Cazul Sterling Iulian Iancu: Actul nu a fost semnat de ministrul Justitiei. Catalin Predoiu: Nu-mi aduc aminte sa fi semnat aceasta hotarare

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Miercuri, 4 februarie 2009, 13:23 Actualitate | Esenţial


Hotararea de Guvern privind concesionarea catre compania Sterling, prin Midia Resources SRL, a dreptului de exploatare asupra a doua zacaminte de gaze din Marea Neagra ridica serioase semne de intrebare, in conditiile in care nu a fost semnata de ministrul Justitiei, dar pe document apare semnatura fostului sef al Cancelariei, Dorin Marian.

Anunutul a fost facut de presedintele Comisiei de Industrii din Camera Deputatilor, Iulian Iancu. La acel moment, ministru al Justitiei era Catalin Predoiu, care si-a pastrat mandatul si in Cabinetul Boc.

Hotararea adoptata de Guvernul Tariceanu pe final de mandat, "cand atentia tuturor era indreptata asupra campaniei electorale", statueaza practic dreptul companiei sa detina partea de productie care ii revenea statului roman pe perimetrele Pelican si Midia, spune Iancu.

"Elementele cheie care ar fi putut demonstra daca statul roman a pierdut prin cedarea dreptului sunt trecute in anexe ca documente secrete", a subliniat presedintele Comisiei.

El s-a intrebat de ce aceste drepturi nu au fost cedate companiei de stat Romgaz.

Iancu a precizat ca, in functie de informatiile care vor aparea, Comisia poate face un demers pentru a deschide de urgenta o comisie de ancheta.

Intrebat daca este posibila anularea contractului cu Sterling, Iancu a declarat doar ca "este foarte important ce scrie in acele anexe secrete".

El si-a exprimat regretul pentru faptul ca "un mare succes al diplomatiei romane la Haga a fost umbrit de un comportament de-a dreptul iresponsabil din partea fostului Guvern".

Printr-o Hotarare de Guvern, emisa de Guvernul Tariceanu (Hotarare nr. 1446 din 12/11/2008), petrolul si gazele din jurul Insulei Serpilor au fost concesionate unei firme, Midia  Resources SRL, ce are un capital social de doar 200 de lei. Bilantul pe 2007 al acestei firme arata ca nu are angajati iar cifra de afaceri a fost 0 lei.

Midia Resources SRL nu are sucursale, nu are sedii secundare si nu are administratori cenzori persoane juridice.

Catalin Predoiu: Nu am semnat hotararea Sterling, am cerut ministerului Justitiei sa verifice acest caz

Ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, sustine ca nu stie nimic de hotararea de guvern privind concesionarea celor doua perimetre cu resurse minerale din Marea Neagra in favoarea Sterling Resources si nu isi aduce aminte sa fi semnat acest act normativ.

"Fie acest act mi s-a prezentat si am refuzat sa-l semneze, ceea ce nu este cazul, nu-mi aduc aminte la acest moment, fie nu mi s-a adus la cunostinta", a declarat el, intr-o conferinta de presa sustinuta miercuri.

Catalin Predoiu sustine ca a aflat "de aceasta problema pe parcursul sedintei de la CSM" si imediat a cerut ministerului Justitiei sa efectueze verificari: "Nu am avut cunostinta de o astfel de hotarare de guvern, aproape sigur nu am semnat-o. Am cerut sa fie efectuate verificarile necesare in minister".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















5262 vizualizari

  • -6 (12 voturi)    
    Hoo cu tata. (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:28)

    George [anonim]

    Dragii moshului, chiar daca baietii destepti ai lu Conu Dinu pierd vor castiga baietii destepti din Austria. Asa ca stati linistiti deoarece noi, cetatenii, vom face foamea in continuare indiferent de cine va obtine concesiunea.Sa flamanziti bine.
    • +7 (9 voturi)    
      Opinia ta este egala cu zero... (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:08)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui George

      Sunt pur si simplu socat de nesimtirea acestor mafioti. Adica o firma de apartament, capital social 200 RON, are acces la resursele Romaniei. Dorin Marian asta nu e cel implicat in Tigareta II? Asta, cu Harnagea, basarabenii, patriciu si KGB-ul? Ce face SRI-ul, doarme? Chiar joaca astia cazaciocul pe spinarea noastra si nimeni nu face nimic?
      • -1 (7 voturi)    
        textele lui judex1 >:) (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:17)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui judex1

        Se vede ca textele tale sunt bine gandite si "elaborate" de ceva specialisti - dupa cum ziceam, daca mai vad multe de-astea, s-ar putea sa ma intreb DE CE se leaga lumea de Patriciu chiar si cand nu e cazul - si sa-mi devina brusc simpatic >:

        Eu nu zic ca tipul n-o avea pacate, ca nu cred ca ajungi la asa avere fiind un "inger". Dar ce naiba mai are Patriciu si cu "Tigareta"???

        Vezi, ca exagerarea s-ar putea sa trezeasca reactii contrare! Chiar incep sa ma intreb ce-i cu toate povestile astea!
        • +5 (7 voturi)    
          Chiar nu mai ai pic de bun simt? (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:37)

          judex1 [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          Umbresti munca patriotilor romani care au obtinut o victorie istorica pentr Romania la Haga? Voi sunteti romani, sau ciorditori lacomi? Sunteti ultimii oameni, nesimtitilor! Si...scuteste-ma cu raspunsurile tale, nu observi ca nu meriti sa te bag in seama. Eu nu dialoghez cu mahalagii, manelistii si nesimtitii!
          • +5 (5 voturi)    
            "George" e un maghiar, nu roman (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:52)

            Admin de duminica [anonim] i-a raspuns lui judex1

            El foloseste acelasi IP, insa mai multe "nick"uri cu consonanta romaneasca.
            Toate textele sale sunt destinate dezinformarii sau insultarii Romaniei si romanilor.
            Doar ieri a iesit la suprafata, ca rah...ul, cand a venit vorba de declaratiile iresponsabile ale bezgorodului Marko Bella! Ieri, "george" a recunoscut ca exista "noi, maghiarii" si "voi, romanii". Asa ca nu te lasa prins in capcana asta ieftina, 99% din romani sunt fericiti pentru victoria de la Haga.
          • -4 (4 voturi)    
            Dialoghezi numai cu lingaii (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:58)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui judex1

            Felicitari !
            Tot inainte, baieti !
          • -4 (4 voturi)    
            ce "infierare patriotica" :)) (Miercuri, 4 februarie 2009, 16:56)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui judex1

            Imi amintesti de amicii mei care erau "infierati" pe la sedintele "de partid" (motiv pt. care eu nici n-am VRUT sa intru in vreun partid!) >:

            Ok, daca "nu merit sa ma bagi in seama" nu raspunde!

            Si habar n-am in ce fel faptul ca te trag de maneca sa nu mai vii cu aberatii are legatura cu "umbrirea muncii patrioilor romani" samd. - de altfel, fara sa le contest vreun merit, am io ashaaa... impresia ca era "sarcina de serviciu" pt. ei - asta nu inseamna ca n-ar merita o recompensa MARE.

            UPS! "Recompensa", am zis? Scuze! uitasem! Boc tocmai zicea ca nu mai da sporuri samd. - si ca, dreq sa-i ia de "bugetari": le ingheata posturile, le reduce salariile samd... :-p

            Cat despre "mahalagii, manelistii si nesimtitii" cu care nu mai dialoghezi, uite o veste buna! Sa inteleg ca nu mai aveti dialog in interiorul "coalitiei"? :)))))
        • +5 (5 voturi)    
          ia uite-i pe toti trei, ca sa nu te mai miri (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:11)

          serban [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          Codruta, ca sa nu ramai nelamurita, ia de te uita la poza asta unde-s toti trei: Patriciu, Hayssam, Dorin Marian:

          http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1115331-dorin-marian-fost-consilier-patriciu-devine-secretar-stat-cancelaria-lui-tariceanu.htm
        • +3 (3 voturi)    
          Completare (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:37)

          x [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          Cu "tzigareta 2" a avut legatura Dorin Marian (omu' lu' Constantinescu), pe timpu' lu' Harnagea la SIE.
          • -3 (3 voturi)    
            da, stiu... (Miercuri, 4 februarie 2009, 17:08)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui x

            Nu stiu insa de unde si pana unde pana SI AICI a aparut Patriciu - ok, Serban a dat un link catre o poza. Dar daca eu apar (ceea ce se intampla intr-adevar) in poza cu niste personaje "dubioase" inseamna ca neaparat sunt de partea lor? Sau ca am pus botu' la spagile luate de ei? sau ca macar i-as fi INCURAJAT sa le ia?

            Pot sa spun ca pe Internet eu apar in niste poze cu unele persoane pe care le consider aproape "dusmani"! S-a intamplat, pus si simplu, sa fim in acelasi moment in acelasi loc - ba chiar sa ne contrazicem DUR in momentele alea.

            Ceea ce scriu aici nu inseamna ca il consider pe Patriciu nici "vinovat" nici "nevinovat" - ci doar ca nu vad de unde si pana unde alaturarea lui cu "scandalul Tigareta" - si apropo: parca pe vremea aia PD era la guvernare, in "alianta DA" (alta "alianta in care, mdeh! se bagase PD) - daca era vinovat, DE CE n-am auzit sa fi fost macar ANCHETAT pana acum?

            Oricum, parerea mea e ca judex1, cu abureli din astea, nu reuseste decat sa se faca de ras. Incep sa cred ca fie a fost angajatul lui Patriciu (si acesta l-a dat afara), fie i-o fi cerut spaga candva si acesta i-a refuzat-o, fie ca ii e concurent in afaceri si ii e ciuda ca, din cauza ca nu se pricepe, acestea ii merg prost! >:)
            • 0 (0 voturi)    
              tanti, ca altfel nu-ti pot spune (Miercuri, 4 februarie 2009, 20:51)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              poza aia e facuta in SUDAN. Repet, in SUDAN, adica in alta tara, si nu oriunde ci intr-o tara din Africa unde lumea se duce sa negocieze concesionari de zacaminte petrolifere. daca era o poza facuta la cine stie ce eveniment unde ar fi fost prezente alte 50-100 de personalitati as fi fost de acord cu tine. Dar asa, in sudan, sa fie ei dintr-o pura intamplare.... HA HA HA.
              Auzi, o intrebare, tu chiar nu-ti dai seama ca esti partizana?
        • +1 (1 vot)    
          fatuca, cred ca esti platita cu energie vie (Miercuri, 4 februarie 2009, 18:50)

          Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          de catre conu Patriciu. oi fi fiind si tu dintre dansatoarele alea din reclama nesimtita a Patriciului, altfel nu vad de unde atita obtuzitate in gindire si exprimare. cit despre infierarea de care te plingi mai la vale este exact ceea ce aplici tu celor care nu sint de acord cu tine. ai o fixatie: basescu si o mare iubire: patriciu. treaba ta, numai ca ultimul este kaghebist, un individ care a vindut interesele energetice ale Romaniei in spatiul ex-sovietic. asa ca: ciocu mic, japitza!
      • -2 (6 voturi)    
        Oricine ar castiga concesiunea ,noi pierdem (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:23)

        George [anonim] i-a raspuns lui judex1

        Stimate judex1, hai sa iti explic cum stau lucrurile.Redeventa care va fi platita statului roman de castigatorul concesiunii va fi modica deoarece societatea concesionara va unge cu miere pe cei de la guvernare oricare ar fi ei.Toti poftesc la mangla si sunt ofticati ca Conu Dinu nu le-a dat si lor destula miere si de aia fac gura.Nu-i nimic, va veni mierea austriaca de la Viena.
        • +4 (4 voturi)    
          Care "noi", stimate George? (Miercuri, 4 februarie 2009, 16:32)

          judex1 [anonim] i-a raspuns lui George

          Poate voi.
    • -3 (5 voturi)    
      nu vad nici un motiv (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui George

      ... pt. care Guvernul sa nu impuna, in conditiile de exploatare, un "parteneriat" prin care sa stabileasca o "cota" care sa ajunga la consumator la un anumit pretz (dar si acela stabilit "cu cap", de altfel) >:

      Atata timp cat subventioneaza la consumatori, pt. ca acestia sa nu moara cumparand la pretzuri grele de la "bajetzii shmekeri"... >:

      wtf ?
  • +2 (4 voturi)    
    Contractul merge mai departe (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:34)

    Sauron [utilizator]

    Ma astept sa se spuna doar termenul de terminare a contractului (ex..2100) spunandu-se ca Romania are beneficii de pe urma contractului in toti acesti ani(Fara cifre exacte).
    Eu zic sa-l angajam pe Putin. El sigur ar sti mai bine ce sa faca. :)
  • +6 (8 voturi)    
    Inalta tradare (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:42)

    Iulian [anonim]

    Este un caz clar de inalta tradare din partea lui Taricanu la ordinul lui Patriciu si cu complicitatea unei putrede majoritati. Daca acesti vanzatori de tara nu primesc binemeritata condamnare de INCHISOARE PE VIATA inseamna ca nu avem justitie ci un protectorat mafiot.
    • -3 (9 voturi)    
      Stai linistit.Mafia lucreaza pentru tine. (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:50)

      George [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      Romania nu e un stat de drept ci un bantustan african unde gastile de interlopi fac legea si impart intre ele spaga.Nu exista nici o scapare asa ca va rog sa va resemnati.
      • +3 (7 voturi)    
        Mi se pare mie.... (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:10)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui George

        sau tii partea acestor mafioti? Ca, prea insisti! Mafiotii...la puscarie, acolo-i locul lor, indiferent cine sunt!
  • +3 (5 voturi)    
    ai dreptate (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:47)

    nico [anonim]

    Pe cat m-am bucurat ieri pentru succesul obtinut de ai nostri, pe atat de dezamagita sunt acum...oare pretul pentru ce o mai fi acum??? ca pentru nato am platit ... autostrada inceputa si neterminata.
    Trist....
  • -4 (8 voturi)    
    linistiti-va (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:54)

    kllaus [anonim]

    va rog mult sa nu cadeti in aceasta capcana. Niciunul nu se gandeste la binele cetatenilor. Le pare rau ca nu au putut sa ia ei comisionul. Si pentru asta se merita tot scandalul. Oricum, NOI nu castigam nimic. Cand ati simtit ultima data (la buzunar) "succesele" marilor contracte incheiate de PSD sau de Basescu la Transporturi. Gargara fara rost, face parte din campania electorala a lui Basescu. Sa nu uitam: Tariceanu poate fi unul dintre contracanditati.
    • +2 (6 voturi)    
      "Linistiti-va", parca am mai auzit asta... (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:12)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui kllaus

      Fiti linistiti, ca Tariceanu si Patriciu au grija de banii vostri...Va scapa ei imediat de ei! Doar ca ii muta in buzunarul lor fara fund. Ce jigodii!
    • 0 (0 voturi)    
      mor de ras (Miercuri, 4 februarie 2009, 20:54)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      adica tu vrei sa spui ca toata treaba e facuta ca ii e frica lui basescu de tariceanu? de cine ma? de tariceanu? de ala care abia abia a intrat in parlament? haha, super bancu asta. tare de tot. auzi, de tariceanu! nenea, la ora asta basescu n-are contracandidat la presedintie iar cand va avea o sa fie cineva serios, nu unu ca tariceanu.
  • +2 (4 voturi)    
    Protectorat mafiot ! (Miercuri, 4 februarie 2009, 13:58)

    Ala prostu' [anonim]

    Protectorat mafiot ....................................
    Imi place termenul !
    Stie Guvernul,Parlamentul,Presedentia,UE,ONU.........chestia asta ?
  • +4 (6 voturi)    
    Ce este tradarea? (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:04)

    Radu [anonim]

    Trădarea este fapta cetăţeanului român sau a persoanei fără cetăţenie, domiciliată pe teritoriul statului român, de a intra în legătură cu o putere sau cu o organizaţie străină ori cu agenţi ai acestora, în scopul [...] de subminare economică sau politică a statului, [...] şi se pedepseşte cu detenţiune pe viaţa sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea unor drepturi.
    --------------------------------------------------
    Hotarârile si ordonantele adoptate de Guvern se semneaza de primulministru, se contrasemneaza de ministrii care au obligatia punerii lor în executare si se publica în Monitorul Oficial al României
    ---------------------------------------------------
    Guvernul raspunde politic numai în fata Parlamentului pentru întreaga sa activitate.
    ---------------------------------------------------
    Numai Camera Deputatilor, Senatul si Presedintele României au dreptul sa ceara urmarirea penala a membrilor Guvernului pentru faptele savârsite în exercitiul functiei lor.
  • +4 (6 voturi)    
    noi nu ne vindem tara (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:04)

    adi [anonim]

    E strigator la cer. Ce bine ar fi daca l-am putea invia pe Ceausescu sa le tina baietilor destepti o lectie de nationalism si independenta despre tara noastra scumpa Romania. Dupa cum vedeti mari nostri oameni politici au invatat un slogan strategic care ii apara de frumoasele ziduri de celula si gloantele tradarii de neam, slogan care defineste incapacitatea de a fii niste oameni consecventi si drepti de care sa putem fii mandri, slogan care il auzim la tot coltul: noi nu ne vindem tara(o dam degeaba).
    Ma uit si ma minunez cum politicienii nostri se chinuiesc sa faca un biet buget si totodata se lupta sa obtina un amarat de miliard de euro (hahaha) si arunca pe fereastra cu miliardele de euro castigate la Haga.
    Sper ca va veni o zi in care toti acesti baieti destepti se vor aduna la un loc si se vor judeca si in acelasi timp se vor condamna pentru atrocitatile facute impotriva poporului si a tarii noastre.
  • +2 (6 voturi)    
    Shot through the heart (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:21)

    Nicole [anonim]

    Sila, sila, sila...cam asta simt de ieri seara de cand am aflat cu totii despre ce e in spatele acestui succes diplomatic romanesc la Haga. SIncer, dar la modul cel mai sincer, domnul Tariceanu ar trebui impuscat sau tras in teapa... pedepsit pentru ca se joaca cu acest popor cum vrea muschiul lui si al lui patriciu. Corespondent timpurilor moderne, ar trebui sa faca puscarie. Dar nu exista acei procurori si nu mai exista acel parlament care sa ne reprezinte si sa lupte pentru drepturile noastre.
    Cel mai sila mi-e de noi, ca tacem si inghitim...de 20 de ani ne tot antrenam pentru o tacere cat mai surda si exersam zi de zi, secunda de secunda, vorba consolatoare pentru toate: "Asta e!"
    Oricum, e vorba de cauza si efect: acest Tariceanu isi permite sa dea hotarari de guvern intru umilirea noastra totala pentru ca noi i-am permis asta: suntem prea moi, prea inceti, prea resemnati, prea timizi si prosti ca sa fim respectati de mister Tariceanu. :(((((((((((
    Nu a mai ramas pic de bun simt in acesti asa-zis politicieni. Oare ce tiruri ne va pregati actualul guvern? Un mic acorduletz cu FMI?
  • +4 (6 voturi)    
    Sa nu exageram! (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:22)

    cristian [anonim]

    Exagereaza cei care afirma ca poporul roman nu va beneficia de resursele de Marea Neagra. Veti vedea cum peste cativa ani o alta pensionara din Romania va lasa iubitului ei nepot Calin o mostenire de vrea 50 milioane de euro strinsi din pensia ei de 350 Ron.
    Cine economiseste are!
  • -4 (8 voturi)    
    tariceanu nevinovat!!!!! (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:32)

    ionescu [anonim]

    sa iesim cu totii in strada sa-l aparam pe Tariceanu!!! Este complet nevinovat!! Uitati-va cata crestere economica a adus tarii!!! Nu fiti nerecunoscatori si luati pozitie, aparati adevarul!!! Nu putem lasa la nesfarsit ca oamenii corecti sa sufere atatea nedreptati!!!! Uitati-va cum vor hienele sa-l mazileasca si pe Adrian Nastase fara nici cea mai mica dovada!!!!
    E timpul sa ii aparam cu totii!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    cum adica secrete? (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:34)

    criss [anonim]

    Cred ca nici un om normal din tara asta nu poate pricepe de ce exista anexe secrete la ceva ce ar trebui sa apartina de drept poporului roman si nu lui Tariceanu, Basescu sau mai stiu eu cui. Secrete nu pot fi decat niste anexe prin care se doreste prostirea noastra totala. Probabil ca cei care au semnat in noiembrie sunt si beneficiarii din viitor.
  • +2 (2 voturi)    
    NU SE MAI SATURA????!!! (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:39)

    Daniela [anonim]

    ALO, SRI -ul ce faceti?

    Poporul Roman prin Asociatiile civile sa ceara anularea acestui contract care in momentul incheierii nu exista - dreptul Romaniei de a-l folosi. Abia de acum incep negocierile in mod normal. Pana la urma o sa iasa lumea in strada si o sa-i vedem pe acesti ghiftuiti pe unde vor fugii???

    cat mai rabda poporul asta?

    cat mai rabdati oameni buni???

    uitati-va cum traiesc austriecii - in ce lux si ce infrastructura...cat vor sa mai suga de la romani, stiti ca sunt copii care mananca doar paine cu apa si rar un lapte? RUSINEEEEEEE

    Atentie mare - de stiut ce inseamna in JURUL - ce distanta??? deoarece Ucraina are dreptul parca pe 12 mile...trebuie vazut exact.

    Cei care iubesc romanii sa faca ceva si pentru ei si nu numai pentru - alte popoare ghiftuite. Succes
  • -1 (3 voturi)    
    Hello ... (Miercuri, 4 februarie 2009, 14:56)

    NT [anonim]

    ... pedelistilor! Nu stiati ca actul initial a fost semnat de draga Stolo in 1992, ca guvernele de dupa, inclusiv Tariceanu, nu au facut decat sa prelungeasca contractul? Nu-i asa ca daca stiati nu urlati asa de tare?
    • +2 (2 voturi)    
      Ssstt (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:26)

      Gr [anonim] i-a raspuns lui NT

      Bai speriatule, daca se aduc modificari la legea achizitiilor publice votata intial in urma cu nu stiu cati ani ani, inseamna ca e responsabilitatea aluia care a facut legea prima data?
    • +1 (3 voturi)    
      Hello (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:30)

      PNL [anonim] i-a raspuns lui NT

      A semnat draga Stolo in 1992 cu o firma infiintata in 2007. Esti tare ...aparator de infractori
  • -1 (1 vot)    
    Ce nu spune Iulian Iancu despre PETROM (Miercuri, 4 februarie 2009, 17:43)

    Petrom [anonim]

    De ce nu spune nimic Iulian Iancu si PSD-ul despre privatizarea PETROM, unde statul Roman nu primeste absolut nimic. Si aici este vorba despre exploatarile de petro si gaze ale Romaniei.
    Iulian Iancu era secretar de stat la privatizarea PETROM si pur si simplu a cedat Petrom catre OMV pe nimic.
    Acolo este o tradare criminala a statului Roman!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version