VIDEO Elena Udrea vrea sa transforme Bucurestiul intr-o destinatie de turism balnear

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 12 ianuarie 2009, 18:07 Actualitate | Esenţial


Elena Udrea, huiduita
Foto: AGERPRES
Ministrul turismului, Elena Udrea, isi propune ca prioritate promovarea turismului balnear din Romania si spune ca Bucurestiul poate fi transformat intr-o destinatie de turism cu profil balnear.

"Bucurestiul sta pe un izvor de apa termala si fie se stie acest lucru si nu a fost valorificat, fie nu se stia pana acum", a declarat Udrea luni, intr-o conferinta de presa, relateaza Mediafax.

Ea a adaugat ca izvorul de apa termala se intinde, din informatiile ei, pana spre Snagov si Balotesti.



"Am vorbit cu reprezentantii Consiliului Judetean Ilfov sa faca un studiu in acest sens. Incercam sa exploatam aceasta resursa si sa facem din Bucuresti chiar o destinatie de turism balnear. El va ramane in continuare si o destinatie pentru turismul de afaceri", a spus ea.

Ministrul turismului s-a intalnit, luni, cu conducerea Consiliului Consultativ al Turismului, care reuneste reprezentanti ai mai multor ministere, ai autoritatilor locale si ai organizatiilor patronale din domeniu.

"Am stabilit impreuna cu Consiliul Consultativ ca prioritatea nationala din domeniu o reprezinta turismul balnear. Romania are o treime din izvoarele termale din Europa si cred ca putem ajunge sa fim una dintre primele destinatii europene in turismul balnear", a adaugat Udrea.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















5694 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Fantastique (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:16)

    oschy [anonim]

    Turismul egumenic,apele ,muntii au murit traiasca apa termala cu izvoare cu tot
  • +2 (8 voturi)    
    namol de Bucuresti (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:18)

    baile calde [anonim]

    Doamne!....

    A inceput...

    Tanti Udrea...ce zici matale de turismul balnear de la Herculane sau Tusnad unde vilele se darama daca se trantesc usile de la curent...ma scuzi, care curent? Cred ca e taiat datorita neplatii...

    Un "studiu in acest sens" in Ilfov /Bucuresti o sa gaseasca un izvor de apa exact in curtea vilei din Snagov...a cui vrea studiul...
    • 0 (8 voturi)    
      :) (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:25)

      alex [anonim] i-a raspuns lui baile calde

      Nu vad de ce trebuie sa zicem nu la orice.

      Vrea femeia sa faca turism balnear, foarte bine.
      Sa vedem si rezultatele.
  • +8 (10 voturi)    
    Umm... (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:23)

    griffonu [utilizator]

    ... ok, pot intelege sa facem turism balnear in Romania. Nu pare, macar la nivel de principiu, o idee gresita. Doar sa se insiste cu o oarecare consecventa pe ea...

    Pe de alta parte, turism balnear in Bucuresti? What?!? Om sta noi pe un izvor de apa calda, dar cred ca poluarea de la suprafata descalifica ideea. Apoi, cand cineva se duce sa faca tratamente balneare, ma gandesc ca are in minte un loc linistit, care-l trateaza si la cap, ca sa zic asa. Ori nu e cazul zonei capitalei :)
    • 0 (0 voturi)    
      Budapesta (Marţi, 13 ianuarie 2009, 6:06)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui griffonu

      In Budapesta sunt o gramada de bai turcesti si se pare ca scot bani frumosi din chestia asta. Baile turcesti din Bucuresti sunt dezafectate (ex. cea de langa Piata Matache). Investitiile s-ar putea sa nu fie asa mari, turistii din afara orasului sa nu vina buluc, dar cred ca ar fi pline cu pensionari bucuresteni.
      • +2 (2 voturi)    
        baile din Budapesta (Marţi, 13 ianuarie 2009, 9:51)

        Unguru [anonim] i-a raspuns lui Nae

        nu se pot compara cu orice ar face Udrea in Bucuresti.
        Acum 2 saptamini faceam baie la Budapesta la - 7 C intr-una din piscinele imense. M-a uimit ca la iesire desi statusem aproape doua ore, mi-au returnat 400 HUF pt ca n-am stat timpul platit!!!!
        Stiti ce o sa se intimple? o se se faca un studiu, ....o sa se faca un studiu!
        Gata, se incheie mandatul.
  • +3 (9 voturi)    
    Lasati-o, e blonda ... (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:27)

    steve [anonim]

    Sa ne traiesti tanti Udrea! Voi (tu si Oprescu cu ale lui strazi suspendate) ce visati noaptea, dati pe goarna ziua?
  • +8 (10 voturi)    
    Rau e sa fi condus de oameni din astia aerieni (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:28)

    un roman [utilizator]

    Pe ei ii doare fix undeva ca nu-si de seama ca n-au nimic in bila.
    Dar noi trebuie sa suportam tot felul de ministrii cu ministere noi cu dedicatie, si care habar n-au de nimic!

    D-na Udrea poate incepeti sa faceti curat, la propriu, prin Bucuresti daca vreti turisti!

    Oricum turistii care vin in Romania n-au nici o treaba cu Bucurestiul, unde cu exceptia Casei Poporului, nu este nimic cunoscut la nivel international.

    Asa ca directia pentru turism ar trebui sa fie:
    1. Delta Dunarii
    2. Bisericile din Bucovina
    3. Bisericile de lemn din Maramures
    4. Litoralul
    5. Incurajarea dezvoltarii turismului rural
    6. Promovarea unei imagini corecte si sanatoase a Romaniei in strainatate.


    999.999.999.999 turism balnear in Bucuresti!
    • +3 (3 voturi)    
      si cu turismul balnear care e problema? (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:52)

      olanestean [anonim] i-a raspuns lui un roman

      de ce sa nu figureze in lista ta?
      Apele minerale din Olanesti au castigat medalia de aur la Expozitia internationala de la Viena si in plus din studii comparative:

      izvorul mineral nr: 24 din Baile Olanesti, egaleaza sau depaseste efectele apelor de la Contrexville, Karlsbad, Martingni, Viltel, Evian, Tahanon
      - Izvorul mineral nr. 2 are actiune egala ori superioara a apelor minerale de la Eaux-Bonnes, Barroger, Aix-les-Bains, Baden, Weisbaden, Achen
      - izvoarele minerale nr.3 si nr.9 au calitati similare apelor minerale de la Ems si Eaux Bonnes
      - sursa minerala nr. 20 (folosita pentru bai) depaseste calitatile celor din Hall, Salies de Beaurn, Bax, Eaux Bonnes.


      In plus, pele izvoarelor din Olanesti pot trata o gama larga de afectiuni, de la afectiuni digestive, afecţiuni renale şi ale căilor urinare, afecţiuni cronice ale ficatului şi căilor biliare, afecţiuni respiratorii, afecţiuni metabolice şi de nutriţie, afecţiuni dermatologice si afecţiuni alergice pana la boli profesionale, afecţiuni cardiovasculare, afecţiuni asociate, afecţiuni endocrine, afecţiuni ginecologice cronice.

      Da, turismul balnear e o solutie la nivel national cu marketingul potrivit
      Nu in Bucuresti. Acolo apa termala poate fi folosita in sistemul energetic .. vezi cazul Calimanesti- Caciulata
      • 0 (4 voturi)    
        Scuze (Luni, 12 ianuarie 2009, 21:21)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui olanestean

        Ma scuzi pentru ca am omis calitatea apelor din Olanesti.

        Am incercat doar sa dau exmple de directii care chiar si intr-un termen scurt pot revigora turismul in Romania astfel incat sa putem continua sa dezvoltam ceea ce este pentru multe tari ramura economica cea mai banoasa, turismul.
      • 0 (4 voturi)    
        Prietene..olanestean (Marţi, 13 ianuarie 2009, 0:15)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui olanestean

        ...nici nu mi s-a racit bine motorul de cand am revent cu un gust de diaree din Baile Olanesti.Un gust,evident, metaforic.Am batut drumul de pomana pana acolo, ca sa constat ca Baile Olanesti sunt bai doar cu numele.
        Cu exceptia unor grupulete de vilisoare care pareau mai rasarite,totul era trist si darapanat.Cat despre bai... se pare ca ceream prea mult.Lumea se uita la mine ca la urs cand opream masina si ii intrebam unde se poate face o baie in apa termala.

        Raspunsul era invariabil acelasi :" Nu mai exista...poate pe la vreun hotel,dar baile nu mai exista au fost desfiintate... se construieste acum o piscina noua, e in proiect".La fel si la Govora si alte statiuni din zona. Para eram in zone bombardate.

        Concluzia... sa se construiasca 10 mii, eu la anul plec in statiunile alea pe care ziceai ca le bate la fundulet Baile Olanesti.Punem pariu ca acolo gasesc ce nu am gasit la puturosii din Romania?
        • 0 (0 voturi)    
          sugestie (Marţi, 13 ianuarie 2009, 15:30)

          losive [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          va sugerez sa mergeti unde doriti, pana ajungeti la destinatie, va puteti opri in cateva 'bai' din ungaria, la bazinele din pestera ies poze frumoase.
          numai bine!
    • +2 (2 voturi)    
      un roman? (Luni, 12 ianuarie 2009, 20:27)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Impresia pe care mi-o lasa toate comentariile la aceasta stire e ca romanii comenteaza mult, din prima si fara sa analizeze nimic inainte. Si eu am fost mirat de titlul articolului (nu ca ar fi foarte multe detalii in continut), insa daca citesti mai cu atentie, aceasta declaratie vine dupa convocarea Consiliului Consultativ al Turismului, care e format si de oameni de afaceri care activeaza in domeniul turismului, pe langa "specialistii" ministerului. Cred totusi ca s-a discutat destul de mult pe tema asta si, cu toate ca nici eu nu am prea multa incredere in faptul ca se va reusi promovarea unui astfel de turism in Bucuresti, cred ca cel mai bine ar fi sa nu aruncam cu pietre din secunda 1, ci sa incercam sa intelegm ce vor ei sa faca. Bine ca ai venit tu cu lista ta sa luminezi pe toata lumea. Pe ce te fapte si date te-ai bazat atunci cand ai facut lista aia?

      Sunt de acord cu tine ca ministerul e croit special pentru doamna blonda, insa asta nu inseamna ca nu va incerca sa faca ceva in domeniul asta. Are si ea nevoie de publicitate, la urma urmei :)
      • +1 (3 voturi)    
        Da, un roman! ;-) (Luni, 12 ianuarie 2009, 21:34)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Sincer nu am incredere in nici unii din marii sefi de prin ministerele sau consiliile, de orice natura ar fi ele, din Romania.
        Toti isi vad in primul rand interesul personal.

        A face turism balnear in Bucuresti in acest moment este impossibil datorita mizeriei din oras. Sunt ferm convins ca nimeni (adica straini cu bani, pentru ca in prinicipal turismul nu este pentru recircularea banilor in interiuorul unei tari cu o populatie predominant saraca) nu ar venii la cura balneara la Bucuresti.

        Turistii straini viziteaza o tara pentru a vedea ceva nou, interesant si diferit de ceea ce vad in viata lor de zi cu zi, insa toate acestea intr-un cadru acceptabil (siguranta, curatenie, calitatea serviciilor etc), acest cadru este mult mai usor de realizat in Delta si in zonele rurale care oricum sunt mult mai curate decat capitala noastra.

        Nu stim deocamdata daca sub Bucuresti este mai mult decat apa calduta. Pentru a atrage turisti trebuie sa le oferi ceva care sa-i intereseze, in cazul de fata ape termale cu calitati terapeutice mai ridicate decat apa de robinet.

        Asa cum spunea cineva ar fi mai bine sa foloseasca apa calda de sub bucuresti pentru reteaua de termoficare a orasului (se practica in multe tari europeene) si sa faca statiuni balneare in zonele unde apele chiar au caliatati terapeutice dovedite.

        Nu cred ca nu avem dreptul sa criticam ideile "politicienilor" din Romania chiar din momentul zero, mai ales cand acestea sunt aberante si nu ofera nici un fel de siguranta a unui venit in viitorul apropiat, ca sa nu mai vorbesc de cat ar costa sa faca asa ceva de la zero la Bucuresti cand bazele, si chiar mai mult, exista deja in alte parti dar sunt lasate in paragina in mod express.
    • -1 (1 vot)    
      asa o fi,dar inainte de toate... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 8:41)

      ttt [anonim] i-a raspuns lui un roman

      ...trebuie sa devenim o tara CIVILIZATA !
      Din pacate,fiecare guvern isi face propriile legi, pentru a fi bine pentru perioada lor de “tronare”. si au la mana o tara intreaga,sau cel putin asa cred ei,se duc cateva ore la munca pentru ca asa e obiceiul si au averi de milioane, in euro. Da si saracii de ei –mai au nevoie si de subventii…
      . Turismul ... in Romania nu exista asa ceva…si ce pacat, pentru ca avem o tara superba din pdv geografic,dar jegoasa din pdv al curateniei ,organizarii si civilizatiei,
      dar idiotenia fantastica cu care o tratam si “folosim”, este sub orice critica. Pana cand resturile de mancare si flacoanele - ni le lasam pe plaja,in parcari,pe drumurile publice,in padure sau in parc, si nu in ultimul rand pana cand aruncam tot ce vrem pe geamul trenului ,autobusului sau masini, pana cand urla MANELELE …pana atunci nu avem despre ce turism sa discutam.

      Have a nice day !
  • +2 (4 voturi)    
    amin (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:30)

    enoriasu' [anonim]

    am vazut-o in direct........e zob, am ras cu lacrimi de elucubratiile alea :)))
  • +1 (3 voturi)    
    FORADEX (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:39)

    Over [anonim]

    Incepeti cu zona fostului Foradex. Acum este in paragina. In lacul Herastrau se scurg apele termale ale zonei din Bdul Poligrafiei. acesta sa fie primul pas apoi Snagovul. Incepeti odata inclusiv cu info in media, in fiecare saptamana ce faceti in acest sens
  • +3 (5 voturi)    
    poate poluarea e buna la ten si sanata si nu stiam (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:42)

    Anonimus [anonim]

    Poate sa decopere apa, apelor termale, cum poate cuiva sa ii treaca prin cap ca o locatie atat de poluata ca Bucurestiul poate ajunge destinatie balneara? Pe langa ape iti mai trebuie si alte chestii pentru o destinatie balneara.

    In rest, in principiu sunt de acord: avem resurse potentiale pentru turismul balnear. Insa e nevoie de sume imense pentru investii ca sa ajunga locatiile noastre bune destinatii turistice (hoteluri si vile darapanate cu pesionari care suporta ca n-au alta varianta si tevi ruginte prin care curg ape cu mirosuri ciudate, cam asta e nivelul). Investiile astead din tursim se fac (cat se fac) cam ca in deja faimosul document a lui Vosganian: 2 lei colo si 5 dincolo inseamna la final ca n-am terminat nicio investitie si suntem tot cu dosul in ploaie. Daca ne sucim cu proiectele tursitice de la an la an in final ramanem cu praful de pe toba si palmieri ofiliti.
    • +3 (3 voturi)    
      atentie (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:56)

      olanestean [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

      in mare ai dreptate, dar...."curg ape cu mirosuri ciudate"...
      acele ape contin cloruri, sulfuri, bromuri, etc ... daca n-ar mirosi, atunci n-ar vindeca ;)
      upsi... uneori ne ia valul prea repede ...
  • +2 (4 voturi)    
    O baie buna (Luni, 12 ianuarie 2009, 18:56)

    Emil Stamate [anonim]

    De ce sa nu faca bai ? Sa faca, m-as balaci si eu cu ea, e buna de balacit :)
    • 0 (2 voturi)    
      Yes (Luni, 12 ianuarie 2009, 21:19)

      Petrisor [anonim] i-a raspuns lui Emil Stamate

      Pai ar fi bine sa inceapa cu niste standuri de nudisti. Mai ales daca apa e asa de calda ! Si sa vina sa-si taie snururile de la costumul de baie , pentru a puncta inaugurarea. Poate chiar sa-si mute sediul in sezon acolo unde a investit. La-sa-l pe PeSeDistul Agaton sa-si vada de telegondole. Fa maica ceva ca sa intrii intr-o carte, sau in vre-o revista destinata "cititorilor" curiosi sau adulti !
      Faceti si canalu, ca centura nu va avea degraba Bucurestiu. Sa stea fetele pe marginea canalului sa pasca vaca si sa faca si turism pe ceata. Acolo te-ai putea scalda si fara costum de turist ecumenic.
  • +3 (3 voturi)    
    minunat la Sovata (Luni, 12 ianuarie 2009, 19:07)

    doru savin [anonim]

    Eu mut Sovata in Bucuresti, Acolo se simte bine fata, si in felul asta facem de doua ori turism, adica turism de afaceri cu PSD-PDL-Basescu si turism balneo-climateris, adica pe aproape ginecologic. Asistenta sefa , cine alta, Lenutza spaima putzei.
    Apropos sa-l reintroduca in circuit si pe Danut Matei al lu Agathon, macar sa dea din codita si sa-i puna fundita la Dracula Parc.
    Numai niste jigodii conduc tara acum, in frunte cu Basescu si terminand cu Tariceanu
  • +2 (6 voturi)    
    Vai, vai, vai, (Luni, 12 ianuarie 2009, 19:09)

    S [anonim]

    Bancurile ci blonde nu-s inventate...
    Turism balnear la Bucuresti il faci pentru sinucigasii occidentali care doresc un sfarsit lent.
  • +2 (4 voturi)    
    Martianul.ro se duce la bai (Luni, 12 ianuarie 2009, 19:59)

    Martianul.ro [anonim]

    ....dar nu inainte de a face niste actiuni pentru combaterea terorismului conform noilor HG ale Guv Boc-Udrea .

    E din ce in ce mai amuzanta dna. ministereasa ... pe cuvantul meu de martian. Ma duc scarbit sa mai scriu oleaca pe bloc (sau pe blog) cuvinte injurioase :-)
  • +2 (4 voturi)    
    misto (Luni, 12 ianuarie 2009, 20:02)

    hans [anonim]

    dragilor, scapa cine poate!!!! eu fug!
  • +1 (3 voturi)    
    Sauna gratis pentru turisti din toata tara (Luni, 12 ianuarie 2009, 20:11)

    DanRotariu [utilizator]

    are dreptate. Ministrareasa poate sa faca turism balnear doar intre 15 iulie si 31 august, in toata tara in zonele de campie, obligand masinile care se taraie cu 5 km la ora pe drumurile patriei facute de ministrii turismului Basescu si Berceanu sa nu dea drumul la aer conditionat: iar mesajul publicitar sa fie SAUNA GRATIS PENTRU TURISTI.
  • +1 (3 voturi)    
    :)))))))))))))))) (Luni, 12 ianuarie 2009, 20:28)

    gavry [utilizator]

    Nutzi, scumpo! mai bine refaci Herculane si alte statiuni care MERITA!!!! sau, poate, are Cocoshu terenuri in zona in care vrei sa faci noua statiune si nu le poate vinde la supra-pret din cauza crizei? cu asfel de idei ne ducem la fuuuuuuuuuund! sa valorificam mai degraba ceea ce avem!
    PS: toata lumea stie ca esti doar o papusa blonda (artificiala) :D
  • 0 (2 voturi)    
    Succes garantat in turism! (Luni, 12 ianuarie 2009, 20:30)

    Sergiu [anonim]

    Doamna ministru,
    Mai bine promovati turismul sexual in Bucuresti!
    Si asa se practica intens.
    Fara ca statul sa incaseze impozite.
    Bateti-va pentru legalizarea prostitutiei in Romania!
    Adio criza financiara si sa vedeti turism de masa in Bucuresti. Infloritor pentru popor.
    Cu mici investitii.
    De fapt o parte din hoteluri exista. Trebuie relansata construirea altor stabilimente.
    Si turismul va renaste precum pasarea Phoenix.
  • +1 (1 vot)    
    Sa fi fost Udrea in we la Budapesta? (Luni, 12 ianuarie 2009, 21:07)

    mink [anonim]

    "uite ce frumos e aici la spa...."
  • -1 (1 vot)    
    OK (Luni, 12 ianuarie 2009, 21:20)

    Kronk [anonim]

    De abia astept.Parca ma vad cu fata asta frumoasa si inteligenta mergind la nudul gol acoperiti numai cu namolul de Bucuresti.De fapt namolul il gasim gratis pe strazi.Trebuie numai valorificat.Atunci sa-i vezi pe garoi cu galetusa la colt de strada.I-a neamule namol termal.
  • -1 (1 vot)    
    statiune balneara (Luni, 12 ianuarie 2009, 21:45)

    gabi [anonim]

    se refera oare la rahatul care curge la sud din bucuresti???
  • +1 (1 vot)    
    wellness ecumenic (Luni, 12 ianuarie 2009, 22:03)

    ioan timisoara [anonim]

    am vazut un fragment din conferinta de presa. Poate ca daca as fi bulgar, ungur, ceh, slovac, croat m-as fi amuzat. Daca as fi mnistru al Turismului din una dintre tarile respective sau altele care "concureaza" cu Romania pentru turisti chiar as deschide o sticla de sampanie. Din pacate sunt roman si totul e infinit de trist si dureros.

    Cine a votat-o, promovat-o si numit-o pe acesta cucoana la ministerul Turismului si-a batut joc nu doar de 23 de milioane de romani. I-a insultat grav si pe toti oamenii care au o minima competenta in domeniu, pe toti oamenii care au un minim de cultura generala.

    Dupa ce in decembrie a spus tampenia cu "turismul ecologic", si toata tara a luat-o peste picior din cauza asta, doamna e atat de pardon proasta si neconsiliata pe deasupra, incat repeta expresia. In primul rind ca nu exista "turism ecumenic" in al doilea rand denota ignoranta completa a ceea ce inseamna "ecumenic". Pe urma spune ca vrea sa stea de vorba cu "biserica romana".
    Pt acest personaj termenul sfertdoct ar fi inca un eufemism, ii lipsesc cele mai elementare cunostiinte de cultura generala, ca sa nu mai vorbim de geografie, istorie, sau cunostiinte despre patrimoniul national de monumente cu potential turistic.
    Ardealul e plin de sute de monumente arhitectonice (cetati, palate, biserici fortificate, arhitectura gotica, romanica, etc) care sunt in paragina. Au si cehii, maghiarii ei le ingrijesc si fac milioane si miliarde din turism. La noi se pare ca ministra de resort nici macar nu ii este cunoscuta existenta acestor monumente de patrimoniu UNesco, cum ignoranta ei in alte domenii este la fel de desavarsita. trist trist trist
  • +1 (3 voturi)    
    nutzici si prostime (Luni, 12 ianuarie 2009, 22:10)

    Citadinus [anonim]

    Cine detine oare 16000m2 in sectorul 1 in Bucuresti prin zona? http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=313&cam=2&leg=2008&pag=5&idl=1
    Si ca veni vorba de bai: baile romane din Geoagiu Bai, dispar sfocate de vilele smecherilor, si indolenta si nesimtirea organelor locale si centrale. De altfel sute de monumente istorice tind sa devina istorie datorita factorilor i)responsabil, si dragostei de tara a rrrrrrrromanilor. Poate daca ar fi ceva de asfaltat cocoseii si adrieanii basescieni, s-ar misca. Asa... luam palme de la Putin pentru cretinismul unui presedinte - vagabont de port.
  • 0 (2 voturi)    
    Presedintele Norvegiei este de acord... (Luni, 12 ianuarie 2009, 23:13)

    Cernea Traian [anonim]

    Pana si presedintele Norvegiei de care ne amintim ca pe varianta doamnei este republica este de acord.
    Ce bine va fi in statiunea balneara Bucuresti! Izvoare,parcuri cu veveritze si porumbei...
    Parca vad,la Casa Poporului izvorul ciolanului nesecat,la Herastrau izvorul lacului de apadulce,in Giulesti izvorul Rapid,pe Berthelot izvorul propagandei si la Casa Presei izvorul liber pana la disponibilizare...
  • +1 (3 voturi)    
    TURIM BALNEAR!? (Marţi, 13 ianuarie 2009, 0:08)

    Adrian [anonim]

    TURISM BALNEAR IN,....ROMANIA??


    Acum 2 zile am trecut pe la Baile Olanesti si pe la Baile Govora... Ghici ce? ...Spuneai ca sunt zone bantuite.Case darapanate si nici urma de vechile bai care erau pe vremuri.Toate au fost inchise.

    Blonduta vine si pomeneste de turism balnear in Bucuresti ? =)) =)) =)) =))... E praf ...si pulbere, la fel ca si turismul din minunata noastra tara.

    Hai la mop Udrea, Du-te si mai implateste sosetele, ca ne ia somnul.
  • -1 (3 voturi)    
    Exclusiv: Clipul cu turismul balnear in Bucuresti (Marţi, 13 ianuarie 2009, 2:00)

    Martianul.ro [anonim]

    Exclusiv: Clipul cu turismul balnear in Bucuresti Primii turisti au si sosit. Merita vazuta reactia lor :-) Al dvs. (infocat admirator al Dnei. Udrea , Martianul.ro )
  • +1 (5 voturi)    
    Bravo ! (Marţi, 13 ianuarie 2009, 7:47)

    Mihai [anonim]

    Nu inteleg de ce atata invidie pe acest ministru, doamna Udrea. Unii o vad febletea lui Base, dar eu vad un om care vrea sa faca ceva in tara asta. Acest lucru e rau? Chiar nu vrem sa schimbam nuimic? Ne complacem cu ceia ce este? Daca apare cineva cu o idee noua, apar 100 de ticalosi care combat ideea. De ce? Lasa domnule sa-si faca ce si-a propus si apoi dai in cap....
  • +1 (3 voturi)    
    ...care turism? (Marţi, 13 ianuarie 2009, 8:00)

    Criss [anonim]

    De prea mult dat cu bata-n balta d-na Udrea a inceput sa creada ca asta este scopul principal al unui proaspat ministru: gasirea unor ape( balti, lacuri) si joaca in ele. Acestea trebuie sa fie aproape de palatul Victoria si romanii sa vina singuri la Bucuresti, sa nu mai plece in concedii prin lumea larga. Deci cu toti la statiunea balneara, Bucuresti! Poluare si-un pic de apa termala si te simti ca ...naiba
  • 0 (4 voturi)    
    Bravo ei! (Marţi, 13 ianuarie 2009, 8:44)

    bucurestean [anonim]

    Numai comentarii de doi lei in vesnicul si nenorocitul spirit romanesc ca nimic din ce spune cel de langa tine nu e bine.Toti sunteti destepti in fata calculatorului dar in viata de zi cu zi ce sunteti in stare sa faceti?Nu sunt fan Elena Udrea dar este primul ministru al turismului care ridica o asemenea problema.Exista in spate la Casa Scanteii un bazin cu ape termale la Foradex care anul trecut, cand s-a privatizat, s-a inchis.Mergeam acolo pentru afectiuni ale coloanei si ma simteam mai bine.Veneau sute de oameni, era micul bazin neincapator de primavara pana toamna tarziu!Acum nu avem unde sa ne mai ducem.Sa va tie Dumnezeu sanatosi sa nu stiti ce inseamna durerea!Daca va reusi sa faca ceva concret va fi extraordinar pentru capitala si pentru Romania, va fi intr-adevar o capitala europeana!Bravo ei ca pune o astfel de problema!Bucurestiul e sufocat de constructii care matura tot:fabrici, uzine, cladiri de patrimoniu, parcuri, aeroporturi.Lacomia, spaga si incalcarea legilor sunt la ordinea zilei in constructii.Avem nevoie de o retea de bazine balneo-climaterice si verdeata care vor face din Bucuresti o bijuterie!M-am saturat de comentarii idioate si talente de doi lei!Inca o data bravo ei!Sper ca presa sa o sustina pentru ca aceasta idee minunata sa devina realitate, in fond va fi bine pentru noi toti.
    • 0 (0 voturi)    
      bravo tie (Marţi, 13 ianuarie 2009, 15:24)

      losive [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

      de acord cu spusele dvs., un comentariu frumos, trist, realist.

      din pacate pentru unii, apele astea 'calde' nu 'rasar' unde ar vrea ei, in curtea casei la 2(0)-3(0) metri sub pamant, ci numai unde vor ele sau mai bine zis unde vrea batrana mama natura. prea adanca si tulbure chestiunea cu apa asta termala.
  • -1 (5 voturi)    
    tipic blond (Marţi, 13 ianuarie 2009, 9:39)

    max [anonim]

    Noua gaselnita a dnei. Udrea nu face decat sa sublinieze o caracteristica a ei (cel putin in acest post): lipsa de strategie. E ca si cand ar dori sa nimereasca o tinta si arunca cu un pumn de pietre - una din ele tot o nimeri. Asa si ea: turism ecumenic, turism balnear, turism rural... Asa, in opinia ei, si turismul spatial ar fi o idee... Nimic impotriva potentialului apelor romanesti, dar poate mai realist ar fi sa exploatam partiile de schi pe care le avem, parcursuri de rafting, diving prin lacurile pe care le avem... toate forme de turism activ, modern. Pe langa satele si bisericile arhi-exploatate, arhi-cunoscute, fumate in fond.
  • 0 (4 voturi)    
    (Marţi, 13 ianuarie 2009, 9:40)

    tony [anonim]

     fa infrastructura si reconstruieste statiuneile existente.........bucurestiul e capitala tarii nu statiune ..........sunteti varza si tu si ala care te-a pus ministru.......
  • 0 (0 voturi)    
    si totusi... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 10:19)

    ionut [anonim]

    titlul articolului mentioneaza clar ca e vorba de ceva VIDEO...

    unde este, totusi, filmul?
  • +1 (3 voturi)    
    pleaca ! (Marţi, 13 ianuarie 2009, 10:45)

    cristus [anonim]

    Elena spune sa mergem in Romania in concedii ca sa ajutam turismul romanesc in aceasta criza. Sa mearga cei care au bani (ca ea) si isi permit sa dea aproape dublu pentru un sejur in Poiana Brasov fata de unul in Austria. Nu stiu daca ati remarcat, dar toti snobii merg in Poiana pt. ca acolo e mai scump si prietenii lor (la fel de snobi) stiu asta. Un motiv de lauda si apreciere.
    Incep sa cred ca intre ea si Elena Ceausescu nu e doar o coincidenta de prenume, ci si o asemanare izbitoare in ceea ce priveste inteligenta. Gata, a rezolvat ministresa problema turismului : facem o mare baie publica din Capitala.
    Pleaca, tanti Udrea, cu marinarul tau pe oceanele lumii (netermale, din pacate), pune-ti cocosul de catarg, cere viza de la presedintele Norvegiei, du-te in Triunghiul Bermudelor (care nu e o pereche de pantaloni) si lasa-ne dracului in pace ca ne-am saturat de crosetatul tau si de aroganta celor ca tine ! Pa, drum bun, autostrazi batute !
  • -3 (3 voturi)    
    Patriotism (Marţi, 13 ianuarie 2009, 10:48)

    Reisenmann [anonim]

    tarisoara mea, in Romania. Apreciez sincer patriotismul dumneavoastra si trebuie sa recunosc ca aproape as da curs sfaturilor dumneavoastra, daca nu m-ar impiedica...inteligenta. Aici, trebuie spus ca, in tarisoara noastra, Romania, se practica cu succes spun patronii - iar eu spun cu nerusinare - turism de 5 stele. Insa - si aici cred eu ca este buba - numai tarifele sunt de 5 stele, serviciile nu pot fi categorisite (am incercat, va rog din suflet sa ma credeti!) pentru ca nu poti clasifica ceva ce nu exista! In concluzie: prefer sa dau banii de concediu strainilor, contribuind in acet fel la cresterea economica a tarii respective, pentru ca mama nu m-a facut suficient de stupid incat sa dau niste bani unor conationali de-ai mei fara ca acestia sa faca ceva pentru mine! Regret amarnic aceasta situatie, DAR NU VOI FACE NIMIC pentru a-mi schimba bunul obicei de a-mi petrece concediile in afara tarii pe bani muuult mai putin (decat as face-o in tara) si pe care ii dau pentru a cumpara servicii adevarate!
  • +3 (3 voturi)    
    incep sa-mi schimb parerea..... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 11:38)

    cetateanu [anonim]

    Daaa..! jos palaria! Este primul min. al turismului care se refera la turismul balnear - singura forma de turism din Romania care are potential de crestere, nu oricum ci de peste 500% .
    Bucurestiul daaa!

    Doamna Udrea, poate nu stitzi dar in spatele Casei Presei (Casa Scanteii) pe sos Straulesti a functionat pana deunazi un bazin cu apa termala f.f. frecventat - la FORADEX- se pare ca s-a privatizat si s-a inchis. Temporar cica !!!??? Poate facetzi ceva si il redeschidetzi.
    Alaturi, la baza MAI, este inca un bazin , ,,al generalilor" tot cu apa termala, tzinut la mare secret! stiu f. putzini despre el - doar elite din MAI!
  • 0 (2 voturi)    
    Elena udrea face doar politica.... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 12:24)

    vlad [anonim]

    Asta va face in urmatorii 4 ani, va lansa "idei" cu nemiluita, s avedem noi ce harnica e ea(evident nu o sa apucam sa contorizam care dintre sutele de idei s-a si realizat...).

    Problema e ca genul acesta de politicianism functioneaza in statele deja dezvoltate unde in mare masura chiar "vorbele si ideile" conteaza, dar in Romania mai e nevoie de foarte multe fapte...se pare ca nu prea are chef nimeni sa puna osu....

    :))))


    Apropo de turism: atata timp cat turismul nu va functiona pentru Romani mi se pare o utopie sa crezi ca va functiona pentru straini....iar Bucurestiul momentan este greu de suportat chiar ptr cei care doresc sa traiasca in oras!
  • +2 (2 voturi)    
    turism balnear in Bucuresti si nu numai (Marţi, 13 ianuarie 2009, 13:15)

    pamfletaru [utilizator]

    Ar fi fain sa avem un complex balnear in capitala si/sau pe langa, mai ales ca nordul orasului si imprejurimile zac pe un bazin de apa geotermala. Mare pacat ca bazinul Foradex nu mai functioneaza si ca statiuni precum Herculane, Olanesti etc. au cazut incet dar sigur in paragina. Cine nu a incercat niciodata sa se balaceasca, din pura placere sau in scopuri terapeutice, intr-un bazin de apa termala de 35-40 grade, mai ales cand este iarna si/sau ninge, nu intelege despre ce vorbim noi, sustinatorii unei astfel de idei. Din fericire inca exista locuri in tara unde aceste ape sunt apreciate si valorificate, vezi Baile Fellix si 1 Mai de langa Oradea, unde au rasarit in ultimii ani zeci de pensiuni, cateva cu piscine proprii si centre spa functionale pe toata durata anului. Ca sa nu vorbim de Ungaria, unde exista un adevarat cult pentru aceste ape, vezi Budapesta, Hajduszoboszlo, Debrecen sau Miskolc Tapolca, renumitul strand din pestera. Si apropo de atat de hulitul, ca sa nu zic desuet, turism balnear am fost saptamana trecuta la Baile termale si Parcul acvatic Aquaticum din Debrecen. Mai ca am ramas cu gura cascata cand am vazut panouri cu explicatii si in limba romana, nu numai maghiara, engleza si germana! Ca sa vezi, astia isi vand tara (de parca ar si avea ce sa vanda)!

    http://www.aquaticum.hu/
    http://dani-hellgaming.com/2008/08/miskolc-tapolca-un-strand-in-pestera/
    http://ro.hungarospa-rt.hu/

    Of... La omul sarac nici boii nu trag.
  • -2 (2 voturi)    
    prostie rara (Marţi, 13 ianuarie 2009, 13:21)

    daa [anonim]

    Stimabila ministresa e de o prostie turistica rara.
    O sa ajunga Bucurestiu destinatie balneara atunci cand va avea si ea un IQ de 80 de puncte.
    LA ceremonia de investitura in comisia camerei, stimabila avea un discurs de student la Fac. de Geografie in anul 1 la o fac. particulara in Baicoi. Abia de cunoaste ce-i aia potential turistic romanesc si vine cu emanatii de expert turistic.
    Mai secretarilor de stat pe turism, mai consilierilor, ajutati-o pe saracuta, daca nu sa inteleaga, cel putin sa taca.
  • +2 (2 voturi)    
    bucurestiul meu (Marţi, 13 ianuarie 2009, 13:24)

    bucurestiul meu [anonim]

    Este o idee buna si ar fi excelent pentru Bucuresti, Romania si pentru noi toti.Presa ar trebui sa promoveze la greu aceasta idee pentru ca ar fi in beneficiul tuturor crearea unor noi locuri de munca, atragerea de fonduri europene, dezvoltarea turismului si promovarea unei imagini pozitive a capitalei tarii.Comentarii fara rost si negativisme poate spune oricine.Va plac constructiile fara rost din Bucuresti?Furtul terenurilor din parcuri?Cainii vagabonzi?Mizeria de pe strazi?Falimentarea fabricilor pentru terenul de sub ele?Mie nu.Prefer o dezvoltare balneara a Bucurestiului.Mai ganditi-va si voi pe cine sustineti si pe cine nu.
  • -2 (2 voturi)    
    pariu (Marţi, 13 ianuarie 2009, 13:27)

    Tazara [utilizator]

    Oare cind o sa intelega baietii si fetitzele astea care ajung ministri ca vorbele lor goale nu mai pacalesc pe nimeni.?Pun pariu ca nici aceasta doamna nu va face absolut nimic. Si asta pentru ca o maninca cu tot cu fulgi baietasii din subordine si de pe la alte "cancelarii" de ministere. Haideti, punem pariu! Ne-a ramas doar sa facem bascalie de acesti politicieni si de declaratiile lor sforaitoare. Cine mai crede astazi ca rata impunge in Romania? Poate doar la nemti sau suedezi sau olandezi zburatoarelor sa le creasca coarne. :))
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm (Marţi, 13 ianuarie 2009, 14:00)

    john [anonim]

    deci..sa recapitulam..avem in Romania - Munti, mare, Fluviu, Delta,toate formele de relief posibile, 4 anotimpuri..si totusi stam cel mai porst la turism din Europa...e o ideea buna bucuresti..dar cand o sa profitam si noi de minunatiile Romaniei....
  • -2 (2 voturi)    
    Sa vina cutremurul.... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 15:45)

    Rali [utilizator]

    Sa murim toti, de la bosorog pana la nou nascut, cum a ajuns o tara intreaga sa o suporta pe prosata asta citez:
    ''Bucurestiul sta pe un izvor de apa termala si fie se stie acest lucru si nu a fost valorificat, fie nu se stia pana acum''
    Sunt prosta sau sunt proasta!!
  • -1 (1 vot)    
    E din Buzau de la mine dar e pr0ast4 de da in grop (Marţi, 13 ianuarie 2009, 17:38)

    Buzoianu [anonim]

    Degeaba e buzoianca de-a mea, crede ca daca a supt putin la cotroceni are impresia ca neuronii sunt tot aia cu spermatozoizii, dureaza zeci de ani ca sa se puna in aplicare asa ceva si pana atunci mai bine s-ar rezolva drumurile , autostrazile , destinatiile turistice si bunastarea contribuabililor. Propaganda politica ieftina. Si eu pot sa apar la tv precum nea Ceasca si sa fac politica despre productia la hectar ....
  • -1 (1 vot)    
    turism balnear in bucuresti????? (Marţi, 13 ianuarie 2009, 18:27)

    gigi [anonim]

    haha, poate s-a gindit la turism sexual si a confundat termenii :)))))
  • 0 (0 voturi)    
    sugestii (Luni, 2 februarie 2009, 7:33)

    constandinis [anonim]

    Doamna ministru ,inainte de a se implica in asemenea proiecte sa consulte cu specialisti care au studiat aceste ape termale din strustura geologica a bucurestiului si se va lamuri,{arhivele comitetului geologic al Romaniei,I.S.E.M,FORADEX. }


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version