Un avion ce transporta invitatii lui Tiriac la vanatoarea de la Balc a iesit de pe pista aeroportului din Oradea

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:11 Actualitate | Esenţial


 documente
(16 Ian 2009) PDF, 183KB
Un avion a iesit de pe pista aeroportului din Oradea, vineri dupa-amiaza, in momentul in care incerca sa aterizeze, dupa ce trenul de aterizare s-a rupt, anunta Ministerul Transporturilor.

Avionul aducea invitati la partida de vanatoare de la Balc, organizata de omul de afaceri Ion Tiriac.

Nu exista victime in urma incidentului, a declarat Adrian Vasilescu, directorul Autoritatii Aeronautice Civile. Acesta a mai precizat ca avionul implicat este de tip Gulfstream, dar ca nu cunoaste detaliile producerii accidentului.

Aeronava apartine companiei Tiriac Air si a decolat, vineri, de pe aeroportul Otopeni, dupa care, in jurul orei 15.30, in momentul aterizarii pe aeroportul din Oradea, a parasit suprafata pistei si s-a afundat in terenul din capatul pistei.

La bordul avionului se aflau doi membri ai echipajului si zece pasageri, printre care si fiul lui Ion Tiriac, Ion Alexandru Tiriac.

Omul de afaceri Elan Schwartzenberg, unul dintre pasagerii aeronavei, a declarat pentru Realitatea TV ca pilotul a pierdut controlul avionului datorita conditiilor meteo nefavorabile.

La nivelul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, in cadrul Directiei Investigatii Aviatice s-a constituit o comisie tehnica de investigare ce se va deplasa la fata locului pentru a investiga cauzele producerii incedentului, se precizeaza intr-un comunicat al Ministerului Transporturilor.

Partida de vanatoare de pe domeniul de la Balc, judetul Bihor, apartine omului de afaceri Ion Tiriac si se afla la cea de-a cincea editie, urmand sa se desfasoare la sfarsitul acestei saptamani. 








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3531 vizualizari

  • +3 (11 voturi)    
    leavitt (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:26)

    leavitt [anonim]

    Dumnezeu nu da cu parul.
    • +4 (10 voturi)    
      D-zeu e mai subtil... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:46)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui leavitt

      umbla la motor sau la neuronii pilotului....

      blestemul animalelor...
      • +1 (1 vot)    
        Razbunarea Mistretiilor (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 12:37)

        gososan [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

        era cat pe aci sa li se indeplineasca dorinta mistretiilor
    • -2 (6 voturi)    
      toti in invitatii sunt spitalizati (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:35)

      nasha Reta [anonim] i-a raspuns lui leavitt

      doar ovreiul a scapat dar sigur cade sub gloante;el, Ion Bis Tiriac si batranul gabor vor fi imbracti in piei de mistreti ,sa aiba in cine trage invitatii ,daca mai sunt in stare sa tina o pusca in mana
  • +3 (5 voturi)    
    Recomandam (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:51)

    drJohn [anonim]

    aeroportului respectiv sa inunde pista artificial, dupa cum vedeti se poarta amerizarile si chiar daca ingheata nu e problema fiindca pista devine mai plata decat este...
  • +4 (8 voturi)    
    Au primit un semnal... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:52)

    judex1 [anonim]

    sper sa-l priceapa, pentru ca, altfel, data viitoare......
  • +5 (9 voturi)    
    vinatoare (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:53)

    play [anonim]

    Nu da cu parul, corect.....pe linga asta poate se si impusca intre ei atunci cind masacreaza bietii mistreti.
  • +1 (7 voturi)    
    xx (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:57)

    horia [anonim]

    mare paguba ce ar fi fost...
  • +1 (9 voturi)    
    vanatoare (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:58)

    eu [anonim]

    Ochi pentru ochi,dinte pentru dinte
    O sa va vina randul si voua...sper
  • -5 (9 voturi)    
    Pentru frustrati (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:01)

    Calin [anonim]

    bagati mesaje ca e mai ieftin decat o psihoterapie.
    • +5 (7 voturi)    
      Tu te-ai tratat? (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:28)

      Berbecutul vesel [anonim] i-a raspuns lui Calin

      Tu ai platit sedintele sau ai mers pe gratis...? Ca rezultatele sint slabe rau...
      • -1 (3 voturi)    
        Te doare frate (Vineri, 16 ianuarie 2009, 23:39)

        Calin [anonim] i-a raspuns lui Berbecutul vesel

        Ce de sarantoci frustrati pe lista asta. Nu mai pot fomistii de ce face Tiriac. Cand s-a intors in Romania avea bani facuti in vest... sa nu credeti ca au aruncat cu bani in el. Aici totul era la 2 lei si a cumparat cat a putut. Ce voiati? Numai americanii sa faca afaceri? Pai aia de unde credeti ca au bani?
        Bah, v-a murit lideru la revolutie si sinistra! Comunistilor!
        De ce nu sariti la pescari asa? sau la cei care otravesc raurile sau taie copacii? De ce nu ma luati de americani care omoara lume nevinovata in Irak si Afganistan? Ori de Israel? Da, impusca porcii aia dupa ce i-a hranit un an de zile.
        • +2 (2 voturi)    
          te sponsorizez Eu (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 10:06)

          bogatan barosan [anonim] i-a raspuns lui Calin

          "Da, impusca porcii aia dupa ce i-a hranit un an de zile."
          ok, te hranesc Eu un an de zile.
        • 0 (0 voturi)    
          Comuist esti tu ba !Antiamerican de 2 bani (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 10:18)

          Berbecutul vesel [anonim] i-a raspuns lui Calin

          vai de capul tau daca unul cu 8 clase ca Tiriac e modelul tau !
  • 0 (8 voturi)    
    semn (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:04)

    petre [anonim]

    e un semn de la dumnezeu ar trebuii sa aiba grija
  • +2 (10 voturi)    
    ??? (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:08)

    Masacru [utilizator]

    chiar ma... ce mai face Flocea?
    da fiu-sau, ala drogatu', afacut vreo zi de parnaie? :D
    • -1 (5 voturi)    
      ma intreb... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:31)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui Masacru

      ...ce ai face pentru fiul tau daca ai fi in locul lui Tiriac?
  • +13 (17 voturi)    
    suntem in 2009! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:12)

    tzupuras [anonim]

    Sa omori de placere animale lipsite de aparare e probabil unul dintre cele mai bolnave pasiuni existente... Si cum spuneau si altii: Cel de sus nu dă cu bâta!
    Până şi în vremurile epocii de piatră oamenii vânau doar din necesitate şi foloseau tot de la animal: carnea pentru hrana si blana pentru haine.
    In aceeaşi oală (cu smoală) i-aş băga şi pe cei care cumpără blănuri scumpe şi omoară animale deageaba...
    • -1 (7 voturi)    
      d'acord...dar? (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:49)

      adi [anonim] i-a raspuns lui tzupuras

      sunt de acord cu tine, dar am o intrebare?
      cu ce esti incaltat? espadrile? slapi?
      sau o pereche de pantofi din piele?

      si eu i-as baga pe gat uneia haina de blana iar pe vanatorasii astia de 2 lei i-as pune sa alerge in fata unui urs...sau poate un leu, tigru...
      • +6 (6 voturi)    
        si totusi... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:08)

        tzupuras [anonim] i-a raspuns lui adi

        Da, dar incaltamintea (cam 80%) e din piele de vita... iar carnea este folosita la randul ei.
        Deci nu simt vinovatie cand port incaltaminte din piele...
        • -3 (5 voturi)    
          Si? (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:29)

          aaa [anonim] i-a raspuns lui tzupuras

          Care e diferenta dintre o vaca pe care o crestem doar ca sa o omoram si un mistret pe care il crestem doar ca sa il omoram?
          • +3 (7 voturi)    
            diferenta (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:54)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui aaa

            Diferenta este in MODUL (si scopul) in care este omorit - in acest caz (Balc) se poate incadra la "tortura".

            Animalele sunt alergate, hartzuite, chinuite - in plus, ele nici macar NU sunt sacrificate pentru hrana - de pantofi din piele de mistret n-am auzit!

            Si, oricum, a impusca in mod LASH un animal speriat, care iti este impins in fatza pustii, denota o pasiune bolnava pentru sange!

            Astia NU impusca animale pt. a-si castiga painea de toate zilele (cum ar face un lucrator la abator) - si nici macar nu au CURAJUL (si demnitatea) sa umble dupa un animal in libertate si sa-i dea sanse sa scape! Sunt niste lashi, care nu vor altceva decat sa se bucure, cu cat sange au varsat ei!

            Le urez tuturor ca data viitoare avionul sa nimereasca intr-un tzarc cu lupi infometati - sau intr-un barlog cu ursi pe care sa-i deranjeze din hibernare! >:
            • 0 (4 voturi)    
              mda, diferenta (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:29)

              aaa [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

              Din pacate trebuie sa-ti spun ca asa se vaneaza mistretii...! Vanatorul sta intr-un loc special amenajat(am uitat cum se numeste), la inaltime, iar haitasii imping animalele inspre el... Restul il cunosti. Pe vremuri nu erau locuri cum ar fi Balc-ul, asa ca se stabilea o zona de vanatoare, si numarul mistretilor care pot fi ucisi(asa imi amintesc eu, eram micut atunci...).

              Probabil animalele nu sunt sacrificate pentru hrana celor care le vaneaza, dar sigur ajung hrana. Iar despre ce se intampla cu pielea de mistret n-am nici cea mai vaga idee, dar o sa ma documentez, m-ai facut curios :)


              Indiferent ce crezi tu, in momentul in care ai o arma, niciun animal nu mai are vreo sansa de aparare.

              Sunt curios cum vezi tu vanatoarea... Ce crezi ca s-ar intampla daca pentru fiecare bucata de carne ar trebui sa vanam chair noi?
              • +3 (5 voturi)    
                "cum vad eu vanatoarea" (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:52)

                Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui aaa

                In primul rand mie personal nu-mi place - dar sa zicem ca sunt subiectiva si ca ea ar fi (in unele circumstante) "justificabila".

                Daca vrei sa ai o idee mai buna despre "cum vad eu vanatoarea", te sfatuiesc sa cauti cartile unui VANATOR, unul care a practicat asta zeci de ani: se numeste Ionel Pop si cred ca-i mai gasesti cartile prin biblioteci (nu cred ca s-au mai editat, dupa '92).
                A trait in prima jumatate a secolului trecut si a fost, daca nu ma insel, prieten cu Sadoveanu (doar ca NU i-a pupat pe comunisti cum a facut acesta).

                Citindu-l pe acesta ai sa intelegi de ce imi sunt SI mai super-nesuferiti macelarii mitocani si mitomani ai lui Tiriac!

                Iar "vanatoarea" se face in spatiu DESCHIS, NU intr-un tzarc limitat, de unde animalele nu au NICI o sansa sa scape! >:
                • -1 (3 voturi)    
                  ok (Vineri, 16 ianuarie 2009, 21:31)

                  aaa [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

                  O sa caut cartea, desi nu prea sunt familiarizat cu bibliotecile... Multumesc pentru idee

                  Oricum, am o vaga idee despre ce inseamna sa fii vanator.
              • +1 (1 vot)    
                cred ca am raspuns ambiguu (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 1:05)

                Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui aaa

                Cartile lui Ionel Pop sunt niste carti FRUMOASE despre vanatoare - cauta, in special, "Inima padurii"...
            • 0 (2 voturi)    
              an de an tiganul asta da peste bot (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:38)

              nasha Reta [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

              ..unei tari intregi !ce parere au cei care au o arma in casa :animalul asta nu poate fi luat in catare ?
    • -3 (5 voturi)    
      hmm... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:08)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui tzupuras

      Eu consider ca la Balc se intampla cam ce se intampla si in crescatoriile de pasari, porci, sau alte animale care ne dau noua lapte, carne, branza, oua.
      Si e mai bine asa. Decat sa mearga in munti si sa omoare din greseala vreun turist, mai bine sa-si faca damblaua in locuri special amenajate(nu uita, "vanatoarea " este pasiunea lor, iar ce nu pot ei manca ajunge si pe mesele noastre ca salam, carnati, etc). Asa ca nu ar trebui sa ne bucuram de spaima care i-a cuprins la aterizarea avionului. Si sa nu uitam ca, datorita pozitiei lor sociale, si ei sunt vanati...
      • -1 (1 vot)    
        sireacii de ei (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:39)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui aaa

        Nu le plangi si de mila jigodiilor de criminali ?!
      • 0 (2 voturi)    
        dar si mai bine ar fi (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:56)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui aaa

        daca s-ar vana chiar intre ei!

        In crescatorii animalele NU sunt fugarite cu caini - iar cei care le omoara se numesc MACELARI - si NU isi imbraca o imagine care dea impresia de "noblete"!
        • 0 (0 voturi)    
          Dupa cum iti spuneam (Vineri, 16 ianuarie 2009, 21:15)

          aaa [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          asa se vaneaza mistretii...

          Am pus ghilimele cuvantului vanatoarea pentru ca sunt constient ca la Balc numai vanatoare nu e... Iar ei nu se numesc vanatori, ci, vorba ta, macelari... Asa ca mi se pare normal sa li se amenajeze un spatiu in care sa-si poate face meseria linistiti, fara sa atenteze la viata celor din jur. Balc-ul este abatorul lor, iar "vanatoarea " a doua lor meserie.

          Probabil nu trebuie sa-ti spun cate specii de animale sunt pe cale de disparitie din cauza vanatului excesiv. Atata timp cat ei cresc mistretii si ii omoara in curtea lor, fara sa depaseasca perimetrul, nu am motive sa ma supar si nici nu-mi pasa cum ii omoara. Un animal mort ramane un aimal mort, indiferent cum a murit. Ideea e sa ne rugam sa nu treaca la spatiul DESCHIS...
  • +1 (7 voturi)    
    mi se rupee....trenul de aterizare (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:14)

    Gica [anonim]

    de ce nu li s-a rupt un motor pe la 10 000? o aripa ceva , sa imparta o groapa cu mistretii
  • +2 (4 voturi)    
    tremura deshtu' pe tragaci (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:44)

    adi [anonim]

    s-au scos mistretii cu avionul asta.
    cine mai nimereste ceva acum?

    nici pisoarul nu-l mai nimeresc de le sperietura, d'apai animalul din fata pustii...

    mai bine s-ar impusca intre ei ca oricum n-au cohones sa stea in fata mistretului fara pusca...
    • +1 (1 vot)    
      ba, eu cred ca le-a crescut adrenalina (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:54)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Asa ca, insetati de sange cum sunt, s-ar putea sa vaneze cu SI mai multa pofta :(
  • +4 (6 voturi)    
    buun (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:45)

    The Saker [utilizator]

    o stire buna; poate daca mai insista cu mizeria macelaririi mistretilor , data viitoare pleaca si ei dintre noi; asa sa le ajute D-zeu!
  • +1 (3 voturi)    
    Balc (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:23)

    Didi [anonim]

    Sper din tot sufletul sa existe un Dumnezeu al martirilor mistreti care sa se ocupe de aceasta crima anuala si la anul sa nu mai aiba cine organiza aceasta hora a sangelui.
  • 0 (2 voturi)    
    intrebare (Vineri, 16 ianuarie 2009, 20:03)

    calina [anonim]

    Chiar așa măi fraților ,de ce nu organizează ăștia o vânătoare între ei și să lase animalele în pace?
    Ar fi mult mai interesant și ar face și un lucru bun pentru țară,poate singurul
  • +1 (1 vot)    
    Masacru de animale ! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 20:09)

    STEFAN A. [utilizator]

    Cititi articolul de pe hotnews privind ursii in Romania.
    Poate asa veti intelege cum vine distrusa fauna nationala de " vinatori " care au doar interese materiale.
    Daca Tiriac invita milionari straini la vinatoare de animale, de ce statul nu il face sa plateasca 30.000 de euro fiecare mistret ucis,100.000 de euro fiecare urs ucis si 250.000 de euro fiecare caprioara sau cerb impuscat ? Bani are si deci , poate cu preturi extrem de sarate, invata ca relatiile economice si financiare, nu se cultiva cu masacruri organizate.
    Cred ca ne vom trezii prea tirziu , cind din tot ce a dat mama natura acestei tari, nu va ramine nimic !
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 21:10)

    ileana [anonim]

    Era un mistret ( ca sa nu zic porc, ca nu era uitata nici o masina de la reparatii) pe pista...invitatii, vanatori inraiti s-au repezit cu avionu'dupa el...
  • 0 (0 voturi)    
    w (Vineri, 16 ianuarie 2009, 22:53)

    gorgonzola [utilizator]

    care ma ajuta cu o info? nu mai functzionau mobilele pe o mare raza in jurul aeroportului! bruiaj electronic! cred ca bruiajul a fost indreptat shi spre avionul cu pricina! anyone?
    • +1 (1 vot)    
      Raza bruiaj electronic (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 14:01)

      george [anonim] i-a raspuns lui gorgonzola

      Si eu am observat ca nu mai functionau mobilele in acel moment, tocmai pana la noi in Galati. Nu stiu ce bruiaj o fi fost... electric, electronic sau electrotehnic, dar sunt convins ca a fost foarte puternic din moment ce a rupt trenul de aterizare.
  • +1 (1 vot)    
    ucid din placere (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 0:19)

    arabu [anonim]

    Asa merita totii care savureaza placerea perversa de a ucide un animal nevinovat si neajutorat... Daca era pentru supravietuire era altceva, dar ei ucid de dragul crimei... Poate ca e pacat ca nu au sfarsit ca animalele care au sfarsit ca trofeele lor...
  • +1 (1 vot)    
    Mistretul contraataca:)) (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 1:22)

    suki [anonim]

    Nici o crima nu ramine nepedepsita! Si da, consider vinatoarea o crima, atita vreme cit in mod clar ai alte resurse si nu crapai de foame. Iar daca domnii cautau vreo forma de sportivitate, atunci i-as fi apreciat daca infruntau mistretul cu miinile goale, ca sa fie un meci fair-play de ambele parti. Aaa, asa n-ar mai prinde nimeni mistretul??? Trist, ce sa spun.... hai atunci sa luam pusca cu luneta, sa il impuscam in cap, si sa ne simtim mai barbati...
  • +1 (1 vot)    
    Care-i diferenta intre a impusca de placere ... (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 9:28)

    Tizul [anonim]

    ...un porc salbatic si a omora un porc domestic pentru un ritual crestin?
    Ati vazut cum asteapta la coada porcii si vacile in ferme, in timp ce cele killarite urla?
    Ati vazut cum vin pe banda puii din crescatorii catre cutitele care le killaresc?
    Cu ce-i mai milos rumanu' care-si umple burdihanu'?
    • +1 (1 vot)    
      bolnavi psihic (Duminică, 18 ianuarie 2009, 0:09)

      Andrei-de-la-Orhei [utilizator] i-a raspuns lui Tizul

      Diferenta e ca cele crescute in ferme si abatoare sunt sacrificate pentru hrana, in timp ce animalele vanate sunt sacrificate pentru placerea bolnava a unor oameni dezechilibrati.
      Oamenii care vad in a ucide un animal o placere, un mod de relaxare sunt oameni bolnavi psihic, cu grave dezechilibre emotionale. Au nevoie de internare in clinici si tratament psihiatric.
  • +2 (2 voturi)    
    Pusca si cureaua lata.... (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 10:13)

    Ardelean Flavius [anonim]

    VANATORII SUNT CELE MAI LASE SI FRICOASE PERSOANE SI PENTRU A-SI INFRANGE TEAMA SI A CAPATA CURAJ POLITIC SAU IN AFACERI PRACTICA ACEST MACEL NUMIT VANATOARE. LA NOI SUNT CAZURI CONCRETE DE OAMENI DE NIMIC GEN TIRIAC SAU NEPOTUL MATUSII TAMARA... AS VREA SA II VAD INFRUNTAND CARNIVORELE MARI CU MAINILE GOALE, SAU CHIAR CU CUTITUL... CREDETI CA AU CURAJ? CAND II VOM VEDEA ARESTATI PENTRU CORUPTIE IAR ACEST "SPORT" SANGEROS INTERZIS??? VA FI PREA TARZIU PENTRU CA IN CATIVA ANI NU VOM MAI AVEA FAUNA IN PADURILE CARPATINE....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by