?
atentie mare la dl goga, cat casa poporului.
nu toti oltenii sunt la fel!
Daca boier cum te dai, ai caii prosti la caruta schimba-i sau du-te pe jos unde ai treaba. Sunt destui cai falamanzi in tara. Taie-ti martoagele mostenite de la Grecu -"Eprubeta", ia-ti un nou vizitiu si mergi inainte; asta daca-ti doresti sa ajungi rapid de la Campia Turzii la Bors.
Daca nu pedestreste in continuare prin praful "bermudelor "autohtone Cracal - Clalafat - Craiova.