Traian Basescu: Distrugerea economiei pentru ca s-ar da bani la educatie sau sanatate este una dintre marile minciuni

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Luni, 27 octombrie 2008, 11:17 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu a declarat luni ca educatia si sanatatea reprezinta doua mari prioritati ale mandatului sau, subliniind ca este de acord cu majorarea salariilor si in sanatate, contra reformei sistemului.

"Distrugerea economiei nationale pentru ca s-ar da bani la educatie sau sanatate este una dintre marile minciuni propagandistice. Nu suntem in dificultate in a aloca resurse. Mai putini bani la clientela si mai multi la prioritatile reale", a spus seful statului la intalnirea cu membrii Comisiei prezidentiale pentru analiza si elaborarea politicilor din domeniul sanatatii publice din Romania. In urma cu doua zile premierul Tariceanu declara ca majorarea iresponsabila a salariilor va ingenunchea economia.

Comisia prezidentiala a fost infiintata la sfarsitul anului trecut, cu scopul de a analiza si de a propune solutii de imbunatatire a sistemului sanitar din Romania.

Comisia este condusa de Cristian Vladescu, fostul sef al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate.

Declaratiile presedintelui Basescu:

  • exista si o alocare de resurse nu tocmai optima, ca sa nu folosesc un cuvant mai dur
  • aces buget de 6 miliarde de euro chiar si optim utilizat nu este suficient
  • educatia si sanatate reprezinta doua mari prioritati
  • este socant sa vezi ca ne mentinem in topul tarilor cu mortalitate infantila extrem de ridicata
  • raportul mi se pare o radiografie corecta a sistemului de sanatate
  • raportul va fi postat pe siteul prezidential
  • sunt unul dintre cei care militeaza pentru alocarea responsabila a resurselor
  • nu se pot da salarii fara reforma sistemului
  • distrugerea economiei nationale pentru ca s-ar da bani la educatie sau sanatate este una dintre marile minciuni propagandistice; sunt alte probleme mult mai grave
  • mai putini bani la clientela si mai multi la prioritatile reale
  • nu se poate pune semnul egal intre bugetul Romaniei si bugetul Ungariei






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3967 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    atunci... (Luni, 27 octombrie 2008, 11:22)

    stefan v [anonim]

    Sa conditioneze marirea salariilor de adoptarea unor mecanisme (printre care salarizarea diferentiata dupa performante si rezultatele muncii), asa incat marirea chiar sa aiba efect. De exmplu, se pot amana maririle de salarii pana cand nu se adopta, simultan, aceste mecanisme.
    • -4 (6 voturi)    
      propunerea dvs ar fi fost salutara.... (Luni, 27 octombrie 2008, 11:53)

      YFS [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      in 2004, nu acum dupa ce raul s-a produs deja.
      • +6 (6 voturi)    
        never (Luni, 27 octombrie 2008, 11:59)

        stefan v [anonim] i-a raspuns lui YFS

        Niciodata nu-i prea tarziu. Si ce sa facem, sa mergem asa la infinit?
        • 0 (4 voturi)    
          Ivanu are dreptate... (Luni, 27 octombrie 2008, 12:23)

          YFS [anonim] i-a raspuns lui stefan v

          Totul trebuie regandit si schimbat in aceasta tara. Suntem departe de ce se petrece in prezent in lume si, daca nu ne adaptam, rapid, scapam iar trenul. Sa incepem cu schimarea Constitutiei si legilor strambe, se revedem sectoarele pilon ale tarii, sa ne adaptam politica externa la nevoile noastre si sa fim mai patrioti si mai pragmatici, sa nu neglijam pe cei multi...tocmai pentru ca sunt multi.
          • -1 (3 voturi)    
            coincidenta (Luni, 27 octombrie 2008, 12:51)

            stefan v [anonim] i-a raspuns lui YFS

            cu schimbarea guvernarii este o imprejurare fericita. Societatea civila trebuie sa preseze din toate puterile sa schimbam macazul. Trebuie mers pana la demonstratii de strada, daca se repeta opereta in 2005, 2001, 1996, ....
          • +1 (3 voturi)    
            multi comentatori si analisti (Luni, 27 octombrie 2008, 15:17)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui YFS

            s au axat pe discursul lui Basescu de la promulgarea legii ,dar au neglijat intalnirea lui base cu liderii sindicatelor din invatamant din ziua promulgarii legii
            'sindicalistii au semnat 'pactul pe invatamant' care odata aplicat va reforma invatamantul si v a conduce inevitabil si la pierderea unor locuri de munca prin schimbarea 'programei scolare'

            Basescu a dovedit ca este 'om politic' si a transformat legea salarizarii intr o arma redutabila de lupta cu inertia din sistem
            • 0 (0 voturi)    
              aiurea (Luni, 27 octombrie 2008, 18:23)

              haha [anonim] i-a raspuns lui directia 5

              Daaa ... si marmota invelea ciocolata in staniol. Pai sa faca mai intai reformele alea pe care le-a produs Basescu, expert in toate de la economie la bucatarie, in 5 minute si dupa aia sa le dea banii. Eu stiu ca la servici mai intai trebuie sa-ti creasca productivitatea, dupa asta iti creste salariul, nu invers cum propune Base.

              Asta daca grija lui de "politician redutabil" ar fi intr-adevar reformarea invatamantului si nu exploatarea cu cinism a unei situatii pentru a-si trage niste voturi in plus. Dar cum le da mai intai banii, bani care *nu exista* si pe care ii va lua tot de la noi, din taxe si investitii taiate, tind sa cred ca e doar un populist inconstient, nu un "politician redutabil". Poate redutabil in a ne distruge economia cel mult.
              • +1 (1 vot)    
                aiurea (Luni, 27 octombrie 2008, 19:47)

                Petrovici [anonim] i-a raspuns lui haha

                Bani exista iar Parlamentarii au si indicat sursa : Relu Fenechiu. Mai adauga Patriciu, Felix papungiul, Copos, DIP, Nicolicea, Tariceanu care s-a indopat din taxa pe poluare care ne-a saracit noua bugetul, etc. Tind sa cred ca Base este cel mai potrivit pentru functia pe care o are. Cred ca e printre foarte putinii care pot aduce bine romanilor. La actuala coalitie PNL-PSD in carca cu PC-UDMR nu vad decat mafioti pusi pe excrocherii, pe imbogatire nelimitata. Nu le mai ajunge domnule deloc.
              • +1 (1 vot)    
                sti prost (Luni, 27 octombrie 2008, 20:35)

                directia 5 [anonim] i-a raspuns lui haha

                productivitatea muncii nu poate creste fara investitii
                banii exista ,dar sunt cheltuiti pe wc-uri de 7 miliarde ,garduri de 35 miliarde ,loganuri de 70 000euro etc,

                cresterea salariala de 50% poate fi folosita ca arma contra sindicatelor din invatamant pentru a fi fortate sa accepte reforma sistemulu
                Basescu nu face bugetul,nici nu l aproba si nici nu este ordonator de credite,asa ca sunteti pe alaturi cu marmota cu tot
              • +1 (1 vot)    
                imi place comentariul tau, dar... (Marţi, 28 octombrie 2008, 7:03)

                YFS [anonim] i-a raspuns lui haha

                nu am retinut decat ca esti infantil. La voi, la PNL, toti sunteti saraci cu duhul? Ca, pana acum, nu am vazut nimic inteligent emanat de voi? Singurul lucru de mentionat este prietenia lui Tariceanu cu Iliescu, Hrebenciuc, Geoana, nastase si Voiculescu.
    • +3 (5 voturi)    
      . (Luni, 27 octombrie 2008, 12:01)

      Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui stefan v

      da, sa se dea salarii dupa performanta, sau sa se mareasca salariile dupa implementarea unor reforme in invatamant, nu acum
      • +2 (6 voturi)    
        Reforme (Luni, 27 octombrie 2008, 12:50)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Ivanu

        Pai reforme in invatamant se tot implementeaza de 15 ani. Dar salarii, ioc!

        Nu trebuie redescoperita America. E suficient sa se ia exemplul tarilor vestice. Sa se ia criteriile de acolo si nivelul salarizarii profesorilor in raport cu ceilalti bugetari.

        Ca altfel, daca pui intai conditiile de performanta, alta reforma (a cata in invatamant?), si dai in schimb promisiunile unei salarizari mai bune la pastele cailor, deficitul de cadre didactice bine pregatite se va adanci si mai mult. Si pe buna dreptate!
  • -7 (9 voturi)    
    MArko Bela te iubim ! (Luni, 27 octombrie 2008, 11:23)

    Popescum [anonim]

    De ce il iubim pe MArko Bela ? http://despre-politica.blogspot.com/2008/10/i-love-you-marko.html
  • -4 (22 voturi)    
    bv basescule (Luni, 27 octombrie 2008, 11:26)

    un roman [anonim]

    asa tata e bine sa zici din gura da de unde bani mosule,ia zile tu de unde scoatem banii cred ca sindicatele e bine sa vina sa negocieze cu tine salariile sa nu se mai duca la guvern
    • -7 (17 voturi)    
      Cand in sondaje te duci in jos... (Luni, 27 octombrie 2008, 11:52)

      George [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Pentru ca Basescu alaturi de PDL au pierdut increderea romanilor si pentru ca se duc in jos din ce in ce mai mult, nu stiu ce sa mai faca...

      Si-au ales acest subiect, educatia + sanatatea, extrems de sensibil si cu foarte multe probleme, insa nu trateaza cauza deficientelor din acest sistem.

      Sa fie clar, problema nu e data de salarii! Atat in educatie cat si in sanatate problemele apar din cauza investitiilor in infrastructura, aparatura moderna, cladiri... etc.

      Marirea salariilor va stopa tocmai investitiile in aceasta directie, in capital fix...

      El Base s-a facut din nou de ras si isi arata din nou populismul excesiv... Sa ne fereasca Dumnezeu sa mai fim condusi pe viitor de oameni gen Basescu, Geona, Nastase, Ilisescu...
      • +8 (10 voturi)    
        . (Luni, 27 octombrie 2008, 12:03)

        Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui George

        scade Base si cu PDL, dar vrei sa creasca PSD?
        Un presedinte pe nume A. Nastase Numara Oua si un premier pe nume M. Geoana Prostanac vor duce tara la vale rau de tot
        • +2 (6 voturi)    
          nu e neaparat (Luni, 27 octombrie 2008, 13:42)

          io [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

          Nu tre sa creasca nici PSD, nici n-ar avea de ce, e plin de tampiti. Poate sa creasca PNL si sa scada PDL si PSD cat vor ele, nu sunt decat niste populisti fara idei, nu inteleg ce e in capul celor care-i voteaza.
          • -1 (7 voturi)    
            Ai mare dreptate... (Luni, 27 octombrie 2008, 13:47)

            George [anonim] i-a raspuns lui io

            Exact asta se va si intampla... PNL deja creste in sondaje, iar Populistii (PDL) + Iresponsabilii (PSD) se vor duce acasa...
    • 0 (8 voturi)    
      Sindicatele au i negociat cu Guvernul (Luni, 27 octombrie 2008, 12:27)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Si ce facem romanule,cu toate cadourile facute de guvern pana acum?!Guvernul a aruncat cu doua maini(cum se face la carnavalul german)in stanga si in dreapta!Acum s-au potmolit!De unde a scos Guvernul atatia bani ptr.campanie electorala,ptr.marirea pensiilor,ptr.marirea propriilor salarii si pensii,ptr.flota de masini sichi michi,ptr.nr.infernal de secretari si subsecretari,etc.etc....Se putea ajunge la un compromis cu sindicatele(asa se procedeaza in intreaga lume)Dar daca sacul este ciuruit nu aveau cum sa mai faca compromisuri!
      In intreaga lume se vorbea de o recesiune in toate domeniile,dar Ro.dupa spusele PM avea o economie care duduie!Ptr.cine duduia?Totul era in calculul lor,dar nimic real!Bani nu mai erau,dar cadouri se faceau!
      Acum iese adevarul la suprafata:statul este in faliment(cu toate ca in adevaratul sens al cuvantului asa ceva nu exista).Adevarul este ca Guvernul a mintit ca sa ramana la putere,si-a facut interesele sub canalizatie,iar acum trag de timp ca sa stearga toate urmele si cicatricele prin "operatii chirurgicale".Lasati-o balta cu atacuri cu Basescu pro si contra!Adevarul este cu totul in alta parte(recunoasteti adevarul si abtineti-va cu atacuri banale.)
      • -1 (5 voturi)    
        hai sa fim realisti (Luni, 27 octombrie 2008, 13:52)

        A [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Desi la prima vedere poate parea logic, nu e fundamentat economic faptul ca din banii parlamentarilor, flota de Logan-uri etc s-ar putea acoperi banii profesorilor.
        Nu ma intelege gresit, sunt de acord ca parlamentarii fura si daca ar fi dupa mine ar trebui sa aiba pensii 0, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca *nu sunt bani* de aruncat in consum prin marirea salariilor profesorilor cu 50%. Sunt, dar ii iei de la investitii si ii transformi in inflatie, deci ne saracesti pe toti. Nu poti sa acoperi salariile a 300.000 de oameni *pe termen lung* din cateva Logan-uri si pensii de parlamentar, asta e realitatea, oricum am da-o.
        • +2 (2 voturi)    
          Te inteleg,dar intelege-ma si tu (Luni, 27 octombrie 2008, 15:50)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui A

          Aici parca este vorba de marirea salariilor in domeniul educatiei si nu cel bugetarilori(exista in Ro.300000 de prof.,invatatori,educatori???
          Asta ar insemna ca avem un cadru didactic la 60 locuitor(daca recesamantul este actual)?!
          Intreaga poveste a inceput cu marirea necontrolata a pensiilor!Este adevarat ca nu poti mari salariul cu 50%.Nicaieri nu exista asa ceva!Dar aceasta lege a fost votata de Parlamant aproape in unanimitate!
          Oare parlamentarilori li s-au prezentat cifre false?
          54 milioane de la flota MIRA,20000 salariul unui director de stat(sau cum se mai numesc ei)milioane de Euro ptr.campanii electorale(ptr.partidul guvernamental),
          miliardul ptr.pensiile marite.
          Si atunci si acum sustin:maririle pensiilori a fost greseala primara a lui Tariceanu!
          Au vrut locale castigate!Le au!Dar la ora actuala adevarul este ca nici atunci si nici acum:nu sunt bani.Consumul(al statului)este mai mare decat productia!
          Ptr.ce are Ro.nevoie de o droaie de parlamentari?In Germania la ca.82 milioane de locuitori,sunt numai 612 de parlamentari si se pare ca sunt de ajuns.
          Prea multa prostie si lux strica!
          • -1 (1 vot)    
            Re (Luni, 27 octombrie 2008, 18:37)

            A [anonim] i-a raspuns lui Victor

            "Oare parlamentarilori li s-au prezentat cifre false?"

            Cunoscand marfa, tind sa cred ca parlamentarii nici n-au gandit cand au votat si nu s-au uitat pe nici o cifra. Au votat din populism, ca sa-si asume meritul cresterii salariilor, si pt ca nu au nici o responsabilitate de a face rost de bani, problema cu care trebuie sa-si bata capul guvernul, nu ei.

            De acord cu tine ca nu trebuiau marite atat pensiile (daca tii minte si asta s-a facut atunci tot cu santajul PSD asupra guvernului, sprijinit tacit de PDL, care spunea ca va vota orice motiune de cenzura impotriva lui Tariceanu), dar nu inteleg logica ta: daca s-au facut deja niste prostii mai trebuie facuta inca una, mare ? Macar pomenile pana acum au fost facute sub controlul guvernului, care a facut bugetul incat sa iasa. Daca fortam si aceasta imensa pomana, peste cele care s-au dat deja, se risca destabilizarea economiei, ceea ce e inconstienta din partea parlamentarilor si a lui Basescu. Guvernul se ocupa de buget, ar trebui lasat sa-si faca treaba, nu destabilizat.

            De acord cu tine la chestia cu parlamentarii, pot sa le si taie salariile de tot din punctul meu de vedere, dar inca o data, nu cred ca asta ar acoperi gaura creata de cresterea salariilor la bugetari cu 50%. Gandeste-te ca sunt si alti bugetari care o sa ceara mariri. Majoritatea economistilor estimeaza efortul bugetar la 5-6 miliarde de euro, ceea ce pur si simplu nu ne permitem, chiar desfiintand parlamentul cu totul.
    • +7 (13 voturi)    
      ia sa facem niste calcule (Luni, 27 octombrie 2008, 12:40)

      calculatoru' [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Stimati tovarasi liberali! vreti sa stiti de unde vin banii?? Pai ia sa facem niste calcule.

      Dupa cum reiese din datele oferite de INS (institutul national de statistica - http://www.insse.ro/cms/files/pdf/ro/cap7.pdf) in 2005 in sistemul sanitar lucrau 240.291de angajati (neluand in calcul farmacistii pt. ca marea majoritate sunt la privat). Pot presupune ca fata de 2005 variatia de personal nu a fost prea mare (si mai degraba in jos ca si o consecinta a interesului scazut al tinerei generatii plus ambandonul in favoarea muncii peste granita).

      Dupa un calcul lejer al sumele alocate pt. plata salariilor acestora, rezulta suma de 142 mil EURO/luna. O crestere de 50% reprezinta 71 mil/luna deci cca. 850 mil E/an. In conditiile in care minunatul guvern liberal tocmai a alocat 600 mil Euro pt. campania electorala (f. importanta de altfel nu-i asa??), cred ca incep sa inteleg de ce va puneti intrebarea ca de unde, mai ales dupa majorarea pensiilor de catre "prea-liberalul" nostru guvern. Si ca sa nu mai mentionez de marirea bugetului guvernului sau de alte auto-pomeni pe care s-i le-au alocat.

      Deci, de unde bani??? Hm, buna intrebarea... Eu as sti de unde, da nu zic .. :)
      • -2 (6 voturi)    
        Calcule, finally! (Luni, 27 octombrie 2008, 13:08)

        Anton [anonim] i-a raspuns lui calculatoru'

        Felicitări, domnule calculatoru'.
        În sfârşit văd că îşi pune cineva problema calculului de bani, nu doar a aprecierilor complet nefondate.

        Nu sunteţi dvs. în măsură să calculaţi cu exactitate costurile măririi de salariu, însă iniţiativa este foarte bună. Poate le daţi idei inteligenţilor de la guvern şi de la preşedinţie să facă şi estimări cantitative, nu numai impresii calitative (gen: mult, puţin, n-avem)

        Mă aude cineva???
      • +1 (1 vot)    
        ai uitat ceva (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:15)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui calculatoru'

        bugetul institutiei primului ministru.

        Daca am inteles bine aceasta institutie are un buget de peste 7 ori mai mare decat Parlamentul si practic este ca un fel de dublura a ministerelor.

        Care este motivul existentei acestei institutii tinand cont ca exista deja ministerele respective si care este motivul marimii actuale a bugetului acestei institutii?

        Nu stiu daca mai exista ceva asemanator in lume.

        Eventual la invatamant ar putea sa faca si o reforma a ministerului si sa mai eficientizeze munca in minister si sa mai reduca si personalul.

        Daca se vrea, se gasesc si bani si se poate face si performanta.
        Totul este sa se vrea si sa nu se doarma!
  • -10 (16 voturi)    
    Ne intoarcem la discursul lui ceausescu (Luni, 27 octombrie 2008, 11:27)

    Alex [anonim]

    Este bine ca preocuparile presedintelui sint in contradictie flagranta cu actiunile lui.
  • +2 (18 voturi)    
    PRESEDINTELE BASESCU ARE DREPTATE (Luni, 27 octombrie 2008, 11:38)

    TAIFUN [utilizator]

    chiar daca deranjaza pe multi . multi dintre ei prosti de a binelea .
  • +3 (17 voturi)    
    iar beti in timpul serviciului? (Luni, 27 octombrie 2008, 11:38)

    ano nima [anonim]

    Dragi tovarasi,

    Va rog frumos - nu mai beti in timpul serviciului, ca va distrugeti puterea de intelegere (aia cita a mai ramas).
    Mai toate postarile il ataca pe Basescu cu diverse teorii (de unde bani, una zice alta face, etc.) Insa cine CITESTE ce a spus presedintele vede ca sint explicate toate balariile liberalo-pecisto-pesediste (neocomuniste, adica).

    Daca e sa dati la gioale, stimabililor, macar dati la gioale cu inteligenta.... a... pardon...
    • +4 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 27 octombrie 2008, 12:09)

      [anonim] i-a raspuns lui ano nima

    • -4 (8 voturi)    
      gargara (Luni, 27 octombrie 2008, 14:08)

      io [anonim] i-a raspuns lui ano nima

      Dar nici nu ne indoim ca Basescu vorbeste frumos si, ca de obicei, ca are dreptate *in principiu*. La discursuri nu-l intrece nimeni, stie sa dea dn papagal, asta o stim cu totii. Si Hugo Chavez vorbeste frumos si vai de capul lor de venezueleni pe care ii conduce, iau paine pe cartela. Si Obama vorbeste frumos, si Vadim ...
      La o adica cum sa nu ii dai dreptate cand spune ca "educatia si sanatatea sunt 2 mari prioritati" si ca "exista o alocare de resurse nu tocmai optima, ca sa nu foloseasca un cuvant mai dur". Adica uite dom'le ce convins le zice, stie el ceva. Si are dreptate cu sanatatea, asa-i dom'le e prioritate, ca fara sanatate ...
      Problema mea cu Basescu e exact asta: numai vorbeste, enunta probleme si nu vine cu nici o solutie concreta. Adu un specialist in economie, o echipa, fa un studiu, un proiect de buget care sa ne convinga ca intr-adevar sunt bani. Adica ii zice si Isarescu, si FMI ca e o idee tampita si nu sunt bani si faci inflatie si vii tu cu argumentul imbatabil ca "stiu eu o alocare mai buna de resurse". E demagogie curata, omul nu are nimic in cap, e evident, are doar tupeu!
      Ce-o sa faca, o sa ia banii de investitii de la primarii de anul asta si pensiile si Loganurile parlamentarilor si o sa plateasca din asta salariile a 300.000 de oameni pe veci? Pe 2009 de unde ii mai ia ? E nerealist. Daca are alta idee, foarte bine, dar sa propuna ceva concret, pt ca gargara din asta, ce-i drept care suna foarte logic la prima vedere, poate produce orice demagog cat de cat initiat.
      • 0 (0 voturi)    
        gresit (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:18)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui io

        nu este tampenie
        este campanie electorala

        Nimeni nu-si mai pune problema ca Basescu nu va iesi presedinte, dar ramane de vazut ce fac partidele in campanie.

        Eu cred ca mai trebuie sa treaca inca 20 de ani ca sa se reduca influenta nomenclaturii comuniste.
        Am zis nomenclatura si nu comunism!
        Este o diferenta enorma intre ele.
  • -2 (16 voturi)    
    populism pe alegeri (Luni, 27 octombrie 2008, 11:44)

    gabi [anonim]

    Se pare ca Basescu se gandeste doar la alegeri zilele astea. S-ar putea totusi sa aiba o surpriza foarte neplacuta ca urmare a actiunilor lui de acum. Pe mine cel putin m-a dezamagit crunt in povestea asta cu salariile.
  • -3 (15 voturi)    
    daca-i asa destept... (Luni, 27 octombrie 2008, 11:47)

    liviu [anonim]

    d c nu facem romania regat, ii dam lui base drept de viata si de moarte asupra noastra si sa vedeti ce bine o s-o ducem....

    vorbeste si el doar doar mai iese un mandat, nu-l intereseaza de pardit, de tara de nimeni...
    daca tot scoata atatia bani... d c nu face salariu minim de 2000 euro ?

    ca de obicei campania electorala scoate toate tampeniile de la cei la putere doar doar or mai guverna 4/5 ani
  • -2 (6 voturi)    
    Este vremea celor cu EXPERIENTA ...!!!! (Luni, 27 octombrie 2008, 11:53)

    brandy2ro [anonim]

    rezolvarea a fost si este ff simpla..ramane doar sa se infaptuiasca...in curand !!! atat in tara cat si pe afara !!!
    trebuie sa fie bine !!!! adevaratii romani/oameni trebuie sa ramana in politica, in afaceri, in invatamant ....!!!! tradatorii, smecherii, cei indoielnici trebuie sa plece !!!!
    oamenii de calitate cu principii si ideologii clare trebuie sa faca jocul politic !!!

    nu putem sa ne dorim/multumim cu conducatori care se vaicaresc si mimeaza responsabilitati..???!!

    este vremea supravietuitorilor a celor care nu-si permit sa se vaicareasca cand dau de greutati, a celor care stiu ptr. ce-i voteaza oamenii, a celor care stiu sa se mobilizeze in cel mai scurt timp ptr. a duce natiunea la viata !!!!

    romani hai sa privim/vedem in profunzime !!! nu este normal ca atat in tara cat si pe afara sa vedem mari conducatori care toata ziua se vaicaresc, ca economia nu merge, ca somaju va creste, ... si care nu au alt "plan de salvare" decat plimbatu din stanga in dreapta, intalniri prin diverse colturi ale lumii...pentru a cersii noi sclavi, noi orbi, ptr. ca mai apoi sa-i puna la caruta....si sa-i faca datori pe vreo 500 ani de acum in colo!!

    de ce romania este asa de scumpa ??? ptr. ca pradatorii sunt geana pe noi !!! si nu are cine sa ne ajute !!!!

    de ce trebuie sa avem o stanga puternica ...??? ptr a nu ajunge sclavi ...!!!!!

    ma rog, stau si gandesc oare cum si cine ar putea sa deblocheze piata imobiliara ???? oare cum??? oare romania nu are nevoie de miliardari puternici in jungla in care se afla ???? daca nu, oare cine ar avea de castigat din asta???? poate aia care au luat petrom-ul, sau romtelecom-ul, sau gazele, sau curentul,......sau alte si alte din industria romaniei???

    bullshit !!!! trebuie sa facem un efort in a intelege ca inainte de toate suntem romani !!! altfel vai de viata noastra !!!

    romania trzestete !!!!
  • +4 (10 voturi)    
    Traim epoca ciocoilor nesimti si hrapareti... (Luni, 27 octombrie 2008, 11:58)

    YFS [anonim]

    Adica nu avem bani pentru invatamant si sanatate, dar risipim bugetul pe pomeni electorale, clientela politica, smecheri ,si alti paraziti de "utilitate publica". Traim epoca mareata a marii ciocoimi PSD/PC/PNL, vinovata pentru tinerea tarii intr-o stare de inapoiere si saracie. Sper ca, dupa alegeri, sa incepa parchetele sa lucreze la foc continuu pentru ca s-au strans cam multe. Domnule presedinte, Basescu, asteptam sa ne demonstrati, dupa alegeri, ca vreti cu adevarat sa schimbati Romania in bine. Jos ciocoimea lacoma si nemernica!!!
  • -2 (18 voturi)    
    Dvs. sunteti una din marile minciuni ale Romaniei! (Luni, 27 octombrie 2008, 12:06)

    AlinC [anonim]

    Domnule presedinte ba sunteti impotriva maririlor, ba sunteti de acord cu ele... Sunt trist sa constat ca dupa 4 ani si dupa ce ne-am pus toate sperantele in dvs v-ati dovedit a fi un nevertebrat cenusiu de Dambovita, inconsecvent si alunecos, un marunt intrigant politic preocupat numai de scandal. Aveti orice dar nu coloana vertebrala... Imi pare rau ca v-am votat.
    • +3 (9 voturi)    
      Nu trebuie sa-ti para rau, ai multe alternative... (Luni, 27 octombrie 2008, 12:26)

      YFS [anonim] i-a raspuns lui AlinC

      Nastase, Radu Duda, Sorin Oprescu,Tariceanu. Astia, precis ca nu te vor dezamagi.
    • +2 (6 voturi)    
      cine minte sa-i creasca nasuuul (Luni, 27 octombrie 2008, 13:52)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui AlinC

      nu mai minti, nu l-ai votat:P
      l-ai votat pe nastase
  • -2 (14 voturi)    
    Distrugerea economiei (Luni, 27 octombrie 2008, 12:08)

    Dan [anonim]

    Basescu fabuleaza, Tariceanu nu a zis ca s-ar distruge economia daca s-ar da bani la educatie si la sanatate, el a zis ca s-ar destabiliza economia daca s-ar da bani la SALARII, care bani sunt cu mult mai ineficienti decat investitiile in infrastructura!

    Maresti salariile --> maresti consumul --> maresti deficitul --> caliatea ramane la fel
    De pilda in sitemul unviersitar un prof castiga zeci de milioane, dar calitatea invatamantului universitar nu este una buna! Salariile nu vor duce la imbunatatirea invatamantului!!!

    Salariile trebuie crescute, dar in timp.
    • +1 (7 voturi)    
      Corect.... (Luni, 27 octombrie 2008, 13:04)

      YFS [anonim] i-a raspuns lui Dan

      trebuia inceput din 2004 si, mai intai, cu aplicarea legii salarizarii functionarilor publici si reforme.
      Basescu nu fabuleaza, ci spune adevarul. Bugetul tarii este format din banii nostri si noi trebuie sa beneficiem de el, nu toti ciocoii. Ce este asa de greu de priceput?
      • +2 (4 voturi)    
        Aici e o problema (Luni, 27 octombrie 2008, 13:37)

        stefan v [anonim] i-a raspuns lui YFS

        Bani sunt, dar daca se duc in consum atrag importuri, deficitul balantei de plati creste, cursul o ia la vale, inflatia creste, etc. E vreun economist pe aici sa explice mai detaliat?
        • -1 (1 vot)    
          consumul este motorul dezvoltarii... (Luni, 27 octombrie 2008, 14:27)

          YFS [anonim] i-a raspuns lui stefan v

          Din pacate, la noi, dezvoltarea cu care se lauda Tariceanu (oricum nu se datoreaza lui, ci programului DA si numai cat a fost si PD la guvernare, pentru ca apoi guvernul a luat-o la stanga populista) se bazeaza pe importuri.Mai exact,consumul nu stimuleaza productia si investitiile, ci importurile,mai ales de produse de lux cu accize de produse de consum. O adevarata harababura si cu efect devastator pe termen scurt si mediu. Primele efecte deja au aparut:inflatia si triplarea deficitului de cont curent (adica a datoriei externe a tarii, pe care o vor plati copii si nepotii nostri...nu ai ciocoilor).
  • +2 (10 voturi)    
    Maybe hi is right (Luni, 27 octombrie 2008, 12:09)

    voinicimea [utilizator]

    Maybe our president is right
  • +2 (10 voturi)    
    Guvern de infractori... (Luni, 27 octombrie 2008, 12:17)

    iugk [anonim]

    ... daca legea privind majorarea salariilor a fost aprobata de parlament (bun, prost, cum e el, dar ales democratic), iar presedintele a promulgat-o, neexecutarea ei este infractiune. partea interesanta este ca tocmai guvernul (cel care are ca obligatie de serviciu punerea in executare a legii) refuza acest lucru.
    asadar, exemplul de nerespectare a legii vine chiar de la guvern, nu degeaba se spune ca pestele de la cap se-mpute.
  • +3 (5 voturi)    
    Taiem frunza la caini... (Luni, 27 octombrie 2008, 12:29)

    florin [anonim]

    ...in disperarea de a recastiga incredere pentru alegeri. Mintiti o tara nerusinatilor iar istoria nu va va ierta in veci. De ce nu am investit in invatamant si sanatate acum 4-5 ani, sa fi adunat acum roadele? Nu, ne gasim sa facem asta in pragul colapsului financiar mondial! Imi pare rau pentru toti cei care v-au votat.
    • -1 (1 vot)    
      nu taiem... tu tai (Luni, 27 octombrie 2008, 14:03)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui florin

      sa nu-ti para rau pentru mine:P
      sa nu vb pentru mine:P
  • +7 (11 voturi)    
    Buna dimineata!!!!!!!!! (Luni, 27 octombrie 2008, 12:33)

    POGACEAN MARIA [anonim]

    Avem profesori, cadre medicale(am fost si eu), cica am evoluat in stiinta de 10 ani, am devenit functionar public, am dorit asta, ce ma fac acum? Sa caut un loc caldut, o agentie? E admisibil sa am un venit net de 8oo ron? Am familie, 2 copiii, care foarte des ma intreaba ce scoala trebuie sa urmeze, ce trebuie sa munceasca, unde si cat? Ce sa le spun? Adevarul nu pot sa-l spun ca i-ar afecta de pe acum si nu merita asta.
    Treziti-va pentru D-zeu odata, dragi guvernanti si priviti si in extenso,nu numai la curtea si gradina Dvs., toti avem o singura gura, dormim doar intr-un pat odata,ne plimbam cu o singura masina odata, etc...
    • -2 (2 voturi)    
      La ora 12:33??? (Luni, 27 octombrie 2008, 15:05)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui POGACEAN MARIA

      Pai la ora asta va treziti in timpul saptamanii?!

      Decat sa dormiti pana la pranz mai bine lucrati si voi ceva.
      • +1 (1 vot)    
        erata (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:54)

        POGACEAM MARIA [anonim] i-a raspuns lui un roman

        ,,guvernantilor, buna dimineata.'' e nevoie de mai mult... ca sa intelegi anumite exprimari, d-le utilizator.
  • -9 (15 voturi)    
    sila de basescu (Luni, 27 octombrie 2008, 12:43)

    Ej [anonim]

    Ma apuca o scarba cand il vad ca e in stare sa sacrifice orice, doar cu gandul ca o sa cada PNL-ul si-or sa alti ticalosi in loc, ai lui. Sa vedem pe unde or sa scoata camasa atunci cu inflatie de 150 % pe an si euro la 6 lei. Ce o sa mai spuna atunci. Mama lor de ticalosi toti.
    • -1 (5 voturi)    
      constantinescu II (Luni, 27 octombrie 2008, 14:05)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui Ej

      eu zic sa incepi sa te sacrifici tu si sa renunti la 50% din salariul tau
      iti dau eu un cont unde sa trimiti acest... sacrificiu!
      • 0 (4 voturi)    
        Bai Pinochio (Luni, 27 octombrie 2008, 15:01)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui piktor

        Tu nai alta treaba? Ceva de pictat? Un portret al marelui nostru conducator de corabie?
        • 0 (2 voturi)    
          ce s-a intamplat, gepeto? (Luni, 27 octombrie 2008, 15:58)

          piktor [anonim] i-a raspuns lui un roman

          nu stiu ce conducator de corabie ai tu si cat e de mare conducatorul asta
          dar ai grija, corabia aia se scufundaaaaaaa.........
          desi trag la vasle milioane de pensionari la ea
          • -1 (1 vot)    
            Nu-ti fa griji (Luni, 27 octombrie 2008, 16:15)

            un roman [utilizator] i-a raspuns lui piktor

            Ca eu oricum am plecat din Romania de multi ani.

            Inec placut!
            Poate va arunca PNL-ul un colac de salvare ceva, asta daca nu le-a sabotat PDSR-ul in frunte cu Basescu.
            • +1 (1 vot)    
              be happy (Luni, 27 octombrie 2008, 17:06)

              piktor [anonim] i-a raspuns lui un roman

              ahh, din cauza asta comentariile tale sunt deseori complet pe langa?!
              spre informarea ta, PDSR nu mai exista, e acum PSD, Basescu e presedintele Romaniei si provine dintr-un partid aflat acum in opozitie (PD-L), PNL e un partid de stanga care se lupta cu PSD pe acelasi electorat
              colaci de salvare nu arunca ca nu are de unde, are in schimb colaci de pomana
              cat despre tine, schimba-ti pseudonimul in ceva mai adecvat, sa nu avem impresia ca tragi la aceeasi caruta cu noi cand tu de fapt iti dai numai cu parerea ;)
  • +2 (4 voturi)    
    Salarii contra reforma... (Luni, 27 octombrie 2008, 12:53)

    stefan v [anonim]

    Mi se pare lozinca zilei. (Iarna nu-i ca vara). Viitorul guvern sa-si atarne deasupra birourilor aceasta lozinca. Si acasa, deasupra paturilor. Sa o vada si cand....
  • -5 (11 voturi)    
    constitutia (Luni, 27 octombrie 2008, 13:06)

    Matei L. [anonim]

    Domnule Presedinte va depasiti cu mult atributiile constitutionale si in plus de asta bagati vrajba intre diferitele categorii sociale. Implicarea dvs in campania electorala pentru parlamentare este pe fata. Rolul dvs ar trebuie sa fie acela de pacificator nu de instigator. Imi pare din ce in ce mai rau ca v-am votat. Adevarul este ca nici nu am avut de unde alege. Multumesc
    • 0 (4 voturi)    
      constitutie avem dar sa stim si noi (Luni, 27 octombrie 2008, 14:09)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui Matei L.

      base asta isi depaseste atributiile constitutionale promulgand o lege votata de parlament, asa cum ii cere constitutia!!!
      cat tupeuuuuuuuuuuuu!!!!

      de fapt tie ti-e ciuda ca n-a trimis-o inapoi in parlament, nu-i asa???????????????
      • +1 (3 voturi)    
        Sincer (Luni, 27 octombrie 2008, 15:03)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui piktor

        S-a terminat aquarela si iti da astia bani sa-ti cumperi ceva Tempera daca postezi lozinci PDSR-iste pe aici?
        • 0 (4 voturi)    
          curat murdar:P (Luni, 27 octombrie 2008, 16:01)

          piktor [anonim] i-a raspuns lui un roman

          maestre, abuzezi
          parca tot tu erai ala care ii pupai in fund pe cei 322 in ziua rusinii nationale
          acu' ce te faci ca ai uitat????
          • 0 (2 voturi)    
            Ha ha ha (Luni, 27 octombrie 2008, 16:13)

            un roman [utilizator] i-a raspuns lui piktor

            Vorbeste gura fara tine.
            Am votat pentru Basescu si la prezidentiale si la referendum. Si pana vinerea trecuta mai speram ca va da dovada de spirit civic, cat de putin ar fi.

            Daca tu esti atat de indoctrinat ca nu vezi parul din ochiul tau, lasa-i pe cei care poate au un pai in al lor si vezi iti de problema ta.
            • +1 (1 vot)    
              aia era o grimasa, nu? (Luni, 27 octombrie 2008, 17:14)

              piktor [anonim] i-a raspuns lui un roman

              banuiesc ca faptul ca profii au primit 500 lei in plus la salariu (asta e 137 euro sau 172 dolari) ti-a zdruncinat increderea in viitorul nostru luminos, nu-i asa?
              pot sa te intreb ce faci tu cu banii astia in tara aia unde traiesti?
              sa-ti reamintesc ca preturile aici sunt la fel ca la tine, pe alocuri chiar mai mari...

              sau poate crezi ca profii nu merita banii aia? secretara de vizavi are salariu dublu fata de un prof din liceu si are mai putine si mai mici responsabilitati... deci????
  • -3 (7 voturi)    
    Ce teapa am luat cu Basescu (Luni, 27 octombrie 2008, 14:05)

    Mihnea [anonim]

    Cine dracu m-a pus sa-l sprijin pe Basescu pana acum? Am fost un sustinator aproape fanatic.
    Habar n-are ca arunca economia Romaniei in haos.
    Sa astepte el mult si bine sa-l mai votez pe el sau partidul lui.
    Niste demagogi care au reusit sa ma pacaleasca aproape 4 ani.
    • +1 (5 voturi)    
      Ce gandire infantila ?! (Luni, 27 octombrie 2008, 14:30)

      YFS [anonim] i-a raspuns lui Mihnea

      Pai, nu te pune nimeni sa-l sprijini si sa-l votezi pe Basescu. Ai destule alternative: Nastase, Sorin Oprescu, Radu Duda, Patriciu, Tariceanu, Crin Antonescu, Norica Neculai, Bogdan Olteanu, Hrebenciuc, tot unu si unu!
    • +1 (1 vot)    
      ce teapa era sa luam cu tine!!! (Luni, 27 octombrie 2008, 17:16)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui Mihnea

      altul cu aceeasi placa
      mai baiete, tu ai o problema
      ori e adevarat ce spui tu si atunci esti complet instabil emotional si cognitiv (un singur eveniment te da peste cap), ori esti un mincinos
      care e??
  • +1 (1 vot)    
    sanatatea ...... (Luni, 27 octombrie 2008, 14:36)

    ionescu [anonim]

    Daca vreti sa vedeti cam unde se tinde se se ajunga in sanatate, uitatzi-va la filmul SICKO .

    http://www.moviesfoundonline.com/sicko.php
    • 0 (0 voturi)    
      asa si? (Luni, 27 octombrie 2008, 18:49)

      io [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      Da, stiu filmul, ca si pe celebrul lui autor stangisto-socialist Michael Moore.
      Ce legatura are sistemul de asigurari de sanatate american cu situatia din Romania? Cum de "se tinde" acolo ?
  • +2 (6 voturi)    
    ???????? (Luni, 27 octombrie 2008, 14:47)

    dan [anonim]

    o gramada de/spun aici(diversiuni) ca sunt dezamagiti de basescu!!!!!astia l au votat pe nepot intr o veselie si acum isi dau seama ce prostii debiteaza,dar o tin una si buna: basescu e de vina.daca si ar folosi mintea(oare??) ar vedea ca presedintele are dreptate.
  • -3 (7 voturi)    
    Basescu a pierdut imens in ultimele zile (Luni, 27 octombrie 2008, 15:28)

    MB [anonim]

    Nu ar mai fi iesit presedinte daca ar fi fost alegeri prezidentiale in noiembrie.
    Cateva zile si o imensa prostie prin promulgarea legii salariilor profesorilor au fost de ajuns sa il lase fara sustinatorii care nu sunt inregimentati politic in PDL.
  • -3 (7 voturi)    
    Incredibil (Luni, 27 octombrie 2008, 15:50)

    FLORIN [anonim]

    cum a ajuns idiotul asta dintr-un actor marginal si lipsit de putere sa poata influenta atat de mult deciziile majore din romania. pana acum facea gargara in coltul lui si atat. nimeni nu-l baga in seama dar in ultimile zile are puterea sa distruga viitorul romaniei si vad ca nu ezita sa o faca. jos pdl-ul sa-i ardem la vot pe nenorocitii astia.
    • -1 (1 vot)    
      Marginala (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:06)

      DRAGOS ESCU [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      Deocamdata Basescu e singura persoana publica din Ro votata de majoritatea populatiei, deci la asa incredere, cred ca noi astia care l-am votat vrem mai mult decat "atitudini marginale" din partea lui.

      Vezi-ti de laptele cu grish si mai pune mana pe Constitutie cand te plictisesti.
  • -3 (3 voturi)    
    s-ar putea sa fie prost consiliat, poate (Luni, 27 octombrie 2008, 17:52)

    capcaunul [anonim]

    dar are minte sa judece totusi, nu e un bou.. cata minte iti trebuie sa intelegi ca marind salariul cu 50% ptr probabil 10% din populatia activa va dezechilibra economia nationala, si asa in suferinta de la toate manariile? ca consilieri detinatori de premiu Nobel are? probabil foste glorii ale ghiseului stadionului national.
  • -3 (3 voturi)    
    rusine ! (Luni, 27 octombrie 2008, 18:13)

    adi [anonim]

    Sunt satul pana in gat de cei care ne conduc !
    Aveam incredere in Basescu inainte de a fi ales dar, in timp, mi-am schimbat parerea.
    L-a apucat "dragostea" de profesori ACUM! tocmai inainte de alegeri. dar de ce nu s-a intamplat sa isi arate aprecierea fata de ei inca de cand a iesit Presedinte??
    nu poti da o marire de 50% pt ca apar revendicari in lant. si in ce perioada!? cand cad banci de peste 100 ani vechime, cand avem tari in incapacitate de plata, cand ec globala e pandita de recesiune.
    nu vreau sa fiu inteleg gresit de cei din invatamant. am toata stima pt ei. dar de ce totul la spargul targului si in aceste clipe dificile pt tara noastra? de ce?
    felicitari lui tariceanu ca incearca sa se opuna. cine mai are un dram de minte ar trebui sa priveasca in ansamblu sit ec.
  • +3 (3 voturi)    
    Basescu are perfecta de dreptate (Luni, 27 octombrie 2008, 18:34)

    ioan timisoara [anonim]

    Nu se intampla de loc des sa fiu de acord cu Basescu. De data asta are 100% dreptate.
    • +1 (1 vot)    
      Ba Ioane, uita-te mai sus ...... (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:14)

      DRAGOS ESCU [utilizator] i-a raspuns lui ioan timisoara

      /

      deci nu parlamentul care a votat in unanimitate (incluzand toti parlamentarii pnl), nu guvernul care n-a avut nici o reactie nici inainte nici in timpul votului, nu curtea constitutionala care a zis ca legea este perfect legala ........ nu, nimeni din toti astia nu e vinovat ......... vinovat e basescu ca a aplicat legea.

      pai bai  maine cand veti trece strada si va ia in plin unul cu masina pe trecerea de pietoni, sa dati vina pe spoiler sau pe parbriz ca au opus rezistenta la impactul cu capul vostru gol! soferul cu siguranta n-are nici o vina!!

      numai in romania pot exista atatia prosti la un loc!
      • +1 (1 vot)    
        Foarte corect DRAGOS ESCU (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:16)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui DRAGOS ESCU

        probabil astia care scriu aici impotriva lui basescu sunt tot niste marionete platite din banii partidelor ( ghici de unde au bani).

        P.S. : Intrebare retorica, nu are nevoie de raspuns
  • +1 (1 vot)    
    legea cu 50% VOTATA IN PARLAMENT (Marţi, 28 octombrie 2008, 8:20)

    emy [anonim]

    deci legea cu 50% a fost votata ,in parlament,cu unanimitate de voturi,de toate partidele(deci inclusiv toti din PNL etc),Basescu a promulgat-o.
    Basescu a fost de acord cu votul parlamentarilor.ATIT.
  • +1 (3 voturi)    
    Pentru cei cu memorie scurta,..... (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:28)

    YFS [anonim]

    pentru hoti, corupti si tradatori si cei multi, cei cinstiti.
    1. PSD, partidul comunistului bolsevic kgb-ist, Iliescu, criminalul nr.1 al Romaniei, un partid nereformat, plin de hoti, tradatori si corupti, flamanzi, mincinosi si demagogi, dornici sa ajunga iar la ciolanul cel mare. Intre timp. inhaitat cu alti ticalosi, demagogii si pungasii de la PC, in frunte cu cel mai morali indivizi dinRomania, Voiculescu si Andon.
    2. PNL, marea dezamagire, partidul liberal al Bratienilor facut cadou de o gasca tradatoare lui Iliescu, Hrebenciuc, Nastase si Geoana, un partid al demagogiei, furtului si coruptiei dezmatate, dominat de personaje lipsite de caracter si elementarul bun simt, niste ageamii si amatori, un demn pastrator al ciocoilor vechi si noi.
    3. UDMR, port-drapelul demagogiei, hotiei si coruptiei din maghiarime. Vrea autonomie pentru ca pretind ca sunt discriminati. Acum au primari maghiari si nu au facut nimic pentru etnicii lor amarati. Fura tot, de la paduri, bani pentru scoli si drumuri, pana la bunul simt, care a inceput sa lipseasca si acolo cu desavarsire.
    4. PDL se zbate si se zbate. Au idei bune, au si vointa politica, dar cum sa-i creada votantii napaditi de cadouri si bani de catre partdul curva PSD/PNL? Cine te alege in Romania daca nu dai nimic?
    Acum sau niciodata. Vrem sa continue minciuna, incompetenta, hotia. coruptia si tradarea, sau vrem marea schimbare? Revolutia a fost furata, marea schimbare, insa, depinde de noi!
  • -1 (1 vot)    
    Basescu (Marţi, 28 octombrie 2008, 10:04)

    radu [anonim]

    Pentru Basescu este mai important sa i-o traga lui Tariceanu decat sa faca ceva bine. De fapt asa a facut si Tariceanu si gasca lui. Si uite asa, cum incercand sa si-o traga unul altuia, politicienii romani iau cele mai proaste decizii si noi platim.
    Pentru ca daca Paralamentul, Guvernul si Basescu intelegeau din timp ca in perioada de criza este bine sa strangi cureaua, atunci Romania nu era downgradata.
    Dar pana la urma lor nu le pasa pentru ca oricum isi fac plinul, inclusiv hotul care striga "Hotii!", adica Basescu.
  • -1 (1 vot)    
    basescu... (Marţi, 28 octombrie 2008, 10:49)

    luci [anonim]

    incep sa cred ca este un mare demagog..., de multe ori l-am sustinut prin motivatia simpla ca are dreptul sa-si spuna parerea si ca incerca sa faca ceva pentru tara...
    am fost de acord si cu promulgarea legii privind salarii profesorilor..., batea niste prosti cu propriile arme, dar ca sa sustina acum ca aceste cresteri salariale, ba mai mult, se poate mari si in sanatate, nu afecteaza economia, nu creste inflatia, nu vor suferi milioane de oameni, etc, mi se pare de domeniul ridicolului... arata lipsa de responsabilitate, dorinta pentru ciolan...asa cum am mai spus, nu sunt salarii mici in invatamant, raportat la nivelul salarizarii din romania, nu mai vb de munca si timp, dar ce ne facem cu salariul minim de 55 lei brut? el stie ca vine iarna? daca sunt bani, sa dea la toata lumea, banii aia nu i-a facut el sau invatamantul, le-a fost allocati din pib, pentru investitii, daca nu au fost in stare sa-i cheltuiasca, asta nu inseamna ca trebuie dati pe salarii, aiurea...
    prioritar, mai ales in momentul de fata, in romania, si nu nunmai, este agricultura... multi au uitat sa mai munceasca pentru a face bani... o sa vina vremea sa nu ai ce cumpara cu banii... imi doresc foarte mult acest lucru, sunt zeci de mii de ha de pamant nemuncite... tot trageti cu invatamantul, este plina tara de studenti care nu sunt buni nici la prasit, la fel ca si majoritatea profesorilor... hai sa nu la ridicam osanale, este un servici ca oricare altul, oamenii s-au schimbat, copii stiu sa scrie si sa citeasca de la gradinita, un rol important avand bunicii sau parintii... au murit vremurile cand parintii sau bunicii nu stiau carte si se uitau cu mare admiratie la dascali...
    tota lumea trebuie sa fie constienta ca orice meserie este foarte importanta... ce ar insemna ca sa nu aiba cine sa ne mature strazile... mai foloseste la ceva bunastarea?...
  • -1 (1 vot)    
    imi pare rau (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:01)

    rimo [anonim]

    dar a mai pierdut un vot baselu', regret ca l-am votat, un demagog, n-a realizat nimic, iar acum aduce vrajba si in electorat... oare sunt mai multi electori in educatie, sanatate decat restul "boborului"?
    sau el nu stie cum traieste boborul? sau nu stie ce e aia inflatie?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by