Ali Imran, ucigasul regizorului Cristi Nemescu si a inca doi oameni, condamnat la 6 ani de inchisoare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 19 februarie 2009, 14:53 Actualitate | Esenţial


Nemescu si Assante
Foto: MediaPro Pictures
6 ani de inchisoare. Atat va face Ali Imran, cetateanul britanic autor al accidentului in care si-au pierdut viata regizorul Cristian Nemescu, inginerul de sunet Andrei Toncu si taximetristul Dumitru Arustei in urma cu peste 2 ani si jumatate.Tribunalul Bucuresti a decis, joi, reducerea cu un an a pedeapsei lui Ali Imran, de la 7 la 6 ani de inchisoare, anunta Antena 3.

Instanta a decis, joi, sa ii reduca din pedeapsa lui Ali Imran, condamnat, initial, in decembrie 2007 la 7 ani de inchisoare pentru ucidere din culpa, vatamare corporala din culpa si conducerea unui autovehicul neinmatriculat.

Regizorul Cristian Nemescu (27 de ani), inginerul de sunet Andrei Toncu (28 de ani) si taximetristul Dumitru Arustei (24 de ani) au murit in noaptea de 25 august 2006, dupa ce taxiul in care se aflau a fost izbit in plin de autoturismul Porsche Cayenne, condus de Ali Imran.

Martorii accidentului au declarat ca Ali Imran a trecut pe culoarea rosie a semaforului, cu viteza foarte mare. 


Citeste mai multe despre   
















10069 vizualizari

  • +16 (20 voturi)    
    interesant (Joi, 19 februarie 2009, 15:02)

    Tazara [utilizator]

    Cel putin pentru mine, e prima data cind vad ca un sofer inconstient este condamnat la inchisoare pe bune. Cred insa ca daca nu era mediatizat cazul, ala nu primea mai mult de un an si cu suspendare. Pacat de acest regizor tinar talentat care nu a apucat sa se bucure de viata si de succes. Asa o fost sa fie!
    • +3 (3 voturi)    
      gratii (Joi, 19 februarie 2009, 21:52)

      jonelu [anonim] i-a raspuns lui Tazara

      ar fi timpul ca si americanul care l-a omorat pe Teo Peter sa-si primeasca pedeapsa , sa faca parnaie aici in Romania
  • +11 (19 voturi)    
    e scandalos!!! (Joi, 19 februarie 2009, 15:11)

    ioana [anonim]

    omori 3 oameni nevinovati si primesti doar 6 ani? E revoltator ce se intampla... nu-mi vine sa cred, trebuie sa fie o greseala undeva...
    • +1 (13 voturi)    
      totusi (Joi, 19 februarie 2009, 15:28)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui ioana

      Ei, totusi nu a intentionat sa omoare pe nimeni.

      Nu poti sa-l compari cu cineva care face o crima cu premeditare, sau cu un violator.
      • 0 (0 voturi)    
        Da, dar ... (Vineri, 20 februarie 2009, 13:34)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        ... omorul prin imprudenta e pevazut in codul penal romanesc din cate stiu eu de multa vreme, si nu e tratat altfel decat altfel de omoruri. Asa ca eu cred ca justificat era sa ia o pedeapsa mult mai lunga. Nu a omorat un om, ci trei, si pe langa asta s-a mai facut vinovat si de alte faradelegi, ca de ex. condus masina fara permis si trecut pe rosu. Astea chiar daca par minore fata de omor, denota o lipsa clara a oricarei urme de consideratie fata de lege, asa ca nu vad ce justificare ar avea vreo circumstanta atenuanta, care sa-i reduca pedeapsa.
    • +16 (18 voturi)    
      Corect revoltator (Joi, 19 februarie 2009, 15:41)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui ioana

      se revolta si nevasta lui Paunescu...
    • +4 (6 voturi)    
      Asteapta (Joi, 19 februarie 2009, 16:25)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui ioana

      sa vezi daca-i face si pe aia 6....
    • +1 (1 vot)    
      desigur ca e o greseala (Vineri, 20 februarie 2009, 11:03)

      visio [anonim] i-a raspuns lui ioana

      tara asta e o greseala, majoritatea oamenilor care traiesc pe aici sunt o greseala; e mai placut sa asculti o manea si sa bei o bere si sa iti spui in gand "ce tare sunt"; in realitate, ne place sa votam cu psd(fosti comunisti actuali hoti), cu pdl(oportunisti vai mama lor), cu pnl(o ceata de pungasi); adevarul este ca din 1989 si pana a venit renault sa preia din nou dacia, nu am fost in stare sa scoatem un model nou de dacie, si aia lua apa cand ploua, pierdeai piese pe drum, etc....noi realizam performanta sa construim o linie de metrou in 20ani; acum sa vorbim de salariile directorilor, a diferitilor sefuleti? sau nu este nevoie pt ca le-am vazut la tv? si daca le-am vazut la tv ce ne pasa? eu sunt unul din norocosii care au scapat pe trecerea de pieteni de un x5; probabil ca era uscat pe jos si i-a tinut franele; altfel, biserica mai facea un target de vanzari..oamenii sunt in neregula in tara asta, nepasarea, prostia si rautatea lor..si numarul, sunt multi prea multi prosti in tara asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Visio (Sâmbătă, 11 septembrie 2010, 22:11)

        geo [anonim] i-a raspuns lui visio

        Ai mare dreptateVisio!Sunt total de acord cu tine!
  • +8 (12 voturi)    
    hmmmm (Joi, 19 februarie 2009, 15:12)

    mihai [anonim]

    6 ani pentru 3 oamani omoriti?????????
    voua vi se pare corect?
    • +8 (12 voturi)    
      Pai este dura... (Joi, 19 februarie 2009, 15:48)

      dl K [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Sentinta este dura daca ne gandim cat a luat sotia lui Paunescu(3 morti, 2 ani cu suspendare) sau Cristian Bernevig(5 morti, 3 ani cu suspendare). In stilul asta, lui Nistorescu ar trebui sa-i dea si bani, nu sa-l condamne. :))
    • 0 (0 voturi)    
      gresit si de srigat la cer (Duminică, 7 octombrie 2012, 19:07)

      eu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      daca cineva ar omora in felul asta fata lui ...presedinte//minisru ..prim etc ce pedeapsa ar lua oare?????????sa dea dumnezeu sa se intample sa vedem legile sunt bune sau trebue oamenii sunt tratati ca si animalele mor ..a murit stie doar familia prin ce trece chin si durere mor impreuna sati perzi copilul este greu f greu cine stie stie cine nu nusi incipuie ..dar legile trebuesc facute nu talmacite care si cum vrea pacat perdem oamenii buni si raman drogati si inconstientii care produc astfel de acidente pacat de asa oameni ..durere eterna pentru mama familie sincere coodoleante
  • +2 (16 voturi)    
    E o veste interesanta (Joi, 19 februarie 2009, 15:20)

    Shary'a [anonim]

    Trag concluzia ca daca trec pe rosu, intru cu 100 km/ora in plin Bucuresti intr-un grup de pakistanezi si omor 3 dintre ei nu risc mai mult de 6 ani puscarie, data fiind acest precedent juridic.
    2 ani de pakistanez mi se pare rezonabil, pacat ca sunt crestin si civilizat, daca eram jihadist imi faceam rapid calculul si trimiteam la allah vreo 15-20 din acesti cretini care spurca umanitate.
    Care umanite acum a pierdut 3 oameni de o valoare dovedita si a ramas cu un pakistanez care peste 6 ani va putea incepe ciclul de reproducere in UK !! Nu vi se pare o lume minunata?
  • +7 (11 voturi)    
    articolul este incomplet !!! (Joi, 19 februarie 2009, 15:21)

    vali [anonim]

    sentinta este definitiva? Eu sunt convins ca nu, procesul mai poate dura 10 ani si eu nu sunt convins ca arabetele asta este deja in parnaie. De fapt sunt sigur ca nu este. In afara de asta poate iesi din parnaie oricand sa se opereze de glaucom, doar stim ca se poate, nu? Este o jignire si o bataie de joc facuta de romani in romania.
  • +7 (11 voturi)    
    Ca veni vorba.. (Joi, 19 februarie 2009, 15:22)

    Andu [anonim]

    Ce se mai stie de amicul Nistorescu?
    • +2 (6 voturi)    
      Nistorescu ? (Joi, 19 februarie 2009, 15:45)

      andi [anonim] i-a raspuns lui Andu

      Pai tu il compari pe tov. ofiter Nistorescu cu un neica-nimeni ? Stai tu linistit ( asa cum sta Nistorescu ) lui nu i se va intampla nimic.
      Prietenii stiu de ce ;)
    • +2 (2 voturi)    
      Aseara se plimba tantos... (Joi, 19 februarie 2009, 18:11)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Andu

      .. pe la premiile IAA.
      Mare pacat ca au murit cei trei. Ce bine ar fi fost sa nu fie cazul sa discutam despre cati ani de puscarie merita cel care i-a omorat si Nemescu sa fi fost in viata.
  • 0 (6 voturi)    
    Traiasca UE (Joi, 19 februarie 2009, 15:26)

    mda [anonim]

    traiasca ue si mandretzea de legi care au transformat inchisorile in hoteluri si codul penal in legi pt protectia infractorilor. astia chiar ne cred cretini cu modul in care fac politica, partea proasta e ca s-ar putea chiar sa aiba dreptate
  • -4 (4 voturi)    
    www.santiaggo.com (Joi, 19 februarie 2009, 15:38)

    santiaggo [anonim]

    Cred ca orice sentinta pe care o anuntau astia vi s-ar fi parut prea scurta :) 6 ani inseamna foarte mult timp sa te gandesti la cei pe care i-ai omorat, nu credeti?
  • +6 (6 voturi)    
    Paunescu (Joi, 19 februarie 2009, 15:40)

    blue [anonim]

    E oricum o decizie mai buna decat cea care a privit-o pe nevasta lui Paunescu.
  • +5 (7 voturi)    
    intentionat (Joi, 19 februarie 2009, 15:40)

    bisac [anonim]

    Cum nu a intentionat? sa mergi cu asemenea viteza si sa intri in intersectie pe culoarea rosie este o intamplare, un fatalism? cred ca glumesti!! cum asemenea verdicte date de instantele romane pentru niste straini sunt tot niste glume, dar nu bune
  • +1 (7 voturi)    
    a se lua in atentie (Joi, 19 februarie 2009, 15:44)

    gigi [anonim]

    pentru cei care urla ca din gura de sarpe "cum , numai 6 ani" tin sa va atrag atentia asupra lu madam paunescu ( da , sotia lui) care tot 3 oameni a ucis si , daca retin io bine , a luat 2 ani cu SUSPENDARE , adica nu a vizitat puscaria nici o zi.
    la fel cutra aia cu audi care a ucis o nefericita studenta basarabeanca pe trecerea de pietoni , nici mama dracului nu mai stie ce s-a intamplat cu aia.
    asa ca intr-un fel e bine , am ramas chiar surprins ca s-au dat 6 ani. pentru ca se putea proceda ca in cazurile mai sus mentionate.
  • +2 (6 voturi)    
    rusine (Joi, 19 februarie 2009, 16:02)

    eugen [anonim]

    cum sa ia doar 6 ani pt 3 vieti omenesti?
    te bufneste si rasul cand auzi asa ceva.
    multi spun ca este mai bine decat in alte cazuri si totusi eu nu pot crede ca asta se numeste justitie.
    sunt oamnei in puscarie pt mai mult de 6 ani si au facut niste gainarii:au furat o gaina,o capra sau te miri ce.
    da ce sa mai spunem?sotia domnului paunescu este bine sanatoasa?cred ca da!am vazut ca poetul comunist a inceput usor usor sa iasa pe la televizor si sa critice pe alti.f frumos mai comunistule.
    domnul nistorescu este bine?
    nu mai este acel om care pleda pt dreptate?unde este onoarea lui?asa da el exemplu?
    fereasca Dumnezeu de un accident!dar totusi oameni buni
    unul a trecut pe rosu cu viteza foarte mare si cu o masina neinamatriculata.
    alta a depasit o oloana de masini.smecheri depasesc,doar nu or sta ei cu prostimea la coada.
    celalalt a intors unde nu avea voie si nu a acordat prioritate.
    deci nu mai este vb chiar de o greseala banala
    TRAIM IN ROMANIA!
    • +3 (5 voturi)    
      omor din culpa (Joi, 19 februarie 2009, 16:15)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui eugen

      Art. 178. - Uciderea din culpa

      Uciderea din culpa a unei persoane se pedepseste cu închisoare de la unu la 5 ani.

      Uciderea din culpa ca urmare a nerespectarii dispozitiilor legale ori a masurilor de prevedere pentru exercitiul unei profesii sau meserii, ori pentru efectuarea unei anume activitati, se pedepseste cu închisoare de la 2 la 7 ani.

      Când uciderea din culpa a unei persoane este savârsita de un conducator de vehicul cu tractiune mecanica, având în sânge o îmbibatie alcoolica ce depaseste limita legala sau care se afla în stare de ebrietate, pedeapsa este închisoarea de la 5 la 15 ani.

      Cu aceeasi pedeapsa se sanctioneaza fapta savârsita din culpa, de orice alta persoana în exercitiul profesiei sau meseriei si care se afla în stare de ebrietate.

      Daca prin fapta savârsita s-a cauzat moartea a doua sau mai multor persoane, la maximul pedepselor prevazute în alineatele precedente se poate adauga un spor pâna la 3 ani.



      pentru toate geniile juridice de azi , as vrea sa aud ce sentinte a-ti da voi
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Joi, 19 februarie 2009, 21:19)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui gigi

        In nici un caz sentinta maxima, adica 15 ani (plus eventual sporul) din 3 motive:

        - asta nu-i va aduce inapoi pe cei 3;
        - faptul ca ai fost odata idiot cu consecinte mortale nu te face demn sa primesti o pedeapsa destinata adevaratilor criminali;
        - e preferabil sa fie cazat si hranit 6 ani pe banii contribuabilului roman in loc de 15. La ce isi va lua "inauntru" un prizonier nevorbitor de romana si incapabil sa cada la intelegere cu alti puscariasi, se invata minte.

        ~Nautilus
    • -1 (1 vot)    
      sta5,,,,,,,,,, (Joi, 19 februarie 2009, 19:04)

      a3ex [anonim] i-a raspuns lui eugen

      la braila sofer beat fara permis===4 morti=====3 ani puscarie??e posibil?daa
  • +4 (4 voturi)    
    justitia romana (Joi, 19 februarie 2009, 16:34)

    gygy [anonim]

    Proasta legislatie ! Cred ca suntem o tara bananiera !
    Judecatorii din Romania sunt scapati de sub control TOTAL ! Ce-i aia ca raspund doar in fata propriei constiinte ! Or fi ceva rude cu Christos ?
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns Nautilus (Vineri, 20 februarie 2009, 9:25)

    xxx [anonim]

    candesti foarte sanatos . faptul ca ai vot negativ arata ca traim intre canibali redardati . si sa mai mira cineva ca americanu a fost evacuat . pai normal daca legea in tara asta pentru un iranian oare care si madam Paunescu sa aplica altfel.
    discriminare in justitia, nu e de europa secol 21.
  • 0 (0 voturi)    
    decizia nu e definitiva (Vineri, 20 februarie 2009, 10:38)

    Vlad [anonim]

    In articol nu mai scrie ca decizia mai poate fi atacata inca, deci nu e definitiva.(scrie in compact). Asa ca poate fi chiar mai putin de 6 ani sau cine stie, deloc... :)
  • 0 (0 voturi)    
    cristian nemescu (Vineri, 15 mai 2009, 18:24)

    luck [anonim]

    ba ce dracu se intimpla ca daca un romin omora 3 britanici o mierlea rau la noi merge orice vai de justitia romina
  • 0 (0 voturi)    
    Decizia (Luni, 14 decembrie 2009, 9:21)

    anonym [anonim]

    decizia este definitiva. ziarele nu spun foare multe lucruri si spun alte lucruri care nu au nici o relevanta in tot acest caz.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version