Telenovela magistratului turmentat

UNJR: Elena Turcu, judecatoarea beata la volan, a prejudiciat grav imaginea magistratilor

de Attila Biro     HotNews.ro
Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:16 Actualitate | Esenţial


Uniunea Nationala a Judecatorilor din Romania sustine ca scandalul in care a fost implicata judecataorea Elena Turcu a prejudiciat imaginea magistratilor. UNJR se arata dezamagita de faptul ca  acest caz nu a fost analizat de Consiliul Superior al Magistraturii. In mai 2007, judecatoarea Elena Turcu a fost surprinsa beata la volan, avand o alcolemie de 1mg la mie. Dupa un an si jumatate de la producerea incidentului, procurorii au solutionat cazul cu  neinceperea urmaririi penale (NUP) in cazul judecatoarei Turcu.

Presedintele UNJR, Dana Garbovan, sustine ca atitudinea judecatoarei in fata politistilor care au cercetat-o in 2007 este nedemna. “Atitudinea doamnei judecator este mult spus nedemna pentru pozitia dumneaei. Nu ne pronuntam daca este vinovata sau nu, dar atitudinea ei a prejudiciat imaginea judecatorilor. Reamintim nu doar ca judecatorii se supun legii in egala masura cu toti ceilalti cetateni ci, mai mult, prin atitudinea lor in orice situatie, ei trebuie sa fie un exemplu de comportament civic. De asemenea, judecatorii sunt datori sa se abtina de la orice acte sau fapte de natura sa compromita fata de societate demnitatea profesiei si a corpului judecatorilor in ansamblu”, a declarat presedintele UNJR, Dana Garbovan pentru HotNews.ro.

In opinia sa, in acest caz CSM trebuia sa intervina si sa apere integritatea judecatorilor. “In conditiile in care impactul mediatic al incidentului a fost unul deosebit, iar imaginea judecatorilor a fost grav compromisa, UNJR isi exprima dezamagirea ca, pana in prezent, Consiliul Superior al Magistraturii nu a facut public niciun demers privind verificarea circumstantelor care au determinat incidentul si nici daca a existat sau nu o incalcare a normelor care atrag raspunderea disciplinara sau a celor cuprinse in Codul deontologic al magistratilor”, au mai transmis reprezentantii UNJR printr-un comunicat oficial.  

Judecatoarea achitata de procurori

Pe 15 mai 2007 judecatoarea Elena Turcu a fost surprinsa de catre trei politisti damboviteni in timp ce conducea beata la volan. Judecatoarea a fost oprita de catre agentii de politie dupa ce a provocat un accident rutier minor.

In urma anchetei realizate de politisti a rezultat ca magistratul avea o alcolemie de 1mg la mie, ceea ce consituia o fapta penala pedepsita prin lege. La un an de la producerea incidentului, in iunie anul acesta, procurorul care a analizat cazul l-a solutionat cu Neinceperea Urmarii Penale. Motivul: probele de sange nu ar fi fost recoltate cu mijloacele prevazute in legislatie. Reamintim ca incidentul a fost filmat. In imagini este prezentata judecatoarea Elena Turcu aflata intr-o stare avansata de ebrietate.

In replica Elena Turcu a demarat o actiune in instanta impotriva celor trei politisti care au surpris-o conducand beata in 2007. Judecatoarea i-a chemat in instanta pe politisti acuzandu-i de abuz in serviciu. Magistratii Curtii de Apel Brasov au decis la inceputul lunii ca cei trei politisti sunt nevinovati si au inchis cazul.

Judecatoarea ametita catre politist: “Esti un dobitoc!”

Recent, pe posturile de televiziune au fost prezentate noi imagini cu judecatoarea Elena Turcu si politistii care au inregistrat incidentul in 2007. In imagini este prezentata judecatoarea care refuza sa colaboreze cu politistii care au surprins-o in stare de ebrietate.

In imagini este surprinsa judecatoare care adresa injurii politistilor:  “Lasa-ma dom`le in pace. Nu fi nesimtit. Esti un dobitoc!” In cadrul unei emisiuni televizate Gheorghita Stoian, avocata care o reprezinta pe judecatoare Turcu a declarat ca intreg cazul este o inscenare a SRI si IPJ Dambovita. Totodata, avocata a mai declarat ca Elena Turcu ar fi fost batuta de catre politisti. 

















4810 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    s-a trezit si ANJR (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:35)

    io [anonim]

    la citeva zile dupa dezbaterea televizata,
    unde V.Ponta a afirmat in direct aceleasi lucruri?
    cum de nu s-a sesizat in 2007, cind a avut loc incidentul ?
    vai de ei, papagali.
    oricum cazul si solutionarea sint penibile,
    a vazut o tara intreaga cit de beata era gagica.
  • +5 (5 voturi)    
    avocata apara cam penal (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:47)

    ren [anonim]

    Judecatoare beata aparata de cea mai penala familie de garanti ai legii. Nea Gheorghe Stoian mai jos

    http://www.ne-cenzurat.ro/arhiva/necenzurat_41/html/41_dezvaluiri2.html
  • -6 (10 voturi)    
    se astepta cineva sa fie altfel? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:48)

    lucian [anonim]

    serios acum . chiar credea cineva ca va fi altfel? si sincer nici intr-o alta tara, un astfel de caz nu cred ca se rezolva in spiritul drepatatii ...este realitatea in care traim. eu sa fi fost judecator si sa fiu prins beat ..mi-as fi folosit toata influienta ca sa scap ...trebuie sa fim realisti ...si oricine din voi ar fi facut la fel.
    • +8 (8 voturi)    
      Deci nesimtirea si coruptia e ok,asa-i??? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:42)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Asta macina tara asta.
      Oricine isi poate permite orice,face orice sa scape,mituieste,trage itze..
      Ce daca era sa omor pe cineva sau chiar am omorat....pielea mea e importanta....e alfa si omega....e editie princeps...ce sa caut eu sa platesc ceea ce am facut????
      Eu am 41 de ani...si am crezut in 1989 ca se va schimba...dar se pare ca am cazut din lac in put...dar nu put de apa....de acela ,de petrol ,de 5000 de metri ...din care nu mai iesi curand....
      Bine ca nu am patit nimic la simulacrul ala de "revolutie"...ca nu meritau specimenele astea...
      • 0 (0 voturi)    
        Decit corupt mai bine beat. (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 3:32)

        Nimeni [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        41 am si eu, dar ce vina are copilul in sectia de politie sa astepte legile ROmaniei din 89.Coruptie,vanzari de produse talebanice de organe,etc.Respectare legii nu am auzit nici din partea camerelor de luat pareri ce au simtit ca va fi un accident,prezenti si nu au chemat o ambulanta pentru raniti,ceva nu ma convinge .Nu am esit pe strada in 89 sa obtinem dreptul de a fi arestati daca nu recunoastem ca sintem misreti.Legi de europa cu metode rusesi controale impotriva bauturilor autohtone .Ai dreptate.Fac justitia mai rau.
    • +7 (7 voturi)    
      Si sa mai vrem si dretate, NU? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 21:00)

      cvm [utilizator] i-a raspuns lui lucian

      Nu trebuie sa vorbesti in numele altcuiva. Tu, eu, altii ar face cum zici tu. Din cei care pot sa o faca o vor face in proportie de 90%. Dar sunt altii care nu pot ca tine, ca mine si ca altii sa o faca (si aici ar trebui sa bagi ceva popor) care sunt la fel de 'egali' ca tine, ca mine, sau ca altii in fata legii. Si atunci?
      Comentariul tau este gaunos si este gaunos in gandire pentru ca reprezinta starea de fapt a societatii romanesti, in care numai daca ai relatii esti 'OK' si poti trece peste reguli si legi.
      Daca tu postezi un comentariu in favoarea acestei judecatoare (Femeie, beata, la volan iti spune ceva?) da-mi voie sa ma indoiesc de faptul ca acesta este unul care sa aduca ceva bun.
      A propos nici un barbat beat la volan nu e mai breaz;)
    • +8 (8 voturi)    
      un altfel de animal (Vineri, 21 noiembrie 2008, 21:03)

      Albu Zahar [utilizator] i-a raspuns lui lucian

      Poata ca, dedandu-se la un comportament joasa trasatura umana, sa-i spunem instinct de conservare, judecatoarea si-a aparat viata sociala.
      Si faptul ca Lucian crede ca e normal, denota ca totusi ar fi o reactie naturala.

      Dar cum explici tu Lucian, ca dupa ce a scapat de un dosar penal si prin urmare putea sa isi duca in continuare linistita viata, ea nu se opreste si vrea sa distruga teri vieti?
      Judecatoarea incearca sa distruga viata sociala a politistilor care au incercat sa opreasca un om beat crita sa conduca.

      Aici, Lucian, te rog numesti tu o astfel de reactie. Poate poti sa spui si in ce categorie se incadreaza, daca este umana sau nu,sau macar naturala!
    • 0 (0 voturi)    
      jalnic esti (Joi, 9 septembrie 2010, 0:25)

      parchetu' [anonim] i-a raspuns lui lucian

      de aia nu esti tu judecator,si nu ai putea sa fii vreodata...nu ai calitatea morala necesara dupa cum ai si demonstrat
  • +9 (9 voturi)    
    judecatoarea beata (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:50)

    j [anonim]

    Asta se intampla in Romania noastra scumpa si draga-adica corupta. Daca eram intr-o tara din NATO sau UE unde am intrat fara sa meritam, aceasta betiva ordinara care imparte legea in tara noastra(scuzati exprimarea dar am ajuns la limita suportabilitatii)era arestata si facea ani buni de inchisoare ,nu mai spun ca era data afara si din barou.Dar fiindca traiesc in Romania vad cum aceasta judecatoare este absolvita de orice vina si ca sa fie tacamul complet a dat rezolutii dupa incident timp de un an de zile in instante ca un judecator competent.Sincer sa spun mie sila.
  • +6 (8 voturi)    
    ce ti-e si cu justitia in tara asta... (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:51)

    cetateanu indignat [anonim]

    judecatoarea era beata,dar nu te poti atinge de ea,ca de :corb la corb nu-si scoate ochii.
    Dar ati vazut-o pe avocata ei la tv ?
    Cu asa avocati e clar ca mafiotii nostri pot sta linistiti.
    Din criminal te transforma in inger !
  • +5 (7 voturi)    
    Oricine poate ajunge judecator.. (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:54)

    Ovidiu [anonim]

    daca ea poate, poate oricine...

    Din pacate, acestia sunt judecatorii din Romania...

    Rusine...
  • +8 (8 voturi)    
    Justia este oarba,surda si muta (Vineri, 21 noiembrie 2008, 18:54)

    Terminator [anonim]

    Justitie dura numai pentru oameni de rand...Evident.! Pentru ceilalti dulce libertate...Vezi cazul nevestei lui Paunescu care a omorat o famile(3 morti),cazul tipei cu Audi care a omorat o studenta din Basarabia pe trecerea de pietoni si ar mai fi multe cazuri asemanatoare... Cat mai putem rabda ?
  • +10 (10 voturi)    
    incredibil (Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:00)

    Andrei [anonim]

    Bai dar cum sa nu fiarba sangele in tine cand vezi cum merge justitia in tara asta?

    Femeia beata crita la volan, trece peste lege, trece peste tot, si scapa pe o chestie de "nu e buna seringa". Pai cum dracu' nu se intampla asta la Ion Xulescu si se intampla la vaca aia?

    De ce mai are voie vita sa profeseze? De ce nu a luat pozitie CSM si sa condamne comportamentul ei? Fuck you Romania.
  • +7 (7 voturi)    
    ref.subiect (Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:20)

    cetatzeanul lucid/antialcoolic [anonim]

    ...deoarece d-na respectiva a primit n.u.p. ,ptr.prejudiciile de imagine suferite propun csm'ului si ministrului de justitzie sa-i mareasca retributzia cu 50% retroactiv de la data evenimentului precum si avansarea in erarhie...deasemenea politzistii in culpa sa fie arestatzi ptr.20 ani!!!
  • +6 (8 voturi)    
    dar norica nicolai? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:25)

    alex [anonim]

    pai daca norica isi trimite nepoata in parlament sa voteze legi, si nu pateste nimic, se face ca ploua, ce sa faca judecatoarea turcu?

    asta este imaginea magistratilor!
    Desi cazurile individuale nu trebuiesc extrapolate ca fiind generale, imaginea magistratilor a fost afectata, iar CSM nu face NIMIC!

    rusinos...
  • +2 (4 voturi)    
    lege (Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:37)

    dan [anonim]

    respectul meu ptr justitia romaneasca este zero.punct
  • +4 (4 voturi)    
    Betii si betii (Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:52)

    D.Lavrancea [anonim]

    Ce te faci cu judecatorii care in instanta nu sunt beti dar se comporta ca si cum ar fi . Vin vremuri grele pentru dalmatienii din justitia romana pt. ca intr-o zi trebuie sa se sparga buboiul . Ce surprize , ce surprize , ce surprize ...Nici bulgarii nu le vor acorda azil politic ...!
  • -3 (3 voturi)    
    subiect? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:59)

    un nesimtit? [anonim]

    Aici e loc de dat cu capul sau ce e? Ridica-ma la cer doamne, si nu ma lasa sa fac ceva aiurea, cat mai pot rabada chestiile astea...adica creaturile, nu faptele lor, cu toate ca faptlele definesc un individ, aici nu mai functioneaza...esti in sistem, e clar ca esti vinovat....,
  • +2 (2 voturi)    
    Cum adica NUP!!??? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:01)

    Gimmy [anonim]

    CUM ADICA NUP, MAI!!!!
    Pai era beata turta, a vazut-o o tara intreaga, alcoolemia indiferent cum o fi fost ea recoltata tot 1mg la mie e, ca doar n-au pus politistii alcool in sangele recoltat, frate!!!!

    Daca eram eu la volan in situatia aia infundam puscaria ca doar sunt un simpu Joe Doe iar individa asta care din intamplare e judecatoare scapa fara nici o pedeapsa!!?????

    NU SE POATE ASA CEVA, ESTE PUR SI SIMPLU INCREDIBIL!!!!!!

    SCUIP PE DREPTATEA VOASTRA, OTREPE NENOROCITE!
  • +4 (4 voturi)    
    2 nesimtite ! (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:01)

    Gogu extremistu [utilizator]

    Judecatoarea + avocata.Acum cativa ani, la firma unde lucrez, un coleg a fost arestat. Vindea casetofoane furate din masini. Ulterior, s-a descoperit ca masluia actele firmei si isi insusea mari sume de bani .Am crezut ca o sa faca puscarie multa vreme. M-am intalnit dupa cateva luni cu el pe strada.Era liber.Mi-a povestit ca a dat bani avocatei lui ca sa-i dea mita judecatoarei.Stiti ce i-a raspuns judecatoarea ? Ca trebuie sa dea mita la procuror intai, ca altfel ala o recuza. Si atunci, avocata l-a mituit pe procuror , apoi pe judecatoare si intr-o mare armonie, acestia l-au declarat nevinovat. Toti se cunosc intre ei si se acopera unul pe altul. Asta e justitia in Romania.Cine e atat de naiv incat sa spere ca o sa gaseasca vreodata dreptate in sistemul nostru juridic ? Cei care ar trebui sa faca dreptate sunt la randul lor infractori. Nu merita altceva decat dispretul nostru. Iar daca va accidenteaza vreodata vreun judecator sau procuror beat si tupeist, faceti-va dreptate singuri cu levierul si fugiti.Ei niciodata nu o sa fie pedepsiti de ai lor. Jigodiile asa trebuie tratate !
    • 0 (0 voturi)    
      judecatoarea crita (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:17)

      iohann [anonim] i-a raspuns lui Gogu extremistu

      CORECT,pt. ca sa se sesizeze cine trebuie,va trebuii ca romanii sa-si faca singuri dreptate,cu levierul cum spuneai.si inca ceva DEMISIA ,dar nu numai d-na judecator ci si ministrul justitiei cat si premierul TARCSANY:daca intelegeti ce vreau sa spun.....!!!!!!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Hoituri de oameni (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:33)

    Gogu [anonim]

    Si beata si cei care au "judecat-o" sint hoituri de oameni. Cind ma gindesc ca parazitii astea care vor salarii imense traiesc din impozitele pe care le platim noi imi vine sa-mi cumpar o pusca. Trebuie facuta o deparazitare in cloaca aia. Eu daca aveam alcoolemie de 1 la mie aveam dosar penal.
  • +2 (2 voturi)    
    NUP ????????? (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:34)

    xbd [anonim]

    Unde sunt descrise mijloacele de recoltare ??? In Codul Rutier nu spune ce seringa trebuie folosita .

    Conform Codului Rutier, este inchisoare !!!!!



    Domnu procuror, nu este NUP !!!!!!!!

    Asta creeaza precedent !!!!

    RUSINE !!!!

    Noi ceilalti de ce mai respectam legile ?????
  • +1 (1 vot)    
    dobitoci (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:36)

    vasile [anonim]

    Daca mahalagioaica de judecatoare primeste cumva o pedeapsa, inseamna ca nu traim in Romania.
  • +1 (1 vot)    
    nu mai vrem magistrati, judecatori (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:40)

    ciampas [anonim]

    Si pentru asta dar si pentru cum au stiut sa interpreteze legile in parlament(totul in favoarea lor) nu voi mai vota NICIODATA un memebru de partid sau liste de partid pe care se afla un absolvent de drept !
  • +4 (4 voturi)    
    Judecatoarea si avocata ei (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:44)

    Magistratu' [anonim]

    Intamplator am urmarit imaginile si discutiile pe un post de stiri de la noi.
    Este incredibil ce s-a intamplat. Este incredibil cum nu s-au sesizat forurile superioare atata timp cat Romania a fost avertizata de Comisia Europeana ca are probleme la justitie.
    Imaginile spun totul. O femeie beata (ce mare rusine ar trebui sa ii fie unei femei cu bun simt sa fie surprinsa beata, filmata si aratata unei tari intregi), cu un tupeu jegos care ameninta in stanga si in dreapta politistii si da telefoane sa "isi rezolve situatia", si care, culmea, e JUDECATOR in Romania.
    Avocata ei in procesul contra politistilor e si ea de un tupeu fantastic iar sotul ei e prim procuror la Dolj acuzat de lucruri foarte murdare.

    TRAIASCA justitia din Romania care baga la inchisoare babe care fura 2 cepe degerate din piata si scapa exemplare de genul judecatoarei Turcu, sotiei senatorului Paunescu, colonelului Bernevig, etc.
  • +3 (3 voturi)    
    Pe mine ma mira NUP-ul dat de procurori (Vineri, 21 noiembrie 2008, 20:58)

    ploiesteanu [anonim]

    asta e mai grav, cocolosirea partenerilor din aparatul justitiei, cloaca de acolo. Cine sa te judece pe tine cetatean obisnuit ?!!
    Si mai spunem ca occidentalii au ceva cu noi cand ne considera cea mai corupta tara din Europa.
  • +1 (1 vot)    
    subiectul (Vineri, 21 noiembrie 2008, 21:34)

    nesimtita.o..da...!!! [anonim]

    ...
  • +2 (2 voturi)    
    proces corect (Vineri, 21 noiembrie 2008, 21:41)

    iosif [anonim]

    Cu un certificat de la IML ca al ei si alte piese la dosar care au atras nulitatea probelor de stabilire alcoolemie,
    ludecatorul acestui caz nu avea alta optiune: trebuia considerata nevinovata. Problema este cum si de ce au ajuns probele musamalizate in instanta...
  • +1 (1 vot)    
    Fara comentarii... (Vineri, 21 noiembrie 2008, 22:47)

    Gogu extremistu [utilizator]

    Sile Pietroi si Gica Boxeru, eliberati din arest
    de V.M. HotNews.ro
    Vineri, 21 noiembrie 2008, 21:45 Ultima ora

    Curtea de Apel Bucuresti a decis, vineri, eliberarea din arest preventiv a lui Vasile Fierbantu, zis "Sile Pietroi", si a lui Gica Parvulescu, zis "Gica Boxeru, cercetati pentru infractiuni cu violenta.
    Decizia Curtii este definitiva, informeaza Mediafax.
    Politistii bucuresteni au ridicat, in 18 iunie, 16 membri ai gruparii conduse de Sile Pietroi, cautati pentru infractiuni cu violenta, in urma a 25 de descinderi facute in Capitala si judetul Ilfov.
    In 28 iunie, Curtea de Apel Bucuresti a emis mandate de arestare, pentru 29 de zile, pe numele lui Vasile Fierbantu, zis "Sile Pietroi", Teodor Achim, Gica Parvulescu, zis "Gica Boxeru", si Dan Florin Auraru.
    In cazul celorlalti cinci membri ai gruparii pentru care procurorii au cerut arestarea preventiva,initial instanta Curtii de Apel Bucuresti le-a interzis sa paraseasca localitatea de domiciliu pe perioada cercetarilor.


    Asta spune totul despre justitia de c.... din Romania.Hotii se ajuta intre ei. Mai are rost vreun comentariu ?
  • +3 (3 voturi)    
    Felicitari Realitatea Tv (Vineri, 21 noiembrie 2008, 23:12)

    Lucianmotzul [anonim]

    la fel si Dnei Cretulescu pt aceasta emisiune si pentru toata activitatea la acest post de TV. Aceasta femeie cu mutra de alcolica, biata crita ,daca era in alta tara infunda puscaria ,pericol public pe drumurile publice. dar la noi in Romania coruptia este FFF MARE la rang de lege ,egalitate in fata legi, dar nu pt catei. aceasta mafie care sa aciuit la conducerea Romaniei si se perpetuiaza de 18 ani ESTE PT CA NU A_TI STIUT CU CINE SA VOTATI. NU MAI VOTATI P S D ul =ACESTA A DUS TARA DE RIPA ESTE DEZASTRU ,TREBUIE REFORMATE TOATE STRUCTURILE DE SUS PINA JOS INCEPIND CU PARLAMENTUL UNDE SINT GUNOAIELE ROMANIEI, mergeti la vot nu stati si asteptati sa vina alti sa schimbe lucrurile VOI trebuie sa le schimbati prin VOT, VOTATI ORICE PARTID AFARA DE PSD.=CORUPTIE, DEMAGOGIE, MINCIUNA ,HOTIE,
  • +1 (1 vot)    
    magistrati (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 1:42)

    victor [anonim]

    Nu este singura judecatoare betiva dna. Turcu si la Craiova sunt judecatori betivi de exemplu Beuca Laura Maria presedinta Tribunalului Dolj dar aici politistii dunt precauti si nu fac gafe ca cei damboviteni Asta da justitie
  • 0 (0 voturi)    
    UNJR sa forteze aplicarea legii. (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 8:13)

    Alin [anonim]

    Chestia cu analizele pe altii chiar daca nu sunt standard ii baga cu anii in inchisoare, dar pe judecatoare nu, induce ideea ca nu mai exista nici o justitie. Atunci de ce un judecator nu ar omori pe cineva pentru ca l-a suparat? Atunci de ce cineva cu influenta nu ar fura ceva pentru ca ii place? Oricum nimeni nu-i sanctioneaza.
    Vazand aceasta nedreptate omul simplu poate sa inteleaga ca singura sansa este sa-si faca el dreptate.
    Domnii de la UNJR de la CSM, domnii avocati, procurori, judecatori nu trebuie sa lase cazul asa.
    Cand cineva greseste trebuie sa plateasca. Nu se poate minti un popor intreg in fata.
  • 0 (0 voturi)    
    ceausescu (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 8:33)

    anonim [anonim]

    Pe vremea lui Ceausescu, nu cred ca se putea intampla asa ceva. Si atuncea erau nereguli in justitie, dar nu asa pe fata. Atuncea macar judecatori aveau frica de partid dar acuma nu au frica de nimic. Ei sunt intangibili ..... Asta e Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Jal-nic (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 8:35)

    arletty [anonim]

    Nici avocata doamnei nu e mai breaza... Vai si amar cum se comporta majoritatea celor din justitie, incultura cit cuprinde, tzoape smechere si papagali cu tupeu cam prea multi.. Iar de la ora de morala, sa lasam, nu e cazul, au chiulit in corpore. Jal-nic
  • +1 (1 vot)    
    ORGII (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 8:36)

    DIDEL [anonim]

    Pai de unde venea beata ? Bause cu mine ? sau cu vre uun amarat? Cloaca e mare .Numai cine a mers in tribunal stie .Cati oameni si-au gasit dreptatea ? Are cineva solutia ? Sa auzim .
  • 0 (0 voturi)    
    reactia populatiei (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 10:35)

    bibi [anonim]

    existea si alte moduri de a protesta, la dispozitia populatiei indignate. de ex. se poate scrie posturilor de televiziune, dar folosind numele real al expeditorului. de asemenea, in cazul in care acea judecatoare continua sa apara in sala de judecata, cei care ii cunosc istoricul ii pot solicita recuzarea, sau pot parasi sala etc.. exista moduri de protest, desigur, insa acestea implica riscuri mici-mari. vi le-ati asuma, stimabililor?
  • 0 (0 voturi)    
    Sila... (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 14:23)

    ADI [anonim]

    Mi-e sila de judecatori dupa ce am vazut-o pe femeia asta. Era dezgustatoare. Imi aduc aminte cand spunea ca nu are ce vorbi cu un politist, asta in conditiile in care in fiecare zi, prin natura meseriei, discuta cu procurori si politisti.
  • 0 (0 voturi)    
    cine-i asta (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 14:37)

    cucurigu [anonim]

    mai frate, nu pot sa inteleg cat de importanta este aceasta persoana de nu se atinge nimeni de ea? Daca ar fi fost einstein si lucra la vreun proiect de transformare a pietrelor in aur mai intelegeam dar asa ...
    • 0 (0 voturi)    
      Cum e Turcu-i si chistolul statului de drept tras (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 14:58)

      Bascaliosul [utilizator] i-a raspuns lui cucurigu

      Care imaginea a justitiei a fost prejudiciata?

      Fiti seriosi !
      Sa consideri ca imaginea de bascalie a justitiei poate fi mai prejudiciata decat arata de vreo 2 ani incoace e ca si cum am pretinde ca:

      -muma padurii ar obtine o imagine de invidiat daca si-ar pune silicoane sau judecatoarea Turcu, daca era treaza, putea sa castige conursul de frumusetze renumit „Miss-terioasa justitia”- beata de ea, deja intunecata, chioara si vai de capul ei ... inexistent;

      -Mugur Ciuvica si „ziaristul senior al Adevarului ...gol-golitz” Ionitza , invitati cu vreo jumatate de ora in urma la Realitatea TV, ar putea fi mai putin penibili fiindca tocmai ei dau lectii despre comportament, moralitate si judeca imaginea afectata de judecatoarea cu pricina in sange;

      -judecatoarea cu alcoolemia ...scapata de sub control ar fi mai vinovata decat cei abilitati (platiti degeaba din banii credulilor) sa ne demonstreze ca suprematia legii este echivalenta cu existentza statului de drept;

      -imaginea avocatei are avea iz de justitie mai frumos aromata, supa cum se arata mana-n mana cu judecatoarea (la bine si la tras din greu ), acum ne poate trage lectii despre statul de drept de-a drepata celor mai treji dintre judecatorii cu dreptatea in mana, la fel cum etiloscopul nu masoara doar alcoolemia din aerul expirat, ci stie singur-singurel sa fie bun cand trage si expira un prost de rand, dar o face pe nebunul cand ne trage in piept justitia in frunte cu beata judecatoare;

      Pe scurt, feriti-va de judecatorii treji si de imaginea justitiei lor, fiindca in fata unui judecator beat-critza mai aveti sansa sa-l prindetzi ...intr-o buna dispozitie si sa va dea ce vi se cuvine !

      Statul de drept ne duce si ne-a fost tras de mult (cu justitie, cu tot), ca presul ...de sub picioare.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce va mirati ? (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 15:27)

    mihai [anonim]

    Guvernul e putred si corupt; politicienii, parlamentul si senatul sunt putrede si corupte; politia e corupta; oamenii de afaceri sunt corupti; doctorii si personalul medical sunt corupti. Vreti ca justitia si justitiarii sa fie altfel in aceasta mare de putreziciune ?
  • 0 (0 voturi)    
    justitia (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 17:53)

    gogu [anonim]

    SCUIP, toate relele in Romania numai dela acest segment al justitiei nesimtite se trag!
  • +1 (1 vot)    
    Domnule Ministru de Interne, iesiti la rampa! (Duminică, 23 noiembrie 2008, 7:07)

    hotnewsfil [utilizator]

    Da, asa este, doamna in cauza a gresit grav. Toti am vazut oameni ametiti de bautura peste masura. Doamna judecator era in aceasta situatie. Avocata doamnei a speculat bine faptul ca aparatele folosite de politisti nu erau omologate.
    Desigur, CSM trebue sa aprecieze obiectiv situatia in care s-a aflat doamna judecator si sa ne comunice decizia luata in cauza. Dar, la fel de adevarat si de necesar este ca domnul Ministru de Interne sa ia asupra sa o parte din vina ca politistii nu respecta legea care ii obliga sa foloseasca numai aparate omologate. Domnul Ministru trebue sa-i sanctioneze sever pe cei ce au incalcat legea, sa verifice situatia in toata tara. Nu cumva avem, si in acest caz, o lege buna dar n-am avut bani sa cumparam aparate omologate sau am zis, pe romaneste, "lasa ca se poate si asa" (cu aparate neomologate). Asteptam o luare de pozitie si a domnului Ministru de interne.
  • +1 (1 vot)    
    CITITI CODUL RUTIER (Duminică, 23 noiembrie 2008, 13:03)

    Cela [utilizator]

    La art.87,al.5 din ord.urgenta 195 /2002 scrie - refuzul,impotrivirea ori sustragerea conducatorului unui autovehicol ........de a se supune recoltarii probelor biologice sau testarii aerului expirat,in vederea stabilirii alcoolemiei .... se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 7 ani . Deci politistii aveau la indemina intocmirea unui dosar penal cu infractyiunea de mai sus ,trebuiau doar 1-2 martori ( si se pare ca erau mai multi ) . DE CE nu au intocmit dosar penal pe acest motiv de refuz al recoltarii probelor biologice ?????? Pt. ca urmareau altceva , de accea nu a ajuns in presa subiectul . Cu o filmare de 1 ora ,in care se savirseau mai multe infractiuni ,televiziunea care a detinut filmul se face vinovata de TAINUIRE > Deabia de acolo in colo putem vorbi de d-na judecator daca era sau nu beata daca este sau nu justitia corupta . Ea a profitat de greselile voite sau nu ale politistilor si cu o avocata buna le-a aratat cit sint de prosti . Cam asa stau lucrurile din punctul meu de vedere ,. Greselile din justitie pleaca in mare parte din dosarele prost intocmite de politisti . Deci de aici trebuie inceput . Apoi urmeaza procuroriii si abia la sfirsit judecatorii care trebuie sa judece dupa ce acte sint la dosar ,. Nu cred ca in Romania se vor rezolva aceste nereguli curind. Cu toate ca in justitie sint acum destul de multi tineri , Trebuie o reforma puternica si in MI si in Justitie . Parerea mea.
  • 0 (0 voturi)    
    e revoltator... (Luni, 24 noiembrie 2008, 15:27)

    luci [anonim]

    si sunt indignat de cum a fost solutionat acest caz,
    pe de alta parte sunt de acord cu cineva, care mai sus, spunea ca la fel ar face si el, si altul si ca asa se intampla in orice alta tara....
    ca o concluzie, asta este sistemul in care traim, un sistem bazat pe coruptie, crima, pornografie, droguri, etc., sclav al banilor, indiferent de mijloace,...
    cam multi oameni revoltati totusi, nu v-ati obisnuit cu sistemul? (nu mi-a placut comunismul, nu sunt adeptul lui, dar legea era lege, ba era aplicat chiar cu exces de zel..., acum, vazand cele doua sisteme, as prefera un capitalism de stat, ce ziceti?)
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Miercuri, 26 noiembrie 2008, 9:59)

    cla [anonim]

    nu se poate sa fie lasata libera ,cu carnetu in buzunar,si fara nici o pedeapsa,judecatoarea e de o nesimtire crasa,o putoare de femeie ,ordinara.politisti si au facut datoria ,altii pt fapta asta platesc,avocata la fel o mincinoasa,face pt bani totul,dar sa nu uite ca dumnezeu le va plati cat de curand.coruptia de la justitie porneste,chiar nu vedeti,sunt niste ordinari toti din justitie,dl ministru david ce face in situatia asta,,la fel si dl basescu.stimati moderatori si oameni buni din tv realitatea faceti ceva,,nu se poate lasa asa un caz liber,nesimtita de cica judecatoare e beata turta chiar nu vedeti....1.00mg/l alcool inseamna infractiune ,nu libertate dl.faceti ceva.sunt doua ordinare de femei judecatoarea si avocata de cacat.sa se aleaga prafu de ele .
  • 0 (0 voturi)    
    VOI NU STITI NIMIC BAI (Joi, 27 noiembrie 2008, 0:59)

    JUDECATOR CALACHE [anonim]

    Eu am fost de fatza bai copii doamna betiva ma scuzati judecatoare nu era beata. Politistii erau matoi, crita daca va uitati atenti la imagini va dati seama imediat. Cine insista ca un papagal sa mearga la spital sa-i recolteze sange, politistul, deci el era muci. Sa-mi bag picioarele de acum inainte numai beat muci urc la volan, cand or sa ma prinda o sun pe ,, mamica" judecatoare sa ai dea in judecata pe ,,betivii "astia de politisti. TRAIASCA TUICA DE DIMBOVITA.
  • 0 (0 voturi)    
    betiv = judecator (Joi, 27 noiembrie 2008, 1:16)

    CEAUSESCU [anonim]

    BAI FRATILOR m-am hotarat . Eu sunt un betiv notoriu am fost pe la dezalcolizare si nimic imi place sa beau sa ma fac muci. Mama saraca imi tot zice ce viitor sumbru ma asteapta. Dar am avut acum un moment de sclipire ma apuc sa dau la drept, ajung judecator si pot in continuare sa beau fara probleme , mama fericita ca are un baiat judecator si eu fericit ca ma fac muci zi de zi. Traiasca Romania, tara ALCOLICILOR judecatori


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version