Preotii vor beneficia de tichete de vacanta, la fel ca ceilalti bugetari

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:44 Actualitate | Esenţial


Secretarul de stat in Ministerul Turismului, Corneliu Popovici, a declarat, sambata, la Suceava, ca preotii vor fi beneficiari ai tichetelor de vacanta la fel ca celelalte categorii de bugetari, transmite Mediafax.

Popovici a spus, intr-o conferinta de presa, ca tichetele de vacanta vor functiona precum primele de vacanta, aratand insa ca in acest caz, beneficiarii vor trebui sa-si petreaca vacanta intr-o unitate din tara, fata de situatia primelor de vacanta, in care beneficiarii primeau sume de bani si puteau petrece concediul in strainatate. "Vrem sa stimulam turismul intern, sa scoatem economia neagra la suprafata, iar banul sa ramana in tara", a spus Popovici.

Intrebat daca de aceasta prevedere vor beneficia si preotii, secretarul de stat in MT a aratat ca acestia vor beneficia de aceasta prevedere la fel ca celelalte persoane care au un contract si lucreaza in sistemul bugetar.

Guvernul a aprobat, miercuri, prin ordonanta de urgenta, introducerea tichetelor de vacanta, cu o valoare stabilita in limita a sase salarii minime brute pe economie. Tichetele de vacanta sunt bilete de valoare, cu valori nominale cuprinse intre 10 si 50 lei, integral suportate de catre angajator, si se pot folosi doar pentru achizitionarea de pachete de servicii turistice in unitatile turistice avizate de Ministerul Turismului. Tichetele au termen de valabilitate de un an de la data emiterii, iar contravaloarea acestora nu se ia in calcul la stabilirea venitului salarial.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















2402 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    la munca (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:12)

    leana si costel [anonim]

    wtf
    astia si asa o freaca de aiurea sa aiba sluja macar de 4 ore pe zi si apoi sa se duca inre stul timpului sa faca voluntariat la biserica ...doar asa iti arati intradevar dragostea si respectul in ceea ce crezi
  • +3 (5 voturi)    
    pe cand... (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:17)

    pish [anonim]

    pe cand si preotii or sa plateasca impozit pe banii pe care ii iau cu nemiluita de la enoriasi.cand trec cu botezul, nasterea etc....si nu ca sa isi faca 90% din ei case etc etc etc...pfff cica preoti...maca r is linistit ca sunt sigur ca dumnezeu vegheaza..si ii vede pe toti care baga in buzunarul lui...
  • +2 (2 voturi)    
    Mafia reloaded (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:18)

    Weather [anonim]

    Asadar
    "se pot folosi doar pentru achizitionarea de pachete de servicii turistice in unitatile turistice avizate de Ministerul Turismului"
    Bineinteles acele unitati care vor cotiza la cine trebuie...dar ce,ne asteptam oare ca altcineva si nu coruptai sa dirijeze treburile in Romania?
  • -1 (7 voturi)    
    Cauta si vei afla (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 23:01)

    Laurentiu [anonim]

    Numai cine cunoaste viata bisericeasca este constient de sacrificiile pe care le face un preot pentru slujirea sa. Cine nu stie sa caute si sa afle! Nu trebuie sa credem (si sa nu cercetam) pe oricine care isi da cu parerea despre lucruri pe care le cunoaste poate doar din barfe.
    Multora ne e greu sa implinim simpla conditie de credincios, si ridiculizam postul, spovedania si altele, pe cand intr-o viata de cleric toate acestea sunt imperative si necesita devotament total.
    Va rog luati aminte mai mult inainte sa va exprimati in public.
    • +4 (4 voturi)    
      Am cautat, vazut si constatat! (Duminică, 22 februarie 2009, 7:50)

      Lippoveanu [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

      Nu neg ca sunt si deserventi cultici care isi urmeaza "harul bisericesc" si slujesc cu credinta "turma de enoriasi". Dar, trebuie sa spunem clar, evaziune mai mare ca a preotilor nu face nimeni in tara noastra. Ca sa nu mai vorbesc de indeplinirea cu credinta si smerenie, de catre acestia a misiunii lor. Cat despre respectarea rigorii canoanelor, mai bine nu mai vorbim. Nu degeaba, in popor exista vorba:" Sa faci ce zice , nu ce face popa!". In ceea ce priveste calitatea de bugetar a preotilor, am serioase dubii.
  • +4 (6 voturi)    
    Preotii sunt bugetari?Aiurea... (Duminică, 22 februarie 2009, 0:22)

    traian [anonim]

    Pai atunci hai sa facem ca la serviciile deconcentrate,ca la serviciile publice,sa schimbam purtatorii de patrafir la fiecare patru ani!
    Gata cu parohia pe viata,gata cu copii de popi care mostenesc parohia tatalui,gata cu nafura si lumanarile fara chitante! Gata baieti ! Angajati contabili la mystic club si asteptati/va sa va calce Curtea de Conturi!
    Pana la urma Romania asta este condusa de biserica? Suntem republica parlamentara , prezidentiala sau ne conduce Sinodul.Ca daca este asa,daca ne conduc fetzele bisericesti si tara a ajuns in halul in care a ajuns...este grav!
    Amin!
    • -3 (5 voturi)    
      Mai cocalarilor (Duminică, 22 februarie 2009, 9:12)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui traian

      Nu va e frica nici un pic, dezradacinatilor, europenilor, globalizatilor, nu va e frica de Dumnezeu mah.Va e frica mereu ca preotii va fura.. sunteti crestini sau alta religie... secta, eretici.. nu vreau sa incep inchizitia aici insa se pare ca voi manelistilor, savantilor, ateistilor... deformati de comunism .. caci pe cand au venit europenii erati deja cu creierul spalat de comunism.. acuma tot ce conteaza la voi e cum sa furati mai mult,sa inselati pe altii... nu va e rusine sa va luati de Biserica. Dca nu era Biserica sa inchege ca comunitate acuma traitai in paduri.. salbaticilor, cartile, educatia... rusine.... de unde le-ati primit.Orbserv si ma intristez ca a devenit o moda de tip occidental sa ataci Biserica , sa fie exclusa din orce tine de randuiala in cadrul comunitatii cand de la ea ne tragem esenta.. nerusinatilor... mai citit mah imputitilor.. caci ajunge atata smerenie.. mai trebuie data si o palma nerusinarii de tip ateist.. Ia priviti televizorul, nu vedeti unde ati ajuns fara Dumnezeu. si apoi voi stiti care e remuneratia unui preot care a facut facultate si studii post universitare, nu scoala smenului sau alte fac de doi lei. la fara frecventa... .. Nesimtitilor!! Eu as vrea sa pot sa ma rog pr voi.. insa se pare ca nu sunt chiar atat de credincios caci imi provocati sila... Incultilor......Rusine! voi nu sunteti romani!!! pagani spurcati!
      • 0 (0 voturi)    
        ptiu! (Duminică, 22 februarie 2009, 14:31)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Asta-i "discurs de crestin"!!!

        Pai sa accepte Biserica sa fie controlata de Curtea de Conturi - si gata! ce mare scofala?

        Controalele or sa demonstreze ca e "curata" si banii au fost corect cheltuiti - si atunci lumea o sa taca, nu-i logic?

        Sa fie controlata de Curtea de Conturi! Atat!
  • +1 (1 vot)    
    si preotii (Duminică, 22 februarie 2009, 0:23)

    soros [anonim]

    Ia mai saritii pe acestia
    Astia de la toti iau?
    O sa vina si toate celelalte culte etc
    si asa este o gogomanie
    asta cu tichetele
    Nu are viitor
    decat cu acest guvern..un timp
  • +2 (2 voturi)    
    WTF?!?!? Bugetari??? (Duminică, 22 februarie 2009, 12:21)

    Seb [anonim]

    Stat laic? Preoti bugetari???
    In ce tara traim??
    Biserica nu are ce cauta in nici o structura a statului.
    In alte tari hotia e mai voalata - religiile sunt scutite de taxe. La noi nu numai ca nu cotizeaza dar mai si iau de la buget???!!!!
    Incredibil...Daca unii contribuabili sunt de acord ca banii lor sa se duca catre biserica sa-i dea direct. Nu sunt de acord ca banii mei sa se duca catre veneratorii de spiridusi!
    • 0 (0 voturi)    
      haha (Duminică, 22 februarie 2009, 22:19)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Seb

      e surprinzator cata lume nu stie ca preotii sunt bugetari... Da, sunt! asa ca toti cei care platesc impozite o sa ajunga direct in rai :))

      Nu si preotii care-si ridica vila in paralel cu biserica ;)
  • 0 (2 voturi)    
    Transparenta.... (Duminică, 22 februarie 2009, 12:24)

    Maverick_Buc [utilizator]

    Ar trebui sa aflam si noi care este contributia BOR la veniturile statului... si daca tot este considerata institutie bugetara... cum sint folositi banii colectati de la enoriasi (fara chitanta)...
    Personal, nu as autoriza constructia unei noi biserici daca, linga ea, nu s-ar construi si o cladire de utilitate sociala, cantina, camin, adapost...
  • 0 (0 voturi)    
    In vacanta (Duminică, 22 februarie 2009, 17:17)

    Frobenius [anonim]

    Un preot "in vacanta" mai este preot? Ce scrie la ei in fisa postului?
  • 0 (0 voturi)    
    Catre nedusii la biserica care vorbesc prostii! (Luni, 16 noiembrie 2009, 17:54)

    unul dud pe la biserica [anonim]

    Preotii cu toate ca sunt bugetari NU AU salariul de la stat 100% , o parte din acesti bani trebuie sa ii ia de la parohie(adica din serviciile pe care le fac-nu direct ci dupa ce depun banii in acest fond al parohiei care se face la CEC de obicei - ).Sunt preoti care iau 50 % salariul de la stat si 50% de la parohie(depinde de gradul parohiei,vechime,incadrare etc.),se intampla ca un unii sa nu isi ridice partea de salariu lunar de la parohie deoarece nu au banii in fond(din lipsa de botezuri,nunti,inmormantari etc.).Ce vreau eu sa mai zic: ca si preotii platesc impozite catre stat,ba mai mult platesc impozite catre episcopii sau mitropolii din fondul acela al parohiei.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by