VIDEO Traian Basescu: Politicienii care sustin ca autonomia teritoriala e posibila vor culege roadele minciunii

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 13 februarie 2009, 15:06 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: AGERPRES
Presedintele Traian Basescu a declarat, joi, la Predeal, ca autonomia teritoriala nu poate exista in Romania si ca politicienii care incearca sa pacaleasca oamenii sustinand contrariul vor culege roadele minciunii.

Basescu a spus ca drepturile maghiarilor trebuie respectate. "Maghiarii trebuie sa poata invata in limba lor, sa se adreseze in justitie in limba lor, sa fie reprezentati in Parlament, sa fie reprezentati in administratia locala, sa poata sa urmeze facultati in limba lor", a spus presedintele, potrivit Antena 3, citata de Mediafax.

El a mentionat insa ca in Romania nu este posibila autonomia teritoriala, iar politicienii care sustin contrariul mint si vor suporta consecintele."Autonomie teritoriala nu poate exista in Romania si cine ii pacaleste pe oameni ca se poate incalca o Constitutie a statului roman nu face altceva decat sa culeaga mai tarziu roadele minciunii. Teritoriul tarii nu se poate imparti dupa dorintele unor politicieni care jura in Parlament ca vor respecta Constitutia si, cand ajung acasa, incita la neresepctarea Constitutiei", a afirmat seful statului, mentionand ca ar fi mai bine ca acesti politicieni sa se preocupe de soarta economica a judetelor Harghita si Covasna.

Presedintele Traian Basescu a plecat, joi, in cursul zilei, spre Predeal, unde s-a plimbat prin padure cu snowmobilul. Seful statului este asteptat vineri, sa faca o vizita in Covasna, posibil si in Harghita.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1652 vizualizari

  • +5 (13 voturi)    
    le-a zis-o Base. il votez (Vineri, 13 februarie 2009, 16:13)

    adrian [anonim]

    de data asta chiar ca-l votez. dupa declaratia din Ungaria si dupa declaratia asta m-a convins. ha ha ha
    • +2 (6 voturi)    
      Da (Vineri, 13 februarie 2009, 17:11)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Cu toata campania negativa care se duce in presa impotriva presedintelui il sustin in contiunuare si consider ca tara are in continuare nevoie de un om ca el.
    • -1 (7 voturi)    
      Vrajeli noi pentru minti scurte (Vineri, 13 februarie 2009, 17:21)

      fane [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Acum 5 ani v-a aburit cu mesajul anti-coruptie, acum o face cu isteria nationalista.
      Ce mai urmeaza? Rapirea lui Nuti in direct la OTV?
      • +2 (2 voturi)    
        Din pozitia de presedinte a facut cat a putut (Vineri, 13 februarie 2009, 17:42)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui fane

        A facut ce a putut din pozitia de presedinte dar lasa ca s-a luptat saracu Tariceanu cu coruptia :) a si obosit saracu.
        • 0 (4 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 7:32)

          pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Ce a facut mah?! Cum ii dadea cu "mariti salariile profesorilor"... ce face acum?

          Si ascultati aici ca nu criza e de vina...
          Va duceti ca oile unde latra cainele...

          Si inca ceva. Ce a zis Base acum e un lucru perfect normal pentru cineva in pozitia lui; ca altii nu au facut-o nu e meritul lui Base. Poate mesajul e chiar prea putin dur. Cine sustine autonomia si face propaganda in acest sens ar trebui acuzat de Tradare si bagat in puscarie.

          Zici PNL, PDL, PSD, PRM etc... Toti sunt la fel... niste javre ordinare. Nu stim decat sa ne vindem tara! Altceva nu stim! Ba nu... nu o vindem, o dam gratis!
      • +5 (5 voturi)    
        Are dreptate Base (Vineri, 13 februarie 2009, 17:49)

        ghita [anonim] i-a raspuns lui fane

        Nu zic ca e omul perfect dar ce ma deranjeaza cel mai tare e faptul ca ceilati (a se citi gasca lui Tariceanu) au facut atatea concesii si magarii in special UDMR-istilor ca au ajuns sa ni se urce in cap. Au ajuns astia sa aiba mai multe drepturi si locuri la facultati platite de stat, sa nu mai vorbeasca limba romana, sa nu mai zic de firme care nu angajeaza decat "vorbitori de maghiara". Sincer cred ca trebuie sa fim corecti atunci cand are dreptate iar atunci cand e vb de interesul national sa uitam de luptele politice.
    • -2 (2 voturi)    
      exact (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 8:46)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui adrian

      pentru oameni ca tine a zis-o "base". ca stie ca sunteti multi. dar un pic de minte si aducere amintea v-ar ajuta pe toti. ca pana nu demult urla sus si tare ca trebuie autonomie si regionalizare. iar acum nu le mai vrea. deci, ce presedinte votezi? unul care nu face altceva decat sa pacaleasca prostii. si, ca idee de studiu pentru tine, ia vezi de ce ar fi rea autonomia si nu ar fi buna. eu zic ca ai sa descoperi ca e tare buna, pentru toata lumea, mai putin pentru cativa sefi de la centru.
  • -9 (15 voturi)    
    Romania, stat national? (Vineri, 13 februarie 2009, 16:15)

    sempere [anonim]

    cate natiuni traiesc in Romania? Una singura, cea romana? Gresit. O fi asa greu sa-i acceptam si pe cei 1 milion jumate de unguri, vreo 500.000 de romi, 60.000 de ucrainieni, etc.?

    Faptul ca unele minoritati cer revizuirea Constitutiei nu este nici o incalcare a drepturilor, nici hate speech. Uitati-va pe jurisprudenta Curtii de la Strasbourg si va veti convinge.

    Ungurii nu vor sa ia Harghita si Covasna in spinare si sa plece, vor sa-si adminstreze singuri vietile si sa nu mai stea la cheremul miticilor de la Bucuresti.
    • +4 (8 voturi)    
      Ce fel de "maghiari" sunt in Romania? (Vineri, 13 februarie 2009, 16:53)

      Gabor Csango [anonim] i-a raspuns lui sempere

      Eu cred ca vorbim fara sa stim despre ce e vorba.
      In primul rand exista o natiune unica in Romania, "natiunea romana", ea e formata din toti cetatenii Romaniei.
      Aceasta "natiune romana" e formata din mai multe popoare, roman, maghiar, tigan, sarb, ucrainian, etc.
      Poporul roman e cel care a construit aceasta tara, asa cum poporul maghiar a construit Ungaria, cel german germani sau cel rus tara numita azi Rusia.
      Celelalte popoare, cateodata au ajutat, cateodata s-au opus chiar violent la efortul romanilor de a avea tara lor.
      Sa recunoastem ca maghiarii s-au opus de multe ori si chiar cu arma in mana, ei n-au vrut stat romanesc, asta e clar.
      Constitutia unei tari e votata de o majoritate, care se formeaza prin vot politic, nu etnic.
      Sa vrei sa schimbi Constitutia ca sa satisfaci doar o minoritate etnica e absurd, nedemocratic si lipsit de viabilitate in timp. Peste tot unde s-a incercat asa ceva a iesit cu macel, razboi si groaza. Nu avem nevoie de asta in Romania, nu inteleg de ce se insista asa mult pe separatism cand vedem ca in Kosovo, Bosnia sau Osetia au murit mii de oameni si nu exista cu adevarat calm si libertate in acele regiuni !!

      Maghiarii din Harghita nu au nevoie de ceva complet special pentru ei, altfel nu e egalitate intre judete, nu ar fi normal sa nu plateasca aceleasi impozite cu cetatenii romani din Oradea sau Craiova. Chiar si in state federale exista "impozite federale"! adica oricat zic maghiarii ca "vrem autonomie ca sa ne chibzuim noi banii" adevarul e ca tot vor fi obligati sa plateasca impozite catre Bucuresti! Deci chestia asta e o minciuna gogonata, doar un pretext.
      Apoi, eu sunt cam satul sa aud de "maghiarii", corect e sa vorbiti de ungurii, secuii, ceangaii si tiganii maghiari din Romania. Secuii si ungurii sunt cei mai multi, mai sunt totusi si vreo 20.000 de ceangai si chiar 200.000 tigani ardeleni care vorbesc doar ungureste, o stim toti !
    • -1 (3 voturi)    
      Salul de nesintirea ungurilor (Vineri, 13 februarie 2009, 17:23)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui sempere

      Da luatil pe marko si mergeti in Noua Zeilanda si facetiva acolo tara.
    • +1 (1 vot)    
      natiunea moderna nu e etnica (Vineri, 13 februarie 2009, 17:32)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui sempere

      Natiunea constituita pe criterii etnice e un concept depasit. Astazi natiunea are un inteles civic si inseamna comunitatea celor care au o anumita cetatenie, indiferent de originile rasiale, etnice, religioase etc.
      Deci statul national roman este statul natiunii romane, adica a tuturor cetatenilor acestei tari, indiferent de originea etnica!
      In concluzie si secuii sunt parte a natiunii (civice) romane, ceea ce evident nu inseamna ca nu sunt o minoritate etnica recunoscuta oficial si cu toate drepturile ce decurc dintr-un astfel de statut intr-o tara europeana.
  • -6 (12 voturi)    
    Nu aveti dreptate!!! (Vineri, 13 februarie 2009, 16:17)

    Obama [anonim]

    Domnule Presedinte,

    Nu aveti dreptate!!!

    1. Sistemul este defect (sanatate, invatamant, interne, etc, etc). El produce atata murdarie incat nu puteti sa curatati cu micul batalion de stangaci amatori si mari increzuti.

    2. Va faceti ca nu intelegeti: maghiarii vor sa scape de miticii regateni! Acelasi lucru au dorit si au facut-o cateva milioane de romani din toata Romania cand au emigrat.

    3. Va invartiti dupa regionalizare si descentralizare precum catelul dupa coada. Fara regionalizare si descentralizare Romania va fi plina de birocrati ('pierde-vara'in 40 judete) si productivitatea si produsul brut la o zecime din potential. Aveti nevoie de 6-7 regiuni cu guverne locale descentralizate.

    V-am votat ca altul mai breaz nu era - si maine cred ca as face la fel.

    Treziti-va la realitate - v-a trecut un mandat fara rezultate notabile!!

    Prima calitate a unui conducator real este sa stie sa se inconjoare de specialisti si sa ii foloseasca!!!
    • +5 (9 voturi)    
      sigur ca da (Vineri, 13 februarie 2009, 16:29)

      aha [anonim] i-a raspuns lui Obama

      mai nenea ungure, frumos comentariu, vrei sa treci pamant romanesc in proprietatea privata ??

      foarte bine ca zice asta Base, tot respectul pentru el..

      TREBUIE REPETAT CONSTANT SI REGULAT, CA ROMANIA E ROMANIA, asa cum e ea, cu rele, cu bune.

      la cati romani sunt in spania si italia, ar trebui sa sara si ei, sa revendice vreo 2-3 portiuni.

      Felicitari domnului presedinte, l-am votat, si il voi vota inca 10 ani de acum incolo, si nu numai pentru asta.
    • +6 (8 voturi)    
      9 regiuni? (Vineri, 13 februarie 2009, 17:04)

      Szabo [anonim] i-a raspuns lui Obama

      Toate regiunile europene sunt concepute pentru a fi viabile economic si suficient de mari pentru a putea absorbi bani europeni pentru proiecte de infrastructura.
      Nu faci autostrada doar din Miercurea Ciuc pana la Tg. Mures.
      Nu se poate face cum vor secuii, doar o regiune numa pentru neamu si verii lor, ca asa au fost ei invatati la istorie.
      Putina seriozitate.
      O regiune de tip european trebuie sa aiba minim 2-3 milioane locuitori ca sa iasa ceva bun economic, asa e si in Franta de ex. unde exista 22 de regiuni la 64 milioane !
      Nu toate tarile accepta "guverne locale", ele sunt niste "consilii regionale", asa cum exista si acum "consilii judetene".
      Maghiarii nu pot sa vrea "sa scape" de cineva, cum ar fi daca romanii din Timisoara, Oradea, Cluj sau Arad ar zice: "vrem autonomie ca sa scapam de maghiarii astia separatisti"? Nu ar conveni nici maghiarilor sa li se vorbeasca asa urat si provocator, e discriminare.
      Romanii care au plecat au gasit de lucru printre straini, nu s-au dus in Italia de dragul muzeelor din Florenta! Dar acum e criza si vei vedea ca sute de mii de romani revin acasa. ceea ce probabil ca deranjeaza mult prin secuime. Nici nu inteleg de ce secuii au fost prosti si n-au fost la facut bani, au muncit doar pentru Verestoy si acum sunt mai saraci decat majoritatea romanilor, asta e adevarul.
      Romania poate face 9-10 regiuni, cu o medie de 2-2,5 milioane locuitori (cum e si Bucurestiul): doua in Moldova, una in Oltenia, una e Dobrogea, doua in Muntenia si 3 in Transilvania.
      E arhisuficient, nu are rost sa cream micro-regiuni si sute de noi sefi si birocrati.
      Pentru ca chestia cu "birocratia de la Bucuresti" e falsa, sa vedeti ca daca se fac regiuni vor fi mii de noi posturi "regionale" si acolo presa centrala va avea acces mai greu si baronii isi vor aduce neveste, nepoti si prieteni cu sutele prin administratia "regionala" !
      Creezi noi regiuni, apar noi categorii de birocrati, mai multi decat cei care dispar din ministere !!
      • +3 (3 voturi)    
        Bravo, Domnule Szabo,.... (Vineri, 13 februarie 2009, 17:35)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui Szabo

        un adevarat comentariu de suflet. Romanii si maghiarii au acum alte probleme mai importante decat visurile unor indivizi neadaptati. Trebuie sa civilizam aceasta tara in care traim cu totii, sa o civilizam si sa o ducem cu totii mai bine. Astea sunt problemele noastre, ale tuturor, pentru ca nu autonomia teritoriala este solutia schimbarii in bine a tarii. Intr-o tara moderna, civilizata si prospera ne va fi la toti mai bine, indiferent de etnie.
    • 0 (2 voturi)    
      Las` ca face bine ce face (Vineri, 13 februarie 2009, 17:16)

      toni [anonim] i-a raspuns lui Obama

      Uiti ca in mandatele precedente puterea a fost la PNL si UDMR pana acum, si le-a cam trecut.
      Nu incerca sa amesteci lucrurile AUTONOMIE/DESCENTRALIZARE
  • +4 (10 voturi)    
    Bravo Basescu ! (Vineri, 13 februarie 2009, 16:30)

    Octavius [anonim]

    Eu zic mai bine acesti minoritari sa plece in tara lor si sa ne lase in pace . Imi pare rau de romanii care trebuie sa i suporte .........Eu sunt oltean si pot sa zic ca nu am auzit in viata mea un cuvant in maghiara intr un oras de peste 100.000 de locuitori. Cum se poate sa te nasti intr o tara , sa traiesti in ea sa mori in ea si sa nu i sti limba?????????? Ei chiar cred ca restul tarii i vor lasa sa faca ce vor? uita ca sunt minoritari?
    • +1 (7 voturi)    
      Stai jos, nota 4 (Vineri, 13 februarie 2009, 17:12)

      titus [anonim] i-a raspuns lui Octavius

      Si tu zici ca esti roman, bai "nu i sti limba" ?

      Oltene, nu sunt de acord cu autonomia pe criterii etnice, dar as vota oricand sa ne lipsim de Oltenia, acea viitoare Sahara, cloaca de infractori si leagan de manele.

      Erati praf in perioada interbelica:

      „Trăind în promiscuitate, mizerie şi infecţie, exploataţi şi demoralizaţ i, cu sufletul şi mintea falşificate, oltenii sunt un pericol social. Ce trebuie făcut ca să fie cu adevărat elemente utile?“, scria dr. George D. Ionăşescu, in ziarul Adeverul, in 1928, pe vremea când limbajul corect politic încă nu exista şi adevărurile puteau fi rostite fără perdea.

      Ati fost osanza comunismului cu tovarasul vostru si clica lui de analfabeti frustrati si sunteti si acum capusele unei democratii convulsive cu personaje gen Mitica si Piti.
      • +1 (3 voturi)    
        Cauta-te la un doctor (Vineri, 13 februarie 2009, 20:39)

        Melteanu [anonim] i-a raspuns lui titus

        Esti doar un tip frustrat, ai uitat sa spui ca inainte de a va accepta in Regat nu aveati voie sa purtati pantaloni de stofa. Si vad ca in Gazeta de Olt, nr. 1229. Vineri, 25 Aprilie 2008, ai postat aproximativ acelasi comentariu sub pseudonimul "Banateanu'" Asta spune multe despre tine!
        • +1 (1 vot)    
          Ba pardon. Ma confunzi. (Vineri, 13 februarie 2009, 22:54)

          titus [anonim] i-a raspuns lui Melteanu

          Textul din perioada interbelica a aparut intr-un cotidian de mare tiraj, asa ca e posibil sa-l fi preluat mai multi.
          Nu sunt banatean. Am fost o singura data in Timisoara. Pe drum, din clipa in care am intrat in Craiova si pana am iesit, am tinut usile blocate si nu m-am dat jos. E o gaura neagra pentru civilizatie acea zona si o pata pe obrazul oricarui roman cinstit. Ramaneti voi cu miticii si mititeii vostri, ca nu va vom duce lipsa.
          • -1 (1 vot)    
            Wow (Vineri, 13 februarie 2009, 23:07)

            Melteanu [anonim] i-a raspuns lui titus

            Sper ca nu detii calitatea de a te inmulti.
      • 0 (2 voturi)    
        Cauta-te la un doctor (Vineri, 13 februarie 2009, 20:39)

        Melteanu [anonim] i-a raspuns lui titus

        Esti doar un tip frustrat, ai uitat sa spui ca inainte de a va accepta in Regat nu aveati voie sa purtati pantaloni de stofa. Si vad ca in Gazeta de Olt, nr. 1229. Vineri, 25 Aprilie 2008, ai postat aproximativ acelasi comentariu sub pseudonimul "Banateanu'" Asta spune multe despre tine!
      • +2 (2 voturi)    
        suflet de unguras..... (Vineri, 13 februarie 2009, 21:40)

        octavius [utilizator] i-a raspuns lui titus

        Nu am pretentii de la tine sa sti istorie si geografie ca doar esti ungur nu...? cu toate ca incerci sa vorbesti cu "cuvinte mari" se vede ca tot ungur esti... deci NO COMMENT! sa nu mai dezvoltam alte contraziceri pt ca oricum cei ce vad ce ai scris si nu sunt unguri cred/stiu altceva!
        Apropo de faptul ca Oltenia devine Sahara cum zici tu, eu acum o sa ies pe o partie de nisip la cota 1700m pe o "DUNA DIN OLTENIA..............(desertul Muntii Parang)"
        • +1 (1 vot)    
          de am avea asa unguri (Vineri, 13 februarie 2009, 23:18)

          levi [anonim] i-a raspuns lui octavius

          nu aici eram,a si referitor le desertificare am teren in M-ciuc de vanzare la olteni 5oooo euro/mp,daca nu va convine puteti pleca in Spania
          • +1 (3 voturi)    
            as da 5000.000.euro numai sa plecati.... (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 10:57)

            octavius [anonim] i-a raspuns lui levi

            Eu nu stiu ce tot ai cu Craiova pt ca oricum nu sunt din craiova si am vazut intr un coment scris de tine ceva de genu "piti si mitica" nestiind la ce te referi m am interesat si am aflat ca e vorba de fotbal.......Domnule unguras noi aici vorbeam despre aberatile voastre ale ungurilor despre autonomie nu despre fotbal. Cat despre oferta de 50000 de euro mp in M-Ciuc sa sti ca as da 500.000/mp chiar daca acolo aveti doar apa minerala numai sa PLECATI DIN ROMANIA! Se vede ca nu e tara voastra numai dupa modul cum ati taiat toate padurile in mod barbar facand cea mai mare despadurire din Europa !
        • +2 (2 voturi)    
          Datul pe langa (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 11:09)

          titus [anonim] i-a raspuns lui octavius

          Dar eu am pretentia ca tu sa stii (cu doi i) sa scrii (cu doi i din nou) romaneste, ca doar te dai roman verde. Si mai am pretentia ca sa judeci fara prejudecati, ca doar vrem sa aratam cat de rationali sunt romanii in fata altora. Nu?

          Nu sunt ungur. Ba chiar am fost educat sa-i detest de niste rude patimase din Ardeal, ramase, probabil, cu amintirea ororilor savarsite de Horthy, fara, probabil, sa stie (ca tot veni vorba de istorie) de gestul premierului maghiar, Pal Teleki, care s-a sinucis in semn de protest atunci cand Horthy i-a permis lui Hitler sa tranziteze Ungaria.

          Si inca ceva. In vara am fost intr-o excursie in zona Sovata. Este incomparabil mai verde, mai bine intretinuta si mai curata decat tot ce am vazut in restul Romaniei. Si la Praid m-au servit in romaneste. In Craiova m-au talharit. E drept, tot in romaneste.
    • 0 (2 voturi)    
      esti varza oltene (Vineri, 13 februarie 2009, 18:11)

      ladrone [utilizator] i-a raspuns lui Octavius

      Asta e si tara lor, ce e asa greu de priceput? Cum adica sa plece in tara lor? Aici s-au nascut, au invatat, muncesc. De ce mereu cei din sud stiu cel mai bine cum sta treaba cu Ardealul? Am rude acolo, merg des si chiar nu sunt probleme intre persoanele de diferite etnii. Rudele din partea tatalui sunt toate in Sibiu si mi-au zis ca da, Transilvania e a ungurilor, la fel cum e si a romanilor, tiganilor, sasilor si a celorlalti nascuti acolo. Transilvania e a celor nascuti acolo.
  • +2 (4 voturi)    
    descentralizare (Vineri, 13 februarie 2009, 16:40)

    claudiopolis [utilizator]

    Descentralizarea administrativa si regionalizarea DA, autonomie teritoriala NU!
    • 0 (2 voturi)    
      e aceasi lucru (Vineri, 13 februarie 2009, 20:17)

      levi [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      autonomia udemeristilor+descentralizarea pesedistilor(niciunul nu stie despre ce vorbeste)
      • 0 (0 voturi)    
        da (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 11:12)

        Tom [anonim] i-a raspuns lui levi

        Republicile bananiere den America de Sud acum elimina aceste sintagme de stat national unitar din constitutia lor.Nationalitatile sint parte constitutiva a statului si in viziunea lor.UDMR nu reprezinta maghiarimea ci boerii lor proprii.
        Daca ai o majoritate nationala in stat,asta nu inseamna ca trebuie sa calci inn picioare actul unirii.Romanii sint oameni admirabili,calzi la sulet,problema e ca aceste lucruri trebuie judecate echidistant.Deviatiile emotionale atit de des intilnite nu fac bine,mai ales daca sint din partea unor politiceni dornici de show..
        O constitutie comunista,care aminteste de sintagme interbelice e o frina in calea detzvoltarii.Nu Presedintele a facut-o,dar
        nu e batuta in cuie.Oricum actuala situatie e cel putin atit de defavorabila si pentru etnicii romani..
  • +4 (6 voturi)    
    Foarte Corect domnu` Presedinte (Vineri, 13 februarie 2009, 17:09)

    liviu [anonim]

    Aveti in contiunuare votul meu poate sa cumpere gasca lui Tariceanu toata presa din RO si sa urle cat vor.
  • +1 (5 voturi)    
    Coloana vertebrala (Vineri, 13 februarie 2009, 17:31)

    toni [anonim]

    Avem un presedinte care spune lucrurilor pe nume. Bravo domul Basescu. Spunetile acestor unguri ca s-au obrasnicit prea tare, te duci prin judetele alea si refuza sa vorbeasca cu tine romaneste peste tot steagu ungariei si multe alte provocari alimentate de acest cancer politic numit UDMR. Ce e prea mult da pe dinafara.
    • -1 (1 vot)    
      avea coloana vertebrala (Vineri, 13 februarie 2009, 20:18)

      levi [anonim] i-a raspuns lui toni

      daca nu ne folosea in campania electorala!
  • -1 (1 vot)    
    calcul (Vineri, 13 februarie 2009, 17:55)

    stefan [anonim]

    eu sper pentru Dansul ca si-a facut calculele bine, si ca va vastiga atatea voturi, cate voturi pierde cu tema asta. sunt UNGUR (nu din secuime), si NU sunt pentru autonomie. iar ceea ce face acum presedintele, sunt total impotriva si sper sa piarda alegerile, desi data trecuta l-am votat. poate sa castige si pe alte teme, fara atatarea nationalismului prostesc. daca nu ma insel, autonomia se poate obtine prin vot democratic - daca majoritatea e impotriva, ce atata bla-bla pe tema asta? facem un referendum, iese NU, si gata. dar aici nu coloana sau parerea domnului Basescu e in discutie, ci castigarea a cat mai multi fraieri cu demagogie ieftina. si trist e, ca tine. asa mare roman cum se arata Dansul acum, daca ar fi interesul lui personal, ar instiga pentru autonomie. nu va prindeti? si inca ceva - as masura patriotismul prin fapte, nu prin vorbe, asta atat la nivel de presedinte, cat si la nivel de comentator pe un site.
    • -2 (2 voturi)    
      nici eu nu sunt ptr.autonomie (Vineri, 13 februarie 2009, 19:13)

      levi [anonim] i-a raspuns lui stefan

      dar si eu dispretuiesc pa basascu ptr.reluarea temelor nationaliste unu si doi mai grav coalitia monstruoasa cu psd,! a pierdut votul meu in clipa in care as-a aliat cu psd...
  • +1 (1 vot)    
    toleranta (Vineri, 13 februarie 2009, 18:41)

    ungur [anonim]

    Suntem in UE unde ne am dorit si ungurii si romanii,putem trai in pace avem multe avantaje pe care inainte nici nu le visam. Politicienii ar trebui sa nu mai invrajbeasca lumea ca nu castiga nimeni din ura.Vedem bine cum au cazut imperii si ideologii si ce viteza ametitoare au schimbarile.Nu trebuie sa creem probleme false ,putem trai in pace,numai sa vrem depinde de noi.
  • -1 (1 vot)    
    vom avea o polemica constructiva (Vineri, 13 februarie 2009, 20:25)

    levi [anonim]

    intre secui si unguri intr-o parte si romani in alta parte cand majoritatea dintr-e noi vor intelege ce insemna notiunea de STAT si care e rolul lui,in clipa de fata atat majoritatea cat si romana cat si minoritatea unguri(secui)verzi cred ca noi suntem ptr.STAT si nu statul ptr.noi!
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Vineri, 13 februarie 2009, 21:20)

    mirela [anonim]

    Tot respectul ptr cetatenii romani de etnie maghiara care inteleg ca e in avantajul nostru sa ne intelegem si convietui impreuna ca parte a aceluiasi popor.
  • +1 (1 vot)    
    Doar NOI (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 2:55)

    Mosu [anonim]

    Sper ca nu gresesc dar "ungurii" nostri nu au nici o legatura cu ungurii. Cand regele Ungariei a hotarat cucerirea si ocuparea "tinutului de peste paduri" ungurii au gasit asezari populate unele de romani iar altele de SECUI. Pt ca proveneau din triburi diferite secuii s-au "bucurat" de acelasi tratament ca romanii: obligativitatea invatari limbii noului stapan...ungurizarea! De aici si rascoalele transilvanenilor uniti pe atunci de acelasi ideal:eliberarea de sub bla bla bla. Secuii si ungurii nu s-au agreat niciodata. Dovada? Ungaria nu ii vrea. E doar un joc de culise in care pionii sunt fiinte gen Laslo Tokes, Marko Bela si Verestoi Atila, care nasc vadimi si funari. Trebuie intretinuta o anumita atmosfera. Carnea de tun suntem noi, romani si secui idioti care ne lasam manevrati. Problemele interetnice si cele religioase au fost si vor fi mereu armele ideale.
    Am plans si ne-am bucurat impreuna iar acum suntem dusmani. Nici mie nu-mi place Bucurestiul dar trebuie sa "vedem"......holistic. Autonomie locala da, dar suntem in aceeasi oala si trebuie sa fierbem impreuna.
  • +1 (1 vot)    
    secui (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 11:32)

    Vic [anonim]

    Daca tinutul secuiesc nu se poate,oricum regiunea mures autonoma maghiara a mai fost.Aceasta va fi mormintul UDMR.Daca se face,PSD si PD pot pregati sectiile maghiare.
  • 0 (0 voturi)    
    secui (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 11:33)

    Vic [anonim]

    Daca tinutul secuiesc nu se poate,oricum regiunea mures autonoma maghiara a mai fost.Aceasta va fi mormintul UDMR.Daca se face,PSD si PD-L pot pregati sectiile maghiare.
  • 0 (0 voturi)    
    secui (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 11:43)

    Vic [anonim]

    Daca tinutul secuiesc nu se poate,oricum regiunea mures autonoma maghiara a mai fost.Aceasta va fi mormintul UDMR.Daca se face,PSD si PD-L pot pregati sectiile maghiare.
  • +1 (1 vot)    
    Sec (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 11:45)

    nelu [anonim]

    Regiunea Mures va fi mormintul udmr.Doar pentru asta merita.
  • 0 (0 voturi)    
    doar criza (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 20:39)

    mihai [anonim]

    "Membrii G7 si-au stabilit drept "cea mai inalta prioritate" "stabilizarea economiei mondiale si a pietelor financiare" si se angajeaza sa lupte impotriva oricarei forme de protectionism, potrivit unui comunicat publicat sambata, la finalul reuniunii de la Roma." - Hotnews mai sus.
    Eu l-am votat si-l votez pe domnul Base. Si eu gandesc la fel ca el in privinta autonomiei dar tac. De ce sa deranjez niste oameni de care am nevoie la reconstructia tarii !? Acum e nevoie de liniste si de concentrare maxima, de ratiune pentru sprijinirea economiei. Ca eu tac nu inseamna nimic dar ca Base nu tace e foarte rau.
    Faptul ca sunt clipe in care nu gandeste la viitorul tarii, la bunastarea ei, sunt clipe de tradare a interesului national. La intrebarea de diversiune parsiva a ziaristului trebuia sa raspunda diplomatic ca e fudul de urechea aia si ca are probleme mari cu intreprinderile mari si mici, cu agricultura, cu coruptia (UE), cu talharii cu pistoale, cu talharii banului public, etc.
    Problema maghiara nu cred ca e vreun pericol acum si nu trebuie sa facem noi valuri pe tema ei. Avem lucruri mai grave domnilor. Falimentul ne pandeste deopotriva si pe romani si pe secui. Trebuie spus ca de aceasta problema ne vom ocupa la anul (si la multi ani, mai la vara... la vara cailor, de ce nu !?).
    "Limba ii este data omului ca sa-si ascunda gandurile" Ar trebui sa-i spuna vreun Cartarescu si lui Base despre asta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by