Consultari la Guvern pe tema salarizarii

Tariceanu despre majorarea salariilor: Nu e normal sa angajam masuri pentru viitorul Guvern

de R.M., D.G.     HotNews.ro
Vineri, 17 octombrie 2008, 12:21 Actualitate | Esenţial


Premierul Tariceanu le-a transmis vineri liderilor partidelor parlamentare ca majorarea salariilor la nivelul decis de Parlament nu este sustenabila si va genera o criza economica majora, precizand ca nu este normal ca Guvernul sa angajeze astfel de masuri fara ca viitoarea configuratie a Executivului sa fie cunoscuta, relateaza Mediafax.

Tariceanu a inceput discutiile, la Guvern, cu liderii partidelor parlamentare pe tema salarizarii bugetarilor, dupa ce Curtea Constitutionala a decis, miercuri, ca legea de majorare cu 50% a salariilor profesorilor este constitutionala.

Primul-ministru declarase, saptamana trecuta, ca actul normativ trebuie sa stabilesca mecanismul prin care se fac majorarile salariale si sa elimine discrepantele dintre veniturile bugetarilor care lucreaza in acelasi domeniu.

Premierul a admis ca un astfel de proiect nu se pune in practica la final de mandat, dar a precizat ca doreste obtinerea unui acord politic, astfel incat actul normativ sa fie dezbatut si adoptat de viitorul Parlament, indiferent care partid va avea majoritatea in viitoarea legislatura.

Tariceanu a declarat ca legea salarizarii va trebui sa stabileasca un "mecanism economic" prin care urmeaza sa fie facute majorarile salariale si, pe langa stabilirea unei scale de salarizare, sa elimine dezechilibrele care au aparut de-a lungul anilor intre veniturile bugetarilor prin acordarea de sporuri, prime sau bonusuri. "Sa nu mai vina nimeni sa spuna <eu vreau 30%> cand, de fapt, realitatea economica spune ca putem majora salariile doar cu 10% si ce este peste 10% nu are fundament economic", a argumentat el.

Seful Executivului a explicat ca proiectul legii salarizarii bugetarilor (promisiunea elaborarii acestei legi dateaza din primii ani ai mandatului actualului Guvern) treneaza pentru ca bugetarii nu au reusit sa ajunga la un acord in privinta scalei de salarizare. "Foarte greu putem sa punem in acord diferitele categorii de salariati pe o scala a salarizarii. Fiecare categorie crede ca trebuie, pe baza importantei sociale a muncii lor, sa fie salarizati cat mai bine. Magistratii considera ca sistemul de siguranta publica si aparare ar trebui sa fie pe primul loc, profesorii tot asa, toata lumea!", a declarat Tariceanu.

Actul normativ privind salarizarea bugetarilor trebuia finalizat, potrivit angajamentelor initiale ale Executivului, in luna iunie a anului 2006. Realizarea unei legi unitare a salarizarii este dificila si pentru ca exista peste 200 de acte normative care reglementeaza salarizarea diferitelor categorii de bugetari, rezultate din solutionarea revendicarilor diverselor miscari sindicale de-a lungul anilor.

Presedintele Traian Basescu a apreciat saptamana trecuta ca este nevoie de o lege a salarizarii echitabila si acceptata de tot sectorul bugetar. El a recomandat partidelor politice sa inceapa o dezbatere publica in campania electorala pe tema unui proiect de act normativ "care sa aseze pe baze rationale salariile bugetarilor".

C.V. Tudor: Am votat o lege care trebuie respectata
  • PRM s-a opus tuturor privatizarilor frauduloase, cum a fost compania Petrom
  • este vorba de onoarea noastra ca Parlament, am votat o lege care trebuie respectata
  • si daca tot a zis premierul ca economia duduie se pot majora salariile
  • sa fie informata populatia cu privire la nivelul la care a ajuns datoria externa a Romaniei
  • sa terminam cu pomenile electorale; trebuie instaurat un regim de austeritate pentru a depasi aceasta criza
  • am propus amanarea alegerilor pentru martie 2009

Cezar Preda, vicepresedinte PDL: Nu vom face parte din grupul de lucru pentru legea salarizarii
  • cand ministrii PD au fost remaniati, legea salarizarii bugetare era pregatita de democrati, mai trebuind doar sa fie "retusata" si votata in Parlament
  • dorinta dansului de grupuri de lucru tehnice cu partidele este o porcarie, pentru ca vointa politica pentru legea salarizarii unice exista la toate partidele din Romania.
  • Domnia sa nu este in stare nici cu zece grupuri de lucru sa faca aceasta lege.
  •  Nu e in stare sa o faca singur? A avut doi ani la dispozitie si a avut o vointa politica totala, de ce nu a scos-o?

Premierul Tariceanu: Fara nici o rezerva va spun ca aceste majorari vor duce la un colaps economic
  • cu totii am fost de acoprd ca este fireasca aceasta dorinta a unui castig mai bun
  • dar majorarile salariale trebuie sa fie sustenabile, raportate la productivitatea muncii
  • majorarile cu 50% nu sunt viabile
  • majorarea va antrena solicitari similare din partea celorlalte categorii de bugetari
  • chiar si in sectorul privat vor fi asemenea solicitari
  • aceasta situatie va duce la un dezastru economic
  • aceste majorari nu sunt posibile








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2466 vizualizari

  • +2 (10 voturi)    
    Nesimtire si ipocrizie (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:34)

    Dan [anonim]

    Oare pana unde se poate cobora aceasta marioneta de la palatul Victoria? In cazul pensiilor, ministrul si prietenul sau Varujan a declarat ca este treaba viitorului guvern sa gaseasca solutii pentru a le putea plati, acuma s-a sucit si brusc face pe responsabilul. Minte scurta sau nesimtire crasa, ce preferati.
    • +2 (2 voturi)    
      declaratie anterioara (Vineri, 17 octombrie 2008, 13:13)

      Tors.ro [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan

      Premierul Călin Popescu Tăriceanu a replicat, ieri, într-o conferinţă de presă, la Braşov, că mărirea pensiilor este un merit al PNL,

      că PSD minte când îşi afirmă contribuţia şi că PD-ului ar trebui să-i fie ruşine când spune că măsura este populistă...
    • +1 (1 vot)    
      Spune-i cum vrei... (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:32)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      opin i-a mea este ca cadrele didacti ce nu au dreptul la salari mai mari ata ta tmp cat nu fac perfor manta.
      pai nu va uitat-i la halul in care scri-u... sunt un produs al acestu`i sistem de inavatzamant.

      dumnealor vor salarii si in schimb nu fac nimic pentru ca tinerii nostrii sa beneficieze de un grad ridicat de instructie. ministerul invatamantului este in totalitate cangrenat de nepotism. toti indivizii care nu si-au gasit loc in sistemul privat au luat cate o catedra sau au inceput sa faca taximetrie.
      intai sa demonstreze ca ei performeaza si apoi sa ceara. eu nu sunt de acord sa lucrez 10 ore pe zi ca sa platesc impozite mai mari pentru ca ipocrizia si fariseismul lor sa fie recompensat!
      • 0 (0 voturi)    
        de ce toti in aceeasi oala? (Vineri, 17 octombrie 2008, 17:22)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Tom Macaragiu

        de ce generalizezi mai nene? legat de profi circula asa niste legende, de parca toti ar trebui sa fie niste feti frumosi si niste zmei care sa faca totul perfect. de parca toti lacatusii mecanici sunt perfecti si f. buni, de parca toti medicii sunt excelenti, de parca toti managerii sunt ultrabuni?!? ca in orice bransa exista profesionisti si amatori si in rindul profilor, sunt unii f. buni si devotati meseriei si altii mai slabi si plictisiti. Ca peste tot. Cerem prea mult profilor, in conditiile in care nu ne uitam la noi sau la copii nostri. Vrem performanta dar acasa le zicem copiilor sa agate cartea in cui ca si asa nu le foloseste la nimic. Cu totii suntem vinovati. Ramin la parerea ca marirea pt. profi e corecta, insa sa se dea esalonat in urmatorul an. Motivul pt care sunt de acord: poate asa nr. profilor buni va mai creste, in defavoarea celor slabi. Nu imi fac insa iluzii ca profii tineri vor fi asa usor atrasi. O sansa insa ar fi, daca ar vedea un salariu motivant.
  • +2 (12 voturi)    
    ce magar (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:35)

    sucaa [utilizator]

    da` pensiile a putut sa le mareasca stiind ca tot viitorul guvern va trebui sa gaseasca bani.

    cata nesimtire... un papagal care devine enervant...
    • +2 (4 voturi)    
      gandire rudimentara (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:09)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Facand abstarctie de apelativele pe care le folosesti (apelative care, in loc sa-l caracterizeze pe destinatar, sunt mai degraba o dovada a caracterului adresantului!), trebuie sa remarc precaritatea logicii celor care continua sa critice marirea pensiilor! Un nivel minim de cultura economica ar fi de-ajuns ca sa-ti dai seama ca la o crestere cu 23 la suta a salariului mediu pensia poate creste cu aceeasi valoare, fara a fi nevoie de transferuri de la bugetul de stat. Fara sa mai socotim ca numarul de angajati a crescut si el, e mai mult decat logic ca o crestere cu 20 la suta a pensiilor este absolut sustenabila! Numai ca la tine, la fel ca la multi altii, satisfactia de-a putea sa-l numesti "magar" pe Tariceanu tine loc si de logica si de argumentatie!
      • 0 (0 voturi)    
        e viceversa (Vineri, 17 octombrie 2008, 15:09)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui johnny

        logica si argumentele il fac pe tariceanu /// ,adica un mincinos,arogant si lipsit de onoare [sper ca nu ai nevoie de argumente ] ,dar de unde vine cresterea aia de 23%? productivitate ? investitii? dar la anu daca intram in recesiune -poate chiar de anul asta-si somajul se v a accentua,se intorc capsunarii,sectorul imobilir intra in faliment-primele semne au aparut deja-de unde vom sustine pensile si ajutorul de somaj ? vom imprumuta de la bugetul de stat -cum s a intamplat luna asta-pentru a sustine bugetul de asigurari sociale? mare gandire economica pe capu'l liberal
      • 0 (0 voturi)    
        nu toti pot fi manipulati (Vineri, 17 octombrie 2008, 15:09)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui johnny

        asa cum crezi tu. pensia nu s-a marit pt ca a crescut salariu mediu. m-am referit la marirea PUNCTULUI de pensie. care-i cu totul altceva.
        aporpo de minimul de cultura economica... stii care-i diferenta raportat la buget? apropo de gandirea rudimentara... fii mai atent :)

        problema este ca s-au facut deja transferuri de la bugetul de stat catre pensii la rectificarea bugetara din august anul acesta. informeaza-te ca tot imi spui mie de cultura economica. s-au facut si imprumuturi pt acest lucru.

        i-a de citeste si te informeaza:
        http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/79651/Statul-se-va-imprumuta-pentru-pensii.html

        uita-te pe www.insse.ro sa vezi cum a crescut somajul in ultima perioada inainte de a spune ca nr de angajati a crescut. tot de cultura economica tine.

        nici guvernul n-a putut sa demonstreze sustenabilitatatea maririi pensiilor, nu inteleg de unde esti tu informat de acest lucru. poate imi arati si mie un document care demonstreza acest lucru.

        sa-ti mai dau un exemplu. cresterea salariilor profesorilor inseamna aproximativ 800 mil euro. plata despagubirilor deponentilor de la CEC pt dacia inseamna aproximativ 750 mil euro. de ce una distruge economia si cealalta nu.

        ///
        • 0 (0 voturi)    
          cu stangu-n dreptu'! (Vineri, 17 octombrie 2008, 17:38)

          johnny [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Daca tot imi recomanzi sa deschid pagina aia cu pensiile, tu de ce n-o faci? Nu de alta dar se pare ca tu n-ai citit ce scrie acolo! In legatura cu celalalt link, ar trebui sa stii ca pensiile nu prea au nimic de-a face cu somajul ci doar cu numarul de angajati si nu-i un paradox ca atat numarul de angajati cat si numarul de someri sa creasca.
          Chestia cu 800 de milioane de euro sa i-o spui lu' mutu! Oricare om cu mintea-ntreaga ar putea sa creada ca daca va fi pusa in practica o asemnea masura nu vor fi solicitari similare de la restul bugetarilor?! Sa nu mai vorbim de paralela facuta de tine intre cresterea salariilor profesorilor si despagubirile Dacia! Cu asta n-ai dovedit decat ca esti penibil! In primul rand, despagubirile Dacia nu sunt o decizie a guvernului ci sunt rezultatul unei hotarari judecatoresti pe care guvernul nu poate sa refuze s-o puna in practica! In al doilea rand, despagubirile Dacia se platesc o singura data pe cand cei 800 de milioane de euro sunt o cheltuiala suplimentara in fiecare an de-aici inainte!
          In incheiere, as vrea doar sa mentionez ca nu sunt impotriva cresterii salariilor profesorilor chiar si cu 50%! Atata doar ca ar trebui ca aceste salarii sa creasca in medie cu 10-15%, cresterea de 50% aplicandu-se salariilor mai mici, procentul urmand sa scada pe masura ce salariile la care se aplica sunt tot mai mari. E atat de absurd sa accepti asa ceva?
          • 0 (0 voturi)    
            'mutu' intreaba (Vineri, 17 octombrie 2008, 20:01)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui johnny

            in ce instanta a castigat Asociatia despagubitilor de la Dacia procesul contra statuli roman?
            • 0 (0 voturi)    
              la CEDO! (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:09)

              johnny [anonim] i-a raspuns lui directia 5

              Nu asociatia a determinat acordarea despagubirilor ci sentinta CEDO la plangerea Virginiei Blidaru. Avand in vedere precedentul acelei sentinte CEDO, decizia privind acordarea despagubirilor a devenit o necesitate, Romania riscand sa plateasca mult mai mult decat 750 de milioane de euro daca toti reclamantii ar fi reclamat statul la CEDO.
          • 0 (0 voturi)    
            sa nu incurci picioarele :) (Vineri, 17 octombrie 2008, 20:17)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui johnny

            pensiile au legatura cu somajul TOCMAI pt ca tu ai spus... sa-ti reamintesc: "Fara sa mai socotim ca numarul de angajati a crescut si el, e mai mult decat logic ca o crestere cu 20 la suta a pensiilor este absolut sustenabila! "

            nr de angajati poate creste in acelasi timp cu nr de someri, nu spun ca-i un paradox, problema este ca acolo unde te-am trimis eu, arata ca a crescut PROCENTUL de someri din nr de angajati. care este cu totul si cu totul altceva!!! citeste atent, nu te repezi... :)

            Ca vor fi solicitari si din partea celorlalte categorii de bugetari este o alta problema. dar sa spui doar ca cei 800 de mil euro vor duce in colaps tara este altceva... acesti bani se incadreaza in bugetul educatiei. majorarile pt pensii nu se incadreaza in bugetul asigurarilor sociale. nu poti sa vi sa tipi cand tu ai inceput festivalul de pomeni electorale.

            problema e alta... totul se razuma la faptul ca este campanie electorala si tariceanu stie ca pensionarii se vor duce la vot pe cand profesorii, care sunt dezgustati ca si mine, nu se vor duce la vot. d-aia spun ca acest ministru este ipocrit.

            si cauta promisiunea lui tariceanu vis-a-vis de cresterea cu 50% a salariilor profesorilor din 2005 poate asa intelegi de ce-l gratulez cu acele apelative.
  • 0 (10 voturi)    
    corect (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:38)

    sile [anonim]

    De data asta Tariceanu are dreptate.
    Pacat ca doar spre sfarsit de mandat i-a vanit mintea la cap.
  • -2 (10 voturi)    
    Solutia dilemei tariceniene. (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:44)

    Alin [anonim]

    Sa dezangajeze pentru viitorul guvern cei 24.000 Directori in cele 240 agentii cu 50.000Euro venituri lunare, sa dezangajeze Loganurile F16, si sa angajeze majorari pentru prostimea pe care o indemna la strangerea curelei.
  • +4 (14 voturi)    
    De accord cu CPT! (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:45)

    un roman [utilizator]

    Macar are curaj sa spuna asa ceva in moment de campanie electorala.
    Basescu da dintr-un colt in altul si nu prea il vad ca refuza sa promulge legea, ca de el e cel mai mare populist de fapt si de drept.
    • 0 (2 voturi)    
      ei, as!!! (Vineri, 17 octombrie 2008, 13:20)

      gogutu [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Daca era PNL-ul pe val, crezi ca mai facea asemenea declarati?? Hai sa fim seriosi...
      • +1 (1 vot)    
        Nu stii (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:52)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui gogutu

        Nu poti decat sa speculezi despre ce "ar fi fost daca..."

        Ideea este ca ceea ce afecteaza economia este ceea ce "ESTE" nu ceea ce "AR FI FOST DACA..."!
    • 0 (0 voturi)    
      Curajul Tariceanului (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:38)

      ina eyre [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      isi are originile altundeva, nu-ti fa iluzii, ca l-a apucat acuma grija de viitorul guvern.
      Iar Basescu nu da din colt in colt: E OBLIGAT S-O PROMULGE!!!!

      Voi mai stiti citi sunteti?

      Citat Mircea Geoana: " Ma adresez si celor din copaci"
  • -1 (9 voturi)    
    are perfecta dreptate (Vineri, 17 octombrie 2008, 12:51)

    cristi [anonim]

    doar ca este un ipocrit fara masura. pensiile cum sunt? nu sunt marite la fel? de ce tocmai pe final de mandat sunt marite? nu este o masura similara? si parga ministrul economiei s-a cam scapat ca pensiile nu pot fi sustinute economic, a zis ca se bazeaza pe cresterea economic, pe banii "capsunarilor" etc. criza economica intra tipa-tipa pe usa. ce facem razgandeanule? sincer sa fiu imi doresc sa prinda un nou guvern PeNaLii astia si sa ii vad eu de unde inventeaza bani pentru a plati toate pomenile? clasa politica reprezinta in romania nivelul moral cel mai de jos.
  • +3 (5 voturi)    
    numai "destepti" (Vineri, 17 octombrie 2008, 13:32)

    lica [anonim]

    mai unineuronilor daca nu aveti discernamant mai bine cititi art ,sa-l traduca cineva pe intelesul vostru etc. cum poti sa meresti lefurile cu 50% daca ai o crestere de numai 8% ? pensiile sa pot mari nu dupa cresterea economica ci dupa bugetul asigurarilor sociale (crestere proportionala datorata salariilor ). nici nu merita sa-mi pierd timpul cu niste semidocti ca voi
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:00)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui lica

      si de unde zici tu ca vin banii pentru pensii? de la bugetul asigurarilor sociale platite din salarii. hai sa ne intelegem un pic. s-au facut mariri prea mari omule, guvernul tariceanu a promis bani pe care nu ii are, s-a bazat pe niste evenimente care se pot intampla. tu crezi ca exista banii de pensii? te inseli amarnic. in Romania la ora actuala e o buba imensa, salarii marite, pensii marite etc. dar nu exista sustinere economica de fapt pentru ca productivitatea muncii e foarte mica, munci ca numar de ore cel mai mult in UE dar avem cea mai mica productivitate. nu trebuie sa fii genial sa iti dai seama ca asa nu se poate continua. cine e destept si vede ce se intampla se pregateste pentru dezastru si o sa treaca cu bine de el, cine nu, are incredere in niste hoti si o sa plateasca. a fost greu pentru romani sa se adapteze pana acum la cresterea preturilor, stai sa vezi de acum inainte ce o sa fie.
  • -3 (5 voturi)    
    RAZGANDEANU (din nou) (Vineri, 17 octombrie 2008, 13:55)

    LOLA [anonim]

    CPT, este o pata (eventual de petrol) pe imaginea Bratienilor!
    Sa-ti fie rusine, purtator ilegal de papion ce esti!
    Dupa ce ai angajat urmatoarele guverne pe 10 ani, acum ti-ai dat seama cat de idiot esti? Mai bine mai tarziu decat niciodata!
    M-ai facut sa inteleg ce inseamna cu adevarat ipocrizia.
    • 0 (2 voturi)    
      Cum spui tu... (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:34)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui LOLA

      Vad ca toata clasa politica s-a ,,opus'' majorarilor astea! Macar asta are curajul sa spuna nu, chiar mai tarziu dacat niciodata.
  • +1 (3 voturi)    
    problema e mult mai complicata... (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:37)

    liviu [anonim]

    oricum o sa o dea o sa fie rau si pentru ei si pentru noi...

    daca nu maresc greve mitinguri etc...
    daca maresc tot grve mitinguri (da nu profesorii ci ceilalti bugetari) + probleme economice...

    este exact genu de lege pe care nu trebuia sa o dea de la bun inceput... daca nu se avantau in promisiuni electorale profii erau multumiti cu un 10% maxim ... sau poate cu nimic... si ei scapau de problemele de acum.
    in schimb s-au avantad in promisiuni aberante, si cand s-au trezit a fost mult prea tarziu...
  • 0 (0 voturi)    
    Alte comentarii...nepolitice (Vineri, 17 octombrie 2008, 14:49)

    Rali [utilizator]

    UDMR, ca el o sa ramana la guvernare va zice IGEN si mai vinde 2-3 paduri.
    PDL s-a apucat deja de cautat bani pe sub borduri, poate gasesc ceva pana la alegeri.
    PDS, cauta sa vada ce mai gaseste Vacaroiu pe la Curtea de conturi, poate gaseste vreun cont.
    Iar Parlament TV transmite in direct caseta cu ceausescu cand mai promitea 50 de lei!
    Bucurati-va, va fi mai rau de acum incolo.
    Ce nu se intelege este ca nu poti sa dai de la o zi la alta bani, ca daca azi iau 1 kg de carne si maine iau 2 kg peste un timp tot 1 kg o sa cumpar!
  • 0 (0 voturi)    
    Salariile profilor (Vineri, 17 octombrie 2008, 16:48)

    Curiosu [anonim]

    Sunt curios daca Presedintele va promulga legea, aruncand in aer economia tzarii pentru un pumn de voturi.
  • 0 (0 voturi)    
    @rau intentionati (Vineri, 17 octombrie 2008, 17:21)

    profu [anonim]

    De fapt , razgandeanu sa nu mai dea lectii de nici un fel ca nu are acest drept!
    Daca cei care il aproba pe primul ministru ar fi ascultat ce a spus seful sindicatelor libere din invatamant, ar fi stiut ca razgandeanu plange cu lacrimi de crocodil dupa banii pe carei-ar papa , daca nu ii foloseste ministerul invatamantului pana la 31 dec. Asa ca....gura mica
  • +1 (1 vot)    
    banii (Vineri, 17 octombrie 2008, 18:59)

    Petrovici [anonim]

    Sa vina justitia sa-i scuture pe toti excrocii mafioti alde Felix, Copos, Patriciu gaozaru, Tariceanu Citroen, Nicolicea, Trita Fanita, fam Paunescu, Becali, etc, si sa dea banii inapoi romanilor ca sunt si ei oameni. Sa vina un Tepes Doamne sa puna justitia la treaba asta. Poate vine Jiji ca pe Base vad ca l-au gabjit iar noi am stat ca niste ... sa-l gabjeasca. Asta e.
  • 0 (0 voturi)    
    O opinie... (Duminică, 19 octombrie 2008, 0:47)

    Petru Marineanu [anonim]

    personala. Fac! Am uitat ce vroiam sa zic :)
    miliarde de scuze :(


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by