Cititorii HotNews.ro propun solutii la traficul infernal din Bucuresti: transportul in comun, mersul pe jos si bicicleta

de A.B.     HotNews.ro
Marţi, 9 septembrie 2008, 18:59 Actualitate | Esenţial


Cititorii HotNews.ro care au comentat articolul “Trafic infernal in Bucuresti: Imi vine sa ies din masina si sa o iau la fuga” au relatat experiente si mai traumatizante din trafic dar si situatii in care circulatia era decenta. Din comentariile postate solutiile identificate pentru a ocoli blocajele in trafic sunt utilizarea transportului in comun, mersul pe bicicleta sau pe jos. La aceste solutii unii cititori au gasit si deficiente: transportul in comun este aglomerat, mersul cu bicicleta este periculos, iar pe jos distantele sunt prea mari.

Cititorii HotNews.ro si-au povestit experientele din trafic.

cititor: “Astazi 8.09, in jurul orei 13 pe bulevardul Elisabeta masinile se miscau cu viteza melcului si aveau fiecare cel mult doi ocupanti. In acelasi timp mijloacele de transport in comun circulau aproape goale.

mad:Azi, luni, 8:00 plec de acasa pe jos. Ora 8:10 - Piata Crangasi. Luat tramvaiul 41 pana la capat, Piata Presei Libere, ajung la 8:27. Trei minute mai tarziu, iau microbuzul spre Otopeni. Cu tot traficul ingreunat din zona Bd. Aerogarii si acele lucrari interminabile, ajung la serviciu, in Otopeni, la 8:55. In total 55 de minute de la Podul Grozavesti pana in Otopeni.
La 17:30 plec de la munca, tot cu microbuzul; la 18:10 sunt in Piata Victoriei. Inca 10 minute cu metroul pana la Unirii, cred ca-i rezonabil. Si nu miros a porc

APH:Eu am plecat astazi la munca la ora 9:00 si pot spune ca am mers acceptabil. Din fericire, angajatorul a introdus program flexibil, poti veni la munca oricand intre 8 si 10. Am facut 45 de minute de la Tineretului la Piata Presei Libere. Insa nu am putut sa nu ma enervez din cauza ca: nu am vazut nici un politist pe tot traseul, la Universitate am fost martorul culmii nesimtirii: un tip cu un BMW oprise pe coltul dinspre Unirii inspre Rosetti, coborase din masina si fuma cu 2 papusi."

AlexM : Ieri si azi am facut traseul Vitan - Mall Vitan - pana aproape de Hala Traian in 40 minute deşi e un traseu de 10 minute. De ce NU merg: pe biciletă, pe scuter, pe jos, cu metroul,cu elicopeterul etc
Ei bine nu pentru că sunt: burtos, snob, am masina de fite, sunt imbecil, prost, bucurestean, ascult manele, îmi place să blochez intrezecţiile, să trec pe roşu etc etc etc
Nu de asta... o să fiţi foarte ”surprinşi”... fac asta pt. că trebuie să-mi duc copilul de 2 ani jumate la grădiniţă. Ştiu că există şi microbuz care îi colectează de acasă dar nu poate să facă turul pe la toţi în timp util.

Nautilus:Marti 2 septembrie - traseul Lukoil Regie (peste drum de Bavaria) pana la Flora - 9 minute (14:00-14:09), fara a depasi 70 km/h in nici un punct de pe traseu, cu tot cu traversarea podului Grant, aglomeratie moderata; Luni 8 septembrie - traseul Sos. Salaj - Marriott, renumit in trecut pentru blocajele de trafic de dimineata - 14 minute (8:27-8:41), aglomeratie moderata (numai in intersectiile Cal. Ferentari, Sos. Viilor, Trafic Greu, Str. Nasaud s-a mers bara la bara);
Marti 9 septembrie, traseul Sos. Salaj - Parlament, 15 minute (8:55-9:10), aglomeratie ceva mai mare

Transportul in comun - opinii pro

b09d4n:La inceputul anului am trecut si eu prin acest calvar. Lucrez in Pipera iar drumul spre casa trece pe Soseaua Petricani, Sectorul 2 (scriu asa pentru ca am incercat pe la Obor, prin spatele Oborului, pe Ziduri Mosi, pe la Gara Obor, pe Soseaua Fundeni, pe stradutele din spatele Facultatii de Constructie...) cu destinatia Piata Muncii. Am reusit performanta de a face pana acasa in jur de doua ore in doua zile consecutive. Masurile pe care le-am luat au fost simple. Am schimbat mijlocul de transport.

Am ales sa merg cu metroul, mai ales ca avem de la companie o serie de autobuze care fac naveta de la statia de metrou pana la sediu.  Asta nu este tot. Inainte ajungeam la serviciu la 9-10. Am schimbat programul si acum ajung la serviciu la 7. Este drept, trebuie sa ma trezesc mai devreme insa trenul nu este aglomerat si pot citi in liniste o carte. Plec de la serviciu pe la 3 si jumatate iar la 4 ajung la sala la hotel Bucuresti. In acest fel imi gasesc ceva de facut pentru ca programul meu este decalat fata de cel al cunoscutilor. Dupa sala pot ramane in oras. De cele mai multe ori merg pana acasa pe jos.

Cosmin: “Metroul este cel mai rapid si eficient mijloc de transport din urbea asta mega aglomerata. Daca ar circula la intervale mai scurte (3 min) atunci totul ar fi bine . . . insa nu ar mai fi asa profitabil pentru Metrorex.

Transportul in comun - opinii contra

je: Si eu merg cu metroul pana la Stefan cel Mare apoi cu tramvaiul 5. Cateodata 5-ul vine si intr-o ora ca doar vine pe strada, care normal este blocata. Sau pur si simplu vatmanul de pe tramvai pleaca si el cand are chef, nu dupa un program anume. Metroul are si el perioade in care vine in mai mult de 15 minute...mai ales seara cand plec de la servici. Timpii astia de asteptare te omoara si la transportul in comun

Ronin:metroul este aglomerat..multi nu au auzit de apa, sapun si parfum (din pct asta d evedere prefer masina)..discutii sterile si certuri din 2 in 2 min..etc.
dar daca metroul ar circula din 3 sau 5 in 5 min nu ar mai fi atat de aglomerate la orele de varf. daca autobuzele ar avea banda lor s-ar circula mult mai bine..daca ar avea toate autobuzele aer conditionat iar ar fi mai bine

TheBorg:Acum cateva luni am avut permisul suspendat, asa ca am fost obligat sa merg cu metroul. La statia Stefan cel Mare, intre 8-10 dimineata, in directia spre gara, era moarte de om. Trenurile erau pline pana la refuz. Uneori asteptam si jumatate de ora sa prind un tren cat de cat mai gol. Intr-o zi, dupa o ora de trenuri pline ochi care veneau din 10 in 10 minute in care n-am avut curaj sa ma urc, m-a apucat disperarea, am iesit afara si am luat un taxi.

Mersul pe jos si mersul cu bicicleta - opinii pro

Marius:Am experimentat si eu aglomeratia despre care se vorbeste in articol, pentru ca stau chiar langa mall-ul de la Vitan... Solutia in cazul meu a fost mersul pe jos pana la Unirii - 20 de minute, fara sa storc camasa, pentru ca de - nu mananc cefe de porc, mici si grasimi pe paine ca majoritatea taranilor din Romanica (de ce oare in Romania se moare de infarct la 35 de ani, iar speranta de viata e din ce in ce mai mica? )

Monica L : “Sincer, ma doare-n spitz de fluenta traficului in bucuresti...eu sint pieton si ma deplasez per pedes cit pot de mult... tot ce vreau e ca trotuarele sa fie complet libere de fieratanii... iar fierataniile care nu incap sa fie lasate la cimitir...(al masinilor, nu sint demonica!)

bibicu13:Am asigurare :-). Si merg cu bicicleta prin Bucuresti. Am niste amici in Colentina si traversez Bucurestiul (Rahova, Pta Unirii, Universitate, Colentina) ca sa pot sa beau o bere cu ei. La ora 18.30 (cand e imbulzeala in toi) eu fac 30 de minute din Rahova pana la Doamna Ghica

mersul pe jos si mersul cu bicicleta - opinii contra

Florin:La 37 grade, cu un laptop si ceva hartoage e o minune sa mergi pe jos. Ajungi la servici mirosind ca un porc. ”

Ronin:sunt platitor de taxe si nu mi se pare normal sa ma trezesc la ora 6 ca sa pot sa plec la 7 de acasa..si sa merg pe jos pt a ajunge pana la prima statie de metrou. Cum mi-ar sta mie imbracat in costum, cravata, pantofi de piele, tot tacamul..PE BICILETA ? sau mers prin ploaie..prin zapada..sau chiar prin soare. Eu o sa merg cu masina la servici si o sa stau tot 30 de min in trafic...pt ca sunt prost,fitos si nu merg 50 de min cu autobuzul si 20 min pe jos eu sunt de vina nu edilii nostri pt ca nu am cu ce sa plec la birou  ”

dorinteodor:Eu sint d'ala care merg numai cu masina personala. Motivul este simplu: nu am cum sa car bagaje si sa fiu eficient. cind se iveste prilejul, foarte rar, merg cu bicicleta; mersul cu bicicleta este deosebit de periculos pentru cei ne-antrenati si care nu inteleg exact regulile de circulatie si regulile speciale ale bucurestiului ”









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1740 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Lenea e cucoana mare, si-i place la primarie (Marţi, 9 septembrie 2008, 19:53)

    Dedalus [anonim]

    Nu exista miracole. Mos Craciun exista, dar miracole nu.

    Solutia e simpla, dar nu e pentru puturosii din primarie:
    a) retea mult mai eficienta de transport in comun
    b) parcari etajate/subterane

    Nu le convine sa faca asta? Pai, sa-l astepte pe Mos Craciun... poate le face el, sau paote NATO, UE, americanii, biserica sau orice altcineva.

    Numa noi, nu. Nu cadreaza sa te ocupi de asa nimicuri....
  • +2 (2 voturi)    
    cine zice ca nu poti sa pedalezi in costum?.. (Marţi, 9 septembrie 2008, 20:33)

    pehash [anonim]

    ia uitati-va aici..
    http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
    • +1 (1 vot)    
      da poti pedala in costum (Marţi, 9 septembrie 2008, 22:06)

      marianjumper [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Ai dreptate cu pedalatul in costum. Dar nu in Bucuresti! Cand am fost in Germania in februarie anul asta erau in Frankfurt la 7 dimineata o multime de oameni imbracati la 4 ace care mergeau pe bicicleta catre servici. Dar nu putem face prea curand o comparatie intre Bucuresti si Frankfurt din cel putin 2 motive:
      1. In Frankfurt se spalau(atentie se spalau nu se maturau) toate strazile si trotuarele in fiecare dimineata incepand cu ora 5 pentru a nu fi praf(Apropo de praf se construiau si se renovau imobile si pietonii treceau pe trotuar pe langa ele in tot acest timp, dar daca nu auzeai zgomot nu-ti dadeai seama ca tu treci in acel moment pe langa un imobil in constructie).
      2.In Frankfurt erau piste speciale pentru biciclisti late de 1 metru intre trotuar si banda 1(nu pe trotuar-nu imparteau niciodata acelasi spatiu cu pietonii; chiar si atunci cand nu era pista pentru biciclisti langa banda 1 era delimitata de spatiul pentru pietoni prin bordura). Nu am vazut nici o masina care sa calce marcajul si sa intre de pe banda 1 pe pista pentru biciclisti oricat de aglomerat ar fi fost.

      Facand un exercitiu simplu de imaginatie ma inspaimanta ideea de a merge din drumul Taberei pina in Pipera pe bicicleta imbracat la costum(e deja o secventa desprinsa dintr-un film horror). Ar insemna sa am haine de schimb la servici si dusuri.

      Pentru Florin_1 : Solutiile tale ar fi chiar bune daca s-ar si aplica. Primele doua puncte cad in sarcina celor pe care ii alegem odata la 4 ani dupa lungi siruri de promisiuni desarte. Ultimul punct tine intr-adevar de educatia fiecaruia. Vorba aceea: "Romania este o tara frumoasa!Pacat ca e locuita!"
  • +1 (1 vot)    
    Solutiile ar fi : (Marţi, 9 septembrie 2008, 20:33)

    Kpax [utilizator]

    1. centura la nivel de autostrada care sa nu fie blocata permanent de tiruri si etc
    2.sa se termine toate magistralele de metrou incepute in ani 80'
    3.educatia unora care in loc de umbrele ies cu masinile cand ploua , ca sa nu mai vorbim de consumul mare al motoarelor si poluarea care se face atunci cand este blocaj in trafic...
  • 0 (0 voturi)    
    solutii sint (Marţi, 9 septembrie 2008, 20:39)

    hepa@k.ro [anonim]

    Vointa nu prea exista, si trebuie si politica, sa ne uitam la "vecini", in UE, in danemarca, taxe auto 200 %, doar daca esti " potent" poti sa-ti cumperi o masina, in suedia, transport bine pus la punct, piste pt bicilete( adevarate, nu ca la noi), transportul in comun subventionat, f ieftin, astfel incit sa fii tentat sa mergi cu transportul in comun, taxe de tranzitare centru, sa coste in cursul zilei toate parcarile, si cea din fata casei, cine isi cumpara masina mare, care polueaza, sa fie suprataxat, cine isi ia masina f mica, de mic litraj, sa fie iertat de taxe, poate si parcari gratis, si f important, misjloacele in comun sa aibe banda separata, sa circule dupa orar fix, sa stiu iarna ca autobuzul vine la 14.03 minute, si sa ies si eu in statie la 14.00 si sa ma urc direct, dar trebuie multa vointa politica, si nu numai......
  • 0 (0 voturi)    
    Toate de mai sus + (Marţi, 9 septembrie 2008, 22:21)

    ApH [utilizator]

    ...aplicarea amenzilor fara nici o exceptie, amenzi duble pentru taximetristi care altfel nu pot fi responsabilizati si chiar posibilitatea de a le retrage licenta si a dreptului de a profesa.
  • +1 (1 vot)    
    MERG CU BICLA :) (Marţi, 9 septembrie 2008, 22:25)

    Octavian Ion [utilizator]

    si ma descurc foarte bine!
    Trag tare, 30-40 km/h. Si stau la stopurile care sunt imposibil de fentat. Nu imi asum riscuri nebunesti, poat astepta 1-2 minute sa se faca verde.
    Obiectivul meu: NICI UN CLAXON, NICI O INJURATURA PRIMITA.
    Aparatorii Patriei - Drumul Taberei - 25 minute
    Eroii Revolutiei - Piata Unirii - 12 minute
    Eroii Revolutiei - Grozavesti - 20 minute
    Piata Victoriei - Eroii Revolutiei - 20 minute
    Piata Sudului - Eroii Revolutiei - 10 minute
    Atentie, timpii sunt formidabili la combinatia de adrese aflate pe stradute, mai departe de statii de metrou sau autobuz...
    Adevarul e ca acum genunchiul drept ma cam inteapa, incerc sa o iau mai usurel, batraneste.
    In rest, este sanatate curata pentru ca ma feresc de tevile de esapament.
    INCERCATI TOTUSI SI VOI, mi se pare un mijloc de deplasare foarte civilizat si eficient.
  • -1 (1 vot)    
    Autostrazi (Marţi, 9 septembrie 2008, 23:11)

    vartanu [anonim]

    Dragi Bucuresteni, nu ve-ti mai avea mult de suferit, autostrada-subterana-suspendata perpendiculara cu cercul a Domnului Oprescu este pe vine.

    Iar peste toatea astea domnul Oprescu va construi si o telegondola de la unirea la romana, o Telecabina turbo de pe Intercontinental pana pe sediul BRD din Piata Victoriei, plus 6 teleski-uri de la periferie catre centrul capitalei, ca sa nu mai vorbim de waterbus-urile de pe Dambovita.

    Nu in ultimul rand vor fi puse la dispozitia bucurestenilor, bicilete GRATIS. (sunt curios cati se vor inghesuii)....

    Dar pana atunci sa urmarim experimentul de maine, o gaura neagra se va forma si va inghiti toate masinile din oras.....

    ......pana data viitoare sa auzim de bine.

    Doamne Binecuvinteaza-ne
    Amin
  • 0 (0 voturi)    
    Reguli... (Marţi, 9 septembrie 2008, 23:13)

    aqualung [utilizator]

    Mi se pare haios: nu poţi merge pe bicicletă dacă nu înţelegi regulile de circulaţie, dar e perfect ok să mergi cu maşina. Ceva e în neregulă în raţionamentul ăsta.
  • -1 (1 vot)    
    Din pacate solutii nu sunt (Marţi, 9 septembrie 2008, 23:26)

    Anonim [anonim]

    Pentru a putea face ceva trebuie in primul rand schimbat comportamentul soferilor. Din pacate in romania nu se poate face asa ceva decat cu "bata" (autoritatilor), dar cum la noi toata lumea se ghideaza dupa "las-o ba ca merge asa" va fi destul de greu.

    Solutii de genul transport in comun, biciclete, scutere, mers pe jos nu pot fi luate in calcul intr-un oras cum e bucurestiul nostru "drag", si voi incerca sa explic de ce cred asta:

    transport in comun: pentru a fi eficient trebuie marit numarul vehiculelor, iar intervalul de timp sa fie cat mai timp. (degeaba vreau sa iau ratb-ul daca astept 20-30 de minute in statie si mai fac alte 30 min pe drum); si sa fim seriosi, si confortul are un cuvant greu de spus - cel putin aer conditionat vara si caldura iarna)

    biciclete/scutere: piste nu exista, iar sa mergi pe strada e sport extrem; parcari nu exista, iar daca esti nevoit sa urci cu bicla in spate pana la 8 (sa ai norocul sa nu mearga si liftul) ai pus-o...

    mersul pe jos ... e cel mai sanatos, cel mai rapid, dar pe distante mici.

    din punctul meu de vedere, singura solutie pentru un trafic civilizat in capitala e construirea uneia noi (sa nu intram in discutii de genul dezvoltarea economica a altor orase si sa mai plece lumea din bucuresti) .

    dar pana atunci, nu ne ramane decat sa speram ca vom fi mai cu bun simt in trafic, dar .... cam greu pentru "baietii destepti"...
  • 0 (0 voturi)    
    Segway (Miercuri, 10 septembrie 2008, 1:20)

    zet [anonim]

    Bre, de ce nu se gandeste niciun bucurestean sa investeasca intr-un segway? mergi peste tot cu el, nu trebuie sa il lasi la intrare ca pe bicicleta, are autonomie vreo 30 km, nu consuma, nu polueaza, mergi in costum cu cravata, sau cu tocuri sau cu rochie sau cu ce vrei tu, este super. Eu daca as trai in incremenitul (din punct de vedere al traficului) Bucuresti, as cumpara Segway maine. In state este foarte popular, se vand sute de mii pe an, dar in Romania informatia ajunge mai greu vad.
    • 0 (0 voturi)    
      simplu (Miercuri, 10 septembrie 2008, 5:52)

      Lidra [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Pentru ca la banii care ii dai pe un Segway, iti cumperi o masina la mana a doua, si sa nu vorbim de faptul ca trotuarele sunt dezastru in Bucuresti, pline de sapaturi si reasfaltari facute cu fundul.
      • 0 (0 voturi)    
        Banii nu sunt o problema (Miercuri, 10 septembrie 2008, 10:29)

        zer [anonim] i-a raspuns lui Lidra

        pentru o parte din forumisti, corporatistii de mai sus, care nu pot sa mearga cu bicicleta ca le flutura cravata, nu pot sa mearga cu metroul ca s-ar umple de daunatori, singura lor solutie ramanand arderea de combustibil in timp ce stau pe loc cu orele, in cutiile lor 4x4. Cat despre trotuare proaste, este varianta aia pentru munte, si face fata si la trotuarele desfundate din bucuresti cred.
      • 0 (0 voturi)    
        N-AI INTELES NIMIC (Miercuri, 10 septembrie 2008, 11:40)

        AS DA [anonim] i-a raspuns lui Lidra

        as da masina pentru un Segway, dar sa faca astia piste in PM
    • 0 (0 voturi)    
      segway (Miercuri, 10 septembrie 2008, 9:32)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui zet

      Incearca sa mergi cu un segway in bucuresti, sa cobori cu el o bordura de 30cm, sa te strecori prin spatii de 30cm latime printre masini parcate pe trotuar sau sa incerci sa mergi pe strada :)
      • 0 (0 voturi)    
        Pai mere... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 10:37)

        zet [anonim] i-a raspuns lui catalin

        Ian aruncati un ochi critic aici:

        http://www.youtube.com/watch?v=j-qohhyHunQ&feature=related

        Serios, m-as descurca! le-as da smoke la toti!

        Segway iti creste dimensiunile naturale cu foarte putin: omul "creste" in inaltime cu vreo 15 cm, si in latime cu vreo 30 cm. Cu alte cuvinte esti doar cu putin mai mare decat tu fara segway.
    • 0 (0 voturi)    
      Trotuare (Miercuri, 10 septembrie 2008, 10:30)

      b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Politica primariilor a fost micsorarea trotuarelor pentru a face parcari pe marginea strazilor.

      Ca si exemplu iti dau strada mea, Calea Calarasilor, unde trotuarul are o latime de aproximativ un metru, din care o treime sau mai mult este ocupat de botul masinilor parcate. In zona caselor vechi situatia este si mai dramatica, pe trotuar fiind parcate masini.

      Recunosc, pe vremea cand mergeam cu masina m-am bucurat ca s-au facut locuri de parcare. Acum am trimis reclamatie la primarie. Macar sa monteze niste stalpi care sa delimiteze clar partea carosabila de cea pentru pietoni.

      Cat despre Segway... as opta oricand pentru o bicicleta, role sau chiar o trotineta.
      • 0 (0 voturi)    
        Nise diferite (Miercuri, 10 septembrie 2008, 10:44)

        zet [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

        Bicicleta, role, trotineta - sunt mijloace onorabile de transport, dar nu concureaza Segway, se adreseaza altui public tinta. Segway e mijloc de transport serios, autopropulsat, nu transpiri, si e ideal pentru naveta zilnica. Ar trebui sa faci un test-drive, sau si mai bine, sa il folosesti o saptamana pentru deplasari in oras, si iti GARANTEZ ca nu ai mai renunta niciodata la el. Este fascinanta senzatia.
        • 0 (0 voturi)    
          Senzatii (Miercuri, 10 septembrie 2008, 14:05)

          b09d4n [anonim] i-a raspuns lui zet

          Pentru senzatii fac bungee, parasutism, snowboarding, scuba si kayaking. Pentru transport in oras folosesc metroul, transportul in comun si mersul pe jos. Pentru transport in tara folosesc masina sau trenul. Iar pentru relaxare pictez si citesc.

          Iar cu 5000 usd (asta presupunand ca merg sa-l iau din state, pentru ca aici costa cam 7000 Euro) imi iau si un kayt cu doua zmee, unul pentru vant slab si unul pentru furtuna. Si este mai mult decat fascinanta senzatia.

          Nu contest utilitatea acestui mijloc de transport, insa in Europa este la moda bicicleta si nu Segway-ul. Nici cu bicicleta nu transpiri daca nu pedalezi in viteza. Si ai viteza cam de trei ori mai mare decat cea cu care te deplasezi pe jos. Si ajungi cam in acelasi timp la birou daca discutam de distante in jur de 10 km. Iar in week end poti face si o coborare pe potecile din munti.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu am spus ca e ... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:46)

            zet [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

            ... senzatie tare, ci ca e fascinanta. Exemplele tale cu kyteul sunt corecte, dar nu contrazic cu nik ce am zis io de seg. Iar vorbesti de bicla, asadar trebuie sa ma repet si io in replica: una e una, alta e alta. Trebuie sa le ai pe amandoua, nu se incaleca, asa cum nu se incaleca radioul cu televizorul. Cu seg-ul pleci din casa, mergi pe trotuar, ceea ce cu bicla e cam greu, si intri cu el pana in birou. Mergi cu segul in metrou, deschizi usi, fara sa te dai jos de pe el, mergi vara pe arsita, iarna pe zapada, iata lucruri pe care nu le faci cu bicla. Bicla este rapida si eleganta, dar asa cum poti vedea in posturile de mai sus, nu poate fi folosita pentru naveta zilnica, pe cand seg-ul da.
            Sa revin la primul meu comentariu: Decat sa ma coc cu orele in masina, mi-as cumpara un seg. Asa as face. Si as face 10 km in bucuresti, in 15 minute.
            Ca lumea are prejudecati si ca nu ia, treaba lor... nu am interese comerciale, nu sunt asociat la segway inc :D
  • 0 (0 voturi)    
    mijl. transp. otopeni-gara (Marţi, 16 decembrie 2008, 20:04)

    adi c [anonim]

    daca stie cineva va rog sa-mi spuneti cu ce ma pot deplasa de la aeroportul otopeni la gara de nord.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by