Ecaterina Andronescu: Scoala romaneasca nu este de slaba calitate, dar a avut de suferit la capitolul imagine

de E.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 februarie 2009, 13:08 Actualitate | Esenţial


Sistemul romanesc de invatamant trebuie recredibilizat, considera ministrul Ecaterina Andronescu: "Trebuie sa castigam increderea parintilor, a societatii in scoala romaneasca, deoarece ea nu este de slaba calitate, dar a avut de suferit la capitolul imagine", informeaza televiziunile de stiri.

Aflata la Miercurea Ciuc intr-o intalnire cu directorii de scoli din Harghita, Ecaterina Andronescu a subliniat ca recastigarea increderii in institutia romaneasca de invatamant depinde in primul rand de dascali, dar si de presa, care ar trebui sa dea si informatii pozitive despre evenimentele care se petrec in unitatile de invatamant.

In acest sens, ministrul a dat exemplul unor profesori care se prezinta la program in stare de ebrietate: "Este inadmisibil. In scoala in care profesorul respectiv vine sub influenta bauturilor alcoolice, ceilalti profesori isi fac meseria bine si nu este posibil ca toata lumea sa sufere din acest motiv". In ceea ce priveste violenta, "Cum sa faci educatie daca promovezi violenta, care nu este o valoare a scolii romanesti", s-a intrebat ministrul retoric. Stiu ca nu se intampla in toate scolile din tara, dar este suficient sa se intample o data ca presa sa scrie despre asta."








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1627 vizualizari

  • +8 (10 voturi)    
    Andronescu bate campii! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 13:33)

    Fritz [utilizator]

    Cum isi explica atunci d-na ministru rezultatele slabe de la testele PISA??? Romania este pe ultimul loc din Europa!!! Si cica invatamantul nu este slab calitativ!
    • +4 (4 voturi)    
      Apel catre d-na Andronescu ! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 19:44)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Fritz

      D-na Andronescu : sunteti foarte pregatita profesional ,sunteti un dascal eminent ,sunteti iubita de studenti , sunteti iubita de sindicate ,sunteti iubita de PSD, dar nu sunteti un REFORMATOR ! Nu va amagiti si nu ne amagiti !Invatamantul din Romania are nevoie de reforma ca de mama , dar nu sunteti Dvs. in masura sa o realizati ! Probabil nu exista in invatamant inca omul providential ! Din pacate vom ajunge in 2012 si nu vom vedea nimic ! fara suparare si cu tot respectul , sunteti doar exponenta conservarii situatiei actuale ! Nu aveti idei pentru ca asa sunteti nascuta ! Nu e vina Dvs.!
  • +6 (8 voturi)    
    iar guvernul nostru... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 13:36)

    florin [anonim]

    nu este de slaba calitate, ci a avut de suferit la capitolul imagine.

    In general, in Romania, aproape nimic nu este de slaba calitate, ci totul sufera la capitolul imagine.

    Ati dat declaratia anului, dna Andronescu :)

    dupa 4 ani la scoala primara, 4 ani la gimnaziu (acesti 8 ani sub regimul Ceausescu), 4 ani la liceu, 4.5 ani la facultate si un an master in londra, va pot spune fara niciun repros personal ca scoala romaneasca a ajuns sa fie de slaba calitate. Vestea buna, pe care probabil ar fi fost mai interesant sa o fi spus dumneavoastra - in loc sa dati aceasta declaratie..., este ca lucrurile inca se mai pot indrepta.

    Sa auzim de bine.
  • +7 (9 voturi)    
    Credeti? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 13:41)

    Ovidiu [anonim]

    "Scoala romaneasca nu este de slaba calitate, dar a avut de suferit la capitolul imagine"
    Pe ce lume traiti d.na ministru?

    De imagine avea nevoie scoala, parca am fi pe vremea comunista, oamenii nu aveau ce manca, iar ei o dadeau inainte cu propaganda.
    • -2 (8 voturi)    
      totusi (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 14:36)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Am studiat in Romania. Am facut scoala generala in satul natal apoi liceul si facultatea intr-un oras oarecare. Am lucrez de cativa ani in strainate in cercetare. Am colegi care au absolvit universitati de renume mondial, si pot sa va spun ca nu ma simt cu nimic inferior. Scoala pe care am facut-o in Romania nu m-a dezavantajat in nici un fel. Ei nu sunt cu doua perechi...

      Cred ca problema in Romania nu e scoala in sine, ci lipsa de pragmatisc a tinerilor si elevilor, care vad prin scoala un sericiu obligatoriu, neplacut, doar pentru fraieri, care trebuie fentat oricum. Acestia nu inteleg decat ca viata poate fi abordata prin smecherie si nu prin cunoastere.

      Cred ca asta ni se trage de la cei 50 de comunism cand valorile nu insemnau nimic, ci doar conjuctura.

      Facem confuzie intre nivelul invatamatului si interesul elevilor/studentilor. Un profesor fie el si de la MIT sau Cambridge nu poate sa faca dintr-un rahat bici care sa mai si pocneasca.
      • +2 (2 voturi)    
        totusi (Duminică, 1 martie 2009, 9:24)

        m [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Am studii economice, am terminat facultatea in 1999 iar acum fac un MBA englezesc. Pot sa afirm ca sistemul se confrunta cu o lipsa acuta de rigurozitate academica: profesorii traduc manuale din strainatate (cate o data ii "roaga" chiar pe studenti sa le traduca pentru ei) iar apoi insereaza capitole intregi in manualele personale de parca ei ar fi descoperit respectivele lucruri.
        Pe de alta parte, bun sau rau, sistemul de invatamant economic romanesc nu este interconectat cu sistemul international: eu personal, cautand in diverse baze de date, nu am gasit nici un jurnal academic romanesc sau nici macar articole scrise de profesori/lectori / doctori sau doctoranzi romani la universitati din Romania in jurnale academice ale altor universitati sau asociatii recunoscute international.
        In consecinta, facultatile economice romanesti nici macar nu sunt clasificate.
  • +3 (7 voturi)    
    Da, ca mai mereu, presa strica imaginea ... ... .. (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 14:18)

    MBB [anonim]

    Da, ca mai mereu, presa strica imaginea ... ... ...
    Ce gogomanie... ... ...
    Si justitita tot din cauza presei merge rau. S.a.m.d.
  • +3 (7 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 14:59)

    Weather [utilizator]

    Scoala romaneasca?Care scoala stimata doamna...mai exista asa ceva?Poata asa...pina prin clasele 3-4.Ca peste 10 ani cam jumatate din elevi se drogheaza....fumeaza...se bat cu profesorii...Iar dintre fete...,nu scriu aici ca imi cenzureaza astia comentariul.
    Ca mai sint si ceva virfuri,olimpici sau asa ceva,e drept.Dar sa stiti ca astia sint mai degraba priviti ca niste ciudati,exceptii nefericite,refuzati de gasti si marginalizati in propria lor inteligenta.
  • +3 (5 voturi)    
    Garantat VANGHELIE, nu va este clar???? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:13)

    Freelancer [anonim]

    Dna. ministru nu stie pe ce lume este (de aceea i se spune, de altfel, Abramburica, nu stiu de ce mira atat) si nici nu va afla in viitorul apropiat!!! Hai sa luam doar doua exemple, edificatoare, zic eu:
    - cum poate un ministru (cu experienta anterioara la conducerea domeniului, nu o nou-venita) sa propuna ca paza scolilor sa se faca de catre parinti, prin rotatie (adica vine si cu solutii clare, nu asa, la intamplare!);
    - cum poate un ministru si un rector al Politehnicii, cand nu era ministru sa tolereze ca la Facultatea de calculatoare din Bucuresti studentii sa nu aiba acces, in orele de laborator, decat la niste amarate de calculatoare invechite, de generatii de mult scoase din uz?! Cu atat mai mult cu cat buna parte din studenti sunt si platitori (cu taxa).
    Cred ca orice comentarii sunt de prisos, situatiile din invatamantul romanesc sunt ABSURDE si scapa numai cine poate.
  • +2 (4 voturi)    
    vai de noi !!! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:17)

    scolar [anonim]

    Scoala romaneasca este in plin proces de prostituare, doamna ministru! Se mai face ceva scoala la clasele primare, in gimnaziu se dau insa note marite pentru ca sistemul de accedere la liceu este idiot, in liceu invata cine vrea sa ia la o extrem de buna facultate, iar in facultate e prostitutie totala, stiu zeci de studenti care nici nu stiu ce facultate fac, la fel si la masterat sau postuniversitare, toate aceste forme de invatamant permit eliberarea de diplome pe bani, bani dati profesorilor corupti - circa 80% - acelasi procent fiind valabil si la studenti... In concluzie, SCOALA ROMANEASCA SE INSCRIE IN PROGRAMUL MONDIAL DE DEBILIZARE A OAMENILOR, ASTFEL EI POT FI MAI USOR MANIPULATI! Ce ar face omenirea cu oameni care sa gindeasca profun? Ar ajunge in mare criza !!!
  • +1 (5 voturi)    
    sfat (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:25)

    catalin [anonim]

    in loc sa va dati cu parerea, mai bine acceptati realitatea. invatamantul e la pamant.
    • +1 (3 voturi)    
      care ai dat mah?!? (Duminică, 1 martie 2009, 9:55)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui catalin

      care ai dat mah vot cu minus? iesi in fata si justifica. ce merge bine? da un exemplu!
      • -1 (1 vot)    
        Denunt (Duminică, 1 martie 2009, 11:07)

        Weather [utilizator] i-a raspuns lui catalin

        Eu am dat,ca sa mori tu de ciuda
  • +2 (4 voturi)    
    cauze scaderea calitatii invatamintului I (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:56)

    fost elev,student,sa [anonim]

    din ce cauze scade calitatea invatamintului an de an ?
    1.expansiunea universului, cresterea entropiei,decadentei lumii
    2.cei sapte ani de acasa, din cauza disocierii importantei celulei de baza a societatii-familia(neajunsuri,programe tv,site-uri deocheate pc,publicitate relatii sexuale,inclusiv perverse,etc)
    3.lipsa unui nou sistem de educatie sociala organizat pt. a inlocui educatia sociala de stat dinainte de '89, care incepea de la gradinita cu soimii patriei si continua pe toate palierele de invatamint-pionieri,sa pina la scoala de meserii, liceu sau facultate. chiar si in armata se scolariza vezi: soferi, bucatari, radiotelegrafisti, etc.? urma, apoi, educatia concreta prin munca la locul de munca si familia tinara...
    4.renuntarea, de astazi,la competitii sportive si artistice scolare si studentesti
    5.nedefinitivarea educatorilor,invatatorilor si profesorilor pe post
    6.explozia mijloacelor de comunicatie electronice
    7.lipsurile pedagogice a unor dascali la clasa si incurajarea astfel a meditatiilor particulare si a micii coruptii, care constiutue in mare parte evaziune fiscala
    8.renuntarea la uniforma si matricola in invatamintul preuniversitar si incurajarea arderilor unor etape in dezvoltarea tinerilor(limuzine si alte produse si obiceiuri de lux,etc)
    9.bussinesul anumitor profesori cu studenti si coruptia pentru promovarea examenelor,a titlurilor stiintifice,sa
    10.inflatia de universitati si facultati, fara a tine seama de un necesar de studenti-cifre de scolarizare pe specialitati reale si obiective
    11.neajungerea niciunei universitati in top 500 pt. a crea modele si emulatie
    12.lipsa de munca organizata in intreprinderi industriale stabile sau santiere nationale pt. a se forja prin munca caracterul tinerilor de orice meserie sau specialitate si reducerea vagabondajului si a abandonului scolar
  • +2 (4 voturi)    
    cauze scaderea calitatii invatamintului II (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:57)

    fost elev,student,sa [anonim]

    13.necorelarea de virsta in cazul carnetului de sofer, care se poate lua la 18 ani,toata clasa a 12-a de liceu fiind spulberata de pusti cu limuzine,netinindu-se de carte.asadar, terminarea liceului ar trebui devansata cum era odata la 11 clase(a fost liceu chir cu 10 clase,propunerea ramine de mijloc) si atunci clasa a 12-a nu s-ar mai suprapune cu obtinerea carnetului de sofer, liceul ar fi liceu, nu salon auto periculos si de fite!
    14.raminerea in urma a dezvoltarii satelor si agriculturi pt.meserii si specialitati specifice
    15.slabirea vigilentei si preventiei fortelor de ordine.nu se vad pe teren, pt.a intimida eventuale derapaje infractionale
  • +2 (4 voturi)    
    paralela cu realitatea... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 16:44)

    sile [anonim]

    Opinia doamnei Andronescu n-a constituit o surpriza pentru mine.

    La urma urmelor la ce te poti astepta de la cineva care a acceptat sa se scrie pe afisul ei electoral- GARANTAT VANGHELIE-
    Desigur personajul in cauza este rezultatul scolii romanesti si a spune ca scoala romaneasca e de slaba calitate inseamna sa spui ca si cel care a garantat pentru tine e de slaba calitate,nu-i asa??
  • +2 (4 voturi)    
    Presa (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 16:45)

    Tudor [anonim]

    Da, intr-adevar, ca de obicei, presa e de vina cu stirile ei negative si critica ei nefondata. Ce bine ar fi daca s-ar transmite numai stiri pozitive, ca pe vremea ailalta, nu am mai avea nicio problema!
  • +2 (4 voturi)    
    Romania (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 17:19)

    Exasperatul [anonim]

    Cand insasi ministra educatiei considera ca scoala romaneasca nu este de slaba calitate atunci nu exista nicio sansa de a incepe niciun proces de reforma adevarata. Poate, din punctul de vedere al nivelului de aprofundare a disciplinelor si volumului de informatii transmise aparentele pot fi impresionante dar din pacate, dpdv al continutului multe-s "varza" ca sa ma exprim trivial. Nimeni nu este interesat, de exemplu, de predarea unor meserii sau servicii utile care sa-ti permita creearea unor venituri, se preda numai la nivel teoretic si academic, iar in mediul universitar este o teorie care este la nivelul cunoasterii de acum cel putin 20 ani (profesorii sunt ca medie peste 50 ani si demult sunt rupti de procesele reale la care fac referire cursurile redactate acum ceva timp) Si cate nu s-ar mai putea zice. Numai bine
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 18:28)

    owl [anonim]

    Daca d-na ministru doreste, o invit la interviu cu absolventii, sa stea langa mine si sa se convinga singura ce iese din scoala actuala.
  • +2 (2 voturi)    
    Doamneee!!!! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 19:27)

    Gimmy [anonim]

    De ce ne-ai pedepsit iar cu abramburita asta dupa ce ani de zile ne-am chinuit cu santieristu' ala!!!????

    De ce nu putem scapa dracului odata de tampiti la Educatie?!
    Cat de orb trebuie sa fi sa nu vezi dezastrul din invatamant si cercetare!??
    Sau ce e asta.. spuneti voi? rea vointa? inconstienta? ce e!!???

    Se duce dracu' toata scoala noastra, de cate ori vine cate un student sa dea talk-ul de inscriere in scoala doctorala de aici imi pun mainile in cap si ma uit pe fereastra sa nu mai vad zambetele amuzate ale celorlalti din comisie...

    Succesuri multe, madam Andronescu! tine-o tot asa!...
    Mi-e pur si simplu sila...
  • +3 (3 voturi)    
    nici doamna ministru... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 20:37)

    eeeuuuu [utilizator]

    "nu e de slaba calitate", doar ca in 2000-2004, cand ocupa aceeasi functie, i se spunea "abramburica"! de ce, oare?
  • +3 (3 voturi)    
    imaginea invatamantului romanesc (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 21:03)

    abramburica [anonim]

    Dimplomele false din invatamantul superior sunt un alt exemplu al nedreptatilor facute invatamantului romanesc.
    Diplomele false sunt de buna calitate dar au facut sa sufere imaginea invatamantului, nu-i asa Dna Ministru?
  • +2 (2 voturi)    
    Demisia (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:09)

    Andrei [anonim]

    Mie nu imi convine sa platesc un impozit care trece si prin buzunarul tampitei asteia. Asa ca haideti sa nu mai platim impozite prostilor astora.
  • +1 (1 vot)    
    mmmmmm, jale (Duminică, 1 martie 2009, 1:18)

    Gica fara frica [anonim]

    Of, Of, Of, scoala romaneasca este jalnica..........Am facut clasele primare pe vremea lu Ceasca, pot spune ca pana in revolutie am invat, dupa.....jale, la liceu dezastru.......facultatea de cacat.....sunt in prezent student in Canada! Va rog sa incercati aici sa treceti examenele pe copiat........succesuri, dna ministru!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      scoala (Luni, 2 martie 2009, 7:07)

      Canadezu [anonim] i-a raspuns lui Gica fara frica

      daca din atitea soli nu s-a prins nimic de capul tau nici din cea canadeza nu o se prinda nimic.
  • -1 (1 vot)    
    scoala de moda veche (Duminică, 1 martie 2009, 10:24)

    atom [anonim]

    era mult mai eficienta , si anume 8 clase de scoala generala, treapta 1 admitere la liceu, treapat a doua la sfarsitul clasei a x a, si apoi admitere in invatamantul superior.si intadevar dupa ce terminai o facultate dupa aceste etape puteai spune ca esti o persoana pregatita profesional.
    Acum daca ai chef si ceva bani faci 4 facultati simultan, iar chestia cu teze cu subiect unic bac cu 7 materii e frectie la picior de lemn.
  • +1 (1 vot)    
    Optimism desantat! (Duminică, 1 martie 2009, 10:26)

    lupu' singuratic [anonim]

    Ce frumos spus! A spune e usor a, face e greu.
    1.Ce frumos spus trebuie sa recastigam "increderea". Un cuvant atat de simpu dar tot atat de adanc. Increderea se castiga greu si se pierdere usor!
    2. Moralitate! Cand n-o sa mai vedem atata promiscuitate in societate atunci o sa recastiga-ti increderea. Cand vezi profesori ca se intind cu elevi si invers ce recredibilizare vrem? Cand nu o sa mai vedem mita pe la catedre atunci e semn bun.
    3."Ecaterina Andronescu a subliniat ca recastigarea increderii in institutia romaneasca de invatamant depinde in primul rand de dascali, dar si de presa, care ar trebui sa dea si informatii pozitive despre evenimentele care se petrec in unitatile de invatamant"

    Aici a-ti dat-o in bara! Din nou intram pe teritoriu stiri negative si pozitive? Intai sa se schimbe ceva, sa vedem si noi o schimbare. Cum vine asta? Pozitivism fara noima? Asa, hai sa fim pozitivi! Dar pe ce baza? Si optimismul, pozitivismul trebuie sa se sustina pe ceva? Vorbiti ca politician? Optimism intretinut de iluzii? Ca asa fac toti politicenii. Intretin iluzii in loc sa spuna poporului pe sleau.
  • 0 (2 voturi)    
    imaginea (Duminică, 1 martie 2009, 10:27)

    Radu [anonim]

    Ca o unda seismica se propaga de < alianta mon-
    struoasa >, un perfid si josnic " impaciuitorism " .
    < Totul > este doar imagine , toate sunt cazuri izolate , presa si societatea civila exagereaza ca sa-si faca publicitate , se vor lua masuri , avem planuri
    bine facute , etc . etc .
    Exact : reformele au fost trunchiate sau stopate .
    In orice domeniu , pana la Constitutie . Este nevoie
    de REFORME , nu de < gestionare > in folosul unor
    retele de profitori , defapt a unui SISTEM al institutiilor existent .
  • 0 (2 voturi)    
    De fapt (Duminică, 1 martie 2009, 10:34)

    Radu [anonim]

    Nu, stimata Doamna, invatamantul romanesc chiar este de slaba calitate.
  • +2 (2 voturi)    
    Scoala romaneasca (Duminică, 1 martie 2009, 11:01)

    cacao Madam [anonim]

    - nu se sincronizeaza cu cerintele actuale
    - se bazeaza pe memorizare
    - nu promoveaza inventivitatea
    - nu cauta inclinatiille native ale elevului
    - nu pedepsesc abaterile grave
    ....

    In schimb;

    - promoveaza lipsa de punctualitate
    - promoveaza (ca toata societatea romaneasca) non-valoarea
    .....

    In schimb miturile scolii care au scos olimpici abunda. Si fraierii chiar cred:
    Bai ministra lu' peste: copii si studentii care au rezultate au meritul ca au reusit cu talentul lor chiar trecand peste carentele scolii romanesti unde totusi, probabil au avut norocul sa intalneasca profesori de exceptie.
    Atentie insa: exceptiile confirma regula. Nu trageti concluzii din cazuri particulare.
  • +2 (2 voturi)    
    pentru a doua oara, Doamna Ministru ia nota 1 (Duminică, 1 martie 2009, 11:18)

    Stefan T. [anonim]

    Sunt student in anul II la A.S.E. insa, am fost timp de un an si student al Universitatii Politehnica Bucuresti, universitate care are la conducere pe nimeni alta decat D. Ministru.
    Am ales ASE, in detrimentrul Polithnicii tocmai din cauza nivelului scazut de educatie care mi se provavaduia pe bancile rupte, manzgalite, si in salile reci din Politehnica, din cauza lucrurilor total depasite si insuficiente care le invatam, din cauza profesorilor egocentrici si criteriilor individuale pe care se dadeau notele si din cauza majoritatii studentilor care sunt, inca, retardati din punct de vedere social (incapabili sa comunice eficient, coerent si sa aiba o vedere de ansamblu si o viziune mai deschisa asupra lucrurilor si oamenilor din jur) a serviciilor de mizerie care le ofera Politehnica, a secretarelor care nici nu se uita la tine... si pentru alte cel putin 50 de motive care nu o sa le enumar aici ca sa nu plictisesc.
    Cred, ca majoritatea sutelor de mii de capete iluminate care au mai vorbit despre asta, ca e mai important sa fii apt din punct de vedere social, sa comunici eficient, sa fii constient ca traiesti intr-o societate, unde relatiile interumane te propulseaza mai mult decat tonele de formule care le stii. (Credeti ca Doamna Ministru a ajuns acolo pentru nenumaratele formule care le cunoaste si capacitatile extraordinare de pedagog pe care le poseda?:P)
    Nu o sa ridic in slavi ASE-ul, nu in materie de volum de informatii primit, am 5 materii pe saptamana, 3-4 ore pe zi ma duc la scoala, incluzand cursurile. Spre deosebire de Politehnica, si proababil multe alte facultati de stat, si cel putin jumatate din cele private, nivelul de implicatie in procesul de invatamant il alegi tu. Daca vrei sa fii student eminent, doctor in adevaratul sens al cuvantului in ce inseamna economie, o sa primesti tot sprijinul de care ai nevoie. De asemenea, tot sprijinul il primesti si daca vrei sa treci ca gasca prin apa.
  • +1 (1 vot)    
    Continuare .... (Duminică, 1 martie 2009, 14:35)

    Stefan T. [anonim]

    In afara de ce am spus mai sus, exista un simt al raspunderii in fiecare functionar din cadrul ASE-ului, astfel incat, studentul este intotdeauna pe primul loc cand vine vorba de servicii oferite. Doamnele de la ghisee nu iau pauze prelungite de cafea, orele de lucru sunt respectate, secretarele ofera orice informatie doresti.
    Chiar si profesorii, cei mai batrani, zgronturosi, posaci, vin la ore si isi fac treaba asa cum stiu mai bine, indiferent de nivelul grupei. Unii dintre ei, cei mai zelosi, cu pretenii ridicate, stramba din nas la sfarsitul anului cand trebuie sa umfle notele la toata seria ca sa trecem.
    O sa mai vorbesc si despre anunturile extensive din ASE, cu aviziere la tot pasul indicand burse pentru studenti, programe de training, internshipuri, conferinte si seminarii, care in Politehnica le vezi arareori.
    O va mai spun despre conditiile de lucru din ASE, salile de seminar impecabile, pardoselile de marmura care sunt curate tot timpul, ca nu am suferit niciodata de frig, ci doar de prea cald si de conditiile bune din camine.
    Sistemul de invatamant chiar este la pamant, ingineri buni avem doar in IT si constructii, dar mai mult datorita studiului si pasiunii individuale decat a ceea ce se invata in scoala, ca nu parintii trebuie sa fii responsabil pentru alegerile tinerilor cand vine vorba de facultati si ca deocamdata, the best option is to GO WEST!
  • +1 (1 vot)    
    inapoi la ode (Duminică, 1 martie 2009, 15:50)

    dani [anonim]

    Pai daca presa nu sesizeaza aspectele negative de interes public, cine sa o mai faca? Totu-i perfect, maturati gunoiul sub pres si scrieti doar "pozitive", pare a fi mesajul unor politicieni romani care aduc f. mult cu cei "de trista amintire".
  • 0 (0 voturi)    
    Ridicati stacheta! (Luni, 2 martie 2009, 12:34)

    anonim [anonim]

    trebuie sa faceti reforma serioasa de la clasa i.nici macar acolo nu se mai invata ! nu e posibil ,dar invatamantul a ajuns jos de tot.invatatorii,profesorii si cadrele didactice din facultati au lasat garda prea jos; nivelul este "sub nivelul marii".daca profesorii isi fac datoria cu lehamite ,ce pretentii sa mai avem de la copii?vom fi o tara semianalfabeta,chiar daca nu ne dorim asta.vrem performanta?trebuie sa faceti ceva acum ! tot invatamantul (de la gradinita) si cercetarea ar trebui intinerite,revitalizate.cred ca mai multa exigenta ,seriozitate si control (inclusiv la salile de sport,cantine,laboratoare,cladirile scolilor din provincie,bibioteci,etc ) ar fi binevenite!!! stiati ca nu se mai face sport decat pe hartie in scolile din romania? ce ar fi sa verificati?
  • 0 (0 voturi)    
    scoala slaba (Luni, 2 martie 2009, 15:38)

    haiducu [anonim]

    Scoala romaneasca nu este de slaba calitate... este GRASA... de prostie!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by