Interviu Vladimir Voronin: Poporul moldovean a vazut cea mai mare injosire a propriei lui independente - steagul Romaniei pe Parlament

de Olga Popescu     HotNews.ro
Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:42 Actualitate | Esenţial


Presedintele Republicii Moldova, Vladimir Voronin, acuza inca o data Opozitia de tentativa de razboi civil si sustine ca autoritatile moldovene i-au lasat intentionat pe manifestanti sa devasteze sediul Parlamentului. Intr-un interviu pentru agentia rusa de presa RIA Novosti, Voronin ofera versiunea sa asupra situatiei din Chisinau.

Ce s-a intamplat ieri (n.r. - marti)? Cum puteti cataloga evenimentele?
Vladimir Voronin: La multe incercari a fost supusa independenta noastra. Dar ca ieri nu s-a mai intamplat niciodata. Ziua de ieri este o rusine de nespalat pentru politicienii nostri, pentru democratia noastra. Pentru prima data, intreg poporul moldovean a vazut, practic in direct, cea mai mare injosire a propriei lui independente, a propriei democratii, cand de pe cladirile Parlamentului si administratiei prezidentiale au fost smulse insemnele de stat, iar in locul lor au fost desfasurate steagurile Romaniei.

Pentru prima data, poporul moldovean a vazut cu ochii lui cum opozitia si-a tradat propriul popor, si-a tradat tara, inscriindu-se pe calea provocarii unui razboi civil in toata puterea cuvantului. Intrega tara a vazut ca in Moldova nu exista opozitie anticomunista, antivoroniana. In Moldova exista exclusiv o opozitie antistatala.

Dar liderii partidelor de opozitie au incercat ieri sa demonstreze ca nu au nici o legatura cu cele intamplate…
Vladimir Voronin: Liderii partidelor, care i-au adus pe studenti si elevi in piata, pot sa se dezica de tot si de toate, dar ziua de ieri a fost comisa. Nu poti un popor intreg sa-l iei drept idiot! Ei au chemat in piata, ei au condus multimea spre cladirile administrative, ei au coordonat aceasta actiune. Nu stiau la ce merg? Ei afirmau: noi i-am chemat pe copii la o actiunea pasnica de protest, iar ei au vandalizat totul.

Ajunge cu atata demagogie! Ajunge cu atata prefacatorie! Ajunge cu atata piteala dupa randuri de copii! Ce s-a intamplat ieri nu este numai urmare a unei provocari bine organizata si bine gandita, este urmare a acelei politici tradatoare, a acelei ideologii de tradatori, care este promovoata an de an de politicieni precum Urecheanu, Ghimpu si Filat. Si nu numai ei.

Cu ei sunt acei profesori care, gonindu-si studentii in piata, au ramas de o parte, cu o placere sadica de a observa comportamentul roadelor educatiei lor. Cine a depus atatea eforturi ca eroii tinerii generatii sa nu fie Mahatma Ghandi si Nelson Mandela, ci maresalul Antonescu? Haideti sa spunem lucrurilor pe nume: de la bun inceput ei ai fost chemati in piata pentru a contesta democratia si valorile europene.

Ieri toata tara se intreba de ce puterea nu a recurs la forta?
R. Aveti dreptate, puterea a avut ieri toate motivele pentru a folosi toate mijloacele pentru apararea cladirilor administrative. In conformitate stricta cu prevederile legale din legea politiei. Articolul 17 din aceasta Lege afirma ca folosirea armei este posibila pentru respingerea atacurilor asupra cladirilor institutiilor de stat, in cazul in care fortele de politie sau cele de ordine sunt atacate.

Dar nu am facut asa. Cu nemernicii nu poti sa te joci dupa regulile lor. Nu poti sa declari razboi propriilor copii ! De aceea am decis sa le lasam pentru o zi tot – birourile presedintelui, ale speakerului parlamentului, sala sedintelor parlamentare, aparatura noastra, intregul instrumentar tehnic. Am decis sa le lasam tot ce inseamna pentru ei puterea de stat!

Si ce s-a intamplat? O lume intreaga a vazut ce inseamna liberalism in versiune moldoveneasca. Rezultatul politicii lor pentru o singura zi: 170 de politisti raniti, peste o suta de raniti din randul cetatenilor Moldovei, un parlament incendiat si steagul romanesc pe cladirea Presedintiei. Iata spiritul constructiv si creator de care sunt in stare Filat, Ghimpu si Urechean.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11632 vizualizari

  • +22 (34 voturi)    
    Moldova este pamant romanesc mai nenorocitule ! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:46)

    Dan C [anonim]

    si tu nu meriti sa-i mananci painea !
    • +13 (15 voturi)    
      Voronin este o jigodie (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:06)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Dan C

      Cea mai mare umilinta pentru poporul roman este faptul ca steagul romanesc nu a mai fluturat la Chisinau atatia ani!

      Moldova este si a fost a romanilor!
      • +4 (4 voturi)    
        Alta mare umilinta (Joi, 9 aprilie 2009, 9:01)

        Razvanel [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

        Este acceptarea limbii moldovenesti de catre Uniune şi nepasarea autoritatilor romane care s-au opus slab.
    • +1 (3 voturi)    
      Moldova (Miercuri, 8 aprilie 2009, 20:10)

      Caligula [anonim] i-a raspuns lui Dan C

      Potrivit propriilor declaratii, in Moldova traiesc 10 milioane de moldoveni romani la vest de Prut, de doua ori si jumatate mai mult decat la est de Prut.

      Cum poata Voronin sa vorbesca in numele intregii moldove si a poporului moldovean atunci cand vrea tara divizata si poporui ignorat?
    • +5 (5 voturi)    
      Ce te astepti de la unul pe care.... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 22:16)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui Dan C

      Il cheama Vladimir Voronin???
      Are rusificat si numele si sufletul..
      Semnificativ este insa ca politrucii rusi nu au reusit sa omoare gandirea romaneasca de acolo,cu toate opresiunile,deportarile,asasinatele si gulagurile create inca de pe vremea tarismului si apoi de Stalin...
    • +3 (3 voturi)    
      tu nu intelegi un lucru.... (Joi, 9 aprilie 2009, 3:07)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Dan C

      Pentru Voronin, atunci cand era steagul URSS pe parlament era o adevarata onoare, defapt el acuma isi da adevarata identitate.
      Chiar nu sunt sniperi in R Moldova?
    • 0 (0 voturi)    
      discutie cu martor ocular (Joi, 9 aprilie 2009, 12:15)

      euros [utilizator] i-a raspuns lui Dan C

      Un dialog cu o prietena buna din Chisinau, mama
      careia lucreaza in Parlament.

      http://www.unimedia.md/docs/dialog.txt
    • 0 (0 voturi)    
      RE: cea mai mare injosire (Joi, 9 aprilie 2009, 13:11)

      Moldovean [anonim] i-a raspuns lui Dan C

      Vreau sa-l contraczic pe D-nul Voronin si sa afirm ca pentru mine, cetatean al acestei tari, defilarea steagului Romaniei deasupra Presendentiei Moldovei, chear si pentru citeva ore, reprezinta prima scintee de speranta pentru democratia Moldovei.
      De ce? Pentru ca Romania, cu problemele ei interne pe care le are, este considerata totusi o tara democrata. Defilarea steagului unei tari democratice imprima o siguranta ca este cineva cine urmareste cauzele dreptatii, democratiei si adevarului in aceasta tara.

      Odata ce Moldova va fi o tara democrata, cetatenii acestei tari vor decide daca steagului Romaniei deasupra Presendentiei Moldovei este sau nu o "injosire a propriei independente", sau prmul pas al acestui neam pentru repararea unei tragice greseli istorice.
  • +19 (23 voturi)    
    F....n. (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:46)

    DarkLordSith [anonim]

    Pacat ca nu avem voie sa injuram. Ca merita Voronin, cu varf si indesat!!!
  • +15 (15 voturi)    
    Un Ceausescu mai mic (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:48)

    cell_61 [anonim]

    Asa pare a fi Voronin. Din pacate, se pare ca pentru moment, revolutia nu s-a finalizat ca in Romania.
    La lupta, moldoveni!
    • +10 (10 voturi)    
      sau poate... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:03)

      asdf [anonim] i-a raspuns lui cell_61

      ceausescu a fost un voronin mai mic! nici nu e de mirare. presedinte cu dubla cetatenie.... si mai vorbim de un stat in moldova... jenant. ce-o cauta incultul asta de voronin presedinte?
    • +8 (8 voturi)    
      nici nu a inceput..... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:23)

      Observator OSCE [anonim] i-a raspuns lui cell_61

      Pai cine a spus ca s-a terminat ??? Asta a fost un preludiu, o masurare a fortelor si nimic altceva. Trebuie notat ca cei care au fost ieri in piata erau tineri sub 35 de ani - adica generatia cu singele fierbinte.Mai asteapta 1-2 luni si va veni replica dublata de CRIZA si falimentul "statului moldovenesc", atunci vei vedea si votantii PCRM-ului in strada.

      Rusia stie asta si nu prea ii place ideea ca trebuie sa finanteze la greu regimul lui Voronin. Nu prea stie ce sa faca....
      Sa incerce o Transnistrizare cu Smirnov si va pierde contexul geopolitic din Iran si China (care a investit citeva zeci de milioane bune in RM) ? sau sa lase Moldova spre UE si sa se concentreze pe Ucraina ? Transnistria nu este mentinuta pentru NATO, ci pentru Ucraina !!!!

      Oricum, daca Rusia alearga dupa doi iepuri....cistiga Romania :))))))
    • -1 (1 vot)    
      Un Ceausescu mai mic (Joi, 9 aprilie 2009, 9:45)

      CONU [anonim] i-a raspuns lui cell_61

      Asa e,....Schimbati HOTII cu Alti HOTI !
      Afacere buna, nu-i asa?
  • +12 (14 voturi)    
    BASARABIA PAMANT ROMANESC (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:48)

    bucurestean [anonim]

    Tovarase Vladimir, iti urez un sincer la multi ani!!! de parnaie!!!
  • +9 (11 voturi)    
    doctrina comunista (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:48)

    oxana [anonim]

    mai bine sa se-mpuste, ca nici a vorbi nu stie. mi-i rusine ca am asa presedinte, pe care nu eu l-am votat: el insusi s-a ales!
    • +1 (3 voturi)    
      BASARABIA PAMANT ROMANESC (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:05)

      bucurestean [anonim] i-a raspuns lui oxana

      esti din Chisinau?
  • +1 (7 voturi)    
    Dezalcoolizare (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:51)

    Paharnicul Ulea [anonim]

    Luatzi-l si ducetzi-l la dezalcoolizare pe acest drojdier. Te pashte ciroza nenorocitule !
  • +5 (5 voturi)    
    Ce ticalos (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:52)

    Un roman [anonim]

    Intentionat a lasat sa se intample tot ce s-a intamplat ieri, ca sa iasa in fata oamenilor cu motive de a inchide pentru totdeauna gura opozitiei in moldova si pentru a-i si aresta eventual.
    Cred ca aici s-a cam terminat revolutia din Moldova. E greu sa te pui cu cineva care are atata scoala KGB-ista, scoala sovietica autentica in manipulare si diversiune.
    Asta nu are pic de spirit romanesc in el, e o strutocamila a atator ani de indoctrinare rusa.
    Pacat pentru sperantele tinerilor care spera sa traiasca intr-o tara libera. Noapte buna Moldova!
    • +10 (10 voturi)    
      Romani, Unirea face Puterea (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:17)

      Un maghiar [anonim] i-a raspuns lui Un roman

      Revolutia nu s-a terminat, ea abia a inceput, ca si in Romania au trebuit luni de zile pana sa se lamureasca situatia, amintiti-va cat a franat Iliescu si FSN/PSD !
      Voronin nu e roman, nu simte romaneste, vorbeste in rusa si se inchina la Stalin si Lenin!
      Am o veste proasta pentru el, comunistii au pierdut al 61-lea mandat si incep sa apara din ce in ce mai multe dovezi ca s-a votat cu mortii si cu zeci de mii de nume de rusi si evrei emigrati de ani de zile din Moldova !
      Buna ziua, Moldova!
  • +6 (6 voturi)    
    eh (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:53)

    napoca [anonim]

    Sper sa mori in chinuri ca si Ceausescu ! Jigodie !
  • -12 (14 voturi)    
    tot asa (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:53)

    tot asa [anonim]

    tot asa vom vedea si steagul maghiar pe cladirile din Cluj ?
    • -1 (3 voturi)    
      Nu... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:56)

      Vorbe goale [anonim] i-a raspuns lui tot asa

      ... stati linistit, nu exista aceasta posibilitate.

      Ceea ce s-a mai vazut, insa, a fost drapelul romanesc la Budapesta...
      • -1 (1 vot)    
        Completare (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:42)

        Razvanel [utilizator] i-a raspuns lui Vorbe goale

        La Budapesta a mai fost arborată şi opinca unui căprar.

        Nu te mai ambala Vova că-ţi plesneşte ficatul (care şi-aşa-i ros).
    • +3 (5 voturi)    
      Tu ai (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:13)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui tot asa

      ceva la cap sau numai esti bou.Care-i problema cu steagul maghiar si cu Clujul ? Vezi ca asta nu e un site nationalist.Cauta-ti prietenii de la garda de fier in alt loc!
  • +8 (8 voturi)    
    ... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:53)

    Gauloise [utilizator]

    fuck off, tovarase!
  • +6 (6 voturi)    
    Rusine, numele tau e Voronin (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:54)

    dl K [anonim]

    Sa fiti siguri ca toate faradelegile reclamate de Voronin au fost puse la cale de agentii lui si ai Rusiei. Este o chestiune de manual al diversionismului.

    Tare mi-e frica de faptul ca asta a fost tot. Ca mai urmeaza o generatie de patrioti moldoveni ratata, dupa cea din anii 1990.
    • +5 (5 voturi)    
      Hai in PMAN! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:11)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui dl K

      Tare mi-e frica ca ai dreptate!
      Liderii partidelor de opozitie au incercat sa se agate de aceasta revolta spre propriile interese: renumararea voturilor si sa nu se puna in carca lor ceea ce s-a intamplat ieri. Asa au compromis tot. Tinerii au vrut schimbari majore si repede, dar acesti demagogi Urecheanu, Filat si Chirtoaca si-au urmarit propriile interese. Iar azi de la renumararea de voturi de ieri s-a ajuns la nimic, ba chiar cu acuze si actiuni grave contra Romaniei. Trebuiaiu sa-si asume rolul de lideri, dar nu de simpli soli egoisti si tradatori.

      Dar acest fapt a amai aratat ca Voroni nu s-a asteptat ca oamenii sa iasa in strada. Sigur au fost si lucruri fortate ieri, si provocate, si organizate chiar de comunisti, dar este jenant cum s-au lepadat de tinerii de la Presedentie si Parlament (cei de pana la 14.00 in cea maia mare parte) aceasta troika care voia doar satisfacerea propriilor interese, altfel ar fi existat un sigur partid puternic de opozitie, ci nu trei...
      Eu am plecat acolo in Piata!!! Veniti si voi!!!!!!!!
  • +3 (7 voturi)    
    F.... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:54)

    mango [anonim]

    L-as ucide cu pietre. Va plati pentru tot!
  • +8 (8 voturi)    
    un comunist se declara aparator al democratiei (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:54)

    adma [anonim]

    Aveţi dreptate tovarase cand spuneti ca "Nu poti un popor intreg sa-l iei drept idiot!" . O sa va dati seama pe propria piele.
  • +10 (10 voturi)    
    Sa vedem acum... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:55)

    Bobdegrau [anonim]

    Un imputit, de parca peste Prut ar trai alt popor. Cat de idioti ii crede Voronin pe basarabeni? Daca avea control asa de mare asupra amrmatei demult baga tancurile in Chisinau!
    JOS DICTATURA COMUNISTA!
  • +2 (2 voturi)    
    nu-i asa... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:55)

    egroeg [anonim]

    vorenus ca ca daca nu erai tu si politica ta comunisto-cretina lucrurile acestea nu se mai petreceau? acum tipi mai tare ca poate moldovenii n-or sa-si dea seama.n-au reusit ei rusii in atatia ani sa rusifice basarabia,chiar crezi ca o s-o faca unul ca tine?
  • +5 (9 voturi)    
    jos bolsevicul (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:56)

    C [anonim]

    Moldova e pamaint romanesc.

    Nu exsita limba moldoveneasca si cetateni moldoveni acolo, exsta limba romana si romani.

    Romania ar trebui sa isi exprime clar pozitia referitor la aceasta problema teritoriala.
  • +3 (5 voturi)    
    Avem si noi din astia ca V. (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:57)

    radu [anonim]

    dar pe la spitalul 9 mai ales.
  • +5 (7 voturi)    
    Sustin actiunea tinerilor din Moldova (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:58)

    Alex [anonim]

    Mi se face sila cand vad ca si dupa atatia ani ... tot comunistii sunt cei care au curajul (si ocazia) de a acuza. Din pacate nu stiu daca tinerii aceia vor reusi sa reziste in piata si sa-si apere drepturile. Sper doar ca cei arestati sa nu trebuiasca sa platesca ani de zile pentru un scop in care au crezut si care, din pacate, ramane doar un ideal - in ciuda faptului ca suntem in anul 2009.
    Mi se strange inima cand ma gandesc ca atatia romani de acolo sunt oprimati si persecutati pentru fiecare incercare de a scapa de boala asta care se cheama comunism.
  • +5 (9 voturi)    
    Basarabia-pamant romanesc (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:59)

    Florin [anonim]

    Sustin dorinta moldovenilor de a-si recapata identitatea nationala,care in repetate randuri a incercat sa le fie sustrasa de catre autoritatile comuniste ale R.Moldova.Felicitari tinerilor moldoveni care au repus steagul Romaniei acolo unde ii este locul.Basarabia a fost si va fi pamant romanesc.Bucurestiul si intreaga Romanie este alaturi de populatia regiunii istorice romanesti Basarabia.
  • +3 (5 voturi)    
    unde esti basescule (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:03)

    florin [anonim]

    Da-i o replica pe masura acestui dobitor, nu il lasa sa murdareasca Basarabia, pamant romanesc. Nu-l lasa sa murdareasca onoarea a milioane de romani. Mama lui de bolsevic...Stim cu totii ca Moldova depinde prea mult de Rusia, dar ne-a jignit pe noi toti. Ce-ar fi vrut sa puna oamenii pe cladirea parlamentului, stagul URSS cu secera si ciocanul?
    Davai carpa
  • +6 (6 voturi)    
    Expulzare (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:03)

    Straistaru [anonim]

    Omul asta trebuie expulzat pe o insula pustie sa fie acolo presedinte, acolo sa puna vize pentru romani si sa dicteze la frunze
  • +6 (6 voturi)    
    umilirea voroniana (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:07)

    minos [utilizator]

    cea mai mare umilinta a basarabenilor a fost in 1940 si apoi in 1944, de deportarile in Siberia si de anii in care la Chisinau a fluturat steagul sovietic. Pana si bunicii lui Voronin au fost romani sia trebuit sa fuga in Romania din Transnistria pt a scapa de rusi. E trist ca exista un asemenea om in venele caruia curge sangele bunicului roman adevarat.
  • +6 (6 voturi)    
    Nesimtire (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:13)

    OC [anonim]

    Nesimtitul asta a dat si comunicatul de aseara in limba rusa. Si mai are tupeul sa vorbeasca de indepedenta. Cum de mai poate trai dupa "injosirea" asta? Sa-si faca dracu' seppuku.
  • +6 (6 voturi)    
    Demiiisiiiaaaaaaa,babuinuleeeeeee!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:21)

    Pintea Haiducul [utilizator]

    Tu-ti inchipui ca rusii sunt niste retarzi,ca o sa te mai sustina pe tine,o scursura comunistoida de cea mai joasa speta care isi batjocoreste propriul tineret,sfidandu-l prin metode dictatoriale demente???Te crezi indispensabil Moldovei?Atunci de ce esti contestat in halul asta,mizerabilule?De prea bun ce esti???Poporul basarabean vrea in Europa,vrea in Romania,nu mai vrea jumatati de masura numite pompos "politica externa echilibrata" si "echidistanta geopolitica"!!!!Singura echidistanta politica de care are nevoie Basarabia e apartenenta la Romania si la Uniunea Europeana--o federatie democratica si echidistanta intre Rusia si USA. Atat!!Tu esti doar o efigie a unui trecut funest,comunismul socialist e alegerea celor morti!!! Iar un comunism luminat centrat pe Libertatea Umana e peste puterea de concepere a unui maimutoi sinistru ca tine!!!Huoooooooooooo!!!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Romani umiliti! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:21)

    traian [anonim]

    tovarasul voronin trebuie sa inteleaga ca poporul asta a fost umilit doar de cozi de topor precum vladimir voronin,silviu brucan,valter roman,gisela vass,ion iliescu,emil constantinescu,alexandru draghici.poporul asta e umilit ca mii de asa zisi intelectuali absolventi ai pseudoacademiei care a purtat numele unui zero precum stefan gheorghiu pot sa ocupe posturi care cer studii superioare,ca radio romania actualitati si tvr sunt de toata jena pe bani publici...
    voronin,pa!
  • +4 (4 voturi)    
    masini ale serviciilor secrete cu numere transnist (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:25)

    dragos [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=7qCkRUCafm4
  • +1 (1 vot)    
    cioroi afurisit (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:28)

    gex [anonim]

    Un berbec inflat de betie - iata fata lui Voronin de azi si di-ntotdeauna.Un scenariu bine pus la punct de securitatea rusa (filiala Moldova),pentru a tensiona si mai mult relatiile cu Romania.
  • +3 (3 voturi)    
    Guzgan imputit (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:28)

    Libertina [anonim]

    Esti aproape un aldoilea Ceausescu, deja si cuvintele te tradeaza...de fapte nu mai zic...Idiot imputit de rusofon ti-as pune otrava sa pieri ca un guzgan, si sa putrezesti iar noi popurul sa dansam in jurul tau..i.ncultule.Stii moldoveneste, dar nu stii ca si taranii fara liceu vorbesc mai frumos decat tine...Si oare cuvintele care le folosesti le intelegi intotalitate.Sa te holbezi in dex brosca tistoasa ce esti sa vezi ce e "demagogie", "prefacatorie". Si daca tot esti asa neinfricosator si te crezi drept, de ce te feresti sa nu afle intreaga tara, sa vobesti deschis...de ce interzici sa nu vina copii in propria lor tara...sau tie frica sa nu dai de belea...Lasule, esti prea ouat in pantalonasi, ca te simti cu musca pe caciula... Dati un glonte in cap inaite de a mai scoate doua cuvinte "patriotiste" din gura-ti imputita...
  • +2 (2 voturi)    
    Fu...'n gura (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:43)

    Iurii [anonim]

    Aia a fost cea mai mare mandrie de la '89 incoace pentru noi, nu pt tine ... magarule ... daca sa ma gandesc nici nu pot sa imi dau seama ce natie esti : nici roman si nici rus ... esti un fel de tigan, faci parte dintr-un popor nomad si nu stiu cum p...a mea ati ajuns voi la putere ..... RAZBOI va declaram ... chiar daca spiritele o sa se mai calmeze de acum in colo cat veti fi voi la putere vom face precum Stefan al nostru -- vom PARJOLI TOTUL pana va vom parjoli si pe voi, ...mm... iti doresc atentate mai usoare ca sa scapi mai repede de 'lumea asta rea ' ...
  • +1 (3 voturi)    
    Voronin si alegerile (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:43)

    radub [anonim]

    Tocmai ascult stirile unei TV germane asupra evenimentelor de la Chisinau. Comentariul subliniaza ca observatorii EU au fost multumiti cu modul de desfasurare a alegerilor, desi au remarcat mici neregularitati. Cu alte cuvinte (nediplomatice), Voronim a facut alegeri corecte, iar revoltele sunt f. probabil organizate de Bucuresti... Daca ar fi asa am putea spune ca avem un SIE eficient. Oricum acest porc de comunist imbuibat nu mai are multe zile.
  • +5 (5 voturi)    
    discurs??? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:43)

    kaciok [anonim]

    sunt un biet elev in iasi
    si imi pare rau ca nu pot fi alaturi de voi (idiotul ala a inchis vama) dar pun pariu pe toata bursa mea ca asta nu e discursul lui voronin (nu merita sai scriu numele cu majuscula, cioara naibii) . asta nu poate sa pronunte nici jumatate din cuvintele din discurs (analfabet bol'shevic) dara mi te sa le foloseasca intr-un interviu, fiti seriosi

    Fratilor care sunteti acolo, rupetii sa nu ramana comunisti decat in cartea de istorie (si ar fi bine si de acolo sa dispara)
  • +1 (1 vot)    
    no comment (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:49)

    oxana [anonim]

    http://coalitiaanticomunista2009.wordpress.com/
  • +3 (3 voturi)    
    Militianul tot militian (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:55)

    armand [anonim]

    Aceasta cioara metamorfizata din militian in "sef de stat" confunda pulanul cu... steagul. Gandirea lui este fascista in totalitate, fiindca steagul unui stat, indiferent unde se afla, ascunde un popor si o anumita semnificatie, care intr-o lume civilizata trebuie respectate.
    Numai comunistii si fascistii nu recunosc insemnele nationale si internationale. Ei au un singur steag, pulanul si mitraliera.
  • +2 (2 voturi)    
    dati-l jos !!! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:56)

    conscab [utilizator]

    Magarul se joaca cu cuvintele! Dati-l jos! acum e momentul!
  • +4 (4 voturi)    
    Mai oameni buni... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:59)

    Vorbe goale [anonim]

    ... terminati comunismul. Orice ideologie fara adepti moare de la sine... Comunismul este gresit, nici cei care l-au inventat n-au crezut in el... a fost numai o unealta de dominatie...

    Faceti aceasta lucrare si va fi bine...
  • +2 (2 voturi)    
    Rusine! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:02)

    panadol [utilizator]

    Esti o scursura umana, un jeg bai Voronin....
    Mizeria nu are limite....
  • +4 (4 voturi)    
    vestea cea buna.... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:09)

    dorinteodor [anonim]

    substratul declaratiilor lui voronin este extrem de important deoarece voronin, fara sa vrea, a tradat un mare secret si anume ca politia nu este prea convinsa sa execute ordinele.... politia s-a comportat asa de moale nu pentru ca a primit ordin ci pentru ca si ea este nemultumita de comunisti.... s-a vorbit ca vor baga armata. asta nu se va intimpla niciodata deoarece armata ar fraterniza cu manifestantii.... au fost zvonuri ca vor aduce militieni din rusia dar asta ar fi deosebit de periculos pentru voronin.... asa ca eu cred ca voronin "joaca" la cacealma. de partea lui nu este decit un nucleu de caghebisti care sint cu adevarat foarte periculosi dar care nu vor face fata unor demonstratii de mai mare amploare... asa ca jocul lui voronin este sa reduca numarul de demonstranti (prin blocaje de drumuri, amenintari cu exmatricularile,... metode comuniste clasice....). totusi, nu cred ca va avea succes. la fel ca si romania in 1992, sistemul se va mentine formal dar se va apropia tot mai mult de standardele europene..... cred ca la viitoarele alegeri va veni si la ei un constantinescu care va fi sabotat de caghebisti restul il stiti din istoria romaniei....
  • +4 (4 voturi)    
    Carte sau lada de gunoi? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:22)

    george [anonim]

    Cei care au pus Drapelul Romaniei pe parlamentul Moldovei vor intra in cartea de istorie a neamului romanesc, asa sa stii tovarase voronin.
    Poti sa fi presedinte si 15 ani (de Ceausescu ai auzit?), daca nici macar atata lucru nu-ntelegi, e clar ca vei merge direct la lada de gunoi a aceleiasi istorii. Вы меня понимаете?
  • +2 (2 voturi)    
    Limba Romana (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:45)

    lucian motzul [anonim]

    cind doi oameni vorbesc si se inteleg unul pe altul vorbesc aceiasi limba ,mai gunoi de kag bist voronin esti tare idiot ,dar tu te faci mai canalie bolsevica .pt romania este un singur steag rosu ,galben si albastru , noi sintem o singura tara de la nistru pina la tisa .de mii de ani ,basarabia a fost furata de rusi.oricum va fi unirea in doar citiva ani,tu mai voronin nu poti face nimic ,incet dar sigur asta se va realiza . cinste celor care au iesit in strada .parlamentul si presidintele baqsescu sa ia atitudine ,nu ne sperie rusi ,basarabia este tara noastra,acest voronin sa dispara buruiana pe trupul tarii ,tradator de neam .
  • +6 (6 voturi)    
    Nu exista popor moldovean (Miercuri, 8 aprilie 2009, 19:48)

    Clujean [anonim]

    iar daca acei oameni au pus steagul romaniei pe parlament inseamna ca ei se simt romani; democratia voastra este cea mai caraghioasa manifestare a comunismului defunct.
    iar daca cei care manifesta sint doar opozitia, o minoritate, unde sint majoritatea zdrobitoare care sustine marea democratie moldioveneasca???
  • +3 (3 voturi)    
    Voronin =javra (Miercuri, 8 aprilie 2009, 20:29)

    liviu00 [anonim]

    Voronin este o javra ordinara, ar trebui impuscat la fel ca ceausescu.Sper sa moara cainele comunist.
  • +1 (1 vot)    
    SCENARIU SPECIFIC INSTRUIRII PULITICE A Dl. Voroni (Miercuri, 8 aprilie 2009, 21:02)

    Dan [anonim]

    *De aceea am decis sa le lasam pentru o zi tot – birourile presedintelui, ale speakerului parlamentului, sala sedintelor parlamentare, aparatura noastra, intregul instrumentar tehnic. Am decis sa le lasam tot ce inseamna pentru ei puterea de stat!*
    CINE A DECIS ? SI PENTRU CE A DECIS ASA? Poate pentru a infiltra oameni instruiti sa instige si sa provoace haosul care rezultat dintr-o manifestare pasnica in favoarea DEMOCRTIEI si a libertatii de exprimare afiecarui cetatean al Republicii Moldova. Probabil tot acei oameni de bine (instruiti) au arborat si steagul Romaniei pe cladirea parlamentului Republicii Moldova, (bomboana de pe tortul MANIPULARII ) pentru ca sa se vada cine este dusmanul de clasa al democratiei Republicii Moldova.Tot inainte tovarasi, ca vremea voastra inainte a fost si nu va mai fi in veacul vecilor amin.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce cretin !!! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 23:08)

    Cioara din varful parului [anonim]

    Nu mai are mult, nici o grija.
    Odata pornit tavalugul, nu mai are scapare.
    Daca vreti sa ma contraziceti, ziceti-mi mie unul in istorie care a scapat de furia multimii.
    Mai devreme sau mai tarziu tot a fost calcat in picioare.
    Asta il asteapta si pe Voronin, asta
    Un cretin .... si comunist pe deasupra.
  • 0 (0 voturi)    
    cioara ruso-comunista (Miercuri, 8 aprilie 2009, 23:37)

    WAREN [anonim]

    asta este un provocator de categorie superioara.product pur al scolii staliniste.trebuie starpit ca pe o buruiana,scos cu tot cu radacini.
    sa pieri jigodie comunista si odata cu tine sa dispara si restul starpiturilor rosii.jos guvernul ruso-comunist.jos cu dominatia ruseasca.traiasca Romania Mare!
  • +1 (1 vot)    
    Pentru moldoveni: partea I (Miercuri, 8 aprilie 2009, 23:54)

    Nina [anonim]

    Sint unii care observa ca treaba s-a cam "fisiit". Cam asa se vede de aici, din Romanica. Din pacate, nu prea stim ce se intimpla la voi. N-avem stiri proaspete, nu putem lua pulsul, nu putem masura temperatura de la Chisinau. Dar circulau pe net mesaje care spuneau ca se pregateste ceva pentru vineri, 10 aprilie. Un protest mai bine organizat si mai vehement. Pare neverosimil, insa imi doresc din suflet sa fie asta adevarul. Ca manifestatiile restrinse de astazi sa fie un preludiu pentru ceva ce urmeaza sa vina. Zic unii ca va e frica sa iesiti in strada pentru ca penibilul din fruntea tarii a amenintat cu represalii. Nu exista nici un pericol real in acest moment. Politia sau armata n-o sa va poata privi in ochi si sa va impuste cu singe rece, sub ochii scrutatori ai Europei. Deja nu mai poate face asta. Normal ca improasca cu noroi si incearca sa va discrediteze, dar nu trebuie sa dati atentie: nimeni nu crede aberatiile unui dictator comunist, ultimul din lumea civilizata. Asa incit, trebuie sa continuati. Nu lasati din mina ocazia asta. Iesiti miine si poimiine si in fiecare zi cu mama si cu tata. Sunati la unchiul si la bunicul de la tara, sa vina cu totii. Va vin intariri din Romania, adica studentii basarabeni de la noi. Daca am putea, am veni si noi sa ingrosam rindurile. Dar avem nevoie de o viza pe care n-o so primim, tocmai din cauza asta. Credeti ca Romania v-a abandonat? Nici vorba. Politicienii trebuie sa fie retinuti, ca sa nu compromita miscarea voastra, sa nu v-o confiste. Dar, ca romani, toti sintem cu inimile acolo, cu voi. Toti vrem sa va vedem scapati de dictatura, de cenzura si de saracie. Din pacate, primul pas trebuie sa-l faceti singuri. Noi nu putem decit sa va incurajam de aici. Zic unii ca Basarabia e a noastra. Eu as zice ca voi sinteti ai nostri si noi sintem ai vostri si ca toti avem un singur suflet. Nu stiu cind o sa fim uniti cu acte-n regula. Dar daca veti fi liberi cu adevarat, frontiera dintre noi va fi o simpla dunga pe harta.
  • +1 (1 vot)    
    ar trebui sa ii sustinem (Joi, 9 aprilie 2009, 0:05)

    ina [anonim]

    nu sunteti moldoveni ,sunteti romani ma fratilor. As vrea sa va putem sustine nu numai moral, ci faptic. ar trebui sa se intample asta, ar trebui ca statul roman sa se implice. nu cred ca e om care sa nu vrea UNIREA Basarabiei cu Romania. Sa fim iar Romania MARE!
    Teritoriul asta este al vechilor daci, al strabunilor nostri...suneti toti cu acelasi sange !
    Bravo, moldovenilor ! dati-l jos pe rus ! Nu merita sa va conduca !
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru moldoveni: partea a II-a (Joi, 9 aprilie 2009, 0:10)

    Nina [anonim]

    Bine, razesii mei transpruteni (sint suceveanca, deci am voie): toti ca unul, in strada, in fiecare zi! Aveti nevoie de lideri: gasiti-i printre voi, daca sefii opozitiei sint dubiosi. Scrieti pe pancarte numele regiunilor de unde sinteti (Orhei, Balti etc.), ca sa vada toata lumea ca actiunea e generalizata in toata tara, si ca nu sinteti o mina de "fascisti beti" din Chisinau. Protestati pasnic si cu demnitate, dar vehement. Nu va lasati intimidati de ei, nu au ce sa va faca. Si, pentru Dumnezeu, cum v-au spus atitia, luati televiziunea. Vorba lui Petre Roman, doar nu e un bunker, e un rahat de cladire pazit de ... citi? 100-200-300 de oameni? O mie? Ce naiba!! Daca sinteti 3.000 de oameni care sa intrati in cladire, n-au cum sa va opreasca! Cei de la tara trebuie sa inteleaga ce se intimpla, ca sa vi se alature. In plus, ginditi-va la cei care sint deja in puscarie. Daca miscarea voastra moare aici, in citi ani vor iesi ei ijn libertate (daca vor mai fi in viata...)? Chiar nu puteti sa va opriti acum! Fiti fermi si seriosi. Opriti-i pe instigatorii comunisti care incearca sa fure sau sa vandalizeze. Sa fie totul ireprosabil, ca sa aveti credibilitate. Romanii sint cu voi si europenii sint cu voi. Iesiti miine din nou, scandati "La Televiziune", transmiteti obiectivul din om in om si incepeti marsul in falanga catre ultimul bastion al dictaturii. Va trebuie televiziunea, politia si armata de partea voastra. Si ei sint moldoveni, si ei o duc greu. Gasiti cai de comunicare cu ei. Nu va lasati intimidati! Sinteti la un pas de libertate. Nu ratati momentul, ca plinge inima din noi!!! Cum zicea cineva pe-aici, noi am facut-o de Craciun, voi o faceti de Pasti. Puneti cruce comunismului si hai sa ciocnim un ou rosu pe Prut!
  • 0 (0 voturi)    
    BASARABIA PAMANT ROMANESC! (Joi, 9 aprilie 2009, 0:44)

    Adrian [anonim]

    Domnule Voronin, pamantul pe care stati in momentul asta e romanesc domnule, E PAMANT ROMANESC !!! Voronine, sfarsitul e aproape! Ai latul la gat, o sa-l strangem noi si cu fratii nostri basarabeni !!! JOS COMUNISTII ! Ah, de ce nu esti tu aici, ca "aveam" noi grija de tine!
    • 0 (0 voturi)    
      NU !!!!! (Joi, 9 aprilie 2009, 11:45)

      Lugojanu [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Adriane ,cum poti sa-i spui lu nemernicul asta dement "domn ".DOMN este poporul moldovean ,nu el tradatorul care si-a uitat numele real de nastere : Sarbu,si care nu face cinste si onoare parintilor si neamurilor sale care au fost anticomunisti morti in lagare din siberia sau luptand la sfarsitul anilor ' 40 in Muntii Oasului.
      In iad cu ordinarul asta !
    • 0 (0 voturi)    
      usor de zis ,greu de facut... (Joi, 9 aprilie 2009, 13:18)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      ili(c)escu a fost mereu langa tine!
      De ce nu l-ai aranjat, mai Adriane.

      Hai s-o lasam mai moale -ca stim de la noi din RSR ca nu-i asa de usor cu generatia de comunisti.Din pacate.
  • +1 (1 vot)    
    Si un post scriptum (Joi, 9 aprilie 2009, 0:47)

    Nina [anonim]

    Ma uit in clipa asta pe Antena 3 si ajung la concluzia ca tov. Ciorescu (n.a. vorona = cioara) e MULT mai idiot decit idiotul de Hugo Chavez; macar Chavez n-ar dubla cetatenie si vorbeste limba poporului pe care il conduce atit de penibil. Dragutul de Voronin are fantasticul tupeu de a se adresa in ruseste unui popor majoritar roman(oparlant). Ca sa nu existe indoieli pentru cei care sint de alta formatie, limba romana are 4 dialecte:
    1. dacoroman (in Romania si Moldova de astazi);
    2. istroroman (Pen. Istria, aproape disparut);
    3. meglenoroman si
    4 aroman (ambele in Albania, Macedonia, Grecia - Salonic, numar mare de vorbitori; sint numiti machidoni, armini, vlahi sau vlasi).
    Buuuuun. Dintre astea, dialectul dacoroman, care a format si o varianta literara, are 2 grupe subdialectale:
    1. grupa sudica: graiul muntenesc (la baza limbii standard)
    2 grupa nordica (graiul transilvanean si graiul moldovenesc).
    Ambele au numeroase varietati. Grupul nordic se mai imparte o data:
    1. Graiuri transilvanene si
    2. Graiul moldovenesc [!]
    Ei, deci "limba moldoveneasca" este o varietate a graiului moldovenesc din grupa dialectala nordica din dialectul dacoroman al limbii romane...
    Doar ca Voronin vorbeste ruseste. Normal. Nu-l cheama Ion Popescu.
    • 0 (0 voturi)    
      Musiu Voronin... (Joi, 9 aprilie 2009, 8:24)

      panadol [utilizator] i-a raspuns lui Nina

      stie f bine aceste lucruri. Dar nu e mai bine oare pt el sa le ignore? Cum altfel ar putea el fi presedinte? Cine intr-o tara democratica, eventual intr-o Romanie reunita, l-ar mai alege? Nici macar consilier local, nu?
      Asta e tot adevarul. Oamenii ca el (daca se pot numi oameni), se tin cu ghearele de putere. Este identic cazul Iliescu, care a facut ce a vrut cu noi, ne-a intors unii impotriva altora, doar ca sa poata el mentine puterea.
      Faptul ca tinerii moldoveni au sarit sa lupte e un semnal f clar, ei au inteles bine care e miza, si incearca sa isi schimbe soarta.
      Rusinoasa e atitudina noastra, mai bine zis a autoritatilor romane, care tac milc. Multi zic ca e o atitudine sanatoasa, vezi doamne, sa nu inflamam situatia mai mult. Si da, si nu.
      Pentru ca ar trebui sa ne fie clar ca cioroiul asta ne face albie de porci de vreo 2 ani. Iar Rusia isi tot permite sa ne dea indicatii, cum sa ne comportam. Vi se pare normal? Mie, nu. Cred ca am putea face macar atit: sa punem piciorul in prag si sa denuntam actiunile lor in toate forurile internationale. Am putea macar pleda pt cauza tinerilor moldoveni, dar de actiuni mai concrete ne temem.
      Rusine politicienilor romani, tari in gura in campaniile electorale, care s-au ascuns in dosul casei acum.
  • 0 (0 voturi)    
    Moarte comunishtilor (Joi, 9 aprilie 2009, 2:48)

    mi s-a luat libertatea acum 18 ani [anonim]

    Impushkati toti comunishtii, as cum au facut ei acum 18 ani co parintii colegilor mei de shcoala, asa cum ne-au inecat viitorul in minciuni si saracie, nu va lasati sa ne inchida okii, SCOATE-TI SABIA LUI Shtefan SI TAIATI-LE SUFLAREA. Moarte comunistilor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    razboi propriilor copii ! (Joi, 9 aprilie 2009, 3:17)

    Mircea Talpos [anonim]

    "Nu poti sa declari razboi propriilor copii ! " - i-a scapat pasarica ! fiul lui Voronin sigur n-a fost acolo dar copii multor altora au fost. Asta e falimentul bolsevismului in Moldova ocupata !
  • 0 (0 voturi)    
    fraternitate (Joi, 9 aprilie 2009, 3:30)

    nicoara potcoava [anonim]

    rusine tuturor romanilor din romania daca se mai comsidera romani in loc sa sara in ajutorul celor din moldova acm cand e ultima sansa de-a se mandri ca snat adevarati romani si sa nu se opreasca pana cand moldova se va uni cu tara mama. guvernul romaniei care e condus de comunisti ar trebuii fortat sa-i recunoasca pe moldoveni romani nu sa-i descrajeze asa cum fac cu 100 de miii care sa-u depus acte pt. dobandira cetateniei romane purtandu-i ani si ani de zile intre 6-8 ani pt. a primi cetatenia romana alti no primesc de loc cred ca e un act de descurajare .
  • 0 (0 voturi)    
    vodkorin (Joi, 9 aprilie 2009, 8:10)

    dorint [anonim]

    acest idiot de pseudopresedinte trebuie inlaturat cu orice pret,el a facut numai rau Moldovei si mai ales aspiratiilor acestor tineri care au iesit in strada .
    S-au dus timpurile alea cand kgb-ul manipula prostimea cum voiau ei,acum oamenii(tineri) vor sa traiasca mai bine si clar....vor spre vest!
  • +1 (1 vot)    
    Cine zice ăla e! (Joi, 9 aprilie 2009, 9:32)

    Bolşevicul [anonim]

    Cea mai mare înjosire a independenţei "poporului moldovean" este atunci când preşedintele Moldovei i se adresează poporului în limba rusă.
  • +1 (1 vot)    
    VREA RUS ? (Joi, 9 aprilie 2009, 9:38)

    ROMAN [anonim]

    pai...dupa cum da comunicate in limba Rusa , s-ar simti mult mai incantat daca ar flutura steagul rusesc ?
  • +1 (1 vot)    
    Apusul dinozaurilor (Joi, 9 aprilie 2009, 10:17)

    Bazu [anonim]

    Este momentul in care toti dinozaurii aflati la andropauza sa se gandeasca la pensie si la un loc mai caldut in azilurile care ar trebui sa fie foarte primitoare pentru ei (impotenta lui Voronin incape sa urle).
  • +1 (1 vot)    
    bravo moldovenilor (Joi, 9 aprilie 2009, 10:38)

    vali [anonim]

    dati jos bosorogii comunisti si treceti la reconstructia tarii. doar asa veti scapa de saracie
  • +1 (1 vot)    
    cei arestati nu trebuie abandonati!!! (Joi, 9 aprilie 2009, 10:40)

    GeorgeD [anonim]

    Salut! sunt George din Bucuresti .. ma gandesc la cei arestati! sper ca liderii opozitiei sa negocieze la sange pt ei si sa nu fie abandonati.. sa nu-i nenoroceasca calaii lui Cioara (am inteles ca voronin inseamna cioara in rusa.. sa ma corecteze cineva daca gresesc). Totodata sunt dezamagit ca nu si-au aratat solidaritatea in piata Universitatii fata de semenii lor si mai multi romani .. intr-un fel e de inteles si asta .. si noi aici am fost spalati la creier de 50 de ani de comunism si sentimente ca solidaridate, altruism .. etc..sunt cam demodate pt unii .. da' sper sa ne trezim odata si odata .. toate cele bune tuturor romanilor din Basarabia, Roamania si pe unde or mai fi!
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Joi, 9 aprilie 2009, 10:41)

    steliana [anonim]

    Eu as parafraza -

    Poporul moldovean a vazut cea mai mare injosire a propriei lui independente - 8 ani sub jugul unei jigodii fosilizate si scarboasa. din acest punt de vedere mi-e rusine sa recunosc ca sunt moldoveanca. :((((((((((((((((
  • 0 (0 voturi)    
    va felicit (Joi, 9 aprilie 2009, 11:29)

    roman [anonim]

    Am citit mesajele voastre si va felicit fratilor Romani si Moldoveni pentru pozitia avuta. Nu trebuie incitat la ura si moarte, astea sunt armele lor.
    De data asta razboiul este unul SPIRITUAL ! Nu vom ceda niciodata . Pastrati-va cumpatul si spiritul !
  • 0 (0 voturi)    
    Steagul (Joi, 9 aprilie 2009, 14:34)

    robert [anonim]

    Steagul romanesc acolo ii este locul..si mai trebuie si la budapesta...:)
  • 0 (0 voturi)    
    Si daca era cel rusesc .. (Joi, 9 aprilie 2009, 14:57)

    Yoda [anonim]

    .. ce era, o binefacere ?

    Bai, rusnac imputit, ce te tot lauzi cu Eminescu asa mult ? Acest moldovean adevarat a fost unul din cei mai mai romani - nu a scris el "Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie ?"

    Numai moldovean nu esti, ruscanule!
  • 0 (0 voturi)    
    LUPTATI ! (Joi, 9 aprilie 2009, 15:10)

    ROMANIAaaaaa [anonim]

    Sa nu abandonati, pt ca totul va fi in zadar.... iesiti in strada si spuneti tot ce va doare.
  • 0 (0 voturi)    
    Steagul ROMANIEI (Joi, 9 aprilie 2009, 15:47)

    Constantin [anonim]

    idiotul ala de voronin nu si-a dat seama ca jigneste o tara ca romania? sa se duca la rusnacii lui si sa fie bolsevic cat vrea!
  • 0 (0 voturi)    
    sa nu uitam un lucru ... (Joi, 9 aprilie 2009, 16:36)

    zelenkar [anonim]

    stiu ca voi fi injurat dar exista cateva realitati care din pacate imping Moldova catre Rusia.

    Cea mai importanta este ca independenta energetica a Moldovei in cazul in care Rusia ii taie aprovizionarile cu gaz si petrol este de .... 24 de ore.
    O alta este exemplu din anul trecut cred - Rusia a pus embargo pe importul de vinuri din Moldova - si ca urmare PIB-ul Moldovei a fost dat peste cap.
    Majoritatea industriei moldovenesti este in ... Transnistria sau coontrolata de transnistreni.

    In aceste conditii ptr ca Moldova sa se indeparteze de Rusia trebuie ca ia sa fie sprijinita energetic, financiar si uman de catre alta tara - Romania - cati dintre noi suntem dispusi sa suportam costurile enorme implicate de acest sprijin???
  • 0 (0 voturi)    
    MOLDOVA (Vineri, 22 mai 2009, 9:48)

    marcu aurel [anonim]

    sub domnul voronin moldova este intoarsa la epoca sovietica cind moldova era o colonie ruseasca si nu o tara independenta.
  • 0 (0 voturi)    
    voronin (Miercuri, 3 iunie 2009, 16:13)

    lenin vladimir [anonim]

    Voronin ce prost esti tu vorbesti mai de democratie tu care esti unealta bolsevicilor, sa-ti crape obrazul mai zdreanta, sluga comunista a moscovei, du -te ma la colhoz ca acolo e de tine, dispari ma dictator comunist, tu nu vezi ca moldoveni nu te vor ei vor unirea cu Romania, crezi ca te vor petine si regimul tau bolsevic? Dispari sluga bolsevica!
  • 0 (0 voturi)    
    voronin e ************* (Duminică, 29 noiembrie 2009, 22:01)

    contravoronin [anonim]

    c prost ejti voronine...ne mai faci si tara de rusine.....comunist cika......poi de unde vrei sa ai o tara unita cu asa timpiti ca tn la guvernare....rusine sati fie si tie si celor care te ling la******....uuuuuuuuuuuu......jos comunistii


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by