In 15 decembrie 2008 am fost sa imi depun actele pentru un card european de sanatate care, in mod normal, ti se elibereaza in 7 zile lucratoare si iti este trimis prin curier la adresa la care vrei, scrie Anne-Marie Blajan pe blog. Bun, am spus ca il voi primi la serviciu - ca oricum cea mai mare parte din zi mi-o petrec aici - cel tarziu dupa sarbatori, ca nu stiam care sunt zile lucratoare si care nu.

Din 5 ianuarie, am sunat 3 zile la rand la numarul pe care mi-l dadusera ei, sa intreb daca mi-a ajuns cardul la sediu, din moment ce mie nu-mi fusese livrat. Nu mi-a raspuns nimeni la telefon, chiar daca e pentru relatii cu publicul.

Nu-i nimic, merg direct la sediu. Acolo imi spun ca nu a ajuns cardul si ma cauta in sistem. Unde nu era, fiindca incompetentul care imi luase datele nu ma bagase.

L-am intrebat de ce? "Pai cred ca e in perioada in care am avut o defectiune in sistem", mi-a raspuns.

Bun, dar odata reparat, nu trebuia sa initieze emiterea cardului? Era, fireste, enervata si omul imi spune; "Doamna, haideti ca va dau o adeverinta, incerc sa va ajut", faza la care imi sare tandara pentru ca nu facea decat sa isi repare o greseala. Imi face o copie dupa CI si il intreb: "Datele companiei mele le aveti?" Ma intreaba de unde sunt, ii zic. "Aaa, aia sunt buni platnici", apreciaza el. De parca, la cate firme sunt in Bucuresti, stie el ca HotNews.ro sau oricare alta este bun platnic. Imi spune sa merg a doua zi dupa adeverinta.

Ieri, ca asta era a doua zi, n-am putut ajunge si am zis sa le mai dau ragaz o zi sa imi faca adeverinta. Merg azi dimineata, vad ca nu e program de lucru cu publicul. Dar astept si, la un moment dat, intru. Fata de acolo a fost de treaba, m-a intrebat care e problema si ce constatam impreuna? Ca nu figurez in sistem nici acum, ca acel incompetent nici macar nu incercase sa imi faca adeverinta.

Cititi mai mult si comentati pe blogul lui Anne-Marie Blajan.