Bucurestenii vor putea reclama orice probleme legate de apa, canal, gaz, telefonie, electricitate, gropi si semaforizare din cartierul in care locuiesc sau pe care le intampina in drumul prin Capitala. Tot ce trebuie sa faca este sa apeleze gratuit numarul 0800 800 882 si apelurile vor fi preluate si redirectionate, in functie de natura reclamatiei. Mai multe echipe vor asigura permanenta la Dispeceratul de Urgenta astfel incat sa poata face fata tuturor problemelor sesizate, informeaza Antena 3.

Dispeceratul Integrat de Urgenta al Primariei Bucuresti va fi functional incepand de sambata.

Scopul infiintarii este acela de a pune la un loc si a coordona toate serviciile de urgenta constituite la nivelul Administratiei Strazilor, RATB, RADET, Apa Nova, Distrigaz, Electrica, Luxten, Romtelecom, pentru a remedia rapid si eficient toate problemele legate de retele edilitare (apa, canal, gaz, telefonie, Electrica, Radet, Ratb, Luxten), drumuri (gropi, tasari, surpari, canale lipsa) si semaforizare.

"Trebuie sa avem si feedback-ul din teren, in sensul ca lucrarea a fost terminata, in asa fel incat sa nu mai ramana cioburi pe jos dupa ce se repara, asfaltul spart si sa mai treaca inca patru zile pana ne suna un cetatean", a declarat sambata primarul Sorin Oprescu, prezent la inaugurarea Dispeceratul Integrat de Urgenta al Primariei Bucuresti, citat de Realitatea TV.