Cursa Tarom Bucuresti-Viena s-a intors pe aeroport, la 20 de minute de la decolare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 10 septembrie 2008, 12:06 Actualitate | Esenţial


Cursa Tarom Bucuresti-Viena de miercuri dimineata s-a intors pe Aeroportul Henri Coanda la 20 de minute de la decolare, din cauza unor probleme tehnice, anunta Realitatea Tv. Dupa ce avionul a revenit pe aeroport, pasagerii nu au fost debarcati, iar dupa o jumatate de ora de control tehnic suplimentar la sistemul de presurizare, avionul a decolat spre Viena, unde a ajuns cu o intarziere de o ora.

"O aeronava a companiei Tarom, cu numarul de zbor RO341, care efectua cursa Otopeni - Viena, a fost nevoita sa se intoarca pe Aeroportul Henri Coanda, la aproximativ 20 de minute de la decolare, in vederea efectuarii unui control tehnic suplimentar la sistemul de presurizare. In urma intervenţiei echipei tehnice Tarom, dupa ce aeronava a ajuns fara probleme la sol, s-a constat un defect minor la una dintre valvele care controleaza presurizarea, lucru care nu ar pune niciun moment in pericol siguranta pasagerilor", se arata intr-un comunicat al companiei Tarom, citat de Mediafax.

Compania Tarom subliniaza faptul ca siguranta pasagerilor este pe primul loc in politica de calitate a sa, iar "comandantul aeronavei a preferat sa se întoarca pe aeroportul de unde decolase".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3394 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine (Miercuri, 10 septembrie 2008, 12:28)

    qwerty [anonim]

    Foarte bine a facut capitanul ca s-a intors, chiar daca a fost o manevra preventiva.
    Asta da exemplu pentru companiile care duc curse contra-cronometru pe banii si viata pasagerilor.

    Se pot da totusi cateva detalii despre cauza problemelor tehnice aparute (adica de ce era in pericol sistemul de presurizare)?
    • +1 (1 vot)    
      Asta e exemplu? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 13:12)

      Avertizoru [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      Pai asta inseamna transportul cu avionu....o cursa contra-cronometru....
      .."Cei 92 de pasageri nu au fost debarcati, insa comandantul aeronavei a preferat sa se intoarca ....", mai bine ii debarca si apoi se intorcea...ar fi aterizat mai usor.
  • -1 (3 voturi)    
    low cost (Miercuri, 10 septembrie 2008, 13:14)

    Florin [anonim]

    Daca era vorba de o companie low-cost, as fi citit zeci de comentarii despre cat de proaste sunt avioanele, cat de nepregatiti sunt oamenii, bataie de joc etc. Se dovedeste ca astfel de probleme pot sa apara la toate companiile.
    • +2 (2 voturi)    
      Da (Miercuri, 10 septembrie 2008, 13:52)

      altu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Da, probleme pot fi, dar conteaza foarte mult cum se rezolva.
      Acum o saptamana-doua, tarom a avut probleme cu un zbor din Barcelona parca, jumatate din pasageri au fost preluati de un alt avion, cealalta jumatate au fost cazati pe cheltuiala Tarom.
      Tot pe atunci, o companie low cost a tinut pasagerii in aeroport mai mult de 6 ore fara sa ii lase sa plece, fara sa le spuna cand vor pleca....
      Eu cred ca este o diferenta aici ;)
      • -1 (3 voturi)    
        Hm (Miercuri, 10 septembrie 2008, 14:24)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui altu

        Si in decembrie cand oamenii au stat 12 ore la aeroport asteptand o cursa Tarom?
        • +1 (1 vot)    
          aeronava vs. vreme (Miercuri, 10 septembrie 2008, 15:30)

          daemon [anonim] i-a raspuns lui Florin

          Si eu care ma gandeam ca asteptau sa se opreasca ninsoarea....
          • 0 (2 voturi)    
            Corect (Miercuri, 10 septembrie 2008, 16:27)

            Florin [anonim] i-a raspuns lui daemon

            Asteptau sa se opreasca ninsoarea, dar nu asta e relevant aici: cand o companie lowcost are intarziere, toti sar in sus, se plang, se aduc argumente :"am intarziat atata si nu ne-au adus nici macar un sandvis" etc. Cand Taromul a intarziat acea cursa din Anglia (din cauza ninsorii), nu a venit nici un reprezentant la pasageri, nu le-a dat nimeni nimic, nu le-a spus nimeni nimic. Au fost tratati cu indiferenta. Macar la lowcost stii la ce sa te astepti; dar daca tot platesti de 3 ori mai mult, ai pretentia sa fii tratat mai bine.
            Eu am mers cu lowcostul de vreo 8 ori pana acum, n-am avut nici o problema si as vrea ca aceste companii sa existe in continuare. Ma tem totusi ca exista interese mai mari, exista incercarea de a dezafecta aeroportul Baneasa (imobiliarele, deh) si asta ma ingrijoreaza: cum pot sa iau un avion la 50km de oras, stiind infrastructura noastra? Fac 3 ore pana acolo, si zborul cu avionul dureaza 1h. Din aceasta cauza sunt iritat cand vad cum se grabesc toti sa loveasca in lowcosturi.
  • 0 (0 voturi)    
    as renunta la zbor (Miercuri, 10 septembrie 2008, 13:53)

    adi [anonim]

    Accidentul de la Madrid s-a intamplat tot dupa o intoarcere - ma rog poate erau alte probleme.
    Dar eu as renunta la zbor cu acea aeronava dupa ce m-a intors la sol.
  • 0 (0 voturi)    
    Decolare intrerupta pe Baneasa.... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 15:10)

    marius [anonim]

    Eu am fost pasagerul unei curse low-cost, care a intrerupt manevra de decolare cand inca era pe pista (nu se ridicase), datorita unui afisaj la bord legat de o usa neinchisa etans....cel putin asta a fost declaratia oficiala.
    Adica, avionul a franat cat a putut de brusc cu tot ce avea in dotare, pentru a se opri....imaginati-va cum e sa va asteptati ca avionul se ridica, iar el de fapt franeaza brusc....de la 200 kmh, sau cat or fi la un 737 plin inainte de ridicarea de pe pista.
    In rest numai de bine despre compania respectiva. A fost o exceptie, tocmai de aceea nu-i dau numele.
    Frumos a fost ca avionul decola de pe Baneasa in directia drumului national Bucuresti-Ploiesti......
    Si era pe vremea cand pista mai avea si 'gropi' din loc in loc (martie 2006).
    Asa ca cei care nu cred in purtarea centurii in avion (am vazut exemple la decolare) sau care se sprijina cu mainile de scaunul din fata...... think twice
  • 0 (0 voturi)    
    nota 10 pt Tarom. (Joi, 11 septembrie 2008, 9:31)

    Geo [anonim]

    Am zburat de cateva ori cu Taromul si n-am avut niciodata nici un fel de problema.

    Cred ca am intarziat o singura data ... dar din cauza ca era aglomeratie la aeroportul destinatie si nu se putea ateriza, asa ca ne-am invartit vre-o 20 de min pe desupra aeroportului de acolo.

    In rest nu tu bagaje pierdute, probleme cu biletele sau cu rezervarile, anulari de curse, manevre emotionante :) ... sau orice altceva. Si personalul in ciuda aparentelor f dragut.

    Si in plus aveau si duty free care era chiar ierfin fata de preturile de prin aeroporturi. (Desi cred ca nu mai au ... cel putin ultima data cand am zburat cu ei nu mai aveau.)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by