Elvetienii vor respingerea acordurilor de libera circulatie pentru romani si bulgari

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 13:18 Actualitate | Esenţial


Elvetienii vor respingerea pentru romani si bulgari a acordurilor de libera circulatie. Conducerea Uniunii Democratice de Centru elvetiene a votat cu majoritate intr-un congres aceasta propunere. Partidul a invocat in sprijinul masurii riscurile de crestere a criminalitatii si somajului, informeaza RRA.

Uniunea Democratica a dat exemplu criminalitatea din Italia, care a crescut din cauza extinderii Uniunii Europene. In plus, masura aduce beneficii numai tarilor sarace, in conditiile in care salariile din cele doua tari sunt de 15 ori mai mici decat in Elvetia - se mai adauga in document.

Intr-un comunicat publicat pe site-ul UDC, conducerea Uniunii apreciaza ca extinderea liberei circulatii se traduce prin acordarea unui "drept de imigrare libera in Elvetia pentru romani si bulgari, in special pentru romi. "La modul general, libera circulatie a persoanelor are ca efect faptul ca romanii si bulgarii - si in mod special romii - obtin practic un drept de imigrare libera in Elvetia. Dar si mai grav - UE negociaza deja termenii unei aderari a Turciei si Croatiei", afirma UDC, citat de Mediafax.

UDC, formatiune de dreapta, foloseste ca exemplu situatia din Italia si "pericolul unei criminalitati in crestere datorata imigratiei". "De la intrarea Romaniei in UE, crimele violente au sporit masiv in Italia. Elvetia este deja tinta bandelor criminale de romi, care fac turnee de jafuri in Elvetia, venind din Alsacia", afirma UDC, adaugand ca, uneori, infractorii sunt copii cu varste de pana in zece ani.

Comitetul central considera ca extinderea acordului ar aduce beneficii numai "tarilor celor mai sarace", in conditiile in care salariile romanilor si bulgarilor sunt de circa 15 ori mai mici decat cele din Elvetia. "Extinderea liberei circulatii a persoanelor le-ar oferi angajatilor din aceste tari acces liber pe piata noastra a muncii. De unde ar rezulta o presiune masiva asupra salariilor si o crestere a somajului, iar elvetienii isi vor pierde locurile de munca in beneficiul romanilor si bulgarilor", se arata in comunicatul UDC.

Uniunea Democratica de Centru considera ca o astfel de masura ar aduce o povara suplimentara si asupra serviciilor de asistenta sociala, deoarece orice cetatean al UE care locuieste si lucreaza timp de un an in Elvetia poate beneficia timp de cinci ani de asistenta. "Afirmatia conform careia majoritatea strainilor care isi pierd locul de munca in Elvetia revin in tarile lor de origine este naiva si iresponsabila", adauga comunicatul.

Parlamentul elvetian a decis, in iunie, ca extinderea pentru Romania si Bulgaria a liberei circulatii si confirmarea actualului acord cu UE pe aceasta tema sa fie votate in bloc la referendumul din 8 februarie. UDC, formatiune a dreptei nationaliste, s-a opus acestei decizii, insa nu a reusit sa obtina majoritatea necesara pentru a-si impune punctul de vedere.

















2310 vizualizari

  • +4 (14 voturi)    
    Prietenii tiganilor, se aude? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 13:43)

    FSHO/YFS [anonim]

    Sau, ca de obicei, mucles cand nu va convine ceva. Ca roman, va multumesc ca ma compromiteti in UE si imi veti taia orice posibilitate de circulatie libera intr-un viitor foarte apropiat. Autoritatile romane nu au nimic de zis? Prima masura: anularea cetateniei romanesti la aceste jigodii hoate, mincinoase si puturoase.
    • +2 (8 voturi)    
      elvetia nu e in UE (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:03)

      gigamocanu [anonim] i-a raspuns lui FSHO/YFS

      asa ca au dreptul sa ingradesca accesul oricui. Dr trebuie sa recunosc ca ai dreptate in ceea ce zici. Pe de alt parte au si ei un pic de dreptate.
      Cumasura ta sunt de acord, insa ar trbuii sa incepem cu clasa politica
    • +4 (8 voturi)    
      hmmmm (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:16)

      eu [anonim] i-a raspuns lui FSHO/YFS

      Cati tigani/romi ai vazut in ultimii 20 de ani la guvernare??
      Mai bine facem curat in ograda proprie inainte de a arunca cu pietre in altii.
      Sunt tigani care fura si comit diverse infractiuni, e drept. Insa la fel exista si romani si bulgari si greci si italieni.

      Tu esti chiar asa de naiv, sa crezi ca hotii din guvernele celor 20 de ani vor sa se faca ceva impotriva hotiei? DESTEPTAREA!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Incerc si eu... (Duminică, 30 noiembrie 2008, 11:24)

        FSHO/YFS [anonim] i-a raspuns lui eu

        Poate ne trezim si ne mobilizam cu totii sa schimbam ceva in tara asta si sa inlocuim raul cu ceva mai bun.
      • 0 (0 voturi)    
        o secunda, mestere (Duminică, 30 noiembrie 2008, 14:18)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui eu

        1. Gheorghiu Dej, Ceausescu,Iliescu, Nastase, Basescu au fost/sunt, cumva, romani de rasa caucaziana?
        2. toate natiile au infractorii lor, dar la tigani procentul e zdrobitor de mare, deci nu tine figura cu "toti suntem la fel"! /
        3.da, ai dreptate, guvernele Romaniei, de la 1923 incoace, nu au mai facut aproape nimic impotriva hotiei
    • +1 (1 vot)    
      Retragerea cetateniei romane (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 18:40)

      Clujeanu [anonim] i-a raspuns lui FSHO/YFS

      Solicit RETRAGEREA CETATENIEI ROMANE oricarei persoane care cerseste, fura, sau comite orice alt delict la adresa sigurantei persoanei si integritatii proprietatii in UE. Indiferent de apartenenta etnica.
    • +1 (1 vot)    
      bine punctat (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 19:11)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui FSHO/YFS

      dar de la astfel de minoritari ale caror principale valori culturale sunt cersitul (a se vedea si articolul referitor la sentinta curtii de casatie italiene cu privire la un astfel de caz), furtul, datul in cap si trandavia la ce sa te astepti
  • +1 (11 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 13:56)

    dragos234 [utilizator]

    UE va da in judecata Elvetia. Daca nu ne place de Romania si Bulgaria nu vor putea intra nici ei in Schengen. Doar astia de la UE nu sunt prosti sa suporte doar ei greul valului de imigarnti si pe elvetieni sa-i lase sa puna bariere.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca UE va incerca sa impuna elvetienilor... (Duminică, 30 noiembrie 2008, 11:27)

      FSHO/YFS [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      lucruri care nu sunt pe placul lor, nu va avea nici un succes. Elvetia nu are nevoie de o UE care actioneaza pentru distrugerea civilizatiei si moralei. Elvetienii sunt de admirat, ei nu vor ceda si ar trebui cu totii sa luam exemplul lor.
  • 0 (10 voturi)    
    au dreptate (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:02)

    Ovidiu [anonim]

    In Elvetia m-am simtit cel mai in siguranta ca sa zic asa: cersetori putini, bruneti putini(va rog sa observati ca eu sunt un domn - nu spun TIGANI IMPUTITI, JIGODII, PUTORI, si alte expresii denigratoare pentru tigani)

    La urma urmei sunt si ei tigani!
  • 0 (14 voturi)    
    beneficii pt cine? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:05)

    ps [anonim]

    Credeti ca patronii din UE care au angajati romani ce presteaza orice job-uri de la a spala podelele pana la a conduce Canary Warf cu mai multa harnicie si de cele mai multe ori pentru mai putini bani decat ar face-o cetatenii acelor state.....nu resimt beneficii?
    Elvetieni imputiti.....cine credeti ca lucreaza in statiunile lor si le sustine economia? auzi la ei ca nu au parte de benificii!
    • +3 (9 voturi)    
      Elefantul din Elvetia (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:48)

      Emigrantul vesel [anonim] i-a raspuns lui ps

      Discursul UDC e unul pur nationalist si suntem deja 'obisnuiti' cu nuantele unui astfel de discurs, l-am auzit doar si in Italia, si in Anglia... dar sunt niste ipocriti: ce ne facem cu zecile de genii romanesti din institutele elvetiene de cercetare (da, sunt usor nationalist si eu...)? vezi universitatea tehnica din Zurich. Adica deschidem portile pentru cei calificati, dar nu ii vrem pe cei mai putin calificati desi ai nevoie de ei caci elvetianul de rand nu o sa faca munca de jos? Migratia fortei de munca in Elvetia se intampla de mult timp si sunt mult mai multi Africani si Asiatici care sunt deja acolo decat Est-Europeni... Cum s-ar zice, elefantul e deja in casa si elvetienii pretind ca nu il vad. Migrantii sunt buni cand e vorba de 'creierele' lor in slujba marelui stat neutru, pe cand ceilalti... ciu ciu! Hai, noi sa fim sanatosi ca politica nu are nici o sansa...
      • 0 (4 voturi)    
        Care este site-ul lui UDC? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 17:43)

        Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui Emigrantul vesel

        Care este site-ul lui UDC?
        Nu de alta dar vreau sa ma inscriu in acest partid, pentru ca sint satul de minoritatea bruneta din Romania.
  • -1 (11 voturi)    
    . (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:09)

    Ivanu [anonim]

    incetul cu incetul vom fi din ce in ce mai marginalizati datorita acestei specii de animal numita rrom. unde esti tu Hitler? :D
  • +3 (11 voturi)    
    MAE ar trebui sa ia atitudine (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:20)

    IceCub [anonim]

    In perioada de dupa '90, Romania a fost acuzata si aratata cu degetul ca nu e in stare sa rezolve problema rromilor. Dupa aderarea la UE, rromii au devenit problema europei - sa vedem cat de capabili sunt ei sa rezolve aceasta problema. Cu toate ca nu e membra a UE, Elvetia se pare ca e prima tara care a cazut in capcana discriminarii unei intregi natiuni din cauza unei minoritati. RUSINE!!!
    Asta numesc ei rezolvare a problemei rromilor? Romania macar a facut eforturi.
    • +2 (6 voturi)    
      Si care sunt eforturiel romanilor? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 15:56)

      FSHO/YFS [anonim] i-a raspuns lui IceCub

      Ca au fost condusi de Iliescu si Nastase? Toti hotii si coruptii, indiferent de etnie, trebuie pedepsiti. Dar, nu voi accepta niciodate sa fiu tratat ca cetatean de mana 3-a sau a 4-a in Europa, din cauza prostiei si nemerniciei concetatenilor mei care prefera ingalarea si umilirea demnitatii. Intr-adevar, trebuie sa facem curatenie in primul rand in ograda noastra si vom vedea de ce suntem in stare maine.
    • +2 (6 voturi)    
      Tu esti de-aia care dau vina pe altii... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 15:58)

      FSHO/YFS [anonim] i-a raspuns lui IceCub

      si refuza sa-si recunoasca nemernicia si ingalarea. La fel si la football, arbitrii starini sunt de vna, nu noi ca nu suntem in stare de nimic ca lumea. Uitati-va la Romania, peste tot, la cei care ne conduc si ne umilesc zi de zi. Va place tara in care traiti? Nu mai dati vina pe altii. Noi suntem vinovatii!!!
    • -1 (1 vot)    
      Elvetzia - tzara de 2 bani (Duminică, 30 noiembrie 2008, 13:51)

      pippolinno [anonim] i-a raspuns lui IceCub

      Daca nu ar fi cu bancile si diversi banditi care se ascund pe acolo, Elvetzia ar fi destul de saraca. Bine ca ne fac ei morala. As intelege UK sa ne faca morala, dar Elvetia? Elvetzia e tarza megalomana de 2 bani
      • 0 (0 voturi)    
        daca... (Duminică, 30 noiembrie 2008, 20:41)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui pippolinno

        ...te-ar auzi un elvetian cum vorbesti, n-ar face spume, cum ai face tu in situatie reciproca, ci ar zambi condescendent si s-ar complace in rolul de locuitor al unei tari "de 2 bani" cu un salariu de cinspe' ori mai mare ca al tau si o multumire de sine cam de 24 de ori mai mare. asta-i diferenta intre un imbecil si un om normal :))
  • 0 (4 voturi)    
    Pentru "ps" (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 15:12)

    TT [anonim]

    Pentru cel care a scris cu "ps" si in general pentru toti cei care considera ca vesticii au vezi doamne ceva impotriva super natiei care suntem noi, romanii, am si eu de facut cateva precizari:

    1. In primul rand, vor sa blocheze LIBERA circulatie, si nu circulatia romanilor. Eu ca roman nu am fost blocat pana acum sa merg in UK sau Elvetia sau in Germania, chiar daca nu eram in UE. Diferenta este substantiala si numai unele specimene se fac ca nu o vad. Este normal sa nu doreasca LIBERA circulatie, adica sa arati buletinul si gata, sa intri in tara lor. Esti verificat inainte, trebuie sa prezinti niste garantii vizavi de scopul tau in tara lor si daca ai intentii decente, nimeni nu are nimic impotriva sa ii vizitezi ... in acest mod, rromii si tiganii si cersetorii nu ar putea prezenta nici o garantie si ar fi refuzati. Scopul lor nu este blocarea romanilor spalati si educati, decenti si cu intentii nobile, ci este impiedicarea tuturor rromilor care detin buletin de UE (datorita intrarii Romaniei in uniune)
    2. Statul roman sta si se uita fara sa ia nici o masura. Prima masura ar trebui sa fie la granitele noastre, unde mai mereu vamesii se agata tot de oamenii spalati, curati, educati, punandu-le fel si fel de piedici si intrebari, asta in timp ce pe langa trec toti rromii si nespaltii cu cate 10 puradei dupa ei. A fost umilitor odata sa fiu retinut la plecarea din Romania timp de 30 de minute pentru fel de fel de investigatii, in timp ce pe langa mine treceau toti infractorii.
    3. Voi v-ati duce copilul intr-o scoala cu tigani si rromi, care v-ar fura banii copilului si l-ar bate, chiar daca ati stii ca prin scoala aia sunt si 10-20 de olimpici internationali? Eu unul nu, as prefera sa-l duc la o scoala decenta, fara olimpici, dar si fara rromi. Acelasi lucru il vor si elvetienii si englezii si nemtii: sa nu le intre toti cocalarii odata cu 5-10 romani bine intentionati.
    • -1 (1 vot)    
      egalitate (Duminică, 30 noiembrie 2008, 2:08)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui TT

      Am inteles: "Vrei egalitate dar nu pentru catei" dupa cum spunea fabulistul.
      Dar consider ca te guduri cam prea mult pentru osciorul pe care-l rontai pe acolo.
      N-ai tara, n-ai mama n-ai tata (oare ce o fi aia demnitate?) si faci ochii ca melcu' in momentul in care vezi bogatani nesimtiti.
      Mai analizeaza-te si singur ca eu m-am plictisit.
  • 0 (2 voturi)    
    ... Continuare (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 15:19)

    TT [anonim]

    Una peste alta, ca idee, sunt roman si am si viza de USA, si de UK si pentru Elvetia, iar elvetienii m-au primit sa muncesc in tara lor, dupa ce m-au verificat atent timp de 2 luni (atat cat a durat sa imi acorde dreptul de munca). Prefer sa fiu controlat, nu am de ce sa ma tem. Imi prezint scopul in tara lor, le arat ca nu ma duc acolo sa le cresc somajul si criminalitatea, ci sa castig si eu bine si sa castige si ei de pe urma mea. Deci, nu blocheaza NIMENI accesul romanilor in tara lor. Incearca doar sa se protejeze de anumite specimene ... pai, in Elvetia, sunt blocuri in care nu ai voie sa tragi apa dupa 22, ca sa nu faci galagie, va cam dati seama ce ar insemna niste cocalari veniti sa locuiasca prin tara lor ...

    Englezii si elvetienii sunt bogati si o duc bine de o viata. Elvetienii erau bogati si inainte de 1989, cand din Romania ieseau doar cativa afara ... asa ca nu mai bagati placa aia ca vezi doamne elvetienii se imbogatesc cu ajutorul romanasilor care lucreaza pe bani putini. Voi stiti ca statul elvetian nu a acordat drept de munca unei poloneze, sa lucreze intr-o pizzerie, pe NUMAI 3.000 de euro, considerand salariul prea mic? Daca ar fi primit-o pe ea, ar mai fi venit inca 1.000 de poloneze, romance, rusoaice sau bulgaroaice, iar salariile ar fi scazut. Daca scad salariile, scade si nivelul de trai si toti elvetienii ar fi afectati.

    Foarte bine, sa scoata elvetienii profit 100.000 de euro pe luna de pe urma mea, nu ma intereseaza, atata timp cat eu sunt multumit cu nivelul de trai pe care il duc. Daca nu imi convine, sunt liber sa ma intorc in Bucuresti sa muncesc pentru Tariceanu si Basescu, ca sa ma "imbogatesc" ... si cu asta cred ca am spus totul.
    • 0 (0 voturi)    
      (Duminică, 30 noiembrie 2008, 20:01)

      aDD [anonim] i-a raspuns lui TT

      In sfarsit, cineva care scrie si cu mintea! Noi doi, adica sotuk meu si eu, lucram de 1 an si 4 luni in Elvetia si nu a existat zi in care sa nu ne simtim romani marginalizati. Si tineti cont ca amandoi am terminat o facultate, am venit la recomndarea unei persoane din Elvetia, etc.
      Dar suntem dezamagiti pana la ultima celula din corpul nostru. Nu-i vad ca servitori numai pe romani, ci pe toti care nu sunt elvetieni. Extrem de rasisti si, din pacate, in mare parte inculti.
      Nu spun ca toti sunt oameni rai sau inculti, dar in mare parte, chiar si cei cu studii si mai iesiti in lume, pentru ca nu foarte multi ies in lume, te privesc ca pe un est european. Si incearca sa te umileasca si jigneasca insotiti de faimosul lor zambet politicos.
      Gustul amar ma va insoti toata viata. Nu am crezut ca va trebui sa suport atata mojicie intr-o tara dezvoltata. Romanii adevarati au mai mult bun simt si respect decat 10 elvetii. Si noi mai avem si familiile, si prietenii si dusmanii. Eu nu au decat banul, casele si strazile perfecte. Traiesc o viata fara sa lase urme in ea.
  • 0 (6 voturi)    
    Bravo Elvetia. (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 16:26)

    RRomulus& RRemus [anonim]

    In sfarsit!
    Sa speram ca persevereaza pe lina asta si ca le iau si ceilalti exemplu! cat mai repede.
    Ne ducem definitiv de rapa daca ne mai tin astia multi in EU.
    Noi nu ne simtim bine decat cand suntem mizerabili, balacindu-ne in groapa noastra cu noroi. E doar o chestiune de timp pana vom reveni unde ne e locul - in cotetul porcului.
    Eventual fara Transilvania - poate o iau ungurii si fac din ea un colt de rai, ca noi n-avem vana pentru lucruri marete sau macar de calitate - pur si simplu nu avem chestia asta in sange.
    Maine ma duc la vot - evident, pentru PRM. Sau UDMR. Sa-mi scurtez chinul....
  • 0 (2 voturi)    
    romania (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 16:29)

    cocosila [utilizator]

    cu exceptia a 1-3% romanii sunt tiganizati si badaranizati ...

    cine sa vina in elvetia, astia?:

    http://www.youtube.com/watch?v=CV6HMyXEkr4

    http://www.youtube.com/watch?v=xaW_YCFGXk4
  • 0 (4 voturi)    
    Alti nationalisti (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 16:41)

    un roman [utilizator]

    Voi nu vedeti ca astea sunt discursuri nationaliste, ca ale lui Vadim Funor, Marko etc?

    Cei de mai sus care ii pupa in cur pe elvetieni, nu se gandesc ca aia sunt pe cale de a discredita 22 de milioane de oameni din cauza a poate 1 milion de tigani?!

    Unii elvetieni sunt niste jigodii de ultima speta, care l-au finantat pe Hitler in al doilea razboi mondial, dar ce conteaza ei sunt elevtieni si nu romani.

    Oricum ei sunt in spatiul Schengen inepand cu 2009, asta inseamna ca la granitelor lor cu alte tari din Schengen (adica toti vecinii lor!) nu vor mai fi controale, asa ca ghinion pentru marii lor nationalisti.
    • -1 (3 voturi)    
      unui roman (prost) (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 17:03)

      RRomulus& RRemus [anonim] i-a raspuns lui un roman

      nu-i nevoie sa-i pupi in cur pe elvetieni ca sa stii ca cei un milin de tigani sunt reprezentativi pentru cei 22 milioane de romani. Tigani au si ungurii, si spaniolii, si italienii samd, dar nu am auzit sa faca cineva confuzie intre tiganii elvetieni si elvetieni.
      Oare de ce?
      • -1 (3 voturi)    
        De ce? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 20:11)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui RRomulus& RRemus

        Pentru ca elvetienii nu au tigani, de aia.
        Poate daca te scremi un pic scoti si tu ceva inteligent din tine, pana atunci ramai cu pupatul in cur la elvetieni.
    • -3 (3 voturi)    
      Noi, romanii, nu suntem nationalisti... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 18:58)

      FSHO/YFS [anonim] i-a raspuns lui un roman

      suntem tampiti pentru ca ne lasam umiliti si calcati in piciore de toate scursurile. Dar, are si rabdarea nostra o limita !? Pana atunci, bravo elvetienilor! Nimeni nu va poate acuza pentru ca vreti sa va protejati civilizatia, curatenia si bunastarea. Cui nu-i convine, vorba lui Cioroianu, in desert!
  • 0 (4 voturi)    
    ce le place romanilor sa fie selectatzi.... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 19:09)

    gigi [anonim]

    adica cei atentzi selectzionatzi se simt ca admisi la facultate bune pe cand cei care sunt rromo sunt cei care au avut not amica si romanii cu not mare se simt bine ,ca ei au fost selectzionatzi si bine le au facut la cei cu nota mica ca ei nu au invatzat bine.......................................ce romani imaturi si aproape lipsitizi de e q.............dar cine stie ce e eq de cand exista google...................doamne ,vino doamne sa vezi ce a mai ramas din romanii cu note mari...........niste naivi
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 23:08)

      TT [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Mai bine naiv, decat sa scriu si sa gandesc ca tine.

      Nu nota este cea care decide intrarea in Elvetia sau UK, ci intentiile tale. Cand iti verifica, de exemplu, cazierul, acolo srie cat ai furat, nu ce note ai avut ...
      • -1 (1 vot)    
        viza (Duminică, 30 noiembrie 2008, 9:07)

        viza [anonim] i-a raspuns lui TT

        Mai TeTelica, Anglia este in UE si nu-ti trebuie nici macar pasaport ca sa mergi acolo.
        Iar in Elvetia trebuie sa arati doar pasaportul , n-ai nevoie de nici o viza.
      • -1 (1 vot)    
        tu ai avut nota mare.... (Duminică, 30 noiembrie 2008, 9:42)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui TT

        de principii nu atzi invatzat la artimetica......asta e
  • +1 (3 voturi)    
    mafiotii (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 22:31)

    Vasilica [anonim]

    Daca PSD-istii fura tot in Romania ce sa faca si rumanii, o iau peste hotare cu apucaturile invatate de acasa. Tare mi-e teama de o cacealma cu alegerile de o sa ne incalece PC/PSD de o sa ne mearga fulgii. Puneti deoparte ceva paine si apa. Si mucles ca vine Vanghelie cu tuciuriii si dau de pamant cu voi.
  • -1 (1 vot)    
    propun si eu o lege (Duminică, 30 noiembrie 2008, 13:48)

    pippolino [anonim]

    Inainte sa ne apucam de tigani, propun si eu sa fie inchisi politicienii romani care eludeaza taxele si isi depun averile in conturile Elvetiene. In plus sa fie sechestrate averile firmelor elvetiene in limita conturilor excrocilor de la noi. Poate ar fi bine la nivel european sa procedam asa, adika Elvetia - tzara capusa a europei - sta si isi da cu pareareea ce ii place si nu ii place, asta dupa ce bugetul sau este alimentat in majoritate din bani furati de la noi, adika toti fraierii platitori de taxe din EU.
  • 0 (0 voturi)    
    terminati! (Duminică, 30 noiembrie 2008, 21:09)

    temi [anonim]

    Terminati cu aceste dezbateri!Nu rezolva nimic!Pe elvetieni,italieni,spanioli si alti europeni occidentali nu-i doare pe nicaieri de rromi,romani,bulgari sau alte populatii est europene.Totul nu este decat bagare in seama pentru castigarea unui capital politic;ca sunt de dreapta ca sunt de stanga sau de centru,partidele politice din aceste tari,folosesc problema emigrantilor doar in scopuri propagandistice.Elvetia cea curata si perfecta!Hai sic.!Sau Italia!Ei nu au hotii lor,criminalii lor?
    Iata o solutie!Lansati,doar lansati zvonul ca Romania ar dori sa iasa din cloaca aceasta,numita UE si ca ar dori sa-si intoarca fata catre scroafa scuzati,mama Rusia!Ati vedea atunci cine pe cine-ar linge-n ...N-ar mai exista nici hoti,nici problema emigrantilor,nici criminalitate,nimic.Romania ar deveni o tara foarte curtata si foarte apreciata.
    Din pacate acest lucru nu e posibil,dar daca ar fi...?
    Problema noastra nu sunt rromii,ci cei pe care astazi i-ati votat;(eu nu am putut pentru ca sunt in Calabria,Italia,sclav angajat pe baza de contract si nu am cum sa fac o excursie la Roma ca sa votez),presedintia si guvernul,apoi vin si celelalte paturi ale administratiei.Nimeni nu ia nici o masura impotriva acestor lepre,fie ele tuciurii sau mai albe.Nu le mai permiteti sa iasa din tara,puneti-i la munca pe santiere,sau la curatenie,si astfel statul roman ar castiga ceva de pe urma astora,iar daca se pun cu gura,lasa-i o saptamana fara papa,sa vezi pe urma cum stiu sa munceasca.Urmariti continuu si cu siguranta nu s-ar mai intampla atatea.
    In ce priveste Occidentul:"Ce-au voit acel Apus?"Cine e Occidentul?Candva a pus bazele unei civilizatii,candva,Occidentul avea cultura,acum este sarac,fad si superficial.Nu mai luceste.E plin de inculti,mitocani si altele...
    Ma intreb,doar,cand va exploda aceasta Europa care se crede buricul lumii?
  • 0 (0 voturi)    
    Ciorile sunt peste tot in Geneva (Duminică, 30 noiembrie 2008, 22:31)

    Doctoru' [anonim]

    Foarte bine, traiasca UDC si Blocher. In Elvetia nu este loc pentru paraziti. Ciorile sa ramana la ei acasa...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version