Miercuri este inaugurat tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu - Linia de centura

de Carla Dinu     HotNews.ro
Miercuri, 19 noiembrie 2008, 8:22 Actualitate | Esenţial


Tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu - Linia de centura, amplasat in sectorul 3 al Capitalei este inaugurat miercuri de ministrul transporturilor, Ludovic Orban, potrivit unui comunicat al ministerului.

Linia se intinde de la intersectia bulevardelor Nicolae Grigorescu cu Theodor Pallady, pana la comuna Catelu ­­(Linia de centura).

Tronsonul are o lungime de 4,75 km si patru statii: Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Policolor si Linia de Centura.

Dupa terminarea lucrarilor de modernizare a instalatiilor de control al traficului, trenurile  vor circula distinct pe cele doua magistrale, eliminandu-se debarcarea calatorilor de la statia Eroilor.

Acesta va putea fi folosit incepand cu data de 20 noiembrie 2008, circulatia desfasurandu-se in orar 5:00-23:00.

Investitia s-a ridicat la 145 milioane euro, cu finantare de la bugetul de stat si Banca Europeana de Investitii, dupa cum a anuntat Metrorex.



















2600 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    investitie (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 8:41)

    Horia [anonim]

    O investitie complet fara rost pentru tronsonul final spre linia de centura. Extinderi ale liniei de metrou spre centura sunt foarte binevenite in contextul in care intersecteaza artere importante de iesire/intrare spre Bucuresti (DN1, DN6, autostrazi, etc) pentru ca, in cumulare cu niste parcari adecvate, sa tenteze soferii externi de Bucuresti sa isi poata parca masina acolo si sa nu mai intre in Capitala. Dar Catelu???? Inca o mostra de imbecilitate a Minsterului de profil. Iar metroul spre Drumul Taberei, zona cea mai blocata din Bucuresti nu este nici macar in faza de licitatie a Consultantei...
    • +2 (2 voturi)    
      Ai auzit de A2 ? (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 9:13)

      cezar [anonim] i-a raspuns lui Horia

      Bre Horia,
      Statia Linia de centura este plasata la intrarea pe autostrada soarelui A2, asa ca te cam contrazici.
      Oricum rusine - 4 statii in 19 ani dar decat sa-l astupe mai bine ca l-au terminat.
      • +2 (2 voturi)    
        A2? (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 9:52)

        xyz [anonim] i-a raspuns lui cezar

        Cezare, stai asa sa inteleg si eu: deeeci, linia aceasta de metrou va fi folosita de cei care vin cu masina dinspre Constanta. Vor parca undeva la intrarea in Bucuresti si vor lua metroul. Corect? Sa traim sa o vedem si p'asta: romanul dandu-se jos din masina ca sa se urce in metrou.

        Astept cu interes un raport peste cateva luni care sa contina numarul de calatori pe acest tronson. Asta ca sa ne convingem si noi ca nu sunt bani aruncati. Sau sunt?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu va agitati aiurea (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 12:34)

          Kap [anonim] i-a raspuns lui xyz

          Din cite stiu eu, acest tronson era terminat in proportie mare de taica Ceasca, iar baietii l-au finalizat doar.
          4 statii in 19 ani?Era bine si doar atit!
        • 0 (0 voturi)    
          e corect (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 13:59)

          eu [anonim] i-a raspuns lui xyz

          Sunt cateva sute de romani care vin zilnic din comuna Berceni sau Vidra, se dau jos din masina si iau metroul de la Depoul IMGB sau IMGB. Si daca ar fi parcari mai mari, ar fi si mai multi.

          Iar Berceni si Vidra nu sunt nici pe autostrada nici pe vreo sosea spre un oras mare.
  • +1 (7 voturi)    
    noul tronson metrou (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 8:47)

    anonim [anonim]

    super veste! se pare ca unele lucruri se mai misca si in Bucuresti
    • -1 (3 voturi)    
      Chiar asa: Super veste! (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 9:10)

      Copilu Comun [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Si unde mai pui ca le misca Orban?Nu-i minunat? Cine va mai putea contesta realizarile actualului ministru si implicit guvern?
  • +3 (3 voturi)    
    wow (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 9:38)

    liviu [anonim]

    are 4 statii !!!! mamaaaaaaaaaaaa
    si nu a durat constructia lui decat 19 ani !!! (plus perioada dinainte de 89)
    in stilul asta in numa 200 de ani o sa avem si noi metrouri comparabile cu parisul, vienna etc...
    felicitari puterii, haideti cu totii sa votam, cu stegulete, lozinci si aplauze !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Pericol! (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 9:50)

    Catalin [anonim]

    Cineva sa-l opreasca pe Orban. Sa nu mearga la inaugurare. Mai bine sa stea acasa cu un spritz si sa zdrangane la chitara.

    A anuntat ca va inaugura 25 km din autostrada transilvania si au avut loc alunecari de teren.

    A inaugurat pasajul de la Bascov si in aceasi zi au sarit capacele de canal, provocand 4 accidente.

    Daca inaugureaza si acest tronson cine stie ce se mai intampla!
  • +1 (1 vot)    
    era gata 80% (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 10:31)

    cetateanu [anonim]

    oameni buni, sa ne intzelegem! tronsonul acesta era gata 80% in 1990 cand au stopat lucrarile. A durat 19 ani ca sa-l finiseze!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Interese (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 11:10)

      Sikone [anonim] i-a raspuns lui cetateanu

      Pai normal ca l-au terminat acum ! Pentru ca interesele sunt mari. Doar in aceeasi zona s-a finalizat Arabesque si exista proiect Real si Ikea. Daca nu erau aceste proiecte, mai dura 15 ani !

      Chiar si cu aceste proiecte, nu inteleg de ce au avut ca prioritate acest tronson in loc sa se ocupe de cel din nord, pana la aeroport ! Cred ca era mult mai util acesta din urma.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru Sikone (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 12:57)

        Andy [anonim] i-a raspuns lui Sikone

        Sikone, cea mai proasta si inutila intrebare pe care o poti pune vreodata in Romania e "de ce?". Raspunsul e mereu acelasi: "de..treci codrii de arama..."
  • +3 (3 voturi)    
    MAGISTRALA 1 = BATAIE DE JOC IN FIECARE ZI (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 10:57)

    Un calator inghesuit ca sardeaua [anonim]

    va consider "inca" gazetari seriosi si care prezinta realitatea ne-senzationala si tabloida.
    domnilor va rog sa faceti un articol despre cum isi bate joc metrorex de noi cei care platim in fiecare zi prin circulatia trenurilor la interval de 15 min pe magistrala 1 si la interval de 20 de min intre industriilor si eroilor asa cum s-a intimplat azi dimineata intre orele 8-9.

    sardele e un cuvint prea blind pentru a descrie felul in care calatorim in fiecare dimineata si dupa amiaza..

    e o bataie de joc pe fata. e o lipsa acuta de garnituri de tren care sa circule la intervale rezonabile in functie de valorile de trafic orare....!!!

    pe linga faptul ca in anii 80-90 garniturile circulau la intervale mai mici de la industriilor la republica acum nu sunt in stare sa circule in orele de virf nici macar la intervale de 5 min pina in eroilor...!!!!

    acum au mai luat din garniturile existente pe relatia pantelimon-dristor 2 si le-au bagat pe noua magistrala....in felul acesta se circula infernal la intervale foarte mari....

    concluzie: singurul mijloc de transport care mergea prin capitala fara ambuteiaje e administrat de catre conducere in bataie de joc pentru cetatenii platitori.....asa e in toate regiile unde exista un dezinteres generalizat in a functiona bine lucrurile.....si nu ii trage nimeni la raspundere....
  • +3 (3 voturi)    
    rusinos... (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 10:58)

    mozzy [utilizator]

    Deci 4 statii, aproape 5km, in 19 ani; dar culmea! va vi inaugurat de ministrul transporturilor!

    singurul lucru bun pe care putea sa-l faca nea ministru, era sa dea azi un comunicat prin care, in numele ministerului sa-si ceara scuze pentru durata lucrarii, iar tronsonul sa fie deschis pur si simplu, fara nici o ceremeonie, pentru ca nu e nimic de sarbatorit. Asta daca nea ministru (sau cineva apropiat din minister) avea vreun pic de bun simt, ceea ce e muuult mai greu decat constructia a 5 km de metrou.

    Cat despre utiliatea acestei linii, e alta discutie. Asta gandindu-ne ca cei 5 km se pot parcurge pe jos in 40 de minute, cu bicicleta sau cu tramvaiul in maxim 10 minute. Iar ca sa schimbi, la N. Grigorescu, ca sa mergi spre Dristor trebuie sa urci un etaj si sa cobori apoi in cealalta statie, unde astepti, inevitabil, legatura. Care, cum numai la metrorex am vazut, e perfect sincronizata, sa vezi cum pleaca din statie in momentul in care tu ajungi acolo.

    Rusine dom ministru
  • +1 (3 voturi)    
    . (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 11:00)

    Mda [utilizator]

    lol, useless. ma intreb ce ar fi facut primarii nostri (in cate mii de ani) daca am fi avut un oras de dimensiunea new york-ului. 4 statii in 19 ani?! :)) si mai sunt si inutile. de ce nu leaga costin georgian de piata muncii, calarasi, universitate? apoi sa continue pana in drumul taberei prin cotroceni. asta ar fi fost un tronson mult mai util. dar vai, am iesire la soseaua de centura :)) vorba celui de mai sus, vin cu masina de la mare pe a2 si o parchez la statia de metrou, ca mai apoi sa iau metroul pana acasa :))
  • +2 (2 voturi)    
    parcare (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 11:13)

    starchaser [utilizator]

    In alte orase este utilizata metoda unei statii de metrou afara din oras, cu o parcare mare. In Roma exista, si este folosita de foarte multi iar parcarea este gratuita pentru cei care au abonament de metrou.
    • +1 (1 vot)    
      . (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 11:49)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui starchaser

      stai linistit, la noi ar fi fost ocupata de mafiotii Dali Parking
  • +1 (3 voturi)    
    Cu mana intinsa (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 12:24)

    b09d4n [utilizator]

    Asteptai mereu sa va faca "autoritatile" si comparati cu alte orase din Europa. Acolo exista intreprinzatori (care aici in Romania sunt huliti) care investesc in metrouri, parcari...

    Ce putem reprosa autoritatilor este lipsa unui cardu legislativ.
    • 0 (2 voturi)    
      . (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 14:00)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui b09d4n

      nu stii ce vorbesti. ia cumpara tu, marele investitor, cateva garnituri de metrou. ba chiar apuca-te sa sapi cateva statii. nu cumva metrorex ar trebui sa faca asta? ca tot fac milioane de dolari lunar din milioanele de cartele vandute.
  • +2 (2 voturi)    
    Fac pariu (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 12:32)

    Rhadoo [utilizator]

    De terminat, trebuia terminat acest tronson, ca doar fusese proiectat si inceput inainte de 1989 si cred ca pe vremea aia oamenii aveau ceva in cap cand construiau.
    Fac pariu pe ce vreti ca suma spusa acum oficial este de fapt, neoficial, mult mai mare decat ar fi trebuit sa fie, ca de, la noi e problema aia cu ia comisionul, mai de ceva la ministru sa castigi licitatia si de-abia dup-aia te apuci de constructia propriu-zisa. Mai ales ca tunelul fusese deja sapat, mai trebuia doar finisat, si sa fim seriosi, nu cred ca s-au facut statii ca cea de la unirii.
    Oricum, acum sa faca bine guvernul viitor, ca cel de acum nu va mai fi, sa inceapa urgent lucrarile la tronsonul care merge la aeroportul Otopeni ca sa-l si termine in 4,5 ani (stiu, am asteptari normale, dar un pic cam mari pentru posibilitatile politicienilor nostri incompetenti si pusi pe furat). S-ar impusca doi iepuri, odata ca ar fi si la noi , ca intr-o capitala care se respecta, o legatura cu aeroportul, apoi ca s-ar face legatura cu orasul Otopeni pentu cei care fac naveta. S-ar mai elimina si din trafic, deoarece omul va prefera sa mearga cu metroul, decat sa dea o gramada de bani pe benzina ca sa vina sa lucreze in Bucuresti, sau invers, din Bucuresti sa mearga in Otopeni sa lucreze.
  • 0 (0 voturi)    
    progres tehnologic (Miercuri, 19 noiembrie 2008, 14:10)

    Filip [anonim]

    Asa ca o comparatie amuzanta: interesati-va cat s-a construit in 19 ani acum un secol la metroul din Paris. Luati in calcul si progresele tehnologice semnificative ale vremurilor noastre. Suntem de tot rasul, facem ceremonie de deschidere la un ciot de linie.
  • 0 (0 voturi)    
    transporturi (Vineri, 1 iulie 2011, 16:38)

    NINEL [anonim]

    harababura totala la transporturi de sus pana la directorii generali tinuti in brate de privati si sindicate, asa va trebuie ! nicio data nu a fost mai mare haos aici , ca acum.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version