Emil Boc: Am adoptat Proiectul de Buget pe 2009; Profitul reinvestit nu se mai impoziteaza (sem. 2) / Orele suplimentare nu se mai platesc / Dispare sporul de limbi straine / Ramane sporul de garda pentru medici

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 2 februarie 2009, 22:45 Actualitate | Esenţial


Emil Boc
Foto: Agerpres
Premierul Emil Boc a anuntat luni seara ca Proiectul de Buget pentru 2009 este definitivat si va fi depus la Parlament. Emil Boc a enumerat principalele masuri luate:

- inghetarea salariilor bugetarilor pina la 15 aprilie
- pe 2009 se prelungeste perioada de somaj cu 3 luni
- se instituie pensia sociala minima de 350 de lei in doua transe
- profitul reinvestit va fi scutit de impozit din al doilea semestru
- modificarea tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare publice, avand ca indicatori de referinta tona per kilometru transportat. 
- accelerarea parteneriatului public privat in primul trimestru al anului 2009
- infiintarea fondului de contragarantare

In privinta sporurilor sau a altor stimulente: vom elabora un act normativ prin care vom reglementa problema acelor sporuri care vor fi diminuate sau reduse. Astfel:

- sporul pentru cei care lucreaza cu fonduri europene va fi de pana la 75% si se va acorda doar in functie de performante
- eliminarea sporului de 20% pentru cei care lucreaza cu gestionarea unor imprumuturi externe (va fi considerata sarcina de serviciu)
- eliminarea indemnizatiei de 25% pentru auditul public din cadrul institutiilor publice (va fi considerata sarcina de serviciu).
- eliminarea sporului pentru folosirea unei limbi straine. Ne referim aici la cei din Ministerul de Externe (va fi considerata sarcina de serviciu).
- indemnizatia de conducere de pana la 55% se va acorda in continuare dar se va face diferentiat in functie de performante

Sporuri din Codul Muncii care raman intacte: sporul de vechime, sporul de noapte

IMPORTANT: Orele suplimentare vor fi compensate cu ore libere, nemaifiind platite
Sporul de garda pentru doctori se pastreaza
Sporul de dispozitiv pentru politisti se pastreaza

Aceste masuri sunt in completarea masurilor anticriza anuntate inca de saptamana trecuta:

- alocarea 20% din Bugetul public pentru investitii
- neimpozitarea profitului reinvestit
- compensarea TVA-ului recuperat cu cel de platit
- capitalizarea CEC si Eximbank

- infiintarea fondului de contragarantare
- achitarea datoriilor guvernamentale
- cresterea absortiei fondurilor europene
- alocarea prin Bugetul de stat pentru promovarea exporturilor ca in 2008

- continuarea si extinderea programului rabla
- includerea in Bugetul General consolidat a veniturilor proprii ale institutiilor
- suprataxarea produselor de lux
- suprataxarea jocurilor de noroc
- compensarea cu 90% a medicamentelor pentru pensionarii cu pensii mai mici de 600 de lei

- acoperirea timp de trei luni a contributiilor pentru cei care se afla in somaj tehnic
- sustinerea cu 50% a formarii continue pentru angajati si someri






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14926 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Au gasit solutia... (Luni, 2 februarie 2009, 22:59)

    auditorul [anonim]

    Dragii mei. Ideea este foarte transparenta, daca sti sa urmaresti indiciile. Suporta criza doar fraierii. Daca doreau sa faca o treaba echitabila, daca cuvantul echitabil le mai spune ceva, atunci aplicau reduceri de sporuri procentual (inclusiv la magistrati), astfel incat ar fi fost proportional cu veniturile (atentie, nu salariile!). Dar, minune, exact structura profesionala care ar fi putut sa constate cel mai usor inechitatile, distributia si utilizarea defectuoasa a bugetelor, respectiv auditorii interni, este cea mai lovita/demotivata prin anularea sporului de 25%, care facea diferenta intre acestia si cei pe care-i auditau. S-a ajuns ca prin viitorul OUG sa se elimine un spor prevazut prin lege speciala, iar cei care primesc sporuri doar prin acceptul ordonatorului de credite, dar care nu sunt specificate, in mod intentionat, in OUG, sa le primeasca in continuare (vezi stimulentele de la Ministerul Finantelor care erau intre 1 si 5 salarii brute pe luna, iar acum se negociaza la maximum 1,5 salarii/luna). Asta da reducere. Si apropo, este spor de complexitate, nu de audit. Dar nu ma asteptam sa stie Cioc-Boc-Treci la loc. Cinste Guvernului, care a gasit solutia sa poata fura linistit.
    • +1 (11 voturi)    
      Auditorul este mana dreapta a managerului (Luni, 2 februarie 2009, 23:22)

      Auditorii [anonim] i-a raspuns lui auditorul

      Exact. I-a facut pe auditori niste functionarasi cu manecute, prost platiti, usor de manipulat. Adevaratii profesionistii se vor gandi daca mai e cazul sa ramana in sistem. In tarile dezvoltate, auditorul este mana dreapta a managerului sau conducatorului institutiei. La noi nu se doreste asta...
      Rusine, domnule Boc. Aveti un nume care vi se potriveste...
      • 0 (8 voturi)    
        multumesc (Marţi, 3 februarie 2009, 0:06)

        auditorul [utilizator] i-a raspuns lui Auditorii

        Se vede ca nu esti din sistem, dar iti multumesc pentru ca ai inteles mai multe decat trecatorii ministri politruci ai Romaniei.
    • 0 (8 voturi)    
      vb numai tampenii (Marţi, 3 februarie 2009, 0:54)

      finante [anonim] i-a raspuns lui auditorul

      In finante nu a fost niciodata sporul 1 - 5 salarii brute.

      Vad ca scopul tau este sa dezinformezi.
      pt buna ta stiinta, stimulentul era intre 1-3 salarii. iar pt un consilier asistent cu 1 an vechime, putea fi si 7oo ron .
      Sa-ti fie rusine! Ca induci lumea in eroare.
      Acum este intre 0 si 1,5 stimulentul adik, poate si sub 4 mil, in conditile in care salariul unuia poate fi de 800 ron. deci ....calculeaza singur auditorule si mai lasa gargara, ca suntem satui de ea.
      • +4 (4 voturi)    
        ha, ha (Marţi, 3 februarie 2009, 7:34)

        auditorul [utilizator] i-a raspuns lui finante

        Ori nu sti, ori vrei sa induci in eroare. Tu ai scris despre cat este aprobat, nu despre cat s-a dat in realitate. Insist: pana la 5 salarii (chiar si la soferii conducerii).
    • +6 (10 voturi)    
      Permiteti-mi... (Marţi, 3 februarie 2009, 2:14)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui auditorul

      sa nu iau in seama niste argumente subiective.Marea majoritate a celor care comenteaza aici sunt bugetari suparati foc ca li s-au taiat din sporuri.Cred ca e cazul sa mentionez ca lucrez in domeniul privat si in afara tarii...am parinti care sunt bugetari dar trebuie sa va contrazic.
      Intradevar stim cu totii ce furaciuni si coruptie este in tara dar daca noi ceilalti nu intelegem ca nu trebuie sa mai cerem si noi cand nu e atunci economia se va duce de rapa.In momentul in care cei din domeniul privat care sunt singuri care aduc valoare adaugata unei economii prin munca lor prin chestii pe care le fac si sunt vandabile...si implicit sunt cei care platesc taxe statului nu vad de unde am avea bani sa continuam peschesul pe bani publici.Nu am nimic cu bugetarii in sine ma enerveaza doar cei care vor bani bani tot timpul bani sunt nu sunt muncim bine nu muncim vrem bani si mariri.Eu unul sincer e ultimul lucru la care ma gandesc acum sa cer mariri sau nu mai stiu ce intr-o perioada asa dificila pentru toata lumea.Pot sa inteleg supararile unuia si altuia dar ar trebui cei care sunt efectiv enervati sa se gandeasca de unde primesc banii .Nu ii primesc de la Boc sau Geoana din buzunar ci dintaxele platite de contribuabili la buget.Iar cand contribuabili nu mai au bani ce vreti sa facem.Sa zicem merci sa ne pastram locurile de munca si sa revina cresterea economica...abia atunci se poate vorbi de sporuri mariri prime si asa mai departe.
      • +1 (5 voturi)    
        cei din domeniul privat care sunt singuri care adu (Marţi, 3 februarie 2009, 6:02)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Frumos mai spui despre valoarea adaugata a unei economii care nu produce mai nimic si importa mai tot!
        Si daca tot vorbim despre valoarea adaugata, hai sa ne uitam si la domenii, care poate nu aduc aveasta valoarea adaugata dar cu siguranta o genereaza, hai sa vorbim de cercetare care a primit 0,18 % din PIB ceea ce inseamna cam 1/3 daca nu 1/4 din cat a priit anul trecut!
        Te intreb pe tine si pe ceilalti care beneficiati de atatea si atatea minunatii ale tehnicii, cine le-a produs pe acestea, cine ?
        Un domeniu care acum, nota bene, doar 3 maxim patru luni salariul!
        O sa spuneti ca sunt nebun, insa la noi in cercetare salariul il iei ca si la particular adica doar daca ai contract/e! Si cum suma este mai mica decat anul trecut este evident ca sumele deja contractate se diminueaza la 25 % din valoare!
        Deci ne vedem la colectarea TVA-ului!
        • +3 (3 voturi)    
          este ridicol (Marţi, 3 februarie 2009, 9:43)

          a 8 a minunatie [anonim] i-a raspuns lui Alex

          avem o industrie la pamant care produce sub licenta,o agricultura inmormantata dar in schimb cercetarea-vorba lui nenea Iancu ,este sublima dar lipseste cu desavarsire-,nu pt. ca romanii nu sunt inventivi si nu sunt deschisi spre nou ,dar cercetarea ,si din pacate nu numai ea [cercetarea] este capusata de aceeasi rinoceri cuscri,cumnati,nepoti,etc, care fac ca oameni de valoare -pe care sistemul de invatamant cangrenat si macinat de aceiasi rinoceri ii produce din ce in ce mai rar-s a paraseasca corabia cercetarii in deriva de zeci de ani
        • -1 (1 vot)    
          Hai sa fim seriosi... (Marţi, 3 februarie 2009, 9:52)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Alex

          eu nu-mi aduc aminte cand cercetarea romaneasca a venit cu vreo mini-inovatie macar...cercetarea romaneasca e la pamant...probabil si din cauza lipsei de fonduri;dar still...mai sunt si alte domenii fara fonduri si parca de bine de rau mai misca ceva.
        • +4 (4 voturi)    
          Ai si tu putin dreptate... (Marţi, 3 februarie 2009, 9:57)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Alex

          dar exagerezi ca nu se produce nimic...au existat niste cresteri economice in ultimii ani totusi si crede-ma ca nu au fost generate de munca auditorului...e o persoana necesara...dar nu are un rol extraordinar in cresterea unei economii (nu am nimic cu auditorii era doar un exemplu)
          • +2 (2 voturi)    
            ? (Marţi, 3 februarie 2009, 11:35)

            cbarbu32 [anonim] i-a raspuns lui Eu

            auditorul nu produce -dar nici nu e ascultat- s-a creat in romania o puternica repulsie fata de auditor si nu il ia nimeni in serios -pentru ca desi legea spune ceva - ne batem joc de ea. si mai nou lovim si mai tare in ei -luam si sporul de complexitatea muncii -asa se numeste. nu este spor de audit cu vb unii care nu citesc nici macar legea. vrem auditori profesionisti dar nu face nimeni nimic pentru ei. sunt priviti ca paria in orice institutie publica. si apoi vrem sa nu se mai fure si vrem corectitudine.
            • 0 (0 voturi)    
              hai poc (Marţi, 3 februarie 2009, 14:55)

              anonimul [anonim] i-a raspuns lui cbarbu32

              da prietene, ai dreptate. nu-l mai asculta nimeni pe auditor, dar din ce cauza. daca nu se infiintau corpurile de control si auditorii ramaneau si cu parghia controlului sa vezi tu cum erau ascultati si luati in seama.
            • 0 (0 voturi)    
              auditorul neputincios (Marţi, 3 februarie 2009, 16:10)

              Ariel [utilizator] i-a raspuns lui cbarbu32

              In tarile cu economie stabila si functionala, auditorul din unitatile bugetare este bariera antirisipa, are puterea sa stopeze orice cheltuiala nejustificata si care nu se incadreaza in buget. La noi nu este cazul, auditorul este marioneta sefului si a celor puternici. Atata timp cit auditorul nu va fi pus la locul ce i se cuvine si nu va fi numit de o instanta superioara celei care este auditata iar numirea sa nu fie determinata de alte criterii decat competenta si corectitudine. Auditorul nu trebiue sa fie mana dreapta a managerului, el este cainele de paza a superoirului managerului. In sistemul privat el este mana drepta a managerului, fiindca acolo managerul este primul interesat in reducerea cheltuielilor, ceeace nu este cazul la stat. Daca era un audit veritabil, d-na Udrea n-ar fi putut sa schimbe tot mobilierul din etajul trei de pe victoriei! Dar cand este vorba de acesta d-na (ca altfel nu-i pot zice), nu mai poate fi vorba de economii nici de criza.
              Numai daca se schimba statutul auditului va merita sa se dea sporuri. Altfel este o veriga inutila.
      • -1 (3 voturi)    
        dar daca (Marţi, 3 februarie 2009, 9:51)

        dumping [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        in primul rand si bugetarii platesc impozite, iar daca noi nu am fi nu ati mai avea voi, "privatii" contracte super bune pornind de la infrastructura de drumuri pina la lapte si corn. fa o diferenta intre bugetarii executanti si cei de conducere. afacerile banoase le faceti cu cei din conducere, iar noi amaratii trebuie sa suportam, "indicatiile" precioase venite de la acestia. Asta pt ca va favorizeaza pe voi, privatii! Nu mai aduc aminte de cati dintre privati au angajati la negru sau cati le dau minim pe economie sa nu plateasca impozite, asta ce inseamna? e corect?
        Si acum revenind la subiect, sa fii tu angajat la stat sa ai un salariu de pina in 1000 de ron brut la care se mai adauga niste sporuri, care nu sunt toate pe care le citesti sau le pomeneste mister boc-poc. nu toti luam toate sporurile mentionate in articol, unii nu iau chiar daca au drepturi in sensul asta, prin lege. Stiu cazuri- se lucreaza cu fonduri europene si nu au 75% pt ca nu vrea nush ce sef, cu toate ca e o lege in sensul asta... Bun, ti-ar placea sa ai 1000 ron brut care mai crestea cat de cat cu niste sporuri amarate, iar acum sa ajungi sa te duci acasa cu 700-800 de ron? atunci as vrea sa te vad ce parere ai. O sa spui de ce nu pleci in alta parte, la privat eventual. ok e si asta o solutie, dar daca "privatul imi da minimul pe economie ca asa are chef el? sau daca esti intr-un oras mic unde nu ai alternative, ce faci? si nu uita, facturile vin luna de luna, nu te pasuiesc si in niciun caz nu scad...
    • 0 (4 voturi)    
      auditorul.... (Marţi, 3 februarie 2009, 7:06)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui auditorul

      Bine le-a facut auditorilor... specie de oameni incapabili.... Cand nu stii sa faci nimic te faci auditor... Este mult mai usor sa pui cateva intrebari decat sa faci ceva util... Ca sa nu mai zic ca dificila lor munca consta in modificarea unor template-uri pentru rapoarte....
      • +1 (1 vot)    
        hai sictir (Marţi, 3 februarie 2009, 11:38)

        cbarbu32 [anonim] i-a raspuns lui Alin

        asa vb o persoana care e invidioasa pe auditori si care isi face treaba aiurea. stiu mai multe auditorii decat tine. fii convinsa de asta. am vazut multe cazuri cand se respecta legea dupa ureche -pentru ca nu e citita.
        si nu ti-as dori un audit profesionist ca ai iesi plangand
      • 0 (0 voturi)    
        @alin (Miercuri, 4 februarie 2009, 10:12)

        hai sictir [anonim] i-a raspuns lui Alin

        stapaneste tu contabilitatea, resursele uname, finantele si alte cateva chestii si invata sa pui intrebarile alea de care ziici si apoi stam de vorba. am impresia ca nu prea ai trecut examenul de auditor si esti putin frustrat. dar pana una-alta ia o gura de paie.
    • +4 (4 voturi)    
      cateva detalii (Marţi, 3 februarie 2009, 10:03)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui auditorul

      intentionat sau nu omiti un aspect esential: in sistemul bugetar angajarile se fac exclusiv pe baza de relatii si de cat cotizezi.
      Prin urmare un auditor intr-un minister sau in nu mai stiu ce agentie guvernamentala incaseaza salariul si nenumaratele sporuri nu pentru ceea ce face ci pentru ca este al cuiva ale carui interese trebuie sa le apere. Orice contract sau achizitie publica este grevat de nenumarate adaosuri care ii multiplica de cateva ori valoarea (vorbesc de valoarea pe care o suporta statul adica noi contribuabilii nu produsul in sine). Nu vreau sa generalizez, dar am si eu o cunostinta care era un excelent meserias (constructor) si care castiga foarte bine lucrand pe cont propriu. La un moment dat s-a saturat sa mai lucreze in frig si ploaie si a reusit sa se angajeze la Ministerul de Interna ca ... auditor (sotia sa lucra acolo). Obtinuse o diploma universitara trecand pagul institutiei respective doar pentru achita taxele respective. Angajarea s-a facut bineinteles prin concurs in care totul a fost aranjat astfel ca el sa castige. Cunosc aceste amanunte chiar de la persoana respectiva.
      E drept ca astfel de lucruri se mai petrec si in sectorul privat, in special la marile firme dar intr-un procent mult mai redus.
    • 0 (0 voturi)    
      un boc papusa, sforile sunt ... (Marţi, 3 februarie 2009, 14:51)

      anonimul [anonim] i-a raspuns lui auditorul

      ce bine zici
      tocmai am vb azi cu cineva - un auditor - care este in misiune, daca ai stii ce a zis: pai ce sa-i cautam pe astia ca la banii astia nu prea avem chef. mai stam si noi putin si plecam la hotel ca ajunge cu munca pe ziua de azi.
      pai de ce nu si-a taiat si el din salariu? functiile de conducere raman cu idemnizatia de conducere pe criterii de performanta. cine masa "critica" performanta?
  • -2 (10 voturi)    
    incompetentul asta (Luni, 2 februarie 2009, 23:02)

    mihai [anonim]

    habar nu are ce zice astazi si face maine. sa schimbam pe ici pe colo fara sa modificam nimic . hahal guvern .
  • +2 (10 voturi)    
    Pensia minima... (Luni, 2 februarie 2009, 23:05)

    IoanB [utilizator]

    ... este o mai veche magarie populista. Se gasesc bani pentru toti lenesii si smecherii. Ce vor gandi acei oameni care chiar au muncit si cotizat pentru o pensie de 360 lei si care nu vor primi nimic in plus iar cunostinte de ale lor lenese/smechere vor primi cadou de la guvernul Boc/Poc bani cat ei? Si ca gestul sa fie pana la capat facut acelas guvern decide ca harnicia, munca si constiinciozitatea nu trebuiesc stimulate!!! Spre ce ne indreptam?
    • +5 (9 voturi)    
      in mare parte ai dreptate (Luni, 2 februarie 2009, 23:24)

      mikaela82 [utilizator] i-a raspuns lui IoanB

      numai ca nu trebuie sa catalogam lenese si smechere toate persoanele care nu au cotizat la stat.Sunt multe persoane din mediul rural care au au muncit de dimineata pana seara in agricultura fara sa fi avut vreodata carte de munca.In toate tarile UE exista ajutoare chiar si pentru cei lenesi.
      Nici mie nu imi convine ca banii pe care ii platesc prin impozite sa mearga la lenesi, dar ce sa-facem?Oricum lenesii de care vb sunt mici copii pe langa cei din parlament,senat,guvern,etc
      • 0 (4 voturi)    
        EROARE! (Marţi, 3 februarie 2009, 3:59)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui mikaela82

        in guvern, parlament, etc sunt cateva sute de lenesi, pe cand in tara sunt cateva sute de mii de lenesi! chiar la 360 RON/luna, banii risipiti cu ei sunt imens de multi!
  • 0 (4 voturi)    
    Incoerent (Luni, 2 februarie 2009, 23:11)

    darian [anonim]

    Asta chiar e nebun. Ba apare si spune ca nu mai da ore suplimentare ba zice ca le lasa. De doua luni se lupta cu sporurile si mai are inca de facut acte normative de reglementare a sporurilor. Intre timp ne mai canta "pusca si cureau lata" la conferinte de presa mai apare si spune ca a aprobat o demisie, vorbeste despre consultarile guvernului cu PSD (ca si cand acesta nu ar fi la guvernare). Sper sa-si aprobe demisia. Urgent! Ce au invatat studentii de la el ca cu dreptu nu o are. Iar cu stangu' isi da in dreptu'.
    Pe animat planet, in desenul "Pusca si cureaua lata" Boc e porcu vanat de Nastase in padure la Mizil. Ce vizionari autorii desenului. Cinste lor.
  • +2 (2 voturi)    
    bugetul anti (Luni, 2 februarie 2009, 23:18)

    nelamuritu [anonim]

    Oameni buni,voi intelegeti ce politica are guvernul anul asta?
    La asemenea program de guvernare,nu mai trebuie prim-ministru,este suficient un contabil sef care sa faca un buget si sa urmareasca incasarile si platile.
  • 0 (4 voturi)    
    Acest guvern manelistic (Luni, 2 februarie 2009, 23:21)

    auditorul...redivivus [anonim]

    Precizez ca multe sporuri (stabilite prin acte de decizie interna) raman pentru ca nu sunt anulate in mod specific, adica in spirit pur romanesc, ce nu este interzis, este permis. In schimb cele legiferate, pot sa cada. Dragut, nu?! In superba-i imbecilitate, spune acelasi individ cu nume de zgomot, ca auditul devine atributie de serviciu. Dar ce era pana acum?
    Cred ca vor ori sa se foloseasca de demotivarea acestora, ori sa-i oblige sa se transfere in zona executiva utilizand experienta acestora pentru a putea fura mai usor.
    • +1 (1 vot)    
      este un non-sens (Marţi, 3 februarie 2009, 9:49)

      auditorul manelist [anonim] i-a raspuns lui auditorul...redivivus

      daca si pana acuma era un 'atribut de serviciu' atunci ce rost a mai avut sporul?
  • +2 (2 voturi)    
    Legea... (Luni, 2 februarie 2009, 23:22)

    Sevraj [anonim]

    Legea taie inflexibil. Iesirea din criza se face cu oameni. Pe care, din pacate nu ii avem. Legea nu discerne situational, e oarba... Spre exemplu, un conducator de institutie poate aseza sporurile si stimulentele asa incat cei cu salarii mai mari (25%) sa piarda 30-35% si cei cu salarii mici sa piarda maxim 5-10%. Gradual. Pe total s-ar gasi un echilibru si o echitate. Totul depinde de oameni, repet. Pe care nu ii avem, in frunte cu primul-ministru!!!
  • 0 (4 voturi)    
    sinucigas (Luni, 2 februarie 2009, 23:36)

    unge [anonim]

    Acest Guvern nu-si va indeplini obiectivele deoarece da in categoriile de personal care il puteau ajuta. Vor fi f multe procese care vor bloca activitatea compartimentelor juridice din institutiile bugetare.Guvernul va pierde se va compromite si vor fi alegeri anticipate. Primul care va pierde va fi d-ul Basescu.
    • 0 (2 voturi)    
      ai dreptate. (Luni, 2 februarie 2009, 23:55)

      auditorul [utilizator] i-a raspuns lui unge

      Exact asa am apreciat si eu. Nu numai ca unele sume se vor recupera, dar ele vor fi si reactualizate cu indicele de inflatie, deci...
    • 0 (0 voturi)    
      Ar fi bine (Marţi, 3 februarie 2009, 0:12)

      Popa [anonim] i-a raspuns lui unge

      Ce bine ar fi sa ai dreptate...dar nu cred...
  • -1 (7 voturi)    
    guvernul (Luni, 2 februarie 2009, 23:38)

    tictac [anonim]

    Hai, lasati-o mai moale ca nu-i chiar asa de rau Boc. In schimb e plina lumea de destepti care au impresia ca stiu de toate, inclusiv sa guverneze si atunci isi dau cu parerea pe unde apuca.
    • +1 (3 voturi)    
      mda... (Luni, 2 februarie 2009, 23:58)

      auditorul [utilizator] i-a raspuns lui tictac

      dar mi-a placut mai mult cel al lui Stolo. Prin scurtime.
    • +1 (5 voturi)    
      unu (Marţi, 3 februarie 2009, 0:01)

      unu [anonim] i-a raspuns lui tictac

      Ai dreptate. Daca stau si ma gandesc, Boc e chiar bun. Bun de aruncat.
    • +2 (6 voturi)    
      nu te inteleg! (Marţi, 3 februarie 2009, 4:02)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui tictac

      noi aici scriem argumentat, la obiect! tu, propagandist de doi bani, vii cu textul asta infantil in replica? genul "bine ca esti tu destept"? de ce ma mir, de fapt! la asemenea politician, asemenea propagandist!
  • +3 (3 voturi)    
    buget (Luni, 2 februarie 2009, 23:41)

    bobi [anonim]

    Cand a fost adoptat bugetul asa pe sest ? In cadrul carei sedinte de guvern ? Inainte sau dupa demisia lui Liviu Dragnea ?
    • +2 (4 voturi)    
      !? (Luni, 2 februarie 2009, 23:56)

      auditorul [utilizator] i-a raspuns lui bobi

      Cred ca intre doua vizite la Cotroceni.
  • +1 (5 voturi)    
    masuri antiromanesti dupa reteta Varza a la Cluj (Marţi, 3 februarie 2009, 7:42)

    atom [anonim]

    acum dupa aceste ultime masuri putem spune cu adevarat " SA TRAITI BINE !"
    Domnule Boc ai devenit mai antipatic decat MOTOCICLISTUL !
  • +2 (2 voturi)    
    spor de garda (Marţi, 3 februarie 2009, 7:54)

    nu inteleg [anonim]

    ce este ala spor de garda pentru medici ca eu nu l-am primit niciodata ( banii pe garda se calculeaza la nr de ore avand ca baza salariu impricinatului )
  • +2 (2 voturi)    
    Victor Ponta un infractor in guvern (Marţi, 3 februarie 2009, 8:39)

    adrian [anonim]

    Dosarul a fost “solutionat” favorabil pentru Schwartzenberg de procurorul Victor Ponta, devenit ulterior sef al Corpului de Control al premierului Adrian Nastase si presedinte al Tineretului Social Democrat.
  • +5 (5 voturi)    
    spor de limbi (Marţi, 3 februarie 2009, 8:47)

    om de rand [anonim]

    " eliminarea sporului pentru folosirea unei limbi straine. Ne referim aici la cei din Ministerul de Externe (va fi considerata sarcina de serviciu)."
    Aoleuuuuuu pei pana acum nu era considerata sarcina de serviciu??? Adica in fisa postului la Ministerul de Externe sa inteleg ca nu era trecuta o limba straina OBLIGATORIE?
    • +1 (3 voturi)    
      te-ai prins! (Marţi, 3 februarie 2009, 12:02)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui om de rand

      Nu era! Si chiar a existat personal diplomatic care nu stia limba tzarii in care se afla (incl. ambasadori) :))
  • +2 (6 voturi)    
    varza! (Marţi, 3 februarie 2009, 9:10)

    BB [anonim]

    am votat mereu cu pdl...dar acum au facut-o lata rau...se pare ca boc este cel mai slab prim-ministru iar guvernul cel mai fara de idei! din pacate nu exista o strategie clara, se impovareaza si mai mult acea categorie a fortei de munca care inca mai produce si sustine bugetul, se menajeaza acele categorii de bugetari cu venituri mari si care nu produc decat "pierdere". pensionarilor le da doar 5% dar in acelasi timp contributia la cas-ul public creste groaznic de mult iar cel privat stagneaza. noi tinerii am devenit un fel de sponsori al statului iar firmele solide la fel. traiasca jumuleala statului si lipsa lui de idei si strategii!
  • +4 (4 voturi)    
    bravo........ (Marţi, 3 februarie 2009, 9:26)

    liviu_ [utilizator]

    si am o intrebare...
    daca tot e criza... bugetul alocat salariilor etc ale parlamentarilor d c nu scade???
    ot de la prostime sa ia bani ca ei "e" mai presus de lege si nu-si pot lua de la gura ca sunt al dracu de bine pregatiti si fara ei am muri....

    RUSINE!!!
    • -3 (3 voturi)    
      mai cititi (Marţi, 3 februarie 2009, 11:41)

      antisnob [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Parlamentarii au salar cu mult mai mic decat alti bugetari. Asa ca nu mai vorbiti degeaba. Un deputat are cam 1000 de euro pe luna. Normal ca mai sunt anumite sporuri aiurea, dar salrul in sine e cat al unui muncitor din Spania. Altele sunt problemele.
      • 0 (0 voturi)    
        salar parlament (Marţi, 3 februarie 2009, 16:25)

        Ariel [utilizator] i-a raspuns lui antisnob

        Atunci de ce se imgesuie sa ne cerseasca voturi? Daca le este asa de greu, de ce isi parasesc afacerile si se fac parlamentari? Se sacrifica pentru tara? Poate. Dar atunci ar trebui sa se comporte ca atare, sa nu doarma in sala sau sa faca din chiul o regula.
    • +1 (3 voturi)    
      apropo: (Marţi, 3 februarie 2009, 12:04)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Li se mai da suma aia forfetara pentru chirie? Inclusiv celor care au casa in Bucuresti sau in comunele din jur?

      Ca de o vreme, nu s-a mai auzit nimic de banii aceia - si cam ERAU ceva...
  • -2 (4 voturi)    
    Nu se face primavara cu o singura floare (Marţi, 3 februarie 2009, 9:34)

    Teo [anonim]

    Nu ca dl BOC(anila) ar avea vreo tangenta cu florile, dar pana la urma trebuia inceput de undeva. Pana in acest moment guvernul asta este singurul care s-a atins (partial si nu in totalitate echitabil, e adevarat) de salariile bugetarilor, adica viitorii votanti pentru prezidentiale. Base are un motiv sa se uite si mai stramb decat o face de obicei, dar inca nu zice nimic, semn ca lucrurile puteau sta mai rau. Iar cum criza economica a inceput sa fie mai degraba o "gogorita" si un motiv pentru a reduce din personal sau a creste preturile, nu trebuie sa asteptam sa se intample prea multe si in nici un caz peste noapte.
    Sunt aproape 20 de ani de cand nu s-a facut aproape nimic. Haideti sa le dam un "credit" mic, macar ca sa avem ce sa le reprosam cu adevarat, adica despre ceva ce au facut si nu le-a iesit decat ceva ce n-au facut si trebuia sa faca.
    • +3 (3 voturi)    
      amice, esti...depasit (Marţi, 3 februarie 2009, 10:39)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui Teo

      criza asta e o "gogorita" ??? si acea nevoie pb de un guvern pe masura, sau cum?

      Criza asta e o "gogorita" dupa tine pt ca inca nu ai fost dat afara. Priveste in lumea larga cu ochii larg deschisi, o sa muncesti toata viata ca sa platesti un rahat de apartament comunist care se va darama cand vei iesi la pensie, de aia e criza, toti s-au umplut de bunuri pe bani inca nefacuti, nici pe departe chiar, pe baza unor hartii, nu a unor resurse, din cauza deflatiei la nivel mondial, de aia e criza, dar pt tine e "gogorita".
      • +1 (3 voturi)    
        Nu cred ca ai inteles ce am vrut sa spun (Marţi, 3 februarie 2009, 11:38)

        Teo [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

        Cand spuneam "gogorita" ma refeream la cat de mult s-a folosit acest cuvant incat a inceput sa devina o sperietoare, un modus vivendi pentru romani, un mod de a inchide gura pentru oricine vrea ceva in plus: vrei mai multi bani, nu se poate, e criza; vrei sa traiesti mai bine? nu se poate, e criza. Nu ti se pare cunoscut?

        La noi, criza asta dureaza de 20 ani, am strans atat de mult cureaua incat nu mai avem unde sa dam gauri. Logic ca in momentul in care a venit adevarata "criza" noi nu am simtit-o la fel ca ceilalti, pentru ca mai jos nu ne puteam duce (sau se putea, dar se lasa cu inca o revolutie).
        • 0 (0 voturi)    
          mea culpa atunci (Marţi, 3 februarie 2009, 12:03)

          nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui Teo

          scuze pt neintelegere
  • +3 (3 voturi)    
    Degeaba argumentati (Marţi, 3 februarie 2009, 9:49)

    Nobine [anonim]

    Oricare ar fi deciziile guvernului, ele sigur nu vor fi populiste. Tot timpul vor fi oameni atinsi de masuri. Pentru a depasi cu bine situatia economica actuala, trebuie luate masuri foarte dure, care ne vor afecta tuturor nivelul de viata. Auditor sau nu.
    www.nobine.ro
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Marţi, 3 februarie 2009, 15:35)

      cbarbu32 [anonim] i-a raspuns lui Nobine

      urmareste putin masurile si apoi vb - vei vedea ca unii -care nu au functii de conducere - vor fi mai puternic loviti decat altii - la aceleasi venituri - deja mi se pare altceva. masurile astea tintesc doar anumite categorii. oare care o fi interesul -inca nu il vad. dar timpul ni-l va arata.

      criza este doar un pretext pentru aceste masuri
  • +1 (3 voturi)    
    auditorul (Marţi, 3 februarie 2009, 10:07)

    mirel [anonim]

    sa se duca Boc sa faca audit pe toate coclaurile si sa manace diurna de 13 lei / zi. Din sporul ala reuseam sa imi acopar cheltuielile cat de cat pe care le faceam sa mananc prin delagatii, departe de casa si cu traista in bat .... acum??? ei de ce isi cresc cheltuielile de personal?? ne solidarizam numai noi prostii??? .... sau ei trebuie sa isi umfle burdihanele scarboase si noi sa ne hranim cu raze solare??? ..... halal guvern si parlament ... halal presedentie
  • -2 (4 voturi)    
    BOC idiotul (Marţi, 3 februarie 2009, 10:37)

    Masacru [utilizator]

    "IMPORTANT: Orele suplimentare vor fi compensate cu ore libere, nemaifiind platite"

    Idiot BOC, gandeste-te la constructii. Crezi ca vor lucra aia suplimentar stiind ca nu vor primi bani?
    Hahaha...

    Idiot BOC, iti spun ca tocmai ai incetinit ritmul in constructii care, n-asa depinde foarte mult de conditiile meteo.

    Idiotule!
    • +3 (3 voturi)    
      Ore suplimentare (Marţi, 3 februarie 2009, 10:53)

      Paco [anonim] i-a raspuns lui Masacru

      Orele suplimentare lucrate in institutiile de stat nu se vor mai plati. Orice companie e libera sa plateasca ore suplimentare. Parerea mea.
  • +2 (2 voturi)    
    bugetari superiori (Marţi, 3 februarie 2009, 10:41)

    anonim [anonim]

    problema in salarizarea bugetarilor sunt functinarii cu grad profesional superior care au salariile de incadrare mari(1700-200 ron) la care se mai adauga spor de vechime de 20-25%, iar numarul acestor functionari este mult mai mare fata de numarul functionarilor asistenti sau principali care au salarii de incadrare cu 505 mai mici de cat superiorii;de exemplu un consilier sup. are un venit dublu fata deun consilier asistent, iar munca pe care o face un asistent este aceeasi poate chiar mai mult;multi superiori de 50-55 ani au diplome de ECDL 7 module insa nu prea stiu cum sa porneasca un calculator.
    • 0 (0 voturi)    
      scara salariilor (Marţi, 3 februarie 2009, 16:34)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Tocmai de aceea este imperios necesar sa se elaboreze cat mai repede posibil o organigrama pentru institutiile statului cu norme astfel ca toate unitatile bugetare sa fie precis delimitate, sa nu ramana la bunul plac al oricarui sefulet sa-si umfle schema. De asemeni trebuie elaborat un sistem unic de salarizare in institutiile statului ci trepte de salarizare pe functii si cu salar de baza unic. Fara ordine in acest domeniu, orice masura de reduceri sau restructurari n-are nici o sansa.
  • +2 (6 voturi)    
    micul Ceausescu (Marţi, 3 februarie 2009, 10:53)

    Nautilus [anonim]

    Piticul Diliboc dovedeste o inteligenta ridicata la nivelul genunchiului broastei. Peste tot in lume restrangerea creditarii a lovit producatorii de bunuri scumpe (constructii, autovehicule) iar el
    "suprataxeaza produsele de lux", cele la care se aplica accize, pentru a-i ingropa definitiv, probabil isi inchipuie ca e un fel de haiduc care ia de la bogati pentru a da la pensionarii cu 350 lei/luna. Cand vor veni niste manifestanti concediati de la Dacia sau alte firme in Piata Victoriei se va ascunde in cutia de chibrituri, sau ii va infrunta curajos inarmat cu o scobitoare?.... :)))))

    ~Nautilus
    • +1 (3 voturi)    
      catre micul Ceausescu (ha ) (Marţi, 3 februarie 2009, 11:46)

      antisnob [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

      E prima data cand un prim ministru da de pamant cu bugetarii si tu ii spui Diliboc, incercand sa faci o gluma. De fapt tu esti o gluma. Masina nu e un produs de lux (exceptand supermasinile) asa ca nu cred ca se va ingropa loganul de exemplu prin masuri luate de Boc. Pe cuvant cand vad cat sunt de ignoranti si papagali unii, ma apuca groaza. Trebuie sa suport zilnic prostii din jurul meu. Bai baietilor, imi luati aerul. Mai stai dreaq pe /vostru acasa.
      • 0 (2 voturi)    
        ? (Marţi, 3 februarie 2009, 13:16)

        cbarbu32 [anonim] i-a raspuns lui antisnob

        nu ai inteles nimic -face un joc de interese ieftin pe seama bugetarilor. repercursiunea va fi tot in mediul privat - vom trai si vom vedea. imi veti da dreptate peste 6 luni cand il veti injura.:)
  • 0 (4 voturi)    
    BocRiza (Marţi, 3 februarie 2009, 11:07)

    alt F4 [anonim]

    ...sa fim seriosi, astea sunt MASURI ANTI CRIZA???

    poate nu inteleg eu bine... adica ceva reduceri de sporuri, rabla si impozitul reinvestit?!?

    atat puteti domnilor finantisti???

    mie mi-ar fi rusine si m-as face mic, mic

    ....adica asa ca boc
  • -1 (5 voturi)    
    Citind toate cretinitatile si rautatile de mai sus (Marţi, 3 februarie 2009, 11:16)

    judex1 [anonim]

    nu pot sa nu va reamintesc faptul ca a inceput criza financiara si economica in Romania, ca guvernul Boc trebuie sa faca aproape imposibilul. Guvernul Boc este in exercitiu de circa doua luni, nu de 4 ani. De asemenea, trebuie mentionat ca este un guvern atipic, o combinatie care necesita timp pentru a incepe sa functioneze, sau nu. Dar, sa fie improscat in permanenta cu noroi si venin, este o mare magarie. Am o singura cerinta pentru fostul guvern Tariceanu: Hotilor, dati romanilor inapoi cele 10 miliarde de EURO!
    • 0 (4 voturi)    
      da' cine i-a obligat? (Marţi, 3 februarie 2009, 12:10)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui judex1

      Nu le-a pus nimeni pistolul in coaste, nici sa guverneze, nici sa fie "atipici" - acum smiorcaie sa-i "intelegem", dupa ce chiar EI au ales si si-au batut joc chiar de cei care i-au votat???

      Alea "10 miliarde" (care de fapt nu sunt atat) TOT la romani au mers - de la cine sa le ia ca sa le "dea inapoi"? Sa le ia de la unii, ca sa le dea lui Boc? Hai, ca asta fu tare... >:)
    • 0 (2 voturi)    
      Taricene, miselule,.... (Marţi, 3 februarie 2009, 13:25)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

      da romanilor inapoi cele 10 miliarde de EURO!!!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Citind toate cretinitatile si rautatile de mai sus (Marţi, 3 februarie 2009, 13:55)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

      nu pot sa nu va reamintesc faptul ca a inceput criza financiara si economica in Romania, ca guvernul Boc trebuie sa faca aproape imposibilul. Guvernul Boc este in exercitiu de circa doua luni, nu de 4 ani. De asemenea, trebuie mentionat ca este un guvern atipic, o combinatie care necesita timp pentru a incepe sa functioneze, sau nu. Dar, sa fie improscat in permanenta cu noroi si venin, este o mare magarie. Am o singura cerinta pentru fostul guvern Tariceanu: Hotilor, dati romanilor inapoi cele 10 miliarde de EURO!
  • 0 (0 voturi)    
    criza - o alta abordare (Marţi, 3 februarie 2009, 11:21)

    radu [anonim]

    Criza -o alta abordare

    Nu stiu, si nu inteleg, cum e posibil ca nimeni NU VEDE ESENTA LUCRURILOR si anume:

    Din punctul meu de vedere nu este o criza ci o enervanta supraproductie automatizata.Daca de exemplu , daca cineva ar cere
    oferta de pret pt 10 , 15 , 20 miliarde bucati de becuri de 100 W de la un furnizor gen Osram, sau Philips, ar primi urmaTORUL RAspuns:
    "Stimate Domn,
    Sintem incintati de interesul acordat produselor noastre.
    Momentan, stocul nostru local este de 2 mld becuri,si colegii mei verifica disponibilitatea
    la terti comercianti.Dupa primele mele estimari, si in cel mai nefericit caz,
    am putea livra cele 20 mld becuri la adresa dorita in maxim 10 zile lucratoare, daca am lucra la capacitate maxima.
    Dupa primirea raspunsului de la colegii mei,si in functie de disponibilitati, acest termen se poate reduce la cca 5 zile,
    de la data achitarii avansului de 10%
    Pretul per bucata este de 0,2 eurocenti.

    Cu stima, drector adjunct,

    Pleomax Vicartie.

    Eu unul as anunta un CHALLENGE:

    As da la oricine 2 mld de Euro ,daca ar fi capabil sa produca acest banal bec de 100 W
    de 0,2 bani IDENTIC CU O MOSTRA in urmatoarele conditii:
    1)singur, pe o insula in Caraibe (La Mare, La Soare)cu o gagica de 18 ani frumoasa foc;
    2)Insula sa fie bogata in minereu de Fier, Wolfram, nisip,fructe, etc3)sa faca becul de la A-Z : sa extraga necesarele
    din zacamintele bogate existente :fierul, wolframul, sticla, aliajul de lipit, sa faca firul de wolfram,
    formele, sa stanteze partea metalica,sa sufle becul, si la sfirsit sa inscriptioneze PHILIPS 100 W
    4)Totul sa faca fara Internet sau Documentatie prealabila, orice sursa de inspiratie exclus.
    Omul, la inceput ar fi enturziasmat de premiu, si de gagica, dar pe la sfirsitul vietii,
    la 102 ani ar zice:"toata viata am avut un tel:Sa fac UN BEC.Va rog sa ma impuscati , sa nu
    mor de ciuda: .......Nu am fost capabil sa fac UN BEC de 2 bani in toata viata mea....si
    m-am straduit din greu ... n-am ajuns
  • +2 (4 voturi)    
    Dar marirea cu 3.8% a contributiilor (Marţi, 3 februarie 2009, 11:42)

    hic sunt leones [utilizator]

    este tot o masura anti-criza?
    Omorati privatii cu masurile astea, o sa va mai dea ulea bani, o sa mai creasca din ula salariile in mediul privat, eventual o sa ajunga procentul de salarii minime la peste 99% si se vor "institutionaliza" (daca nu s-a facut pana acum) diversele "beneficii" adiacente veniturilor obtinute din salarii.
  • 0 (2 voturi)    
    guvernul boc-poc-CIOC (Marţi, 3 februarie 2009, 12:32)

    mihai [anonim]

    masuri anticriza erau daca funtionarimea se reducea cu 70% si salariile celor ramasi cu 30%,iar sporurile ramineau cele de vechime si de noapte,atunci se puteau sustine social somerii adevarati,fara adouri guvrnamentale si alte compensari catre cei care nu au chef de munca,si stiu sa se impuieze si sa umple bodegile la tara.....deci ,domnilor incepeti cu educatia poporului facuta de profesionisti,cu ingrijirea si educatia sanitara facuta totde profesionisti ,scoateti din spitale si invatamint cumetriile de partid,introduceti managementul calitatii la toate nivelurile administratiei publice si locale,ministere si agentii,facute numai cu audit extern!!!!!!!!!!!! si in cel mult 1 an ,romania ar avea sanse de revenire ...daca nu adio si la gara!!!!!!!!!!!
  • -1 (1 vot)    
    ATENTIE - IMPORTANT (Marţi, 3 februarie 2009, 14:22)

    Functionar [anonim]

    domnul boc? ...dnv. aveti idee ce salariu are un functionar (lucrator la stat) debuntant cu studii superioare, master, experienta ?...va spun eu 500-600 ron...iar in sectorul privat ii obligatii pe pe patroni sa ofere unui muncitor necalificat 550 ron....este de o penibilitate exagerata. ce nivel de trai are un om cu studii superiaore...ce pretentii are dupa ani de studiu si eperienta...are acelasi nivel de trai cu a unii muncitor necalificat.! asta este tara in care traim ...o mizerie pe banii nostri!!!!! sa va fie rusine "istetzilor"!!
  • 0 (0 voturi)    
    Audit profesionist (Marţi, 3 februarie 2009, 15:35)

    robert [anonim]

    decat sa platim "auditori" angajati la stat care pe langa faptul ca, marea majoritate sunt pile, mai si castiga o groaza de bani, prefer ca din impozitele mele sa platesc o firma adevarata de auditori, unde stiu ca sunt angajatyi oameni capabili!
  • 0 (0 voturi)    
    Salariul (Marţi, 3 februarie 2009, 21:06)

    Sebi [anonim]

    Reprezint un organ de control al statului. Am salariu 700 lei in mana. Stimulentele erau de 600 lei. Luna asta nu am mai primit. Acum va trebui sa fiu incoruptibil cu salariul de 700 de lei! Judecati voi mai departe si spuneti ce credeti!
  • 0 (0 voturi)    
    1-2-3-4... (Miercuri, 4 februarie 2009, 6:02)

    Capsunarul Auditorist !! [anonim]

    Eu culeg capsunile, eu car lazile, eu numar lazile si le incarc si in camion. Din ce i-mi ramine trebuie sa mai trimit si in tara sa sustin bugetul deficitar.Daca cer permis de conducere nu se poate mai repede de 8 luni, daca cer CI tot asa 8 luni, daca vreau certificat de nastere minim 3 luni de asteptare. Intrebare-daca ma intorc in tara pot sa sprijin tejgeaua de la bodega daca nu am apostila de la Haga in buzunar ?
  • 0 (0 voturi)    
    auditorii (Miercuri, 4 februarie 2009, 20:59)

    Oschy [anonim]

    Mai sus spune cineva ca el culege capsuni. Eu lucrez in constructii. N-am auzit de auditori si la ce sunt buni ei !? Nu mi-au trebuit in viata mea auditori. Cui dracu le-or fi trebuind !? Mai iau si salarii ? Faina treaba, sa tot traiesti asa. Nu ca noi care muncim ca prostii.
  • 0 (0 voturi)    
    Eroare (Joi, 5 februarie 2009, 8:22)

    Quest [anonim]

    Domnilor, aveti cu totii dreptate dar se pare ca va pierdeti in amanunte si stiti de ce?
    Deoarece legea ii ocoleste pe harciogii de politicieni, administratia prezidentiala, magistrati si alte componente de consum din bugetul tarii.
    Nu credeati oare ca OUG o sa faca dreptate sau sa ia masurile cele mai bune pentru a trece peste criza.
    Tot cei cu salarii minime pe economie vor suferii.
    Singura si cea mai indicata masura care se putea lua si care a fost ocolita cu grija este cea a eliminarii ajutoarelor sociale pentru caldura.
    Daca s-ar fi renuntat la aceste ajutoare societatile de termoficare ar fi redus pretul la gigacalorie, care si asa este bine umflat, iar cei care beneficiau de el s-ar fi apucat de munca.
    Noi. toti acceptam partea usoara a situatiei si ne multumim cu putin.
    Pana nu vom intelege ca numai prin munca vom obtine ceva, totul este in zadar.
  • 0 (0 voturi)    
    stimulente (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 23:16)

    paul [anonim]

    De ce tremură bugetarii când aud de stimulente?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by